bato-adv
کد خبر: ۳۰۳۶۰۰

حمله مشاور فرمانده سپاه به مطهری

تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
مشاور رسانه‌ای و فرهنگی فرمانده کل سپاه به اظهارات اخیر علی مطهری واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اخیراً طی اظهاراتی رزمایش‌های موشکی را «کم‌عقلی» توصیف کرده بود. این اظهارات مطهری با واکنش‌های قابل توجهی روبرو شد. مطهری پس از مواجهه با این انتقادات، در توضیحاتی که برای اصلاح اظهارات خود منتشر کرد، نوشت که مقصود واقعی او نه نفی کلی و مبنایی رزمایش‌های موشکی، بلکه مسئله «موقع‌شناسی» برای این رزمایش‌ها بوده است. او گفته است که ماه‌های اول اجرای برجام نباید چنین رزمایشی صورت بگیرد!

حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه در واکنش به این اظهارات علی مطهری، این بیانات نائب رئیس‌مجلس را «غیرمعقول» توصیف کرد و گفت: آقای علی‌ مطهری که سخن از موقع‌شناسی می‌‌گوید آنقدر زمان‌شناس است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران حاضر به حضور در جبهه‌ها برای دفاع از دین و وطن و ناموس ایران نشد!

وی افزود: احتمال می‌دهم آقای مطهری در دوران دفاع مقدس هم بر اساس همین تئوری‌های زمان‌شناسانه  خود معتقد بوده است که فعلاً زمان مقابله با صدام و موشک‌پرانی و خمپاره‌اندازی به سمت او نیست؛ لذا ترجیح می‌داده صدام پس از چند صباحی ایران را تصرف و دور افتخاری هم در استانهای کشور بزند و پس از آن اگر حالی و رمقی بود و تئوری‌های من‌درآوردی دیگری به ذهن مبارکشان نیامد، احتمالاً اسلحه‌ای هم به دست بگیرند.

این کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی با بیان اینکه انسان با مشاهده اظهارات شاذ آقای مطهری که نائب رئیس مجلس هم هست، به حال این مجلس که شانش «عصاره ملت» است، افسوس می‌خورد، خاطرنشان کرد: جناب مطهری علیرغم عدم بهره از هوش و درایت کافی برای عهده‌داری مسئولیتهایی که با سرنوشت یک ملت سر و کار دارد، با قرار گرفتن پشت نام و آوازه رفیع استاد شهید مرتضی مطهری و با استفاده از این رانت‌ به موقعیت و منصب رسیده و برای تمایلات شهرت‌طلبانه خود اظهاراتی به زبان جاری می‌کند که با مولفه‌های امنیت یک ملت در تعارض است.

مقدم‌فر با اشاره به حدیث "کونوا لنا زینا و لا تکونوا علینا شینا" از امام صادق(ع)، اضافه  کرد: دوستداران آیت‌الله شهید مرتضی مطهری حقیقتاً امروز غصه‌دارند که فرزند آن شهید بزرگوار به سبب مواضع و اظهارات خود نه تنها زینت پدر نشده بلکه برای ایشان مایه «شین» شده است.

وی افزود: حرف‌ها و تفکرات علی مطهری اختلاف قابل توجهی با مرحوم پدرش دارد اما با استفاده از پوشش آن بزرگ‌مرد برای خودش مصونیت کاذب ساخته است.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه در پایان تاکید کرد: از نمایندگان محترم مجلس و بویژه رئیس محترم مجلس شورای اسلامی انتظار داریم نه به خاطر آقای علی مطهری، بلکه به خاطر شان و جایگاه و حرمت این مجلس که بناست عصاره ملت باشد، او را راهنمایی و هدایت کنند تا بیش از این مایه خسارت به خانه ملت نشود.
bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
شرافت متاع كميابي در بين افسادطلبهاست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
آقای مشاور نظامیان برای هر مانور نظامی باید از شورای عالی امنیت ملی اجازه داشته باشند..وشاید موقع مناسب با شعارهای پوپولیستی نبوده است وعلی آقای بزرگوار اظهارات منطقی دارند
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
حمله نه
انتقاد
چجوری آقای مطهری به خودش اجازه میده که درخصوص هرچیزی تو کشور حتی مسایل امنیتی، در حالی که تخصصش رو نداره بتازه و انتقاد کنه، اما هیچکس حق نداره به نظرات ایشون نقد کنه ...
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
حيف كه مملكت به دست نااهلان افتاد اماما چه خوب گفتي اسم شما را به سينه مي زنند كار ديگر مي كنند
ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
ملت جنگ طلب نيست ما صلح وارامش مي خواهيم هيچ وقت كسي از جنگ سودي نبرده به غير از خانمان سوز شدن ملت ها نشان دادن توان نظامي در برههاي از زمان كه تازه مي خواهيم از شر تحريم ها خلاص شود وملت ديگر توان پاسخ دادن حركت هاي غير معقول را ندارد پس كي مي خواهيم در صلح وارامش زندگي كنيم بابا 38 سال در اضطرابيم بس است اگر وجدان نداريد لااقل سوزن را به خود فرو بريد براي يك بار ايا تحملش را داريد لطفا رجوع كنيد به اراي ملت والله مي خواهند با جهان ارتباط داشته باشند شايد يك عده اي از اب گل الود بهره مي برند تف براين زندگي
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۵۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
هاشمي هم كه فرمانده جنگ بود مطرود آقايان بود.
پس مساله حضور يا عدم حضور در جنگ نيست مساله اين است كه برخي تفكرات خودشان را براي همه مردم لازم الاجرا مي‌دانند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
نه میخوای تفکرات امریکا و اسرائیل تو مملکت جولان بده..تعارف نکنیا
ناشناس
Germany
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
20:35
میدونم حرف مفت نمیزنی بابتش حقوق میگیری
ولی لب ببند جوجه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
البته که تفکرات تزار غالب است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
کی گفت آمریکا و اسرائیل مرد حسابی؟ آقای مطهری باضافه اکثریت قریب به اتفاق مردم این تفکرات رو دارن. از مثبت و منفی ها معلومه برادر اگر الفبای تجزیه و تحلیل رو بلدی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
01:30
مثل اینکه بدجور پا رو دم بعضی نوکران بی مزد امریکا و اسرائیل گذاشتن،اونها رو جزغاله می کنه.
08:35
باز خوبه تجزیه تحلیلت مثل الفبای فهمت هست.مثبت و منفی های اینترنتی اگه ارزشی داشت تا حالا هیلاری جون شما رئیس جمهور کشور کدخدای شما بود.پس بهتره حرفای صد من یه غازی که دم قوطی هر عطاری پیدا میشه رو تایپ نکنی و بی سوادی خودت و هم قطارات رو بیش از پیش نمایان نکنی.میگم چطوره انتخابات ریاست جمهوری و باقی انتخابات تو همین سایت با همین منفی و مثبت ها برگزار بشه؟خخخخ
بچاپش فرارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
درجواب 8:35 نکنه 70میلیون جمعیت ایرانو تو صد نفرموافق وهم باندفرارو خائن می بینی که درمقابل بیگانه خواروترسوهستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
یک اتاق تو فرانسه تو یه اپارتمان 6 واحده بالای 90 درصد این پیام ها از اونجاست.
نویسنده پیامها زیاد با خودت کل کل نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
برادر گرامي
شما مشاور فرمانده سپاه هستيد يا مشاور آقاي دكتر مطهري؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
" آقای علی‌ مطهری که سخن از موقع‌شناسی می‌‌گوید آنقدر زمان‌شناس است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران حاضر به حضور در جبهه‌ها برای دفاع از دین و وطن و ناموس ایران نشد!"
نه این که خود شما کلی سابقه جبهه دارید ؟! از خود تهران بیرون نرفته واسه ملت نسخه میپیچه
یه پیامبری نام اشنا میگفت رطب خورده کی منع رطب کند !
فضول باشی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
حضرت عبدالمطلب هم حاضر به مقابله با ابرهه نشد . گفت للبیت رب و انا رب الابل . یعنی کعبه صاحب دارد ، من هم اومدم شترامو پس بگیرم چون صاحب اونام.

جرآت دارین ایشون رو هم مؤاخذه کنین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
........................جرعت داری هرف بزن
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
حضور در جبهه و جنگ مجوز هر کاری را در زمان صلح نمیدهد اگر سردار بخاطر پست وجایگاه در جنگ حاضر بوده دریافت کرده ،اگر بخاطر مسایل مالی بوده همچنین اگر بخاطر ادای دین وتکلیف بوده وبخاطر وطن ،پس لزومی به تاکید نیست . مطهری بسیار معقول تر ومنطقی تر از ایشان هم میاندیشد و هم سخن میگوید.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
شما هم جمع کنيد اين بحث ها
اون موقع رفتيد جبهه و جنگ برای پست و مقام های اين روزهاتون رفتيد ظاهرا، والا اين قدر احساس صاحب اين مملکت و ملت به شما دست نمی داد.
وظيفتون بوده و بايد بر می گشتيد سرکار يا همان بیکاريهای سابقتون تا مملکت را نخبگان بچرخانند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
ایشون جبهه نرفتند صرفن در بخش فرهنگی سپاه فعالیت کردند !
ناشناس
Germany
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
گوگولیا آمریکا گفته اینطور برنامه ریزی شده به سپاه و قوه قضاییه حمله سایبری داشته باشین ؟ نخبه های پلاس تو کنسرت مختلط
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
گوگول 20:40 اگر این دشمن دشمن را پاک کنید که مسئول تخریب ایران میشه؟؟؟
امید پناهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
آقا مهدی عزیز! تو صحبتهات کمی انصاف داشته باش.
عزیز برادر نتیجه برخورد شما در جمع بستن و گفتن کلماتی نظیر وظیفه و یا بیکاری اهانت به خیل عظیمی از ایثارگرانی است که برای رفاه کنونی من و شما جانشان را فدا کردند...حرفهای از سر سیاست یک به ظاهر سردار نباید موجب شود که به ارزشها و باور های جامعه توهین کنید...
معنی حرف شما اینه که امروز بگوییم آتش نشانهایی که رفته بودن پلاسکو برای سهم بردن از شهرداری اینکارو کردند!!!
فردای روز آتش دروغت دامن وجودتو می گیره اونوقت نه رزمنده ای هست نجاتت بده و نه آتش نشانی !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
بجای متلک گفتن جواب منطقی بدهید. مملکت را با این متلک گویی ها به گند کشیدید.
ناشناس
Germany
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
مملکتو سپاه به گند کشوند یا عزیزان آمریکاییت ؟
ناشناس
Germany
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
22:47
سپاه. مملکتو بعضی سپاهی ها و امثال تو به گند کشیدن. مردم ازتون متنفرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
در آمد های میلیاردی که بدلایل امنیتی!!! نمیشه شفاف کرد؟؟
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
دیگه اظهر من الشمسه که بخاطر متلک گویی رفته جبهه
دلیل جبهه رفتنت هم مشخصه اگر هدف والایی داشتی نیاز به متلک گفتن نبود پس معلومه که تو هم بویی از اهداف والا نبردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
از ماست که بر ماست. این همیشه صدق می کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
منظور 01:28 از مردم
همون مردمی هستند که اگه یه وقت بهشون رای بدن میشن مردم و اگه رای ندن با اغتشاش و اشوب ازشون پذیرایی می کنند به اضافه ضد انقلاب ها و منافقین و یه مشت مچاله سبز.
ناشناس
Azerbaijan
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
خود رزمایش‌های موشکی را «کم‌عقلی» توصیف کرده بود یا زمانش را
ناشناس
Canada
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
دفاع از مملکت و ناموس منت ندارد و وظیفه هست انقدر این نوع مسایل را دست مایه زدن در دهان مخالفان خود نکنید
ناشناس
Canada
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
دفاع از مملکت و ناموس منت ندارد و وظیفه هست انقدر این نوع مسایل را دست مایه زدن در دهان مخالفان خود نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
راس میگه مطهری بنده خدا دیگه ! هرچی میشه موشک میسازین تازه دقت لازم و قدرت کافی رو هم ندارن .
چرثقیل میتونین بسازین مثل هیوندایی؟ کشتی خوب؟ ماشین خوب؟ قطار؟ لباس ؟ ماشین الات خوب ؟ و... هیچ کدوم ! فقط موشک هرچی میشه موشک آقا بسه دیگه ! یکم از صلح دوستی ، مذاکره ، حرق بزنین! مردم جیبشون خالیه انبار های شما پر پول و موشک شده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
آقايون نظاميان از سياست دوري كنيد اين حكم امام است اگر اما را قبول داريد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
شما رزمايش نمي كردين تا تحريم بيشتر نميشديم
ناشناس
Germany
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
کامنتهای اسراییلی و مطابق میل سیا و موساد
ناشناس
Germany
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
22:48
اگر خواست مردم منطبق بر هر کشوری شد میشه میل اون کشور و فلان سازمان؟! مگه مردم با اونها در ارتباطن؟!! عزیز من مردم روش این حضرات رزمایش موشکی رو نمیخوان، ربطی هم به موساد و سیا و اگه بهتون بر نمیخوره "کا گ ب" نداره هرچند این آخری عزیز دلتونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
کامنت گذار مواجب بگیر. شغل جدید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
میل سیا و موساد از کجا می دونی
ناشناس
Armenia
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
بنده خدا یک حرفی زده و درست هم بوده اینها ول نمی کنن بمباران می کنن
ناشناس
Austria
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
شعار محو و نابودی روی موشک نوشتن و پرتاب کردن، نهایت بی خردی و بی سوادی است. درود خدا بر فرزند شهید مطهری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
خود پیامبر هرگز برای کسی ارزوی مرگ و نیستی نکرده ولی این ها !
خودشون رو مسلمان میدونند !
آرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
درود بر مطهری .
حرفهاش حرف کل ملته. بجز ساندیس خورا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
جناب سردار 38 ساله مخواهید اسرائیل لعنتی را از بین ببرید چرا یکبار برای همیشه وارد جنگ نمیشوید و کار را یکسره نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از نظر شما اسرائیل نامشروع است پس اینهمه صبر برای چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی چرا اصلا در مورد مسلمانان روهینگیا اظهار نظری نمیکنید در حالیکه قتل عام میشوند ولی در مورد فلسطین که رهبرشان یاسر عرفات و سرکرده مفت خور حماس که به ایران خیانت کردند در بوق و کرنا میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
BIG LIKE
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
ایول+++++
ناشناس
Germany
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
اقای مشاور!!
من نمیدونم سابقه رزمی شما در جنگ چی هست اما میدونم اگر از روز اول جنگ تا 3 سال بعد از پایان جنگ در خط مقدم بوده باشین و همه جور زخم و ترکشی رو هم به جان خریده باشین باز هم این حق براتون ایجاد نمیشه که با آزمایش موشک درست در زمان توافق بزرگ و نوشتن شعارهای آنچنانی آن هم به زبان عبری روی آن حاصل زحمات دیپلمات ها و امید مردم رو برای برون رفت از دشواری های تحریم های گسترده و روزافزون و ماجراجویی های رئیس دولت اختلاس و فرار رو به بازی بگیرین. مگر اینکه واقعا تفکرتون این بوده باشه که باید اون نتایج رو به هر شکل ممکن بی اثر کنین
مردم خیلی خوب میفهمن آقای مشاور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
"من نمیدونم سابقه رزمی شما در جنگ چی هست"
ایشون سابق جبه ندارند .
ناشناس
-
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
بشمار منفی هات رو!!
ناشناس
Germany
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1- آقای مقدم فر که سابقه اش در خبرگزاری فارس بر کسی پوشیده نیست با این اظهارات به شعور مردم تهران توهین کرده است.
2- وی و امثال ایشان اگر می خواهند بدانند مردم نظر امثال آقای مقدم فر را درست می دانند یا آقای مطهری را یک نظر سنجی بگذارند تا معلوم شود هر که در آن غش باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
همین مورد نظر سنجی است آمریکا و اسرائیل هم می بیند و نظر مردم را می داند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
فرمانده این که جواب نشد . بجای فحاشی جواب بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
آیا آقای مقدم فر حاضر است یک تست بهره هوشی بدهد تا قضاوت کنیم؟
بابا
Germany
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی؟!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
هر چی میخوان بگن. مطهری منظورش رو دقیق گفته. منظورش این بوده که بلافاصله بعد از برجام موشک هوا کردن و نوشتن عبارت اسراییل باید محو شود آنهم به زبان عبری چیزی جز بی فکری نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
مگر فکری هم وجود دارد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
تعمدی نوشتن تا برجام را خراب کنن ، مثل نتانیاهو . بیفکری نبوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
کاسب های تحریم دقیقاً کاری رو کردن که نتانیاهو می خواست. فکر کنم مشورت هایی هم صورت گرفته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
علی مطهری نماینده محبوب مردم هستش. مشاور رسانه‌ای و فرهنگی فرمانده کل سپاه بهتره حد خودش رو بدونه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
توهین دیگه ای بود که نگفته باشه!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
هرکسی را بهر کاری ساختند
آقای مطهری تئوریسینه و مانع آفت زدگی انقلاب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
خدا شما رو شفا بده. علی مطهری اگر تهمت بزنه اشکالی نداره اما اگر جوابش رو یکی بده میشه حـــمـــلــه!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
اشتباهی مثبت دادم .شرمنده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
جواب نبوده ، عذر بدتر از گانه هست . پیغمبر کی تو نبردهاش رو شتر هاش نوشته که ابوسفیان و خانوادش رو کلن محو خواهم کرد !؟ شرم کنید ، این اسلام نیست . این مسلمانی نیست !
یه بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
داداش مطهری تهمت نزده، نظرش رو گفته
اون مشاور شما هستش که هرچی از دهنش اومده ریخته بیرون!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
ایشون با رای مردم به این جایگاه رسیدن برخلاف جایگاه "انتصابی" خیلی از بزرگواران
علی بصیرت پور
Germany
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
نکات قابل توجه این خبر :
1- حاضر به حضور در جبهه‌ها برای دفاع از دین و وطن و ناموس ایران نشد
2- عدم بهره از هوش و درایت کافی برای عهده‌داری مسئولیتهایی که با سرنوشت یک ملت سر و کار دارد
3- قرار گرفتن پشت نام و آوازه رفیع استاد شهید مرتضی مطهری و با استفاده از این رانت‌ به موقعیت و منصب رسیدن
4- اظهاراتی به زبان جاری می‌کند که با مولفه‌های امنیت یک ملت در تعارض است
5- به سبب مواضع و اظهارات خود نه تنها زینت پدر نشده بلکه برای ایشان مایه «شین» شده است
6-با استفاده از پوشش آن بزرگ‌مرد برای خودش مصونیت کاذب ساخته است.
7-او را راهنمایی و هدایت کنند تا بیش از این مایه خسارت به خانه ملت نشود.

حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
رطب خورده کی منع رطب کند ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
آقای نکته سنج، شما مثل اینکه کاسبیت با امضاء برجام تعطیل شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
اقدام موزیانه برای ایجاد مشکل در روند برجام که با تمسک به رزمایش موشکی انجام شد مصداق کلمه الحق یراد به الباطل بود، که دانشمند متعهد آقای علی مطهری با شجاعت ستودنی پرده از آن برداشت. راه تقوا پیروز است و ریاکاری محکوم به شکست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
حمله کرد به مطهری..چه حمله ای هم کرد.
اصلا هر کسی به اصلاح طلبان قدیس حرفی بزنه میشه حمله.
بزرگترین سرمایه های اسرائیل در ایران به چی فکر می کنند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
پشت اسرائیل اسرائیل پنهان نشید حرف حساب بزنید.
رها
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
کم عقلی، کم عقلی، کم عقلی،... .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
تا ملت ایران از وجود ادمهایی مثل شما مشاور محترم بهره مند هست روزگاری بهتر از همین نداره
آرین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
درود بر مطهری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
معلومه بد جوری به هدف زده، طرف یک خروار توهین داده بیرونولی یک کلمه حرف حساب نزده!
آفرین علی آقا
حافظ
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
واصبر نفسک آقای نظامی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
خدایا ما را بکش!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
منطق حکم می کند با جوابی متین طرف را قانع کرد، نه اینکه با تشر و تندی بخواهیم نظر خود را بقبولانیم،متاسفانه نهاد های انقلابی حود را عاری از اشتباه دانسته و نا خواسته اینطور وانمود می کند بعضی از مسءولین خود خواهانه و مستبدانه قدرت هضم منتقد را ندارند! با اینکار از یک موضوع ساده یک مشکل ملی درست می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
در هیچ کجای دنیا از زیمبابوه تا نروژ، نظامیان اینقدر در همه امور دخالت نمیکنند و مرتب در رسانه ها موضع گیری نمی کنند.
همه‌چیمون با همه چیمون جوره.
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
اگه خود مطهری هم زنده بود بعضی ها بهش فتنه گر می گفتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
اینو خوب اومدی
pasha
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
تو اون مجلس یه مطهری عفل درست حسابی داره ...
ولی حیف کو گوش شنوا...!!!!؟؟؟
المستور
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
شهر یاران بودومهرورزان این دیار
شهریاران راچه پیش آمدهزاران راچه شد
آهسته آهسته صدای خشن استبدادازحنجره هایی که امیدملتی بدان امیدواراست شنیده میشود!انحرافی که رهبرکبیرانقلاب والسابقون دائمابدان هشداروانذارمیدادندمانندیک بیماری دربرخی اندیشه هاوگفتارها رسوخ کرده.آیین خمینی کبیرورهبرمعظم به تبع قرآن کریم اشدائ علی الکفاررحمابینهم بودنه تهمت وکنایه وتحقیر!سیره نبوی وشیوه حکومت علوی بحث وجدل احسن بامنطق وزبان وروی خوش است نه باتفرقه توهین تهمت وتهدید!برادرجبهه رفتن یافرزندشخصیتی بودن درنزدباریتعالی نه امتیازاست نه عقوبت اماتقوی الهی برکسانیکه خودرامدافع ملک ودین دانسته شعارپیروی ازولایت سرلوحه کارشان است نه تنها لازم بلکه واجب است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
آدم نا خود آگاه بیاد فرمایش حضرت امام می افتد که فرمودند: نظامیان در سیاست دخالت نکنند"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
خدابیامرز امام خمینی گفت : نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیوفتد.......
مجمد
Germany
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
من نظر وتوجیه آقای مطهری را منصفانه تلقی میکنم وسخنان حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه در واکنش به این اظهارات را چندان ازروی انصاف تلقی نمیکنم درچنین مواردی حق اینست که بجای یکطرفه سخن گفتن گفتارانتقادی دریک منظره رودر رو انجام گردد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
هیچ چی از توی این نوشته در نمی آید. یک حمله ناشیانه! به جای پاسخ دادن و استدلال آوردن دارند بحث را عوض می کنند.
ناشناس
France
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
خجالت بکش ، این چه طرز حرف زدن است؟ بچه های ما خون ندادندکه تو و امثال تو امروز به نماینده مردم بپری
Vahid
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
راست میگه بنده خدا بعد از برجام چه خطری مارو تهدید میکرد که سریع آزمایش موشکی انجام دادید؟!! جز اینکه میخواستید طرفهای برجام وتحریک کنید که البته موفق هم شدید وبانکها از معامله با ایران عقب نشستند
سردار عزیز که روزگاری امثال شما مایه افتخار ومباهات ملت بودید روبروی ملت نایستید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
احسنت
غضنفر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
آقای باسواد، نمایندگی منصب نیست تا ازطریق رانت بدست آورده شود رای توده مردم می طلبد!! مردم شهید مطهری رانیز خوب می شناسند و فرزندش برومندش راهم. از چنان پدری چنین پسری باید که شجاعانه حرف دل موکلینش را بزند.وبدینجهت است که به تنهایی
مجموع دوستان تو رای آورده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
ایشون مایه افتخار پدرشونن. مردم به داشتن چنین نماینده ای می بالن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،حافظ کشور.
ناشناس
Canada
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
درود بر ارتش
ناشناس
Canada
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
آنها که حافظ کشور بودند زیر خاک خوابیده اند تا این سرداران بعد از جنگ به لاف خود ادامه دهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
خدا رحمت كند سپاه در اواخر جنگ شهيد شد و فعلا اثري از ايشان نيست
بابا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
من کاملاً با آقای علی مطهری موافقم. لطفاً مارادونا (آمریکا)رو بی خیال شین، جلوی این غضنفر (اصولگرایان تندرو و سیاست بازان شاغل در سپاه) رو بگیرید
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
آره اصولا هر كس خلاف شما حرفي داشت غير معقول ،شهرت طلب و نيازمند راهنمايي است.
ناشناس
Germany
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
اینجا کشوری است
که موشک هایش تا اورشلیم می رسد
ولی شیلنگ های آتش نشانی اش
تا طبقه دهم بیشتر نمی رسد.
ما رکورد زدیم...!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
به این آقایان پیشنهاد میشه یه بررسی کنن ببینن نظر مردم راجع به اظهارات مطهری چیه و راجع به مخالفین و حمله کنندگان به مطهری چیه.
اگر مردم هنوز سرور و ارباب هستن و این آقایان تشنه خدمت به مردم اونوقت دستشون میاد و رفتارشون رو اصلاح میکنن مگر آنکه بجای خدمت تشنه قدرت باشن!
جانباز پنجاه و پنج درصد مستاجر بیکار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
هیس ! ژنرال اخم کرد !
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
متاسفم برای مقامی که ایشان مشاور ایشون هستند مطهری عصاره فضایل ملتی است که بدلیل نجابت تاریخی در برابر لجن پراکنی بعضیا سکوت کردند درود بر علی مطهری فرزند راستین استاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
بسمه تعالی دیدگاه های آقای مطهری به مذاق آقای مقدم فر که شاگرد شاگردان استاد شهید مرتضی مطهری هم نمی شوند خوشایند نیست . زیرا ایشان هرگزتحمل شنیدن صدای دیگری ونظریه دیگری را ندارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
برادر سپاهی مشاوررسانه وفرهنگی فرمانده سپاه .توجه شما را به قسمتی ازوصیت‌نامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی رحمه‌الله جلب

تاکید من به قوای مسلح آن است که همان‌طور که از مقررات نظام ، عدم دخول نظامی در احزاب و گروهها و جبهه‌ها است به آن عمل نمایند؛ و قوای مسلح مطلقاً، چه نظامی و انتظامی و پاسدار و بسیج و غیر اینها، در هیچ حزب و گروهی وارد نشده و خود را از بازیهای سیاسی دور نگه دارند. در این صورت می‌توانند قدرت نظامی خود را حفظ و از اختلافات درون گروهی مصون باشند. و بر فرماندهان لازم است که افراد تحت فرمان خود را از ورود در احزاب منع نمایند. و چون انقلاب از همة ملت و حفظ آن بر همگان است، دولت و ملت و شورای دفاع و مجلس شورای اسلامی وظیفة شرعی و میهنی آنان است که اگر قوای مسلح، چه فرماندهان و طبقات بالا و چه طبقات بعد، برخلاف مصالح اسلام و کشور بخواهند عملی انجام دهند یا در احزاب وارد شوند که ـ بی‌اشکال به تباهی کشیده می‌شوند ـ و یا در بازیهای سیاسی وارد شوند، از قدم اول با آن مخالفت کنند.
amir
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
آره تو خوبی ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
بهتر است شما کمی تعقل در گفتار خود داشته باشید
امیرعلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
ایا رفتن به جبهه توجیهی برای اقدامات..... فعلی انسان است؟
نیما
Canada
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
حق با علی مطهری است بجای برنامه موشکی بودجه ها را صرف خرید تجهیزات آتش نشانی و ایمنی ساختمان ها کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
سلام به جای تیتر حمله می نوشتید پاسخ بهتر نبود بنده نظامی نیستم ولی حرمت افرادی را که امنیت مان را مرهون ایشانیم نگه داریم به نفع ایران است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
امنيت وقتي است كه مردم از كار و تلاش و پيشرفت كشور مطمئن باشند نه آنكه دعا كنند بلكه يك كشوري مثل عراق و افغانستان توسط بيگانگان نجات يابند
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
خب لباساش خاکی میشده بیاد جنگ اخه دکتر بودن و البته هستن..
Javad
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
آقازاده!اگه همینایی که به قول تو کم عقل هستن،نبودن الآن تو باید به ملک سلمان میگفتی آق دایی و به سگ آمریکایی ها احترام نظامی میذاشتی،نه اینکه تو مجلس لم بدی و اظهار فضل کنی.طبق متن برجام و اظهارات مسئولین برجام،توافق ربطی به برنامه ی موشکی ایران نداره اما از اونجایی که فهمیدید از برجام آبی گرم نمیشه،دارید توپ رو میندازید تو زمین نظامیان.به نظر بنده در رابطه با برجام خود آقای ظریف از بقیه اطرافیانش منصفتر هستن.امیدوارم منتشر کنی فرارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
هیچ کسی در دنیا نمیتونه رابطه با کشوری رو که دائم شعار های خلاف اصول دینی بر علیه کشور های جهان میده قبول کنه
در یک مصاحبه ان بی سی با شهروندان امریکایی از اونها پرسید نظرتون در مورد از سرگیری رابطه با ایران چیست ؟
بیشترشون جواب دادن اون ها هر روز ارزوی مرگ ما رو میکنند از چه رابطه ای حرف میزنید ؟!
شما هی فحش بده و انتظار داشته باش دنیا و مردمت بهت بگه افرین !
راستی فرق شا با اون لیدر هاییی که تو زمین فوتبال فحش ناموس میدن چی هست ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
به شما چه ورود به سياست
همدوره ای علی مطهری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
ایکاش این مشاور میدانست اگر علی مطهری نبود الان ایشان این سمت را نداشتند. کاش بودی و میدیدی که علی مطهری برای انقلاب چه کارها که نکرد. از لحاظ هوش و درایت کمتر دانشجویی به پای علی مطهری میرسید. من همدوره ای علی در دانشگاه تبریز بودم ایشان با یکبار نگاه کردن به کتابها یش بیشترین نمره کلاس را میگرفتند. چرا این مشاور که سنگ اسلام را به سینه میزند برای چند تومان بیشتر اینچنین حقیقت را زیرپا میگذارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
کشتید ما رو با این حمله حمله گفتن ها. جواب نمیده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
جناب مقدم فر گرامی صحبتهای اقای مطهری در ارتباط با بی موقع بودن رزمایش چه ارتباطی با جنگ 8 ساله دفاع مقدس دارد جناب مشاور اون جنگ تحمیلی بود ظاهرا
kamal
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
مگر همه اعضای سپاه در دوره جنگ در خط مقدم بودند؟ من بعنوان کسی که جنگ را تجربه کرده اعلام می‌کنم که بیشتر اعضای سپاه کار ستادی انجام می‌دادند و در خط مقدم حضور نداشتند.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
فرارو،چرا وقتی مطهری با هر لحنی به هر شخص و ارگانی حمله میکنه میگی انتقاد کرده ولی وقتی کسی یا ارگانی از سخنان نامعقول مطهری انتقاد میکنه میگی حمله به مطهری شده؟؟؟!!!چرا شماها مرد نیستین؟ ضمنا اینا هم بگم که مطهری ارزش دفاع کردن نداره و این مسئله را تو آینده بهش میرسی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
نامعقول اینه که بعد از یک توافق بین المللی با هدف رفع تحریم موشکهایی رو که روشون به چند زبان پیام تهدید امیز نوشتی هوا کنی تا طرف مقابل رو تحریک به وضع تحریم و ضربه به توافق کنی.
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
آخه مطهری درست و به جا انتقاد میکنه و انتقادش واقعا انتقاده و سازنده
ناشناس
United States of America
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
او را راهنمایی و هدایت کنند تا بیش از این مایه خسارت به خانه ملت نشود؟
یکی به حضور ایشان عرض کند مردم به خاطر همین اظهار نظرها بود که به آقای مطهری رای دادند، هر کس با نظر شما مخالف است به خانه ملت خسارت می زند؟
با کمال احترام، حکایت شما حکایت کبک است و برف قربان.
امیرعلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
اتفاقا تنها کسی که همیشه حرفهای دل مردم را بر زبان جاری میکند وموجب انتقادات بیرحمانه از سوی کسانی که طعم بیکاری بی پولی اجاره نشینی شرمندگی جلوی زن وبچه که صد برابر بدتر از مرگ است خب نمیفهمند طعم اینها چیست آیا معنی واقعی درد ملت رو یک درصد هم میدونین نه چون پست ومیز ومنصب دارین کسی هم که حرف میزنه نابودش میکنن حضرت آقا فقط در مورد حقوقهای نجومی زیاد گفتن چرا برادر الان که موضع سخت میگیری یک کلمه نگفتی که این نون ملت است
maryam
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
شما همه جا خودتان را به نفهمی میزنید منظور مطهری چیز دیگری بود. شما که برجام را انتهای چپاول میدیدید کاری کردید که به نفعتان بود نه به سود کل کشور. 40 سال است که میخورید بس نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
دم این فرمانده سپاه گرم
علیرضا روشنی
Germany
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
آفرین به تحلیل زیبای این نظامی محترم که مشخص فرمود علی مطهری با رانت نام پدر وارد مجلس شده
لذا از خود ایشان هم تمنا داریم در انتخابات بعدی از سپاه استعفا ندهند و مثل علی مطهری کاندید مستقل شوند تا ببینیم چطور با انتخاب مردم تهران و حتی با رانت میشه نفر اول انتخابات شد!
یعنی مردم همه بخاطر پدرش بهش رای دادن؟!
khak
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
چون پسر مطهریه دیگه نباید نفس بکشه بابا چقدر وارد هستید هر کسی را به طریقی از میدون بدر میکنید
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
مطهری خوب داره چهره واقعیش رو نشون میده، افسوس که از شهید مطهری اینچنین پسری به بار بیاد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
و افسوس که مسلمان هایی مثل تو در سپاه هستند ! پیغمبر تو عمرش حتی یک فحش هم نداده شما هی عالم و ادم رو نفرین کنید !
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
شان آقای مطهری بالاتر از آن است که با نظرات پر از عقده و بدون بنیان این آقا که خود نامعلوم است، خدشه دار شود.
حافظ
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
جناب مشاور خیلی ها به جنگ نرفتند لطفا پاسخ سنجیده و منطقی بگویید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
جناب مشاور آيا فرزندان امام خميني در جنگ كشته شدند فرزندان امام خامنه ائي آيت الله مصباح-هاشمي مشكيني و برداران لاريجاني و كلا از سران نظام چند نفر خانواده شهداي جنگ هستند كه اكنون جبهه نرفتن مطهري عيب ايشان شده است و خود شما اگر در جبهه بوديد چرا در اين 8سال شهيد نشديد مگر صدها هزار نفري كه شهيد شدن فرزندان همين ملتي نيستند كه اكنون با راي آنها امثال مطهري ها نماينده آنهاست نكند فكر كرديد اگر 500هزار شهيد داديد فقط دارو دسته شما هستند كور خواندي برادر گرامي همين خانواده شهدا هستند كه دارند به نيروهاي اصيل انقلاب راي ميدهند نه افرادي كه بخاطر كسر خدمت و داشتن امتياز وارد بسيج شدن بسيج وقتي بود كه نه امتياز داشت و نه به ايشان كسي توجه ميكرد ولي خالصانه خون خود را تقديم انقلاب و امامشان كردند و كار به مدرك و حقوق فرار از سربازي نبود كي ميخواهيد از خواب غفلت بيدار شويد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
آقای مطهری کاملا درست میگوید.موشک پرانی ها مشکلات بسیاری برای کشور درست کرده است.نفعی که نداشته هیچ ضررهای فراوانی نیز داشته است .
يك شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
بسمه تعالي
بنظر مي رسد اگر شيوه حذفي انرژيها و پتانسيل ها را كنار بگذاريم تاثير زيادي در ايجاد و تقويت توان و قدرت كشور خواهد داشت و اين از اهداف چنين خدماتي است. اميد است بتوانيم با حفظ شخصيت ها اين هدف را محقق نماييم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
حمله؟!!
می نوشتی تیراندازی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
چقدر این آقایان بی ادب تشریف دارند و از سر غرور و خودخواهی سخن می رانند!!!
آقای مطهری بواسطه شجاعت و واقع بینی خودشان مردم احترام مردم هستند. مضاف بر اینکه فرزند پدری عالم و روشن ضمیر هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
دکتر مطهری رای اول مردم است پس باید به نظراکثریت احترام گذاشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
مطهری آدم خردمندی است و حرفهای منطقی و دلنشین می زند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
خيلي از آقا زاده ها از راس تا قعر هرم حكومت كه كمتر از سن علي مطهري ندارند در زمان جنگ خواب بودند يا خودشان را به خواب زدند ولي تو اين چند ساله كاروان راهيان نور را شركت مي كنند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
چه بی ادب!!!!
یک هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
اینکه ایشون در زمان جنگ به جبهه نرفته و شما رفته اید(که خدا اجرتون بده) هیچ دلیلی بر این نیست که کارهای کاملا نادرست و مغرضانه و ضد منافع ملی شما رو تایید و حرف کاملا درست ایشان را رد کنیم.ضمنا شما هنوز نمی دانید که سرداران باید تابع سیاستمداران کشور باشند نه برعکس.مگه اینجا یک کشور اشغالی یا کودتا زده است.
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
اظهارات شما مايه "شين" است آقاي مشاور فرهنگي!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
"...که در طول هشت سال جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران حاضر به حضور در جبهه‌ها برای دفاع از دین و وطن و ناموس ایران نشد! "
يعني اينكه روحانيون به خدمت مقدس سربازي نمي روند ، از موقعيت شناسي آنها است ؟!!!!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
البته در آن زمان هیچ آقازاده ای به جبهه نرفت. همه پشت جبهه کمک کردند و منتظر حضور صدام بودند تا جنگهای چریکی ایران را به رخ جهانیان بکشند.الان هم همینطوره متاسفانه. در سوریه و عراق کدام آقازاده حضور داشتند. شاید من خبر ندارم. ولی اگر یکی اعلام بشه و رشادتهاش به مردم گفته بشه بد نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
حق با مطهری می باشد. همانطور که اکثریت مردم هم همین نظر رو دارن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
درود بر مطهري خلف صالح شهيد مطهري
وارونه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
آقاي مقدم فر , مشاور محترم سپاه , حقيقت آنچنان تلخ است كه شما را به جوابي اينچنين دور از منطق در حق آقاي مطهري بزرگوار وا داشته !! همه مردم ايران به جنايتكاري اسرائيل و مبارزه براي احقاق حق فلسطين و مسلمين به هر طريق ممكن ايمان دارند ولي وجدانا" در تموم اين 37 سال گذشته چرا پرتاب موشك با تبليغات رسانه ايي زياد كه با خط عبري ( اسرائيل بايد از بين برود ) انجام نشد ؟! و دقيقا" بعد از توافق براي تضعيف برجام اين كارو كردين !!؟ خواهشا" مردم رو نفهم فرض نكنيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
aah
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
فرمانده سپاه حمله نکرده بلکه پاسخ یک نفر را داده که بدون اطلاعاتی در خصوص مسایل نظامی و هیچگونه مشارکتی در دفاع مقدس در این خصوص نظر داده است .
kia
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
با عرض معذرت مثلاً این یک نفر جزو نمایندگان یک مملکت است که از تمام شئون آخر باخبر است و حق دارد نظر دهد چون انتخاب شده که این آقایان به اصطلاح تندرو را به چالش بکشد. اصلاً جناب سردار برای انتخاب شما چند نفر رای دادند و برای انتخاب جناب مطهری چند نفر؟!! چرا کاسه داغ تر از آش می شوید ایشان نماینده مردم است و حق شرعی و قانونی دارد در هر موردی نظر بدهد و جواب منطقی بگیرید. راست می گید جوابش را با منطق بدهید نه با گستاخی و تندروی
حسین
Australia
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
زنده باد مطهری
خروس بی محل
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
برادران عزیز سپاه، آیا فکر کرده اید که تفکرات فرماندهان ارشد و طراحان موضع گیری های سیاسی و فرهنگی سپاه از آغاز شکل گیری این نهاد تا کنون به چه میزان از تفکرات شهیدان بروجردی، همت، کلهر، باقری و.... فاصله گرفته است. آیا در دوران دفاع مقدی یاران شهیدمان اینچنین در جامعه خط کشی می کردند که فقط خودشان در دایره خودی ها قرار می گرفتند و بس؟ آیا در جبهه ها کسی را به جرم تفکر چپ یا راست کافر می خواندند؟ آیا فرماندهان شهیدمان خاک پای بسیجی ها نبودند؟ چه می کنید؟ به کجا می خواهید برسید؟ فردایی که به قول امام راحلمان یوم اللهی بشود که خدا نکرده نه تو مانی و نه من را در ذهن تان متصور شده اید؟ فکر نمی کنید که ممکن است فرصت طلبی رادیکال از میان خودی ها برخیزد و نظام را به باد دهد همانگونه که طالبان، القاعده و داعش انجام داد؟ اینقدر به یاران انقلاب تهمت نزنید. شماها که فقط انقلاب نکردید؟ سال 57 یادتان می آید که زن و مرد، پیر و جوان مسلمان و غیر مسلمان در یک صف سقوط رژیم پهلوی را طلب می کردند؟ چه کدید که الان پس از 35 سال از آن خیل مردم فقط چند درصد خودی مانده و نزدیک نود درصد غیر خودی؟
ناشناس
United States of America
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
دمت گرم
ناشناس
-
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
همین طرز فکر که هر کس زمان جنگ تو جبهه بوده را مسئول جایی گذاشتند که شاید دانش و مهارت لازمه اون کارا نداشت باعث شد که نتونه زیر دستاشا کنترل کنه و امروز شاهد این همه اختلاس و تورم هستیم.برای دفاع از کشور قرار نیست همه تو جبهه با اسلحه بجنگند پشتیبانی جبهه و اداره کردن امور روزمره مردم هم نوعی جهاد و دفاع از مملکته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
درود بر مطهری!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
شما اينكه دم از مردم مي زنيد، چرا مستقيم از مردم سوال نمي كنيد كه نظرشون به آقاي علي مطهري نزديكتر يا شما. انتخاب رياست جمهوري نشان داد كه تفكر غيرمنطقي و جنگ طلبانه شما در كل كشور فقط ٤-٥ ميليون طرفدار دارد. درك اين موضوع اينقدر سخته يا خودتون رو به نفهمي مي زنيد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
مطهری به نیروهای نظامی توهین کرد اونا هم جوابش رو دادن.راستی چرا ایندفعه به ارتش بر نخورده نمیدونم.طرف به تمام نیروهای نظامی بگه کم عقل بعدش یکی جوابش رو بده،شما هم تیتر بزنید حمله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
حمله سایت زنجیره ای و غربگرای فرارو به مشاور فرمانده سپاه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
سپاه در مسائل سیاسی نباید دخالت کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
من به علی مطهری فقط برای خودش رای داده ام ...
ناشناس
United States of America
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
این پاسخ اقای مطهری نبود
كمال
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
آقاي مقدم فر با كلمات بازي نكن! مردم با هوشتر از شما هستند. آقاي مطهري هم تنها جبهه نرفته كشور ما نيستند حداقل ايشان دولپي مشغول خوردن بيت المال مانند آقازاده هاي بعضاً جبهه رفته نمي باشند. شما هم تازه از راه رسيدي بدنت گرمه چون سالهاست مردم ما با شيوه سوء استفاده از مقدساتي نظير جنگ و جبهه و خدا و پيغمبر آشنا هستند. اگر باز هم در فهم قضيه مشكل داري يه نگاه به فيلم آژانس شيشه ايي و حاج كاظم بنداز تا بفهمي فرق دوران جنگ و صلح در چيست.
مهدی
Spain
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
درود بر آقای مطهری نماینده منتخب مردم، ادم های کوچک قصد دارند با حمله بر انسانهای بزرگ خود را معروف کنند.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
آقای مقدم فر
1- اون رییس جمهوری که شما هشت سال سنگش رو به سینه زدید و برای شما اینهمه کارسازی کرد و کشور رو تو بحران تحویل داد و رفت ،چند سال جبهه حضور داشت
2- دوستداران آیت‌الله شهید مرتضی مطهری خوشحالند فرزندی شجاع و رشید از اون علامه به جا مونده که با شهامت حرف دل اکثریت مردمی رو میزنه که به حق نمایندگیشون رو می کنه
بختگان
Spain
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
این درست که آقای مطهری در جبهه ها حضور نداشت اما حضور در جبهه ها هم دلیل نمیشود که در هر مسئله تخصصی (امور خارجه! اقتصاد!قانون گزاری!قضاوت......)وارد شوید و از همه کس بابت حضورتان در جبهه طلبکار باشید.آقای مطهری چه بخواهید و چه نخواهید از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است و واجب است که شما هم به او احترام بگذارید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
چه کسی گفته مردم ازحرفهای آقای مطهری ناراحتند؟چرابعضیابه خودشون اجازه میدن خودشونوجای مردم بگذارندونظرشون رابه جای مردم اعلام کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
با سلام: ايشان حق چنين اظهارات بي ادبانه اي به نايب رييس مجليس را ندارند و بنظر نميرسد نظرات ايشان غير از تندروها طرفداران زيادي داشته باشد. توضيحات آقاي مطهري واضح بود و اعتراضشان به آن جمله روي بدنه موشك در آن زمان خاص داشت كه مكررا از تلويزيون پخش شد. حالا همين طور حرفهاي جناب آقاي مطهري را تحريف كرده و آسمان و ريسمان ميبافند ولي خوشبختانه نظر مردم در انتخابات مجلس مشخص شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
یک مرد در این کشور باشه علی مطهری هست اتفاقا نام پدرش ا هم پر اوازه تر کرده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
عزیز واژگان بکار رفته را لطفا" اصلاح کنید یعنی چه که حمله معاون سپاه به...مگر گرگ وپلنگ است که این تعبیر را بکار بردید این از مصادیق فحاشی وتوهین است
ميهن دوست
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
هيچ كس با افزايش توان نظامي بخصوص دفاعي كشور مخالف نيست ،اما بحث سر اين است كه آزمايش موشكي در آن برهه زماني فقط براي تحت الشعاع قرار دادن برجام انجام شد كه صدرصد نافي منافع كشور بود .متاسفانه بعضي ها فقط دنبال منافع شخصي، گروهي و جناحي خود هستند و در اين راستا به هر ترفند و حيله اي دست مي زنند و متاسفانه هر شخص خير خواه و ميهن دوستي كه با آنها به مخالفت برخيزد و دستشان را رو كند بدترين اتهامات را وارد مي كنند .ولي نمي دانند كه امروزه مردم آگاه هستند و بخوبي خيرخواه را از بدخواه تشخيص مي دهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
لطفا" معنی مباهته را در گوگل سرچ کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
جناب مقدم فر! خوب است یک نظرسنجی راجع به مقبولیت مواضع سپاه و مواضع علی مطهری انجام دهید تا متوجه شوید مردم کدام یک را می پسندند، لحن بی ادبانه شما درباره نماینده شجاع مجلس جای تاسف بسیار دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
وقتی شما بر روی موشکتان اسرائیل را تهدید میکنید اونم به زبانی که راحت متوجه شوند (عبری) یعنی قصد تحریکشون را دارید اسم این کار اگر کم عقلی نباشه حتما نفوذه
امير
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
آقاي مطهري بترس از روزي كه افقي دراز كشيدي و كسي حاظر نيست پشت سرت بگه انا لانعلم و من ظاهر الي خيرا.....بترس و زود به دامان ملت برگرد...
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
آقای مقدم فر
1- اون رییس جمهوری که شما هشت سال سنگش رو به سینه زدید و برای شما اینهمه کارسازی کرد و کشور رو تو بحران تحویل داد و رفت ،چند سال جبهه حضور داشت
2- دوستداران آیت‌الله شهید مرتضی مطهری خوشحالند فرزندی شجاع و رشید از اون علامه به جا مونده که با شهامت حرف دل اکثریت مردمی رو میزنه که به حق نمایندگیشون رو می کنه
مصطفی
Germany
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
بنام خدا.اقا امام زمان ظهور کن وبه این دعواها پایان ده اقا تورا به جان مادرتان فاطمه زهرا قسمتان میدهیم از خدا بخواه ظهورتان را محقق فرماید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
همين تفکرات باعث شده ابزاری دست عده ای دزد و چپاولگر و دروغگو و چاپلوس و نان به نرخ روز خور بیافتد و با استفاده از آن مملکت را به غارت ببرند و از آنچنان قداست و مصونيتی برخوردارند که انگار مردم نمی توانند آنها را بر دارند و باید متوسل به .... شويم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
مطهری نماینده واقعی ملت و زبان گویای مردم است، بدگویان مطهری با مردم مشکل دارند نه مطهری
یلدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
آقای مطهری که میفرمایند آزمایش موشک در دوران برجام وقت نناسی است خب بفرمایند نظرشون در مورد تمدید تحریم های 10 ساله ایران با 100 درصد آرای نمایندگان کنگره در دوران برجاام چیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
کسی که تنش بخاره اخرش میخارونند ! شما موشک بزن اونها هم تمدید میکنند . میخواستی بهت بگن ماشالله ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
خدايا ملتهاي دنيا را از جنگ طلبان شرق و غرب نجات بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
خسارت واقعی شمایید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
فرارو جون اگه این حرف ها حمله بود
پس حرف های علی آقا در مورد برنامه موشکی ایران چی بود؟
یک وکیل
Germany
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
بنام خدا سلام بر اهل منطق
این سخنان متاسفانه آکنده از غرض و دور از شان یک پاسدار انقلاب اسلامیست.اگر در سخنان آقای مطهری دقت شود بسیار خوب و بجا بوده است.ولی در هر حال موجب این واقعا گستاخیهای یک نظامی نمیتواند بشود...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
آقای مقدم فر این مطالب را یک جبهه رفته مینویسد
جنابعالی اگر در بین مردم رفته باشی خیلی ها مثل من اعتقاد دارند که موقع مناسبی بعد از این همه وقت نبود که بعد از برجام آن چند آزمایش را انجام دادید چراکه تاثیر مناسبی بر برجام نداشت و همون کار باعث شد تا مجدد یکسری جبهه مخالف برای ایران بگیرند و بهانه ای شد برای ایران هراسی و سنگ انداختن جلوی برجام این موضوع عقیده خیلی هاست نه تنها یکی از نماینده های مجلس که اتفاقا" ایشان هم حرف هایش عصاره ای است از تفکرات و نظرات ملت شما هم در جواب ایشان به چیزهائی اشاره کردید و بهانه هائی آوردید که ربطی به موضوع نداشت و خیلی بچه گانه پاسخ ایشان را دادید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
جناب مقدم فر سابقه جبهه ندارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
این اقای مشاور رسانه‌ای و فرهنگی فرمانده کل سپاه در جایگاهی نیست که به نماینده مردم در مجلس توهین کند، اگر ایشان عدم بهره از هوش و درایت کافی ندارند پس مردمی که به او رای دادند همین ویژگی را خواهند داشت.
ایشان بهتر است به جای حاشیه سازی پاسخ دهند که واقعا چرا در آن تاریخ مانور اجرا کردند؟؟ ایجاد ان همه التهاب و فشار به ملت بابت این مانور چه توجیهی داشته؟؟
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
زنده باد علی مطهری.این که گفته روی موشک شعار نابودی کشور دیگر را ننویسید کجاش غیر منطقیه که برادران....اینطور برآشفته شدن؟!!!
فریدون مودب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
علی آقا آزمایش موشکی وقت نشناسی است یا حرف های شما؟

علی آقا چرا وقتی کنگره منع سفر دانشمندان و شخصیت های علمی و اقتصادی به ایران را تصویب کرد شما حرفی از وقت شناسی و وقت نشناسی نزدید؟


چرا هیچ کدام از نمایندگان کنگره موقع تصویب تحریم های 10 ساله نگفتند تصویب این تحریم ها وقت نشناسی است؟ و در اقدامی بی سابقه و تارخی همه 400 نماینده به آن رای مثبت دادند؟
علی آقا چرا اوبامای مودب و مهربان به نمایندگان مجلس نگفت با این کار شما روح برام آزرده خاطر می وشد؟

علی آقای وقت شناس حتما اطلاع ندارید که اگر همین برنامه موشکی و مانورها نبود نه تنها آمریکا بلکه سعودی ها به جای یمن در حال بمباران ایران بودند و احیایا به شرکت هایی که شما هم در آن عضو هستید و تا به حال حرفی از آنها نزده اید آسیب های جدی وارد می شد.؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
جناب فریدون اگر با یک چوب بلند تو دستم روشه م بنویسم "فریدون پدرتو در میارم "بیام جلوی تو و خانوادت بهت چپ چپ نگاه کنم اون وقت شما چه برخوردی با ما میکنی ؟!
قاعدتن شیرینی پخش نمیکنی ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
بابا بی خیال چه خبرته؟ نظرش را گفته بیچاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
شما با کسی که فرمانده جنگ بود هم سر ناسازگاری داشتی و هر چی می تونستی علیه او عنوان می کردی حالا علی مطهری رو پیدا کردی
kia
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
سردار عزیز
می دانیم که آزمایشهای شما برای نشان دادن ابهت و اقتدار کشور است ولی نباید هر چیزی مکانی و زمانی مناسب انجام شود؟ اینکه نمی شود سر خود هر کاری دوست داشتید انجام بدهید خُب به فکر این سیاستمداران محترم هم باشید که خودشون را داغون می کنند تا بی فکری برخی تندروها را بپوشانند.؟؟ در ضمن شما بدجور تفسیر کرده اید سخنان جناب مطهری را. تفسیر به رای نکنید سردار محترم
آقایی زاد
Australia
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
این آقای مشاور بدون اینکه به اصل موضوع جواب بدهد کلا حاشیه رفته و بی ادبی را هم چاشنی حرفهایش کرده است. اقای مطهری یک جمله گفته اند مانور موشکی ان هم با ان شعار مناسب زمان گفتگوهای حساس با جهان خارج نبود...
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
همان طور که روحانیت معظم از کودکی به ما یاد داده اند جهاد اکبر از جهاد اصغر(جنگیدن در جبهه جنگ) سخت تر و ثوابش هم بیشتر است.شما در مقابل علی مطهری به جهاد اصغرتان می نازید که البته ما بابت آن از شما سپاسگزاریم و قدر کار شما را هم می دانیم اما کاری که علی مطهری برای ملتش دارد انجام می دهد جهاد اکبر است که شما از نظر ملت کارنامه قابل قبولی در این زمینه ندارید و از انجام آن ناتوانید،چون کاری بسیار سخت و طاقت فرساست و هر روز هم باید در معرض انواع و اقسام تهمت ها باشی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
اقای مطهری پس بفرمایید بعضی ها چطوری در اجرای برجام کارشکنی کنند . تا منافع ....بعله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
لطفا با دعوا اوضاع رو از این گندی که هست وخیمتر نکنید ای ن اوضاع بدی که امروز کشور را به قهقرامیبرد حاصل ندانم کاری هر دو طیف شما ست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
با اسلحه حمله کرده ؟ سرد یا گرم ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
امروزه برخی برادران پاسدار عقیده دارند که برای پاسداری از انقلاب می توانند جلوی قوا و ارکان را بگیرند حتی اگر بزعم آنها رهبری به خطا رفت باید رهبر را جای خودش بنشانند !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
آقایان به جای فرافکنی اعلام کنید در زمان جنگ اقای مطهری کجا بودند ؟؟؟؟؟
نکنه مانند دکتر ظریف در سنگر علم جهاد میکردند !!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
هر جا بوده مشغول معامله تویوتا با وعده فتح بغداد و کربلا نبوده!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
هرکی جنگ رفته باید منتش رو سر همه بذاره و تا همیشه چماقش رو سر ملت باشه؟بجاش حسابی میخورین تابلو هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
اگر تدبیری بخرج میدادیم جنگ با سربلندی،خسارت کمتر و در زمان کمتر (پس از فتح خرمشهر) پایان میگرفت.
ناشناس
-
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
فرارو خودت از همه بیشتر به دیگران می تازی و حمله میکنی. حالا پاسخویی توی فرهنگ جامعه مدنی شما اسمش حمله است؟هر توهین و تضعیفی که می کنید اسمش انتقاده!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
درود بر مطهری تنها نماینده واقعی مردم ایران و تنها آزادمرد این کشور.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
به به به اینهم مشاور فرهنگی .ایا نقدی بر سخنی نیاز به اینهمه اسائه ادب داشت؟متعلمین این فرد ؟افسوس وتاسفمان را به که بگوییم؟
محبت اله زارع
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
حالا عجیبه که چرا مردم تهران چنین رای بالایی به این نماینده کم هوش!! دادن!
شاید هم ایشان هم مردم تهران باهوشند و افراد دیگری هستند که درک این هوشمندیها را ندارند! یا منافعشان چشمشان را بسته.
ناشناس
Uzbekistan
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
حضورحضرتعالی در جنگ برای اساس وظیفه ذاتی شما بوده و هست و منتی نباید باشد . پول گرفتید پول
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
شما را نمی دانیم، اما دکتر علی مطهری به راستی و حقیقتا" ، "زین ملت " هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
درود بر علی مطهری،‌هاشمی ،‌خاتمی ،‌روحانی امید ملت ایران
ناشناس
Turkey
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
انسان معمولا به عدد حمله میکند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
تحريك بيهوده دشمن شجاعت نيست و بيشتر به حماقت ميخورد به قول معروف مرزبين شجاعت و حماقت يك خط باريك است برادران مواظب باشيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
قافیه که تنگ آید ، شاعر به جفنگ آید.
از علی آقای مطهری بابت اینکه حرف حق می زنه ، سپاسگزاری می کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
مشاور فرمانده سپاه باید هم حمله کنه چون مطهری شجاع نقشه های شوم و ابلهانه یعنی موشک پرانی به قصد بر هم زدن برجام را رسوا کرده است. موشک پرانی با شعار محو و حذف این کشور و اون کشور هدفی جز مقابله با سیاست خارجی موفق دولت که مبنی بر تعامل با کشورهای مختلف است ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
ما به آقای مطهری به عنوان نماینده فهیم و باصداقت و شجاع تهران افتخار می کنیم و امیدواریم همیشه در راه خود ثابت قدم بمانند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
مطهری درست میکه. سپاه موقعیت شناس نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
متاسفانه بجای پاسخ ، به روش قدیمی خودشان فقط تهمت و دشنام داده اند . اگر یک نماینده منصف و عاقل و باهوش داشته باشیم ایشان است . ما مردم بسیار خوشحالیم که ایشان در مجلس حضور دارند . ایکاش در بین مسئولین کشو و نمایندگان مجلس 50 نفر مثل دکتر مطهری
( خلف صالح شهید مطهری ) وجود داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
اقاي حمیدرضا مقدم‌فر خيلي دوست دارد رسانه اي شود
اين سخنان فقط براي خودش مهم است و ارزش خبري انچناني ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
ايكاش در كشور ترس و واهمه اي از اشكار شدن نظر و خواست واقعي مردم وجود نداشت تا با يك همه پرسي ازاد مشخص ميشد كه نظر مردم به كدام سمت نزديك تر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
اين مقدم فر قند خورده كه اين حرفا را زده.مگر هركس جبهه رفته يعني غلطي هر موقع دوست داشت ميتونه بكنه؟من و بسياري ديگر هم جبهه رفته ايم ؛شهيد داده ايم حالا بايد طلبكار مردم باشيم؟هر كاري ولو برخلاف منافع ملي بود ميتوانيم انجام دهيم؟مرتيكه اگه راست ميگي پاسخ منطقي بده وبگو به اين دليل موشك پراني و ترقه بازي خوب و بنفع منافع به يغما رفته مليست.
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
آقای مطهری نماینده ملت و مورد اعتماد مردم است، شما به چه پشتوانه ای این حرف ها را میزنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
اضافه کرد: دوستداران آیت‌الله شهید مرتضی مطهری حقیقتاً امروز غصه‌دارند که .....
من بعنوان دوستدار شهید مطهری اصلا غصه ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
درود بر مطهری
مطهری حرف حق زده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
اين بيسواد كيه ك اينجور گستاخانه در مورد مطهري نظر ميده؟؟ شعور جنابعالي خسارت بيشتري برا ملت ايران داره ك تاوان همون رو داريم ميديم تو اين ده سال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
حمله درست نیست بلکه پاسخ ایشان را دادند.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
احسن، واقعا هویت این آقا همین است
رزمنده وجانباز دفاع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
این که گفته شود چون کسی در جبهه حضور نداشته نمی تواند از حقوق شهر وندی استفاده کند مبنای قا نونی وشرعی ندارد وهر گونه اظهار نظر در خصوص محدود کردن پذیرش مسئو لیت واظهار نظر نا ئب رئیس مجلس از سوی یک فرد نظامی نوعی حر کت سیاسی وآتشباری به اصول قا نون اساسی ونظرحضرت امام(ره)مبنی بر عدم دخا لت نیروهای نظامی در امور سیاسی می با شد .شا یسته است سرداران عزیز در امور سیاسی که لا زمه آن آزادی واظهار نظر شهر وندان وعلی الخصوص نما یند گان مردم در مجلس شورای اسلامی می با شد دخا لت نفر ما یند .ووظیفه پا سخ گوئی به نظرات مطر ح شده تو سط آقای مطهری را به جر یا نات سیاسی وا گذار نما یند .هما نگونه که همگان مطلع هستند بر جام یک توافق بین کشورمان با شش قدرت جهانی به نما یند گی از شو رای امنیت سا زمان ملل ویک تو افق سیاسی وفنی که دارای نتا یج اقتصادی و اجتماعی است لذا استفاده از ظر فیت نظامی ومو شک پرانی دارای دو بعد می با شد اگر منظور از این اقدام فشار بر 6 کشور برای اجرای دقیق بر جام با شد این در جهت منا فع ملی ارزیابی می شود ولی اگر این اقدام بها نه برای بر هم زدن یا عدم اجرای بر جام از سوی طر فهای مقابل شود ضر به به امنیت ملی است ولی اقدام مو شک پرانی با فا صله اند ک از توافق بر جام به نظر می رسد یک حر کت سیاسی برای بر هم زدن بر جام ویا عدم اجرای آن است .هر شخص ونهاد وکشوری که با اقدامات نسنجیده مو جب عدم اجرای دقیق بر جام شود در پازل دشمن با زی کرده وخلاف امنیت ملی قد م برداشته است .متا سفانه کسر بزرگی از تر یبونهای رسمی و ملی بیشتر فعا لیتشان ورسا لتشان در تو لید بر نامه های ضد بر جامی است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
1. خیلیها و فرزندانشان (احتمالا از جمله همین آقا) در جبهه نبودند و الان صاحب اسکله و نفت و زمین و جنگل و کوه و دریان.
2. اگر ایشون پشت نام استاد مطهری می خواست قایم شه و از رانت استفاده کنه الان جزیی از شما بود نه منتقد قدرت.
3. تقریبا تمام ملت می دانند که چه کسی کاراش کم عقلی و بی عقلیه و چه کسی عاقل! (البته عقل معاش کشور نه عقل معاش آقازاده ها)
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
آقای مشاور آقای دکتر مطهری با رای همین مردمی که اسم مبرید به مجلس راه یافته و رای مردم پشت سرشه اگر شما مردم را قبول دارید!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
نفوذ یعنی شما در بحبوحه مذاکرات مهم هسته ای برای بی اثر کردن اون موشکی را با عبارات تحریک آمیز اون هم به عبری آزمایش کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
جاء الاحتمال بطل الاستدلال فرمایشات مشاور محترم همهاش بر اساس احتمال است که عقلا وشرعا چنین ادعایی باطل است
ناشناس
Canada
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
آقاي مطهري حرف حساب زده، اگر اقای مقدم فر این اظهارات را رندانه و برای فرار از پاسخ درست بیان نکرده باشد،پس باید فرد ساده لوح و کم هوشی باشد.
ناشناس
United States of America
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
پاچه خواري و پاچه گيري دو روي يك سكه اند.
عباد
Saudi Arabia
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
هم بالابردن توان نظای خوبه هم خردورزی پس منطقی باشید توهین روش سبک سرهاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
جای شما در کیهان خالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
من از پاسخ مشاور فرهنگی این رو فهمیدم که ادمای بی فرهنگ اغلب مشاور فرهنگی میشن . نمیدونم شما ها کجای کارید از متن جامعه با خبر نیستید. اقای مغرور و بی ادب مطهری گفته که وقت مناسبی جهت مانور موشکی انتخاب نکردید همه مردم حد اقل 80 درصد مردم هم اینو قبول دارن. ولی شما به منافع مردم کار ندارید و بس.
حالم از امثال شما به هم میخوره
اسم سپاه زمانی مقدس بود ولی حالا با و جود امثال شما نه...
kia
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
عزیز من سردار گرامی. موشک آزمایش می کنی خب بکن ولی چوب توی لانه زنبور نکن برادر من. کم از این بی فکریهای امثال شما مردم و ملت ضربه نخوردن بذار سیاستمدار و نماینده کارش را بکن. شما هم موشک بالستیکت را آزمایش کن فقط لللاهن روش فحش و ناسزا ننویسید به کارتون برسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
به قول امام: انشااله خدا همه ما رو آدم کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
راستی اگر شما برای مردم و کشور در جنگ حاضر شده اید پس چرا در عوض آن همه را بازخواست میکنید؟؟؟
رزمندگانی دیده ام که در جبهه بوده اند و هیچ منتی سر هیچ کسی نداشته اند.
چرا هر انچه انجام دادند را ، "خود" انتخاب کردند و نه با اجبار و یا چشم داشتی!!!
پس امروز هم نه کسانی را که در جنگ شرکت نکرده اند بازخواست میکنند نه برای حضورشان منتظر پاداش، ردیف بوجه، قدرت بی پایان، و هزار یک امتیاز بی بدیل هستند. تکلیف آن ها چیست؟
سرانجام کدامیک از شمایان مردان بی ادعا هستید؟ بازخواسکنندگان؟ یا مردانی تا با انها گرم نگیری نمیتوانی از رزمنده بودنشان آگاه شوی؟
مگر آنکه حضور شما در جبهه برای دفاع از مردم و کشور نبوده باشد
(البته به فرض حضور)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
سردار بهتر نیست شما به امورات نظامی خود برسید ودرامر سیاست دخالت نکنید آقای مطهری گفته موقع مناسبی برای اینکار نبوده درست گفته این صحبت بعد از پرتاب موشک درجای جای ایران شنیده می شد که الان موسم پرداخت موشک نبود مگر اینکه اغراض خاصی پشت آن باشد
khak
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
پاکستان اولین کشوربودکه به انرزی هسته ای دست پیدا کرد واولین اقدام اوبااستفاده ازانرزی هسته ای تولید برنج پرمحصول وزدن پوزدشمن ورقیب دیرینه اش هند گردید وصادرات ان به کل جهان ومنطقه ... پیشرفت راباید مردم ببینند ولمس کنند ودر راستای منافع ملی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
فرارو نظر من فقط یکم فحش خارمادر داشت چرا چاپ نکردی؟
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
(آقای علی‌ مطهری که سخن از موقع‌شناسی می‌‌گوید آنقدر زمان‌شناس است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران حاضر به حضور در جبهه‌ها برای دفاع از دین و وطن و ناموس ایران نشد!)اخ چقدر دل بعضی ها میخواست اینیکی هم میرفت شهید میشد هم باشهید شهیدگفتن نون شهادتش را میخوردند هم امروز کسی نبود که دو تا کلمه انتقاد بکنه
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
من فقط اینو می دونم که خودِ فلسطینی ها انقدر که ما اصرار داریم اونا رو نجات بدیم برای آزادی خودشون تلاش نمی کنن ...حالا ما مملکت خودمون و بدبختی هاش رو ول کردیم دربست چسبیدیم به فلسطین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
مظهری دچار خود شفتگی شده دوست داره نامش مظرح باشدنه دردمردم داره نه درددین دررفاه زندگی کرده دردفقر وبیکاری هم نکشیده وکیل الدوله است دولت مرفهین بی درد
یک فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
اوباما 8 سال رئیس جمهور قدرتمندترین کشور جهان بود و نیم ساعت پس از تحلیف رئیس جمهور بعدی مستقیم رفت فرودگاه تا به نیویورک برود. ولی در کشور ما کسی که 8 سال به اصطلاح رئیس جمهور بوده ( بدون در نظر گرفتن خرابکاریهای هشت ساله اش) فقط مدت قانونی اش سپری شده آنوقت شهر به شهر و استان به استان می چرخد و رئیس جمهور بعد از خودش را تخریب میکند. انگار که حکومت آبا و اجدادی اش را سرنگون کرده اند.
حالا تفاوت ما با آنها را بنگرید.
البته اگر مرا متهم به غربگرا و شیفته غرب نکنید!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
ماحاضریم پای آقایانی که مدام از جنگ و جبهه و رشادتی که به خاطر دفاع از و کردند را ببوسیم ولی دیگه دست از سرمون بردارند. 8 سال جنگ کردید و 30 سال منافعش رو بردید ، حتی داخل خونه های مردم هم یه سهمی از آ شپزخونه و جاتی دیگه متعلق به شماست . بس کنید !! خسته شدیم از دستتون !! از شر شما به خدا پناه می بریم. مطهری نان شرف و عزت و ایمانش را می خورد!!!
اورموی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
یادمان هست که نتانیاهو و صعودیها جهت عدم تصویب برجام خیلی تقلی کرون ودشمنان اصلی برجام بوده وهستن پس حمله کنندگان به برجام اصولایا باید از هواداران مخفی اسرائیل و صعودیها باشن ویا ستونهای ششم دشمنان ایران.کسی نظر دیگری دارد مارا هم ارشاد فرماید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
تصمیمات شما هم باعث شد کلی جوون تو عملیاتی که لو رفته بود کشته بشن پس ساکت شو این یک ذره ابروت رو حفظ کن
مرد عمل
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
اقا اورموی گل گفتی
ناش ناس
-
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
عالم و آدم همه می دونند موشک پرانی ها بلا فاصله پس از برجام در جهت سنگ اندازی در بر جام بود و اینکه تئوری های آقایان درست از آب در بیاد بنابراین اگر مطهری هم نمی گفت همه ی دنیا حتی ابلهان هم می دانشتند و ربطی به جبهه آقای مطهری هم ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
آقای مطهری و طرفداران طرز تفکرشان اکثرا افکار لیبرالی و آمریکایی دارند اگر امام زنده همه اینها را به زبالدان تاریخ می انداخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
تعداد آرایی که مطهری در انتخابات کسب کرد نشون می ده که مردم طرفدار کدام دیدگاه هستند.
حتی در دوره قبلی مجلس هم علی رغم اینکه مطهری در لیست اصول گراها نبود مطهری مقبول مردم شرکت کننده در انتخابات بود.
ناشناس
United States of America
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
به دوست عزيز اورموي عرض ميكنم كه فرمايشاتشان كاملا صحيح است و صعوديها و ستون ششم درست است نه سعودي و ستون پنجم درضمن فرمايشات اين سردار اسلام نيز كاملا درست است و ما بايد أوامر ايشان وروسايشان را اطاعت كنيم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
برادر عزیز، آقای مطهری نماینده مردم است و حرف های مردم را می زند. می دانیم که اگر مردم عادی این حرفها را بزنند سر از جایی در می آورند که به قول شماها عرب نی انداخت پس ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
آقای مقدم فر. از برادرتان در گروه توسعه ملی بگویید.
ثروت ایشان از کجا آمده؟!
bato-adv
bato-adv
bato-adv