bato-adv
کد خبر: ۲۷۰۶۱۶

(نظر شما) آیا احمدی نژاد می تواند طلبکار باشد؟

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرارو- در حالیکه مقامات دولت حسن روحانی پس از صدور حکم مصادره دو میلیارد دلار از اموال ایران در آمریکا به افشاگری در این باره پرداختند و اعلام کردند که این حکم حاصل خطای فاحش دولت احمدی نژآد در خرید اوراق قرضه از دولت آمریکا بوده است، دفتر احمدی نژاد امروز بیانیه ای طلبکارنه در این باره صادر کرد.

در بیانیه دفتر احمدی نژاد به گونه ای القا شده است که حکم صادر شده حاصل عملکرد دیپلماسی دولت یازدهم بوده است.

این بیانیه با فراموش کردن تمام خطاها، فسادها و سوء مدیریت های دولت های نهم و دهم به گونه ای وانمود کرده است که دولت احمدی نژاد مانع غارت اموال ایران بوده و دولت حسن روحانی جاده صاف کن غارت اموال ایران است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «غارت دو میلیارد دلار از منابع مالی ایران، دقیقا در زمان حضور وزیر امور خارجه در آمریکا و ملاقاتهای خصوصی و محرمانه طولانی و مکرر ایشان با همتای آمریکایی او روی داده است. آیا این حادثه هیچ رابطه ای با ملاقات و موضوعات مطروحه در این مذاکرات ندارد؟ آیا این امر ادامه سناریوی تحقیر دولت و ملت ایران نیست؟»

متن کامل این بیانیه را در اینجا بخوانید.

مخاطبان می توانند نظرات خود را درباره مفاد این بیانیه و پاسخ هایشان را به محتوای طلبکارانه آن ذیل این خبر بیان کنند.

توجه: کامنت های و مطالب حاوی توهین و افترا منتشر نخواهد شد.

bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
نتیجه کار محمود و روحانی برای مردم یک چیز است فقر و بدبختی در نتیجه یا این یا اون اصولا بحث مفیدی نیست
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
بزرگترین خدمت دولت نهم ودهم به اغنیا سه برابر کردن دارائی انها
وبزرگترین ظلم به طبقات ضعیف جامعه یک سوم کردن سرمایه انها در یک شب بود چون دلار اغنیا سه بربر شد وتومان فقرا شد سه ریال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
بسمه تعالی
خیر
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
نه فقط روحانی با کلید گم شده و تاسیسات هسته ای برباد رفته می تواند طلبکار باشد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
لطفا دست از سر رییس جمهور سابق بردارید و به رفع مشکلات مردم بپردازید. در این سه سال چه کرده ایم؟؟؟؟
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۲۰
ناشناس
United States of America
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بله میتونه طلبکار باشه .سنگ پایه قزوینه دیگه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
من قزوینی ام. به ما توهین نکن !!
سنگ پای ما مفیده
عاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
خخخخخخخخخخخخخخخ
تهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
محمود و گروه پایداری باید میلیارد ها دلاری را که غارت کردند برگردانند .اینها اموال مردم ایران هست .
ناشناس
France
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
ایشون اگه از پشتیبانی بعضی ها مثل خودش برخوردار نبود الان باید چندین بار محاکمه میشد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
میتونه طلبکار بشه میدونید چرا ؟؟؟چون در مملکت ما همه چیز برعکسه!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
ایشون چه محاکمه بشوند چه نشوند . در دادگاه عدل الهی وملت مظلوم ایران تا روز قیامت به جرم دروغگویی و مردم فریبی بدهکار و محکوم خواهند بود .
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اینکه تازه گی نداره - کار ایشون در تمام مدت هشت سال زمامداری همینطوری بوده اگر غیر این بود باید شک کرد. نه معذرت - نه پوزش - نه حتی گفتن اینکه نتوانستیم بهتر خدمت کنیم و اگر اشکالی بوده - کم کاستی بوده و ... هم برای آقایان افت دارد.
اصلا معلوم شد که آن مبلغ درآمد 800 میلیاردی در کجا هزینه شد؟؟؟
اصلا دولت ایشان میتواند جوابگوی آن همه پاکدستیهایی که به این مملکت همچون شخم زدن از بیخ این کشور بود را بیان کند؟
همه کارهای ایشان با این قیافه حق بجانب و کیش شخصیت قابل توجیه است.
والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
خواست همه ملت ایران محاکمه ایشان هست.لطفا رسیدگی کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
ببخشید مگه عراقچی نگفت این اوراق زمان آقای خاتمی خریداری شده؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
فقط دم احمدی نژاد گرم. خوب حال شما شر و ور گوهارو میگره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
فقط احمدی نژاد.
زنده باد احمدی روشنفکر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
ما سنگ پاها از نامبردگان اعلام برائت میکنیم.
حمید
Viet Nam
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
می تواند رو ولش، پایداری چی ها و احمدی نژاد همیشه طلبکارند از عالم و آدم !!!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
مهرفروزنده چو پنهان شود شب پره بازیگر میدان شود
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
تمامی دولتها در کشور های دیگر خرید سهام وسرمایه گذاری می کنند اما حفظ آن به عهده دولت بعدی نیزاست واین حرف که دولت قبل اشتباهی سرمایه گذاری کرد به هیچ وجه قابل توجیه نیست دولتهای گذشته هم این کار کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
چرا نمیفهمید این یه کار دیپلماسیه؟؟؟؟چرا نمیفهمید!!!!مثل من احمدی نژادم
ناشناس
United Arab Emirates
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
چقدم بامزه ای شمااا و همفکرایی بی مزت ..خخخ شد نظررر آخه ..!! معلومه خب از شما بیشتر از این توقع نیست..!!!
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
احمدي نژاد بيت المال را به باد داد هيچ !!!
با وضع كردن بعضي قوانين ، راه دزدي را نيز باز كردند .
نمونه بارز آن دادن امتياز به استاد دانشگاهها و اعضاي هيئت علمي آنها و ...... بنام مناطق محروم ولي بكام ثروت اندوزان و.....
امید
Singapore
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بله. قطعا. ایشان مثل همیشه میتوانند طلبکار باشند :)
جهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
ایشون طلبکارند چون برای مطالبات قانونی مردم و بیت المال حساب پس نداده اند بخاطر اینکه قانون برای همه یکسان نیست اگر بود احمدی نژاد و همکارانش باید محاکمه میشدند که نشدندن و تا محضر خداوند باید صبر کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
با این فضاحتی که در این دوره داریم می بینیم،اومدن احمدی نژاد لرزه ای بر اندام مخالفان هست و گرنه این همه اسمون و ریسمون کردن نداشت.باید جریان های تخریب کارشون رو انجام بدن و اونقدر تبلیغات منفی و مقصر نشون دادن احمدی نژاد و حامیان در همه زمینه ها اعم از الودگی هوای تهران و کلان شهرها و خشک شدن اب دریاچه ارومیه و شکاف لایه ازن و منقرض شدن نسل دایناسورها وغیره و غیره رو تو بوق کرنا بکنند تا دوره بعد به فرض اومدن،پیروز نشه.
البته این طیف اصلاحات و دنباله رو ها جاروجنجال و دادوهوار زیاد راه می ندازن اما از برکت خداوند،کیسه ها شون همیشه خالی و سوراخ هست.
ایران آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اولا که این اوراق مربوط به سال 2003 هستش ثانیا این اوج خباثت هست که اتهامی را به برادرت بزنی و نگذاری او از خودش دفاع کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
آقای ایران آزاد شما که به بقیه تهمت براندازی و فتنه زدید کجا کسی تونست از خودش دفاع کنه

ما که میگیم محاکمه کنید تا از خودش دفاع کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اصلا اهميتي نداره اين دوليت چي گفته من يسوال دارم مگه احمدينژاد همش شعار مرگ بر آمريكا سر نميداد نميگفت آمريكا استكباره جهانيه؟؟ پس چرا بدون اطلاع رساني رفت اوراق قرضه آمريكايي خريد؟؟ قسم حضرت عباسو باور كنيم يا دم خروسو؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
زمان احمدی نژاد رابطه مون با امریکا خیلی بهتر بود. خبری از این مصادره ها نبود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
دقیقا اگر مانند محمود احمدی نژاد حساب کتاب کنیم بله، زمان محمود احمدی نژاد رابطه ما با آمریکا بهتر بود...البته به حساب ایشان تحریم ها کاغذ پاره بود...کاغذ پاره هایی که جوان این مملکت را به خاک سیاه نشاند.
حقیقت کو؟
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
نمیفهمم این همه دعوا برای چیه؟ تمام کارهای دولتی با سند و مدرک و فاکتور باید در بایگانی موجود باشه اونم مدرک به این مهمی... جای مصاحبه بهتره سند و مدرک نشون بدیم و تاریخش رو چک کنیم تا هر طرفی که مقصره شناخته بشه و این وسط خطاکار از بی گناه شناخته بشه..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
چه خوش گفت مولوی بزرگ:

از درون طعنه زند بر بایزید وز درونشان ننگ میدارد یزید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اینکه کار چه دولتی بوده مهم نیست مهم اینه که در زمان حضور وزیر خارجه (که برای امور اقتصادی اونجا یودند) این امر صورت گرفته و این موضوع مهم تر مقدار دارایی غارت شده میباشد (غرور یک ملت بالاتر از تمام دارایی های ماست مواظب باشیم یه غارت نرود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
بنده خدایی که نوشته ( زمان احمدی نژاد رابطه مون با امریکا خیلی بهتر بود ) انگار یادش رفته دوره ی مموتی این تحریم ها برقرار شد و روزبروز دایره تحریم تنگتر شد !
یعنی این بنده خدا حافظه اش ضعیفه یا بی خبر بوده یا خودش رو بخواب زده ؟
امید
Singapore
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
تازه داره معلوم میشه 800 میلیارد دلار درآمد 8 ساله ایشون کجاهاست.
بقیه اش هم یواش یواش پیدا میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اره بقیه رو هم کم کم این دولت به باد میده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
فکر کنم تنظیم کننده این نامه شریعتمداری باشه.دقیقآ ادبیاتش شریعتمداریسمه!
ناشناس
Iraq
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بذار موقع خودش بیاد طلبکاری نشون بده با اینهمه تخریب و فحاشی که بهش شد که اونپرش ناپیدا. شب دراز است و قلندر بیدار منتهی اونموقع میشه چیزی که عوض داره گله نداره.
sasan
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
کجا بیاد؟ فکر میکنی مردم تغییر نکردند؟؟؟؟؟؟؟؟
امید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
آقا کاملا موافقم. بره دادگاه و بصورت علنی از خودش دفاع کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
چرا نباید پاک دست ترین دولت تاریخ بشریت و ماقبل تاریخ طلبکار نباشند با اون رئیس کل وقت بانک مرکزیشان اصولا ایشان باید همیشه و از همه کس و همه دولت های قبل و ماقبل و بعد و مابعد ازخود طلبکار باشد و این ملت نیز باید همیشه خود را بدهکار خدمات بسیار بسیار شایان منور و نورانی ایشان بداند
همشهری
Japan
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
واقعا که!!!!! جزئی از عجایب خلقته به خداااااااااااااااااا
ناشناس
Austria
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
کدوم جز. بگو عجیبترین خلقته.
ناشناس
Finland
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
قطعا جزء خوبی نیست برادر من. خوبیت نداره تو جمع بگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
در کشوری مثل ایران بله ! حتی احمدی نژاد هم میتونه طلبکار باشه ! همه بنام مردم و بکام خودشان طلبکارند، و مردم هم همیشه بدهکارند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اگر مساله به حقوق ملت مربوط بشه ,باید وی و همه مسئولین مرتبط با این موضوع در دادگاه , محاکمه و پاسخگو باشند.
چرا دولتی که شعار سیاسی اش , مرگ بر امریکا بوده , با ان دولت داد و ستد تجاری و اقتصادی انجام داده است. این یعنی دروغ گویی و ریاکاری و عوام فریبی.
اینها در برابر مردم پاسخگو نیستند . ایا در برابر پیشگاه خدا هم نباید پاسخگو باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بله میتونه چطور شما میتونید؟ اون نمیتونه؟ والا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اشتباه مثبت دادم فک نکن یکی بهتون اضافه شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
این چه سئوالیه؟؟!! ... ما ملت همیشه بدهکار الطاف دولت مهرورز و عزتمدار نهم و دهم و کلیه دوستان و آشنایان این دو دولت هستیم که لطف نمودند و به مدت هشت سال ایران را آآآآآباد (!!!) و عزتمند کردند در سارسر جهان و گیتی و کهکشانها ....... معلومه که دکتر احمدی نژاد می تونن طلبکار باشند چون این خصلت غریزی ایشون است
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اعنماد به نفس پیش اینا کم آورده، زل میزنن تو چشم مردم و تو روز روشن منکر همه چی میشن.
ناشناس
United States of America
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
تحریم فسادی ها خخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
Germany
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
آب که سر بالا بره قورباغه ....
ناشناس
Finland
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
تنها کاری که لیاقتش را دارد یک دقیقه سکوت است است که روزی خواهم کرد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
از دولتی که رب النوع فرافکنی بود جز این انتظار نمیره...برکناری متکی را اون جور ماست مالی کردن...مرضیه وحید دستجردی که مصاحبشون هست که چجور توصیف میکنه این حضرات رو ...قضیه ب ز و امیر منصور آریا و ...هم که هویداست هاله ی نور هم که هنوز اطراف فامیل عزیز هست... ما عادت کرده ایم به این ادبیات سخیف...
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بله ميتونه...
چون تمام اهدافش براي غارت كشور محقق نشده و بايد مطالباتش رو از جيب مردم دريافت كنه...
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اقای احمدی نژاد و تمام اطرافیانش باید در دادگاه علنی محاکمه بشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
من از شما می پرسم .
آیا احمدی نژاد می تواند طلبکار باشد؟
عبدالمجید دلواری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
می تواند .اگرمشکلی داشت الان باید درزندان باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بلی . 100 % . چون با برنامه های این آقا و گروه اش تا حالا همه ما باید می مردیم و 7 تا کفن هم می پوسیدیم . ولی هنوز زنده ایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
آفرین.. دمت گرم
ايمان
Iraq
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
ناخودآگاه ياد اين جمله معروف مهندس موسوي افتادم."" ما با پدیده ای روبرو هستیم که در دوربین زُل می زند و به مردم دروغ می گوید""
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اگه پررو نبود تا الان از خجالت مردم مرده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
این بشر خون منو جوش میاره . اگه بمیرم هم نمی زارم امثال تو برگردند سر قدرت . ...
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
روحانی هم خون منو به جوش میاره افتاده به پای کویتی سیمان ریخته تو راکتور اموال ایران رو بردن آمریکایی ها بعد اینا فقط لبخند میزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
یعنی اغتشاش میکنی؟
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
دروودبرشماخدمتگزاران گرانقدر.
فرار روبه جلو از تکنیکهای قدیمی والبته کارآمدی است که ریاست محترم دولتهای نهم و دهم ازآن بنحوی شایسته سود می برند.بنده وبسیاری ازگرانمایگان منکردلسوزی ها و نگرانی های آن مقام محترم نیستیم و البته خدماتی هرچند اندک و البته درجهت منافع سیاسی ایشان را ارج می نهیم ولی نباید فراموش کنیم که ایشان متأسفانه منتخب خودمان بودند.پس خودکرده را ...... بهرحال امیداست باهمت و تلاش وهمدلی ویرانیهای بجامانده رادرعرصه داخلی وبین المللی بسازیم.یاحق.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
مموته دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
وقتی از یه خونه ای دزدی میشه باید گفت چرا کسی که توی خونه بوده کاری نکرده نه اینکه بگی چون صاحبخونه قبلی خونه رو بد ساخته ازش دزدی شده پس تویی که سه سال توی این خونه هستی برای جلوگیری از دزدی چیکار کردی؟اصلا چرا دزد در حضور خودت این دزدی رو انجام داده؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
سلام به شما و دوستان هم عقیده ات. حالتان خوب است؟ بینایی و شنوای تان چطور؟ دوست عزیز مملکت به دست مموتی و یاران به تاراج و یغما رفته ان وقت شما یقه این دولت وارث بدبختی رو میگیری؟ واقعا که.......
ناشناس
United States of America
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
این پول خیلی پیش از این ها بلوکه شده است.
ناشناس
United States of America
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
دوست عزیز و فهیم، اموالی که دزد برده تو خونه نبوده بلکه به دستان مبارک صاحب خونه قبلی دو دستی تقدیم آقا دزده شده بود. فقط تا دیروز آقا دزده اونا رو گذاشته بود رو تاخچشون، امروز برده فروخته تا بزنه به یه دردیش
ناشناس
Finland
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اگه صاحبخونه قبلی کلیدو بده دست دزد چطور؟ اگه بیاد اموالتو ببره تو خونه دزده چطور؟ شما گهگاهی یسری به خودت بزن برادر من
ناشناس
Germany
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
سواد داری یا دادی یه نفر برات تایپ کرده؟ مرد حسابی دارایی توقیف قضایی بوده الان گذاشتن به اجرا دارن آبش میکنن بدن دست شاکی ها

خوب نمیدونی و نمیفهمی مجبوری نظر بدی؟! مموتی هم عین اخلاق تو رو داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
مثالتون عالی بود موافقم کاملا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
مغلطه احمدی نژادی
یک ... سنگ انداخته تو چاه و شما میگی چرا در زمان شما چاه خشک شده و سریع سنگو درنیاوردی
ناشناس
United States of America
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
ايشان مانند سمي است که هر روز براي مملکت مهلکتر ميشود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
همش تقصير دلار بابا

چرا اين موجود انقدر قدرت داره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
خوبه خودش هم قبول داره که کار غیر قانونی کرده و رفته معلوم نیست چند میلیارد دلار اوراق قرضه از آمریکا خریده که دومیلیاردشو ضبط کردن.
بعد با کمال ÷ررویی میگه که درزمان من جرات نداشتن پول رو بالا بکشن در صورتیکه اگه تو بودی تا حالا از ایران چیزی باقی نمونده بود
ناشناس
Japan
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
آقای احمدی نژاد باید مجازات شود چرا کسی تو این مملکت پاسخگو نیست هرکی هرچی دلش میخاد میکنه و میره وبعد دفترش بیانیه میده کی جوابگوی عمر از دست رفته ی من تو این کشوره کی؟بخدا جوونیم تو این بدو بدو ها رفت دیگر به قیامتم ایمان...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
من هم به عنوان کسی که بهترین دوره زندگیشو احمدی نژاد و یارانش خاکستر کردند، از این آدم و همه کسانی که ازش حمایت کردند نمیگذرم..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
باید محاکمه بشه. وگرنه.........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اتفاقا حق با ايشونه وقتي براي فاجعه اقتصادي در طي دوران صدارت ايشان و سونامي فساد دوران مسئوليتش كسي چيزي نگفت بايد هم طلبكار باشد
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
روزگار عجیبیست نازنین . اینهم از طنزهای روزگار ماست . مردی چنگیز وار آمد و تل ها از ویرانه ها بجای گذاشت امروز بر بالای همین بلندی ویرانه ها ، طلبکارانه فریاد و نعره میزند و هیاهو ها براه می اندازد . و دریغ از شحنه یی و محتسبی در شهر . و این ماییم که باز حیرانیم و لبریز از درد . و بازم هم بدنبال مرهمی برای این زخم نمک خورده .
مریم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
سلام.
احسنت - واقعا عالي بود.
هيچ نمي توان گفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
من مرکز جهان هستي هستم.
مي گي نيستم؟

اثبات کن اگه راست مي گي
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
((باید گفت که اولا دولت آمریکا در نتیجه برخورد عالمانه و عزت‌مدار دولت‌های نهم و دهم جرات نزدیک شدن و دست اندازی به منابع ملت ایران را نداشت)) این قسمت بیانیه دفتر احمدی نزاد خیلی باحاله بد نیست به عنوان جک قرن ثبت بشه!!!!؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
طلب کار زاییده شده!!.. باید حقش را بذارن کف دستش ..حالیش بشه!!
ناشناس
United States of America
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
من هنوز جواب سوالم رو نگرفتم :زمانی که یکباره دلار از 1000 شد 3500 باور کنم کسانی که خبر داشتند به دوست و فامیل نگفته باشند : بدو هر چی داری بفروش دلار بخر . جون من نگفتن ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
خرید اوراق قرضه طبق گفته آقای عراقچی سال 2003 و در زمان دولت آقای خاتمی بوده در ثانی حتی اگه در زمان احمدی نژاد می بود به هیچ وجه نمی تونه کم کاری دولت فعلی رو در این مورد توجیه کنه
ناشناس
Canada
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اولا: مطمئن باش اگر این کار در دولت خاتمی انجام شده بود، احمدی نژاد توی بگم بگمهاش اونو هزار بار گفته بود. دوما، میشه بگید چرا احمدی نژاد برخلاف مصالح کشور نماینده فرستاد توی دادگاه آمریکا؟ اینجوری و با این رای معنیش اینه که ما پذیرفتیم که در حادثه بیروت دست داشتیم و نتونستیم حقانیت خدمونو ثابت کنیم! سوما: شما به نظرت احمدی نژاد مقصره که 8 سال وقت داشته یا روحانی که تازه 3 ماهه موفق شده برجام را اجرا کنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
2 میلیارد در برابر 700 میلیاردی که غیب کرده چیزی نیست.
ضمنا در زمان ایشون با حضور در دادگاه امریکا به دادگاه رسمیت بخشیده.
محمد صابر نی ساز
Germany
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بله میتونن به هزار دلیل که البته مجال نیست اینجا بزگو کنم
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
((باید گفت که اولا دولت آمریکا در نتیجه برخورد عالمانه و عزت‌مدار دولت‌های نهم و دهم جرات نزدیک شدن و دست اندازی به منابع ملت ایران را نداشت)) این قسمت بیانیه دفتر احمدی نزاد خیلی باحاله بد نیست به عنوان جک قرن ثبت بشه!!!!؟؟؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
از همون اولش طلبکار بود
والا اگه چیزی ته دیگ مونده باشه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
فقط کافی است آمار ازدواج و طلاق را در دولت احمدی نژاد با دولت روحانی مقایسه کنید همچنین می توانید تعداد از کار بیکار شده های دولت احمدی نژاد را با دولت روحانی مقایسه کنید .
برای نتیجه گیری فقط به آمار مراجعه کنید و بس .
باید در این مورد با صداقت صحبت نمود.
ناشناس
Finland
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
جناب ایرانی
بعضی چیزها گندش چند سال طول می کشه تا به مشام برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
در خصوص درآمد احمدی نژاد و روحانی هم مقایسه ای نما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
نه حتى يك ذره، به عنوان يك جوان ايرانى كه بهترين سالهاى عمرش توسط اين آدم و اطرافيانش خراب شد، ايشان و اطرافيانشان را حلال نمى كنم. اين شخص در بهترين حالت با ندانم كارى كه البته نمى دونم چرا اين ندانم كارى انقدر به سود اطرافيانش و به ضرر مردم ايران تمام شد، بخش بزرگى از ذخيره آينده اين كشور را از بين برده، حتى اگر اين ندانم كارى دو ميليارد دلارى دسته گل روحانى و تيمش بود كه نيست، باز هم چيزى از اشتباهات احمدى نژاد كم نمى كند. ايشان به جاى طلبكارى پاسخ گوى پس رفت كشور و سقوط آزاد اخلاق در جامعه و گم شدن پولها و اختلاس هاى بى شمار دورانشان باشند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
خود نویسنده این بیانیه نیز می داند که حرف هاش سر و پا ندارد. فقط روی جهالت برخی حساب باز کرده که بدون توجه به متن نوشته شده بگویند دکتر پاسخ اتهامات را داد.!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
وقتی انقدر وقیح بود که زل میزد تو چشم مردم و مثل نقل و نبات دروغ می گفت، چرا این دفعه نتونه؟ یادتونه می گفت ایران تنها کشور در دنیاست که فقیر ندارد؟؟؟!!!! این هم بر سر اون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بله ایشان از آقای بابک زنجانی طلبکاره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
باز هم سوال در برابر سوال.
چرا ۲ ملیارد سرمایه گذاری کردید؟
جواب محمود:
به نظرتون کار ظریف نبوده؟
مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
خواهشا اینقدر هی اسمش رو نیارید مرسی اه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
قطعا تنها کسی که با این حجم خطاهای جبران ناپذیر و نابود سازی بسیار چیزها در یک کشور، از اقتصاد مردم گرفته تا اخلاق اجتماعی و فرهنگ و ... بتونه همچنان طلبکار باشه، احمدی نژاده. بله ایشان می تونه طلبکار باشه چون اصولا همیشه طلبکار بوده اند. در تمام 8 سال ریاست جمهوری هم فقط طلبکار بودند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
در کشور ما موارد زیادی هست افرادی که باید پاسخگو باشند طلبکار می شوند. مثل احمدی نژاد و جلیلی!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
الان معلوم میشه با درآمد نفت 140 دلاری چه کردند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بله آن مرد که رفته، میتونه هرکاری خواست بکنه و سکوت نکنه .
اما سوال مهمتر اینه که هنوزم مردم و نهادهای دلواپس منافع مردم!! در قبال ایشون و دار و دسته اش باید سکوت کنن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
به نظر من باید فرصت حرف زدن بهش داد ، طنز های جالبی از حرفاش تو تلگرام در میاد ، همیشه دکتر ما رو خوشحال می کنه ....دکتر جان حرف بزن ...
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
از همون اولش طلبکار بود
والا اگه چیزی ته دیگ مونده باشه
مش قاسم
Malaysia
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
فعلا که عمرمن وشما خواننده ونویسنده گرامی داره به باد میره که هر روز یکی بگه تقصیر اونه یا اون بگه تقصیر اینه! آیا خود اونهایی که هر دوره درمسند .... نشستن شرایط شون از هرنظر مثل من وشما هست که پاهاشون رو روی هم انداختن ومن وشما رو سرکار این حرفها میزارن وهر روز یه چیستانی مطرح میکنند و همش من وشما عزیزان دورخودمون داریم میچرخیم ؟ چشم بزاری این 4سالها میان و میرن وما بدنبال نخود سیاهیم !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
احمدی نژادکاره ای نبود.گرچه وقتی فهمیدمهره است فسادزیادکرد.اماکلابایداحمدی نژادمحاکمه شودوعوامل فسادپشت پرده راافشاکند.
الف
United Arab Emirates
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
آقایون : متوجه نشدید ! ایشان میگوید سی میلیارد دلار ( 30000000000 ) خرج تاسیسات هسته ای شده !! پول بی زبون ملت !!!!!!
ناشناس
United States of America
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اونم تازه بخشیشه که الان تعطیله، نه همش!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
احمدی نژاد هیچ وقت طلبکار نبوده و نیست و همیشه خود را خادم ملت می دانند .
ایشان جدا از اشتباهاتی که هر کسی می تواند دچار خطا و اشتباه شوند ، خدمات شایانی در دولت در هشت سال دولت خود به کشور عزیزمان انجام داده اند و بی انصافی است که بگوییم کاری صورت نگرفته است .
ناشناس
United States of America
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
خوبه قبول دارید ایشون اشتباه هم داشته. خوب اگر داشته و اگر در روحیه ایشون طلبکار بودن نیست، یک مورد، فقط و فقط یک مورد از دوران هشت ساله ریاست جمهوری ایشون مثال بزنید که اومده باشن و به یک کار اشتباهشون، حتی یه اشتباه خیلی کوچولو، اعتراف کرده باشن، فقط یه مثال خیلی کوچولو هم کار ما رو راه می اندازه، اگه پیدا کردی، که عمرا پیدا نمی کنی چون ایشون همیشه حق باهاش بوده و هست
بهناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
آره اتفاقا یکی از خدمات شایانشونو چند وقت پیش سیل برد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
یعنی از خدماتش نشان دادن ضعف سیستم بود.
محمدصادق
United States of America
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بله که می توانند طلبکار باشند . وقتی 8 سال خرابکاری شاکی ندارد همین می شود . رو که داده شود آستر را هم می خواهند !!
سجاد
Germany
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
وقتی محاکمه نشه میشه طلبکار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اون که در هر صورت طلبکاره
ایرانی مسلمان
United States of America
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اینجا سنگ محک قوه قضاییه و ریاست آن است که ادعا دارند مماشاتی با دیگران ندارند. به محض اظهار نظر یک مرجع واکنش نشان می دهند و خود را محق می دانند.
قوه قضایه باید به نمایندگی از تمام مردم ایران به شدیدترین شکل ممکن با این (در بهترین حالت ممکن) سهل انگاری که موجب از دست رفتن اموال عمومی شده برخورد قاطع کند و سر سوزنی از حق مردم در مقابل این انسان متخلف و وزرای نالایقش کوتاه نیاید.
این گوی و این میدان آقایان مدعی قوه قضاییه...
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
همه میدونن ما هر چی میکشیم از دست این دولت قبله و سو مدیریت ها،تحریم ها،رانت خواریهاو ...چه ضربه ای به مردم زد، از دولت آقای روحانی هم انتظار دارم در بعضی مسایل مانند اشتغال و خروج از رکود بهتر عمل کنند و فقط شعار ندهند
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اینجا سنگ محک قوه قضاییه و ریاست آن است که ادعا دارند مماشاتی با دیگران ندارند. به محض اظهار نظر یک مرجع واکنش نشان می دهند و خود را محق می دانند.
قوه قضایه باید به نمایندگی از تمام مردم ایران به شدیدترین شکل ممکن با این (در بهترین حالت ممکن) سهل انگاری که موجب از دست رفتن اموال عمومی شده برخورد قاطع کند و سر سوزنی از حق مردم در مقابل این انسان متخلف و وزرای نالایقش کوتاه نیاید.
این گوی و این میدان آقایان مدعی قوه قضاییه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
فقط محاکمه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بله میتواند از کسانی که اورا مهره کردند و با او بازی، طلبکار باشد
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
در اینکه ایشون خیلی پررو هستن اصلا شکی نیست
احتراف به اشتباهان و حماقت های گذشته شهامت و روحیه جوانمردی میخواهد که به هیچ عنوان در این بشر و اطافیانش اصلا رویت نمیشه
ناشناس
Finland
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
ما که در عجب ماندیم.اصل موضوع اینست که چطور دولت استکبار ستیز حاضر شده اوراق غرضه آمریکای جنایتکار را بخرد.هدفشان چه بوده.آنرا توضیح بدهند.نه اینکه فرافکنی کنند.این دولت هم بی نقص نیست اما فجایع دولت قبلی قابل اغماض نیست.
ناشناس
United States of America
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
نمی تونه
خودم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بدون شک میتونه!!!! آخه این چه سوالیه؟؟؟ کار سنگ پا همینه دیگه! آقای احمدی نژا من از شما عضرخاهی میکنم! شما ببخش به وسعت و بزرگی روت!!!!!!!!!!!
کیان
Finland
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
این سوال را از رئیس دولت اصولگرایان بکنید : چه کسی اوراق قرضه را خرید؟ انگار یک شبه این اتفاق اقتاده و حالا این دولت باید پاسخ بدهد.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
با کمال تاسف عمده تصمیمات آقای احمدی نژاد و همفکرانشان، بحدی خلاف منافع ملی ودر تضاد با روح تعالیم دین مبین اسلام بوده است که بدگمانی شدیدی را نسبت به دین و ملیت ایشان به ظهن متبادر میکند و انسان از خود میپرسد آیا امکان دارد تمامی این اشتباهات از روی بی تجربگی سیاسی باشد یا عمد و غرضی پنهان در آسیب زدن به کشور ایران و دین اسلام وجود داشته است. الله اعلم . اما اگر دولت فعلی مدعی دفاع از کیان ملی و اسلامی است و اقدامات ایشان را ناصواب ارزیابی میکند و ادله ای هم در تایید ادعای خود دارد ،چرا با طرح شکایت از نامبرده در مراجع قضایی و ارایه دلایل خود ،اذهان عمومی را در جریان حقایق قرار نمیدهد تا کسی مدعای طلبکاری نداشته باشد.آیا دولت تدبیر و امید معذوریت خاصی دارد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
دوست عزیز
در دولت فعلی چندین شکایت و پرونده علیه جناب! احمدی نژاد در دادگاه تشکیل شده و ایشون در دادگاه حاضر شده اند آیا؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
احمدی نژاد به ایران خیانت کرد.
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اگه سرهنگ علیفر تونست با گواردیولا
اشتی کنه محمود هم میتونه طلب کار باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
البته ایشون همونطوری که دوستان فرمودند، همیشه طلبکار هستند.

خدا روشکر مردم عملکرد اینها رو دیدن،
یک جوان
Singapore
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اینکه ایشان میتوانند طلبکار باشند یا نه به طور قطع نه ابدا حق ندارند .دلم از آن دادستان های شجاع برزیلی و پاکستانی و فرانسوی و .. میخواهد. متاسفانه نظام سیاسی/حقوقی حتما دچار نقصی اساسی است که ایشان میتواند از پاسخ گویی طفره بروند. و البته خیلی های دیگر .
هوشيار اورامي
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بايد در يك دادگاه صالحه به جرايم احمدي نژاد رسيدگي شود.
ناشناس
United States of America
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اگه احمدی نژاد خطایی کرده بود یا در حصر بود یا ممنوع التصویر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
زمان احمدی نژاد نتونستن یه قرون از این پول رو بگیرن حالا همه رو میخورن یه آبم روش
amir
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
مشکل اینه که ایشون خودش این پولا رو دودستی تقدیم اونا کرده و چون پول خرد بوده روش نشده برگردونه وگرنه سپس میشده
سامان
Syrian Arab Republic
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
وقتی حاله نور رو میبینه به نظر شما طلبکار نباید باشه؟
عمار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بله. وقتی جای محاکمه کردنش به جرم غارت مملکت، هیچ کاری باهاش نداشته باشن منم بودم طلبکار میشدم
یک دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
البته که میتونه!
ایشون توانمندیشون در این زمینه زیاده.
وقتی با اون حجم وسیع از غارت بیت المال به خودش و دولتش لقب پاکدست میده (خخخخخ) الانم میتونه طلبکار باشه.
ناشناس
United States of America
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
در بیانه آورده ند که قضیه مربوط به دولت فعلی است ودر این دولت آمریکا چرات کرده این کار را به کند در حالیکه مهم زمان تشکیل پرونده وصدور حکم اولیه است که در زمان احمدی نژاد بوده که در آن زمان بدلیل رفتارهای و سخنان نسنجیده ایشان کشور ایران منزوی شد و عده ای بر مبنای سخنان ایشان هر اقدام تروریستی را به ایران نسبت می دادند و افکار عمومی دنیا هم علیه ایران گردیده بود.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
خیلی خبر های اون طرف می خونی
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
احمدی نژاد حرف زده اما طرفداری دولت بجای جواب فحش میدن
احمدی نژاد میگه چرا وقتی من داد مرگ بر آمریکا میردم پول رو ور نداشتن چرا وقتی ظریف رفته اونجا مذاکره کنه پول رو ورداشتن بنظرم اینا همه یه نکته داره اونم اینه که به کل دنیا بفهمونن ما شاخ ایران رو شکستیم هیچ در حضور وزیر خارجه این کشور هم اموالشو به یغما میبریم هیچ
اونا هم نمیتونن کاری کنن هیچ
وزیر خارجشون با تیمش التماس میکنن هیچ
تازه خودشون هم بهم فحش و فضیحت میدن

این یعنی تحقیر ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
منفیتو بگیر با تحلیل آبکیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
ایشون در زمان شعار مرگ بر امریکا چرا پول را از امریکا جنایتکار خارج نکرد.
یک نفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
ایشون همون وقتی که شعار مرگ بر آمریکا میداد رفته اوراق آمریکایی خریده!!!! بالاخره خودش فهمیده چیکار کرده ....
مهدی
United Arab Emirates
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
خواهش می کنم به جز کیهان و رجا نیوز ، از یک مرجع دیگر هم پیگیر اخبار باشید.
اموال مورد بحث شما از سال 1391 در توقیف است.الان حکم دادگاه قطعی شده و دیگر مساله خاتمه پیدا کرده.
آن موقعی که اموال ما را آن خدای شما برد اوراق دولتی شیطان بزرگ را خرید چرا رسانه ها حرفی نزدند؟
آن موقع که در زمان محمود اموال ایران توقیف شد چرا شما یقه چاک ندادید؟
چرا خود محمود که هر سال در سازمان ملل سخنرانی میکرد، آنجا اعتراض نکرد؟
تحقیر ایران محمود احمدی نژاد بود و تمام کسانی که گندهای دوران او را پوشاندند و به جیب خود پرداختند.
ناشناس
United States of America
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
در برخورد با آقای احمدی نژاد نیاز به عدالت و شجاعت است که فعلا با کمبود آن روبرو هستیم . با این شرایط طلبکار بودن که چیزی نیست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
استراتژی احمدی نژاد همیشه همین بوده، به جای دفاع حمله می کنه... قافل ازاینکه گل ها رو به خودی میزنه همیشه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
یه شماره حساب بدین من میخوام بدهیمو بدم. فقط خواهش میکنم قسط بندی کنید برام. راستی ضامن جندتا باید بیارم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
خرید اوراق قرضه دو میلیارد دلاری بورس آمر یکا در شرایط تحریم علاوه بر سوء مدیریت ایشان و دولت مردان اش بیانگر نفوذی بودن ایشان در بین تصمیم سازان نظام بوده همچنین بیانگر ساده لوحی ایشان است که فکر کرده همانند سران مرتجع عرب می شود با سرمایه گذاری میلیارد ی در آمریکا دلربایی کرد ، و با تطمیع به توافق رسید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بشنو از "وي" چون حکايت مي کند
از توافق ها شکايت مي کند
گويد و گريد ز حال زار خويش
کاسبي کز دست داده کار خويش

الوداع اي پول مفت بي ملال
اي طلا و اي دلار و اي ريال
الوداع اي يار رعنا؛ اي دکل
الوداع اي پاکدستان دغل

گر توافق گشت، گو: شو؛ باک نيست
تو بمان؛ اي آنکه چون تو "پاک"! نيست
چون که دولت کرد کار ما نزار
مي دهم تشکيل يک "باند فشار"

دزدها، جن گيرها، رمال ها
نفتخور هاي خفن؛ دلال ها
مي فشارم از صغير و از کبير
مي دهم بر هر چه دولت کرد؛ گير

مي فشارم هم پس و هم پيش را
تا بگيرم انتقام خويش را
حال دلخسته نفهمد؛ هيچ خام
پس سخن کوتاه بايد؛ والسلام...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
آفرین عزیز، این شعرها برای آیندگان از تاریخ دوران مموت میگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
ایشون بعد از اینکه مطمئن شد خود و منصوبینش برای بار سوم بعنوان رئیس قوه مجریه منصوب نخواهند شد ؛ سیاست زمین سوخته در پیش گرفت و کشور را نابود کرد تا بعد از خودش ؛ امکان انجام هیچ کاری وجود نداشته باشد . فاسدترین موجودات بی مغز را یافت و در بالاترین و حساسترین مناسب کشور گماشت . اموال کشور را به تاراج داد . فساد را فرهنگ کرد و شیادی را شغل . باید پاسخگوی اعمالش باشد تا دیگر در این مرز و بوم ، هیچ موجودی به فکر بازی با منافع ملی و مردمان این دیار جهت رسیدن به امیال جاه طلبانه خود ، نیافتد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
گل گفتی..عااالی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
وقتی به جای زندان الان توخونش راحت و پاکیزه نشسته چرا طلبکار نباشه؟!!!؟!!!! قوه قضاییه مستقل بودن خودتو ثابت کن وبباعث و بانی غارت اموال مردم ایران رو محاکمه کن . تاسف میخورم از بابت اینهنه خیانت و فسادی که تودولت معجزه هزاره سوگ اتفاق افتاده
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
وقتي با اين افراد به بهانه هاي واهي مماشات ميشه بايدم طلبكار بشن. اين آدم و هر كس ديگه اي كه با ندونم كاري به مملكت خسارت وارد كرده اونم در اين ابعاد وسيع بايد محاكمه بشه.

هيچ وقت يادم نميره كار رو به جايي رسونده بود كه نماينده رهبري موقع رفت و برگشت از سفر هاي خارجي به استقبالش نميرفت. دقيقا از بعد از ماجراي يكشنبه سياه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
یه شماره حساب بدین من میخوام بدهیمو بدم. فقط خواهش میکنم قسط بندی کنید برام. راستی ضامن جندتا باید بیارم؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
وقتی به جای زندان الان توخونش راحت و پاکیزه نشسته چرا طلبکار نباشه؟!!!؟!!!! قوه قضاییه مستقل بودن خودتو ثابت کن وبباعث و بانی غارت اموال مردم ایران رو محاکمه کن . تاسف میخورم از بابت اینهنه خیانت و فسادی که تودولت معجزه هزاره سوگ اتفاق افتاده
ناشناس
Malaysia
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
هر کسی برنامه نود رو دید و اتفاقات اهواز می فهمه که احمدی نژاد و یاران باوفایشان از همان جنس مسولان برگزاری مسابقه اند که رو در روی چشم مردم به طور واضح دروغ می گویند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
خودتونم میدونید دیگه مردم از عدم توانایی شما درحل مشکلات آگاه شده اندحالا تاکی میخواهید مشکلات وبی کفایتی خودتونوگردن این واون بندازید الله اعلم ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
شما حق نداری از طرف من و خانواده ام به نفع محمود جونت نظر بدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
ببخشید چکار باید بکنند با بدهی های دولت سابق همینکه تورم 100% رسیده به 10% خیلیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
یه شماره حساب بدین من میخوام بدهیمو بدم. فقط خواهش میکنم قسط بندی کنید برام. راستی ضامن جندتا باید بیارم؟
ناشناس
Sweden
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بیانیه اش فرار به جلو و مغالطه بود. پیوند زدن بحث به قیمت نفت، بی معنا بود. بیانیه وزیر اقتصاد اش یکم بیشتر توش دلیل داشت که اون دلایل رو میشد توضیح داد که غلطه و درست نیست. ولی بیانیه احمدی نژاد مثل بقیه رفتارهاش جوری هست که توش دلیل و منطقی وجود نداره برای همین سخت میشه جوابشو داد
ناشناس
United States of America
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
تا وختی حاج حسن هست مگه کسی جرات میکنه طلبکار هم باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
شایدلازم باشه حماسه آمل تکرار بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
این حماسه چقدر عزیمه برای کسی که ارزش پول مردم را ثلث کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اینکه خدا از ذره المثقال حق الناس نمیگذره چرا در دستور کار حضرات قوه قضاییه قرار نمیگیره . پس کی؟ کو اسلام؟ کو عدالت ؟
ای واااای
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اللهم اشفع المسلمین
علی الخصوص این تیم زحمتکش دولت قبل که نیاز به استراحت زیاد دارند !!
يوسف
Australia
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اون كسايي كه اين كار انجام دادن و كشوري كه به عنوان كشور متخاصم شناخته ميشه به نوعي سرمايه مردم رو انتقال دادن حتما بايد محاكمه بشن اين كار رو هم شكي درش نيست و در دولت قبلي انجام شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
از شوخی گذشته هر کسی اینهمه خرابکاری داشت طلب کار که چه عرض کنم تا حالا صد بار خودکشی کرده بود.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
فرارو باز نمیشه مثبت و منفی داد چرا؟
نکنه احمدی نژادی ها باز حمله کردن به سایت؟
ح ث
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بنام خدا
دولت احمدی نژاد هرچی بود عزت انقلاب اسلامی را در جهان بالا بردو در برابردشمن ذلت نپذیرفت.اما دولت یازدهم پس از 3 سال کاری کرد که بحرین هم در توهم حمله به ایران است؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بابا عزت!
البته از دید شما احتمالا فقر و فحشا باعث عزت مملکت میشه..مبارک باد این عزت که محمود به نهایت رساندش
amir
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
پاچه خواری کمونیستها سبب عزت کی میشه ؟ یه بار دیگه از سر بخونم تا حالیم شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
عجب عزتی که هر کی ارانی دیده فکر میکنه تروریسته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
استفاده واژه پاک دست توسط احمدي نژاد از هزار فحش و ناسزا بدتر است.
رسدگي به خيانت‌هاي احمدي نژاد در دادگاه خواست عموم مردم است
بازاری
Germany
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
از قدیم رسم بود به کور میگفتن عین الله وبگر ذلفعلی
گرفتار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
طبیعیه که ایشون طلبکار باشه ، وقتی هرخراب کاری بکنی و کسی باز خواستت نکنه و راست راست بگردی ، خدایی باید طلب کار بشی..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
به شوخیم نگین میتونه طلبکار باشه ، بعدا میگه دیدین مردم گفتن میتونم طلبکار باشم. مالا همچین موجودیه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
چرا از فردی که به قول خودتان مرده نظر میگزارید اونم با رنگ متفاوت. بترسید واز این ترس بمیرید.
حسن
United Arab Emirates
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
دوستان یه کمی آروم تر . چه خبرتون . مطلب دفتر را بخونید بعد اگر قانع نشدید . عیب نداره مثل یک ایرانی متمدن انتقاد کنید . ولی یه مطلب ، این بابا هر چه خواسته و هر توانسته مطمئن باشید به قدر یک روز دولتمردان اصلاح طلب در طول هشت سال نتوانسته خیانت بکند . شما اگر انصاف داشته باشید می رید وضعیت وزیران دولت احمدی نژاد را برسی کنید . ببینید آنها الان در کجا هستند و چه قدر از این بیت المال با خودشان برده اند . بعد بیاید وزیران دولت اصلاحات و هاشمی را بررسی کنید . بعد ببینید کدام یک بیشتر خیانت کرده بسپاریم به دست عدالت .
amir
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
شما انگاری نمیدونی آتیش زدن بیت المال و از بین بردن کشت و فراری دادن سرمایه فکری و بایکت کردن آبروی مسلمونا یعنی چی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اگه احمد ی نژاد به خاطر خیانت که کرد روزی یکبار اعدام کنن بازم کم ولی با پرویی تمام طلب کار هم هست مردک تو چشم هفتاد و پنج میلون نفر نگامی کرد به دروغ می گفت هیچی گرون نمی شه شب می خوابیدی صبح بلند می شدی می دیدی همه چیز صددرصد رفته روش واقعا اون دوره دوره وحشت و استرس بود استرس و وحشتی که ما حتی تو هشت سال جنگ تجربه نکردیم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بله، البته پشت ایشان گرم است به کسی، شدید هم گرم به آن کس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
احمدي نژاد بايد در خصوص پرونده‌هاي برداشت پول بيت المال به حساب دانشگاه خودش، برداشت پول از سازمان تامين اجتماعي، گم شدن دکل نفتي، برداشت از بيمه، کسري حساب از نظر ديوان محاسبات، بورسيه‌هاي غيرقانوني، تهاتر نفت با کالاهاي چيني، جريان بابک زنجاني و به طور کلي در خصوص مصرف 700 ميليارد دلار بازخواست و محاکمه و قوه قضاييه در مورد يکايک پرونده‌ها به ملت اطلاع رساني نمايد
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اينده كل جوانان ايران را با بي تدبيري و بي كفايتي به باد داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
این آدم بلایی سر ملت آورده که به این زودی قابل رفع نیست آنهایی که از او حمایت کردند باید در برابر ملت شرمنده و پاسخگو باشند .
ناشناس
United States of America
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اصلا همش تقصیر احمدی نژاد و جلیلی
حالا چرا باید این دزدی در زمان حضور ظریف الممالک در آمریکا صورت گیرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
چه ربطی داره؟
چرا در زمان حضور آقای احمدی نژاد در هتل نینورک این پول به ایران برنگشت؟!
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
انشالله به روز روحانی رو توی دادگاه میبینیم که چه بدبختی سر کشور اورد متاسفم برا روحانی راس راس پولمونو برند هیچ کاری نکرد پولی که دولت اصلاحات ریخته به حساب آمریکایی ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
الحق که پیرو راستین محمود احمدی نژاد هستی، حرف نداشت این ادعات، پولی که دولت اصلاحات ریخته به حساب آمریکایی ها!!!! بدبخت دولت اصلاحات. پاکترین بود ولی هیچوقت یک کلمه هم به احدی منتشو نزد، ولی شماها!!!! منت هزارباره چیزی رو می زنید که هرگز نبودید، هرگز
amir
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
آخه مجید خان دولت اصلاحات که همه جوره ممنوعه یک کلام اصلاً پول داشت ؟ و آقای روحانی هم مملکت رو با خط کشی و صافکاری شیش تا قطعنامه بند هفتی اونم ماده چهل یک تحویل گرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
مکتب مغلطه
اگر هم در زمان ایشون نبود چرا در زمان ایشون برداشت نشد تا به ایران برگرده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
هیچوقت برای سیه روزی مملکت امیدوار نباش. در زمان ریاست جمهوری محمود ، در عین حال که میدیدیم داره مملکت خراب و ویران میشه آرزوی آبادی مملکت و روی کار آمدن کسانیکه جلوی ویرانی کشور و تبدیل آن به سوریه و عراق رو بگیرن داشتیم. با اشخاص مشکلی نداشتیم. با طرز فکر و روند افتضاح اون موقع مشکل داشتیم چون می خواهیم خودمون و بچه هامون توی این مملکت زندگی و کشور خوبی داشته باشیم.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
چرا که نه!!!!!!!!!!!! کسی که پس از این همه بی مدیریتی و بی کفایتی و نابود کردن مملکت, راست راست بگرده و کسی بهش نگه بالای چشات ابرو, بایدم طلبکار باشه!!! جلوی مردم : مرگ بر آمریکا!! پشت صحنه : خرید اوراق قرضه امریکایی و انتقال ثروت مملکت به دهان دشمن (به قول خودشون)!!!!!!!!!
فرزین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
نه تنها در قبال 2 میلیارد دلار، بلکه باید در برابر هر سنت 700 میلیارد دلار ثروت بر باد رفته ملت پاسخگو باشند.
دست پیش گرفتن که پس نیافتند.
طلایی ترین دوره تاریخ 200 سال گذشته مملکت بر اثر بی کفایتی آقای طلبکار به فنا رفت و فرصت به نقمت تبدیل شد.
اینها هم شبیه افضات کاغذ پاره دانستن تحریم ها بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
احمدی نژاد و اطرافیانش خیلی بی جا میکنند که طلبکار بشن .مردم رو بد بخت کردن حالا طلبکار هم شدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
سو زرد برادر شغال است. فسادهای دولت قبلی کم کم داره پتش می ریزه رو آب، فسادهای این یکی دولتم فردا پس فردا، آشکار میشه!!!!!!!
محسن
United Arab Emirates
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بله باید طلبکار باشن . 100 در 100 . همه چیز مملکت به فنا رفته فقط این لباسای ما مونده . اینم استاد پاک دست تشریف بیارن تقدیمشون کنیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بهترین کار محاکمه احمدی نژاد دردادگاه است تاحداقل ازمردم بابت سهلانگاریش عذرخواهی نماید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
باید احمد نژاد پاسخگو ی 700 میلیادرد دلار در دوره عملکرد ش باشد که چقدر خیانت به کشور و ملت کرده است و چقدر تصمیمات نادرست وغیرکارشناسی گرفته است
ناشناس
Finland
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
طلبکاری از صفات ذاتی احمدی نژاد هست اونوقت سوال شما معنی داره؟ ذات آدم طلبکار، طلبکار بودن است

البته قبل از طلبکاری ایشان یک پوشاننده حق و حقیقت است
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
احمدی نژاد و باند او باید محاکمه بشن به خاطر این که سرمایه های مملکت رو به باد دادن خواست ملت محاکمه احمدی نژاد میباشد
اسمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
احمدی نزادبه ملت ایران بدهکاره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
برترین افتخار، دولت قبل
بهتر از هر شعار، دولت قبل

خلقتش پر ز حکمت و رمز است
می دهد راهکار، دولت قبل

فتنه ی نقد کار دولت را
کیست سازد مهار؟ دولت قبل

گند هر کار چون که زد بالا
هست راه فرار، دولت قبل

ریشه ی اختلاسها به کجاست؟
می شود آشکار، دولت قبل

عزت و غیرت و شرف ماییم
بی رگ و بی بخار، دولت قبل

اند آزادی است دولت وقت
انتهای فشار، دولت قبل

اقتصاد مقاوم ما را
عامل انتحار، دولت قبل

زنده باد اعتدال اکنون مد
زنده بادا بهار، دولت قبل

توی بن‌بست های کاری ما
می کند شاهکار، دولت قبل

وضعیت، عادی و سفید اکنون
حالت اضطرار، دولت قبل

بهر اثبات خویشتن، ناچار
می شود تار و مار، دولت قبل

وای از آن روز کآورد سر کار
گردش روزگار، دولت قبل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
به نظر میاد مخالف های احمدی نژاد مفهوم این شعر رو نفهمیدند. یا نظر نمی دن و یا برعکس نظر می دن !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
زنده باد تورم دولت قبل
زنده باد پول بی ارزش ریال در دولت قبل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
زنده باد مفت خوری ، زنده باد اختلاس

زنده باد رحیمی؛ زنده باد زنجانی، زنده باد مموتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
از قديم گفته اند بدهكار را اگر تعقيب نكني بستانكار ميشود!
ناشناس
Germany
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
فقط محاكمه احمدي نژاد و زنداني شدن او مي تواند دل مردم را آرام كند
تیزبین
Germany
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
گفتند آقای احمدی نژاد با دستورات امام زمان علیه السلام کار و تلاش می کند، یعنی تام الاختیار است، پس ایشان هم طلبکار است و هم حق به جانب و کسی نمی تواند او را محاکمه کند!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
متاسفانه آقای احمدی نژاد لطمه هایی ازروی پوپولیستی بودنش به ایرات زد که حالا حالاها باید بگذره به عنوان مثال با مسکن مهر چنان ضربه ای زد که تا ده سال آینده نمیتونیم به حالت سابق برگردیم.پس ایشون خیلی خوب بلد هستن مردم رو فریب بدن نتیجه میگیریم که طلب کارن و80 میلیون ایرانی تاسالها باید طلب ایشون رو بپردازن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
نه تنها احمدی نژاد نمی تواند طلبکار شود بلکه ملت از او شاکی وطلبکارند بدلایل اظهر من الشمس
ایرانیییییییییییییییی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
غارتی که اینها کردند نه مغول ها و نه عربها از ایران نکردند. این 2 میلیارد که جاش امنه اون 798 میلیارد باقی مونده رو چکار کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
United States of America
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
محمود هرگز در هیچ موردی عذر خواهی نمی کنه ، نمونه ی کامل یک مدیر ایرانی !
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
احمدی نژاد تنها باید محاکمه شود نه بخاطر 2 میلیارد دلار بلکه بدلیل غارت 750 میلیارد دلار.
عادلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
با این کامنت های توهین آمیز می تونید چند صباحی دلتون خنک شه اما بزودی قضاوت ملت ایران را در مورد فرزند راستین و خدمتگزار واقعی خودشون دکتر احمدی نژاد را خواهید دید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
فرزند راستین فراموشکاران و کسبه پول توجیبی.
ما تورم100% و تحریم را فراموش نکردیم
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اندر حکایت دولت راستگویان(10)
در حالی که دو سه هفته از دروغ بزرگ و شاخدار حامیان دولت راستگویان با تیتر تخلف 105 هزار میلیاردی دولت احمدی نژاد نمی گذرد - که البته با واکنش توسط احمد توکلی مشخص شد اولا :8000 میلیارد تومان بوده و ثانیا: این تخلف توسط دولت روحانی اتفاق افتاده – در روزهای اخیر و پس از غارت 2 میلیارد دلار از پول ایران با رای دیوان عالی قضایی امریکا که زیر سایه انفعال و وادادگی دولت ایران اتفاق افتاد، برخی مسئولین بلندپایه و البته دروغگوی دولت راستگویان به جای پاسخگویی به افکار عمومی مردم در خصوص این اتفاق، ذوق زده ابتدا سرمایه گذاری این مبلغ را در بانک خارجی به دولت قبل نسبت دادند تا مقصری بیابند و این خبر تیتر روزنامه های زنجیره ای شد!اما دیری نپایید که رییس و مسئولین بانک مرکزی دولت احمدی نژاد پرده از حقیقت برداشتند و در مصاحبه ای سرمایه گذاری و مسدود شدن این مبلغ در دولت خاتمی را عیان ساختند حقیقتی که توسط مظاهری وزیر اقتصاد دولت اصلاحات مهر تایید گرفت. وی در مصاحبه ای گفت: این پول زمان بنده و توسط دولت اصلاحات سپرده گذاری شد. و اینچنین پرده از دروغی بزرگ دیگر از دولت راستگویان برداشته شد تا سیه روی شود هر که در او غش باشد!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
کشور ایران در زمان رییس جکهوری احمدب نژاد به مدت 30 سال عقب رفت و اگر درایت رهبر نبود در این کشور قحطی و غارت شروع می شد و الان مثل یمت و سوریه و عراق می شدیم /
در تمام 8 سال دوران رییس جمهوری اش هر روز یک فیلمی در آورد و تمامی مسئولین را به جان هم انداخت تا خود قدرت را بدست گیرد . از بسته اقتصادی - کارت سوخت- یارانه مالیات بر ارزش افزوده بگیر تا نابود کردن بورس و افزایش تورم و قیمت سکه و دلار
ناشناس
Germany
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
یک کلام محاکمه
قشقایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
این بشر خون منو جوش میاره .به چه حقی راست راست راه میره و دروغ میگه؟منکه نمیبخشمش...مملکت قانون نداره برا این افراد پررو
ناشناس
Germany
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
یه بچه تو خانواده در رو باز گذاشته و دزد امده کفشها رو برده حالا به جای اینکه یقه بچه رو بگیرید بچسبید به اقا دزده ازش شکایت کنید با دعوا کردن بچه که پولا بر نمیگرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
به عنوان کسی که چند سال به علت عملکرد آقای احمدی نژاد بیکار شدم و خانواده ام در مضیقه قرار گرفتند از ایشان و همکارنشان طلبکارم و در دنیا و آخرت از ایشان گذشت نخواهم کرد.
ناشناس
Canada
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
من یک سوال دارم: ایشان در سال 85و 86 شورای پول و اعتبار و سازمان مدیریت و برنامه ریزی را تعطیل کرد، در چهار سال اول دولتش 3 تا رییس بانک مرکزی عوض کرد. حالا معلوم شده مه آفرید امیر خسروی، بابک زنجانی، دکل نفتی، و اوراق قرضه آمریکا همه در همون 4 سال اول دولت احمدی نژاد انجام شده.
سوال اینه که دستگاههای نظارتی و مجلس چه می کردند؟ به نظر شما اگر این موارد بررسی و حسابرسی می شد، آقای احمدی نژاد اصلا می توانست در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری سال 88 شرکت کند و صلاحیتش تصویب شود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
در اون موقع دستگاههای نظارتی و مجلس هم با ایشان همسو بودند و بله قربان گو. به همین راحتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
واقع بین باشیم
دولت آقای روحانی تقریبا تمام شده
ولی هنوز کوچکترین تغییر اقتصادی تاکید می کنم کوچکترین تغییر اقتصادی ایجاد نشده
مردم نه از مسیری که کشور می رود بلکه از انفعال و ناتوانی راننده به شدت ناراضی هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
چی میخواستی دقیقاٌ؟
دلار 3 برابر شده یا واردات گندم و دسته بیل داریم؟
مهدی
United Arab Emirates
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
شما جای تاکید کردن فقط چشمت را باز کنی می بینی که تورم از 40 درصد رسیده به 10 درصد.
کاهش تورم از دید شما تغییر ورزشیه احتمالا!!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اقا دوستان . عزیزان بنظر من این موضوع را ول کنید اخه ما که نتونستیم 3000 میلیارد کشوررخودمون بگیریم یا بابک زنجانی یا ... بیایم حداقل ظلمی که ماهانه به ما میشه راپیگیری کنیم
متاسفانه مجلس و دولت قبل در فیشهای اب برق گاز و تلفن ما عنوانی را اضافه می کنند بنام مالیات بر ارزش افزوده که اولش 2 در صد بود حالا که از 9-10 گذشته که ماهانه میلیاردها میشه اخه من نوعی وقتی دارم با تلفن حرف می زنم یا با اب دستهام می شورم اینا چه ارزش افزوده دارند که باید پولشو بدم اگه یادتون باشه تا قبل از احمدی نپاد در هیچ فیشی بغیر از هزینه مصرف و یه 100 تومنی ابونمان چیزی نبود حالا چند تا عوارض مالیات و مالیات بر ارزش افزوده هست اتفاقن من به یکی از بچه های شرکت گاز که گفتم گفت چون مصوبه مجلس هست کاری از دولت ساخته نیست باید مردم اعتراض کنند تا مجددن مجلس مصوبه ببره برای حذف این ردیفهای اضافی در تمام فیشها شما تصور کنید قیمت همه انرپیها را چند برابر کردند که هیچ تازه حواشی اونا از اصل هم بیشتر شده یه مقدار به فیشهای گاز و برق تلفن و ... دقت کنید حداقل بتونیم از حق خودمون دفاع کنیم
farshad
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
طلبکار یعنی چه؟اول این کلمه رو معنی کنیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
از خصلت های این اعجوبه قرن پر رویی و طلبکاری است.
ناشناس
Finland
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
یک سوال :
کسی که معاون اولش زندانه چرا خودش ازاده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
آزاده چون باید آزاد باشه تا طلبهاشو از ملت وصول کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
مهم اینه که دولت فعلی اصلا اصلا نمیتونه طلبکار باشه با این عملکردش و این وضعیت اقتصاد.
هر کسی باید جوابگوی عملکردش باشه و دولت ها نمیتونن از پاسخگویی به نتایج عملکردشون فرار کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
چی میخواستی دقیقاٌ؟
نکنه این دولت قیمت دلار را 3 برابر کرده یا تورم یک شبه 100% شده؟
محمود احمدی نژاد
Germany
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
مردم قهرمان ایران میدونن که پاک ترین دولت هر کاری کرده درست و به صلاح بوده . دولت قبل اگر پولی از درامد نفت و کنار گذاشته برای ظهور امام زمانه . من از ارتباطاتی که با ایشان دارم صلاح و بر این دانستم و سال 96 برای ادامه برنامه های قبل بر خواهم گشت . در این 4 سال برنامه هاو طرح هایی برای سرعت بخشیدن به حرکت قبلی با شدت 10 برابر ریخته ام که انشالله با همیاری ملت اجرا خواهیم کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اگر سوابق کاری همه ی آقایون من جمله رییس جمهور فعلی را بررسی کنید متوجه میشوید که همگی نه تنها به نسل فعلی بلکه به نسلهای آینده هم خیانت کردند و با تغییر رنگشون نمیتونن افراطی گری گذشته شون را جبران کنند
ولی همیشه همین کار رو کردید که دنبال یک نفر میگشتید که همه ی خراب کاری های خودتون رو گردن یک شخص بندازید و حالا نوبت احمدی نژاد شده
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
خیلی خوب گفته
ناشناس
United Arab Emirates
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
ا. ن یه قهرمان ملی هستش جایزه عدالت محوری رو تو جزیره کومور باید بهش هدیه بدهند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بله چرا نمی تواند طلبکار باشد وقتی کشور را به فلاکت و بدبختی انداختن و کسی پیدا نشد و بپرسد که چه شده و شاید به خیال خودشان کم اختلاس کردن و لابد باید ته مانده ای از چپاول بزرک بجا مانده که سراغش دارند و باید به یغما برد
ناشناس
Finland
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بله طلب رویا و هاله را می تواند داشته باشد چون مال مال خودشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
باید محاکمه شود او بدهکار است
تدبیر
Pakistan
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
100 درصد مقصر دولت روحانی است . دولت قبل باید طلب کار باشد. چون که اگر دولت روحانی از اول با کلماتی مثل ب.ز یا م.ر شروع نمی کرد و به صورت کاملا شفاف اسامی دزدان حتی سران اصلی را بیان می کرد. مثل دولت قبل بگم بگم راه نمی انداخت الان این نامه ها بیرون نمی آمد. اگر در مورد اشتباهات امسالی مانند جلیلی سکوت نمی کرد دستان امسالی مثل بذرپاش زاکانی حسینیان متکی و ... را رو می کرد و هزاران اگر دیگر امروز رئیس پاک دست ترین دولت تاریخ 2500 ساله ایران با درآمد 800 میلیارد دلار روزه سکوت می گرفت و زبان به دهان می برد. اگر به علت نزدیکی نظرات و دوری عقاید نبود الان منتقدان بی منطق و بی فکری مانند شریعتمداری که از پول بیت المال استفاده می کند تا امید مردم را با سخنان بی ارزش و بی سند از بین ببرد به خود اجازه این را نمی دادند. مقصر واقعی و اصلی دولت روحانی است.
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
راستی در مورد پرونده اختلاس 3000 میلیاردی در دولت قبلی و نقش خاوری و مدیر عامل سابق... که در حاشیه امن قرار گرفت و حتی در دادگاه حاضر نشد نیز مردم قانع نشدند. زیرا عامل اصلی تنزیل اسناد جعلی بانک صادرات بود
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
آقای پاک دست گیرن این دنیا از تور عدالت فرار کنی. آن دنیا سر پل صراط چه می کنی؟ نکنه بگم بگم ها رو برای خدا هم گذاشته ای. آنجا میزی نیست که عکس ناموس انسان های شریف را رو کنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
این دو میلیارد دلار هم اگر برگرده که نمیگرده باز هم به حال ملت ما هیچ فرقی نمیکنه!
در ضمن سالها طول میشکه تا همه ی جنایات احمدی نژاد روشن بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
احمدی نژاد جدای از پرونده های اختلاس و فساد مالی باید به علت نابودی کشاورزی و خشک کردن دریاچه ارومیه و تالاب ها و خالی کردن تمام آب های زیرزمینی که هزاران سال در این کشور ذخیره شده بود پاسخگو باشد. در دولت او بیش از 70 برابر حد مجاز از آب های زیرزمینی برداشت شد و امنیت غذایی نسل های بعدی را به خطر جدی انداختد.چه کس پاسخگو است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
طلب که سهله شانس آوردیم نیومده بزنه زیر گوشمون !
حميد
Germany
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
بله كاملا ميتواند طلبكار باشد و حق هم دارد وقتي كه ميبيند نه براي اختلاس مه افريد نه اختلاس معاونينش اقايان بقايي ورحيمي و نه براي اختلاس بابك زنجاني كه فقط همين اخري به مراتب بيشتر از اين مبلغ بلوكه شده بوده و اگر بخواهيم جمع اين اختلاسها را حساب كنيم چندين برابر اين رقم بلوكه شده ميباشد ولي كسي از ايشان حتي يك سوال نكرد پس چرا طلبكار نباشد ايشان كاملا ميدان را براي تركتازي خود اماده ميبينند پس چرا نتازند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
بنده در یک سیستم دولتی کار می کنم به جرات می گویم در دوران ریاست احمدی نژاد کار کارشناسی از ریشه قطع شد. زیار وی اصلا به کار کارشناسی اعتقادی نداشت. خود را عقل کل می دانست و هر موقع راجع تغییر کابینه سوال می شد می گفت رییس جمهور همانند یک سرمربی است که هر موقع تشخیص داد باید بازیکنان (وزیران) را کنار بگذارد. لذا بسیاری افراد مجرب 5 سال زودتر از حد 30 سال بازنشست شدند و افرادی با سن بسیار پایین سمت های کلیدی گرفتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
همه ما سر کاریم و نمیفهمیم همین و بس
محمد
United Arab Emirates
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
این شخص و اعضای هیئت دولتش بزرگترین فساد ها و غارت خزانه را باعث شدند .ولی متاسفانه قوه قضاییه با توصیه انحصار طلبان و حمایت اشخاص نادان و کاسبین تحریم به تخلفات.اینان رسیدگی نمی کند
ملت
United States of America
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
اون ارزش فکر کردن هم نداره , چه برسد به اینکه بخواهیم راجه بهش نظر بدیم. .... حرف ما ملت اینه
.
.
. احمدی یه کلام / محاکمه , والسلاامم

فرارو خواهشا چاپ کن
ملت
United States of America
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
اون ارزش فکر کردن هم نداره , چه برسد به اینکه بخواهیم راجه بهش نظر بدیم. .... حرف ما ملت اینه
.
.
. احمدی یه کلام / محاکمه , والسلاامم

فرارو خواهشا چاپ کن
دهه شصتی
United Arab Emirates
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
یاد داستان شهر هرت آباد افتادم که دزدی را محاکمه میکردند و در آن دادگاه دزد طلبکار شد که دیوار صاحبخانه بلند بوده و من افتادم دست و پایم شکست خلاصه اول صاحبخانه بعد استاد بنا بعد خشت مال و دست آخر نجاری که قالب خشت ها را ساخته بود حاضر میکنند که چرا دیوار خانه بلند بوده که دزد پایش بشکند و بالاخره چونکه نجار نمیتواند کس دیگری مقصر جا بزند محکوم میشود که حلق آویز شود و در انتهابه دلیل باریک بودن گردن نجار و محکم نشدن گره طناب دار بر گردنش یک غلام گردن کلفت بیگناه را بجای او دار میزنند . حال حکایت این داستان و طلبکاری مقصرین از آقای ظریف است ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
مطابق آمار ها و اطلاعات قطعی در زمینه عملکرد فاجعه بار دولت نهم و دهم در بخش فرهنگی ، سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی متاسفانه تاکنون فقط از زبان مسئولین اجرائی کشور مطالبی باز گوئی شده است ،بدون کوچکترین اقدام عملی نسبت به پاسخگو بودن دولت 8 ساله احمدی نژاد و حال آنکه در صورت صحت آمار و اطلاعات ارائه شده و گفته های دولتمردان فعلی،این امر مستلزم محاکمه و مجازات عاملین اصلی در دولت قبلی خواهد بود.اکنون که سه سال از روی کار آمدن این دولت می گذردو مفسدین به حال خود رها شدند یقینا"دولت پاک دستان !!طلبکار می شوند.
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
اگه يكي مثل اين بابا توي مملكت ما رئيس جمهور ميشه ، تقصير ما مردمه نه تقصير اون . اين اقا علنا به همه توهين ميكنه ، مثلا ميگه اگه رئيس جمهور بشم ٢٥٠ هزار تومن يارانه ميدم يعني با پول ميخرمتون ، ولي هيچ كس چه مردم چه مسىولين هيچ جوابي به اين بي احترامي نميده ديگه چه توقعي دارين كه از اين ادم كه طلبكار نشه ؟
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
به جان خودم ، از سال ٨٤ تا ٩٢ اگه يه درخت رئيس جمهورمون بود ، ضررش كمتر بود تا اين أقا
ناشناس
United Arab Emirates
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
بهتون حق میدم
حقیقتا این مرد برای امثال شما ترسناکه
دوست داریم احمدی نژاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
واقعا ترسناکه
یک سوم شدن ارزش پول یا تورم یک شبه 100% مگر شوخیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
واقعا از تورم و بی ارزشی پول می ترسیم و از مردم فراموشکار تورم 100%
ناشناس
United States of America
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
اخه از كسي كه هاله نور دور سرشه چطورى ميشه طلبكار بود، گيريم كه كشور رو غارت كرده باشه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
با توجه به خصوصیات ذاتی ، جواب مثبته .اینطور موجودات همیشه طلبکارن اما به لحاظ ساختار غیرقابل فهم قوانین در ایران جای تعجبه که همچی تخلفی بدون پیگرد باقی می مونه ولی چندتا کف زن و آفتابه دزد رو زندانی میکنن
رضا
Hong Kong
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
آره برادر عزیزی که گفتی آمار طلاق و بیکاری دولت محمود با دولت روحانی مقایسه کنید!!! ما داریم میوه درختی را می چینیم که محمود کاشته نه تنها درختی نکاشت بلکه درختهای کاشته شده از قبل را هم پاش نفت ریخت و خشکوند، البته شاید در ونزوئلا برای مادر چاوز (که به قول محمود قراره از یاران امام زمان بشه ) کاشته باشد، ایران را که به ویرانه ای تبدیل کرد سالهای سال زمان می برد که حتی این ویرانه را آوار برداری کرد ، طلاق و بیکاری یکی از ثمرات این ویرانه است.
ننه جون
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
به قول خدابيامرز مادر بزرگم : دنبال طلب كه نرفتي بدهكار هم مي شوي.
از خطه سرسبز رانكوه گيلان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
مثل اينكه اين آقا فراموش كرده هنوز آقاي رحيمي معاون اولش توي زندانه. آقاي بقايي معاون اجراييش حدود هشت ماه رفت زندان. امير منصور آريا و بابك زنجاني هارو پرورش داد. خودش موقع رفتن از خيابان پاستور مبلغ 16 ميليارد پول بي زبان اين ملت را با خودش برد براي دانشگاهش. وزير امور خارجه اش را كه در سفر سنگال به سر مي برد از وزارت خلع كرد. و بسيار موارد ديگر. اين آقا حتماً نهج البلاغه امير المومنين را مطالعه نفرموده اند. حتماً معني كلمه دزدي را نمي دانند.
دلمان مي سوزد به حال و روز اين مردم ساده و بي غل و غش. چه خوب مردماني داريم ما. كه نجابت را به بزرگي خودشان به حد كمال رسانده اند.
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
بيان واقعيت از سوي دولتمردان امروزي دردي را دوا نمي كند چرا كه دولت نهم ودهم اصلا چيزي بنام منطق نداشت كه بتوان در باره آن نظر داد اصلا اعتقادي به علم اقتصاد نداشت بيشتر برنامه هايش فله اي و حسينقلي خاني بود
asgar
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
برادران فرارویی گوش بدهید
این که احمدی نژاد مظهر شارلاتانیسم بوده بحثی نیست .
اما شما چرا خودمان را پشت او پنهان می کنید . بعد از دوسال چه بهانه داریم ؟ زمان می گذرد و مردم گرفتار -
به اقای روحانی توجه دهیم و کمک کنیم که برای بیکاران کاری بکنیم . بابا از احمدی نژاد دست بکشیم خودمان آستین بالا بزنیم.
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
با سلام. بنده معتقدم با وجودی که دکتر احمدی نژاد حق دارد از خیلی ها که به ناحق ایشان را تخریب می کنند طلبکار با شد ولی با بزرگواری تمام 3 سال است که برای حفظ آرامش کشور و جلوگیری از سو، استفاده دشمنان قسم خورده این آب و خاک با الگو گرفتن از مولای متقیان علی(ع) سکوت کرده است. و تنها در دو مورد آنهم نه برای دفاع از خود بلکه برای جلو گیری از تضیع حقوق کشور مانند این بیانیه اخیر اظهار نظر کرده است. من از تمام کسانی که دغدغه شان منافع ایران اسلامی است نه منافع حزبی گروهی خواهشمندم این بیانیه را با دقت و به دور از جو سازی های سودجویانه بخوانند. آنگاه خودشان متوجه خواهند شد که طلبکاری در این بیانیه از دزدان آمریکائی است. و نصیحت به خودآمدن برای کسانی که فکر می کنند با التماس کردن میشود نظر گرگهای جهانخوار را نسبت به کشوار های حق طلب عوض کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
از خواب بیدار شو
ایشون که شعار مرگ بر امریکا میداد چرا پول را از امریکا خارج نکرد
چرا از پول بیت المال برای خودش دانشگاه تاسیس کرد و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
فرا روی رانت خور تو نتونستی از احمدی نژاد باج بگیری داری می سوزی و سوالهای پرت و پلا و هدفدار و خبیثانه و کثیف می پرسی ؟
اما این خرید در زمان خاتمی اتفاق افتاده و در زمان روحانی مصادره شده چه ربطی به احمدی نژاد دارد؟
ايراني از تهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
در سال ۱۳۸۶ دولت دهم، برغم صدور چنین حکمی از سوی دادگاه فدرال ( ولو اینکه بدوی بوده ) و با نادیده گرفتن هشدارهای کارشناسان بانک مرکزی ناظر بر وجود چنین حکمی و ناظر براینکه قانون ممنوعیت تبادلات دلاری با ایران همچنان برقوت خود باقی است و شرایط به گونه ای است که هر آن ممکن است با دستور رئیس جمهوری پول های ایران در این کشور بلوکه شود، نزدیک به دو میلیارد دلار اوراق قرضه با کارگزاری سیتی بانک آمریکا خریداری با سودی اندک خریداری می کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
در سال ۱۳۸۶ دولت دهم، برغم صدور چنین حکمی از سوی دادگاه فدرال ( ولو اینکه بدوی بوده ) و با نادیده گرفتن هشدارهای کارشناسان بانک مرکزی ناظر بر وجود چنین حکمی و ناظر براینکه قانون ممنوعیت تبادلات دلاری با ایران همچنان برقوت خود باقی است و شرایط به گونه ای است که هر آن ممکن است با دستور رئیس جمهوری پول های ایران در این کشور بلوکه شود، نزدیک به دو میلیارد دلار اوراق قرضه با کارگزاری سیتی بانک آمریکا خریداری با سودی اندک خریداری می کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
در زمان احمدی نزاد پاک سابق چرا از امریکای جنایتکار خارج نشده و چرا با حضور در دادگاه امریکا آن را به رسمیت شناخته
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
چیه فرارو ترسیدی!

از وقتی استقبال های پرشمار احمدی نژاد رو توی شهرهای مختلف دیدی، هول ورت داشته که نکنه احمدی نژاد رئیس جمهور بشه؛ شروع کردی به تخریب!


"جوجه رو آخر خرداد 96 می شمارن"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
واقعا باید از تورم و بی ارزش شدن پول ملی ترسید
ناشناس
United States of America
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
آبروی مردم ایران را درتمام دنیا برد.بهش میگن دکتر ولی یه کلمه انگلیسی هم بلد نیست
ناشناس
France
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
هركي يه جو عقل تو كلش باشه ترسيده...!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
یه ضرب المثل ترکی درمورد این موضوع هست که نمیشه اینجا گفت اما همین قدر بگم که بله ایشون میتونن طلبکار باشن براحتی و خیلی شیک !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
این آقای کلا همیشه طلبکاره.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
کسی نمی تونه احمدی نژاد را محاکمه کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
باید محاکمه شود
ابولفضل
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
در کشور ما هیچ وقت بدهکاری پیدا نمی شه، شما واسه کمی ها و نقصها نمی تونید مقصری پیدا کنید. در نتیجه همه طلبکارند، البته بعضی ها طلبکارترند، بعضی ها خیلی طلبکارند. اقای احمدی نژاد و اطرافیان محترمشون از دسته خیلی طلبکارها هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
احمدی نژاد در هر موضوعی و هر زمانی و هر جایی می تونه طلبکار باشه چون اقتضای طبیعتش این است.
ناشناس
Finland
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
کسی که 800ملیارد دلار پول نفت بر باد می دهد و کسی به او نمی گوید چرا
حتما طلب کار هم هست .
American
Germany
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
مستر دکتر احمدی نزاد سپاس گزار 2 میلیارد دلار ارسالی هستیم شرمنده کردید پول شما را از بقیه پولهایمان جدا خواهیم کرد.مشتاق ریاست مجدد شما هستیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
خیلی با مزه بود. مرسی.
ابولفضل
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
در کشور ما هیچ وقت بدهکاری پیدا نمی شه، شما واسه کمی ها و نقصها نمی تونید مقصری پیدا کنید. در نتیجه همه طلبکارند، البته بعضی ها طلبکارترند، بعضی ها خیلی طلبکارند. اقای احمدی نژاد و اطرافیان محترمشون از دسته خیلی طلبکارها هستند
بردبار
United States of America
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
هرچه سعی کردم ورود نکنم و حتی استخاره هم بد اومد ولی نشد. فقط یک سئوال دارم . کجای دنیا یک مسئله به این مهمی میشه جوک مطبوعاتی و اونقدر از این حرفها زده میشه تا اصل مسئله لوث بشه ؟ یادتون نره خیلی ها از ترس با صدای بلند آواز میخونند.
عادل عدالتي
United States of America
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
تو اين مملكت همه از هم ميتونند طلبكار چه عرض كنم ميتونند همديگر رو هم بكشند( ... شب دراز است)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
دقیقا می خواهید چه چیزی را ثابت کنید؟
اینکه احمدی نژاد مقصر است؟ خیلی خوب ما ملت قبول کردیم.
حالا بفرمایید این دولت چه گلی به سر ملت بدبخت ایران زد.
فقط شش ماه دیگر طوفانی برخواهد خاست که دودمان فریبکاران به باد می دهد.
یکی از مردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
ما محکوم به سکوت هستیم ( اگر توهین آمیز نوشتم واقعا" ببخشید )
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
درود بر احمدی نژاد
ناشناس
Uzbekistan
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
درود برای شخم زدن مملکت ؟؟؟
درود برای ایجاد مشکلات عدیده برای کشور؟؟
کسی که خزانه پر را تحویل را گرفت و خالی تحویل داد؟؟
توهم ارتباط با آقا امام زمان (عج)
اگر واقعا بود گذاشتن در آمریکا خوب بوده؟ چرا خودایشان پولش را نگذاشت؟
پول بی زبان کشور صرف ماجراجویی ایشان شد ؟
آیا آمریکا قابل اعتماد که پول مملکت را ببری آنجا به امانت بگذاری؟
داستان گوشت و گربه نیست؟
عده ای مغز متفکر برای نابودی کشور و جالب اینکه انتظار دارن براشان کف هم بزنی
این برادران دلواپس کجایند؟
این برادران متعهد کفن پوش کجایند؟
ظاهرا نسبت به بیت المال سنسورشان فعال نیست ؟؟
البرز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
فقط محاکمه همین و بس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
زنده باد احمدی نژاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
آقای احمدی نژاد در راستای اقتصاد مقاومتی اقدامات بزرگی انجام داد که همه مورد تأیید بزرگان نظام بود:
- حذف دلار از معماملات خارجی.
- مسکن مهر.
- سفرهای استانی و رسیدگی به اقتصاد اقشار ضعیف.
- دور زدن تحریم غربی ها .
وغیرو
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
آقا اگر کسی شکوییه علیه این شخص تنظیم کرد حتما پرونده بنزین های آلوده که هزاران نفر را به سرطان مبتلا کرد و به سینه خاک سپرد نیز اقدام کند.
محمد
Finland
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
من نمیتونم بګم دولت دوم احمدی نژاد کارایی قابل قبولی داشتږ اما تهمتهایی که در این ۳ سال بهش زده شده از جمله ۱- دکل نفتی، ۲- ماجرای ۱۰۵ هزار میلیارد تومان که توکلی ګفت مربوې به دولت تدبیر است و نه قبلیِ، ۳- اوراق ۲ میلیارد دلاری که مۍاهری ګفت سال ۲۰۰۳ خریداری شده بوده. 4- یارانه 250 هزار تومانی که احمدی نژاد گفت کی من گفتم و دیگر موارد. دولت تدبیر و امید بدتر داره احمدی نژاد را محبوب میکنه. چون مردم اگر احساس کنند کسی مظلوم واقع شده، از اون حمایت میکنند.
ابوالفضل صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
احمدی نژاد مردی بود که به فقرا خونه داد خودتون رو بجای فقیری بگذارید که اکثر درامدش رو صرف کرایه خونه میکرد تازه اگه ادم سالمی بود فقیر نمیشد اما روحانی چی کرده صبح تا شب میگه برجام برجام اما کو اثراتش اما ااحمدی نژاد خونه داد ، سه چند سال دلار رو ثابت کرد ، وام های متعدد داد ، به کشاورزها و روستایان بسیار کمک کرد ، احمدی نژاد دولت محرومان روحانی دولت پولدارها
علیرضا
United Arab Emirates
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
متاسفم برای فرارو که نظرارو با جهت دهی خاص منتشر و هدایت میکنه...!!!
مش قاسم
Malaysia
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
فرارو عنوان نظرسنجی بعدی:

1-منظور ازبگم بگم ولیست اسامی در جیب ا.ن چه بود؟ آیا اسامی و صورت ریز واریزیهای سرمایه هاو حسابهای خارج ازکشورایران به حساب اشخاصی ازچندین طیف درداخل بعلت ترس ازبلوکه شدنهای تحریمی اینچنینی نبود؟

2-آیا منظور اصلی وپشت پرده هدفمندی یارانه هاغیر از حذف طبقه متوسط ازجامعه وایجاد دو قطبی فقرا و متمولین نبود؟
3-.....
.
نیما قشقایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
مقصر دولت روحانی هست که عملکرد دولت قبلی را شفاف سازی نکرد...هر رئیس جمهوری که میاد باید عملکرد دولت قبلو ارائه بده تا مردم بدونن و پنهان کاری وجود نداشته باشه..وقتی عملکرد رئیس جمهور مورد انتقاد قرار نگیره مشخصه که طلبکار میشه و مشکلاتو به گردن دولت فعلی میندازه..خدایا خودت به ما رحم کن..16سالم بود که بخاطر عشق وطن جلو عراقی ها جنگیدم..منه 16ساله ثابت کردم که هستم و مفیدم برای کشورم..آقایان رئیس جمهور به داد ملت برسین و فقط ادای دین کنید..چیزی نخواستیم.نگذارید ملت باغیرت ایرانی از شماها سرد بشن...وای برشما
حسن باوفا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
ارتقا منزلت اجتماعی و سیاسی ایران را پاس میدارم و دراین راستابه دولت تدبیر امیدواریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
احمدی نژاد در همه شرایط طلبکاره، اما حناش دیگه رنگی نداره، دوران پرروبازی گذشته دیگه!
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
آقا به خدا راست و چپ مثل هم هستند فقط اين مردم بيچاره هستند كه هميشه ضرر مي كنند ، مگر 8 سال نگفت پاكترين دولت نگفت ميگم بگم نگفت كاغذ پاره مگر نفت 105 دلاري نفروخت ، مگر ارزش پول را يك سوم كم نكرد ، مگر تحريم هاي كمر شكن نشديم و ... حالا طلب كارهم هستند عجب رويي ، فقط محاكمه عادلانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
وقتي در اين مملكت يك رييس جمهور سه سال است تمام بدبختي ها ضعفها ومشكلات وكمبودها را به گردن رييس جمهور قبلي مي اندازد به نظرتان رييس جمهور قبلي نمي تواند طلبكار باشد مشكل اين است كه دراين مملكت كسي پاسخگوي مسئوليت خويش نيست.
تورج
United States of America
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
احمدی نژاد به همه ی مردم ایران بدهکاره ،خدا شاهده احمدی نژاد حتی نمی تونست یک روستای 100 خانواره را اداره کنی ویا مدیریت کنه چون حتما اختلافات پایین ده با بالای ده بوجود می اومد چه برسه به یک کشور ...واقعا برای خودمون متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
ولی ظاهرا سال 82 این خرید اوراق انجام شده دست ار دقل بازی بردارید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
هرچه تخریب کنید محبوب تر می شود.
ناشناس
Saudi Arabia
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
اگر به مردم کوچه وبازار سری بزنید حتما جوابتان را می دهند
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv