bato-adv

تعبیر تند خسرو معتضد درباره خاله شادونه

خسرو معتضد در یادداشتی در روزنامه قدس نوشت:
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

خسرو معتضد در یادداشتی در روزنامه قدس نوشت:

نبود تفریحات و سرگرمی ها در کشور سبب می شود یک مجری زن برنامه های کودک تلویزیون که تنها هنر او این است که صدایش را ریز و زیر و میو میو می کند و من هیچ هنر خاصی در هنرنمایی ایشان ندیده ام و حتی یک دستور درست و حسابی به کودکان نمی دهد که مثلاً دست خود را پس از رفتن به آبریزگاه بشویید یا دهانتان را پس از غذا خوردن یا هنگام صبح مسواک بزنید.

وقتی به خرمدره می رود «شو» اجرا کند برگزارکنندگان این برنامه از فرط آزمندی به جای 3000 صندلی برای 4000 صندلی بلیت گران بفروشند و کودکان نازنین مردم را در یک محوطه تنگ گرد آورند و در نهایت نادانی و جهالت و بی رحمی حتی اجازه ندهند پهلوی مادرهایشان بنشینند!

...من وقتی شرح حال کودکان مقتول و مصدوم را خواندم مرتعش شدم. نوگلان زیبا و نوشکفته و دوست داشتنی که در سراسر جهان مورد علاقه و احترام مردم اند در اینجا یا مورد آزارهای سادیستی قرار می گیرند یا خاله شادونه که من نمی دانم ایشان چه هنری جز نازک کردن صدای خود دارد و وقتی به ولایتی می رود که در آنجا هیچ وسیله سرگرمی و تفریح و تفرجی برای کودکان وجود ندارد و با به جا گذاشتن چندین قربانی که من مطمئن هستم نفرین آنان و مادرهایشان دامان عوامل این حادثه را خواهد گرفت.

مگر زبان این خانم که می گوید و در مقام دفاع از خود دلیل می آورد که پس از پایان برنامه این حادثه رخ داد لال بود که قبل از آنکه تشریفش را ببرد با همان شیرین زبانی و صدای نازک خود (گویا از فرصتی که تلویزیون در اختیارش گذاشته حسن استفاده می کند، تور ایرانگردی گذاشته. قرار است شهر به شهر ایران برود و...)

 آری با همان شیرین زبانی خود که به نظر من بسیار بی مزه است و تکراری و به سن و سال ایشان هم نمی خورد، به بچه ها می گفت: «نازنینان من، سرجایتان بمانید و یکی یکی از سالن خارج شوید.»

یا به متصدیان سالن دستور می داد همه درهای سالن را باز کنید و مراقبت نمایید بچه ها به مادرهایشان ملحق شوند. خیر این کار را نکردند، چون عجله داشتند زودتر به گروه بپیوندند و حق و حقوق بابت شو و شیرین زبانی را مطالبه کنند. واقعاً که این پول لعنتی، چه ها که نمی کند.

...من از این خانم و نیز مدیر برگزاری این مراسم می پرسم: ناخدای هر کشتی وظیفه وجدانی دارد هر گاه کشتی در آستانه غرق شدن قرار گرفت تا تخلیه تمام نفرها در کشتی بماند. شما که به نامتان 4000 موجود مظلوم و بی گناه را گردآوردند و با اداره بد سالن باعث مرگ آنان شدند زبانتان مشکلی داشت؟ چرا به بچه ها تذکر ندادید، آرام و بانظم سالن را ترک کنند و به مادران خود ملحق شوند؟

bato-adv
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
آقای معتضد میخواد خودش بیاد مجری خاله شاهدونه بشه! آخه وقتش تو برنامه تاریخ شبکه 2 کمه! بزودی از شبکه دو برنامه عمو خسرو ویزه ی کودکان و نوجوانان!(البته همون برنامه ی فعلی تاریخیشون را هم فقط بچه ها باور میکنند! بخاطر همین هم هست که بچه ها دارن متملق و ریاکار و...بار میان!)
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
سلام. جناب آقای ....هنر شما چیست؟! نوشتن و تفسیر تاریخ با سلیقه ی خود و خواست عده ای ولو خلاف واقع! زمان حکومت استبدادی شاه هم طور دیگه ای میگفتی!! آخه شما چیکار به این بدبخت دارید؟ لابد تحویلتون نگرفته!راهکارتون چیه؟
جواب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
به نظز من تقصیر خود سه بچه ای بوده که حواسشان نبوده و زیر دست و پا رفتند. همیشه که بچه ها بی گناه نیستن ! ای بابا!
azra
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
چه کودکانی نظر دادی
کمی تاقل کمی تفکر
وای بر شما
اون بچه ها چوب ندونم کاری چند نفری مثل شما را خورده!
هنر خاله شادونه با اون صدای میو میو و ریز و زیر شون چند هزار نفری را عاشقانه به اون سالن کشید
ولی هنر شما همین جند نفری که مخاطب شما بودند از خودتون نا امید کردید.
دستت طلا!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
آقای معتضد ، شما مثلا معلم تاریخ هستید؟!!!!!!

مگه نباید یک مورخ حوادث تاریخی رو اونجوری که اتفاق افتاده بیان کنه؟!

پس شما تاریخ ساز تشریف دارید نه تاریخدان...
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۱۲
فرزان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
حالا چرا به این بدبخت شاه دونه گیر دادین.وقتی کسی تو این کشور سرجاش نیست همینه.چرا یقه فرماندار یا استاندار که اجازه برگزاری دادن رو نمیگیرین.شهر که مسئول مسئولیت پذیر نداره همینه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
منم همین نظر رو دارم، درسته هنر زیادی نداره ولی نسبت دادن مستقیم این حادثه به ایشون هم بی انصافیه، درسته خانواده ها سوگوارند اما عذاب وجدان چیزه دیگه ایست
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
حرف حق جواب نداره. درسته تصويري از اون برنامه نيست. اما مستند ذكر شده كه اين به اصطلاح خاله از بچه ها خواسته كه "زود برن پيش ماماناشون" ... حتي اگه 1 درصد هم مقصر باشه خدا ازش نگذره...
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
جناب معتضد باید همه چیزمون به همه چیزمون بیاد - مردمی که برای خاله شاهدونه عزیزترینهاشون رو به خطر میندازن ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
واقعا چرا آقای معتضد کاری به فرماندار و استاندار و ... نداره. آیا بی طرفی ایشان در مسائل تاریخی هم به همین شکله؟ بی خود نیست که تاریخدان محبوب صدا و سیماست!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
متاسفانه جناب معتضد بدون شناخت از مجرم ، هر کسی که در تیرسش قرار گیرد هدف قرار میده چه او گناهکار باشه و چه نباشه او از نظر قضاوت بسیار ضعیف است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
کاملا با آقای معتضد موافقم.آدم های کوچک و بی نام و نشانی که نه از کودک و رفتار با او چیزی می دانند و نه شعور لازم برای اداره ی یک برنامه ی استودیویی را دارند ! چرا باید اجازه داشته باشند شو اجرا کنند و میلیونی پول بگیرند. افتضاح خاله نرگس در برنامه ی رنگین کمان و فاجعه ی خاله شادونه در این اجرا ؛ همه اش نتیجه بی درایتی برنامه سازان تلویزیونی و مدیرانشان است که به چنین افراد ضعیف و بی هنری بها داده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
البته مادران محترم و مردم عزیزمان که فرهنگ خارج شدن از یک شو را هم ندارند مد نظر بگیرید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
وای بر مغلوب !!!! خسرو خان چی شد حالا که یک اتفاقی افتاده فهمیدی این زن هنرمند نیست ؟؟ قبل از این اتفاق نمیدونستی ؟؟؟ اگر میدونستی چرا نگفتی ؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
نگرفتی چی شد ؟! طرف تاریخدانه ، خب نمیتونه از قبل بگه که باید از بعدش بگه همیشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
واقعا که آقای معتضد ادبیات بسیار زشت و درخور خودشان را دارند
خانم زارعی فقط مجری برنامس نه مجری و مراقب فروش بلیط و درهای سالن وووو اگر ایشان گفتند که بچه بروید پیش مادراتون به معنی پایان یافتن برنامه و ایشان از بی مسئولیت مسئولان که خبر ندارد
چرا یاد گرفتید که با ادبیات خانوادگیتون به هر کی که خواستید بی احترامی کنید و گند کاری خودتونو بندازید گردن دیگران
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
حالا یه نفرم حرف حق میزنه میشه ادبیات زشت؟
خب راس میگه دیگه.اینا به اسم شادونه جمع شدن و شادونه وظیفه داشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
بابا جان به شادونه چه ربطی داره چرا شما اینقدر زود تقصیر رو به گردن دیگران میندازین
خوب راست میگه دیگه آقای معتضد کاملا بی ادبانه صحبت کردند
ح- ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
با سلام
اینجانب ضمن احترامی که به جناب معتضد قایلم ، نسبت به این اظهاراتشان انتقاد داریم.
البته بنده نیز همانند تمام ایرانیان از این حادثه غم انگیز ابراز تاسف کرده و به عنوان یک پدر شدیدا متاثر شده و ضمن همدردی با پدر و مادر داغدار این کوچولوهای عزیز
خدمت جناب معتضد عرض می کنم این اولین باری نیست که چنین برنامه ای اجرا می شود و جوادثی را در پی دارد.
همانند آن در کشور ما بسیار اتفاق افتاده و ما صرفا به دنبال فردی هستیم که محکومش کنیم و بهد هم همه چیز به خیر و خوشی تمام می شود.
بچه های بی گناه ما در سالنی که بنا به گفته برخی مسوولان یک هزار و 500 نفر گنجایش داشته بین سه هزار و 500 تا چهار هزار نفر را جای دادند.
چرا کسی از مدیریت و برنامه ریز این برنامه سوال نمی کند با چه عقلی این همه طفل بیگناه را در فضای محدود نگهداشتید تا چنین حادثه ای رخ دهد.
امروز جای ورود مدعی العموم به این مسایل خالی است.
این حادثه دل 70 میلیون ایرانی را به درد آورده است.
صرف مجکوم کردن مجری برنامه چیزی حل نمی شود و
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
مدعی العموم کارای بسیار مهمتری دارد
این مسائل که پیش پا افتدس
دارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
از نظر من معتضد کاملا درست مي گويد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
این برنامه برای کودکان بر گذار می شود و بچه ها خاله شادونه را دوست دارند که 4000 جمعیت یه شهر کوچک با اشتیاق به دیدنش می روند نه برای شما ها که سن و سالی ازتون گذشته و اگر بخوام با ادبیات زیبای شما تاریخ دانه به اصطلاح با سواد کشورمون صحبت کنم . اگر خاله شادونه میو میو می کنه بهتر از شما ست که تاریخ دروغین تحویل مردم می دهید و بابتش که ار ار می کنید پوله خوبی هم می گیری
کیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
البته این همان آقایی که با نقدی که بر مجموعه قهوه تلخ نوشت ثابت کرد که چقدر هنرشناس است آنجا هم با همین لحن وادبیات صحبت کرد.کتابهایی هم که در باره تاریخ می نویسه جزء ضعیف ترین کتابهای تاریخی است
ناصر
UNITED STATES
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
... من از معتضد خوشم نمیاد ولی حرف حق زده در این موردخاص ! فقط خاله شادونه صداسیماییها مونده بود سوار احساسات مردم اونهم بچه های پاک ایران زمین بشه / واقعا به کجا میرویم؟! ایا جان ادمها انهم بچه ها که فرشته اند و معصوم در این مملکت اینقدر بی ارزش شده که حتا یک مسئول نامسئول و پول پاروکن در ای ن مورد نظر نداده استعفا و استغفار پیشکششان!
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
درست میگویند این بنده خدا دل ما به درد آمد من خودم فرزند دارم اینها خیلی بی فکرند.
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
درست میگویند این بنده خدا دل ما به درد آمد من خودم فرزند دارم اینها خیلی بی فکرند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
گنه کرد در بلخ آهنگری ............ به شوشترگردن مسگری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
اتفاقا همین خانم در بلخ تشریف داشتند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
واقعا چگونه به خوتون اجازه می دید به این راحتی در مورد اتفاقی که در ان حضور نداشتید قضاوت کنید واقعا برات متاسفم جناب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
تخصص ایشان همین است! قضاوت در مورد چیزهایی که ندیده‌اند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
آقای معتضد شما برو تاریخت رو تحریف کن!
بی شعوری مسئولان خرمدره چه ربطی به مجری برنامه داره؟
در ضمن برای اجرای کار کودک حتما نباید کودک بود ... اگه صدای خاله شادونه به نظر شما بی مزه است به این دلیله که شما حداقل به اندازه بابای ایشون سن دارید و اصولا این برنامه برای شما ساخته نمی شه!
بی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
مرحبابه این نظر... یکی نیست بگه شما اگه مردی این حرف ها رو به استاندار و شهردار خرمدره بزن... بهتره بری تاریخ رو تحریف کنی آقا خسرو...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
من هم مثل دیگران از این حادثه دلم به درد اومد اما به نظرم خاله شادونه کمترین تقصیر رو در این اتفاق داشته و مسبب اصلی برگزارکنندگان این جشن هستند اما از اونجا که دیوار هنرمندا تو این مملکت کوتاست هر کی از راه میرسه به راحتی ازش بالا میره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پولش و معروفیتش به اسم خاله شادونس پس ایشونم مسئولیت زیادی داشته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
اگر مبنا معروفیته پس هر اتفاقی توی ورزشگاهها هم بیافته پای ورزشکارا باید وسط کشیده بشه ، این چه حرفیه آخه ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
کدوم هنرمند؟ من جز لوس بازی هنر دیگری توی این خانم ندیدم
mohammad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
jenabe motazed!
shoma baraye sokhanrani tashrif mibarid khodeton vorudo khoruje afrado kontrol mikonid?kanome zare vase bacheha sohbat mikone na shoma!shoma nitunan kanale tv ro avaz konin.gharar nist khale hadune ro bezaran kenar bejash amu motazed biad tarikh tarif kone!shoma hagh nadarid be shakhsiate kasi tohin konid.ba in harfa ham barnameye akhte v kam binandeye shoma dide nakhahad shod
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
وقتي 4000 نفر براي ديدن اين برنامه ميرن يعني كه از اين برنامه ها خوششون مياد بايد از نگاه بچه ها به برنامه هاي كودك نگاه كرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
معتضد جان تو اون تاريخ غير واقعي و من دراوردي كه به خورد ملت ميدهي كه فقط جهت چاپلوسي سياه رو سفيد و سفيد و سياه نشون ميدي كه از صد تا قتل و مرگ ضررش برا مردم بيشتره زورت رسيده به يك نفري كه تونسته محبوب كودكان باشه؟ بي عرضگي مسئولان برگزاري چه ربطي به اون داره .... حتما وظيف حمل و نقل و دسشوئو بردن اون طفل معصومام بايد اين خانم انجام ميداده....؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
هزار تا مثبت.واقعآ آقاي معتضد كه علاوه بر هنر كتاب سازي و تاريخ سازي به علم هواشناسي هم احاطه كامل دارند فكر مي كنند در هر موردي بايد نظر بدهند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
تاریخ بلد نیستید قضاوت نکنید. کجای تاریخش اشتباه هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
اقای معتضد وقتی قایق تفریحی پارک شهر غرق شد کجا بودن حالا زورشون به زن رسیده اگر جرات داشت اونموقعه صداش در میومد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
متوجه شدم چرا تا حالا یک دقیقه اون برنامه مسخره تاریخیتو چرا نگاه نمیکنم .بی ادبی وگستاخی تا این حد .آخه چه ربطی به اون بیچاره داره . شهرستانی با این جمعیت که یه سالن اجتماعات نداره تقصیر خاله شادونه هست؟ آقای گستاخ ، دوستان عزیز که گناه رو تقصیر فرماندار و استاندار و..... میندازین تقصیر هیچ کدوم از اینها نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
من گستاخی در حرفهای ایشان ندیدم جز حرف حق. گستاخی و بی ادبی بیشتر در حرفهای شماست ناشناس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
نه؛راست میگه دیگه؛باید به مسوولان اجرایی برنامه ایراد گرفت نه به صدای اون بیچاره.
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
مردم بیچاره ایران انقدر عقده شادی رو دارند که اینجور جان عزیزانشون رو به خطر میندازند برای لحضه ای شاد بودن.ایا رتبه جهانی شاد بودن 82درمیان100کشور زیبنده مردم ایران است؟!!!!!!!
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
موضوع مهمی است ودل هر انسانی را ازار میده...اما اقای معتضد شما را دیده ام که تاریخ نقل میکنی و یک تنه ویکطرفه هم قضاوت کرده ایده بعید نبوده که اینجا هم مانند قبل قضاوت خواهی کرد بقول معروف برای مبارزه با تر یاک فروشان باید زغال فروشان را را دار زد..
mohammad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
agha shoma boro tarikha tahrif kon! inkara be shoma marboot nist
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
آقای مورخ
باز این موجود بی هنر به اعتراف خود شما خنده ای به لب مردم و بچه هاشون میاره، شما با این همه ادعا چیکار کردی واسه این مردم.سایت وزین و محترم استدعا دارم این نظر رو مرقوم بفرمایید که این مدعیانهمیشه طلبکار اما فاقد هرگونه بازدهی ، از ورن خودشون در جامعه آگاه باشند.
سان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
آقاي معتضد يادتونه روزي كه خبرنگار شبكه دو وقتي هنوز پاتون به تلوزيون باز نشده بود پرسيد حالا شما طرفدار كدوم نظام هستيد شما در جواب گفتيد : چون تاريخدان نبايد جانبگراباشد طرفدار هيچ سلسله و نظامي نيستم؟!! يادتونه؟!!و يادتونه زماني كه به تلوزيون اومديد شروع كرديد به رو كردن اسناد عليه نظام هاي پادشاهي گذشته ي سرزمين خودتون و توپ رو به طرف اون سلسله ها گرفتيد نه ميخام بدونم يادتون هست يا نه؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
ديواري كوتاه تر از خاله شادونه نبوووووووود؟؟؟
معصوم
BULGARIA
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
با سلام
بنظر بنده باید با تمامی عوامل این چنین برنامه ها که فاقد هرگونه اسنانداردهای لازم می باشد برخورد قاطعانه کرد . البته متاسفانه چون پای خود مسئولین در این ضایعه دردناک به میان هست مطمئنا هیچ اتفاق و برخوردی با عوامل این چنان برنامه نخواهد شد . پس فقط می توانیم به خانواده معزا بگوییم تسلیت ما را پذیرا باشید !
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
حالا اگه خاله شادونه می گفت عزیزانم یواش برید بچه ها یواش می رفتن ؟مثل اینکه تا حالا رفتار ما ایرانی ها رو اینجور مواقع ندیدین ! صد رحمت به اپاچیا بچه هامونم عین خودمونن دیگه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
جناب معتضد! بفرمائید دیواری کوتاه تر از دیوار مجری پیدا نکردیدیا دیدید بد نیست خودتان را قاطی آجیل کنید ویا اینکه سفارش کار جدید داشتید! وگرنه برای نصیجت و انتقاد گوش های دیگری هستند که روی سخن با آنها داشته باشید.
جناب معتضد! برنامه هم برای کودکان است (نه اینکه انتقادی بر آن نباشد)شما برنامه های بزرگسالان را تماشا کنید!!
ملیحه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
با نظر استاد موافقم هر کس باید در حوزه ی تخصصی خود کار کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
استاد؟استاد چی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
استاد اینجا کی هست؟
اگر منظورتون جناب معتضد هست، ایشون بیشتر استاد تحریف تاریخ هستن تا استاد تاریخ.
df
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
آقای معتضد تورا سه نه نهکه فوت آتیش میکنی و خود شیرینی . آخه تو از هنر چه سررشته ای داری . سر پیازی یا ته پیاز؟
مردم بدبخت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
بنظرم جناب معتضد درست فرموده اند ولی فقط به خرطوم فیل دست مالیده اند وگوش وپشت ودم ویال وکوپال فیل را ندیده اند وکوتاهی مادران وفرماندار وریس سالن تربیت بدنی ونیروی انتظامی وازهمه مهمتر کوتاهی حاکمان فرهنگی مارافراموش کرده اند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
البته این کاملا منطقی بود که مجری برنامه به یچه ها سفارش گنه با نظم و ارامش و یکی یکی از محل خارج بشوند ولی بهرحال همه مشکلات رو از چشم ایشون دیدن درست مثل این هست که بگیم وقتی تو ورزشگاه درگیری پیش میاد مقصر ورزشکارها هستند
قاضي مرتضوي!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
معتذد جان.شما چه كاره اين مملكتي؟ مورخ؟منتقدهنري؟منتقد ادبي؟كارشناس مسئول نظم ورزشگاه؟مدير تخريب نظامهاي قبل؟
من كه نفهميدم!!
خاله ريز دونه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
البته ضمن اينكه اقاي معتضد ثابت كردند دست كمي از خاله شاه دونه ندارند اون صداش رو ريز مي كنه اينم تاريخ بدبخت ايران رو. اما براي اولين بار با ايشان موافقم من خودم معلم ابتدايي بودم و هميشه موقع خروج بچه ها كلاس دوم نظارت داشتم اونم تو كلاس 25 نفري كه مبادا حادثه اي پيش بياد . مقصر اصلي مجري برنامه است
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
جناب معتضد
هركسي را بهر كاري ساخته اند.اگرشماهم دراين خصوص اجازه اظهارنظر به خودت دادي ازصدقه سر حضورت درتلويزيون وبرنامه هاي آبكي تاريخيته كه واقعا هم يكطرفه قضاوت ميكني!!!اوگرنه كي شمارو ميشناخت. اگه اينطوريه كه جنابعالي مي فرمائيدكه همه تقصيرات گردن خاله شادونس(درحالي كه ايشون فقط وفقط مجري برنامه بوده است)وميبايستي كه انتظامات سالن را به عهده بگيرد چرا شما كه پارسال دوربين تلويزيون اومدتوي اتاق آقاي خاوري(مديرعامل اسبق بانك ملي ايران) وجنابعالي هم اونجا تشريف داشتيد وگل وبلبل به خاوري ميگفتيد،چرا همونجا جلوي 3هزارميليارد فسادبانكي رو نگرفتيد؟لابدميخواهيد بگيدمن كه خبرنداشتم وتازه اگرهم خبرداشتم وظيفه من نبوده !!خوب حالااگرهم خاله شادونه بيچاره هم خبرنداشته كه بي كفايتي مسئولين شهرقراره اين فاجعه روبباربياره واگرهم به فرض ميدونست نمي تونست دم در بايسته و4000نفررايكي يكي بيرون كنه.شما بروتوكاري دخالت كن واظهارنظركن كه بهت مربوطه.حافظه تاريخي اين مردم درخصوص عملكرد افراد ازحافظه تاريخي شما بهتر وعادل تره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
خیلی گشتم تا واژه ای پیدا کنم جواب آقای معتضد رو درخور شان خودش بدم ولی نتونستم چون نمی تونیم که مثل این آقا بی ادب باشیم
خیلی خوب شد که صحبتای این آقا رو به نمایش گذاشتید خیلی ها که نمیشناختنش الان دیگه خوب میشناسنش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
کجای حرفش بی ادبانه بود؟این خانم جز دلقک بازی مگر هنر دیگری هم دارد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
استفاده از این ادبیات برای یک تاریخدان به اصطلاح با سواد شرم آوره
خجالت بکش آقای معتضد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
حق را گفته. تو چرا می سوزی؟
برادر کوچکت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
تو دیدیش که بسوزه؟؟؟
خاله شادونه داره هنر نمایی میکنه خاله شادونه داره دل کودکان رو شاد میکنه خاله شادونه داره فرزندانشو به شور و هیجان میندازه-کجای کار خاله شادونه ایراد داره ممکنه لطف کنید توضیح بدین؟؟؟
ممکنه واضع و روشن بفرمایید کجای کار خاله شادونه دارای عیبه؟؟؟
از جناب معتضد بعید بود برای من غیر قابل باور و ببخشش هست.
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آقای معتضد اگه اینجوره که شما می فرمایید پس مورخان هم در جنایات دیکتاتورها سهیم هستند
سپیده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آدم های بزرگ عظمت دیگران را میبینند/ آدم های متوسط عظمت خود را میبینند/ آدم های کوچک عظمت خود را در تحقیر دیگران میبینند

دلم به حال دانشجویانی میسوزه که استادی مثل شما دارن، و متاسف برای تاریخ گوهر بار کشور همیشه پرافتخارم ایران که شما راوی اون هستی. وقتی شما از گذشته این مملکت که هر روزش پر از شادی و جشن بوده فقط و فقط از جنگ و کشت و کشتار صحبت میکنی بی شک نه تنها کودکان ما بلکه بزرگان ما را هم از گذشته خود فراری میدی. شما مسئولی پس نذار مدیون بشی به انسان هایی که به زنده بودن این مردم کمک میکردند و میکنند. من از این حادثه ناراحتم مثل بقیه ولی حوادث خیلی اسف بار تر تو این سرزمین اتفاق می افته که ما ازش بی خبریم. آیا من و شما در جایگاه قضاوت قرار داریم جناب معتضد؟
ناشناس
GERMANY
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
خموب معلوم برنامه خاله شادونه برای سن شما بی نمکه.. توقع داری برای بچه ها از انقلابو کشتار مغول حرف بزنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
آره دیگه
ناشناس
GERMANY
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
ای بابا ... روزگارو ببین..این چه حرفی یعنی تو خیلی در تاریخ صداقت داری .. انگار داره داستان علی مردان خان تعریف میکنه.....فکر میکنی برای ما خیلی جالبه.... برای بچه ها همون تغیر صدا اونقدر جالب بوده که اینهمه جمعیت در یک شهرستان جمع شدن.. تو یک کنفرانس مجانی بذار اگه صد نفر اومدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
100 نفر چیه ؟؟؟ بگو 10 نفر
ناشناس
GERMANY
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
اگه به فرماندار گیر میدادی چی میشد.... اون یک مجری بوده .. پولشم گیر برگذار کننده میاد یک درصدی بده به شادونه...چرا برای تو این همه ادم جمع نمیشه
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آقای معتضد راست میگه. این خانم به جز نازک کردن صداش و لودگی و اجرای شوی بی مزه چه هنر دیگری دارد. اصلا چرا او و عمو پورنگ و فتیله ای و ... باید اجازه داشته باشند شهر به شهر بگردند و دلالی راه بیندازند و از احساسات مردم سوء استفاده کنند؟
squat
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آدم يك يا دو رنگ باشه قابل تحمله ولي صد رنگش رو يه لحظه هم نميشه نگاه كرد.
شاه صاحب
UNITED STATES
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
گی گفته این تعبیر تنده؟ اولا هم فرماندار و هم زیر دستاش 100 درصد مقصرندوباید ازشون پرسید که وقتی جمعیت به این بزرگی یکجا جمع شدن توی شهرشون آیا نمیدونید که این جمعیت بزرگ که همه کودک هستن نیاز به مدیریت دارند اما از همه بیشتر باید تقصیر رو متوجه "خاله مرگدونه" و همکاراش دونست چرا که وقتی برای کسب هرچه بهتره درامد نقشه میکشن،نباید لحظه ای به فکر نظم و ترتیب اجرا باشن امثال این پول پرست ها واقعا به جز پول به چیز دیگه ای فکر نمیکنن
مطهري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
متاسفانه تب ثروتمند شدن تمام هنرمندهاومجريها رو گرفته اقاي مشايخي راست گفت كه هر كي رو تو خيابون پيدا ميكنند ميشه هنرمند مثل اون پيرمرده وپيرزنه كه مدير برنامه هم دارن
محمدرضا کشاورز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
سلام اگر در آن حادثه بودیم و یا تجسمی از آن حادثه داشته باشیم ، هرگز به لحن سخنان این آقا اعتراض نمی کنیم . حرف های این مرد از دل برآمده و بر دل خواهد نشست . خدا وکیلیهیچ آموزشی در برنامه ی این خانوم نیست . نه این که تقصیر مجری باشد او یک مجری است و مدیران این گونه برنامه ها باید از خرج بیت المال برای برنامه های مشابه این که خیلی زیادند ، خجالت بکشند ما از آن ها کار هالیوودی نمی خواهیم ولی در شأن مردم ما هم باشد چرا تمرکز همه ی کارها در ÷ایتخت که اگر یک روز در یک شهر کوچک شو اجرا شود باید به عزا تبدیل شود ÷س تقصیر کیه حتماٌ اطفال از دنیا رفته
رسولی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
اقای معتضد با توهین مشکل حل نمیشه بهتره حقیقت رو بگین و مسئولین امنیتی بیشتر مقصرن واقعا از شما بعیده این جور حرف بزنین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
امام علی (ع) می فرماید یستدل علی ادبار دول باربع 1- تقدیم الا راذل 2- تاخیر الافاضل3-تضییع الاصول4- تمسک بالفروع
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
بله ولی آخه پسرم....چه ربطی داره به....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
خاله شادونه را اعدام کنید همه چی درست می شه. آقای معتضد هم سرگذشتشو تو کتاباش می نویسه.
آخیش چه کیفی داره تو مملکتی که همه چیش درست شده زندگی کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
حللله.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
وقتی معتضد درباره برنامه کودک نظر کارشناسی میده حساب همه چی روشنه
برادر کوچکت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
فقط جای یه ماچ رو پیشانیت کمه عزیزم-احسنت-تباااااااااااارک
موندم جناب معتضد چطور اون همه و این همه مشکلات رو ول کرده گیر داده به خاله شادونه که محبوب قلب تمامی کودکان ایران عزیزمونه حتی حتی کودکان عزیز جان باخته خرمدره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
جای تاسف داره هیچکدام از مسئولین محض رضای خدا یک تسلیت نگفت.انگار جون آدم ها اینجا خیلی بی ارزشه و اینجور اتفاقا بی اهمیت هست. از معتضد و این طرز فکرش که همه گناه هارو گردن شادونه انداخت،خوشم نیومد ولی از اینکه هویج نبود و اظهار ناراحتی کرد،خوشم اومد.
alia
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
جناب معتضد ماشین تحلیل تاریخ هستند و من فکر می کنم چون نام این خانم با "شاه" شروع می شود ایشان بصورت اتوماتیک به نقد پرداخته اند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
عالییییییی گفتی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
عجب تيتر خنده داري: تعبیر تند خسرو معتضد درباره خاله شادونه
فك كن...
شناسه !!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
براتون متاسفم که به جای ابراز تاسف وناراحتی به خاطر این فاجعه این سایتو جای برای خالی کردن عقده هاتون انتخاب کردید و اصل موضوع رو فراموش کردید و بیتربیتی میکنید!
استاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
استاد معتضد حرف حساب رو زده.
جمع كنين اين خاله ها و عموهاي الكي رو. اينها خجالت نميكشند با اين سن شون ميان برنامه اجرا مي كنند. بچه ام گريه اش ميگيره وقتي برنامه اينها رو نگاه ميكنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
آقای معتضد کاری به دستی یا نادرستی حرفی که زدی ندارم فقط خودت خوب می دونی که این چیزی که گفتی هم در تاریخ ثبت میشه به اسم خودت!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
من با نظر آقاي معتضد كه فرمود اول بايد بچه هابروند بعد خاله شادونه كاملا موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
يادمه همين معتضدچند سال قبل توي مجله اميدجوان كلي از همين خانمهايي كه در برنامه كودك لباس شاد ميپوشند وبرنامه براي بچه ها اجرا مي كنند تعريف كرده بودكه فضاي شاد براي خانواده ها ايجاد مي كنند يادش رفته يا مثل تاريخ كه تحريف مي كنه حرفاي خودش هم ميخواد تحريف كنه خيلي باحالي خسرو خان تحريفچي!
حمیده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
شماها انگار خودتون بچه ندارید یک لحظه خودتونو جای مادرای داغدار بذارید.خاله شادونه مقصر اصلیه.کسیکه باعشق با بچه ها وبرای بچه ها کارکنه میدونه بچه ها بعد از مراسم با چه اشتیاقی به سمت مادراشون میرن.این خاله فقط به فکر پولشه .میگیره ومیره .نمیمونه که ببینه.با تاریخ مشکل دارین سر معتضد در میارین.تحمل شنیدن حرف درست از زبون کسیکه دوستش ندارین اینقدر سخته؟
زیبا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
به نظر من تقصیر برنامه ریز مراسم بوده در هیچ جایی با این ازدحام بچه رو ازمادر جدا نمیکنن اگه بچه ها پیش مادرشون بودن ازشون محافظت میشد وهیچ اتفاقی نمیافتاد به والدینشون تسلیت میگم حیف کسانی که قربانی کوته فکری دیگران میشن امیدوارم دیگه شاهد این حوادث نباشیم کار را به کاردان باید سپرد نه به کسانی که جیباشون خیلی بزرگه و باهیچی پر نمیشه متاسفانه در ایران هرکی به فکر جیبشه نه چیز دیگه ای .از ماست که بر ماست
ناشناس
GERMANY
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
چه گیری دادید ... حالا تو چرا کاسه داغ تر از اش شدی.. اشکال از فرهنگ ماست میگید نه سری به ایستگاههای مترو بزنید
ناشناس
GERMANY
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
حتما بچه ها دوسش دارن که همچین جمعیتی رقته .... تو هم میو میو کن شاید کسی دوست داشت
hosseini
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
با سلام
جناب معتضد مسلما قیافه و اراجیفی که به عنوان تاریخ بخورد مردم می دی از دید بچهها ترسناک و هول آوره.
بچه ها خاله شادونه با اون صدای نازکش به تمام تعالیمی که تو تو زندگیت یاد دادی ترجیح می دهند!!
راستی قراره چی بگیری که اینطوری حرف می زنی!؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
جناب آقای معتضد این واقعه که در طول زندگانی شما رخ داده را اینچنین تحریف میکنی،موضوعی را که از آن حتما" فیلم دارند و حداقل 4000 نفر آن را دیدند را اینگونه قضاوت میکنی وای به حال تاریخی که قرن ها از آن گذشته است و چه به خورد این ملت میدی از تریبون همان صدا و سیما که شما هم ازش استفاده میکنی،آخه این موضوع میتونه ده ها نفر مسئول داشته باشه که کوتاهی کردند چرا فقط وفقط مجری را به باد انتقاد میگیری؟مگر یک مجری کم سن وسال تجربه ای دارد که بتواند جلوی این اتفاق را بگیرد؟اینهمه مدیر و مسئول که در این مراسم ها وظیفه مدیریت دارند پس چه کاره هستند؟یا شاید از شما خواسته اند که نظر مردم را به بیراهه ببریند؟چرا از مسببین اصلی انتقاد نمیکنی؟واقعا" چرا؟! یک تکانی به خودت بده سری به اون منطقه بزن و موضوع را از نزدیک بررسی کن ،این موضوع چیزی نیست که بشینی و در کتابخانه ها دنبال مقصرش بگردی،البته اگر بتونی و یا بخواهی از جایت بلند شوی
mohammad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
begu bebakhshid
نکیسا سامی
NETHERLANDS
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
فکر نمی کردم آقای معتضد به جز تحریف تاریخ سررشته دیگری داشته باشد
ابراهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
اول بگم همه ما ایرانی ها از این واقعه بسیار متاثر و متاسف شده ایم ولی یکی از از کاربران به نام (هموطن) تعبیر بسیار زیبایی به کار برده - شبیه سازی حمله آپاچی ها- همه دوستانم که این تعبیر رو دیدن همشون اعتراف می کردن که متاسفانه تعبیر درستیه کافیه رفتار اکثریت مردم رو هنگام دریافت نذری، خروج از سینما، ورزشگاه، هیات های مذهبی و خیلی جاهای دیگه به یاد بیارین. من اهل تبریزم و سال 1364 و 65 کلاس پنجم ابتدایی رو شهرستان خرمدره خوندم فوق العاده مردم فهیم و فرهنگ دوست و خونگرمی داره خاطرات خوشی از دوران سکونتمان در خرمدره دارم. به نظر من هم این اتفاق تلخ به خاطر بی تدبیری مسوولین هماهنگ کننده و برگزار کننده برنامه بوده و ربطی به خانم مجری نداره. گاهی از اوقات هم واقعاً مردم تقصیری ندارن مثلاً اگه به محوطه پارک حجاج فرودگاه تبریز برین متوجه میشین بعد از اینکه هواپیمای حجاج نشست و حجاج از خروجی ها خارج شده و سوار خوردروهای مستقبلین شدند تازه میفهمند که توی چه گرفتاری گیر کردن یعنی همزمان چند صد خودرو از همه گوشه های محوطه حرکت میکنن تا از درب خروجی که فقط یک خودرو میتونه رد بشه عبور کنند. این یعنی نهایت بی تدبیری و بی احترامی به مردم.
ناصر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
آقای خسرو معتضد شما که در محل حادثه حضور نداشته اید اجازه بدهید تحقیق و بررسی بشود و بعد قضاوت کنید آیا در تحلیل تاریخ نیز به همین شیوه اظهار نظر می کنید ؟
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
مگر در حادثه مسجد ارگ. دریاچه پارک شهر پیچ. ولنجک راهیان نور وغیره مسوولان جواب دادن. که حالا به این حادثه گیر دادین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
آقای معتضد بهترنبودبجای خاله شادونه به مهران مدیری فریبکار نهیب میزدی که پول بی زبان مردم رو با چرندیات بالاکشید کسی که رسانه ملی وبیت المال درستش کرد حالا باید پول ازمردم بگیره انقلاب به کجا رفت وصیت حضرت امام چه شد
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
آقای معتضد فکر کنم اعتماد به نفس شما خیلی بالا رفته که در مورد همه چیز خودتو میاندازی وسط - خاله شاهدونه ما و بچه هامونو شاد می کنه -شما بگید چه خاصیتی دارید به غیر از تحریف تاریخ و چاپلوسی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
اصلا جناب معتضد چكاره هستند كه قضاوت كنند آنهم قبل از بررسي و محاكمه توسط مراجع صاحب صلاحيت.
ايشان بروند وظيفه خود را درست انجام دهند كه اگر روزي در اين مملكت قانون حاكم شود ايشان بايد جوابگوي تحريفهايي كه از تاريخ ميكند باشد كه با دروغ هاي خود چه لطمه اي به فكر جوانان ميزنند و تاريخ يك كشور را وارونه ميكنند . كه البته بخشي از آن از بي سوادي و بخشي از آن از مزد بگيري و خود شيريني است. در غير اين صورت ايشان اساسا صلاحيت حكم دادن ندارند و بايد در حد يك شهروند در يك كامنت اظهار نظر كنند . من به جاي خانم زارعي بودم ايشان را مورد پيگرد قضايي قرار ميدادم تا ياد بگيرند از جايگاه ويژه خوش خدمتي خود سو استفاده نكنند.آقاي معتضد برگرداندن تاريخ يك ملت بر طبق ميل يك عده گناهش كمتر از آنچه شما را آشفته كرده نيست. كه شما اگر انصاف داشتيد به آن فرماندار بي لياقتي كه ميگويد از تجمع 4000 نفر بي اطلاع بوده ميتاختيد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
همين استدلال در مورد بي مزگي برنامه خودش هم صادقه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
ایشان که فعلا متخصص ماستمالی تاریخ معاصر هستند و مبرا کردن بسیاری از خطاهای کرده و چسباندن به بسیاری از خطاهای ناکرده در واقع ایشان شریعتمداری بی ریش و سیبیلو هستند با ادبیات مشابه نمی دانم چگونه تاریخ نگار هستند وقتی واقعه حاضر را قلب می کنند و اینگونه قضاوت می کنند و متخلفان این حادثه ناگوار را تطهیر و بیگناهان را محکوم می کنند.
bato-adv
bato-adv
bato-adv