bato-adv
کد خبر: ۱۳۸۶۶۷
احمدی‌نژاد در صحن علنی مجلس:

هدفمندی کامل اجرا‌شود فقر ریشه‌کن می‌شود/ کسی که حمله می کند، همیشه برنده است/ نباید مردمی که قالی می‌بافند روی حصیر بنشینند

رییس‌جمهور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: مردمی که قالی می‌بافند نباید روی حصیر زندگی کنند و ملتی که روی دریای ثروت نشسته‌اند نباید فقیر داشته باشد.

تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
فرارو- رییس‌جمهور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: مردمی که قالی می‌بافند نباید روی حصیر زندگی کنند و ملتی که روی دریای ثروت نشسته‌اند نباید فقیر داشته باشد.

به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز (چهارشنبه) در صحن علنی مجلس حضور پیدا کرد و در ابتدای سخنان خود با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول و همچنین ابراز خرسندی از حضور در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تشریح هدف خود از حضور در صحن علنی مجلس مطلب اول خود را به رابطه دولت و مجلس اختصاص داد و با تاکید بر اینکه "من همه نمایندگان مجلس را دوست دارم"، اظهار کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید رییس‌جمهور خواسته یک نماینده را در پیگیری مسائل منطقه‌ای و یا ملی به دلیل مواضع آن رسیدگی نکرده است؛ البته متاسفانه عده‌ای به صورت مستمر اخبار خلاف منتشر می‌کنند و با ایراد اتهامات بی‌اساس می‌خواهند فضای برادری بین دولت و مجلس را مخدوش کنند.

رییس‌جمهور افزود: امروز عده‌ای از تخریب رابطه دولت و مجلس سود سیاسی و احتمالا اقتصادی می‌برند.

احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود در مجلس، با بیان اینکه "همه ما برای خدمت آمده‌ایم و فاصله‌ای جز تقسیم کار میان ما نیست"، گفت: من اطمینان دارم که اگر بخواهیم همه خواسته‌های خود را روی کاغذ آوریم بیش از 95 درصد خواسته‌های ما یکی خواهد بود و پنج درصد باقیمانده نیز مطمئنا قابل حل و تفاهم است.

باید به سطح چند کشور اول دنیا برسیم
احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود در جمع نمایندگان مجلس با بیان این‌که همه می‌دانیم ظرفیت کشور بسیار زیاد است، گفت: باید به سطح چند کشور اول دنیا برسیم و به الگو تبدیل شویم که این توقع زیادی نیست و توانمندی ملت ایران است.

رییس‌جمهور با اشاره به اینکه موانع ساختاری در اقتصاد ایران وجود دارد که مشکل‌آفرین است، اظهار کرد: در شرایط فعلی با تحریم دشمن روبرو هستیم، چون ملتی که می‌خواهد مستقل، سرافراز و الها‌م‌بخش زندگی کند، دشمن دارد و دشمنان نمی‌خواهند ما پیشرفت کنیم و این به باور همگانی تبدیل شده است و با اقدامات سازنده‌ای که شما در دولت و ملت انجام می‌دهید، مخالف هستند، اما بهانه‌های دیگری می‌آورند، در حالی که با پیشرفت و اقتدار ملت ایران مخالف هستند و امروز سیاستمداران جهانی هم به این باور رسیده‌اند.

سه جهت گیری کلی در برخورد با تحریم ها
رییس‌جمهور با بیان اینکه در برخورد با تحریم سه جهت‌گیری کلی وجود دارد، توضیح داد: جهت‌گیری اول ادامه وضع موجود است چون آنها حمله کرده‌اند و دولت بسیج شده است حملات آنها را دفع کند، یعنی آنها راه را می‌بندند و ما راه جدید پیدا می‌کنیم و فشاری که می‌آورند را خنثی می‌کنیم و با تدبیر،‌ طراحی‌های آنها را دور بزنیم.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه جهت‌گیری دوم در برابر تحریم‌ها، ‌تسلیم در برابر دشمن است، گفت: همه می‌دانیم تسلیم در برابر دشمن از ساحت ملت بزرگ، مجلس و دولت و نظام برآمده از این ملت و همه کسانی که در این جلسه هستند به‌ ‌دور است و جهت‌گیری سوم، ایجاد تحول ساختاری و استفاده از ظرفیت‌های ملی،‌ عبور از تحریم و مایوس کردن دشمن است.

کسی که حمله می کند، همیشه برنده است
رییس‌جمهور در ادامه صحبتهای خود در مجلس، با تاکید بر اینکه "کسی که حمله می‌کند همیشه برنده است و آن کسی که در موضع انفعال قرار می‌گیرد دائم چیزی را از دست می‌دهد"، گفت: جهت‌گیری اول (ادامه وضع موجود) به ضرر ماست و از دید و به اعتقاد ما، این جهت‌گیری نمی‌تواند شرایط را به نفع ملت ایران تغییر دهد.

احمدی‌نژاد ادامه داد: البته دولت ایستاده و به طور شبانه‌روزی مشغول به کار است اما به نظر نمی‌رسد که ما با این روش بتوانیم کار را جلو ببریم. اگر اقدامات سریع دولت نبود، آنها (تحریم‌کنندگان) به همه اهداف خود می‌رسند، اگرچه آنها به لطف خدا و هوشمندی ملت به چنین اهدافی دست پیدا نکرده‌اند.

چهار نقطه ضعف برای اقتصاد ایران
رییس‌جمهور برای اقتصاد ایران چهار نقطه ضعف اصلی مطرح کرد و اولین نقطه ضعف در اقتصاد را جریان ثروت و سرمایه عنوان کرد و گفت: بیش از پنجاه سال است که این جریان به معنای ثروت و سرمایه اعم از نیروی انسانی کارآمد در جهات خاصی شکل گرفته و به لحاظ جغرافیایی از مناطق دورتر و محروم‌تر به مناطق برخوردارتر و مرکزی‌تر آمده است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه "این جریان دائما ادامه دارد، چنانچه وقتی حتی یک نیروی متخصص توانمند در یک نقطه دور طلوع می‌کند،‌ نمی‌تواند در آنجا بایستد و باید به مرکز کشور بیاید"، افزود: به لحاظ دهک‌های درآمدی نیز جریان ثروت و درآمد از جیب دهک‌های با درآمد کمتر به جیب دهک‌های با درآمد بیشتر می‌رود. همچنین به لحاظ نوع فعالیت‌های اقتصادی از فعالیت‌های تولیدی،‌ مثبت و ماندگار به سمت سفته‌بازی و فعالیت‌های کاذب سوق پیدا می‌کند.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: نمی‌شود که اصل اقتصاد کشور دست سه - چهار هزار نفر باشد و بقیه تابع و یا عنصر فرعی قلمداد شوند.

رییس‌جمهور ضعف سیستم بانکی کشور را عامل اصلی در تحقق این نقاط ضعف دانست و افزود: سیستم بانکی تنها کارکنان و مدیران نیستند، سیستم بانکی ما به گونه‌ای است که دائما ثروت را از نقاط دور و محروم به نقاط برخوردار منتقل می‌کند و مشکل این است. 

 رییس‌جمهور در ادامه سخنان خود در جمع نمایندگان مجلس در تشریح مشکلات اقتصادی کشور با انتقاد از اتکای هزینه بودجه دولت به ارز نفتی گفت: این موضوع از سال 49 الی 50 شروع و به مرور بیشتر شد.

در ادامه به راهکار دولت و مجلس برای کمک به حل این موضوع در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: در این ارتباط صندوق توسعه ملی ایجاد شد و بخشی از درآمد ارزی نفتی دولت از هزینه دولت به این صندوق واریز شد برای سرمایه‌گذاری‌های بیشتر.

رییس‌جمهور ادامه داد: به طور متوسط همواره بودجه‌ هزینه‌های دولت‌ها به درآمد نفت وابستگی داشته و بعضا این موضوع به مرور زمان افزایش پیدا کرده و یکی از دلایل تورم نیز این موضوع است.

رییس‌جمهور یکی دیگر از مشکلات را عدم اتکا برنامه‌ریزی‌های اقتصادی کشور به منابع بومی و سرزمینی برشمرد و گفت: ما بعضا می‌بینیم که برنامه‌ریزی‌های اقتصادی ما به مدل‌های اقتباسی وابستگی دارد و عمده نظریات و مدل‌ها از لحاظ تحلیل اقتصادی و رشد اقتصادی نوعا سرمایه‌داری و یا سوسیالیستی است.

رییس‌جمهور با بیان اینکه بخش وسیعی از برنامه‌ریزی‌های کشور متکی به منابع بومی نیست و ما در واقع از این منابع در حد ظرفیت استفاده نمی‌کنیم، گفت: این خود یکی از دلایل وابستگی زیاد به ارز نفتی و ارز است.

چهار راهکار برای ضعف ها
رییس‌جمهور در ادامه سخنان خود به ارائه راهکارها پرداخت و گفت: به نظر می‌رسد که چهار راه اصلی برای حل این مشکلات وجود دارد که من چند تا از این راهکارها را عرض می‌کنم.

وی گفت: اولین راه این است که مسیر جریان ثروت و سرمایه را تغییر دهیم و تا این مسیر تغییر نکند، مشکلات سر جای خود باقی می‌ماند، باید به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که ثروت و سرمایه در کل کشور بچرخد و متمرکز در یک شهر نباشد و به نحوی حرکت کنیم که همه نقاط کشور آباد شود و فرصتی فراهم شود که تمام مناطق از جمله مناطق محروم از سرمایه‌گذاری لازم برخوردار شوند.

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه باید سفته‌بازی و گرایش به فعالیت‌ اقتصادی کاذب را در کشور کم کنیم و فعالیت‌های پایدار اقتصادی را در کشور گسترش دهیم گفت: از آن طرف باید به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که تقاضا برای کالاهایی که ارزش کمتری دارند به مانند طلا و ارز کمتر شود.

رییس‌جمهور به اهمیت مردمی کردن و عمومی کردن اقتصاد اشاره کرد و گفت: ما باید به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که تمام مردم در تمام سرزمین فرصت فعالیت سازنده اقتصادی را پیدا کنند و فعال شوند.

رییس‌جمهور راه‌حل سوم را استفاده حداکثری از منابع عمومی و سرزمینی عنوان کرد و گفت: ما کشور ثروتمندی هستیم و اگر به منابع سرزمینی‌مان متکی شویم رشد در کشور ما پایدار خواهد بود و آسیب‌پذیری به حداقل می‌رسد.

رییس‌جمهور راهکار چهارم را قطع رابطه بودجه هزینه‌ای دولت با ارز نفتی عنوان کرد و گفت: باید یکبار با یک تصمیم مشترک این موضوع را تمام کنیم، گرچه فشارهایی نیز وارد می‌شود.

چهار پیشنهاد دولت
رییس‌جمهور در ادامه سخنرانی خود در جلسه امروز مجلس، با بیان اینکه "دولت چهار پیشنهاد مشخص دارد"، گفت: اولین پیشنهاد، استفاده از زمین است که بالاترین ثروت خدادادی به ملت ایران است.

 محمود احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه وسعت ایران 187/3 میلیون هکتار است"، افزود: از این مقدار 25 میلیون هکتار دشت و کویر مرکزی است که نوعا معدن است، 102 میلیون هکتار مرتع داریم که 14 میلیون آن جنگل است. دو میلیون در شمال کشور و 12 میلیون در دامنه البرز قرار دارد.

وی ادامه داد: 2/5 میلیون هکتار از این مراتع تحت اشغال مراکز صنعتی، دامی و طیور است اما سوال اینجاست که آیا از این زمین‌ها به درستی استفاده می‌شود؟ ما حدود 45 میلیون هکتار زمین قابل کشت داریم که تنها 14 میلیون آن کشت می‌شود و چهار میلیون هم آیش آن است. 27 میلیون هکتار زمین قابل کشت وجود دارد و آب هم هست، آب کم است اما هست، مگر می‌شود خدا زمین حاصلخیز خلق کند و آب ندهد؟ این نشدنی است.

رییس‌جمهور با بیان اینکه "راهکار پیشنهادی دوم ما استفاده از معادن است"، گفت: معادن ما قابل تقسیم به 250 هزار بلوک معدنی است که امروز کمتر از پانزده هزار بلوک استفاده می‌کنیم. آیا نمی‌شود قوانین و آیین‌نامه‌ها را مجلس و دولت اصلاح کنند و هر که معدنی اکتشاف کرد پنجاه سال با تعیین آیین‌نامه‌ای از آن برداشت کند؟

تراز هدفمندی در مجموع مثبت است
رئیس جمهور در ادامه سخنانش در صحن علنی مجلس با بیان اینکه راهکار سوم هدفمندی یارانه‌هاست و معنی یارانه استفاده از منابع ملی است گفت: در زمان اجرای برنامه‌ی اول بحث‌هایی با هم داشتیم و نیازی به بیان آنها نیست.

وی با بیان اینکه گام اول هدفمندی یارانه‌ها به تحقق عدالت کمک کرد به آماری از اواخر سال 90 اشاره کرد و توضیح داد: ضریب جینی از 40 درصد به 37 درصد رسید، نسبت درآمد 10 درصد ثروتمند به 10 درصد فقیر درخانوارهای شهری از 12/45 برابر در سال 89 به 10/17 برابر در سال 90 رسید. و در خانوارهای روستایی از 12/63 برابر در سال 89 به 9/38 برابر در سال 90 رسید.

احمدی‌نژاد با بیان این که هیچ یک از طرح‌های اقتصادی کشور طی 50 الی 60 سال اخیر نتوانسته است، شاخص‌های اصلی را در طول یک سال تا این اندازه تغییر دهد، خاطر نشان کرد:‌طرح هدفمندی یارانه‌ها موجب صرفه‌جویی ارزی شد.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه برخی مدعی هستند هدفمندی یارانه‌ها باعث بالا رفتن قیمت ارز شده است، گفت: مگر هدفمندی مصرف ارز را بالا برد، که قیمت را بالا ببرد؟ بلکه پایین آورد.

رئیس جمهور با بیان این که هدفمندی یارانه‌ها تورمی را کنترل کرد که خیلی ها باور نمی‌کردند، اظهار کرد: هدفمندی در زمانی آغاز شد که تورم سالیانه 10/1 و تورم نقطه‌ای 12/8 درصد بود و در دی ماه این دو به هم رسیدند، یعنی تورم نقطه‌ای و تورم سالانه 20/9 شدند. البته تورم نقطه‌ای در مرداد ماه به اوج خود رسید یعنی به 22/3دهم. ولی در دی ماه به هم رسیدند.

وی با بیان اینکه وقتی اتفاق ویژه‌ای در اقتصاد رخ دهد، تورم نقطه‌ای بالا می‌رود، توضیح داد: زمانی این انرژی برای تورم زایی تخلیه می‌شود که تورم نقطه‌ای و متوسط سالانه برابر شود. در حالی که در همین دوره حدود 5 درصد تورم جهانی داشتیم. پس می‌توان حساب کرد که هدفمندی چقدر تورم ایجاد کرده است.

رئیس جمهور با اشاره به این که نقدینگی در سال 89 نزدیک 25 درصد و سال 90 ، 19/4 درصد است، خاطر نشان کرد: هدفمندی نقدینگی را هم کاهش داد و برخی مصارف راهبردی را کنترل کرد. در حالی که آنها با تصور این که مصرف بنزین در کشور ما لجام گسیخته است، بنزین را تحریم کردند، اما این طرح باعث شد نیاز ما به واردات بنزین به صفر برسد و طرح آنها خنثی شود.

احمدی‌نژاد با بیان این که تراز صندوق هدفمندی در مجموع مثبت است، افزود : صندوق هدفمندی هم بدهکار است و هم طلبکار یعنی قرض گرفته است و از جایی طلبکار است و یک شرکت دولتی و بانک‌ها همینطور هستند یعنی همیشه طلبکار و بدهکار هستند.

احمدی نژاد با طرح این سوال که چه کسی است که از پول بیشتر بدش بیاید؟ تصریح کرد:‌آیا فقرا دلبستگی‌شان به پول بیشتر است یا اغنیاء و معلوم است که انسان برای تعالی است و به هیچ حدی قانع نیست، اما ما باید حداقل ها را برای مردم تامین کنیم.

در اجرای هدفمندی هدف انتخاباتی نداریم
وی با بیان اینکه "یکی از بهترین اقدامات تحولی برای تضمین رشد پایدار و دور زدن تحریم‌ و خنثی کردن فشارهای دشمن، طرح هدفمندی یارانه‌ها بوده است"، اظهار کرد: اگر این طرح کامل اجرا شود، ثروت عادلانه توزیع می‌شود، از سرمایه ملی صیانت خواهد شد، بهره‌وری در تولید بالا می‌رود، وابستگی دولت به ارز نفتی کاهش پیدا می‌کند و فقر ریشه‌کن خواهد شد.

احمدی‌نژاد همچنین گفت: من در مصاحبه‌ای گفتم که مرحله دوم بدین صورت است و می‌شود این کار را انجام داد؛ البته مطالعات دولت کامل و آماده است و من مثال زدم و گفتم می‌شود این کارها را انجام داد. یارانه‌ای که ما از طریق انرژی در کشور توزیع می‌کنیم با ارز دو هزار و 500 تومان بیش از 310 هزار میلیارد تومان است و می‌شود این بازتوزیع شود.

رییس‌جمهور اضافه کرد: دیدید که ما با هم این کار را انجام دادیم. عددهایی که من در مصاحبه اعلام کردم واقعی بود، اگر کسی از دوستان بحثی دارد بیایید بنشینیم، عددها را ضرب و تقسیم کنیم؛ البته ما آثار و تبعاتش را پیش‌بینی کرده‌ایم.

می‌توانیم حداقل معیشت را برای مردم فراهم کنیم
احمدی نژاد در ادامه با تاکید بر اینکه "من باور دارم که ما می‌توانیم حداقل معیشت را برای مردم فراهم و فقر را ریشه‌کن کنیم"، خاطرنشان کرد: در طرح اول هدفمندی مخالفان زیادی وجود داشت. آنها در مخالفت با این طرح مقاله می‌نوشتند و برخی دوستانه به ما می‌گفتند نزدیک انتخابات است و این طرح را اجرا نکنید چون بار منفی دارد حالا برخی که با همان قبلی‌ها منشتر کند، می‌گویند این طرح در انتخابات بار مثبت دارد.

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه "چه در دفعه قبل و چه در حال حاضر برای اجرای این طرح هدف انتخاباتی نداریم"، تصریح کرد: اصلا شأن ملت ایران و دولت اجل از این است که ما مسائل اصلی کشور را با مسائل مقطعی و لحظه‌ای گره بزنیم.

ثروت ملت را در چند بانک بلوکه کرده‌ایم
رییس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در جمع نمایندگان مجلس به اهمیت اصلاح نظام بانکی و تصمیم دولت در این زمینه اشاره کرد و گفت: ما چند تا بانک را وکیل تمام ملت کرده‌ایم و تمام ملت را از صحنه فعالیت اقتصادی کنار گذاشته‌ایم. در صورتی که مردم باید در فعالیت اقتصادی مشارکت کنند، نظارت داشته باشند، ولی اکنون می‌بینیم که ثروت ملت را در چند بانک بلوکه کرده‌ایم و به این بانک‌ها می‌گوییم کجا خرج کنند و از آن طرف به ملت می‌گوییم که برو بگیر. این تمرکز باعث ایجاد رانت می‌شود ،‌نظارت مخدوش می‌شود و باعث می‌شود که سیاست‌ها درست اجرا نشوند.

اصلاح نظام مالیاتی مخالفانی در دل طبقات برخوردار دارد
رییس‌جمهور به دیگر برنامه طرح تحول اقتصادی از جمله طرح اصلاح نظام مالیاتی اشاره کرد و گفت: این طرح را ما در اختیار شما قرار داده‌ایم و امیدواریم هرچه زودتر شما آن را در اختیار دولت قرار بدهید.

رییس‌جمهور اظهار داشت: در دل طبقه برخوردار که کل اصول اقتصادی را در دست دارند، این موضوع مخالفان جدی دارد، امیدواریم که مجلس هرچه زودتر این طرح را بررسی کند، میان‌بر بزند و آن را در اختیار دولت قرار دهد. اگر سیستم مالیاتی درست نشود، ما هرچه به مناطق محروم نیز کمک کنیم، باز هم به خاطر اشکالات سیستم مالیاتی به طبقه برخوردار بر می‌گردد.

تلاش ها تا آخر ادامه پیدا می کند
رییس‌جمهور با بیان اینکه برای حل این مشکلات و انجام کارهای بزرگ باید همه دست به دست هم بدهیم گفت: اقتصاد نیازمند تمرکز مدیریت است و از چند نقطه موازی حتی نمی‌شود یک اتاق را مدیریت کرد.

رییس‌جمهور در ادامه اظهارداشت: بعضا برخی دوستان در ملاقات با من می‌گویند شش ماه به پایان دولت بیشتر نمانده و رها کن و نمی‌شود کاری کرد، گفت: من یک سوال دارم مگر روزها با هم تفاوت دارد شش ماه اول با شش ماه آخر چه تفاوتی دارد روز اول دولت با روز آخر دولت چه تفاوتی دارد؟ چرا باید انگیزه‌ها تفاوت پیدا کند. باید تلاش‌ها تا روز آخر ادامه پیدا کند هر روز مهم است و باید کارهای بزرگ انجام داد. البته این دولت تمام می‌شود و مردم دولت دیگری را انتخاب می‌کنند و همه باید از انتخاب مردم پشتیبانی و حمایت کنند.

انتقاد از نقدهای غیرمنصفانه علیه دولت
محمود احمدی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه برخی افراد و دوستان در بیرون و داخل هستند که بی‌انصافی کرده و از مرز نقد عبور می‌کنند، گفت: اتهام زدن درست نیست. ‌برخی گفتند دولت مخفیانه ارز فروخته و پول آن را برای یارانه‌ها پنهان کرده است. آقای ابوترابی شما را به جدت مگر ما با هم صحبت نکردیم که اجرای طرح هدفمندی بدون تفاهم دولت و مجلس ناممکن است؟ گفتم یا نگفتم؟ آیا این اتهام کوچکی است؟

احمدی‌نژاد ادامه داد: هفت دستگاه بر دولت نظارت دارند و اینطوری آب خوردن هم برای من سخت است؛ مگر می‌شود مخفیانه این کار را کرد؟ این اتهامی است که آدم به راحتی به برادر مسلمان خود نمی‌تواند بزند، چه برسد به دولت. صادق‌ترین دولت را متهم کردند. به من می‌گویند چرا با مردم حرف می‌ز نم، همین اواخر ایراد گرفتند که چرا مسائلی را با مردم مطرح کردم. به مردم نگوییم به چه کسی بگوییم؟ دولت کار محرمانه‌ای ندارد.

رییس‌جمهور با بیان اینکه "در مورد بانک تندترین اتهامات را به فرزندان پاک دولت زدند"، ادامه داد: برای تغییر ذائقه شما لطیفه‌ای می‌گویم. نقل می‌کنند که دوستی در اصفهان سخنرانی می‌کرد و هی اتهام می‌زد، یکی در پایان سخنان این شخص پرسیده بود آیا شما سندی هم دارید؟ این آقا پاسخ داده بود که هفت سال نهادهای نظارتی گشتند و نتوانستند سندی پیدا کنند آن وقت شما از من سند می‌خواهید؟ این موضوع البته واقعیت دارد.

توسعه مرز اختیارات یک قوه به سایر قوا به ضرر کشور است
رییس‌جمهور با بیان اینکه بر اساس قانون هر سه قوه مستقل از یکدیگرند و این به معنای دخالت نیست گفت: برای قوه مجریه اختیارات مستقل و اختیاراتی ناظر به سایر قوا وجود دارد. ما هیچگاه در قانونگذاری دخالت نمی‌کنیم؛ دخالت به معنای دخالت.

وی در ادامه با بیان اینکه "اگر قانون پی‌درپی اصلاح شود ثبات بوجود نمی‌آید"، افزود: در شرایط ثبات است که می‌توانیم عمل کنیم. اگر در طرح هدفمندی، بودجه و سایر مسائل دائما تغییر به وجود آید برنامه‌ریزی را مشکل می‌کند و توقعی که شما دارید و دغدغه مشترک همه ماست اجرا نمی‌شود.

رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: قانون اساسی هندسه‌ای تعریف کرده که اگر از چارچوب شود آسیب می‌بیند. اینکه دیگر قوا تلاش کنند در حوزه اجرا وارد شوند آسیب می‌زند، توسعه مرز اختیارات یک قوه به سایر قوا به ضرر کشور است و به ضرر همه ماست. جایگاه مجلس بسیار رفیع و محترم است.

رییس‌جمهور در بخش پایانی سخنرانی خود در جلسه امروز مجلس به مسئله نظارت نهادهای نظارتی پرداخت و گفت: آیا در این شرایط سخت می‌شود وزرای اقتصادی و رییس کل بانک مرکزی تقریبا دو سوم وقت هفته‌شان صرف این شود که نهادهای نظارتی اینها را اظهار کنند و فشار بیاورند؟ پس این افراد چه وقت به کنترل بازار اداره اقتصاد کشور برسند؟ 

وی خاطرنشان کرد: بالاخره نظراتی وجود دارد که ممکن است درست هم باشد اما می‌شود اینها را با گفت‌وگو حل کرد. اگر کسی تخلف و سوءاستفاده‌ای در هر قوه‌ای داشته باشد باید به آن رسیدگی کرد ولی مقدار زیادی از آنها ابهاماتی که ایجاد می‌شود و گزارشی است که تایید نشده است، بنابراین ما باید یک مقدار اینها را مدیریت کنیم و کارها جلوتر ببریم.

نمی‌شود دائما یک قوه ولو با دلایل درست، تحت فشار باشد
احمدی‌نژاد با بیان اینکه "نمی‌شود دائما یک قوه ولو با دلایل درست، تحت فشار باشد"، گفت: بالاخره ما همه با هم کار می‌کنیم و اینهایی که من می‌گویم دعوا نیست بلکه بیان مشکلات است. من و شما یکی هستیم و با همیم و باید بدانیم که جاها عوض می‌شود و ممکن است روزی برخی از اعضای عزیز مجلس به دولت بیایند حال باید موضع افراد هم عوض شود.

رییس‌جمهور در پایان سخنان خود اظهار کرد: عزیزان من مردمی که قالی می‌بافند نباید روی حصیر زندگی کنند و ملتی که روی دریای ثروت نشسته‌اند نباید فقیر داشته باشد. ملتی که تاریخ، فرهنگ و تمدن دارد همت، اراده و ایمان دارد، پیامبر،‌ علی، حسین و مهدی دارد، هرگز در نخواهد ماند و همه قله‌ها را فتح خواهد کرد.

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
از تعداد نظرات مثبت و منفی می شه به واقعیت 63 درصد هم پی برد.
ای کاش همون موقع تو خیابونها خون ما هم می ریخت و این وضع رو نمی دیدیم
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
ملت عزیز ایران نگران چی هستید؟
هنوز که بنزین ده هزار تومان نشده
هنوز که دلار هفت هزار تومان نشده
هنوز که که مسکن متری بیست میلیون تومان نشده (البته مسکن قشر کم درآمد)
البته اگر هم در آینده به این قیمت ها برسیم چندان جای نگرانی نیست تا حالاش که زنده موندیم بقیه اش هم یک کاری می کنیم
خودتونو ناراحت نکنید مال دنیا ارزش حرص خوردن نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
یارنه ها را ببرید ما را به سال 83 برگردانید
فرزند شهید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
من سال 65پدرم شهید شد اون مرده خیلی بزرگی بود و در اون شرایط جنگی شاید 6 ماه یکبار هم خانه نمی امد
الان دارم به این فکر میکنم که واقعا حاصل اونهمه ارمانها و رشادت ها چه شد ایا الان باید وضع جامعه وضع دینداری این باشه ؟
این دولت به خون شهدا قطعا خیانت کرد .
محمودی
Finland
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
هفت سال است که رئیس جمهور بطور شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم از هر طیف سیاسی بوده و در حال مبارزه در سه جبهه یکی تجمل گرایان و رانت خوران درون حکومت دوم استکبار جهانی و توطئه های صهیونیسم و دفاع از تمامیت ارضی و سیاسی ایران و سوم مشکلات ساختاری اقتصادی و فرمالیته کاریهای روئسای جمهور گذشته که در سه جبهه پیروز بوده
انتشار یافته: ۳۶۵
ناشناس
Finland
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
الان در مرحله ....
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آدم احساس می کنه در پایان یک جنگ 8 ساله دیگر هستیم.با رفتن این شخص گویا یک جنگ 8ساله دیگر تمام می شود..
حافظ
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
حقارت پول ملی در برابر دولار
ورشکستگی و افسارگسیختگی اقتصاد
دربدری ملت شریف ایران
ایمان الدوله
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
فعلا در مرحله زدن زیر میز بازی هست بالاخره وضعیت فعلی محصول هشت سال بی کفایتی و 700 میلیارد دلار درامد نفتی هست دیگه..بهتر سندش رو بنام ایشان نزنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
کاهش ارزش پول ملی و گرانی وتورم افسارگسخته = نتیجه سوءمدیریت دولت فعلی
ناشناس
United States of America
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
قبض های برق و آب و گاز چند برابری. بنزین 1500 تومانی. تورم بیش از 110 درصد کنونی. دلار 5000 تومانی. عزیزان خودتان را آماده کنید برای فروپاشی کامل پول رایج مملکت. آن موقع که کارشناسان گفتند هدفمندی یارانه ها تورم بالای 50 درصد دارد همین دولت انکار کرد ولی در عوض به آمار بانک مرکزی و مرکز آمار در مورد تورم دستکاری شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
دو صد وعده چون نیم کردار نیست
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
حساس کنونی هستیم ... (البته با اجازه شهرام خان شکیبا)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
ملتی که روی دریای ثروت نشسته‌اند نباید فقیر "داشته باشد"
با وجود مسولینی همچون دکتر باز جای شکرش باقیه که ملت فقط فقیرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اين حرفهاي خيلي خوب براي سال 84-85 خوب بود يعني سالهاي اول دولت نه اينكه از الان با اين حرفهاي عوام فريبانه (والبته نماينده فريبانه-البته نه همه)، براي كانديداي مدنظرش در دولت يازدهم حرف پوپوليستي مي زند.
اوه اوه ....
ali
Germany
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مرحله اول قالی شد حصیر .مرحله دوم حصیر میشه زمین خاکی
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
در مرحله دوم نفری یک قبر مجانی به ملت ایران هدیه بد ه خیال خودشو وخودتو خودمو راحت کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آقای رئیس جمهور . این داستانهایی که فرمودی همه میدانند پنج راهکار هم من میدهم
ما آب داریم ...
ما خاک داریم..
ما هوا داریم..
ما باد داریم ....
ما اتش داریم...
خوب دیدید ما چه توانی در کشورمان داریم ...این شد راهکار؟؟؟
این شد استدلال ؟؟؟
این شد مدیریت؟؟؟
بگو پول نفت 110 دلاری چه شد؟؟
بگو مابه التفاوت ارز دوبله فروخته شده از ذخایر ارزی چه شد؟؟؟
بگو چند تا جوان سر کار رفتند؟؟؟
بگو چقدر آمار اعتیاد و طلاق کم شد؟؟؟
بگو چقدر آمار جرم و جنایت کمتر شد؟؟؟
بگو چقدر وابستگی به اجنبی از راه حمایت از تولید ملی کاسته شد؟؟
بگو چند کارخانه فعال و در تکاپو به چرخه اقتصادی اضافه کردی؟؟/
بگو اقتصادی که ساختی چقدر از حجم پرونده های دادگستری کاست؟؟؟
خوب بگو دیگه....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
ای هستیم که اجنه این مشکلات را بوجود اوردند و احمدی نژاد امد تا با کمک مجلس با اجنه بجنگد و اجنه را بفرستند به جنگل تا بلوط جمع کنند
ناشناس
Finland
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
زمین قابل کشت ایران 17 میلیون هکتار است و نه 45 میلیون هکتار.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اگر هدفمندی کامل اجرا شود، مردم به جای فقر ریشه کن می شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اگر جرات دارد این حرف ها را در یک محفل دانشگاهی بزند.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
یعنی میگی مجلسیا گوسف... ند
ناشناس
Finland
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
ایران در منطق با بارندگی به شدت کم قرار دارد و کشورهای آلمان و فرانسه و انگلیس از ایران بارندگی سالیانه بسیار بیشتری دارند ولی 10 تا 20 میلیون جمعیت کمتری دارند:
http://www.google.com/publicdata/explore?ds=d5bncppjof8f9_&ctype=l&met_y=ag_lnd_prcp_mm#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=ag_lnd_prcp_mm&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=region&idim=country:IRN:FRA:ITA:TUR:GBR&ifdim=region&tdim=true&hl=en_US&dl=en_US&ind=false
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
اين آقاي دکتر هر جا بخواهد صحبت مي کند چون نوع مديريت ايشان ساختن اوهام و آمارهاي کاغذي است مثل کودکي که روي يک تکه کاغذ عکس پول مي کشد و آنرا باور مي کند حالا حساب کنيد اين کودک قدرت اجرايي هم داشته باشد !!!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
ياد مناظره 88 بخير، وقتي حرفي براي گفتن نداشت به مير حسين گفته بود: "ببينيد من به شما علاقه دارم!؟!"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
همه نمايندگان را هم دوست دارد ايشالله انها هم حبس خانگي شوند.
دوستی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
فک کنم یه چیزی می زد تو مناظره ها که مهربون می شد
موسوی نسب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
البته قیاس مع الفارغ کرده اید:
میرحسین با نماینده های .... ؟
ولی با کل سخنتون صد در صد موافقم.
ناشناس
United States of America
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
ملت مردم ملت مردم ملت مردم ملت مردم ملت مردم ... آقا اینا را ول کن بگو من من من و اطرافیانم اطرافیانم اطرافیانم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
تحول ساختاري يعني يكسان سازي قيمت حاملهاي انرزي با دنيا در زمان مناسب كه همان زمان ارامش است بايد صورت گيرد و در غير اينصورت الي اله المشتكي
خسته
United States of America
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
همان حرفهای همیشگی . یا حرف نزنید یا حرف جدید بزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
دو صد گفته چون نیم کردار نیست
من گوش استماع ندارم. لمن تقل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
البته ایشون صحیح فرمودن...."هدفمندی کامل اجرا‌شود فقر ریشه‌کن می‌شود"....چون همه فقرا از گرسنگی میمیرند....
نام آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
باتمام حرف های خوبی که توسط آقای احمدی نژاددرصحن علنی مجلس اداشدولی ترک نمودن مجلس بدون شنیدن نظرات نمایندگان مجلس تمام حرف های ایشان رابه شعارهای بی عمل همیشگی تبدیل کرد؛ایشان نبایدبدون توجه به نظرات نمایندگان مجلس؛مجلس راترک می نمودند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
احمدی نژاد به اندازه سر سوزنی هم برای مجلس ارزش قائل نیست. و رفتار ایشان به معنای تحقیر مجلس است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
ایشون گفتن برای شنیدن پاسخ جلسه برگزار میکنند اینقدر یکطرفه به قاضی نروید .خدایش اگه تحریم ها افزایش پیدا نمی کرد کشور در این وضع نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
یکی از مثبتا کم کنید..اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
مثبت اشتباهي! كدوم حرف خوب؟ چهارتا راهكار داد:يكي تغيير نظام بانكي كه 8 ساله داره اين حرف و مي زنه كه صد جور هم تا حالا آزمايش و خطا كرده. يكي ول كردن گوسفندها در جنگل كه از همه جالب تر بود!! يكي هم تقسيم كردن معادن بين مردم كه احتمالا چند دقيقه قبل از ورودش به مجلس يادش افتاده بود چون تا حالا كه نقشه تقسيم كردن همه چيز رو طرح كرده بود فقط مونده بود معادن رو تقسيم كنه. چهارمي هم كه اصل مطلبش بود تقسيم كردن پول بي زبون و بدتر كردن اوضاع از اين كه هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اين صحبت ها مال اول دوره رياست جمهوري بايد باشد و نه آخر! نوشدارو بعد از مرگ سهراب!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اين دولت نگاه فاجعه آميز به كشور دارد و اين گونه راهكارها خصوصا در ارتباط با زمين و منابع طبيعي واقعا فاجعه آميز و خيانتكارانه است و نمي دانم چه نوع كارشناساني اين نوع نگاه را به اين آقا منتقل كرده است!! بايد جلو اين حركت ها را گرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
کاملا" نظرات در ستی عنوان شد. امیدواریم که روزی این نظرات محقق گردد.
ناشناس
United States of America
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
:))))) بابا تو دیگه کی هستی...ایشون این ذفها رو 8 سال داره میگه...این حرفها کاملا پوچن وگرنه اگه ایشون اعتقاد داشت به اینها 8 سال ریاست جمهوری به یکیشون عمل میکرد دیگه....اینا رو برای فریب افکار عمومی میزنه خوب.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
منظورت کامنت های فرارو بود دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مشکلات از جنس پدر در بیار امروز و فردا و حداکثر تا یک ماه دیگر اسن اما راه حل ها مربوط به چند سال اینده اگر بپذیریم که راه حل ها درست است چون همه راهکارهای رئیس جمهور در صورتیکه رسانه های ازاد برای برخورد با فساد ها نباشد و روابط مان با دنیا که امروز انصافا از حد امریکا و اسرائیل فراتر رفته است همچنان تنش الود باشد تمام کوشش ها بی ثمر خواهد بود به نظر من صحبت های رئیس جمهور بیشتر به درد همایش های تشریفاتی می خورد تا مجلس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
حرفهای تکراری و عمل هیچ!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
دارند جون مردم را توی شیشه میکنند اونوقت طبق معمول کی بود کی بود من نبودم و تسویه حسابهای شخصی!
شایسته
United States of America
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
یکی به ما بگه این درسای کتابای جغرافیا ، اجتماعی و احیانا دین و زندگی که آقای احمدی نژاد تو مجلس یک ساعت و نیم دربارش صحبت کرد ، منظورش چی بود ؟؟ مشکلی رو حل میکنه احیاناً؟؟ دلار ارزون میشه ؟ تورم به 10 درصد برمیگرده ؟ ضریب جینی کم میشه ؟ رشد اقتصادی از منفی به مثبت برمیگرده ؟ نماینده ها بهتر عمل می کنند ؟ فضای کسب و کار بهتر میشه ؟ ریسک سرمایه گذاری کم میشه ؟ روابط بین المللی بهبود پیدا میکنه ؟ مناقشات هر روزه ی داخلی کمتر میشه ؟ رسوایی ها ی هر روزه ی اقتصادی و اخلاقی آدمای سرشناس رو کم میکنه ؟ دروغ و تهمت و ریاکاری رو از سطح جامعه محو میکنه ؟ حس وطن دوستی و عرق ملی و مسئولیت پذیری رو در مردم افزایش میده ؟ جلوی فاجعه های هرساله ی مدارس رو میگیره ؟ از آلودگی هوای تهران کم میکنه ؟ و هزار و یک مشکل دیگه که هشت سال پیش کمتر از نصف این مشکلات وجود داشت ، هنوز بعد از 8 سال ، دکتر تصمیم گرفته چندتا کار بزرگ !! انجام بده .
ناشناس
Finland
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
بی نهایت مثبت
ص
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
از آدمی که دور خودش هاله نور میبینه چه توقعی دارید؟!!
والله اگر اصول گرایان یکی را از" تیمارستان" به این پست میآوردند بهتر بود.
حداقل اونا حرف بلدن بزنن.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
میشه میشه اگه از اون عینکهایی که دکتر میزنه و همه چیز حل میشه البته هل میشه بزنیم !
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مثل همیشه صریح،دقیق و منطقی.
درود بر رئیس جمهور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مثل هميشه يك سري وعده و يك سري صحبت‌‌هاي كلي و نشان دادن يك چشم‌انداز بسيار زيبا براي مردمي كه زير بار زندگي در حال له شدن هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مثل همیشه،ما اولیم،تورم اونطرفه،فقر اونطرفه،ما مشکلی نداریم،اگه داریم ملت همیشه حاضر تحمل میکنن،مگه چیه؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مثل هميشه حرف خودش را زد و رفت البته فقط حرف بي عمل و مجلس هم مثل هميشه سكوت آرامش بخش خودش را داشت چه رئيس جمهوري چه مجلسي .
گيتي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
احمد اقا حالت خوبه؟
نام آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مثل همیشه نمک برروی زخم ملت فلک زاده وبدبخت ایران
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
البته كه حالم خوب است.
يك چند درجه تب و مختصري پريشان احوالي دليل بد بودن حال كه نمي شود.
به نظرم بقيه مردم حالشان خوب نيست.
ناشناس
Finland
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
راست میگه! اینم دلیلش:

"احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود در جمع نمایندگان مجلس با بیان این‌که همه می‌دانیم ظرفیت کشور بسیار زیاد است، گفت: باید به سطح چند کشور اول دنیا برسیم و به الگو تبدیل شویم که این توقع زیادی نیست و توانمندی ملت ایران است."

اون هم در شرایط حاضر و با مدیریت امثال ایشان!!
esmail
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
احمد آقا این رئیس جمهور و دولتش روزی سزای این همه عهد شکنی و وعده وعید پوچ توخالی را پس خواهد داد
عنایت الله رحمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اقای احمدی نژاد دم خروس را باورکنیم یا قسم حضرت عباس شمارا تورم 150درصد برچه اساسی 22 درصد بیان می کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
این آدم اساس نمیدونه چیه!!!
بعد دلیل بیاره!!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
عزیز من شما با همون فاز اول ریشه رو خشکوندی کافیه، ما یخوایم فقیر بمونیم باید کی رو ببینیم؟!، حداقل معیشت از دید شما چیه!؟ یعنی همین نداشته هاییم که الان داریم رو می خوای ازمون بگیری؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
دوست من منظور ایشون اینه که اگه فازدوم اجرا بشه دیگه فقیری باقی نمی مونه چون همشون به رحمت ایزدی پیوستند.
انا لله و انا ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
فعلا مردم را بدبخت کرده ای
باز دنبال چی هستی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
كي بود ؟ كي بود ؟ من نبودم ، دستم بود... تقصير آستينم بود،‌ آستين مال كتم بود ، كت هم مال بابام بود، بابام پيش خدا بود .. !!!!!!
اسماعیل تنها
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
باید طره هدفمندی یارانه ها انجام بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
راست میگی!!!؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
قیمت هادو ، سه برابر و درمواردی چهاربرارشده . خجالت نمی کشید!!!؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
چای 3 هزارتومانی شده 15 هزارتومان
آریامنش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اسماعیل جان شما برو اول طرز نوشتن "طرح" رو یاد بگیر بعد اونوقت بیا بگو که اجرا بشه یا نه
موسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
منظورت طرح است دیگه نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
منظور ايشون از طره همون تره است كه آقاي احمدي نژاد براي مجلس خوردنكرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
بی سواد !! اون طرحه نه طره
ناشناس
Germany
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
کیسه برنج هندی 12 تومانی شده 45 تومان. چند برابر شده؟از برکات هدفمندی یارانه هاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
باز خلاف واقع!!!!!!!! تورم 21 % ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
وقی قیمت ها دو تا سه برابرشده تورم یعنی 100 الی 200 درصد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مثل یک نفر که میخواد دوباره کاندید ریاست جمهوری بشه صحبت کردند.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
" نباید مردمی که قالی می‌بافند روی حصیر بنشینند " این جمله منو یاد آهنگ مردم معین انداخت !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
یاد پول نفت و سفره مردم افتادم
ناشناس
United Arab Emirates
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
مرسی دکتر ما به همین حصیر راضی هستیم به خدا و هیچی دیگه نمیخوایم فقط لطف کن اون شیر نفت رو هم ببند که سفرمون خیلی نفتی شده دیگه خیلی خوش به حالمونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
پس رو زمین بشینن؟ چشم نداری حصیر رو هم ببینی؟ بیا بر دار و ببر که تو محتاج تری. یاد شعر پروین اعتصامی در باره پادشاه محتاج افتادم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مثل یک نفر که میخواد دوباره کاندید ریاست جمهوری بشه صحبت کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مسئول سیاست های بانک مگه کسی جز خود احمدی نژاده که همیشه داره ازش حرف می زنه وغر می زنه ؟؟؟؟/؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
يكي از دلايل نشستن مردم روي حصير، خود جناب رئيس جمهور و سياستهاي اقتصادي ايشان در هشت سال اخير است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
بااین افزایش قیمتهای دوسال اخیر حصیرنشینها زیاد شدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
ایشان هم زمان هم مجری هستند هم منتقد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
دقیقا مقصر خود این فرده. مثل کشاورز و باغدار که بدبختشون کرد.
متخصص کشاورزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
من در موارد دیگر کاری ندارم.ولی در مورد کشاورزی و جنگل این حرفها هیچ مبنای علمی ندارد؟ کجاست این 27 میلیون زمین قابل کشت عزیز؟
همین الان با این کشاورزی تمام ابهای زیر زمینی کشور چندین متر افت کرده و زمینهای دشتهای مختلف نشست کرده؟
ورود دام به جنگل یعنی خواندن فاتحه این مقدار جنگلهای در حال ویرانی.
مملکت را هیچ کس بهتر از این نمیتواند شخم بزند و ویران کند؟؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
همه نظرات کارشناسی ایشاان به همین صورت میباشد
ناشناس
Finland
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
این حرف را که نباید مردمی که قالی می‌بافند روی حصیر بنشینند ، همه به شما رئیس جمهور و دولتمردان می گویند . کجای کاری ؟؟
ناشناس
Finland
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
هر آنچه در کشور قابل تبدیل به پول است به آشنایان و وابستگان خود هبه کنند و آنها نبز به مردم بفروشند و مملکت را اداره کنند اگر بشود. درآمد نفت کشور تکافوی این همه ریخت و پاش را ندارد. باز خوب است دست از سر مدیریت جهان بداشتند ایشان!!!
شهروند ایرانی
United Arab Emirates
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
یعنی من صحبتهای احمدی نژاد رو شنیدم، فکر کردم رئیس جمهور در این 7.5 سال اخیر یکی دیگه بوده و به ایشون اجازه فعالیت نداده که اینجوری کشور به فلاکت کشیده شده.....
میگن سنگ پای قزوین دیگه از شرم گم و گور شده.....
مهدی از اردبیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
امیدوارم هر چه زودتر این چند ماه هم تمام شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آهنگ معین....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
رئیس جمهور عدالت محور آهنگ خواننده محبوب معین هم گوش میدن!
اونم آهنگ های جدیدش رو!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
فکر نمیکنین یه سیگنال باشه؟! یعنی که من مشکلی با این چیزا ندارم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
یعنی اینکه بابا اونوریا راست میگن
هادی
-
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
نباید مردمی که قالی می‌بافند روی حصیر بنشینند. من کجا این جمله رو شنیدم ؟؟؟!!! آهان یادم اومد ! آقای احمدی نژاد شما چرا؟؟؟!!!
irani
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اره واقعا احترام دولت به مجلس از شواهد و قراین بسیار محرز و مشخص هست.آقا ما رو چی فرض کردی. مگه با اجرا کردن فاز اول چه گلی به سر ما زدی که الان داری دم از فاز دوم میزنی مگه فقر و بدبختی مردم رو نمیبینی اصلا چرا این طرح به رفراندوم گذاشته نمیشه؟؟؟؟ بابا ما داریم خفه میشیم حواستون رو جمع کنید.
abbas
United States of America
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه با توجه به سرمایه و نفتی که در کشور ما وجود دارد نباید مردم دچار مشکلات این چنینی باشند، گفت: نباید مردمی که قالی می‌بافند روی حصیر بنشینند.
این رو می خونید یاد چی میفتین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
دوساله داری هدفمندی رااجر میکنی این تورم رابالاآوردی بس نیست!!!!؟؟؟؟
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
دست بردارمحمود.حنات پیش مردم دیگه رنگی نداره!!
نام آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
ترک مجلس بدون توجه به نظریات نمایندگان محترم مجلس؛نقص آشکاراحترام متقابل بین دولت ومجلس می باشد.واین عمل ایشان موجب عصبانیت بنده وعده زیادی ازنمایندگان باغیرت وتعصب مجلس شورای اسلامی گردید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
شما حتما نماینده ای درسته ؟چرا این حرف رو به ما میزنی دم در مجلس جلوش رو میگرفتی می گفتی وایسا حالا حرفای ما را گوش بده ایا نماینده با غیرت و با تعصب فقط عصبانی میشه ؟!!
نام آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
ناشناس محترم11:49باسلام واحترام خدمت شما؛به خدابنده نماینده مجلس نیستم..اماازروش اییشان عصبانی شدم؛آیاغیرت وتعصب فقط مختص نمایندگان است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
جناب نام آشنا
اتفاقآ در اين مجلس ما تا حالا نه غيرت ديديم نه تعصب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
ترک مجلس بدون توجه به نظریات نمایندگان محترم مجلس= توهین به ملت ایرانl
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
جناب اقای نام اشنا السلام از انجا که عصبانیت نمایندگان مجلس را عطف بر عصبانیت خود کردی من خیال کردم شما نماینده مجلس هستی عزیزم بگو از کجا گفتی (عده زیادی از نمایندگان مجلس )(با غیرت وتعصب )عصبانی شدند ؟؟شاید همه انها عصبانی شدند شاید هم هیچکدام شاید همه با غیرت و تعصب باشند باید دید عکس العمل انها کدام را میگوید.
نام آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
ناشناس پیگیر15:32کافی بودشماهم ازرادیوپیام؛پخش مستقیم جلسه امروزراپیگیری می فرمودیدومی دیدیدکه برخی ازنمایندگان محترم چقدرازاین موضوع ناراحت وعصبانی بودند.
abit
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
یکروز به کمک احتیاج داشتم رفتم واسه یکی انسان نام اشنا وثروتمند مشکلاتمو توضیح دادم .که هیتجوری چند روز غذا نخوردم بیکارم ....فلان فلان ان نام اشنا هم حسابی برای ما گریست گفتم خب که حالا که حال مارودیدی یک کمکی کن گفت شرمندهام اگر بخاهی توصبح باهات گریه میکنم اما از من کمک نخاه!
حالا عصبانبت شما هم شده گریه ی ان نام آشنا!!!!!!!!!
ناشناس
Malaysia
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اگر کسی که حمله می کند همیشه برنده است، پس چرا صدام نتوانست ایران و عراق را مال خودش کند و ناپلئون و هیتلر و ..... ضمنا اگر مشکلات اقتصادی کشور به این راحتی که ایشان می گویند قابل حل است، چرا در این هشت سال این کارهای به این سادگی را انجام نداده اند تا ایران به سطح چند اقتصاد برتر دنیا برسد.
abit
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
اونزمان که دهن باز میکرد میخواست تمام دنیا را نابود کنه ونظر بزرگان هم به ایشان نزدیک بود . باید فکر امروز میکرد راستی امریکا نابود شد؟؟؟
وال استریت چی تموم شد؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
فقیر ریشه کن خواهد شد نه فقر . چون با این وضعیت دیگر توان زنده ماندن و زندگی کردن نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
واقعا گل گفتي
sdf
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
تا همین جا مارا بیچاره کردی جون مادرت دیگه ولمون کن
یک دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
تا جایی که ما میدونیم وسعت ایران 1،648،195 کیلومتر مربع معادل 164/8 میلیون هکتاره نه 187/3!
حالا این 23 میلیون هکتار که خودش معادل چند کشوره از کجا اومده الله اعلم!
شاید ونزوئلا رو هم حساب کرده ...
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
همه ی آمارارو همین جوری محاسبه می کنن دیگه!
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
کسی که حمله میکند همیشه برنده هست؟؟؟؟ این نظریه دولت رو میشه در سیاست داخلی و خارجیش به وضوح دید ولی آیا اگر کسی بدون سپر و زره و سلاح به یک جنگاور تا دندان مسلح زرهپوش حمله کنه واقعا برنده هست یا بیشتر خودش رو احمق جلوه میده؟ آقای احمدی نژاد دولت های خارجی هم بدون شک بر اساس همین نظریه همیشه حالت تهاجمی دارن ولی اونها به پشتوانه های سیاسی و مالی قدرتمندشون تکیه دارن آیا ما هم پشتوانه دلگرم کننده ای برای حفظ حالت تهاجمی داریم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اتفاقآ دن كيشوت هم با شمشير و زره و سپر به آسياب بادي ها حمله مي كرد و همه رو هم مي كشت!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
این بابا روح دن کیشوت را شاد کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
سفره رو که برداشتی !
حصیرم بردار ببنیم ، ما تا کی خواب می مونیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
راست گفتی والله.
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
ناراستی و عدم صداقت تاکی ؟ تا کی؟ تا کی؟چرا از این مجلس صدایی بر نمی آید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مردمی که قالی می‌بافند نباید روی حصیر زندگی کنند باید روی گلیم زندگی کنند
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
فاز دوم که اجرا بشه دیگه روزنامه هم پیدا نمیشه که روش بشینیم... حالا ببین من کی گفتم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
باز هم شعار هاي تو خالي .باز هم وعده هاي پوچ.عكس مار ميكشند و اسمش را نمودار ميگذارند.حتي اگر جبرئيل هم نازل شود و بگويد كه اين هدر مندي!!! يارانه ها يك طرح خام ونسنجيده و شتابزده بود ايشان به مصداق همان مرغ و يك پاي معروفش زير بار نمي رود!!!آنقدر پيش خودمان تكرار كرده ايم كه ما توانمنديم و ميتوانيم قدرت اول دنيا شويم كه خودمان هم باورمان شده!!!حال با كدام امكانات و برنامه ريزي و مديران لايق؟ كه اين جزئيات است و آقايان لازم نمي بينند فكرشان را مشغول آن كنند
پسر پدری که پسر ندارد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خیلی حال کردم با این جمله (عكس مار ميكشند و اسمش را نمودار ميگذارند).
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
تشکر وتریلیون ها مثبت
ناشناس
United States of America
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آفرين !!! هدر مندي رو خوب اومدي :)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
به به اهنگای اونور ابی هم گوش میکنی ؟میبینم نیویورک اثر خودشو گذاشته فکر کنم اگه قدر این اقا رو ندونیم بره لوسانجلس هنرمند بشه
ناشناس
United States of America
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
الفاتحه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مع الصلوات
ناشناس
United States of America
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
بسم الله الرحمن الرحيم(1)
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ (2) الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ (3) مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ (4) إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ (5) اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ (6) صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ (7)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
یا مهدی ادرکنی
abit
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
خدا صبر بده!
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
یک معادله ساده:
هدفمندی=تورم، تورم=کاهش ارزش پول ملی،کاهش ارزش پول ملی=افزایش تقاضا برای خرید ارز و طلاجهت از بین نرفتن ارزش سرمایه =افزايش نرخ ارز و طلا=اقتصاد به زیان ساده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
بگم این حق هیچ کس نیست که با ثروت فقیر باشه
کسی که فرش می بافه نباید رو حصیر باشه.
نباید مردمی که قالی می‌بافند روی حصیر بنشینند.
این بیت شعر چقدر شبیه این جمله است نه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
چقدر ما ملت بدبختیم
بدبخت و بدبخت و بدبخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
پس تو اين 7 سال چه كار كرده‌آيد كه سال آخري بعداز حيف و ميل كردن بودجه نفت اين حرفها روميزنيد خندش ميگيره آدم، انگار داري براي بچه‌هاي راهنمائي صحبت مي‌كني.........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
این حرفهاش یعنی انتقاد به خود!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
ما كه از مرحله اول جز بدبختي و فلاكت چيزي نديديم واي به مرحله دوم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مطلب تازه و به در بخوري در گفته هايش نديدم پس لازم دانستم به عنوان يك استاد بازنشسته دانشگاه من يك راهكار براي برون رفت از وضعيت فلاكت بار امروز خدمت شما عرض كنم
مشكل اصلي در كشور ما سو مديريت و فساد اداري و اقتصادي گسترده است تا اين مشكل حل نشود هيچ كار ديگري فايده نخواهد داشت
ناشناس
United States of America
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
از راهنماییتون مچکریم استاد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
با اجازه استاد علاوه بر مشكلات فوق عدم صلاحيت اكثريت مديران.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
کلا یعنی:
من می خواهم تمامی مشکلات را حل کنم
شما مجلسی ها نمی گذارید
اسی رحی مشایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
یهو یاد خاطرات نیویورک سیتی افتادم..
حلال مشکلاتم. دلال ازدواجم .دستت رو بده فالت وبگیرم.هاله ی نورت رو ببینم.
خب حالا بگیم معین بیاد شعر حصیر را بخونه که زیارت کعبه آمالمان کامل شود.آخ میگم نیویورک هم بکنیم استان که ماهی یکبار بیایم سفر استانی.مشکلات این شهر محبوبه هایمان را اساسی حل! کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
بازم مجبوریم بگیم احمدی پاینده باد
آدم آزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
خوبه که خودت گفتی:
* مجبوری * بگی .....
ولی خدا ما تنسانها ! را موجوداتی با اختبار خلق کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
شاید واقعا مجبوری !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
27ميليون زمين حاصلخيزداريم،مگرمي شودخدازمين بدهدوآب ندهد؟!!!آيا اين نمايندگان كه خيلي اشان بجه كشاورزهستندوبعضاًبخاطرآب درگيري وخون بهپا ميشودنمي توانندجواب اين ادعاهاي ...رابدهتد؟
110
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
حاضرم ماهی پنجاه هزار تومن به دولت بدم ولی قیمتا به سال 89 برگرده.ضمنا مثل اینکه این آهنگ خواننده ی لس آنجلسی "معین" که مردم نام داره هم رو آقای رئیس جمهور تاثیر گذاشته مخصوصا اونجاش که میگه "کسی که فرش میبافه نباید رو حصیر باشه"
ناشناس
Finland
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
گل گفتی! باید هر ماه یه چیزی بهشون دستی داد تا فقط دست از سر ملت بردارند! باید سیستم یارانه دهی رو برعکس کرد!
حمید
United States of America
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خدایا به دادمون برس معلوم نیست چه خوابی برامون دیدن ...
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
یک معادله ساده:
هدفمندی=تورم، تورم=کاهش ارزش پول ملی،کاهش ارزش پول ملی=افزایش تقاضا برای خرید ارز و طلاجهت از بین نرفتن ارزش سرمایه =افزايش نرخ ارز و طلا=اقتصاد به زیان ساده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
فقر ريشه كن نمي‏شود آقاي رئيس‏جمهور، فقيرها ريشه‏كن مي‏شوند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خوشم میاد چشماشو بسته هرچی خواسته گفته...همین الان که یارانه 45هزار تومانِ بسیاری از ادارات دولتی حقوق ماهیانه پرسنل رو ندارن بدن و با تاخیر پرداخت میشه ، وای به حال اینکه یارانه 200 تومان بشه."مسخره میاد"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
فعلا که داری مردم ایرانو کلا ریشه کن میکنی........!!!!!!!!
yes
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
هنوز فساد به سطح مطلوب و مورد نظر نرسیده لذا فاز دوم لازم الاجراست...
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
انگار ریس جمهور کس دیگری بوده. و با این آمار ها انگار از دنیایی جدا از دنیایی که ما زندگی می کنیم آمده است
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
چه حرف‌های قشنگی، خدا به خیر کند / چه آب و تاب و چه رنگی، خدا به خیر کند

میان دولت و مجلس دوباره صلح افتاد! / چه شیشه‌ای و چه سنگی، خدا به خیر کند
احمد
United States of America
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
تا کی شعار..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
تا وقتي گوش شنوا هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
تازمانی که به فهم من وتو شک دارند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
كلآ آقاي احمدي نژاد خوب حرف ميزنه ولي بد اجرا ميكنه نكته خنده دار تورم 21درصد حتما در منطقه آنها كه مرفه تر و مركزي تر است تورم هم بسيار پائين تر است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
نه عزیز ! فکر کنم مغازه های سراون کوچه معروف هم رفته تو طرح شهرداری دیگه از اون هم خبری نباشه!!!!!!!!!!!!!!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
من قاطعانه خواهان اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها هستم.دلیلش هم اینه که پس از این همه سال نمی خوام مثل چایی لیپتون هی بریم تو آبجوش و بیام بیرون .بزارید ببینیم یه طرفه بشه. یا می بریم یا ..... از این که بدتر نمی شه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
جناب امير
خيلي ها با همين تفكر به احمدي نژاد راي دادن تا به تعبير شما كار يكطرفه بشه.
ولي اين شد نتيجه اش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
اگر چای لیپتون رو تو اب سرد بزنی فقط خودتو مسخره کردی
ناشناس
-
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آقای رئیس جمهور زمانی که در شورای امنیت علیه ایران قعطنامه علیه ایران صادر می کردند گفتید: 1-که این قعطنامه ها کاغذ پاره ای بیش نیستند2- آنقدر قعطنامه صادر کنند تا قعطنامه دانشان پاره شود. حالا چه شده است که می گویید تحریم روی اقتصاد ایران اثر گذاشته است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
درضمن مي گفت اقتصاد ايران درون زاده و هيچ ربطي به اقتصاد جهاني نداره!!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
قعطه نامه دون پاره شده یهویی سیل راه انداخته کشتی دکتر رو دچار طوفان بحران کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
"کسی که حمله می کند، همیشه برنده است"
مشت اول صد تومان
صدف
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اره دیگه نزدیک انتخاباته و شروع شد مظلوم نمایی اقای رییس جمهور و ..اگه تا قبل از گرونیها میشد ماهی 100 هزار یا 50 هزار تومان حداقل پس انداز کرد حالا باید 2برابرش رو پول دربیاریم تا چرخ زندگیمون بچرخه . اونوقت ایشون میفرمایند که ما نباید فقیر داشته باشیم . مگه میشه با این همه گرونی فقیر نداشته باشیم ؟؟؟.اگه تا 5 سال پیش میتونستیم 10 میلیون رو پولمون بزاریمو صاحب خونه بشیم الان باید با این تورم ها 200 میلیون بزاریم رو پولمون تا خونه دار بشیم . این است زندگی کردن در یک کشور کاملا اسلامی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
شمالم تاجنوبم عشق،
چه خاك وگندمي داره.
شهروند ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آقای مشایی بیخیال ما ملت شو!!!
آقا ما نخواهیم یارانه بگیریم چه کسی رو باید ببینیم.
بابا جون مادرت بیخیال شو!!!!!!!!
احمدی اشتباه کردیم بهت رای دادیم.
البته این حرف در تایید سران فتنه نیست ها.
آنها که اشتباه کردند مملکت رو به آشوب کشاندند .
احمدی نژاد هم اشتباه کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مشانژاد درست تره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
وتو هم يارانه ات را بگير و بخور و بي خيال كه با تفكر تو هم به جايي نمي رسيم
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
هم احمدی نژاد اشتباه کرد و هم موسوی و کروبی ، این وسط دودش فقط در چشم ملت رفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
من به حرف های احمدی نژاد 20 میدم و به عملکردش 0 .حتی اگه میشد زیر صفر به عملکردش میدادم.آقا جون کمر مردم زیر فشار گرونی و تورم خرد شده ، روابط خارجی به هم ریخته ، آلودگی هوا بازم بگم. بگم .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
تا وقتي شما به اين حرف هاي الكي نمره بيست ميدي آش همان است و كاسه همان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
حرف زدن بسيار آسان وسهل است اما رسيدن به آن بسيار بسيار سخت تا به اينجا همه پولداران با چند برابر كردن قيمت اجناس خود حتي با كمتر شدن فروششان سود و درآمدشان چند برابر شده ولي قشر كارگر و حقوق بگير توان خريدش يك دوم تا يك سوم شده شما در جامعه و ميان مردم نيستيد كه درد را ببينيد و حرفهاي قشنگي ميزنيد كه با واقعيت فرسنگها فاصله دارد
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آقای احمدی نژاد اگر بازرسین کل کشور نباشند دولت شما پاگترین نمیشدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
ازنتایج عینی اجرای فازاول هدفمندی می شه به این موارد اشاره کرد:
رشدبیحساب وکتاب تورم
ازبین رفتن تولید
تنبلی وعدم تمایل به کاردربخشی از نیروی انسانی
بی اعتمادی بخشی از جامعه به برنامه های دولت
شعارهای بزرگ وعدم تحقق اهداف تعیین شده برای مردم
درصورت اجرای فاز دوم هدفمندی این اثرمشکلات نسبت به مرحله اول چندین برابرخواهدشدکه احتمال برخوردها واعتراضات را درسطح جامعه به دنبال خواهد داشت.ممکن این درابتدا اتفاق نیفته ولی دربلندمدت اثرش راخواهد گذاشت.باتمام این مشکلات احتمالی که ایجاد خواهدشد دولت با تکرار انجام این عمل دنبال منافع خودازجمله نزدیک شدن به انتخابات برای جمع کردن رای اکثریت طبقه پایین ومتوسط روبه پایین درجامعه است چون این مقدار یارانه نقدی برای این قشرکه تعدادشان درجامعه متاسفانه کم نیست می تونه خیلی سرنوشت ساز باشه باتوجه به اینکه این افراد ازنظر سطح سواد وقدرت تحلیل مسایل بامشکل مواجه هستند وبیشتر بحث زنده موندن براشون مهمه نه نحوه زندگی کردن واثر اینها درانتخابات می تونه تعیین کننده باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
دلال شدن اکثریت جامعه رو هم اضفه کن
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مجلس را داره خام ميكنه كه مرحله دوم فلاكت هدف مند را اجرا كنه خام نشويد همه صحبت ها يك مشت .... بيشتر نبود آن چنان صحبت ميكنه انگار ما توي اين كشور زندگي نمي كنيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
احسنت علي آقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مجلس قبول نمیکنه.چون تبعاتش مشخصه.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خدایا نجاتمون بده از این بدبخنی هایی که دامنگیره جوون پیر و زن و مرد وهمه وهمه شده خدایا خودت نظری بینداز و قدرت مبارزه با وضعیت فعلی و تغییر مثبت به ما مردم شریف عنایت فرما مردم بدبخت شدند فقر و ....... بیداد میکند تاریخ بعد از اینها خواهد گفت:
ناشناس
United States of America
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
ما سرنوشت هیچ قومی را عوض نمی کنیم مگر به دست خودشان . قرآن مجید .سورشو یادم نیست
دی دی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
رعد/ 11 ...«انّ الله لا يُغيِّرُ ما بقوم حتّي يغيّرو ما بانفسهم»خداوند سرنوشت هيچ قومي و «ملّتي» را تغيير نمي دهد مگر آنكه آنها خود تغيير دهند،
وحدت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
آفرین یه ناشناس 12:15 .
انقدر بگیم و یگیم شاید متوجه معنی سوزه قرآن بشیم!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
هدف رئيس جمهور اينه که اون مقدار پولي هم که تو بانکها هست را به باد بدهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
هشدار هشدار
مواظب قالي هايتان باشيد كه امروز و فردا از زيرتان كشيده مي شود و سفره روي قالي را به سرتان مي پيچند
احمد
Germany
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
سلام بر تو ؛ ا ى مر د انقلاب . سلام بر مر د م مستقل و انقلا بى ا ير ا ن . احمد .
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
جناب آقاي احمد...،نظر به سوابق جنابعالي و شايستگي ها و تجارب و توانايي جنابعالي به سمت معاونت اب دوغ خيار منصوب ميگرديد

فقط شماره حسابتو شماره مليتم بده اجرت كامنت گزاري براتون واريز بشه
محمود
ناشناس
Finland
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
احمد تو چه جوری اینجوری تایپ می کنی؟ همیشه تایپت با بقیه فرق داره!
ناشناس
United States of America
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
با فيلتر شكن اومدي ؟؟؟؟ يا واقعا اونور آبي ؟؟؟ آهان با دكتر رفتي ولي جا موندي !!!!! ولي خوبه كه بازم وفاداريا ا ا ا
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
داداش دمت گرم!
انصافا چهارتا از کامنتهای بالا رو خوندی؟ خداییش؟
علیک سام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
چرا با وی پی ان اومدی؟!!
از اینترنت ملی استفاده میکنی؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
احمد آقا! مطمئنی نظرتو تو صفحه خودش گذاشتی!یعنی میگم شاید نظرت مربوط به یه مطلب دیگه بوده ها. والا!!!
انقلاب 57
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
احمد آقا منظورت از "مرد انقلاب "دقیقا" کدوم انقلاب بود ؟؟؟
ما که از ایشون سوابق انقلابی ندیدیم . البته اگر منظورت انقلاب ونزوئلا و اینجور جاها باشه ما خبر نداریم.
بینا بصیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
راستی نگفتی چرا با فیلترشکن میایی؟ میخوای نشناسنت؟ خوب بعد چظوری ثابت می کنی این رو تو نوشتی که پولت رو بدن؟
البته اگه منم همچین چیزی مینوشتم ترجیح میدادم کسی نشناستم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
نه جناب رئیس جمهور!!!!!
فقر ریشه کن نمیشه .....
فقرا ریشه کن میشن!!!!!!
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
ها ها ها!! تراز هدفمندي مثبت است! فكر ميكنه ملت چيزي نمي فهمند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
حامدجان مثبته !!! اگه مثبت نبود چای کیلویی نه هزارتومان نمیشد سی ونه هزارتومان!!!!!!!!!!!!!!!!!
خرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
چیزی که متاسفانه مسولین ما ندارند خرد است وقتی ما از برنامه و طرح صحبت میکنیم باید براساس برنامه ریزی دقیقی باشد که فرایند عقلی در آن دخیل بوده باشد و درآن تصمیم گیری ها هم با توجه به قیودات کمی و کیفی صورت گرفته باشد نه براساس تخیلات انتزاعی و بدور از واقعیات.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
من میگم کاش این آقای رئیس جمهور اول تعریفی از زندگی خوب و فقر داشته باشن تا شاید طبق حساب کتاب اون ما العان وضعمون خوبه و خومون نمیدانیم.
بخدا هرچی فکر کردم همین به ذهنم رسید.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
حرف های رئیس جمهور همیشه در دل مستضعفین میشینه! من اعتقاد دارم اگ مغول ها به ایران حمله نمی کردن همه برنامه های دکتر عملی بود! ولی حیف که از اسکندر و تیمور و چنگیز تا هاشمی و خاتمی نذاشتن برنامه های دکتر درست اجرا شه!
حصار خونگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
ضمنا" کج بودن زمین هم در درست اجرا نشدن برنامه های ایشون موثر بوده. وگرنه طرحهای ایشون که پدیده هزاره سوم هستند تو دنیا تکه ( خوش به حال دنیا ) !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
کمر مردم زیر بار اینهمه مهمرورزیهات شکست جناب دولت عدالت گستر!!!!!
تورو خدا تموم کن اینهمه مهرورزیتو !!
ما ازت مهربونی نخوایم باید کی رو ببینیم؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
همون حصیرو واسه ما بذار قالی پیشکش حضرتعالی!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
کسی میدونه که دکتر بعد از مجلس به کجا و برای چه کاری تشریف بردند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
رفت نقشه قالي رو بده برامون ببافن!!
ملا نصرالدین
Slovenia
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
این اقا چرا از وضعیت نفت بر سر سفره ها هیچ اماری نداد
ناشناس
United Arab Emirates
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
اون موقع میگفت نفت رو میاره سر سفره نگو سفره ما رو با سفره نفتی اشتباهی گرفته بود لوله نفت رو اورد عوضش هر چی تو سفره بود به جای نفت از رو سفره کشید برد
ناشناس
Germany
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آقا تازه داشتیم تنمون رو به این حصیر عادت میدادیم. اینم می خوای ببری!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
نترس دوست عزیز. منظور ایشون استفاده ابزاری از آخرین ترانه معین بود.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
میخوای راحت باشی برو رو خاک بخواب فک نکنم حصیرتو 3-4 ماه بیشتر بتونی زیرت نگه داری ... مقاومت هم بیفایدس تسلیم شو حصیرتو داوطلبانه تسلیم کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آقای رئیس جمهور ، اگر جنابعالی بجای پرداخت پول نقد به مردم و هشت سال درگیری کینه توزانه و خودخواهانه با شهرداری تهران ، راه اندازی خطوط مترو را سر و سامان داده بودید هم اکنون بر اثر آلودگی هوا هزاران نفر سینه قبرستان نمی آرمیدند . مدیریت آلودگی و ترافیک در تهران و شهرهای بزرگ نماد و سمبل مدیریت ناکارآمد و احساسی شما و دولتتان در هشت سال گذشته است . هم اکنون هم بهترین راه حلتان برای شهر تعطیلی آن و زوج و فرد کردن خودروها و پاک کردن اصل صورت مسئله است . هدفمندی یارانه ای که نهایتش تولید بنزین غیر استاندارد و مرگ شهروندان است در اصل هزینه کفن و دفن آنهاست .
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مملکت با تدبیر درست میشه نه با شعار.هدفمندی تصمیمی هست که دولت اینده باید اجراش کنه اخلاقا جناب احمدی نژاد نباید براش تصمیم بگیره
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
گوینده بر چه اساسی مدعی است این دولت صادقانه ترین دولت است ؟ اگر معیار صدق و کذب این سخن از نوع خود ادعا باشد یعنی با ترازوی معیوب به ارزیابی نشستن .
زمانی می توان این گزاره را درست دانست که گوینده اش در آزمون صداقت سربلند بیرون آمده باشد .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
من امروز فهمیدم ما درمملکت چیزی به نام مشکل وجود ندارد فقط مشکل مملکت ما بلوطهای زیر درختان است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
اون هم كه با لطف مديريت مدبرانه كلا در حال نابودي است زياد نگران نباشيد.تا چند سال ديگه با همين وضع پيش بريم جنگل بلوطي هم باقي نمي مونه كه بلوطش بخواد بريزه زمين و فكر دكتر رو پريشون كنه!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
مشکل نداریم و دوشواری هم نداریم ...
جنگل بیابانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
الکی که مدرک دکترا بهشون ندادن! ببینید چه خوب ما را روشن کردند که مشکل چیست و کجاست!!!
ناشناس
United States of America
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
کاش کواکبیان و فلاحت پیشه در این مجلس بودند تا به همراه مطهری جواب این رییس جمهور رو میدادند
آرش
United States of America
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
نقدینگی از 25 درصد به 19 درصد رسید!! مگه واحد نقدینگی درصده؟؟
منظورت رشد نقدینگی بود دیگه؟ یعنی بجا 25 درصد رشد حالا 19 درصد رشد میکنه، این افتخار داره ؟؟
درحالی که درآمدهای صادراتی ما کم شده نقدینگیمون هنوز داره زیاد میشه،اونم با نرخ 19 درصد ؛ یعنی بازهم تورم
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
شمالم تا جنوبم عشق چه خاک و گندمی دارم

صدام یاری کن باید بگم چه مردمی دارم

بگم این حق هیچکس نیست که با ثروت فقیر باشه

کسی که فرش می بافه نباید رو حصیر باشه

اگر چه سختی از انسان یه کوه درد میسازه

ولی از مردم ما درد داره یک مرد میسازه

شمالم تا جنوبم عشق چه خاک و گندمی دارم

صدام یاری کنه باید بگم چه مردمی دارم

نگام کن بچه های کار چه جور تو آب و آتیشن

تو این روزهای سخت کمک خرج پدر میشن

من و تو مردمی هستیم که گنج از رنج میسازیم

به این تاریخ خورشیدی به این فرهنگ مینازیم

من و تو مردمی هستیم که آینده تو مشت ماست

که از هفتاد نسل قبل هزار اسطوره پشت ماست

شمالم تا جنوبم عشق چه خاک و گندمی دارم

صدام یاری کن باید بگم چه مردمی دارم
mansoor
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
به گزارش خانه ملت، آقای احمدی نژاد پس از پایان سخنرانی خود، مجلس را ترک کرد :)
ناشناس
France
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
رئس جمهور ما به احتمال بازم هاله ای ! از نور ! دیده .... راحتش بذارید .....بذار این حصیر رو هم با خودش ببره ما که حرفی برا گفتن نداریم!!!!!!!!!!!!!!!! امان از مردمی که در سرنوشت خود دخیل نیستند..... مگه خدا در قران نمیگه من سرنوشت هیچ قومی رو تغییر نمیدم مگر خود آن قوم خودشان وارد عمل شوند.... این نتیجه انتخاب خودتون بود .... البته اگر رای شما رای شما بود برادر جان!
توجه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
عکس صفحه فیسبوک دکتر
همون عکس که پشتش "هاله نوره"!!!
من موندم این چی درمورد خودش فکر میکنه؟!
اختیاردار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
نه والله تقصیر ما نبود. مشکل از حساب و کتاب ضعیف و علط بود.
بی بصیرت
United States of America
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
راست میگه ریشه فقیران کنده خواهد شد فقط متمکنین میمانند سرمایه عظیم خدادی برخودشان و عزیز کرده هاشان
آینده نگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
به نظرم همه حرف های ریاست جمهور صحیح و بجا بود
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
آهای ملت بیدار شید و بیایید به نامزد مورد نظر دکتر رای بدید تا این مسیر رو تا ظهور آقا امام زمان ادامه بدیم
حال نگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خداوکیلی اشتباهی مثبت دادم.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
خدایا با کی شدیم 70 میلیون ؟
سعید
Canada
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
فکر کنم تو بیشتر از بقیه به دکتر چشم پزشک نیاز داری
ثابت و استوار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
شمایی که ختی تا 2 سال بعد رو نمیتونی ببینی چطور اسمت " آینده نگره " شده؟؟؟
آهان فهمیدم : کور و چراغعلی یا کچل و زلفعلی!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
قربونت تو بیدار شدی بسه بذار بقیه بخوابن
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خیلی جالبه ریس جمهور احساس کرده تو موقعیت اپوزیسونه از کی داره انتقاد میکنه.همه چی دست خود ریس جمهور بوده دیگه
خمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
یکی از خدمات بزرگ آقای رئیس جمهوررا می توانید در مقاله زیر ملاحظه نمائید !
http://fararu.com/fa/news/138692/هشدار-خودروسازها-به-مصرف-متانول-در-بنزین
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مملکت با تدبیر درست میشه نه با شعار.هدفمندی تصمیمی هست که دولت اینده باید اجراش کنه اخلاقا جناب احمدی نژاد نباید براش تصمیم بگیره
ممد قلی
Canada
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
فکر کنم احمدی نژاد تو ماشین حین رفتن به مجلس معین گوش میداده...!!!! کسی که فرش میبافه نباید رو حصیر بشینه...!!؟؟
جواب
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
نه جونم.طبق اخبار حول اسفندیار م. تو نیویورک اومده براشون خونده.
مارو درازگوش فرض کردن.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
کاملا درسته با اجرای این طرحها فقرا همه می میرند فقر ریشه کن میشه
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
خیلی با حال گفتی ،کلا فقر به این شکل ریشه کن خواهد شد
دکتر
Finland
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خدایا فقط به تو پناه می برم
محقق
Germany
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
با سلام با عنایت به بذل محبت آقای دکتر احمدی نژاد فقط سوالات یک زن مسن بیمار را بازگو می کنم که نه سیاسی است و نه غیر واقعی . روزی 52 قرص می خورم و به انواع بیماری ها مبتلا هستم و بیکارم و شوهرم بیکار است ورشکسته و بی آبرو شده ایم . هر چه قرض می کنم بدهی عمل بیمارستان ها را می دهم و قرص می خورم و آزمایشگاه می روم. هیچ ارگانی تا کنون از من نپرسیده است آیا به کمک احتیاج داری ! دکترها به من می گویند مرده متحرک . و وقتی هم به مقامی مراجعه نمودم فرمودند کاری از دست من ساخته نیست. مکاتباتم موجود است. فقط در انتظارم بمیرم و از این روزگار سخت راحت شوم. در قدیم گفته اند افرادی خیر بوده اند که افرادی امثال ما کمک می کردند اما ظاهرا دولت آنها را هم شناسائی و در خدمت اهداف کلی خود گرفته و ما نیز از این قشر دلسوز نیز بی نصیب مانده ایم. 09121795648
ناشناس
-
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
در هشت سال گذشته مگر از برنامه ریزی خبری نبود با توجه به آن ظرفیبتها اگر مسایل در تمام موارد درست بودندما اکنون باید اثرات آنها را میدیدیم طرح موارد تکراری واینکه هر جا چه برای آبادانی و پیشرفت برنامه دادن دیدیم که وضع بدتر شد وحالا هیچ کس وهیچ مرجعی نیامده نقد کند که چرا مثلا اقتصاداین کشور سه دهه استکه بی سامانه ویا مثلا اگر روی آوردن به معادن ویا هر منبع دیگر جهت پیشرفت همراه با نابودی بخشهای دیگر مثلا نابودی محیط زیست یا رانت خواری میشود نا کارآمدیها را همه دلسوزان میدانند وراه برون رفت از آنرا اما درایت مدیریت و شجاعت کافی وجود ندارد.
mashan
Finland
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
بايد بافنده فرش نفيس روي فرش ماشيني دست دوم بنشيند و صادر كننده خاويار فقط اسمش را بداند. پسرم رسم روزگار ايرانيه!!!!!!!!!! تابي جان لطفاً سانسور نكن براي همين است كه دولتمردان براي تعريف از مردم ايران از كلمه نجيب استفاده ميكنند!!!!!
مردم فهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
اگه نجیب نبودیم که روزگارمون این نبود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
نجيب يعني سهل الوصول
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
الهی ! دلم خیلی کباب شد. صادق ترین دولت چرا این همه بهش گیر میدن نمیذارن کار کنه؟ بعدش هم کلی هنوز از دوره ایشان باقی است و قرار است همه مشکلات بانکی، زمینی؛ هوایی، جنگلی؛ معدنی؛ پولی و خلاصه دنیوی و اخروی مردم را حل کنه؟ آخه چرا نمیذرید خائنها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خدايا شر خائنين به اين مملكت رو از سر اين ملت كم كن!
جنتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
حرف کاندیدای منتصب من و نزن!!!
ایرانی بدبخت شده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
الهی آمین.
ناشناس
United States of America
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
منفی ها یعنی شر خائنین را زیاد کند؟
مرتضی خاکپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
حرف ها ی رئیس جمهور محترم در مجلس درست و طرح ها خوب است و باید به شجاعت دولت تبریک گفت .
1- peace4khakpour.persianblog.ir/‏
peace23khakpour.persianblog.ir/‏
طرح در وبلاک من باید که اجرایی شود .
و انتقال مستقیم آب ( انتقال آب دریای خزر به خلیج فارس و بالعکس ) و به دریاچه ها . و بدون تصفیه . که هم نیاز به این کار نیست و هم انتقال آب سریعتر انجام می شود و هم هزینه خیلی کمتری دارد .
و با استفاده از این لوله ها فاضلآب ها را به خلیج فارس بفرستیم .
و دریاچه ها و تالاب های کم آب و خشک شده را پر آب کنیم . آی شور برای زمین شور . و آب شیرین برای زمین شرب و کشاورزی .
و آب شیرین شرب و کشاورزی کل ایران را از رود ها و سد ها تامین کنیم .
و این طرح اگراجرا شود دریاچه ارومیه را از خشکی و منطقه را از طوفان نمک واهالی رااز فرار از منطقه نجات می دهد ؟!
راه دیگری وجود ندارد ؟!
2- رسیدگی به درمان جانبازان و خانواده شهید و پرداخت مستمری حقوق به رزمنده های جبهه و جنگ هیچ بار مالی برای دولت ندارد و مجلس محترم و دولت محترم می توانند از دیگر ثروت سرزمینی به این نجات دهندگان ایران از دست اجانب رسیدگی کنند ( در یک روز . نه بیشتر ) و حتی این قشر از جامعه با این ثروت سرزمینی که در اختیارشان قرار می دهیم می توانند به کل جامعه کمک و یاری هم برسانند .
فقط باید این باور را داشته باشیم که اگر این رزمنده ها دلاوری و جانفشانی نمی کردند:
چه بر سر ایران می آمد ؟!
و این میز ها الآن در دست چه کسانی می بود .
و چند پرچم در ایران افراشته می شد ؟!
و پرچم های ایر ان چه رنگی داشتند ؟!
و پرچم های ایران چه نقشی داشتند ؟‍
بیاییم دین خود را به این رزمنده ها ادا کنیم ؟!
ما به این رزمنده ها بدهکاریم . ؟!
کارتون
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اسمت رو دیدن.
فردا برو نهاد جیره ات و بگیر از گشنگی نمیری.
pili
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آقای رئیس جمهور بهتر بود گزارشی از نتیجه اجرای مرحله اول هدفمندی ارائه می داد بعد تقاضای اجرای مرحله دوم را می کرد. البته گزارش بر اساس آمار های واقعی نه اعداد من درآوردی. مردم در مرحله اول بسیار فقیر شده اند و کمر تولید در کشور شکسته شده. شما می توانید از تبلیغات صدا و سیما هم این موضوع را متوجه شوید. صنایعی که در سال گذشته تولیداتشان را در صدا و سیما تبلیغ می کردند ، یا تعطیل شده یا دجار بحران شده اند. تبلیغات صدا و سیما فقط منحصر به هراه اول و ایرانسل و رایتل شده است. تولیداتی در کشور نداریم که تبلیغ بشوند. این است نتیجه هدفمندی آقای احمدی نژاد.
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
وقتی آقای رییس جمهور صحبت میکردن وآمار میدادن یه لحظه فکر کردم داریم تو سوییس زندگی میکنیم و جزء خوشبخترین مردم جهانیم!!!!!!!!
میرمهدی رهسپار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
منظورت محمود احمدی نژاده دیگه ؟؟؟
یا لثارات
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
شعار شعار ،کلی گویی ، فرار از واقعیت ......
ebrahim
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
ایران در سال 83 -84 کشوری بود جوان، در شیب صعود، انگیزه متخصصین برای بازگشت فراوان، احساس ازادی اجتماعی و سیاسی مقبول، رهبری در اوج اقتدار و پر یاور، سابقون انقلاب محترم، دروغ مذموم، خالی بندی ممنوع و بی ابرو، متخصصین شناخته شده و امتحان پس داده در راس امور، دشمن منفعل، همسایه ها متعامل، و ...
این مملت را دادیم به کسانی که تخصصشان (اگر واقعی باشد و دوپینگی دکترا نگرفته باشند) ترافیک شهری بود و تنها هنرشان دوربرگردانهای خطرزایی بود. بی تخصص اقتصادی، جراحی مغز اقتصاد را شروع کردند. و امد ان بلایی بر سر اقتصاد که از بس عظیم است باورش سخت است. مانده ام خدا نکند قحطی سالهای جنگ جهانی را دوباره تجربه کنیم.
رضا
United States of America
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
بخدا قسم من تو عمرم اینجور گرونی ندیده بودم!!!نه من ونه همه مردم آخه تو کدوم کشور دنیا در عرض چند ماه همه چی سه یا چهار برابر میشه... واقعا با چه رویی ملت رو سر کار گذاشتن ایشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
بخدا از ترس گرونی بازار نمیرم سراغ پوشاک که اصلا و ابدا برای میوه و سبزی هفته ای ده روز یکبار با حقوق بازنشستگی چه خاکی بسرمان بریزیم
ناشناس
Germany
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
این همه احمدی نژاد ستیزی برای چیست بابا ایشان حرفهای درستی هم میزند تحت تاثیر جو نباشید
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
تو هم راس میگی این همه مردم که نظر میدن جو گیر شدن بجز تو .!!!!!!
عقل هم خوبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
جان ؟؟؟؟؟؟؟؟
مهران
United States of America
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
ماشالا رئیس جمهور چقد خوب آهنگا رو گوش میکنن. قبلا یه بنده خدایی اینو خونده بود که "مردمی که قالی می‌بافند نباید روی حصیر زندگی کنند"!البته تو سازمان مللم که گفتن تصور کن دنیایی رو که توش جنگ نباشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اقاي احمدي نژاد ازخواب بيدار شو 8سال تمام شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
از ما كه گذشت ايشالا آيندگان عبرت بگيرن
ما قربوني چي شديم ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اگه هر نفر در روز نصف لواش بخوره دیگه فقیر نیست. با این حساب راست گفته دیگه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
یکی به احمدی نژاد بگه که ضریب جینی چطور کاهش یافته است شاید هم می داند ولی راه سفسطه را پیش گرفته است . ضریب جینی اختلاف بین داراها و ندارها را در جامعه نشون می دهد هرچه مقدار آن کاهش یابد وضعیت شاید روبه بهبودی خواهد رفت . ولی در حال حاظر در ایران کاهش ضریب بخاطر دارا شدن فقرا و کم درآمدها نیست ، بلکه بخاطر فقیرتر شدن داراهاست که بر تعداد ندارها افزوده و در نتیجه اختلاف نیز کاهش یافته است .
دلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
به نسبت افزایش واردات از چین.
در اصل ضریب چینی است!
ناشناس
Australia
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
من نمیدونم به جای اینهمه جر و بحث بیفایده چرا بصورت علمی بحث نمی کنیم؟! یکی به من بگه آقای احمدی نژاد اطلاعات مربوط به ضریب جینی رو از کجا آورده؟ مگه نمی گیم این اطلاعات غلطه خوب باید ثابت کنیم که غلطه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اول باید درستش را ثابت کرد
نابغه
امیر
United Arab Emirates
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
8 سال است که سکان اداره کشور دست شماست هیچ کاری نکردید جز خرابتر شدن اوضاع ولی هنوز می گویید باید این کار را بکنیم آن کار را نکنیم خوب چرا عمل نکردید چرا اوضاع اقتصادی بدتر شده بهتر نشده است؟!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
حرف های رئیس جمهور همیشه در دل مستضعفین میشینه! من اعتقاد دارم اگ مغول ها به ایران حمله نمی کردن همه برنامه های دکتر عملی بود! ولی حیف که از اسکندر و تیمور و چنگیز تا هاشمی و خاتمی نذاشتن برنامه های دکتر درست اجرا شه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
از آن طرف باید به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که تقاضا برای کالاهایی که ارزش کمتری دارند به مانند طلا و ارز کمتر شود.


اعتراف از این صریح تر ندیده ام
که عامل خرابی بازار ارز و طلا دولت پاکدست است
ناشناس
Germany
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
دکتر کاملا درست گفته البته یک کم جملش باید دستکاری بشه به این صورت
"اگر مرحله دوم هدفمندی اجرا شود مردم ایران کل یوم ریشه کن میشوند"
تمدن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
كسي كه قالي مي بافه نبايد رو حصير باشه . اينكه آهنگ جديد معين . احتمالا معين رو احمدي نژاد تاثير گذاشته.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
90% نظرها احساسی و از روی آگاهی نداشتنه.یه عده تبلیغات منفی میکنن و یه عده هم که سر در نمیارن فکر میکنن که بله،درسته.بابا دولت همون دولته ،بخدا قسم هنوز هم پاکترین دولته .همه چیز رو با هم قاطی نکنید .خیلی از مشکلات زیر سر سرمایه داران مانده از بیت الماله که دیگه به بیت المال دسترسی ندارن.بعضی ها هم که عقده ای هستن چون از قدرت کنار گذاشته شده اند مدام دولت رو میکوبن چون طاقت دوری از قدرت و بیت المال رو ندارن.
تمدن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
كسي كه قالي مي بافه نبايد رو حصير باشه . اينكه آهنگ جديد معين . احتمالا معين رو احمدي نژاد تاثير گذاشته.
ناشناس
United States of America
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
البته فقر ریشه کن نمیشه...فقیر ریشه کن میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
حالا آمدیم و هدفمندی تا ته اجرا شد و مردم هیچی نگفتند خودتان پیش خودتان چه فکر میکنید.
کورش
Germany
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
هدفمندی کامل اجرا شود فقر ریشه کن می شود / کسی که حمله می کند ، همیشه برنده است / نباید مردمی که قالی می بافند روی حصیر بنشینند . خواننده گان و صاحب نظران منصف ؛ همان گونه که می دانید ، طرح نظرات مخالفان در یک جامعه ی دموکراتیک ، مستقل و انقلابی مانند ایران و قائل به گفت و شنید ، یک روال طبیعی است . نه شجاعت می خواهد ، و نه جسارت و قهرمانی . در حقیقت هر کسی حرفش را می زند . دیگر ی هم می شنود . و اگر پاسخی داشت و یا داشتند می دهند . اما در جامعه ای که حرف گفت و شنید را از خود سلب کرده است ؟ در این جامعه دیگر امکان وجود تشکل های ویژه ی فکری و نهادینه شده ی اجتماعی ممکن نخواهد بود .! چرا که ؛ اگر کسی و یا کسانی به خواهند و یا بنا را بر این بگذارند و بتوانند فکر اندیشه ورزی در جامعه ی امروزی مان ایران را در پستوها ی بی رحم سکوت با ضرب آهنگ تک گوئی های خود ؛ به هاشیه بکشانند - متاسفانه در بهترین حالت این افراد با این نوع مکانیسم های اجتماعی و.... ابداعی شان ،! تنها در منش و رفتار های خود یک حالت را تجربه کرده اند و بس . مخاطبین عزیز ؛ این را هم عرض بکنم که در یک جامعه امکان ستیز هست ، گاه نیست . اما وقتی این امکان وجود داشته باشد عملا کار تمامی افراد جامعه از بالا تا پائین به بر خوردهای شخصی و گاه خصمانه ی فردی و اجتماعی و.....می کشد .! اما وقتی این امکان ستیز در جامعه بکلی وجود نداشته باشد و یا از میان رفته باشد ؛ بنا براین ، ستیز ، تک گویی ها ، اختناق و ترس و سکوت و محافظه کاری و تسلیم و تمرد و فرصت طلبی و دریوزه و اخت شدن با فاجعه و اضطراب و نابسامانی هانی اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و.....و هزار درد بی درمان دیگر از میان خواهند رفت و وجود نخواهد داشت .کورش .
تبریزی
Germany
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اگر هدفمندی یارانه ها کامل اجراشودفقراازبین میروند درنتیجه فقر نیز ریشه کن میشود پیش بینی آقایان درست از آب در میاید خحالت خوب چیزیه
نام آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
به جای این بی احترامیهابه همدیگر"مردم به دولت-دولت به مردم-مجلس به دولت-دولت به مجلس.."بیاییم وشهامت به خرج داده واشکالات رامردمردونه بپزیریم وازادامه این اختلافات مشکلی ازمشکلات مامردم حل نمی شودوبه سودهیچ کس ازماهانیست ودوداین اختلافات فقط به چشم ملت می رود.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
من سند دارم که بهبهانی وزیر راه سابق چگونه قرارداد 12 میلیارد یورویی ساخت راه آهن سراسری (فاینانس) به شرکت سیتیک چین (البته با سه برابر قیمت پیمانکار داخلی) داد و ......پس چرا میگیم دولت پاک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
چه سخنان زیبا و جذابی... این آقا کاش رئیس جمهور این کشور می شدند...کجایید تا بهتون رای بدیم
تمدن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
كسي كه قالي مي بافه نبايد رو حصير باشه . اينكه آهنگ جديد معين . احتمالا معين رو احمدي نژاد تاثير گذاشته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اِ شعر معین رو خونده تو صحن مجلس.
کسی که فرش می بافه نباید رو حصیر باشه.
فرخ
Germany
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
در بوران سرد زمان ،
آدمیزاد به آسمان تیره گون چشم دوخت
و با آوایی نژند پرسید :
آیا در آن فراز کسی است ؟
فرخ.
علی 21
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اقا ی رییس جمهور انگاراین 5/7سال کجا تشریف داشتین مگر قوه اجرایی در دستتان نبود خیلی ببخشید ما یک پیشنهاد به 4طرح شما اضافه میکنیم وان این است که اگر ایران بی مسولینی مثل شماها باشد شاید وضعش از این بهتر بود ؟
اسماعيل
United States of America
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
بابا شما خيلي قدرنشناسيد راست گفته ديگه فقر ريشه كن ميشه يعني به كل فيقري نمي مونه همه از گرسنگي ميميريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
محمود درست گفته که نمیزاریم تو این مملکت فقیری بمونه با این گرانی و تورم دویست درصد هیچ فقیری پیدا نمیشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خوب بود ریس جمهوراز تورم 70در صد صحبت می کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
امروز فهمیدم احمدی نژاد هم اهنگهای معین را گوش میده تیطر اول را بخونید (نباید مردمی که قالی می‌بافند روی حصیر بنشینند )
شامار
United States of America
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
فعلا از این چند میلیون هکتار صد مترش رو به من بده تا یه الونک درست کنم بقیه سهمیه ام هم تقدیم میکنم به اونهایی که آن شب شام هم نداشتند
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
امروز تو اخبار یه بخشایی رو پخش میکرد یکی از آشنا ها گفت یا ابلفضل میخواد بره سراغ جنگلا و مراتع...احتمالا به زودی شاهد نابودی جنگلا با سرعتی چند برابر این 8 سال خواهیم بود...
ناشناس
Finland
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
دقیقاً، این تحفه حالا که آمریکا و اسرائیل علیرغم همه آنتریک هاش هنوز به ایران حمله نکردند تا شخصاً باقیمانده مملکت رو نابود نکنه و خیالش راحت نشه ول کن ماجرا نیست!
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
منظور آقای احمدی نژاد اینه که با اجرای فاز دوم فقیرها از گرسنگی می میرند و فقر ریشه کن می شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
فقرریشه کن نمی شود فقرا واکثرملت ریشه کن می شوند
ایوب
Australia
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
ما را به خیر تو امیدی نیست، شر مرسان!!!
حمید رضا اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
سلام صددرصد مخالف اجرای مرحله دوم یارانه ها هستیم چون باعث تنبل شدن قشرکارگر و کشاورز میشود ویک عزیزی که در روستا و12 تا فرزند دارد دیگر نیازی به کارکردن نخواهد داشت و درآمد یارانه اش از حقوق بگیرها بیشتر خواهد شد وباید ازخارج محصولات کشاورزی وارد کنیم و کارگر وارد کنیم ضمنا کسی که خدای ناکرده ایاش و یا قمارباز است وروزی زن و بچه اش را به هدر می دهد و فقیر مانده ،گناه دیگران چیست که شب و روز کارمیکنند تا پولی را جمع آوردی کرده برای آینده تحصیلی و ازدواج فرزندانش
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آقاي محترم قيمت كالاها الان كه هدفمندي مرحله اول يارانه ها اجرا شده دوبرابر يا سه برابر شده بعد از آغز مرحله دومش يارانه ها قيمت كالاها چي ميشه اون وقت بايد قشر ضعيف جامعه بره بميره ديگه آقاي محترم ما راضي هستيم يارانه ها كلا قطع شه اما قيمت كالا ها به 2سال پيش برگرده ولش كنين اين همه دروغ بازي رو
حمید
Netherlands (Kingdom of the)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
از آقای رییس جمهور بسیار سپاسگزاریم که با آمار دقیقشون ما رو از "توهم تورم "و نگرانی در این مورد خارج کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
کسی که حمله میکنه همیشه پیروز است!
مثل رییس جمهور در:
-پرونده هسته ای
-خارج کردن دلار از سبد ارزی
-آوردن نفت بر سفره
-اعلام اسامی مفسدین اقتصادی
-تغییر ساختار سازمان ملل وشورای امنیت
-آوردن ارزش دلار به زیر نهصد تومان
-مدیریت جهان
-آزادی جوانان که چی بپوشند و...
ناشناس
United Arab Emirates
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
کسی که فرش میبافه نباید رو حصیر باشه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
چند ماه دیگه مونده 6 ماه؟
گمنام
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آقای ریس جمهور کاری کردید که حالمان از آمار به هم می خورد آقای ریس جمهور ما با شما مخالفیم
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مردمی که قالی می بافند
می دانند که چه کسانی خالی می بافند.....
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
امیدوارم تا 200 روز آینده به جای حصیر رو خاک نشینم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
چهار طرح بزرگ ! از قدیم گفتن که سنگ بزرگ علامت نزدن هست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
دیگه همه ازت خسته شدن حتی طرفدارات تروخدا برو
یک دوست
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
این عده برای رای هر کاری می کنن، آهنگ معین که کمترین این کارها می تونه باشه. مگه نگفتن با مردم اسراییل دوستن؟ حالا صبر کنین و ببینین چه چیزهای دیگه ای هم از بساطشون رو کنن
واسه یه مشت رای ...
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
ببخشید مردم که از پشت کوه نیامده اند که ندانند تورم و گرانی چیست و بقول معروف ننجون من که سواد نداره میدونه که تورم چیه. دیگر اینکه این امار و ارقامی که ارایه میکنند فقط بدرد خودشان میخورد و خودشان را با ان دلخوش میکنند
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
خدیا آخر عاقبت همه را ختم بخیر کن
یا قاضی الحاجات
یا الرحم الراحمین
ارحم ضعفنا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
اقای دکتر دلت نمیخواد یک مسافرت جند روزه به ونزوئلا و کوبا بزنی والله حال جاوز خوب نیست پس دوستی برای چه زمانیه چند روزی برو کشورهای لاتین زبان و جند روز باقی مانده را هم صرف سفرهای استانی کن و مشکلات را برای دولت بعدی واگذار کن والله خوبیت نداره همه امورات مملکتی و مدیریت جهانی را دولت شما تنهائی انجام دهد ا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
"باید به سطح چند کشور اول دنیا برسیم!"... خدا را شکر رسیده ایم! در خیلی از زمینه ها در جهان اولیم: راهپیمایی، فساد، فقر، دروغ، ریا، تملق، ترس، زندان، بدبختی، فلاکت، نکبت،
خروش
United States of America
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
خدایا یعنی بازم باید گول بخوریم؟
mobin
United States of America
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
خـلــــــــــــــــــــایق هر چـــــــی لـــــــــــــــــایق...
شیخ اجل سعدی شیرازی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
تن منو تو گور لرزوندی احمدی نژاد با این سخنرانیت. فقط بزار با یک بیت که هفتصد سال پیش سرودم جوابتو بدم:
سعدیا (محمودا) گرچه سخندان و سخن پردازی---------- به عمل کار بر آید به سخنرانی نیست.
ناشناس
Canada
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
ای خداااااا! به کی پناه برد از دست آدم پررو و بی...!!!!! به خدا دارم از حرص میترکم.
عماد هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
وقتی راهکارهای ارائه شده در جلسه رییس جمهور و مجلس را در رسانه ها دیدم و شنیدم کما فی السابق نور امید و دلخوشی مفرطی بند بند وجودم را در هم درنوردید تا حدی که کمی تا قسمتی لرزیدم و همسرم ظن داشت که مجددا چاییده ام. چون در این سالها تقریبا مطمئن شده ام که هر آنچه رییس جمهور بفرمایند قطعا خواهد شد. چه خودش چه برعکسش. قس علیهذا مطمئنا و به احتمال صد و نود درصد این پیشنهادات ایشان در مورد مرتع و بلوط و زمین و جنگل نیز هم مثل طرحهای سابق دیگر دولت مانند:
• انتقال آب دریای خزر به کویر مرکزی،
• انتقال یک میلیون تومان به حساب هر نوزاد ایرانی،
• انتقال 5 میلیون کارمند و ساکن تهران به منازل پدری در اصفهان ، شیراز و ... تا پایان مرداد 90،
• انتقال کار از اداره به منزل یا همان دورکاری ،
• انتقال نفت به سر سفره ،
• انتقال همه مستاجران به خانه مهر ویلایی خود ،
• انتقال مسافران شمال از جاده چالوس به اتوبان چینی ساز تهران شمال،
• انتقال 2 میلیون چشمه "دست به آب" شیک و "بو نده" از فرنگ به مراکز بین راهی توسط ایتالیاییها در زمان رئاست مهندس مدیر و مدبر بر سازمان گردشگری،
• انتقال قریب به دویست هزار نفر بیکار به درون خانواده دولت آنهم در آستانه نوروز و انتخابات، (دولتی که همواره سالهاست رو به کوچکی و چابکی روز افزون!! است)
• انتقال بنده و سایر قشر شریف کارمند به ته ستون فاصله طبقاتی در حد گودال مارین تا نوک هیمالیا و ...
موفق خواهد بود و هرگز به سرنوشت انتقالهای دیگر مانند انتقال قیمتها به قلل مرتفع و هراس ناک،
• انتقال تورم به مرزهای 70 درصد،
• انتقال ارزش ریال به نصف میزان قبلی
• انتقال قیمت دلار به مرز چهار هزار تومان،
• انتقال قیمت مسکن به متری 4 الی 5 میلیون،
• انتقال قیمت خودروی زیبا جادار مطمئن داخلی به مرزهای قیمت بنز و BMW نامرغوب خارجی،
• انتقال جایگاه اجتماعی دلالان و رانت خواران و دلار فروشان به نوک هرم منزلت اقتصادی و اجتماعی و .... نخواهد انجامید.
به عبارت دیگر دولت محترم تا پایان مهلت قانونی با قوت و قدرت تمام تمامی عرصه ها و دره ها سر راه خود را آباد ! و "یادگاری گذاشته" به دولت بعدی تحویل خواهد داد. به طرز خرم و گلشن و سرافراز. میگی نه ببین.
دوباره لرز برم داشت. فکر کنم چاییدم!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
ایمجلسیان شما نماینده این ملت بزرگ چرا از بزرگواری مثل آقای مطهری که مواضع به حقی در مورد ایشان اتخاذ کرده بود حمایت نکردید
مرتضی خاکپور
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
حرف ها ی رئیس جمهور محترم در مجلس درست و طرح ها خوب است و باید به شجاعت دولت تبریک گفت .
1- peace4khakpour.persianblog.ir/‏
peace23khakpour.persianblog.ir/‏
طرح در وبلاک من باید که اجرایی شود .
و انتقال مستقیم آب ( انتقال آب دریای خزر به خلیج فارس و بالعکس ) و به دریاچه ها . و بدون تصفیه . که هم نیاز به این کار نیست و هم انتقال آب سریعتر انجام می شود و هم هزینه خیلی کمتری دارد .
و با استفاده از این لوله ها فاضلآب ها را به خلیج فارس بفرستیم .
و دریاچه ها و تالاب های کم آب و خشک شده را پر آب کنیم . آی شور برای زمین شور . و آب شیرین برای زمین شرب و کشاورزی .
و آب شیرین شرب و کشاورزی کل ایران را از رود ها و سد ها تامین کنیم .
و این طرح اگراجرا شود دریاچه ارومیه را از خشکی و منطقه را از طوفان نمک واهالی رااز فرار از منطقه نجات می دهد ؟!
راه دیگری وجود ندارد ؟!
2- رسیدگی به درمان جانبازان و خانواده شهید و پرداخت مستمری حقوق به رزمنده های جبهه و جنگ هیچ بار مالی برای دولت ندارد و مجلس محترم و دولت محترم می توانند از دیگر ثروت سرزمینی به این نجات دهندگان ایران از دست اجانب رسیدگی کنند ( در یک روز . نه بیشتر ) و حتی این قشر از جامعه با این ثروت سرزمینی که در اختیارشان قرار می دهیم می توانند به کل جامعه کمک و یاری هم برسانند .
فقط باید این باور را داشته باشیم که اگر این رزمنده ها دلاوری و جانفشانی نمی کردند:
چه بر سر ایران می آمد ؟!
و این میز ها الآن در دست چه کسانی می بود .
و چند پرچم در ایران افراشته می شد ؟!
و پرچم های ایر ان چه رنگی داشتند ؟!
و پرچم های ایران چه نقشی داشتند ؟‍
بیاییم دین خود را به این رزمنده ها ادا کنیم ؟!
ما به این رزمنده ها بدهکاریم . ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
مرد مومن حالت خوبه. این دولت کریمه و این رئیس جمهور محبوب شما و نه ما هر بلایی که دلش خواسته سر این مملکت آورده ، حالا می خواد چی رو درست کنه؟ کی دریاچه ارومیه رو به این روز انداخت؟ مگه همین حضرت اشرف نبود که به رغم اعتراض تمام کارشناسان خبره جغرافیا و محیط زیست و کشاورزی و...... با زدن 33 سد غیر ضروری بر روی رودخانه های منتهی به دریاچه ارومیه باعث خشک شدن دریاچه شد؟ خشکسالی دریاچه ارومیه رو به این روز انداخت یا اون سدهای کذایی که فقط برای پر کردن جیب پیمانکارش ساخته شدند؟ می دونی الان چه هزینه های میلیاردی باید صرف بشه دوباره دریاچه ارومیه به حال اول برگرده؟ می دونی تمام این هزینه ها از پول بیت المال خرج میشه؟ می دونی به این کارهای ......میگن مدیریت هزینه برای هزینه. از کی داری دفاع می کنی؟ احمدی نژاد و مدیریت افتضاحش غیر از ضرر برای ملت ایران هیچی نداشت هیچی اخوی. شما هم با دفاع کردن از این آقا تو گناهش شریکی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
اگه یارانه 45 تومن میگرفتیم قیمتها 3 برابر شد اگه یارانه5 برابر بشه قیمتها 15برابر میشه و باید امثال ما به فکر جایی در قبرستون باشند آیا این انصاف است.
زشت بد خوب
United States of America
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
نگاه کن قبر قیمتش گرون فکر نکنم بودجه من و تو بهش برسه بیا یک قبر مشترکا می خریم حالا اگر متقاضی بیشترم هست بیاد استقبال می کنیم
ناشناس
United States of America
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
لطفا از اقاي جنتي بپرسيد ايشان كه يد طولايي در زندگي دنيوي دارند ايا چنين اوضاع نا بساماني تا كنون ديده اند!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
ایول.
مرتضی
United States of America
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
فرارو کسی که یکبار نظرش غیر قابل انتشار بشه دفعات بعد نظرش رو نشون نمی دین؟ کلا چرا بعضی از پستا نظراتش بسته میشه؟ احترام بزارین به مخاطب!نمیگم سانسور نکنین یا خودزنی کنین ولی این حرکتای گزینشی هم جالب نیست!
امیرحسین
United States of America
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
کسی که فرش میبافه نباید رو حصیر باشه...
اینو معین تو ترانه "مردم" خونده
آقای رییس جمهور به ترانه های اونور آبی هم انگار گوش میده.
به این میگن رییس جمهور مردمی!!!
امیرحسین
United States of America
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
کسی که فرش میبافه نباید رو حصیر باشه...
اینو معین تو ترانه "مردم" خونده
آقای رییس جمهور به ترانه های اونور آبی هم انگار گوش میده.
به این میگن رییس جمهور مردمی!!!
صمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
هدفمندی کامل اجرا‌شود "فقیر" ریشه‌کن می‌شود.
امیرحسین
United States of America
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
کسی که فرش میبافه نباید رو حصیر باشه...
اینو معین تو ترانه "مردم" خونده
آقای رییس جمهور به ترانه های اونور آبی هم انگار گوش میده.
به این میگن رییس جمهور مردمی!!!
محقق
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
احمدی نژاد با این کارش چند چیز گفت:
هر وقت بخواهد مجلس می آید.
هر چه بخواهد میگوید.
اگر نخواهد پس از سخنرانی حرف نماینده ها را گوش نکند میتواند
نمایندها فقط باید گوش دهند.
وقتی چیزی میگویم مخالفت نکنید(عزیزان من...)
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
عجب رویی دارن هر دوشون احمدی نژاد و به اصطلاح نمایندگان ملت و دیگران همتون در ایجاد شرایط بحرانی ایجاد شده شریک هستید با نسبت های متفاوت حالا باز دارن افرادی دیگه را به مردی از جنس مردم و ناجی کشور تبلیغ میکنند واقعا شماها با این همه دروغ چی از جون ملت میخاین .
كنتاب
-
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
نماينده هاي حكومتي را چقدر راحت تحقير كرد و رفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
اتفاقاًتنهافردی که میتواندکمکی به حال ایرانیان بکندآقای احمدی نژاداست لطفاًاحساساتی اظهارنظرنفرمائید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
ببينم مگه احساساتي هم براي ما مونده؟!!!!!
خوب بد زشت
United States of America
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
ما واقعا در طول این چند سال احساساتمان را لگد مال نمودهایم هر چیزی مانده واقعیت ست که شما توانایی دیدن آنرا ندارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
حاجی این نفتی که فرودید لولش از وسط سفرمون رد شده حصیرمون رو بی خیال شو
ناشناس
United States of America
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
برو بابا فرا رو ده بار نظر داده ام تا حالا یک بار منتشر نکردی هرکی هر چرتی میبگه منتشر میکنی. معلومه از خودت می نویسی!
همایون
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
فرارو متاسفم از وقتی که برای خواندن مطالب شما صرف می کنید . تنها وسیله مردم ابراز نظر در سایتها است که انهم توسط شما نمایش داده نمی شود . مجبوریم بریم طرف رجا نیوز و اینها
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
بنام خدا و با سلام به سرزمین ایران و مردم ایران
بنده حقیر خوآهش می کنم به خاطر عزت و سرافرازی ایران و ایرانی بودن با دقت به این نکات توجه نمایید : هموطنان عزیز بیاییدبه این نکته کلیدی درست فکر کنیم که آیا تا بحال این همه رییس جمهور داشته ایم جز اینکه هر کدام با یک فکر و ایده و طرح متفاوت آمده اند و رفته اند و روز از نو و روزی ازنو و نفر جدید با افکار جدید حال اگر صد سال دیگر هم بگذرد همین آش و همین کاسه پس چه باید کرد ؟
جواب : سالهاست که این موضوع را بنده حقیر مطرح نموده ام کاش که این بار مورد توجه قرار گیرد.فقط بطور خلاصه عنوان می شود در صورت لزوم توضیحات بیشتر ارائه خواهد شد.
فراخوانی و دعوت با کمال احترام و ادب از تمام بزرگان و دانشمندان و نخبه ها در هر زمینه ای که در آن وزیر داریم و ... مثل اقتصاد و بهداشت و صنعت و .... برای چند ماه آینده با این مضمون که طرح و ایده این بزرگان برای بیست سال و یا بیشتر برای پیشرفت و تعالی ایران و حضور این عزیزان به تفکیک زمینه علمی هر کدام در مکانی مناسب مثل مجلس برای مطرح کردن ایده و طرحها و به نتیجه رسیدن به یک طرح واحد و انتخاب ده نفر از بین این بزرگان به عنوان وزیر در آن زمینه و انتخاب فردی خالص و وطن دوست و توانا به عنوان رییس جمهور فقط به عنوان ناظر و پیگیری کننده طرح از بالاترین مدیر تا پایین ترین فرد بدون داشتن اختیار در تقییر دادن طرح و البته نباید در تصمیمم گیری این بزرگان هیچ جناح و یا حزبی دخالت نماید .
بدلیل زیاد شدن حجم مطالب بقیه توضیات را در صورت استقبال با نظر اعلام خواهم داشت به امید سرافرازی هر چه بیشتر وطنمان پیروز باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
آقای رئیس جمهور:؟ "هدفمندی کامل اجرا‌شود فقر ریشه‌کن می‌شود یا فقیر ریشه کن می شود؟؟ تاکنون که شاهد تابودی فقیر بودیم نه فقر
ناشناس
Portugal
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
دارم خفه می شم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
با این شرایط دیگه آمریکا و اسراییل هم کاری نمی توانند بکنند.. کاری واسشون نمونده که بکنند!....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
خوب هشت سال وقت داشتی و انجام میدادی طوری حرف میزنی انگاری یه فرد عادی هستی این هفت سال کاری کردی که مردم روی حصیر هم نمی توانند بنشینند. ( حرف زد چه آسان و عمل کردن چه مشکل)( به عمل کار برآید به سخندانی نیست)
داوود
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
هنوز ٢ روزه در شوك وارده از ناحيه مقام محترم ومعزز رياست جمهورى اسلامى ايران جناب آقاى دكتر محمود احمدى نژاد هستم.
سى و چند سال كه هيچ از بدو پيدايش اين كشور اينهمه مشكلات با - بلوط - حل ميشد اما ما نميدانستيم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
فراروی عزیز سلام
بنده سئوالی دارم که تاکنون کسی نوانسته است جواب قانع کننده ای بدهد. ممنون میشم شما بنده را توجیه یا سئوال را در جامعه و مجلس و دولت مطرح فرمائید.
زمان قبل از انقلاب 30 میلیون نفر بوده ایم که با ظرفیت تولید نفت بسیار کمتر از اکنون (شاید 20% اکنون بنا بر اعلام دولتمردان) و با قیمت نفتی کمتر از ده دلار در هر بشکه، طوزی زندگی میکردیم که:
1- هر شاغلی در مدت کوتاهی خانه دار میشد.
2- هر دیپلمه یا حتی کمتر از آن دارای فرصتهای شغلی بسیار زیاد بود.
3- بهترین تغذیه مدارس به دانش آموزان داده میشد.
4- از دبستان تا دانشگاه، تحصیلات رایگان داشتیم.
5- دغدغه شغل و ازدواج و ... نداشتیم.
6- متوسط تعداد فرزند هر خانواده 3 به بالا بود.
7-...
اما اکنون با ظزفیت تولید نفت بسیار بالاتر (حداقل 5 برابر) و قیمت نفتی بیش از ده برابر آن زمان، و فقط با جمعیتی دو برابر آن زمان با این فلاکت و بیکاری و مشکلات اقتصادی و ....!!!!!!!!!!
با یک حساب سرانگشتی، درآمد حاصل از نفت بیش از 50 برابر شده و بنا به اعلام زمین و زمان، اقتصاد و صنعت ما رشد چشمگیری داشته است فلذا (با صرفنظر از رشد صنعت و درآمد ناشی از پیشرفت آن و ممانعت از حیف و میل بیت المال توسط شاه و دار و دسته اش) با توجه به جمعیت 5/2 برابری، باید سطح رفاه در کشورمان 20 برابر میشد. آیا اکنون چنین است؟
پدر بنده که یک کارگر زیر دیپلم بود که مسئولیت بخش کوچکی از یک شرکت برق منطقه ای را بعهده داشت با ماهانه 10000 تومان و با داشتن 4 فرزند محصل، دو خانه داشت و یک ماشین آمریکائی. اما اکنون بنده با مدرک دکترا حقیقتاً حسرت آن زمان و امکاناتی که پدر بنده داشت به دلم مانده است.
این تفاوت در محاسبات و واقعیات ناشی از چیست؟
آیا میتوان پاسخ قانع کننده ای برای این سئوال یافت؟
سپاسگزارم
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
ناشناس عزیز،
ضمن اعلام این مطلب که با کلیات نظر جنابعالی کاملا موافقم، موارد زیر را فقط جهت اطلاع به عرض میرسانم :
1- تولید و فروش نفت ایران به دلایل مختلف پس از انقلاب هیچوقت به دوران شکوفایی اقتصادی ایران (حدود سال 1354) نرسیده است.
2- قیمت هر بشکه نفت در آن دوران حدود 40 دلار بوده است.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
فقط جهت اطلاع هموطنان قیمت کامیون کشنده fh480 چهار ماه بیش 210 میلون بود الان شده 420 میلیون!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
بعضی از دوستان بی اطلاع میگن همه این نابسامانی ها تاثیر تحریمهاست. اینکه دلار بشه 3500تومان یا بیشتر ، یا تندر 90 بشه 30 میلیون یا نرخ پرواز های داخلی خدا تومن بشه هیچ ربطی به تحریم ها نداره . من میگم اگه با هم متحد باشیم و پته همو رو آب نریزیم همه چی درست میشه ، قول میدم تافتون بشه 20 تومان و بنزینو 100 تومان بزنید. برنج هندی هم 800 تومان خواهید خرید. صبر پیشه کنید ، قول میدم قالیبافان کشور از این ببعد رو ی قالی هایی که خودشان بافته اند پشتک خواهند زد و هیچ قالیبافی به خاطر نیاز مالی روی حصیر نخواهد نشست . باور ندارید؟...
ای بابا هالا واسه چی داری میخندی... باور کن راست میگم
احمد
Finland
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
با استراتژی بلوط خیلی ارتباط برقرار کردم. مشکل اساسی کشاورزی ایران کمبود آب است و طرح توسعه کشاورزی به میزان سه برابر وضع موجود در شرایط حاضر بی مبنا است.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
(من به مردن راضیم لیکن نمی آید اجل ) ( بخت بدبین از اجل هم ناز میباید کشید)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
قبل از اجرای فاز اول گفت که یکسال بعد از اجرای هدفمندی وضع مردم خوب خواهد شد آیا شد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
آقای احمدی نژاد مردم رو به نظام وانقلاب بد بین کردید ،فقر رو چند برابر کردید،جواب خون شهدا رو چی میخواهید بدید،این همه شهید ندادیم که شما باعث هدر رفتن خونشون بشین و انقلااب رو در ذهن نسل جوان بد نام کنید.خدا از شما و همکاراتون نگذره
زیر هشت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
خدایا میشه چشامونو باز کنیم و ببینیم همه خواب بود
میشه چشامونو باز کنیم و ببینم این هشت سال همش ی کابوس بوده؟؟
چقدر واقعیت تلخه
چقدر قصه مهرورزی و عدالت و دوستی ، محمود احمدی نژاد تلخ بود
پس چرا تموم نمیشه این قصه.اخه همجا میگن قصه ما به سر رسید کلاغه به خونش نرسید.ظاهرا تو این مورد نه قصه تموم میشه و نه کلاغه..............

تورو به ارواح امواتت دست از سر این ملت دردکشیده بردار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
اين وري: دوباره مي سازمت وطن!
اون وري: كسي كه فرش مي بافه نبايد رو حصير باشه!

ماها: گل سنگم گل سنگم چي بگم از دل تنگم :(

كانديداي آينده: لب كارون چه گل بارون!!

ماها در حال راي دادن و بشكن زدن :/
محمودی
Finland
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
هفت سال است که رئیس جمهور بطور شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم از هر طیف سیاسی بوده و در حال مبارزه در سه جبهه یکی تجمل گرایان و رانت خوران درون حکومت دوم استکبار جهانی و توطئه های صهیونیسم و دفاع از تمامیت ارضی و سیاسی ایران و سوم مشکلات ساختاری اقتصادی و فرمالیته کاریهای روئسای جمهور گذشته که در سه جبهه پیروز بوده
فرزند شهید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
من سال 65پدرم شهید شد اون مرده خیلی بزرگی بود و در اون شرایط جنگی شاید 6 ماه یکبار هم خانه نمی امد
الان دارم به این فکر میکنم که واقعا حاصل اونهمه ارمانها و رشادت ها چه شد ایا الان باید وضع جامعه وضع دینداری این باشه ؟
این دولت به خون شهدا قطعا خیانت کرد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
یارنه ها را ببرید ما را به سال 83 برگردانید
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
ملت عزیز ایران نگران چی هستید؟
هنوز که بنزین ده هزار تومان نشده
هنوز که دلار هفت هزار تومان نشده
هنوز که که مسکن متری بیست میلیون تومان نشده (البته مسکن قشر کم درآمد)
البته اگر هم در آینده به این قیمت ها برسیم چندان جای نگرانی نیست تا حالاش که زنده موندیم بقیه اش هم یک کاری می کنیم
خودتونو ناراحت نکنید مال دنیا ارزش حرص خوردن نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
از تعداد نظرات مثبت و منفی می شه به واقعیت 63 درصد هم پی برد.
ای کاش همون موقع تو خیابونها خون ما هم می ریخت و این وضع رو نمی دیدیم