bato-adv
کد خبر: ۱۳۹۷۰۷
حمید روحانی:

"هاشمی گمان می کرد رهبر می شود"

تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
رئیس سابق بنیاد تاریخ پژوهشی ایران معاصر در خصوص وحدت اصولگرایان در انتخابات سال آینده گفت: بزرگترین عاملی که می تواند اصولگرایان و کسانی را که در خط امام و رهبری هستند از تشتت نجات دهد کنار گذاشتن نفسانیت است.

حجت الاسلام سید حمید روحانی رئیس سابق بنیاد تاریخ پژوهشی ایران معاصر شامگاه شنبه در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم گفت: قریب به 34 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و باید دید که چه آسیب هایی بر ما وارد آمده است، چه خطرهایی ما را تهدید می کند و چه چهره هایی را از دست داه ایم.

وی افزود: در هر مرحله ای از انقلاب کسانی را از دست می دهیم اما از آن می گذریم. این ریزشها چرا صورت گرفته است. چرا در نظام جمهوری اسلامی هر شخصیتی که در راس کار قرار می گیرد رفوزه می شود.

رئیس سابق بنیاد تاریخ پژوهشی ایران معاصر با اشاره به اینکه چرا بنی صدرها ، منتظری ها ، کروبی ها و موسوی ها رفوزه شده اند ادامه داد:  چرا احمدی نژاد در معرض چنین امتحان شدیدی قرار گرفته و در مرز سقوط است؟ اگر به فکر علاج نباشیم ممکن است به سرنوشت کسانی که سقوط کرده اند مبتلا شویم.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه منتظری به عنوان مظهر تقوا در حوزه های علمیه بود و امام آن را حاصل عمر خود می دانست گفت: چه کسی باور می کرد در نامه ای که به اتفاق کروبی در سال 67 به منتظری نوشتیم الان چنین نامه ای را به کروبی بنویسیم.

وی با تاکید بر اینکه در حکومتی که جاه طلبی حاکم باشد اسلام نیست یا اسلام آمریکایی است خاطرنشان کرد: جاه طلبی و مقام پرستی بزرگترین بیماری از آغاز اسلام بوده است و ضربه های جبران ناپذیری را بوجود آورده است.

رئیس سابق بنیاد تاریخ پژوهشی ایران معاصر با بیان اینکه زمانی که منتظری قائم مقام بود معتقد بود طبق موازین شرعی رئیس جمهور از طریق ولی فقیه باید منصوب شود تصریح کرد: زمانی که ایشان از قائم مقامی کنار گذاشته شد همه چیز را منکر شد.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه کسانی که به مقام تکامل می رسند سه ویژگی دارند که آن را همیشه حفظ می کنند ادامه داد: اولین ویژگی این افراد آن است که از خود رفته اند. مقام معظم رهبری در تمام سالهای حکومتشان رفتار و کردارشان با گذشته تفاوتی نکرده و همان متانت و وقار همیشگی را دارند. این اولین ویژگی مردان خداست.

وی دومین ویژگی مردان خدا را در کسانی دانست که حرف و عملشان یکی است ادامه داد: عده ای یک روز شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند و روز دیگر دم از مذاکره با آمریکا می زنند.

رئیس سابق بنیاد تاریخ پژوهشی ایران معاصر تصریح کرد: سومین ویژگی مردان خدا این است که حرفشان باعث تفرقه نمی شود. سخنانی مانند ما با ملت اسرائیل دوست هستیم از افرادی است که خودخواه و خودپرست هستند و زمانی که سخن می گویند هزار مشکل برای مملکت بوجود می آورند.

حجت الاسلام روحانی با تاکید بر اینکه نتیجه بت پرستی آن می شود که کسی مانند احمدی نژاد با آن موقعیت اسیر دست مشایی شود افزود: نتیجه این بت پرستی آن می شود که از مسیر رهبری دچار تردید شده و شاهد پلشت ترین و بی قانون ترین دولت در نظام جمهوری اسلامی هستیم.

رئیس سابق بنیاد تاریخ پژوهشی ایران معاصر با بیان اینکه کسانی که مسائلی مانند رمالی و جن گیری را مطرح می کنند اسیر فرد مرموزی مثل مشایی هستند افزود: احمدی نژاد خود را در معرض سقوط قرار می دهد. وی با موقعیت و اعتباری که در میان مردم داشت قربانی غرور و خودپرستی شده است.

حجت الاسلام روحانی با تاکید بر اینکه اکنون وظیفه ما است که به فکر باشیم گفت: باید ذره ذره هر چیز را که مربوط به نفسانیت است در خود از بین ببریم.

وی با بیان اینکه  فرد خودسر نمی تواند خود را اصلاح کند گفت: اشخاص خودسر نمی توانند خود را اصلاح کنند چرا که ممکن است به گمراهی کشیده شوند.

رئیس سابق بنیاد تاریخ پژوهشی ایران معاصر با تاکید بر اینکه بزرگترین ویژگی این ملت پیروی از خط ولایت فقیه است ادامه داد: اگر می خواهیم استقلال کشور را حفظ کنیم باید احترام ویژه ای به ولایت فقیه داشته باشیم تا بتوانیم از این گمراهی ها نجات پیدا کنیم.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به اینکه اتحاد و وحدت میان  کسانی که خود را نه اصولگرا و نه اصلاح طلب می دانستند این انقلاب را بوجود آورد گفت: دشمن می خواهد با ایجاد واژه های وارداتی وحدت ما را از بین ببرد. امام بسیار تاکید داشت که از این واژه ها استفاده نشود و این واژه ها مصیبت هایی را برای ما بوجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه هر دولتی که نمی تواند قدمی بردارد می گوید نگذاشتند، اضافه کرد: اینها همه شعار است چرا که این دولت ها طرح و برنامه ندارند.

رئیس سابق بنیاد تاریخ پژوهشی ایران معاصر سومین ویژگی ملت ایران را در پیروزی انقلاب در یکپارچگی دانست و گفت: این افراد دنبال مقام نبودند و مردم نیز می خواستند از اسلام دفاع کنند.

در ادامه این نشست حجت الاسلام روحانی در پاسخ به سئوال یکی از حضار درباره مواضع اخیر عسگراولادی تصریح کرد: من شخصا ندیده ام ایشان چه گفته است اگر به این شکل عنوان کرده که موسوی و کروبی عامل فتنه نبودند درست است چرا که روی این حادثه از 20 سال پیش کار شده بود.

وی با تاکید بر اینکه موسوی و کروبی ناچیزتر از آنند که بتوانند آفریننده این فتنه باشند افزود: اینها آلت دست بودند. باید کسانی که آلت دست بودند را با کسانی که آفریننده آن بودند از هم جدا کنیم.

رئیس سابق بنیاد تاریخ پژوهشی ایران معاصر در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از مصیبت هایی که بر مملکت ما وارد شده نقش اطرافیان در حکومت بوده است گفت: دشمن اگر نتوانست شخصیتی را زیر سئوال ببرد سعی کرده افرادی را در کنار آنها بگمارد تا بتواند اهداف خود را پیاده کند.

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: هیچ کس روز اول منافق زاییده نشده و این اطرافیان هستند که می توانند چهره ها را تخریب کنند. یکی از کسانی که احمدی نژاد را به روز سیاه نشاند مشایی بود.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص عملکرد سید حسن خمینی و موسسه تنظیم نشر آثار امام پاسخ داد: حسن خمینی مسئولیت و رسالتش را به عنوان نوه امام به خوبی انجام نداد.

رئیس سابق بنیاد تاریخ پژوهشی ایران معاصر با تاکید بر اینکه انحرافاتی در نشر آثار امام بوجود آمده است افزود: امیدوارم که خدا ایشان را متنبه کرده و در خدمت ولایت فقیه باشند.

حجت الاسلام روحانی در پاسخ به سئوالی پیرامون موضوع انتخابات آزاد و اظهارات هاشمی رفسنجانی بیان کرد: آقای هاشمی مشکل دیگری دارد. مشکل این است که خود را وارث انقلاب می دانست و گمان می کرد ایشان باید انقلاب را رهبری و کارگردانی می کرد. از الطاف الهی بود که به نحوی کنار زده شد و سمتی در این خصوص نداشته باشد.

رئیس سابق بنیاد تاریخ پژوهشی ایران معاصر ادامه داد: ایشان از سال 64 بدنبال این بود که شعار مرگ بر آمریکا سر داده نشود و بدنبال ارتباط با آمریکا بود.

حجت الاسلام روحانی در خصوص وحدت اصولگرایان در انتخابات سال آینده گفت: بزرگترین عاملی که می تواند اصولگرایان و کسانی را که در خط امام و رهبری هستند از تشتت نجات دهد کنار گذاشتن نفسانیت است.

وی افزود: افراد معتقد به نظام باید گذشت کرده و کوتاه آمده و یک نفر را از میان خود برگزینند تا از این تشتت و پراکندگی نجات پیدا کنند.

رئیس سابق بنیاد تاریخ پژوهشی ایران معاصر  در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه مشایی خود را ولایتی ترین فرد می داند و آیا حضور ایشان باعث مشارکت بیشتر می شود تصریح کرد: در مورد مشایی حقیقت آن است که چه کسی غیر از او می تواند این گونه حرف بزند؟ آنچه که مردم را ناراحت کرد آن بود که احساس کردند که شعارهای وی بدنبال شعارهای فتنه گران بود.

وی افزود: مکتب ایرانی به دشمنان اسلام خدمت کرد. سالهای بسیاری رژیم آل سعود در پی آن بود که اسلام ایران را اسلام یهودی نشان دهد. زمانی که مکتب ایرانی مطرح شد دشمنان از این حربه استفاده کرده و تبلیغات بسیاری کردند.

حجت الاسلام روحانی افزود: زمانی که رهبری فرمودند ایشان صلاحیت ندارد و باید کنار گذاشته شود ایشان اگر ولایی بود باید خداحافظی می کرد نه اینکه پست بالاتری می گرفت.

وی با تاکید براینکه هر آدم ضد انقلابی بیاوریم انتخابات پرشوری خواهیم داشت خاطرنشان کرد: چطور است برویم رضای پهلوی را بیاوریم که انتخابات پرشوری را داشته باشیم.

رئیس سابق بنیاد تاریخ پژوهشی ایران معاصر با  بیان اینکه جریان انحرافی افرادی جاه طلب و خودخواه هستند گفت: اسلام ایرانی بزرگترین خطر است اما ملت ایران عاقل تر از آن است که فریب این توطئه ها را بخورد. کسانی که دم از اسلام ایرانی می زنند می خواهند حکومت مادام العمر و امپراطوری را تشکیل دهند که این شیوه افراد جاه طلب است.
منبع: فرادید
برچسب ها: روحانی هاشمی رهبر
ناشناس
Japan
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
حميد روحاني تفرقه نينداز .هاشمي از ياران امام بوده وهست هاشمي زنده است.
جاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
ا اقای روحانی ا یا غیبت کردن خوب است یابد ؟
از خ کارگر کاشان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
رشته وارونه نگاری تاریخ باید در دانشگاه های کشور گنجانده شود!
ناشناس
Finland
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
درود بر رفسنجانی
aalemi
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
واقعا تقوا از فحوای کلامش فوران میکند.
انتشار یافته: ۱۴۱
ناشناس
United States of America
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
عجب طالبانیه این بابا!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
تمام فضلش اينه كه رئيس سابق فلان براش تيتر بشه
ناشناس
United States of America
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
منظورت از طالبانیه چیه؟!
یعنی اینکه میگه رضا پهلوی حق شرکت در انتخابات رو نداره طالبانیه!
اینکه میگه احمدی نژاد هم داره رفوزه میشه طالبانیه!
حداقل در جناح راست خود نقدی و اعتراض به عناصر داخل حزب مرسومه. نه مثل اصلاح طلبان که حتی جرات نقد خودشون و عملکرد خودشون در مواجهه با حزب رقیب ندارن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
موضوع رضا پهلوی و پرشوری انتخابات خیلی برام جالب بود. البته بنده قبول ندارم. اما اگر ایشون به این مورد معتقد هستن خیلی بامزه س
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
آخه داداش من! مگه اصلاح طلب ها از دست اصولگرا ها می تونستند از قانون تخطی بکنن که حالا از هم ایراد بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
دقت کردین همه اهریمن هستند جز این آقا
مرتضي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اين آدم ( حميد روحاني) از اين چیزها زياد مي گويد. هيچکس هم جدي نگيرد این بنده خدا را !!!
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اشتباهی منفی دادم و بابت این اشتباه پوزش می طلبم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اتفاقا همین ها خیلی خطرناک هستن. چون امر برشون مشتبه می شه که اندیشمند هستن و یک عده ای همین ها رو بهشون سمت می دن.
رزمنده دفاع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
بنده به عنوان السابقون ایشان را اصلا نمی شناسم اما هر کی که هست با توجه به نوع اندیشه ای که دارد باید عرض کنم که دلیل همه آن چرا چراها امثال خود ایشان هستند .
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
آقای روحانی باشه فقط تو خوبی .
درضمن این جمله یا اعتراف که گفتی"چرا در نظام جمهوری اسلامی هر شخصیتی که در راس کار قرار می گیرد رفوزه می شود" خیلی حرف برای گفتن داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
منظورش ریاست جمهوریه
حمیدرضا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
از ریاست جمهوری راس تر هم داریم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
یه سوال پرسیدی و گفتی چرا همه کسانی که در راس قرار می گیرن فاسد می شن؟ و کلی هم براش مصداق اوردی می خوای بدونی چرا؟ دقیقا به دلیل وجود امثال تو و استقبال از افرادی مثل تو. اولش آدمارو می برید بالا اونقدر که خودشونم باورشون میشه بعد که تاریخ مصرفش تموم شد از همون جا پرتش می کنید پایین. هر چی بالاتر رفته باشه شدیدتر زمین می خوره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
درنگی کنید به اشخاص دوم مملکت در طول سی و اندی سال...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
پس خودشونم میدونن جایگاهی ندارن و هر کی با اینها مخالفه مورد حمایت مردم قرار می گیره ، که میگه هر آدم ضد انقلابی بیاریم انتخاب پرشوری داریم
عبد الله
-
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
مجید جان اشتباه برداشت کردی منظور ایشان اینه که با آمدن چنین افرادی ،کسانی که زد انقلاب هم باشند توی انتخابات شرکت میکنند
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
چی میشه اگر زمانی متوجه بشیم تمام این موارد از طرف خود هاشمی هدایت می شده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
فقط باید از خدا هدایت تو و امثال تو را خواست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
ایشان تا حالا کجا بودند که به این راحتی در مورد همه قضاوت های نادرست می کنند
یکی از ویژگی های انحطاط هر انقلابی این است که غیرانقلابیون پس از مدتی فعال مایشاء می شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
ایشان در بیرون گود میفرمایند ، لنگش کن
علي
Japan
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
این آدم(حمید روحانی) وقتی تحمل هاشمی را نداره، ما لیبرالها را به طریق اولی تحمل نمی کنه. به این میگن توتالیتر!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
جالب است که آقای روحانی عقیده دارد مقبولیت رضا پهلوی بیش از این ها است ، چون که با آوردن وی مردم به پای صندوق می آیند تا به رضا پهلوی رأی دهند...!!!!
نکته سنج
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
سفسطه جناب رئیس سابق در سطح اعلا!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
خدا خودش ساکتت کنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
ایشان از جمله اشخاصی است که در سال 60دچار انجماد شده اند و فکر میکنم هیچ وقت هم یخ ایشون باز نخوهد شد!ضمنا عجب خودبزرگفهمی! عجیبی داره.بجز خودش همه مشکل دارند یه چیزی تو مایه های سلحشوره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اين صفت تملق و چاپلوسي كه در اطرافيان تا هنگام داشتن پست و مقام مجيز گويي ميكنند و بعد از كناره گيري فرد از قدرت وي را تخطئه و ذليل ميكنند مهمترين آفت كشور است
كيان ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اقعا عجيبه براي من و خواهش ميكنم نظرم درج شود تا بلكه كسي مرا راهنمايي كند. چگونه يك روحاني شيعه به خود اجازه ميدهد در يك مت يك صفحه اي به چند انسان( نميگويم مسلمان شيعه ) مي گويم به چند انسان به راحتي هر چه ميخواهد بگويد؟؟ آيا روحانيت اين است؟
آيا اسلام اين است؟
و هزاران سوال بي پاسخ ديگر.
خداوند وجدان هاي خفته ما را بيدار نمايد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
همینها جوونا را از اسلام فراری دادن
کریمی
Germany
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
بنظر وقتی موضوع جانشینی رهبری آقای خمینی مطرح بود این حمید روحانی الک دولک بازی میکرد تو کوچه های شیراز.. هاشمی خودش واسطه محکم رهبر شدن آقای خامنه ای بود حالا چطور این آدم تاریخ را وارونه جلوه میدهد و از خدای خود نمی ترسد خدایش عالم است..!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
نظرت اشتباه است شماایشان را نمی شناسی
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
اقاي روحاني ادم با با بصيرتي است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
این بابا رو دیگه از کدام لپ لپ درآوردند ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
از سوپری سر کوچه محمودینا
آبی بیکران
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
چه با ادب!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اين آقا مثل اينكه اصلا" حال و روزش خوب نيست و در رويا زندگي ميكند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
در توهم توطئه به گستردگي كل ايران بسر ميبرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
بابا تو خوب تو ماه تو آخرشي همه بد همه منحرف همه شيطان . خدا به داد برسه وقتي امثال تو تاريخ بنويسن . چه شود؟
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
مگر غیبت حرام نیست چرا غیبت همه را میکند
یکنفر از مردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
غیبت برا مردم حرامه نه برای آفای روحانی که جزو مردم نیست! شاید هم ایشون مجوز داره!
lمهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اگر دین ندارید لااقل ازاده مرد باشید
ناشناس
-
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اين همونه كه مي گفت شريعتي ساواكيه!!!!
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
آقای روحانی آیابه روز قیامت اعتقاد دارید به خدا قسم که ندارید اگر داشتیداینطوربی محابابه همه تهمت نمی زدید ما8سال است که به این حرفها عادت کردیم وای به حال شما در روزقیامت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
چه دروغ شاخداری. ظاهرا مرض دروغ هم مسری است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
وضعیت موجود کشور دستپخت شما و امثال شماست. احمدی نژاد از دامن شماها به اینجا رسید. بقول خودت "از الطاف الهی بود " که در مقابل شماها بایستد تا "مکرو و مکرالله......" مصداق پیدا کند. سعی نکن با انتقاد از احمدی نژاد خودتون رو جدا کنی. احمدی نژاد تنها شعاع کوچکی از انوار درخشان شماهاست!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اینجور آدم ها حاضر نیستن که توی مناظره باشن. فقط بلدن حرف بزنن و برن قایم شن تا جواب نشنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
بهتر است آقای روحانی اظهار نظری که سواد آنرا ندارند نفرمایند تو از تاریخ انقلاب چی حالیته؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
هرزه گویی هو حدی داره درود برهاشمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
جنا ب آقای روحانی
اگر به گفته جنابعالی آوردن یک ضد انقلاب سبب رونق انقلاب میشود دلیلش چیست؟
کمی با تعقل حرف بزن مرد خدا!
تاریخ دان کل!
متاسفانه حرفهای شما بیش از هرکس دیگری بوی حب مقام و بودن به هر قیمت می دهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اصلا اینا برن برای خودشون انتخابات بگیرن. به رای امثال ما می گن رای حرام. رای حالا یعنی خودشون واقعی و بدون تقلب مگه چندتا میشه؟ فوقش 5 میلیون. توی این مملکت هر کی میکروفون دستش بود میشه اکثریت
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اقای روحانی خودتان در چه وضعیتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
در دهه شصت اگر کسی صحبت از اوردن زضا پهلوی در انتخابات میکرد به او میخندیدند ولی الان اوضاع را طوری کرده اید که اگر امثال او بیایند واقعا خواهید دیدکه گزینه جدی خواهد بود و بقول خودت انتخابات پر شور خواهد شد اینست حاصل عملکردهای حذفی و غلط امثال شما، جناب روحانی!
خوزنين
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اينهايي كه گفتي جغرافيا بود تا تاريخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
شیمی آلی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اقای روحانی در حقیقت کل نظام را زیر سوال برد .ضمنا هاشمی اگر میخواست رهبر شود خودش را معرفی میکرد اون وقت قدرتش هم داشت اما وای بر شما بادمجان دور قابچین ها که مملکتی را برای حفظ قدرت به لبه پرتگاه بردید وای بر شما و امثال شما
ناشناس
Germany
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
ما هم قبول داریم که در حکومتی که جاه طلبی باشد اسلامی نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
بنده هم موافقم :)
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
يه حالي به همه داده
الله و اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
این آدم می خواد بگه کسی هم منو ببینه.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
مدتی هست افراد گمنام و بدون تاریخ با توهین به بزرگان و تاریخ انقلاب سعی می کنند برای خود اسم و رسمی درست کنند. مدتی است در کشور ما هرکس هتاک تر باشد پست و مقام می گیرد. یکی با سیلی زدن در گوش نماینده و یکی با هتاکی در مناظره و سخنرانی . برادر من اگر منصف باشی می بینی که بیشتر تاریخ انقلاب یک حرف را می زنند که شما مخالف آن هستی پس یجای حرف زدن فکر کن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
الان راوی انقلاب مردم و امام مردم ایشونه ... بی مردم و امام مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
یه اصل نوشته یا نانوشته میگه که رهبر بایستی سید باشه .پس هاشمی اگر هم میخواست نمی تونست رهبر بشه و اینو هاشمی بهتر از همه میدونه
آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
يه اصل نوشته يا نانوشته هم ميگه حرف مفت نزن نادان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
شما این اصل رو از کجاتون درآوردید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
خدا مي‌داند كه اگر هاشمي رهبر مي‌شد تو درباره‌اش چه تملق‌هايي مي‌كردي!
همان سال 64 جسازت داشتي از هاشمي انتقاد كني يا مجيزش را مي‌گفتي؟
خدا مي‌د‌اند شما درد دين نداريد و به‌خاطر جيفه دنيا مجيز يكي را مي‌گوييد و به ديگري مي‌تازيد.
آقاي روحاني يادت باشد قيامت نزديك است.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
هاشمی مغز متفکری واسه خودش ولی اینکه میخواسته رهبر بشه از اون حرفاست حتما باید هاشمی تکذیب کنه وگرنه پاش گیره!
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
بچه زدن نداره حالا این بابا کیه که هاشمی بیاد بهش جواب پس بده اونوقت این حمید روحانی بیشتر ....در میاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
این ادم چه کسی است که به کسانی که مردم دوستشان دارند به این راحتی توهین میکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اگر سواد دینی داشت میفهمید از اول تا آخر غیبت و بد قضاوتی و دروغ گفته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
کلا مثل اینکه "حمید" ها میخواند اسم و رسمی کسب کنند!!
اون از حمید رسایی اینهم از حمید روحانی. ببینیم حمید بعدی کیه؟
ناشناس
United States of America
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
حميد !!!!
جسمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
بنده ی حقیر سرا پا تقصیر و امیدوار به لطف خدای متعال ، حضرت آقای روحانی را به عقبه ای در قیامت تذکر میدهم که بایستی پاسخگو باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
آقاي روحاني شما به اصول گرايان توصيه كرديد كه نفسانيات را كنار بگذارند فكر مي كنم اول شما بايد نفسانيات خود را كنار بگذاريد نمي دانم چرا هركي مي خواد تو رسانه ها مطرح بشه به هاشمي فهش ميده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
پس با توجه به گفته آقای روحانی آنقلاب از دست رفته . چون رضا پهلوی قادر است باعث پر شور شدن انتخابات شود . متاسفم بحال رئیس سابق بنیاد تاریخ پژوهشی ایران معاصر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
همه فاسدند الا ما را ميشود اينطور فهميد عيب از ما است
ناشناس
United States of America
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
شمام جناب می خواهید با اوردن اسم هاشمی واسه خودت اسم و رسم جور کنی!!
چقدر بزرگه این هاشمی که آوردن اسمش هم شهرت میاره!!
درود بر هاشمی
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
چرا هركسيكه مثل شما فكروعمل نميكنه توامتحان رفوزه شده؟شايد خود شما رفوزه شديدولي سرتون رو تو برف كرديد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
همه مشتی خائن هستند جز حضرت آقای حمید روحانی . هاشمی از اول خ خی بود امام هم نمیدانست هاشمی چه آدم جاه طلبی هست و الا حمید روحانی را شهره آفاق میکرد .
این تقوا که میگویند برای برخی از مردم واجب است و برای برخی لازم نیست . همه ملت ایران و دنیا میدانند هاشمی از افراد موثری بود که در انتخاب رهبر کنونی نقش داشت و آن جمله معروف از امام از زبان هاشمی است . ادم چقدر باد بخیل و حریص و خود خواه باشد که گذشته افراد را به خاطر حال نادیده بگیرد .
این آقا متاسفانه دچار کبر و منیت هستند و دیدگاه ایشان ارزشی ندارد
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
وای به حال نسلهای آینده .!!!!!!!!!!!!!!!
تاریخ امروز کشور را این آقا بنویسه و انها بخونن و قضاوت کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
بیت امام ورهبری یه فکری به حال روحانی بکنند فردا پس از رهبری فعلی نیز این اقا کل یاران ایشان راهم منحرف معرفی خواهد کرد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اتفاقا یکی از افرادیکه رفوزه شده است ایشان است که اینگونه حرف می زند و تاریخ را آنگونه که بوده تبیین نکرده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
ما هم از اظهار نظر هاي امثال شما رنج مي بريم
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
آقای هاشمی عزیز فرزند برومند امام اگر میخواستند رهبر شوند در انتخاب رهبر بعد درگذشت امام در مجلس خبرگان آن همه فداکاری و روایت از امام نمیگفتند راجع به انتخاب آقای خامنه ای 0 متاسفم برای این کشور که مورخ اش ایشان هستند خدا به تاریخ وتمدن ایران رحم کند.
الف
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
به قول يكي از سياسيون حميد روحاني تاريخ ساز معاصره ، يعني از خودش تاريخ مي سازه
ذیحق
United States of America
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
آقای روحانی توخودت قند نباتی ...
جواني با جيب پر پول
United States of America
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
عده ای یک روز شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند و روز دیگر دم از مذاکره با آمریکا می زنند.

جواب :

عده اي يه روز جنگ راه ميندازن و روز ديگر صلح ميكنن

(هر روز يه شرايطي داره .. اگه قرار باشه هر روز مون فقط بگيم مرغ يه پا داره كه ميشه ديكتاتوري)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اوه اوه اين ديگه از كجا پيدا شده كه همه چيز را عوضي فهميده!!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
این آقای حمید روحانی در سخنان خود در مورد اشخاص مطالبی را گفته است و شما منتشر نموده اید آیا نباید سحنان و پاسخ های آن اشخاص را نیز دریافت نموده و منتشر کنید ؟
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
وارونه تاریخ می نگاری حاجی اقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
وقایع نگار نه تاریخ نگار
Binam
Russian Federation
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
يكى دوشاخه ايشان را از برق بكشه بيرون،ايشان فكر ميكنه هنوز رئيس است..!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اگر در مملكت موضوع گردش قدرت وجود داشت اين قبيل دشمني ها و تهمت زدنها از سوي كساني كه داراي صندلي هاي ثابت هستند اتفاق نمي افتاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
تو خوبي. فقط تو.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اين خبر ميتونست دهها تيتر ديگر و بهتر داشته باشد چرا تيتر هاشمی گمان می کرد رهبر می شود"
انتخاب شده ؟ آقاي روحاني كه دم از وحدت و خلوص ميزنند تمام وجودشان پر از كينه و حقد و حسد است. بايد خودسازي كند.
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
هاشمی نبود خودت ریشت بذار قاضی بگو چیکاره بودی!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
سلام علیکم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
احمدی نژاد در اتمام دولت اولش سقوط کرده بود.منتها شماها بصیرت داشتید! ندیدید.
قمی
United Arab Emirates
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
من شاهد بودم ان روزی را که هاشمی در راس بود و تودر مواجه با او تا کمر خم میشدی کمی به عقب برگرد و انصاف داشته باش
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اقای روحانی که سوادتاریخی ندارد ازروبرگه تاریخ می خواند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
بنظرم این اظهارات خود یک فتنه است
jalal
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اين جور اظهار نظرها نه تنها وحدت ايجاد نمي كند بلكه باعث ياس و نااميدي ميشود از شخصيت هاي فرهيخته ميخواهيم ترمز اين بابا را بكشند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اقای روحانی بیا اینجا ببین چه همه طرفدار داره حرفات!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
پس هاشمی برای اینکه رهبر بشه تلاش کرد آقای خامنه ای رهبر نظام بشه! عجب! من نمی دونستم هدفش چی بوده از این دسیسه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
یه مثل چینیه که می گه کسی به سگ مرده لگد نمی زنه؛ همه این آقایون هم می دونن که آقای هاشمی یکی از ارکان این نظامه و برای همین همه وقتی می خوان مطرح بشن به ایشون بدگویی می کنن ولی جالبه آنها می روند و ایشان همچنان باقی خواهد ماند زیرا در این نظام ریشه دارند. فرارو می دونم که با موضع من موافق نیستی واین نظر را به احتمال زیاد نشر نمی دی ولی خواستم بدونی مردم نفهم نیستن بعضی آدمها حتی نام آوردنشون برای دهان بعضی دیگه گندست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
نمی دانم چرا زمانه اینجوری شده ؟ هرکس برای مطرح کردن یا حفظ موقعیت خود به مجرداین که تریبونی یا رسانه ای گیرمیاره باوارونه جلوه دادن وقایع به فحاشی و عیب جویی از هاشمی ودیگریاران واقعی امام می پردازه ، آدم بی اختیار بدون اینکه بخواهد مقایسه کند یاد دوران معاویه و لعن وناسزاگویی منبری ها به حضرت علی (ع) می افته . نکنه تاریخ تکرارمیشه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
رفسنجانی که گمان میکرد اصلاح طلبانو اصول گرایان هم که در انقلاب کارهای نبودند موسوی و کروبی هم که ناچیزتر از ان که معوم نیست ان چیه هستند و اما احمدی که رسیده به بت پرستی و روسیاهی و سید حسن خمینی هم کارنامه خوبی ندارد ظاهرا اقای روحانی تنها شخصی میباشد که عنصر نفسانیت را کنار گذاشته و باید به ایشان گفت بابا تو دیگه کی هستی
پپه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
ظاهراً ایشان میزان تشریف داره!!!
حقیقت
Italy
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
با فرمایشات این آقا پس امام(ره) هم مرد خدا نبوده چون یک روز فرموده جنگ جنگ تارفع فتنه درعالم وروزدیگر قطعنامه رو پذیرفته !!تاوقتی امثال ایشان وامثال شریعتمداری ها وشجونی ها وطائب ها دراین مملکت صاحب نظر باشند خدا به داد اسلام وانقلاب برسه !چی برسرش خواهند آورد خدا میداند!زمان امام (ره)کجا بودید با این همه افاضات؟!!
سیدنصیر
-
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اگر خدای نکرده " زبونتون لال" هاشمی رهبر میشد! ایران رو دو دستی تحویل آمریکا و اسرائیل وغرب میداد...
چون اختیارش دست خودش نیست بلکه دست عفت مرعشی و بچه هاشه!!!
در به در
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
تو مملکتی که امثال تو میشن رئیس تاریخ شناسی ایران دیگه وای به حال بقیه!!!!
البته آسیاب به نوبت نوبت شما هم میشه یه روز!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
صحبتهای ایشون آدم رو یاد سریال برره می ندازه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
آره بابا شما خوبی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
قابل توجه دوستان فکر کنم اشتباهی شده این آقا با اون آقای دکتر روحانی معروف فرق میکنه اون شیخه اینجا نوشته سید. بعید میدونم آقای دکتر روحانی چنین چیزی گفته باشه.در پایان آدمهای بزرگ همیشه از آدمهای کوچک سنگ میخورند .
ناشناس
United States of America
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
جناب حمید روحانی شما گمان می کنید آخرو عاقبتتان چه باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
ایشان تاریخ نگار تشریف دارند کتابشون خواندن دارد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
به قول سردار سازندگی صیحیح این است که بگوییم وقایع نگار نه تاریخ نگار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
یکی نیست به این آقا بگه اگر هاشمی می خواست رهبر بشه که بعد از فوت امام از آقای خامنه ای برای رهبری حمایت نمی کرد؟
یک خانواده ایثارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
انقلاب زنده است چون هاشمی زنده است اقای روحانی تاریخ را نمی شود عوض کرد تعجب اور بود اگر فردي مثل شما از ایشان تعریف می کرد
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
بسیار تحلیل عالی بود که ضد انقلاب را عصبانی کرده و انها را لو داده است و این منتقدین که این همه از سعه صبر حرف می زنند که آقا چرا تحمل حرف دیگران را ندارید شما چرا این همه در مقابل اظهار نظر آقای روحانی ترش کرده اید
ناشناس
Germany
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
ترش نکرده ایم نظرمان را گفته ایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
اولا اون سعه صدره
دوما فکر کنم تو خود حمید روحانی باشی مگه نه؟؟؟
جعفری
Finland
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
با پراگراف یکی مانده به اخر کاملا موافقم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
خدا خيرت بده آقاي هاشمي!اين چه آشي بود كه براي ما پختي؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
+++++++++++++++
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
آقاي محترم ! مي توانيم بفهميم كي رفوزه است؟ كي برنده ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
امام مطهري را حاصل عمر خود ميدانست عزيز بردار !!! شما تاريخ ميخونيد ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
حمید روحاني تاریخمون چیه؟
مهدی
Germany
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
تاریخی که ایشون می نویسه تاریخ واقعیه واقعیه، ما مردم هم که اصلا از هیچ جا خبر نداریم این روایات مال 1000سال پیشه خودشم اونجا بوده و داره همه را واقعی تعریف می کنه



خجالت هم خوب چیزیه برای بعضیها بعد ما انتظار داریم تاریخ اسلام که مال 1400 سال پیش است تحریف نشه... مطمئنا همیشه از اینجور افراد تاریخ ساز نه تاریخ نگار وجود داشته
بالاچ
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
دادن نظرات روزنامه اي بعضي از سياستمداران ما اين روز ها بد جور مد شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
درود بر هاشمی بردبار مرگ بر دشمنان هاشمی ونظام
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
آیه 115 سوره مومنون " أَفَحَسِبْتُمْ أَنَّمَا خَلَقْنَاكُمْ عَبَثًا وَأَنَّكُمْ إِلَیْنَا لَا تُرْجَعُونَ
آيا گمان کرديد شما را بيهوده آفريده ‏ايم، و بسوى ما باز نمى‏گرديد؟

به قدری از سخنان این آقا ناراحت شدم که پاسخی در خور نیافتم که مرا در جاده ادب نگاهدارد لذا از قرآن یاری گرفتم و این آیه آمد ، امید دارم حضرت سبحان ما را و قلبهای ما را در صراط حق الهی نگاهدارد . به یاد داشته باشیم روزی باید پاسخگوی خداوند سبحان ، مردم و وجدان خود باشیم .....
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
اولا باید به تاریخ کشورمان افتخار کنیم و از کوروش تشکر که ایران را پایه گذاری کرد و همچنین به افرادی چون رفسنجانی که میتوانستند ثبات اقتصادی کشور را با نفت 10دلاری حفظ کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
همه منحرف شدند بغیر از شما
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
با سلام
شما که از چنین شخصیت برجسته گلایه و انتقاد می کنید وجداناً او را می شناسید یا تحت تءثیر القائات اجانب ضدیت می کنید؟
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
من موندم برای چی شماها انقدر سنگ هاشمی رفسنجانی رو به سینه میزنید؟ این وضعیت فعلی محصول دست همین آشی هست که هاشمی پخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
من معتقدم نباید با احساس صبحت کرد آقای روحانی اگر به همه نظرها ی افراد ملاحظه نماید انشااله در فرموده خود بازبینی خواهند نمود . اجرکم عنداله
aalemi
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
واقعا تقوا از فحوای کلامش فوران میکند.
ناشناس
Finland
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
درود بر رفسنجانی
از خ کارگر کاشان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
رشته وارونه نگاری تاریخ باید در دانشگاه های کشور گنجانده شود!
جاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
ا اقای روحانی ا یا غیبت کردن خوب است یابد ؟
ناشناس
Japan
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
حميد روحاني تفرقه نينداز .هاشمي از ياران امام بوده وهست هاشمي زنده است.