bato-adv
کد خبر: ۱۶۲۰۹۷

(تصاویر) پاتک پلیس به اوباش پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
فرارو- چهارمین مرحله طرح مبارزه با اراذل و اوباش در پایتخت اجرایی شد.

چهارمین مرحله طرح مبارزه با اراذل و اوباش و اخلالگران نظم و امنیت جامعه در سطح تهران برگزار شد.

در حاشیه دستگیری این افراد همچنین قمه، مشروبات‌الکلی، تجهیزات دریافت از ماهواره‌ و مابقی وسایلی که این افراد در هنگام عربده‌کشی و بدمستی برای ایجاد رعب و وحشت استفاده می‌کردند نیز به نمایش گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، در میان افراد دستگیرشده، اراذل و اوباش معروف و به نام نیز دیده می‌شوند. عکس های عرفان خوشخو عکاس ایسنا و حسین ظهروند عکاس تسنیم از این عملیات را در زیر می بینید.













ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
من با نظر سجاد موافقم به نظر من باید ریشه ایی برخورد کرد که بیکاری را تو این جامعه حل کنید وقتی بیکاری نباشه خیلی از اینها که متاسفانه اسمشان را ارازل اوباش گذاشتند شاید به این راه نمی رفتن بعد حرمت اینها را نگه داشته خیلی خوبه درسته شاید باعث رنجش زن و بچه مردم شدند بحث من این هست ریشه ایی برخورد شود که بیکاری را باید حل کنند والا این که هر روز متاسفانه تعدادشان زیادتر میشه و اینها را میگیرند باعث افتخار نیست افتخار زمانی هست که اینها تعدادشان به حداقل برسه ان هم باید اسیب شناسی بشه و راهش را پیدا کرد با ضرب و شتم هیچوقت درست نمیشه اقا سجاد خیلی مسئله را زیبا توضیح دادند از اقا سجاد تشکر میکنم مسئله دیگر وقتی اختلاس ملیاردی میشه حرمت انها نگه داشته میشه بعد اسامیشان را مخف هم اعلام میکنند بهرحال بحث زیاد هست اینجا نمیشه کامل نوشت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
بعداز دستگیری یبرای اینها چه تفاقی می افته؟چرااین دستگیری ها موجب کاهش آنها نمی شود؟مگر جقدر اوباش داریم که هر چند هفته گروهی از آنها دستگیر می شوند؟آیا وجود این همه اوباش را می توان به عنوان یکی از افتخارات تلقی کرد؟مثلا گفت ماهم از این آدمها زیادداریم شماکه ندارید!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اینها رو باید به همراه مدیران بی لیاقت فرستاد اردوگاه کار اجباری در یک بیابان بی آب و علف مثلا طرح آب دریای خزر به کویر تا آدم بشن
ناشناش 2000
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
همشونو باید ریخت تو دریا ......تو جامعه مدرن که جای اربده کشی نیست....آخه نامرد هم هستن دست خالی بیان جولو خوبه وگرنه قمه و چاقو رو به بچه هم بدی می تونه کسی رو زخمی کنه .....
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خیلی تاسف خوردم. تو را خدا پز انسان دوستانه و حقوق بشری و شهروندی نگیریم. گوی بعضی فقط برای مخالفت بدنیا آمده اند. این ارازل و اوباش همه غافل، نادان، جاهل و از انسانیت بدور هستند. یک انسان عاقل با این همه دغدغه ، خال کوبی و چاقوکشی و مزاحمت به نوامیس مردم نمی کند. نشان می دهد این جانورها در چه عوالمی و فضاهایی سیر می کنند. انسانی که بلقوه تا رسیدن به خدا می تواند پیش رود متاسفانه با این رفتارهای حیوانی به اسفل السافلین سقوط می کند. ریختن این ارازل و اوباش و مخل جامعه و باسابقه و برگشت ناپذیر به دریا برای خوراک آبزیان و کوسه ها بهترین راه است.
انتشار یافته: ۶۶
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
به نام خدا
من چند تا سوال دارم
1- آيا داشتن خال كوبي يعني نشانه ارازل اوباشي
2- چرا نفس وشخصيت اين افراد را حراج كردن؟ اسلام اين اجازه را به چه كسي داده ؟
3- به نظر نيروي زحمت كش انتظامي همه چيز را با هم قاطي كزده
تمام صحبتهاي من نفي برخورد با اوباش نيست اما بايد حرمت افراد را نگه داشت اندك شناختي از آموزه هاي ديني كاملا و با صراحت هر گونه حرمت شكني را نهي كرده اگر فرض كنيم همه اينها مسلمانان نگه داشتن حرمت مسلمان از كعبه هم واجبتر است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
آقای سجاد وقتی همین آقا با همین خالکوبی به خواهر مادر این مردم تجاوز میکنه تمام این حرفهای زیبا از سرت میره بیرون . تو یه چیزی شنیدی اما اون شنیده هات واسه این انسان های به ظاهر انسان صدق نمیکنه . ایشالله هیچ وقت گرفتار این انسان نماهای پست نشی .
فرزام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
سجاد عزیز شما درست میگوئید ولی شما فکر میکنید این آدمها با این قیافه شامل آن مطلب که شما میگوئید میشوند.پس آن قمه ها را چه بگوئیم. برای پوست کندن خیار است.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
من چند تا سوال دارم از شما::

1- اگر یه روزی یکی از همین نفوس محترم جلوی شمارو بگیره و در بهترین جلوی خوانوادتون هرچی از دهنش دراد بهتون بگه بازم فکر حرمت نفس این شخص هستید؟؟؟؟
2 و سه رو بعد از جواب دادن به اولی مطرح میکنم!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اگر این اراذل اوباش به جان،مال و ناموست تجاوز کنند آیا آنموقع هم انتظار داشتید با اینجور افراد با رافت اسلامی برخورد می شد؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
با شما موافق نیستم!

فقط آبرو وحرمت اختلاس گران محترم باید حفظ بشه !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اینها اگر حرمت سرشون میشد که اینکارها رو نمیکردن و ضمنا خالکوبی نشانه ادمهای مشکل دار هست وگرنه هیچ آدم با شخصیت و نرمالی خالکوبی نمیکنه در هیچ جای دنیا
جواد
Japan
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
به نام خدا
صرف داشتن خالکوبی نشانه اوباش بودن نیست اما اشکال خالکوبی موجود در بدن ونیز زخمهای بدن این افراد طرز فکر و منش آنها را نشان میدهد و در ثانی کدام فرد سالم ومقید به اصول اجتماعی با خود قمه و قدار حمل میکند؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
آقای سجاد داشتن خال كوبي نشانه اراذل اوباشي نیست ولی از راهای موثر در جهت تحقق اراذل اوباش شدن است .
2) نفس وشخصيت اين افراد در جامعه شناخته شده است و مذموم - اسلام قوانین سخت تری برای تنبیه اینگونه افراد دارد ولی در شرایط کنونی قابل اجرا نیست . نيروي زحمت كش انتظامي خود را درگیر این افراد نکند مطمئن باشید در داخل خانه خود هم نمیتوان امنیت داشت. وجدانا" در منطقه بدون امنیت میتوان زندگی کرد ؟
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
سجاد جان کشف این قمه ها نشانه چیه به نظرت؟؟ نکنه طرف با اینا میوه میخوره؟؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
حرف نزن حقشونه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
سلام

بابا تو هم قاط زدی
عجب تفسیر قشنگی کردی از نگهداشتن حرمت افراد. احسنت!!!!

مگر این کثافتا حرمت مردم رو نگهداشتن؟
مگر این آشغالها حرمت ناموس مردم رو رعایت کردن؟

برادر من کی گفته این اراذل رو به خاطر خالکوبی گرفتن؟ کجای گزارش اومده که اینها رو به دلیل خالکوبی گرفتن؟

اینها خوشون نفس و شحصیتشون رو حراج کردن. مگر دین و شرع به اینها گفت برین مشروب بخورین و تو خیابون عربده کشی کنین و زن و بچه مردم رو بترسونین. گناه بدتر از گناه

نیروی انتظامی زحمتکش چی رو با چی قاطی کرده؟ میشه توضیح بدی؟ می گیره میگی نگیر!!! نمیگیره میگی بگیر!!!

بابا یه کم فکرکن بعد حرف بزن.لااقل یه بار این خبر رو میخوندی!!!!!!!
یه بار دیگه حرفاتو بخون ببین چی نوشتی؟

من فکر کنم شما تو نیاوران و اون طرفها لای پنبه و کلی بادیگارد زندگی می کنی. زحمت بکش بیا این پایین مایینا حالت خوب میشه ......
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
دوستان عزيز. از اينكه به نظرم انتقاد كردين ممنونم اما يه چيز اشتباه شده . هيچ كس و در هيچ زماني از اعمال مجرمانه كسي دفاع نمي كنه در ثاني دوستان ظاهرا پيش پيش محكوم كردن و راي هم صادر شده و در نهايت آيا در برخورد با مجرمان برخوردها يكسان است چطور در مسائل اختلاس و مسائلي از اين دست مجرم اصلي ميشه اسمش "الف م " يا "رح" ولي اينجا گزارش زنده با تصوير شخص داريم و آلات جرم . خب آقا بگيرن و ببرن و مدارك جرم هم همينطور و با پرونده به دادگاه و نهايتا قاضي و حكم نه اينكه اين سنت لخت كردن و قمه نشان دادن و نمي دونم لباس زنانه پو شاندن وآفتابه آويختن بشه براي ما يه سنت و هنجار . فقط كمي مسلمان باشيم وقانون مدار
همت
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
همه مثبتا رو هم خود سجاد به خودش داده آخه با بعضی اکسپوررها میتونی پشت سر هم مثبت یا منفی بزنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اخه نمی دونم بعضی از این افرادی که تو فرارو نظر میدن چرا انقدر مغرضانه به همه چی گیر میدن.مخصوصا یرو انتظامی.
باختر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
بی نهایت ممنون از عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با این ادمای اضافی از جامعه بزرگترین کار جهت اسایش و ارامش مردم برخورد شدید با این اراذل و اوباش میباشد و امیدوارم اینکار ادامه داشته باشه تا این ادمکهای به درد نخور هیچ وقت جرات نکنند که برای مردم مخصوصا خانمها مزاحمت ایجاد کنند فقط من نمیفهم چرا بعضیها با این برخورد نیروی انتظامی مخالفند اصلا اگه این قمه و شمشیر و ساتور و غیره برای ازار و اذیت دیگران نباشه پس چرا باید این اراذل همراه خود داشته باشند؟ هیچ دلیل موجهی برای دفاع از اینا وجود نداره و با اطمینان میگم اگه این برخورد وجود نداشته باشد و اینا ازاد باشند هیچکیس جرات نمیکرد حتی بره از سوپری سر کوچه اشون خرید کنه مخصوصا زنان و بچه ها به والله باید سر اینا از ته تراشیده بشه و ... بریزن رو سرشون تا عمرا جرات نکنند با خودشون قمه و ساتور عمل کنند و یا برای مردم مزاحمت ایجاد کنند اخه بودن اینها غیر از ضرر و زیان برای جامعه چه سودی میتواند داشته باشد؟ فقط یه نفر جواب این سوال منو بدهد. اینها بدون داشتن هیچ حسنی برای جامعه و حتی برای خود و خانواده اشان مثل انگل دارند در جامه رشد میکنند و اگه رشد این انگلها جلوگیری نشه بیماریها و امراض زیادی به کل جامع سرایت میکند پس خواهشا هیچکس از این دیوها دفاع نکنه.
احسان
Panama
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
آقا سجاد عزیز ، تا حالا کنارت عربده کشیدند و بعد با وجود مربی بوکس بودن ، نتونی جلوشونو بگیری ؟ این ها رو باید اعدام کرد . البته اعدام هم کمه . شما داری مسائل رو با هم قاطی می کنی
میثم تمار
United Arab Emirates
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
آقای سجاد 1 دوستان جواب شمارا دادند . بنده نیازی نمیبینم بیشتر توضیح بدهم .
دست همه دوستان درد نکند
به امید ایرانی پاک و بدون آزار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اراذل و اوباش معروف یعنی چی ؟
پس این چه جور مجازاتی بوده که اراذل رو دوباره به اوباشیگری سوق داده؟
باید طوری مجازات شوند که دیگه جرأت تکرار نداشته باشند.
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
تمام اینها را باید تبعید کرد
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
بهترین کار ایجاد اردوگاههای کار اجباری هست که حداقل یه فایده ای داشته باشند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اینها همه واکنش های انفعالی نیروی انتظامی در برابر انتقادات به عملکرد گشت های ارشاد است و نه چیز دیگر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
تنهایی فک کردی
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
یه بار هم اگه راست میگین یه پاتک واقعی به رانت خوار ها و مفسدای اقتصادی بزنید تا بتونیم باورتون کنیم!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اگه دروغ میگیم چی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
هیسسسسسسسسسسس!

می شنوند ناراحت می شوند!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
چرا جمع اوری ارزل فقط در تهران اجرا میشود از رییس پلیس تهران خواهش میکنیم در سطح استان البرز نسبت به جمع اوری ارزال اقداماتی انجام بدهند مخصوصا در شاهین ویلا خ 7 غربی قلم با تشکر لطفا رسیدگی بفرمایید
کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
..... و اما پلاک خونه ؟!
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
چرا اینارو مجبور میکنن لخت بشن؟ بدنشون خیلی حال بهم زنه..و آقای سجاد! بله داشتن خالکوبی در کشور ما به معنی اراذل اوباشی هس ولی در کشورهای دیگه اینطور نیس
کریمی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
در خیلی از کشورا آدمای خالکوبی شده رو بد میدونن و بهشون اعتماد نمیکنن..!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
در کشوره ماهم به عنوان اراذل و اوباشی نیست
ولی معمولا اراذل و اوباش ها خالکوبی دارن:)
ناشناس
Germany
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
به جای این کار های تبلیغاتی مخالف حقوق بشر، با مجرم برخورد قاطع کنید اما حرمت انسانی او را نگه دارید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
میشه بگی حقوق بشر چیه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اگه می دونستی این افراد چه عوضی هایی هستند این حرفا رو نمی زدی عزیزم. کافیه فقط یه بار خودت یا خانوادت گرفتارشون بشی. بر عکس گشت ارشاد که کاملا باهاش مخالفم برخورد با اوباش باید افزایش یابد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
بابا تو دیگه زیادی آرمان گرایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
من واقعا نمی‌دانم ارازل معروف و بنام تو جامعه‌ی ما یعنی چه؟ یعنی پلیس آن‌قدر توانایی نداره ارازل را قبل از اینکه معروف بشند سر جای خودشان بنشاند؟؟؟؟
منطق
Germany
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
وقتی هدف از خالکوبی ترساندن مردم بی گناهه جرمه عزیز من خودم دیدم چگونه با همین خالکوبی مردم مخصوصا خانم ها رو می ترسونن از کی طرفداری میکنی یک نگاه به تیپ و خالکوبی بینداز ببین تا منظور آنها را بفهمی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
تیرباران
تیر غیب
یا هرچیزی که اینا رو محو کنه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
سجاد جان مثبت دادم . چون منهم معتقدم که هیچ نوزادی به وقت ولادت، اوباش یا قاتل یا دزد یا... به دنیا نمیاد بلکه این اجتماع و خانواده است که باعث این آلودگیها می گردد . بنابراین با شکستن حرمت و غرور جوانها ، عواقب بمراتب بدتری در انتظار جامعه خواهد بود . بجای اینکارها بایستی با رایگان نمودن باشگاههای ورزشی و تشویق به پروراندن استعدادها از هرز رفتن آنها جلوگیری کردو اگر توانستیم آنوقت هنر کرده ایم . نه اینکه ....!!! تازه به این حرکت غیرانسانی افتخار هم می کنیم.
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
حسین آقا به قول فردوسی پور : "مثل اینکه فیلم زیاد میبینی."شما در طول تاریخ و در تمام جهان یک جامعه رو معرفی کن که خلافکار نداشته باشه . بعد این حرفای قشنگو بزن .
کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خوبی ؟!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
چیو توجیه میکنی؟
اگه جامعه بد اینارواینطوری کرده 70 میلیون آدم باید اینطوری میبودن
شرمنده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
هم وطن 15:29 در ایالت‌های سیک‌نشین هندوستان جرم و جنایت ناشناخته است ! و در بخش‌هائی از تبت بیش از یکصد سال است که هیچ جرمی انجام نشده !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اين همه ارازل و اوباش ميگيرند چرا تموم نميشند آخه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
]چرا صورتهاشون را تار می کنید بگذارید همه ببینند چطور زمان عربده کشی خجالت نمی کشیدند اما حالا خجالتی شدند در ضمن حرمت انسانی را برای کسی باید نگه داشت که خود او معارض این حرمت نباشد
مهدی
Australia
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
ما دقیقا برعکس اسلام پیش میریم. در قسمتی از نامه امیرالمومنین به مالک اشتر امده که با مردم عادی به مدارا برخورد کن اما به بزرگان و مسئولین از لحاظ مادی خوب رسیدگی کن ولی در صورتی که تخلفی کردن حتما آبروشون رو ببر. اما ما همیشه ابروی بزرگا رو حفظ میکنیم و این جوجه ها رو دستگیر و رونمایی میکنیم. اگر کسی از بزرگان رو هم لو بدیم، مطمئنیم که اون از قبل یک مهره سوخته شده به خاطر ضعفاش نه به واسطه گناهاش !!!! این اسلامه ؟ حضرت امیر رو پیامبر فرستاد تا ببینه آیا دو جوان در خرابه ای که گزارش شده بود دارن فلان کار ِ بد رو انجام میدن یا نه ؟ رفت و چشماش رو بست و بیرون اومد و بعد گزارش داد که من چیزی ندیدم. این کارای نیروی انتظامی اسلامی نیست. آقا جان منم ناراحت میشم که این افراد هستن . اما چه دلیلی داره که ابروی اونا پیش من و فلانی بره ؟ آیا اینهمه اعدام در ملا عام کسی رو تنبه کرد ؟ تجاوزا کم شد یا بیشتر ؟ ریشه خرابه عزیزان !!
ناشناس
Canada
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
چه فایده دوباره ازاد میشن تازه بدترن میشم

قبح زندونم میریزه براشون تیمم پیدا میکنن

یک مدتی اردوگاه کار برن خوبه براشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
به نظر من خالکوبی نمی تونه به تنهایی جرم باشه به جای اینکه همش خالکوبی نشون بدید بگید دقیقا جرمشون چیه؟
باختر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
ناشناس جان مگه اینهمه قمه و ساتور و شمشیر و نمیبینی؟ کلت هم که جای خودش و داره! این ادوات را ببین بعدا خودت میفهمی جرمشون چیه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
تجهیزات دریافت از ماهواره چه ربطی به عربده کشی داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
من موندم که هر دفعه یه گله از این حیوانها رو می گیرن اما دوبار بعد از مدتی سبز میشن. میشه بگید دلیلش چیه؟!!!!!!!!!!!! ان شاءالله که اینها از این در زندون وارد نمیشن تا از اون درش بیان بیرون!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
بدینشون به روسها اونا خوب بلند چکارشون کنن.
ناشناس
Brazil
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
فرارو تيترت درست نيست.

بايد بنويسي تك (حمله) پليس به....

پاتك يعني ضد حمله. پاتك پليس يعني اينكه اراذل به پليس حمله كرده بودند و پليس هم ضد حمله انجام داد.

در صورتيكه اينطور نبود و پليس شروع‌كننده حمله بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
به اینا پول بدید برن سوریه هم اونجا سلفی ها را بکشن هم ارضا بشنهم مردم ما راحت شن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
مگه میشه با طرح ضربتی با مشکل های اجتماعی برخورد کرد. اینها چه طرح های عجیب و غریبی هستن. خوب با گرفتن این افراد دیگه تمام مشکلات حل شدن. با نشان دادن اینکه اینها خالکوبی دارن جرمشون محرز شد. شما یه طرح ضربتی میذارین رفع مسئولیت کنین. کار ضربتی هم توی هر کاری بی محتواترین هست. بهتر نیست که نیروی محترم انتظامی بصورت حرفه ای کار کنن. بخدا ما حق داریم یک نیروی انتظامی بروز و کارآمد داشته باشیم.
علی
Armenia
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
این افرارد گردن کلفت و قوی هیکل به درد کار من میخورن پشت دستگاه غلطک لاستیک سازی سر ماه ادم میشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
در مغز اينها تجاوز غارت جنايت نقش بسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
آقایون خواهشا دستگیر کنید اما تحقیر نه. اینها که اعدام یا حبس ابد نیستن، دوباره به جامعه برمیگردن و اونوقت با کینه ای که به دل دارند کارهای بدتری هم میکنند. مثلا لخت کردن این افراد به چه دلیل است>؟
کارگرزحمتکش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
ای کاش انهایی که پول بیت المال راچپاول میکننداندازه یک درصداینهامجازات میکردنداین اراذل شایدچندین نفرراغارت نموده اندولی یاروکه میلیاردهاازپول این ملت رابالامیکشدچرااینجوردرمقابل دوربینهانمیگذارندچون سرمایه ای ندارندیعنی همینهاهم باکلمات ا ح م د ی ن معرفی میشدند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
این همه تو این یکسال اخیر اینجور آدمها رو دستگیر کرده اند ولی آیا از میزان جرم و جنایت و دزدی و تجاوز و قتل و خفتگیری چیزی کم شده ؟ برعکس اینجور کارها فقط نمایشی برای مردم بیش نیست و هیچ کار اساسی در این مورد صورت نمیگیره بلکه هر روز شاهد بیشتر شدن خلاف در جامعه هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
پس کي بايد با اراذل و اوباش اقتصادي که يک شبه ميلياردر شدند و اموال مردم و کشور را براي منافع خود به حراج گذاشتند برخورد بشه؟
خالکوبي و قمه به دست گرفتن بدتره يا در يک لحظه 16 ميليارد پول بيت المال را به حساب شخصي دو نفر واريز کردن، اين افراد بدترند يا فردي که در پاک ترين دولت تاريخ 2 ميليارد دلار پول نفت کشور را به خزانه بازنگرداند؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خیلی تاسف خوردم. تو را خدا پز انسان دوستانه و حقوق بشری و شهروندی نگیریم. گوی بعضی فقط برای مخالفت بدنیا آمده اند. این ارازل و اوباش همه غافل، نادان، جاهل و از انسانیت بدور هستند. یک انسان عاقل با این همه دغدغه ، خال کوبی و چاقوکشی و مزاحمت به نوامیس مردم نمی کند. نشان می دهد این جانورها در چه عوالمی و فضاهایی سیر می کنند. انسانی که بلقوه تا رسیدن به خدا می تواند پیش رود متاسفانه با این رفتارهای حیوانی به اسفل السافلین سقوط می کند. ریختن این ارازل و اوباش و مخل جامعه و باسابقه و برگشت ناپذیر به دریا برای خوراک آبزیان و کوسه ها بهترین راه است.
ناشناش 2000
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
همشونو باید ریخت تو دریا ......تو جامعه مدرن که جای اربده کشی نیست....آخه نامرد هم هستن دست خالی بیان جولو خوبه وگرنه قمه و چاقو رو به بچه هم بدی می تونه کسی رو زخمی کنه .....
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اینها رو باید به همراه مدیران بی لیاقت فرستاد اردوگاه کار اجباری در یک بیابان بی آب و علف مثلا طرح آب دریای خزر به کویر تا آدم بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
بعداز دستگیری یبرای اینها چه تفاقی می افته؟چرااین دستگیری ها موجب کاهش آنها نمی شود؟مگر جقدر اوباش داریم که هر چند هفته گروهی از آنها دستگیر می شوند؟آیا وجود این همه اوباش را می توان به عنوان یکی از افتخارات تلقی کرد؟مثلا گفت ماهم از این آدمها زیادداریم شماکه ندارید!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
من با نظر سجاد موافقم به نظر من باید ریشه ایی برخورد کرد که بیکاری را تو این جامعه حل کنید وقتی بیکاری نباشه خیلی از اینها که متاسفانه اسمشان را ارازل اوباش گذاشتند شاید به این راه نمی رفتن بعد حرمت اینها را نگه داشته خیلی خوبه درسته شاید باعث رنجش زن و بچه مردم شدند بحث من این هست ریشه ایی برخورد شود که بیکاری را باید حل کنند والا این که هر روز متاسفانه تعدادشان زیادتر میشه و اینها را میگیرند باعث افتخار نیست افتخار زمانی هست که اینها تعدادشان به حداقل برسه ان هم باید اسیب شناسی بشه و راهش را پیدا کرد با ضرب و شتم هیچوقت درست نمیشه اقا سجاد خیلی مسئله را زیبا توضیح دادند از اقا سجاد تشکر میکنم مسئله دیگر وقتی اختلاس ملیاردی میشه حرمت انها نگه داشته میشه بعد اسامیشان را مخف هم اعلام میکنند بهرحال بحث زیاد هست اینجا نمیشه کامل نوشت .
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین