bato-adv
کد خبر: ۲۱۴۹۷۶
(گزارش زنده) جلسه رای اعتماد به وزیر پینهادی علوم آغاز شد

محمد فرهادی وزیر علوم شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح روز چهارشنبه بررسی برنامه‌ها و صلاحیت محمد فرهادی را برای تصدی وزارت علوم در دستور کار قرار دادند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۰۵ آذر ۱۳۹۳
فرارو- نمایندگان مجلس به  محمد فرهادی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری رای اعتماد داد.

به گزارش فرارو، صبح روز چهارشنبه، ۵ آذر جلسه علنی مجلس برای بررسی صلاحیت محمد فرهادی جهت تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با سخنرانی حسن روحانی آغاز شد پس از سخنرانی نمایندگان موافق و مخالف و اظهارات آقای فرهادی، در مورد صلاحیت وزیر پیشنهادی رای‌گیری به عمل آمد.

براساس این گزارش، محمد فرهادی با ۱۹۷ رای موافق، ۲۸ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع از مجموع ۲۳۵ آرا، به عنوان وزیر جدید علوم در دولت حسن روحانی از مجلس رای اعتماد گرفت.

محمد فرهادی متولد شاهرود است و شصت و پنج سال دارد. آقای فرهادی پزشک متخصص گوش و حلق و بینی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و رئیس کنونی جمعیت هلال احمر ایران است. وی در دولت دوم میرحسین موسوی در دهه ۱۳۶۰ سمت وزارت فرهنگ و آموزش عالی و در دولت اول محمد خاتمی در دهه ۱۳۷۰، سمت وزارت بهداشت را برعهده داشته است.

گزیده سخنان رییس جمهور در دفاع از فرهادی را می خوانید:

  • مایلم در آغاز ایامی که به مجلس شورای اسلامی و به دهم آذر نزدیک می‌شویم به نمایندگان ملت تبریک و تهنیت عرض کنم. 
  •  وزرای ما تنها از حمایت دولت برخوردار نیستند وزیر زمانی وارد وزارتخانه می‌شود که تایید نمایندگان رای مثبت نمایندگان را به همراه دارد همه امور و کارهایی که بر دوش مجلس شورای اسلامی است از جمله حراست از مرزها که شما می‌دانید هر گونه تغییر در مرزها با رای بسیار بالای مجلس امکان پذیر است و هم چنین قراردادها مقابله نامه‌ها و همه مسائل مهمی که به عنوان قرارداد بین ایران و کشورهای مختلف منعقد می‌شود حتی دادن وام حتی وام بلاعوض و بسیاری از اموری که قانون اساسی یاد کرده بر دوش مجلس شورای اسلامی است.
  • امروز برای پنجمین بار خدمت نمایندگان محترم مجلس رسیدم تا وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه بسیار مهم علوم تحقیقات فناوری را خدمت شما معرفی کنم از همه کاندیداهای سابق و وزرای پیشنهادی سابق که قبول زحمت کردند به مجلس آمدند و توانستند رای هفتاد نماینده یا 79 نماینده را در کنار خودشان داشته باشند اما در عین حال نتوانستند رای اکثریت نمایندگان را کسب کنند من هم از آن عزیزان تشکر می‌کنم که برای رضای خدا خود را آماده کرده‌اند چون سخت است به مجلس آمدن، پشت تریبون آمدن، مخالف و موافق داشتن گاهی برای خود طرف و خانواده‌اش مشکلاتی را ایجاد می‌کند اما در عین حال آن‌ها برای انجام وظیفه آمدند سپاسگذاری می‌کنم امیدوارم در مناسب و مسئولیت‌های دیگر بتوانند برای خدمت به مردم کشورمان ادای وظیفه کنند.
  • امروز جناب آقای دکتر فرهادی که همه شما شاید به اندازه خود من و یا بیشتر او را می‌شناسید به عنوان وزیر جدید برای این وزارتخانه مهم معرفی شده است و با سوابقی که ایشان در زمینه هم وزارت علوم و هم در زمینه بهداشت درمان آموزش پزشکی در هر دو زمینه ایشان دارای سابقه است من یک بار دیگر قبل از اینکه ویژگی‌های فرهادی را بیشتر بیان کنم می‌خواهم به ملت ایران عرضه بیاورم که رای نیاوردن وزرا را سایت‌ها رسانه‌ها به مسائلی منتسب نکنند که نتیجه آن اهانت به مجلس شورای اسلامی یا نمایندگان مجلس باشد به هر حال ما یک دمکراسی ویژه‌ای در ایران داریم دمکراسی غیرحزبی و این دمکراسی در دنیا کمتر تجربه شده اگر دمکراسی ما حزبی بود ما دو تا حزب داشتیم، اقلیت و اکثریت داشتیم، دولت و مجلس از یک حزب بود یا حتی اگر از دو حزب بود معلوم بود یک مقدار کار آسانتر بود.  لااقل در تعامل سیاسی.
  • افکار عمومی تغییر می‌کند و ما همواره باید با فکر مردم در کنار افکار مردم باشیم البته افکار عمومی مردم از چارچوبی تبعیت می‌کند، از فرهنگ دینی از فرهنگ ملی از منافع ملی از مصالح ملی معمولا اکثریت قاطع مردم خطا نمی‌کنند آخرین انتخابات که افکار مردم را دیدیم 24 خرداد است و گفتمانی مورد تایید مردم بوده و فردی مورد انتخاب مردم قرار گرفته که اگر این فرد با نفر بعدی اختلافش 1 میلیون رای بود می‌گفتیم دو گفتمان است اما اگر گفتمانی رای آورده که با نفر بعدش 3 برابر است و 13 میلیون اختلاف رای با نفر بعد دارد این نشان آن است که این افکار و این گفتمان مورد تایید قاطع مردم است ضمن این که گفتمان نفر اول با نفرات بعدی خیلی تفاوت زیاد نداشت فکر می‌کنم گفتمان اعتدال امروز مورد قبول همه ما است مخصوصا که مقام معظم رهبری بر گفتمان اعتدال تاکید کردند گفتمان دین ماست گفتمان فرهنگ بزرگ ایران ما است و ما امت وسط هستیم و بر مبنای امت وسط ما حرکت می‌کنیم.
  • بنابراین دمکراسی چارچوب‌هایی دارد نهادهایی دارد و همه ما باید در این چارچوب‌ها حرکت کنیم موضع دولت در برابر مجلس شورای اسلامی همواره اخلاق ادب و قانون است ما به آرای مجلس شورای اسلامی در هر شرایطی احترام می‌گذاریم و رای مجلس به عنوان رای مردم مورد احترام ما است بین ما و شما هم آن چه قضاوت می‌کند خداوند بزرگ است قانون اساسی است و افکار عمومی حکم ما بعد از خداوند اصول قانون اساسی و حکم ما افکار عمومی مردم است.
  • من می‌خواهم از همه زحماتی که نمایندگان مجلس از آغاز این دولت تا به امروز کشیدند در مقاطع مختلف ما در کنار هم بودیم و در مسائل مهم کشور هم امروز در کنار هم خواهیم بود وزیری که امروز خدمت شما معرفی شده دارای سوابق گسترده و زیاد از آغاز پیروزی انقلاب البته ایشان جزو چهره‌های انقلابی دوران انقلاب در شهر مشهد مقدس بودند و بعد از پیروزی انقلاب هم همواره به عنوان خادم این انقلاب بودند.
  • مهمترین معیار برای ما خدمت به انقلاب و خدمت به مردم است ایشان در جهاد دانشگاهی در کمیته‌های ستاد انقلاب فرهنگی به عنوان مسئول دانشگاه و خدمات فراوانی که ایشان داشته‌اند خیلی از گوش‌ها را شنوا کرده است البته آقای دکترهاشمی هم خیلی چشم‌ها را بینا کرده ان شالله قلب سلیم هم با شما. ان شالله امیدواریم با چشم بینا و گوش شنوا و دل پاک و سلیم بتوانیم مسیر مسئولیت و راه مسئولیت را ادامه دهیم و به مقصد برسانیم.
  • این که دکتر فرهادی در هر دو وزارتخانه مسئولت داشتند این یک نقطه امتیازی است درست است دو تا وزارتخانه داریم وظایف آن‌ها در قانون تفکیک شده اما در عین حال هر دو وزارتخانه آموزشی هستند باید با هم هماهنگ باشند همکاری کنند نزدیک باشند حتی در آینده پیش‌بینی دانشگاه‌های جامع به برنامه ششم برسیم ممکن است مورد بحث و بررسی دولت و مجلس قرار بگیرد آنچه برای ما مهم است این است که وی فردی انقلابی مومن و فردی معتدل و معتقد به تحول در دانشگاه است.
  • دانشگاه ما باید از کمیت به کیفیت بهتر برسد، دانشگاه ما باید دانشگاه علم و آگاهی به سیاست و نه سکو برای جناح‌های مختلف سیاسی باشد و ایشان به این امر معتقد است که دانشگاه مرکز علم باشد و دانشگاه باید با مشکلات جامعه ما توام باشد اگر مشکلاتی در کشور ما در بخش‌های مختلف وجود دارد این دانشگاه است که باید به کمک ما بیاید ما تنها اقتصاد دانش بنیان نمی‌خواهیم سیاست ما هم باید دانش بنیان باشد فرهنگ ما هم باید دانش بنیان باشد تعامل مجلس و دولت و حرکت قوای سه گانه هم باید دانش بنیان باشد آن چه در اختیار داریم در کنار وحی که بالاترین مسیر هدایت ما است عقل است و علم است و این سه در کنار هم می تواند ما را به مقصد نهایی برساند و ما می‌توانیم به نقطه ای برسیم که کشور ایران در آینده به عنوان مرجع علمی برای منطقه و جهان اسلام باشد.
  • امیدوارم دکتر فرهادی با شناختی که نمایندگان مجلس دارند و این که وی در مقاطع حساس مسئولیت وزارتخانه علوم و بهداشت را بر دوش داشتند با رای قاطع شما نمایندگان از این وزارتخانه گره باز شود و وزیر بتواند انجام مسئولیت کند و دانشگاه‌های ما بتوانند نشاط خودشان را بازیابند.

رئیس جمهور پس از سخنرانی در دفاع از وزیر پیشنهادی علوم جلسه علنی مجلس را ترک کرد.

پس از سخنان رییس جمهور علی مطهری در نطقی جنجالی به مخالفت با دکتر فرهادی برای تصدی وزارت علوم پرداخت.

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در اقدامی غیر منتظره در مخالفت با وزیر پیشنهادی علوم گفت که مخالفت او به این خاطر است که به نظر می رسد فضای مجلس نسبت به فرهادی مثبت است.

مطهری با اشاره به این که مجلس شورای اسلامی به استناد به برخی اقدامات گزینه های پیشین تصدی وزارت علوم در ایام انتخابات سال 88 آن ها را فتنه گر دانسته است گفت پس اگر معیار اصلی مجلس نقش آفرینی در "فتنه" است دکتر فرهادی نیز در فتنه نقش داشته است و مجلس باید به او نیز رای اعتماد ندهد. در غیر اینصورت متهم به رفتار یک بام و دو هوا می شود.

او گفت: در حالی که آقای فرهادی نیز نامه ای را امضا کرده که می توان چنین برداشتی را راجع وی نیز داشت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: رای مثبت به محمد فرهادی  نشان از دوگانگی رفتار مجلس و حکایت از عبور از خط قرمزهایی است که اکثریت مجلس پیش از این برای خود تعیین کرده بود.

او گفت دکتر فرهادی در ایام انتخابات سال 88 نامه ای را به همراه موسوی، کروبی، خاتمی و تعدادی دیگر از فعالان سیاسی خطاب به مراجع تقلید نوشته است و در آن نسبت به برخوردهای رخ داده اعتراض کرده است. مبنای مجلس در عدم اعتماد به دکتر نیلی احمد آبادی، دانش آشتیانی، میلی منفرد اقداماتی همچون نامه نگاری و سخنرانی در اعتراض به اتفاقات سال 88 بوده است. پس با این مبنا مجلس باید به فرهادی هم رای اعتماد ندهد.

مطهری متن نامه ای که فرهادی آن را امضا کرده است را قرائت کرد.

 او گفت: با منطق اکثریت مجلس فرهادی هم به موجب امضای این نامه فتنه‌گر است و اگر بگوید از نامه خبر نداشتم و یا از قراردادن نامش در این نامه بی‌خبر است و تکذیب کند، پذیرفته نیست.

مطهری بیان کرد: مردم قضاوت خواهند کرد که درد مجلس فتنه نیست و مجلس اصولگرایی به معامله برای انتصاب‌ها متهم می‌شود.

مطهری گفت اگر نمایندگان مجلس به راه گذشته خود اعتقاد دارند باید همین راه را هم امروز ادامه دهند. و از مسیر خود برنگردند.

سخنان علی مطهری با واکنش اعتراضی اکثریت نمایندگان روبه رو شد. ان ها با فریاد "دو دو" به مطهری اعتراض کردند.

علی مطهری 5 دقیقه از وقت خود را به علی محمد احمدی داد. احمدی نیز در مخالفت با فرهادی سخن گفت.

پس از سخنان مطهری رهبری املشی و قربانی به موافقت با وزیر پیشنهادی به دفاع از او پرداختند.

قربانی و املشی اعلام کردند که با اشاره به سوابق فرهادی او را چهره ای معتدل برای این سمت دانستند.

قربانی گفت: آقای فرهادی از جمله کسانی بودند که در دوران فتنه ماجراهای بیمارستان حضرت رسول و بیمارستان امام را مدیریت کردند.و ایشان سال ها سابقه وزارت داشته است و در بخش های مختلف پژوهشی و تحقیقاتی فعالیت کرده و یک استاد تمام است و می تواند دانشگاه ها را به سمت پژوهش محوری سوق دهد.

حمیدرضا مشهدی عباسی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی سخنرانی کرد.

مشهدی عباسی با بیان اینکه بزرگترین مشکل ما مشکل فتنه است. اگر تحریمی در کار است به فتنه باز می گردد. اگر کشور در وضعیت با مناسبی قرار دارد به خاطر فتنه است.

این نماینده اظهار کرد: کسی که محرز است در فتنه نقش داشته و دانشجویان را تحریک کرده چرا باید گردن برافرازد و بخواهد وزیر شود.

مشهدی عباسی گفت: اگر دانش اموزی وارد دانشگاه می شود، لیسانس می گرد، کارشناسی ارشد می گیرد این شخص باید به لحاظ دینی و اخلاقی باید نمونه باشد امتا متاسفانه می بینیم حتی برخی اساتید اینگونه نیستند.

موافق بعدی مهدی هاشمی است که 5 دقیقه سخن می گوید.

او به دفاع از وزیر پیشنهادی پرداخت و گفت برنامه های فرهادی اصول، مبانی، قوانین و مقرارت و ارزش ها را در جایگاه حداکثری خود به ان توجه خواهد داشت.

هاشمی گفت: ما انتظار داریم سوابق روسای دانشگاه ها مورد توجه ایشان قرار گیرد و این در برنامه آقای فرهادی هم هستند.

او گفت: در بحث بورسیه ها حقوقی از افرادی ضایع شده است و ایشان باید از این حقوق صیانت کند.

پس از سخنان هاشمی الیاس نادران به دفاع از فرهادی پرداخت.

الیاس نادران گفت آقای مطهری با مجلس مخالفت کردند نه با آقای فرهادی ایشان خواستند نامه ای از فتنه گران بخوانند که خواندند ایشالا ایشوان هم به راه راست هدایت شوند.

نادران به سخنان روحانی نیز اعتراض کرد که گفته بود رای او در انتخابات با رای نفر دوم 13 میلیون اختلاف داشته است.

نادران گفت دلایل موافقت من با دکتر فرهادی متعدد است. او افزود: خط قرمز مجلس در مواجه با مدیریت های کلان اجرایی فتنه است. دو نکته مثبت از سوابق فرهادی وجود دارد یکی رفتار اخیرشان در مدیریت هلال احمر که برخلاف مدیران اجرایی کشور نسبت به دوره ما قبل سیاه نمایی نکردند. این یعنی اعتدال. نکته دوم این است که بر خلاف دوستانی که اینجا آمدند و در معرض رای اعتماد قرار گرفتند در هیچ حلقه تندرو مشارکتی و غیر مشارکتی حضور نداشتند.

او گفت: اصولگرایان مجلس از ایشان هیچ توقعی ندارند.

نادران انتظارات خود را از فرهادی گفت و اظهار کرد که آقای فرهادی در جلسات فراکسیون ها گفت که من از فتنه برائت می کنم و سرباز ولایت هستم.

نادران گفت: رای ما به فرهادی رای موافقت مشروط است تا سرباز ولایت اند تا قانون مدار تصمیم گیری اش است و در چهارچوب عمل می کند ما از ایشان حمایت می کنیم اما خلاف این عمل کنند عرض می کنم که با کسی عقد اخوت نبستیم.

او گفت از نمایندگان می خواهیم که به فرهادی به صورت قاطع رای اعتماد دهند و پس از ان به نظارت عملکرد ایشان بپردازیم.

پس از آن دکتر فرهادی به دفاع از مواضع و عملکرد خود پرداخت.

فرهادی گفت: من برای ارتقای همه علوم به میدان آمده ام.

فرهادی سر فصل برنامه خود را در مجلس قرائت کرد و به دفاع از آن ها پرداخت. او گفت: به دنبال تحول بنیادین آموزش و تحقیقات و فن‌آوری است.

او گفت "فراجناحی هستم در هر دولتی از من کمک خواسته ام به خدمت برخاسته ام. سرمایه های کشور را تخریب نمی کنم. خودم را بیش از هر چیز در محضر خدا و مردم می دانم."

فرهادی گفت: در رابطه با دانشجویان ستاره دار خوشبختانه بررسی های شده مواردی مانده که در چهار چوب کمیته ها به ان رسیدگی خواهد شد.

او افزود: در رابطه با مدیران افرادی که عالم باشند، متدین باشند و در مسیر نظام باشند مدیران را از طریق کمیته ای در وزارت علوم و مشورت با نهادهای مربوطه انتخاب می کنم.

فرهادی در رابطه با یک نامه که مطهری به ان اشاره کرد، گفت: هیچ نامه ای امضا نکرده ام. اگر نام من هست من نمی دانم جریان چیست.

او گفت در رابطه با فتنه فصل الخطاب رهبر انقلاب است فتنه خط قرمز ماست.

پس از پایان سخنان فرهادی رای گیری در مجلس انجام شد.


bato-adv
کامران
Turkiye
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
گویا شماها هم دلواپس تشریف دارید. ناراحتید از اینکه دکترفرهادی وزیر شده ؟ایشان هیچ فرقی با گزینه های قبلی نداردو شاید از همه شان هم بهتر باشد. اصلا اگر معامله شده باشد چه اشکالی دارد؟ فرض کنیم امتیازی داده باشند تا مجلسی ها در این مورد دست از مخالفت و کارشکنی بردارند.اشکالش چیه ؟ تا آخر همه گزینه ها را رد می کردند خیلی خوب بود؟ اگر نگران بورسیه ها هستید درصورتیکه وزارتخانه بی وزیر بماند می توان بورسیه ها را پیگیری کرد؟چطور در سیاست خارجی طرفدار سازش و مصالحه هستید اما در اینجا مثل دلواپسان اینقدر از معامله و سازش بیزارید؟
بنده ی خدا
Turkiye
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
من که گفتم فرهادی از جنس مظفری وزیر آموزش و پرورش دولت خاتمی و یک اصولگرای تمام عیاره ولی کسی باورش نشد !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهري عزيز . از خداوند عمر طولاني و پر بركت و عاقبت به خيري ات را خواستارم . واقعا كه مفهوم شيعه علوي را با رفتارت نشان دادي و در مقابل آنان كه براي رسيدن به مقصد خود بر مركب دين سوار شده اند يك تنه ايستادي تابگويي كه اسلام واقعي هنوز هم وجود دارد.
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آقاي روحاني رئيس جمهور محترم از شما بعيده اينگونه صحت كنيد شما كه ميدونيد مردم براي چه گفتماني به شما راي دادند چرا عمل نميكنيد از چهار سالت يك سال ونيم سپري شده به مردم خدمت كن خون مردم تو شيشه نكن مردم عاقل تر از اين حرفها هستند
ناشناس
-
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آقای مطهری یادتون باشه با کدوم لیست اومدین مجلس،"رایحه خوش خدمت"!
هربار از یه طرف غش می کنی جناب
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۹۴
ناشناس
United States of America
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اگه خیال تندروها از منافعشان راحت بشه حله رای میاره
لطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
منافع کی؟؟ فقط بلدید حرف بی حساب بزنید. اگر نماینده ها دنبال منافعشون بودن که مثل خیلی های دیگه یک شبه میشدند موافق روحانی و اعتدال و از این حرفها. مگر کسی که دنبال منافعش باشه نباید بازهم نماینده بشه؟ خوب اگه اینا مخالفت می کنن با دولت که به قول شما رای نمیارن دفعه بعد. پس چطور دنبال منافعشون هستند؟؟؟
بی رانت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
"رانت دادن" یا "رانت ندادن" مساله این است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
من یک استاد دانشگاهم و مخالفتی هم با اقای فرهادی ندارم. حتی بعضی مواضع اقای مطهری را هم قبول ندارم. اما صداقت، سلامت، شجاع و هوش اقای مطهری در این موضوع واقعا قلبا مرا شاد کرد. خدایش نگهدارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
یعنی اگه با این مجلس معامله ای کرده باشین رایم رو از تون پس می گیرم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
رحمت به شيري كه خوردي آقاي مطهري كه دست اين منفعت طلبان مجلس را رو كردي.به اين ميگن تاكتيك.زنده باشي
محمد
United States of America
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
درپاسخ به لطفی...رفتــار نماینـــدگان باج خواهانه بود، چنــدین مدیر را با بهانه "فتنـــه ! رد کردند!! آیاخاموش ماندن درمقابل این همــه فســاد که در دوره ی آقای احمــدی نژاد رخ داد فتنـــه نبود و خود فســاد وقانون گریزی فتنـــه نبود ونیست؟!
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
استاد محترم کدام سلامت و شجاعت؟؟؟ رفتار ایشون بیشتر بچه گان تا شجاعانه. یعنی چی که بقیه رو رد کردید اینم باید رد کنید. اگر اینو رد نکنید یعنی سلیقه ای عمل کرده اید. این حرفها به نظر من خیلی مضحکه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آقی لطفی! برای چی یک شبه موافق روحانی بشن ، روحانی میتونه منافعشون رو برای کوتاه مدت تامین کنه چون انتخابی هست ولی اونها هوای کسانی رو دارن که انتصابی هستن و دائمی و خود شما هم باشید منافعتون رو در حمایت از اونها میبینید نه افراد موقت و بدون قدرت !
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهری دوستت داریم.
محسن شب زنده دار
United Arab Emirates
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
به عنوان شاگرد استاد فهیم و جسور دیروزم آقای دکتر نادران ،برای وضعیت امروز ایشان متاسفم!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
هنوز رای گیری نشده ولی بگم خیلی تابلو هست که فرهادی رای میاره . در صورتیکه هم جزو متخصنین بوده هم تامه امضا کرده . حرمی که دیگران رد شدن . معلوم نیست کی گفته حتمن باید رای بدن . عجب عدالتی و عجب مملکتی !1
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
خیال تندروها باید از دانشگاهها راحت بشه که هیچ وقت این اتفاق نمیفته اونها از اساس با دانشگاه مشکل دارند مثل خاری در چشمشونه
سبحان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اینجا چه خبره ؟؟؟؟؟چرا اوضاع بر عکس شده؟؟؟؟ مطهری به عنوان مخالف صحت میکنه نادران به عنوان مخالف
بیژن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مخالف مطهری یک تاکتیک درست برای رو کردن دست این منفعت طلبان مجلس نشین است.
سبحان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
ببخشید اشتباه املایی شد مطهری به عنوان مخالف نادران به عنوان موافق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آفرین به مطهری که بهانه جویی های مجلس را به رخ نمایندگان کشید و نشان داد مجلس کار کارشناسی نمی کند. در حقیقت او از فرهادی و وزیران پیشنهادی قبلی بهترین دفاع را کرد و نمایندگان را به چالش کشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
این که خیلی روشنه مطهری مخالف توافقات پشت پرده و نادران موافق
ناشناس
United States of America
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اتفاقا مطهری بسیار تیزهوشه دقیقا حرفهای منطقی زد که هیچ جوابی براش نیست نماینده ها دردشون بورسیه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
احسنت به مطهری که دست اینها را رو کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
به نظرم نباید رای بدهند به فرهادی. باید وزیر علوم اصلاح طلب باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
درود بر مطهری که دست این منفعت طلبان را رو کرد
ناشناس
United States of America
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
کارشناسان یک بررسی بکنند، از میان این تعداد وزیر علوم پیشنهادی، و دست آخر رای آوردن یک طبیب، که علی الاصول بیشتر باید به کار وزارت بهداشت بیاید، ببینیم واقعا کدامیک برای تصدی این سمت، تخصص و دانش و کاردانی و برنامه متکی به لمس مسایل وزارت علوم از نزدیک داشتند....
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
وزیر علوم باید در برخورد با فساد و رانت تحصیلی در مقابل دلواپسان منفعت طلب عقب نشینی نکند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
فرهادی این کاره نیست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
از بیانات آقای مطهری معلومه که این وزیر میخواد با اصولگراها هماهنگ باشه. فتنه هم به قول آقای مطهری همون کشششششششششک خودمونه
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
این آقا اسما وزیر خاتمی بود ولی اصالتا از طیف دیگر کاملا معلوم که اومده امتیاز بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
احسنت به علی مطهری که یک تنه در مقابل ای دلواپسان بی منطق ایستاده.
منتقد زنجانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
واقعا زنده باد مطهری
ناشناس
United States of America
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
کاش سه تا نماینده مثل علی مطهری داشتیم
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهری اگر از لابی و سیاست بازی بدش می یاد بس جاش تو مجلس نیست. اگر می تونه مشکلی رو حل کنه و الا با این حرفها هیچی درست نمی شه.
مصطفی اصفهانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
افرین بر مطهری که نماینده شجاع و فهیم ملت است و دست فرقه پایداری را رو کرد و با این مخالفتش مشت بر دهان کاسبان فتنه کوبید و ثابت کرد فرقه پایداری فقط کاسب است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهری فقط میخواد ساز مخالف بزنه جلب توجه کنه بیچاره چه قدر وضعش خرابه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
خدا کنه رای بیاره تا مجلس بتونه پیگیری های نظارتی بیشتری داشته باشه
(پذیرفته شده مستاصل ازمون استخدامی وزارت نفت)
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
امیدت به خدا باشه نه این مجلسی که ثابت کرده حقوق مردم براش پشیزی ارزش نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مستاصل وزارت نفت واقعا خندداره اشنا داشتی حتما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آقای فرهادی

امیدواریم که برای گرفتن رای اعتماد با دلواپسان معامله نکرده باشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
بدون معامله رای گرفتن از قدرت طلبان غـــــــیر ممــــــــــــــکن است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آرزو بر جوانان عیب نیست.
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
هیچ مشکلی نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مسوم فکر مسموم
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
معاملی ای هم صورت گرفته باشد عیبی ندارد . کار دیگری نمی شد کرد . تا عمر این مجلس تمام شود.
سبحان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
دوستان به قران من یک اصلاح طلب سر سختم ولی نمیدونم چرا حس مکنم یه معامله ای در کاره اوضاع عجیب غریبه کسایی که واسه بقیه وزرا مخالف بودن حالا میان به عنوان موافق صحبت میکنن
جورج سورس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آقای مطهری هیچوقت بی دلیل صحبت نمی کنند قطعا وعد ه هایی از سوی دکتر فرهادی برای پست ها ی کلیدی وزارت علوم به دلواپسان داده شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
فقط خدا کنه که این معامله انجام نشده باشه که دیگه اسمش عقب نشینی نیست بلکه باج دادن به افراطی های منفعت طلبه.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
این یه تاکتیکه . اتفاقا دلواپسان رو متعجب کرده . آفرین به مطهری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اگر فرهادی با رای بالا خصوصا با رای پایداری وزیر بشه معلومه معامله بزرگی انجام شده. چگونه این دورویی را توجیح شود باید منتظر ماند و دید مگر نمی گن سیاست پدر مادر نداره. پس مدرس که می گفت دین ما مثل سیاست ماست سیاست ما مثل دیانت ما یعنی چه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
بعید میدونم آقای روحانی اهل معامله باشه. حرفهای امروزش هم نشون میداد که کوتاه نیومده و به مخالفان یادآوری کرد که چه جایگاهی در انتخابات رییس جمهوری داشتن
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اطلاح طلب سرسخت و اصولگرای سرسخت مملکت به این روز انداختن. جو نگیرنتون. وزارت علوم وضعیفش ارتقا سطح علمی دانشگاهاست نه ایجاد سیاست زدگی در دانشگاهها.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
عزيزم دير فهميدي، ايشون وزير پيشنهادي باهنر و لاريجاني و زاهدي به روحاني و يك عقب نشيني تمام عيار از آقاي روحاني
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
روحانی معامله گر خوبیه البته خودش اینطور فکر می کنه،امیدوارم بر سر حقوق مردم معامله نکرده باشه
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
بنویس مجلس بخوان دادگاه تفتیش عقیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
این مجلس در حافظه تاریخ ثبت خواهد شد.
ناشناس
Finland
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
دادگاه تفتیش منافع بهتره
ناشناس
United States of America
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
احسن
دوست ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
درود بر آقای مطهری،
حرف اکثر مردم همین است اینها بی تردید نمایندگان مردم نیستند بلکه نماینده یک نفر هستند
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
درود بر مطهری با هوش و با بصیرت واقعی نه با بصیرت جعلی که همیشه به داد نظام و انقلاب رسیده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
میخاد هر جوری شده دیده بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اون محمود بود که هر روز سایت یاهو رو چک میکرد ببینه عکسش هست یا نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اشتباه شد مثبت دادم
هموطن
United Arab Emirates
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آقایون محترم .دست به دست هم دهیم به مهر میهن خود را کنیم آباد.خواهش دارم تمنا دارم...........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهری از لحاظ روحی مشکل داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
09:34
مشکل روحی رو امثال شما دارید که منطق واضح مطهری رو درک نمی کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اگه منظورت اینه که عقایدش رو به بورسیه و استخدام فامیل و پست و مقام نمیفروشه درست میگی. بعضیها این رویه رو مشکل روحی میدونن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
شنونده باید عاقل باشه!
ناشناس
United States of America
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آقا حرف مطهری عین حرف حقه
اگر اونا رو رد کردین خب این رو هم رد کنین دیگه
"یک بام و دو هوا" بهترین عبارت هست
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اينقدر ساده نباشيد،ايشان بدين طريق به چند هدف ميرسد:
1-فتنه فتنه كردن بعضي فقط كاسبي است و فقط اگه يكي باج نده جلوش مي ايستند.
2-حتي اگر فتنه فتنه كردنشون هم واقعي و اصيل باشد فقط تا زماني مقاومت ميكنن كه گوشي دستشون ندادن،اگه گوشه چشمي از جايي ببينند همه چي رو فراموش ميكنن. و اين يعني مستقل نيستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
توی این مملکت

هرکس صداقت و شرافت ودرستکاری و پاکدامنی و آزاد اندیشی داشته باشد حتما" مشکل روانی دارد!

پناه بر خدا به کجا رسیده ایم!
moj
United Arab Emirates
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
ایشون مخالفت نکرده در واقع داره دست آقایونو رو میکنه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مشکل روحی رو افراد بی منطقی چون شما دارید در مجلس یک نفر حرف حساب می زنه اون هم علی مطهری از هیچ کس هم نمی ترسه و می گه همه باید پاسخگو باشند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
احسنت به دقت نظرت
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اینهم شده احمدی نژاد مجلس
سینیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
احمدی کیه؟؟؟

من زیاد تاریخ نمی خونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
احمدی رو نمیشناسی؟ کتاب تاریخ، فصل سیاهچاله رو بخون باهاش آشنا میشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
میگن یکی بود اندازه ی تاریخ تو دولتش فساد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
تاریخ ویرانی 8 ساله ی محمودو بخون دستت میاد ک مردی با کاپشن بهاری کی بوده!
عزت الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
سینیا !!! اگه تاریخ می خوندی می تونستی اسمت رو هم درست بنویسی
علی محمد احمدی نماینده شهرستان آبدانان،دهلران،دره شهر
اگه می خوای بگی آبدانان کجاست؟ هم می تونی جغرافیا بخونی و هم بری هر دانشگاهی رو که به خونتون نزدیکه یه سر بزنی مطمئن باش با حداقل چندتا آبدانانی،دهلرانی دیدار می کنی که اطلاعات تاریخیت رو زیاد کنند بله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
به حرفهای ایشان نباید زیاد اطمینان داشت ایشان هنوز تکلیف خودش را با خودش معلوم نکرده وسلیقه ای صحبت میکند یکروز ازحوادث سال88 حمایت میکند و روز بعد محکوم میکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
زیاد به خودت فشار نیار اگه از سیاست سر در نمیاری
ناشناس
United States of America
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
ایشان خودش هر عقیده ای داره، از نظر منطقی حرف هاش درست هست، یعنی لب کلام، میگه صادق باشید
ناشناس
United States of America
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اتفاقا ایشون کاملا تکلیفشون مشخص است این نماینده ها هستند که تکلیفشون مشخص نیست حرفهای مطهری کاملا واضح و منطقی بود شما پنبه ها را از گوشتون دربیاورید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
تا حالا کسی را دیدید مثل آقای مطهری عزیز لباس بشوره بعد بندازه رو بند خشک شه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
رای اعتماد بوداره، معلومه که پشت پرده خبرهاییه، فقط امیدوارم این وزیر با امثال نادران و دلواپسان معامله نکرده باشه، همونها که حنجره پاره کردن برای فتنه حالا دارن حنجره پاره میکنن برای دفاع!یک بام و دو هوا
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
درود به مطهری که بازی رو خوب بلده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
بازی رو خوب اومی مطهری فکر کرده بازیه
عالم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
دوستت دارم به خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
یک بام و دو هوا... حرف حساب و مردم تا تهش رو گرفتن برادر مطهری، خدا حفظت کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
عجب سیاستمداری شده این علی مطهری آفرین بر شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اینطور که بوش میاد فاتحه ی وزارت علوم هم باقول تصدی پست ها ی کلیدی توسط منتخبان تندروها خوانده شد.
فقط متاسفیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
این یک ترفنده که مطهری در راستای همکاری با روحانی بکار برده تا مخالفان خودش در مجلس رو وادار به رای دادن به فرهادی کنه ، عجب سیاستی بکار برده
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
حواستون به انتخابات مجلس در اسفند باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آفرین به فرزند شیر دل شهید مطهری رسوا کرد این دلواپسان را
محمد
United Arab Emirates
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهری برای رسوا کردن اهالی دلواپس و تحت فشار گذاشتن اونها این حرفارو زده
یکنفر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
احسنت بر آقای مطهری
وای به حال چنین مجلسی
احمد
Finland
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آقاي مطهري با اين حرکت ماهيت نمايندگان را براي عموم مردم مشخص کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
نطق برخي نمايندگان را شنيدم متاسفانه به خاطر كم سوادي شان جلسه را به حاشيه برند بدون آنكه وارد بحث هاي تخصصي درباره وزارت علوم شوند

واقعا متاسفم مجلس شده جاي مباحث بي ربط
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
جوونه انهايى كه از راى مثبت به فرهادى نگران هستند حالا راه افتاده اند!!!!نبايد به فرهادى راى داده شود اخه تشنج لازمه!!!!!مطهرى هم كه به به و چه چه ديگه اجازه نميده فكر كنه مياد و.......!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
علیک السلام!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
تو پيشوني اين ملت نوشته بايد بدبخت باشيد
ناشناس
United States of America
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
امیدوارم روی هر چی معامله کرده باشن روی بورس ها نباشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
عزیزان بورسیه در اولویت اول لیست معامله قرار دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آفرین به فرزند شیر دل شهید مطهری رسوا کرد این دلواپسان را
لطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
منافع کی؟؟ فقط بلدید حرف بی حساب بزنید. اگر نماینده ها دنبال منافعشون بودن که مثل خیلی های دیگه یک شبه میشدند موافق روحانی و اعتدال و از این حرفها. مگر کسی که دنبال منافعش باشه نباید بازهم نماینده بشه؟ خوب اگه اینا مخالفت می کنن با دولت که به قول شما رای نمیارن دفعه بعد. پس چطور دنبال منافعشون هستند؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
لطفي عزيز ! آقايون مجلس نشين خيالشون راحته كه رقباي واقعي اونا در دوره بعد ، رد صلاحيت ميشن و بازم اون صندليا مال خودشونه !!! ميگي نه ؟ وايسا ببين !!!!
درود
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
درود بر مطهری فرزند شهید مطری که حرف دل مردم را میزند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
علییییییییییییه مطهرییییییییییی دوستت داریم ما...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
من از شر دلواپسان به آمریکا که سهله ،به شیطان رجیم پناه می برم
ناشناس
Finland
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهری میخواد با خلاف جهت کردن خودش رو مطرح کنه
اصلاح طلب
Japan
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
درود بر شرف دکتر مطهری که حرف دل میلیونها انسان را بیان کرد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آقای مطهری
خیلی جالبی! آره ... !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
علی رغم اینکه آقای مطهری با توجه به سوابق اجرایی آقای فرهادی از نظر اصولی ایشان را برای وزارت علوم تایید می نمایند ولی جهت افشا کردن چهره برخی از نمایندگان که کاسبان فتنه هستند و وزرای سابق را با توجه به سوابق علمی و اجرایی بالا و فقط بخاطر اختلاف مواضع سیاسی با آنها رد کردند، نطق ایشان بسیار منطقی و بجا بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
وزير جديد بايد فساد بورسيه هاي غيرقانوني را ريشه كن كند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
وزیری که با رای موافق نادران وزیر بشه حتما هم اینکارو می کنه!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
در واقع مطهری میخواد بگه که، مجلس در این رای اعتماد، کاری با معیارها و خط قرمزهاشون نداره، دستور از بالا اومده که رای بدین
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
با صحبت های اقای مطهری به این نتیجه میرسیم که این وزیر قطعا رای خواهد اورد. در واقع آقای مطهری باز هم صداقتشونو در سیاست نشان دادند. و معیارهای دوگانه نمایندگان تندرو را بیان کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهری به طور غیر مستقیم گفت که

دولت راستگویان با کمک فرهادی با نمایندگان ضد فتنه معامله کرده است!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اگر با رای بالا و خصوصا با رای پایداری ها وزیر بشه معلومه بده بستون و باج بزرگی ردو بدل شده. خوب بالخره باید جواب این دو دوزگیشونو بدن. دنبال منافع خاص بودن این بی آبروگیها را هم خواهد داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اخه چه جوري ميشه يك نفر اين قدر كارش درست باشه؟؟؟؟
خودموني ميگم...آقاي مطهري رو عشق است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
درووووووووووود بر مطهری , واقعا" سیاستمداره , باید دست دلواپسها رو بشه, اگر به فرهادی رای بدن یعنی فتنه فتنه کردنشون در انداختن نامزدهای قبلی فقط ایجاد تنش بوده.
رها
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
ایدفعه از افعال معکوس استفاده کرده . مرسی
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
روحانی (منتظریم )
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
بشین و منتظر باش
محمد
United States of America
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
هادی جان منتظر چی؟!
ازاین امامزاده انتظار بهبودی نداشته باش عزیز برادر
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
وزیر شجاع میخوام نه معامله گر

دانشگاه شجاعت میخواد
محمد
United States of America
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
و...ایشــان هم شجاعت خود را در پستــو(فرکسیون)با برائت ازتمام عملکردش... شجاعتش زا کاملا"نشــان داد!
ناشناس
Finland
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
ظاهرا علی مطهری دلشون می خواد همیشه تو این کشور درگیری باشه! جناب مطهری عزیز! کیه ندونه که فرق فرهادی با قبلی ها بسیار زیاده و ایشون علیرغم منتصب بودن به جریان اصلاحات هم در دوره آقای خاتمی و هم در سالهای اخیر بیشتر یک متخصص بوده تا سیاستمدار.
www
United Arab Emirates
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
پس با این حساب اگه فرهادی رای بیاره آش دلواپسا سر میره میریزه رو اجاق!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
علی مطهری علیه فرهادی صحبت نکرده

بلکه رفتار متناقض و لابیهای پشت پرده مجلس نشینان را عیان کرده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
باعث تاسفه واقعا" ..دولت تدبیر وامید خیلی زود و هنوز به نیمه راه نرسیده از همه مواضع داخلی و خارجی خودش عقب نشینی کرده و امید ها را ناامید می کند..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
دفاع مطهری از دکتر فرهادی
مهناز
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
با اينكه با نظرات ايشون تو حوزه فرهنگي مخالفم اما نميشه هوش سياسي ايشان را كتمان كرد زدي به هدف اقاي مطهري حرف حساب هم كه جواب نداره شروع مي كنند به تخريب شخصيت كه نميدونه چي ميگه و و و
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
دقیقا ایشون هم می دونه چطوری خودش بندازه سر زبونا. تو مسائل فرهنگی یک اصولگرای تندرو هست و تو مسائل مربوط به فتنه یک اصلاح طلب تندرو. دقیقا می دونه چیکار کنه اسمش سر زبونا باشه و هر دو طیف رو جلب کنه. ولی هرگز این جرئت رو نداره وارد گود بشه و برای افکارش تلاش کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
وا.... یکی من رو توجیه کنه !!!! مطهری مگه نگفته بود فتنه دستاویز شده و مردم میگن نامزد وزارت باید متولد بعد 88 باشه ... اون وقت امروز داره دوباره خودش فتنه فتنه می کنه
مهرداد
United Arab Emirates
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
چقدر تو هوشت پایینه !!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
نادران: تحریم بانک مرکزی و نفت تقصیر سران فتنه است. مجلس و دولت قبل و آقای جلیلی هم لابد هیچ کاره بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
واقعا بجا حرف می زنه در کل بازی رو بلده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مردم قضاوت خواهند کرد که درد مجلس فتنه نیست و مجلس اصولگرایی به معامله برای انتصاب‌ها متهم می‌شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
معامله شده است.. بده بستاني شده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهری داره شبیه مایلی کهن میشه! حالا ببینید کی گفتم
ناشناس
Finland
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
دقیقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اما این کجا و آن کجا!!!!
مهرداد
United Arab Emirates
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
خیر در اشتباهی
ناشناس
United States of America
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
یه کاسه ای زیر نیم کاسه هست. فکر کنین این مجلس به فرهادی رای بده معنیش چیه! بیچاره ماها
ابوذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
عالی .....یعنی صد تا لایک ....
من کم‌کم دارم عاشق علی مطهری میشم ....به رغم بعضی نظریاتش که خب با خاستگاه فکرش منطبقه و من درکش میکنم ....الباقیش تکه .....تک .براوو !:-) :-) :-) :-)
ناشناس
Finland
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
هیلاری کلینتون : تجریمهای نفتی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزهاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
من نه سبزم نه ابی ونه ....... درسیاست این حرف کلینتون اتفاقا نشان از دشمنی با سبز ها دارد نه موافقت با انها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
دقيقا ناشناس جان 10:58
چون آمريكا با منطق ... نژادي اهداف ضد ايراني خود را بهتر پيش مي برد.
ناشناس
Canada
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
رأي مياره أساس و پرونده بورسيه ها هم بسته ميشه أساس .
محمد
United States of America
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
جناب آقای مطهری عزیز،
ملت خوب میداند درداصولگرایان چی هست... اکثریت این نمایندگان مجلس خود فتنـــه گرند اگر فســـاد را فتنــه بدانیــم، واگر حمایت کورکورانه از مدیری متوهــم چون احمدی نژاد را فتنــه بدانیم واگر خاموش ماندن در برابر فســاد ودزدی وچپاول و... را فتنـــه بدانیـــم،.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
وا.... یکی من رو توجیه کنه !!!! مطهری مگه نگفته بود فتنه دستاویز شده و مردم میگن نامزد وزارت باید متولد بعد 88 باشه ... اون وقت امروز داره دوباره خودش فتنه فتنه می کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
چقدر باهوشی شما!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اينكه مجلس اصولگرا باج گير است شكي درش نيست
درود بر مطهري شير مادرت حلالت باشد برادر

اينها كاسبان فتنه هستند نه نمايندگان واقعي مردم
لطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
باز توم زدین؟
پس اون همه وزیری که رای آوردن باج دادن؟؟ یعنی وزرای دولت روحانی باج بده هستند؟؟
بهتر نیست برای حرفمون مدرک داشته باشیم؟؟ چرا همون وزاریی که رای نیاوردن، نمیان بگن که فلان نماینده باج خواست من ندادم؟؟؟
تا کی میخواین این بی اخلاقی رو ادامه بدین؟؟
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مارا چی فرض کردن؟ تحریم کار فتنه است یا سیاست غلط و ادبیات برخی مسئولان؟
- کاغذ پاره خواندن قطعنامه
- پاره شده قطعنامه دان
- اسرائیل باید حذف شود و بهانه دادن دست دشمن
ناشناس
Finland
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
درود بر فرهادی ، مرگ بر فتنه گران 88
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مجلسیان عزیز مگر شما خود را تابع معظم له و فدایی رهبر معظم قلمداد نمیکنید . چرا دو دو میکنید مکر از این کار از سوی ایشان صراحتا نهی نشدید. اگر جواب مستدل هم در رد اظهارات آقای مطهری دارید بفرمایید . یک بام و دو هوا نمی شود .در مجلس آبروی افراد را با استفاده از تریبون عمومی و رای ملت می برید این شرعا و اخلاقا صحیح نیست و موجب دلسردی است . این رفتارها موجب میشود که دیگر نتوانید از ملت برای ورود به مجلس رای بگیرید .
کارون
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
تو مو می بینی و من پیچش مو.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
2 تیر و چند نشان. اول سخنان پر محتوی و مغز آقای دکتر روحانی، رئیس جمهور محترم مبنی بر توع رای و جهت گیری و دیدگاهی که در انتخابات 24 خرداد 92 که به این دولت رای داده که عملا گفت که سیاست های دولت همان است که از اول بوده (بر پایه آرای 24 خرداد) و سیاست ها تغییری نخواهد کرد و وزارت علوم تحت مدیریت رئیس جمهور و دولت. بعد از اون هم آقای دکتر علی مطهری اومد و زهر سخنان رئیس جمهور رو گرفت تا مجلس به این وزیر رای بالایی بده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
متاسفانه موافقت نادران با وزیر شبهه های زیادی ایجاد میکنه. البته ما به رییس جمهورمون اطمینان کامل داریم
رفیع
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
وای این پسر ایت ا.. چه کار میکنه !!!!!!!! تمام اصول اصول گرایی اصول گرایان را بهم ریخت دمش گرمممم
مهناز
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
با اينكه با نظرات ايشون تو حوزه فرهنگي مخالفم اما نميشه هوش سياسي ايشان را كتمان كرد زدي به هدف اقاي مطهري حرف حساب هم كه جواب نداره شروع مي كنند به تخريب شخصيت كه نميدونه چي ميگه و و و
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهری سیاستمداری توانمند وخبره
sahar
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
دکتر فرهادی الان دارن صحبت می کنن ، متاسفانه حتی نمیتونن خوب از روی متن سخنرانیشون بخونن !!!!! شک ندارم رای میاره چون سطحش پایینه مثل خود نماینده ها میمونه
abbunn
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
بابا حتما لازم نیست نظر بدی که
برو سوابق اجرایی ایشون رو مطالعه کن و بعد تهمت سطح پایین بودن بزن
البته بنده هم نسبت به رای آوردن ایشون کمی مشکوکم ولی قرار نیست همه چی رو با هم قاطی کنم
از دوستانی که به این سایت میان و جزو قشر تحصیل کرده جامعه به شمار میرن انتظار بیشتری هست!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
الیاس نادران موافق وزارت فرهادی است!!!!!!!!!!!

این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
یعنی همون معامله!
ح ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
ممنون جناب مطهری خیلی خوب پشت پرده ها رو برای ما آشکار میکنی...
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
متاسفانه انتخاب یک پزشک برای وزارت علوم بزرگترین اشتباه دولت هست، باید بگم پزشکان قدرت مدیریتی بسیار پایینی دارند... که نمونه اش رو می توانیم در دانشگاههای وزارت بهداشت ببینیم...با اینکه سرمایه بسیار زیادی دارند ولی خدمات بسیار ضعیفی از لحاظ آموزشی و رفاهی به دانشجویان ارائه می دهند.
متین
United States of America
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
دولت با این معرفی فرهادی خودکشی کرد بعد صداش در میاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
دفاع بعضی افراد از فرهادی که در مجلس ودر میان دانشگاهیان ومردم به تندروی وکاسبی از فتنه شهره هستند اگر ایشان رای بیاورد همان اول نقطه ای بسیار منفی در کارنامه ایشان در پیشگاه اکثریت ملت ودانشگاهیان خواهد بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آفرین به آقای مطهری که بهانه جویی های مجلس را به رخ همگان کشید و نشان داد مجلس کار کارشناسی نمی کند و بدنبال منافع شخصی هستند
ناشناس
United States of America
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
بورسیه های غیرقانونی دیگه راحت بخوابین. بچه ها هلاک شدن از استرس.
مهم مهم مهم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
ایول الله به غیرتت راست میگه تو این دو روز به جای اینکه فرهادی در مجلس باشد هلال احمر پر بود از نمایندگان مجلس خوب این برای معامله نیست برای شب نشینی است
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اصولگرها چون میدونند دور بعد مجلس رای نمی اورند. دنبال استاد دانشگاه شدن هستند.
ناشناس
Finland
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
90 درصد مجلس بعدی مال ما اصولگرایانه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
ناشناس 10:42 ، مگر اینکه تایید صلاحیت های جناب جنتی به کمکتون بیاد وگرنه بدجوری باختید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آقای روحانی به شما اطمینان کامل و صد درصد دارم و به رایم به شما افتخار میکنم اما حرفهای آقای فرهادی نگران کننده هست در جلسه رای اعتماد. امیدوارم تسلیم مجلس نشده باشید. من فکر میکنم ترجیح دانشگاهیان مخالفت این مجلس با وزرای علوم هست نه تعریف و تمجید. این مجلس از کامران دانشجو تعریف و تمجید میکرد و نباید از وزاری علوم شما راضی باشه. لطفا نگرانی هوادارانتون رو رفع کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
روشنگری مطهری عالی بود . این نمایندگان نه به دانش و تخصص کار دارند نه به فتنه . اینها وعده پست های کلیدی را میخواهند که امیدوارم آقای دکتر فرهادی قولی در این باب نداده باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آقاي روحاني با اين معامله به همه اون 19 ميليون رايت خيانت كردي! باشه انتخابات بعد ببينيم اينا كه باهشون معامله كردي بهت راي هم ميدن!؟؟
واقعا براتون متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
زود قضاوت نکنیم. هیچکس با پایگاه اصلی رای خودش این کار رو نمیکنه. فرهادی وزیر آقای خاتمی هم بوده و همه میدونیم که آقای خاتمی هیچ وقت اهل معامله نبوده. البته فکر نمیکنم آقای روحانی هم اهل معامله با امثال نادران و پایداریها باشه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اول سخنان پر محتوی و پر مغز آقای دکتر روحانی، رئیس جمهور محترم مبنی بر توع رای و جهت گیری و دیدگاهی که در انتخابات 24 خرداد 92 که به این دولت رای داده که عملا گفت که سیاست های دولت همان است که از اول بوده (بر پایه آرای 24 خرداد) و سیاست ها تغییری نخواهد کرد و وزارت علوم تحت مدیریت رئیس جمهور و دولت فعالیت خواهد کرد. بعد از اون هم آقای دکتر علی مطهری اومد و زهر سخنان رئیس جمهور رو گرفت تا مجلس به این وزیر رای بالایی بده.
مزرعه نویی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
دو نفر به مجلس بی احترامی کردند 1. رئیس جمهور سابق 2. مطهری البته مطهری بی احترامی ای که خود مجلسیان به خودشان کردند را فقط بیان کرد
ناشناس
Germany
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اقای روحانی داری خراب میکنی .
شاه غلام
United Arab Emirates
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
علی مطهری دمت گرم خوب دستشون رو خوندی
زین همرهان سست عناصر دلم گرفت
شیر خدا و رستم دستانم آرزوست
ناشناس
-
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
گفته که دولت با مجلس ساخت و پاخت میکنه مفهومش اینه .قابل توجه مچکر ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
من چندتا از اين بورسهاي غير قانوني رو از نزديك مي شناسم، نميدونيد چه قندي تو دلشون داره آب ميشه،‌ چقدر بعضي آدم ها خودشون رو ارزون ميفروشن واقعا برات متاسفم فرهادي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
من هم برای فرهادی و هم برای روحانی والبته بیشتر از همه برای اون 19 میلیون رای خوش باورانه متاسفم
ناشناس
United States of America
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
بیچاره ملت که دلشون رو خوش کرده بودن حقشون پس گرفته میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
چقدر زود قضاوت میکنید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
درود بر حقانیت و شجاعت علی مطهری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهری مدرس زمان است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آقای روحانی حرفهای آقای فرهادی در مورد دانشگاهها با حرفهای شما جندان یکسان بنود. امیدوارم در عمل اینطوری نباشه و از این انتخاب هم "مچکر" باشیم
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهری جون خواهش میکنم خودت را کنترل کن..
آخه دیگه تو قلبم برای کسی دیگه جایی نگذاشتی ,همش را گرفتی
فدات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
شد
آنتی رسایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
افراط گران و تندروها محکوم به شکست اند شکستی مفتضحانه تر از حماسه خرداد 92
ناشناس
United States of America
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اولين کار فرهادي پيگيري بورسيه هاي غير قانوني بايد باشد تا اعتماد مردم به ايشان جلب شود و گر نه ايشان معامله کرده با نمايندگان تند رو
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
چه دشوار سات به پاهای تاول زده گفت، راه را اشتباه آمده است. به عنوان یک د انشجوی علوم انسانی میگم که علوم انسانی از دست رفت.
مهرداد
United Arab Emirates
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
درود بر مطهری .... با حرفهای مهمی که مطهری زد اصلا خوشحال نیستم که رای آورد . روحانی چــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
بابا! مطهری تیکه انداخت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
وزیر علوم مجلس مبارک! احتمالاً دیگه حرفی از بورسیه ها نخواهیم شنید... مبارک است انشالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
++++++++++++++++++
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهری واقعا نمونه هست و به نظر من حرفش کاملا منطقی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
الحق که مطهری حقیقت گوست.
ما ملت ایران مخالفت خود را با مجلس معامله گر اعلام میداریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
ایزن دولت معامله گر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
ظاهرا" بعد از شکست آقای روحانی در به نتیجه رسوندن مذاکرات بهترین راه را در به تفاهم رسیدن با رسایی و سایرپایداریها برای ادامه کارشان تا پایان یافته اند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
وزیر علوم مجلس مبارک! احتمالاً دیگه حرفی از بورسیه ها نخواهیم شنید... مبارک است انشالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
وزیر علوم مجلس مبارک! احتمالاً دیگه حرفی از بورسیه ها نخواهیم شنید... مبارک است انشالله
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مجلس از روحانی رکب خورد و نتیجه این رکب استیضاح زود هنگام فرهادی نمایان خواهد شد. روحانی در معامله با مجلس زیر قولش خواهد زد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
روحانی

عمیقا" برایت متاسفم
حساس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
کسانی که از مطهری ایراد میگیرن هیچی نمی فهمن و میان از کسی بدگویی میکنن که یک تنه جلوی متحجرین مجلس نشین ایستاده و فقط از حق و حقیقت دفاع میکنه ، بنابراین به این عده پیشنهاد میکنم یکبار دیگه متن سخنرانی آقای مطهری رو بخونن بلکه بفهمن ایشون نه در مقام مخالفت با فرهادی که در جایگاه رسوا کردن مجلسیان انحصار طلب و متحجر سخنرانی کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
جالبه هر وقت این اقای اشنا حرف نزنه و نوبخت هم نره مجلس، نمایندگان رای میدهند.
پس معلومه نمایندگان ملت به اشنا و نوبخت حساس هستند و بهتر است اقای روحانی این دو را کنار بگذارد تا برای دولت خودش هزینه درست نکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
احسنت به دکتر مطهری با این استدلال زیبایش ، مردم را مطلع کردن از رفتار تندروها
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهری خیلی خوب دست این جماعت بی سواد و معامله گر رو رو کرد.دورود به شرفش
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آفرين بر آقاي مطهري كه موچ دوستانش را ميگيريه!
محمد
-
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
خود آقای فرهادی میگه من نامه امضا نکردم،شما چرا دیگه کاسه داغتر از آشین؟!
مهرداد
United Arab Emirates
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
عزیزم خب بگه امضا کردم ؟؟؟؟
پادشاه فصل ها
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
سلام به همه*
به این میگن: خودِ خودِ "مهندسیِ معکوس"
ضمناً مطهر و طاهر و طهور و ... از یه خانوادن. باریک الله مرد زمونه،
باریک الله علی مطهری*****
همشهري
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
خداروشكر بلاخره ازتريبون مجلس مردمي ، يكي حرف مردم را زد ! بپذيريم درسياست به هرحال محدوديتهايي وجود دارد حتي دركشوري كه مهد ازاديست به گفته خودشان رئيس جمهور درفشاره ، متاسفم براي هواداراني كه با كشميش گرمي شون ميكنه و با يك مويز سرديشون با طناب اين مدل هوادارها نميشه چاه رفت! بهتربوداين همه وقت وانرژي ازدولت براي يك وزيرصرف نشه بابا امان بدين به دولت امان بدين موافق بامخالف اينجا چه فرقي كردپس ؟!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
چی شد ؟
نمایندگان محترم
فرقش با اون سه نفر چی بود
ناشناس
Turkiye
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
فرقش : من نامه ای علیه نظام امضا نکردم و سرباز ولایت نظام و رهبری هستیم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
ناشناس ، دانش آشتیانی هم همین رو گفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
بله نمایندگان با وزیر معامله کرده اند؛ وزیر قول داده پای فتنه گران و تندرو های اصلاح طلب را به دانشگاه باز نکند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
حالا که رای دادید شما رو به هر که دوست دارید دیگه بخث فتنه نکنید دیگه داره حالمون .................
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
دولت یاس

ما رفتیم..
لطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
منافع کی؟؟ فقط بلدید حرف بی حساب بزنید. اگر نماینده ها دنبال منافعشون بودن که مثل خیلی های دیگه یک شبه میشدند موافق روحانی و اعتدال و از این حرفها. مگر کسی که دنبال منافعش باشه نباید بازهم نماینده بشه؟ خوب اگه اینا مخالفت می کنن با دولت که به قول شما رای نمیارن دفعه بعد. پس چطور دنبال منافعشون هستند؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
روحاني متاسفانه كوتاه امدي - حاضر بودم تا پايان دوره مجلس وزير علوم نداشته باشيم ولي كوتاه نياييم .
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اشتباه نکن این سیاست خود روحانی بود که مجلس را رسوا کنه
ناشناس
Finland
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
بالاخره زور تندرو ها به وزیر پیشنهادی نرسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
درود بر آقای مطهری
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهری پوست مجلس را کند !!!
amir
Canada
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهری......نفست گرم وچاق، واقعا کیف کردم از نطقت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
خوشم میاد این اصولگراهای مجلس هر جوری زیرآبی مروند این مطری دستشان را رو میکند
دمت گرم و نفست حق خوب دست کاسبین فتنه را روکردی برای مردم مسجل شد اینها فتنه را بهانه کردند تا هزینه دولت خدمتگزار را بیشتر کنند و صد البته بعید میدونم این جماعت حالا حالاها دست از کاسبی با این کلمه بردارند چون خوب نون دونی پیدا کردند
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
بهترین بازیکن زمین نه روحانی بود نه فرهادی

مطهریییییییییی بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آقا قضیه بو داره چطور شد به فرهادی رای دادند نکنه معامله ای در کاره :-\
واقع بین
Canada
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
از بورسیه ها چه خبر ؟ در موردشون معامله شد؟ !!!!!!!!!!!
ایرانی
United States of America
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
صبح امروز قبل از اینکه فرهادی و روحانی برن مجلس برای رای اعتماد‏، نجفی نامه خداحافظی منتشر می کنه! یعنی بهش الهام شده بود که فرهادی رای میاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
خدا کنم معامله ای صورت نگرفته تواین مشکلات اقتصادی اگه مردم احساس کنند سر خواسته هاشون معامله شده بدجور دلخور میشن
ناشناس
United States of America
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مردم یا عده ای از دانشجو ها و اساتید اصلاح طلب؟!!
"مردم" با وزیر علوم چه کاری دارند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کریمی
Romania
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهری رندی ظریف و شیرینی کرد برای باز کردن مشت نمایندگان مجلس. او بخوبی توانست غرضهای نمایندگان را در عدم رای به وزرای پیشین آشکار کند..!
واقع بین
Canada
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
از بورسیه ها چه خبر ؟ در موردشون معامله شد؟ !!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آفرین به آقای مطهری. قطعاً خود آقای فرهادی نیز می داند که آقای مطهری مخالف ایشان نبوده بلکه مطهری می خواسته پیامی را برساند که این پیام از روی خرد و ژرف نگری ایشان حداقل در این مورد است. آفرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آقاي مطهري واقعاً نماينده شجاع و منطق گرايي هست ايشون خطري رو كه داره مجلس رو تهديد ميكنه به نمايندگان هشدار داد! متاسفانه نمايندگان اين دوره مجلس به طور كامل در مقابل ملت قرار گرفتند و نشون دادند به مردم كه دست آويز فتنه از طرف نمايندگان تنها يك بهانه جويي ست و اين واقعاً براي جايگاه مجلس خطرناكه !!!
amir
Canada
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهری......نفست گرم وچاق، واقعا کیف کردم از نطقت.
amir
Canada
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهری......نفست گرم وچاق، واقعا کیف کردم از نطقت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
من از اول به فرهادی خوشبین نبودم بنظرم از افرادی هست که میزو صندلی از همه چی براش مهمتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهری با اشاره به این که مجلس شورای اسلامی به استناد به برخی اقدامات گزینه های پیشین تصدی وزارت علوم در ایام انتخابات سال 88 آن ها را فتنه گر دانسته است گفت پس اگر معیار اصلی مجلس نقش آفرینی در "فتنه" است دکتر فرهادی نیز در فتنه نقش داشته است و مجلس باید به او نیز رای اعتماد ندهد. در غیر اینصورت متهم به رفتار یک بام و دو هوا می شود.مطهری همیشه راست میگه . پس معلوم است فتنه بهانه بود
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
"اگر دانش اموزی وارد دانشگاه می شود، لیسانس می گرد، کارشناسی ارشد می گیرد این شخص باید به لحاظ دینی و اخلاقی باید. "
این حرف کاملا نادرست است
اولا عقیده دینی هر انسان بالغی مربوط به خودش است و مربوط به آموزش نیست ثانیا اخلاق را باید افراد در حد الزامات و حقوق اجتماعی رعایت کنند و بقیه مسائل اخلاقی نیز انتخاب و بعهده خودشان است
واقع بین
Canada
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
از بورسیه ها چه خبر ؟ در موردشون معامله شد؟ !!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
خیال "بورس"بازا راحت شد!
ناشناس
Switzerland
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
یه نفر به مجلس گفته :بسه دیگه ،

شده بچه بازی !تمومش کنید .
مطهری هم با مخالفتش خواست ثابت کنه غلام حلقه بگوش کسی نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مثبت دادم ولی فکر نمیکنم اینجوری باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
به نظرمن دولت بدجوری داره به این اقلیت تندروباج میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
دقت كردين خبري از آشنا نيست!؟ نميدونم چرا اين دفعه حرفي نزد!؟ خجالت داره
الماسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اقای مطهری مخالف دکتر فرهادی نیست ،چون اقای دکتر فرهادی یک اصلاح طلب دواتشه است ،ایشان مخالف این نمایندگان نان به نرخ روز خور است ،که حالا چه شده همه موافق اقای دکتر فرهادی شده اند مگر اقای میلی منفردبا اقای فرهادی چه فرقی دارند ،،پس چرا در جلسه رای اعتماد اقای فرهادی خبری از شیهه کشیدن رسایی وحسینیان نبود ،وهمچنین خبری از چاپلوسی کردن نقوی حسینی نبود چه شد اقای فرهادی اطمینان داد که پته شان روی اب نریزد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
و بورسیه ها فراموش شد...
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
من یک دانشجوی دکتری هستم، آقای دکتر فرهادی اگه رانت های تحصیلی آقازاده ها رو پس نگیرین حلالتون نمیکنم؛ امیدوارم در صحرای محشر از خداوند رای اعتماد بگیری!
اکباتان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
یقنا آقای مطهری مخالف دکتر فرهادی نیست. او میخواست نشان دهد که ریشه مشکلات کشور کجاست. اومی خواست به ما بفهماند سیاستهای دوگانه مجلس ناشی از چیست. می خواست نشان دهد که چگونه بعضی ها از فتنه نان می خورند و به دلایل واهی کشور را از توانمندی های انسانهای شریفی چون فرجی دانا و... محروم می کنند . مطهری نشان داد که معامله پشت پرده چقدر بد است.
او به ما نشان داد که معامله های پشت پرده چه بر سر کشور می آورد و فریاد فتنه برخی از اصولگرایان فرصت طلب تا چه اندازه کذب و میان تهی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
Japan
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
به کوری چشم ابوالفتنه ها
دولت و مجلس دست در دست یکدیگر دادند و بهترین وزیر علوم انتخاب شد

تا کور شود هرآنکه نتواند دید.
mohamad ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
منبع معتبر خبر معامله کجاست؟!!
مگه همین شماها نبودید که می گفتید بدون دلیل و مدرک نباید حرفی زد؟!!
اگر رای اعتماد داده نشه میگن تندرو! حالا که رای اعتماد دادن میگن حتما معامله شده !!!
نمایندگان برای جلوگیری از افزایش تنش ها این کار را کردند اگر عاشقان آشوب بزارند.
pili
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
کاملا" واضح است که " فتنه" یک بهانه برای رای عدم اعتماد بع کاندیداهای قبلی بود. مسئله اصلی موضوع " بورسیه های غیر قانونی" بوده که احتمالا" آقای فرهادی قول بستن پرونده بورسیه ها را به نمایندگان محترم داده است.
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
حرف هاي آقاي مطهري دليل راي آوردن آقاي فرهادي شد
جمال
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
پسر كو ندارد نشان از پدر
تو بيگانه خوانش نخوانش پسر
درود بر خاندان مطهري
مهرداد
United Arab Emirates
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
امیدوارم معرفی این وزیر سیاست روحانی برای رسوا کردن این دلواپسان بوده باشه .... وگرنه روحانی متاسفیم ...
دهدشتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
تاکتیک بسیار جالبی بود سخنان مطهری کمرا گننده بود و کلاه خوبی سر دلواپسان مجلس رفت. کیش مات دلواپسان توسط روحانی و مطهری
دارابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
هرچه باشه فرهادی شاگرد خاتمی عزیزه وخیانت نمیکنه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مشکل اينکه نمايندگاني که بايد سخن حق آقاي مطهري را بشنوند کر شده اند و همچنين کور شده اند و نميتوانند واقعيت امروز جامعه را ببينند و مجلسي که بايد در جهت خواست ملت گام بردارد در مقابل ملت قرار گرفته و ملت با اين کرها و کورها چه کنند.
ناشناس
Turkiye
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
این شامل حال شماست
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
روحانی پایداری کرد، پایداری اعتدال :)
سارا
Malaysia
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
به این رای اعتماد مشکوکم!

فرارو تو چه مشکلی با کامنت های من داری که چاپ نمی کنی؟! با مالزی مشکل اساسی داری آیا؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
ای بابا !!!!!!!!
soroush
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
بهترین اثر شهید مطهری علی مطهری است.....
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آقاي لاريجاني هم داماد شهيد استاد مطهري است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مثلی است که می گویند انسان را با دوستانش می شناسند. ما هم فرهادی را با توجه به افرادی که در مقام دفاع و موافق با وزارت او از جمله قربانی، ناداران،هاشمی و ...صحبت کردند از خط و مشی و سیاست ایشان در قبال وزارت علوم مطلع شدیم!!!! موضوع 3000 بورسیه غیر قانونی بزودی ماست مالی می شود!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
مطهری ..... ضایع شد خدا رو شکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
وزیر بهداشت باید پزشک باشه اما البته وزیر بهداشت هم باید استعداد مدیریت راه هم داشته باشد اما وزیر علوم نباید پزشک معالح باشد تحصیل دکتری داشته باشد که بتواند مدیریت کند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
کی گفته وزیر بهداشت باید پزشک باشه؟! کلاً وزیران باید مدیر باشند. در چند تا از کشورهای موفق در حوزه سلامت وزیر پزشکه؟
موسوی دانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
عقلانیت روحانی - مخالفت فرهادی - موفقیت فرهادی
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
تعامل نهایی - ترقی فرهادی
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
بر حق و الانصاف فرزند خلف شهید مطهری هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آقای روحانی رئیس جمهور محترم
خواهشا برای رفع نگرانی رای دهندگان توضیح دهید چه اتفاقی افتاد که این مجلس ...
آدم بدبینی نیستم ولی شک بدی به جانم افتاده
آیا معامله ای در کار است ؟
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اگر افسار دست روحانی هسته میدونه شترش رو کجا بخوابونه داداش
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
وزیری که رسایی و نادران ازش تعریف کنند، تکلیفش معلومه!
روحانی بدجوری قافیه رو به تندرو های اصولگرا باخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
روحانی
ارزون رای طرفداراتو فروختی ارزون
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
این که معلوم بود رای میاره مثل روز روشن بود! چه فایده؟! دلتون رو الکی خوش نکنید اون به گرد پای فرجی دانا نمیرسه نه در مدیریت و نه در سیاست و نه در محبوبیت بین خانواده دانشگاهیان !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
از ظاهرش پیداس کدوم طرفیه......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
آقای دکتر فرهادی . مردم انتظار دارند وزارت علوم بورسیه های غیر قانونی را لغو و فساد درون آن را افشا کنه . نکنه خدایی نکرده قولی به دلواپسان دادید.
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
اینقدر نگویید معامله شده یا نشده یا چرا بهش رای داده اند؟ نگاه کنید که محمد فرهادی چه کسی است و چه سوابقی دارد و چقدر برای این پست مناسب است؟ مطمئن باشید وزیر شدن ایشان به هر طریقی که باشد اتفاق خوبی است.
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv