bato-adv
کد خبر: ۱۴۵۱۰۷
محمد باقر قالیباف

مشایی ساز نیستم

عضو ائتلاف سه گانه ضمن تشریح شرایط این ائتلاف، با اشاره به تعهداتی که اعضا نسبت به یکدیگر دارند یادآور شد: کسانی در سیستم کاری من حضور خواهند داشت که اول از همه تکلیفشان در محبت به ولایت مشخص باشد و دوم اینکه آدم های کار آمد و با عرضه ای باشند.

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۲
 عضو ائتلاف سه گانه ضمن تشریح شرایط این ائتلاف، با اشاره به تعهداتی که اعضا نسبت به یکدیگر دارند یادآور شد: کسانی در سیستم کاری من حضور خواهند داشت که اول از همه تکلیفشان در محبت به ولایت مشخص باشد و دوم اینکه آدم های کار آمد و با عرضه ای باشند.

محمد باقر قالیباف سه شنبه شب در مسجد العلی مشهد در جمع تعدادی از فعالان سیاسی این شهر اظهار کرد: در ائتلاف سه نفره ای که داشتیم به این مسئله فکر کردیم که چرا افرادی که با یکدیگر هم فکر هستند نباید در کنار هم باشند.

وی افزود: این که ما سه نفر در کنار هم باشیم همین مسئله به وحدت جامعه نیز کمک خواهد کرد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم ما سه نفری که در مباحث نظام با یکدیگر نظر یکسانی داریم در کنار هم قرار بگیریم.

شهردار تهران بیان کرد: البته ممکن است هر کدام از ما در امور اجرایی و مدیریتی روش های مخصوص خودمان را داشته باشیم.

وی افزود: یکی از شرایطی که برای هر یک از ما سه نفر در نظر گرفته شد داشتن مقبولیت در جامعه بود که قرار شد کسانی در این ائتلاف حاضر شوند که حداقل 10درصد از آرا مثبت در نظرسنجی ها را کسب کرده باشند.

قالیباف همچنین با اشاره به ملاقاتی که به لاریجانی، ریاست قوه مقننه داشته است بیان کرد: بنده خودم با لاریجانی گفتگو کردم تا در ائتلاف ما حضور داشته باشد که وی گفت: قصد حضور در انتخابات را ندارد و تصمیمی در این زمینه نگرفته است.

وی با اشاره به تعهداتی که اعضای ائتلاف سه نفره نسبت به یکدیگر دارند خاطر نشان کرد: اگر هر یک از اعضای ائتلاف سه نفره در وسط کار از این اتحاد جدا شود باید در دین داری وی شک کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه ما در سیستم کاریمان خط قرمزی نداریم تاکید کرد: اگر مدیری در سیستم کاری بنده صلاحیت نداشته باشد حتما از کار برکنار خواهد شد.

عضو ائتلاف سه نفره تصریح کرد: بنده خط قرمزی در سیستم کاری ندارم و چون خط قرمز ندارم پس مشایی ساز نیستم.

وی افزود: کسانی در سیستم کاری من حضور خواهند داشت که اول از همه تکلیفشان در محبت به ولایت مشخص باشد و دوم اینکه آدم های کار آمد و با عرضه ای باشند.

هدفمند کردن یارانه ها کار درستی است و باید ادامه پیدا کند
شهردار تهران همچنین با اشاره به بحث هدفمندی یارانه ها اظهار کرد: هدفمندی یارانه ها کار درستی است که حتما باید ادامه پیدا کند.

وی افزود: در حال حاضر سایه سیاست بازی بر سر هدفمندی یارانه ها قرار گرفته و قانونی که در مجلس تصویب شده به درستی اجرا نمی شود و هدفمندی در حوزه اجرا مشکلاتی دارد.

وی افزود: تحریم امروز از تحریم دوران جنگ تحمیلی بسیار سخت تر است اما کشور ما آنقدر طرفیت دارد که بتوان ظرف دو سه سال این نا آرامی که در ذهن مردم شکل گرفته را به سرعت به سمت آرامش بازگرداند.

شهردار تهران بیان کرد: نه امریکا آنقدر قدرتمند است و نه دنیا آنقدر کوچک که هر کاری که دوست دارند بتوانند علیه ما انجام دهند.

مهمترین نقطه ضعف دولت فاصله گرفتن از معنویت و اخلاق است

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: «دولت آینده باید دولتی باشد که محاسن دولت فعلی را داشته باشد منهای ضعف های دولت فعلی» گفت: یکی از نقاط قوت دولت نهم و دهم احیاء شعارهای انقلابی بود.

قالیباف افزود: مهمترین نقطه ضعف دولت نیز فاصله گرفتن از معنویت و اخلاق در حوزه مدیریت جامعه است و مهمترین مسئله در این موضوع این است.

وی همچنین با اشاره به بحث حماسه سیاسی بیان کرد: در حوزه حماسه سیاسی بده بستان و داد و ستد معنایی ندارد و حماسه سیاسی می خواهد بگوید سیاست ما ریشه در فرهنگ برجسته ما دارد که داد و ستد در آن فقط با خدا معنی می دهد.

منبع: فرادید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
مشایی فقط یه سناریو هست نیکزاد مهره اصلی است
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
اگه حداد تو ائتلاف نبود حتما رای میاوردین باورکنیین حداد کارتونو خراب میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
آقای قالیباف ! احمدینژاد ساز چطور؟ احمدینژاد ساز که نیستید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
باز از مشایی خیلی بهتره
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
قاليباف مرد بزرگي است.بااين حرف ها نمي توان ايشان را تخريب كرد.انشاالله موفق باشند.
انتشار یافته: ۲۱۵
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
به نظرمن قالیباف یک مدیرکارامدوتکنوکرات ومتعهداست وگزینه مناسبی برای ریاست جمهوری است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
ایشان در بهترین شرایط می تواند وزیر کشور خوبی برای اقای خاتمی باشد،البته به شرطی که از تمام ملت در قبال اهانت هایی که به بزرگان اصلاحات کرده است پوزش بخواهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
آفرین ناشناس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
اگر خاتمی عزیز نیامد یا نگذاشتند بیاید قالیباف می تواند رئیس جمهور خوبی باشد که تا حدودی خرابکاری های ا...ن.. راسامان دهد ولی هرگز نمی تواند شور و نشاط ایجاد کند مخصوصا با این ائتلاف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
هرکس بخواهد هدفمندی را ادامه دهد محکوم به شکست است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
عمراً اگه رئیس جمهور بشههههههههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
کسی که با حداد ائتلاف می کنه تکلیفش مشخصه
بختگان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
من تا قبل از ائتلاف و اظهار نظرهایی که در روزهای اخیر کردند دقیقا با شما هم عقیده بودم وحتی از سال های قبل برایشان تبلیغ میکردم ولی الان با این ائتلاف و اظهاراتی که کردند و ضمن تشکر و احترام به کارهای ارزشمندی که در تهران و نیروی انتظامی انجام دادند نمیتوانم خود را قانع به رای دادن به ایشان کنم.به نظرم هنوز شناخت کافی از افکار عمومی ندارند.
حامد
Belgium
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
اتفاقا بر خلاف دوستانی که احتمال ریاست ایشون رو کم می دونن، قالیباف یکی از پرشانسترین کاندیداهای ریاست جمهوریه حتی اگه مواضعش مطلوب بعضی از دوستان نباشه
بالاخره مردم خدماتشو دارن تو کوچه به کوچه تهران می بینن...اگرچه ایران،فقط تهران نیست
در ضمن خود من هنوز در گزینه ای به قطعیت نرسیدم ولی یکی از گزینه هام قطعا قالیباف هستش
یونس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
حاضرم به مشایی رای بدم ولی به قالیباف و خاتمی نه
ناشناس
United Arab Emirates
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
شما که در ایجاد حماسۀ سیاسی از همون اولش بده بستان و داد وستد کردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
به نظر من از مشایی بهتره....لااقل 4 تا اتوبان میسازه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
البته آقای قالیباف جهت ریاست جمهوری مانند احمدی نژاد شهرداری تهران را سکوی پرتاب قرارداده ولی انصافا" درحوزه کاری خود مخصوصا" زیربنایی خوب عمل کرده ولی درقامت ریاست جمهوری با توجه به وابستگی سیاسی که اولین نشانه های آن همین ائتلاف است وقطعا" وامدار خواهد شد پیشرفت خوبی نخواهد داشت .
امیدوارم روزی برسد که مردی ازتبار امیرکبیروارد عرصه سیاسی این کشور شود که با درایت وقدرت قانونی ونه فراقانونی مایه عزت وافتخار این کشور شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
فراموش نکنید با درامد های نجومی شهر داری تهران به مراتب می شد کارهای مفید تر و اساسی تر انجام داد خوش شانس اقای قالیباف این است که اسلاف ایشان غیر از کرباسچی همه ادم های بسیار ضعیفی بودند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
کسایی که میگن شهرداری خوب عمل کرده حتما پایتختهای دیگه دنیا رو ندیدن یا تهران رو با روستایی که قبلا توش زندگی میکردن مقایسه میکنند. تهران شهر الودگی و ترافیکه
سیدمهدی موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
ناشناس های عزیز !!!
آیا تهران جدیدا" صاحب درآمد شده یا اخیرا این همه جمعیت در آن ساکن شده؟
خوب شهر تهران از قبل هم وجود داشت و این حجم جمعیت رو داشته پس چرا شهردار های قبلی عرضه نداشتند که این همه عمران و آبادانی داشته باشند.
ضمنا" در پایتخت های دیگه دولتها با اهالی پایتخت لج نمی کنند و در صدد انتقام از پایتخت نشینان نیستند اگر ایران تحریم است تهران به خاطر لج بازی آقای رئیس جمهور تحریم در تحریم است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
بسياري از هموطنان اطلاع ندارند كه اكثر طرح هاي اجراشده توسط آقايان كرباسچي و قاليباف در تهران در سال هاي قبل از انقلاب تهيه شده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
چون شهردارهای قبلی به اندازه ایشون تراکم نفروخته بودند برو برسی کن بعد نظر بده .هی با بیان طرح تفصیلی مردم را وادار به تخریب ونو سازی کردند..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
همین که با حداد ائتلاف کردی تکلیفت روشن است!!!!
جنابعالی هم خوب پروژه آماده کردی که در بهار92 افتتاح کنی!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
آفرين، حرف دل ما رو زدي
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
آفرین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
احسنت احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
pedram
United Arab Emirates
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
زنده باد بهار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
ایستگاه آزادی تقاطع شادمان در خط 4 متروی تهران از 25 بهمن آماده بهره برداری است ولی افتتاح نمی کنی تا مردم بهره ببرند منتظر هستی تا بهره برداری انتخاباتی کنی ای همان مردمی بودن است؟؟؟؟؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
آقای قالیباف

شما باید سرسپرده ملت باشی و لاغیر.
ارادت و محبت خود را به مردم ایران بیان کن و لاغیر.
همکراران شما باید پاسخگوی ملت ایران باشند و لاغیر.

افتخار شما باید کسب رای مردم ایران باشد و لاغیر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
اشتباهی منفی دادم

مثبت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
آورین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
ایوالله. به ایشون میگن تکنوکرات نه به آقای قالیبافق
ناشناس
Singapore
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
آفرین. موافقم
farshad
Germany
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
میشه یکی به من بگه جریان (آورین ) چیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
آورین مخصوص یه بنده خدایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
اگر رای مردم مهم باشه بله وگرنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
احسنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
اقتصاد و اجتماع و اخلاق و معنویت و رفاه و پیشرفت و امید به اینده و و بطور کل سیاست خارجی و داخلی همگی زیر مجموعه های ازادی مطبوعات است که فکر نکنم قالیباف در این کلاس نمره قابل قبولی داشته باشد پس او نمی تواند مسایل موجود را حل کند من اطمینان دارم او قادر به حل مشکل نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
باسلام
لطفا"یکسری به شهرداری تهران بعبارتی مشهد کوچک بزنید وسپس نظر بدهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
او مشایی ساز نیست اما او خاتمی ساز و در نتیجه عسلویه ساز هم نخواهد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
البته عسلویه را بهزاد نبوی دوست داشتنی ساخت ...کامنت گذار ناشناس فوق در پاسخ به خود
مهدی ...
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
زرشککککککک بهزدا نبویییییییی
زرشککککککک خاتمییییییی
زنده بادبهارررررررررررررررررررررررررررر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
انگار ادب طرف دارانشونم مثل خودشونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
اگر هر یک از اعضای ائتلاف سه نفره در وسط کار از این اتحاد جدا شود باید در دین داری وی شک کرد....فرض کنید احدی از این ائتلاف به گمان اشتباه یا درست از این ائتلاف جدا شود چرا باید در دین او شک کرد مگر لا اکراه در دین نیست پس چرا در ائتلاف سه نفره اینقدر اکراه باید باشد همین گفته قالیباف برای رای ندادن به او کافی است
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
برادر عزیز دلیلش واضحه و هیچ ربطی به لا اکراه.... نداره ! کسی که به قول و تعهدش پایبند نباشه ، نباید آدم دینداری باشه!!! همین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
در ائتلاف سه نفره ای که داشتیم به این مسئله فکر کردیم که چرا افرادی که با یکدیگر هم فکر هستند نباید در کنار هم باشند.


از کرامات شیخ ما چه عجب
انگشتاشو باز کرد گفت یه وجب!!!!!!!
فرنودیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
پس چی میسازی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
آقای قالیباف...شاید مشابی ساز نباشید اما جاوید ساز که هستید!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
ایول دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
هههههههههه
محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
برادر عزیز. شما مشایی ساز باشی یا نباشی قطعا رییس جمهور بعدی نیستی..
محمد رضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
اسم این بنده خدا خیلی باحاله...
محمود احمدی نژاد...!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
محمود جان با این همه مشغله چطور این صفحات را مطالعه میکنی تازه نظر هم میگذاری؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
شک نکن
محمود احمدی نژاد 2
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
محمود جون دوست دارم
امیر علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
تو را بخدا بزارید این آقای محترم و خوش فکر برای تهران کار کنه اینقدر شهردارای لایق را از تهران به تخت ریاست جمهوری ننشانید. مردم تهران چه گناهی کرده اند که باید از نخبگانی اینچنینی محروم شوند. الان مدتهاست پروژه های سقاخانه های تهران ناتمام مانده حالاهم باید صبرکنیم پروژه های ایشون را ناتمام ببینیم. برید یکی دیگه از آن سه نفر را مثلا آقای حداد را انتخاب کنید.
ناشناس
Finland
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
با توجه به این که کشور 8 سال دست دوستان اصولگرا بوده و وضعیت کنونی نشان دهنده مدیریت مجلس و دولت اصولگرا هست به هیچ عنوان به اصولگرایان رای نمی دهم اما در صورتی که یک اصلاح طلب واقعی نیاید به مشایی رای می دهم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
منم با هر کی صحبت میکنم همین رو میگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
اصلاح طلب واقعی کجاست
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
نه مثل اینکه تبلیغات گوبلزی این آقایون نتیجه داده...!ای خدا آخه این مردم چرا حافظشون اینطوریه؟ همین؟ مشایی رای میدی؟ خواهشا فریب عوام فریبی اینها رو نخورید....اینها یک بار با تخریب هاشمی...یک بار با متهم کردن اینو اون و گفتن خوردنو بردن...گولمون زدن...بس نیست؟ مگه نداریم که مومن باید یک اشتباه رو دوبار تکرار نکنه!!!!!؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
واقعا که. نمی دونم شما چطوری از یه اصلاح طلب می رسید به کسی مثل مشایی. مشایی اخمدی نژاد است و احمدی نژاد مشایی . این دور باطل ادامه پیدا خواهد کرد.هرچند مطمئنم تأیید نمیشه و از این نظر خیالم راحته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
نظر خوبیه
الولا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
مگر كه در خواب ببينيد.
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
پس خدا رو شکر که احمدی نژاد توانسته شما اصلاح طلب ها رو با مشایی مشغول کنه و یک گزینه هم برای فریب ساده لوحان اصلاح طلب در نظر گرفته!!! که اگر از در بیرونش کردند! از پنجره وارد بشه!!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
این ممکلت با این وضغ افتصادی و این وضعیت فعلی که میبینید دستپخت مشائی هاست. مثل اینکه از وضعیت فعلی خیلی راضی هستی که به مشائی رأی میدی. اینها بقدری خراب کردند که حامیانشون دربدر دنبال برائت میگردن حالا امثال تو میخواهید راه اینها ادامه پیدا کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
ایول اصلاح طلب واقعی نیاد کلا من رای نمیدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
اگه نيومد راي نده کي گفته به مشايي راي بدي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
من اشتباهی + دادم .....همین؟؟؟؟؟؟؟؟به مشایی رای بدیم چون اصلاح طلب واقعی نمیاد؟؟؟؟؟؟ به نظر من اصلاح طلب اگه واقعی باشه اصلا نمیاد مگر به شروطی که بارها گفته شده ..........
فرشباف
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
لابد شما قالي ساز هستيد!
مازراتی سوار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
محمود بهمنی را حتما در پست شان ابقا کن ایشان خیلی نازنین هستند
داریوش
United States of America
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
من تا حالا فکر میکردم که سایت فرارو دربست دراختیار قالیباف میباشد ولی با انعکاس این نظرات یک عذرخواهی به شما بدهکار شدم .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
خوب شد که لاریجانی به ظاهر متحدتون نشد وگرنه وضعتون خیلی خراب تر می شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
خرابتر رو خوب اومدی
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
مشایی پاینده رئیس جمهور آینده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
متأسفم که مشایی تو یه سایت به ظاهر اصلاح طلب اینهمه مثبت میاره. مشایی و اخمدی نژاد یکی هستند لطفا فریب نخورید.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
زنده باد دکتر احمدی نژاد و مهندس مشایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
مشایی و ا...ن... یکی هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
تا ابد کارهای ان و مش با جوانهایمان فراموش نخواهد شد بی غیرت باشیم اگر انگشتمان را برای غیر سید محمد آبی کنیم
الولا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
دنده به دنده اين دنه و آن دنده.هه هه ههه
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
زنده باد بهار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
ای خدااااا..باز اینا پیداشون شد خجالت بکشید از روی مردم
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
جناب قالیباف با ائتلافی که شما انجام دادید، شرایط خودتان را قطعا متزلزل کردید!!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
احسنت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
اینکه آقای قالیباف در شهرداری تهران نسبت به شهردار سلف خود آقای میم الف موفق بوده هیچ شکی نیست. البته همین دست آوردها هم به قیمت افزایش درآمدهای شهرداری از شهروندان بوده است. چه بسا خیلی از شهردارهای موفق و مدیر در دیگر شهرها هستند که بخاطر نبود منابع مالی جهت عمران و آبادانی به فراموشی سپرده شده اند. نامزد رئیس جمهوری باید با صراحت به مردم بگوید در سال حماسه اقتصادی و سیاسی برای کاهش فشارهای سیاسی و اقتصادی به مردم ، چه برنامه هایی دارد. با مردم صادق باشد. بامداحی و ادعای ذوب در ولایت و عشق به ولایت، تورم لجام گسیخته را نمی توان کاهش داد و هیچ تاثیری در کاهش تحریم ها و انزوای بین المللی نخواهد داشت. باید نامزد ریاست جمهوری مانیفست خود را در رابطه مسائل مهم کشور در شرایط حاضر اعلام کند و بگوید چه برنامه هایی دارد. چراکه دیگر نمی توان با سعی و خطا کشور را اداره کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
بابا چه حوصله ای داری
ناشناس
United States of America
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
وای به روزی که کشور دست یک نظامی بیفتد...
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
الان دست کیه
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
یعنی حرف دل منو گفتی اونوقت 100 یروژه های عمرانی و 100 درصد مسولان کشوری، استانی و شهرستانی می شن نظامی بعد دیگه نباید گفت کش.ر ایران باید گفت پادگان ایران البته همه می دونن منظورم از نظامی ها کیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
ا...ن... هم نظامی بود چرا رای دادید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
کی رای داد ؟
ناشناس
Finland
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
راس ميگه كي راي داد؟
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
ای کاش اقای قالیباف در کنار اقی حداد قرار نمیگرفت و بد تر اینکه میخواست دئر کنار لاریجانی هم باشه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
لهجت مشکل داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
ارادت دارم حاج باقر اما شرمنده رای نمی دم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
رای میدم بهت چون تا حالا بهتر از تو ندیدم هم عرضه داری و هم کار میکنی
بقیه رو نمیدونم به کی رای بدن من یک رای دارم به حاج باقره
مردم عجیبی داریم و ساده لوح
از انتخابات 84 فهمیدم
ولی اگه امسال به حاج باقر رای بدن معلوم میشه آینده نگر هستن چون جاده رو برای مردم و رفاهشون صاف میکنه
ناشناس
Singapore
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
فقط حداد عادل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
منفی دانت سنگین شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
این معلومه که حداد کلا رای نمی یاره ولی به این لینک منفی بدید تا حساب بیاد دستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
http://iranmark.mizbanshop.com/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
فرارو این چی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
شفافیت ایشان در اظهار نظر و اعلام برنامه های آینده ستودنی است. عذر خواهی ایشان در برنامه ای از شبکه تهران در خصوص ازدحام در مترو را فراموش نکنید. گفتمان و ادبیات ایشان به یک رییس جمهور نزدیک تر است تا آقای احمدی نژاد
444
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
دوست عزیز خیلی ها در مقایسه با دکتر شایسته این عنوان هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
به نظرتان آقای احمدینژاد به شنیدن اتهامات به دولت از طرف آقای قالیباف ناراحت نمی شود ؟اصلا الان این گونه اظهارات فایده ای دارد ؟در ضمن همه دولت که از معنویت واخلاق فاصله نگرفتند ونباید رئیس جمهور آینده این طور نسنجیده نظر بدهد وبنظرتان رهبری ازینگونه تبلیغ کردن راضی هستند؟
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
قالیباف بهترین گزینه برای ریاست جمهوری می باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
لایک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
دیس لایک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
قالیباف بهترینه
من یا رای نمیدم یا به قالیباف میدم
با حاشیه کاری ندارم
ناشناس
United Arab Emirates
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
تو با حاشیه کار نداری حاشیه با تو کار داره
ناشناس
Turkiye
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
تمام روساي جمهور همه يكي هستند و دستورات را به يه شيوه و روح مشترك انجام ميدهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
رای به اصولگرایان بعد از هشت سال تسلط فاجعه بارشان بر اقتصاد مجلس و ... کاری هوشمندانه نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
به آدمش بستگی داره اصول چیه اصلاح کدومه
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
به نظرم خاتمی حتما باید بیاید در صورتی که خاتمی نیاید اصول گرایان رای نخواهند آورد و برنده مشایی خواهد بود و کشور بار دیگر به دست احمدی نژاد خواهد افتاد. جان سید بیا منتظریم. رای ما خاتمی محبوووووووووووووووووووووووووووووب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
بابا واقعند فهمیدن این موضوع که مشایی تأیید نمیشه اینقدر سخته؟تورو خدا یکم باهوش باشید ولی خاتمی رو موافقم.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
میخوای بگیم کوروش کبیر برگرده؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
همون 8 سالی که مملکتو بهم زد بسه
مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
اگر آقای قالیباف را یک نظامی بدانیم پس همه ملت ایران به نوعی نظامی هستند
چون در زمان جنگ همه مردم
ایران باجنگ وجبهه سر و کار داشتند"قالیباف فرد پر تلاش"
با ادب"صادق"روشنفکرومتدین
واقعی است .
عاقل
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
لایک
بختگان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
همه ی اینهایی را که گفتید تا پیش از ائتلافشان با آن دو نفر خصوصا حداد قبول داشتم ولی ائتلاف و سخنرانی هایی که کرد نشان میدهد که هنوز خیلی خام است و هنوز شناخت کافی از افکار عمومی ندارد.واقعا حیف شد.
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
روشنفکر و متدین.... عجب تضادی؟؟!!!!
ناشناس
Denmark
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
be nazar miad mashayi va bazi digar afradi ro ajir kardan ke inja ya sithaye nazar bedan
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
منفی برای ننوشتن با حروف فارسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
تا احزاب قوی و واقعا مردمی نباشد و رئیس جمهور از پشتوانه یک حزب قوی برخوردار نباشد ، رئیس جمهور هر کسی باشد(حتی خاتمی) وضع به همین منوال و حتی بدتر است.
امير
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
يادمان نرود كه قاليباف نظامي بوده من دوست ندارم به يك نظامي راي بدم بسه هرچه قدر نظاميها مسوليت گرفتند در اين مملكت. نظامي جاش در پادگان است نه در اقتصاد وسياست. با يد از منافع ملي وتماميت ارضي كشور دفاع كند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
رضا خان بد بود؟
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
اشتباهی منفی دادم
مثبت
ناشناس
Germany
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
هزاران بار تاسف كه اين نظاميها كه اينقدر ادعاي پيروي از راه امام ره و ... را دارند به توصيه هاي اكيد امام ره مبني بر عدم ورود نيروهاي مسلح به رقابتهاي سياسي عمل نكردند. ما چطوري به اينها اعتماد كنيم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
یک کسی باید رییس جمهور این مملکت شود که هیچ گونه وابستگی به جناحهای سیاسی نداشته باشدتاشاید بافعال سازی ظرفیت های کشور جهشی ایجاد شود
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
مثه احمدی نژاد که وابسته هیچ جناح سیاسی نبود. نه!!!!
sasan
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
يكي از قوت هاي دولت فعلي را احياي شعار هاي انقلاب مي داند ....! بايد گفت فقط در حرف بوده وعملي نشده ...! شعار اصلي انقلاب استقلال آزادي جمهوري اسلامي بود ... دولت فعلي چقدر در اين مسير گام برداشت ؟ استقلال سياسي و فرهنگي اقتصادي و... داريم ... آزادي مطبوعات و ... داريم چي شد ؟ تعدادنشرياتي كه تعطيل شدن زياده ....
ناشناس
United States of America
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
چون با حداد عادل و ولایتی است نمیشه به ایشان رای داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
در این کشور هیچ فرقی نمیکنه کی رییس جمهور باشه هر کی هم باشه وضع بدتر از این خواهد شد
ناشناس
United Arab Emirates
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
سیاست های کلی نظام باید در جهت صحیح قرار گیرد
امید
India
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
متاسفم که الان همه حرف از مشایی میزنند - مشایی کجای این انقلاب بود ؟ چه زحمتی برای این مملکت کشید ؟ جنگ کجا بود ؟خودتون دارید مشایی رو مطرح میکنید - و اون هم باور کرده لابد فرد مطرحی هست !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
اینکه دارن مشایی رو سر زبونا میندازن هدف داره اصلا جدی نگیرین کسی مثل مشایی اصلا در حدی نیست که رای بیاره
ناشناس
United Arab Emirates
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
حتی به شوخی هم نباید مطرحش کرد. مسئولید
ناشناس
Finland
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
مگه محمود بود؟؟؟
رضا
India
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
ممنون از فرارو که همه نظرات را منعکس کرد - کاش همه جامعه اینچنین بود و همه صداها رو میشنید و به همه حق اظهار نظر میداد
ناشناس
United Arab Emirates
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
درود بر فرا رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
نه نظرات منو منتشر نمیکنه . نمیدونم چرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
جالب هیچ کس به این نکته توجه ندارد که اگر ایشان پایبند به اتلاف هستند پس چرا خود را از الان کاندید میداند؟ به قول خودشان باید یکنفر از بینشان انتخاب شود ولی ایشان یه جوری صحبت میکنند که انگار خودشان را کاندید میدانند و مردم سر کار رفته اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
افرین
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
جناب قالیباف و تا امروز تمام کاندیداها آدمهای خوبی اند(منهای حداد البته) اما هیچکدام در شان ریاست جمهوری نیستند( البته در قیاس با م ا همگی حتی حداد بهتر هم هستند)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
هیچکی بد تر از ا....ن.... و ر... م... نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
آقای قالیباف فقط در مقایسه با ولایتی و حداد گزینه خوبی است هرچند به مراتب و بار ها و بارها از احمدی نژاد بهتره ولی به هیچ وجه ایده آل ریاست جمهوری نیست ضمن اینکه با ائتلاف کذایی اندک محبوبیتشم از دست داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
ائتلافو باید به هم بزنه
علی ازمشهد
United Arab Emirates
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
لطفامنفی فکرنکنیداگرکارامدترازایشان سراغ داریداعلام کنیدتادیگران هم بشناسنددرغیراینصورت تخریب نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
چقدر خندیدم شما موشها (دایناسور) رو تو خیابونای تهران نمیبینی یا الودگی نمیذاره ترافیک و ببینی جدیدا هم که برای گداها و معتادها سرپناه درست میکنن روزا گدایی کنن شبا خواب راحت داشته باشن .چاله چوله های خندق مانند شهر هم که سند بلامنازع کارامدی ایشانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
علی جان منطقی گفتی
ناشناس
Germany
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
محمد خاتمي خيلي كارآمدتره. تازه 8 سال هم با نفت 9 دلاري و خشكسالي و سنگ اندازيهاي نهادهايي كه دست اصولگرايان بود امتحانش رو به خوبي پس داده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
قالیباف قطعا رئیس جمهور خواهد شد انشالله زیرا نقطه عطف جناهها میباشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
فکر کن 1 درصد
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
اینقدر صبر کن قالیباف رییس جمهور شه تا علف زیر پات سبز بشه
ناشناس
United States of America
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
آفرین دکتر خلبان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
با شرکت در ائتلاف ضربه بزرگی به محبوبیت خود زد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
یکجوری حداد رو بپیچون
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
آقای قالیباف میگه من موافق ادامه هدفمندی یارانه ها هستم ... پس اگر شما رییس جمهور شوید بازهم میشود دوران احمدی نژاد و گرانی !!!
پس فرق شما با احمدی نژاد چیست؟؟
پس مابه شمارای نخواهیم داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
مهم روش انجام کاره نه خود کار
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
تا خاتمی هست بقیه ول معطلن
علی احمدی
Germany
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
بزرگترین افتخار احمدی نژاد همین مشایی است تو که این عزیز را نمی شناسی او به حق افتخار ایرانیان و بشریت هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
خخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
Germany
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
پخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
ریاست جمهوری آقای قالیباف به احتمال زیاد صورت می پذیرد و با توجه به روحیات ایشان در هشت سال شاهد حکومت مشهدی ها خواهیم بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
این حرفا چیه مشهدی ها کی هستنن
علی اصفهانی
Slovenia
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
به نظر من هر قدر قالیباف خودش را به ارزشهای انقلابی و اسلامی نزدیکتر کند رای بالاتری خواهد داشت. همانطور که احمدی نژاد رای آورد هر چند انتظارات را برآورده نکرد. قالیباف تا میتواند باید فردی مکتبی و انقلابی باشد تا موفق باشد و الا با یک روحیه لیبرالی میشود مثل هاشمی و خاتمی که اکثر مردم از آنها روگردان هستند.
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
کی گفته مردم از خاتمی رویگردان شدن؟
شما حتی از سایه خاتمی می ترسید،لطفاً جای مردم نظر ندید.
من هرجا رفتم حرف خاتمی بوده که باید بیاد و مملکتو ازین وضع نجات بده
زنده باد خاتمی 30 ملیونیییییییییییییییییییی
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
طرفدارهای اصلاح طلبها اگه بخوان عملگرایانه رفتار کنن باید به قالیباف رای بدن چون هم در بدنه اصلی حاکمیت مقبوله و هم در بین مردم محبوبه این یک راه حل میانه است نمیشه یه شبه ره صد ساله رفت باید از اتفاقات سوریه عبرت گرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
هزار لایک حرف حق رو زدی اگه گوش شنوا باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
قالیباف در حال حاضر دقیقا محموبیت کذائی احمدی نژاد در 84 را داره ... مردم باید ب درستی انتخاب کنن
ناشناس
United States of America
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
ایشان یک سپاهی است من هرگز به یک نظامی رای نمی دهم چون همه دوستان او نظامی هستند و کابینه نظامی خواهد شد . رای من سید محمد خاتمی خواهد بود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
قالیباف تنها کسیه که میتونه کشور رو از این منجلاب نجات بده
منجلابی که احمدی درست کرده رو فقط قالیباف میتونه از پسش بر بیاد
خاتمی فکر نکنم از عهده نیروهای احمدی نژاد بر بیاد و احمدی نژاد در دولت رسوخ کرده و خاتمی توان مقابله نداره خودتون گذشته رو بیاد بیارید
ناشناس
Switzerland
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
میدونی معاونت بازیافت شهرداری معاون وزیر خاتمی بوده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
از جاسبی دعوت کنید بیاید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
خیلی ها جا موندن .
من حساب کردم 150 نفر مهمون هست ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
همونطور که جناب قالیباف گفتند این سه نفر با هم همفکر نیستند و این ائتلاف فقط صوری انجام شده و لزوما ب همعنای تایید یکدیگر نیست و البته قالیباف تنها کسیه که میتونه کشور رو از این منجلاب نجات بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
قالیباف تنها کسیه که میتونه کشور رو از این منجلاب نجات بده
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
رییس جمهور بعدی کسی خواهد بود که زمینه پارلمانی کردن دولت را به دور بعدی فراهم کند فکر میکنم حضرت ولایتی اینکار را بهتر انجام دهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
بعد از این آهنگر کمبودمان اینست که یک قالی باف رئیس جمهورمان شود
جواد
United States of America
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
هر چی شما بگین دسته ...!
یونس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
سعیدجلیلی
باقری لنکرانی
بهترین گزینه های ریاست جمهوری
پایداری همیشه جواب میدهد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
شهردازخوبیه نیاد که حداقل این چهار تا بنر معنوی تو شهر بمونه
احمد
United Arab Emirates
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
نظامی بزرگوار.این میدان ،میدان رزم نیست .شهرداری وپل سازی نیست .احمدهم بااین شعارهاوحمایت جماعت ائتلافی جنابعالی سرکارامد.چی شد.
دلسوز
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
بابا ایشون استاد رسمی دانشگاه تهرانه گروه جغرافیا و حدود 10 ساله از نیروی انتظامی و سپاه جدا شده
عباس
United States of America
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
زنده باد ناهار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
و شام و صبحانه
دلسوز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
بهترین گزینه برای خروج از بحرانک کنونی دکتر توانمند و مرد روزهای سخت است قطعا خروجی ائتلاف دکتر قالیباف است انشاالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
خروجی رو خوب نیومدی اخراجی بهتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
خاتمی فقط و تمام
پا برهنه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
با این درآمدهای هنگفت شهرداری ، نه نه جون من هم می توانست کارهای بزرگتری انجام بدهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
فقط دکترحسن روحانی.در واقع هاشمی دوم
بچه اراک
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
یه بار به حرف این تهرانی ها اعتماد کردیم برای 70000پشتمون بسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
اتفاقا اگر گوش میدادی اینطور نمیشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
واقعا" راست گفتی که بچه ای
ناشناس
-
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
چه فرقي ميکنه رئيس جمهور کي باشه همين آش و همين کاسه ست
از کاشان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
با کسی که فرق خاتمی و احمدی نژاد را نمی داند چه باید گفت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
هزار مثبت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
چرا «احياي شعارهاي انقلاب» در كنار «فاصله‌گرفتن از معنويت و اخلاق» قرار گرفت ؟!


خبرگزاري وابسته به سازمان تبليغات، خبري درباره سخنراني محمدباقر قاليباف، شهردار كنوني تهران و فرمانده سابق نيروي انتظامي كه در مسجد العلي مشهد و در جمع تعدادي از فعالان سياسي انجام شده، منتشر كرده‌است. براساس خبر منتشر شده در خبرگزاري مهر، آقاي قاليباف در اين سخنراني با اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري در مشهد، احياي شعارهاي انقلابي را از نقاط قوت دولت‌هاي نهم و دهم برشمرده ولي در مقابل، فاصله گرفتن از معنويت و اخلاق در حوزه مديريت جامعه را مهمترين نقطه ضعف دولت فعلي دانسته است.حال چطور مي‌شود كه «احياي شعارهاي انقلاب» در كنار «فاصله‌گرفتن از معنويت و اخلاق» قرار مي‌گيرد را بايد از آقاي شهردار پرسيد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
اينقد كه نسبت به كانديدا شدن مشايي حساسيت نشون ميديد خواسته يا ناخواسته بر اين نظر صحه ميگذاريد كه همچين كه ميگن هم ميزان راي ملت نيست بلكه در خوشبينانه ترين حالت يكي از ميزانهاست.
هه ژیر
-
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
اگر ائتلاف نمی کرد (به ویژه با این آقایان معلوم الحال)احتمال داشت رای بیاره اما اکنون هرگز...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
اگه خاتمی نیاد فقط کواکبیان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
ائتلاف با حداد عادل محبوبیت قالیباف رو کلا برد زیر سوال
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
جالب این جاست که اگر تو نظر سنجی ها نگاه کنی رای قالیباف بعد از خاتمی بالاترینه اما تو رای این نظرات همچی برعکسه
انگاری شاعبه تقلب به مشامم میرسه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
احمدی نژاد اگر محبوبیت ندارد ولی شخصیتش مال خودش بود تغییر موضعه نداشت اما این قالیباف هیچکس از افکارش سر در نمیاره!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
در وحله اول اگر آقای خاتمی بیان به ایشان باید رای داد،ولی اگر تشریف نیاورند آقای قالیباف هم گزینه مناسبی بودن اما چون با آقای .... ائتلاف کردند از چشم من افتادند و محبوبیتشون زیر سوال رفت!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
این اتلاف برای رای مردم نبوده
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
ما اگر رئیس جمهور نظامی نخواهیم باید چه کار کنیم در ثانی ایشون اگر متعهد هستند چرا تمام مشهدی ها در شهرداری تهران مشغول هستند با تمام انتقادی که به ایشان دارم بیایید رای بدیم به قالیباف تا ناکام از دنیا نره اخه خیلی زور زده تا اینجا بیاد
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
اولا" از فرارو انتقاد می کنم که نظر بنده بعنوان موافق قالیباف را ثبت نکردید و هرچی نظر علیه ایشون هست رو ثبت می کنید. ضمنا" در جواب برخی دوستان باید بگم که اگر قدر قالیباف رو نمی دونید واقعا" آینده خوبی رو برای کشور نمی بینم! شهرداری بسیار عالی عمل کرده شما چشمهایتان را بستید! مگر رتبه های بین المللی رو ندیدید؟؟؟
امیرقلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
در تایید نظر شما بگم فرارو نظر منم منتشر نمیکنه دلیلشو نمیدونم البته من طرفدار خاتمی ام و قطعا منتقد قالیباف.
ضمنا یادتان باشد رئیس جمهور قبلی هم یک شهردار بود...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
حدادعادل زیر سایه ولایت همراه با مردم.که محبتش برای ولایت نیز به مردم شهیدپرور ثابت شده بهترین گزینه می باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
نمی دانم چرا دربرابر مشایی جبهه می گیرند .من اگرخاتمی کاندیدشود که باید بشود به اورای می دهم درغیراین صورت به مشایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
فكر كنم دوستان عزيز بايد براي اين دوره با دقت بيشتري انتخاب كنيم . ما براي ازدواج ابتداي كار سابقه طرفمون رو نگاه ميكنيم . پس لطفا بياييد به سابقه افراد در طول ٣٤ سال گذشته نگاه كنيم . كه چقدر در سمتهايي كه داشته موفق بوده يا خير . ببينيم چه انتخاب ما در ٨ سال آينده چقدر تحول ساز هست . تا بعدا پا سخي مناسب براي فرزندانمان داشته باشيم كه چه انتخاب مناسب و يا نامناسبي داشته ايم . و تنها راهش انتخاب مديري با سابقه اجرايي و كار نامه اي موفق هست .
sima
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
رأی دادن به هرکسی بجز این مدیر توانمند کشور خیانت به ایرانه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
قاليباف مرد بزرگي است.بااين حرف ها نمي توان ايشان را تخريب كرد.انشاالله موفق باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
باز از مشایی خیلی بهتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
آقای قالیباف ! احمدینژاد ساز چطور؟ احمدینژاد ساز که نیستید؟
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
اگه حداد تو ائتلاف نبود حتما رای میاوردین باورکنیین حداد کارتونو خراب میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
مشایی فقط یه سناریو هست نیکزاد مهره اصلی است
تازه ترین عناوین