bato-adv
کد خبر: ۱۱۱۱۵۹

سید محمد خاتمی به عیادت طالب لو رفت

رئیس جمهور سابق کشورمان به ملاقات وحید طالب لو رفت.

تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱


رئیس جمهور سابق کشورمان به ملاقات وحید طالب لو رفت.

دیشب و در ساعات بعد از زمان ملاقات ، وحید طالب لو ، گلر مصدوم شاهین که در بازی تیمش با سپاهان دچار شکستگی شدید از ناحیه بازو شد ، مهمانی ویژه داشت.

سید محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین کشورمان که یک پرسپولیسی دو آتشه است، برای ملاقات با رضا ایرانمنش هنرپیشه جانباز کشورمان که در بیمارستان آتیه بستری بود به شهرک غرب رفته بود و پس از دیدار با این هنرپیشه سرشناس، وقتی شنید وحید طالب لو هم در همین بیمارستان بستری است، سری به گلر مصدوم شاهین زد و کمی با او خوش و بش کرد.

طالب لو صبح امروز از بیمارستان مرخص شده و تا 3 ماه دیگر شرایطش برای بازگشت به میدان آماده می شود.

bato-adv
بينا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
دوستان انسانها به ميزان درجه فهم و موقعيت اجتماعي خود نسبت به هر چيز و يا كسي اظهار نظر مي كنند .ممكن است كسي صاحب موقعيت اجتماعي نباشد ولي فهم داشه باشد و يا عكس آن. نمي شود ما بگوئيم همه مثل ما فكر كنند.من قصد تمجيد از سيد بزرگواري كه ملت دوستش دارند را ندارم و اعتقادم اين است كه ملت بي جهت كسي را دوست نمي دارد. منش و اخلاق سياسي يك جريان و سردمداران آن مي تواند يك جامعه را با شتاب به سمت خوشبختي و يا عكس آن هدايت كند كه الحمدو... خداوند عنايت كرد و عمر من كفاف داد تا ببينم چطور ملت ايران به راحتي اسبي را كه در دوران اصلاحات سوار شده بودند را زين كرده و آدمهايي سپردند كه نه تنها نشستن روي زين را نمي دانستند بلكه افتخار گرفتن افسار را نيز نداشتند.متاسفم كه بگويم ما همان ملتي هستيم كه گفتيم يا مرگ يا مصدق و با چند ساعت اختلاف گفتيم مرگ بر مصدق. بياييد چشمهايمان را باز كنيم و يك بار درست ببينيم. و تا حرفي را نجويده ايم از دهن بيرون نرانيم.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
صحیح است .ولی در مورد عوام .باید مردم عادی را هوشیار کنیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
کیارش حرف دل ما رو زدی
pshossien
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
دوست عزیز کارایی گروه شما را هم نمردیم دیدیم جز اختلاس و فقر ارمغانی دیگر برای این مرز و بوم عزیز نداشتند
ناشناس
Finland
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
يادمان باشد خاتمي با نفت 10 دلاري . رشد اقتصادي بالا براي كشور به وجود آورد. عزت ايراني را جهاني كرد. اين همه گروني و بيكاري نبود. اين همه سقوط اخلاق و معنويت و هنر و فرهنگ توي جامعه نبود. آزادي بيان بود... الان با بالاترين درآمدهاي تاريخ نفت ايران. مردم توي مشكلات و گرفتاريها دست و پا مي زنند. بيكاري گسترده و گروني كمرشكن است. چكهاي برگشتي و معوقات بانكي هر ساله ركورد بالاتري مي زنه.. اختلاسهاي عظيم پشت سر هم رو مي شه.. توي مردم بريد مي بينيد كه مردم آرزوي يك روز دولت خاتمي رو مي كشند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
شما فقط به همین چیزها توجه می کنید درحالی که کشوری اگر پیشرفت علمی نداشته باشه بعد از مدتی مثلا 100 سال دیگه میشه جزو بد بخترین کشور های دنیا ، این چیزی بود که در دوران خاتمی رشد علمی دیده نشد ما اگر به دنبال چیزهایی برویم که برای کشور ما منفعت فراوان در آینده خواهد داشت صد در صد تحریم خواهیم شد. آمریکا نیز این قضیه رو میدونست که اینها خودشون باعث میشن تا در دهه های بعد دستشون رو به ما دراز بشه از نظر من هر دوی آنها خوب نیستند .
جوادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
خودش را با این کارها سبک و شانش را پایین می آورد
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۳۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
خدا يار و نگهدارت خاتمي عزيز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
فقط به درد همین کارها می خوره. بره عیادت و مجلس ترحیم و بعضی وقت ها بیانیه های آبکی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
کاملا بانظرتان مخالفم
ايراني مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
من اگر جاي شما بودم با اين همه منفي تا 6 ماه حرف نمي زدم و يا حداقل نظر نمي دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
با بی احترامی به دیگران انسان منزلت نمی یابد.
ناشناس
United States of America
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
بی احترامی که نکردند! آقای خاتمی آدم خوبی هستند با قلب و نیت خوب ولی توانی بیشتر از همین کارها ندارند.
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
ايراني مسلمان عزيز، متأسفانه اين قشر افراد با ديدن تعداد زيادي مخالف تازه فكر ميكنن چقدر آدم مهم، دگر‌انديش و حتي با شرافتي!!!!! هستن، نه كسي كه از شر رسوبات ذهنش نميتونه خلاص شه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
واقعاً همینه. از تعداد نظرات میشه فهمید ایشان چقدر هنوز محبوب هستن.
تازه این یه خبر پیش پا افتاده است.
شاهپور بختگان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
کاملا با این دوست موافقم.ایشان فقط بلدند حرف ها و رفتار های متناقض انجام دهند.دوستان لطفا یک سری به نطق هایشان در زمان ریاست جمهریشان بزنید ببینید چند تا "البته"و"در عین حال"که ناقض لب کلامشان است بکار برده اند.در جواب آن دوست عزیزی که عدد و رقم به رخ میکشد باید از دکارت نقل کنم که بسیار زیبا میگوید"عدد فضیلت نمی آورد".ایشان باید پاسخگوی بسیاری از وعده و وعید های پوچشان باشند.ایشان باید پاسخگوی تمامی بزدلیهایشان باشند.ایشان باید پاسخگوی بسیاری از پشت خالی کردن همراهانشان باشند. از همه مهمتر باید جواب دهند که چرا بعد از 7 سال اعلام کرد که یک تدارکاتچی هست.باید جواب دهد که چرا با وجود پشتوانه 24 ملیون ایرانی مفتضحانه خود را در دستشویی سازمان ملل حبس کرد تا با کلینتون رودر رو نشود.ایشان باید پاسخگوی خیلی چیز ها باشند.
رضا
United Arab Emirates
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
بنازم به معرفت این سید بزرگ-سید جان همیشه تو دل ما جا داری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
عیادت از بیماران سنت پیامبر است که موکداً به مسلمانان توصیه شده است.در ضمن آقای خاتمی در مقایسه با دولت فعلی نشان داد که مرد عمل بود نه شعارهای پوپولیستی و عوام پسند.
صادق
Switzerland
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
ميشه از اعمال آقاي خاتمي پنج مورد رو نام ببريد
ناشناس
Italy
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
بذار من بگم.1- رای دادن در کوه دماوند2- عیادت و پیام تسلیت(متخصص در این کار)3-شاباش دادن در عروسی(ایشان در حال گذراندن دوره تکمیلی در این رشته میباشند)4-آرمانگرایی(به خاطر همین آرمانگراییش ما مجبور شدیم 8 سال احمدی نژاد رو تحمل کنیم)5-رنگ کردن ریش به طوری که از دور پروفسوری به نظر برسد
5 تاشم گفتم دیدی ؟حالا نامردی اگه بهم 20 ندی (این قسمت رو با میمیک صورت احمدی نژاد بخونید لطفا)!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
رشد اقتصادی با نفت 20 دلاری 8 درصد بود
الان با نفت 100 دلاری منفیه
ناشناس
India
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
در مورد 5 مورد کارهای خاتمی:
1. تاسیس نیروگاه برق به میزان 10 هزار مگاوات (کاری که احمدی نژاد 3 هزار مگاواتش را هم انجام نداد)
2. راه اندازی دو کارخانه فولاد بزرگ در کشور و افزایش ظرفیت تولید فولاد به بیش از دو برابر (چیزی که در دولت حاضر کم شد)
3. تثبیت نرخ ارز طی 8 سال
4. خودکفایی در تولید گندم
5. راه اندازی و بهره برداری ucf اصفهان و غنی سازی نطنز
6. تسویه کامل بدهی های خارجی دولت
...
بسه یا بازم بگم؟ بگم؟
كريم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
ثبات نسبي قيمتها
ارتباط عالي با ساير كشورها
حداقل فساد اداري
تعامل با مجلس
ساختن ايران با نفت زير 30 دلار
كافيه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
اگر هیچ کاری نکرد (که خیلی کارها کرد )حداقل یک دنیایی رو حرفهاش حساب می کردند
ناشناس
United Arab Emirates
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
آزادی بیان
سپردن امور به افراد تحصیلکرده و کاردان
برقراری ارتباط بهینه با سایر کشورها
کنترل تورم و عدم فشار به قشر آسیب پذیر
رسوا نمودن عوامل درجه دو قتلهای زنجیره ای
ناشناس
Finland
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
من جای آقا صادق بودم دیگه نظر نمیدادم
kiarash
Germany
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
خیانت های جناب آقای خاتمی:

آقای خاتمی وقتی این عکس رو دیدم یاد خیانتات افتادم!!!
یاد کارات افتادم که به نفع آمریکا و اسراییل بود!!!
نگو یادت نمیاد!خوبم یادت میاد!!!

... 1.آقای خاتمی یادت نیست وقتی رفتی نیویورک ونظریه گفتگوی تمدن ها رو دادی نه تنها کسی سالن رو ترک نکرد بلکه تشویقت کردن و از طرحت استقبال کردن .با این کارت میدونی چه خدمتی به آمریکا کردی؟کاری کردی که طرح حمله احتمالی آمریکا به ایران که اواخردولت قبل داشت نهایی میشد شکست بخوره!!!
2.آقای خاتمی یادت نمیاد؟ازیه طرف کلینتون تحریم ها رو تمدید کرد ولی چند رور بعد شرکت توتال فرانسه باهات قرارداد نفتی بست بدون توجه به تحریم ها؟
3.آقای خاتمی یادت نمیاد چه خدمتی به اسراییل کردی؟هیچ وزیر و زیردستت نگفت ما با مردم اسراییل دوستیم!میدونی چه خدمتی به اسراییل بود؟!!!

4.آقای خاتمی خیانتت به ایرونی ها یادته؟!!!!!!

4-1:هیچ سیاسی رو تو ورزش راه ندادی اگه بود انگشت شمار بود.

4-2:هیچ اختلاسی تو هشت سال ریاستت نبود.اگه بود بد خواهات تا حالا پیراهن عثمانش کرده بودن.این خیانت کمیه؟

4-3:آقای خاتمی یادت نمیاد وقتی میرفتی سفرهای بین المللی بیشتر کشورهای اروپایی میرفتی که خیری ازشون بهمون برسه؟

4-4:آقای خاتمی یادت نمیاد قبل تو فقط دو تا شهرک صنعتی تو کشور فعال بود.شهرک صنعتی البرز تو قزوین وشهرک صنعتی کاوه تو شهر ساوه!ولی آخر هشت سالت تو هراستان حداقل پنج شهرک صنعتی فعال داشت که کلی نیرو توش کار میکرد و کلی آدم ازش نون می خوردن!!!

4-5:آقای خاتمی یادت نمیاد تو دوران تو کارخونه ها پشت سر هم ورشکست نشدن.این خیانت کمی بود؟

-6:آقای خاتمی یادت نمیاد زمان وزارت اقتصادی ودارایی مظاهری مالیات ها رو از 60 درصد به 40 درصد پایین آوردی و ضمن اینکه توکارخونه ها مالیات بر تولید رو به مالیات بر فروش تبدیل کردی تا دست کارخونه ها باز باشه وکمک به تولید بشه!!!و با اینکه خیلیا گفتن ممکنه کسر بودجه پیدا کنید همون سال 13 درصد افزایش درآمد مالیاتی داشتی؟

4-7:آقای خاتمی یادت نمیاد مجلس تودوره نفت 32 دلاری بودجه رو با 16 دلار بستن تا از کسری بودجه احتمالی جلوگیری بشه ولی وسط سال نفت به زیر ده دلار سقوط کرد ولی باز استخوون بندی کشور سالم بود؟

-8:آقای خاتمی یادت نمیاد وقتی اومدی شرایط کشور چه جور بود و وقتی دورت تموم شد بخاطر خیانتات کشور به کجا رسید؟پس بذار من بگم:
وقتی اومدی نفت داشت افت قیمت میکرد و رو بودجه تصویب شده نمیشد حساب کرد با این وضع کشور دچار خشکسالی شده بود.ذخیره گندمت واسه سه روز بود.با هیچ کشوری رابطه نداشتیم ولی وقتی رفتی با اغلب کشورهای تاثیر گذارجهانی رابطه داشتیم وصندوق ذخیره ارزی داشتیم ووضع تولید روبراه بود!!!

آقای خاتمی راستش انقدر خیانتات زیاده که دستام خسته شد.
امیدوارم یه مقدار به خیانتات فکر کنی !!
اين مرد بزرگ رو تو عمرم فراموش نميكنم ، نه به خاطر اينكه رئيس جمهور بود به خاطر اينكه به اين ملت نشون داد رئيس جمهور يعني كي و افسوس كه ما ايرانيا كلا آدمهاي قدر نشناسي هستيم ، يكم فكر كنيم زمان خاتمي اوضاع روزنامه ها چطور بود ، تئاتر و سينما چطور ! ورزش چطور ! اوضاع اقتصادي مردم چطور! ارتباط ما با دنيا چطور بود !ادبيات مذاكره يك رئيس جمهور چطور!.....
امين
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
کيارش عزيز دمت گرم داداش دستت طلا حرف دل مارو زدي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
دمت گرم کیارش. یادمون انداختی چی بودم. الان چی هستیم!!!!
علی جانباز45%بسیجی وخانواده شهید
United States of America
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
جنابikiarashدرود برشرفت که باحوصله بخشی از خدمات بینظراین سید مظلوم را بازگو فرمودی.البته قابل یادآوری می باشد که این خدمات با هم کار شکنی مخالفان آقای خاتمی بوده(همان 9روز یک بار)درود بر همه انسانها قدر شناس.
عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
-افشای قتلهای زنجیره ای
-مشارکت 80 درصدی مردم در انتخاباتها
-تنش زدائی در سیاست خارجی
-گفتگوی تمدنها
ahivo
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
آقا صادق اي كاش مثل اسمت صداقت تو حرفات بود
اي كاش يه كم اطلاعاتت بالا بود
اي كاش فكرت رو باز مي كردي تا دور و برت رو ببيني
متاسفم. نه واسه خودت بلكه واسه اين تفكرات كه دروغ و نيرنگ رو جلو چشم همه مي گن و راست راست راه ميرن و تازه از رو هم نميرن
تقصير تو نيست به خدا دركت مي كنم
اکبرزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
اونوقت اونجا با پرستارهای زن که دست نداده ایشال لا!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
مشکل فعلی جامعه ما دست دادن رسمی و آشکارای زن ومردنیست، بلکه فساد پنهانی مالی وفحشا-فقر وبیکاری است
ناشناس
United States of America
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
کاش قدری دین و اخلاق داشتی
alkazar
United Arab Emirates
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
داداش فکرت خیلی بیماره !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
نه رفته استخر مختلط تا زیر آبی بره.
لیلا
Germany
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
علاوه بر اینها تازه برنامه های تلویزیون در زمان خاتمی را مقایسه کنید با برنامه های تلویزیونی الان. برنامه های شاد خیلی کم شده فضای تملق گویی به وجود اومده.اخبار خبرهای واقعی نمیده و خیلی چیزهای دیگه. تازه دولت برای تبلیغ خودش از تلویزیون استفاده میکنه
محمد رضا
Finland
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
تو چقدر بامزه اي!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
اقای اکبرزاده نگران دست دادن ایشون نباش. تفاوت های فرهنگی رو تو برزیل بچسب!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
آقای اکبرزاده از کجا نون میاری می خوری؟ چند می خری؟ به نرخ روز ؟
samad
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
اي ول كيارش. صادق ياد بگير صادق بشي!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
خیلی کثیف و پست هستید. خاتمی به عیادت رضا ایرامنش جانباز شیمیایی بستری در بیمارستان رفت چرا تیتر خبرتون عیادت طالبو است؟
ناشناس
Canada
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
متاسفانه اخلاق حرفه ای فراموش شده همه رسانه های زرد شده اند
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
اصلاً این خبرها ارزش و اهمیت پخش شدن ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
حالا مگه چی شده که اینقدر جوش اوردی؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
فقط خاتمی
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
من به افکار آقای خاتمی کاری ندارم ولی

درود بر شرف هر انسانی که بدون هیچ منظوری برای التیام و آرامش خیال به عیادت بیمار میره
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
كار و عمل خوب و انسان پسند هيچ‌وقت از نظر افراد نمي‌رود عيادت هم در هر پست و مقام و لباسي كه باشد پسنديده است.
باقرزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
احسنت بر مرد آزاده و مردم دوست که به تنها چیزی که فکر نمیکند قدرت و پول است
tyhe
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
درود بر سید بزرگوار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
از سایت فرارو انتظار نمیرفت تیتر خبر را عیادت از طالب لو عنوان نماید.اگر میخواهید اعتماد مخاطبین خود را جلب کنید با آنها صادق باشید.از متن خبر واضح است هدف اصلی عیادت از جانباز شیمیایی بوده است هر چند عیادت ایشان از طالب لو نیز کار پسندیده ایست.
یاحق
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
دوست عزیز اقای اکبرزاده از استخر مختلط برزیل چه خبر ؟سه هزار میلیارد نفر هم خبرشو خوندن ؟کار اصلاحات بود؟مگه نه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
خاتمی، مردی از جنس صداقت و راستی. برعکس افرادی که امروزه تمام هنرشان خلاف واقع گوئی وسر کارگذاشتن ملت است...
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
چــرا اعمالی را که به حق باید در ردیف جنایات بزرگ قلمــــــــداد شوند با عبارات مبـــــــــــــــهمی مثل " سرکارگذاشتن " خفیف میکنید و سبک جلوه میدهید ؟
معین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
درود برخاتمی بزرگوار
ناشناس
United Arab Emirates
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
مشکل بعضی ها در این مملکت اینه که با استفاده از احساسات مذهبی و عوام فریبی و تخریب همه دستاوردها ی قبلی به قدرت رسیدن حالا که دستشون رو شده بازم از رو نمیرن زمان خاتمی با نفت 8 دلار دستاوردهای اقتصادی خیلی بهتر از الان بود
رضا پندار
United Arab Emirates
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
در جواب اون دوستی که گفته:(میشه پنج مورد از کارهایی که آقای خاتمی کرده رو بگید) عرض میکنم که میشه شما دو مورد از کارهایی که آقای خاتمی برای سربلندی ایران و ایرانی تو دنیا نکرد رو برای ما بگی.انصاف داشته باش و اون زمان رو با حالا مقایسه کن:اوضاع اقتصادی کشور افتضاح نشده که شده گرانی و تورم روز به روز بدتر نشده که شده مشکل بیکاری جوانان روز به روز بیشتر نشده که شده خلاف واقع گویی مثل نقل و نبات بین آقایون زیادتر نشده که شده صدای مردم و مراجع تقلید در نیومده که اومده قیمت نفت روز به روز بیشتر نشده که شده و هزار و یک جور از این اتفاقات.حالا خداوکیلی خودتون قضاوت کنید اون موقع بهتر بود یا الان؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
خاتمی در روح و دل ما جا دارد منتظر ریاست خاتمی هستیم
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
فرض کنید خاتمی محبوب شما با معجزه ای یکبار دیگر بقول خودتان رئیس شد، از کجا امید وارشده اید که آش همان آش و کاسه همان کاسه نباشد؟
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
آشناي عزيز اي كاش آش همان و كاسه همان باشد به از آن كه كاسه باشد و آش نباشد
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
کی گفته ایشون پرسپولیسیه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پويا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
من ميگم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
همه میدونند ، لطفا سرچ کن
سید علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
خاتمی انقدر در جامعه محبوبیت داره که تخریب شما جایگاه ایشان را مستحکم تر میکنه و مردم به بزرگی این مرد بیشتر پی می برند.
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
برای این بنده که فرمایشات شما حرفهای جدیدی است. البته من درست در جامعه نیستم، ولی آیا واقعاً برداشت عمومی این است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
چطور شما در جامعه نیستید؟! شاید برای این است که برداشت عمومی جامعه را نمی دانید، لطفا شخصیت و فضیلت و اخلاق ایشان را بسنجید بجز کارهایی که انجام داده برای سربلندی ایران بدون هیچ توقع و با تمام تخریبی که از شخصیت و تفکر ایشان به عمل می آمد ، لطفا منصفانه قضاوت بفرمایید.
عادل
-
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
درود بر سید محمد خاتمی که هر سه قسمت اسمش بیانگر و یادآور پیامبر گرامی اسلام می باشد.سید کاش بیایی و ما را از بی اخلاقیها،گرانیها و فسادها نجات بدهی.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
خاتمي عزيز دل ماست اورا دوست داريم وخواهيم داشت
caba1515
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
شعور و معرفت یک خصیصه ذاتی است نه اکتسابی
محمد رضا
Finland
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
آخه اين چه نسبتيه به سيد ميدن؟پرسپوليسي دو آتيشه! خواهشا اين عنوان هاي عوامانه را به آقاي خاتمي بزرگ نچسبانين.ايشان به ملاقات آقاي ايرانمنش تشريف بردند. اگر هم به ديدار طالب لو رفتن دليل پرسپوليسي بودنشان نيست اصلا كي ايشان در مورد فوتبال و اين مسايل نظر دادن كه ما خبر نداريم.
ميلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
جواب كسي كه نامش صادق است:
در دولت ايشان :
1- بيكاري به كمترين حد رسيد.2- قدرت اقتصادي مردم بسيار رشد كرد.3- اعتماد عمومي به دولت وجود داشت.4- دروغ و دزدي در سيستم ايشان جائي نداشت.5- وزرا و كابينه ايشان مدارك قلابي نداشتند.6- وضعيت توليد بسيار مطلوب بود.7- روابط خارجي در بالاترين سطح قرار داشت و .......
آصف
United Arab Emirates
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
خاتمی استقلالیه یا پرسپولیسی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
پرسپولیسی مطمئن باشید
reza
United Arab Emirates
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
قدر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری خیلی دوست داریم سید منتظر اومدنت هستیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
خدایا تو را سپاس می گویم که چگونه عزیز می داری و چگونه رسوا.خاتمی انسان بود.خلاف واقع نگفت،مردم را فریب نداد و ایران و ایرانی را عزیز می شمرد. حالا که دارم می نویسم دغدغه معاش و آینده همسر و فرزندم مرا بی قرار کرده است و اگر نا امید نیستم از امید به خداست.اندک اندوخته ای که دارم که به مرحمت دوستان جدید در حال زوال است و نگرانی رو به رشد.دوستانی که همه چیز در اختیار داشتند.از تمامی کشور تا مجلس و قیمت جهانی نفت و هزاران موهبت دیگر.باز هم خدا را شکر که مدعیان آشکار شدند.خاتمی ئ امسال او وظیفه ندارند و انجام می دهند.هزاران دوربین برایشان تیلیغات نمی کنند اما ایشان انسانند.وای بر دیگرانی که نقش بازی می کنند برای مردم و نیتی جز فریب و تخریب ندارند.آقایان مراجع بزرگوار کاری کنید.دنیایمان خراب است آیا می خواهید نظاره گر باشید که آخرتمان را هم با شیطان معامله کنیم.جوان نا امید خطرناک تر از هر چیز دیگری است.از ماهواره از facebookیا نمی دانم هر چه که بد است.باشد که خدا رهایمان نکند.ایمان دارم که روز جزایی هست.
علي
Germany
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
خاتمي مرد اخلاق و ديانت است
سید
United States of America
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
خدایا توروبه بزرگی خودت قسم میدیم دزدان ودروغگویان را دردنیا وآخرت رسواگردان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
بجای لعنت فرستادن بر تاریکی شمعی روشن کن!
Mankan
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
جم کن بابا
تا کی چشتونو بستین به حقایق ؟ اگه خاتمی هنوز رییس جمهور بود می دیدین چجوری می شد مملکت ؟ نه تو به ناموس مردم احترام میزاشتی نه مردم به ناموس خودت ...
اینا مهمتر از کارای مفیدی بود که کرد ...
من با این یارو از ریشه مشکل دارم .
مجتبی
United Arab Emirates
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
ادب مرد به از دولت اوست..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
به نظرم تو با خودت بیشتر مشکل داری تا با سید عزیز
سامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
"من با این یارو از ریشه مشکل دارم" میگم چرا شماها بلد نیستید مودبانه به بیان نقطه نظرات خودتان بپردازید؟ اصلا ادب میدونی چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
بيچاره تو و كساني چون تو كه شب و روز نگران ناموسشون هستن ...
ناشناس
Finland
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
دقیقا مشخص است چرا با ایشان از ریشه مشکل داری. برو خودت رو درست کن خاتمی یکی از انسانهای بزرگواری است که هر چند وقت یک بار خداوند برای نا امید نشدن بندگانش می آفریند ، وگرنه نعوذبالله از الطاف خداوند ناامید می شدیم
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
مطمینا آقای خاتمی هم با امثال شما مشکل دارن ،ناموس ملت ایران کشورشونه که الان همه دنیا دارن بهش چپ چپ نگاه میکنن !
ناشناس
Poland
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
قربون دهنت.
راست گفتن که عاشق چشمش کوره.
سینه چاکان خاتمی هم نمی بینند هم نمی شنوند و هم فکر نمی کنند.
Mankan
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
به به می بینم که کل افراد حاضر تو این سایت تو اوج قله های فرهنگ و ادب این مملکت به سر می برن . واقعا باعث افتخاره . ظاهرا فقط من اینجا بی ادبم متاسفانه .
دوستان فرهیخته و مودب من چرا اصلو ول کردین چسبیدین به فرع ؟ شاید یه دیوونه ی بی ادب یه حرفی بزنه که ۱۰۰ تا عاقل مث سید جان شما نتونه بزنه . عزیز من , به جای اینکه به ادبیات من گیر بدی , فککککککککککر کن به حرفام .
کل ریشه ی این مملکت جوونای ما هستن . اگه سید شما هنوز تشریف داشتن , بی بند و باری فرهنگی کاری با این جوونا می کرد که ۱۰۰ تا مث سید عزززززززیز شما درست بکنش نبودن .

مشکل شماها اینه که فک می کنین اقتصاد یه مملکت مهمتر از فرهنگشه . همه چیزو پول می بینین . طرف اومده میگه من حقوقم کم شده پس درووووووووود بر سید عزیییییییز .  

بازم میگم من با این یارو از ریشه مشکل دارم . شما هم وقتی جواب نداری راهی جز گیر دادن به ادبیات من نداری . درک میکنم همتونو جمیعا ...
Mankan
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
به به می بینم که کل افراد حاضر تو این سایت تو اوج قله های فرهنگ و ادب این مملکت به سر می برن . واقعا باعث افتخاره . ظاهرا فقط من اینجا بی ادبم متاسفانه .
دوستان فرهیخته و مودب من چرا اصلو ول کردین چسبیدین به فرع ؟ شاید یه دیوونه ی بی ادب یه حرفی بزنه که ۱۰۰ تا عاقل مث سید جان شما نتونه بزنه . عزیز من , به جای اینکه به ادبیات من گیر بدی , فککککککککککر کن به حرفام .
کل ریشه ی این مملکت جوونای ما هستن . اگه سید شما هنوز تشریف داشتن , بی بند و باری فرهنگی کاری با این جوونا می کرد که ۱۰۰ تا مث سید عزززززززیز شما درست بکنش نبودن .

مشکل شماها اینه که فک می کنین اقتصاد یه مملکت مهمتر از فرهنگشه . همه چیزو پول می بینین . طرف اومده میگه من حقوقم کم شده پس درووووووووود بر سید عزیییییییز .  

بازم میگم من با این یارو از ریشه مشکل دارم . شما هم وقتی جواب نداری راهی جز گیر دادن به ادبیات من نداری . درک میکنم همتونو جمیعا ...
alizade@yahoo.com
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
عزیز من آقای مانکن... اقتصاد مهم تر از فرهنگ نیست... اقتصاد تاثیر مستقیم روی فرهنگ داره... تا کی ما می خواهیم فقط جلوی دماغ خودمان رو ببینیم... افزایش مشکلات اقتصادی می دونی چه تاثیری روی افزایش خود فروشی اجباری زنان و کودکان داره... می دونی اون جوونی که بستر نا مساعد داره و نمی تونه ازدواج کنه فقط به دلایل اقتصادی به سمت بزه و تجاوز های اجباری به ناموس مردم میره... ما تو این 7 سال از ترس هزینه خوراک نگه دار گله گرگ بین ملت رها کردیم.... ایا تو سال های اصلاحات تو صفحه حوادث اینقدر از نابسامانی های جنسی مطلب می خوندی؟؟؟ واقعا فکر می کنی توی این شرایط ناموس تو محفوظ تر ه ... واقعا تو از این شرایط لذت میبری؟؟؟ این چه دیدی ست که صحبت جوانان توی خیابان با هم و گاهی هم خندشون نشون دهنده ی نا امنی ناموس و خطر های اعتقادی برای تو بود اما چشمت رو به همه ی این وقایع امروز و تجاوز های روزانه صفحات حوادث بستی...؟؟؟ مطمئن باش اقتصاد ضعیف دشمن امنیت ناموس خود توست
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
یکی داشت پنیر میخورد ،رهگذری رد میشد و گفت پسرم پنیر رو با گردو بخور تا عقلت زایل نشه،پسر جواب داد "عقل "چیه؟ رهگذر جواب داد هیچی بابا جان گردوتو بخور !
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
آخي مانكن جان حتما الان دارن به ناموس مردم احترام ميزارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از استخر برزيل چه خبر؟؟؟
حتماً داشته به ناموس برزيلي احترام ميزاشته ؟؟
ناشناس
United States of America
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
خاتمی عزیز ملت ایران است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
از خودت مایه بذار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
سنگ بی قیمت اگر کاسه ی زرین شکند
قیمت سنگ فزون و قدر زر کم نشود
فرزانه ای خاتمی....
hamid
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
مانکن عزیز واقعا شعر گفتی
خواهش میکنم در جواب من معلمان عزیز نظر بدن که وضع اقتصادیشون نسبت به دولت خاتمی چه تغییری کرده؟
میخوایم همه پرسی توی این قسمت راه بندازیم
بگیدتا همدل بشیم
منم یه کارمند آموزش پرورشم
از کارمندای دیگرهم تقاضا دارم بگن خواهشا
دست همتونو میبوسم رفقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
درود بر سید بزرگوار جناب آقای خاتمی که دوران دولت او سرشار از انسانیت صداقت و عزت نفس ایرانی در جهان بود و مردم زندگی آرام و راحتی داشتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
غرب زده ای که حتی پدرش از این تفکر او نگران بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
منش والاي خاتمي را همه مردم دوست دارند
elham
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
آقایmankanشما از ادبیاتتون معلومه معلومه چجور آدمی هستید.لیاقت امثال شما همین دولته...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
خیلی ساده است در زمان ریاست جمهوری ایشان با اینکه نفت ایران را 14 دلار و در وسط آبهای خلیج فارس میخریدند از حقوقی که بنده میگرفتم بعنوان یک کارمند همیشه بخشی برای ماه بعد ذخیره میشد اما تو این چند سال همیشه برای گذراندن امورات زندگی از همان روزهای اول ماه پول دستی میگیرم و به خدا همیشه شرمنده زن و بچه هایم هستم . از همه مهمتر در زمان ایشان در دور دوم ریاست جمهوریشان بود که با خرید دستگاه های لرزه نگار جدید مشخص شد که ایران هم از ذخایر عظیم گاز پارس جنوبی سهم میبرد که با اقدامی سریع ظرف 3 سال چندین قرارداد مهم با کشورهای ژاپن و ... منعقد شد و چندین پالایشگاه و پتروشیمی و صنایع زیردستی در منطقه پارس جنوبی به بهره برداری رسید که با حضور آقای احمدی نژاد و ساست های ایشان نه تنها تاکنون چیزی به آن اضافه نشده است بلکه تمام شرکتهائی که قرارداد داشتند نیز از ادامه کار صرفنظر کرده و ادامه کار را پیگیری نمیکنند و این قطر هست که دارد استفاده روز افزون میبرد و اگر کمی بیشتر غفلت کنیم کل منابع گاز این مخزن برای همیشه به سمت آن کشور سرازیر میشود و دست ما از این نعمت خدادادی که 8 درصد گاز جهان است کوتاه میشود ،البته خیلی از موارد دیگر هم هست که اینجا جای گفتن آن نیست فقط این را نیز بگویم تو 8 سال ریاست جمهوری خاتمی میدیدیم که هر روز گروه فشار یک مشکل اساسی برای مردم بوجود می اورد که این سالها از آن اقدامات خبری نیست.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
درود به شرف سید به خدا دیگه مثه دوران ریاست جمهوری سید توخاب شبمونم نمیبینیم. سید ازت ممنونیم که اقلا خلاف واقع نمیگفتی اینو من نمیگم همه ی مردم روستاهای ایران میگن بخدا
ف.س!
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
پ نه پ! احمدی نژاد؟
ف.س!
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
پ نه پ! احمدی نژاد؟
قاضي مرتضوي!!!
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
من حرفم با كسيست كه با نام مانكن و با بي ادبي كامل نظر داده.ناموس تو فقط دست خودته آقا و ارتباطي با هيچكي نداره. نميدوني برو بپرس!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
خاتمی یه ایادت رفته و این همه کامنت اومده. احمدی نژاد مریخم بره ده تا کامنتم نمیاد!
حالا هی بگید اصلاحات مرده!!
ناشناس
Germany
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
ديگه تو سايت اصلاح طلب تند رو فرارو نظر نذارن ميخواي كجا نظر بذارن. عيادت!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
آقای خاتمی همیشه دوستت داریم به خاطر ادب و شخصیت برجسته ات اصالت و شخصیت عالی ، تنها چیزیست که نمی توان تظاهر کرد وشعار داد
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
دورود بر خاتمی عزیز
خوشحالم از اینکه دوران دانشجویی ام را در زمان خاتمی گذراندم و به لطف این سید فهمیدم آزادی بیان یعنی چه
اما چه بد برای دانشجویان فعلی
دانشگاه علامه برای دانشجوها پرونده سازی می کند و آنها را اخراج می کندو...
من یک کارمند اخراجی دانشگاه علامه هستم وضعیت این دانشگاه بعد از خاتمی بسیار امنیتی شد
به داد این دانشگاه برسید
نمونه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
کمی در مورد موضع وحید طالب لو بگیم.نظر شما جیه
بازرگان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
آقای خاتمی آدم ترسو و محافظه کاری است!!!!
شهريار
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
بارها براي تنهايي خاتمي گريه كردم. حالا خوشحالم كه مي بينم خيلي هم تنها نيست و كساني خدمت‌هاي او را به ياد دارند.
خدايا تو نگهدارش باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
درود بيكران براين سيد فاطمي كه به حق بعد از سالها كه از طرف جامعه جهاني مورد هجوم همه جانبه بوديم فرهنگ وتمدن اخلاق ايراني را به رخ كشيد وايران وايراني را سربلند نمود
خاتمی
Finland
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
مثل خاتمی هر صد سال یک بار به وجود میاد وای به حال حکومتی که استفاده نکند
ناشناس
Germany
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
هرچی گرونی وبدبختی ها زیادتر میشه قدر خاتمی هم زیادتر میشه واقعا بعضیا خییییلی رو دارند
ناشناس
Germany
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
هرچی گرونی وبدبختی ها زیادتر میشه قدر خاتمی هم زیادتر میشه واقعا بعضیا خییییلی رو دارند
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
يك نمونه ديگر از كارهاي كه جناب خاتمي انجام دادن اينه.فيبر نوري يا همان زير ساخت ها رو در دولت خودشون به مردم هديه كردن.مثل همين كارت هوشمند بنزين.يا كارت هاي عضو شتاب.اينترنت ADSL....وخيلي چيزهاي ديگر كه مديون دولت خاتمي هستيم ولي بقيه پزشو ميدن
ناشناس
Finland
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
مثل صنايع گاز و پتروشيمي كه در دوره خاتمي رونق گرفت و ساخته شد و دولت فعلي از درآمدهاش استفاده مي كنه و پزش رو مي ده و با بي ادبي و بي اخلاقي تمام . دولتهاي گذشته رو زير سوال مي بره.
منصف
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
در مورد ایشان همین نکته کافی است که بی اهمیت ترین اخبار مربوط به ایشان در همه سایتها بیشترین بیننده را دارد و مردم همیشه پی گیر اخبار مربوط به آن سید بزرگوار هستند ، اغلب دیده شده است که بیشتر سایتها اخبار مربوط به دیگر افراد با تشابه اسمی را بدون نام کوچک عنوان بندی می کنند تا بینندگان سایت خود را افزایش دهند
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
خدایا خاتمی رو نگهدار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
متاسفم برای اکثرتون اکثر کسایی که به این قسمت سر میزنن کسایی هستن که با دیدن نام خاتمی به این قسمت وارد میشن اول اینکه من قبول دارم تورم کم بود دوم اینکه کارخانه ها برشکست نبودند هم قبول دارم ولی باید این رو بدونیم که مملکت ما در دوران خاتمی پیشرفتش در زمینه علمی خیلی کم بود نهایتش اینه که ما تا 100 سال دیگه با خیلی از کشورها از لحاظ عقب ماندگی هیچ فرقی نکنیم کسی که بخواهد پیشرفت نکند کسی هم باهاش کاری نداره به خاطر اینکه راحت منابع اولیش رو وارد میکنه در نتیجه تحریم هم نمیشه کارخانهاش هم که فقط مونتاژ کاری بلدند راحت قطعاتشون رو از خارج وارد میکنن و آن رو سر هم میکنن بعد اسمش رو میذارن کارخانه .... این کارخانه تعطیل بشه بهتر از اینه که باشه بعد رشد اقتصادیمون هم میشه 7 درصد در حالی که کشورهای دیگه در آون زمان 12 درصد رشد اقتصادی داشتن این جور مملکت داری کاری نداره و بدون دردسره ولی 100 سال دیگه بهمون فحش دادن تو قبر نگین چرا؟ اون وقت چه جوری میشه جواب خون شهدا رو داد خواهش میکنم انصاف داشته باشید دوم اینه که چیزی که خاتمی از ما گرفت تغییر فرهنگ ما بود و ما رو به سمت و سوی فرهنگ غربی برد در حالی که مااگر میتونستیم فرهنگ خودمون رو به روز میکردیم الان این همه مشکل نداشتیم (البته بهتون بگم که هیچکس در کشور ما به فرهنگ اهمیت قائل نیست) اگر حرف بخوام بزنم زیاده تموم شدنی نیست البته قضیه رو عادلانه قضاوت کنید نه از روی تعصب
ahmad@yahoo.com
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
خیلی حرف از عدد و رقم زدید تا بگید آمارتون معتبر ه اما یک سوال... آیا همه این علم ها یک شبه با نبوغ و دیکته احمدی نژاد در کشور ایجاد شد؟ اگر خود شما انصاف داشتی و کمی با جامعه دانشگاهی آشنا بودی می دونستی که علم و پیشرفتش پروسه ای بلند مدت ه این پیشرفت هایی که شما می بینید اکثرا پروژه های بلند مدت 20 تا 5 ساله ای است که الان به ثمر نشسته... علم گندم نیست که امسال بکاری و سال دیگه در بیاد... اثرات درایت آقایون رو در 10-20 سال آتی خواهی دید دوست عزیز... زمانی که زمان لازم برای یک پروژه دکترا 4 سال ه چطور یک پروژه علمی که حداقل از مجموع 10 پروژه دکتراست توی 4 - 5 سال میتونه به نتیجه برسه؟؟؟
حق جو
Chile
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
جناب ناشناس! اول مطالعه كن، بعد تعصب رو بگذار كنار، سپس سخنراني‌هاي طولاني صادر كن. خيلي خلاصه و نمونه وار جواب اشكالاتت را ميدهم. 1) پيشرفت علمي: برو آمار و شاخص‌هاي علمي زمان خاتمي را با زمان حال مقايسه كن. ميزان و كيفيت موفقيت دانش‌آموزان ايران در المپيادهاي جهاني. كيفيت جشنواره خوارزمي، ميزان و كيفيت اختراعات ثبت شده و .... و اين را هم بدان كه اصولا پيشرفت علمي در جامعه‌اي به وجود مي‌آيد كه احترام و كرامت مردم رعايت شود و فرهيختگان در آن جامعه حاكم باشند. به عنوان مثال دو كره شمالي و جنوبي را با هم مقايسه كن. هر دو از يك ملت، يك فرهنگ، يك نژاد و يك خانواده هستند ولي اين كجا و آن كجا 2) اقتصاد، مونتاژ و باقي قضايا: در اين مورد فقط سخن اخير رئيس مجلس را به شما يادآوري مي‌كنم كه اشاره به واردات 80 ميليون دلار چوب بستني از خارج كشور كرده بود. آيا در زمان خاتمي انحطاط و عقب‌ماندگي به جايي رسيده بود كه براي چوب بستني هم محتاج واردات بوديم؟ 3) فرهنگ: حكايت شرم‌آور نمايش تفاوت فرهنگي "ديپلمات جمهوري اسلامي ايران" در "استخر مختلط" در برزيل به خوبي نشاندهنده ميزان پيشرفت فرهنگي ما در دوران بعد از خاتمي است. از شما به عنوان يك ايراني مي‌پرسم زماني كه آن مسئول وزارت خارجه در مقام ماله كشي اعلام كرد كه اين موضوع ناشي از تفاوت فرهنگي است از خودت خجالت نكشيدي؟ آيا واقعا فرهنگ مردم ايران اين است كه در استخر و زير آب مزاحم نواميس مردم شوند؟ در زمان خاتمي كه چنين نبود اما اگر بعد از او اينطور شده آن يك حكايت ديگر است. بعد از خاتمي خيلي اتفاقات ديگر هم افتاد كه "تفاوت فرهنگي" در استخر مختلط نمونه كوچكي از آنهاست.
reza
Germany
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
soaali ke matrah ast in ast ke wazifeye yek raisse jomhoori chist? hefze din ya sazendegi-abadani-refah wa amniyate mardoom? magar dar ghanoone asasi wazayef taghsim nagardideh ast? ke wazifeye rahbari wa olamaye aalam hefz din wa wazifeye raisse jomhoor badai wa amniyat wa refahe mardoom? pas chera wazayefe organha ra ba ham ghati mikonim, doosti neweshteh ast ke agar khatami ta hala sare kaar bood ma namooseman ra nadashtim , khak bar sare aan kesi ke chenin fekri darad, magar pedar wa madare hamin fard dar dorane taghootke 33 saal bood wa bi hejabi ham ghaleb bood namoosash ra az dast dad ke farzandeshan chenin fekr mikonad? in afrad be in fekr nemikonand ke yek ha har kas masoole kari ast , agar hefze din ba raisse jomhoorin bashad pas wazifeye olamaye aalam faghat gereftane khoms o zokat ast wa faghihe pool mibashand??
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
به جون خودم فردا پس فردا احمدی نژاد و دار و دسته همه کارای مملکت رو ول می کنن و می افتن دنبال هر هنر پیشه و هر فوتبالیست که تو بیمارستاناست تا عیادت کنن... حالا یهو دیدی برا رد گم کنی که بگه اصلاااااا تقلب بلد نیست بره کبدش رو به داوود تژاد تقدیم کنه...
علی
Turkiye
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
واقعا آدم از دیدن این همه کامنت برای یه موضوع ساده خوشحال میشه. وقتی اسم خاتمی رو می بینیم، خبر رو می خونیم و نظرمون رو هم می دیم. این یعنی چقدر این بشر در دل و جون ما رخنه کردهو حتی اونایی که ازش می ترسند (در واقع از ناموسشون می ترسند!!). اشک شوق در چشمانم جمع میشه وقتی اسمت رو می بینم. و بقول اون دوستمون خوشحالم از اینکه در زمان تو دانشجو بودم و در زمان تو رفتم سر کار و فهمیدم که حتی با بعضی کاستی ها هم میشه در ایران زندگی کرد... ولی الان چی؟ هنوز هم میشه؟ اون آقا که ناموسش الان در امنیت کامله، اون جواب بده!
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
من در زمان آقای خاتمی تا فهمیدم که نمیتواند موانع کار را برطرف کند، در درون خود از او قطع امید کردم و برایم جا افتاد که اکثر مردم هم بعضی زودتر و بعضی دیرتر بهمان جا که من هستم خواهند رسید و برای اینکه کاری انجام شود، صبر میکنند تا دوره او تمام شود. دوره ایشان تمام شد و الان که نظرات مردم را میخوانم از قدرت سنت الهی دچارشگفتی میشوم که چگونه خودرا جا می اندازد و زمینه قضاوت تاریخ را با قدرت تطهیر مینماید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
کی گفته پرسپولیسیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!1
خدايار
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
خدا خاتميو حفظش كنه. يادش آدمو ياد روزاي خوب ميندازه.
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
سید عزیز، مهم نیست که کسی قبول نداشته باشه تورو مهم نیست که تمام ایران بهت بگن نه؛ مهم نیست که یه روزی حکم اعدامت بیاد. مهم اینه که تو خونه 35 متریم تو جنوبه شهر با دستای خالیم حاضرم یک عمر پذیرات باشم . چوم تو به من یاد دادی کیم.
ahangar
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
خاتمی دوستت داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
کاش ایشون علاوه بر محسناتش در زمان پشتیبانی ملت ومجلس . نصف جسارت احمدی نژاد را داشت
Mahdi
United Arab Emirates
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
با درود
یادمه بعد از خاتمی به احمدی نژاد به این خاطر رای دادند که حرف از عدالت میزد یعنی دوره خاتمی عدالت نوبد ولی حالا تو نظرات افراد در این لینک دیده می شود خاتمی سد و سرور ایران شده. کشور جهان سومی ایران اینطوریه که به احمدی نژاد دور اول رای می دند که گروه خاتمی نباشد حالا خاتمی بعد 6 سال از پایان ریاست جمهوریش می شد عزیز و احمدی نژاد می شد بد!
بابا اینجا کشور جهان سومیه و تو 40 سال دیگه می گند کی خوب بود و کی بد! مصدق هم وقتی قدرت داشت بد بود حالا که 50 سال از پایان حکومت مصدق گذشته مصدق را وطن پرست می خوانیم! احمدی نژاد مهمترین مشکلش اینه که روابط با کشورهای پیشرفته غربی را بایکوت کرد و مفهوم واقعی عدالت را نمی دوند ولی با این حال کارهای سیاست داخلیش خیلی بهتر خاتمی ولی هر دوی اونها لیاقت سرو بودن در کشور ایران با تمدن بزرگ بشریت را ندارند!
خواهشا نمایش دهید
با سپاس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv