bato-adv
کد خبر: ۳۹۰۲۳۲

در راهپیمایی شرکت کنیم؟!

اما، ملت عزیز و شکیبای ایران، امید خویش را از دست نداده و همچنان به مسوولان کشور، مهلت داده و می دهد تا کاستی ها را جبران کنند و آرزوی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع از نظام و ایران عزیز را تحقق بخشند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

فرارو- محمدحسین خوشوقت؛ فردا دوشنبه، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران است. با پیروزی انقلاب به راهبری بزرگ مردی کم نظیر، حیات رژیمی نامردم سالار پایان یافت که وجود داشت تا منافع منطقه ای امریکا را تامین کند؛ همانند تمام رژیم های عربی خلیج فارس که اکنون نان نوکری واشنگتن را می خورند.

شعارهای مردم انقلابی در تمام دوره خیزش ضد استبدادی، "استقلال، ازادی، جمهوری اسلامی" بود. این شعار بزرگ، پس از پیروزی، در قانون اساسی جمهوری اسلامی تبلور یافت. این قانون والای فرادستی، قرار بود مو به مو، تمامی سیاست گذاری ها و رفتارهای داخلی و خارجی مسوولان کشور را در تمامی سطوح، راهبری کند.

بدون شک، به گواه دوست و دشمن، با افتخار می توان گفت که "استقلال" را به خوبی در عمل پاس داشته ایم و بدین سان، چهل سال است که دشمنان را به ستوه آورده ایم و مایه دلگرمی و نجات ملت های تحت ستم نیز بوده ایم.

اما "آزادی" در موارد فراوانی، دستمایه هوس های عمل گرایانه و مصلحت اندیشی های فردی و جناحی بوده است.پس از چهل سال، و در اوج قدرت و ثبات داخلی و منطقه ای،هنوز برخی مسوولان کشور تصور می کنند که اگر به منتقدان و دگر اندیشان و دگر باشان، اجازه سخن گفتن و عمل کردن دهند، کیان نظام جمهوری اسلامی به خطر می افتد و با این تصور یا بهانه، برخی با عناوین غیر سیاسی، اما واقعا با مقصود سیاسی، به دادگاه کشیده می شوند و محکوم می گردند؛ و این برازنده یک حکومت مردم سالار که درس آموزش امیر مومنان، علی (ع) است، نیست.

التزام عملی به دو مفهوم والای "جمهوری اسلامی" نیز، به رغم میل و تلاش محدود مسوولان کشور، هنوز در سطحی قابل قبول، آن گونه که انتظار می رفت، حاصل نشده و مردم همچنان در انتظار تحقق عینی یک حکومت مردم سالار مبتنی بر آموزه های اسلام راستین و سیره امیر مومنان، علی علیه السلام اند. نادیده گرفته شدن رای اکثریت مردم، در موارد مختلف، از سوی رقبای روسای جمهور منتخب، نظام آلوده و تباه کننده بانکی که در حال نابود ساختن تولید داخلی و نظام اقتصادی کشور است، نظام مدیریتی نا کارآمد، بی عدالتی های زجر آور و غیر قابل انتظاری که برخی قوا به جامعه تحمیل کرده و می کنند و سایر عیوب ریز و درشتی که خیل عظیم مردم را به ستوه آورده است، نشانه هایی از عدم التزام عملی به جمهوریت و اسلامیت است. 

اما، ملت عزیز و شکیبای ایران، امید خویش را از دست نداده و همچنان به مسوولان کشور، مهلت داده و می دهد تا کاستی ها را جبران کنند و آرزوی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع از نظام و ایران عزیز را تحقق بخشند.

با این تفاصیل، سوال این است که ایا سزاوار است که در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنیم؟

به این سوال، با توضیحی پاسخ می دهم. 

ترامپ و دستگاه اطلاعاتی او، نتانیاهو و دستگاه اطلاعاتی اش، رژیم خون آشام آل سعود، منافقین آدم کش و داعشیان جگرخوار، چند سالی است که با تدابیر شیطانی خویش، در پی ساقط نمودن نظام جمهوری اسلامی ایران و تجزیه میهن سرفراز ما، روز شماری می کنند. تحریم های گسترده امریکا، توطِئه های حساب شده اسراییل و استقرار داعش و منافقین پشت مرزهای ایران در شرق و غرب کشور، و تلاش آن ها برای ایجاد بلوا و آشوب فراگیر در داخل، حکایت از برنامه ریزی دقیق برای نیل به مقصودی سیاه و دهشتناک علیه ایران و ایرانی دارد.

اگر ،خدای ناخواسته، دشمن ما به هدف خویش دست یابد، کدامین نظام سیاسی را در کدامین قلمرو خاکی، جایگزین نظام جمهوری اسلامی خواهد کرد؟!

ناظر عاقل و بینا، شک ندارد که در غرب آسیا، ایران قدرتمند، بیش از این، تحمل نخواهد شد زیرا مانعی بزرگ بر سر راه تحقق اهداف راهبردی امریکا خواهد بود. برای رفع این مانع، ابتدا باید ایران به چند کشور کوچک و متعارض تبدیل شود و در هر یک، رژیم های "دوست" یا "همراه" استقرار یابند. وانگهی، چه کسانی بر مصدر قدرت خواهند نشست تا منافع امریکا را تامین کنند؟ 

آیا جز عوامل مزدوری که در نقش پیاده نظام، نظام جمهوری اسلامی را ساقط کرده و ایران را چند پاره گرده اند؟!

اکنون، اینان، کیان اند؟!

آیا می توان برای رها شدن از کاستی ها و تقصیر ها و بی عدالتی ها و سوئ مدیریت های اهل خانه، به دشمن جان و مال و ناموس، پناه آورد و مجال عمل اش داد؟!

آیا منفعت و مصلحت ملت ایران در آن نیست که در برابر دشمن بایستد، از نظام برخواسته از خون هزاران شهید، دفاع کند و در عین حال، در رفع مشکلات و نابسامانی ها، از هر راه قانونی و حکیمانه، بکوشد؟

شکوه راهپیمایی 22 بهمن، نماد استواری و سرفرازی ملت ایران در برابر خصم مکار بوده و است.

میدان را واگذار نباید کرد!

(نویسنده را با همین نام در توییتر دنبال کنید!)

bato-adv
آریایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
401 غیر قابل انتشار در مقابل 120 انتشار یافته !!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
اینایی که کامنت گذاشتن به خاطر شرایط فعلی شرکت نمیکنیم و اینا خداوکیلی بیان راستشو بنویسن تا حالا چند دفعه تو راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردن
ناشناس
United Arab Emirates
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
على‌رغم خشم و عصبانيت از بابت اوضاع ناهنجار مملكت، متوجه محظوراتى كه در انتشار نظرات وجود دارد هستم و از بابت زحمتى كه متقبل شديد تا نظرات را تا سرحد امكان بازتاب بدهيد سپاسگزارم و خسته نباشيد عرض ميكنم. پاينده باشيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
در انتظار بررسی 242
+
غیر قابل انتشار 143
؟؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
موافقین 50%انتشاریافته را تشکیل میدهند که حدودا"36 نفردراین نظرسنجی درمقابل 801 نظر غیر قابل انتشار (مخالف یا غیر قابل پخش بدلیل هتک حرمت) درنتیجه موافقین 36 نفر از 837 نفرهستند
یعنی تقریبا"4.5% قابل توجه مسئولین 1 فکری بکنید آمار هشدارجدی به مسئولین میباشد
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۲۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
فرزندان مبارک برخی سران مملکت در اروپا و آمریکا اقامت دارند ما به ایستیم جلوی چه کسانی و.؟؟!!!
رضا
United Arab Emirates
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
اگر بعضی از اعضای خانواده نا باب از آب در اومدن، خانه و اهل خانه را به دزد ها واگذار کنیم؟!
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
بله چون تنها چیزی که نجاتمون میده وحدته
همین نباشه دیگه بچه هامون امنیت هم ندارن
به وقتش تو انتخاباتها باید حال این بی کفایتا رو بگیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
وحت در عین کثرت معنی پیدا می کنه معنی وحدت همه با هم هست نه همه با من. اگر وحدت می خواهید باید فضای جامعه را باز کنید و پذیرای نظرات و افکار و رفتار متفاوت باشید در غیر این صورت روز به روز دایره شما تنگ خواهد شد و وحدت هم معنی پیدا نمی کنه
جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
فرزندان مسولین برای همیشه بیایند ایران با هم شرکت میکنیم .
ناشناس
Japan
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
مرگ بر ... یعنی چه !!!
مملکت را درست کن اقتصادت را سامان بده . دست همه دزدان وغارتگرانی که تقریبا همه می شناسند قطع کن
گوجه 7 هزار تومان
کاهو 10 هزار تومان گوشت قرمز 100 هزار تومان
اجاره خونه 70 میلیون رهن کامل
پراید حلبی 40 میلیون
حقوق کارگر 1.2 میلیون !!! و...
حالا تو این وضعیت نابسامان مملکت
چند صد میلیون پول ما را ارگانی بنام بنیاد تعاون ناجا حيف و ميل كرده است .
ناشناس
Finland
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
نه شرکت نمی کنیم بخاطر :
فساد ، اختلاس و بی عدالتی گسترده - بخاطر اینکه هیچکس برای این مردم ارزش قائل نمیشه - بخاطر اینکه عده ای با دروغ و فریب کاری مردم را بخاطر قدرت فدا میکنند و ........
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
امثال شماها بودند که امام علی رو تنها گذاشتند
اگه مادرمون بین در و دیوار مونده بود و امام علی علیه السّلام بی یار یاور بخاطر این بود که همه دنبال منافع خودشون بودن نه اسلام..
فقط یخورده فکر کنید...
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
بذاریم ایران بشه ونزوئلا و زیمباوه؟!
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
مگه نشده؟
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
یکی از انگلیس و یکی از امارات در مورد وضع ایران نظر می ده!!!؟؟؟
ایران همیشه ایرانه! ایرانی ها هم وطن پرست بودن و هستن و خواهند بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
ایران الان باید سوییس می بود. با عقب افتاده که صحبت نمی کنی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
حسن این پرچمها بخاطر فیلتر شکنه نترس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
واقعا نمیدونم چی بگم،از کجای مشکلات مردم بگم، ولش کن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
شما همون ولش کن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
شرکت میکنیم شدید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
با همين شدت منفی ها که احتمالا از ترس فرارو پيام معکوس دادی!
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
مردم جان خود را فدای آرمانهای انقلاب می کنند. مسوولان حاضرند اموال خود را افشا کنند؟
ناشناس
United States of America
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
از خودت مایه بذار... کی گفته شما نماینده "مردمی"؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
برای بنده سوال است چرا باید بعد از 40 سال هنوز وحدتمان را در راهپیمایی فریاد بزنیم آیا سایر ملل به اینگونه وحدت نیاز ندارند؟ چرا مانند سایرین به ثبات نمی رسیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
ببخشید اشتباه کردم منفی دادم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
برای اینکه ما انتخاب کرده‌ایم به گونه ای متفاوت از سایر ملل جهان زندگی کنیم و باید صدای حق را فریاد بزنیم تا به گوش جهانیان برسد.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
فرارو انتشار نمیدی اما نظرم اینه :
شرکت نمیکنم چون بعنوان یک ایرانی از فساد اقتصادی ، گرانی ،دزدی ها و اختلاس ها و بی تفاوتی مسئولین نسبت به شرایط مردم ناراضیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
سال ۹۲ چقدر فریاد زدیم که روحانی و دار و دسته اش با اشراف ، لیبرال ها ، تکنوکرات ها و اختلاص‌گران مشکلی نداره!
بازم بش رای دادید!
ناشناس
United States of America
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
نه که قبل از روحانی خیلی وضع گل و بلبل بود و اختلاس و بدبختی و فقر نبود.تا صدها سال کسی نمی تونه تو اختلاس و حیف و میل رکورد مموتی رو بزنه
امیر حسین
Netherlands (Kingdom of the)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
ناشناس 17:45 قبل از روحانی اوضاع مملکت گل و بلبل بود؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
بحث روحانی و غیره نداره هر کی رییس جمهور بشه همین داستان ادامه داره .
مشکل مملکت سیاسیه .
ناشناس
Finland
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
17:45 گرامی از فریادهای سال 88 بگو

در مورد مموتی و دار و دسته ی پاک دستش نظری توصیه ای چیزی نداشتی از قلم افتاده باشه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
يعني الان اكه رييسي انتخاب شده بود شده بوديم ژاپن؟؟ التماس فكر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
بله ناشناس عزیز
مشکل این (( ایرانی )) اینه که نمی تونه ساختار را از دولت، و افراد پاک دست را از خائنین جدا کنه
همه را با یک چوب میزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
چه جالب که سال 96 همین لیبرال، تکنوکرات، اشرافی تایید صلاحیت شد. جل الخالق!!!!
گیلک
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
فراروی عزیز!
شما اول ببین جرأتش رو داری که همه نظرات رو بدون کم و کاست منتشر کنی یا نه! بعدش بیا دم از نظرسنجی و آزادی بیان بزن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
:))))
ناشناس
United Arab Emirates
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
مجبوره خوب
علیرضا
Germany
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
نه دوست عزیز، جرات نداره، زیرا درش را تخته می کنند و باید بره سماق بمکه.
ناشناس
United States of America
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
فرارو هم یکی مثل بقیه ‌‌. چه فرقی داره مگه؟
پيرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
(نویسنده را با همین نام در توییتر دنبال کنید!)
مگر توييتر فيلتر نيست كه نويسنده در آ‹ فعال هستند و ترغيب به پيگيري مينمايند. آيا توييتر ابزار همين آمريكاي فلان و اسراييل بهمان نيست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
با چه انگيزه اي؟
ناشناس
Germany
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
شرم بر من اگر حریم تو ( ایران) پیش چشمان من شکسته شود
سعيد
United Arab Emirates
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
چقدر تو صف گوشت بايد وايسيم اينها شرم براي شما نيست؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
وقتی بری به ديگران مرگ بگی، ديگران هم به تو و کشورت مرگ میگن. اون وقت حريمت شکسته میشه. وقتی ميری پرچم يک کشور ديگه را آتش میزنی، به ديگران هم اين حق را ميدی که پرچمت را به اتش بکشند. اون موقع حريمت شکسته ميشه.
ديگه؟ ما حضرت علی را داريم که فرموده هر ان چه ر خود نمی پسندی بر ديگران هم مپسند، انها که حضرت علی را هم قبول ندارند.
پس باز هم برو بر خودت مرگ بگو. پرچم کشور خودت را اتش بزن و حريم کشورت را بشکن.
ناشناس
United States of America
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
من شرکت نمیکنم ولی به این جمله مثبت دادم چون عقیده ام همین است.
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
گل گفتی سعیدجان
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
فقط زمان انتخابات و راه پیمایی مردم رو میشناسند،این همه راهپیمایی توی این مملکت در طول سال هست کدامیک منافعی برای مردم دارند،همه شون حمایت از حکومت است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
چرا آلمان نمیترسه سوریه بشه ما میترسیم؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
چون المان نوکرشون هست!
ناشناس
United States of America
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
اگر نظام به رای و پشتوانی مردم نیاز دارد چرا به خواسته های مردم تن نمیدهد. فقط این مردمند که باید از همچیز بگذرند؟ فقط وقتی موقع مناور قدرت میشود یاد مردم می افتید. نویسنده نامه تا حالا کجا بوده و برای حل مشکلاتی که خودش نوشت چه کرده؟ این نوشته ها بعد از 22 بهمن از یاد همه میرود و مردم و خواسته هایشان دیگه کیلویی چند؟
ناشناس
United States of America
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
برادم من یک شرکت زده همه سرمایه علمی و مالی خانوده را توش هزینه کردم به موقع برداشت که رسید در عمیق تر رکود تاریخ ایران فرو رفیم همه چیزم نابود شده که به حال من فکر میکند دولت محترم دنبال اینکه از من با این شرایط مالیات بگیرد بعد آقا زاده ا بالا بکشند و در برند. بعد من باید برم راهپیمای و جنگ بشد من باید بدوم جلو . واقعاً با این همه عدالتتان دمتان گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
تو نظرهای ما رو منتشر کن ، ما در راهپیمایی شرکت می کنیم . شما ما مردم رو فقط برای اهداف سیاسی تون می خواین و بس . نوبت به مطالبات ما که برسه ، عمرا ما به حساب بیایم !!!
ناشناس
Germany
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
هم راهپیمایی میام و هم تو انتخابات شرکت میکنم!
با تشکر
دیبی
ناشناس
United States of America
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
دیبی رو خوب اومدی
کمتر کسی دقت میکنه
ناشناس
United States of America
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
منم دیبی رو دیدم اما منفی دادم چون زدن این حرفا از طرف دیبی هم بده
قلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
شرکت در راهپیمایی یعنی تایید وضع موجود با تمام خوبی ها و ضعفهایش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
این وضع قابل تایید نیست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
یا سلام
راهپیمایی ؛ دفاع از کیان اسلامی ماست .
اما اگر برخی مسئولین و مدیران به ما جفا کردند ؛ دلیل نمی شود مملکتمان را وانهیم . فرصت بسیار است . بصیرت داشته باشیم و تعصب جاهلی به خرج ندهیم . ذهنمان در دهه ی 70 و 80 و تقف نکند و خواسته هایمان مطابق آن موقع نباشد . از آن تاریخ عبور کنیم . خواسته هایمان روبه جلو باشد . افراد کارامد و دلسوز را انتخاب کنیم .
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
البته اگه شورای نگهبان اجازه حضور افراد دلسوز رو بده
ناشناس
United States of America
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
همین متن رو با نگاه به خودت و عقایدت مجدد بخون.
توصیه هم میکنم که عمل کنی
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
چون نظام ب وعده هاش عمل کرده و تبعیض ونابرابری روریشه کن کرده، چون قدردان خون شهدا ومردم نجیب وباغیرت ایران بودن وجایگاه خودشونو مدیون مردم بوده وهستن
باشرکت درراهپیمایی حمایت ورضایت خودمونو اعلام کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
والله!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
داداش شما کجا زندگی میکنید که بی عدالتی نداره آدرس بدید ما هم بیایم
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
می‌بینی چقدر منفی خوردی؟
علتش این نیست که ملت متوجه لحن طنزآمیز کامنتت نشدند.
بلکه علتش اینه که در این وانفسا دیگه کسی دل و دماغ شوخی و طنازی در این مقولات براش نمونده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
من خیلی از شعارها و موضع گیری هایی که برخی از مسئولان در این روز انجام می دهند را قبول ندارم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
اگر برخی از شعارهای به دور از شان نباشه شرکت می کنم.
ناشناس
Germany
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
نه !!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
من انقلاب را قبول دارم.
اما فقط به خاطر بعضی شعارها که سر داده میشه شرکت نمی کنم.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
بله....به کوری چشم ترامپ و جان بولتون و پمپئو می آییم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
غیر قابل انتشار: ۱۰۹
!!؟؟
ناشناس
United States of America
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
اینجا فرارو است !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
دشمن هم مارو ول کنه داخلی ها ول نمی کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
ماشالله به این همه نظر غیر قابل انتشار!
فرارو منتشر کن اگه مردی!
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
یعنی بعد از 40 سال هنوز فرارو جرئت انتشار نظرات ملت را نداره!
این همه نظر غیر قابل انتشار!
یکی از دلایل شرکت نکردن من همین است و بس.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
مجبوره تو نمیدونی تو ایران چه خبره؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
کاش اونهایی که منفی میدن ایرانی الاصل باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
ما میآییم و فریاد میزنیم جینگیلی آمریکا و فینگیلی اسرائیل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
من به شرطی شرکت می کنم که همه نظرات را منتشر کنی فرارو!
ناشناس
Canada
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
شما نظرات ما را منتشر کن. همه غیرقابل انتشارها را هم منتشر کن قول می دم که شرکت کنم در راهپیمایی.
ناشناس
Canada
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
فرارو برای یک بار هم که شده بیا به نظرات مخاطبانت احترام بذار.
همه را انتشار بده.
حداقل بیش از ده نظر را من درجریانم که مشکلی نداشت اما شما سانسورش کردی!!!!!
آریایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
میخوای در فرارو را تخته کنن !!!!!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
این مردم اینقدر خوبن که بازهم شرکت می کنند ولی مسئولین اینقدر بی مسئولیتن که بازهم سوء استفاده می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
United States of America
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
بعله به کوری چشم کارتر و ملکه
ناشناس
France
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
کارترو از کجا آوردی هنوز در چهل سال قبلی
سجاد
Romania
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
فرارو لطفا مسئول کنترل نظرات رو تغییر بدید
ناشناس
Spain
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
سانسورچی تان دلواپسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
تا الآن در کنار 31 کامنت انتشاریافته 109 کامنت غیر قابل انتشار دارید؛ همین نمونه بسیار کوچک نشان دهنده میزان تحقق یکی از اصلی ترین آرمان های انقلاب یعنی آزادی که فقط یکی از ابعادش آزادی بیان است نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
در اعتراض به بی عدالتی و گرانی و فساد و.‌‌.. خیر خیر خیر
سیاوش
United Arab Emirates
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
من حتما شرکت می کنم.با آنکه با 35 سال سن ازدواج نتونستم بکنم.با
انکه به خاطر ایرانی بودن نتونستم برم در آمریکا ادامه تحصیل بدم و مجبور شدم برم دانشگاه آزاد.با آنکه افرادی با رشته های از رده خارج بخاطر و سن خیلی کمتر به خاطر موضغ سیاسی جذب هبات غلمی شدن و م هنوز دنبالشم.هرچند 2 شال بهترین دوران و حساس ترین دوران زتدگی ام در خدمت سربازی گذشت و بعدش که آمدم بیرون کلی قرصت شغلی از دست داده بودم. هرچند جوان هایی کم سن در خیابان می بینم که به خاطز آقازاد دگی هرچند کوچک با همسران زیبایشان در ماشین مدل بالا در حال دور زندن هستن و می ترسند من چشمشان بزنم. هرچند کل پس اندازم پارسال ظرف 3 ماه یک سوم شد.با وجود همه اینها با زهم یک فرصت ذیگر به حکومت می دهم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
شما با این سواد املایی و نگارشی خوب کردی نرفتی امریکا. استدلال کلامیت هم خیلی جالبه
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
تو شخصیت مهر طلب و کم اعتماد به نفسی داری
بهت منفی دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
شرکت میکنم. با اینکه آقا زاده ها با پولای من رفتن آمریکا. شرکت میکنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
فرارو محترم انصاف داشته باش
غیر قابل انتشار: ۱۰۹ انتشار یافته: ۳۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
سوال میپرسی ولی جواب رو منتشر نمیکنی ؟ !
گرفتی ما رو ؟ ما رو گذاشتی سرکار ؟
فرارو لطفا و خواهشا یک بار توی زندگیت مرد باش و نظرات رو منتشر کن .‌
ناشناس
Germany
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
اما، ملت عزیز و شکیبای ایران، امید خویش را از دست نداده و همچنان به مسوولان کشور، مهلت داده و می دهد

:)))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
روز 22 بهمن روز عید سرنگونی رژیم استبدادی و دیکتاتوری است و من فقط با این انگیزه شرکت میکنم.
یک شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
جناب آقای خوشوقت
با سلام
لطفا در مورد مطلب" در راهپیمایی شرکت کنیم!؟" چند سوال را پاسخ دهید.
به عنوان مقدمه ذکر این نکته لازم است که نگارنده به حکم اینکه شهروند ایرانی هستم حق دارم سوال کنم و حق دارم ابهاماتم را بپرسم. این سوالات صرف نظر از نگاه من به راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ مطرح می‌شود و انتظار است این ابهامات را پاسخ دهید تا از بس ابرهای تیره‌ی تریدید، شاید آفتاب یقینی بتابد و خود را فردا در صفوف مردم باز یابم.
۱_براستی حضور گسترده‌ی مردم علیرغم گرانی‌ها مشکلات بسیار فراروی جامعه، تایید سیاستهای انحصارطلبانه‌ی بخشی از حاکمیت نیست که سیاست مدارا با جهان را برنمی‌تابند و در از خشم و فریاد با جهان سخن می‌رانند؟
۲_ آیا حضور گسترده‌ی مردم تاییدی بر سیاست عدم مدارا با منتقدان حاکمیت نیست؟ تنها گذاشتند منتقدان و متفکران زندانی نیست؟ تایید سیاست آنانی نیست که دایره‌ی دوستان انقلاب را انچنان بسته نگه داشته‌اندکه اگر اندکی بگذرد دیگر برای پر کردن میدان آزادی هم با مشکل روبرو خواهند شد؟
۳_ ایا حضور گسترده تایید سیاست آنانی نیست که برجام را به فرجامی ناخوشایند مبتلا ساختند تا سیاست تدبیر و امید دولت منتخب با شکست روبرو شود؟
۴_ آیا حضور گسترده تایید گفتمان حسن عباسی ها و .... و .... نیست؟
شکی در آن نیست که هر ایرانی وطن پرست ولو منتقدی اقتدار میهنش را طلب می‌کند اما این اقتدار به اقتدار بیشتر تمامیت خواهان منجر می‌شود و آنان که یکبار خود را در محک رای مردم ننهاده‌اند آنچنان ترک تازی می‌کنند که آدمی از این حضور منصرف می‌شود‌.
حاکمیت ناگزیر است صدای مخالف و منتقد را بشنود و حضور مردم را به نفع خود مصادره به مطلوب ننماید.
این نظرات برحسب وظیفه‌ی میهنی ارسال شد
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
حضور ما نشانه تایید انقلابه نه افراد
ناشناس
Finland
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
جناب یک شهروند ، دوپهلو حرف میزنی که لابلاش برجام جونتو تبرئه کنی ؟ نه عزیز جان برجامت خیلی وقته رفته ته قبرستون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
دوستان خودسانسوری کنید نا نظرتان منتشر شود. خخخخ
ناشناس
Turkiye
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
در راهپیمایی انقلاب شرکت کنیم و به این خاطر که ما به شعارهای دموکراسی، برائت از استبدادو تبعیض طبقاتی، نبود زندانی سیاسی که در انقلاب گفته میشد اعتقاد داریم و از سیاستهای غلط و اشتباه دهه های اخیر اعلام برائت می کنیم. ما به برگشتن به اصل انقلاب اعتقاد داریم نه به کج روی های دوران بعد. ماشرکت می کنیم وحق خود را می گیریم.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
آخه این تیتره زدی؟ بله که میایم راهپیمایی. به کوری چشم بدخواهان انقلاب
saeed
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
نه شرکت نمی کنم چون بعداز کلی سختی وبدبختیهایی که کشیدم درس خوندم تهش شدم راننده اسنپ کجایه دنیا هرچی محصله شدن راننده اسنپ وآژانس .
ناشناس
United States of America
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
زمان محمدرضا شاه "خود دستگاه قضایی سلامت تر بود، رشوه و اختلاس در دادگستری کمتر اتفاق می‌افتاد.
ناشناس
Israel
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
استقلال نتیجه انقلاب و گرانی نتیجه انتخاب است.چرا به خاطر انتخاب اشتباه به استقلال نه بگوییم?
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
شرکت نمی کنم... سالهاست شرمنده نگاه زن و بچه ام هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
« رسوایی و فروپاشی سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی در غرب »
ناشناس
Finland
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
گوش ما از این حرفها پره آقا جون
م
France
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
حساب انقلاب از حساب بعضي مسئولین نا اهل جداست.
مردم اصل انقلاب را دوست دارند. اما این دزدی و اختلاس و رانت و دروغگویی ها قابل توجیه نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
بعضی یه جوری کامنت میزارننمیریم انگار هرسال نفر در راهپیمایی حضور داشتند
لطفا نرید چون مردم میدان نیستید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
جناب خوشوقت و فراروییان،
چرا صدای مخالف شنیده نمی شود؟!!

73 درصد نظرات غیرقابل انتشار 27 درصد انتشار یافته!! معنی واضحی دارد: 73 درصد، نظر مخالف و تازه بخش اعظمی از آن 27 درصد هم، بسیار منتقد!!!
نتیجه میگیریم سیاست ستیز با دنیا و خودخواهی بخشی از حاکمیت، تمام شده !!!
بشنوید صدای مردم ایران را، تا دیر نشده .....
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
هزار آفرین
سعيد
United Arab Emirates
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
در مقابل اين همه ثروت ملي ايران وقتي هنوز نميتوانيم يك خودرو خوب داشته باشيم وقتي اختلاس هر روز بيشتر و بيشتر آشكار ميشود وقتي تمام ملتها با ايران سر جنگ دارند وقتي هنوز نتوانسته ايم انقلابمان را صادر كنيم وقتي هنوز در شعارهاي خود وا مانده ايم وقتي معلمان ما دو شغله اند وقتي همه جا شده
پارتي بازي ولاغير ديگر به چه اميد بايد راهپيمايي كرد
ناشناس
United Arab Emirates
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
یه حساب ساده نشون میده دستکم 95 تا 97 درصد مردم ناراضین
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
خوب مردم که عاشق کشورشان و اتحاد هستند شرکت میکنند تا خانه اشان بدست گرگهای گرسنه نیفتد ولی خوب این کاربرهای که بیشتر از اسرائیل تازه فارسی یاد گرفتن نمیتوانند شرکت کنند اشکالی نداره فردا خواهیم دید مردم جواب سوال را در عمل نشان میدهند نه تو سایت اصلا حوصله اینکارا را ندارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
فرارو جان، تعداد نظرات غیرقابل انتشار در حدود سه برابر انتشار یافته!!
دلیل خوبی برای این نیست که چند درصد مردم موافق نظر نویسنده محترم هستند؟ دلیل خوبی برای میزان حمایت مردم نیست؟
ناشناس
France
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
جرات داريد اجازه بديد مخالفان هم بيان خيابون شما كه مردمي هستيد ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
بایدشرکت کنیم،این یک وظیفه است.
ناشناس
Malaysia
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
دوستان فرارو - شما با مشکلات متعدد سانسور رسمی و غیر رسمی و خودسانسوری مواجه هستید. طبیعتا خودتون هم با مشکلات جامعه بعنوان فرد درگیرید. خودتون هم باقتضای تنفس در جامعه و بیشتر بعنوان عضوی از این جامعه نیم بند خبری از حس افراد جامعه باخبر هستید. پس چرا می ایید پرسشی رو مطرح می کنید که توان و یا اراده انتشار پاسخ مردم رو ندارید؟ اینکارتون درست نیست. تا این ساعت انتشار یافته شما 53 نظر و غیر قابل انتشارتون 143 یعنی حدود سه برابر. از نظر خودتون مسخره نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
40 سال فرصت كافي نيست؟ اگه قرار بود جيزي ازش دربياد تا الان در اومذه بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
من شرکت میکنم
چون تجربه بهم ثابت کرده حتی منافع اقتصادی من هم بهتر تامین خواهد شد
منتها درک این مسیله نگاهی عمیق میخواد و البته همتی بلند برای رسیدن به هدف که البته مسیر کوتاهی هم نداره
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
به کوری چشم اونهایی که نمیتونن ببینن شرکت باشکوهی داشتیم
درود بر غیرت ایرانی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv