bato-adv
کد خبر: ۱۹۵۳۸۹

دردم اومد از خوندن نوشته آقای قاسم خانی

تاریخ انتشار: ۰۲:۰۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۳
مطلب زیر را یک مخاطب به سایت فرارو ارسال نموده و خواستار انتشار آن شده است



خواهشمندم این متن رو بگذارید توی سایت در جواب نوشته آقای قاسم خانی ... این گفته هزاران نفره در برابر توهین‌های این آقا و اگر نگذارید نوعی ظلم است ...

دردم اومد از خوندن نوشته آقای قاسم خانی ...

" هزینه یکی دو میلیاردی "
چیزی نیست که. همش یکی دو سه میلیارده.
خوب خروجیش چیه آقای سیبیل!؟

ما تو دانشگاه واسه تز دکترا داریم سر یه قرون دوزار با اساتید ( استاد تمام و دانشیار ) سر و کله می‌زنیم اونوقت تو یه جوری از یکی دومیلیارد حرف میزنی که انگار یکی دو هزار تومنه.

در ضمن شما کلی سروصدا کردید و یار دوازدهم و این چیزا و بعدشم اونجا به عنوان یک هنرمند سینمایی ایرانی خودتون رو دارید عرضه میکنین! حق نداری بگی من خودمم و مسئول نیستم. بدون شما کاملا مسئول هستی و همه دارن به شورتک پوشیدن‌هاتون و شخصیتتون و عکس‌هایی که از سگهای توی خیابون می‌گیرید به چشم یک هنرمند ایرانی بهتون نگاه می‌کنن. هرچند با نگاشتن نحوه استحمام خودتون! شخصیتتون کاملا بر همگان فاش شده.

تو حق نداری بگی من اونجا خودمم. تو با یه تیم هنری رفتین برزیل و توی این سانسور خبری غرب از فرهنگ ایرانی، کارهاتون نماینده فرهنگ ایرانیه. و باید نمایندگان شایسته‌ای واسه فرهنگ کشورمون باشید. دقت کن: باید!

همچنین متذکر بشم که اگه ما هم از طرف دانشگاه و با پول اسپانسرها بفرستنمون کشورهای پیشرفته، هم بهمون خوش میگذره، هم شورتک نمی‌پوشیم، هم فرهنگ ایرانی رو به دنیا می‌شناسونیم، و هم با ادبیات زشت و زننده با مردم صحبت نمیکنیم، و هم به علم روز دنیا مجهز می‌شیم و به کشور و دنیا خدمت می‌کنیم. در حالی که الان دانشگاه‌ها به دلیل کمبود بودجه امکان چنین کاری رو ندارن. ( البته ظاهرا شما با این کمبود مواجه نیستین)

واقعا متاسفم واسه کشورم. ما داریم تو دانشگاه‌ها چطور با مشکلات دست و پنجه نرم میکنیم اونوقت آقایون از نحوه لخت شدنشون تو حموم با مردم صحبت میکنن.

ای کاش همونطور که خیلی سریع حرفا و توهین‌ها و تهمت‌های این دسته از هنرمندان (البته به اصطلاح هنرمند، چون هنرمند بودن یک کلمه مقدسیه که فکر کنم از جمیع این بازیگران کسی لیاقته داشتنش رو نداشته باشه ،جز یه عده معدود که عقده‌های درونی خودشون رو خیلی راحت ابراز نمی کنند ... ) صحبت‌ها و حرف‌های تک تک ما هم به گوش همچین افرادی می‌رسید ... نمی دونم چه جوری میشه که یه عده با لوندبازی‌ها و به اصطلاح خوش گذروندنشون و نوشتن اراجیفی که بهش میگن فیلمنامه کلی جایزه می‌برن و مشهور می‌شن و عده‌ای دانشجو و طالب علم نه صرفا شهرت، برای ما آدم‌هایی غریب و برای خارجی‌ها آدم‌های شناخته شده و محترمی هستند ...

جناب آقای قاسم خانی واقعا صمیمانه متشکرم که مثلا با بیت المال خوش نمی گذرانید، متشکرم که نحوه حمام رفتنتان را برای همه ما شرح دادید، واقعا سپاس ای دلاور مرد ایرانی که فهمیدی فقط مسئول خودت هستی نه یک ملت، واقعا سپاس که بلدی شلوارک بپوشی و ازین بابت ذوق می کنی ... و واقعا بابت اینکه نشون دادی فقط اسم ایرانی رو به یدک میکشی سپاسگزارم چون یک ایرانی ... یک ایرانی واقعی ... در هر کجای دنیا حس می کنه که در برابر کشورش مسئوله ... هه ...

"هزینه این سفر توسط آژانس تعطیلات رویایی به عنوان اسپانسر و همچنین تهیه‌کننده محترممون آقای هاشمی پرداخت شده"

آقای عزیز خوش گذزونی شما و امثال شما که دغدغه مردم را ندارند برای ما مهم نیست چون خودتون مهم نیستید. کاش مطبوعات آزاد بود و گذشته تا حال تک تک شما روی سایت‌ها می رفت سوال مردم اینه که آقای هاشمی تهیه کننده محترم و آژانس مذکور از کدوم دلواپس تغذیه می شن ضمنا ما اروپا نرفته نیستیم اما اینقدر بی کلاس هم نیستیم که جایی بریم تو بوق و کرنا بکنیم اهای دادار دودور مارفتیم فلان جا این از کمبود‌های ادماس !!!!!

خدارحمت کنه مرحوم کافی را روضه می‌خوند میگفت یعنی چی زن میگیری بدون حجاب میبری تو خیابون بوق میزنی که اهای مردم شهر بیایید زن منو ببینید من زن گرفتم !!!

اقای قاسم خانی شما هرجا دلت می خواد برو به کسی ربط نداره اصلا لخت بیا بیرون برا کسی مهم نیستی چون خودت مهم نیستی. شما تو شهر بی کلانتر هفت تیر کشی اون سکانس فیلم علی سنتوری یادته گلشیفته می‌گفت که ی روز جواز ندادن، یه روز بستن، مجبور شد علی بره تو عروسی ها بخونه و... می‌دونی اگه اجازه بدن خیلی‌ها فعالیت کنن تو باید بری از شلوارک هایی که پات میکنی تو میدون انقلاب بفروشی

خوش بگذره، و آخرین کلام اینکه ما و مردم ما به جای کنونی شما حسادت نکرده و نمی‌کنیم ،حرفایی هم که خوندین و شنیدین نشانه تاسفه نه حسادت ... تاسف که نتونستیم آبروی شهیدامونو حفظ کنیم ... و این بار شما نه ما برات متاسفیم ...
خوش باشید ...

bato-adv
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
من اصلا با نظر هیچ کدوم از این دو بنده خدا نه موافقم نه مخالف اما یه سوال دارم واقعا شلوارک پوشیدن جرمه؟! اونم تو بلاد فرنگ
ناشناس
United States of America
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
ایشان خیلی زشت و مفتضح قلم زدند مگه !!...
نویسنده این متن رو می گم!.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
اینجاش عالیه :
اون سکانس فیلم علی سنتوری یادته گلشیفته می‌گفت که ی روز جواز ندادن، یه روز بستن، مجبور شد علی بره تو عروسی ها بخونه و... می‌دونی اگه اجازه بدن خیلی‌ها فعالیت کنن تو باید بری از شلوارک هایی که پات میکنی تو میدون انقلاب بفروشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
ادب مرد به ز هنر اوست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
حالا فکردی این یکی دو میلیارد اینجا هزینه نشه میاد تو دانشگاه ؟ بعد هم شرتک با شلوارک خیلی فرق دارد و باز هم به من وجنابعالی ربطی نداره که چه کسی چی می پوشه و از چی و کی عکس میگیره شلوارک پوشیدن هم کاری به حفظ کردن یا نکردن ابروی شهدا نداره
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۴۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
عالی بود.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
نکته مهم اینه که آقای قاسم خانی و بقیه تلویزیونی های عزیر که با ایشون رفتن برزیل، عرصه بازیگری را در تلویزیون قبضه کردن و مثل مهره های شطرنج دائما درحال عوض کردن جاشون باهم هستند(چه در نقش نویسنده و یا سایر عوامل). شاید مهرمار دارن ولی اینجور صحبت کردن ایشون نشون میده که صداشون از جای بسیار گرمی بلند میشه و نگران این ادبیات به عنوان یک هنر پیشه( با هنرمند فرق داره )نیستند. و انشاالله با امدنشون شاهد 3ریال های جدیدی از ایشون و سایر برو بچ خواهیم بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
با بخشی از حرفات موافقم
اما تو همون رسواگرفتنه نیستی که اونجام کامنت گذاشتی؟
ناظم الرعایا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
این تفکر ابلهانه ای است که به جای اهمیت دادن به خود حرف به گوینده یا نویسنده هرکسی که می خواهد باشد، اهمیت دهید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
رسواگر اینجور ادبیاتی نداره که
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
دوستی که جواب آقای قاسم خانی رادادی درود به شرفت ودستت دردنکنه خیلی به شخصیتم برخورد نوشته های فاقد شعورش وچه ابلهانه که فکرکند کسی حسرتش رابخورد مگر مرده اند مردان مرد سرزمینم که من حسرت تو وشخصیت نداشته ات رابخورم
دانشجوی علم و صنعت
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
این جملش برای همشون کافی بود :
"اجازه بدن خیلی‌ها فعالیت کنن تو باید بری از شلوارک هایی که پات میکنی تو میدون انقلاب بفروشی "
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
با کمتر از 4 میلیون ببیننده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
اشتباهی نظر دادم
فهيم
Netherlands (Kingdom of the)
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
معلومه كه چه فشاري أورده حسادت!!
گلبرگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
خیلی تند وتیز نقد کردی .تناقض در حرفها وخواسته هاتون هم زیادند مثلا یه جا میگی واسه ما مهم نیست تو کی هستی چی کار میکنی وکجا میری و....ولی اگه مهم نیست چرا اینقدر ناراحتی؟ودر ضمن هنرمند کسیه که چیزی رو خلق میکنه چه اون اثر از نظر خیلیها بی محتوا باشه ویا نباشه اون کارش رو انجام داده این مخاطب هست که باید درکی درست از هنر داشته باشه .شما در جایگاهی نیستید که هنرمند بودن ایشان رو بسنجید به قول خودتون اهل علم هستید بهتره به کار خودتون برسید واز توهین به هنرمندان بپردازید .والسلام
یک معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
شما در مقام نقد نظر ایشان از ایشون به مراتب تندتر رفته اید و از نظر ادب قلم بسیار بی تربیتی دارید که این میتوانه ناشی از دو عامل باشه: 1- یا فامیل این آقای شلوارک پوشی و احتمالا خواهر یا همسرش و 2- مشکل روحی روانی مثلا بدحجابی داری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
آفرین. نباید رو بهشون داد که راحت توهخین کنن
ناشناس
United States of America
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
"شلوارک پوش"
شاهکار (بی)ادبی سیرنمایی مهراب قاسم خانی
"شلوارک پوش"
, برنامه امشب سینماهای 12 شب به بعد برزیل ,
"شلوارک پوش"
ناشناس
Canada
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
خودت هم تشريف ببري خارج شورتك مي پوشي برادر
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
قصاص قبل از جنایت نمیشه کرد فعلا و نقدا باید شلوارک پوشیده ها را چسبید. شما هم که تو کانادا با آن هوای شمالی سردش شورتک پوشیده ای عزیز
عدل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
تو جنبه نداري
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
من واقعا متوجه نمیشم شلوارک پوشیدن مشکلش کجاست که الان این همه شده مشکل برای شماها،شما که خودتو از قشر تحصیلکرده میدونی یه شلوارک پوشدن برات شده یه مسئله بغرنج دیگه از مردم عادی چه توقعی میشه داشت....
شاپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
شما که نمیدونی مشکل شلوارک پوشیدن کجاست از شلوارک پوش ها مشکلتون حادتره به یک روانپزشک حاذق مراجعه نمایید. شما علم نداری فکر میکنی باسوادها باید شلوارک پوشی را برای عوام جا بیندازند نه؟
رضا موسوی خوزستانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
برادر شما دلواپسی انگار
برو سر همون تز دکترات
اگه دانشگاه دولتی هستی که تا حالا شما رو به بهانه فرصت مطالعاتی میفرستادن خارج اگه هم شهریه میدی که ماشالاه با این افزایش سهمیه های دکترا هر کس چندتا تو فامیلش داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
معلومه دانشگاه نرفتی ببینی چه خبره
اهورا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
آقاي عزيز ! همه انسانها داراي دوشخصيت مي باشند:
شخصيت حقيقي / شخصيت حقوقي
ما كه نمي تونيم واجازه نداريم ورود كنيم در شخصيت حقيقي مردم اين حركت در تمام دنيا جرم وشخص مي تواند به دادگاه بابت اين كار شكايت كند .الا در ايران!!
من اگر خوبم وگر بد تو برو خود را باش...
غلام
United States of America
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
نوشته آبکی و سستی بود
omid
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
عالی بود این نوشته حرف دل ما مردم بود
قلندر
Canada
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
"می‌دونی اگه اجازه بدن خیلی‌ها فعالیت کنن تو باید بری از شلوارک هایی که پات میکنی تو میدون انقلاب بفروشی"
عـــالی بود..دست مریزاد
ناشناس
Spain
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
جناب آقای قاسم خانی تا به حال خیلی از مشکلات جامعه رو در قالب طنز بیان کردن (البته برای امرار معاش )ولی این مورد رفتن به اصطلاح هنرمندان به جام جهانی بعنوان یار دوازدهم جز طنز های مستند که اتفاق افتاده.
به هر حال ما بخیل نیستیم و امیدواریم که به همشون خوش بگذره احتمالاً اسپانسرشون یه مقدار پول نقد هم در اختیارشون گذاشته چون رسم اینطور مسافرت هاست.
ناشناس
United States of America
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
من از متن نوشته شده توسط مهراب قاسم خاني بسيار بيزارم ولي من هنوز ارتباط خون شهيدان با شلوارك و حجاب رو نمي فهمم كه ما هر جا كم مياريم ازين بندگان خدا مايه ميذاريم. همه جاي دنيا شهيد دارن همه هم برلي يه هدف جنگيدن: حفظ تماميت ارزي كشورشون. براي هر كشوري هم شهيداشون خيلي محترمن ولي اينكه بيايم هر چيزي رو به اين نازنينان وصل كنيم كمال بي احترامي به اوناست و پايين آوردن شان اون عزيزان.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
تمامیت ارضی درسته باسواد!
ناشناس
Spain
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
اصطلاحاتی مثل پهلوان و هنرمند بدلیش خیلی بیشتر از واقعیش پیدا میشه.
ولی ماشاءا..بدلیاش خیلی خوب نقش بازی می کنند .مثلاً یه سرویس طلای بدلی 200هزار تومانی بعضی وقت ها از یه سرویس طلای 10.000.000میلیونی هم بیشتر به چشم میاد.
افتاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
آفرین آفرین خوب بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
اون اسمش شلوارک آقای دکترا!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
خيلي حال كردم
تو اين متن حرف دل خيلي از مردم ما رو زد
اميد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
خيلي خوب بيان كرديد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
احسنت. حرف دل ما رو زدی.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
آقا دردت اومد که اومد برادر من، حرف حساب برای شمایی که همیشه پی تحمیل خواسته های خودتون هستید حرف حساب دردآوره، لطفا بی جهت پای ارزش ها رو وسط نکشید.
رضا
Canada
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
بابا تعطيل اين شد جواب دادن؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
اولا که با پول مردم نرفتن که شما اینقدر ناراحتید و ثانیا ما کی می خواهیم یاد بگیریم که به حریم خصوصی دیگران کار نداشته باشیم , عزیزم به من و شما چه ربطی داره که دیگران چه لباسی می پوشن و ... و ...!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
مرسی نویسنده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
فرارو ما هم جواب این نماینده هزاران نفرو بدیم چاپ میکنی!!! همه شدن نماینده مردم!! داداش از خودت بگو!! جای هیچکس نیستی!!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
خوب بود. دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
چرا آدم های هم مسلک شما خون شهدا را دست آویز خواسته های خودشان میکنند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
عزیز من بی انصاف نباشید. جنگ تحمیلی میدونی معنیش چیه؟کم جوان ندادیم. واقعا باید مرد باشی. این عراق همسایست. حاضری بخاطر حرم اهلبیت بری؟البته اگر معتقد باشی. متاسفانه از بس جومونگ مردم زیاد دیدن کشتن و کشته شدن عادی شده و جنگ و شهید هم برا یه عده مسخره شده.ما برای طمع ها مون خون ندادیم. اون جوان ها هم برای سوء استفاده یک عده خون ندادن که الان.....
ليلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
.. می‌دونی اگه اجازه بدن خیلی‌ها فعالیت کنن تو باید بری از شلوارک هایی که پات میکنی تو میدون انقلاب بفروشی يعني عالي بود اين قسمتش
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
واقعا حرف دل ما ایرانی ها بود.تاسف برانگیزه برای مملکتی که ندید بدید هایی مثل ایشون تو قشر هنرمندهاشه.البته ما این افراد رو لایق و شایسته هیچی نمیدونیم.چون کلامشون شخصیت کوچیک شو نشون داد
داود
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
این هنرمندان! خیلی مهم نیستند چرا که مانند بسیاری از بزرگان و دلالان و رانت خواران فقط خودشون رو عشق است و مردم رو بی خیال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
درود بر نويسنده نامه حرف دل بسياري از مردم را زديد. واقعا اوف بر ناهنرمندان كم جنبه
بچه تهرون
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
عجب....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
راستشو بخوای به نظر منم متن ایشون بی ادبانه بود. این سفر شخصی نیست. تو سفر شخصی هر کاری خواستی بکن.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
موافقم
موافقیم ...

آقای قاسم خانی من هم متأسفم برای شما، متأسفم برای شخصیت شما، برای طرز فکر و نگرش بچه گانه ای که داری ... برای همه ی حرفهای نسنجیده ای که زدی ... آقای قاسم خانی واقعا" فکر کردی چه خبره ... از این به بعد دیگه خودت هم نیستی ...

ما فکر و ذکرمون تو تحصیل و پیشرفت مملکتمون هست، اونوقت این آقای قاسم خانی فکرش کجاهاس !!!

در مورد کسانی که در نامه به آقای قاسم خانی نظر مثبت داده بودند باید بگم: " احمق را ستایش خوش آید".
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
شاید جواب آقای قاسم خانی زیاد خوب نبود ولی چیزی که هست همیشه اینقدر به این بیچاره ها گیر الکی میدن که اونا رو مجبور به جبهه گیری می کنن. بابا اونام آدمن، خودتون هر سال میرید آنتالیا و ... حالا اینا چون هنرمند شدن دیگه زندگی خصوصی نباید داشته باشن؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
سرورممممممممم اینها با نام ایران و تیم ملی رفتن نه شخصی.پس وقتی اکثریت راضی نیستن دیگه مردم و مسخره نکنن
طرفدار فرارو
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
کاملا با حرفات موافقم.....
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
عالي بود و حرف دل ما را گفتي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
عاليييييييييييي بود!!!
حرف دل ما رو زدي!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
دمت گرم. دلواپس را خوب اومدي آقا سعي كرده بود ما مخالفان حيف وميل بيت المال را دلواپس نشون بده د رحالي كه ما به قول ظريف عزيز دلاوريم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
با درصد زیادیش موافقم ولی اینکه فیلمنامه نویسی و کار تخصصی ایشون زیر سوال بره موافق نیستم. واقعا فیلمنامه هاش قویه ولی افسوس که اون حرفا رو زد و از چشم خیلیا مثل من افتاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
اگه واقعا" دانشجوی دکترا هستی متن خیلی ضعیفی نوشتی من کاری به قاسمخانی و دار دستش ندارم وقتی که جواد هاشمی و شریفی نیا لیدرشونن معلومه که از کجا واسشون هزینه شده ، اما گیر شما همش رو شلوارک و حجاب و واین حرفا بود، دکتر جان بهتره که سطح فکرت رو هم به اندازه مدرکت ببری بالا و اینو بدونی که اگه بجای شلوارک، شلوار ببوشی و پیراهن آستین بلند و یقه بسته کمکی به افزایش فرهنگ ایران نمی کنی، برادر عزیز! متر سنجش فرهنگ چیزای دیگریست .
رستا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
احسنت!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
آقا ولمون كن آخه به تو چه ريطي داره يكي ديگه چي ميپوشه
پارادایس
China
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
من نه طرز فکر و بیان آقای قاسم خانی را قبول دارم و نه طرز فکر و بیان این دانشجوی منتقد... به نظر مشکل خیلی از ایرانیها "گیر دادن" به مسایل حاشیه ایست و ایراد گرفتن های الکی! واقعن درست می گن که "هفت شهر عشق را عطار گشت ما ایرانی جماعت هنوز اندر خم یک کوچه ایم"
بابا، دنیا ازمون جلو زده حتی همین چین و هند که ما قبولشون نداریم اونوقت دغدغه ی ما شده شلوارک پوشیدن و عکس از سگ انداختن و طرز حمام کردن!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
واقعا تو این سالها که هزینه های غیر قابل جبرانی به کشور وارد شد
سهم ادب بیشتر از سایر حوزه ها بوده است
باید دهه گذشته را دهه افول اخلاق سیاسی در ایران نامید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
گند زدن واقعا. هر چند این آدمارو صدا و سیما گندشون کرده. وگرنه خیلی چیزی تو چنته ندارن.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
دوست عزیز زیاد خودت را ناراحت نکن جناب اقای قاسم خانی از آن دسته انسانهایی است که در موردشان گفته اند تا مرد سخن نگفته باشد علم وهنرش نهفته باشد. او با انتشار نوشته اش نشان داد که تهی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
عالی بود واقعا قاسم خانی باید از خودش خجالت بکشه منم که اظهاراتشو خوندم جوری بیان کرده بود که اینگار داره با توده ای از مردم حرف میزنی و بشون دهن کجی میکنه واقعا براش متاسفم با طرز حرف زدنش با مردم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
شما هم دیگه افراط کردی امّا صحبت های قاسم خانی اصلاً درست نبود!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
احسنت!
بينا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
خوب نوشتي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
برو بابا . تو هم داری از دوی عقده هات حرف میزنی.
زندگی شخصی بک آدم به هیچ کس ربطی نداره
اگر هم از این آدم خوست نمیاد پیج هاشو نخونید
همین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
آی ی ی ی زنده باد
شیدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
بیربط نوشته.باباجان اون یکی دو میلیارد رو یه شرکت خصوصی متقبل شده.درضمن اونا به عنوان نماینده ی ایران نرفتن اونجا که.اونام آدمن و باید مثل آدمای عادی یه جاهایی خودشون تصمیم بگیرن چی بپوشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
عالي بودددددددددد؛ وافقممممممممم
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
نویسنده محترم شما قبل از مطالب بهتر بود فرهنگ ایرانی را تشریح می کردید بعد به شلوارک و نحوه حمام کردند دیگران که مغایر با فرهنگ ایرانی هست را بیان کنید . نوشته های شما سر تا پا عقده و حسادته . وگرنه شلوارک پوشیدن اون هم در کشور آزاد نه جرم نه غیر قانونی و همه مثل شما پایبند اصول فرهنگی که نباید باشند و پشت نقاب فرهنگ خودشونو موجه نشون بدن - طرف نویسنده هست حالا چه خوب و چه بد خودشو با شرایط کشورش وقف داده دیگه اسیر چاک و دهن مردم که نشده که هر جوری که شما می پشندید اون همون باشند
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
خيلي تند رفتي استاد ، من به عنوان يه ايراني اصلا" اين برداشت رو از حرفاي قاسم خاني نداشتم . شما هم به قول خودتون بهتره به دغدغه هاي علمي ات برسي و وقت گرانبهاتو براي پاسخ دادن به چيزي كه به قول خودت ارزش نداره نذاري .
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
این مطلبو من نوشتم مرسی که استفاده کردی

هزینه این سفر توسط آژانس تعطیلات رویایی به عنوان اسپانسر و همچنین تهیه‌کننده محترممون آقای هاشمی پرداخت شده"

آقای عزیز خوش گذزونی شما و امثال شما که دغدغه مردم را ندارند برای ما مهم نیست چون خودتون مهم نیستید. کاش مطبوعات آزاد بود و گذشته تا حال تک تک شما روی سایت‌ها می رفت سوال مردم اینه که آقای هاشمی تهیه کننده محترم و آژانس مذکور از کدوم دلواپس تغذیه می شن ضمنا ما اروپا نرفته نیستیم اما اینقدر بی کلاس هم نیستیم که جایی بریم تو بوق و کرنا بکنیم اهای دادار دودور مارفتیم فلان جا این از کمبود‌های ادماس !!!!!

خدارحمت کنه مرحوم کافی را روضه می‌خوند میگفت یعنی چی زن میگیری بدون حجاب میبری تو خیابون بوق میزنی که اهای مردم شهر بیایید زن منو ببینید من زن گرفتم !!!

اقای قاسم خانی شما هرجا دلت می خواد برو به کسی ربط نداره اصلا لخت بیا بیرون برا کسی مهم نیستی چون خودت مهم نیستی. شما تو شهر بی کلانتر هفت تیر کشی اون سکانس فیلم علی سنتوری یادته گلشیفته می‌گفت که ی روز جواز ندادن، یه روز بستن، مجبور شد علی بره تو عروسی ها بخونه و... می‌دونی اگه اجازه بدن خیلی‌ها فعالیت کنن تو باید بری از شلوارک هایی که پات میکنی تو میدون انقلاب بفروشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
متنی سرشار از توهین بود، من برای نویسنده این متن متاسفم چون می تونست با کمال احترام حرفش رو منطقی تر بیان کنه. متاسفانه حاوی حرف حقی بود که با تضعیف حقوق طرف مقابل بیان شده بود و از نظر من غیر اخلاقی
شریفینیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
این آقای قاسم خوانی سطحش خیلی پایینه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
راستی اونجا که نوشته بودم ضمن احترام به روشندلان عزیز را یادت رفت بنویسی
ایرانی بی فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
آقای دردمند شورتک با شلوارک تومنی دوزار فرق داره!!!
آقای که اینقدر دردت اومده که دست به خون پاک شهیدان شده ای!!!!
چرا شماها نمی تونید بدون چنگ زدن و آویزان شدن به خون شهدا و مرحوم کافی و غیره!!!! با منطق و دلیل کافی صحبت کنید!!!!!!!
چرا باید افرادی مثل شماها که دغدغه مثلاً فرهنگی دارید به خودتون اجازه بی احترامی وبی حرمتی به اشخاص حقیقی این مرز وبوم میکنید؟؟؟؟؟؟
شما اگه تونستید فرهنگ رو بدون در نظر گرفت کج سلیقگی تعریف کنید تازه باید.........
القصه بیاید به همه احترام بگذاریم به رفتار و کردار و خرده فرهنگها و........
مسعود
United States of America
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
بنظرم خود آقای رياقاسم خانی هم ترجیح بده آدم مهمی نباشه و کاری به کارش نداشته باشین !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
هر كي هرچي بگه شما چاپ مي كنيد.
يه دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
دانشجوي محترم، ممنون از مطلب و جوابيه فوق العاده خوب و به جاي شما اميدوارم قاسم خاني حتما بخونه و احساس مردم رو نسبت به خودش متوجه بشه ......... هر چيزي كه گفتي درست و به جا بود و جاي هيچ حرفي نيست چون اين حرف همه مردمه
خواهر لقمان
United Arab Emirates
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
نویسنده محترم خیلی مسائل مهم توی کشور ما درد نه این مسائل پیش پا افتاده . شما هنوز نمی دونید درد چیه فقط می خواهید با بعضی اراجیف تفریح و خوشحالی یک عده را با به حاشیه کشاندن از دماغشان در بیاورید . کاری که این روزها خیلی مد شده و شاید به فرهنگ ایرانی نزدیک باشه یا نه ؟؟ شما فرهنگ شناسان می دونید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
چرت
مهدی
United States of America
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
دمت گرمکه خوب نوشتی و جواب این بچه قرطی رو دادی
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
ناز نفست....
حرف دل همه مردم رو زدي...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
آفرین آفرین هزاران هزاران هزار بار آفرین به قلمت و به نحوه تفکرت.
حرفتون صحبت این روزهای من که برای نوشتن دو تا مقاله دکتری یک سال زندگی ندارم و ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
خدا امواتتو بیامرزه گل گفتی احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
دمت گرم
اون قسمت بحث هزینه های پایان نامه رو خوب اومدی، ما دانشجویان دکترا افرادی که همش دنبال درس بودن و عمر و جوونی خودشون رو برای درس گذاشتن و پیر شدن و در آرزوی همه چیز موندن!!
نریمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
از طرف خودت حرف بزن، من مطالب آقای قاسم خانی رو هم خوندم ، به نظرم حرف ایشون درست بوده و حرف شما فاقد منطق احساساتی و آشفته است. کی گفته آخه ایشون نماینده مردم یا هنرمندان ایران در برزیله. پس اینجوری منم اگه برم ترکیه میشم نماینده کارمندان ایران در ترکیه؟؟؟؟ یه کم فکر کن بعد حرف بزن
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
فرارو مطمئنی این نامه یکی از کاربرانه؟؟ آخه عین این جملات رو تو اون خبر کامنت کرده بودند.
به نظر می رسه یه نفر برداشته چنتا از اون کامنتا رو بهم چسبونده شده نامه. از پراکندگیه مطالب گفته شده در این نامه مشخصه اصلا.
آسيب پذير
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
آفرين
ناشناس
Dominican Republic
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
دمت گرم.. خوب نوشتی..راست میگی خیلی توهینآمیز جواب داده سیبیل!
يه دانشجوي تربيت مدرس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
هزاران لايك

من بشخصه برخي طنزهاي اين آدم- اصلا دوست ندارم حتي باسم هم خطابش كنم- رو دوست داشتم اما فكر ميكردم، خيلي با ادبيات طنزاش متفاوت باشه، حالا فهميدم كه خودش شخصيت اصلي همه داستاناشه.
تو اگه بابات و پدرزنتو نداشتي الان همين شلواركم نداشتي كه بپوشي.
هزينه خودتونو با اختلاسا مقايسه كردي كه بگي خيلي دغدغه مردم رو داري. اتفاقا آدماي مثل شما همه چي رو زير پا ميذارن تا به خواسته هاشون برسن، اگه تو هم برات پيش بياد 10برابر اينو اختلاس ميكني، چون مشخصه براي يه سفر اينچنيني چقدر شنگولي چه برسه به هزاران ميليارد!
بابا مخالف! تو كه، تو همين صدا وسيما با بروبچ به همه چي رسيدي، تو ديگه لاف روشنفكري و حمايت از مردم رو نزن.
خوش باش
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
آفرین...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
بسیار مزخرف بود
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
خدایا مپسند گدا معتبر شود گر معتبر شود از خوف خدا بی خبر شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
خودت خوندی این رو منتشر کردی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
بسیار عالی بود دست نویسنده درد نکنه که حرف دل ما رو زد.
ناشناس
United States of America
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
آفرین.این تازه به دوران رسیده ها چرا با پول بابا جانشون نرفتن برزیل که هر کاری خواستن بکنن
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
نظر جالبی بود.منم خیلی دردم اومده از نحوه ادبیات مثلا یه هنرمند!!!!وقتی هیچی برای این آقا و همراهاش مهم نیست خودشونم واسه ماها مهم نیستن.خوشحالم که همچین کسایی نماینده من و ایرانیهای دیگه نیستن.اگه باشن غصه داره!ولی از هاشمی خیلی چیزارو بعید می دونستم که خلافش ثابت شد!!!!
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
یعنی چی هزار بار حموم رفتن رو تکرار کردی؟ فارغ از اینکه قاسمخانی رو تأیید بکنم یا نه، اصلاً از یادداشتت خوشم نیومد.
یه بیرجندی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
خوشت نیومد ما که خیلی خوشمان آمد. خوشت نیومد برو کالانتری عارض شو یره
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
بأيد به حريم شخصي أفراد احترام گذاشت
اين قدر نبايد پاپيچ عملكرد شخصي أفراد بشيم
اگر نگران كشور و فرهنگ و ملت هستيم ( كه هستيم ) بأيد به أصول بپردازيم ، نه به أشخاص دست چندم !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
احسنت
نوشته آقای قاسم خانی مرا نیز بسیار آزرد
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
نامه سراسر توهین بود که...
به جای اینکه جوابیه منطقی بنویسی همش بی احترامی کردی..
ضمنا برای یه دانشجویه دکترا مساله پوشیدن شلوارک اینقدر بحث برانگیز باشه خیلی خنده داره..
کی گفته تو فرهنگ ایرانی شلوارک پوشیدن ایراد داره...؟؟!!
دانشجوی دکترای خوارزمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
چرا شما فکر می کنید اونهایی که دارند دکترا می خوانند یا دکترا گرفتند بی بته و بی دین و بی غیرت هستند؟ آیا قضیه کافر همه را به کیش خو پندارد است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
دمت گرم
گل گفتي . واقعا جاي تعجب داره كه از هزينه بيت المال استفاده كنن و تازه به مردم هم فخر فروشي كنن . به قول ي بنده خدايي ژز خودمونو به خودمون ميدن
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
نوشته اش قوام و پختگی نداره ماله مهراب متنش بهتر بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
اصلا با این متن و اون متن کاری ندارم، ولی خیلی از بازیگرا و سینمایی های ایرانی، ادمای نرمالی نیستن.
عین بعضی بازیگرای تازه به دوران رسیده خارجی.
کدوم بازیگر اسطوره ای هالیوودو یا همین سینمای خودمونو میشناسید که از این مسخره بازیا در اورده باشه؟
یه بی فرهنگه با اخلاق
Singapore
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
لحن برخوردشون با مردم فاجعه است! انگار ...
چی بگه بگم! کی میگه اینا از ما بهترن؟! بیشتر میفهمن؟! ایرانی ترن!؟ با فرهنگ ترن! اگه فرهنگ اونیه که اینا دارن ما همون بر بر باشیم شرف داره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
عالیییییییییییییی بود.....

آقای قاسم خانی!!1
شما از همه لحاظ شلوارک پوشی!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
ممنون خيلي به موقع و صريح جواب بي ادبي اقاي هنرمند نما را داديد ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
تو که خودت از همه عالم و آدم عقده ای تری آقای تز دکتری
دهقان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
آقای قاسم خانی برات خیلی متاسفم
بیست وسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
این نوشته حرف منم هست
ناشناس
United States of America
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
عالی بود و هنرمندانه نگاشته شده بود هیچ چیزو هیچ کس سر جای خودش نیست جانم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
دردم اومد كه فرارو اين متن ... را چاپ كرده .
amir
-
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
حرف درست و حسابی جواب نداره بزرگوار.
کاش درد این کشور درمان بشه و امثال این آدم های شلوارکی از موقعیت هاشون استفاده ی بی جا نکنند و دردهای همه ی مردم دردمند دوا بشه و روزی بتونیم کشورمون رو جز کشورهای بزرگ و الگو ببینیم البته با مردم بزرگ اندیش و بزرگوار و نه شلوارکی.
محسن
United Arab Emirates
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
عالی بود مرسی مرسی مرسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
بابا کی این محرابه رو میشناسه خواسته خودشو مهم کنه این اراجیف رو به عنوان جوابیه نوشته بود من فکر کردم داداش ططنز نویسش بود
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
ما جوونهای تحصیل کرده بیکار نباید دردمون بیاد برادر... ما که انگار فراموش شده ایم و دور دور مشتی تازه به دوران رسیده ی پوپولیسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
آب را بريز آنجا كه ميسوزد
ناشناس
Singapore
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
شریفی نیا هم همراه اینا رفته بوده برزیل!
ژوبین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
مخالفم
ازحرفای قاسم خانی خوشم نیومد اما شمام زیادی خودتو طرف مردم گرفتی دکتر از طرف خودت دکتر حرف بزن دکتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
حرف خودتون رو زدید و من هم تا اخر به عنوان درددل شما اون رو خوندم ولی خواهش میکنم برای هر چیزی پای شهدا رو وسط نکشین. احترام امامزاده با متولیشه. خرج کردن بی مهابا از اسم اون بزرگان ضررش بیشتر از سودشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
هم نامه و هم حرکات و رفتار و ریخت و قیافه امثال مهرای(ونه پیمان
)قاسم خانی سبکسرانه و بی اهمیت است اما این جواب هم مزخرف است.
ناشناس
Germany
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
بله! آقای شریفی نیا و دار و دسته ... اش جاخالی دادند و همه چیز در شلوارک این نویسنده عجول (مهراب خان قاسم خانی)خلاصه شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
هنرمند ، با ادب و تواضعش به هنرش اصالت میده
متاسفانه هنر خیلی از این به اصطلاح هنرمندان ؛ اصالتی نداره و فقط بدرد گذران وقت می خوره
هنرمندان الگو نیستند آیینه اند ، آیینه تمام نمای یک جامعه و باید بگم علیرغم تاثیر بد 8 سال گذشته برفرهنگ ، خوشبختانه هنوز مردم ایران برای ادب و تواضع ، ارزش زیادی قائل هستند و هنرمندی که این مواردو زیر پا بگذاره خیلی زود از محبوبیتش کاسته میشه
درود بر هنرمندانی که منعکس کننده ی واقعی فرهنگ و ادب این مملکت هستند
lمتاسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
بيشتر مي خواستي بگي تو دانشجوي دكترايي و مثلا اون بي سواده. كه معلوم نيست باشي. 1- چون من تا حلا نديدم يه نفر هي تكرار كنه كه من دكترا ...
2- ربط فلان به فلان چيه؟ اينهمه آسمون ريسمون بهم بافتي كه بگي اسپانسر بايد تو رو مي فرستاد كه دانشجوي دكترايي؟
3- اگه حساب كتابي در كار مي بود كه تو بايد الان به جاي دكتري خوندن بري ميدون انقلاب برا شلوارك فروشا داد بزني
4- به قول اون بنده خدا آب و بريز اونجايي كه ميسوزه نه اينكه مقدس ترين چيزها رو وصل كني به افكار درهم و برهمت
5- اگه مايل بودي بگو در كدوم كنكور و با چه رتبه اي شدي اين تا ببينيم دانشجوي دكترا ها چي ميگن
6- اگه استاد من بفهمه يه جوابيه نوشتم يا اصن اينو خوندم يه سال ديگه معطلم مي كنه تا ادم شم. دانشجوي دكترا وقتش كجا بود كه حسادت كنه يا دلواپس باشه
6- كلاََ هر كي مي خواد يه حرفي بزنه يا ميشه دانشجو يا خانواده شهدا من نميدونم اگه اينا اوني كه ميگن هستن پس ما كي هستيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
اشكال قاسم خانى در شلوارك پوشيدن نبود . به نظرم اين موضوع به خودش مربوط است . اشكال او در جوابيه اش بود كه پر از توهين و به دور از ادب تنظيم شده بود . تواضع رفعت مياورد نه تكبر .
ناشناس
Singapore
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
دقیقا!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
می‌دونی اگه اجازه بدن خیلی‌ها فعالیت کنن تو باید بری از شلوارک هایی که پات میکنی تو میدون انقلاب بفروشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
کاش اینهایی که اسمشون رو گذاشتن هنرمند، دلشون واسه بچه هایی که تو طویله و کپر درس میخونن و زمستونا با دمپایی میرن سر کلاس هم بسوزه و یه همتی بکنن اون دو سه میلیاد بی ارزشی که میگن با نصفش میشه 100 تا کلاس درس زد واسشون این حداقلشه که میگم ."مثل هنرمندای واقعی تو کشورهای دیگه "مشکل مملکت ما همینه ، اگه اون آقای هاشمی در آمدش حساب و کتاب داشت که اضافه نمیومد شماها رو بفرسته سفر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
آقا ممنون خوب نوشتی .گفتیم رسایی نره هاشمی رفت و دارو دسته اش .جای فخیم زاده خالیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
ما انقدر دانشجوي با استعداد كم پول داريم كه گاهي تصميم ميگيرن تحصيل رو رها كنن چون ار پس هزينه هاي دامشجويي بر نميان گاهي اين جوونا هفته ها ميوه نميتونن بخورن اونوقت ان آقا ميگه دو سه ميليارد مبلغي نيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
در مورد این متن باید بگم که ذوست عزیز اگر شما برای دادن تز یا هرچیز دیگه دچار مشکل هستی نه پیمان قاسم خانی و نه هیچ هنرمند دیگه ای مقصر نیست و اساسا این گونه قیاسها جز تحریک افکار به شیوه پوپولیستی هیچ سندیتی نداره..چرا که ضعف در نظام اقتصادی آموزش مربوط به ارگان دیگریست...
2_پیمان قاسم خانی که هیچ محمد رضا گلزار هم که ستاره ی شناخته شده ای هست رو هیچ کدوم از مردم دنیا نمیشناسن پس هر رفتار ی از اون ها نمیتونه آبرویی از شما ببره
3_ مایه گذاشتن از شهدا مثل همون قیاس شما بسیار نخ نما شده و البته همچنان تاثیر خودش رو میذاره
4_ اگر متن آقای قاسم خانی توهین آمیز بوده متن شما به مراتب لحن بدتری رو داره
5_متاسفم واسه مردمم که تمام انرژی ذهنشون رو باید صرف مسایل بی ارزشی مثل پوشیدن شلوارک یه نفر دیگه بکنن... این مفهوم جهان آخر است
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv