bato-adv
کد خبر: ۵۶۵۳۹۳

درگیری بر سر حجاب در قطار تهران - یزد؛ رییس قطار تعلیق شد

درگیری بر سر حجاب در قطار تهران - یزد؛ رییس قطار تعلیق شد
دادسری یزد اضافه کرد: "با پیگیری صورت گرفته در حال حاضر رئیس قطار توسط راه آهن از خدمت تعلیق شد و پرونده در حال رسیدگی است".
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

در قطار تهران - یزد، میان دو خانم بر سر حجاب درگیری فیزیکی رخ داده است. یکی از این خانم ها، زن چادری به نام زینب جعفری معلم در یزد است که بعد از رسیدن به یزد، شکایت کرده است.

این اتفاق شنبه گذشته روی داده است.

او در مصاحبه با خبرگزاری حوزه نیوز گفته است در سالن قطار از خود و یک خانم دیگر که به ادعای او، بی حجاب بوده، عکس سلفی گرفته است.

براساس خبر خبرگزاری حوزه، بعد از آن بحث و جدل و درگیری شروع می‌شود.

این خانم گفته است: متأسفانه هیچ یک از مسافران مرد و زن که شاهد این ماجرا بودند به کمک ما نیامدند.

وی همچنین در مصاحبه با خبرگزاری حوزه، ادعا‌هایی را علیه چند زن در قطار، مهمانداران و رئیس قطار مطرح کرده است. او حتی مدعی شده در ایستگاه کاشان قصد داشتند او را بازداشت کنند، اما این کار انجام نشده است.

او ادامه داد: بعد از رسیدن به یزد با مراجعه به نیروی انتظامی از رفتار پلیس ایستگاه قطار کاشان شکایت کردم و حتی مسئولین نظامی و انتظامی از جمله سپاه اصفهان، و فراجا اصفهان پیگیر ماجرا شدند و با توجه به شواهد و قرائن و سوابق قبلی بانوی بدحجاب، مأمور پلیس ایستگاه کاشان به همراه مسئولین قطار مقصر شناخته شدند.

در واکنش به این خبر، خبرگزاری حوزه گفته دادسرای یزد اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

دادسرای یزد با صدور اطلاعیه‌ای و ارسال به رسانه‌ها از تشکیل پرونده و تعقیب متهمین توهین و درگیری در قطار تهران- یزد خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: "در پی گزارش توهین و درگیری چند نفر نسبت به یکی از بانوان محجبه در قطار تهران- یزد و دهن کجی نامبردگان و رئیس قطار به موضوع حجاب، دادسرای یزد نسبت به احضار رئیس قطار و دستور شناسایی متهمان اقدام کرد".

دادسری یزد اضافه کرد: "با پیگیری صورت گرفته در حال حاضر رئیس قطار توسط راه آهن از خدمت تعلیق شد و پرونده در حال رسیدگی است".

قبل از این هم درگیری چند خانم بر سر حجاب در اتوبوس شهری در تهران، منجر به بازداشت یکی از زنان و تقدیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از خانم چادری شد. اعترافات تلویزیونی سپیده رشنو که در این حادثه بازداشت شد نیز به تازگی از صداوسیما پخش شد.

برچسب ها: بدحجابی
bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
الإمامُ الصّادقُ عليه السلام : قَطَعَ ظَهري اثنانِ : عالِمٌ مُتَهَتِّكٌ ، و جاهِلٌ مُتَنَسِّكٌ ، هذا يَصُدُّ النّاسَ عَن عِلمِهِ بِتَهَتُّكِهِ ، و هذا يَصُدُّ النّاسَ عَن نُسُكِهِ بِجَهلِهِ .حديث
امام صادق عليه السلام : دو كس پشت مرا شكستند: دانشمندِ پرده در و عابدِ نادان. آن يكى با زشت كاريهاى خود مردم را از علمش باز مى دارد و اين يكى با نادانىِ خود آنها را از عبادتش باز مى دارد.
آدم باید مواظب باشه که با جهالت و به دلیل بی اطلاعی از ضوابط امر به معروف و نهی از منکر که به ندرت شرایط آن در افراد فراهم می شود، مردمی را که به دلیل بی مهری ها و اشتباهات مکرر برخی افراد "ظاهرا از فطرت گریزان" شده اند ولی عملا از خیلی از متظاهرین به حجاب پوشیده ترند، به لجاجت نیفتند. ضمنا ضمن تاید حجاب ظاهری (با فراهم شدن شرایط آن)، حجاب باطنی بسیار مهمتر از حجاب ظاهری است.
منبع:https://www.hadithlib.com/hadithtxts/view/25014147
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
چه خوب که شکایت کردید و رئیس قطار رو از نون خوردن انداختید!
اینروزها جایگات سعه صدر کجاست؟؟ مخصوصا در عزیزان با اعتقاد بیشتر به دین؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
اسلام فقط ظاهر نیست، حضتر علی فرمو.د: از دری که فقر وارد شود از در دیگر ایمان خارج می شود، شما با توجه صرف به ظاهر، و عدم توجه به اقتصاد و فرهنگ از بن و ریشه همه چیز را سوزاندید
حسنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
الان این عکسی که گذاشتید خانم جعفری هستند؟ فرارو تو به چه حقی عکس این خانم رو گذاشتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
فرارو لطفا صراحتا به این سوال پاسخ دهید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
ایشان خودش از یک نفر بی اجازه عکس گرفته لابد بدش نمیاد عکس خودش هم منتشر بشه!
بانو
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
یه عده که گفتن این خانم از مردم نبوده و حتما مامور بوده باید بگم خدمتشون که من این خانم رو نمی شناسم اما شما هم الکی براساس پیش فرض های خودتون هرکسی رو مامور نبینید. الان خیلی از مذهبی ها از وضعیت حجاب ناراضی هستند. پس قطعا جمعیت زیادی از مردم موافق بودن حجاب هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
دوست عزیز . چرا این خانوم تو کوپه زنانه دعوا راه انداخته سر حجاب؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
تو مالزی، دختر محجبه مالایی با دختر هندی با کمترین پوشش و دختر چینی نصفه نیمه پوشش در کنار هم راه میرن و حرف میزنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
اونها چیزهای دیگه ای هم کنارش دارمد. شما حاضری اون چیزهای دیگه رو هم در اینجا تحمل کنی؟
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۷۰
هومن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
چطور مردم رو انداختین به جون هم
رضا یزد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
اونیکه این نوع امر به معروف و نهی از منکر میکنه مردم هست و بقیه مردم نیستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
یه روز آقا رضا یکی میاد از مادر شما وسط خیابون عکس بگیره، ببینم واکنش تو وی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
...و خودشون دارن میخندن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
بد حجاب ها مردم نیستند انگل های اجتماع هستند
یک ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
امام علی (ع): شر الناس من یری انه خیرهم .
بدترین مردم کسی است که خود را بهتر از دیگران بداند. (غغر الحکم جلد 3 صفحه 433)
حالا وای به حال کسی که مردم رو از حق مردمیتشان خلع می کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
یک ایرانیه مسلمان خیلی شیرینی ببین احادیث حضرت علی رو راجع به حجابو لباس نازک و چسیناکو کوتاهم خوندی
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
ملت رو به جون هم انداختند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
مردم را به جان هم انداخته اید
افسوس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
دستتون درد نکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
تفرقه بین مردم
gh
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
اگر قانون حجاب وجود دارد باید مجری قانون حجاب هم وجود داشته باشد قرار نیست هر کس بانظر شخصی خود به اعمال قانون بپردازد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
متوجه نشدی
طرف به خاطر حجاب خودش کتک خورده
تذکر نداده که
اونا از گشت ارشاد کینه داشتن سر این بدبخت خالی کردن
انصاف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
به خاطر حجابش کتک خورده؟ اصلا متن را خوندی؟ خود اون خانم شاکی گفته که رفته با خانم دیگه عکس سلفی بگیره. اصلا برای چی بدون اجازه رفته عکس بگیره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
فکر کن یه عده برن وسط چهارراه هرکی چراغ قرمزو رد کنه پنچر کنن چه شیر تو شیری بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
هرچی سکوت‌ کنیم‌ بد تره‌
آفرین به این خانم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
شکمتون که سیر باشه دنیال این چیزها می رین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
درگیری مردم باهم عاقبت خوبی ندارد
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
هیچ درگیری بین مردم روی نداده است.پس لطف بکن و آدرس عوضی نده...کاملا تابلو هست که این خانم نه از مردم هست و نه اصلا یک معلم هست.کدوم معلمی رو تا حالا دیدی که اینطور وقیحانه بیاد تو زندگی خصوصی مردم فضولی و دخالت بکنه؟کدوم معلمی این همه وقت آزاد داره که به هدف فضولی بیجا تو زندگی خصوصی مردم صرف روزها مصاحبه و شکایت بکنه؟پس کی این آدم به کار تدریس خودش می رسه؟پس نتیجه می گیریم که این بابا اصلا از مردم نیست بلکه یک مأمور هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
دقیقا آقا فرهاد. یکی نیست بگه آیا این معلم تو مدرسه هم به دانش آموزان یاد میده تو زندگی شخصی مردم فضولی کنند؟ آخه این چه معلمی هست؟
محمد فقیه نوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
فرهاد دمت گرم
دوست خوب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
خوشحال کدوم مدرسه تابستون هستش ها / مدارس تعطیل هستش پس وقت کافی هم داره بعد خصوصی به خونه طرف میگن نه وسط قطار اونجا عمومی میشه که به همه ربط پیدا میکنه/ حجاب رو رعایت کنند این مشکلات پیش نمیاد خیلی ساده هستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
فرهاد. کوپه قطار چهار دیواری شخصی نیست. صحن و سرای جامعه زندگی خصوصی نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
سرگرم همدیگه باشید تا بعد
ناشناس
Austria
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
اینا چرا نهی از منکر لسانی شون!!! به درگیری کشیده میشه! مگه از شرایط وجوب امر بمعروف احتمال اثرگذاری نیست؟ تذکرت رو دادی طرف هم گوش نمیده و اثر هم نداره و مردم هم ازت حمایت نمیکنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
خودشون درگیری رو شروع میکنند طلبکار هم هستند!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
اصلا کسی نهی از منکر نکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
تموم ضرباتی که تو زندگیم خوردم از رشته دانشگاهی که تحصیل کردم تا موقعیت های شغلی که از دست دادم و عقب موندگیهای اقتصادی اجتماعی پیش روم بالای 50 درصد بخاطر اینه که از روز اول جوونی هر حرکتیم تو این کشور با مانع وضعیت خدمت روبرو شد!بازم بگید ایران مردسالاریه!خانما این روزها خیلی راحت تر میتونن پیشرفت کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
من هم به عنوان یه مرد، قبول دارم که این خدمت اجباری مورد بسیار بدی هست ولی این را بگم، این موضوع ما به ازای مسائلی است که برای خانم ها وجود داره.
یعنی به نظرم این مسائل باید باهم مطرح بشه و باهم حل بشه. زنان و مردان پشت سر هم و به فکر هم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
18:04 حرفت صحیح نیست.کدوم مسائل برای بانوان منظورته؟؟؟من که هر چی بالا پایین میکنم بجز یه شال سر کردن دیگه جایی رو نمی بینم که قوانین رسمی مانعشون باشه.تحصیلات عالیه میکنن شاغل رسمی میشن میتونن ملک و ماشین تملک کنن که اینا همه برای یه پسر جوان ممنوعه
ناشناس ۱۸:۰۴
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
ناشناس ۹:۴۲، دسته بندی کردن افراد به اینکه اگه تو فلان چیز را داری پس ما هم باید آن را داشته باشیم و اگر چیزی را ما نداریم تو هم نباید داشته باشی درست نیست. این چیزی شما میگی بیشتر درباره خانواده های طبقه متوسط در شهر های بزرگ صداقت دارد. در بسیاری از جوامع محروم تر ایران، دختران مجبور به ازدواج زیر سن ۱۸ و با افرادی هستند که آن ها را دوست ندارند و تفاوت سنی بالایی دارند. برای خروج از کشور نیاز به رضایت همسر و پدر دارند و جامعه همواره عزیزم و دختر خوبم نیست. یه روز صبح ممکنه به ذهن اون پور یا همسر برسد که نباید اجازه دهد.
همون طور که گفتم، دسته بندی اشتباه است. همون قدر که مردان یا زنان وظیفه دارند از حقوق جنسیت خود دفاع کنند، وظیفه دارند از حقوق دیگران با جنسیت متفاوت، یا حتی بیشتر، با شغل متفاوت، قومیت و محل زندگی متفاوت، سن متفاوت و ... نیز دفاع کنند.
سربازی اجباری و مهریه در سایه همون رعایت نشدن حقوق بانوان به وجود آمده و بالعکس. پیشرفت در هر کدام، زمینه پیشرفت در دیگری را فراهم می کند.
arshia
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
اي كاش شعور جلبك در وجود تصميم گيرندگان بود . حجاب اجباري به سرانجام نخواهد رسيد همچنانكه منع حجاب اجباري........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
بیارینشون تلویزیون اغتراف کنند ببینیم چی بوده داستان !
ناشناس
Germany
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
بشرطی بیارن تلویزیون که قبلا یه مشت و مال حسابی داده باشن وگرنه فاقد پیام آموزشی هست.
محمدرضا
Malaysia
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
دمت گرم خیلی خوب بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
آخه تا کی می خواهید با مردم درگیر شوید چرا به اکثریت جامعه زور می گویید چرا به عقاید اکثریت جامعه احترام نمی گذارید تا کی می خواهید افکار و نحوه زندگی خود را به اکثریت جامعه تحمیل کنید تا کی می خواهید به این بازداشت ها و تهدیدها ادامه دهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
مساله حجاب یک بار برای همیشه باید با مراجعه به آراء عمومی از طریق برگزاری رفراندوم حل و فصل شود این بهترین و مسالمت آمیز ترین راه حل ممکن است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
هیبت الله آخوند زاده فرمودند که قوانین ساخت بشر حرام است و نباید اجرا شود.
آره هم وطن‌. این جا هم آره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
در اسلام هیچ قانون و حکمی چه در قرآن چه توسط پیامبر و امامان درباره آنچه که به عنوان حجاب (نوع پوششی که در جمهوری اسلامی برای حجاب تعریف شده) در جمهوری اسلامی اجباری است وجود ندارد اگر کسی فقط یک مورد پیدا کرد برای ما هم بفرستد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
فرض کنیم که مردم گفتند حجاب
چند سال بعد کودکانی که بزرگ شدند و گفتند ما حجاب را قبول نداریم چطور؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
ناشناس ۸:۴۲ خیلی خوب گفتند. اصلا این جمله که مسئله ای یکبار برای همیشه تمام بشه مشکل ما هست. بالاخره آدم ها تغییر می کنند. قوانین باید جوری باشه که در هر زمان با ادله مناسب و با رای اکثریت بشه اون را تغییر داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
قابل توجه دوستانی که مثبت داده اند. اگر اکثریت افراد رفراندوم کذایی به حجاب و پوشش اسلامی جواب آری دادند شما حاضرید تمکین کنید؟
شیرجه خوش خدمت
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
وقتی تو خیابون دخترای مردم رو بخاطر بی حجابی کتک کاری کنین
البته حجابداران هم یه جایی اینو پس میدن
دوره بزن در رو تمام شده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
خواسته شیرین بازی در بیاره. گوشیشو برداشته عکس بگیره از خانم بی حجابه و کتک خورده. وقتی به حریم خصوصی یک نفر احترام نمی ذاری، حقت همینه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
به کدام سمت مییرین این بهترین ملت دنیارو
مگه ما جنگلی بودیم
لعنت به بدخواهان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
بله بودیم.... شما سیاحت نامه و کتب تاریخی زمان قاجار رو بخونید که مردم ما واقعا جنگلی بودند.... پهلوی یکم این ملت رو داشت درست میکرد که اونم نتونست...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
من نگران قیمت بنزینم با این حجم از توجه به روسری
فربد فتحی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
آخ گفتی! بازی همینه اصلا…
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
چرا این خانم محجبه بدون اجازه ای از خانم بی حجاب عکس گرفته ؟؟؟؟
مطمئنا اینکار باعث اعتراض هر شخصی فارغ از نوع حجاب خواهد شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
با همین فرمان پیش بروید، ببینیم دین و دینداران فایده می کنند یا ضرر
چندین چراغ دارد و بی راهه می رود
بگذار تا به چاه افتد و بیند سزای خویش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
به پیامت مثبت دادم ولی منبعد سعی کن شعر را دست کاری نکنی , مصرع دوم اینگونه است : " بگذار تا بیفتد وبیند سزای خویش "
فربد فتحی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
منبعد؟!!
مگه زین‌پس چشه؟!
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
كار ببين به كجا دارند ميكشانند كه انگار ان خانم با حجابگناه كرده !!! جل الخالق ان رئيس قطار و هر كسي كه نان جمهوري اسلامي با مذهب شيعه را ميخورد غلط ميكند ضد حجاب حرف بزند از كار دولتي بيايد بيرون و نان بيت المال اسلام را نخورد بعد هر كار دلش خواست بكنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
خانم به خاطر حجابش گناه نکرده،! به خاطر عکسی که بدون اجازه دیگران گرفته گناه کاره، والله ماهم با حجابیم کسی کتکمون نمیزنه چون به حریم خصوصی دیگران احترام میذاریم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
تو چته تو چرا جو گرفتت صاحب بیت المال که نیستی احیانا
هرکس از راه می رسه نطق می کنه از کشور جمع کنید برید از کار دولتی جمع کنید برید مگه مال بابای تو چیکاره ای تو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
بعضی از الاغای بی حجاب و بدحجاب عقده ها و کینه های روانیشون سر چادریها خالی میکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
مودب باش !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
از خدا جوئیم توفیق ادب
بی ادب محرم ماند از لطف رب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
آقا همه چي بينهايت گرون شده
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
مردم ایران با هم خواهر و برادرند. بی حجاب و باوحجاب با هم خواهرند. برسد به گوش مسئولین
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
چرا حجاب از فقط مردم و فساد اقتصادی مهم تر شده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
نشده. کسی از مسئولین و ارگانهای فرهنگی و نظارتی چند وقته به حجاب کاری ندارند. مردم متدین و متشرع هستند که تذکر میدند.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
باید پیگیر بشید تمامی مسافران قطار و مسئولان ایستگاه های قطار و همه رو بازداشت کنند تا دفعه بعد کمک کنند به باحجاب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
طبق قوانین بین المللی هر گونه تمرد و درگیری و شورش در وسایط نقلیه عمومی ممنوع و مرتکبین به اشد مجازات میرسند. قبل از هر قانون دیگری این قانون را که حتی دزدادن دریایی هم آن را لازم الاجرا میدانند تا سنگ روی سنگ بند شود باید اجرا کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
دقیقا طبق قانون شورش در کشتی قرون وسطی همه اینها باید اعدام شوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
دقیقا! ایجاد آشوب، جرم سنگین تری دارد و دقیقا باید اجرا میشده و مسئول نظم قطار کاملا محق بوده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
قانون بین المللی!!!!
حاجی دلت خوشه ها اینا به قوانین خودشونم عمل نمیکنن
غضنفر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
میشه من کاپیتان جک اسپارو باشم تورو خدااااا
محمد فقیه نوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
منم کاپیتان بارباروسا
سید حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
تو این مملکت هر گند کاری بکن اما پوشش داشته باش و حرف سیاسی نزن ( ریاکاری)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
چرا همه این اخبارها یک طرفه هست ؟ اگر حق با اینها هست اجازه بدن اونها هم آزادانه حرف بزنن و ماجرا را توضیح بدن..
اصلا" شاید دعوا سر ی موضوع دیگه ای بوده..
اینطور که اینها دارن پیش برن میتونی هر توهینی به خار مادر مردم بکنی و بعد بگی داشتم امر به معروف میکردم منو زد !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
واقعا امام حسین از شما راضیست؟اینجور نفاق در جامعه ایجاد کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
بله راضی است.... امام حسین دنبال تشکیل حکومت اسلامی بود و همین کاری رو میکرد که نایب بر حق امام دوازدهم انجام میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
۰۷:۴۷ به جدم رسول الله که اگر از شما راضی باشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
۰۷:۴۷ شما خشونت طالبانی رو با سیره جد ما داری قاطی می کنی. خدا نیامرزه کسانی که دین رو تخریب می کنن و او رو بساط ارعاب جلوه می دن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
اون خانم بی حجاب حمله کرده به خانم محجبه در حالی که تذکری بش نداده بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
یعنی شما مشکلی با این قضیه نداری یه نفر بیاد بدون اجازه از مادر، همسر یا دختر شما عکس بگیره؟ اگه این کار را کرد چه می کنی؟
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
آقایان مسئول فهیم؛
نکنید. جامعه را بیش از این دوقطبی نکنید. اگر بگیر و ببند جواب می داد، الان باید همه چادری می بودند.
جار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
قاضی داری تفرقه میندازی
الان صاحب بن عباد لازم بود
که موجز بنویسد
ایهاالقاضی به یزد قدعزلناک
فقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
بابا ماشاالله که همتون حداقل یه بار به ترکیه رفتید، ببنید باحجاب، بی حجاب؛ حتی در دولت و مجلس شان در کنار هم هستند. مردم را رو در روی هم قرار دادن نتیجه اش خوب نخواهد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
ترکیه پلیس نظام وظیفه مختص پسرها داره؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
از کاملیا هریس خبری نیست. نگرانش شدم.
ک
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
مردم انداختن به جون هم ول کنید بابا
ناشناس
Spain
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
فرارو ضد حجابه. کیه که ندونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
اشتباهی مثبت زدم ببخشید
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
موضوع کاملا دروغه اگه راست بود چرا اسم خانم محجبه رو با فامیل اعلام کرده

اینا که به اسم هم حساس هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
به چه اجازه ایی ازمردم عکس گرفته، ماهم میشناسیم تواطرافیان که موقعی که بخوان ازدین سوئ استفاده کنن باحجاب میشن ولی وقتای دیگه بایدبیای ببینیشون یعنی بهتون بگم حجاب ودین شده براشون ابزاری برای رسیدن به همه چی بابابسته دیگه ریا وریاکاری بزارین هرکس همنجوری باشه که هست
جمیله سیاهپوش جانباز خانم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
به نظر من دولت باید اعلام کند هیچ کس بجز ارشاد حق دخالت ندارد هر کس چادریه بخواد مامور بازی دربیاره اینجوری مملکت بهم میریزه
ناشناس
Ukraine
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
بیچاره رئیس قطار
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری!
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
شما مگه اونجا بودی ؟ من هم نبودم و جزییات رو نمی دونم ولی حتما رییس قطار یه کاری کرده وگرنه مثلا چرا مهماندار اون سالن رو بازخواست نکردن. رییس قطار نباید دخالت یا جانبداری یا بحث یا جدل یا تهدید به پیاده کردن از قطار یا ..... بکنه. ( من اونجا نبودم و اینا فقط احتمالاته) ماشالله رسانه هامون هم که یه روده صاف ندارن که اخبار رو بدون جانبداری و صادقانه منعکس کنند ادم بفهمه دقیقا چه اتفاقی افتاده
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
آخه چرا ما نمی‌توانیم فقط سرمون به کار خودمون باشه چرا به خاطر بی حجابی یا با حجابی به هم توهین میکنیم . هرکسی چه با حجاب باشه چه بی حجاب برای خودش شخصیتی داره .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
من می خوام بدونم کسی که ران شلوارشو از سه جا پاره کرده چه شخصیتی داره؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
بله همینطوره. کنار منزل ما در اوتوبان ستاری بانوان بسیار محترم و با شخصیتی هستند که بی حجاب هستند و با ماشینهای آنچنای خودشون برای پاتوق مصرف مواد. ولی من به خودم اصلا اجازه نمیدم بهشون بگم بی شخصیت. ما که خبر نداریم. شاید بین همونا از بندگان مقرب خدا و از اولیا باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
بالاخره خبر داری یا نداری؟ بی حجاب بودن را دیدی، مصرف مواد را هم میدونی. دیگه چی؟ به نظر میاد یه سری موضوعات را بهم چسبوندی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
بسيار پروژه ظريفي را شروع كرده ايد كه مردم را به جان هم بيندازيد.
ملت
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
به نظر می اد ی عده این درگیری ها را بهانه ترقی و بالا رفتن از پله شغلی در حکومتی که به این چیزا بها می دهد برای خود کرده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
ابن همه شهید دادیم یکعده نفهم میان حنجارشکتی می‌کنند البته پشت هربی حجابی مردمی غیرتی هست
ناشناس
United States of America
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
پشت اسم شهدا خودتون قایم نکنید از شهدا و خونشون برا خودتون سپر نسازید تایید کن فرارو
ناشناس
United States of America
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
راستی مجید جان باسواد ، اون هنجارشکنی است نه حنجار شکنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
از خانواده دو شهیدم وخواهش می کنم از خانواده شهدا برای امیال خودتان مایه نگذارید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
حجاب اجباری دوام ندارد.
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
کتاب کارنامه اسلام همین مولف و اندیشمند رو هم بخون که سالها پس از تالیف دو قرن سکوت در سنین پختگی ارائه داده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
بحث حجاب اجباری و اختیاری نیست بحث عدم احترام به حقوق همدیگر است. بعضی بی حجابها نمی‌دانم علتش چیست جدیدا با موبایل از محجبه ها فیلم میگیرند که بحث اتفاق می افته.بالاخره هر فردی حریم شخصی داره .
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
قانون شکنی دوام نداره
ناشناس
United States of America
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
آدم به یاد نوشته های کتاب "دو قرن سکوت" میفته :(((((((((((((((
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
با این همه گرانفروشی و نجومی بگیری دیگه دست از این ریا کاریها بردارید همه رو از دین زده کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
خود آدم باید وجدان داشته باشد،اصل دین به دل وایمان هر کس بستگی داره ،شهدای ما رفتند،برای چی ،یه کم غیرت،چیز خوبیه
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
چه ربطی داشت؟!!!
پس بیایم دست از رعایت قوانین رانندگی هم برداریم
هر کی یلخی دوست داشت رانندگی کنه
اینم شد منطق!
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
گرانفروشي ايرادي نداره فقط فقط فقط حجاب مهمه اسلام تو خطره ولي اگه به خاطر گروني ملت حيثيت خود و شرف خود را بفروشند ايراد نداره و مي گن بايد تقوي داشته باشه
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
هر چیزی جای خودشه
ناشناس
United States of America
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
تو قطار هم مگه امر به معروف میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
ظاهراً امر به معروفی نبوده.
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
هرجایی که عمومی باشه لازمه این کار صورت بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
اگه با امر به معروف مشکلی نداری باید گفت جا و مکان تقریبا نمیشناسه. مگر اینکه با اصل قضیه مشکل داشته باشید که بحث دیگری است
م س ل اک
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
فکر نکردی واقعا چرا کسی ازت حمایت نکرد واقعا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
ظاهراً این خانم با اونها کار نداشته آنها توهین کردند.من خودم در هواپیما این مورد را دیدم که یک خانم به یک فرد متدین بدون دلیل توهین کردو گیر داده بود که مهماندار بهش گفت اون که به کسی کار نداره
بانو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
قصد توهین به هیییییچ کسی رو ندارم اما واقعا بعضی از افرادی که ظاهر مذهبی ندارن ( تاکید میکنم ظاهر مذهبی ندارن شاید باطنشون صد برابر از من با ظاهر مذهبی بهتر باشه) وقتی یه خانم مذهبی می بینن انگار می خوان بهونه در بیارن و بپرن بهش.
محمد فقیه نوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
خدایا نسل بیماران جنسی را منقرض کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
و همچنین نسل کسانی که تمام بروز اجتماعی آنها در نمایش فیزیک بدنشان است نه در توانمندیهای علمی و فرهنگی و اجتماعی
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
من باور نمیکنم .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
وقتی میرن قبرستان حجاب اجباری هستش ؟ اجبار به خاطر ترسی که از مردن‌دارند و‌ یادشون میفته که یگ روز هم اونها رو میگذارند تو اون جای تنگ و‌ باریک و‌ سرد و تاریک و اونجا دیگه نمیشه گفت دزدی و ریا کاری فلان کسک که بدتر هستش . اونجا فقط اعمال خودت هستش و باید جواب گو باشی .
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
حجاب چه خوب یا بد قانون مملکته و همه جای دنیا به قانونشون احترام میزارند. بعضی فقط ژست روشنفکری میگیرند. اگه نمی پسندید قانون رو تغییر بدید.
ناشناس
United States of America
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
ما ایرانی ها متاسفانه اکثرا تحمل کردن نظر مخالف را بلد نیستیم. نه فقط راجع به حجاب، بلکه کلا نمیتونیم تحمل کنیم کسی دیگری خلاف نظر ما فکر کنه. این مساله باید در مدارس اموزش داده بشه تا هی مثل قرون وسطا به جان هم نیافتیم و حرف زدن محترمانه رایاد بگیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
بین و فکر و عمل تفاوت وجودداره. بسیاری هستند که در مورد مسایل اجتماعی فکر خودشون رو دارند اما در عمل مطابق عرف حامعه و قانون حاکم عمل میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
نمیدونم چرا یاد اتفاقات ۱۶ سال پیش افتادم. ابتدای حکمرانی احمدی نژاد رو میگم. حالا همون اتفاقات داره تکرار میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
چرا به قوانین تو بورس عمل نمیشه
امين ميرزائى
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
همین حالا تو آجودانیه گروگانگیری شده دو شیشمِ گروگانگیرا دستگیر شده ن ... شماها به چی چسبیدین ... برين دوزاريتونو صاف كنين !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
چرا عکس سلفی از خانم بد حجاب گرفته؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
قشنگ مردم رو بی خیال گرونی ها کردین
واقعا سیاستمدار هستین
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
گفتن ما متمدنیم. حجاب از سر برداشتن و ادعای تمدن کردن.
حالا مثل سگ هار با ملت رفتار میکنن.
تا کسی بهشون تذکر میده گر میگیرن.
امرالله از واسوالی یزد
United States of America
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
نام خدا
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در مورد اهمیت حجاب می فرماید که حجاب مانع از عدم اضمحلال حس وصلت می شود که برای غیرت مسلمانان لازم است و بی حجابی و تمدن با هم سازگار نیست و به درستی که غیرت همان لزوم حجاب زنان است. زنان باید با حجاب باشند در جهت امر خداوند.
مردان افغان غیور و زنانشان به حفاظ الله چادر و برقع در آبادانی افغانستان به امر خدا. پس چه نیک باشد زنان ایران با حفظ حجاب کنند ایران همچون افغانستان آباد.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
قابل توجه مذهبی ها یک عده که با سگها زندگی میکنن ممکنه دچار هاری بشن و گازتون بگیرن. اینها هتاک بی ادب و پرخاشگر و بشدت علاقه به لخت شدن دارن مراقب باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
رییس باید سوت قطارو میکشد
یعنی نمیدونه اون سوت واسه چیه
A
United States of America
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
با این چیزا مشکل اقتصادی حل نمیشه ...
اخه از این چیزا همیشه هست ولی نمیدونم چرا الان اینقدر برجسته ش میکنید ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
خانم متدین، آیا گرفتن عکس از دیگری بدون اجازه به لحاظ آموزه های دینی مجلز است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
شما الان حاضری بر مبنای همون آموزه های دینی به اون خانم در مورد بی حجابیش تذکر بدی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
همين چند وقت پيش بود كه قطار از ريل خارج شد چرا در مورد اون از اين سرعت عمل ها نداشتيد؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
پاسخ اجبار همين است.
هر عملي يك عكس العملي دارد.
پیام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
فقط میخوام بدونم چرا یه عده دوست دارن خودشون رو برای دیگران لخت کنن که مرد غریبه لذت ببره ...وای به روزگاری که حجاب و عفت داشتن عیب و ننگ شود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
اون مرد که با دیدن مو و گردن و ساق و آرنج لذت میبره رو باید یا زندانی کرد یا بستری تو بیمارستان روانی. بخاطر یه تعداد محدودی روانی که جامعه رو تحت فشار نمیذارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
انسان هوس باز از پشت پتو هم هوس بازی می کند. ضمنا شما برو عکس های زنان عادی در خارج از ایران را ببین. از نظر ساده پوشی که قطعا چند لول از مردم ایران بالاتر هستند، پوشش هم به گونه ای نیست که آن ها را برهنه بدانید. یک انسان سالم به صورت خودکار برای خودش حریم قائل می شود، لازم نیست کسی متذکر شود.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
چون مغزت فندقیه! روسری سر نکردن رو میگی لخت شدن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
9:21 حرفت چقدر خام و غیرعلمیه! اتفاقا دقیقا همین نقاطی که تو گفتی تحریک کننده است که اگر نبود خانم ها علاقه ای به نشون دادنش نداشتن چرا که خانما توجه میخوان و آقایان هم لذت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
فقط میخوام بدونم چرا یک عده دوست دارن برای بقیه تصمیم بگیرند و فکر می کنند هر کسی مثل انها نبود حتما .. است؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
9:37 با سواد با علم اگر با موی سر و گردن تحریک میشی مریض هستی برو خودتو درمان کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
جالبه خودش داره میگه کسی نیومد حمایت نکرد
مشت نمونه ی خروار هست یه اقلیت که فکر میکنن هر چیزی امر کنن بقیه به زور باید بره تو کله شون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
با شما موافق نیستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
ببخشید اگر مطلبی که می نویسم منو در حد جلبک در ذهن پیشرفته بعضی دوستان پایین میاره. بحث اصلی دیر جامعه ما روسری یا چادر نیست. حرکت به سمت آزادی پوشش هست دقیقا مشابه اونچه که در اروپا و آمریکا می بینیم. شما می تونی تضمبن بدید که بعد از آزادی پوشاندن یا نپوشاندن موی سر ، مساله در همون حد بمونه و برخی از بانوان محترم در همون حد متوقف بشن؟ انها همون بانوانی هستند که در هنگام اجرا و مصالبه مهریه بشدت متشرع میشن و بر دریافت حق شرعی خودشون پافشاری میکنن.بر اساس تجربه خودم سری به محاکم قضایی خانواده بزنید تا نهایتا به این سوال جواب بدبد. آیا حجاب و حفظ حریم بین زن و مرد به تقویت بنیان خانواده کمک میکنه یا خیر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
خیر
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
بله بله و بله و قطعا کمک میکنه. من در خانواده ای هستم که اطرافیانمون اصلا پایبند به حجاب نبودند و نیستند. اطرافیان که میگم منظورم فامیل درجه یک هست. همیشه مهمونی های مختلط و مشروب و ... داشتند و هزار جور مشکل از توش در اومد. چندتاشون از شوهراشون جدا شدند اون یکی خیانت کرد. اون یکی با یه نفر دیگه وارد رابطه شد و ... اما خدا رو هزار بار شکر من و خواهرهام چون وارد این فازها نشدیم هیچ وقت و حریم و روابط مون رو حفظ کردیم مشکلی نداشتیم. با شوهر خواهرها و بقیه مردهای فامیل دورهمی داریم بگو بخند هم داریم اما با حجابیم و اهل رعایت حریم.این نظر شخصی من هست قصد تحمیل ندارم اما فکر می کنم رعایت حدود بین زن و مرد قطعا روی روابط خانوادگی تاثیر داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
خير
khoda
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
رئیس قطار رو چکار دارین اون دو نفر باید جواب بدن لابد تذکر داده اون هم ناراحت شده
م
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
به عنوان یه انسان و نه یک زن و نه یه زن محجبه
هیچ وقت به خودم اجازه نمیدم از بقیه عکس بگیرم بدون اجازه
حتی اگه طرف در حال منکر باشه
به چه حقی رفته عکس گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
بارک الله به شما که دنبال حق و حقوقی. به چه حقی اون خانم حجاب برداشته . هم خلاف شرع و هم خلاف قانون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
الإمامُ الصّادقُ عليه السلام : قَطَعَ ظَهري اثنانِ : عالِمٌ مُتَهَتِّكٌ ، و جاهِلٌ مُتَنَسِّكٌ ، هذا يَصُدُّ النّاسَ عَن عِلمِهِ بِتَهَتُّكِهِ ، و هذا يَصُدُّ النّاسَ عَن نُسُكِهِ بِجَهلِهِ .حديث
امام صادق عليه السلام : دو كس پشت مرا شكستند: دانشمندِ پرده در و عابدِ نادان. آن يكى با زشت كاريهاى خود مردم را از علمش باز مى دارد و اين يكى با نادانىِ خود آنها را از عبادتش باز مى دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
خدا کنه وضعیت موجود باعث نشه که هر کی با همسایه اش سر هر چیز ناچیزی مشکل داره، به اسم حجاب اختلاف را به مسیر سهل الهضم دیگه ای بکشه و با نامردی تمام همسایه را به روز سیاه بنشونه. مثل زمانی که یه CD مینداختند توی کیف فلانی و بعدش میرفت به WC
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
نتيجه اين رفتار خشم و نفرت بيشتر خواهد بود. بترسيد از سيلي عظيمي كه در اجتماع ايجاد مي‌شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
اوه اوه شما بترس از روزی که نه فقط زنان محجبه بلکه غالب زنان برعلیه یه عده بی بندوبار طغیان کنن شما قطعا مردی از اونایی که خانمها زمینه لذتت هستن هیچ زن درستی با این وضع بی بندو باری در جامعه موافق نیست
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین