bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۶۵۰۳۸

قتل عاقبت رابطه پنهان؛ "جسد را با سنگ‌فرز تکه‌ تکه کردم و آن را آتش زدم"!

زن و شوهری که مردی را به خانه‌شان کشانده و او را به قتل رسانده بودند در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند. مقتول مردی بود که با زن متهم رابطه داشت.

تاریخ انتشار: ۰۶:۴۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
زن و شوهری که مردی را به خانه‌شان کشانده و او را به قتل رسانده بودند در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند. مقتول مردی بود که با زن متهم رابطه داشت.

زنی مرداد سال گذشته به پلیس اسلامشهر مراجعه کرد و مدعی شد فرزند جوانش به نام بهنام گم شده است. او گفت: پسرم راننده آژانس بود. روز حادثه هم قرار بود سرکار برود من اصلا از اینکه کجا رفته و چه کرده است، خبر ندارم. شب که به خانه نیامد چندین‌‌بار با تلفنش تماس گرفتم اما نتوانستم او را پیدا کنم تلفنش را جواب نمی‌داد بعد هم موبایلش خاموش شد. من فکر می‌کنم اتفاقی برای او افتاده ‌است.

ماموران گشت پلیس همزمان با طرح این شکایت گزارش دادند به خودرویی که به نظر می‌رسد کنار خیابان رها شده است مشکوک شده‌اند. آنها خودرو را مورد بازرسی قرار دادند و به پارکینگ منتقل کردند. ماموران در ادامه متوجه ‌شدند این خودرو متعلق به بهنام است. بنابراین احتمال کشته‌شدن بهنام قوت گرفت. وقتی مکالمات تلفنی بهنام مورد بررسی قرار گرفت پلیس متوجه شد او آخرین‌بار با زنی به نام شبنم در تماس بود و در روز گم شدنش چندین‌بار بین این دو نفر تماس‌هایی برقرار شده‌ بود.

پلیس شبنم را شناسایی کرد. او که زنی 25ساله و متاهل بود داشتن اطلاع از سرنوشت بهنام را انکار کرد و گفت: «تماس‌هایی که ما داشتیم فقط به این دلیل بود که بهنام مرتب مزاحم من می‌شد. از او خواستم دیگر این کار را نکند چون من متاهل هستم.»

گفته‌های این زن برای کارآگاهان قانع‌کننده نبود به همین دلیل شبنم بازداشت شد تا درباره رابطه‌اش با بهنام بیشتر توضیح دهد. او درنهایت مجبور شد حقیقت را بیان کند. وی گفت: من و بهنام قبل از اینکه من ازدواج کنم با هم رابطه داشتیم. دوستش داشتم و این رابطه برای من خیلی جدی بود اما بهنام هیچ‌وقت نمی‌خواست رابطه‌مان جدی باشد و باهم ازدواج کنیم. بعد از مدتی او را رها و با حمید ازدواج کردم.

حمید جوان خوبی بود و ما زندگی آرامی داشتیم اما انگار بهنام تازه بعد از ازدواج من فهمیده‌ بود مرا دوست دارد. او مرتب تماس می‌گرفت و از من می‌خواست با او رابطه داشته ‌باشم. چندبار اولی که تماس گرفت قبول نکردم اما یک‌بار گفت فیلمی از من دارد که اگر به خواسته‌اش تن ندهم آن را منتشر می‌کند. باورم نشد، از طرفی می‌ترسیدم فیلم ‌واقعا وجود داشته ‌باشد و زندگی مشترک و آبرویم به خطر بیفتد. با بهنام قرار گذاشتم او فیلم را در گوشی تلفن‌همراهش به من نشان داد. التماس کردم این کار را نکند گفت فقط به شرطی که با او رابطه داشته ‌باشم موضوع را به شوهرم نمی‌گوید. او من را وادار به رابطه کرد. چندین دفعه هم از من پول گرفت، تا اینکه مدتی قبل شوهرم فهمید چه اتفاقی افتاده‌ است.

این زن در ادامه اعترافاتش گفت: این اواخر در برابر خواسته‌های بهنام مقاومت می‌کردم تا اینکه تهدید کرد موضوع را به شوهرم می‌گوید. با خودم گفتم آخرش مرگ است خودم را می‌کشم و همه چیز تمام می‌شود. یک روز حمید در حالی‌که به‌شدت ملتهب بود به خانه آمد او به من گفت بهنام زنگ زده و موضوع رابطه من و خودش را گفته‌ است.

 همه‌چیز ‌رو شده‌ بود من نتوانستم انکار کنم و حقیقت را گفتم. شوهرم از من خواست بهنام را به خانه بکشم تا هر دو بکشیمش. من هم قبول کردم. با بهنام قرار گذاشتم وقتی او به خانه آمد من و شوهرم او را با طناب خفه کردیم و بعد هم با چاقو چند ضربه به او زدیم و بعد جسد توسط شوهرم به محلی دیگر منتقل شد و دیگر نمی‌دانم چه بلایی سرش آمد.

با توجه به گفته‌های شبنم شوهرش حمید مورد تحقیق قرار گرفت او نیز قتل را قبول کرد و گفت: وقتی بهنام با من تماس گرفت و گفت شبنم با او رابطه داشته حرفش را باور نکردم اما وقتی نشانی‌هایی از همسرم داد مطمئن شدم دروغ نمی‌گوید. موضوع را به شبنم گفتم و او هم تایید کرد به خاطر فیلمی که بهنام از او داشته مجبور شده چندین‌بار به او پول بدهد. تازه متوجه شدم چرا همسرم مرتب می‌گفت طلاهایش گم شده است، او آن طلاها را می‌فروخت و پولش را به بهنام می‌داد. تصمیم گرفتیم برای اینکه فیلم را از بهنام بگیریم او را به خانه بکشانیم. همین‌طور هم شد او را به خانه آوردیم، کشتیمش بعد من جسد را با سنگ‌فرز تکه‌تکه کردم و آن را آتش زدم.

متهم درباره اینکه شبنم و بهنام چطور باهم آشنا شدند گفت: آنطور که شبنم به من گفت وقتی مجرد بود یک‌بار سوار ماشین بهنام شد و بعد با هم دوست شدند و بعد از آن رابطه داشتند.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای متهمان هردو به مشارکت در قتل عمدی متهم شدند همچنین حمید به جنایت بر میت نیز متهم و به این ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد و آنها به‌زودی محاکمه می‌شوند.
برچسب ها: قتل جنایت
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
تحقیق قبل از ازدواج لازمه. کشتن اون بدبخت که پرونده زنش را سفید نمی کرد...
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
از اینجور اتفاقهای مشمءز کننده وخوانمانسوز،زیادشده و باید نظرات راهگشا وبمنظورجلوگیری ویا راهنماءی بهتر باشد....., اگر درنیروی انتظامی یک تشکیلات با محوریت یک روحانی در هر کلانتری ایجادوبا آگاهی دادن نسبت به اینجور موارد وراهنماءی درست,اینجور اتفاقات بصورت محرمانه بدون عوارض ناخوشایندتروکمترشاید مثمر ثمرباشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
کانون گرم و مستحکم خانواده ایرانی مورد حمله بعضی از کانالهای ماهواره قرار گرفته که واقعا داره قبح خیانت زن و شوهرو ازبین میبره خدا از گردانندگان و تهیه کنندگان این فیلم و سریال ها نگذره دوستان باید تو انتخاب برنامه ها دقت داشته باشیم
علی
Netherlands (Kingdom of the)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
ماکه درجایگاه آنان نبودیم قضاوتهای این چنینی سخته آدمها معمولا وقتی که پای ناموسشان وسط می افته غیرتی می شن وقانون مانون هالیشون نمیشه دست خودشون هم نیست خیال می کنند قانون خودشان هستند لعنت براین شیطان رانده شده که عهدکرده آدمها راگمراه کنه خیلی موظب باشیم
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
خوب كاريش كذند. دستشان درد نكند
انتشار یافته: ۱۸۹
محسن
United Arab Emirates
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
حقش بود.اينم با اونايي كه با زور تجاوز ميكنن هيچ فرقى نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
به نظر منم حقش بوده اما با کشتنش این زن و شوهر هیچ سودی نبردند. بدبخت شدن.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
یعنی این وسط این خانم هیچ تقصیری نداشت؟!!
ناشناس
Finland
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
ای کاش سازمانی برای تماس در چنین شرایطی و حل معقول چنین معضلاتی در دولت جدید پیش بینی و اجرایی شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
هر کدوم به نوعی جزای کارشون رو میبینند .
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
حقش بوده کشته بشه. بی ... ولی این زن و شوهر هم احمق بودن که بجای اینکه به پلیس بگن و طرح شکایت کنن رفتن اون... رو کشتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
در پاسخ به كسي كه خانم را مقصر نمي داند عرض ميكنم: هيس نه تنها دختران كه حتي خانمهاي بزرگسال نيز در چنين مواقعي فرياد نمي زنند و همين موجب سواستفاده برخي حيوان صفتان مرد نما ميشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
زنه چون زنه مقصره اگه مرد بود همه میگفتن رابه قبل از ازدواج بوده عیبی نداره حالا جوون بوده!
ناشناس
Germany
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
خواهران و برادران قاضی.فراموش نکنین که همه ی اینا بخشی از ماجراست.اونم از زبون کسانی که یک انسان رو قصابی کردن.لطفا جو گیر نشوید
امیرحسین
Spain
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
حقش بود یه همچین بلایی سرش بیارن..عاقبت بازی با ناموس مردم همینه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
خوب کاری کردند ، اینطور آدمها رو فقط باید کشت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
پس پلیس چه کاره است؟ الان جرم قتل گردنشونه. اگر اون زن احمق به پلیس گزارش میداد، شوهرش به خاک سیاه نمی نشست.
ناشناس
Germany
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
واقعا سنگ دلی پس دیگه ما چه فرقی با طالبان میکنیم
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اینایی که مثبت دادن یقین دارم اونایی هشتند که میگن وا مصیبتا به اعدام در ملا عام و خشونت و این حرف و حدیثا.شوکه شدم از این همه مثبت به کامنت فوق !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
نمیدونم چی بگم...............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
خوب هیچی نگو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
خخخخخخخخخخخ
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
فریاد بزن
عبدالمجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
هرچند مرتکب جرم شده اند ولی نامردی هم حدی دارد .باید افراد سود جو نابود شوند .اگر قانون به موقع عمل شود دراین مسائل سخت گیری به حدی باشد دیگر چنین مسائلی پیش نمیاد .نه یک نفر کشته میشود ونه دیگری درگیرمکافات خودرای و تصمیم خود میشود
ناشناس
Kazakhstan
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
البته مقتول واقعا مستحق مجازات بوده .
محمد
Germany
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اونوقت از نظر حضرتعالی مجازاتش قتل باید باشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
بله قطعا مستحق مجازات بوده ولي اين راهشه ؟؟؟؟
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
مش ممد .کسی که بناموس دیگری تجاوزکنه باید بدترازاینها سرشبیاد . باید ب این مرد جایزه بدند
30
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
به نظر شما راهش چیه؟ چندین سال رفت وامد به کلانتری ودادگاه واینکه بهنام بازنش بوده و زنه از ترس ازدست دادن زندگیش راضی شده پول هم بده اخرش به فاسد یاد بدن بزن زیرش -بعد یک زندگی خراب یا طلاق و زندگی های خراب؟!
مرجان
United States of America
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
وقتی فهمید خانمه شوهر کرده اگر مرد بو باید همه رابطه هاشون فراموش میکرد ..نه اینکه مرد نبود یک لاشخور بود ونامرد...
شاهد
Canada
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
در محاکمه و تنبیه ان زن نابکار هیچ شکی نیست اما شوهر بخت برگشته کاری را کرده که هر انسان با غیرتی انجام میدهد و اکر کسی نتواند از ناموسش دفاع کند چگونه فردا می تواند از وطنش دفاع کند ؟! از مسولین امر تقاضا می کنم خودشون رو بجای شوهر این خانم بگذارند و قضاوت کنند و همچنین پدر و مادر اون فرد مزاحم هم باید بعلت کوتاهی در تربیت یک همچین شیطان صفتی محاکمه بشوند .
ناشناس
Malaysia
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
زن هم همان کاری را کرده که هر انسان وحشتزده و تهدید شده ای انجام می دهد. پدر و مادر ها هم گاهی همه سعی خودشان را می کنند اما امان از وقتی که کسی ذات خودش خراب باشد.
محمد
Germany
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
واسه خودتون همینطوری حکم صادر میکنید،شکر خدا ما چقدر قاضی داشتیم و خبر نداشتیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
آقای محترم چرا آن زن نابکار شد ؟! مگه چکار کرده ؟؟؟زمانیکه مجرد بوده بقصد ازدواج با بقول شما مردشیطان صفت دوست شده ولی به محض اینکه فهمیده قصد ازدواج نداره با اون قطع رابطه کرده بعد از ازدواج هم به شوهرش خیانت که نکرده با هر بدبختی میخواسته این انگل جامعه رو از سرش باز کنه .... حالا شما با کدوم منطق و عقلی به ایشون نابکار میگید خدا داند..
رضا
United Arab Emirates
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
طرح دفاع از ناموس برای توجیه رفتار بابخردانه است.
نمیدانم چرا تربیت نشدیم وقتی کسی دوستمان ندارد از کنارش بگذریم . چراتربیت نشدیم وقتی واردمرحله جدیدی از زندگی می شویم گذشته را رها کرده و همچنان زمان در گذشته توقف کرده است.
چرا همدیکر را می کشیم در طبیعت حیوانات وحشی هم همنوع خود را نمی کشد و تنها جهت کوشمالی دادن وارد صحنه نبرد میشوند
منطقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
مرد باید زنش را به خاطر خیانت و عدم صداقت طلاق میداد و به هیچ وجه توجیهی برای قتل و جنایتی بزرگتر نداشته و ندارد
خواهید دید که قانون نیز شوهر را محکوم به قتل عمد خواهد کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
منطقی! اگه زنان هم برای این موضوع بخوان از همسرشون جدا بشن حق دارن یا نه؟ در این صورت که قیامت میشه تو دادگاها.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
کار خوبی کرده کشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
زنش رو هم باید میکشت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
بیا مارو هم بکش ! ای بابا ! زود بکش بکش راه میندازن !
محمد
Germany
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
متاسفم برات با این خوی غیر انسانی و غیرشرعی جناب ناشناس.
ناشناس
Australia
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
واقعا متاسفم برات.اگه هر کی بخواد واسه خودش بکشه دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
چه دنیای بیرحمی . من فکر میکنم باید قوه قضایه یک شعبه ویژه برای رسیدگی به مزاحمت های ناموسی ایجاد کند که کارمندان ان هم زن باشند. شما فکر می کنید اگر ان زن می توانست به مرجعی جهت رسیدگی سریع به مشکلش مراجعه کند ایاد این اتفاق می افتاد.معلوم است که با این دستگاه بروکراسی قوه قضاییه جهت رسیدن به نتیجه باید ماهها و سالها خون جگیر خورد و تحقی شد .
آیا غیره این است؟
عزيز سلامي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
هرچند اعتقاد دارم همه آنهايي كه بگونه اي به حقوقشان ظلم و تجاوز ميشود بايد به قانون پناه ببرند و خودشان نبايد خودسرانه وارد عمل شوند اما اينگونه
حوادث و مشابه آن بايد عبرت كساني باشد كه بخود اجازه
ميدهند به ناموس ديگران تجاوزكنند و بدانند كه عاقبت آنها مرگ است و مرگي با اين رسوايي و به اين هولناكي !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اگه شكايت ميكرد چي ميشد مثلا؟ مطمئنم نتيجه اي نمي گرفت جز بي آبرويي و آزار بيشتر
ناشناس
Australia
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
ناشناس الان فک میکنی ابروشون نرفته!حرف میزنیا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
ناموس دیگران یعنی چی؟ یعنی ناموس یه مرد دیگه؟ یعنی نادیده گرفتن کرامت زن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
بايد از مسير قانون پيگيري مي كردند تا الان شاكي بودند نه متهم به قتل
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
من با این نظر موافقم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
آفرین ! این کارو همون اول باید خانم انجام میداد ! گرچه با این کاری که شوهرش انجام داد بعید نبود که خانم رو بکشه ! اما در هر حال بهتر از ارتکاب به قتل بود !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
مطمئن باش جز ابروریزی نتیجه ای نداشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
ناشناس 13:13
الان علاوه بر آبروریزی مجازات هم در انتظارشونه.
ناشناس
Australia
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
منم موافقم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
من هم موافقم
شنگل اقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اگر از مسیر قانون پیگیری میکرد یارو یچند سالی زندانی میکشیدو دوباره میمد سرراه زنای مردم این حیونای وحشی ادم نمیشوند بد بخت اون مرد خدا بدادش برسه
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
من مخالفم
آیسان
-
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
قانون هیچ کمکی به این افراد نمی کند. صرفا شاید یک الی دو سال مجرم را بیاندازند زندان و وقتی بیرون آمد آبروی این زن و شوهرش را می برد و دست این زن و شوهر هم به هیچ جا بند نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
عاقبت عدم رعايت محرم نامحرم اين هست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اونایی که منفی دادن لابد دوس دارن محرمشون رو با یه نامحرم ببینن
ناشناس
Turkiye
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
دمت گرم خوب کردی به جزایش رساندی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اگه یک قانونی تصویب بشه که پدر و مادر ها تا زمانی که فرزند مجردشان مرتکب اعمال منافی عفت میشود، اولیا هم بخاطر قصور در تربیت فرزند مجرم شناخته و محاکمه شوند، بخشی از این جرایم به مرور زمان کاهش میباد
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
خیلی وقته والدین نقش خاصی در تربیت بچه هاشون ایفا نمیکنن، یعنی نمیتونن که اینکارو بکنن. این جامعه اس که بچه ها رو تربیت میکنه.
ناشناس
Germany
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اولین بار بود که از مرگ کسی خوشحال شدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
همه اینها درست اما هیچکس توجه به رفتاروحشیانه زن وشوهر نکرده.چطورمی توان یکنفرراکشت بعدبهش چاقوزدبعدباسنگ فرز!!!!!تکه تکه اش کرد وبعدسوزاند؟؟؟؟به نظرشماجرم اولی بیشتراست یا دومی؟به نظرشمااگرزن قبل ازاینکه خودرادراختیاربهنام قراردهد موضوع رابه شوهرش می گفت قضیه بهترازاین فیصله پیدانمی کرد؟ بیاییدکمی به دورازاحساسات وباعقلانیت قضاوت کنیم...
آرمیتا
-
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
تا اینجا همین یک نظر کاملا عقلانی و انسانی بود.
ناشناس
United States of America
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
فقط کشتن اهمیت داره. وگرنه چاقو زدن و با فرز تقسیم کردن و سوزاندن یک جسم بی جان جرم خیلی مهمی نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
چرا اهمیت داره این یک جور وحشی گری است طرف رو به حداکثر مجازات رسونده یعنی مرگ بعد ادامه اش یعنی چی؟!!!!!!!
ناشناس
-
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
نشان دهنده اینه که قاتل بالقوه خوی وحشیگری و خشونت بالایی داشته و این یک معضله. اینکار از هر کسی برنمیاد. هرچند اونهایی که موافق این قتل بودند کم نیستند. هرکداوم ار اینها می تونن انجام دهنده همچین قتلی باشن و این یک فاجعه انسانی در ایرانه چه به بهانه ناموسی چه بهانه دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
دیگه دختر سالم کم پیدا میشه این همه رابطه پنهان... خانمها تحویل بگیرید اینهمه میگید مردا دنبال رابطن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
مجید اون زنا با مردا رابطه دارن و اگر آقایون جامعه ما براشون مهم بود کار به این جا که شما فرمودید نمیرسید! بازم خانم ها معمولا بعد از ازدواج کمتر دنبال خیانت هستن ولی امثال این مقتول رو اقایون تحویل بگیرن!
ناشناس
-
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
خوب این جا هم مرده دنبال رابطه بوده و زن بیچاره را تحت فشار گذاشته
شیوا
India
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
مردای این جامعه زنا رو بد کردن .کاملا یادمه تا چند سال قبل زنا در برابر خیانتهای شوهراشون فقط خودشونو میخوردنو با چنگو دندون زندگیشونو حفظ میکردن به هر مشقتی.اما نجابتو خودخوری تا کی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
ناشناس 20:42 و 23:07 چرا همه چی رو قاطی می کنید؟اینجا اون زن شوهر داشته و نباید بعد از ازدواج ادامه میداده و گرنه مقتول که به کسی تعهدی نداشته
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
نباید میکشت. باید اون زن رو طلاق میداد خلاص.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
به نظر شما حق شوهر نبود که طناب دار رو به گردن اون بی ناموس بندازه؟الان که خودش بدون هماهنگی مرگ رو نثار اون از خدا بیخبر کرده مستحق مرگه؟!!!!
ناشناس
-
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
حق با توئه امید. تا وقتی که ما هر جرمی رو با بکش بکش اون هم به این وضع فجیع میخوایم تلافی کنیم از تمدن دورتر و به حیات وحش نزدیکتریم.
30
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
بعداز کلی ابرو ریزی
آیسان
-
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
شوهر با شرافت این زن، از زنش دفاع کرده است.
واقعا مردهای باغیرت مثل این مرد که زنشان را نکشند و مرد بی غیرت زناکار مزاحم را بکشند کم پیدا می شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
عاقبت رابطه نامشروع...
ناشناس
-
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
برادران و خواهران محترم بدون هیچ گونه تحلیل و تفسیر حقش بود و مستحق مرگ بود.....
ناشناس
Germany
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
و ان دو نیز مستحق اعدام.
ناشناس
Malaysia
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
رابطه قبل از ازدواج گناهی است که خیلی ها بعد از ازدواج از آن توبه می کنند. کاش این زن پس از اولین تهدید قضیه را به شوهرش می گفت تا از این شخص شکایت کنند.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
به نظرم مقتول نامردی کرده من شنیدم خداوند وقتی زن را خلق میکرد کلی از خوبی و محسنات زنها برای فرشته های دیگه تعریف کرد فقط فرمودند یک اشکالی دارند زنها "قدر و شان خودشون رو نمی دونند"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
شما اونجا تشریف داشتید با گوشای خودتون شنیدید یا این حرفا به نفع تونه که زنا رو تحقیر کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
آره تازه كلي حرفاي ديگه هم زد ، راست ميگه منم بودم اونجا!!!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
شما را بخدا اینقدر نگوید پدر و مادر مقصرند دیگر این پدر و مادر بدبخت چه باید بکند ! چرا باید جامعه همه مسئولیت خود را در تربیت یک جوان بر روی دوش پدر و مادر بگذارد و وقتی این حوادث بوجود آمد باز هم پدر و مادر را مقصر بشناسد ؟
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
مقصر زنه بوده که با پنهانکارى اجازه داده طرف برگرده. اگر طرف شلوغش نميکرد شاید رابطه ادامه ميداشت. اون زن ميتونست محکم وايسته و نذاره طرف جلو بياد. که ماجراهاي بعدى به وقوع بپيونده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
بهترین کار طلاق بوده. چنین زنی به درد زندگی نمی خوره.
امير
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
دقيقا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
واقعا این مسئله بایدرسانه ای شود تادرسی شودبرای کسانی که به ناموس مردم چشم دارند.کسانی که زندگی مردم را خراب میکننداینطور زندگیشان خاتمه میابد
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
واقعا برای اون رن باید متاسف بود که اینقدر کثیف بوده که با هزار کثافت کاری قبلش ازدواج کرده من به مقتول خرده نمیگیرم چون خدا تو قرآن گفته که زن باید خودشو از نامحرم حفظ کنه واقعا چطور می تونسته تو چشمای شوهرش نگاه کنه مطمئنن زن بار اولش نبوده هزار بار اینکارو کرده یکبار گیر افتاده. ولی بیچاره شوهرش بجای کشتن یک نفر دیگه زنشو طلاق میداد بر دنبال کارو کاسبی قبلیش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
شما مطمئنی با کسای دیگه ای هم بوده؟!
شاید فقط با همین یه نفر بوده، چرا شلوغش می کنی؟
ه.م
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
به نظر من انقدر گذشته افراد برای همه مهم شده که از ترس گذشته به روابط کثیف تن می دن بعدش هم میشه کشت و کشتار. هر کسی گذشته ای داره نباید گذشته آدما موجب ترس بشه. فرهنگ سازی می خواد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
مهسا خانوم زیاد سخنرانی نکن یه روز ناخواسته سر خودتم میاد میفهمی چه خبره ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
کاملا موافقم مهسا خانم بهترین حالت این قضیه طلاق فوری برای زن بوده است که مرد نادان خودش را توی یک هچل بزرگتر انداخته
شنگل اقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
کسی که حتی فیلم از ش داشته چه خانمی بوده
ناشناس
-
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
خدا در قرآن نگفته زن یا مرد زناکار نباید ازدواج کنند. در ضمن خدا به مردها هم گفته باید خودشان را از نامحرم حفظ کنند (الذین لفروجهم حافظون=مردان پاک دامن)
حالا شما چرا این قدر عصبی شده ای؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
انگار واقعا همه مشکل دارند و یه چیزشون میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
مقتول به سزای عملش رسید ؛بهتره به جای شوهراین زن خودزن رامتهم ومجازات کنند.
میم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
از خوندن نظرات بالا در این باره که حقش بود، حیرت کردم. نه اینکه مقتول مجرم نبوده باشه یا مستحق مجازات نبوده باشه اما قتل؟! خدا ما رو از قساوت قلب در امان بداره.
ناشناس
-
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
دقیقا من هم شوکه ام از نظرات هموطنانم درباره ادمکشی و قتل...
یزدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
متاسفانه ماهواره روی ذهن مردم خیلی اثر گذاشته و خیلی از خانواده ها بی غیرت شده اند نمونشو ما هر روز داریم میبینیم ولی عده ای هم متاسفانه واقعیت را قبول ندارند اینم آخر و عاقبت این کارها درس عبرت برای کسانیکه قبول ندارند وهمش میندازن گردن این واون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
من با نظر شما موافقم، امان از این ماهواره که مردم هر چی توش میبینن فکر مکنن میشه توی واقعیت هم اینطوری عمل کرد. رابطه نامشروع، تهدید، حق السکوت، پنهان کاری، قتل، اعدام.... اشتباه پشت اشتباه میاد.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
یزدی باهات موافقم میزان غیرت رو متاسفانه تو منفی مثبتا هم میشه دید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
صد تا مثبت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اونایی که منفی دادن ینی به خدا پناه نمیبرن
زارع
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
دادگاه وپلیس موضوع را به دقت بررسی کنند در صورت صحت گفتار این زن مقتول به سزای عملش رسیده است وزن وشوهر بایدتبرئه شوند هر چه سریعتر بهتر
ناشناس
Australia
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
چشم اقای قاضی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
دوستان اين واقعيت رو دقت كردين:
" هميشه پاي يك زن در ميان است"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
و2 تا مرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
البته هميشه مردها دوست دارن كه پاي يك زن در ميان باشد
یک دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
واقعاً چشم بسته غیب گفتی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
,واقعا جوانمردی جوونا ایرانی کجا رفته که به خودشون اجازه میدن اینقدر راحت به حریم یه مرد دیگه تجاوز کنند واقعا حمید خان حق داشته از خدا میخوام بهش صبر بده و قضات محترم هم کمکش کنن . ما ایرانی ها یه زمانی بلحاظ جوانمردی و غیرت شهره عام وخاص بودیم حالا چی !!!!! من خواهش میکنم از خانمهای کشورم خدای نکرده اگه مورد مزاحمت آدمای پست فطرت قرار گرفتن همون اول به قانون و پلیس مراجعه کنند تا شاهد این اتفاقات اسفناک نباشیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
و همینطور حیای خانوما کجا رفته چطور وقتی یه مردی قبل از ازدواج با یه زنه دیگه رایطه داره همه خانوما جبهه میگیرن اما حالا......
آیسان
-
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
حالا هم بیشتر زن ها و مردها جبهه گرفته اند که چرا این زن به این رابطه تن داده! مثبت و منفی نظرات را دوباره از بالا بشمار
hooman
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
از اول باید اینگونه مشکلات را از طریق مراجع ذیصلاح حل می کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
کاربری بنام میم ..... از قساوت قلب گفته نمیدونم شما آقا هستی یا خانم ولی کسی که به حریم یه مرد تجاوز میکنه علاوه بر اینکه قساوت قلبی بالا تر داره از حیوون هم بدتر چرا که حتی حیوونا هم قلمرو و حریم همو حفظ میکنن . خدا لعنت کنه این شیطان صفت و اون زنهای که به شوهراشون خیانت میکنن
ناشناس
-
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
حریم کجا بود واسه حیوونا؟ یه چی میگیا. مثلا یه گربه نر به ناموس یه گربه نر دیگه نگاه نمیکنه؟ بابا حرف می خواید بزنید فکر هم بکنید بد نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
حریم یه مرد دیگه؟؟؟؟
ناشناس
-
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
به حریم یک زن تجاوز کرده. شوهر زن هم غیرت داشته و از زنش دفاع کرده و مرد را کشته. خدا قوتش بدهد
ناشناس
United States of America
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
جالبه که شما برای زن ها حتی به اندازه همسرشون هم در برابر حفاظت از خودشون و بدن خودشون حق قایل نیستید! حریم مرد!!!
khakhs
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
شوهره خیلی خنگ بوده اگه من جاش ببودم همچین بلایی رو سر زنم می آوردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
این خانومه چرا به پلیس اطلاع نداده یعنی اون موقع از این بدتر میشد؟
ارمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اینجا دلم برای شوهره میسوزه اون که کشته شد مزدش را دریافت کرد انشاالله توجهنم بیشتر بسوزه ولی این زنه هم مقصره و باید تاوان زیادی بده و شوهره بی گناه است و باید تشویق هم بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
وقتی یه خانوم این کارو میکنه ظاهرا مشکلی نیست اما اگه مرده با یکی دیگه رابطه داشت کمپین دفاع از حقوق زنان راه میفتاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
تو می دونی حکم سوزوندن میت تو اسلام چیه؟
تو می دونی حکم تیکه تیکه کردن آدم چیه ؟
تو می دونی پلیس چیه اصلا وظیفه اش چیه ؟
به نظر تو آدمی که بدون هیچ تحقیقی می ره یه زن خراب و می گیره باید تشویق بشه؟
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
تا نكند زن حيله مرد نكند پيله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اين كارها فقط از انسان ها ي بي خدا و بي ايمان بر مي آيد خدا عاقبت همه مارا به خير كند
ناشناس
-
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
کامنتها رو که خوندم حالم به هم خورد که توی کدوم جغرافیای خشونت محوری هستم .
کریمی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
چرا بعضیا به زن بیچاره می تازن؟ زن در مقام اجتماعی مظلومه و در برابر مدعی جنسی کار زیادی ازش ساخته نیست. چطور میتونسته بار اول به شوهرش بگه و زندگیشو حفظ کنه؟ او با مدارا سعی داشته مدعیشو از انتشار فیلم منصرف کنه و هرچی بیشتر دست و پا میزده مدعی خیره تر میشده. وقتی هم جلوی خواسته های وسعت یافته پسره وایساده اونم در کمال وقاحت رفته ماجرا و نشونی های فیزیکی زنه رو داده به شوهرش. زن مظلومه و باید حمایت بشه حتی قتل هم با این ادله نباید عمد محسوب بشه..!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
مثلا وقتی به این رابطه کثیف تن داده زندگیش حفظ شده؟ نخیر با مظلوم نشون دادن زنها نمیشه اشتباهاتشون رو توجیه کرو.چطور همه از نظر حقوق زن و مرد مساویند اما موقع مجازات زنه مظلومه؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
مجازات حیوانی که پس از ازدواج این خانم با تهدید دست به چنین اعمال زشت و ننگینی زده چیست؟ مرگ این حیوان کوچکترین تاثری در من بر نیانگیخت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
مجازات اون زن خائن چیه؟ هان؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
باید کار فرهنگی بشه چون قتل ناموسی خیلی کار مزخرفیه باید طوری باشه اون فیلم ارزش باجگیری نداشته باشه و آبروی هیچ زنی با این فیلما نره
ناشناس
-
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
عالی بود. کو تا ما به اون سطح برسیم. خیالی بیش نیست. کامنتهای بالا رو بخون...
سید مهدی
-
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
با سنگ فرز تکه تکه مگه گوشت قربونی بوده من نمیدونم ما داریم به کجا میریم انگار آدم کشتنبا گوسفند کشتن فرقی نداره قبلا تو فیلما نشون میداد که قتل ها کاملا اتفاقی بودی سری به تیزی میخورده وکلی هم شوکه میشدن اما جدیدا کسایی که میکشن اولا با برنامه قبلی وتا طرفو ریز ریز نکنن دست بردار نیستن
میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
تصور کن چه نفرتی در وجود شوهر اون خانم بوده که با فرز مقتول رو تیکه تیکه کرده. تصور کردنش سخته.
متخصص قتل
United States of America
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
برای از بین بردن جنازه اونو تیکه تیکه کرده
تیکه تیکه نمی کرد لابد تحویل بهشت زهرا می داد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
همیشه قبل از احساساتی شدن باید منطقی فکر کرد. کار این زن و شوهر صد در صد اشتباه بوده. در اولین مزاحمت این خانم باید شوهر و پلیس رو درجریان میذاشته تا همونجا دم مزاحم رو ببرن. حالا که بد تر شد. هم مرتکب قتل شدن. هم بد بخت شدن و هم اینکه همه فهمیدن که این خانم بامرد غریبه رابطه داشته. اخه عقل هم خوب چیزیه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
واقعا اگر از این فرد شکایت می شد قانون چه رفتاری باهاش می کرد؟یک نفر قانوندان جواب بدهد لطفا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
حالا يك نكته :
تا كنون متاسفانه شاهد حوادثي از اين دست توسط بعضي از راننده هاي آژانس بوده ايم آيا وقت آن نرسيده كه نظارت بيشتري روي آژانسها انجام شود مگر نه اين است كه قانون اجازه اشتغال مردان مجرد در آژانسهاي كرايه را نميدهد پس اين مرحوم چگونه راننده آژانس بوده و هم خود و يك خانواده را بدبخت كرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
يعني چي ؟ چه ربطي به راننده آژانس داره. اگه اينجوريه كه قصاب و بقال و نانوا هم با زنان مردم سر وكار دارند رو چند نفر ميخواي نظارت كني . هركسي روي نفس خودش بايد نظارت كنه .زنه بايد عفت مي داشت و رابطه پنهاني پيدا نمي كرد و بعدش هم حواسشو جمع ميكرد تا فيلمي بدست ديگران نده حالا هم كه داده بايد به پليس مي گفت و دوباره رابطه برقرار نمي كرد و باج نمي داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اشتباه پشت اشتباه...........................
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
نمی شه یه طرفه به قاضی رفت
اما گه واقعیت داشته ا باید زنش رو طلاق می داد و شکایت می کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
عاقبت تصمیم احساسی و بدون عقل =بدبخت کردن خودشون و مقتول خوب اگه یکم از روی عقل تصمیم میگرفت از طریق شکایت مقتول رو بیچاره میکرد بعد هم میتونست در باره زنش تصمیم بگیره
رضا
-
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
هركسي درست فك كنه و بي غرض قضاوت كنه متوجه ميشه شوهر اين وسط گناهي نكرده
بين عمل انجام شده قرار گرفته
حداقل اولياي دم بايد به اين نتيجه برسن چه آقاي باشرفي تحويل جامعه دادن از شوهر بگذرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
آره واقعا بیچاره فقط جرمش این بوده که یه نفرو با فرز تیکه تیکه کرده بعدشم سوزوندتش نظرت چیه به عنوان مرد اخلاق هم اعلامش کنیم؟
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اونايي كه از مرگ مقتول راضي اند جواب بدهند اگر همسر قاتل با مقتول رابطه پنهاني نداشت چنين اتفاقي مي افتاد؟؟؟ آيا اگر همان اول كار بعد از ازدواجش موضوع رو با پليس در ميون ميذاشت اين اتفاق مي افتاد؟؟
سروش
United States of America
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
از این موضوعات زیاد اتفاق میافته روابط پنهانی و تجاوز و این چیزا اما واقعا چه قدش رسانه ایی میشه ؟
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
داستانی پر از اشتباه اوال نباید ارتباط نا سالم می گرفتن بعد قبل از ازدواج باید به شوهرش می گفت !! و وقتی شروع به مزاحمت کرد باید مطرح می کرد در آخر وقتی موضوع را شوهر فهمید باید به پلیس می گفت و از این طریق او را تحت تعقیب قرار می داد.
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
داستان سگ ولگرد صادق هدايت هشداريست در اين خصوص دوستان بخوانيد
mohammad
Finland
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
خوش به حال شوهره که زنش با یه مرد دیگه قبل ازدواج رابطه ی جنسی داشته!!!بنظر من این زن جرمش از همه سنگین تره
ناشناس
-
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اون مردی که قبل ازدواج با هزارتا زن دیگه رابطه جنسی داره جرمش چیه؟ میشه بگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
ناشناس 16:03 فعلا که زنه مرتکب جرم شده خواهشا اینو به مردای دیگه تعمیم نده.یکی هم میتونه بگه اون زنه که قبل ازدواج هزار تا رابطه داشته چی؟
با این حرفا زنهای جامعه رو پررو میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
ناشناس 17:22 اشتباه میکنی اینج مقتول مقصره اولا که دختره رو فریب داده و باهاش ازدواج نکرده بعدشم که اخاذی و ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
ناشناس 20:57 یه جوری حرف میزنی انگار زنهای جامعه چشم و گوش بسته وارد جامعه میشن و هیچی نمیدونن.والا زنهای امروزی هزار تا مرد رو درس میدن.پس خود خانوم هم مقصر بوده
ناشناس
United States of America
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
به نظرم زنه هم بیتقصیر نیست چرا باید قبل از معلوم شدن ازدواج رابطه انچنانی داشته باشد .مشکلیکه همه جامعه رو فرا گرفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اینایی که منفی دادن منظورشون اینه که زن باید قبا از ازدواج رابطه داشته باشه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
زود نباید قضاوت کرد اول باید مشخص بشه ادعای قاتلین درسته یا این فقط یک سناریوی ساختگی برای فرار از مجازاته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
از راي هاي مثبت به بعضي از نظرات وحشت كردم!!
bahram
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
جناب روشنفکر عزیز!
بیرون گود نشستی میگی لنگش کن!
اگه برای خودت جای شوهر اون خانوم این اتفاق میافتاد،به مرگ بهنام راضی نمیشدی؟؟؟
حالا چه بدون تفکر و مثل این آقا یا با نقشه و اعدام قانونی.
نگو نمیشدی که باید تو اون شرایط باشی و بعد ادعا کنی.
قدیمی ها درست گفتن که ؛((قضاوت کار خدایان است))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
چقدراین موضوعات طرفدارداره یک ربع طول می کشه به آخرکامنت ها برسی !؟
بچه مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
هزار افرین
رضا
United States of America
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
مردا هیچوقت از وارد شدن تو یه رابطه قصد جدی ندارن ، مردی که واقعاً قصد ازدواج داره خیلی راحت از طریق خانواده اقدام میکنه بعد زیر نظر خانواده با هم نامزد میشن تا همو بشناسن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
باید دو دستشو از بازو قطع میکرد با همون سنگ فرز ولی نمی کشتش
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اين جاست كه دوست داشتن بيش از حد كار دست شوهر داده ، بنظر ميرسد شوهر علاقه بسيار زيادي به زن داشته و طلاق و .. را نميخواسته ، حتي آن خلافها را فاكتور گرفته ، اما از ترس لو رفتن فيلم نقشه قتل را پياده كرده
زاپاتا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
ماه پشت ابر نمیمونه
ننه بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
خوشبحال خانومه زنده میمونه تا به سومیشم برسه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
دوستان
چرا حرف این خانم باور می کنید؟
از کجا معلوم این خانم این آقا را سر کار نذاشته و با احساساتش وزندگیش بازی نکرده؟
عسل
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
درسته که بهنام آدم پستی بوده خوب آدم پست و کثیف هم که زیاده ولی زن و شوهره چقدر قسی القلب بودن که جسدرو تکه تکه کردن و آتش زدن!! بنده خدا خوب به پلیس اطلاع میدادید.
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
نظری ندارم
محمد
United States of America
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
حمید خان خیلی مرد بوده که همسرشو بخشیده سعی کرده آبروشو نبره
خشایار
Germany
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
فکر میکنید اگر خودتان جای حمید بودید چکار میکردید . خیلی شرائط سنگینی میشه به نظر من بهنام واون خانم حقشونه ولی حمید بیگناهه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
حقش بود به نظرم هیچ کاری کثیف تر از این نیست که به ناموس یکی دیگه چشم بد داشته باشی!!!
صابر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
نتیجه دوستی خیابانی همینه
ناشناس
United States of America
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
این هایی که موافق این وحشی گری بودن میشه بفرمایید وظیفه قانون و پلیس تو یه مملکت چیه؟ اگه هر کی سر خود دیگری رو بخواد مجازات کنه پس فرقش با بربر ها چیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
به به چه داستاني! تركيبي از حيا، عفت، خودداري، نجابت و همه چيزهاي ديگري كه زياده از حد حرفش را زديم و البته نتيجه‌اش هم همين شد.
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اگه بعد از ازدواج شماره تلفنش رو عوض میکرد این امر هیچگاه اتفاق نمیفتاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
IQ
mohammad
United Arab Emirates
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
ناشناس 16:03 اولا فرقی نداره.مرد هم قبل ازدواج نباید اینکارو بکنه.در ثانی بقول دوستمون که جواب شمارو به درستی داده با این حرفاتون باعث میشید قبح قضیه از بین بره.البته همین حالاشم قبحی نمونده!!
فريبا
United Arab Emirates
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اون خانوم بايد بعد از ازدواجش قبل تهديداي اون پسره به شوهرش واقعيتو ميگفت.
خطاب به بعضي كامنت گذاران محترم
خدا در قران اول به مردان مومن گفته كه به مسايل اخلاقي پايبند باشند بعد به زنان مومنه.
پس نميشه گفت فقط تقصير زنه بوده
اين عرف اشتباه جامعه ي ماست كه هميشه گناه زنا بزرگتر از گناه مرداس!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
مگه اینجا شوهر بیچاره مرتکب گناه شده؟این وسط توی زندگی زناشویی فقط زنه مقصر بوده مرده که خبر نداشته
امير
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
با توجه به برخي نظرات مي شه اينطور برداشت كرد كه خانم ها از كشته شدن مقتول به اين طرز فجيع كه من تا حالا از جانب طالبان و القاعده هم نديده بودم
بسيار راضي و خرسند هستند
اگر آن جوان نادان آن كارها را كرده به خاطر تربيت و فرهنگ غلط بوده
اما آيا مجازات و سرنوشتش بايد اينچنين بشه؟ يعني مبارزه با بي فرهنگي مثله كردن و آتش زدن جنازه است؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
با حرفات موافقم امیر خان! یه سری از دوستانی که اینجا کامنت گذاشتن اگه بر مسند قضاوت بشینن در عرض 5 دقیقه و با شنیدن اظهارات شفاهی یه نفر رای به مثله کردن صادر می کنن!!متاسفممتاسف
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
دوستان! به چه دلیل انقدر سریع ونسنجیده قضاوت می کنید؟ از کجا معلوم ادعاهای ان خانم درست باشد؟بر فرض درست بودن ایا در این کشور مرجعی برای رسیدگی به این جرایم وجود ندارد؟و یک نکته دیگر اینکه به نظر من کسی که جسد فردی را بعد از کشتن او با سنگ فرز تکه تکه می کند یک شخص عادی نیست و جانی محسوب می شود! ارتکاب به قتل در حال جنون یاعصبانیت انی با برنامه ریزی از قبل برای ارتکاب قتل تفاوت بسیار دارد
کل کل
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
من که نفهمیدم چطورشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
اعتراف دو متهم مغایرت دارد(زن می گوید:وقتی او به خانه آمد من و شوهرم او را با طناب خفه کردیم و بعد هم با چاقو چند ضربه به او زدیم و بعد جسد توسط شوهرم به محلی دیگر منتقل شد و دیگر نمی‌دانم چه بلایی سرش آمد.
مرد می گوید:کشتیمش بعد من جسد را با سنگ‌فرز تکه‌تکه کردم و آن را آتش زدم)
لذا صحت اظهاراتشان در مورد مقتول نیز سئوال برانگیز است
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
اگه کسی از پایین صفحه و از نظرات شروع کنه به خوندن مطمئنن فک میکنه متن خبر درباره یه فیلمه .اون آقا اشتباه بزرگی کرد چون مطمئنن قصاص میشه .درست این بود که قانونی اقدام میکرد. مقتول به سزای کار کثیفش میرسید. و بعد هم خانمو طلاق میداد . به این میگن پایان خوش!
bato-adv
bato-adv