دقایقی پیش محمود احمدی نژاد، رئیس دولتهای دهم و نهم که برای همراهی حمید بقایی جهت ثبتنام در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز در این انتخابات ثبتنام کرد.
فرارو- دقایقی پیش محمود احمدی نژاد، رئیس دولتهای دهم و نهم که برای همراهی حمید بقایی جهت ثبتنام در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز در این انتخابات ثبتنام کرد. به نظر شما چرا احمدینژاد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد؟ انگیزه او از این کار چیست؟ با وجود منع رهبر معظم انقلاب، حرکت او چه معنایی دارد؟ نظر خود را برای ما بنوسید.
بنظر بنده ی حقیر رئیس دولت نهم ودهم برای این ثبت نام کرد که برای شورای محترم نگهبان و نظام ایجاد چالش نماید و بتواند امتیازی حداقلی مثلا تاییدصلاحیت یکی از یارانش (بقایی، کلهر، جوانفکر) را کسب نماید وبا رد صلاحیت شدنش یک محکی از تصورات واهی خودش که ملت از آن حمایت میکند داشته باشد و خودش را مطرح نماید اما قطعا پیام حداکثر ی وقاطع ملت شریف ایران به ایشان خلاف تصورات و بافته های ذهنی وی خواهد بود انشاء الله
چون احمدی نزاد فردی است که شهوت قدرت دارد. شهوت قدرت مغز او را تعطیل کرده
معصومه
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
ما ایرانی ها نباید به فکر خودمان تنها باشیم ..باید نگاه کنیم ببینیم چه ریس جمهوری به همه قشرهای جامعه اهمیت داده یا توانسته بیشتر از ریس جمهوردیگر به مردم اهمیت بدهد به ان رای بدهیم ..باید به فکر همه مردم باشیم خداشاهد یک قشر جامعه با خانواده ماهانه 500 هزارتومن درامد دارند تحت حمایت کمیته وبهزیستی هم نیستند ..چون ضعیف هستند صدای ناله انها کسی نمی شنود...نظام باید به فکر مصلحت مردم باشد نه فقط مصلحت نظام اهمیت بدهند روحانی 4سال فرصت داشت ولی همه وقتش با امریکابرای برجام صرف کرد مردم غافل شد بس ...به فکر هموطناطون هم باشید هدف انقلا ب باید مردم باشد تانظام قوی باشد
میخاد حال اصول گرایان رو بگیره .میدونه مقابل روحانی رای نمیاره
سلیم
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خواسته با این شرایط، صلاحیت بقایی در شورای نگهبان رو تضمین کنه
ناشناس
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
جواب به دروغهای روحانی
ناشناس
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
برای گروکشیه که بقایی تایید صلاحیت بشه حالا چند معادله چند مجهول
اگه بقایی تایید بشه یعنی ترس از احمدی نژاد
اگه تایید نشه احمدی نژاد کاندید میمونه
اگه احمدی نژاد ردصلاحیت بشه که تایید شدنش در سال های قبل جای سوال داره
اگه تایید بشه که رو حرفه اقا حرف زده
بهروز
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
توهم...؟؟؟
به نظرم كسي كه خطر احمدنزاد رو جدي نگير در فضاي واقعي زندگي نميكني و درك درستي از وضعيت موجود كشور نداره...
احمدي نژاد نه توهمه و نه متوهم...
يك خطر واقعي...از آنچه در آينه ميبينيد به شما نزديكتر است...
اعلام خطر ميكنم
(تاكيد ميكنم...) اعلام خطر ميكنم...
امیر
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
جناب محمودی 12:06 بی خاصیت ترین کاندید ریاست جمهوری این دوره هم در برابر روحانی رای میاره . چون روحانی از همه بی خاصیت تره. احمدی نژاد هم اومده با این کارش تایید صلاحیت بقایی رو حتمی کنه . چون می دونه خودش تایید نمیشه این کارو کرده که حداقل بقایی رو تایید کنن..
ناشناس
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اگر اینبار هم عین شوکه نتیجه هیلاری جونتون بهتون دست نداد . آه . . . این خط و این نشون
علی
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
این موضوع بیشتر شبیه دهن کجی می مونه تا دلایل دیگه.
ناشناس
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
نمی دونم چرا یاد مناظره اش با رضایی و ضریب فلاکت افتادم که به عمرش به گوشش رسیده بود اما الان داره با فلاکت التماس قدرت می کنه با خودش می گه من چیم از آتاتورک و رضا خان کمتره کاشکی من دیکتاتور بودم چند سال دیر به دنیا اومدم
آسمانی
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
احمدی نژاد بهترین شانس را برای اصلاح طلبان ایجاد کرد تا با ایجا جار و جنجال و انحراف اذهان از ناکارامدی دولت و ایجاد دوقطبی کاذب همه اشتباهات را بپوشانند.در اصل احمدی نژاد و روحانی هر دو عوام فریب و دو روی یک سکه هستند.اون سیب زمینی و یارانه نقدی داد این یکی قول 100 روزه و ایجاد تحول اقتصادی در مدت کوتاه.فقط احمدی نژاد یارانه و سیب زمینی را داد اما روحانی فقط در حد قول بود
علی
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اگه تحمل و صبری برای از نو ساختن ایران واستون مونده بیایید تا به احمدی نژاد رای بدیم مطمئن باشید 3 سال دیگه همه چی رو از اول با دستای خودمون بمیسازیم امیدوارم منظورمو فهمیده باشین
مهتاب
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
با اون لشکر جن و کمک عباس غفاری حتما پیروز میشه.
معصومه
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
حالایکی بدخت وفقیرای کشور خواسته نان بده شده ادم بده مافقیراهم.. له ..بشیم دوباره عده ی فقط توخانه خودشون نگاه می کنند بقیه هم سرخرمن هستن ازفقر مردن بمیرنند...ما جز وعده احمدی نژاد وعده دروغ کسی باور نمی کنیم چون وقت برای ثابت کردن خودشان داشتن که نکردند حالا هم به رای ملت احترام بگذاریدکه خودمان تصمیم بگیریم
امیر
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
فکر کنم فقط میخاد تو مناظره ها شرکت کنه و قبلا از مسعولین خواست مناظره زنده برگزار بشه قبول نکردن الان داره از فرصت استفاده میکنه تا جوابشون رو بده.
اگه بمونه اشتباه محض کرده.
در هر صورت چه فقط تو مناطره ها شرکت کنه(که دروغ ها و ... دولت فعلی رو برملا میکنه) چه تا اخر بمونه (که اونوقت هم نشون میده که چجور شخصیتی داره) برای مردم روشن گر هست.
معصومه
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
چرا نظرامون نشان نمی دید ما که دشنام نمی نویسیم چون از احمدی نژاد خوب می گیم سانسور می کنید
معصومه
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
مامردم دیگه از همه چیز خبر داریم ازبس سرکا ربودیم باوعدهای توخالی والله چقدر مسخره بازی جوان ها از بدختی بامجرردی وارد سن پیری شدن نسشون با مجردی به شادی دشمنها کورشد
ناشناس
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
شهوت قدرت مغز او را از کار انداخته
حسن
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
با سلام ، دوست دارم بدونم که چرا بنظر بعضی ها این کار تعجب برانگیز است؟
معصومه
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
رسما جناب ریس جمهورفعلی زد زیر حرفش وگفت ..من کی گفتم 100روز مشکلات حل می کنم.. توهم به این می گویند بی حساب حرف نزنید
اصولگراها، مموتی ها، پایداری ها
3 گروه هستند که گرچه اختلاف نظر دارند اما زیر یک سقف زندگی می کنند و برای بقای هم نقشه می کشند و تلاش می کنند و الان با وجود روحانی احساس خطر کردن
ما هم بازیچشونیم
ناشناس
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
مموتی تو انتخابات شرکت نمیکنه
هدفش اینه:
1- بقایی تایید صلاحیت شه
2-با حضورش در مناظره ها حال این و اون و بگیره و دیده بشه
آخرشم میره کنار و میگه رهبری گفته تو انتخابات نباش نه اینکه ثبت نام نکن!!!!!
سهراب
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
اگر مردم به فکر آینده بچه هاشون باشن نباید به این احمدی نژاد رای بدن اونهایی که فکر میکنن بهتره احمدی نژاد بیاد تا یک اشتباهی بزرگی را حل کنه اشتباه میکنند چون هیچ وقت نباید اشتباه را با اشتباه دیگری اصلاح کرد هر مشکلی باید از راه خودش اصلاح بشه نه از راه اشتباه دیگه چون اینطوری ما دوتا اشتباه داریم من از جونها میخوام که پدر و مادرهاشون را راهنمایی کنند خیلی مهمه اونهایی که تو روستاها هستن اونها باید راهنمایی بشن که رایشون به نفع یک آدم رند مثل احمدی نژاد داده نشه
رهبری گفته بودن دو قطبی شدن خوب نیست الان شرایط به سمت 3 قطبی شدن داره پیش میره
حسین
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خب تحلیل اینها اینه که رهبری فرمودن نهی از دو قطبی شدن ْ نفرمودن نهی از سه قطبی شدن یا بیشتر....
خداوکیلی با چه کسانی شدیم یک ملت.
عماد
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
حسین خان
تحلیل شما از نظر ناشناس 11:59 یه کم خنده دارتره ها
اصلا منظورش این نبود که تو گفتی
ناشناس
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
عماد خان شما وکیل وصی مردمی یا مترجم که حرف بقیه رو معنی میکنی ؟
راهنمایی رانندگی
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
ناشناس 15:39 بزن بغل
ناشناس
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
یعنی واقعا فکر میکنی احمدی نژاد قطبه؟؟؟
اگر اونهایی که بخاطر سیب زمینی این مملکت رو به باد دادند نیاند برای رای دادن متوجه میشید در حد قطب باطری قلمی هم نیست!!!
ناشناس
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
ناشناس 17:35اگر مردم برای سیب زمینی رای میدن خجالتش برا مسئولین است که بی خاصیت تر از سیب زمینی بودن برای مردم!
انگیزه احمدی نژاد نابود کردن کامل ایرانه. همینو بس
ناشناس
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
واقعا
علیرضا
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
درود بر تو یک ایرانی عزیز.
ناشناس
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
مثل هیتلر و ....
ناشناس
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
دقيقا ، شما فرض كنيد رئيس موساد هستيد و جاسوستون تو ايران شده رئيس جمهور حالا يك برنامه بريزيد كه چطور ميتونيد ايران رو بدون جنگ نابود كنيد بعد برنامه رو با كارهاي احمد نژاد مقايسه كنيد
تاقبل احمدی نژادبیاد مردم ریاست جمهورها فقط تو تلوزیون میدید چشم مردم بهشون نمی خورد اما رسم مقدس در دولت به وجود اورد که باید ازنزدیک به حضور مردم رسید ومشکلات مردم حل کرد بخد فقط ما ریس جمهورهای قبلی از تلوزیو ن میدیدم مادرمان می گفتن بچه ها این عکس ریس جمهور ماهم می گفتیم وای ریس جمهور ادم ما خبر نداشتیم اخه ندیده بودیم از نزدیک
میخواد تائید صلاحیت بگیره واسه بقایی. احمدی میگه من به شرطی از انتخابات کنار میرم که بقایی تائید بشه . هیچی هم بدتر از این نیست که احمدی نژاد رد صلاحیت بشه . اگه تائید هم بشه که ....
معصومه
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
نظر من به نظر این ناشناس نزدیکتر است
ناشناس
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
نظر من هم با شما یکسان است برای تائیدصلاحیت بقایی و فشار بر شورای نگهبان اقدام به ثبت نام کرده
ناشناس
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
مخالفم. اصولگرایان کاملا هماهنگ عمل می کنند. ملت نباید فریب دعوای زرگری این جماعت را بخورند
ناشناس
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
شورای نگهبان یه خروار مدرک برای رد صلاحیت هر دوشون داره . اگر هم نکرد مردم خودشون ردشون میکنند .
ناشناس
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
از کی تا حالا مدرک برای شورای نگهبان مهم شده؟
ناشناس
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
گنده تر از احمدی نژادش رد صلاحیت شدند و آب هم از آب تکون نخورد ..
ناشناس
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
معصومه عالی بود
ناشناس
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
بقایی در حد سر سپور شهرداری هم نیست ، مملکت چه شیر تو شیری شده
ناشناس
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
نظر شما صحیح نیست. حذف احمدی نژاد و بقایی و زریبافان و ... همگی به سادگی یه آب خوردنه. به خصوص با این دسته گلی که امروز به آب داد. خوشبختانه فاتحه خودشو خواند. مگر اینکه محافل قدرتمندی یه جایی برخلاف خواست نظام یه خوابی دیده اند.
ایام غم بسر رسید
مردی آمد از جنس مردم
ایرانیان فهیم از شنیدن این خبر مشعوف گشتند
بدون شک مردم جبران مافات خواهند کرد و تعقل پیشه خواهند نمود
احمدی قهرمان امید نسل جوان
ناشناس
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
براچنین کوته فکران متاسفم
علی
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
جلوی رهبر وایسادن عواقب بدی براش داره حاجی زیاد خوشحال نباش نصف رایش رو با قهر یازده روزه از دست داد بیشتره رایش رو هم با این حرکتش میمونه چند نفر دره پیت که بدردش نمیوره
ناشناس
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
ایرانیان فهیم!
ناشناس
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
تو خوبی حاجی جان مطمینی چیزی نزدی؟!!!!!
نسل جوان
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خدا شما رو باهم در قیامت مهشور کنه
ناشناس
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
حاج محمدرضامتوهم !!معلومه تو اون دوران خوب خوردی
ناشناس
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
دیوانه
ناشناس
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
یعنی امثال من که مشعوف نشدم نفهمیم نه؟
ناشناس
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
تا الان که من میخونم 211 تا تو دهنی خوردی . حاج ممد رضا
علی
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
حالا چیه ترسیدین اخه به شما چه کی کاندید میشه بیکارای بیچاره حالا این 4سال این چه کاری کرده که اون نکرده نظر شما به هیچ دردی نمیخوره چون اومده خخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
حاج آقا معنی مشعوف یعنی خوشحال، احیانا معنی دیگری براش متصور نشده یاشید.
ناشناس
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
مثبت می دم چون فکر می کنم به طعن و کنایه نوشتی. چون دوست ندارم باور کنم در اطراف ما چنین ... پیدا می شند
هاله نور
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
حتما زمان ایشون از کارگر اخراجی تبدیل به مدیر عامل یکی از هلدینگ های شصتا شدی!
حمیدرضا
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
ایشون فقط نظرش را گفته، منم حرفش را قبول ندارم. ولی نمیدونم چرا اینقدر بد و بیراه بهش میگین؟ خب نظر خودتون را بنویسید. بی فرهنگا
حاچ محمد رضا همون بیست و سی همیشه افعال معکوس به کار میبره عکس قضیه موجبه است
ناشناس
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
حمید رضا جون که به ما میگی بی فرهنگ، اقای بافرهنگ این مردم که ناراحتن آگاهی دارن و کاملا در جریانن و میدونن کسی که باعث رشد اقتثادی منفی7 و تورم 50 شده و پول ملی رو بی ارزش کرده و باعث تحریمای شدید و گرون شدن دلار شده و باعث تعطیل شدن کارخونه ها شده و باعث اختلاس های گوناگون شده و صدها بلاهای دیگه حق دارن که ناراحت و عصبانی باشن .. مردم باید ببینن که ایشون به خاطر این اعمالش به اشد مجازات میرسید نه اینکه میمود و کاندید میشد. تو البته به نظر میرسه همیشه تامین بودی که این چیزا رو متوجه نمیشی حالا یا بابات بهت رسونده یا امثال احمدی نژاد.
اره من و امثال من بی فرهنگیم چون دوران جوونی مون که باید بار زندگی رو میبستیم این اقا نابود کرد و الان که باز اومده از صدتا فحش برای من بدتره و عصبی شدم که چرا بخاطر بلاهایی که سر مردم ایران و ایران اورده هنوز محاکمه نشده و بازم اومده کاندید شده
ناشناس
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
حاجی فکر کنم اکس زدی !!!
ناشناس
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
من هم از کاندیدا شدن احمدی نژاد خیلی خوشحال شدم چون بالاخره تصمیم گرفت تیر خلاص را خودش به خودش بزنه.
سلام
جواب سؤال شما را ايشان در خوزستان داد به توهم خودش ٨٠ميليون ايشان را مي خواهند مگرنگفت يك نَفَر در مقابل ٨٠ ميليون ايستاده بازهم بگيد منظور ايشان رءيس جمهور بود
ناشناس
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
مردم میگن این چه بتیه دیگه؟منظور از بت؟
مردم انقلاب کردن تا دیگه از اینها نبینند وگرنه اون یکی بود؟؟اون یکی کیه؟شاه؟
اولا رهبری توصیه کردند نه منع ثانیا رهبری گفتند چون دو قطبی بین اصلاح طلبان واصولگرایان می شود حال احمدی نزاد اگر بیایید به عنوان قطب سوم خواهد بود ودو قطبی دیگر معنایی ندارد
ناشناس
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
یا خدا از این استدلال!!!!!!!!!!
دانشجو
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
حالت خوبه؟
مثل اینه به بچه بگی یه شب هم نباید بیرون باشی بعد بره 3 شب بمونه و بگه شما گفتی یه شب مشکل داره نه 3 شب!
ناشناس
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
مگه قبلا قرار بوده فقط احمدی نژاد بیاد که اونوقت دو قطبی میشده والآن سه قطبی ؟!
ناشناس
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
مسئله اینجاست اینا چون میدونن رای میاره و کارشون تمومه به جلز ولز کردن افتادن . اشرافیت و رکود فینیش
عرشیا
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
ززززززررررششششک ....
ناشناس
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ملا نصرالدین کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیاااااااااااااااااااااااا که دارن رو دستت میزنن
ن
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
دانشجو 13:38 بهرین جواب بود واقعا.
خدایا دقیقا همین استدلال ها هم به حاج محمود میچسبه
در ایران دموکراسی است و باید به لوازم دموکراسی پایبند بود. احمدی نزاد حق دارد کاندیدا شود.
ناشناس
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
در هیچ دموکراسی مجرمین حق کاندیداتوری ندارند
حسینی
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خداکند تایید صلاحیت شود و در رای گیری سیلی محکمی بخورد تا حالش جا بیاید ولو اینکه از رو نخواهد رفت . صد رحمت به ...
ناشناس
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
بله حق دارند ولی صلاحیت ندارند .
ناشناس
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اول باید به جرائم دوران قبل محاکمه بشه بعد اگر رو داشت ، کاندید بشه.
ناشناس
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
چرا می ترسید مردم انتخاب کنند
ناشناس
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
در همه جوامع بشری قوه قضا میگه کی مجرمه کی نیست ، اگر احمدی مجرم بود با توجه به ... دیگه کارش تموم بود بنابر این بذارید بیاد و به رای مردم احترام بذارین - از چی می ترسین - رهبری هم که با احمدی نیست - دیگه بهونه این دورتون چیه
ناشناس
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
شما تعداد نقطه چین های نظرات کاربران تو همین صفحه رو بخون و بعد به میزان دموکراسی پی میبری!
ناشناس
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
ایشان مجرم است و قبل از این داستانها باید محاکمه میشد و با دلیل و مدرک رد صلاحیت میشد. حالا که قوه قضائیه این کار رو نکرده الان یا باید عادلانه محاکمه شود و یا تایید صلاحیت تا مردم در مورد او تصمیم بگیرند.
در حالت اول می خواد در کارزار انتخابات به نفع بقایی بکشه کنار در اصل به نوعی می خواد بگه بدجوری پشت سر بقایی مونده و در حالت دوم درصورت رد صلاحیت بقایی خودش ادامه بده. که در هر دو صورت بختی نخواهد داشت.
دو احتمال می تواند وجود داشته باشد:
1- با اجازه رهیری بوده است:
توصیه به عدم شرکت او به خاطر قطبی نشدن جامعه بود که با نامزدی رییسی این قطبی شدن ایجاد شد و دیگر دلیلی برای عدم حضور وی وجود ندارد
2- اگر بدون مشورت با رهبری این کار را انجام داده است، شاید برای ادامه بقای سیاسی خود است که درون نظام آن را ممکن نمی داند و می خواهد نقش اپوزیسیون را بازی کند
ناشناس
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اول شما معنی دو قطبی شدن رو درست متوجه نشدی
دوم کی گفته حضور رئیسی باعث دوقطبی شدن میشه؟
انسان های شریف و درست حسابی را حتی اجازه ثبت نام ندادن . بعد این یارو ( بدبخت کن ملت ) به خودش اجازه داده بیاد . اونم تازه اجازه دادن حتی ثبت نام کنه ؟
سعید جان! از نظر دستور زبان فارسی فعل «هست» یک فعال لازمه و نمی توان با «ش» متعدی ساز اون رو متعدی کرد. ان شاالله دولتی سر کار بیاد که از پایه ابتدایی محصلین محترم رو خوب آموزش بده تا اصول اولیه زبان فارسی رو رعایت کنن.
دو احتمال می تواند وجود داشته باشد:
1- با اجازه رهیری بوده است:
توصیه به عدم شرکت او به خاطر قطبی نشدن جامعه بود که با نامزدی رییسی این قطبی شدن ایجاد شد و دیگر دلیلی برای عدم حضور وی وجود ندارد
2- اگر بدون مشورت با رهبری این کار را انجام داده است، شاید برای ادامه بقای سیاسی خود است که درون نظام آن را ممکن نمی داند و می خواهد نقش اپوزیسیون را بازی کند
احمدی نژاد بعد از سال 88 مانند خاری در گلو برای اصولگرایان شده است. بالاخره آن حمایت تمام عیار از کسی که شانس کمی برای رئیس جمهور شدن داشت سبب شد ایشان دست بالا را همیشه در عرصه قدرت نمایی داشته باشد. شما در تاریخ سیاسی کشور کسی را پیدا نمیکنید که این همه تخلف ریز و درشت مرتکب شده باشد و باز از آنچنان مصونیتی برخوردار باشد که حتی از دستور رهبری هم سرپیچی نماید. باید به اصولگرایان گفت این ثمره آشی است که خود پختید. مطمئنا احمدی نژاد با همین برگ برنده ای که از سال 88 در جیب خود دارد قصد آن دارد که دوباره بر اریکه قدرت سوار شده و مقابل اصولگرایان قدعلم کند. تنها چیزی که وی درک درستی از آن ندارد عدم اقبال اکثریت مردم از وی است همانگونه سال 88 نیز چنین بود
ناشناس
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
و مطمئن باشید اریکه قدرتی که او برای خود متصور است خیلی بیشتر از ریاست جمهوری و شخص دوم مملکت بودن است، باشید تا ببینید!!!
با سلام
بنظرم کاندیداتوری این سه نفر (احمدی نژاد، مشایی و بقایی) فراهم کننده شرایط ایجاد تنش در انتخابات و کشور است همانگونه که در سال 88 همین احمدی نژاد بود که کشور را به آشوب کشید نه میرحسین!
اینها شیفتگان قدرتند نه تشنگان خدمت (در ست برعکس شعار شهید بهشتی)!
ناشناس
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
احمدی نزاد کشور را به آشو بکشید
خخخخخخخخخخخخخ
بله همانطور که ژاپن به آمریکا حمله اتمی کرد
همانطور که ایران مغولستان غارت کرد
ناشناس
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
همه میدونن که کی زیر بار آرای مردم نرفت - ایندفعه هم نیومده دنبال حذفش هستین - به رای مردم تمکین کنین
سناريوهاي چند گانه مطرح است
ممكن است با لابي گري دولت فعلي و سنجيدن اراي خود در روزهاي آخر به نفع روحاني كنار بكشد البته حضور او در انتخابات با توجه به راي 8 ميلبيوني قطعي او مطمئنا كار را براي اصولگرايان بسيار سخت مي كند.
حسینی
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
شاید توطئه باشد برای اینکه در آخر بنفع روحانی کنار بره و مردم به روحانی مشکوک شوند و رای ندهند و رئیسی رای بیاورد ! جدی میگویم . سیاست هزار تو دارد !!!
ناشناس
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
فرض درست باشه حتی بخاطر روحانی هم بره کنار باز ارایی بسمت روحانی نمیره چون افرادی که محمود و میخوان کاری به هیچ کسی ندارن جز خود او، چون تفکرش رو دوست دارن ولی روحانی چنین تفکری نداره
ناشناس
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
ايشون اومده تا در نهايت رئيسي راي بياره.... منتظر باشين تا حركات آتي ايشونو ببينين.
دنبال کار بوده حوصلش سرفته بود
بعذشم چه کاری بهتر ازین
دیگه ریاست جمهوری هم کم کم داره میشه مثله کنکور سراسری همه ثبت نام میکنند و هر کی هم به خودش رای میده
سلام
1- به نظر شما چرا احمدینژاد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد؟ توهم مدیریت جهانی و نابودی کامل آنچه نرسید انجام دهد
2- انگیزه او از این کار چیست؟ توهم
3- با وجود منع رهبر معظم انقلاب، حرکت او چه معنایی دارد؟ دهن کجی
چون میدونه نظام نمیتونه رد صلاحیتش کنه با این کار می خواد گرو کشی کنه که در صورتی من کنار میرم که بقایی یا مشایی تایید بشن.یادمون باشه که گفت برای تایید صلاحیت بقایی هرکاری می کنم
اگر واقعا ثبت نام کرده باشه برای جلب توجه و دیده شدن.فعلا هرچی میخواد تحت عنوان حمایت از بقایی بگه تا 4 سال دیگر دوباره وارد صحنه بشه. البته در همین دوره به نفع بقایی انصارف میده.
اگه از ادبیات شخص ایشون کمک بگیرم عامیانش میشه ".... هرچی زشت تر بازیش بیشتر !!
نا شناس
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اومده آب بریزه
ناشناس
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
ناشناس 14.32 فهمیدم منظورت چی بود. اما به محمود بگو آبو بریزه رو خودش که حالا حالا ها خاموش نمیشه
به نظر من میخواد فرصتی براش فراهم بشه در مناظرات و رسانه های پر بازدید از عملکردش دفاع کنه و حرفاشو بزنه بعدش قطعا به توصیه رهبری عمل میکنه و انصراف میده یا به نفع یکی از کاندیداهای مورد تاییدش میکشه کنار
با سلام
بنظرم کاندیداتوری این سه نفر (احمدی نژاد، مشایی و بقایی) فراهم کننده شرایط ایجاد تنش در انتخابات و کشور است همانگونه که در سال 88 همین احمدی نژاد بود که کشور را به آشوب کشید نه میرحسین!
اینها شیفتگان قدرتند نه تشنگان خدمت (در ست برعکس شعار شهید بهشتی)!
قرار دادن نظام در گوشه رینگ و ایجاد بن بست و هزینه در صورت رد صلاحیت. ظاهرا هدف گرفتن تایید برای بقاییه ولی احتمال قویتر اینه که هدف اصلی اینه که با ایجاد هزینه خودش رو به نظام تحمیل کنه. با این وضعیت مانند سال 92 نظام برای کاهش هزینه روحانی و احمدی نژاد رو همزمان رد صلاحیت میکنه مانند ردصلاحیت هاشمی و مشایی.
ایشان بار ها وبارها ثابت کردند که پیرو رهبری نیستند. و در زمان ریاست جمهوری خود به استبداد و خود رایی کامل رسیده بود. ایشان به هیچ وجه پیرو ولایت فقیه نبوده و چندی پیش در صحبت هایی که در خوزستان علیه رهبری انجام داد، مشخص شد که قصد ثبت نام دارند.
کاندید محبوب ما دکتر احمدی نژاد .
رهبری منع نفرمودند فقط توصیه کردند.
بهزاد
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
هم حق داره هم نمونه کامل بصیرته.اونهائی که مخالف ایشون هستن بصیزت ندارند
ناشناس
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خب بر فرض که فقط توصیه بوده باشه! اون وقت نامه احمدی نژاد به رهبر رو چی میگی؟!!!!!اونجا گفته که در عمل به منویات.....نمبام!!!
ناشناس
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
خوشمزه است رفتار مدعيان ذوب در ولايت كه حرف صريح رهبري را هم تفسير به راي ميكنند گرچه رهبري حق ندارد كسي را منع يا كسي را وادار به شركت در انتخابات بنمايد اگر صلاحيت داشت بايد و راي آورد بايد همه تابع باشند اميدوارم اينبار بلكه احمدي نژاد اينها را از خواب بصيرت بيدار كند
امیدوارم شورای نگهبان علیرغم سرپیچی چندباره احمدی نژاد از رهبری ، او را رد صلاحیت نکند تا با ردصلاحیت توسط مردم برای همیشه به زباله دانی تاریخ سیاسی ایران بپیوندد.
ناشناس
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
با بخش اول حرفت موافقم ولی بخش دومش رو مردم بهت می فهمونن که نظرت اشتباهه - الان هویجم جلوی روحانی رای میاره
با یلام
اولا منعی در کار نبوده و توصیه ای بوده منع سال 88 بود که رهبری شکست خوردگان سال 88 را از آشوبگری و اغتشاش و تخریب بر حذر داشتند
دوما این توصیه برای جلوگیری از دو قطبی شدن بود حال وقتی یکی از قطب ها چند ماهه که دیگه نیست دیگه دو قطبی به وجود نمیاد مگر اینکه خدای نکرده روحانی رو یکی از قطب ها بدونید!!!
موفق باشید
ناشناس
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
یعنی ته تحلیل بودیا. شما روحانی رو اصلا قطب انتخابات نمی بینی؟ میشه بگی تو انتخاباتهای قبل تحلیلت چی بود و به کی رای دادی؟
فریدون مودب
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
با سلام
سال 88به آقای کروبی و سال به آقای غرضی رای دادم
نه به خاطر اصلح بودنشان به خاطر اینکه ببینم به جز من کسی هم به این ها رای میده اتفاقا در هر دوره هر دو این دوستان در آن حزوه 2 رای کسب کردند
عدم التزام عملی به ولایت فقیه!!!شورای نگهبان به مسوولیتش عمل کند... فتنه گران مشخص شدن الان کیا هستن.
ناشناس
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
وقتی خود رهبری گفته امر و نهی نبوده تو چی میگی؟؟؟
ناشناس
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
خوشمزه است كار شما كه با اين همه ادعاي ذوب در ولايت ايشان را هم مسخره دوستان و دشمنان ميكنيد دشمن دانا بلندت ميكند بر زمينت ميزند نادان دوست خدايا اين رهبر ما را از خواب بصيرت بيدار بفرما
رهبر انقلاب نگفتند آقای احمدی نژاد مشارکت در فعالیت های اجتماعی نکن .ایشان توصیه هایی داشتند.....شاید هم بخاطر عملکرد بد روحانی رهبر گفتند احمدی نژاد بیاد.
ناشناس
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
در اینکه همه به روحانی ترجیح دارن تردیدی نیست. وگرنه کی باورش می شه که یک رییسی رو از اون پایین ها بیارن بالا که بشو کاندید ریاست جمهوری!!؟
به نظر من
این انتخابات حتی از 88 هم حساس تر خواهد بود.
احمدی نژاد با ثبت نام کردنش در واقع سناریوی گرو کشی برای گرفتن صلاحیت بقایی را کلید زد!
این فرد تقابل با نظر رهبر را برای بار دوم به نمایش گذاشت، که قطعا طی روزهای آتی شاهد اتفاقات پیچیده تری از سوی وی خواهیم بود.
بقایی که 99% رد صلاحیت خواهد شد،اما اینکه احمدی نژاد با سابقه 11 روز خانه نشینی و این ثبت نام غافلگیرانه رد صلاحیت بشه یا مجال ورود به انتخابات و به مخاطره کشاندن کشور را پیدا کنه،معادلات چند مجهولی بسیاری را پیش روی شورای نگهبان قرار خواهد داد.....
فقط بیچاره مردم که در این اوضاع بیکاری و رکود بازیچه قدرت طلبی ها شدند
زمان احمدی نژاد کلی حال کردیم شرکت ما قبلش سه شیفت کار بود ایشون که اومدند یه خط درمیون میرفتیم تولید هم 90درصد کاهش پیدا کرد با کاهش تولید تحریمها رو دور زدیم
ناشناس
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خوب پس بازم بهش رای بده که حال کنی - ما هم ساعت 2 تعطیل میشدیم بازم بهش رای میدم که 2 برم دنبال زندگیم
نا شناس
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
بعد از تعطیلی کارخانجات بی کاری 100 درصد شد و جرم و فساد 1000 برابر.
رهبر انقلاب نگفتند آقای احمدی نژاد مشارکت در فعالیت های اجتماعی نکن .ایشان توصیه هایی داشتند.....شاید هم بخاطر عملکرد بد روحانی رهبر گفتند احمدی نژاد بیاد.
جواب که معلومه. ثبت نام کرد که رییس جمهور بشه.
ولی چیزی که بیشتر از هر چیزی دغدغه من هست دروغ گویی واضح یک فرد در این منسب است. اول که گفت با توجه به توصیه رهبری به انتخابات وارد نمی شه. بعد گفت از هیچ کس حمایت نمیکه. بعد از اون از بقایی حمایت کرد و حالا هم وارد انتخابات شد.
وقتی دروغ گویی به این وضوح در لایه های بالایی کشور وجود داره دیگه وای به حال بقیه قسمت ها.
آقا سعید واسه هر نظر چند میگیری؟ تا اینجا که من دیدم شما 6 بار این جمله رو تکرار کردی. همینکه امثال شما و به این سبک به احمدی نژاد خوش آمد میگن معرف خیلی چیزاس. خسته نباشید
با توجه به اینکه احمدی نژاد انسان... هست اومدنش اصلا دور از انتظار نبود، شاید یکی از دلایلش مناظرات تلویزیونی باشه برای کوبوندن دولت فعلی و البته ابراز وجود... انتقام گرفتن از اصولگراها... کلا انسانی پر از ... و ... و ...
من فکر می کنم ... صبح که از خونه اش اومده بیرون قصد نامزدی نداشته و لحظه آخر جوگیر شده خودشم ثبت نام کرده. هشت سال کشور دست کی بود! خدا رحم کرد همینم از مملکتمون باقی موند. ضمنا حالا قیافه دلواپس ها دیدن داره... خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
احتمال هم داره می خواهد با هزینه ایجاد کردن برای کشور و هم گرفتن ضمانت تائید صلاحیت بقایی و خودنمایی از این کار کناره گیری کند و همه این های می تواند برای تبلیغ بقایی و مطرح شدن بیشتر او هم باشه
ثبت نام در انتخابات حق هر ایرانیست. ولی ایشون باید الان تو زندان باشه. نمیدونم زندانی ها هم حق ثبت نام دارن یا نه ولی فکر میکنم حق داشته باشن. ایکاش میر حسین هم ثبت نام میکرد.
نا شناس
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
این کار شکنی قوه قضائیه است که یک مجرم را نمی تواند محاکمه کند تا برای مردم شاخ نشود.
احمدی نژاد آمد تا انتخابات کمیک شود. آخه چقدر فیلم جدی ببنیم! فیلم کمدی بهتر نیست؟!
ناشناس
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
دوست عزیز همین فیلم کمدی هشت ساله مملکت ما رو پانصد سال به عقب برد. هر کمدی و طنزی خنده دار نیست. واسه بعضی از کمدی ها ملت باید قرنها خون گریه کنند!!!!!!!!!!!!!!
متن : به شرط صحت منابع خبری در خصوص ثبت نام آقای احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری 1396 ....
نکات :
سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی یک توصیه بوده است و نه دستور حکومتی ؟؟
2- آقای احمدی نژاد می توانسته بر اساس قانون ، در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نماید .
3- تایید و رد صلاحیت ایشان توسط شورای نگهبان انجام می گیرد .
تذکر:
الف ) به آقای احمدی نژاد نباید رای داد چون یک دوره در این جایگاه انجام وظیفه کرده است .
ب ) آقای احمدی نژاد در خصوص ثبت نام خودش دلایل قانع کننده ای برای افکار عمومی بین نماید .
ج ) یقینا احزاب سیاسی منتقد ایشان ، با توجه به ثبت نام ایشان در وزارت کشور ، از امروز به حملات خودشان نسبت به ایشان شروع می کنند البته نه به خاطر اصلاح کار ایشان ، بیشتر به خاطر خبر سازی ؟؟؟ و کارهای تبلیغاتی و غیره ......
د ) باید به این نکته توجه داشته باشیم ، اگر ثبت نام کرده باشد تا روز آخر نمی توانیم رفتار های بعدی ایشان را از پیش مورد قضاوت قرار بدهیم .
ه ) مردم نباید در خصوص این موضوع احساساتی اقدام و عمل نمایند ؟؟ بلکه قانون بهترین رفتار را انجام می دهد ؟؟ ( البته یقینا )
احمدی نژاد به 3 دلیل مشخص ثبت نام کرد.
1- فکر می کنه مردم کسی که در مقابل حاکمیت بایستد را شجاع می دانند و از این طریق خود را فردی قهرمان معرفی کند در نزد مردم حتی کسانی که دل در گروه انقلاب ندارند.
2- پشت پرده امتیاز بگیرد و اعلام کند اگر بقائی تایید شود من انصراف می دهم
3- تشنه قدرت است و نمی تواند خارج از حاکمیت باشد حتی می داند در دوره بعدی مجمع تشخیص هم جائی ندارد لذا بدنبال امتیاز گیری می باشد.
احمدی نژاد بهتر از هر کسی می داند با وجود نهی رهبری امکان تایید صلاحیتش نزدیک به صفر است اما با این حرکت دو هدف عمده را دنبال می کند:
1.بالا بردن هزینه رد صلاحیت همزمان خودش و بقایی برای نظام
2.احمدی نژاد با علم اینکه دوران حیات سیاسی در چارچوب بازی درون نظام برایش به پایان رسیده است به دنبال این است که با رد صلاحیت و محروم شدن از رقابت محبوبیت خود را نزد افکار عمومی بازیابی کند ( همانند اتفاقی که 4 سال پیش با رد صلاحیت برای مرحوم هاشمی رقم خورد). به این ترتیب حالا که از قدرت سیاسی نهی شده با مظلوم نمایی و بازیابی محبوبیت خود امکان نقش آفرینی سیاسی را خارج از گود رسمی قدرت را به دست آورد (همانند وضعیتی که امروز خاتمی در نزد افکار عمومی دارد).
درطول مدت 38سالی که ازانقلاب ایران گذشته کسی جرات ایستادگی دربرابر نظر بنیانگزار کبیر انقلاب ومقام معظم رهبری رو نداشته این اولین باره که اتفاق میافته امیدوارم ختم به خیربشه
به نظرم میخواد قبل از اعلام نتایج تایید نامزدها توسط شورای نگهبان به نفع بقایی کنار می رود تا اولاهزینه رد صلاحیت بقایی افزایش یابد وثانیا تبلیغی برای بقایی باشد
زاویه با رهبری که به وسیله جریان انحرافی ایجاد شده باعث غرور و تباهی این فرد شد ای کاش همه ما در خط ولایت که همانا خط شرافت و پاکی و عطوفت است حرکت کنیم
من که خوشحالم اومده اینبار حتما میرم تو ستاد تبلیغاتیش و خودم را قاطی باندش می کنم و میرم تو فاز رانتخوری و پشت هم اندازی و پولی بهم می زنم و میرم کانادا.زنده باد بهار سلام یر کانادا
بنظرم او اعلام خواهد کرد نظر رهبری مشورتی بوده ونه حکم
وبه فعالیت های خود وبقایی تا اعلام رد صلاحیت وایجاد جنجال رسانه ای ادامه خواهد داد
در یک احتمال ضعیف هم ممکن است در یک پازل سیاسی برای تخریب روحانی تایید شود تا ریسی با یک حداقلی ریس جمهور شود.
ناشناس
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
به عنوان یه عضو ستادش بهت توصیه می کنم وقتت رو تلف نکنی اگر دنبال پولی همه می دونن باید با تیم نجومی بگیرها باشی . اگر یه ذره سیاست داشتی که وضعت این نبود
بنظرم او اعلام خواهد کرد نظر رهبری مشورتی بوده ونه حکم
وبه فعالیت های خود وبقایی تا اعلام رد صلاحیت وایجاد جنجال رسانه ای ادامه خواهد داد
در یک احتمال ضعیف هم ممکن است در یک پازل سیاسی برای تخریب روحانی تایید شود تا ریسی با یک حداقلی ریس جمهور شود.
تصور من اینه که آقای احمدی نژاد واقعا علارغم اشتیاق شدیدش قصد شرکت نداره و تنها و تنها قصد الانش اینه که با این ثبت نام با نوعی باج خواهی هزینه رد صلاحیت آقای بقایی رو بالا ببره. به عبارتی به زودی این پیام رو به شورای نگهبان میده که من در صورت تایید صلاحیت بقایی کنار میکشم و هزینه ای برای رد صلاحیتم به نظام وارد نمیکنم. به نظر من شورای نگهبان باید همه این سه نفر رو رد کنه تا درس عبرتی بشه برای اونها
اتفاقا خوبه و بنظر من بايد تاييد صلاحيت بشه تا يكبار كه شمارش ارا دست خودش نيست و از ساير نهادها هم ازش حمايت نميشه، مردم ببينن كه سبد راي اش چقدره؟؟ مطمئن باشيد اگر تاييد صلاحيت بشه، خيلي چيزها معلوم خواهد شد.
وقتشه مردم دست از خوشمزگی بردارند و کمی مسئولیت قبول کنند
ناشناس
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
دوست خوبم از انگلیس - خیلی از ما با امید زیاد به روحانی رای دادند - اما وقتی یه حداقل هایی رو نمی تونه و جسارتش رو نداره راه رو برای کسی که جسارت بیشتری داره ولی بی تدبیر تره باز میکنه - مطمئن باش اگر این آقا بمونه دوباره رای میاره - رای همه کشور بغیر از تهران و شاید دو سه تا استان دیگه
خیلی خوب شد اینجا ست که ابروی همه کسانی که سال 88 احمدی نژاد را بعنوان یک رئیس جمهور ولایی معرفی کردند ریخت حالا معلوم شدکه چقدر درخط ولایت بوده امیدوارم شورای نگهبان تاییدش کند تا خود مردم یک سیلی محکم به او بزنند ولی فکر می کنمیا شورای نگهبان رد صلاحیت می کندویا خودش بعداز مناظره ها بنفع رئیسی کنار می کشد چون احمد نژاد در دروغگویی وتهمت زدن اعتماد بنفس بالایی دارد وهمانطوری که در مناظره88 دیدیم از اتهام بستن به یک بانوی مومنه ای که امام اورا به خاطر کتابهایی که در باره حضرت زهرا(ع) نوشته بودتایید کرده بود ابا نکرد حالا هم امده لابد عکس زن روحانی میخواهد دربیاورد وبگم بگم شروع کند
ناشناس
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
احمدی نژاد تایید میشه و در مرجله اول باعث میشه که روحانی شکست بخوره و در مرجله بعد محمود از رییسی شکست سنگین میخوره.
به نظر من تمام افراد که از این آدم ... حمایت کردند مقصرند، برای تمامی اتفاقات فاجعه بار دوران ریاست جمهوری احمدینژاد، حالا همین افراد باید چوب اشتباه خودشون رو بخورند.
مدتها قبل شايد در حدود يك ماه و نيم پيش يكي از دوستان كه در لبته فرد موجه و موثقي است و اتفاقا در جلسه هم حضور داشته مي گفت در حاشيه جلسه اي كه به مناسبت ايام فاطميه (س) در حسينيه امام خميني (ره) برگزار شده، در خاتمه اين جلسه به آقاي دكتر احمدي نژاد ابلاغ شفاهي مي شود كه "آن منع و محدوديت كه اعلام شده بود، اكنون برداشته شده است " . بنده زماني كه اين را شنيدم مطلقا باور نكردم اما حركت امروز رييس جمهور سابق محترم به نفع تاييد اين فرضيه و نقل قول است.
اولین باری نیست که آقای احمدی نژاد از فرامین رهبر معظم انقلاب تمکین می کند. ایشان اول باید برای مردم ایران پرونده هایی که در اذهان مردم می باشد را روشن نماید.
پر واضح است که اقای احمدی نژاد پرونده همه مسئولین را دراختیار دارد و
پول هم به حد کافی دارد تا رییس جمهور شود
کسی جرات ندارد او را رد صلاحیت کند و نظارت استصوابی را حذف می کند
سوال سختیه. اما نگاهی به مصاحبه هفته پیش و عملکردش نشون میده که ما با یه شخصیت به شدت خودشیفته رو به رویم-فضای سیاسی و اجتماعی کنونی، محل خوبی برای خلق چنین شخصیت هاییه-هفته پیش توی مصاحبه گفته بود من بهترین ریس جمهور تاریخ 70 ساله ایرانم . همینکه احمدی نژاد، توی این بازه، قصد داشت به بعضی از شخصیت های درون نظام رو به چالش بکشه و نشون بده که توی هیچ کاته گوری قرار نمی گیره. الان به نظرم سوال اصلی حاکمیت اینه که احمدی نژاد رو چطور میشه آروم کرد یا کنار گذاشت؟ چون فکر می کنم بعد از رد صلاحیت آروم نخواهد نشست.
اهای انهایی که ادعای دموکراسی وشعارزنده بادمخالف من شماگوش فلک راکرکرده اهای انهایی که سالیان سال است گوش ملت راازتخلفات اقیانوسی احمدی نژاد پر کرده ایداحمدی نژادباپای خودبه محکمه امده فرصت راغنیمت شمرده واورادرجریان این انتخابات محاکمه ومحکوم کنیدکه اگرغیرازاین شدمردم شماراهمچون عده ایی خاین دروغگومیپندارن صرفامنع رهبری ویاقول احمدی نژادبرعدم شرکت درانتخابات نمیتوانددلیل محکمی برعدم استقبال ملت ازاحمدی نژادازثبت نام درانتخابات باشدزیراگفته رهبری فقط یک توصیه وقول احمدی نژاد نیزهمانند وعده های خلف بیشماردیگرسیاسیون ومسولان کشوراست به نظرمن حداقل حسن شرکت ایشان درانتخابات پاسخ به سوالات وبعضا توهین های بیشمار به ایشان ودولت های تحت امرایشان است پس ملت این فرصت رابسیارغنیمت میشمرد
این فرد ... قبلا هم با رهبری زاویه داشت و قهر 11 روزه خود را یاد اوری کرد . البته بهتر که امد تا مردم با رای قاطع برای همیشه اون کسی را که مملکت را به فلاکت و لبه پرتگاه برد بهش نه بگویند
جهت فشار به شورای نگهبان جهت تایید صلاحیت بقایی . با اینکار قدرت ریسک خودش رو به مردم نشان داد . همین کارش معادلات اصولگرایان را بکلی بهم زد . دلم برای قالیباف میسوزه که نتونست نیاد . آخه بیانیه داد که نمیام .
به نظر من ایشون با ثت نامشون می خواهند شور انتخاباتی برای کاندید مورد نظرشون ایجاد بکنند. و با جمع آوری رای خود در انتها به نفع کاندیدای مورد نظر خود کنار برود
اينطور كه از شواهد و قراين پيداست مردم تو اين چند وقت بدجوري بازي خوردن . منع احمدي نژاد از ثبت نام و دور نگه داشتن ايشون از انظار، حرف هاي ساختارشكنانه احمدي نژاد و ايجاد تصور اينكه در تقابل با نظام و رهبري قرار گرفته ،رو آوردن به يك كانديداي ايذايي بنام رئيسي و هدايت آتشبار نقد به سمت اون ، و در نهايت ثبت نام و احتمالا" تاييد صلاحيتش.
اينجا ديگه بازي اصلي شروع ميشه و بدنه اپوزوسيون و ناراضي ها همه ميرن به سمت پديده هزاره سوم . به همين راحتي ...
به نظر من تمام صحبتای دوستان از سر احساساته احمدی نژاد فقط برای این اومده که رئیس جمهور بشه به دنبال هیچ چیز دیگه ای هم نیست چون دور مملکت گشته دیده طرفدار داره میدونه تو مناظره هم میتونه روحانی رو پودر کنه در ضمن رد صلاحیت احمدی نژاد برای حاکمیت هزینه زیادی داره احتمال تایید صلاحیتش بیشتره شک نکنید احمدی نژاد فقط اومده تو همین دوره رئیس جمهور بشه
پیچیدگی در عین سادگی. احمدی نژاد قرار نیست بمونه. همه این کارها برای اینه که بقایی رو هم تایید صلاحیت کنه و هم براش رای جمع کنه.
حضورشون به نفع روحانیه چون آرای جناح راست حداقل بین رئیسی و احمدی نژادی ها پخش میشه.
ناشناس
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
کاندیدای نهایی اون زریبافان است در صورت عدم تایید صلاحیت خودش و بقایی
اخه ما نظرمونو بگيم و شما جرات درج رو نداشته باشيد چه فايده وليكن من به جسارت و مردونگي احمدي نژاد علي رغم اينكه دو دوره به ايشان راي ندادم اينبار اگر تاييد صلاحيت شود راي ميدهم فقط بخاطر يه جمله كه تو خوزستان گفت وان اين بود هيچ حرفي بالاتر از حرف مردم نيست و ديگر جملات گوهر بار ايشان در آخر بذري كه 8 سال قبل كاشتن الان داره ميوه شيرين ميده و من خوشحالتر از هميشه
اخه ما نظرمونو بگيم و شما جرات درج رو نداشته باشيد چه فايده وليكن من به جسارت و مردونگي احمدي نژاد علي رغم اينكه دو دوره به ايشان راي ندادم اينبار اگر تاييد صلاحيت شود راي ميدهم فقط بخاطر يه جمله كه تو خوزستان گفت وان اين بود هيچ حرفي بالاتر از حرف مردم نيست و ديگر جملات گوهر بار ايشان در آخر بذري كه 8 سال قبل كاشتن الان داره ميوه شيرين ميده و من خوشحالتر از هميشه
احمدی نژاد نیک می داند که رد صلاحیت خواهد شد ولی می آید
احمدی نژاد نیک می داند که با رد صلاحیتش فضا متشنج نخواهد شد، ولی می آید
احمدی نژاد نیک می داند که حضورش به نفع روحانی خواهد بود ولی می آید
پس به راستی احمدی نژاد چرا می آید؟
احمدی نژاد می آید تا به هر قیمتی دیده شود تا باشد. بعد از چهار سال احمدی نژاد هنوز نتوانسته بفهمد که دیگر رییس جمهور ایران نیست، دیگر آن جایگاه را ندارد و همه چیز مانند یک خیال و رویا تمام شده است.
احمدی نژاد می آید چون نمی تواند این موضوع را درک کند که تمام شده است. تمام.
احمدی نژاد می آید تا خود را تمام کند!
متاسفانه اصولگرایان برای تخریب روحانی به هر عملی دست میزنند حتی اعمالی که مخالف نظر مقام معظم رهبری باشه. به نظر من احمدی نژاد رو اصولگرایان وارد انتخابات کردن که توی مناظره ها روحانی رو تخریب کنه ( کاری که توش حرفه ای هست) و بعدش هم کناره گیری و .... متاشفم واسه اصولگرایان که به اصول خوشون هم پایبند نیستن
وقتی به وقایع سال 88 نگاه کنیم متوجه میشویم این فرد برای رسیدن به قدرت دست به هر کاری میزند وحتی حاظر است از رهبرگرامی عبور کند مثل 11 روز خانه نشینی .گذاشتن مشایی در سمت معاون اولی . ان تهمتها در مناظرات .نهی رهبری از شرکت مجدد در انتخاباب .وخیلی چیزهای دیگر پس اگر در ان زمان جلوش گرفته میشد اینقدر...نمیشد .خدا اقای هاشمی را بیامرزد این موجود رو خوب شناخت
هدفش نابودی کامل ایران و رساندن هر دلار آمریکا به بالای20هزار تومان است ضرر این بشر از حمله مغول به مراتب بیشتر بوده است
ناشناس
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
در این چهار سال گذشته به عنوان مثال قیمت پراید همان بیست میلیون مانده آمده تا دوباره پراید را بکنه چهل میلیون . مثال عرض کردم خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
چه رد صلاحیت بشود چه نشود این حرکت توهین به رهبرماست.
متاسفم برای ... که اقتداری در محاکمه ایشان نداشت تا اینقدر گستاخ بشود.مسولیت مستقیم
این توهین .... است
ناشناس
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
وااای چرا جو رو متشنج می کنی
توهین به رهبری کجا بود؟!!!!اینجوری باشه آقای روحانی هر روز به رهبری توهین می کنند
هیچ وقت این فرد ... قابل پیش بینی نبوده . تا دیروز می گفت بخاطر نهی رهبری کاندید نمی شه حالا توهم قدرت و شیفته مقام یهویی کاندید شد . البته بهتر که کاندید شد تا با یه نه بزرگ ملت برای همیشه کاسه و کوزه اش را جمع کنه
متاسفانه اصولگرایان برای تخریب روحانی به هر عملی دست میزنند حتی اعمالی که مخالف نظر مقام معظم رهبری باشه. به نظر من احمدی نژاد رو اصولگرایان وارد انتخابات کردن که توی مناظره ها روحانی رو تخریب کنه ( کاری که توش حرفه ای هست) و بعدش هم کناره گیری و .... متاشفم واسه اصولگرایان که به اصول خوشون هم پایبند نیستن
کار درستی نکردند باتوجه به اینکه حضرت اقا فرمودند نیا.به نظر من ایشان که دم از ولایت میزنند خیلی کار بدی انجام دادند دل همه مار وخانواده های شهدا را بهدرد اوردند
فرهنگ دلقک بازی و کمدین بازی بد جوری روی شما تاثیر گذاشته، انشاء الله شما و مدیری هم به حصر بیفتین بعدش ببینیم از این خوشمزه بازیها باز هم در میارین یا نه
برای این کشور باید گریست که همچین شخصیتی ثبت نام می کند زیرا اولا رهبری فرمودند که ثبت نام نکن پس وی تابع ولایت نیست ؟ ثانیاً با وعده های دروغین پا به میدان می گذارد و ضمن رد شدن در شورای نگهبان قطعا بقای که وی هم رد می شود از نامزد پشت پرده دیگری ( احتمالا جلیلی ) حمایت خواهد کرد زیرا تنها کسی که حاضر نبود کابینه اش را با مشارکت جمنا انجام دهد
احمدی نزاد جندتا هدف داره:
1-فشار به نظام و گروکشی برای تایید کردن بقایی در برابر انصراف از کاندیداتوری2-به گوش مردم رساندن حرفهای خود و در میدان سیاست نگهداشتن خود3-فشار به نظام برای اینکه بگوید اجازه حذف و از میدان به در کردنش را همچون خاتمی و موسوی و...را نمیدهد.البته اگر... تمام این بازیها یک برنامه از قبل طراحی شده برای حذف روحانی نباشد.مردم هوشیار باشیم.این انتخابات از انتخابات سال88 هم مهمتر است.
به نظر شما چرا احمدینژاد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد؟ انگیزه او از این کار چیست؟ با وجود منع رهبر معظم انقلاب، حرکت او چه معنایی دارد؟
نشانه بصیرت اوست.
احمدی نژاد چند هدف داره که اگر به هر کدوم برسه برنده ست.
1. اگر تایید بشه و رای بیاره که باز دست کم برای 4 سال رییس جمهور میشه و... اگر هم رای نیاره باز چیزی رو از دست نداده و به جاش خودش رو دوباره در جامعه مطرح می کنه و شاید هم ادعای تقلب در انتخابات بکنه.
2. اگر تایید صلایت نشه بلندگو دست می گیره و با مظلوم نمایی به دولت و نظام حمله می کنه.
3. اما مهم ترین دلیل ثبت نامش گروگان گیری از نظام و معامله بر سر برای تاییدصلاحیت بقایی هست.
همین حالا و در هر سه صورت بازی رو برده. بر خلاف خیلی ها که احمدی نژاد رو ابله می دونن، من اون رو یک شطرنج باز حرفه ای می دونم که تا الان نظام رو تا حدی کیش و مات کرده.
می دانم نظر من را منتشر نمی کنید اما اشکال ندارد. من تحلیل خودم را می نویسم. با احمدی نژاد مخالفم اما باید این کار او را ستایش کنم. او برخلاف تمامی سیاستمداران کشور که بیماری سیاسی دارند و خودسانسوری میکنند و برای حفظ قدرت و پول یا سکوت میکنند یا دروغ می گویند او حالا با سلامت کامل علیرغم فرمایش رهبر می آید و ثبت نام می کند. این یعنی سیاست درست. یعنی طبق دیدگاه خود عمل کردن
صبا
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اشتباها مثبت دادم. از کی به حماقت و لجاجت میگن سیاست واقعا فرهنگستان خیلی ضعیف عمل کرده که ما نمی دونیم چه واژه ای رو واسه چه مفهومی به کار ببریم.
عدم التزام عملی به ولایت فقیه!!!شورای نگهبان به مسوولیتش عمل کند... فتنه گران مشخص شدن الان کیا هستن.
ناشناس
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
از پیامد های عمل نکردن ایشان به توصیه مقام معظم رهبری همین بس که احتمال دارد فتنه ای دیگر بر پا شود و مملکت اتحادش را از دست بدهد . وقتی ایشان توصیه رهبر معظم انقلاب که محور وحدت نیروهای نظام را گوش نمیکند
اون اومده برا بقایی رای جمع کنه، بعدشم به نفع بقایی بکشه کنار، در نهابت هم میگه "رهبری به من گفت در انتخابات شرکت نکن، نگفتند کاندید نشو!" حالا ممکنه این ائتلاف به بیش از دو نفر هم بیانجامه که همشون به نفع کاندید نهایی شون که ظاهرا بقایی هست کنار میکشند.
در هر حال بویی از وجدان و خداترسی و حس خدمتگزاری به مردم به مشام نمیرسه.
محمود احمدی نژاد یک روز بعد از انتشار سخنان درس خارج فقه رهبری مبنی برتوصیه به وی از حضور در انتخابات ریاست جمهوری نامهای را خطاب به ایشان نوشته و در رسانهها منتشر کرد.
متن كامل اين نامه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)
رهبر معظم انقلاب اسلامی
سلام علیکم
همان گونه که مستحضر هستید در دیدار مورخ نهم شهریورماه سال جاری، اینجانب برنامه های تبیین انقلاب در سراسر کشور را تشریح نمودم، پس از آن حضرت عالی توصیه فرمودید که در این دوره مصلحت نیست بنده در انتخابات شرکت نمایم و اینجانب نیز تبعیت خود را اعلام نمودم.
ضمن تشکر از بیانات مهم حضرت عالی در جلسه درس خارج فقه مورخ پنجم مهرماه جاری، به استحضار می رسانم که در عمل به منویات رهبر بزرگوار انقلاب، برنامه ای برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی سال آینده ندارم.
به لطف خداوند متعال و با افتخار همواره به عنوان سرباز کوچک انقلاب و خادم مردم باقی خواهم ماند.
از خداوند منان برای حضرت عالی سلامتی و موفقیت بیشتر و برای ملت بزرگوار ایران عزت و سربلندی روزافزون، در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) مسالت دارم.
برای اینکه نشون بده در مردم سالاری دینی، در یک رقابت عادلانه فرصت رقابت تعیین میشه و این مردم هستند که تعیین می کنند که چه کسی رییس جمهور می شود و نه دوپینگ سیاسی با کمک حکم حکومتی یا رد صلاحیت شورای نگهبان!
اصل دلیل ثبت نام احمدی نژاد برای فشار به شورای نگهبان و رهبری است تا با این فشار بتواند تایید صلاحیت بقایی را به دست آورد. این آقا میخواد با فشار و تهدید روی شورای نگهبان که اگر صلاحیت بقایی رو تایید کنید من هم خودم انصراف میدم و در غیر اینصورت تا آخرش میمونم عمل کنه تا مثل سال 92 و رد صلاحیت مشایی پیش نیاد براش.
من با اینکه از مخالفان آقای احمدی نژاد هستم اما معتقدم که نه تنها آقای احمدی نژاد بلکه هر شخص ایرانی دیگر باید بتواند خود را در معرض انتخاب قرار دهد و این مردم اند که باید با چشمی باز انتخابی شایسته انجام دهند حتی شورای نگهبان هم نباید به خود این حق را بدهد که به دلیل های واهی مانع شود
اين اقدام احمدي نژاد بی احترامی آشكار به مقام عظماي ولايت بود(شبيه عملكررد 4 سال دوم دولت دهم). به عنوان مطيع امام خامنه اي به آقاي روحاني كه ملبس به لباس مقدس روحانيت است و اطاعت محض از رهبري را در 4 سال اخير اثبات كردند راي مي دهم.
ناشناس
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
رفتاری که احمدی نژاد با رهبری کرد نه بنی صدر با مرحوم امام کرد نه خاتمی و روحانی. کسی از این سه رئیس جمهور کوچکترین بی ادبی و بی احترامی ندیده ولی این آقا که اتفاقا همه آبروی نظام رو به پاش ریختند همه جور دهن کجی به همه نشون داد
ثبت نام احمدی نژاد من رو یاد فیلم درام «طوقی» مرحوم علی حاتمی انداخت.
آسیدمرتضی (بهروز وثوقی) از طرفی داییش یعنی آسیدمصطفی (ناصر ملک مطیعی) برای خواستگاری از طوبی به شیراز می رود ولی به طوبی علاقه مند می شود و او را به عقد خود در می آورد.
حالا احمدی نژاد رفت برای بقایی ثبت نام کند، علافه مند شد برای خودش ثبت نام کرد. جلل خالق
احمدی نژاد با اینکار دست اصولگرایان را که همیشه از اصول دم میزنند باز کرد که اینکه آنها تا زمانی مطیع رهبری و ولایت هستند که به نفع شان باشد و الا جلوتر از رهبری حرکت می کنند!
به شهادت فایلهای خود شما من بارها گفته ام تا این آقای احمدی نژاد طبق قانون در محکمه عدل مردم ایران محاکمه نشده و جوابگوی اعمال خود نباشد فساد همچنان جاری خواهد بود و شما فراروئی ها بعضی از نظرات من را انتشار دادید و بعضی ها را نه.
اصرار من برای فساد امروز ایشان بود.
بلده چکار کنه. برای اینکه به علت نافرمانی از رهبر رد صلاحیت نشه اعلام می کنه صرفا جهت حمایت از بقایی و کوبیدن روحانی در مناظرات کاندید شده و در اخر انصراف می ده. اگر بقایی تایید صلاحیت شد در مناظرات شرکت می کنه ولی در آخر شاید این بقایی باشه که به نفع او کنار می ره و اگر بقایی تایید صلاحیت نشد خودش کاندید می مونه.
وقتی محمود احمدی نژاد، بر خلاف توصیه صریح و علنی رهبری و نیز بر خلاف آنچه خودش قبلاً گفته بود، به ستاد انتخابات کشور رفت و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد، اولین جمله ای که به ذهن متبادر شد این بود: "خدا رحمتت کند هاشمی که چقدر دور اندیش و آینده نگر بودی".
با کار اشتباه احمدی نژاد خارجی ها خصوصا امریکاو حامیان منطقه ای وسوسه می شوند که در انتخابات1396دخالت کنند بایستی خیلی مواظب باشیم والله بساط جور شد برای فتنه و اختلاف های داخلی
احمدی نژاد اسراری از سران نظام دارد که هیچکس نمی تواند اورا رد صلاحیت کند و از شرکت در انتخابات منع نماید در ثانی فرمایشات رهبری مربوط به قبل از فوت مرحوم هاشمی است که پیش بینی های هاشمی در مورد احمدی نژاد هم درست بود
مثل روز روشنه اومدنش صرفا برای قالب کردن بقایی خواهد بود و در نهایت برای اینکه ثابت کنه بقای چقدر بهش نزدیکه به نفع ایشون انصراف میده ...مگه ... خورده باشه بخواد با رهبری در بیوفته... منتهی زهی خیال باطل ملت تو رو به زباله دان تاریخ فرستادن
ناشناس
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
بقایی رد صلاحیت می شود احمدی نژاد تایید و فقط همین بعد اش هم انصراف
1- حالا این چه کار احمقانه ای هست ایشان با این رویه 8 سال رئیس جمهور بوده؟
خب معلومه دیگه چرا ثبت نام کرد: برای گرم کردن تنور انتخابات دیگه؛ گرم کردن تنور «ان ت خا بات»
این که سوال ساده ای بود. به سوالات پیچیده فکرکن عزیزم. می فهمی سولات پیچیده عزیزم.
فردی خود بزرگ بین و ... در کشوری که بزرگان زیادی در سکوت هستند و یا گوشه نشین گردیده اند و یا ممنوع التصویر صرفا یخاطر نظرات میدان برای بازی چنین کسانی باز میشود
آنهایی که در انتخابات سال 88 از ایشون تمام قد حمایت کردند دارند حالا دارند جوابش رو می بینند. چقدر افراد بی گناهی را فتنه گر دانستند در حالیکه خود این فرد عامل هر فتنه ای بود. حالا ببینیم این رو هم می فرستند حصر یا نه.
اول اینکه چرا ایشان نباید ثبت نام کنند.؟؟ حق طبیعی هر شخصی هست که در انتخابات کاندیدا شود البته مشروط به اینکه شرایط مصرح در قانون اساسی را داشته باشد. و طبیعتا دکتر احمدی نژاد هم میتواند ثبت نام کند.
دوم اینکه اقای دکتر احمدی نژاد با این کار خود شورای محترم نگهبان را به چالشی جدی دعوت کردند. هر چند من امیدوارم شورای نگهبان ایشان را تایید صلاحت کنند تا معلوم شود دیدگاه ایشان چقدر طرفدار در جامعه دارد.
در صورت تائید صلاحیت، احمدی نژاد دوباره پیروز میدان انتخابات است. بقایی نقشه احمدی نژاد بود برای ورود به انتخابات و دادن گزارش های روشنگرایانه و ......
ضربه ای که تا امروز محمود با شیطنت هایش به نیروهای به ظاهر انقلابی در جناح به اصطلاح اصول گرا زده دوم خردادی ها و اعتدالیان یک صدم انرا نزده اند.
ای کاش او و یا نزدیکانش بتوانند نیرویی در عرصه 96 داشته باشند
هدف به چالش کشیدن کشور
در این وضعیت
1. بقایی رد و احمدی نژاد تایید
2. بقایی تایید احدی رد
3. هر دو تایید
4. هر دو رد
در هر چهار حالت احمدی نژاد به نوعی پیروز از دیدگاه عوام است و البته به نظام ضربه وارد میکند.
چون در بدنه قشر مستضعف رای زیادتری نسبت به امثال رییسی و اعضای جمنا داره و البته دست پری از اطلاعات ارزشمند از آدمهای مقابلش که افشای بخشی از اون نزدیک انتخابات جو رو کاملا به نفعش خواهد کرد
باورش سخته نظر مردم رو بدون اعمال نظر و دخالت یک گروه متخصص دخالت! منتشر کنید و اینرو به عنوان مخاطب 6 سال سایتتون آشنام نقطه تاریک همیشتونه با این حال به امید اصلاح شما و برای اینکه بدونید خواننده هاتون همه از نوع چیپس و پفک نیستن نظرم رو میگم
من ایمان دارم پدیده ای مثل احمدی نژاد اگر هیاهوی شما رسانه ها دروغا و تهمتای برخی تون به رجالی چون هاشمی در دوران خودش برای اولین دفعات و پوشش به شکلی که مثل نقل بر زبان مردم ساده لوح افتاد و یا حضور و ابراز نظر کارشناسای کاملا بی طرفتون!! همچون دکتر زیباکلام و دوستان و خیلی ترفندای شما عزیزان دلسوز مملکت... از روز اول وجود نداشت احمدی نژاد اصلا شکل نمیگرفت یا خیلی زود با یه فرمان از مراجع بالا محو میشد و یا اگر طاقت میورد بعد از پایان دوران خودش در نهایت با اینکه کاملا در منظر مردم شکست خورده بود و از سر زبونا افتاد دوباره مثل ... از طریق سلولهای بنیادی احیا نمیشد نه اینکه به کمک همین شماهایی که به اذعان خودتون از معدود رسانه ها در کنفرانس اخیرش شرکت کردید وقتی دید بیننده متقاضی مخاطب و به نوعی طرفدار میشه گفت هنوزبه وفور داره و حرفا و نظرات عجیبش برای همه به شکلی ارزش داره جرات همچین تصمیمات عجیبی رو باز هم پیدا کنه
تبریک میگم متاسفانه در چهار سال خبراتون از نوع بسیار بی ارزش از یه عکس قدیمی بگیر تا آدرس خونه ایشون همه و همه کار خودش رو کرد و به این باور رسید که شکستی در کار نیست همچنان رسانه هایی مثل شما که تنها پناهگاه ما ملت جهان سوم هستیدو حتی در مقابلش هم هستید اسمش زو میاورید و عملا مرگش رو در سیاست رد میکنید
همونطور که دکترهای کارشناس شما که حتی یه خط از مقالاتشونم نمیخونم در تیتر مقالاتشون نوشتند میشد پیش بینی کرد بله!
ای کاش شما رسانه ها کمی به فکر مملکت و ملت دردکشیده بودید و اول خودتون باور میکردید چقدر در قبال اونها مسئولیت خطیری دارید و واقعا چقدر ما بدبختیم که جز همین شما سایتها پناهگاهی نداریم با اینکه میدونیم دارید آب به آسیاب دشمن میریزید
چون در بدنه قشر مستضعف رای زیادتری نسبت به امثال رییسی و اعضای جمنا داره و البته دست پری از اطلاعات ارزشمند از آدمهای مقابلش که افشای بخشی از اون نزدیک انتخابات جو رو کاملا به نفعش خواهد کرد
خطای محاسباتی
احمدی نژاد آمد در حالی که نباید می آمد همانطوری که هاشمی در سالهای 92 و 84 آمد و نباید می آمد.
آدمهای سیاسی آنقدر بادمجان دور قاب چین دارند که جو گیر می شوند و از درک فضای واقعی عاجرند.
ايشون بسيار ... و مغروره، از ابتدا هم قصد ورود داشت. مي دونست كه بقايي رد صلاحيت مي شه اما به دلايل آشكار و نهان نمي خواست تظاهر به بي نجابتي و حرف ناشنويي بكنه، لذا يه فردي كه حتما رد صلاحيت مي شه رو جلو انداخت تا به بهانه حمايت از او اين ور و اونور راه بيفته و تبليغ و اعلام حضور بكنه. حالا هم ازش بپرسيد مي گه براي تضمين تاييد صلاحيت بقايي ثبت نام كردم كه اگه اون تاييد نشد خودم باشم اما مطمئن باشيد بقايي هم تاييد صلاحيت بشه ايشون كنار نمي كشه و مي گه مي خوام از فرصت رسانه استفاده كنم و مواضعم رو شفاف كنم و در نهايت هم بقايي كنار مي كشه.
اين آدم از ديده نشدن متنفر و از ديده شدن بسيار هيجان زده مي شه. الان فرصت خودنمايي داره اما به زودي چنان سيلي محكمي مي خوره كه تا عمر داره يادش نمي ره
بخاطر احتیاط اینکارو کرده
1- خودش وبقایی رد صلاحیت بشند که مشارکت پایین میاد
2- فقط بقایی رد صلاحیت بشه که اونوقت خودش تا آخر میمونه
3- هردو تایید صلاحیت بشند که به نفع بقایی کنار میره
در جمهوری اسلامی اولین شخصی که همیشه ستون اصلی نظام بوده رهبری بوده وقتی رهبری سفارش کردن که احمدی نژاد ثبت نام نکند با ثبت نام احمدی نژاد مشخص شد که احمدی نژاد در صدد خوشحال کردن دشمنان است و در بین مردم جایگاهی ندارد
دوستان عزیز! شک نکنید که نه احمدی نژاد و نه هیچ یک از افرادش تایید صلاحیت نخواهند شد! دلایل محکمی هم وجود دارد که قابل انتشار از این تریبون نیست پس بنده حدس زدنش رو میزارم به عهده خودتون.
یه تقلید از انتخابات ۹۲ رد صلاحیت هاشمی و پیروزی روحانی ...
فکر میکنه اگر صلاحیتش رد شود که میشود آنوقت بقایی رای میآورد!
خدا همه را نجات بده.آدم اینقدر ...!میگفت اگر یک در ده هزار میلیارد اگر فکر انتخابات در سرم بود! آنرا هم از سر بیرون کردم
این اول بیاد جواب اینو بده که با درامد 750 میلیارد دلاری اون هم فقط فروش نفت (( حالا درامدهای پتروشیمی و میعانات گازی و ...... بماند )) چیکار کرده بعد بیاد هوس کنه دوباره رییس جمهور بشه
البته جهت یاداوری بد نیست همه بدونند که درامد نغتی دوران 8 ساله دولت مهرورز به اندازه 97 سال فروش نفت این مملکت بوده
ایشان متا"سفانه کارنامه خوبی نداشته واز ظرفیتهای ثروتی کشور همه بجز مردم مظلوم ایران استفاده کردند وجیب خواص!وثروتمندان ورانتخوران فراختر! وسفره مردم کوچکتر! شد وارزش پول ملی هم نسبت به ارزهای خارجی بدلیل کاهش تولید داخلی وحجم بالای واردات با فرار ارز ذخیره وچاپ بدون پشتوانه اسکناس با حجم وتناژ!!؟بالابشدت تنزل یافت ومداحها وقانون شکنان وفراتر از قانونها؟! از برکت وجود ایشان کیفور! ومشعوف !!گردیدند وتازه ایشان ادعا کرد که افزایش قیمت جهانی نفت عامل تورم وگرانیهاست؟!!وبا این استدلال با زیرکی پول نفت را درزمان قبل از تحریمها هپولی!! وبعد ازاعمال تحریمها مردم را با مصیبتهای بجامانده از دو دوره صدارت جنجالی وبنگاه دروغ پراکنی داخلی و شعار بگم بگم!!وبظاهر شریک قافله مردم شدن ودر اصل ... واختلاسهای نجومی تنها گذاشت وزحمت دولت بعدی را تا رفع خرابیهای بجامانده صدچندان نمود وبه جز خود ،معاونین ویاران خودرا به مسلخ بدنامی کشید...حالا هم اگر تایید شود آرای رئیسی را خواهد شکست زیرا مردم فهیم ایران همچون خرداد92 واسفند94میدانند که به چه کسی را"ی دهند تا دیگر دچار مغبونیت تاریخی نشده وسالها تاوان ندهند.احمدی نژاد هم ثابت کرد هیچکدام از قولهایش اعتباری نداشته ودر هر حال دچار الزایمرسیاسی میباشد چه از نظر تامین معیشت مردم وچه شرکت یا عدم شرکت در انتخابات!! علیرغم نهی مو"کد وصدور بیانیه عدم حمایت! وشرکت!!!؟...........
احمدی نژاد با بقایی آمد....
آن چیزی را می گویم که احتمالش از همه بیشتر است :
- هر دو رد صلاحیت خواهند شد آنوقت باید منتظر توپخانه احمدی نژاد علیه نظام و شورای نگهبان باشیم و افشاگری های احتمالی
احمدي نژاد اومده هم ابراز قدرت كنه و هم باجگيري
اين روش شناخته شده ايشون هست قبلا" هم بارها اين نمايش رو اجرا كرده و ابايي از بازنمايي چندين باره هم نداره همونطور كه با حرفاش تو خوزستان خيلي از اصولگرايان رو مبهوت كرد تا حدي كه هركدوم به يه شكلي اين حرف ها رو توجيه كردند ، ولي اين نمايش آخرش زلزله شديدي در بين اونا ايجاد كرد كه خيلي هاشون هنوزم گيج و مبهوت اين خبر هستند.
اون موقع که آن مرد بزرگ که خدایش بیامرزد تذکر دارد و با آن شعر پرمغز یداوریکرد که جلوی او را بگیرید چه تهمت ها و افتراهائی که به او نزدند
به سر چشمه باید گرفتن به بیل
چو پرشد نشاید گرفتن به پیل .مردان بزرگ ده سال پیش امروز را میدیدندو دیگران او را همراهی کردند.
اون یک حجتیه ای است و با اندیشه ی حاکم بر این گروه ماموریت دارد زمینه را برای ظهور آماده کند لذا باید همه جیز را خراب و گناه سراسر جامعه را بگیرد.
هر چی اصلاح طلبه مخالفه نظام حالا اینجا شدن پیرو ولایت فقیه دو آتشه ،خوش اومدی احمدی نژاد به کوری چشم دشمنات ،هستیم بر آن عهدی که بستیم
ناشناس
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
جواد.
مجتبی
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
یه خورده راست میگی . ولی کی با هم عهد بستید ؟!!
میرحسین
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
اصلاح طلبان برخلاف شما پیرو دو آتیشه ولایت فقیه نیستند اصرار بر رعایت قانون موجود در کشور را دارند چه اصل ولایت فقیه باشه چه آزادی بیان...؟
اتفاقاً به دلیل اعتقاد به آزادی بیان اصل ولایت فقیه را تو سر ما کوبیدین که تابع نیستین پس حق بدید به ما. چون شما با شعار التزام به ولایت فقیه بقیه اصول قانون اساسی را زیر پا میگذارید.
خیلی از شماها می گفتین که مشایی احمدی نژاد را فریب داده است. اگر احمدی نژاد التزام عملی داشته باشد که جای نگرانی نیست نه مشایی بلکه خود شیطان هم نمیتواند فریبش دهد. ( هرچند احمدی نژاد خود به تنهایی شیطان را مدرس است)، الان داره بخاطر بقایی و مشایی خودش رو به آب و آتیش میزنه اصول هم واسه من و شماست نه صاحبان قدرت و سیاستمداران حال این رفتار احمدی نژاد را مقایسه کنید با خاتمی که یه باره عطای قدرت را به لقایش بخشید. پس اصلاح طلبان تصمیماتشون به منطق نزدیکتره تا اصول گرایان اونا ایران را برای همه میخاهند ولی اصولگرایان میگند سفره انقلاب است و هرچه در آن متعلق به ماست مردم چیکاره اند که حق انتخاب داشته باشند؟
آخرین سوال زمان احمدی نژاد رئیس دولت اصلاحات رو نذاشتند در مراسم مذهبی شب قدر صحبت کند اونوقت این آقا کنفرانس خبری با فرد مورد حمایتش برگزار میکنه خودت بگو آقا جواد کدوم دولت مر قانون را رعایت میکنه؟
ناشناس
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
من به نوبه خودم کاری به نهی و ... ندارم ولی به خاطر هشت سال سیاه که آثارش تا دهها سال بر کشور سایه انداخته، می گم این فرد باید محاکمه بشه نه کاندید!
1-از امام زمان خود اجازه داشته است واحتمال دیدار هرمومن با امام زمان خود منتفی نیست
2-با مرگ آیت الله هاشمی احتمال فضای دوقطبی بعنوان علت نهی رهبری ازبین رفته است
3-اصرار مردم بر کاندید شدن آقای احمدی نژاد
4-اگر رقابت آقای روحانی و احمدی نژاد باعث دوقطبی شدن می شود آن کسی که باید ازمیدان خارج شود روحانی است نه احمدی نژاد
ناشناس
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
واسه ی خودش امام زمان خصوصی داشته احتمالا یا اینکه جنسش ناب بوده؟
احمدی نژاد چند هدف داره که اگر به هر کدوم برسه برنده ست.
1. اگر تایید بشه و رای بیاره که باز دست کم برای 4 سال رییس جمهور میشه و... اگر هم رای نیاره باز چیزی رو از دست نداده و به جاش خودش رو دوباره در جامعه مطرح می کنه و شاید هم ادعای تقلب در انتخابات بکنه.
2. اگر تایید صلایت نشه بلندگو دست می گیره و با مظلوم نمایی به دولت و نظام حمله می کنه.
3. اما مهم ترین دلیل ثبت نامش گروگان گیری از نظام و معامله بر سر برای تاییدصلاحیت بقایی هست.
همین حالا و در هر سه صورت بازی رو برده. بر خلاف خیلی ها که احمدی نژاد رو ابله می دونن، من اون رو یک شطرنج باز حرفه ای می دونم که تا الان نظام رو تا حدی کیش و مات کرده.
تعجب میکنم از کاندیداتوری جناب آقای دکتر احمدی نژاد !!!
ایشان معاون اولش زندانی شده !
یکی از وزراء زمان خودش مدرک دکتری جعل کرد که توسط مجلس استیزاء شد
یازده روز خانه نشین شد
در دورا ن ریاست جمهوری خودش ده ها بار قانون اساسی وقانون مصوب مجلس را نقض کرد
و...
بعید میدانم شورای محترم نگهبان بخاطر تخلفات گسترده وی در دوران هشت سال ریاست جمهوری
ایشان را تایید صلاحیت کند؟؟؟
ناشناس
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
چجوریه که زندان برا شما افتخاره و برای دیگران ننگ؟
حول نکنین هموطنای گلم آقا فرموده درانتخابات شرکت نکند . ایشان هنوز تنها ثبت نام کرده هنوز منونده تا تایید صلاحیت وتبلیغات و وبعد شرکت در انتخابات . ایشان در دقیقه 90هم میتونن انصراف بدن وبه نفع بقائی کنار برن تا هم رای هاش بره به نفع بقائی وهم حرف رهبر دوتا نشه چون اون موقع هم میتونه ادعا کنه که به توصیه رهبر در انتخابات شرکت نکرده این انسان غیر قابل پیش بینی
ناشناس
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
شما خودت داری میگی اقا فرمودند در انتخابات شرکت نکنن...ثبت نام در انتخابات،تبلیغات و کاندید شدن هم جزیی از فرایند انتخابات است.اینجور که شما میگی انگار اقا به ایشون گفته که ریییس جمهور نشو!
احمدی نژاد چند هدف داره که اگر به هر کدوم برسه برنده ست.
1. اگر تایید بشه و رای بیاره که باز دست کم برای 4 سال رییس جمهور میشه و... اگر هم رای نیاره باز چیزی رو از دست نداده و به جاش خودش رو دوباره در جامعه مطرح می کنه و شاید هم ادعای تقلب در انتخابات بکنه.
2. اگر تایید صلایت نشه بلندگو دست می گیره و با مظلوم نمایی به دولت و نظام حمله می کنه.
3. اما مهم ترین دلیل ثبت نامش گروگان گیری از نظام و معامله بر سر برای تاییدصلاحیت بقایی هست.
همین حالا و در هر سه صورت بازی رو برده. بر خلاف خیلی ها که احمدی نژاد رو ابله می دونن، من اون رو یک شطرنج باز حرفه ای می دونم که تا الان نظام رو تا حدی کیش و مات کرده.
احمدی نژاد قصد داره بگه از نظام بالاتر هست و به نظر کسی اهمیت نمیده.
همون کاریکه در هشت سال کرد و کشور رو به مرز ورشکستگی رساتد.
خدا رحمت کنه آیت ا...هاشمی رو که این رو خوب شناخته بود. ولی بسیاری از براِءت جویان امروز مثل آقای کوچک زاده فقط فریاد حمایت ازش سر می دادن.....................
زمان جنگ برای رفتن به جبهه امام گفتند رفتن به جبهه واجب کفایی هست و بسیاری از جوانان این مرز و بوم وظیفه خودشون را بارفتن به جبهه انجام دادند اما عده ای که امروز ما اونا را به نام دلواپس و پایداری میشناسیم میگفتند حرف امام حکم ارشادی هست نه حکم مولوی حالا احمدی نژاد و نهاد حامی او میگن توصیه رهبری برای شرکت نکردن در انتخابات توصیه بوده. ولی نهی نبوده پس باید سینه چاکان ولایت را بهتر شناخت نفوذ. از طریق مدعی ترین افراد صورت. میگیرد نه بی ادعاها
احمدی نژاد چند هدف داره که اگر به هر کدوم برسه برنده ست.
1. اگر تایید بشه و رای بیاره که باز دست کم برای 4 سال رییس جمهور میشه و... اگر هم رای نیاره باز چیزی رو از دست نداده و به جاش خودش رو دوباره در جامعه مطرح می کنه و شاید هم ادعای تقلب در انتخابات بکنه.
2. اگر تایید صلایت نشه بلندگو دست می گیره و با مظلوم نمایی به دولت و نظام حمله می کنه.
3. اما مهم ترین دلیل ثبت نامش گروگان گیری از نظام و معامله بر سر برای تاییدصلاحیت بقایی هست.
همین حالا و در هر سه صورت بازی رو برده. بر خلاف خیلی ها که احمدی نژاد رو ابله می دونن، من اون رو یک شطرنج باز حرفه ای می دونم که تا الان نظام رو تا حدی کیش و مات کرده.
سلام من خوشحال میشوم هر شهروندی و حتی ایشان از حق شهروندی خود استفاده کند ضمن اینکه اگر جدی بدون غربتی بازی وارد میدون بشه ارزیابی میشه تا ازکوزه برون تراورد هرچه در اوست
احمدي نژاد از ابتدا به روحانيت و نظام موجود سياسي كشور اعتقادي نداشت، البته شرايط و عملكرد حلقه هاي داخلي حكومت نيز گرايشات و رويكردهاي وي را تشديد كرد. در طول ٨ سال رياست جمهوريش كمترين نشانه اي از پايبندي به اخلاق و اسلام در وي مشاهده شد؛ مشكل او مشكل ساير روساي جمهور ماست ولي بشكل حاد آن؛ يعني "كيش شخصيت" ، و دليل برخوردش با هاشمي رفسنجاني و روحاني نيز همين بوده است. آنها از يك جنس اند، درست مثل قطب هاي همسان دو آهن ربا كه يكديگر را دفع مي كنند. احمدي نژاد محصول شرايط محيط سياسي اجتماعي ايران امروز (اعم از مردم و حكومت) است. بيش از تحليل سياسي بايد او را روانشناسي كرد. او اكنون آمده است تا در كوتاه مدت با كمك غير مستقيم به جريان اصلاح طلب و سكولار، نظام و اصولگرايان را در مخمصه قرار دهد و چرخه آن را از طريق سازوكار داخلي اش كوتاه كند، و در درازمدت نقش ناجي ملت (در مفهوم ملي آن) و نقش دولت و جريان جاده صاف كن ظهور منجي (در مفهوم ديني آن) را بازي كند. شايد براي بسياري خنده آور و متناقض باشد ولي موضوع در ذهن او و چند تن از اطرافيانش به همين سادگي است.
ورود احمدی نژاد خانئانه و مصداق به چالش کشیدن امنیت ملی است. این حرکت از صربه ای که بنی صدر به انقلاب زد صد مرتبه خطرناک تر است چرا که احمدی نژاد نه تنها قصد کنار کشیدن ندارد بلکه قصد دارد کشتی نظام را به تلاطم بیاندازد.
این فتنه از 88 هم خطرناک تر است. مراقب باشیم بازی نخوریم!!
وعده خدای حکیم حق و حق است و حق دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد تاریخ ثابت کرد بزرگان و دین داران و دلسوزان اسلام و انقلاب و شهدای عزیز درباره او به درستی سخن و پیش بینی نمودند
تعجب نداره.آدم متوهم يکبار در نيویورک و سازمان ملل آن طوری می بینه حالا هم می بینه که توآسمانهاست و رو دست مردم داره به پاستور میره. راستی این آقای مشایی هم عجب رمالی است ها!
علی
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خدارحمت کند آیت اله هاشمی راکه درنامه معروفش احمدی نژادرامعرفی کردبود که ایشان مثل بنی صدراست ولی بنی صدرازمحمودخان عاقل است
تعجب نداره.آدم متوهم يکبار در نيویورک و سازمان ملل آن طوری می بینه حالا هم می بینه که توآسمانهاست و رو دست مردم داره به پاستور میره. راستی این آقای مشایی هم عجب رمالی است ها!
بعد از فاجعه اقتصادی که احمدی نژاد به بار آورد و همچنین وعده هایی که هرگز در دولت او جامه عمل نپوشید بیش از پیش مردم از دور و بر او پراکنده شدند حال احساس می کنه اگر در انتخابات شرکت کنه و مانند هاشمی رد صلاحیت بشه بازگشت پیروزمندانه ای به آغوش ملت خواهد داشت.
احمدی نژاد بر خلاف نظر رهبری در انتخابات ثبت نام کرد تا نظام را در موقعیت دشوار قرار دهد. در صورت تائید صلاحیت شدن، خلاف نظر رهبری عمل شده و در صورت رد صلاحیت شدن، مردم از خود می پرسند کسی که تا 4 سال پیش رئیس جمهور بوده اکنون بی صلاحیت شده؟
جمعیت خاموش جامعه که نه سیاست بلدند نه تو فضای مجازی هستند همین احمدی نژاد رو بیشتر از اون دو تا آخوند (روحانی و رییسی ) قبول دارند ... دعا کنید جنتی رد صلاحیتش کنه و گرنه...
پس كجا رفت از تو به يك اشاره از ما بسر دويدن گرچه با اين حركت مرموزانه هم ابهت رهبري را مي شكند و هم مردم را به پاي صندوق ميكشاند و هم يك درگيري جديدي بوجود خواهد آورد ولي اينبار در در گيري اصولگرايان پشتش نيستن و براحتي آب خوردن براي هميشه حذف خواهد شد ولي اين حذف شدنش از سال 60هزينه بر تر است
از یک هفته پیش مشخص بود که احمدینژاد ثبت نام خواهد کرد، برخلاف خیلی از دوستان معتقدم بقایی بهانه بود برای ثبت نام احمدی نژاد و گر نه هر عاقلی میداند که بقایی رد صلاحیت میشود، حالا میمانند اصولگرایان و محمود، چگونه موضوع جمع خواهد شد؟
تعجب میکنم از کاندیداتوری جناب آقای دکتر احمدی نژاد !!!
ایشان معاون اولش زندانی شده !
یکی از وزراء زمان خودش مدرک دکتری جعل کرد که توسط مجلس استیزاح شد وابشان مدرک را کاغذ پاره عنوان نمودند.
در دوران 4 ساله دوم ریاست جمهوری یازده روز خانه نشین شد
در دورا ن ریاست جمهوری خودش ده ها بار قانون اساسی وقانون مصوب مجلس را نقض کرد بعنوان نمونه ساعت اشتغال کارمندان تا ساعت 14
و...
بعید میدانم شورای محترم نگهبان بخاطر تخلفات گسترده وی در دوران هشت سال ریاست جمهوری
ایشان را تایید صلاحیت کند؟؟؟
احمدى نژاد به منظور جلوگيرى از رد صلاحيت بقائى ثبت نام كرده است. او اميدوارست در اين بازى سياسى/قدرت بين اصولگرايان بتواند امتيلزى بنفع بقائى بگيرد و از رد صلاحيت او جلوگيرى كند. بقائى حتى در صورت عدم رد صلاحيت امكان پيروزى ندارد و اينرا آقاى احمدى نژاد هم ميداند وليكن اگر راى وى بالاتر از كانديداى اصولگرا باشد در واقع موقعيت خودش را براى انتخابات آينده تقويت كرده است.
احمدی نژاد رصدگر خوبی است او می داند اکثریت مردم ایران بنا به آمار سازمان آمار کشور یعنی چیزی حدود بیست میلیون نفر از مردم ایران زیر خط فقر قرار دارند و این افراد به ویژه در روستاها و شهرهای دور افتاده و محروم از عملکرد جناب روحانی به شدت ناراضی و آزرده خاطر هستند و مطمئناً این قشر بزرگ از جامعه به احمدی یا بقایی رای خواهند داد اینجانب چند هفته پیش در یکی از روستاهای بسیار محروم و دور افتاده بودم و از با خبر بودن مردم این روستا حقیقتاً یکه خوردمبعضی از این روستاییان می گفتند ما هواپیما می خویم چیکار ما دارم در اینجا از محرومیت می پوسیم
تعجب میکنم از کاندیداتوری جناب آقای دکتر احمدی نژاد !!!
ایشان معاون اولش زندانی شده !
یکی از وزراء زمان خودش مدرک دکتری جعل کرد که توسط مجلس استیزاح شد وابشان مدرک را کاغذ پاره عنوان نمودند.
در دوران 4 ساله دوم ریاست جمهوری یازده روز خانه نشین شد
در دورا ن ریاست جمهوری خودش ده ها بار قانون اساسی وقانون مصوب مجلس را نقض کرد بعنوان نمونه ساعت اشتغال کارمندان تا ساعت 14
و...
بعید میدانم شورای محترم نگهبان بخاطر تخلفات گسترده وی در دوران هشت سال ریاست جمهوری
ایشان را تایید صلاحیت کند؟؟؟
تخریبگر عظما اومد 8 سال مملکت ویران کامل کردی بس نبود به نظر من هم بقایی هم احمدی نژاد رد صلاحیت میکنند در آخر ثمره هاشمی چیزی بخوان بفرستند که اونم رد صلاحیت میکنند
اوووووووووووج وقااااااااحت!!!! پررویی!!! تشنه قدرت بووووودن!!!!!مافیای نابودی ایراااااان!!!!!!!ترویج درررروغ و زیر پا گذاشتن تمامی ارزشهای انسانی!!! 800 میلیارد دلار غارت کرده زیر دندونش مزه کرده!!!!!
این سوال از کسانی پرسیده شود که آب دهن زده اش را در مجلس نوشیدند. کتاب چاپ کردند و ایشان را به امام زمان تشبیه کردند. در مقابل خلاف های مالی و اداری ایشان سکوت کردند. آنها بیشتر ایشان را می شناسند زیرا مریدش بودند.
ارتباط عجیبی هست بین احمدی نژاد و ترامپ. هر دو قادرند ساختار را زیر پا بگذارند. اگر هر دو باهم در قدرت باشند احتمالا دوستان خوبی خواهند بود. از نامه احمدی نژاد به ترامپ میشد این موضوع را دریافت کرد.
سران جریان انحرافی عاقبتی همانند جریان منافقین خلق خواهند داشت فعلا میدان دادند که خودشان را بیشتر نشان دهند در نقطه ای قطعا مصلحت نظام ایجاب کند میخکوبشان خواهند کرد
بسم الله الرحمن الرحیم,برخی قصد ساختن دیکتاتور از رهبری را دارند,رهبری توصیه کردن نه نهی ,شرایطی که ایشان در ان توصیه کردند با امروز متفاوته .
احمدی نژاد برای جلوگیری از پیروزی مجدد روحانی وارد شد و هدفش حمایت قاطع از بقایییه.
اگر ایشون با حضورشون مقابل رهبری قرار میگیرند ,جناب رییسی هم با فروختن حکم رهبری به ریاست جمهوری ضدولایت فقیه هستن.
حق پیروز است ان شاالله.
#بقایی_همان_احمدی_نژاد است
روحانی امتحانش رو پس داده، کنترل تورم با پاک کردن صورت مساله هنر نیست، تورم کم شد ولی بیکاری و بیگاری رکود خیلی بیشتر شد
رای ما اجمدی نژاد
ما هیچ حرکت اصلاح طلبی از روحانی ندیدیم
بهترین بهانه برای رد صلاحیت روحانی ثبت نام احمدی نژاد است! چرا چون هر دو را راحت ردصلاحیت خواهند نمود . و جای هیچ اعتراضی هم وجود ندارد! به همین راحتی!!!!!!!!!
دمش گرم لطفا ماست ها را کیسه کنید بزنید گاراژ-همین زیباکلام گفته بود چه خوب شد احمدی نژاد نمی آید چون ایشان بدون تبلیغ 10 میلیون رای دارد برید مطالعه کنید
صددرصد انصراف میده. میخاد حال روحانی را بگیره. روحانی وباندش چهارسال توهین کردند میخاد ابرویش ببره. همین واگرنه یک رای هم دیگر پس ازفرمان اقا کسی بهش رای نمیده روحانی هم مقصره چندروز پیش هم حمله کرد. به احمدی نژاد والان داره تبلیغات میکنه خدا ملت مظلوم راازدست این چپاولگران وغارتگران ذخایر. احمدی. روحانی نادان ودروغگو وباندهایشون نجات بده
بنظرمن برای اظهارنظردرخصوص علت حضوراحمدینژاددرانتخابات علیرغم توصیه رهبری،هنوزقدری زوداست. اینکارگرچه امری بسیارناشایست بوداماانجام آن ازسوی ایشان که رابطه خودرابارهبری رابطه پدروپسرمیخواند،ممکن است دلیل خاصی داشته باشد.بهرحال بایدصبرکرد.
اولا
به نظرم آقای احمدی نژاد به سیم آخر زده است و به صورت انتحاری عمل میکند؛ مثل داعشیهایی که بمب به خودشان میبندند و منفجر میکنند. او هشت سال مملکت را همینطور ویران کرد. مرز شجاعت و نادانی را زایل کرده است. بدترین جملهاش همان است که گفت تعهداخلاقی دادم که نیایم. کاش اخلاق را به مذبح نبرده بودند و میگفت تعهد اجباری دارم
و دوما
ایشان متا"سفانه کارنامه خوبی نداشته واز ظرفیتهای ثروتی کشور همه بجز مردم مظلوم ایران استفاده کردند وجیب خواص!وثروتمندان ورانتخوران فراختر! وسفره مردم کوچکتر! شد وارزش پول ملی هم نسبت به ارزهای خارجی بدلیل کاهش تولید داخلی وحجم بالای واردات با فرار ارز ذخیره وچاپ بدون پشتوانه اسکناس با حجم وتناژ!!؟بالابشدت تنزل یافت ومداحها وقانون شکنان وفراتر از قانونها؟! از برکت وجود ایشان کیفور! ومشعوف !!گردیدند وتازه ایشان ادعا کرد که افزایش قیمت جهانی نفت عامل تورم وگرانیهاست؟!!وبا این استدلال با زیرکی پول نفت را درزمان قبل از تحریمها هپولی!! وبعد ازاعمال تحریمها مردم را با مصیبتهای بجامانده از دو دوره صدارت جنجالی وبنگاه دروغ پراکنی داخلی و شعار بگم بگم!!وبظاهر شریک قافله مردم شدن ودر اصل شریک دزد بودن واختلاسهای نجومی تنها گذاشت وزحمت دولت بعدی را تا رفع خرابیهای بجامانده صدچندان نمود وبه جز خود ،معاونین ویاران خودرا به مسلخ بدنامی کشید...حالا هم اگر تایید شود آرای رئیسی را خواهد شکست زیرا مردم فهیم ایران همچون خرداد92 واسفند94میدانند که به چه کسی را"ی دهند تا دیگر دچار مغبونیت تاریخی نشده وسالها تاوان ندهند.احمدی نژاد هم ثابت کرد هیچکدام از قولهایش اعتباری نداشته ودر هر حال دچار الزایمرسیاسی میباشد چه از نظر تامین معیشت مردم وچه شرکت یا عدم شرکت در انتخابات!! علیرغم نهی مو"کد وصدور بیانیه عدم حمایت! وشرکت!!!؟...........
ایشان هم ایرانی هستند وباید راحت باشند ومی توانند برای دوستداران خود انتخاب شوند .ایشان حدود سی میلیون رای دارند که هیچ ایرانی وشخصی اینقدر موافق ندارد
ناشناس
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
هر ايراني حق كانديداتوري داره ولي نه مجرم
ناشناس
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
يعني 30ميليون ايراني بي عقل در اين مملكت زندگي ميكنند پس هرچه بر سرما مي آيد خوش آيد
بحث حضور و به صحنه آمدن احمدی نژاد حالتهای مختلفی دارد یکی از آنها این است که چون وی از حزب اصولگرا است و یکی از اهداف این حزب قبضه کامل قدرت در کشور است، اصولگرا ها بنا به این دلیل از او حمایت کرده اند، در زمان انتخابات حمایت نخواهند کرد ولی بزودی حمایت خواهند کرد به این صورت که برای حذف احزاب اصلاح طلب و معتدل در این دوره و برای اینکه راحت تر قلم قرمز شورای نگهبان ولو غیر قانونی بر روی اصلاح طلبان و اعتدال کشیده شود برای شخصی مثل محمود نیاز هست چون او نفر اول خبرها شده و رد صلاحیت احمدی نژاد ، رد صلاحیت سایرین و حتی رئیس جمهور فعلی روحانی را تحت شعاع قرار خواهد داد و کاندیداهای جمنا برای رئیس جمهوری رقابتی ساختگی داشته و رئیسی انتخاب خواهد شد. سپس احمدی نژاد هم دوباره مورد لطف اصولگرایان قرار خواهد گرفت. البته این شاید برای اصولگرایان نقشه مناسبی باشد ولی برای آحاد مردم سرخوردگی در مقابل حزب تمامیت خواه و فضای ناامن سیاسی و خفه کننده را خواهد آورد که این وضعیت در طی هشت ساله پس از انتخاب رئیسی احتمالاً بسیار بدتر هم خواهد شد. به این امید که این حالت درست نباشد ولی من هر چه فکر می کنم نمی تونم حالت معتبرتر از این را در ذهنم متصور بشم.
آقای احمدینژاد واقعا از اینکه کشور رو به اختشاش و دو قطبی کردن تبدیل کنی کار دیگه ای هم بلدی؟
تو که این همه دم از امام زمان میزنی تورو به امام زمان بس کن
این همه کار هیجانی تو برای کشور ضرر داره
ادعا میکنی ولایت پذیری ؟
خدا از تو نگذره
یک دوست
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
ایشون فتنه راه انداخت ؟ مملکت مثل الان مرده باشه خوبه ؟
در نگاه اول و با پیشینه علاقه مندی آقای احمدی نژاد به حضور جنجالی در رسانه ها اقدام ایشان در ثبت نام ریاست جمهوری چندان شگفت انگیز نیست . با این وجود بی اعتنایی ایشان به توصیه رهبری شاید با نیت اعلام موجودیت جریان اپوزاسیون جدیدی در کنار جریان اصلاحات انجام شده است. در واقع این بی اعتنایی به عنوان نشانه ای از اعلام برائت از جریان غالب حاکمیت و به منظور جذب بخشی از جامعه معترض به حاکمیت است. این امر ممکن است علی رغم احتمال بالای رد صلاحیت ایشان از سوی شورای نگهبان پر رنگ تر شده و یا حداقل امکانپذیر باشد (می توان این جریان سازی را با نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری چهار سال بعد نیز در نظر گرفت) . مشکل اساسی شخصیت آقای احمدی نژاد است که محبوبیت و قابلیت لازم برای محوریت یک جریان سیاسی را ندارد چیزی که در مورد آقای خاتمی متفاوت بوده است. رفتار و منش سیاسی آقای احمدی نژاد و واکنش حاکمیت در ادامه کار صحت و سقم تحلیل حاضر را نشان خواهد داد .
رئيسي اصلا در حد و اندازه روحاني نيست ولي به نظر ميرسه با بزرگنمايي ايشان و همچنين شكستن راي روحاني از طرق ذيل قصد دارند رئيسي رئيس جمهور شود!
1- نا اميدي از انتخابات و عدم شركت مردم و
2 - جذب تعدادي از آراء روحاني با كانديداتوري احمدي نژاد
همه میدانند که ایشون عاشق تیتر رسانه هاست و اینجوری دوباره در صدر اخبار قرار گرفت و از همه مهمتر چون میدانست آقای بقایی بعلت پرونده قضایی رد صلاحیت میشوند میخواستند که این ترفند که اگه اون نباشه من هستم بقایی را در انتخابات نگهدارد ولی نمیداند که بعلت عدم التزام عملی به ولایت فقیه و نظر مقام معظم رهبری حتما خودشان هم رد صلاحیت می شود
چرا ثبت نام نکنه؟ شما هم اگه 500 هزار میلیارد تومان پول رو در عرض 8 سال صاحب میشدید و هرکار اشتباهی هم میکردید به دلیل فضای دوقطبی مورد تایید و لاپوشانی قرار میگرفت آیا خدا رو بنده بودین؟
جای بس تاسف دارد که عده ای هنوز از احمدی نژاد دفاع میکنند آنها حتما اوضاع اقتصادی و سیاسی و بحران کشور را در دوره بدبختی 8 ساله اش فراموش کرده اند!! نان 25 تومان و بنزین 80 تومان و دلار 800 تومان و پراید 7 میلیونی و تورم 17 درصدی را تحویل گرفت و بدبختی و تورم و اختلاس و زندانی شدن رحیمی معاون اولش و صفر شدن ذخیره صندوق ارزی و بالاترین نرخ فروش هر بشکه نفت در تاریخ در دوره ام الفساد احمدی نژاد بود ! بیدار شوید لطفا ای ساده لوحان و ابوموسی های زمان!!
با سلام
بنظر من که خوب کاری کرده اومده شایدخواب بعضی ها رو آشفته کنه شایدم به بعضی ها انرژی مثبت بده
فک نکنم هدف کاندیدا خدمت به مردم باشه همه یه جورایی باهم دعوا دارن سر قدرت سر مقام و...
باور احمدی نژاد این هست که با پرونده هایی که از خیلی ها زیر بغل مبارک اش هست حتما تایید صلاحیت می شود و دقیقا به قصد پیروز انتخابات شدن به میدان آمده نه قصد دیگری و نیز بعد از رئیس جمهور شدن در همان ابتدا به مدد سرمایه های کلان و گمشده ی ممکلت که به ظاهر در زمان دولت پاکدستش به یغما رفته بود ولی در حقیقت در جاهایی خاص پنهان شده است، بکسری کارهای پوپولیستی برای ظاهرسازی انجام خواهد داد و یکی دوتا از مشکلات مالی کشور را به مدد همان پول ها، در همان ابتدا و ضرب الاجل حل خواهد که در نقش سوپرمن و یک ناجی و کاردان و کاربلد، موقعیت خود را در ایران ثبیت کند و بعد با خیال راحت یکی یکی رقبا را با بگم بگم های معروفش ، از عرصه سیاست محو می کند تا خود را به بالاترین درجه سیاسی مملکت برساند و در نهایت به مدیریت جهانی بپردازد.
هشت سال تحریم و بی کاری و بی پولی و بی ارزشی در جوامع بین المللی داد تحویل ملت چهارسال نبود نفس تازه کرده که دوباره برگرده و با عزم جزم و تکیه بر افکار خودش تا آخر عمرش اینجوری به آبادانی بیشتر ایران کمک کنه...
هشت سال تحریم و بی کاری و بی پولی و بی ارزشی در جوامع بین المللی داد تحویل ملت چهارسال نبود نفس تازه کرده که دوباره برگرده و با عزم جزم و تکیه بر افکار خودش تا آخر عمرش اینجوری به آبادانی بیشتر ایران کمک کنه...
به نظر من مانند کشورهای غربی که قدرت و رسانه در کنار هم هستند اینجا نیز همانگونه است . چرا احمدی نژاد نه . آیا بهتر نیست منتظر مناظره ها باشیم تا دفاعیات و نکات ضعف دولت کنونی را هم منطقی ببینیم به جای اینکه به مطالبی که شما و بقیه سران و رسانه ها القا میکنن اکتفا کنیم . و در یک کلام حضور ایشان بسیار کار شجاعانه و قابل تحسین است با اینکه از نظر سیاستمدارها امروز ایران یک حماقت است . اگر صداقت دارید این را نیز به اشتراک بگزارید
هر دو تا تایید صلاحیت میشن احمدی نژاد به نفع بقایی کنار میره در اصل برای قدرت دادن به بقایی ثبت نام کرد، احمدی نژاد کسی نیست میدان را برای دیگران خالی بگذارد
هر دو تا تایید صلاحیت میشن احمدی نژاد به نفع بقایی کنار میره در اصل برای قدرت دادن به بقایی ثبت نام کرد، احمدی نژاد کسی نیست میدان را برای دیگران خالی بگذارد
به نظر من دلیل ثبت نام آقای احمدی نژاد یک نوع گرو کشی سیاسی است تا شورای نگهبان را تلویحا تهدید کند که اگر بقایی را رد صلاحیت کنید من هم بازی را به هم میزنم در حقیقت ایشان حتما از کاندیاتوری خود به نفع بقایی کنار خواهد رفت که خلاف توصیه مقام معظم رهبری عمل نکرده باشد ولی آرای خود را با این حرکت کاملا به آقای بقایی منتقل میکندو در طی این حرکت پیروی از بیانات رهبری را هم به نمایش و رخ خواهد کشید
سلام اقای دکتر احمدی نزاد خداوکیلی اگه ریس جمهور شدی ااین جوونای بیکار ببر یر کار اینجانب با 30 سال سن هنوز کاری نداره روحانی که نتونست کاری برای این جوونا جور کنه
ناشناس
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
توی هشت سال تاریک احمدی نژاد چقدر شغل ایجادشد؟!!!!
از کی انتظار ایجاد بهبود داری؟
علت شرکت احمدی نژاد در انتخابات تنها جذب بخشی از ارای روحانی است، کسانیکه نظام رو و رهبری رو قبول ندارند ولی در انتخابات شرکت میکنند و به کسانی رای میدهند که موافق با تغییرات و اصلاحات باشند و بیشتر به افرادی گرایش دارند که مقابل نظام و رهبری بایستند و احمدی نژاد با ایستادگی در برابر رهبری توانسته نظر آنها رو تامین کند. البته تایید صلاحیت و شرکت احمدی نژاد در انتخابات فواید دیگری برای نظام و رهبری دارد و آن این است که استقلال حاکمیت و عدم دخالت رهبری رو در انتخابات نشان میدهد
من کلا رای نمیدم چراکه اینا فقط به فکر خودشون هستن نه ملت
من اهل شهرستان تربت جام هستم نوازنده هستم نه شغل دیگه ای دارم و نه سرمایه دیگه ای که کار دیگه ای برا خودم دست وپاکنم اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ازمون پول گرفت ومجوز داد که بریم تومجالس اجراکنیم ولی فقط پول ازمون گرفتن وکارمون رو ممنوع کردن الان من موندم برا خانوادم ازکجا پول جورکنم ومایحتاج زندگیم رو تهیه کنم به نماینده شهرمون که رفتم براش رای دادم میگم میگه چکارمیشه کردبه هرکی دیگه هم میگم جواب سربالامیده من تنها نیستم تمام همکارای من وضعشون همینجوریه هیچکس بفکرمون نیست آیابایدماهم بریم زیرآوارزلزله یاتو آتش سوزی وسیل بمیریم تارسیدگی کنن
درد دلمون رو به کدوم مسئول دلسوز بگم خدایا توکجایی
او یکی ازدجال های آخرزمان است اواین بارچنان فتنه ای به پاکند که فتنه هشتادوهتش الفبای فتنه جدید هم نخواهدشد هشداربه مردم وهشداربه سیاست مداران او امالخبیثی است که احتمالا اتحاد کشوررا بهم خواهدزد
احمدی نژاد بسیار خود شیفته است و خود را از رهبر انقلاب هم فهمیده تر می داند شاهد این هم سخنان او در خوزستان است و حالا می ترسد جبهه مردمی بیایند و روحانی را شکست دهد و احمدی نژاد برای همیشه به تاریخ بپیوندد و مهره سوخته شود لذا دارد دست و پا می زند که بگوید مثلا فقط من می توانم روحانی و اصلاح طلبان را شکست دهم
هر کی با ولایت در افتاد ، علی برکت الله ، با خدا در افتاد
سید
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
چرا تمام کسانی که ازش حمایت کردند حداقل شهامت معذرت خواهی رو ندارند. چرا تمام سرمایه ملی رو با حمایت بی جا و لج بازی دست ادمی دادید که الان همتون ازش فرار می کنید و کی بود کی بود من نبودم می کنید. متاسفام برا خودم و همه اونایی که از این ادم حمایت تمام قد کردند و فضا دادن بهش و الان باید اونا جواب گستاخی محمود رو بدند نه محمود. محمود که حداقل تکلیفش با خودش روشنه. ولی اونایی که ازش حمایت کردند الان همشون یا ساکن هستند یا اعلام تبری می کنند. برا یه بارم که شده بیایید بگید اشتباه کردیم بابا
دو تا حالت داره .
1- اگر یخورده عقل داشته باشه و حرف آقا را بخواد گوش کرده باشه میخواد تو مناظره ها شرکت کنه و بقیه را خراب کنه و انتخابات را داغ کنه و بعد هم به نفع بقایی بکشه کنار. که البته امیدوارم هیچ کسی از این تیم زای نیاره.
2- اگر نخواد کلا بکشه کنار که دیگه یعنی زده به سیم آخر و واقعا دیوونس
چون هر ایرانی طبق قانون میتونه ثبت نام کنه....سوال بیخودیه....مثل اینه ما بیایم تک تک آدما رو تحلیل کنیم...مثلا چرا نگیم چرا روحانی ثبت نام کرد؟ منشا فکر این سوالات یه نوع خود ثبت نام شوندگی و دیکتاتوریه...خب طرف دوس داشته و اومده ثبت نام کرده....منم دوس دارم برم به دیگران چه مربوط..
ايشان قبل از تصميم به حضور در انتخابات، به توصيه آنهايي كه مشوقش براي ثبت رسمي حضور تشريفاتي وي شدند، نامه انصراف از حضور خود را نوشتهاند و به زودي آن را منتشر نموده و رونوشتي هم شايد براي ترامپ بفرستند......
روزی را ببینید که احمدی نژاد بعنوان مخالف نظام ، خارج نشین شود.
ایشان به هیچ چیز پایبند نیست لذا باید منتظر رفتارهای محیرالعقول و دروغهای دیگر ایشان بود.
یکی از پیامدهای رفتارهای ایشان ایجاد اغتشاش و بهم ریختگی در انتخابات است.
احمدی نژاد خودش و یاران و حامیانش برای کشور ایران و نظام اسلامی اصل فتنه هستند و دوباره قصد فتنه انگیزی داره و میخواهد وحدت بین مردم را از بین ببرد و کشور را به هم بریزد.
باید دید تو این مدت چی به ایشون گذشته که نتیجه اش شده این رفتارها..
لطفا تو حرف زدنتون درباره آما اول خودتون رو جای اون فرد بذارید..
من از کسانی بودم که تو دوره های قبلی به ایشون رأی دادم و این دوره هنوز نمیدونم باید چیکار کرد. دوست دارم رابطه رهبر عزیزمون با آقای احمدی نژاد بهتر از همیشه باشه همون طور که قبل از این هم بوده.
آقای احمدی نژاد هم بیشتر از قبل مطیع و پیرو خط ولایت باشن تا بهانه ای دست اجنبی ها نیفته...
فک می کنم کسانی هستند که می خوان این رابطه رو هر روز کم رنگتر کنن و به اهدافشون برسن...
دکترمحموت بااین حرکاتش میخوادبا تشکیل گروه ضدانقلاب مثل سازمان منافقین و روزگارسیاه وتاریک مسعودرجبی سرخودش پیاده کند وبابدنامی تمام اخر وعاقبتش راخراب کند
حالا یکی ام اومده به فکر مردمه فکر مستضعفاست بهش میگین بد..کسی که مسکن مهر را به سه میلیون پنج میلیون داد به ما مردم فقیر بهش میگین بد..همین سهام عدالتی که الان روحانی با سود ناچیزی میخواد به مردم بده از دکتر احمدی بود..آیا یادتان رفته؟؟سودی که خییییلی بیشتر ازینا بوده ولی روحانی به بهانه اینکه این پول ارزششو از دست داده حق مردم را خورد و سود خیلی ناچیزی به مردم میخواهد بدهد اونم اگر بدهد اینم لحظه آخری مجبور شد و کلا برای تبلیغ انتخاباتی اش هست....درود بر دکتراحمدی ..به کسی که به اندازه صدسال راه جاده ای ساخت میگین بد...به کسی که مردم روستایی کپر نشین را نجات داد و برایشان خانه ساخت میگین بد...به کسی که به ایران قدرت بخشید و درههای پیشرفت را به روی ایران باز کرد میگین بد...و هزاران فعالیت های عالی دیگر ..به کسی که هروقت میخواست حرف بزنه اول میگفت اللهم عجل الولیک الفرج میگین بد...شما که الان نمیتونید حق را از باطل تشخیص بدید اگر در زمان امام حسین هم بودید پشت به امام حسین میکردید و شمشیر به رویش میکشیدید..کسی که طرف حسن روحانی فتنه گر و دیگر فتنه گران را که در سال 88 در روز عاشورا رقصیدنو هل هله زدن و کشف حجاب کردند و بسیجیان را گروگان گرفتن و عریان کردن در برابر چشمان مردم به اینا میگید خوب؟؟به اینا میگید حق؟؟وای بحال شما که هنوز نتوانستید از تاریخ گذشته درس عبرت بگیرید و حق را از باطل بشناسید..برای هر رای که میدهید باید در آن دنیا جوابگو باشید..بهترین و اصلح ترین ها آقای رئیسی هستند و دکتر احمدی...خود دانید و خدای خود و وجدان خود و حق مظلومان و مستضعفان..اللهم عجل الولیک الفرج
احمدی نژادچون دارد درباتلاق متعفن کارهای خودش غرق میشود دست به هرکاری میزند ضمنا اینرا هم بگویم که درسال 84 که کاندید شد خداراشاهدمیگیرم وبه جدم قسم که به اطرافیان گفتم باتوجه به حرکات ، طرزصحبت کردن و شخصیت منفی او اصلا لیاقت ریاست جمهوری راندارد واول ازهمه آبروی خودش رامیبرد که همینطورهم شد ومتاسفانه و وامصیبتها نظام وشورای نگهبان قاطعانه اوراتایید کردند بنابراین اول ازهمه تایید کنندگان او مقصرند.هربجه 5 ساله با اندکی بصیرت وتعقل میتواندبفهمد که او لیاقت ندارد.
احمدي نژاد ثبت نام كرد تا به همه بفهماند خواص بي بصيرت كيا هستند؟!اونهايي كه حاضر شدند براي نابودي مملكت و اثبات خود محوري خويش تمام قد از او دفاع كنندرو يا اونهايي كه الان يا در حصرند و يا خيل عظيمي از ملت كه در حسرتنداز ضربه هاي غير قابل جبراني كه به كشور وارد شد كه از نظر من ضربه فرهنگي و ديني وارد شده به جامعه با هيچ چيز ديگر قابل قياس نيست.
احمدی نژاد بازیگر مشایی است واز خود هیچ اراده ای نداردودر زمین دشمن بازی میکند.امیدوارم مردم مابیدار باشند وخطر احدی نژاد که بیشتر از روحانیست را بفهمندمن برای خودم متاسفم که دوبار به احمدی نژاد رای دادم!
احمدی نژاد میداند که مردم مشکل دارند و از راه همراه شدن با انها میتوان رای جمع کرد. قبلا هاشمی را سیبل کرده بود و مخالفت و دشمنی با هاشمی خریدار داشت و الان دشمنی و ایستادگی مقابل خواسته های رهبری خریدار دارد و نشانه قدرت است و برای همین از این راه وارد شده است
احمدی نژادیک ادم متوهم است وفکر میکند رای سال 88 رابراساس توانمندی های خودش کسب کرد غافل از انکه اکثر کسانی که اورا سال 88 حمایت کردندعاشق چشم وابروی او نبودندببلکه دنبال رانت برای بالا کشیدن بنگاههای اقتصادی مانند مخابرات وتراکتورسازی وهواپیمایی وصنایع دریایی بودند وحالاکه به اهداف خود رسیدنداز اوتبری می جویند ولی اقای احمدی نژاد هنوز در این توهم باقی مانده وفکر می کند پایگاه مردمی دارد ودوباره هاله نور می بیند وبنظر بنده ثبت نام احمدی نژاد دوحسن دارد اولا خود مردم سیلی محکمی به او خواهند زد ثانیا میزان ولایتمداری احمدی نژاد مشخص کرد وخداوند تمام کسانی را کهسال 88 به مخالفان احمدی نژادتهمت بی بصیرتی زدند آگاه کرد
کسی که برای امضاء خودش هم اعتبار و ارزش قائل نیست، چه انتظاری از او دارید
ناشناس
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
احمدی نژاد با ثبت نام خود رسما اعلام کرد که هیچگاه مطیع رهبری نبوده (دولت نهم ودهم) وبعد ازانهم تبعیت نخواهد کرد ودر حال صف ارائی میباشد ولی مثل همیشه کور خوانده است ورهبری هم از نیت پلیدش اگاه بود وبه وی اتمام حجت کرد که دیگر دست از پا خطا نکند
به روحانی رای میدم تا پوپولیسم وعوام فریبی وخرافات گرایی جای خردگرایی وتعقل واعتدال وراست گویی رو نگیره
معصومه
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
تنها ریس جمهوری که بعد ازریاست جمهوری در همان خانه قدیمش زندگی می کنه احمدی نژاد اما بقیه قصر خودیشون به کنار قصر وزیراشونم قصر سلیمانی کردند ما که کور نیستیم نبینیم
می خواهد به همه ثابت کند اگر برای ریاست جمهوری برای بار دیگر باشعار یارانه های بیشتر پا پیش بگذارد مجددا انتخاب می شود این نظر نیز وجود دارد که می خواهد بقایی رو تضمین کنه در هر صورت احمدی نژاد و بقایی رای نمی آورند
احمدی نزاد با عرضه تر از روسای جمهوری قبل بودند که با یک تشر کوچک به گوشه ایی می خزیدند یکی بخاطر بچه هایش دیگری بخاطر رفاه طلبی مرد سیاست باید عرضه مقابله داشته باشد.
ناشناس
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
بقیه روسای جمهور کشور نجیب بودند و برای کشور هزینه درست نمی کردند اما.........
چرا تمام کسانی که ازش حمایت کردند حداقل شهامت معذرت خواهی رو ندارند. چرا تمام سرمایه ملی رو با حمایت بی جا و لج بازی دست ادمی دادید که الان همتون ازش فرار می کنید و کی بود کی بود من نبودم می کنید. متاسفام برا خودم و همه اونایی که از این ادم حمایت تمام قد کردند و فضا دادن بهش و الان باید اونا جواب گستاخی محمود رو بدند نه محمود. محمود که حداقل تکلیفش با خودش روشنه. ولی اونایی که ازش حمایت کردند الان همشون یا ساکن هستند یا اعلام تبری می کنند. برا یه بارم که شده بیایید بگید اشتباه کردیم بابا
سلام
مجموعه گفته ها و اقدامات این فرد در چندماه اخیر نشون میده که حذف خودش و جریانش در دستور کار قرار گرفته، و ثبت نامش در انتخابات نه برای ریاست جمهوری که صرفا برای بالا بردن هزینه حذفش هست ولاغیر
دولت روحانی واصلاح طلبها فقط به قشر مرفع کشور اهمیت دادند الان احمدی نزاد فقیرا می خوادبلندبکنه طعم زندگی بکشند ترسیدن ازحسابهای بانکی ملیاردیشون کم بشه بولی برای نسل ایندشون نرسه
باسلام
متاسفانه ایشان مشخص نیست ازکی وکجا مشورت میگیره،یکی از صدماتی که به نظام زده ایجاد عدم اعتماده، ایشان فکر میکنه کسی شده ،لذا جلورهبری هم می ایسته متاسفانه عدم موفقیت دولت روحانی یکی از دلایلی است که ایشان جرات کردند که بیایند
خدای چطور که هرکه میشه ریس جمهور یانماینده مجلس صاحب قصر سلیمان میشه رازش چی ...درامهای ملیاردی حتی وزیراشون...بجز احمدی نژادکه هنوز توخانه 100قدیمش مانده ..بیچاره ما مردم به کیا امید بستیم
احمدی نژاد یک استراتژی دینامیک دارد. او برای هر سناریویی که اتفاق بیفتد برنامه متفاوتی را پیش خواهد برد
1- قبل از اعلام نتایج شورای نگهبان و بر مبنای گمانه زنی ها تایید صلاحیت بقایی مسجل شود. در این صورت او کنار خواهد کشید و از حامیان خود خواهد خواست که به بقایی رای دهند. وانمود هم خواهد کرد که از ابتدا قصدش همین بوده، یعنی شرکت نمادین در انتخابات به منظور حمایت از بقایی. او مطیع رهبر است و پس از منع رهبری قصدی برای شرکت در انتخابات نداشته
2- معلوم شود که بقایی رد صلاحیت خواهد شد ولی خودش تایید صلاحیت: در این صورت حداقل تا مرحله اعلام نتایج در رقابتها می ماند. اگر تایید صلاحیت شد، وابسته به نتایج نظر سنجی ها تصمیمی متفاوت میگیرد
الف- شانس خود را بالا ارزیابی کند: در این صورت در رقابتها می ماند. مبارزه میکند و رای جمع میکند. اگر رای دهندگان به او افرادی باشند که بر مبنای نظر رهبری اقدام میکنند، واکنش او این خواهد بود که رهبر در آن شرایط به منظور بوجود نیامدن دو دستگی ایشان را منع کرده بود. ولی با آمدن رییسی دو دستگی عملا بوجود آمده و حضور ایشان کمک میکند تا این دو دستگی از بین برود. ضمن این که رهبر توصیه خاصی برای شرایط خاص داشته و منعی در کار نبوده
ب- بر عکس اگر افرادی به او رای دهند که اصولا دوموکراسی برایشان حایز اهمیت است ( طیف خاموش و بعضا مخالف) و نه نظریه رهبری، صراحتا جلوی رهبر ایستادگی خواهد کرد و توصیه و یا منع ایشان را خارج ازحوزه اختیارات رهبری قلمداد خواهد کرد. خواهد گفت که برای اصلاحات اساسی آمده است
3- مسجل شود که هم خودش و هم بقایی رد صلاحیت خواهند شد، در این صورت او باز هم قبل از اعلام نتایج شورای نگهبان به نفع بقایی کنار خواهد رفت.
در مجموع او تنها در شرایطی باقی خواهد ماند که احتمال بدهد خودش تایید صلاحیت و بقایی رد صلاحیت میشود
اگر بقایی رییس جمهور شود، احمدی نژاد رهبری در سایه خواهد بود. بقایی بیشتر به منویات احمدی نژاد توجه خواهد کرد تا منویات رهبر
احمدی نژاد از اول هم هیچ کس را قبول نداشت الان هم ندارد فقط طوری عمل کرد که عده ای گول خوردند مملکت را ویران کرد اکنون آنهایی که اورا تایید وحمایت کردند باید پاسخگو باشند الان وقت ان استکه به امثال سید محمد خاتمی آفرین گفت بخاطر نجابتشان
چون احمدی نزاد فردی است که شهوت قدرت دارد. شهوت قدرت مغز او را تعطیل کرده
معصومه
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
ما ایرانی ها نباید به فکر خودمان تنها باشیم ..باید نگاه کنیم ببینیم چه ریس جمهوری به همه قشرهای جامعه اهمیت داده یا توانسته بیشتر از ریس جمهوردیگر به مردم اهمیت بدهد به ان رای بدهیم ..باید به فکر همه مردم باشیم خداشاهد یک قشر جامعه با خانواده ماهانه 500 هزارتومن درامد دارند تحت حمایت کمیته وبهزیستی هم نیستند ..چون ضعیف هستند صدای ناله انها کسی نمی شنود...نظام باید به فکر مصلحت مردم باشد نه فقط مصلحت نظام اهمیت بدهند روحانی 4سال فرصت داشت ولی همه وقتش با امریکابرای برجام صرف کرد مردم غافل شد بس ...به فکر هموطناطون هم باشید هدف انقلا ب باید مردم باشد تانظام قوی باشد
بنظر بنده ی حقیر رئیس دولت نهم ودهم برای این ثبت نام کرد که برای شورای محترم نگهبان و نظام ایجاد چالش نماید و بتواند امتیازی حداقلی مثلا تاییدصلاحیت یکی از یارانش (بقایی، کلهر، جوانفکر) را کسب نماید وبا رد صلاحیت شدنش یک محکی از تصورات واهی خودش که ملت از آن حمایت میکند داشته باشد و خودش را مطرح نماید اما قطعا پیام حداکثر ی وقاطع ملت شریف ایران به ایشان خلاف تصورات و بافته های ذهنی وی خواهد بود انشاء الله
دنبال آینده است