bato-adv
کد خبر: ۱۶۲۲۴۱

راستگو از مجمع زنان اصلاح‌طلب هم اخراج شد

تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب از لغو عضویت الهه راستگو از این مجمع خبر داد و گفت: این موضوع به تصویب مجمع زنان اصلاح‌طلب رسیده است.

زهرا شجاعی عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب در گفت‌و‌گو با فارس از لغو عضویت الهه راستگو از این مجمع خبر داد و گفت: این موضوع به تصویب مجمع زنان اصلاح‌طلب رسیده است.

به گزارش فارس، الهه راستگو در پی رای دادن به قالیباف در جریان انتخابات شهرداری تهران از حزب کار نیز اخراج شده بود که بسیاری از کارشناسان این نوع برخورد با آزادی بیان را نوعی دیکتاتوری عنوان کردند.
bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
الهه راستگو: کسی که از نردبان تحزب استفاده می کند اما بعد آن نردبان را می اندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
متاسفانه خیلی ها فرق میان حزب ودیکتاتوری را نمی دانند.قران می فرماید اوفوبالعقود...در حقیقت کسی که با جریانی همراه شد باید تفکر ان جریان را بپذیرد.این در دنیا رویه شده .در غیر اینصورت با پرچم ان جریان امدن وپیروز شدن وبعد راه خود را رفتن ودر صف مقابل قرار گرفتن خیانت است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
این خانم با لیست اصلاح طلبان رای آورده به رای تشکیلاتی وحزبی پایبند نبوده بعد خیانت کرده.حالا دوقورت ونیمش هم باقیه؟ ولو اینکه من قالیباف را به محسن هاشمی ترجیح میدم و این بحثش جداست و بر می گرده به تدبیر آنها در گزینش شهردار.خیانت کار باید مجازات بشه.
حق گو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
این نوع برخورد ازبرخی مدعیان آزادی نظر به هیچ عنوان پذیرفته نیست. دیدگاه احزاب مگر وحی منزل است که خلاف آن مستوجب بی مهری بعضی نسبت به خانم راستگو شده است.ایشان تشخیص دادند که آقای قالیباف گزینه ی اصلح می باشند.بعضی می خواهند نظر حزبی را از نظر مردم پر اهمیت تر جلوه دهند و شخصی که با آنها نباشد بر علیه وی موضع گیری می کنند و این ایراد بزرگی است توجه داشته باشیم که
تعصب باعث کوری می شود.
حميدرضا
-
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
سركار خانم راستگو چون شما به فرمان امير مومنان علي (ع) عمل نموديد (قل لل حق ولو علي انفسكم ) حق را بگوييد هرچند به ضررتان باشد دست علي و فرزندانش نگهبان شما و اهل بيت هدايتگر شما موفق باشيد .
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۱۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
کلیدواژگان:
اصلاح طلبان
آزادی بیان
سطل زباله
اتوبوس
دیکتاتوری
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
این خانم نماز جماعت رو هم ممکن فرادا بخونه چون اینطوری تشخیص میده/ اقایان و خانم های اصلاح طلب بایستی منبعد حواسشان جمع باشه واز این کلک ها نخورند چون امثال بنده نیز به تابلوی اصلاح طلبان رای دادم واز این خانم متنفرم که با رای من اینگونه رفتار کرد ازش در این دنیا و ان دنیا نمی گذرم
ناشناس
-
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
اصولگرایان=انحصار طلبان
فائزه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
همیشه شدیدترین گونه استبداد از افراطی ترین گونه آزادی بوجود می آید. (اسپینوزا)
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
ناشناس جان خیانت از کثیف ترین کارهای آدماست شما با خائن چه برخوردی می کنید حتما 8 سال لی لی به لالاش می زارید تا مردم رو به فلاکت بندازه تورو خدا دست از این بازی ها بردارید بگذارین مردم نفس بکشن .
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
کلیدواژگان جنابعالی :
نادانی از کارکرد حزبی
روی مردم سوار شدن
رای آوردن
خیانت به آنها
بازهم کژفهمی از معنای حزب
به ناشناس 18:45
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
کلید واژگان:
- اعتقاد به حزب
- اعتقاد به خرد جمعی در حزب
- پایبندی به اصول حزب
- پایبندی به اعتبارات حزبی (رای مردم به فردی بخاطر حزب)
- پایبندی به سوگند
- راستگویی و پرهیز از توجیهات دروغ
- .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
متمم كليد واژگان:
دروغگويي
هاله نور
كاپشين تزوير
اختلاس
رشد منفي اقتصاد
زباله دان تاريخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
نه اينكه رئيس جمهور مورد وثوق شما هر كه را كه بر خلاف ميلش بود، از كار بر كنار نكرد؛
- ويزر خارجه هنگامي كه در حال ماموريت بود!
- وزير بهداشت چون در باره ارز دارو اظهار نظر كرد!
- . . .
حالا كه يك نفر براي خيانت به هم گروهي هاي خود از گروهش اخراج مي شود (توجه كن كه كماكان مسئوليتش بجاست)، اين كار بد مي شود. كاش يه سوزن به خودتان مي زديد و بعد . . .
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
کلید واژگان دولت متوهم:
تورم بالا
نابودی اشتغال
نابودی اعتبار بین المللی
دروغ، تزویر و ریا
تازه به دوران رسیده ها
اختلاص و فساد گسترده
مصونیت مجرمان از پیگیری قضایی
ساندیس
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خیانت کار هیچ جا جا نداره چون نمیشه بهش اطمینان کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خائن به اصول حزبی حقش همین است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
اصولگرایان هم باید اون 3 نفری رو که به مسجد جامعی رای دادند دعوا کنند!!!!
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
جالبه پس کی بود که میگفت زنده باد مخالف من؟!!
کی بود میگفت زنده باد آزادی بیان؟!!!
کی بود مخالف دیکتاتوری بود ؟!!!
چه زود بعضیا یادشون رفت
ما نفهمیدیم بالاخره حذب اصلاحات یا پادگان اصلاحات!!!
فرارو مردی منتشر کن
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
ای کاش اشخاص و حزب را با حق میسنجیدیم
نه حق و حقیقت را با حزب و اشخاص .
میدونم خیلیتاون نفهمیدین !!
البته برای شما زوده
اصولگرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
باز هم دم اصولگراها گرم کهبا رای بالا به خیلی از وزرای اصلاحاتی رای دادن
بازم دم اصولگراها گرم که منتقداشون مثل مطهری و توکلی و ... را جاسوس نمینامند
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
اصولگگرا ها اگر واقعا خيلی به قول خودشان متدين ترند آنها هم بايد اينکار را مذمت می کردند، چون که در قرآن خداوند بسيار در مورد وفای به عهد سخن گفت "هو أوفوا بالعهد إن العهد كان عنه مسئولا؛6"
و به عهد (خود) وفا كنید، كه (در روز قیامت) از عهد، سؤال می‌شود
ناشناس
Russian Federation
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
خوبش شد
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
آره دیگه هرکی حرف حق بزنه سزاش همینه!!!!
اخراج
اصلا هم بهش دیکتاتوری نمیگن که !!
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
تیتر خبر رو خیلی دوست دارم. راستگو " اخراج" شد. امیدوارم خبرهای بیشتری از اخراج شدن ایشون از جاهای مختلف بشنویم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
با شما باشه طرف رو از هستي هم ساقط ميکنين. فقط و فقط چون نظرش با شما يکي نيست. شما مدعيان درود بر مخالف من هستيد! اين طبيعي است!
عبداله
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
داس مي آيد
شاهرخ
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
آخه من موندم چرا فرارو نظر من رو منتشر نمیکنه. تا الان 10 بار نوشتم. این رسمش نیست مگه من چی گفتم فرارو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همه حرف من اینه آقا فرمودند رای مردم حق الناس هست منم به لیستی رای دادم که تغییر رو میخواستن و تو اون لیست اسم خانم راستگو هم بود حالا با توجه به خیانتی که ایشون به رای من کردن آیا حق الناس گردنشون هست یا نه؟؟؟؟؟؟ چرا بعضیا میگن اصلاح طلبا دیکتاتورن؟؟؟؟؟ چه ربطی داره ؟؟؟؟ ایشون حق الناس رو به گردن خودشون دارن!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
برخورد با کسانی که ازامکانات حزبی
استفاده و ترقی میکنند ولی به اهداف
و سیاستهای حزب خود خیانت میکنند
دیکتاتوری نیست
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
آقا یا خانم ناشناس محترم ، سلام
نمیدانم این پیام من به شما می رسد یا خیر ولی به هر حال افراد به هر نحوی که به قدرت برسند فقط باید طرفدار حق باشند. حضرت علی (ع) هنگام بیعت مردم فرمودند اگر با من بیعت کنید طبق خواست شما عمل نخواهم کرد و براساس حق حکم خواهم راند. یعنی نحوه یا پشتوانه به قدرت رسیدن من مجوزی برای پا نهادن بر حق نیست. هر کس برای انجام هر کاری باید "حجت شرعی" داشته باشد. البته در پارادایم حاکم بر جوامع امروزی این واژه ها غریب می نماید ولی بدانیم در روز جزا "سیاست حزبی" را بعنوان "حجت شرعی" از ما نخواهند پذیرفت.
یا علی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
رضا جان خانم راستگو هم همین کلام مولا را می گفت و آن را هم عمل می کرد نه این که ده دقیقه قبل رای سفید بدهی و بعد از آن به یک طرف دعوا. آیا در این ده دقفیقه حق و حقیقت عوض شد یا ...
مجید
Finland
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
آقا رضا کسی به زور نرفت در خونه ی راستگو تا بیارنش شورا که حالا همجین اعتقادی داری و اون رو با امام علی یکی می کنی یکم فکر کن و بگو!!1
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
رضا جان کچ فهمیدی این راستگو بود که با اصلاح طلبات بیعت کرد و وقتی خرش از پل گذشت با قصور گرایان زد و بند کرد. به این می گویند پیمان شکنی نه دفاع از حق ، دفاع از حق جدای از ارای فردی بر عهده بیعت شونده است که در اینجا بر عهده گروه اصلاحات است و طبعیت از آن بر عهده بیعت کننده است که دراین جا می شود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
آقاجان یک نفر به من جواب دهد. بنده گفته ام می خواهم به آقای هاشمی رأی دهم. اصلاً قسم هم خورده ام. ولی وقت رای گیری دلم گواهی می دهد که دیگری شایسته تر است. یعنی بینی و بین الله می بینم به نفع مملکت و مردم است که امور دست شخص دیگری باشد. چه کار کنم که خدا از من راضی باشه و فردای قیامت که نه حزبی هست نه اصلاح طلبی نه اصولگرایی ، بتوانم پاسخگوی عمل خودم باشم. لطفاً الکی و احساسی جواب ندین. همه استدلالها رو خوندم ولی یه جورایی به دلم نمی چسبه.
ناشناس
United States of America
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
ناشناس 11:39 شما می توانید در لحظه آخر به کسی که دلتان به او رضاست رای بدهید اما به عنوان یک سیاست مدار از آن پس به هیچ وجه گزینه قابل اعتمادی نخواهید بود و هیچ حزبی نمی تواند روی مواضع شما حساب باز کند چون ممکن است در لحظه آخر هر تصمیم گیری حساسی دل تان گواهی ای بدهد که تا به حال نمی داده نتیجه اینکه در این صورت باید از فعالیت حزبی کناره گیری کنید و به صورت مستقل فعالیت کنید تصمیمی که دوستان با اخراج ایشان از حزب در گرفتن آن به این خانم به قول شما راستگو کمک می کنند.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
بهلههه
چرا این اخراج ها قبلا نبود ؟؟
بجای اخراج براشون بلیط پاریس و لندن هم میگرفتن تازه مصاحبه با بی بی سی هم براشون ترتیب میدادن !!!!!!!
ای امان از عوام فریبی
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
کار درست همینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
کسی که به طور آشکار به رای مردم خیانت و پشت کرده است چگونه می تواند تا 4 سال دیگر به عنوان نماینده همان مردم در شورای شهر اعمال نظر کند ودر تصمیمات شهری به نمایندگی از همون مردم دخالت نماید؟؟!!!!!

عرفا" ایشون باید استعفا بدهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
نه جانم اشتباهه، نتیجه اش را در انتخاب رئیس شورای سال آینده و مصوبات شورا و مهمتر از همه در به هم ریخته نشان دادن اصلاح طلبان توسط رسانه های محافظه کار خواهیم دید.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
عالی مرسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
اصولگرایان هم باید اون 3 نفری رو که به مسجد جامعی رای دادند دعوا کنند!!!!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خانم راستگو اگر در لیست اصلاح طلبان قرار نمی گرفت هرگز رای نمی اورد اما ان سه نفری که شما میگویی اگر به صورت مستقل هم شرکت میکردند رای میاوردند به عبارت دیگر خانم راستگو اعتبارش را از اصلاح طلبان دارد اما گروه اصولگرایان اعتبارشان را از افرادی چون جدیدی دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
و لابد بايد نصف نماينده هاي مجلس که به زنگنه رأي دادن از فراکسيون اصولگرايان اخراج بشن!نه؟!
ولي اصولگرايان مثل بعضي اصلاح طلبها ديکتاتور نيستن
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
آون سه نفر اصول گرایان نگفتند به چمران رأی می دهیم از همان ابتدا گفتند به مسجد جامعی رأی می دهیم، اما خانم راستگو در جلسه با اصلاح طلبان گفتند به هاشمی رأی می دهند اما در رأی گیری به قالیباف رأی دادند. خوب شما خودت رو بگذار جای اعضا
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
اگه روی شخص دیگه ای اجماع کرده بودن بله
کاملا حق با شماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
بله اگر واقعا اونها هم مانند این خانم عمل کردند ، چرا که نه.
بلکه بلاخره از یک جایی باید این حضرات مفهوم حزب را درک کنند!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
نخیر
ایشون در جلسات حزب گفته بودن که به آقای قالیباف رای میدن و با این کارشون تمام حساب کتابای اصلاح طلبا رو به هم ریختن
در حقیقت خیانت کردن به حزبشون
سارا
Armenia
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
بله دقيقن همينه اونها هم بايد از منافع حزبي خودشون دفاع كنن وگرنه ديگه حزب و منافع حزبي كه با استفاده از عنوان همون آدمها به قدرت ميرسن ديگه محلي از اعراب نداره اخراج راستگو كمترين مجازات وي بوده چراكه به رايي كه مردم به وي به عنوان يكي از كانديداهاي ليست اصلاح طلبان داده اند خيانت كرده است.
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
کمترین سزای خیانت همینه !
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
جابرای فعالیت ایشان دراحزاب اصولگرا باز است لذابایددر جریان وحزبی که به آن معتقد هستندبه فعالیت بپردازندوظاهرا باآزادی تناقض ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خب داره همونجا کار میکنه دیگه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
بله باز است و می تواند به احزاب اصولگرا یا هر حزب دیگریبروند. اما مشکل اینجاست که ایشون اصرار دارند که اصلاح طلب بوده و خواهند بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
صحیح است
ناشناس
United States of America
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
فرارو جان کدام کارشناسان اینجور ارزیابی کردند؟!
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
کارشناسان فارس نیوز !!
ناشناس
Canada
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
اشتباه منفی دادم. واقعا کداوم کارشناسا اینجوری نظر دادن؟ شما نمیدونین از فارس پرسین شاید بدونه.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
بابا نظر فارس بوده فرارو کپی کرده
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
آزادي بيان و آزادي فكر خوب است. ولي آزادي عمل خوب نيست. عمل بايد بر اساس وفاي به عهد و قانون باشد، در غير اين صورت هرج و مرج مي شود.
راي دادن يك نماينده، يك عمل سياسي است و با نظر دادن كاملا متفاوت است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
این رفتار هرچه که باشد از نحوه ترد کردن بعضی ها که با راه اندهختن گروه های لباس شخصی در مجالس رسمی افراد مورد نظر را ترور شخصیت می کنند بسیار قانونی تر و منصفانه تر است
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
لااقل به خودتون رحم کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
یاسر جان ما هم به خودمان رحم می کنیم و هم به خودتان. چرا که این کار اوج پاسخ متمدنانه در اصلاح طلبی است. چرا که جواب خیانت را اینگونه می دهیم نه اینکه اگه کسی مخالف نظر ما بود بریم تو سخنرانیش و سنگ بندازیم و بریم در خونشو بشکونیم و سره راه یه ساندیس هم بزنیم تو رگ گگگگگگگگگگگگگگگگگگگ!!!!!!!!!!!!
مردم سالاري ديني
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
درود بر ديكتاتوري مدرن و روشنفكرانه!
اگر منطق اصلاح طلبان مبني بر اينكه چون راستگو با حمايت اصلاح طلبان به شورا رفته اي نبايد به غير اصلاح طلبان راي دهي درست باشد به آقاي روحاني چه بايد گفت كه با حمايت صريح و گسترده اصلاح طلبان به قدرت رسيد اما فرداي انتخابات گفت به هيچ حزب و جناحي وابسته نيستم و بعد هم عناصري از اصولگرايان و مستقلها را وارد كابينه كرد!! لطفا جواب دهيد!! يك بام و دو هوا كه نمي شود؛ اشكال شما به راستگو به روحاني هم وارد است يا نه؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
اقای روحانی نگفت کی رو وزیر میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
درسته که اقای روحانی به خیلی از وعده های انتخاباتیش عمل نکرد و یا برعکس عمل کرد و برخورد سردی با اصلاح طلبان (پایگاه اجتماعی روحانی در انتخابات ) داشته است اما ما مجبور هستیم هر کار می کند بپذیریم و از او حمایت کنیم چون تنها روزنه امید باقی مانده برای ملت ایران در این شرایط حساس ایشون هستند و کاردیگری از دست مردم ساخته نیست!

اما خیانت خانم راستگو غیر قابل کتمان است! وهمچنین نامه عوامفریبانه اش به مردم!
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
فرق است ميان كسي كه از ابتدا مستقل وارد انتخابات مي شود و تا آخر هم بر استقلال خود تاكيد مي كند با كسي كه حزبي وارد مي شود ولي مستقل عمل مي كند.
اشكال اصلي راستگو، نداشتن وفاي به عهد است.
روحاني از كسي طلب حمايت نكرده بود ولي راستگو خواسته بود كه در ليست اصلاح طلبان باشد.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
روحاني با حمايت اصلاح طلبان پيروز شد ولي هيچ وقت نگفت "من اصلاح طلبم" بلکه شعار اعتدال را مطرح کرد که با عملش تاکنون منطبق بوده است.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
نه.به هیچ وجه.
روحانی بخاطر اینکه گفتمانش به گفتمان اصلاح طلبان نزدیک بود و بزرگان اصلاحات چون سید محمد خاتمی حمایت کردند ما هم لبیک گفتیم.
ولی خانم راسگو باید یاد بگیرند وقتی فعالیت حذبی میکنند و حذب براشون زحمت میکشه نباید به اهداف حذب خیانت بکنه.ایشون میتونست در انتخابات درون حذبی مخالف جدی آقای هاشمی باشه ونه اینکه در انتخابات درون حذبی به ایشون رای بده و بعد در انتخابات نهایی با خیانت به حذب باعث شکست حذب بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
دوست عزیز تند نرو...... ایشون با وجود اینکه از جمع اصلاح طلبان اخراج شده هنوز اصرار دارد که اصلاح طلب بوده و خواهد بود...... یعنی ببین حتی این خانم که تو جمع ما جا نداره بازهم راضی نیست یار شما باشد . خخخخخخخخخخخخخخخخ!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
آقای روحانی عضو رسمی هیچکدام از احزاب اصلاح طلب نیست.
محمد وفایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
پاسخی نه در حد کارشناسان خبره و متخصص اصلاح‌طلب که در حد خودم به شما می‌دهم امیدوارم فررو چاپ کند:
1- دکتر روحانی باید چنین تاکیدی داشته باشند چون در تمام کشورهای دنیا که بسیار بیشتر پایبند اخلاق و تحزب و گروه و مرامنامه حزب هستند، نیز ریس جمهور یا نخست وزیر بعد از انتخاب ریس جمهور کل مردم می‌شود ولو به او رای نداشته باشند مثلا اوباما بعد از انتخاب هم ریس جمهور دموکرات هست هم ریس جمهوریخواهان.
2- به غیر از اصلاح‌طلبان که برای دکتر روحانی سنگ تمام گذاشتند و خودگذشتگی و ایثار کردند و خود دکتر روحانی در اولین بیانیه‌شان در صدا و سیما هم تشکر کردند و هم تایید، برخی از اصولگراین معتدل نیز با ایشان همراهی کردند که ریس جمهور حتما آنها را به پست‌هایی که صلاح بدانند، منصوب می‌کنند و هیچ ایراد و اشکالی هم ندارد.
3- در رای‌گیری اعضای شورا، آقای دنیامالی از اصلاح طلبان بود و به قالیباف رای داد، ولی قبلا گفته بود و معذورات و محدودیتهای خود را هم بیان کرده بود و کسی هم به ایشان چیزی نگفته است.
4- اما خانم راستگو اگر راست گفت و شب قبلش به این نتیجه رسیده بود که قالیباف اصلح‌تر است پس چرا دور اول سفید انداخته بود، و دور دوم به قالیباف رای داده بود، اگر به خاطر همین رای هاشمی رای می‌اورد ایشان که قبلا اطمینان کرده بود قالیباف بهتره چه واکنشی به خود دیگران داشت، قطعا باز راست نگفته، این به ظاهر راستگو قول داده بود، در نشست‌های قبلی شرکت کرده بود و به عنوان اصلاح طلب سر هر صندلی که مهیا بود نشست ولی خلاف تمام صحبتهایی که کرده بود، راست نگفت و کج رفت این طور اشخاصی نه به درد راست می‌خورند و نه به درد چپ. اصلاح‌طلبان فهمیدند و قطعا اصولگراین هم به ایشان اطمینان نخواهند کرد چون ممکن است به مرامنامه آنها هم عمل نکند، آزموده را دوبار آزمودن خطاست. در انتخابات آتی مردم هم به ایشان نشان می‌دهند که چقدر راست نگفتن را دوست ندارند و چه عواقبی دارد
ناشناس
Germany
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
خائن. حقشه!
ناشناس
-
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
تبریک به مردمی که به رایشان خیانت شد از جمله من
ناشناس
-
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
مبارک است
ناشناس
-
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
دیکتاتور کسی است که در جمع اصلاحطلبان اکثریت رای به یک موضوعی می دهند و بر اساس دمکراسی همه باید به رای اکثریت احترام بگزارند ولی رای خود را به جمع ترجیح می دهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
اگه اينطوره در رأي گيري رو تخته کنين بگين کليت هر حزب هرچي رو گفت همون بشه ديگه! شما حتي به قانون هم احترام نميگذارين!
ناشناس
-
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
استعفا از شورا تنها می تواند مردم را راضی کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
بله کاملا صحیح است
ناشناس
-
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
تا دیر نشده از مردم عذر خواهی کن و از شورا استعفا بدهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
حالا اگه دير بشه چي ميشه مثلا؟ لابد ميخواين سر به نيستش کنين ديگه! شما از همون قماش ديکتاتورهايي هستين که حاضرين سر مخالفتون رو زير آب کنين!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
هر چه زودتر بهتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خاتمی: زنده باد مخاف من
ولی مخالف بره توی تیم خودش بازی کنه تزویر نکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
معلومه کی دست به سر به نیست کردن مخالفاش بهتره!!!
ناشناس
-
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
درود بر این زنان شجاع
ناشناس
Canada
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
اگه منظورت مجمع زنان اصلاح طلبه, پس من اشتباه منفی دادم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خیانت =/= شجاعت
این زن شجاع با این کارش هنوز معتقد ست که اصلاح طلب است و بر آن اصرار هم دارد!!!!
ناشناس
-
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
حالا برو پایداری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
این چه حرفیه که شما میزنید؟؟!!

مگر جبهه پایداری محل تجمع خائنین است؟؟!!!!

لطفا" رعایت بفرماید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
جایی که رسایی و کوچک زاده باشن دیگه معلومه چجور جایی هست
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
ناشناس 005 راست میگه خائن نه در جناح راست و نه در جناح چپ جایی نداره.بچه های جبهه پایداری حداقل به مرام خودشون اعتقاد دارن و برخلاف اون رای نمی دن.چنین فردی اونجا بره چکار کنه ؟!
دروغگو
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
تورا خدا از اين سمبل راستگويى ديگه چيزى ننويسيد چون من فگر ميكنم بااين راستگوها من حتما دروغگو هستم،
ناشناس
Canada
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
اتفاقا نباید قضیه بخوابه. باید انقدر رسانه ها راجع بهش چیز بنویسن تا عدرخواهی کنه و استعفا بده.
یا غار
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
دیکتاتوری!!!
ملت به خاطر لیست اصلاحات به ایشان رای دادند.
کل طرفداران ایشان بدون اصلاحات یک ون خانوادگی بود.
حالا ایشان به من خیانت کردند، به حزب خیانت کردند، به اصلاحات خیانت کردند.. نظرتون چی بود بهشون مدال تفکر هم میدادند و در همایشی از ایشان تقدیر و تجلیل می شد!!!
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
متاسفم که این باصطلاح اصلاح طلبها این چنین دنبال دموکراسی دینی هستند همه شون دروغگویند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
اصلاح طلبان دنبال دموکراسی نیستند

آنها دنبال اجرای درست دین و قرائت صحیح اسلام آنطور که مد نظر امام راحل بود (اسلام ناب ) هستند و نه دموکراسی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
یاسر جون ایشون هنوز خودشونو اصلاح طلب می دونه !!!!!!!!!! پس لطفا اصولگراها تند نرند.....این آب گل آلود واسه شما ماهی نخواهد داشت. خدا روزیتون رو جای دیگه حواله کنه!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
اگر این کار اصلاح طلبان دروغگویی است پس من هم یک دروغگو هستم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
حقش بود.نمک میخورد و نمکدان میشکند.این خانم اساسا کار تشکیلاتی بلد نبوده ظاهرا.
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
این دیکتاتوری نیست. این خواسته ما مردم هم بود.
ایشون بروند و در حزب اصولگرایان ثبت نام کنند.
تفکر ایشان نیز به همان سمت است.
عاطلفه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
ایکاش میشد از شورای شهرم اخراجش میکردن،من که راضی نیستم از رایی که به ایشون دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
خداوند همه را به راه صداقت و راستی هدایت فرماید از جمله خانم راستگو را!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
عین رفتار متمدنانه حزبی است و نه دیکتاتوری.
یاس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
خوب کاری کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
کسی که راه و رسم کار حزبی و گروهی را نمی داند یا رعایت نمی کند بدتر از این باید به سرش بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
کاری بس نکو.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
من جای ایشون باشم اخرتم رو به این مقام که غصب کردم نمیفروشم و از شورا استعفا میدم
ناشناس
-
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
اگر اعتقاد داشته باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
آره موافقم چون من که راضی نیستم با رایی که به ایشون دادم این جور کارهایی بکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
موافقم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
این خانوم راستگو اگر هم به نامزد اصلاح طلبها برای شهرداری تردید یا انتقاد داشته باید توی جلسات قبلش مطرح میکرده . اینکه اول هیچی نگه بعد رای مخالف بده مفهوم خاصی داره !
مردم رایشونو می خواهند
ناشناس
-
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
حقش بیشتر از اینهاست
ناشناس
-
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
رای ما رو پس بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
شما که بلدين تجربه شم دارين. بريزين تو خيابونا سطل هاي زباله رو آتيش بزنين خب!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
ناشناس 00:42 می بینی که خیلی هم بی تجربه ایم و توی خیابان هم نریختیم.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
باسلام مگه رای ایشان قائم به خواستگاه شخصی اش بوده که نظر شخصی ابراز کنند اصلا کسی بود که قبل از انتخابات بشناسدشون؟!!رایی که به این خانم داده شد بخاطر قرار گیری اشان در لیست اصلاح طلبان بوده ومیبایست به رای دهندگانشان خیانت نمیورزیدند ظاهرا برخی از کلمه دموکراسی تعابیر بی نظیری ارائه می کنند که حتی واضع این واژه را متحیر می کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
هزاران لایک+++++++++++++++++++++++++++
فکر کنم منفی ها هم اشتباهی شده!
ناشناس
-
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
فرارو ببین اکثر 90 درصد خوانندگان شما اصلاحطلب هستند پس حرفای بی ربط فارس تو سایتت تکرار نکن
دیکتاتور خودشون هستند
ناشناس
Canada
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
سر این یه موضوع, نظر فرارو به فارس نزدیکتره, به همون نسبت نظرش از ما دور تره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
فتنه گران ماهیت خودشونو نشان دادند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
بابا این بیچاره رو خاکستر کردید
ناشناس
Canada
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
هنوز رو داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
حقشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
فرارو حالا برای دفاع از آزادی به فالس استناد می کنی؟
کسی که مخالف مشی اصلاح طلبان است چگونه باید درگروه اصلاح طلبان باشد
خودش گفته مخالف مشی انها هستم
ثانیا ایشون با تابلوی اصلاح طلبی آمده وشرط هم این بوده که هاشمی شهردار بشه
خب از روز اول نمی پذیرفت تا یک میلیون رای بیاره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
United States of America
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
کارشناسا حتما مال اون جناح بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
حق خائن همینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
حقش بود اصلا راستگو نبود
مجيد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
كاري بسيار بسيار بد ودور از عقل ومنطق وازادي انجام دادندخانم راستكو حق تشخيص دارندنايدبا ايشان اينطور برخوردميشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
مجید جان دلبندم ایشون قبلا باید به این فکر می کردند و اعلام می کردند . نه اینکه ییهو دقیقه نود وحی منزل (......) بر ایشون نازل شه داداش
عماد
Germany
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
ای کاش آدمی از گذشتگان عبرت بگیرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
تعهد به حزبی که به اعتبار اون رای گرفته ایم اولین درس اخلاق می باشد. خانم راستگو بی اخلاقی سیاسی کرده اند.
ناشناس
United States of America
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
حقشه باید اخراج بشه
mohammad
United Arab Emirates
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
احسنت
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
سازوکار حزب همینه دیگه.وقتی شما وارد حزب میشید باید به تمام قواعد و اصول آن پایبند باشید.شاید اینکار خانم راستگو به نحوی درخواست انصراف از حزب باشه
سعید
-
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
باید همین کارو کنن تا درس عبرت شه برای همه،من به شخصه خوشحالم با این که اصلاح طلب شدید هستم به هیچ خانومی رای ندادم چه تو مجلس چه شورای شهر تجربه نشون داده تقریبا هر جی خانوم بوده به یه مشکلی خورده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
آقا سعید من با اخراج ایشان موافقم. ولی با نظر شما در مخالفت با خانمها شدیداً مخالفم. شما این منفی بودن در مورد خانمها نسبت به مادرت هم داری.
هدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
آقای سعید شما چرا اینقدر افکار ضد زن دارید؟اگر چه منم از اخراج ایشان خوشحالم اما دلیلم این است که راستگو باید حرکت در چارچوب حزب را یاد بگیرد
ناشناس
United States of America
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
وای اگر یه روزی این افراطی های دیکتاتور به حکومت برسند...خدایا معرفت در همه امور من جمله سیاست به ما عطا بفرما!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
خدا رو شکر
منصفانه عمل نکرد
ناشناس
Germany
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
کارشناسان یا شما!؟
ناشناس
-
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
خوب شد
ناشناس
-
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
رای من حرامت باد
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
رای من هم همینطور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
بسیار کار درستی کردند!
به قول معروف یک بام و دو هوا نمیشود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
احسن
ناشناس
Canada
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خانم راستگو شما در عمل امانت دار رای مردم نبودید .بالاغیرتا استعفا بده و خلاص .
ناشناس
United Arab Emirates
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خیلی هم کار خوبیه... وقتی طرف اعتقادی به کار حزبی نداره و فقط وقت منفعت خودش دنبال حزب میگرده بذارید مستقل باشه تا وزنه اش معلوم بشه دیگه از توهم در بیاد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
بدلیل اینکه با رای اصلاح طلبان وارو شورا شده .لذا باید هرچه زودتر استعفا دهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
ايشون اصلاح طلبي ديکتاتوري مدرن ميدونه و بر ضد اطلاح طلبي راي ميده
واقعا با اين اوصاف بايد در احزاب اصلاح طلب باشه ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
نفوذي رو بايد با تيپا انداخت بيرون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
حزب جلبک سبز مگه لیاقت عضو شدن هم داره؟!!!!!!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خنده دارترینی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
در این هشت سال اخیر چقدر تعداد افراد بی ادب زیاد شده؟؟؟؟؟ البته خیلی دور از انتظار نبود چون وقتی رئیس یک کشور اینطور باشه دیگه از افراد آن کشور چه توقعی می توان داشت؟؟؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
درود بر شیر زنی که کار حربن یزید ریاحی را کرد شیر زنی بنام خانم راستگو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خنده داری
saeed
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
جک سال...:::
اصلاح طلبان آزاد اندیشند، به دنبال دموکراسی اند، به آزادی بیان پای بندند.!!!!
هاهاهاها...خودوتن هم میدونین کی هستین...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خاک بر سر اصلاح طلبان پر مدعا.این هم از دموکراسی تون! همه سر و ته یه کرباسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خدایی یکیشونو دیدیدن این تندرو ها یه بارم شده برای حفظ ظاهر هم شده بلد باشند مثل یه آدم باسواد حرف بزنند؟! آخه کسی که فقط بلده فحش بده چه ادعایی در بحث اجتماعی و سیاسی داشته باشه. برادر برو اول یکم تحصیل علم تمدن بکن بعد بیا ابراز وجود کن. شخصیت داشتن به خدا خوبه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
ادب و نزاکت زیبنده ایرانیان مسلمان است.این طور حرف زدن زیبنده ما نیست هموطن عزیز
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
جزای فریب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
سال دیگه چمران دوباره رئیس شورا میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
آخ جون
ناشناس
United States of America
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
ایشون باید به حزبش و عقاید درون حزبی پایبند می موند و اگه قصد داشت مستقل عمل کنه قبل از هر کاری از حزب بیرون می اومد. به این می گن هم خدا و هم خرما رو خواستن و اخراجش کار اشتباهی نبوده. قابل توجه اونایی که از حزب سر در نمیارن و شعار دیکتاتوری می دن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
عالی بود فقط وقتشو بیشتر کنین
رضا
Japan
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
وقتی نان یک حزب را میخوری باید به آن حزب هم وفادار باشی
کاش میشد از شورای شهر هم اخراجش کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
ظاهراً دیروز برادران و خواهران حزب انصار گروهی اومدند توی سایت و برای این خبر کامنت و مثبت و منفی گذاشتند !
خسته نباشید جهادگران !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
واقعا+++++
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
بیچاره قالیباف
اینهمه زحمت
بدون تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
تودیع براش بگیرید تشکری ازش می کنیم در حد لالیگا
کله پاچه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
بسیار عالی. ایشون اگه نمیخواست تابع خرد جمعی باشه، بیخود کرده از اول عضو حزب شده. چرا مستقل نیومده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
اوج دموکراسی در اصلاح طلبان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
مخالفان "اصلاح طلبان" با آنهمه ابزار بوق وکرناکه دردست دارند وآنهمه بی پروایی که در بزرگنمایی واتهام زدن گه همگی ازآن بهره مند وبه سلاح شبیه سازی صحنه های سیاسی فعلی به صدر اسلام ،وتشبه هرکس غیرازخودشان به کفار،هم که بحمدالله مجهز هستندبا همه محسناتی که از دار ودسته شان بروز و انوارش همه ایران را روشن کرده با همه این اوصاف واقعا بایدبه اصلاح طلبان تبذیک گفت چون این جماعت دهان گشاد وزیاده گو فقط همین اشکال (خانم راستگو )رابعنوان سوژه توانستند پیدا کنندوبا آن سروصدا راه بیاندازند
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خوشبختانه من خانم راستگو و شجاعی رو از قدیم میشناسم تفاوت این دو از زمین تا آسمونه -کاش خانم شجاعی تو شورا بود این خانم در حد وزیره از نظر تقوا هم عالیه دید سیاسی خوبی هم داره چنانکه اصولگراها هم به رفتارش احترام میذارن کسانیکه شناخت ندارن رفتار اونو دیکتاتوری و رفتار راستگو رو آزاد اندیشی میدونن در حالیکه حتی اگه بپذیریم که هر کی با لیست اومده حق دادن رای متفاوت از اونا رو داره باز هم راستگو باید تنبیه بشه چون شخصا آدم آزاد اندیشی نیست میخوام بگم مصداق ها هم در هر موردی باید در نظر گرفته بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
مگر اصولگراها این کار رابا مشائی نکردند
ناشناس
Kazakhstan
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
اصلا ديكتاتوري نيست
اگر اصلاح طلب بود بايد برمبناي تعهد خويش عمل مي نمود
در ثاني معلومه كه زنان انچنان كه مي گويند شجاع نيستند وحرحري مذهبند
ثالثا ديكتاتوري به اين معني كه به مخالف اجازه صحبت واعلام نظر دهند ايشون كه خودش رو يك اصلاح طلب جا زده نبايد برعكس حرف بزنه
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
افرین به خانم راستگو
این برخورد با آزادی بیان منافات دارد
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
حقش بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
ايكاش مكانيزمي بود كه مي شد، مردمي كه به او راي داده اند، رايشان را پس بگيرند و او از شوراي شهر هم اخراج مي شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
کسی که قاعده کار حزبی را بلد نیست نباید عضو حزب خاصی شود.
ننه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خائن همیشه خائن است شاید روزی هم به اصول گرایان خیانت بکنه هما ن بهتر که اخراج بشه و برای بقیه مایه عبرت و تجربه
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
من به عنوان اصلاح طلب به شما در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران رای دادم خانم راستگو نه به عنوان یک فرد مستقل که رای خودش را اعمال کند !!
شما به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان باید به احترام جمع و تصمیم جمعی به آنچه اصلاح طلبان رای دادند رای می دادید اما به رای ما خیانت کردید.هرگز شما را نخواهم بخشید.من رایم را پس گرفتم اما ای کاش ساز و کاری وجود می داشت که وقتی یک نماینده به رای دهندگان و موکلانش خیانت می کند بشود از او سلب اعتماد کرد.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
تا قبل انتخاب شهردار فكر ميكردم اصلاح طلبان به فكر اصلاح جامعه و استفاده از نخبگان براي توسعه كشوور هستن ولي الان فهميدم كه اين حزب هم فقط به فكر منافع خود هست و غير از خود كسيو را نه ميبيند و نه خواهد ديد‏ كارنامه قاليباف مشخص و واضح است و كارهايي كه انجام دادن بر كسي پوشيده نيس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خداروشکر،فرارو خیلی دیگه خودتو کوچک کردی،یه نگاه به تیتر و خبرها ی خودت بنداز بچه هم باشه فهمیده که هدفت چیه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
عالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خانم راستگو باید از مردمی که به ایشان رای دادند عذر خواهی کنند.
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خانم راستگو وامدار هیچ حزب و گروهی نیست، چون مشخصه که با خدا معامله کرده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
اين خانم يك دوره هم با همين شامورتي بازيها نماينده ملاير در مجلس شدن. جالبه كه اون موقع خودشون رو اصولگرا معرفي كردن. به نظر من ايراد اصلي به اصلاح طلبان وارده كه در مورد افراد تحقيق كافي نميكنن تا گرفتار افراد فرصت طلب و حقه باز نشن
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
فرارو= فارس= رجا نیوز= سانسورچی= کیهان= فرصت طلب
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
بجز فرارو بقیه درسته.در مورد فرارو بی انصافی نکنیم.کامنتها را هم که نگاه کنید می بینید که اکثریت قریب به اتفاق کاربران آن اصلاح طلبند و این سایت را متعلق به خود می دانند.البته امیدوارم مسئولین سایت هم قدر این اعتماد را بدانند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
سزای خائنین همین است.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
دیکتاتور واقعی خود راستگو بود که به رای مردم تهران پشت کرد و شخصی تصمیم گرفت.
کله پاچه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
آقا سامان10:14! ایشون که میخواست با خدا معامله کنه، دقیقأ واسه چی از طریق اصلاح طلبان خودشو مطرح کرد؟ این معاملاتش رو قبل انتخابات شورا هم یادش میبود بد نبود. بیجا کرده وقتی نمیدونه حزب یعنی چی، عضوش شده.
ناشناس
United States of America
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
سنت بدی رو پایه گذاری کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خانم راستگو چظور توانستید به رای مردمیکه عمدتا دچار فقر بودند وبرای بهبود اوضاعشان به شما رای داده بودند خیانت کنید؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
استعفا استعفا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
قضیه خیلی ساده است راستگو دروغ گفته است. می تونست از همون اول بگه من به قالیباف رای میدم. در ضمن به حزبش هم خیانت کرده. صد البته به طرفداران اصلاحات هم همینطور. جالبه عده ای ساندیس خور اصلاح طلبان را به دیکتاتوری متهم می کنن. از قدیم گفتن آب سربالا بره قورباغه ابوعطا میخونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
دقت کردین فقط زورشون به این بیچاره رسیده. راستی دنیامالی هم از همه جا اخراج شده؟؟؟ یا نه فقط این خانم شده مصداق خیانت. متاسفم برای کسانی که مثل ترسوها عمل میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
این خانم در واقع تقلب کرده و رای مردم را دزدیده است و اخراج از همه تشکلها کمترین تنبیه انظباطی است که می شود اعمال کرد.
از اصلاح طلبان رای و کرسی گرفته و این امتیاز را به جاح مقابل واگذار کرده است.
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
1- مشكل اون آدمي است كه ايشون رو به عنوان اصلاح طلب معرفي مي‌كنه
2- ايشون ديگه حناش رنگي نداشت. لازم نبود اينگونه توي بوق كنند و بهانه به دست طرف مقابل بدهند. در عمل ايشون در هيچ حزب اصلاح‌طلبي نمي‌توانست جايي داشته‌باشد.
3- اينكه اصلاح طلبان خيلي واضح با ايشون برخورد كردند در ذهن مردم تداعي كننده رفتارهاي سياسي تندي مي‌شود كه نتيجه‌اش شد شوراي دوم و احمدي‌نژاد.
4- محسن هاشمي با وجود توان فني به دليل حساسيتهاي سياسي گزينه مناسبي براي شهرداري نبود.
4- نتيجه‌گيري: اصلاح‌طلبان تدبير نكنند باز هم شكست خواهند خورد. اين يك نمونه بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
داستان راستگو بطور خلاصه یعنی خیانت به حزب و سوء استفاده جناح مقابل سیاسی از تفکر افراد بدون اطلاع از اهداف حزب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
بیشتر اصولگرایان هم به احمدی نژاد خیانت کردند... احمدی نژاد دوستت داریم خیلی مردی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
هاهاهاهاهاها
بابا با مزززززززززززززززززه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
همه دنبال منافع خودشون هستند از راستگو گرفته تا قالیباف تا محسن هاشمی و البته خبرگزاری فارس و سایت خبری فرارو
شنگل اقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
اگر قبل از انتخاب شورا ها از اصلاحات جدا می شد و ای رفتار با او می شد دیکتا توری بود اما این کار او بعداز انتخابات خیانت است خیانت .
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
فقط آدم باید بشینه این کامنتها رو بخونه بخنده
چرا اگر کسی که ازش خوشمون نمیاد هر کاری انجام بده تخطئه اش می کنیم و هزار جور انگ بهش می چسبونیم مثل:
دیکتاتور
دروغگو
انحصار گرا
ضد مردم
ضد آزادی
و...
اونوقت اگر خودمون دقیقا همون کار رو انجام بدیم بسیار کار درست و دقیقیه و با هزار جور وصله پینه توجیهش می کنیم.
چرا این برخوردها با راستگو رو درست می بینید!
دریغ از ذره ای انصاف!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خوب شاید شما از دانش رفتار حزبی آگاه نیستید رهگذر عزیز. ایشان درغ گفته اند و خیانت کرده اند. از طریق اصلاح طلبان انتخاب شده اند ولی رفتار فردی موذیانه داشته اند. این که فهمش ساده است عزیز.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
من به دور از هر جناح بندی سیاسی و بر حسب معیارهای گزینشی خود در انتخابات ریاست جمهری به آقای دکتر قالیباف رای دادم و از انتخاب ایشان بعنوان شهردار بسیار خشنود هستم ولی حرکت خانم راستگو را مغایر با اخلاق سیاسی و وفاداری به حزب متبوعه او میدانم . آیا اگر او بصورت مستقل کاندیدای شورای شهر میشد رای باز هم رای می آورد؟ وجدانش را به قضاوت خود بگذارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
سوالی دارم : اگر محسن هاشمی پسر آقای هاشمی نبود در گذشته و حال کاندید این مسئولیت ها می شد؟ آیا او لیاقت این کارها را داشته ؟ اما آقای قالیباف مردی است خود ساخته او در جوانی پست های مدیریتی را درجنگ داشته که امثال آقا محسن هاشمی در حد یک نیروی بسیجی بوده اند .
حالا نظر حزب منصفانه است.
ما باید با حق باشیم نه با حزب.
من به عنوان یک ایرانی از خانم راستگو متشکرم چون او از خیلی از مردها مرد تر است زیرا در مقابل نا حق ایستاد ،حتی موقعی که تهدید شد.
از کسانی که نان را به نرخ روز می خورند و تطمیع می شوند راضی نیستم و از آنها می خواهم به رای مردم خیانت نکنند.
ضمن آنکه متاسفم که به اقای مسجد جامعی رای داده ام و اخداوند طلب بخشش می کنم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
هک شدین.
رادا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
بشكست اگر دل من به فداي چشم مستت

سر خم مي سلامت شكند اگر سبوئي
اگرانسانهایی که مامور به ایجاد تحول در تاریخ هستند از معیارهای عصر
خویش تبعیت کنند،دیگر تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد.
سیدشهیدان اهل قلم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
دوستان اصلاح طلب طرفدار قانون، در قانون شوراها انتخابات یک امر حزبی و پس از انتخابات یک نهاد قانونی و مستقل از حزب ها است. تصمیم گیری بر اساس نظر مستقل اعضا می باشد.
یک کارمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
رسوایی راستگو استمرار دارد.
ایرانی آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
متاسفم که اصلاح طلبی فقط شعار شده در عمل اگر کسی مخالف ما رای داد پدرش را درمی آوریم! خانم راستگو به شعار آزادی و دموکراسی عمل کرد. احزاب اصلاح طلب نیستند منفعت طلب هستند اگر شما تحمل نظرات را دارید این نظر را بگذارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
اگه قراره هر كس نظر شخصيش رو اعمال كنه وجود حزب بي معني تلقي ميشه ...قطعا اجباري در عضويت هاي حزبي نيست مسئله آزادي بيان نيست مسئله تاييدي كه من در زمان عضويت پذيرا شدم انتخاب آزاد ميتونم مستقل باشم يا در حزب مقابل هيچ اجباري براي اين تاييد نيست كه عدم آزادي بيان و عملكرد محسوب بشه ....
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
خانم الهه راستگو اگر کمی در مقابل رای هایی که زیر چتر اصلاح طلبان احساس مسئولیت کند و از وجدانی بیدار برخوردار باشد، بایستی حالا که کار خودش را کرده از شورای شهر تهران استعفا دهد. خواسته من رای دهنده جز این نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
رای من حرامت. من راضی نیستم.این پول خوردن ندارد.
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv