bato-adv
کد خبر: ۴۶۴۵۲۲
شبکه العالم روایت تازه از نحوه ترور دانشمند هسته ای ارائه کرد

ترور شهید فخری‌زاده از طریق ماهواره؟

ترور شهید فخری‌زاده از طریق ماهواره؟
پس از گذشت چند روز از ترور شهید فخری زاده روایت های تازه‌ای درباره نحوه این ترور منتشر شده است. امروز شبکه العالم وابسته به صداوسیما به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد، "شواهد و مدارک دست داشتن رژیم اشغالگر صهیونیستی در ترور محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای وجود دارد."
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۰ آذر ۱۳۹۹

فرارو- پس از گذشت چند روز از ترور شهید فخری زاده روایت های تازه‌ای درباره نحوه این ترور منتشر شده است. امروز شبکه العالم وابسته به صداوسیما به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد، "شواهد و مدارک دست داشتن رژیم اشغالگر صهیونیستی در ترور محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای وجود دارد."

این منبع مذکور افزود: "رژیم صهیونیستی عناصر متخاصم علیه انقلاب اسلامی را برای انجام عملیات ترور محسن فخری‌زداه استخدام کرده است."

اما نکته‌ی که العالم به نقل از این منبع اگاه مطرح کرده این است: "اسلحه استفاده شده در این ترور ساخت اسرائیل است که از طریق ماهواره کنترل می‌شود."


بیشتر بخوانید:

اولین بار روز گذشته نیز خبرگزاری فارس وابسته یه سپاه پاسداران اعلام کرد که ترور توسط یک سلاح کنترل از راه دور انجام شده است. 

فارس در روایت خود نوشته که تروریست‌ها از یک "تیربار اتوماتیک کنترل از راه دور" استفاده کرده اند. این خبر گزاری افزود: " طبق اطلاعات در این عملیات که حدود ۳ دقیقه طول کشیده است، هیچ عامل انسانی در محل ترور حضور نداشته و تیراندازی‌ها تنها توسط سلاح خودکار انجام شده است و به جزء محافظ شهید که مجروح می‌شود، هیچ فرد دیگری در این حادثه آسیب نمی‌بیند."

روایت خبرگزاری فارس را در اینجا بخوانید.

ترور شهید فخری‌زاده از طریق ماهواره؟

این روایت ها در حالی مطرح می‌شود که پیشتر از حضور چندین عامل تروریستی و چند خودرو در این عملیات سخن گفته می‌شد، حتی برخی شاهدان عینی از مشاهده عوامل تروریستی حرف زده بودند. حتی گزارش های صداوسیما در روز حادثه خبر از دستگیری یکی از عوامل می‌داد. واضح است که اینگونه روایت‌های ضدو نقیض هیچ فایده ای ندارد و شاید بهتر باشد که هر چه زودتر نهادهای امنیتی و مسئول در این باره توضیحات دقیقی ارائه کنند تا بیش از این درباره نحوه ترور شبهه ایجاد نشود.

bato-adv
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
دوباره باید از رئیس جمهور کانادا کمک گرفت وگر نه ..........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
اون کاندایی که اصلاخ طلب و خودی است
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
آقا مگه این بنده خدا محافظ نداشته چرا خبری ازشون نیست؟؟؟؟
امید حسینی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
خیلی ظلم شد
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
نداریم نون اشکنه ... درخت میشکنه اینقدر زر زر نکنین همش بلوف ...
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
این چه امنیتیه که خودشون هم ندارن
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۲۳
نام
Germany
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خود اسراييل هم گيج شده با اين همه تئوري! فردا مي گويند ترور توسط وان ابي توليد اسراييل بوده و خودسر عمل كرده.
نام
Germany
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
از خود اسراييل بپرسيد بجاي اين چرنديات!
ابومالش
-
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
پاسخگو نیستند گوگولی
کیشو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
همیشه بعد از این اتفاقات شوم شاهد بمباران ذهن مردم با انواع خبرهای باورنکردنی هستیم. مگر
رسیدگی به این واقعه متولی ندارد؟ کدام نهاد یا سازمان امنیتی ویا قضایی یا پلیسی مسئول رسیدگی وخبررسانی به مردم است؟ اگر واقعا مسئولی برای رسیدگی به این واقعه اسف بار وجود دارد چرا صدایی از آن بلند نمی شود؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
عزیزم از غیب نطنز زدن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
عزیز دل برادر اگر مسئول داشتیم که حال و روزمون این نبود.
ناشناس
-
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
فقط به نظرات دکتر شمخانی عنایت فرمایید
نام
Germany
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
فيلم فضايي است مگر ؟ از طريق ماهواره ، سلاح اتوماتيك ، ماشين وانت ابي ساخت اسراييل ..،،
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بهتر ه زودتر در مورد ترور شهید فخری زاده توضیح داده بشه نه مثل هواپیمای مسافربری آنقدر ضد ونقیض حرف بزنید که مردم رو خسته کنید ودست آخر اخبار واقعی رو کس دیگری به مردم بگه فقط صداقت داشته باشید نه دروغ نه عوامفریبی
ناشناس
-
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
چشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
شما هم انتظاراتی داری ها،صداقت!!!!
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بهتر ه زودتر در مورد ترور شهید فخری زاده توضیح داده بشه نه مثل هواپیمای مسافربری آنقدر ضد ونقیض حرف بزنید که مردم رو خسته کنید ودست آخر اخبار واقعی رو کس دیگری به مردم بگه فقط صداقت داشته باشید نه دروغ نه عوامفریبی
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
با تلسکوپ هابل نشونه گرفتن بعدش ترمیناتور از تو نیسان زده
ابولی
-
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
از کامپیوتر استفاده شده و گرنه عملیاتی به این سرعت و بدون تلفات امکان پذیر نیست
سهیل
United States of America
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
مگه اسرائیلی ها کامپیوتر هم بلدن؟
ناشناس
-
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
دوره مقدماتی را کارگاه مش رجب فراگرفته اند
نام
United States of America
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
در هر حال جه از اسمان و ماهواره و جه از درون يا بيرون حمله به اشخاص و تاسيسات و سايت ها سوء قصد و حمله بشود ؛ پاسخ متناسب بدليل ضعف حفاظتي و اطلاعاتي و عدم توانايي مقابله به مثل ؛ مايه شرمساري است.
يكي از دلايل امتناع از مقابله به مثل چسبيدن به امال دنيوي و زندگي اشرافي و نگراني از دست دادن اين تعلقات مادي است .
ناشناس
Turkiye
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
دقیقا همین طوره در این مملکت کسانی که پست و منصبی دارند اصلا به کاری که بر عهده اونها گذاسته سده حالا هر کاری که میخواهد باشد ندارند و فقط و فقط و فقط در فکر این هستند که چطوری بار خودشان را برای چند نسل ببندن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اینجوری که آبروریزیه!! مصداق اینه که جوری زدند که نفهمیدیم از کجا خوردیم!! پس این همه های و هوی و به طبل جنگ کوبیدن برای چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بهترین کامنت اینه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
جنگ زرگریه
اینطوری آمریکا میتونه سلاح هاشو تو خاورمیانه بفروشه، آقازاده ها هم تو آمریکا میتونن به خوبی و خوشی زندگی کنن
ناشناس
-
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
همانطور که مسئولان گفته اند پاسخ مقتضی قبلا داده شده
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
رله ماهواره ای چیز عجیبی نیست....مشکل اینجاست که قطعا یکی از ماهواره های جاسوسی امریکا حرکت خودروها زیر نظر داشته(ماله کش های امریکا بیان وسط).....نکته بعد شیوه و نحوه محافظت است که قطعا در وزارت اطلاعات و حفاظت سپاه ادم دارن.....نکته بعد مصاحبه جواد لاریجانی با نگاه یک است که رسما به اسرائیلیها کد داد که نیروی نخبتون را نمیکشیم تحت عنوان ما عالم کشی نمیکنیم پس دست داشتن شبکه وابسته به لاریجانی ها بسیار محتمله بخصوص که رئیسی رفته سراغشون....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
عجب! پرفسور به همین خاطره که صادقشون الان تو مجمعه تشخیصه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
از کدوم ساقی جنس میگیری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
ساقیت حلال خوره
امین میرزائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
از وقتی شبکه های سیمارو HD کردن و بردن رو ماهواره مرگ و میر هنرمندا زیاد شده . فکر کنم اون سانتافه و چن تا موتور سواری که تو صحنه ترور شهید فخری زاده حضور داشتن "اسکای واکر" و دوستاش بودن که باعث ترور مرحوم پرویز پورحسینی و کامبوزیا پرتوی و چنگیز جلیلوند شدن از طریق ماهواره !!! فقط تکلیف ارتباط همایون ارشادی فیلم "درخت گلابی" رو با این یارو "ارشاد کریمی" روشن کنین که میگفتن پیمانکار نفوذی گلابیای نطنز بوده !! در ضمن ... همراه اول منم روز حادثه قطع بود ... به نظرم کار استیون اسپیلبرگ( سازنده فیلم صهیونیستی فهرست شیندلر) یا رفیق فابریکش مرحوم "ئى تى" بوده!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اینقدرزرنزن
ناشناس
-
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
قبلا اسناد از یلغوزاباد به اسراییل منتقل شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
دمت گرم میرزا روحمون شاد شد
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
گیریم که ادعای العالم در رابطه با ترور از طریق سلاح قابل کنترل با ماهواره صحیح باشد.خود اسلحه را چه کسی در آن محل جاسازی کرده بود؟ نکند ادعا میکنند که این را هم از طریق ماهواره به پایین پرتاب کر ده اند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
گفتند صاحب وانت 8 آبان از کشور خارج شده!!!!!
ناشناس
-
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
از چتر نجات خلبانی غافل گیر نشوید
نام
Germany
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
فيلم فضايي شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
جنگ ستارگان شد.
ناشناس
-
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
دراماتیک و نوستالزیک با خمیرمایه ای ازتحیر و فانتزی
نام
Germany
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
برای سرپوش گذاشتن به بی لیاقتی نهادهای امنیتی هزاران سناریو می نویسن !!!!!!!!!
اظهارات شاهدان عینی ، راننده کامیون ، اولین گزارش صدا و سیمای میلی و ...... هیچکدام با یکدیگر همخوانی ندارد !!!!!!!!!!!!
شبکه العالم که مثل خبرگزاری فارس مشخصه دست کدام نهاد و ارگانه ، خواهشا بیش از این ابروریزی نکنین !!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
این گزارشات توخالی و رد گم کن نشان از عمق نفوذ اسرائیل دارد. مسئولین لفا بیدار شوید
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
پس اونایی که شهادت دادن دیدن خالی بستن؟
ناشناس
-
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
کسی انجا نبوده یعنی انسانی نبوده
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
متاسفانه عزیزان عنایت درستی به جملات و کلمات ندارن. درسته که گفتن دروغ رو هرچی‌ بزرگتر بگی باور کردنش راحت تر میشه.
ولی شما به کلمه ( بزرگتر ) توجه کافی نمیکنید. دروغ بزرگ با دروغ احمقانه فرق داره ها.
حالا هرچی خودتون صلاح میدونید. ما کی باشیم که دخالت کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
شما اگر تاخیر فرمان از ماهواره رو در نظر داشته باشین متوجه میشین که همچین چیزی غیر ممکن است
تا بخواد دستور شلیک به یک فرد از ماهواره به سلاح برسه دیگه فرد مذکور در اون نقطه نیست
برای درک بهتر میتونین از والدینتون بپرسین زمانی که خطوط ارتباطی بین کشورها ماهواره ای بود (در حال حاضر فیبر نوری هست) چقدر زمان میبرد تا پاسخ سلام خود را از کشوری دیگر پشت تلفن بشنوند
حالا بگین سلاح کنترل از راه دور باز یه حرفی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
کار جیمز بانده
ناشناس
-
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
شون کنری چند هفته قبل فوت شد پس ایشان نبوده
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
ناشناس ۱۳۳۵

متاسفانه در این مورد اشتباه می‌کنید. شما رو ارجاع میدم به ماهواره های استارلینک که تاخیری بین ۲۰ تا ۹۰ میلی ثانیه دارن.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
فقط مساله تاخیر ماهواره نیست. مساله این است که کنترل خودکار باز معقول تر به نظر می آید تا کنترل ماهواره ای
محمد عبادی
United Arab Emirates
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
فرمانده محترم سپاه قول داده بودن اگر یک تارموی ازسریک ایرانی به دست دشمنان این ملت بیفتد کلک و پشمشان را میریزیم اگر به گفته خودشان عمل نکنن مردم دیگر به سپاه هم اعتماد نمیکنن همانطوری که به مسئولین امنیتی کشور دیگر امیدی نیست اعتبار امنیت وغرورایرانی خدشه دارشده درروزروشن درمرکز کشور یک دانشمند بنام کشورراترورکنن بدون به جاگذاشتن ردی متواری بشوند انتظاردارید مردم به حرفهایتان اعتماد کنن این کویو این میدان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بنظرم بجای تقابل سیاست تعامل در نظر گرفته شود بهتره طرفین متعهد شوند چشم طمع به خاک و شهروندان هم نداشته باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ظاهرا شما خیلی عاشق جنگی.
ناشناس
-
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
کرک و پشم
ناشناس
-
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
درخت دوستی بنشان که کام دل ببارارد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
همچین بنام هم نبود تا روز قبل از ترور
Behnam
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
همونطور که کسی جنگ رو دوست نداره، هیچ‌کس حقارت و ذلت رو هم نمی‌پذیره.
هنوزم بعضی از اساتید نسخه تعامل و درخت دوستی و... می‌پیچند. اون وحشی ها که هر روز تنش رو بیشتر میکنند هم لابد با این حمله‌ها و ترورها درخت دوستی می‌کارند.
غیرت ایرانی
Germany
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خاطرتان هست چند وقت پیش اسرائیل یک ماهواره جهت رصد
فعالیتهای اتمی ایران در مدار زمین
قراردادپس ديگه همه چی معلومه
¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Germany
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
غیرت جان! من تحقیق کردم با همان ماهواره وانت نیسان و الوارها را در آب یک پیاده کرده بودند
ناشناس
-
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ان یک جعبه عکاسی معلق در هوا بود نه ماهواره ثانیا توسط ایران پرتاب شد
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
یه بار میگن محافظه مرد یه بار میگن زخمی شده ، خو ب از اون بپرسید چی شده و چی دیده؟
احتمال داره نیسان آبی را سر راه گذاشته باشند و در رفته باشند ،بعد از داخل نیسان آبیه با سلاحهای اتوماتیک و مانیتورینگ از راه تیراندازی شده ، و بعد هم بمب تعبیه شده درنیسان را ترکوندند تا آثار جرم نابود بشه.
ناشناس
-
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
مگر می توان هر چرا دید گفت؟
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اینهمه ادعاهای توخالی درباره وجود اقتدار اطلاعاتی و امنیتی فقط هنرشون کنترل چندتا دانشجو و فعال بی آزار مدنی بوده و بس ما چقدر احمق بودیم که باور می کردیم این ادعاها را
خاله لندنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اینجوری شما که دارین از اسرائیل یه موجود پیچیده فرازمینی میسازین که از راه دور آدما رو میکشه ولا ما هم تو خونه خودمون دیگه میترسیم
اگه اینجوری از راه دور آدم میکشه پس توانایی اینو داره هر کسی رو که بخواد بکشه
اینقدر این اسرائیل جنایتکار رو بزرگش نکنین
بهتر نیست سازمان های امنیتی کشور به یه جمع بندی کلی برسند و موضوع رو به ملت گزارش دهند
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
استفاده از اسلحه رباتیک خیلی مسخره ست. اسراییل متخصص پهپادهای انتحاری کوچیکه چرا باید از اسلحه براتیک که کار باهاش خیلی سختتره .حمل و نقلش صد برابر سخت تره. همینطور اینکه خودرو حامل شهید راست بیاد تو تیر رس همچین اسلحه ای هم خیلی بعیده. اگه قرار بود از همچین سطحی از تکنولوژي استفاده بشه ابزارهای بسیار کاراتر هم تو دست داشتن. به نظر این سناریو یک داستان نویسی برای عکسهاییه که از محل حادثه به دست رسانه ها رسیده. احتمالا با هدف کوچیک نشان دادن کم کاری ها.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
هنوز با دلیل قانع کننده ثابت نشده کار اسرائیل است. ابتدا قتل های زنجیره ای را هم میگفتند کار اسرائیل است.
ناشناس
-
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اموزششان کامل نبوده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
درد اینجاس که این همه تئوری در مورد نحوه عملیات دارن میدن بیرون، اما از حفره امنیتی غافل شدن!!! وانت آبی ، مسلسل اتوماتیک، ماهواره فلان یعنی چی؟ قبول کنید سرویس اطلاعاتی ایران ضعیف عمل کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خب فلسفه این تئوری ها همینه که افکار عمومی رو از ضعف امنیتی و اطلاعاتی منحرف کنند و هیچکس نگه تو این مملکت چه خبره
مکانیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
برم یک کیلو تخمه بخرم واسه سناریوی بعدی
داستان هر سری جذاب تر میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
گویا نویسنده گزاش العالم نویسنده فیلمهای بالیود هم هست.شلیک مسلسل از روی سه پایه و با کنترل ماهواره ای .لابد مسلسل با برخورداری از هوش مصنوعی قیافه آدمها را شناسایی و حتی قادر بوده هدف را هم در ماشین و هم بعد از خوابیدن روی زمین شناسایی و رهگیری کند ضمنا این مسلسل ساخت اسرائیل بوده.داداش! توهم تاکجا؟!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خودتو مسخره کن نکبت
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
دقیقا
خاکستر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
خبرازقیمت تخمه نداری وگرنه فوراعملیات انتحاری می کردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
یک کیلو کمه ، یک کامیون بخر
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ظاهرا با خیال راحت می تونن هر صلاح و تجهیزاتی را وارد کنن و هیچ ردی جا نزارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
سلاح
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اینطوری میخواین برید به جنگ اسرائیل و آمریکا... همچین زد و دررفت که الان سه روزه دارید دور خودتون میچرخید از بس گیج شدید .... حتینمیدونید از زمین خوردید یا از هوا. حضوری خوردید یا مجازی.
لااقل یکیتون حرف بزنه تا ببینیم چی میگین...
ناشناس
-
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
تبارک الله
نام
Germany
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
تفنگ احتمالا ریز پردازنده داشته از طریق ماهواره فعال کردنو الی اخر. خودتونو سیاه کنید تا حالا 3تا سناریو ارائه دادید.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
تنها چیزی که به ذهنمون میرسه مثل فیلم Transformerters است . یعنی نیسان آبی از حالت ماشین تبدیل شده به حالت ربات و ترور رو انجام داده و کسی هم در اون محوطه دیده نشده D:
ناشناس
-
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
و باز دوباره جمع شده و تبدیل به نیسان شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
وانت نیسان آبی افتاد تو بورس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
خخخخخخخخخخخخخخ عالی بود دمت گرم
Xlarge
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
۱۶:۲۹
کلی خندیدم..
آفرین به این خلاقیت
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
با این همه سناریو کلن مشخصه همه چیز نمایشه
کدوم ترور ؟؟؟؟؟
همه اش فریب مردم بدبخته
نام
Netherlands (Kingdom of the)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
آقای شمخانی گفتند نیروهای ما می دونستند که در این مکان این شخص قرار است ترور شود!!!!
ناشناس
Germany
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
این دیگه چه حرفیه!! !!! اگه میدونستن چرا خنثی نکردید.پس کاسه ای زیر نیم کاسه است
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بله مصاحبه عجیبی بود
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
عجب ژول ورنی بوده اون که این سناریو رو نوشته.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
همه چی داشت به سمت صلح پیش می رفت که ناگهان وارد جنگ فضایی شدم این سناریو را کی نوشت معلوم نیست
ناشناس
Germany
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
دوستان با این حرف آخر اسلحه خودکار معلومه میخوان پرونده رو ببندند.حالا دلیلش چیه بعدا معلوم میشه
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خودرو شهید فقط در ۴ یا۵ نقطه تیر خورده همسر و راننده هم سالمند پس قضیه ۱۲تیرانداز و رگبار صحیح نیست. استفاده از تکنولوژی بنظر صحیحتراست
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
ولی گلوله ها از زوایای مختلف آمده
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خودرو شهید فقط در ۴ یا۵ نقطه تیر خورده همسر و راننده هم سالمند پس قضیه ۱۲تیرانداز و رگبار صحیح نیست. استفاده از تکنولوژی بنظر صحیحتراست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
لطفا ماله نکشید!
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اگه شما میگی‌ لابد درست میگی. قانع شدیم. حالا چطوری میخوان با هیولائی که با ماهواره کلیدی ترین شخص هسته ای کشور رو ترور‌ میکنه بجنگیم. تا اونجایی که یادم میاد قرار بود با سطل آب این غده سرطانی رو محو کنیم. به نظرتون حالا چیکار کنیم. صبر کنیم خودش محو بشه؟
ناشناس
United States of America
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
به سهیل. برای از بین بردن این سرطان و تجهیزات از طب سنتی و جوهر بنفشه و گیاهان علفی استفاده شود زودتر به نتیجه می رسیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
سهیل روغن بنفشه استفاده کن خوب میشی
ابولی
-
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
لازم است با پرتاب موشک های بالستیک قاره پیما و فرستادن پهبادهای اقیانوس پیما و رزمناوهای خوفناک اسمان را نا امن کرده تا همه سرجای خود بنشینند البته بیست چهارساعت
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
مگر نمی گویید چند تا ماشین محافظت از ایشون رو بعهده داشتن،گیرم یکی از محافظ ها شهید شد پس بقیه کجا بودند که این همه سناریو سازی و سناریو نویسی میشه و هر دقیقه یک خبر جدید منتشر می کنید؟!!!اون هایی که باید می زدند زدند و رفتند با این وضع قراره کی رو گیج کنید؟ملت همیشه در صحنه رو؟!!
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
یه نرم افزار دارن dna طرفا بهش میدن دکمه سرچ را فشار میدن . ماهواره محل طرف را پیدا میکنه بعد دکمه فایر را میزنن و ماهواره با لیزر تامام!
نام
Germany
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
این توهمات آبکی بذارین کنار کسی خر نمیشه
اصل داستان اینه که رکب خوردیم بد هم خوردیم
نام
United States of America
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خلاصه حرف : ما میگیم نزدند شما هم بگید نزدند. وقتی گفتیم ما زدیم شما هم بگید ما زدیم. مفهوم شد یا اینکه البانی نشین و حیفا نشین هستید و به بچه ها بگیم از شرمندگیتون در بیان؟!
جاسم زبیداوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
پس سربازان گمنام حضرت موسی صحت دارد ؟
ناشناس
United States of America
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
همه مشکل اینه که نتانیاهو هم خودش را یک پا جانشین موسی روی زمین می داند. تمام حرفش این است که در تورات امر شده که اگر دشمنان شما در جایی مشغول تدارک حمله به شما هستند قبل از اینکه برنامه خود را انجام بدن به انها امان ندهید. خلاصه خودش یه پا پا منبری است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
خخخخ گل گفتی.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
احتمالا سرنخ از ماهواره آویزونه بکشین پایین شاید بیافته دستمون!
بدبخت
Germany
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
توصیه میکنم تا اطلاع ثانوی سوار هواپیما نشین، اینا که جز غمپوز در کردن کار دیگه بلد نیستن، دماغشونم که یکی دیگه باید بکشه بالا،
ایرانی ام که نیستن دلشون واسه این ملت بسوزه، مراقب باشید تورو خدا
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اینطوری پیش بره فکر کنم طرفو با تفنگ ساچمه ای از کره ماه زدن!!!
نام
Canada
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
تشکیل شده از تاریخ. و تاریخ ایران از دو قسمت اصلی یعنی قبل از اسلام و بعد از اسلام تشکیل شده. مانند همان معماری بنای میدان ازادی ایران واقعی ترکیبی از هر دو قسمت است. نمی شود کسانی از یک قسمت ان دفاع کنند و انتظار داشته باشند که مردم ایران اینها را مساوی با مفهوم ایران قرار دهند. چه مستقیم چه غیر
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
دیگه لزومی نداره درگیره روشش شیم. اون باشه واسه کار شناسا. همه میدونن کی نقش داره. پس یجور تو خال اونا بزنیم. نامحسوس. جوری که جز بده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
البته وسط خال سیاه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
اونوقت شما کارشناس زدنی که داری در مورد خال زدن نظر میدی؟!! لطفا شما هم نامحسوس کلا نظر نده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
اول بیا کنار گود بعد بگو لنگش کن
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
یعنی توی اون جاده هیچ ماشین وآدم دیگه ای نبوده که چیزی دیده باشه.؟یا شاید هم از قبل عبور ومرور رو قطع کرده بودند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
از قبل جاده را بعلت تعمیرات بسته بودند
خاشقچی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
اینجوری که دارن سناریو جدید مینویسن
یکی میگه با ماهواره زدن
یکی میگه ماهواراه مسلسل رو کنترل میگه
یک میگه با بشقاب پرنده زدن
بنظرم مانوری چیزی بوده بچه های خودی زدن
الانم نمیتونن بگن اشتباه شده ببخشید
احمد
Norway
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
فرداست که بگویند کلاهک اتمی در کار بوده
ا یرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
این قشنگ ترین اظهار نظر وبه واقعیت نزدیکتر بود
نام
Sweden
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
چون قافیه تنگ آید
شاعر به جفنگ آید
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv