bato-adv
کد خبر: ۱۶۶۱۲۳

شریعتمداری: دشمن چرا راضی شده است؟

حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان با عنوان «دشمن چرا راضی شده؟!» نوشت:

تاریخ انتشار: ۰۶:۳۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۲
حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان با عنوان «دشمن چرا راضی شده؟!» نوشت:
1- اگرچه آقای ظریف، وزیر محترم امور خارجه کشورمان تاکید کرده است مذاکرات ژنو محرمانه است!- که به آن خواهیم پرداخت- ولی ذوق‌زدگی بی‌سابقه حریف و اظهارنظر مقامات رسمی کشورهای طرف مذاکره که بعد از پایان دور دوم مذاکرات در بیانیه‌ها و یا کنفرانس‌های خبری مطرح شده و حجم انبوهی از اخبار مربوط به مذاکرات ژنو را به خود اختصاص داده است، حکایت از آن دارد که در مقابل امتیازهایی که داده‌ایم و یا قول داده‌ایم و قرار است بدهیم، هیچ امتیازی نگرفته‌ایم.

این واقعیت تلخ واضح‌تر از آن است که «محرمانه» بماند! به بیان دیگر، ذوق‌زدگی بی‌سابقه حریف نشان می‌دهد در جریان مذاکرات ژنو، امتیازات برجسته‌ای که برای آنها غیرمنتظره بوده است، دریافت کرده و یا قول دریافت آن را گرفته‌اند. از سوی دیگر، مقامات رسمی کشورهای 5+1 با صراحت اعلام کرده‌اند که هیچ امتیازی به جمهوری اسلامی ایران نداده‌اند و تاکید کرده و می‌کنند که ایران اسلامی ابتدا، بایستی «اعتماد» آنها را جلب کند و گام‌های عملی و موثری در این زمینه بردارد و سپس درباره امتیازاتی که قرار است به ایران داده شود، مذاکراتی صورت پذیرد!

بنابراین آنچه با جرات درباره مذاکرات ژنو می‌توان گفت این است که حریف امتیاز- و یا قول امتیاز- گرفته و در مقابل هیچ امتیازی نداده است. اگر اینگونه باشد- که شواهد از آن حکایت می‌کنند- با پوزش باید پرسید؛ غیر از امتیازاتی که احتمالا به حریف داده و یا قول آن را داده‌ایم، چه نکته و بخش درخور توجه دیگری هست که باید محرمانه بماند؟!

2- به این اظهارنظرها که مقامات رسمی کشورهای گروه 5+1 بر آن تاکید ورزیده‌اند توجه کنید.

- خانم «وندی شرمن» رئیس تیم مذاکره‌کننده آمریکا بعد از پایان مذاکرات در پاسخ به سؤال خبرنگار CNN که پرسیده بود؛ آیا هیئت ایرانی در این مذاکرات دستاوردی داشته است؟ می‌گوید؛ «آنها باید خودشان به این سؤال پاسخ بدهند. آنها معتقدند که در این مذاکرات دستاوردهایی داشته‌اند» و سپس تاکید می‌کند؛ «تا وقتی ایران، اقداماتی را که ما می‌خواهیم انجام ندهد هیچ تعدیلی در تحریم‌ها ایجاد نخواهد شد. هنوز اتفاقی نیفتاده که بخواهد تحریم‌ها تعدیل شود. زمان بسیار طولانی خواهد بود. اختلافات زیادی هست و هیچ توافق فوری در میان نیست».

شرمن در همان مصاحبه می‌گوید؛ «با صراحت کامل موضع خود را بیان کرده‌ایم، ایران باید به همه تعهدات و مسئولیت‌های خود بر اساس NPT و قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد عمل کند».

- ویلیام هیگ وزیر خارجه انگلیس می‌گوید؛ باید گام اول را ایران بردارد و اعتمادسازی کند، ما به گام ایران پاسخ خواهیم داد.

- یک مقام رسمی و عالی‌رتبه آمریکایی- که نخواسته نامش فاش شود و حدس زده می‌شود که همان خانم شرمن باشد- به خبرنگاران گفته است؛ سیاست ایالات متحده آمریکا این است که فشار اقتصادی بر ایران را در طول دوران مذاکرات حفظ کند.

- سخنگوی کاخ سفید تاکید می‌کند، طرح ارائه شده از سوی ایران در ژنو، به لحاظ جدیت و عمل‌گرایی بی‌سابقه بود.

- وزیر خارجه فرانسه می‌گوید؛ پاریس با نگاهی محتاطانه پذیرای رویکرد دیپلماتیک جدید ایران است.

- جی کارنی می‌گوید؛ من در این مدت هرگز شاهد چنین مذاکرات فشرده، مفصل، مستقیم و صریحی با هیئت ایرانی نبوده‌ام.

- وزیر خارجه آلمان تصریح می‌کند؛ مذاکرات ژنو امید ما را برای رسیدن به یک راه‌حل دیپلماتیک با ایران تقویت کرده است.

- کاترین اشتون، مذاکرات ژنو را مفصل‌ترین و پرمحتواترین مذاکرات برگزار شده بین دو طرف معرفی می‌کند.

... و ده‌ها نمونه مشابه دیگر که در گزارش خبری امروز کیهان آمده است و تکرار آن به درازا می‌کشد و ضرورتی ندارد.

3- از مجموع اظهارنظر مقامات رسمی حریف می‌توان نتیجه گرفت که؛
- تمامی اعضای گروه 5+1 و مقامات عالی‌رتبه کشورهای متبوعشان از نتیجه مذاکرات خشنود هستند و طرح ارائه شده از سوی جمهوری اسلامی ایران را، «بی‌سابقه»، «امیدوارکننده»، «جدی» و در صورتی که عملیاتی شود، تامین کننده خواست و نظرات خود می‌دانند.

- اعضای گروه حریف تاکید می‌کنند که هیچ امتیازی به ایران نداده‌اند.

- نمایندگان و مقامات بلندپایه کشورهای عضو 5+1 تصریح دارند که جمهوری اسلامی ایران باید به تعهدات بین‌المللی خود- که قطعنامه‌های باج‌خواهانه شورای امنیت سازمان ملل نیز بخشی از آن است- عمل کند.

- مقامات آمریکایی و اروپایی و مخصوصا اوباما به عنوان بالاترین مقام رسمی آمریکا، رویکرد جدید ایران را که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در ژنو نمایندگی کرده است، ناشی از فشار تحریم‌ها ارزیابی می‌کنند و...

اکنون و با توجه به موارد فوق جای این سؤال است که غیر از «نرمش نقد» و دادن امتیاز- یا قول امتیاز- به حریف، چه دستاوردی داشته‌ایم؟! حریف حتی «وعده نسیه» هم نداده است و اقدام متقابل را به تامین کامل نظرات و خواسته‌های خود مشروط کرده است!

4- در این میان، تاکید بر محرمانه بودن مذاکرات ژنو! تعجب‌آور است؛ چرا که؛
اولا؛ مذاکرات با حضور نمایندگان گروه 5+1 و هیئت‌های همراه آنان صورت پذیرفته که هیچیک از آنها نمی‌توانند محرم اسرار جمهوری اسلامی ایران باشند و تنها در یک حالت، به تعهد خویش پای‌بند خواهند بود که محرمانه ماندن مذاکرات را به نفع خود ارزیابی کنند. یعنی به زیان ایران اسلامی.

ثانیا؛ اعضای 5+1 و رسانه‌های نزدیک به آنها در مصاحبه‌ها و گزارش‌های خود تقریبا هیچ نکته محرمانه‌ای را باقی نگذاشته‌اند و روند مذاکرات را- اگرچه به صورت احتمالا ناقص و با حذف یا تحریف برخی موارد- انتشار داده‌اند. به عنوان مثال؛

سایت دبکا فایل وابسته به سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی، گزارشی با 7 محور را به عنوان پیشنهاد ایران- گام اول- منتشر کرده است، وبسایت «المانیتور» طی گزارشی از سوی خانم «باربارا اسلاوین» نیز گزارش تقریبا مشابهی را روی خروجی خود گذارده است، روزنامه نیویورک‌تایمز در شماره دیروز خود طی مقاله‌ مبسوطی به قلم «مارک رندلر»، متن پیشنهاد ایران به 5+1 را انتشار داده است و....

ثالثا؛ اعلام محرمانه بودن مذاکرات از یکسو دست طرف مقابل را که دشمن تابلودار اسلام و مردم ایران است برای انتشار خبر به گونه‌ای که مطلوب خود باشد، باز می‌گذارد و به آنها اجازه می‌دهد افکار عمومی را مطابق خواست و نظر 5+1 مدیریت کنند و از سوی دیگر، دست رسانه‌های خودی را برای بیان واقعیات و مقابله با عملیات روانی حریف می‌بندد و این مصداق همان گلایه سعدی در گلستان است که «سگ‌ها را گشاده‌اند و سنگ‌ها را بسته»!

رابعا؛ خودداری از اعلام آنچه در مذاکرات گذشته است، به این تلقی - و شاید توهم- در افکار عمومی داخل کشور دامن می‌زند که اگر مذاکرات آنگونه که آقای ظریف در صفحه فیس‌بوک خود اعلام کرده است «با استحکام» صورت پذیرفته چرا باید محرمانه باشد؟! به بیان دیگر، تیم محترم هسته‌ای کشورمان با اعلام محرمانه بودن مذاکرات، این تردید را در افکار عمومی پدید می‌آورد که مبادا، امتیازات «نابه‌جایی» به حریف داده‌اند که از اعلام آن بیم دارند؟!

گفتنی است که وزارت خارجه آمریکا بعد از پایان مذاکرات ژنو با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، «هیچ اقدامی که نگرانی اسرائیل را در پی داشته باشد، انجام نخواهیم داد»! و مسئولان ارشد مذاکره‌کننده آمریکا، از جمله، ویلیام برنز- در گذشته- و خانم وندی شرمن- مسئول ارشد کنونی- بلافاصله بعد از مذاکرات به تل‌آویو رفته و رسما اعلام کرده بودند که هدف از سفر آنها، ارائه گزارش نشست 5+1 با ایران به مقامات رژیم صهیونیستی است.

5- و اما، با توجه به مسائلی که در چالش 10 ساله هسته‌ای کشورمان با طرف مقابل در میان بوده است، و نیز با استناد به اظهارات رسمی حریف، محتوای مذاکرات ژنو چندان دور از دسترس نیست که پرداختن به آن در این وجیزه به درازا می‌کشد و تنها به این نکته اشاره می‌کنیم که؛ هرچند به نظر می‌رسد انگیزه مسئولان محترم دولت از نرمش در مذاکرات، بهره‌گیری تاکتیکی برای پیشبرد اهداف فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای ایران اسلامی بوده است ولی این «تغییر لحن» از نگاه حریف به «تغییر استراتژی» ترجمه شده است به عنوان مثال، مقامات رسمی آمریکا تاکنون با صراحت ایران را به تلاش برای تولید سلاح هسته‌ای متهم نکرده بودند و با توجه به داده‌های- هرچند مغرضانه- بازرسان آژانس، از تعبیر «احتمال تلاش برای تولید سلاح هسته‌ای» استفاده می‌کردند، ولی اوباما در نطق اخیر خود در مجمع عمومی سازمان ملل برای اولین بار ایران را به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای متهم کرد!

 و یا اینکه، گرایش جمهوری اسلامی ایران به مذاکره با آمریکا- اشاره به مکالمه تلفنی آقای روحانی با اوباما- را ناشی از فشار تحریم‌ها دانست و تعجب‌آور آن که رئیس جمهور محترم کشورمان نیز با اشاره به اینکه «خزانه کشور خالی است»! آنهم در حالی که تیم هسته‌ای عازم ژنو بود، به گونه‌ای ناخواسته ادعای اوباما را تایید کرد! و... و بالاخره باید به این نکته توجه داشت که در دنیای امروز، سهم هر کشوری را- بخوانید حق هر کشوری را- متناسب با اقتدارش می‌دهند و نه نرمش نابه‌جا در سر میز مذاکره. بدیهی است در این یادداشت، بخشی از روند مذاکرات به تناسب موضوع دنبال شده است و صد البته باید گفت در پی نادیده گرفتن تلاش بی‌وقفه تیم مذاکره‌کننده کشورمان و نقاط مثبت آن نبوده و نیستیم.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
با نظر اقای شریعتمداری کاملا موافق هستم
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آخه به توچه توچیکاره ی این مملکتی!!بابا پدرمونو در آوردید!بذار نفس بکشیم !!بابا فرارو راحع به این آقا!!!!مطلب نذار.
359
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
فک کنم حاج حسین تنها میشه، میشینه برا خودش توضیح میده که آمریکا بده و ... :))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
امیدوارم که انشاءاله در مورد حضور او در مسئولیت روزنامه کیهان تجدید نظر گردد
ناشناس
Finland
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
شما چرا ناراضی شدی ؟ مسئله این است!
انتشار یافته: ۳۱۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
مدعیان شفافیت و صداقت !
لطفا جواب بدید !
با فحاشی به حاج حسین صورت مسئله پاک نمیشه !!
چرا باید همه از متن و حواشی مذاکرات خبر داشته باشن غیر از مردم !؟
مگه میزان رای همین ملت نبود !؟
لابد حالا که به ما رای دادن دیگه فهم سیاسیشون نم کشیده ونباید در این امور دخالت کنن !!!
این خط واین نشون ! اگه این تیم جدید با این تریپهای امنیتی آبروریزی نکرد !!
همین فردا خود شماها یقه ظریف رو میچسبید که این چه گندی بود زدی !
کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
هنوز اسم متهمین و مجرمین کلان دولتی یادمون نرفته !
م-ر، الف - ر - م و ......
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
ناشناس محترم 06:48 خود شریعتمداری نفهمیده چی گفته !!! اون وقت انتظارداری بقیه بیان جواب روده درازی ایشان را بدهند . از یک طرف میگه چرا محتوای مذاکرات را محرمانه اعلام کردن و از طرف دیگر میگه اونا (اروپاییها وامریکاییها) محرم نیستند وافشا خواهند کرد . از یک سو میگه اروپاییها امتیاز گرفتند ولی در ادادمه نقل قول هایی که از ایشان ارائه میکنه نشان از غیر ازاین دارد . فکر میکنم شریعتمداری از شگرد جدید دکتر ظریف که بعداز جلسه با کمیسیون امنیت مجلس به کارد برده (عدم درز اطلاعات به بیرون ) و اینکه کسی در این حوزه نقش خبرنگار کیهان را بازی نمیکند سخت عصبانی است و از هر چیزی ایراد میگیره ولی بداند که دوره این نوع تحلیل های آبکی و دخالتهای نابجا ایشان در سیاستهای خارجی وداخلی کشور رو به اتمام است و انشاءاله صبح صادق خواهد دمید
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
این شفافیت و صداقت را چرا از دولت احمدی نژاد طلب نکردید؟
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
از شرافت حاج حسين همين بس كه گفته هاي خارجيان را بيشتر از گفته هاي هموطنان خود قبول دارد!!
مرتضی
United Arab Emirates
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
یه نگاه بدون تعصب به وضع مملکت اقتصاد و تولید بنداز بعد شعار الکی بده ! کشور ورشکست شده شما به چی دلت رو خوش کردی!؟ انتظار داری 5 + 1 با این اقتصاد رانتی و پر از فساد به ما امتیاز هم بده!؟ وقتی رهبر انقلاب هی میگفت وابسنگی رو به نفت کم کنید رییس جمهور محبوبتون دلشو به نفت بشکه 170 دلار خوش کرده بود و این شد وضعمون !!! باشد که رستکار شویم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
کلاه پهلوی را که میبینم زیاد به یاد شما افراطیون میفتم و البته دستان کثیف انگلیس که از امثال شما به راحتی استفاده میکرد.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
جالبه !!!
ملاک حق و باطل بودن نظر برخی از عزیزان شده تعداد منفی و مثبت
البته منفی دادن که کاری نداره ، مشکل با استدلال و منطق سخن گفتنه و با دلایل متقن نتیجه گیری کردن هست
اما در این صد سال اخیر ایران آموخت که باید حق خودشو بگبره حتی اگر شده با خون دادن و مقاومت
هیچ دوره ای را نمیشه دید که با مماشات و نرمش و تسلیم حقی به ما داده باشند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
ما به دولت و دکتر ظریف اعتماد کامل داریم. شما واسه ملت دل نمیسوزونی واسه منافع خودته که به جلز و ولز افتادی کاسب تحریم ! مطمئن باش اون بزرگان نظام که باید بدونن میدونن، امثال شما و شریعتمداری لازم نیست کاسه داغ تر از آش بشید.
ناشناس
Sweden
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
کلا دو تا دلیل واسه محرمانه بودن مذاکرات بود:
1- صهیونیست ها و لابی تندروشون تو آمریکا
2- شریعت مداری و دار و دسته اش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
معلومه که شما همسفره حااااااج حسین هستی و منافع شما هم در خطره.آقا عزیز بفهم دست افرادی مثه حاج حسین برای ملت رو شده مردم از چین وروسیه تنفر دارن اگه یه کم وقت بزاری کامنتهارو بخونی این واقعیتو می پذیری .اون موقع که احمدی نژاد داشت مملکت را شخم میزد حضرتعالی و حاااااج حسین کجا بودید ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
با ناشناس 06:266

کاملا" موافقم


شما اگر تا انتهای کامنتهارو بخونی حتی یک نفر هم جواب منطقی به شریعتمداری نداده!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
نه اینکه شما و دوستانتون خیلی دنبال شفافیت بودید!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
من كلا با آقاي شريعتمداري مخالفم . هر حرفي هم ايشون ميگه بنظرم تلخ و غير منطقي مياد ولي خداييش متن رو تا آخر خوندم . بنظرم در حال حاضر فقط مردم كشور هستن كه نامحرم حساب ميشن . هر چند دفعه اول هم نيست . ولي در مجموع اميدوارم موضوع حل بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
ناشناس 12.40 دلیل اولت که با رفتن وندی شرمن به تلاویو خودبخود بی اثر میشه عزیزم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
مگر پيش از اين خبر داشته ايم؟
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
علیرغم مخالفتی که با طرز تفکر شریعتمداری دارم ولی باید موارد مورد توافق افشا بشه چون دانستن حق مردم است این را یادتان باشد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
راضی شده تا شما و امثال شما بیشتر بسوزید
ناشناس
United States of America
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقای ک م
چون احمدی نژاد امتیاز بده نبود که هیچ با مشت دهن اینها رو خرد می کرد
سبحان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
از تعداد منفی هات همه چی مشخصه آقای دیپلمات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
این طریف که با یه تیتر راهی بیمارستان شده بود ، ببین تو جلسه چی بهش گفتن که ویلچری شده !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
هیهات منا الذله

مرگ بر آمریکا

برقرار باد نظام مقدس جمهوری اسلامی

مرگ بر استکبار

منفی فراموش نشه که زیادیش جیگرم روجلا میده !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
اصولا افرادی مثل تو می دونن حرفشون دیگه خریدار نداره. خودتم میدونی چقدر منفی میگیری.
ولی بخوای یا نخوای دوره شما تمام شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
مرگ بر تظاهر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
تاجران تحریم
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
تو هم مثل اون بزرگ برکنار شده ات دوست داری با جملات بیهوده فقط سر زبان باشی و دیده بشی حتی با تعداد منفی ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
مرگ بر آمریکا

خودم که به خودم منفی نمیدم !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقا به ما بگید برای مبارزه با افراطیون و دشمنان ملت چه کاری از دست ما ساخته است من دلم نمی خواد دوباره این مملکت به دست اونها بیفته و حاضرم هر هزینه ای بدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
امسال تو می خوان با این حرفها خود را مطرح کنند.
خود شما ها واقعا میدونید توی جامعه چه خبره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
برخی از تحریم نفع میبرند و از آب گل آلود ماهی میگرند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقای شریعتمداری از جون مردم ایران چی میخوای؟ ما نخواهیم شما از ما دفاع کنی باید کی رو ببینیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
كاسب تحريم بذار مردم زندگي كنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
شما اگر طرفدار شفافیت هستی چرا توی هشت سال گذشته که با نفت 100 دلاری شپش توی خزانه پشتک و وارو میندازه یه بار اعتراض نکردی که این پولها کجا رفته. حالا که مشکلات مردم داره برطرف میشه یاد شفافیت و حقوق مردم افتادی.
راست نگویان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
پاکدستی دولت گذشته مانند راستگویی دولت فعلی است!

باور کن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
ببخشید. نفت 140 دلاری که برابر با 120 سال فروش کل نفت ایران بوده.
ناشناس
United States of America
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
چون احمدی نژاد مرد بود تا آخرش ایستاد. اینها هنوز نیومدند دارند همه چیز رو وا می دند
سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
اقا یا خانم راست گویان حتما 300000دلار را من دزدیدم اختلاص بیمه ایران هم کار من بوده و......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
چشم!!!! 70.000.000 جمعیت به فلاکت بیفتند چون حاج حسین ناراحته !!!!
نادر..
United States of America
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حاجی هوای روسیه را داره ..چون روس ها هم مخالف..جریان برقراری رابطه هستند!!!حاجی هم باید یک جوری خودشو نشون بده...
ناشناس
United States of America
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
ببخشید
فقط اقلیتی از جامعه هستند که خواهان باج دهی به آمریکا و تضییع منافع ملی هستند که شما هم جزء اونهایی ظاهرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
طرف مذاکره کننده برای اولین بار منطق، دیسیپلین، هوشمندی و ادب را مشاهده کرده است.
طرف مذاکره فهمیده در ایران عزیز ما دیپلمات باسواد که قادر به تکلم به زبان انگلیسی باشد و اختیارات کافی داشته باشند ، وجود دارد.
طرف مذاکره فهمیده ملت ایران سعی دارد به روش صلح طلبانه و دموکراتیک مسائل هسته ای خود را پیش ببرد.
طرف مذاکره فهمیده هیأت ایرانی در داخل هم بدخواهانی دارد که در آسیاب صهیونیسم آب میریزد و بدش نمی آید ایران ضعیف و منطقه نا امن تر از این باشد.
طرف مذاکره فهمیده باید به خواست ملت ایران احترام بگذارد و از افشای غیر ضروری مسائل مطرح شده خودداری کند.
طرف مذاکره فهمیده اختلافات فعلی کاسبی چین و روسیه و... را سکه کرده و ملت به آن حد از آگاهی رسیده که جلوی آنرا بگیرد.
بازهم بگم؟
ناشناس
Finland
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
دمت گرم
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
زیبا فرمودین +++
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
هزارتا مثبت!
ناشناس
India
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آفرين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقا حسین نمیدانم چرا نظرات وادبیات شما عین ادبیات نتانیاهو نخست وزیر رژیم جنایتکار اشغالگر قدس شده است؟؟؟ به هر حال ماه همیشه پشت ابر نمی ماند روشن شد که منافع شما و رژیم جعلی اسرائیل در ایجاد بحران است.
ناشناس
Australia
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
مثبت و عشق است
abdolah
Syrian Arab Republic
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
خدايا شريعتمداري را هدايت كن دست از سر ملت ايران برداره.
ناشناس
United States of America
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
هزار آمین..........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
تا يه ماه پيش كه دار و دسته خودشون روي كار بودن و افتضاحات فراواني توي مذاكرات و اقتصاد و ... بار آوردن همه ساكت بودن و اجازه اعتراض به ما را هم نميدادن.
دريغ از يك مجوز براي راهپيمايي!!!
حالا هر جي دوست دارن مينوسين و ميگن و...( از روزنامه تا دعاي عرفه)
به راحتي و بدون نياز به مجوز براي زاهپيمايي بعد از نماز جمعه حرفشون را ميزنن.
ما نمي خوايم اين آزادي را از اونا بگيريم اما ما چي؟؟؟!!
ناشناس
Germany
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
به تو ربطي نداره.ما مردم گرسنه راضي هستيم واعتماد داريم به دلسوزان واقعي نظام>تو ديگه برو تورت رو جايي ديگه پهن كن لو رفتي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
مردم به دولت اعتماد دارن تو برو فکری به حال خودت بکن
ناشناس
Germany
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
مقام معظم رهبري هم به اين دولت اعتماد دارند. كيهان كاره اي نيست، جز يك روزنامه.
ياسي
United Arab Emirates
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
كاسبين تحريم !!! اقاي شريعتمداري شما 24 خرداد جوابتو گرفتي و حالا هر روز يه مقاله بنويس و دلسوزان اين ملت رو بكوب ! مشخصه در صورت رفع تحريم ها و برقراري ارتباط با كشور هاي بدرد بخور نون شما و امثال شما اجر خواهد شد ... لطف كنيد و 6 ماه سكوت اختيار كنيد و با زبان زهر اگين خود مردم و دولتمردان را نرنجانيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
درود بر شریعتمداری ولایتمدار که همواره مقابل فتنه گران می ایستد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
دلت میخواد منفی بگیری نه
ناشناس
Germany
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
كسي كه از رهبرش جلوتر حركت كند، ولايتمدار نيست. مقام معظم رهبري به مسئولان اعتماد دارند.
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
ولایتمداری به حرف نیست.
همانطور که مسلمانی به حرف و شناسنامه نیست.

آداب باید آداب مسلمانی باشد.
و کسی که میگوید ولایتمدارم باید وظیفه خود را انجام دهد و آنجا که مقام ولایت مبحثی را باز کرد .تبعیت از اصل موضوع کند نه آنکه خود جای ولایت تصمیم گیرد و جلوتر حرکت کند
ناشناس
Australia
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
من یه سوال از این ناشناس زیاد منفی خورده دارم؟ فتنه دقیقا یعنی چی؟ و اصولن فتنه گری به چی میگن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
ناشناس 12:19 !
فتنه همون کاری بود که عزیز دلتون خاتمی و موسوی و کروبی به فرمان هاشمی و پسرش در سال 88 انجام دادن که الحمدلله هم تیرشون و هم سرشون به سنگ خورد !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
درود ناشناس 13.36
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
از یه طرف می گه چرا مذاکرات محرمانه است از طرف دیگه میگه چرا رئیس جمهور گفته خزانه خالیه. خودت حال خودت را میفهمی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
دمت گرم، گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
منظورش اینه که دولت روحانی وظریف نباید غربیهارو محرم ومردم ایران رو نامحرم بدونند.

در مورد ظریف درست گفته ! ظریف هرجا میره اولین درخواستش از طرف مقابل اینه که : تورو خدا حرفهامون محرمانه بمونه ومردم ایران از این حرفها خبر نشند !

بعد میاد توی فیسبوک می دونه مردم خیلیها فیلتر شکن ندارند حرفهای قشنگ قشنگ میزنه!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
خب قشنگ !
اگه این محرمانه بوده اونم باید محرمانه گفته میشد تا گندش در نیاد !!!!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
من نمدانم شریتمداری که به خاطر کهولت سن بهتر است برود در روستایی خوش اب وهوا قدم بزند تا کی میخواهد به شغل فتنه گری ادامه بدهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
کهولت !!!!!!!!!!!!
فکر نکنم از 60 رد شده باشه !!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
به احتمال خیلی زیاد منافع آقای شریعتمداری به خطر افتاده که اینجوری دستپاچه شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
ول کن بابا حاج حسین
شكوه
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقاي شريعتمداري
دشمن براي اين ذوق زده شده كه امثال جنابعالي در صدر امور نيستند! البته بستگي داره به كي بگيم دشمن.. اگر قدرت دست شما بود كه نتانياهو ذوق زده ميشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
خودت فهمیدی چی گفتی !؟
بالاخره دشمن باید از نبودن ایشون در صدر امور شاد باشه یا غمگین !!؟
مهدی خ
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
به هیچ وجه نباید کوتاه اومد یه قدم به عقب یعنی نابودی
ناشناس
United States of America
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
نابودی توان خرید مردم ...داروی بیماران خاص از 80ملیون تومان بشه 100ملیون تومان..نابودی سفره های خالی....چقدر حقوق میگیری که اینقدر خوش خوشانته..
یک ایرانی اصلاح طلب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
ببخشید بچه ها اشتباهی مثبت دادم. متاسفم..
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حواسم نبود + دادم :(
آره جون خودت و اون دولت و اون مذتکره کننده هسته ای مقاومتون، شماها کوتاه نیامدید و به همین خاطه که ایران الان کشور گل و بلبل هاست و همه ملت شاد و خرم هستن
شنگول
Germany
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
هدف مذاکرات، طبق گفته آقای ظریف، برد - برد بوده. یعنی دوطرف باید راضی باشند. باید از مذاکرات نمایندگان مردم ایران حمایت کرد که هم ایرانیان (با توجه به کامنت های صفحه فیسبوک دکتر ظریف) و هم طرف مذاکره کننده راضی اند. به هر حال، مطمئناً آقای ظریف از قوی ترین سیاستمداران ایرانی هستند که مورد تایید مردم و رهبری اند. در هر صورت، افراطیون اعتقادی به سیاست هرگز ندارند و همواره سیاست را با عربده کشی و چماق کشی اشتباه گرفته و می گیرند.
صبور
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
برادر حسین چرا اینقدر دیر کردی منتظر بودپدیم خوب تونستی این قدر صبرکنی بازم خدا بهت صبر بده
ناشناس
Germany
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
چقدر لذت بردم که هیچ جزئیاتی از جلسه

بیرون ندادند که آتو دست امثال بعضیا بدهند....

این تحلیل حاج حسین هم مثل نقد کردن اثر

موسیقیدانی شده که تمام آهنگش سکوت است...
ناشناس
Germany
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
"اعلام محرمانه بودن مذاکرات از یکسو دست طرف مقابل را که دشمن تابلودار اسلام و مردم ایران است برای انتشار خبر به گونه‌ای که مطلوب خود باشد، باز می‌گذارد و به آنها اجازه می‌دهد افکار عمومی را مطابق خواست و نظر 5+1 مدیریت کنند و از سوی دیگر، دست رسانه‌های خودی را برای بیان واقعیات و مقابله با عملیات روانی حریف می‌بندد"

آخه نوکرتم وقتی محرمانست، چیو به افکار عمومیشون بگن؟؟ اونام که فقط گفتند جو مزاکرات مثبته...
ایـــن دســـت ""رسانه های خودی"" بـــرای بـــیـــان واقـــعـــیـــات مـــنـــو کـــشـــتـــه...
علی
Canada
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
پز واضح است که یکی از دلایل محرمانه بودن این مذاکرات جلوگیری از وارد کردن خدشه به مذاکرات از سوی تندروهایی همانند آقای شریعتمداری است
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
پس درخواست محرمانه بودن گفتگوها با نمایندگان مردم در کمسیون امنیت ملی مجلس شورا علتش چی بود؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حسین 09:48 درست می گه

طرف مقابل ظریف در مسیون امنیت ملی که اکثرشون تندرو ها هستند چرا ازاونها خواسته حرفاش محرمانه بمونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محرمانه از مردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
359
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
اگه تو رو یهویی ببرن سر یه عمل، دکتر رو میزنی چون داره با تیغ جرّاحی یه عضوی از بدن رو می بره! امّا اگه به دکتر اعتماد داشته باشی، منتظر آخر عمل میمونی!
بسیجی زمان جنگ
-
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
نا محرم تر از اقای شریعتمداری داریم تا هر اقدام منتخبین مردم را به تباهی بکشاند؟ ایشان از طرفداران پرو پا قرص احمدی نژاد بودند و همصدای فعلی نتانیاهو
Sasan
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
عصبانیت از عدم دریافت اطلاعات مستقیم از مشروح مذاکرات در لابه لای مقاله موج میزند.
ایشان چه اصراری دارند که مذاکرات را پیروزی برای حریف قلمداد کنند و شکست برای ما؟
چرا از سخنان پس از مذاکرات نمایندگان ما استفاده و یاد نمی کنند و تنها به سخنان طرف مقابل بسنده می کنند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
ايشون چون با دشمن همراه هستن سعي مي كنن باخت طرف ايراني رو القا بكنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
برادر حسین! پیشنهاد می کنم یه دکتر روانشناس مراجعه بفرما قدری از این بدبینی فزاینده که داری کاسته بشه
ناشناس
United Arab Emirates
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
خستمون کردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقای شریعتمداری حفظ نظام از اهم واجبابت است . وقتی درتورم رتبه اول جهان راداریم -وقتی کمبودموادغذائی وفقرگریبان مردم رامی فشارد-وقتی خزانه ما به دلیل تحریم ظالمانه خالی شده است وقتی مشکلات مردم افزون می شود-جوانان ما بیکار وبعضی بیمارروحی وروانی شده اندوقتی برای پیداکردن یک داروی بیمار خاص تمام کشور را باید جستجو کرد پس چگونه باید ..............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
برادر ملت درد گرسنگی ونداری میکشند تا کی به فکر اهداف سیاسی خواهید بود
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
اینکه نمیدونه گرسنگی ونداری چیه..35ساله الکی شده مدیرکیهان همه جور امکاناتی هم زیر دستش هست...ازراننده بگیرتا..............................................................................................................................................................
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
نمی دونم چرا هر وقت مطلبی از ایشون می خونم یاد این آیه می افتم:
فی قلوبهم مرض فزادهم اللّه مرضا
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
دمت گرم
سجاد
United States of America
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
عجیب گیری کردمیا!

بهتره بگیم چرا شریعتمداری ناراضی شده :)

الکی الکی از آمریکا و دنیا برای خودمون دشمن ساختیم. با دیپلماسی دکتر ظریف خیلی از کدورت ها رفع میشه.
قرآن میگه از رحمت خدا نا امید نشید...
ایران آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
قرآن: اشداء علی الکفار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقای شریعتمداری! لطفا خاموش. یاران و همفکران شما هشت سال عزت و سرمایه های مادی و معنوی کشور را به باد دادند، اکنون حداقل اندکی دم فروبندید و ببینید سرانجام کار چه می شود. بازهم نتانیاهووار به روند مذاکره تاختید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
جالب است که از نظر ایشان کل گفته های دشمنان از دبکا صهیونیست تا خانم شرمن راست است تمامی نمایندگان ایران دروغگو هستند!
ناشناس
United States of America
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
محمد جواد لاریجانی گفته صهیونیست ها وادار کردن روحانی با اوباما حرف بزنه!!!!!!!! دوتائیشون هم فکرند...
سروري59
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
اقاي شريعمتداري بعد از مذاكرات ژنو
هيات ايراني راضي
كاترين راضي
گروه 5 راضي
مردم راضي
حالا شما ناراضي هستي قضيه اش فرق ميكنه!!!!!!!!!!!!!!!!!1
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
یعنی مردم ایران از نااگاهی بیشتر به رضایتمندی می رسند تا با آگاهی؟؟؟!!!

پس الکی نگید دانستن حق مردم است!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
البته شریعتمداری و نتانیاهو هردو با این مذاکرات مشکل دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حسین آقا جون! مردم از روند مذاکرات راضی هستند. فعلاً به قول قدیمیا نه به داره نه به باره! شما هم الکی با شعار انحرافی دنبال تفرقه نباش. اگه بنا به آگاهی مردمه چرا صورت جلسات شورای نگهبان منتشر نمیشه؟ چرا اسامی متهمان با الفبا بیان میشه؟ و اخیراً بیان شده که احکام مجرمان بزرگ اقتصادی محرمانه اجرا میشه. چرا؟ مورد آخر که به علنی بودن بیشتر نزدیکتره.
استاد بسیجی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حسین جون دیگه بس کن از کجا میگی اخه کسی نیست بگه این نسخه را از کجا آوردی تا الان شک بت داشتم ولی الان مطمءن هستم دارای افکار پلیدی هستی و خدا تور ا هدایت کند
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
درود بر بسیجیان واقعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آره بسیجی واقعی که جلوی ستمگر وا نمیسه !
مثل این استاد عزیز وا میده و تموم !!
استاد کارت بسیجتون رو ببرید واستون تمدید کنن !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ايران وطنم
United States of America
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
به نظر من ( اگر درج بشه )كه راست ميگه (هر چند در اين سايت تا اسم شريعتمداري مياد بد و بيراه گفتن به اين بابا شروع ميشه؛ كساني كه متنو خوندن يا نه!) بعد از اين همه مقاومت بدون برنامه و حرفهاي پوچي از قبيل قطعنامه هاي كاغذ پاره حالا حالا ها بايد به غربيها باج بدن كه تازه برگرديم به ١٠ سال پيش. فتح علي شاه قاجار رو رو سفيد كردن !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
سلام آقای شریعتمداری
من فقط یک سوال از شما دارم.اگر خوشحالی دشمن(با فرض شما که همه را دشمن می دانید) ملاک امتیاز دادن ماست ،تطابق کامل مواضع شما با رژیم اشغالگر قدس نشانه چیست؟چطور مواضع شما و دولت قبل(مخصوصا رییس آن)همواره باعث خوشحالی صهیونیستها میشود؟
ايران وطنم
United States of America
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
به نظر من ( اگر درج بشه )كه راست ميگه (هر چند در اين سايت تا اسم شريعتمداري مياد بد و بيراه گفتن به اين بابا شروع ميشه؛ كساني كه متنو خوندن يا نه!) بعد از اين همه مقاومت بدون برنامه و حرفهاي پوچي از قبيل قطعنامه هاي كاغذ پاره حالا حالا ها بايد به غربيها باج بدن كه تازه برگرديم به ١٠ سال پيش. فتح علي شاه قاجار رو رو سفيد كردن !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
اگه قرار بود با روش ح. ش پیش بره که نتیجه می شد همان مذاکرات دکتر جلیلی
ایران آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
دشمن راضی شده چون: ترکمانچای جدید در راه است.
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقا برادر حاج حسن شریعت مدار همه که مثل شما در دشمن شناسی و کیدومکر شناسی دشمن تبحر و تخصص تدارند این فقط منحصرا در حیطه اختیارات خودته ولی چرا از این همه فضل،کرامت،دانش، تجربه،تخصص و اندیشه ناب استفاده نمیشه در تعجبم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
سوال اساسی این است که چرا شریعتمداری و نتانیاهو ناراضی اند.؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
چرا دشمن راضي شده ؟زيرا افرادي نظير جنابعالي در اين كشور بسيار قدرت دارند و كسي زورشان نمي ايد
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
بنام خدا
اگر تعطیلی آب سنگین اراک،کاهش درصد غنی سازی،تحویل محصولات موجود و ... خوب است،پس چه لازم بود شهید داده و این همه فشار را تحمل کنیم و اگر اینکار بد است ،پذیرفتن این ننگ چه معنایی دارد؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقای امیر
ما هزاران شهید دادیم آخرش جام زهر را نوشیدیم حالا موندیم با این 5-6 تا شهید هسته ای برو خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه .
در جواب امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
کدوم ننگ؟ ای دایه های مهربانتر از مادر ای کاسه های داغتر از آش
محمد حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
ظرافت کار ظريف رو خود ش خيلي خوب تو فيس بوک بيان کرده کيهان خيلي عقبي ديگه حنات رنگي نداره. حيف بيت المال نيست اينجوري هزينه ميشه تو کيهان
ترنم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقای شریعتمداری ! آن زمان که مداوم تحریم می شدیم شما راضی بودید ؟
اسراییل که خیلی خوشحال بود ؛ شما چطور ؟
ریاضتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
دکتر ظریف:

درس اولی که آموختم:

هر آنچه که در مجلس بخواهم بگویم علنی بگویم! (چون هیچ مذاکره ایی با درخواست یک طرفه محرمانه ماندن محرمانه نخواهد ماند!!)

درس دومی که آموختم:

هر آنچه که بخواهم مذاکره کنم علنی مذاکره بکنم! ( چون هیچ مذاکره ایی با درخواست یک طرفه محرمانه ماندن محرمانه نخواهد ماند!!)

درس سومی که خواهم آموخت:.....................................! (چون هیچ مذاکره ایی با درخواست یک طرفه محرمانه ماندن محرمانه نخواهد ماند!!)
بیهقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
والله راضی کردن جنابعالی از راضی کردن همه دشمنان مشکل تره.
بهنام شجاعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
به نظر میاد این آقا خودش و قدرت خودش رو با آمریکا و اروپا اشتباه گرفته ! کسی نیست بپرسه شما و هم قطاری های شما دوره های قبل چه گلی به سر ایران زدن و چه دستاوردی جز این تحریم های ظالمانه داشتن که این طور حق به جانب حرف میزنه !!! از این آقا خواهش میکنم اگر میتونه آمریکا و اروپا رو تحریم کنه بطوری که نتونه پول خودش رو در خارج از کشورهای خودش جابجا بکنه !!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
خدمت آقای شریعتمداری باید گفت :
اخوی ! ظریف مشکل نداره ، مشکل از جلیلی بوده. یه خورده فکر کنی میفهمی !
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
چرا دشمن انها هم انسانند مثل بقيه مردم جهان شما اگر جاي خدا بوديد فكر كنم احدي را روي زمين باقي نمي گذاشتيد . شما مواظب گور خودتان و عيب و ايرادات خودتان و كشورتان باشيد . اگر اين گونه فكر كنيد مطمئن باشيد كه فرصت ياد گرفتن اسامي به اصطلاح دشمنان را هم نخواهيد كرد - ضمنا دنيا خيلي وقت است كه عوض شده و جنگ جهاني دوم و جنگ سرد تمام شده از غار و جنگل بياييد بيرون هواي تازه تنفس كنيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
ای ول...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
جالب است که از نظر ایشان کل گفته های دشمنان از دبکا صهیونیست تا خانم شرمن راست است تمامی نمایندگان ایران دروغگو هستند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
چرا فقط اسرائيل و عربستان سعودي و حاج حسين ناراحتند؟
حبیب
United States of America
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
8 سال در مذاکرات بیانیه خوانی کردید ومردمرا به روز سیاه نشان ده اید بس است بگذارید مردم آزاد باشند و خود برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
بينايه خونده و از اين شهر به اون شهر رفتن و لباس تن اشتون كردن و القاي خود بزرگ بيني و گنده گنده حرف زدن و توقع اينكه همه مثل ما بايد فكر بكنن تموم شد.
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقای حسین خان شما اگه حرف نزنی کسی ایراد که نمیگیره هیچ ملت یه نفس راحت میکشن. برو به فکر اخرتت باش دیگه سنت زیاد شده باید فکر اون دنیات باشی بابام جان. برو اینقدم حرص نخور. آب رو هم بریز اونجا که میسوزه
ناشناس
United States of America
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
برای امثال شماها متاسفم.شما ها فقط به منافع شخصی خودتون توجه دارین نه نظر مردم.مگه شما ها باید بجای مردم تصمیم بگیرین؟آقای شریعتنداری تا حالا شب گشنه خابیدی عاشقی از یادت بره؟امثال شما با دشمن تراشی و دشمن هراسی زنده هستین و گرنه محکوم به فنایید.فرارو اینم مثه نظرای قبلی سانسور کن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
جناب آقای شریعتمداری
فکر نمی کنید احیانا دلیل رویکرد جدید کشورهای غربی این باشد گه این بار به جای انشا و شعار ،÷یشنهادات جدی و عملی مطرح شده باشد ؟ در جای که رهبر معظم انقلاب می فرمایند که ما به تیم مذاکره کننده و دیپلماسی ایران خوشبین هستیم ، چنین حدس و گمانهایی شبیه صحبتهای نتانیاهو نیست؟مطمئنید که با این صحبتها ،آب به آسیاب کسانی که در داخل و خارج از تحریمها سود می برند نمی ریزید؟ شاید هم .....؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حسين جون تورا بانكه برات مهمه ولمون كن بذار اينا كارشون بكنن چرا قبلا ب جليلي گير نميدادى لابد چون مطمءن بودى به منافع كوتاه مدت كارى نداره،
مجتبی
United Arab Emirates
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
فرارو به کی باید نظر بزنیم که دیگه اسم شریعتمداریو اینجا نبینیم؟:|
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
این کار فرارو بر اساس وظیفه شناسی برادر.
يك دوست
Finland
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
فقط تو و إسرائيل ناراحتيد.
در اين مورد تفسيري نداري؟
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
مگه رهبر سکاندار پرونده هسته ای نیس پس تو چه کاره ای تو دوست داری جنگ بشه ؟
رامين
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
مهم نيست كه اول كي حركت ميكنه مهم اينه كه نتيجه چه خواهد بود.اكثريت به نگرش،راهبرد و تيم روحاني اعتماد كرده اندپس سنگ اندازي نكنيد.والعاقبه لالمتقين
hamid
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
خدايا يا ما را بكش يا اين تند رو ها را به راه راست هدايت كن آقاي شريعت مداري كه مطمئن هستم به شكر خدا مشكلات مالي كمرتان را خرد نكرده اما ما كارگران توان ايستادن نداريم تو را به خدا به پير پيغمبر بگذار وضع مملكت بهتر بشه پدر ما درآمد سر چيزي دعوا ميكنيم كه هيچ سودي براي ما ندارد با مصالحه به انرژي صلح آميز هسته اي دست پيدا خواهيم كرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آمین

انشاالله انشالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
از امین وانشاالله گفتنت معلومه چقدر کینه تو دلت جمع کردی !خدا ما رو از شر شماها حفظ کنه
منوچهری
United States of America
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
خداواندا این میهن را از بدی خشکسالی و بد سگالی دروغگویان پاس دار.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
خدا شفات بده بشر چه دنياي وحشتناكي براي خودت داري
تونی تهرانی
Finland
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
سلام
با خواندن گزارش آقای حسین آقا این فکر به ذهن آدم خطور می کند علت اینکه مذاکره با 5+1 را چرا به حسن آقا محول نمی کنند که با مهارت خاصّ خود قضیه رافیصله دهد و همه را راحت کند8سال حکومت در دستان شما بود وگل می گفتید وگل می شنیدیدپس چی شد از قدیم گفته اند صدای دهل از دور خوش هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
1- آقای شریعتمداری میپرسند چرا مذاکرات محرمانه است؟ خب برای اینکه تو و امثال تو نتایج رو خراب نکنند.
2- کار آقای شریعتمداری به جایی رسیده که کاملاً مواضع خود را با نتانیاهو تنظیم کرده است. پیوندتان مبارک.
3- اگه الان مذاکرات نتیجه دلخواه برادر حسین رو نداره حتماً مذاکرات"پربار" برادر سعید در دوران مموتی نتیجه دلخواه ایشون رو داشته.
4- طبیعیه که ایشون فقط در دوران خاتمی و روحانی از فشار اقتصادی صحبت کنند. ما اصلاً در دوران مموتی مشکل اقتصادی نداشتیم و درآمد مردم بسیار بالابود.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
سلام
از دید کارکشته گان علم سیاست بهترین مذاکره - مذاکراه ایست که محرمانه بماند و مطلبی درز نکند. حالا حسین آقا هرفکری خواست بکند فقط مواظب باشد تا اینجای کار با طرف اسرائیلی مواضعش همخوانی دارد.
ملتی با رای خود به این دولت رای داده اند و تمامی مذاکرات و مطالب آن با رهبری هماهنگ است حالا بازهم حسین آقا هرچه خواست میتواند بگوید و خودش را به در و دیوار بزند.
گر صبر کنی زغوره حلوا سازی

یعنی بابا جون (حسین جون) صبر هم بد چیزی نیست و فقط یک کم- فقط یک کم - صبر کن ببین چکار میکنند آنوقت شروع به حمله کن
لااقل تو خط ضد انقلاب - اسرائیل - منافقین - جرج سروس .... نباش - آخر کار ممکنه دماغت کلی بسوزه ها - از ما گفتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
به این که اساسا شما چرا خودتان را کلانتر محل می دانید که به هر مناسبتی باید بالاخره افاضه ای بفرمایید ، خواهیم پرداخت ! عرض من عجالتا این است که شما که از محرمانه ترین اسرار پشت ضخیم ترین پرده ها باخبرید ، چرا از محتوای این مذاکرات بی خبر مانده اید ؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
اينو راست گفتي چي شده بي خبر موندي حسين خان شما كه عالم به غيب بودي
ناشناس
-
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقای شریعتمداری این چیزایی که بلدی در هشت ساله گذشته به آقای جلیلی میگفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
این شریعتمداری قصد داره ایران رو بکنه مثله مصر یا لیبی یا تونس یا ...!!! اما اینو باید بدونه با این کارش ایران رو نابود میکنه. ما کشور شیعه هستیم و با کوچکترین افراطی گری و به هم ریختگی تو مملکت ، کشورهای همسایه تیکه تیکه مون میکنن.
راستی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
همه را می توان راضی کرد الا کیهان، اسراییل، و جبهه پایداری.
هادیزاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
با سلام بنده پیشنهاد می کنم که آقای حسین شریعتمداری عزیز لطف فرموده و منت بر این مردم بگذارند و بیایند نامزد ریاست جمهوری شوند و برنامه های خود را شفاف ارائه و از آنها دفاع کنند و ببینند چقدر رای می آورند
ناشناس
China
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
برادر حسین ، چه بخوای چه نخوای قطار هسته ای رو ریل افتاده.... بهتره سوار شی اگه میخوای جا نمانی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
2 نفر خيلي ناراضي هستند . جناب اقاي حسين شريعتمداري و جناب آقاي نتانياهو
محمدمهدی
-
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
ایکاش این شریعتمداری یک سایتی مثل فراور جرات میکرد راه اندازی میکرد تا ببیند چه کامنتهایی براش مینوشتیم وچی بهش میگفتیم که برای همیشه با دنیایی رسانه خداحافظی کند
ترفند
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
هشت سال تمام مملکت مطابق منویات شما اداره شد، آخرش جز فلاکت، تحریم، فقر وفساد چیزی نبود. لذا الان سکوت برای شما بهترین گزینه است.
masood
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقای شریعتمداری میدانید چندسال است بخاطر عدم تعامل ایران با کشورهای اکثر کشورها و(کشورهای مقتدر جهانی) میادینگازی و نفتیمشترک ایران راخالی کرده اند . می دانید با نصف روز فروش گاز پارس جنوبی که کشور برادر قطر می فروشدمیتوان چندتا موسسه کیهان باتمام پرسنلش خرید. می دانید خط لوله جیهان چیست می دانید مبلغ سرمایه های بلوکه شدهایران درآمریکا و سایرکشورها چیست . اصلاً میدانید حق ماچیست. چند نفربه شما رای میدهنداگر نامزد رئیس جمهوری شوید ولی این روحانیدر مرحلهاول بیشاز 50درصد را آورده .سعی کنید با مردم باشید پیامبر با مردم بود ،امام هم چون با مردم بود امام شد .اجازه بدهید دولت کارش را بکند و خرابیهای دوران شما را درست کند.
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حاج حسین و حاج حسینها اگر کمی به منافع ملی بیاندیشید ونه صرفا" اوهام درک میکنید در لجاجتی که طی 35 سال با دنیا داشته ایم و بخصوص 8 سال اخیر چقدر متضرر شده ایم واقعا" قابل شمارش نیست
اجازه بدهید روابط منطقی و عقلائی با دنیا برقرار کنیم تا مردم نفس راحتی بکشند
کمی به ژاپن(بمب اتم و اوضاع فعلیش) - دبی(وضعیت قریه ای در صحرا که بدلیل تحریمها رقیبی برای ماست)- کره شمالی - 8سال خیانت به منافع کشور توسط دوستان عزیزتان - عقب افتادگیمان در زمینه های مختلف و .... فکر کنید فقط کمی فکر کنید کمی
شاید از این رقص شمشیر عربی دست بردارید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
یعنی این دولت چپ بره یا راست بره یه عده فقط میخان چوب لای چرخش بگذارند!!!
البته حق دارند دیگه پای منافع شخصیشون وسطه...
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
چه معنی داره دولت اعتدالی به چپ یا به راست گرایش پیدا کنه؟!! باید معتدل حرکت کنه که کسی بهش گیر نده!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
جناب آقاي شريعتمداري مگر كه نمي گويند از طرف مقام معظم رهبري مجوز دارند و جنابعالي دقدقه مالي نداري كه سر ماه چكونه اقساط را با خرج خانه را رد كني . به همين دليل است كه به فكر ندادن باج و يا امتياز به 1+5 هستيد. يا به قولي نفستان از جاي گرم در مي آيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقای شریعتمداری سوال کرده : «دشمن چرا راضی شده؟!» .

ما هم از ایشان می پرسیم: روزنامه کیهان چرا برای به شکست کشاندن مذاکرات ایران با 1+5 ، با صهیونیستها بخصوص نتانیاهو هم نوا شده است؟
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
فرارو چرا نمیذاری آدم یه چیزی به این حاج حسین بگه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
دشمن منظورت کیه؟؟
ناشناس
Germany
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
همه عالم حتی همه ایرانی ها این ها به جز خودشون همه را دشمن می پندارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
لفظ دشمن از ادبیات سیاسی ایران بزودی حذف خواهد شد. انشااله...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
ایشون در ظاهر این حرفها رو میزنه تا پرستیژ خودش رو حفظ کنه وگرنه میدونه که در عمل مجبور به مذاکره و حتی دادن امتیاز هستیم و چاره دیگری نداریم
تدبیر و امید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
دیگه نگیا اووووو،اووووو پرستیژ؟!!! مگه الکیه، دیگه قرار نیست در حد روحانی بکشیمش بالا که .
علي
United Arab Emirates
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
شريعتمداري يكم ساكت بشيني و دندان به جگر بذاري ميفهمي ايران چه امتيازي گرفته اينقدر عجول نباش و قضاوت عجولانه نكن كه بعد پشيمان بشي مگر به تعليق افتادن تحريم اخير كه قرار بود كل فروش نفت ايران را شامل شود كم امتيازي بود انصاف هم چيز خوبيه ايكاش اون موقع كه احمدي نژاد وگروهش صد نفر صد نفر ميرفتند امريكا سفر سياحتي و براي صندلي هاي خالي سخنراني ميكردند اقاي شريعتمداري چيزي ميگفتند وهمين جور پيگير بودند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
" تمامی اعضای گروه 5+1 و مقامات عالی‌رتبه کشورهای متبوعشان از نتیجه مذاکرات خشنود هستند "
" آقاي نتانياهو ،شريعتمداري و شركاء ، تندروهاي آمريكايي ، اماراتي ها ، عربستان و .... همگي از مذاكرات ايران و پيشرفت در مذاكرت بسيار خشمگين و نگران هستند "
بدون شرح !
خدوتان قضاوت كنيد
کرد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
این شریعتمداری دقیقا همون احساسی را نسبت به حل موضوع هسته ای ایران داره که نتانیاهو داره.

هر دوی اینها از حل مناقشه هسته ای ایران ناراحتند و دلشون نمی خواهند ایران و غرب بر سر این موضوع به تفاهم برسند . چرا؟ چون نون و بقای هر دوی اینها در عدم توافق ایران و غرب است و در صورتی که این مساله فیصله یابد مشت هر دو باز خواهد شد
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حرف اول وآخر را رهبر عزیزمان فرمودند که:ما آمریکا را دولتی عهد شکن میدانیم.
آنچه معلوم است هر چه قدر نرمش نشان دهیم آنها جریتر میشوند که البته با رهبری امام خامنه ای کاری از پیش نخواهند برد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
بسه دیگه حسین آقا
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
1-چون از شما ترسیده
2- تحریمهای شما آنها را از پا درآورده
3- مردم آنها به فلاکت و گرانی افتاده اند
خوداییش خوش به حالت آقای شریعتمداری. عالم دیگری داری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
برای این که امریکا با داشتن تورم 40 درصدی در دنیا اول شده
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
ما به شما و امثال شما نه محکم گفتیم آقای شریعتمداری!
بیدل
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آخ.....................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقای شریعتمداری
مردم از حل شدن مشکل با غرب و امرسکا استقبال می کنند . مردم فهمیم هستند و میدانند در مذاکره باید امتیاز داد و امتیاز گرفت اگر قرار بود همیشه شما بخواهی امتیاز بگیری که دیگه اسمش مذاکره نمیشود . کدام منطق و عقل سلیمی می پذیرد شما دنبال نابودی یک کشوری باشی و هر روز شعار مرگ بر امرکا بدهی و بعد از او تضمین بخواهی که دنبال سرنگونیت نباشد .
محمدی
United Arab Emirates
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
احسنت حاج حسین،خدا عاقبت ما رو بخیر کنه با این ظریف بازی ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
اقای شریعتمداری شما و همفکرانتان در 8 سال گذشته کشور را در موقعیتی قرار داده اید که کشور مجبور به نرمش شده است
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
واقعا شما ایرانی هستید آقای شریعت مداری؟!!! چرا به خواست مردم تن نمی دهید؟!!! چرا افکار و نظرات خود و چند نفر دیگر را به عموم مردم نسبت می دهید؟!!! آیا همه مکلف هستند که مثل شما فکر کنند؟!!! در این دنیا که بعید می دانم ولی در دنیای دیگر باید پاسخگوی تمام این مسائل باشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
پس میفرمایید فقط ما باید راضی باشیم واونا ناراضیه ناراضی باشندوهر چی هم ما خواستسم بگن چشم!!!!!!!!آخه فکر کن ببین ما چه وزنه ای هستیم تو دنیا وببین این تحریمهای ظالمانه رو کدوم کشوراثر گذاشته بعد نطق کن
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
چرا ایشون شده کاسه داغتر از آش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا فکر میکنه نظرش انقدر مهمه
ناشناس
Germany
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
چون امثال شما هم فکرمیکنین نظرتون مهمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
ای کاش جناب شریعتمداری بعنوان یک شیعه گوشه ای از عدل و انصاف علی (ع) رو داشتند...
به فرض اگر در این مذاکرات مشکلی هم متصور باشه آیا فقط همین مشکلات رو داریم؟ چرا تو خیلی از مسائل و بی حرمتی های دیگه، خیلی از حیف و میل بیت المال و ... ایشون ساکت هستند؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
به اين خاطر راضي شده كه طرف متقابلش رو مثل دولت قبل بي اراده و ضعيف و بي منطق نمي بينه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
شما را به قرآن ما را از دست اين صاحبان افكار غلط وايران نابودكن خلاص كنيد.ابتداي تحريمها تمام كساني كه از نظام بين الملل وحقوق بين الملل آگاهي داشتند چنين روزي وبدتر از آنرا پيش بيني ميكردند ولي اينها گوششان بدهكار نبود ومست قدرت بودند.قطعنامه ها را كاغذ پاره وتحريمها را باعث نشاط وبالندگي ملي ميدانستند پس چه شد؟چرا مردم بايد هزينه هاي اينچنين افكار وافرادي را بدهند وتاكي؟720 ميليارد دلاري كه ميتوانست باعث رفاه وسعادت مردم ما شود چگونه فنا شد.خدايا ما را از جهل و بدتر از آن توهم دانش نجات ده.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
با سلام
من میخواهم بپرسم اگرنداشتن رابطه با دنیای خارج این همه نفع برای کشور و مردم ایران دارد چرا بعد از گذشتن تقریبا 4 دهه از این قطع ارتباط هیچ تاثیرمثبتی در زندگی مردم این کشور بجز فقروفساد ورشوه ندیده ایم؟!! پس بهتر است امتیاز بدهیم اما مکردم هم رفاهی نسبی داشته باشند واین رفاه صرفا خاص امثال شما نباشد
ازاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
ان زمان كه شما راضي شدي اين مملكت بايد احساس خطر كند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
شاخک ها ا آنجا آنتن نداده نگران
است
ناشناس
Germany
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
لجش گرفته قشنگ معلومه.دیگه حرفی نداره گیر داده به دشمن
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقای شریعتمداری شما مشکلت با کی و چیه؟؟؟
هر دولتی میاد سرکار میخوای بکوبیش.
ماشااله توی همه امور هم سررشته داره. مثل یه بنده خدایی که داشت.....
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
فرارو دیگه خسته کننده شدی جدیدا!
هی هر روز یه چیزی از کیهان میذاری، بعد این گیاه خوارها هم شروع میکنن به های و هوی
خوب این همه رسانه اصولگرا، چرا فقط از کیهان (که گاو پیشونی سفیده) مطلب میذاری؟
shirzad
United States of America
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
برادرحسين بلاخره كي بايدبه اين دشمني با دنيا پايان بدهيم .مگربادشمني وخصومت ميتوان بادنيا تعامل كرد سالها دوستان ما به دليل همين سياست ازتعدادانگشتامان اضافه نشدن .شما با اين مخالفتها فقط به كمك اسراييل ميشتابي
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حوصله ات را ندارم كيهان كه جوابي به حرفهات بدم مخصوصا فرارو هم به نوعي در حمايت از تو نظرها را سانسور ميكنه .
ali
Germany
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حاج حسين مامي خواهيم بعد 35 سال طعم زندگي رابچشيم همانطوريكه جنابعالي در اين مدت عشقت را كرده اي
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
تو رو به خدا اين قدر به حرف هاي كيهان بها نديد داريد كاري مي كنيد كه فكر مي كنه مهمه وقتي هرچي ميگه به اين سرعت همه جا پخش ميشه.دقيقا احمدي نژاد هم همين شكلي بود دوست داشت همه جا اسمش مطرح باشه. كيهان اين مطالب رو براي خواننده هاي خودش مي نويسه دليلي نداره همه سايت ها پخشش كنن.با اين كار اعتماد به نفس كاذب بهش ميدين.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
اگر شما بدرد وزارت نمیخوردید چگونه برای ریاست جمهوری شرکت کردید . شاید نخ در دست کس دیگری بوده.
جوادی
Saudi Arabia
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
با علم به اینکه مقام رهبری از همه جزئیات مذاکرات مطلع هستند و با اطمینان به تیم مذاکره کننده، بر خلاف آقای شریعتمداری و دیگر کسانی که اصرار بر بهم زدن روند مذاکرات را دارند، قلبی مطمئن و امیدی وافر به آینده ای بهتر داریم.
ایمان
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
بازم این کیهان و شریعتمداری رفتن توی خواب و خیال و نظریه دادن بیخودی - شک ندارم توی این مذاکرات هر اتفاقی می افتاد بازم تیتر امروز صبح روزامه کیهان جنجالی و بر ضد خواستگاه ملت ایران بود .
با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
هشت سال تیم مورد حمایت شما وقت و هزینه و سرمایه این مملکت را بباد داد شما بفرمایید چه دستاوردی داشت؟؟؟
البته میدانیم برای شما هیچ فرقی نمیکند. حتی اگر مردم به خاک سیاه بشینند شما فقط دنبال اهدافتون هستید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
ديگه كي اين اقاي شريعتمداري مي خواهد دست برداره .......
به خدا اين مملكت صاحب داره
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
دشمن اصلا راضی نیست و توسط عواملش دارد کار شکنی میکند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
:) :)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
ديگه خيلي زشته بخدا... جناب شريعتمداري حداقل به ديپلمات هاي كشور اعتماد كنيم تا كارشون و انجام بدن ..امثال شماها سير سيرن و واسشون چه فرقي ميكنه ملت تورم 44درصدي رو تحمل ميكنه.
ناشناس
United States of America
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
(شریعتمداری) بازی برد- برد یعنی همین.
خواسته ما این بوده که حق غنی سازی ایران را تایید کنند , ما بتوانیم غنی سازی را ادامه دهیم ( حتی در سطح پایینتر) . دنیا اطمینان پیدا کند دنباله بمب اتم نیستیم. هیچکدام از شرکت کنندگان در مذاکرات خلاف این خواسته ها را نگفتند.ضمنان اقای صالحی گفتند هنوز راهبری مذاکرات زیر نظر رهبریست , تو کاسه داغتر از اشی یا از چیز دیگه ای میسوزی.
در ضمن اگر ما در اثر افکار افرادی مثل تو و مموتی دچاره مشکل نشده بودیم که نیاز به نرمش قهرمانانه نمیشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
جالب است که از نظر ایشان کل گفته های دشمنان از دبکا صهیونیست تا خانم شرمن راست است تمامی نمایندگان ایران دروغگو هستند!
آب زیر کاه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
ما ایرانیها همدیگر رو بهتر می شناسیم!!!
ناشناس
Uzbekistan
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
بنام خدا جناب شريعتمداري قثط معيار را دشمني شديد ساير كشورها با ما مي داند. لابد وقتي پيامبر هم مكه ر فتح كرد و كقار ديروز از پيامبر تمجيد نمودند، از راه خارج شده بودند؟
جناب شريغتمداري، همه چيز را نمي توان فقط با يك جور ترازو كشيد.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقای شریعتمداری! چجوریه که وقتی مقامات 5+1 میگن هیچ امتیازی به ایران نداده اند جنابعالی میپذیرید وبه سخن آنها استناد میکنید ولی توجهی به صحبت آقای ظریف که می گوید "آنچنان استوار مذاکره کرده ایم که ابایی از انتشار آن نداریم شما نمیپذیرید و برموضع خود پامی فشارید؟؟؟؟؟/
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
واقعا عجیبه! این آقا وهمفکرهاش دنبال چی هستن؟ مگه میشه کوچکترین امتیازی داده بدشه یا حرفی زده بشه اون هم در قالب بسته پیشنهادی مدون در حالی که ارکان نظام روش توافق نکرده باشن؟ یعنی ایشون الان به کی انتقاد دارن؟ لطفا یکی ما رو هم روشن کنه
بینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
میدانید چرا ذوق زده شدن به خاطر اینکه منطق وادب اصیل ایرانی را دیدند چون مانند اقتدار شماها به انها گفته نمیشود اینقدر قطعنامه صادر کنید تا قطعنامه دانتان بسوزد ویا اب بریزید اونجایی که میسوزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
مرک بر اسزاییل
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حسین داداش ببین بین اونا (5+1) مثل مجلس خودمون کسی پیدا میشه چیزی از دراد
عاطفه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
واسه این محرمانه بود که،چهار تا خود سر از رفیق های شما دوباره لنگه کفش تو سر این بنده خدا ها نکوبند!!کمرش رو شکوندین بسه دیگه!! راستی دنیا چی فکر میکنه؟نمیگن دولتمردان ایرانی وقتی بر میگردند کشورشون اول یه فص کتک باید از یه سری ها بخورند؟زشته به خدا
5منهاي يك
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
شريعتمداري تلاش مي كند از زير زبان ظريف حرف بكشد هيچي نگو بگذار تو آمپاس بمونه.....
نای
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
چرا پیامها را نمایش نمی دهی؟
fatemeh
United Arab Emirates
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
سال ها تیم مورد حمایت شریعتمداری با عدم آشنایی با اصول مبرهن فن مذاکره اعصاب و روان خانم اشتون و تیم مقابل را درب و داغون کرده بودند و این بیچاره ها از این ذوق زده شده اند که تیم جدی حداقل با فن و اصول مذاکره آشناست.
ناشناس
-
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
جمله ی" و گفتنی های بسیاری هست" رو نگفته :))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
نه در این وجیزه نمیگنجه رو نگفته کپی پیستش خراب شده !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
اقا جون مادرت از این کیهان دیگه چیزی نذار
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
میدونم شما الان از کجا دارید میسوزید. دقیقا همونجوری که رسانه های صهیونیستی دارند جلز و ولز میزنند. بسوزید که مردم حالشان از شما بهم میخورد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
جریان محرمانه آقای ظریف سنگ ادازان را گیج کرده است ومقاله های تفرقه انداز شان دردستشان مانده است ونمیدانم کجای آنها می سوزد که بسیار ناراحت هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
به حق باید به این آدمهای افراطی لقب وهابیت شیعه رو داد که مثل وهابیت سنی فقط به دنبال ویرانی و تندروی هستند.
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
چه جالب و شگفت انگیز که بلاخره آنچه «محرمانه »بود از سوی ایشان فاش شد.ایشان استاد کشف سیاست های محرمانه و پیش بینی کننده آینده هستند.
اما تعجب آور اینکه ایشان چند نفرند که از قول مردم حرف می زنند.از کی نماینده شده اند!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
مسئله هسته ایی حل بشه و ایران با جهان تعامل برقرار کنه شریعتمداری باید بازنشسته بشه و دیگه حرفی برای گفتن نداره.
پس حاج حسین فریاد بزن و باز ندای اسلام از دست رفت سر بزن که دیرتر بازنشسته شوی
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
دمش گرم!
ینی مو رو از ماست میکشه این شریعتمداری!
باور کنید خود روزنامه کیهانم بابت شریعتمداری شرمنده مردمه... چی مینویسه این! به چی فکر میکنه این !ای نانقد کینه داره و انقد ه خودش قبولونده که امریکا و اسرائیل دشمنن که دیگه نمیتونه خودشو کنترل کنه
نای
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
چرا پیامها را نمایش نمی دهی؟
تدبیر و امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
مثل اینکه میراثی از ااحمدی نژاد باقی مونده (سانسور) که شده رویه و یک عادت یرای مطبوعات، من دیگه به هیچ سایت خبری اعتماد ندارم چون فکر میکنم اینا در قبال این احساس خطر و مسءولیت مردمی که وقت میزارن و حقایق رو دنبال میکنن هیچ حس مسءولیتی ندارن.
ناشناس
Armenia
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
به نظر میرسد منافع جناب شریعتمداری در خطر است و دیگر نمیتواند جولان بدهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حسین جان مذاکرات برای رهبری و رئیس جمهور محرمانه نیست پس ساکت باش ببین چه کارمی کنند بعد حکم قصاص بده
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
سبک نوشتن کیهان دیگه واقعا تکراری شده، شما تو همین مقاله می تونید اسم ظریف با خاتمی، رفسنجانی، ... عوض کنید و حتی موضوع! تنها چیزی که اهمیت داره اینکه چون فلان کس فلان حرف زده پس شما غلط کردین! فقط اگه فلان کس در مورد کیهان همین حرف رو بزنه نعل وارونه زده
سالك
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
بايد تحريم ها برداشته شود و راهكاري بايد باشد نميشه با دشمن جنگيد و اين به نفع ما نيست دنيا را به چند تا قلدر سپرده اند و فقط زبان زور مي فهمند و ما زورمان شايد به اين گردن كلفتهانرسد و مسئولين هماهنك هستند و جاي نگراني نيست و تمامي راهها را بايد ازمود و اين بلا و توطئه را بايد دفع نمود البته حرف زدن و نظر دادن اسان است عمل سخت است  
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
شما يا خوابي يا خودت را به خواب زده اي دشمن واقعي شما هستي آقاي شريعتمداري لطفا آب را گل آلود نكن و بفكر ماهي گرفتن نباش زيرا دوره جنابعالي ديگر گذشته و دست شما براي همه رو شده
ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
هر كي راضي بشه، نتانياهو و برادر حسين راضي نميشن مگر ايران از بين بره، دوتاتون كور خونديد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
خیلی جالبه اگر مش حسین واسه انتخابات ریاست جمهوری کاندید بشه و مردم ببینن این افکار یبسش چند عدد رای میاره
ایرانی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
اقای شریعت مداری خیلی با اسرائیل تفاهم داری خودت خبر داری هر دو تون سعی می کنین ایران موفق نشه
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
مارادونا رو ول كن بچسب داش حسين رو كه چه ميكنه اين داش حسين چي ميكاره تو دروازه خودمون بنيامين جون هم كه حالا ديگه محمود جون نيست چشم اميدش به داش حسينه ديگه !
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
گویندابوریحان بیرونی درواپسین لحظات عمرشسوالی داشته وگفته برویدفلان عالم رابیاوریدتاجوابم بدهدحال معلوم نیست که چراحاج حسین غیب دان چیزی راکه اومی داندومردم هم میدانندانکارمی کندازطرفی چه ارتباطی بین ایشان واسراییل هست که هردوازمذاکرات اخیرناراحتند
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حسين جون بخدا دنيا وفا نداره
حسين جون !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
همین که تو (جنگ طلب و کاسب تحریم) ناراضی هستی و آتیش گرفتی ، یعنی مذاکرات مثبت بوده و دل مردم شاد میشه انشااله !
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقای شریعتمداری لطفاً جهت تنویر افکار عمومی به این چند سوال پاسخ دهید:
1- دلیل اینکه شما اظهارات رسمی نمایندگان جمهوری اسلامی را باور ندارید ولی هر آنچه نمایندگان 5+1، خانم وندی شرمن یا سایتهای به زعم شما دشمنان تابلودار اسلام و مسلمین را مبنای تفسیر خود قرار میدهید، چیست؟
2- چرا در تئوری بازیهایی که مبنای تحلیل شماست فقط بازی برد-باخت (آن هم به نفع دشمن) تعریف شده است؟ پس بازی برد-برد که مد نظر مذاکره کنندگان کشورمان است چه جایگاهی دارد؟
3- آیا به نظر شما سایت دبکا، المانیتور یا نیویورک تایمز سخنگوی رسمی 5+1 هستند؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
پاسخ شاهین

1- به آنها اعتماد داریم اما به خودیها خیر
2- چون می دانیم دست ما زیر سنگ آنهاست ونه برعکس
3-رسمی خیر ولی رغیر رسمی بلی

سوال بعدی؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
به نظر شما آقای شریعتمداری از این همه سیاه نمایی بدنبال عزت ایران و جمهوری اسلامی است؟
لرستان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حسین جان درستو خوب گوش کن که هی سوال نپرسی.باشه پسر خوب.آفرین /


جناب آقای دکتر روحانی و تیم مذاکره کننده به سرپرستی دکتر ظریف همون اول گفتند که خط قرمز ما حقوق مردمه !!!!!!!!!!!!!
اووووووفتاد ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حاج حسين

بابا برو كرسي رياست جمهوري را بگير و تير خلاص را به ملت بزن انچه را كه دكتر محمود نتوانست انجام دهد تو انجام بده.خيالت راحته و زندگيت مرفه و نفست از جاي گرم مياد بيرون و خبر از دل اين مردم و زندگي شون نداري مثل خيلي هاي ديگه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
نظریه پردازان سیاست اعتقاد دارند که در سیاست نه هدف مهم است، نه وسیله و نه حتی عملکرد. نتیجه مهم است. جناب شریعتمداری، در باره هدف، وسیله و عملکرد شما بسیار بحث شده است. نتیجه مباحث مطرح شده شما اغلب در راستای تامین نظر سهیونیست است! کمی فکر کنید. دشمن دانا بهتر از دوست نادان نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
فراروی عزیز شما نظرات موافق خودت را اینجا می گذارید.در مورد حرف های شریعتمداری هر چند که من طرفدار ایشان نیستم ولی سخن حق را از دهان هر کسی که خارج می شود باید پذیرفت و شاید این حرف های امروز ایشان تنها صحبت های درستی هست که ایشان در سی سال اخیر گفته اند.
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آفرین

با کمی دقت متوجه میشیم که اقای شریعتمداری (علی رغم میل باطنیش ) داره کمک بزرگی به دکتر ظریف می کنه!

شرط فهمش هم کنار گذاشتن تعصب است!

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
شوخی نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
سخن حق با ابراز 1و2و3 و فرضیه های تخیلی و رمز گشایی ابزاری از سخنان دیگران شکل نمیگیرد! تشخیص نعل وارونه و سخن حق با نگاه دقیق به جریان منافع و سوابق محرز میگردد! سعی کنید در تشخیص بیشتر دقت کنید تا چشم را جای ابرو کور نکنید!
ناشناس
Japan
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
شریعتمداری کاسب تحریم است....تحریم برای او نان داشته یارانه داشته....خبر داشته و هزار جور رانت داشته
ناشناس
United States of America
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
رهبری فرمودند ما به تیم هسته ای اعتماد کامل داریم واز تلاشهای دیپلماتیک آنان حمایت می کنیم. آقای ولایتمدار دو آتشه چرا توجه نمیکنی؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
یک سوال از جنس کیهان:
چرا کیهان با رسانه های صهیونیستی و تندروهای آمریکایی همصدا و هم رای شده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقای شریعتمداری دشمن شما اگاهی ماست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حاج حسین دیگه حرفات خریداری نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
میشه یکنفر در این مملکت بگه سمت حسین اقا چیه که در همه کاری دخالت میکنه و اینقدر ازادی بیان داره و واقعا من را هم ویلچیری کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
شریعت روی مدار نیست..
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آخه انتظار داري پيش 6 تا از قدرت هاي جهاني كه حتي يكيشون هم با تو نيست اونم وقتي كه تو در ضعيف ترين حالت ممكن قرار داري بشيني مذاكره كني و هيچي نبازي و فقط تو ببري و اين رقيبت باشه كه مي بازه؟ اصلا به اين ميگن مذاكره آخه؟ مذاكره يعني تو از بعضي از حقوقت بگذري و طرف مقابل هم همينطور تا بشه به يك نقطه مشترك رسيد
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقای شریعتمداری لطفاً جهت تنویر افکار عمومی به این چند سوال پاسخ دهید:
1- دلیل اینکه شما اظهارات رسمی نمایندگان جمهوری اسلامی را باور ندارید ولی هر آنچه نمایندگان 5+1، خانم وندی شرمن یا سایتهای به زعم شما دشمنان تابلودار اسلام و مسلمین را مبنای تفسیر خود قرار میدهید، چیست؟
2- چرا در تئوری بازیهایی که مبنای تحلیل شماست فقط بازی برد-باخت (آن هم به نفع دشمن) تعریف شده است؟ پس بازی برد-برد که مد نظر مذاکره کنندگان کشورمان است چه جایگاهی دارد؟
3- آیا به نظر شما سایت دبکا، المانیتور یا نیویورک تایمز سخنگوی رسمی 5+1 هستند؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
پاسخ شاهین

1- به آنها اعتماد داریم اما به خودیها خیر
2- چون می دانیم دست ما زیر سنگ آنهاست ونه برعکس
3-رسمی خیر ولی رغیر رسمی بلی

سوال بعدی؟!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
اين حسین آقا ( مدیر مسئول روزنامه کیهان بقال منصفه سر کوچه رو نمي گم) خیلی جالب از نکات مثبت گروه مذاکره کننده ایرانی صحبت کرده 14000 کلمه بر علیه اونا 10 ،15 کلمه هم گفته بچه های خوبی هستن. این منصفانه بودنش منو کشته.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
برداران تند رو بفهمید که این تحریم ها دارد منافع شما هم میگیرد دیگر پولی نمیماند که شما بخواهید با رانت هاپولیش کنید ....... بنفع خود شما است در درجه اول این مذاکرات ..... شاید نصیبی هم مردم ببرند
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
....چرا مثل بچه ها اینقدر نق نق میکنی،این مردم همونایی هستن که شاه رو بیررون کردن ،8 سال با صدام و حامیان اروپاییش جنگیدن ، حالا هم تصممیم به مذاکره گرفتن ،خستمون کردی اینقدر آیه یاس خوندی
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقای شریعتمداری لطفاً جهت تنویر افکار عمومی به این چند سوال پاسخ دهید:
1- دلیل اینکه شما اظهارات رسمی نمایندگان جمهوری اسلامی را باور ندارید ولی هر آنچه نمایندگان 5+1، خانم وندی شرمن یا سایتهای به زعم شما دشمنان تابلودار اسلام و مسلمین را مبنای تفسیر خود قرار میدهید، چیست؟
2- چرا در تئوری بازیهایی که مبنای تحلیل شماست فقط بازی برد-باخت (آن هم به نفع دشمن) تعریف شده است؟ پس بازی برد-برد که مد نظر مذاکره کنندگان کشورمان است چه جایگاهی دارد؟
3- آیا به نظر شما سایت دبکا، المانیتور یا نیویورک تایمز سخنگوی رسمی 5+1 هستند؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
چقدر کی پیست کنم جوابتو ؟ خسته شدم!
کاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
اقایان محترم دولت جناب روحانی مشکلات معیشتی مردم را 90 روزه حل کرد بروید دنبال نان باشین خربزه شیرین است ولی اب است مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر انگلیس وایادیش مرگ بر صهیونیست شما بروید ساپورتتان را بپوشید شما را به این حزفها چه کار درود بر ابر مرد حسینی شریعتمدار عزیز
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
خدا شفا بده کاظمی جان
محمد
United Arab Emirates
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
اقا شما در این مملکت بی صاحب چکاره ای که هر زمان قرار شد مردم حلاوت ارامش را احساس کنند امدید و با طرح موضوعات بی ربط فضا را الوده کردید شما که از مقام معظم رهبری که هدایت 75میلیون ایرانی را بر عهده دارند بالاتر نیستی پس اجازه بدهید تا فصل الخطاب همه برنامه هایمان فقط و فقط رهنودهای ایشان باشد واگر چنین نکنیم قطعا به خون شهدا خیانت کردیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حسین جان نمیدونم واقعا با این همه دانایی چرا شما رو جای آقای ظریف نذاشتن جای شما بودم سکوت رو اختیار میکردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
برادر حسین همیشه یکجانه به تمام مسایل نگاه داردایشان فراموش کرده ما در چه شرایطی وارد مذاکرات شده ایم و انسداد در مذاکرات و جبری شدن آن باعث تعدیل ما از خواسته هایمان شده .حسین آقا تندروی های شماها کشور را به اینجا کشانده لطفا دست از سر این مملکت وملت بردارید و سکوت اختار نمایید و سکان را در دست خردمندان بسپارید و اگر به توکل اعتقاد دارید خاموش شوید تا عقلا بتوانند این کشتی ......نشسته را به ساحل برسانند
ناشناس
Australia
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
نظر شريعتمداري با اسرائيل يكسان شده است و همراه با نظرات ناتانياهو شريعتمداري سخن مي گويد . چرا كيهان به اينجا رسيده است؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
جالب است که از نظر ایشان کل گفته های دشمنان از دبکا صهیونیست تا خانم شرمن راست است تمامی نمایندگان ایران دروغگو هستند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
نتانیاهو هم سخت از توافق احتمالی نکران است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
خدایا آیا به جز مردن راه دیگه ای نیست که ما از دست این آقا خلاص بشیم؟ ما از دست این چه خاکی باید بر سرمون بریزیم؟
اَه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
برادر حسین کم کم داره دم خروست بیرون میزنه! تو اصلا کدوم وری هستی؟ با این ارجیفت (بخوانید پلشتیهای نوشتاری) آب به آسیاب کی میریزی؟
کلا در سفسطه هایت اصل بر اثبات عقیده خودت داری با هر وسیله ای که بشه (رویه کاسبکاران فتنه) حالا حرفهای خارجیها رو مبنا قرار می دی؟ حاشا به کرمت. به خود نسیت میگن کیهان در برابر ایران.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
به نظر من ایشان اصلاً معنای دیپلماسی و مذاکره را متوجه نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آیا آقای شریعتمداری فراموش کرده اند که تمام مذاکرات ایران با قدرت های خارجی , با نظارت مقام معظم رهبری انجام می شود ؟
علی
Finland
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقای شریعتمداری, لطفاً بگذارید این مذاکرات به نتیجه برسد.شمایی که ماهیانه میلیون ها تومان درآمد دارید , چه می فهمید از وضع اقتصادی خراب 95% مردم کشور.لطفاً بیشتر از این وجهه خود را در نظر مردم خرابتر نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حسین آقا بسه دیگه! شماها دارین به این مردم ظلم می کنین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
مارا به خير تو اميدى نيست شر مرسان!!. بُرد قرار بود دوطرفه باشه, كه هـست . ياران شما تو٨ سال انقدر به ايران بخصوص اقتصاد ضربه زدن كه هـيأت ايرانى رومجبور به كوتاه آمدن ميكنه, نميتونيم زور بگيم اونا پولهـاى بلوكه شده ى نفت رو آزاد كنن اما در قبالش چيزى نخوان. آمريكاس!! مردم ايران كه نيستن يه مشت افراطى بهـشون زور بگن. تحريم آمريكا و اروپا مردم رو تحت فشار قرارميده, براى تو كه تحريم بهـتره , دورميزنى قاچاق وچندين برابر به مردم ميدى. بعد از اينم لازم نيست اطلاع رسانى كنى , خودمون بهـتر از تو هـمه چيزو ميدونيم , وپذيرفتيم. بتوربطى نداره, ميخواى آتيش بپاكنى? بيخوده خودت توش ميسوزى. بجز فحش و بدوبيراه چيزي نصيبت نميشه, اين نصيحت رو بشنو , چيزاى اميدواركننده بنويس مردم خسته اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حسین شریعتمداری:
«دشمن چرا راضی شده؟!»

جواب ساده است:
" چون شریعتمداری راضی نشده است وناراحت است "
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
دشمن صهیون ها هستند که بدنبال تیره کردن فضای مذاکراتند و متاسفانه برخی در داخل کشور درست با آنها در یک خط حرکت می کنند!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
اقاي شريعتمداري. ما نميخوايم امثال تو تو مملكتمون باشن ، شما برو اون ١٦. ملياردي كه رييس جمهورت اختلاص كرد واسه دانشكاه زدن و بكش وست ، شمارو به خيرو مارو هم به سلامت ،،. والا
ناشناس
Kazakhstan
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
??????????????????????????
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
عزیزم مدعی سیاست
در مذاکرات باید گامهای متقابل برداشت. سعی نکن جوجه رو قبل از آخر پاییز بشمری
ناشناس
Brazil
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حاج حسين آقا. همانطور كه در جريان هستيد آقاي داود احمدي‌نژاد اخيرا سري تازه‌اي از دزديهاي دولت محبوب جنابعالي را افشاء كرده است.

بسيار عجيب است كه شما در خصوص همه چيز تحليل و اظهار نظر مي‌كنيد اما وقتي به عملكرد دولت قبل مي‌رسد ناگهان جوهر قلمتان خشك مي‌شود. آيا اين موضوع اتفاقي است؟

از ماجراهاي جزيره قشم هم كه اخيرا افشاء شده احتمالا اطلاع داريد. به نظرم اين گرد و خاك‌ها براي غبارآلود كردن فضا و پرت كردن حواسها از اتفاقات هولناك و شرم‌آوري است كه در دولت مورد حمايت شما صورت گرفته بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
اقای شریعتمداری خیالباف من یه سوال از شما دارم :شما هیچ اطلاعی از اصول علمی مذاکره دارید؟ توی بعضی از رشت های علوم انسانی یکی از مباحث مهمی که اساتید به دانشجویان آموزش می دن اصول مذاکره هست که یک تکنیک مهم در آن یه گام به عقب دو گام به جلو هست! ما در روانشناسی قانون گشتالت را داریم توصیه می کنم بری مطالعه کنی ! نه این که اجزای یک بافت رو از اون جدا کنید و بر اساس اون اجزا حکم کلی بدید! از قدیم می گن شتر باش و دور رو ببین !
وطن پرست
Australia
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
مقاله های این روزهای کیهان که با بودجه این مملکت اداره می شود ادم را یاد تبلیغات مسموم روزنامه های حزب وطن فروش توده در دهه ۱۳۲۰ خورشیدی علیه دولت دکتر مصدق می اندازد. تاریخ در مورد این خیانتها به منافع ملی ایران و خدمت به منافع اسراییل و اعراب و روسیه و چین قضات خواهد کرد.
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آخه جواد جون چرا چرا چرا برادر حسينو در جريان نگذاشتيد.بابا محرمانه بود که بود حسين جان با توجه به تقوائی که دارن همه مسائل رو پيش خودش نگه می داشت.آخه چراااااااااااا؟
ناشناس
Japan
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
بازهم تیترها و تاکتیک های نخ نمای کیهان.....
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
من میخوام از این آقای شریعتمداری به دلیل تشویش اذهان عمومی، عدم توانایی در دیدن روز خوش مردم، توهین های همیشگی و نه گاه و بیگاه به منتخب من و بسیاری از مردم و ... شکایت کنم، جایی هست واسه اینکار؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
اینکارش قطعا جرم هست.اگر آدم معمولی بود به جرم اقدام علیه امنیت ملی بازداشت میشد!
ناشناس
Germany
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حاج حسین لطفا به این سوال جواب بده که چرا موضع تو و همفکرانت دقیقا همراستا با مواضع نتانیاهو و راست ترین محافل آمریکاست و چرا شما سه تا یک هدف را دنبال میکنید؟؟؟ تنها چیزی که فکر نمیکنم این است که شما برای مبارزه با آمریکا و اسرائیل این کار را میکنید؟ لطفا این ابهام را که ابهام مردم ایران که این دولت و سیاسیتهایش را تایید میکنند نیز می باشد را برطرف کنید. این چه اشتراک منافع و اشتراک مواضع و اشتراک نفرت است؟؟؟
ناشناس
-
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
شریعتمداری که از همه چی خبر داره چطور از محتوای مذاکرات خبر نداره؟ من بعید میدونم خبر نداشته باشه
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
سخني با جناب شريعت مداري :
عقل سليم حكم مي كند زمانيكه توان مقابله با دشمن را نداري، بايستي با او مدارا كني حالا اگر توان مقابله با دشمن در ايران هست بايستي جلوي دشمنان ايستاد اما بايستي اين را در نظر گرفت كه به چه قيمت؟ اگر به قيمت نابودي كشور و اقتصاد بيمار آن و بيچارگي بيش از پيش مردم فلك زده آن باشد ناشي از عقل سليم نيست، ضمنا بايستي به اين نكته توجه شود تا زمانيكه ايران با آنها به توافق نرسد اين ايران است كه روز به روز ضعيف تر شده و برمشكلاتش افزوده مي شود و اين موضوع را از تعجيل ايران در رسيدن به توافق و عجله نداشتن آنها مي توان فهميد.اما با اين توصيفات اگر به نظر شما باز هم بايستي همانند دولت قبل در پرونده هسته اي عمل كرده و لجاجت به خرج داد، نشان از عدم درك صحيح جنابعالي از اوضاع بحراني كشور و وضعيت معيشت مردم از قبيل تورم ، بيكاري، تعطيلي بنگاههاي اقتصادي و ... است.
چون از قديم گفته اند سير از گرسنه خبر ندارد!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آخه این چه استدلالیه ، مداکره و توافق براذر یعنی رضایت دو طرف . ضمنا شما بفرمایید وقتی طرف مقابل تو این هشت سال رضایت نداشت از نظر اقتصادی، اجتماعی ،رفاهی و شان جهانی کشور و ایرانی چه دست آوردی داشته اید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
خدایا آیا به جز مردن راه دیگه ای نیست که ما از دست این آقا خلاص بشیم؟ ما از دست این چه خاکی باید بر سرمون بریزیم؟
اَه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
توجه نکنید - اهمیت ندید - بایکوت خبری کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
همون بهتر که محرمانه باشه تا وقتی امثال شریعتمداری وجود دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
البته آقای شریعت مداری فقط خودشون استدلال خودشون رو درک می کنن. من که متوجه نمیشم این استدلالات رو از کجا میارن. ولی به یه نکته باید دقت کرد.: وجود صدای مخالف هر چند مثل حاج حسین برای کنترل عمل کرد دولت مردان بسیار لازمه. البته تا وقتی که پاشون رو از دایره نقد زبانی بیرون نگذاشتن و وارد پرتاب لنگه کقش نشدن. اگر طرف بخواد حرفش رو با زور فیزیکی پیش ببره اون موقع هست که مضره.
احمدی نژاد رو ببینین. اون از همین خلأ عدم وجود منتقد رسمی داخل حکومت استفاده کرد و مملکت رو به اینجا رسوند. لزوم وجود منتقد و تحمل اون موضوعی هست که باید در اين کشور نهادینه بشه. بهتره از خودمون شروع کنیم و اون رو به عنوان یکی از مهم ترین ارکان جامعه مدنی در کشورمون گسترش بدیم.
ابوذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
جناب شریعتمداری اصلا مذاکرات به همین دلیل محرمانه انجام شده تا امثال شما و آقای نتانیاهو نتونید اون رو به شکست بکشونید. و اتفاقا عصبانیت شما و نخست وزیر اسراییل خودش گواه اینه که راه درست در پیش گرفته شده. اون هم هراسون شده و باز می خواد بره واشنگتن.
منتظرالمهدي
United States of America
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقاي شريعتمداري شما كه مدعي ذوب در ولايت هستي، آيا به نظر شما تصميم و پيشنهاد هيئت ايراني كه با غرور و منافع ملي كشور گره خورده، با اطلاع و هماهنگي با مقام عظماي ولايت نبوده؟. البته كه بوده لذا اگر مدعي دروغين نيستي، كاسه داغ تر از آش نباش و بگذار امور سير هماهنگ شده خود را طي كند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
واقعا كه اين گردو خاك كيهان براي پرت كردن حواس مردمه از دست گلهايي كه محمود اين اواخر به آب داد. البته مردم ديگه هشيار شدن و فريب چوپان دروغگو رو نمي خورن. شرط مي بندم 30 سال ديگه قصه چوپان دروغگو از كتاب هاي درسي حذف و داستان تيترهاي اين روزهاي كيهان جايگزين مي شه ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
همون بهتر که محرمانه باشه تا وقتی امثال شریعتمداری وجود دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
اين كه يه نفري مثل حسين شريعتمداري به خودش اجازه مي ده اينقدر گستاخي به خرج بده و به هركس هر جور دلش خواست توهين كنه ، نشانه خیلی بد و یاس آوری است... براي خودم و همه مردم ايران متاسفم كه چطور يه نفر و يه روزنامه بايد زندگي 70 ميليون ايراني رو تباه كنه........
انسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقای به اصطلاح شریعت مداری و یاران ایشان کمی صبر ..
صبح صادق در پیش است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
دشمن رو باید راضی کرد!برا اینکه من جوان به بن بست زندگیم رسیدم!برا اینکه هزاران نفر مثل من روزانه بر بخت شوم خود لعنت میفرستیم که چرا اینجا به دنیا امدیم!برا اینکه فقر اقتصادی تبدیل به فقر فرهنگی شده و کوچک و بزرگ حریم ها ی انسانی رو با الفاظ رکیک زشت کرده اند!برا اینکه همنوعام کلیه هاشون رو به حراج گذاشته اند!برا اینکه جوانان سرزمینم دین گریز شده اند برای اینکه اخرین وصله پینه ایست که بر تن رنجور کشورم باید و باید بنشیند.7.
mohammad
United Arab Emirates
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
من به دکتر ظریف کاملا اعتماد دارم و نسبت به اقای شریعتمداری کاملا بی اعتماد!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
بايد ايشون را براي مذاکره بفرستن
سعید
Kazakhstan
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
شریعتمداری !
1- در خانه اگر نتوان نشست< صبر کن نتیجه رو که دیدی قضاوت کن
2- 8 سال بعد از مذاکرات طرفین ناراضی بودند چه منفعتی برای مملکت داشت جز له شدن بسیاری از اقشار ضعیف زیر فشار اقتصادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آقای شریعتمداری :
شما که این قدر ریزبین هستید چرا چشمانتان را به روی این همه دزدی ،فساد ، رانت خواری و ... در این مملکت بسته اید و چسبیدید به بال پشه ؟
ناشناس
Finland
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
شما چرا ناراضی شدی ؟ مسئله این است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
امیدوارم که انشاءاله در مورد حضور او در مسئولیت روزنامه کیهان تجدید نظر گردد
359
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
فک کنم حاج حسین تنها میشه، میشینه برا خودش توضیح میده که آمریکا بده و ... :))
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
آخه به توچه توچیکاره ی این مملکتی!!بابا پدرمونو در آوردید!بذار نفس بکشیم !!بابا فرارو راحع به این آقا!!!!مطلب نذار.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
با نظر اقای شریعتمداری کاملا موافق هستم