bato-adv
کد خبر: ۱۵۷۶۱۸

زیباکلام: روحانی با خاتمی به مراسم تحلیف برود

تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
هفته نامه امید جوان نوشت:

«خاتمی در تحلیف روحانی شرکت خواهد داشت یا نه»؟! شواهد نشان می دهد که این سوال، پاسخی جز «نه» ندارد تا واکنش هایی متفاوت نسبت به عدم دعوت از چهره شاخص و محوری اصلاحات مشاهده شود. این رویکرد در حالی است که تحلیلگران سیاسی تاکید دارند و تایید می کنند که «حمایت خاتمی» تاثیر شگرفی در «پیروزی روحانی» داشت.

«مخالفان خاتمی باید بدانند که روحانی عنوان فعلی اش را مرهون هاشمی و البته خاتمی است و به همین دلیل مشخص روحانی باید همراه خاتمی به تحلیف برود.»

صادق زیباکلام با گفتن این جمله انتقاد و حتی اعتراض خود را نسبت به گفته های اخیر نشان می دهد:

* انگار قرار نیست از خاتمی برای تحلیف دعوت شود.
قبل از بحث در این خصوص باید بگویم که خاتمی پس از 24 خرداد با خاتمی قبل از 24 خرداد، شرایطی کاملا متفاوت دارد. سید دوست داشتنی از این پس حضوری چشم گیر در متن سیاست و جامعه خواهد داشت و به طور حتم در اتفاق های مهم تاثیرگذار خواهد بود و البته همچنان بر مواضع دموکراسی خواهانه و مردم مدار خود تاکید خواهد کرد و حتی استوارتر از گذشته ظاهر خواهند شد.

* با این حال انگار قرار نیست از خاتمی برای تحلیف دعوت شود.
اینکه خاتمی چهره ای ملی و مورد توجه آحاد مختلف مردم است، چیزی نیست که دشمنانش بتوانند انکار کنند. دقیقا به همین دلیل باید گفت که ایشان یکی از میهمانان ویژه مراسم تحلیف حسن روحانی خواهد بود.

*اما اخبار شنیده شده چیز دیگری را نشان می دهد.
یعنی شما خبر دارید که نمی خواهند از خاتمی برای حضور در مجلس و شرکت در تحلیف دعوت کند؟

* این طور می گویند.

یعنی آقای خاتمی نباشد؟ خب! به نظر من آقای حسن روحانی هم باید در اعتراض به بی توجهی که به خاتمی شده است، تحلیف را تحریم کند. مگر اینکه خاتمی خودش نخواهد در روز 13 مرداد ماه به بهارستان برود. آقای هاشمی هم همچنین، اصلا مگر می شود هاشمی و خاتمی را از قلم انداخت؟

*البته هاشمی رفسنجانی به عنوان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از مدعوین خواهند بود.
اگر خاتمی را دعوت نکنند، نه هاشمی باید برود و نه روحانی. فقط با چنین رفتاری آنها را متوجه اشتباه شان میکند.

*یعنی رییس جمهور منتخب در تحلیف خودش غیبت کند؟
بله.

* این احتمال که محال به نظر می رسد.
اگر خاتمی نباید در تحلیف حاضر باشد، حسن روحانی هم نباشد، اتفاق خاصی نمی افتد!

*اما روحانی رییس جمهور منتخب است.
سید محمد خاتمی هم مورد تایید 19 میلیون رای دهنده ای است که روحانی را با رای خود روانه پاستور کردند. دعوت نکردن از خاتمی توهین بزرگی به همه آنهایی است که رای شان برنده انتخابات ریاست جمهوری را معرفی کرد. پس انتظار این است که حسن روحانی با واکنش نشان دادن به «بی احترامی به خاتمی»  از رای دهندگانش حمایت کند.

*حرف دیگری مانده آقای زیباکلام؟
مخالفان خاتمی باید بدانند که روحانی عنوان فعلی اش را مرهون هاشمی و البته خاتمی است و یه همین دلیل مشخص روحانی باید همراه خاتمی به تحلیف برود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اگه اینطوری بشه واقعا :


روحانی مچکرییییییییییییییم!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
زینت مجلس و گل سرسبد حاضران در این مراسم خاتمی است.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خاتمی عاشقتیم
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
وای ای خدااااااااا

باز زیبا کلام حرف زد .....

خواهشآ شما صحبت نفرمایید چرا که بیش از 80 درصد تحلیلاتون در اینده برعکسش ثابت میشه ...
فرارو جون ثبتش کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آقای خاتمی باید به مراسم تحلیف دعوت بشوند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آقای خاتمی از دماغ فیل افتاده پایین
انتشار یافته: ۱۵۸
mehdi
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آفرین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
من نتوانستم منفی بدهم . مردانه فرارو دست از شیطنت بردار.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
بهتر که نتوانستی...!
اصلا نیای بهتره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ناشناس 10:37
جو الکی نده
فرشاد لاهیجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
دوستان عزیز
لطفا گول ناشناس 10:37 را نخورید. ایشان میخواهند شما از سر کنجکاوی منفی بزنید که حتما ثبت میشود و ایشان به هدفش رسیده و تعداد منفی ها زیاد شود.
اگر ایشان راست میگوید یک نظر مخالف خاتمی بدهد تا ببیند که چگونه منفی ها ثبت میشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
"ناشناس 10:37 " آدرس دادن باحالی بود دمت گرم ناشناس 12:13
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
یعنی این اعتماد بنفس شما ها منو کشته دوست 10:37
نتونستی منفی بدی ؟ احساس کردی مثلا تعدادتون بیشتر از ده بیست نفره و خیلی زیادین ؟؟ بابا توهم
ناشناس
Germany
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
بنده در ستاد مرکزی آقای روحانی فعال بودم. تا قبل از هفته آخر رسما ستاد حالت نیمه تعطیل داشت!! هیچ کس و هیچ چیز فعال نبود. من در جلسات میگفتم که ظاهرا خود روحانی باور ندارد که امکان پیروزی هست! ما اینجا تنها وقت تلف میکنیم. شب قبل از مناظره سوم به آقای نعمت زاده و البته به باقی دوستان گفتم که اگر هاشمی و خاتمی نیایند شکست قطعی است و بسیاری از جمله خود من دربازی از پیش شکست خورده شرکت نخواهیم کرد!بعد از همایش شیرودی ستاد کمی جون گرفت. اما همچنان وضعیت ناامید کننده بود. اما همین که آقای عارف انصراف دادند و هاشمی و خاتمی وارد گود شدند وضعیت ستاد زیر و رو شد! این زیر و رو شدن را هر کس که در ستاد بوده میفهمد که چیست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
نميتونن اصلاحات را خفه كنن.راحتترن خودشون خفه شن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ناشناس 15:31 من هم در ستاد ایشان در کرج بودم و مدام در شهر در حال رفت و آمد بودیم. دقیقاً این موج رو از فردایی که خاتمی از روحانی حمایت کرد شروع شد، هیجان رو در خیابانها می دیدیم که یکباره موج عظیمی به راه افتاد، دیگران یا این را می دونند و انکار می کنند یا ایران رو تو اطرافیان خود خلاصه می کنند.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
کاملا درسته،نظام این حماسه بزرگ 24 خرداد رو به نوعی مدیون هاشمی و خاتمیه،حالا خیلی به دور از اخلاقه که از خاتمی دعوت نشه،من اگر حمایت خاتمی نبود در انتخابات شرکت نمیکردم و می دونم خیلی از مردم هم مثل من هستن،بنابراین باید از ایشون دعوت بشه،اونهم به طور رسمی واین خبر باید به طور گسترده رسانه ای هم بشه،اینجا دیگه نظام باید با این کارش نه از خاتمی بلکه از مردمی که به احترام خاتمی پای صندوق رفتن قدردانی کنه...
آبادی وطنم آرزوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
مووافقم، من هم همینطور

سید خندان در این فقدان رجال سیاسی در مملکت از بهترین هاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
من اگه خاتمی نباشه رایمو پس میگیرم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اگه خاتمی دعوت نشه فقط میتونم بگم:
رای مارو دزدیده داره باهاش پز میده
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
منم بخاطر خاتمی رای دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
تلخ کردن حماسه 40میلیونی سال88به دور از اخلاق نبود؟؟؟؟؟؟خاتمی بای محاکمه بشه. خیلی رودارین به خدا!!!!!
ناشناس
Belgium
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
فقط به عشق خاتمی رای دادیم.تورو خدا بفهمید
همشهری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آفرین بر شما آقای زیباکلام که در عمل ثابت کرده اید مسلمان هستید . این حرف دل مردم است و در صورتیکه این اقدام صورت پذیرد در ادامه راه آقای روحانی می تواند راحت تر و قویتر عمل نماید . از الان زمزمه های مخالفت با آقای روحانی از گوشه و کنار به گوش می رسد و این نظر حداکثر مردم رای دهند نیست و خطری بزرگ است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
همشهری عزیز امثال زیبا کلام را به اسلام و مسلمانان متصل نکن لطفاً. من به روحانی رای دادم ولی اصلاً دوست ندارم خاتمی در کنار روحانی باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
واقعا مسلمان است چون دینش را به دنیایش نمی فروشد همانطور که دکتر مطهری هم همین گونه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ناشناس 14:19 مهم اکثریت هستند شماها چند نفرید؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ارايه راهكار ايشان يعني عدم شركت در جلسه تحلف همان قدر اشتباه است كه طرف مقابل نميداند خاتمي چهره مقبولدر داخل و خارج است و براي مردم دوست داشتني است و هر روز مردم ميگويند ياد آن سيد جليل القدر بخير.
پس از تندروي به هر گونه بايد پرهيز كرد چون كه جنگ اصلي در خارج است و همه گروها بايد متحد شده و از همه ابزار جهت حل مسايل ايران در صحنه بين اللملي استفاده كرد.
لذا هركسي اين موقعييت را درك نميكند بداند بايد در ضمير خود و وجدان خود در حال ضربه زدن به كشور است.
آبادی وطنم آرزوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
مخالفم با نظرتون دوست عزیز، جنگ اصلی داخلیه نه خارجی
سرمایه های مالی و معنوی مملکت در این 8 سال به ورطه ی نابودی کشیده شدند، حتی حمله ی نظامی هم تا این حد برای کشور مخرب نبود که این نوابغ کشور رو به این روز انداختند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
کشور وقتی در داخل مترقی باشد دشمن هم عددی نیست
ناشناس
Australia
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
دكتر روحاني بايد جناب خاتمي را دعوت ويژه كند و حتي به همراه خود به مجلس ببرد. كساني كه از همين روز اول مي خواهند براي روحاني حاشيه درست كنند را مردم بشناسند.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
منم موافقم. آقای خاتمی از دماغ فیل افتاده پایین. حتما باید دعوت ویژه بشوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اق حسن کوچولو انی که از دماغ فیل افتاده شمایید که کسی غیر خودتون نمیبیند وگرنه روحانی مدیون خاتمی
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
حسن جان شما رو نمی دونم کجا زندگی میکنید ولی ما طایفه گی بخاطر حرف خاتمی رفتیم رای دادیم . وگرنه تحریمی بودیم بدون استثنا
منطقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آقای زیبا کلام دکتر روحانی راهمه انتخاب کردن افراد افراطی مثل شماها نباش و اظهار نظر نکنن ، اصلا توچه کاره هستی که برای رئیس جمهور منتخب تعیین تکلیف میکنی احساسی افراطی ؟؟؟؟
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
منطقی منطقت منو کشته . این منطقو از کجا آوردی!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
زیبا کلام جو آرام کشور را با افراطی گری خراب نکن و گرنه .......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
احسنت
راس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آقا یا خانم منطقی، آقای زیباکلام همانی است که در فیلم دوم آقای روحانی از مردمی که خواهان تحریم بودن به عنوان یک استاد دانشگاه تمنا کرد در انتخابات شرکت کنند، چرا که گزینه ای غیر از حسن روحانی برای تغییر ندارند!
همچین رئیس جمهور منتخب منتخب راه انداختی یکی نداند فکر می کند از اعضای ستاد تبلیغاتی آقای روحانی هستید!
چطور امثال فلان و فلان باید در مراسم تحلیف نماینده داشته باشند و امثال من نماینده نداشته باشم و آقای خاتمی در مراسم حضور نداشته باشند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
همه انتخاب کردن ولی فک نکنم تو جزوشون باشی الکی حرف نزن!!!
ناشناس 56
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
از شروطی که حداد جون و کوثری جونتون واسه کابینه روحانی گذاشتن چرا نمیگین؟؟ احساسی افراطی؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
درودبرخاتمي بزرگ مابه خاطرايشان به روحاني راي داديم
حامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ای منطقی بی منطق ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
مطمینم خودت به روحانی رای ندادی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
روحاني گربه را بايد دم حجله بكشد و جاش همين جاست اگر از همين الان عقب نشيني كند اعتدال به افراط تبديل شده است
ناشناس
Finland
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
احسنت بر دیدگاه بسیار خوب شما . درود بر سید اصلاحات
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
احسنت، موافقم
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
احسنت، موافقم
امیر کیانی
United States of America
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
این مهم نیست که خاتمی در صحن مجلس حضور یابد یا نه، بلکه مهم این است که اندیشه های خاتمی در فکر روحانی حضور داشته و عملی شوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اصلا اینطور نیست، حضور آقای خاتمی در صحنه خیلی مهمه.
آبادی وطنم آرزوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اتفاقاً حضورشون هم مهمه، من به عنوان یکی از رای دهندگان در بین گزینه های محدود موجود که از فیلتر رد شدند با نظر خاتمی انتخاب نهاییمو انجام دادم، نمیشه که همیشه مردم فهیم با هر مسلک و حجابی!!! فقط پای صندوقها فهیم باشند و بعد از اون فراموش شوند تا انتخابات بعدی!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
درست است ولی نباید فرم را فدای محتوا کرد. امروز اصلاح طلبی میخواهد تمام عیار و بدون سانسور در عرصه سیاست باشد .معنی ندارد 19 میلیون رای به نفع آقایان غیر اصلاح طلب مصادره شود . نبودن خاتمی علی الظاهر
یعنی این.اگر اصلاح طلبی رای آورد چرا نباید رهبر اصلاحات حضور داشته باشد. دوستان شتر سواری دولا دولا نمیشه!! من از خاتمی هم اصلا انتظار ندارم ایندفعه خودش به خاطر مصلحت گرایی! حضورش رو منتفی کنه. این حق ماست حق ما اصلاح طلبها.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
عباس عبدی:
اگر اصلاح طلبان در انتخابات شرکت نمیکردند حداقل مشارکت 60 تا 65 درصد میشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
عباس عبدی چنین فرمایشی نفرموده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
بروباباراي شمااصولگرايانو ديديم داريد مي سوزيدراي شما 20درصدهم راي نداشتيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
حداکثر چقدر می شد حتماً 90 درصد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
البته به صورت مهندسی
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
شوخی میکنی ؟
عبدی که گفت اگه اصلاح طلبان شرکت نمی کردن درصد مشارکت 105 درصد می شد و همشون هم به یه نفر رای میدادن ؟؟
الانم که 14 15 میلیون تحریمی هستن میدونی چین ؟ اینا ناراضی نیستنا . از بس راضین در اعتراض به اینکه اصلاح طلبا هستن دست به تحریم می زنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
عجب حرف خنده داری
روحانی در مراسم تحلیف خودش شرکت نکند
حسن روحانی:
به هیچ گروه و حزبی وامدار نیستم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
روحاني توخوابشم فكرنمي كردراي بياره همه به خاطرخاتمي به روحاني راي دادند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
این جمله ی به هیچ گروه و حزبی وامدار نیستم رو واسه یاوه گویی اصول گراها گفت که میگفتن روحانی اصول گراست.وگرنه هر کسی میدونه که روحانی در فیلم انتخاباتیش گفت من بخاطر خاتمی و هاشمی اومدم و در فیلم انتخاباتیش هر 5 دقیقه هاشمی رو نشون میداد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اگرروحانی بدون خاتمی به مراسم تنفیذوتحلیف برود بزرگترین توهین به رای دهندگان خودش را درابتداء ریاست جمهوری انجام داده ومطمئن باشید بزرگترین اشتباه تاریخ سیاسی خودرا انجام داده است.به امید دیدن چهره زیبای سید خندان ورهبر اصلاحات درمراسم تنفیذوتحلیف. یا علی
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
شما که سنگ سیدخندان به سینه می زنی روز رای گیری هم رای به سیدخندان داده بودی !وسیدت هم که تایید نشده بودورایت باطله بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
عاشق دیدگاهها و پیشنهادات شما هستم آقای زیباکلام. این بهترین کاری است که آقای روحانی می تواند انجام دهد تا وفاداری خود را به رای ملت و اصلاحات اثبات کند.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
دقیقا .روحانی همین اول می تونه نشون بده که به رای من تحریمی ارزش قائله که بخاطر خاتمی اومدم بهش رای دادم . یا فقط از من استفاده کرد . اگر برای رای ما ارزش قائل بشه 4 سال پشتوانه خواهد داشت که همه دولت ها و سیاست مدارا حسرتش رو می کشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
من رایم رو میخوام . من و خانواده ام که من مجبورشون کردم به روحانی رای بدن فقط به خاطر خاتمی وگرنه به هیچوجه رای نمیدادیم
آقای روحانی من راضی نیستم پس استفاده از رای من حرامه
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
احسنت، موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
زیادکلام:
روحانی اصلاح طلب نیست و
2 میلیون رای بیشتر ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
چطور حساب کردی؟؟؟؟
آبادی وطنم آرزوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
دقیقاً

و با حمایت اصلاح طلبا به 18 میلیون رای رسیدند

بیدار شو اخوی
مملکتو با جاش بردن شما هنوز در دگمیت خودت پابرجایی! سنگ هم خرد میشد زیر این حقایق، شما یا کوری یا خودتو به کوری زدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
شما مگه فکر می کردید از 2 میلیون بیشتر رأی داشته باشه، اتفاقاً این حرف رو برای منحرف کردن امثال شما و شورای نگهبان زده، شورای نگهبان هم فکر نمی کرد اصلاحطلبها از روحانی حمایت کنند و 19 میلیون رأی بیاره وگرنه تأیید صلاحیت نمی شد.
نانا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خاتمی باید باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
روحاني يادت باشه خاتمي بايد باشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
کاش این حرف ها به گوش روحانی هم برسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
میرسد میرسد ما ایمان داریم میرسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
روحانی یادت باشه ،خاتمی باید باشه.
آقايي زاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خاتمي نگين دمكراسي فعلي و نور چشم ملت است. اگر مجلس براي سيد بزرگوار ما جايگاهي ويژه تامين نكند شان خود را پائين آورده است.
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
زبون بسته خاتمی...نچ نچ نچ!؟
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
مگر بی خاتمی هم میشود . با ملت ایران همراه بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایشان در قلب مردم قرار دارند . دشمنی با خاتمی به نوعی خودکشی در بین مردم ایران است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
مردم به خاطر موج ایجاد توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی و این تفکر که هاشمی = ارزانی به
دکتر روحانی رای دادند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
راست میگی؟! به این حرفی که می زنی باور داری؟! مگه تفکر ویروسه که منتقل بشه؟!!!!!!!
لرستان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
باور کن جناب آقای روحانی اگه از همین ابتدا بخوای کوتاه بیای کلاهت پس معرکه اس
از ماه گفتن بود برادر

فقط خاتمی عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
واویلا دوباره شروع شد !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آقای زیبا کلام چه غیبهایی که میگویی ؟ یعنی همه 19 میلیون رای آقای روحانی متعلق به خاتمی است ؟
واقعا" هیچ عقل سالمی این نظرات تورا باور دارد؟
خاتمی همین که آزاد است ومثل دوستانش در حصر خانگی نیست برود وخدارا شکر کند !
اگر خاتمی میتوانست کسی را پیروز کند دکتر معین را پیروز میکرد !! سال 84 آقای هاشمی را پیروز میکرد!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
توداري ميسوزي كه اين حرفومي زني ماهمه به خاطرخاتمي به روحاني راي داديم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
حدود 19 میلیون و همینطور بخش اعظم کسانی که رأی ندادند تفکر خاتمی رو ترجیح می دهند تا کسانی که فقط به فکر موندن تو قدرت به قیمت ترور شخصیت رقباشون هستند. من چون تو ستاد روحانی فعال بودم کسانی رو می دیدم که با خاتمی مخلف بودند و به خاطر حمایتش از روحانی به روحانی رأی ندادند، پس کسانی که به روحانی رأی دادند با علم به این موضوع که روحانی از نظر تفکر به خاتمی نزدیک هست بهش رأی دادند.
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
همون سال 84 هم هاشمی به نتیجه انتخابات به خدا پناه برد(دیگه خودت تا اخرشو بخون)
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
شما ها جز اعمال خشونت و زندان و حصر در فکرتون چیز دیگه ای وجود داره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آقای زیباکلام باید به خاطر این حرفها از آقای روحانی عذرخواهی کنند چون ایشان رو در حد یک زیر دست پایین آوردند
shabnam
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
فعلاً که اصولگریان می گویند روحانی باید زیردست ما باشد نه خاتمی.
علیرضا آیت اللهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
این کار یک خوش سلیقگی نیست . به دور از متانت و وزانت سیاسی است . من از اینگونه پیشنهادات که هرروز هرروز هم در مطبوعات و محافل مطرح می شوند به شدٌت تعجب می کنم . به نظر من که اصلاحاتی هم نیستم بگذار محبوبیت خاتمی و عارف این گروهک متحجر و واپسگرا را کور کند تا خیالشان راحت شود . آنان نه تنها خاتمی و عارف ، بلکه اصولا" رشد و توسعه و تعالی کشور را نمی توانند ببینند . بگذار کور شوند و نبینند ؛ که گفته اند « الحسود لا یسود »
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
بنظر من هم آقای روحانی باید حتما بطور ویژه از آقای خاتمی برای مراسم تحلیف به دو دلیل دعوت کند : یکی اینکه آقای خاتمی یکی از رییس جمهورهای قبلی ایران است و دوم اینکه ایشان یک شخصیت محبوب ملی و بین المللی است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
کار بسیار پسندیده ای است! نباید از آغاز کار به تندروهای مجلس باج داد! آقایان هاشمی، خاتمی و ناطق نوری باید در مراسم تحلیف باشند!
راستش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
طوری آقای زیباکلام می گوید که احساس می شود خاتمی زنگوله ی پای تابوت است؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ادبیاتت عین بالا دستیته !
عزت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
بی ادب ...
ناشناس
United States of America
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خیالم از بابت روحانی مطمئن است .او با این طیف رادیکال تندروی اصولگرا ارتباطی ندارد و بنابراین در بازی اونها بازی نمیکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
انشالا که همینطوره!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
به نظر من با توجه به اظهارنظرهای اخیر اصولگرایان و البته شدت گرفتن فزاینده ی این موج ،یعنی مصادره روحانی همراه با تهدیدات و شرط و شروطهای مختلف ، روحانی باید در این مقطع برخورد واضح تری از خود نشان دهد و البته تمام و کمال و نشان دهد دنبال مطالبات اصلاح طلبی و نهایتا همه ی مردم است. اگر روحانی بخواهد با همین روش سکوت مدارانه با جنبش های اخیر اصولگرایی برخورد کند تجربه نشان می دهد آنها هر چه بیشتر پا پیش گذاشته و دولت را محدود تر می سازند بنابرین به نظر من روحانی باید تمام قد از اصلاح طلبی حمایت کرده و این مراسم فرصت خوبی است . خاتمی باید باشد تا آب پاکی باشد بر دست اصولگرایان.
احمد
Finland
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اقاي زيبا كلام اين حرفت چيه اون صحبتي كه گفتي احمدي نژاد بايد مشاور روحاني شود چيه بالاخره تكليف خودتو روشن كن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
من که فقط به خاطر حمایت از آقای خاتمی در این انتخابات شرکت کردم اگر آقای روحانی نسبت به بی احترامی هایی که تندروها به آقای خاتمی میکنند موضع گیری نکنند من یکی رو که واقعا" نامید کردن!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
منم همینطور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
منم همینطور
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
من هم همینطور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خدا وکیلی اگر خاتمی نمی گفت رای نمی دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
منم همینطور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
و من هم همینطور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
نمی شود به نظر ایشان منفی داد امتحان کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
برو دلت خوشه!!!!!
ناشناس
Australia
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
جو الکی نده ساندیس خور
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
به خاطر همین است بیشتر مردم تمایل ندارند در انتخابات شرکت کنند چون عده ایی از آقایان رای مردم را تزینی می دانند
حامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
واقعا در دوران خلاء تئوریک و سیاه گذشته آقای زیباکلام با شفافیت و صداقت تمام، کار دوستان همبندش را یک تنه عهده داری میکرد، دمت گرم استاد. ما منتظر خاتمی کبیر در تفیذ و تحلیف هستیم. به امید حق
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
درود بر سيد بزرگوار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
مردم به خاطر خاتمی شرکت کردند نه کس دیگر . اگه دعوت نکردند فرا خوان دهد تا علنی از او و مردم عذر خواهی کنند .
سیدعباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خاتمی نور چشم اسلام وقران است توهین به او توهین به جد بزرگوارش وعدالت خواهان است اینکه روحانی چه تصمیمی می گیرد سرنوشت چهارسال بعد خودش را رقم می زند اگر درست عمل کرد ان16000000نفری که در انتخابات شرکت نکردند در انتخابات شرکت می کنند در غیر اینصورت دور بعد تعدادشان می شود دوبرابر
سيد هادي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
در جريان سفر آقاي روحاني به شهرمون ساري مردم يكپارچه فقط خاتمي رو صدا ميزدند تا جايي كه من اطلاع دارم در شهرهاي ديگه هم همينطور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اصلاً هرکجا که خاتمی برود آنجا آبرو می گیرد
علی رزاقی
Germany
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آقای روحانی باید آقای خاتمی را دعوت کنند وبا خودشان به مراسم بروند تا از حالا جوابی دندان شکن به افراطیون کوتاه نظر بدهند چون بالاخره همه می وانیم اینها همیشه کارشکنی خواهند کرد وباید از حالا آقای روحانی تدابیر لازم را با اینها اتخاذ کند
رای دهنده
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
لطفا دست از بد اخلاقی ها بردارید و بدانید که خاتمی از ستونهای محکم انقلاب است
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
دعوت نكردن از اين سيد خندان و تو دل برو بر محبوبيت و مظلوميت او صد چندان خواهد افزود .
انصاري
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
من فقط به خاطر حرف سيد محبوبم به روحاني راي دادم حالا مي خواهند خاتمي را دعوت نكنند واقعا كه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
با اینکه من طرفدار اقای خاتمی هستم
اما با این حرف زیبا کلام مخالفم که میگوید روحانی در مراسم شرکت نکند .

اقای زیبا کلام
فکر میکنی اگر شما اظهار نظر نکنی اتفاق خاصی میافته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
بله اتفاق خاصی می فته. چون سخن ایشون برای ما سند است
محمد مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خداوكيلي دورازانصاف است كه از آقاي خاتمي براي معرفي آقاي روحاني دعوت بعمل نياييد
فرشيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اين نانماينده هاي ملت بدانند ديگر حرف هايشان رنگ و بويي ندارد زنده باد خاتمي قطعا ايشان در جلسه تحليف حضور خواهند داشت
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
زیبا خواهشا شلوغش نکن
بعضی از حرفات خیلی اشتباهه
مثل :
1- احمدی نژاد مشاور روحانی باشد
2- روحانی در مراسم شرکت نکند
ناشناس
China
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
حضور خاتمى در مراسم تحليف رياست جمهورى، چيزى بر ارزشها و محبوبيت خاتمى نمى افزايد اما، حضور او، ارزش و اعتبار مراسم تحليف را افزايش مى دهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
برید این آدرس و نظر اولو بخونین. جالبه!

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/235592#comm_867057

تاییدکن فرارو. بارچندمه دارم نظر میدم ها!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خوندم چیز جالبی نداشت فقط کوبیدن اصلاحات بود
ناشناس
Australia
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
عزیزم شما برو همون سایت مشرق بخون مجبوری بیای اینجا
ناشناس
-
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
فرارو آمارمثبتها به طور مشکوکی بالاست نکنه تو هم تقلب می کنی؟
رای های مخالف رو هم که منتشر نمی کنی.
به نظر من شخصی که شعاراعتدال داده نباید دامن خودرابخاطر یک مراسم تحلیف آن هم بانزدیکی به فتنه گران توبه نکرده آلوده کند.
فرارو می دونم که منتشرنمی کنی چون همتون سر وته یک کرباسین با اون رهبر اصلاحاتتون !!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
فکر نمی کنی دامنش به فتنه گران(!) آلوده شده حداقل قبل از انتخابات شما معتقد بودید که دامانش آلوده شده، هر چند الان همۀ صحبتهاتون رو در مورد روحانی فراموش کردید. اگه می خواست دامنش آلوده نشود درخواست حمایت از خودش رو قبول نمی کرد!!
صهبا
Canada
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
تمام كارهايي كه عليه خاتمي انجام دادند نتيجه عكس داد و حالا خاتمي از هميشه محبوبتره نگران آينده هم نباشيد. غمناك نبايد بود از طعن حسود اي دل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
روحانی اهل باج دادنه. با تندروها نمیشه اخلاقی برخورد کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
روحانی مقتدرتر از این حرفاست که به تندروها باج بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اگر خاتمی بپذیرد مراسم دیدنی است افراطیون هم ممکن است در مقابل تلویزینها سکته کنند !!!!!!!!!!!!!!!!!
احمد شيراز
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
باسلام
اين دولت بدون اصلاح طلبان معنايي نداره
و
اصلاح طلبي هم بدون خاتمي معنا نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
"مردم به خاطر خاتمی شرکت کردند نه کس دیگر . اگه دعوت نکردند فرا خوان دهد تا علنی از او و مردم عذر خواهی کنند . "
میخواستید شرکت نکنید مجبور بودی؟
شما حداکثر 6 درصد هستید که به خاطر خاتمی شرکت کردید و اگر نمی خواست شرکت نمی کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
به خاطر شش درصد روحانی هر جا می رفت صحبتهاشو با سلام بر خاتمی سلام بر هاشمی شروع می کرد، رهبرای اصولگراتم همین فکرا رو می کردند که فریب خورند روحانی و عارف رو تایید کردند، بعد هم فکر کردید برندۀ بلامنازع انتخابات هستید.
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
6 درصد رو تو انتخابات دیدیم بیچاره !!
سيدمجيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
كسي كه خدا عزيزش كرده را نميشه از عزيزي انداخت. خاتمي را خدا محبوب كرده و مهرش تو دل هر آزاديخواه و روشنگري افتاده. حالا مخالفاش هي گلوي خودشون پاره كنند براي ما فرقي نداره. اين سيد بزرگوار تو دل ما جا داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
چطور خارجی ها میتوانند شرکت کنند اما یک هموطن آنهم رییس جمهور سابق کشور نمیتواند؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
به خاطر آن است که فرقه اقتدار گرا و تند رو لجوج، عنود و حسود است. این جماعت برای رای و نظر مردم هیچ و به معنی واقعی کلمه هیچ ارزشی قائل نیست و مردم سالاری را غربی می دانند و فقط از سر ناچاری آن هم با هزار اما و اگر به آن تن می دهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اگر سید بزرگوار خاتمی نباشد یعنی هیچ. فراموش نشود که آقای روحانی 95 درصد آرای خود را به اذن خاتمی بدست آورد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اگر خاتمی نباشد پس کی باشد جلیلی باشد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خاتمي بايد همراه با روحاني در مجلس شركت كنه تا اين افراطي ها سكوت پيشه كنند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
کسانی که خود را به کوری می زنند سرشان را بالا بگیرند چشمهایشان را بمالند تا واقعیتها راببیند اکثریت مردم طرفدار و دوستدار سید خاتمی هستند و خواهند بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
روحانی برای اینکه پشتیبانی آحاد ملت را داشته باشی باید خاتمی در مراسم تحلیف باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
برای از بین بردن بد اخلاقی ها ایشان باید شرکت کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
صادق زیبا کلام ...همیشه تندرو
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اگر بشود محبوبیت روحانی افزوده می شود و اگر نشود محبوبیت خاتمی
و در هر دو حال ما برنده ایم .
زنده باد خاتمی کسی که 19 میلیون ایرانی به عشقش به روحانی رای دادند و غیبتش در مراسم تحلیف توهین به 19 میلیون نفر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
قشنگ بود مرسی
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اصلا حالا که اینطور شد اگه خاتمی نیاد من هم نمیرم!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
نه جون من بیا برو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خاتمی در چه فکریه ایران پر از بسیجیه
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
درود بر خاتمی بزرگ
فدایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
در چنین جایی نبایدم سید و سرور ما برود چه بسا که این چنین افراد بی فرهنگی بهش توهینم بکنن
سیدا جانم فدایت
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
راست میگه خاتمی خودش نباید بره، یه موقع بهش توهین می کنند این حماعت، من یکی تحملش رو ندارم به سید خندان بگن بالای چشمت ابروست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آقای خاتمی از دماغ فیل افتاده پایین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آقای خاتمی باید به مراسم تحلیف دعوت بشوند .
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
وای ای خدااااااااا

باز زیبا کلام حرف زد .....

خواهشآ شما صحبت نفرمایید چرا که بیش از 80 درصد تحلیلاتون در اینده برعکسش ثابت میشه ...
فرارو جون ثبتش کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
زینت مجلس و گل سرسبد حاضران در این مراسم خاتمی است.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خاتمی عاشقتیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اگه اینطوری بشه واقعا :


روحانی مچکرییییییییییییییم!!!!
تازه ترین عناوین