bato-adv
کد خبر: ۱۶۰۵۲۴
عراقچی خبر داد:

انتصاب اولین سفیر و سخنگوی زن در وزارت خارجه

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: اولین سخنگو و سفیر زن در وزارت امور خارجه منصوب خواهند شد.

تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: اولین سخنگو و سفیر زن در وزارت امور خارجه منصوب خواهند شد.

به گزارش مهر، عباس عراقچی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در نشست هفتگی خود با خبرنگاران درباره اسناد منتشر شده از سوی سیا مبنی بر کمک های اطلاعاتی آمریکا در حمله شیمیایی صدام به ایران و همچنین احتمال حمله نظامی به سوریه از سوی آمریکا گفت: این دو سوال به هم مربوط می شود. اسنادی که در خصوص کمک آمریکا به رژیم صدام در حملات شیمیایی علیه جمهوری اسلامی منتشر شده برای ما خبر جدیدی نبود.

وی افزود: از این مسئله اطلاع داشتیم. از کمک های گسترده ای که آمریکا و کشورهای غربی در طول جنگ به صدام انجام داده بودند خبر داشتیم و در این مورد مدارک زیادی هم وجود دارد.

عراقچی گفت: نکته سیاست دوگانه آمریکایی هاست که به هیچ وجه معیار و اصول انسانی و مقررات بین المللی پایبندی ندارند و تروریست ها هر جا که به نفع منافع آن ها باشند خوب و هر جا به ضرر باشند بد هستند.

عراقچی با بیان این که حمله شیمیایی اگر به نفع آمریکا باشد خوب است و در غیراین صورت بد اظهار داشت: این نکته ای است که در سوریه نیز اتفاق می افتد و آن ها به بهانه حمله شیمیایی فضاسازی گسترده ای برای حمله نظامی بر علیه سوریه انجام داده اند.

وی تصریح کرد: استفاده از سلاح شیمیایی توسط هر کسی محکوم است و جمهوری اسلامی ایران نیز این حمله را محکوم می کند. سلاح های کشتار جمعی از نظر ما خلاف اسلام، اخلاق و انسانیت است و به عنوان قربانی این سلاح ها همواره آن را محکوم می کنیم و نفس استفاده از سلاح ها توسط هر کسی در هر شرایطی محکوم است.

عراقچی خاطر نشان کرد: مدارکی وجود دارد که آنچه در سوریه اتفاق افتاده توسط گروه های تروریستی بوده و حتی اسناد آن نیز از سوی روسیه در شورای امنیت منتشر شده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: بحث حمله شیمیایی بهانه ایست برای استفاده از ابزارهای نظامی علیه سوریه که مطرح شده و توسط برخی کشورها مورد استفاده قرار می گیرد. ما هشدار می دهیم که هرگونه اقدام و حملات نظامی در سوریه تبعات و عواقب وخیمی را به همراه خواهد داشت و به سوریه محدود نخواهد ماند.

وی افزود: منطقه در شرایط حساسی به سر می برد و بیش از هر چیز به آرامش و اتخاذ سیاست هایی که راهکارهای موجود را پیدا کند نیاز دارد. امیدواریم عقلانیت در رهبران آمریکایی و برخی کشورهای اروپایی که به دنبال حملات نظامی هستند وجود داشبته باشد به ویژه این که سازمان ملل نیز هیچ گونه مجوزی در این خصوص صادر نکرده و بنای صادر کردن هم ندارد.

عراقچی همچنین در پاسخ به سوالی درباره همزمانی سفر سلطان قابوس و جفری فلتمن به ایران و این که آیا این سفرها درباره مذاکرات مستقیم با آمریکا بود و این که آیا در دیدار معاون سابق وزیر امورخارجه آمریکا با ظریف در این باره صحبتی شده است اظهار داشت: ما چیزی به عنوان سفر معاون سابق وزیر امورخارجه آمریکا نداریم.

وی افزود: فلتمن دبیر کل سیاسی سازمان ملل است و تحت همین عنوان به ایران سفر کرده است.

وی افزود: همزمانی سفر سلطان قابوس و فلتمن کاملا تصادفی بوده و هرکدام با اهداف جداگانه ای به ایران سفر کرده اند.

عراقچی خاطر نشان کرد: سفر فلتمن با موضوع منطقه و سوریه بوده و مدتی بود که قرار بود انجام شود و چند بار به تاخیر افتاد. سرت من دیروز ملاقات هایی با وزیر امور خارجه و مقامات دیگر وزارت امور خارجه انجام داد و مباحث مطرح شده درباره موضوعات منطقه ای و سوریه بود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: فلتمن دیدگاه های خود و سازمان ملل را مطرح کرده و جمهوری اسلامی نیز دیدگاه های خود به ویژه درباره شرایط چند روز اخیر و احتمال حمله نظامی به سوریه مطرح کرد که هرگونه حمله نظامی تبعات خود را خواهد داشت.

وی ادامه داد: سفر سلطان قابوس نیز اهداف خود را داشت ایشان برای شرکت در مراسم تحلیف ابراز تمایل کرد که به خاطر سفرهای ایام عید فطر نتوانست سفر کند و به عنوان اولین مهمان خارجی آقای روحانی به ایران آمد.

وی با بیان این که روابط ایران و عمان نزدیک و برادرانه است تصریح کرد: سفر سلطان قابوس نشان دهنده عمق روابط دو کشور و همکاری های مختلف در موضوع اقتصادی و انرژی است. دو کشور در بحث ترانزیت، انرژی، صدورگاز و غیره همکاری دارند. وزار امور خارجه، انرژی، اقتصادی و فرهنگی در این سفر سلطان قابوس را همراهی می کردند که با همتایان خود دیدار داشتند. این سفر سفر خوبی در راستای گسترش روابط دو کشور بود.

عراقچی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره تمایل دستگاه دیپلماسی برای انتصاب سخنگوی زن اظهار داشت: ما در وزارت امور خارجه همکاران خانم در سطوح بالای مدیریتی داریم و حتما حضور خانم ها در عرصه سیاست خارجی می تواند حضور تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به این که مدیریت بخش دیپلماسی عمومی و حقوق بشر به عهده همکاران است اظهار داشت: با نظر آقای ظریف در دو سمت برای اولین بار از خانم ها استفاده می کنیم که یکی سمت سخنگویی و دیگری یک سفیر خانم بود که اولین سخنگو و سفیر زن منصوب خواهند شد.

عراقچی گفت: اخبار مربوط به انتصاب سخنگو و معاونین جدید احتمالا ظرف یک هفته آینده اعلام می شود.
برچسب ها: عراقچی زن سخنگو
صهبا
Canada
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
آقايوني كه كامنتهاي تمسخر آميز گذاشته ايد،چند لحظه با وجدانتون خلوت كنيد و ببينيد كدام نقطه دنيا جنگ و غارت و تجاوز و چپاول وجود دارد اما همجنسهاي محترم شما دستشون بهش آلوده نيست. اين جهان پاك و پر از صلح و آرامش از همت شماها ساخته شده. اگر مرد بزرگي هم در عرصه تاريخ پيدا شده در دامان مادر دانايي پرورش پيدا كرده. متاسفانه دنياي مرد سالار اجازه كسب علم و معرفت به مادران شما نداده كه محصول زحمات شبانه روزيشان شماييد با اين تفكرات و ادبيات قرون وسطايي. به قول پروين:
اگر فلاطن و سقراط بوده اند بزرگ
بزرگ بوده پرستار خردي ايشان
هميشه دختر امروز مــــادر فرداست زمـــــــــادر است ميسّر، بزرگي پسران
ناشناس
Finland
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
ممنون. خیلی خوب گفتی به خصوص:

"اگر مرد بزرگي هم در عرصه تاريخ پيدا شده در دامان مادر دانايي پرورش پيدا كرده. متاسفانه دنياي مرد سالار اجازه كسب علم و معرفت به مادران شما نداده كه محصول زحمات شبانه روزيشان شماييد با اين تفكرات و ادبيات قرون وسطايي."
ناشناس
Finland
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
مهم شایسته سالاریه چه خانم چه آقا، مطمئنا آقای ظریف شایسته ترین فرد رو انتخاب می کنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
هرگز نميذارن چنين اتفاقي بيوفته! هرچند من به عنوان يك زن خوشحال ميشم سخنگو ي يك وزارت خانه يك خانم باشه. ولي چشمم آب نميخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
با اینکه من خودم یه خانم هستم ولی فکر میکنم یه جورایی میخوان استفاده ابزاری از خانم ها بکنند. امیدوارم فکرم اشتباه باشه و انتصابات بر اساس شایستگی و عدالت باشد زن یا مرد فرقی نداره هدف پیشرفت ایران اسلامی است.
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
البته شاهد بوديم كه خانمها در قبال كاري كه به آنها محول شده بسيار احساس تعهد و دلسوز بوده اند پس اميدواريم كه ايشان هم در اين امر موفق پيروز باشند نا نام زن ايراني بعنوان سياستمدار در جهان مطرح شود
انتشار یافته: ۱۵۹
ناشناس
-
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
یوهو ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
تو چرا اینقد شاد شدی

عجب متوهمایی داریم تو این مملکت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
خانمها رو چه به سیاست!
ناشناس
Germany
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
یوهو نداره. زندگی تو یه جامعه عقب مانده و مردسالار یوهو نداره ...
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
روحانی مچکرییم
یک خانم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
اونی که میگه خانمها رو چه به سیاست: خانمها هر قدر هم عملکرد بدی داشته باشند از این بدتر نمی شود، به جهان مردانه ای که ساخته اید لحظه ای نگاه کنید بوی تعفنش هفت آسمان را پر کرده است..
امیر کیانی
United States of America
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
خانم "یک خانم" بعنوان یک مرد باید بگویم برای دوران حکومت مردان بر جهان باید متاسف بود و گریست.. جهان مردسالار، بسیار جهان ناآرام و ناامنی است.
زن ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
اين كارا فقط شعاره من به عنوان يه زن كه تو اين جامعه داره كار مي كنه و به ادعاي خيليا در حوزه كاري خودم موفقم ميگم كه اين جامعه مرد سالاره و نسبت به يك زن هنوز ديدگاه برابري جنسيت جا نيفاده.
كاش روزي بشه كه يه زن تو ايران نه براي شهار و به عنوان يك ادعا بلكه به معناي واقعي كلمه اونقدر با نفوذ و قدرتمند بشه كه مثل خانم آنجلا مركل بتونه نه تنها كشورشو بلكه قاره شو متحول كنه....................
مرد ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
این کارا فقط شعار نیست بلکه برای حضور بهتر زنان در جامعه فرهنگ سازی میکنه
یک خانم دیگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
یک خانمِ عزیز با شما موافقم!
ناشناس
India
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
خانوم ایرانی که نظر دادین گفتین ایران برابری نداریم اولا شما باید ایران رو با کشورهای منطقه مقایسه کنین که انصافا بعد ترکیه دومین کشور از لحاظ برابری هستیم خانوما برابری بیشتر اگه میخوان دو سال برن اختیاری خدمت کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
ناشناس1238خدا شفات بده
ناشناس
Finland
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
ناشناس 00:42 زنان ایرانی اجباری ندارن خودشون رو با زنان کشورهای عقب مانده مقایسه کنن (البته اگه در ارتباط با رعایت حقوق زنان به غیر از عربستان کشوری عقب مانده تر از ایران وجود داشته باشه) چرا نباید خودشون رو با پیشرفته ترها مقایسه کنند. چرا باید خودشون رو دست کم بگیرند؟ چرا زنان ایرانی باید به خاطر خودخواهی و زیاده خواهی مردان شهروند درجه دو باشند؟!
ناشناس
Finland
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
اینه اوج منطق شما: خانمها اگه برابری می خوان برن سربازی؟! سربازی شما چه ربطی به خانمها داره؟ اولا قانون سربازی رو مردان برای مردان وضع کردن خودشون هم برش دارن. دوم جنگ طلبی یک ویژگی مردانه است نه زنانه اما هر وقت جنگی برپا میشه بیشترین آسیب رو زنان و کودکان می بینند، مردان عامل برپایی جنگ و خونریزی هستند خودشون هم به سربازی برن و تاوانش رو پس بدن، به جای اینکه زنان یقه شما رو بگیرند شما از زنان طلب کار میشید. وقاحت هم حدی داره. ما داریم از تبعیضی حرف می زنیم که جامعه مردسالار بر زنان تحمیل می کنه چه ربطی به اختیاری مردان داره؟!!
ریحانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
ظریف مچکریم
یه خانم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
مچکریم چیه! یعنی چی! شما مچکر میشید که اینطوری به حقوق برابر نزدیکتر میشید ولی در حقیقت باید فقط معیار را براساس صلاحیت بگذارند نه جنسیت. همین معیار جنسیت گذاشتن خودش نشونه تبعیضه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
روحانی مچکریم ایول ایول
ناشناس
Brazil
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
روحاني مچكريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
روحانی مچکریم
سارا
Japan
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
کلی خوشحال شدم
خانم ها به پیش، توانایی هاتو نو نشون بدبد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
فقط خواهشا زیاد تند پیش نرین که آمار نشون داده خانم ها نقش به سزایی در ترافیک دارن!!!
ناشناس
Kazakhstan
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
ناشناس 14:08
آمار سزارين؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
تو دیگه هیچی نگو که همیشه می پیچی جلوی ماشین خانمها
شیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
یه سوال چرا ما زنها وقتی میخوایم پارک دوبله کنیم همه مردا تا آخرش رو با دقت نگاه میکنن؟
حدیث
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
شیما خانم به پارک دوبل ما نگاه می کنن چون خودشون بلد نیستن می خوان از ما یاد بگیرن
در جواب شیما
Finland
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
برای اینکه چشم چرونن. اونوقت گشت ارشاد رو برای کنترل ما خانوما میذارن نه برای کنترل اینا. ما باید کنترل بشیم تا اینا مفت و مجانی برن بهشت!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
خیلی خوب که زنان در امور مملکت نقش مهمی را ایفا کنند از این حرکت رئیس جمهور کمال تشکر را داریم که به زنان اهمیت می دهند با تشکر از تمام زحمت کشان مملکت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
اميدوارم نام خانم دكتر الهه كولايي در بين آنها باشد تا هم دولت وملت از توانايي و قابليت ايشان بهره لازم را ببرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
به اقای ظریف بگویید خانم الهه کولایی یا کدیوربرای این مورد اصلح می باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
کدیور!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
بنده خدا خانم كديور كه خارج از ايران است
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
خب طرف باید توی وزارت خارجه باشه باید تخصص این کارو داشته باشه نمیشه که هر کسی رو گذاشت!
fati
Finland
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
اصلا چه حالی خوبی داریم در این روزها انگار در خوابیم
علی
Germany
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
دارم میخندم به شما ها خداوکیلی......چی شده مگه ......از این به بعد باید یه زن بیاد واسمون سخنرانی کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
علی آقا
مگه ازسخنرانی امثال تو سودی حاصل شده؟
دلت خوشه که ننه ات پسرزاییده؟
من مرد هستم ،معلم هستم ولی دربین همکارانم خانم ها خیلی بهتر وپیگیرتر کار می کنند
ناشناس
Germany
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
ناشناس 13:05 در تایید حرف شما، اگه سری به اداره جات دولتی بزنید متوجه میشید که بیشتر کارمندان مرد رو حتی چند ثانیه هم نمیشه تحمل کرد. بس که .... هستند. شخصا اگه خدای نکرده گذارم به ادارات دولتی افتاد ترجیح میدم سروکارم با یک کارمند زن باشه تا یک کارمند مردِ ...! ضمنا کارمندان مرد معمولا زیرآب زن و حسود و تنبل و زیرکاردررو و رشوه بگیر هستند. و در مقایسه کارمندان زن خیلی سالم ترن. اونوقت این مردها اینقدر خودخواهند که دوست دارند همه زنها رو از بازار کار دولتی و غیر دولتی اخراج کنند و فقط خودشون سرکار باشند. از مرد ایرانی خودمحورتر و غیر قابل تحمل تر و مردسالارتر خدا موجودی نیافریده.
ناشناس
Russian Federation
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
کامنت 41:13 دیگه توهینی نبوده که نکرده باشه ایشان مصداق بارز آنتی مرد هستند که معلوم نیست از کجا دلشون پره. فرارو خجالت بکش که این کامنتها را منتشر میکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
فقط طرفدار شایسته سالاری ام.
ازاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
ناشناس های 13.05 و13.41 زن ومرد فرقی ندارند جز در پرهیزکاری وتخصص .وای به حال آن دانش آموزانی که معلمان مردش اینچنین کامنت سئوال گونه تحقیری می گذارند .علت همه این نوع نگاهها نداشتن برنامه واصول است
حدیث
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
علی آقا مگه شما آقایون تو این سالها چه گلی به سر ما زدین؟؟؟
بلانسبت سنگ پای قزوین
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
مثل نمایندگان زن بی بخار مجلس نباشه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
آن خانمهای بی بخار مجلس گلچین شده شما آقایانند..
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
ایشون خانم هستن به اسمشون دقت کنین
ناشناس 56
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
اصلا دم آقای جنتی وزیر ارشاد گرم که اولویتش رو افزایش سطح فرهنگ عمومی جامعه قرار داده تا دید افراد نسبت به هم اصلاح بشه
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
ناشناس عزیزم اینجا غزل اسم بانوانه
تو داهات شما چی ؟!!!!!!!!!!
پیام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
یعنی با اومدن یک خانم فقط باید منتظر دعو و بگو و مگوهای زنانه بود ...چه شود دیپلماسی ما؟؟؟
س س
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
نه که توی این هشت سال دیپلماسی کاملا مردانه‌تان خیلی جواب داده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
بی مزه حسود
ناشناس
Germany
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
متاسفم از این اظهار نظر کوته بینانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
مرد حسابی این چه حرفیه میزنی مگه عرصه ملی جای خاله خان باجیه که میگی گیس و گیس کشی میشه
فکرت عقب مونده هست برادر من
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
عجب عقب افتاده ای هستی تو!!!!
پیام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
یعنی نمی شه با این خانوما شوخی هم کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
شوخی چیه ، منم مثل خودت مردم ، اما تیکه میندازی بعد میگی شوخی بود؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
اشکال نداره فقط اختلاس نکنن!
ناشناس
Germany
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
شوخی کردی یا نکردی فعلا تو جامعه ما مردا از هر نظر خیلی بدبخت و عقب موندن.
تیفون
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
اینجا جای حرفهای رایگان نیست!
ک . س
United States of America
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
آقا پیام من به عنوان یک زن به شما حق میدم چون زنان هیچگاه در جامعه مردسالار ایران نتونستن حقشون را بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
15:10 از اسمت معلومه آخر زن هستی
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
در جواب پیام:
کافر همه را به کیش خود پندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
عارف و خاتمی مچکریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
روحانی و ظریف مچکریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
ظریف و روحانی مچکریم
ناشناس
Russian Federation
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
خانم دكتر كولايي متخصص سياست خارجي و بخصوص حوزه روسيه و كشورهاي مشترك‌المنافع (شوروي سابق) هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
فقط ایشون را سفیر در یک کشور عقب مانده و جهان سومی نکنید! بفرستیدشون اروپا
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
حالا منظور؟ خانمها خوب سخن! میگن یا زیاد سخن میگن که قراره یکیشون بشه سخنگو؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
مگه تو این هشت سال مردها چه گلی به سر ما زدن؟ به خانم ها هم میدون بدین شاید این کلیشه ها شکسته شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
هردو موارد بعلاوه اینکه بلند نظر تر هم هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
الهه کولایی
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
نه تورو خدا چه کاریه اخه !؟کاروباید به کاردون سپرد زن نمیتونه که سخنگوی خوبی باشه اه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
قبلا بوده که شما اطلاع داری ازش؟!
ناشناس
Japan
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
میشه بگی چرا آقای عصبانی؟؟؟؟
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
چرا نمی تونه؟ تو این هشت سال مردها چه کار کردند؟ خیلی موفق بودند؟! شما بهتره دیدت رو عوض کنی. با این افکار مردسالارانه ت.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
وقتی مردا نتونستن کاری کنن وموفق نبودن از زنها نباید انتظار داشته باشی که اونها بتونن اوکی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
لطفا نظرات طالبانیتونو واسه خودتون نگه دارین
ناشناس
-
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
ناشناس 14:32:
شما از قبل فرض کردین که توانایی سیاسی خانم ها کمتره .
حرفتون رو ثابت کنید .
ثابت کنید ببینم دیگه ...
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
ربطی به طالبیسینم نداره عینه حقیته تو ایران که نمیتونن تو عرصه سخنوری موفق عمل کنن نمونه بارزش زنان مجلس..
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
فعلن که فقط کار نمایشی داریم میبینیم.
فیسبوک و سخنگوی خانم و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
که چی؟!
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
منم تو تیم شما هستم! ولی با ناشناس 11:52 موافقم که فعلاً فقط کار نمایشی داریم می بینیم..یه فکری واسه گرونی بکنن عوض این اداها
ناشناس
Germany
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
خب درست میگه. خانه از پایبست ویران است. اینکه ما یه سخنگوی خانم تو وزارت خارجه داشته باشیم تغییری در اصل قضیه یعنی دیدگاه مردسالار جامعه و وجود تبعیض علیه زنان نمیده. مشکلات جامعه ما عمیق تر از این حرفاست. الان همین آقایونی که تو این صفحه کامنت گذاشتن و به به و چه چه راه انداختن چند نفرشون واقعا طرفدار برابری کامل حقوق زن و مرد هستند؟ چند نفرشون به عنوان مثال حاضرن ارث پدری رو به طور مساوی با خواهرشون تقسیم کنن؟ چند نفرشون با فمینیسم یا جنبش برابری خواهی زنان مشکلی ندارن؟ شعار دادن و جوگیر شدن همیشه راحته به خصوص برای ما ایرانیها که مثل آب خوردنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
خب دل انگیز به قول ترکها گاماس گاماس
انتظار که نداری یه روزه بیان کلی تغییر ایجاد کنن که محسوس باشه ، این رو شما یعنی واقعا متوجه نمیشین سخنگو اگر خانوم باشه تو روابط بین المللی ایران مخصوصا افکار عمومی دنیا تاثیر مثبتی میزاره منظورم استفاده ابزاری از خانوما نیست منظورم اینه اگر خانوما هم باشن دیگه نمیتونن اینقدر ضد ایرانی ها تو دنیا شانتاژ کنن که ایران کلا با خانوم ها مشکل داره
در مورد حرف شما هم من مرد هستم در مورد ارثیه اینکه خانوم حق نامساوی ببره و یا خانوم کلا تو بیشتر زمینه های اجتماعی با اینکه اونا هم ایرانی هستن سهمشون کمتر هست از مردها مخالف هستم
فمنیست هم نیستم ، ولی به حقوق برابر خانومها معتقد هستم چون اونا هم حق دارن
شما خودت اعتقاد نداری قرار بر این نیست به اجبار بگی همه مردهای ایرانی دارن روی جو نظر میدن!
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
بابا همین که فرهنگ سازی میکنن تا تابوی این چیزا برداشته بشه خیلی خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
دوست عزيز سارا خانم، مگر گراني يك روزه يا يه ماهه يا يك ساله بوجود آمده كه در يك ماه انتظار داري حل بشه؟! ديوار رو كه ميسازن يه هفته طول ميكشه ولي موقع خراب كردن 3 ساعته كلش رو ميريزن پايين!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
به امید روزی که تمام خانم ها به عنوان سفیر به خارج از کشور اعزلم شوند !!!!!بعد ایران چی میشه!!!!
ناشناس
-
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
ویرانه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
باید مدیران کشور ما بخوبی افراد شایسته و توانمند را منصوب کنند زن یا مردش معیار نیست باید براساس سابقه قبلی و عملکردش قضاوت کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
این انتصاب را به جامعه زنان کشور تبریک می گوئیم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
نه تورو خدا چه کاریه اخه !؟کاروباید به کاردون سپرد زن نمیتونه که سخنگوی خوبی باشه اه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
اتفاقاٌ ثابت شده زنان بهترین سخنگویانند..در ضمن سخنگویی دیگه ربطی به زور بازو و این حرفها نداره که بگین مردها بهنرن...
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
اتفاقا ما هم تو مجلس دیدیم چقد سخنور وسیاستمدارن
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
یه حسی داره بهم میگه که داری این کامنتارو میدی تا فقط لج بقیرو در آری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
ناشناس 14:40 شما حق ندارید 8 نفر نمایندۀ دست چین شدۀ مجلس رو معیار برای زیر سوال بردن زنان نخبۀ ایرانی قرار بدی. انصاف هم خوب چیزیه تو همین مجلس امثال جلودارزاده و کولایی و... هم بوده اند.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
من احتیاجی به لج بازی با کسی رو ندارم من فقط نظرمو میگم از وقتی دیدم اوضاع مجلسو نظرم درمورد سیاست بازی زنان عوض شده
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
از فیلتر شدن بهانه اس ..یعنی یکیشونم نمیتونن یه حرفی بزنن بابا اینا نظر ند ارن اه اه اه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
به عنوان یه مرد ایرانی واقعا خوشحالم از این تصمیم ظریف و روحانی
باید به خانومهای توانمند ایرانی هم فرصت داده بشه تا در سیاست خارجی کشور نقشی داشته باشن
مهم تر از اون تاثیر جو روانی هست که ضد ایران ساختن میگن ایران ضد زن هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
فقط خانم الهه کولایی یا همون طبرستانی استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران ایشالله ایشون میشه یا سفیر یا سخنگو
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
حالا خانومهای تو مجلسم دیدیم لابد اینم مثل اینا میشینه همش نگاه میکنه همینمون مونده بود سخنگوی زنم داشته باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
شما چرا داری میسوزی؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
نمیسوزم حقیقتو میگم خانم یا اقای ناشناس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
ناشناس 12:08 نمی دونم شما چرا چشماتونو به روی این همه زنان شایسته تو این مملکت می بندید و زنانی که از هزار فیلتر رد شدن و الان نمایندۀ مجلسن اونا برای شما گل درشت می شه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
نیست مردای تو مجلس که دهنا رو باز کردن گل بارون شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
خانمهاي توي مجلس خواهران همان برادران مجلسي شماهستند انشاءاله درانتخابات بعدي مجلس اين خواهران وبرادران راه نخواهند يافت وبجايش افراد حسابي چه مرد وچه زن وارد خواهند شد
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
مردای مجلس هرچی باشه حرفاشونو چه خوب چه بد چه گل بارون باشه چه نباشه اما زنان همه خنثی لابد این سخنگو هم میاد مثل اینا خنثی عمل کنه
ناشناس
Thailand
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
بعدش؟؟؟؟؟؟؟
الهه
Finland
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
بامزه بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
کولایی مچکریم !!
ظریف مچکریم !!
روحانی مچکریم !!
خاتمی مچکریم !!
هاشمی مچکریم !!
ودر یک کلام اصلاحات مچکریم !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
عارف
هو البصیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
فعلا با دلار 3300 تومان حال کن تشکر بماند!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
آقای بصیر
من سرور امروز پی کردم 299$ به ریال 941850 یعنی دلاری با پی پال 3150 تومن حالا شما از کجا این 3300 رو در آوردی خدا عالمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
دلار 3300 تومن مگه تقصیر روحانیه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
با بنزین 3000 تومن که به نظر جناب وزیر نفت خیلی منطقی هم اومده بیشتر حال کنید.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
بی شک, زنان اهل یقین شایسته تر از مردان اهل ظن هستند...!؟
سید مهدی
Finland
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
خوبیش اینه که می تونه با اشتون دست بده :)
ناشناس
-
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
ولی با بقیه نمیتونه دست بده :))
ناشناس
Kazakhstan
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
ناشناس 13:16
در عوض مثل ا.ن ، به بقيه ي مورد نظر شما ، سلام ژاپني ميده !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
خواسته با اوباما کل بندازه سخنگوی وزارت خارجه امریکا هم خانمه!!
شیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
مگه سخنگو هم میره کشورای خارجی که دست بده آقایان محترم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
به نظرم کار خوبی نیست
آخه خیلی کارهای دیپلماتیک مثل دست دادن و ... نمیتونه انجام بشه و ممکنه بعضی جاها این موضوع باعث مشکل بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
عجب!
خب خیلی جاها دیپلمات های مرد ایرانی به دیپلمات های زن خارجی نمیتونن دست بدن به خاطر مذهب رسمی ایران
اینم شد دلیل؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
خب دست ندن يا بهتره مشكل دست دادن رو حل كنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
خوبه سخنگوي خانم اينه كه هر روز اطلاع رساني ميكنه. شايد هم روزي دو ياسه بار ، بالاخره خانم ديگه بايد حرف بزنه خخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
خداییش این که میگن زنا حرف زیاد می زنن راسته من یک نامزد داشتم به خدا سرمو می خورد این قدر حرف می زد. برا همین قیدشو زدم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
من دو تا همكار مرد دارم كه اونقدر با تلفن حرف ميزنن كه همه كلافه شدن و بهشون مي گن ضرب المثل رو بايد عوض كرد حالا مردا بيشتر از زنها حرف ميزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
ناشناس 19:35 يكي ديگه رو گير آوردي كه پول دارتر بوده براي همين قيد اولي رو زدي ناقلا
پگاه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
روووووووووووووووووووووووووحانيييييييييييييييييييييييييييييييييي مچكريمااااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
بی گنا زنهای ما چقدر محرومیت کشیده هستن که فکر می‌کنن با یک انتصاب دنیاشون عوض شد. ای بابا... زیاد دلتون رو خوش نکنید. با یک گل بهار نمی‌شه اگه اینها حقیقتا اهل این روشنفکری‌ها بودن یه وزیر زن توی کابینه‌شون پیدا می‌شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
چه بسا زنانی هستن در این مملکت هم وجود دارن اصلا به حقوق خانومهای ایران ارزشی قائل نیستن و برعکسش مردانی هستن که دنبال حقوق تضعیف شده ی خانوم های ایرانی هستن
پس میبینی که ضرورتی نداره حتما وزیر خانوم باشه چه بسا اگر هم میومد مطمئنا بعضیا مثل شما هم بازم مخالفت میکردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
ناشناس 12:55 من ترجیح می دم وزیر زن تو کابینه نداشته باشیم ولی مثل 8 سال احمدی حقوق زنان نابود نشه(با افزایش مرخصی زایمان، استخدامهای مردانه، جنسیتی کردن رشته ها و...) در عوض از زنان در پستهای معاونت و مدیرکلی بیشتر استفاده شود تا توانمندی خود را بیشتر نشان دهند.
شیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
هر کی بیاد شما هم حوصله دارین ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
سخنگوی وزارت خارجه ، وزارت خارجه ، سفرای ایران خارج از ایران ، میدونی یعنی چی؟
یعنی نماینده ملت ایران هستن پس باید ادم های متخصص و کاربلد رو توش راه داد
شما رای دادی یا ندادی به روحانی رو نمیدونم اما من بهش رای دادم تمام خبرهای کابینه روحانی رو با اینکه شاغل هستم تو منزل هم کار میکنم ولی دنبال میکنم چون واسه من مهمه بدونم روحانی تا چه حد به وعده های انتخاباتی که داده عمل میکنه
خوشبختانه از وقتی اومده جو مثبتی بوده ایشالله هم ادامه پیدا کنه
شیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
حق باشماست.تسلیم
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
بعضی آقایونی که نظرات تمسخر آمیز گذاشتند همونایی هستند که دوست دارند چارچوب مردسالار جامعه حفظ بشه. شماها که نمی خواین کلیشه های سنتی رو بریزین دور، اگه عرضه دارین برین سخنگو و وزیر و سفر بشین خودتون . فقط توی مسخره کردن استادین نه؟
مسعود
Finland
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
خانم الهه راستگو يا خانم كولايي.
ناشناس
-
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
کولایی و ابتکار که گفتن نمیشن. فرارو نمی تونی نامزد های احتمالی را بیابی؟!!!
fati
Finland
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
اصلا چه حالی خوبی داریم در این روزها انگار در خوابیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
با بنزین 3000 تومانی حالمون بهتر هم میشه دلت خوشه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
بالاتر هم همینو نوشتی منظور؟!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
این خانمها اونقد به خودشون میگیرن انگاری اینارو بکنن سخنگوهاهاها
شایان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
موقعی که خانم ها اجازه داشتند مثل مردان به استادیوم بیاند بجای تلوزیون تو استادیوم فوتبال وسایر مسبقات ورزشی را ببینند تازه میشه گفت که خانم ها را تو حسب آدمها آورده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
واقعا گل گفتي ! فعلا نصف آدم حساب ميشيم! دوبرابر مردها كار ميكنيم نصف همكارمون بهمون حقوق ميدن!
شیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
ربطی نداره من بعنوان یک خانم تا شرایط فرهنگی استادیوم فراهم نباشه نمیام.اول باید مردای محترم فرهنگ پذیرش زنها رو بدست بیارن بعد.فکر کن من و دوستام بازی دربی بیایم استادیوم فاجعه ست.
تیفون
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
درود انسانهای کارآمد چه زن چه مرد...
ناشناس
Russian Federation
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
فرارو اصلا به ذهن متکی خطور نکرده بود که سفیر زن منصوب کنه وگرنه همونطور که خانمشون رو آوردند واخ ایشان را به سفارت هم می فرستادند//
ولی ما زنان دیپلمات بسیاری در وزارت امور خارجه داریم که لیافت سفارت هم دارند و امیدوارم ظریف تصمیم نگریه از بیرون وزارت کسی رو بیاره سفیر کنه
ایوب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
این سمت به خانم ابتکار پیشنهاد شده اما ایشان نپذیرفتند.
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
آقای ظریف
خانم ابتکار و خانم کولایی
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
ظاهرااقاي ظريف انسان دورانديشي است كه يك تابوي ديگر را در جامعه دارد مي شكند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
ای مردای حسود که صبح تا شب تلاشتون اینه جلوی خانم ها رو بگیرید اما با داشتن همه نوع ابزار قادر نخواهید بود
مدیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
زنان اگربه وظیفه اصلیشان برسند بهتره خدواندخودش وظایف راتقسیم کرده کارزن تربیت نسل وکارمردکاروتلاش وکوشش همه زنها که ازموش می ترسند پس چطور درکاردیپلماسی و بده بستانهی سیاسی موفق می شوید؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
خداوند وظایف رو تقسیم کرده؟!!!! یا متحجران ایرانی؟!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
مدیر مامان منو ندیدی که چطور ملخ رو تو هوا میگیره له میکنه.الکی حرف نزن.
سما
United Arab Emirates
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
خانم دکتر الهه کولایی . انتخابی که شخصیت ؛ هوش ؛ ذکاوت ؛ تسلط بر خود ؛ اعتماد به نفس ؛ سیاستمداری ؛ ادب و خلاصه همه معیارهایی که برای چنین پستی لازمه رو داره تا جایی که می دونم متخصص ویژه روسیه است با تسلط کامل بر روسی . با انتخاب ایشون به زنان ایران و دنیا این پیغامو بدید که الگوی امروزی زن ایرانی یانگوم و بانو هن و... نیستند.
ناشناس
Finland
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
فرارو مچکریم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
خیلی کار عالی هست
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
البته شاهد بوديم كه خانمها در قبال كاري كه به آنها محول شده بسيار احساس تعهد و دلسوز بوده اند پس اميدواريم كه ايشان هم در اين امر موفق پيروز باشند نا نام زن ايراني بعنوان سياستمدار در جهان مطرح شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
با اینکه من خودم یه خانم هستم ولی فکر میکنم یه جورایی میخوان استفاده ابزاری از خانم ها بکنند. امیدوارم فکرم اشتباه باشه و انتصابات بر اساس شایستگی و عدالت باشد زن یا مرد فرقی نداره هدف پیشرفت ایران اسلامی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
هرگز نميذارن چنين اتفاقي بيوفته! هرچند من به عنوان يك زن خوشحال ميشم سخنگو ي يك وزارت خانه يك خانم باشه. ولي چشمم آب نميخوره
ناشناس
Finland
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
مهم شایسته سالاریه چه خانم چه آقا، مطمئنا آقای ظریف شایسته ترین فرد رو انتخاب می کنن.
صهبا
Canada
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
آقايوني كه كامنتهاي تمسخر آميز گذاشته ايد،چند لحظه با وجدانتون خلوت كنيد و ببينيد كدام نقطه دنيا جنگ و غارت و تجاوز و چپاول وجود دارد اما همجنسهاي محترم شما دستشون بهش آلوده نيست. اين جهان پاك و پر از صلح و آرامش از همت شماها ساخته شده. اگر مرد بزرگي هم در عرصه تاريخ پيدا شده در دامان مادر دانايي پرورش پيدا كرده. متاسفانه دنياي مرد سالار اجازه كسب علم و معرفت به مادران شما نداده كه محصول زحمات شبانه روزيشان شماييد با اين تفكرات و ادبيات قرون وسطايي. به قول پروين:
اگر فلاطن و سقراط بوده اند بزرگ
بزرگ بوده پرستار خردي ايشان
هميشه دختر امروز مــــادر فرداست زمـــــــــادر است ميسّر، بزرگي پسران
ناشناس
Finland
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
ممنون. خیلی خوب گفتی به خصوص:

"اگر مرد بزرگي هم در عرصه تاريخ پيدا شده در دامان مادر دانايي پرورش پيدا كرده. متاسفانه دنياي مرد سالار اجازه كسب علم و معرفت به مادران شما نداده كه محصول زحمات شبانه روزيشان شماييد با اين تفكرات و ادبيات قرون وسطايي."