bato-adv
کد خبر: ۱۵۴۶۱۰

گزینه‌های تازه اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران

این روزها اصلاح‌طلبان شورای شهر مشغول رایزنی و طرح پیشنهاد برای شهردار تهران هستند و نام‌های تازه‌ای میان آنان رد و بدل می‌شود.

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۲
این روزها اصلاح‌طلبان شورای شهر مشغول رایزنی و طرح پیشنهاد برای شهردار تهران هستند و نام‌های تازه‌ای میان آنان رد و بدل می‌شود.

به گزارش خبر آنلاین، پیش از این نام محسن هاشمی، معصومه ابتکار و محمدعلی نجفی به عنوان شهردار تهران برده شده بود و اکنون نام‌های تازه‌ای  به گوش می‌رسد.اسم‌های مختلفی به اعضای منتخب شورای چهارم، برای شهرداری تهران پیشنهاد می‌شود. 

جدی‌ترین گزینه‌هایی که پیشنهاد شده و اعضای شورای شهر درباره‌شان مطالعه و بررسی خواهند کرد، حبیب‌الله بی‌طرف وزیر نیروی دوره اصلاحات است.

همچنین می توان از سیدمحمد بهشتی که یکی از چهره‌های فرهنگی کشور است و در زمینه شهرسازی و معماری و به‌خصوص زیبا‌سازی تخصص دارد، نام برد.

از مرتضی حاجی وزیر آموزش‌وپرورش دوره اصلاحات که در دوره شهرداری کرباسچی در شهرداری فعالیت داشته است، به عنوان گزینه دیگر نام برد. محمد ستاری‌فر رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دوره اصلاحات و از چهره‌های برجسته اقتصادی دولت اصلاحات گزینه دیگری است که نامش به عنوان شهردار پیشنهادی برده می‌شود. اردکانیان و نوذرپور نیز از گزینه‌های دیگری هستند که برای تصدی پست شهرداری تهران پیشنهاد شده است.در کنار این اسامی همچنان محسن هاشمی و معصومه ابتکار به عنوان دو گزینه جدی مطرح هستند.

از طرفی هم طلایی عضو فعلی شورای اسلامی شهر تهران و نماینده اصولگرا با اشاره به اینکه شورای چهارم 12 شهریور کار خود را آغاز می کند، گفت: در روز اول و دوم آغاز به کار شورای شهر؛ شهردار تهران انتخاب خواهد شد. او در خصوص گزینه هابرای شهرداری تهران گفت: گروه های مختلف در حال تلاش هستند و هر گروه دوست دارد فرد مورد نظرشان رای بیاورد.برخی علاقمند هستند محسن هاشمی رای بیاورد برخی نیز می خواهند قالیباف شهردار شود؛ ولی هنوز چیزی مشخص نیست.

منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران می گوید: جلساتی برای انتخاب شهردار برگزار می شود ولی هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است. طلایی تأکید میکند که گزینه اصلی و مطرح اصولگرایان برای شهرداری تهران محمد باقر قالیباف است.

وی در پاسخ به این پرسش که محمد باقر قالیباف شهردار فعلی تهران قصد دارد دوباره در شهرداری تهران بماند، گفت: آقای قالیباف می خواهد خدمت کند اگر شورا از وی دعوت کند، قالیباف در شهرداری می ماند.

علیرضا دبیر عضو شورای اسلامی شهر تهران  هم با بیان اینکه چند گزینه را برای شهرداری تهران بررسی خواهیم کرد، گفت: بدون تعارف مطالبه عمومی مردم این است که محمدباقر قالیباف دوباره شهردار تهران شود و اولویت با دکتر قالیباف است.وی به نظرسنجی‌های انجام شده در تهران اشاره کرد و گفت: بیش از 78 درصد شهروندان می‌خواهند که قالیباف شهردار شود ما نیز نماینده مردم هستیم و باید به خواسته مردم پاسخ دهیم.
حميد آقا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
باسلام خدمت سروران عزيزم
حالا بياييد نظر بنده بعنوان كارشناس امور شهري وترافيكي بشنويد:
1-در تهران 100 ساله اخير در همه برهه ها كار شده وخوب هم شده پس مختص ومنحضر به يك نفر نبوده است.
2-بايد امكانات هر شهردار را در زمان كار وحاكميت تفكر سياسي واجرايي كشور را ديد ونيز حمايت يا محدوديت دولت وساير نهادها در قدرت عمل شهردار خيلي مهم وپر رنگ است.
3-قاليباف در شهرداري نتوانست چرخه مديرانش را تكميل كند وبيش از نيمي از آنها بازنشسته ناجا هستند كه برخي شون فقط از امكانات استفاده كردند اما جاي جوانان مستعد براي همين كار ها تنگ تر شد در ضمن بيشتر كارهاي شهر را هم بچه هاي قديمي تر كه جلوي رشدشون گرفته بود كردند وبه پاي قاليباف نوشته شد.
4-در 8سال اخير تخلفات زيادي در شهرداري رخ داد اما با تاكيد آقايان وخواب همين شورا ونهادهاي نظارتي
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
کدوم مردم مطالبه کردند که آقای قالیباف دوباره شهردار بمونند؟
حسيني
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
قاليباف مي تواند از توان مجموعه هاي اقتصادي سپاه بهره ببرد چون خودش از آن مجموعه است پس بهترين گزينه براي اباداني شهري مثل تهران است اگر منتشر نمي كنيد لااقل خودتان بخوانيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
ترا بخدا خانم ابتکار خیر و خانم فاطمه هاشمی هم همینطور .قبلا امتحانشان را پس داده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
اصولگرائی حناش دیگه رنگی نداره .
انتشار یافته: ۱۶۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
خواهش میکنم اجازه دهید خانم ابتکار شهردار شوند بهتره در دوران اعتدال کمی هم عدالت جنسی برقرارشود دیگه نوبتی هم باشه نوبته خانم هاست
همت
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
این ابتکار برای شورا رد صلاحیت شده می خواد شهردار بشه؟
آخه مگه امثال ابتکار و مهدی هاشمی و.... توان اجرایی دارن؟
پدرسالار
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
عدالت یعنی کسی که شایستگی دارد به مقام برسد نه اینکه به صرف زن یا مرد بودن. با اینکه خانم ابتکار را فردی شایسته و معتدل می دانم اما منفی دادم چون عدالت جنسی در مفهوم عدالت قرار می گیرد.
ناشناس
Germany
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
شایسته بودن مهم است نه زن یا مرد بودن. شهرداری تهران کمتر از رئیس جمهوری خیلی از کشورها نیست. سابقه ی کار اجرایی خانم ابتکار بجز در سازمان محیط زیست و شورای شهر کجاها بوده؟ بر اساس چه توانایی هایی که شما در ایشون دیدید باید شهردار بشن؟ اگه یک مرد واقعا لایق وجود داشته باشه صرفا باید قربانی زن بودن خانم ابتکار بشه و انتخاب نشه؟ عدالت جنسی معنیش صفر و یک کردن و تقسیم پست ها بر مبنای زن یا مرد بودن نیست، معنی اصلیش اینه که هم زن و هم مرد رو به عنوان دو انسان با توانایی های مختلف مقایسه کرده و بهترین را انتخاب کنیم.
همت
United Arab Emirates
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
من به عنوان یک انسان، که در مسیر تغییر قراردارد، افکار خود را مرور کرده و با ایمان و اعتقاد به خداوند متعال، راه اعتدال و پیشرفت را انتخاب نمودم و افراط گری را دور خواهم انداخت، ساندیس این همه ارزش نداره حتی اگر مفت باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!! رمن به این درک متعالی رسیده ام.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
مشکل شما اینه که فرق عدالت و اعتدال رو نمی دونی یا اینکه این دو کلمه رو هی قاطی می کنی

اعتدال یعنی میانه روی (نه اونور نه اینور)

عدالت یعنی هر چیزی سر جای خودش
همت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
اون همت دومی من نیستم
فرارو چرا این نظرات رو منتشر می کنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
آقاي همت" ما كه نفهيديم علت رد صلاحيت ابتكار چه بوده است تخلفي داشته است وياصرفا بخاط اصلاح طلب بودن ردصلاحيت شده است!!!!؟؟؟؟؟
همت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
همت سومی هم من نیستم . اخه این چه وضعشه؟
همت
United Arab Emirates
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
همت واقعی اهل اعتدال و عقلانیت است، باید احترام اسامی را حفظ کرد، تو که همت نیستی و اسیر ساندیسی بهتر است با اسم امویان خود را معرفی کنی نه علویان!!!!!!!!!!!!
مردم دوست
United Arab Emirates
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
من هم دوست دارم شهردار تهران بشوم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
بابا ول کن میخای دوباره تحریم مان کنند
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
عدالت جنسی؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
يعني فكر ميكنيد كسي بهتر از قاليباف ميتونه شهردار تهران باشه؟؟ اصلا ما مديري بهتر از قاليباف داريم؟ وجدانا؟ اگه قاليباف اصلاحطلب بود بازم اين حرفارو ميزدين؟ باور كنيد اگه قاليباف اجازه داشت حتي ديواراي اتاق خوابتونم رنگ ميزد!! حالا شما بگو معصومه ابتكار!! من خودم يه جيزي فراتر از اصلاح طلب هستم ولي در نقد بايد انصاف را رعايت كرد
همت فرد اعلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
آقا من همت واقعیم خخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
فقط محسن خان رضایی
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
من همون همت قدیمیم چرا یکی به اسم همت کامنت می زاره؟؟؟مثلا چی رو می خواهد نشون بده ؟؟؟کاری نتونستی بکنی حالا داری با اسمم بازی می کنی؟
همت 5
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
همت سرویس کردی ما رو بابا....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
ظاهرا جمعی از اصولگراها و اصلاح طلبان به توافق رسیده اند که سعیدی کیا به عنوان شهردار جدید تهران معرفی شود
همت
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
اصولگرایان هیچ وقت با فتنه گران به توافق نمیرسند.
همت
United Arab Emirates
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
من به خاطر ساندیس این همه فتنه به پا کردم، اینجا جایی است که انسان ها به هم می آموزند، من نیز از شما آموختم که باید در سایه وحدت، محبت را نیز از دیگران آموخت و خشونت را باید به زباله دانی افکند. از همه اساتید متشکرم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
همت جون فکر کنم هنوز داری به خاطر نتیجه انتخابات می سوزی....
همت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
همت دومی من نیستم
هویت دزدی نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
سعیدی کیا، خودتی شیطون میای پیام میدی یا دادی بر و بچ مثله حامد و همت (که البته در حال گذاره!!!) کامنت بزارن جات؟
همت
United Arab Emirates
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
همت واقعی عاقل و اهل تفکر است، بهتر است پایت را از کفش ما خارج کنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
هویت شما رو کسی جز جاهل نمی دزده..... حالا که فتنه گر ها رای آوردن برید لاقل 8 سال هوای تازه بیاد
نازنین
United States of America
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
با اینکه با نظرات همت (اصلی) کاملا مخالفم...اما کار اون شخصی هم که با اسم ایشون نظر میگذارد نیز نمیپسندم...کار بسیار زشتی است که هموطنمان را به صرف ابراز عقیده اش مسخره کنیم یا به او توهین کنیم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
آخه همت نه که اسپیلبرگی همه میخوان هویتتو بدزدن... ساندیس خور بی کار.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
کسی که با نام همت با خودت کامنت بازی می کنی بسه بزرگ شو دیدی تحویلت نمی گیرن و همت واقعی خیلی گنده تر از تو است داریی بااین نام چهره ی همت واقعی رو خراب می کنی !واقعا برات متاسفم معلوم تو همون ناشناسی هستی که همش ساندیس ساندیس می کردی،کارت خیلی ضایع اس

برگ شو بزرگ....مثل یه مرد از اول مثل اون همت واقعی با یه نام مشخص تو صحنه ای به این کوچیکی حاضر می شدی .الانم اعلام میکنم از این به بعد با نام سید حاضر می شم دلت خواست با این نام با خودت کامنت بازی کن خوب؟!؟!؟
امیر
Germany
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
با این که اصولگرا نیستم اما نظرم این است که نمی توان به راحتی از توانایی های قالیباف چشم پوشی کرد. به نظرم در شرایط فعلی قالیباف باشد بهتر است چرا که فقط ایشان می دانند و می توانند برنامه های کوتاه و بلندمدت شهرداری را که آغاز شده به پایان برسانند.
البته اگر مواضع سیاسی را در نظر بگیریم فکر می کنم ستاری فرد یا بهشتی خوب هستند.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
من دوست دارم دکتر قالیباف به عنوان وزیر مسکن و شهرسازی انتخاب شوند یا حتی به عنوان رییس سازمان محیط زیست که بهتر میتونند در مورد ریزگردها و آلودگی شهرها و حفظ منابع طبیعی کار کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
قاليباف يا بايد همين جا بمونه يا حد اقل وزارت كشور بنده مديري لايقتر از ايشان سراغ ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
امیرجان این بازیها قدیمی شده دیگه
بگو قالیبافی ام
دیگه این حرفها که من اصولگرا نیستم ولی....چیه؟
ضمنا قالیباف اگه بمونه خیلی ضایع میشه چون چندبار گفته من نمیمونم بعدشم پرسنل شهرداری برا رفتنش روزشمار گذاشتن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
تهران پیشرفت خوبی داشته اما بعضی ها فقط تا نوک بینی خودشان را می بینند به قول آقای نقویان حتی گاوها هم معنی ثبات مدیریت را می فهمند. بعضی ها فرقه و گروه و دسته را بر منافع ملی ترجیه می دهند. تهران 100 سال شهردار داشت. چه شد؟؟؟؟ تا زمان شهردار فعلی هیچ تحول ساختاری عظیمی در تهران صورت نگرفته و طرح هایی که حتی در زمان رژیم قبل با وجود مستشاران آمریکایی و ادعای نشان دادن تهران پیشرفته روی زمین مانده بود اجرا شد. فرارو جان مردی منتشر کن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
به نظر من محسن هاشمی بهترین گزینه است.
همت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
نظرتو نگه دار برای خودت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
خواهشا بگو چرا؟؟؟؟ بنده فقط یادم هست که ایشان مدیر مترو بود و قالیباف به خاطر ایشان با احمدی نژاد مشکل پیدا کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
البته بین بد و بدتر و بدترین
saeed
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
محسن هاشمی انسانی فنی ، باتدبیر ، فعال و با پشتکار و آگاه به مسائل و مشکلات شهرداری لازم بذکر است از زمانی که ایشان کنار گذاشته شد پیشرفت فعالیت های ساخت مترو به نصف رسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
موافقم، تو این شرایط بهترین انتخاب هاشمی هستش
همت
United Arab Emirates
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
به نظر من هر کسی شایستگی و لیاقت خدوتگذاری به مردم را داشته باشد، از هر گروه و فرقه و آیینی باشد، بهترین گزینه است، ما می خواهیم شاهد آبادانی این میهن باشیم حال کرباسچی باشد یا هاشمی یا قالیباف.
ناشناس
United States of America
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
همت ! تو هم همینطور !
فکر کردی کی هستی ؟!
انقدر بیکاری که نشستی ببینی کی نظر میذاره نفر اول میای زیرش پارازیت میدی !
همت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
واقعآ مدیر لایقیه بدون جناه بندی و ... بدور از حاشیه کاملا در مدیریت موفقه انشالله محسن هاشمی بشه شهردار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
محسن هاشمی برای انتخابات شوراها هم تایید صلاحیت نشد.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
آقای محسن هاشمی در طول خدمتش در مترو، فقط کار کرد و از هرگونه کار سیاسی دوری نمود و همچنین در نگهداری اموال و پول مردم، به شهادت کارمندان مترو، تلاش وافری داشت. وی توانایی کامل شهردار شدن رو داره...ان شااله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
به نظر من هم انتخاب مناسبی هست از لحاظ سیاسی ...ولی راجب توانایی های اجرایی ایشون اطلاعات ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
محسن هاشمي خوبه ولي در صورتي كه قاليباف وزير كشور شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
با محسن هاشمی موافقم.
همت
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
گزینه ی خوبی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
حالا محسن باشه فرقی نمیکنه هاشمی یا رضایی ولی حتما رضایی باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
این نظرسنجی شما کجاست برویم رای بدهیم؟
هر چند در توانایی دکتر قالیباف شک ندارم ولی کسان دیگری هم سطح ایشان هم پیدا می شوند بهتر است نیروهای جدیدتر انتخاب شوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
ميشه نام ببريد؟ من كه كسي رو نميشناسم در حد قاليباف
ناشناس
Germany
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
اقای دبیر ازکجا مطالبات مردم راتشخیص داده است لطفا"خواسته های خودتان را از زبان مردم نگویید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
شما از کجا میدونی که دبیر دروغ گفته؟؟؟؟؟؟
ناشناس
United States of America
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
از اونجایی که لابد مردم بیچاره شرق تهران جز تهرانیا محسوب نمیشن ! با این افتضاحی که کنار بزرگراه امام علی به بار اومده :(((
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
اين آقاي دبير بهتر بود بره همون به مربيگري كشتي بچسبه چون انگار تو دوران تحصيلاتش تا مدرك دكتري يادش ندادن كه آمار رو بايد با مدرك ارائه كرد. احتمال ميدم پايان نامه ايشان هم همينجوري نوشته شده باشد، البته اگه پايان‌نامه‌اي در كار بوده باشد.
هو
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
دبیر رو من در مسابقات کشتی جهانی تهران شناختم. حریف اوکراینی دوبار ضربه اش کرد.بار اول با یورش دبیر به سر داور و قاضی رای برگشت و بار دوم با اینکه اوکراینیه با سوت داور هم دست بردار نبود با وساطت دیگران دبیر رو رها کرد . حالا دبیر دوباره اعتراض میکرد بابا رو رو برم.این بود الگوی پهلوانی ما؟چنین آدمی به چه دردی میخوره وقتی خودش عدالت رو قبول نداشت.فرارو جان من منتشر کن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
دبیر نون اش دست قالیبافه
معلومه که با قالیباف راحتتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
تهران پیشرفت خوبی داشته اما بعضی ها فقط تا نوک بینی خودشان را می بینند به قول آقای نقویان حتی گاوها هم معنی ثبات مدیریت را می فهمند. بعضی ها فرقه و گروه و دسته را بر منافع ملی ترجیه می دهند. تهران 100 سال شهردار داشت. چه شد؟؟؟؟ تا زمان شهردار فعلی هیچ تحول ساختاری عظیمی در تهران صورت نگرفته و طرح هایی که حتی در زمان رژیم قبل با وجود مستشاران آمریکایی و ادعای نشان دادن تهران پیشرفته روی زمین مانده بود اجرا شد. فرارو جان مردی منتشر کن!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
آقای قالیباف تو این 8 سال هر کار مثبتی می خواسته انجان داده و باید نیروی جدید بیاد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
کرباسچی چی بود اونوقت؟ تهران اون زمان تا حالا از نظر پیشرفت؟ چند سالته بچه جون؟
ناشناس
United States of America
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
پایه گذاری تمام این تحولات که میبینید توسط کرباسچی بود منتها اون زورش به اینا نرسید اون موقع اما بقیه دمشون کلفت بود !
یادم نمیره واسه همین بزرگراه محلاتی و جابجایی مسجد شهدا چقدر زحمت کشید تا رضایت همه رو جلب کنه . اما هیشکی اینا رو یادش نیست متاسفانه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
وقتی کرباسچی شهردار بود انقدر در تهران پیشرفت شد؟؟؟؟؟؟؟؟ طرفدار آقای کرباسچی زیادی تند رفتی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
قبول دارم که گاوها ثبات مدیریت را از خیلی ها بهتر می فهمند.
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
من اهل تهران نیستم با اینحال که یک اصلاح طلب دو آتیشه هستم اما از حق نمیشه گذشت و مدیریت قالیباف رو قبول دارم!!! اما بهتره شما هم یکم انصاف رو در نظر بگیری دوست من که میگی تو 100 ساله اخیر....!!! این معیارو از کجا درآوردی؟؟؟ یه نگاهی به برج آزادی شهرک کاملآ مهندسی ساز اکباتان طراحی بینظیر بازار تهران در زمان خودش همچنین استادیوم 100هزار نفری آزادی و... بنداز! اینا تو زمان خودشون غوغا بودند
محمدرضا حکاکيان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
خدا خيرت بدهد حيف است بخدا حيف است قاليباف مدير موفقي بود و هست نمي دانم چرا اينقدر سياسي بازي ؟ دوست عزيز چرا کسي مخالفت حرف مي زند مي گوي بچه جون ؟ چرا کم مياري تحقير شروع مي کني ؟ شما بزرگ ما آقاي ناشناس ... بگو ببينم قاليباف غير از خدمت بي حاشيه چه کرد ؟ کي امد بگويد نمي گدارند کار کنيم ؟ کي آمد بگويد هميني که هست ؟ اشتباه کرد گفت عذر مي خوام تو دنيا دارن از تهران حرف مي زنند نه اينکه من همه دنيا رو ديدم ولي با چند نفر حرف زدم مي گفتند حيف شد ريس جمهور نشد و من هم مي گويم خيلي خيلي حيف شد ... اين مرد هر جا که بود با عث خير شد .. 110 را يادتان رفت ؟ پليس پاسخگو را يادتان رفت ؟ خدايا يک مقدار انصاف ... کجاي دنيا يکي که اينقدر خدمت کرد رو بدليل مسايل سياسي حذف مي کنند ... محمدرضا حکاکيان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
یه نگاهی به روند اجرایی پروژه ها بندازی جواب خودتو میگیری. بابا انتخابات تموم شد بذارید قالیباف کارش رو بکنه. انگار اگه دولت جدید خودش هم نخواد مردم ترجیحشون داسه به جای کلید
عدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
دوست عزیز که میگی زمان کرباسچی اتفاقی نیافتاد. این قیاس مثل مقایسه تکنولوژی زمان نیوتن با مکانیک امروز است. آقای کرباسچی را در زمان خود ببینید . با دلار بشکه ای 8 دلار و بودجه کم شهرداریها. با زیرساختهای در حد صفر تهران. با بسترهای قانونی و علمی آن زمان. با تعداد مدیران. با فرهنگ اون موقع مردم که هنوز عادت به سطل آشغال در خیابان حتی نداشتند. چند تا دانشگاه داشتیم ؟ چقدر فارغ اتحصیل و الان چی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
قاليباف بهترين مدير اجرايي كشور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
امیدوارم هر کی میشه قالیباف نشه و امیدوارم به هر کسی در دولت پست می دهند به قالیباف ندهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
"وی به نظرسنجی‌های انجام شده در تهران اشاره کرد و گفت: بیش از 78 درصد شهروندان می‌خواهند که قالیباف شهردار شود"
این نظرسنجی هم مثل نظرسنجی هاییه که فرارو قبل از انتخابات منتشر می کرد؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
اشتباهی منفی دادم، ببخشید، منم می خواستم همینو بگم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
دقیقا
فرارو یعنی تلاش برای نگه داشتن پست و پست دادن به قالیباف و نظر سنجی ها هم همون شکله

فرارو سانسور کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
همین نظرسنجی ها رای روحانی رو نصف رای قالیباف میدونست!!!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
فقط قالیباف عملکرد ایشان خیلی خوب بوده و تهران در این چند سال جلو افتاده
اگر کسی کارش خوب است
بذارید بماند مساله را جناحی نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
خدا از دهنت بشنوه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
به امید خدا مدیری شایسته تر از قالیباف به عنوان شهردار انتخاب میشه و تهران چتدین برابر جلوتر می افته.
ناشناس
Germany
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
معلوم نیست آقای دبیر نظرسنجی را در کجا وچگونه انجام داد ه است در حالیکه کمتر از 50 در صد مردم تهران در انتخابات شرکت کردند که اگر این در صد بیشتر بود احتمال اینکه تعداد صندلیهای اصلاح طلبان بیشتر شود غیر قابل انکار بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
رای آقای قالیباف در انتخابات نشون می دهد ایشان چقدر در تهران طرفدار داره.
سعيدس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
خوليو ولاسكو هم ياتون نره
وسطی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
پس : روحانی مچکریم !!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
ولاسکو مچکریم.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
من موافق عدالت هستم آن هم از نوع جنسی
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
این کاربر محترم با نام " همت " یه رندی است که با ادبیات برره ای همه را سر کار گذاشته.
همت !!! جون سمت بی خیال.
همت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
ادبیات من برره ای هست؟
من فقط حقایق رو بیان می کنم.
همت
United Arab Emirates
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
برادر عزیز ار راهنمایی شما متشکرم، من در صدد اصلاح خود بر خواهم آمد و از این به بعد احترام بیشتری برای هم میهنان خود قائل می شوم. از شما متشکرم
ناشناس
United States of America
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
آره همت تو راست میگی !!!!!!
نازنین
United States of America
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
بی احترامی ممنوع..اگه ما هم یخواهیم بی احترامی کنیم و راه هر نقدی را ببندیم پس چه فرقی با اصول گراها خواهیم داشت؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
شبا خواب میبینی همت صبح ها میای همونارو تعریف میکنی... جمع کن این بساطو خجسته بیکار.
مسخره کردی. همه جا باید بیای پارازیت بدی.
همت
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
بنده را ببخشید خود را اصلاح میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
فقط قالیباف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
هر کسی به جز قالیباف.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
من نمیدونم چرا هرجا اسم قالیباف میاد تعداد منفی ها بیشتر از مثبت هاست!
شاید ایادی استکبار ...
ناشناس
United States of America
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
من اگرچه به روحانی رای دادم ولی قالیباف برای شهرداری بسیار مناسب است. تهران در هشت سال گذشته زیر و رو شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
قالیباف شایسته می باشد. اما چرا روحانی و قالیباف را روبروی هم می دانید؟؟؟؟؟؟ حتما باید بگویید به روحانی رای دادم و قالیباف را هم قبول دارم؟
ناشناس
United States of America
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
البته که زیرو رو شده اما چطوری !!!!! همه ش ظاهر سازیه جز اینکه ترافیک زیاد شده مسیرها خراب شدن هیچ اتفاق دیگه ای نیفتاده ! الکی فقط اتوبان کشید و خونه خراب کرد ! با مردم مثل گوسفند رفتار کرد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
من هم اگرچه به روحانی رای دادم ولی قالیباف برای شهرداری بسیار مناسب نــــــــیــــســـــــــــت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
تحليل من اين است كه با توجه به تجربه قالي باف و راي اكثريت دوستان ايشان در شوراي شهر احتمال قوي ايشان دوباره شهردار است البته افراد توانمند ديگري همچون دكتر دنيا مالي نيز حائز اين جايگاه ميباشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
دنیامالی؟؟؟ ایشان جزیی از لیست قالیباف بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
احسنتم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
فقط محسن رضایی
آدم بااخلاق و مردمدار
mohammad
United Arab Emirates
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
جین شارپ
ناشناس
Germany
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
شایسته بودن مهم است نه زن یا مرد بودن. شهرداری تهران کمتر از رئیس جمهوری خیلی از کشورها نیست. سابقه ی کار اجرایی خانم ابتکار بجز در سازمان محیط زیست و شورای شهر کجاها بوده؟ بر اساس چه توانایی هایی که شما در ایشون دیدید باید شهردار بشن؟ اگه یک مرد واقعا لایق وجود داشته باشه صرفا باید قربانی زن بودن خانم ابتکار بشه و انتخاب نشه؟ عدالت جنسی معنیش صفر و یک کردن و تقسیم پست ها بر مبنای زن یا مرد بودن نیست، معنی اصلیش اینه که هم زن و هم مرد رو به عنوان دو انسان با توانایی های مختلف مقایسه کرده و بهترین را انتخاب کنیم.
همت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
سلام و درود بر دولت تدبیر و امید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
کلید شکسته و در قفل گیر کرده است!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
آقاي همت تا اونجايي كه من ديدم شما هر جا كامنت گذاشتي با تعداد بيشماري منفي و مخالف روبرو شدي.كافي نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سعي كن مطالعاتتو بالا ببري و يا كمي وسعت نظر پيدا كني............
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
من نظري ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
من نظری دارم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
به به چه نظر خوبی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
من نظر دارم قالیباف نه.
دکتر معالج همت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
همت مگه نگفتم قرصاتو به موقع بخور؟؟؟؟
همت
United Arab Emirates
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
برادر من، بر اساس چیزهای زیادی که در این مدت، از دوستان اعتدال گرای خود آموخته ام، دیگر افراط را رها کرده ام و با ادبیاتی شایسته منتظر پاسخ شما هستم، من دیگر بیمار نیستم برادر. من دیگر برای ساندیس مفتی هر کاری نمی کنم. متشکرم. امیدوارم حامد هم اصلاح شود.
همت
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
از یادآوری شما دوست عزیز سپاسگذارم . تلاش میکنم قرص های خود را سر وقت بخورم تا جنونم باعث آزار نباشد
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
اقی دکتر معالج همت معلومه خیلی بی کاری نشستی با نام های مختلف هی کامنت می زاری برو دنبال یه کاری اخر میمیریا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
بازم نظرسنجی های ساختگی شروع شد
آقای دبیر اول که نظرسنجی ها همیشه درایران کشکه
دوم جنابعالی با نردبان اصلاحات وعکس یادگاری باخاتمی محبوب شدی ولی الآن....

باشه قهرمانی ومردانگیت راقبول داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
فقط یک شهرداری بیاریند که برای تامین مالی شهر قیمت مسکن را گران نکند ،بابا فروش تراکم فقط قیمت مسکن را برای تهرانی ها بیشتر کرده
ساره
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
بنده بعنوان یکی از شهروندان تهرانی هرچند به قالیباف در ریاست جمهور رأی ندادم ولی میخواهم ایشان بعنوان شهردار تهران بمانند چون گزینه های دیگر که تاکنون مطرح شده اند نصف قالیباف هم توانایی ندارند و این روند پیشرفت تهران را متوفق می کنند.به نظرم 90 درصد مردم تهران میخواهند که قالیباف بماند کسانی هم که نمیخواهند فقط سیاسی فکر می کنند.مردم بدانند یک اصلاح طلب واقعی سیاسی عمل نمی کند شایستگی را مدنظر دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
بر عکس بسیاری از کسانی که تاکنون مطرح شده اند از قالیباف به مراتب توانایی بیشتری دارند.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
علی رغم اینکه شخصا گرایشات اصلاح طلبی دارم و در انتخابات اخیر هم به جناب دکتر روحانی رای دادم، اما انصفا حرف آقای دبیر رو میپسندم. قالیباف به تهران خیلی کمک و خدمت کرد و استحقاق ماندن را داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
به نظر من بايد يك ارزيابي بشه از هزينه هايي كه شهرداري براي اجراي پروژه ها كرده تا بدونيم اين تحولات به چه قيمتي براي شهروندان تموم شده . اونوقت ميشه نتيجه گيري كرد كه قاليباف شهردار موفقي بوده يا خير.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
آفرین به نکته ای که گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
به اقای دبیر بفرمایید بجای خودت حرف بزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
آقای دبیر وضع شما که بحمد الله خیلی خوب است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
قابل توجه دوستانی که دنبال تغییر مدیریت هستند: ژاک شیراک 16 سال شهردار پاریس موند، به این می گن ثبات در مدیریت نه مثل ما که مثل لباس مدیر عوض می کنیم لطفا جوگیر نشویم. مثالی دیگر: رئال مادرید از 2003 تا 2010 حدود 10 مربی عوض کرد نتیجش هم دیدیم چی شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
مادام العمرش کنیم چطوره؟!؟!؟
زن ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
انصافا قالیباف واسه شهرداری خیلی خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
انصافا قالیباف واسه شهرداری خیلی هم بده.
زن عراقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
انصافا دروغ میگی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
آقای قالیباف مدیر اجرایی خوبیه ولی همونطور که تو مناظره های انتخاباتی هم مشخص بود استراتژی و بینش دراز مدت نداره و بنظرم وقتشه یک مدیر با بینش دراز مدت و توجه به تمامی جنبه های زندگی در شهر اعم از فرهنگی اقتصادی هنری به این مقام برسه . البته اون گزینه قطعا هاشمی و ابتکار نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
احسنت
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
مهندس بهشتی از همه بهتره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
محسن رضایی از مهندس بهشتی هم بهتره
محمد
Germany
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
من از مردم گله دارم، برای چی به امثال دبیر و جدیدی و رضازاده رأی دادن؟
رافق
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
با سلام
مي خواستم عرض كنم جناب دبير چطور از مطالبه عمومي صحبت مي كنند و رأي 78 درصد در نظر سنجي ها براي شهرداري جناب قاليباف؟ در حاليكه ظاهرا نظر سنجي هاي قبل از انتخابات رو فراموش كردند. واقعا جاي تاسف كه مهندسان شهرسازي ما براي ساختن تهران، جاشونو به ورزشكاران و ... دادند كه به واسطه ورزشي و ... بودنشون انتخاب شدند، و اصلا تعيين صلاحيت اعضاي شوراي شهرها از چه معيارهايي برخوردار هست خدا مي دونه، حالا اين شوراييها مي خوان شهردار انتخاب كنند. واويلا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
بعضی دوستان انگار اطلاعات درستی ندارن، الاحق می شه از مدیریت توانا آقای هاشمی تو مترو گذشت، به تایید دوست و دشمن ایشون مدیریت قابل قبولی تو مترو داشتن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
دقیقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
کربسچی بهترین گزینه است
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
شايسته سالاري انچه كه رئيس جمهور مي گويد در مورد انتخاب شهردار امتحان دادن است
طاها
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
اگه محسن جون هاشمی نباشه عزیزان اونوقت اصلاح طلبان قانون گرا چه جوری دماغ اونایی که اون رو رد صلاحیت کردند بسوزونند. تازه شم نباید خدمت بزرگ آقای هاشمی بزرگ رو به یه نحوی جبران کنند ؟ حالا اینکه کی شایستگی و تواناییش بیشتره یه مساله ای که در درجات بعدی اهمیت قرار دارند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
اگه محسن جون هاشمی نشد محسن جون رضایی هست
محمدرضا حکاکيان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
عذر خواهي مي کنم بنده کسي نيستم غير از يک شهروند عادي ولي واقعا دليل اينکه دکتر قاليباف بايد عوض شود چيست ؟ ايشان يک مدير کاملا موفق هستند آيا دوباره طيف گرايي و بازي بي منطق شروع شروع شده ؟ يک نگاهي به امريکا و ديگر کشور هاي موفق دنيا بياندازيد يک مدير موفق 15 سال پست خود را در هر طيف سياسي حفظ مي کند چه اشکالي دارد آقاي قاليباف بماند مگر کارنامه اش موفق نيوده ؟ خدايا قبل از هر چيز به ما مردم ايران بياموز چگونه فکر کنيم ... بخدا حيف است مردم تهران از خدمات اين فرد محروم شوند هرچند منظورم اين نيست که کدير خوبي ديگري نداريم يا دوستاني که نامشان برده شد لياقت ندارند ولي چرا دوباره آزمودن و قتي کارنامه از کسي داريم آنهم با بي انصافي با معدل نوزده .... با تشکر محمدرضا حکاکيان
رضامح
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
چرا یک نظرسنجی پیامکی یا اینترنتی در میان مردم برگزار نمیکنید؟ فرارو میتواند بانی این کار شود. اگر شد جایزه ایده من فراموش نشود !
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
محبوبیت آقای قالیباف قبل از نامزدی ریاست جمهوری با محبوبیت ایشان در بعد از انتخابات خیلی فرق کرده است. ای کاش ایشان نامرد ریاست جمهوری نمی شدند و به کار خود ادامه می دادند ولی حال این شائبه پیش آمده که همه این کارهای وی خیز برداشتن برای ریاست جمهوری بوده است. اگر هدف ریاست جمهوری بوده باشد می تواند عملکرد ایشان مورد تحقیق و تفحص قرار گیرد. باید اجازه داد تا چرخش نخبگان صورت گیرد. 8 سال کافی است.
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
منظور آقاي دبير از87 درصد مردم ،همان نظر سنجي گمراه كننده فردانيوز وفرارو و لشگر رسانه اي قاليباف است ؟
سعید
Canada
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
نمیدونم چرا یاید مرتب دنبال حرفهای بی اساس باشیم من خودم هوادار اصلاح طلبی هستم بابا اگر اقای قالیباف امتحانشو داده چرا دوباره دنبا امتحان دیگری هستید از همین دوره نشان بدیم که داره شایسته سالاری مورد نظر میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
بله آقای قالیباف امتحانش را زمانی که نظامی بود پس داده برای همین دیگه کافیه.
همت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
بین زمین و اسمان اصالحترین فرد برای شهرداری تهران فقط فقط دکتر لنکرانی مومن انقلابی باسواد سازش ناپذیر...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
جلیلی هم خوبه.
همت
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
ببخشید اشتباه گفتم،هلو بدرد این کار نمیخورد
همت
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
خدایا توبه کردم
من رو ببخش که مردم رو تو این سایت اذیت کردم
دروووووووووووود بر هاشمی
دروووووووووووود بر خاتمی
دروووووووووووود بر روحانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
کسانی که داوطلب شهرداری ابر شهری مثل تهران هستند باید بدانند که بعد از شهردار بسیار فعالی مثل قالیباف ،بسیار مشکل خواهد بود و همان بهتر که آقای بی طرف،همانطور بی طرف بماند و شهردار فعلی کار خود را ادامه دهد چون در طی 8 سال گذشته واقعا کار کرده و من اصلاح طلب هم در انتخابات به او رای دادم (علیرغم اشتباهی که در نظریات آخرین روزهای قبل از انتخابات ابراز کرده بود) چون معتقدم طرفداری از هر جناحی قبول داشتن قول و بیشتر از آن فعل آن جناح و یا آن فرد مورد نظر است و وقتی یک نفر کارش مورد قبول بوده و مشکل آفرین نباشد جناحش فرقی نمی کندو باید تاییدش کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
خیالت راحت هر کی بعد از آقای قالیباف شهردار بشه بهتر عمل می کنه.
رزمنده دوران دفاع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
مردم عزیز باید به سابقه کاری و تخصصی افراد برای سمت شهرداری تهران توجه شود ، سعی کنیم از جناح بازی سیاسی دوری کنیم ،اگر هرکسی به دور از جناح سیاسی خود برای پیشرفت ایران عزیز تلاش کند مطمئنا مردم هم از او راضی خواهند بود ،بنظر بنده کارنامه آقای قالیباف در شهرداری تهران مثبت بوده و تجربه مدیریت شهرداری ایشان از نکات مثبت ایشان است که باید مورد توجه اعضا شورای شهر تهران باشد و سعی کنیم تثبت مدیریت را در دولت تدبیر و امید از شهرداری شروع کنیم و افرادی که توانمندی و صداقت دارند بدور از جناح بندی سیاسی به مدیریت خود ادامه دهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
کاملا 100 درصد مخالفم به امید شهرداری جدید.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
من خودم تو یکی از زیر مجموعه های شهرداری کار می کنم
اونایی که میگن قالیباف برای شهرداری مناسب هستش اصلا ایشون رو نمی شناسن
ظاهر شهرداری خوب بود اما داخلش نمی دونید چه اوضاع باند بازی و تخلف بود.
کسایی که آگاهی کامل ندارن لطفا دفاع از ایشون نکنند.
رضامح
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
چرا یک نظرسنجی پیامکی یا اینترنتی در میان مردم برگزار نمیکنید؟ فرارو میتواند بانی این کار شود. اگر شد جایزه ایده من فراموش نشود !
ناشناس
Finland
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
در اردبیل به دستور مقام هالی استان مدیران نالایق بر مر مسند مدیریت هستند و به خاطر مغلوبیت کاندیداشون کارکنان را ازار میدهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
من كه ميگم محسن ميشه ولي نميدونم هاشمي يا رضايي
ولي حتما محسن هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
قالیباف واسه ÷ستای ملی خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
کدام اصلاح طلب ؟ مگر تایید صلاحیت هم شدند ؟ که رای بیاورند ؟
فردین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
آقای علی رضا دبیر شما سنگ خودت را به سینه میزنی و حق نداری با آمار سازی، از جانب مردم حرف بزنی ضمن تشکر از زحمات ایشان دوره قالیباف تمام شده .مردم در انتخابات ثابت کردن که قالیباف گزینه مناسبی نیست و جریان اصولگرایی بایدعرصه را به همفکران دکتر روحانی بدهد همسو و هم جهت باهم حرکت کنند
عطا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
ما کی می خواهیم به خودمون بیایم!؟؟؟
چرا اینقدر سیاست زده و سطح پایین فکر می کنیم!؟...
ما برای تهمت هایی که به دیگران زده می شه حتی تحقیق هم نمی کنیم!...
بخاطر همین حزب بازی ها و کورکورانه حرف زدن هاست که بهمون می گن:"جهان سومی"!!!
دکتر قالیباف در انتخابات امسال شکست نخورد!!! این ما بودیم که شکست خوردیم!...
مطمئن باشید که 4 سال دیگه همه ما در این رابطه اتفاق نظر داریم!!!
لااقل چیزهایی رو که به چشم می بینیم و زحمتی هم برای تحقیق کردن نداره رو انکار نکنیم ...
امثال قالیباف در جهان اول در راس قرار دارند و مورد احترام هستند!!!
اما افسوس و صد افسوس که اینجا ایرانه ...
دکتر محمد باقر قالیباف باصداقت ترین و بی ریا ترین و از همه مهم تر شایسته ترین مسئولیه که تا بحال دیدم ...
m h a
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
آخه زن به درد شهرداری میخوره ؟؟؟؟؟
مرد چکار کرده که زن انجام بده.
مطمئن باشید آخر یه نفرو که اصلا اسمش جزو اینا نیس انتخاب میکنن که همرو سورپرایز ،ببخشید شگفت زده کنن.
عجب ...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همت
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
امیدوارم محسن هاشمی یا محسن رضایی شهردار بشه
ایشالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
اصولگرائی حناش دیگه رنگی نداره .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
ترا بخدا خانم ابتکار خیر و خانم فاطمه هاشمی هم همینطور .قبلا امتحانشان را پس داده است
حسيني
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
قاليباف مي تواند از توان مجموعه هاي اقتصادي سپاه بهره ببرد چون خودش از آن مجموعه است پس بهترين گزينه براي اباداني شهري مثل تهران است اگر منتشر نمي كنيد لااقل خودتان بخوانيد
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
کدوم مردم مطالبه کردند که آقای قالیباف دوباره شهردار بمونند؟
حميد آقا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
باسلام خدمت سروران عزيزم
حالا بياييد نظر بنده بعنوان كارشناس امور شهري وترافيكي بشنويد:
1-در تهران 100 ساله اخير در همه برهه ها كار شده وخوب هم شده پس مختص ومنحضر به يك نفر نبوده است.
2-بايد امكانات هر شهردار را در زمان كار وحاكميت تفكر سياسي واجرايي كشور را ديد ونيز حمايت يا محدوديت دولت وساير نهادها در قدرت عمل شهردار خيلي مهم وپر رنگ است.
3-قاليباف در شهرداري نتوانست چرخه مديرانش را تكميل كند وبيش از نيمي از آنها بازنشسته ناجا هستند كه برخي شون فقط از امكانات استفاده كردند اما جاي جوانان مستعد براي همين كار ها تنگ تر شد در ضمن بيشتر كارهاي شهر را هم بچه هاي قديمي تر كه جلوي رشدشون گرفته بود كردند وبه پاي قاليباف نوشته شد.
4-در 8سال اخير تخلفات زيادي در شهرداري رخ داد اما با تاكيد آقايان وخواب همين شورا ونهادهاي نظارتي