bato-adv
کد خبر: ۲۸۳۲۲۹
انتقاد شدید دریادار سیاری از حسن عباسی

عباسی فکر می‌کند کارشناس همه چیز است/ او اصلا از برخی امور خبر ندارد

طی هفته گذشته انتشار اظهارنظر حسن عباسی درباره ارتش جمهوری اسلامی ایران با انتقاداتی روبرو شد. امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز تاکید کرد که از این فرد شکایت شده تا در دادگاه پاسخگوی اظهارات خود باشد. امروز دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز از سخنان عباسی انتقاد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
فرارو- طی هفته گذشته انتشار اظهارنظر حسن عباسی درباره ارتش جمهوری اسلامی ایران با انتقاداتی روبرو شد. امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز تاکید کرد که از این فرد شکایت شده تا در دادگاه پاسخگوی اظهارات خود باشد. امروز دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز از سخنان عباسی انتقاد کرد.

به گزارش فرارو، دو روز پیش امیر احمدرضا پوردستان در حاشیه عیادت از جانبازان آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) مشهد، با انتقاد شدید از سخنان حسن عباسی گفته بود: «از طریق مدیریت حقو‌قی نیروی زمینی ارتش‌ علیه عباسی طرح دعوا شده است.»

پوردستان اظهار کرده بود: «وی (حسن عباسی) بدون شناخت و آگاهی اقدام به بیان سخنانی نسنجیده کرد و باید هرچه زودتر از مجموعه  ارتش جمهوری اسلامی ایران و عموم ملت ایران عذرخواهی کند، در غیر این صورت موضوع به طور جدی‌تر پیگیری می‌شود و منتظر واکنش مراجع قضائی در این ارتباط خواهیم بود.»

چندی پیش ویدئویی از حسن عباسی منتشر شد که در سخنانی عجب گفته بود "اگر آب کشور را ببرد ارتش صدایش هم در نمی آید و هیچ موضعی نمی گیرد."

به گفته عباسی ارتش بی سرو صدا فقط در پادگان ها حضور دارد. او گفته است که آمریکا چنین نیرویی را می خواهد.

انتقاد شدید سیاری
اما امروز نیز دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن به شدت از حسن عباسی انتقاد کرد.

او تقبیح این اظهارات و با تاکید بر اینکه چنین مواضعی قطعاً نمی‌تواند به سود منافع ملت باشد، خاطرنشان کرد: «با توجه به وضعیت پیرامونی ایرانی اسلامی، امروز به لطف خدا و به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت، نیروهای مسلح قادرند امنیت کشور را به خوبی تامین کنند؛ اما در این میان اظهاراتی توسط یک فرد مطرح شده که قطعاً نسنجیده است و نمی‌تواند خدمت به نظام باشد.»

سیاری با تاکید بر اینکه امروز نیازمند همدلی و همراهی تمام ارکان نظام هستیم، گفت که هر بحثی که این همدلی را مخدوش کند، یقیناً برخلاف منافع ملی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، گوینده اظهارات مورد اشاره را فردی کم‌اطلاع در برخی حوزه‌ها توصیف کرد و گفت: «متاسفانه ایشان تصور می‌کند نظرات و صحبت‌هایش در همه زمینه‌ها دقیق است و مورد توجه داخل و خارج از  کشور قرار می‌گیرد؛ درحالی که اینچنین نیست. ایشان خود را در تمام زمینه‌ها اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، فلسفی، جامعه‌شناسی، ژئوپلتیک، ژئواستراتژیک، ژئوکالچر و ... صاحب‌نظر می‌داند، اما سوال این است که اصلاً ایشان واقعاً می‌تواند در همه  این زمینه‌ها اظهارنظر کارشناسی  کند؟»

دریادار سیاری افزود: «به عنوان مثال، من مدتی قبل صحبتهای ایشان را گوش می‌کردم که در حوزه دریا و مباحث مربوط به دریا در دفاع مقدس صحبت می کرد. مثلاً بحث‌هایی درباره سکوهای البکر و الامیه طرح کرد و من با شنیدن صحبت‌های ایشان متوجه شدم که اساساً متوجه موضوع نیستند و نمی‌دانند که در هشت سال دفاع مقدس در دریا چه اتفاقی افتاده است. با توجه به سن و سال و موقعیت ایشان در زمان دفاع مقدس، یقیناً نمی توانسته به همه آنچه در حوزه دریا رخ داده اشراف داشته باشد و دلیلی هم نبوده که کسی به ایشان در این زمینه گزارش کامل بدهد، اما وی در این زمینه به عنوان یک کارشناس سخنرانی می‌کرد.»

وی افزود: «وقتی ایشان عملیات بزرگی مانند 7 آذر را زیر سوال می‌برد، یعنی منطقی عمل نکرده است. لذا فهمیدم ایشان اصلا از برخی امور خبر ندارد و برخی حرفهایشان منطقی و ریشه‌دار نیست.»

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: «رهبر معظم انقلاب فرمودند یکی از نتایج عملیات نیروی دریایی که انجام می شود آن است که اقتصاد کشور سالم می‌ماند؛ ایشان فرمودند این گزارشها را به مردم ارائه کنید، اما فرد مورد نظر چیز دیگری می‌گوید. حال باید از وی پرسید شما بهتر به امور اشراف دارید یا رهبر معظم انقلاب؟»

دریادار سیاری در پایان خاطرنشان کرد: «ارتش متعلق به مردم و پیرو رهبر معظم انقلاب است و هر کسی این سرمایه بزرگ کشور را زیر سوال ببرد، خلاف منافع ملی حرکت کرده است.»
bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
اگر از طرفدارهايش بپرسي او را كانديد رياست جمهوري مي كردند ، ولي مثليكه دكتراي ترافيكش را با اين همه سواد نگرفته. با اين دكترا مي تواند شهردار و رييس جمهور شد!
fafa
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
از حسن عباسی خوشم نمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
چطوریه که وقتی ما کامنت میذاریم از هر 10 تا یکیش منتشر میشه ولی آقای آرش در همین یک صفحه نزدیک به 20 مورد اظهار نظر فرمودند؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
من طرفدار ارتش هستم و از زحمات ارتش هم تقدیر می کنم اما به نظرم چیزی که عباسی گفته درسته و یک ایده اساسی در کشور هست. قبول دارم که بر ملا کردن و فاش گفتنش ناراحت کننده س اما یک واقعیته تلخه.
کیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
.... این مصیبت را کجا ببریم که همه در این مملکت می خواهند حرف بزنند و تحلیل کنند ؟
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۹۹
ناشناس
United States of America
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
این انتقاد شدید بود؟؟!!! ...دریادار فقط سئوال مطرح کردن!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
خوشم میاد عباسی خوب شما رو چزونده که اینقدر از تخریبش لذت می برید!
عباس
United Arab Emirates
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
داستان فردی که اسم پسرش رارستم گذاشته بود.میدانی چه شد؟پس ازمدتی پدرش ازاووحشت داشت ومیترسید.حکایت آقای عباسی راداردچون درجمع عده ای که نه اهل مطالعه-تخصص-فنی-و...دائم درحین سخنرانی بدون جهت برایش کف-دست میزنندباورش گشته که علامه دهراست!!!یاشایدهم زمان مصرفش تمام شده وبایدازصحنه حذف شود.
مهندسیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
خداییش من کاری ندارم که اصلا قضیه چی هستش ولی خوب عباسی در یه مورد راست گفته دیگه!! ارتش مثلا وجودش الان وقبلا وبعدا با کدوم فعالیت واظهار نظر وموضعگیری ثابت شده؟ همیشه و در تمام دنیا ارتشهای رسمی کشورها هستند که در زمینه های نظامی وحتی سیاسی نظامی ود رحوزه امنیت و... نظر میدن ولی ارتش ما فقط برای سختگیری به یه مشت سرباز بیچاره که پارتی نداشتن برن شهر خودشون ویا برن هتل نیروهای دیگه خدمت کنند و...، زور بگن وکادرش هم هیچ زحمتی بخودشون نمیدن وفقط سرباز وگروهبانهای وظیفه کار میکنند! هرکی خدمت کرده ارتش این رو خوب میدونه... در مقابل نیروی دیگه اصلا فرماندهان ارتش و کلا" ارتش موجودیتی نداره! جالبه که بهشون بر هم نمیخوره!! فرماندهان هم فقط سالی چند مرتبه خط ونشون شوخی میکشن واسه فقط وفقط دولتمردان ایالات متحده که ملت یادشون بیاد ارتشی هم بوده! من فقط همین یه بار عباسی رو قبول دارم....!
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
به دلیل اینکه دولت اصلاح طلب اقای روحانی نتوانسته به قول های که داده بود عمل کند سعی در انحراف اذهان دارد.حالا به هر نحو.اقایان اصلاح طلب این سخنرانی را که برای 6 سال پیش بوده و فقط 2 دقیقه از یک سخنرانی چند ساعته رو پخش میکنند تا ایجاد دوقطبی کنند و افکار رو از ناکارامدی دولت منحرف کنند.حالا یه بار با این شیوه.یه بار با توهین یه روزنامه به هنرمندان یه بار با جشن حافظ یه بار با لغو کنسرت ها یه بار.....دوستان اصلاح طلب تا بحال بیش ازده بار این کامنت رو گذاشتم اما سانسور کردید.با این سیاسی بازی ها ناکارامدی دولت فراموش نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
ناکارآمدی که فقط یه کلمه ست.شما به هر دولتی میتونی این برچسب رو بچسبونی.
شما دولت اصولگرا رو مقایسه کن با دولت اصلاح طلب بر اساس واقعیات و آمارها و اتفاقات موجود بعد متوجه این کلمه میشی.
الان حتی خود سیاستمداران اصولگرا هم از دولت خودشون جرات دفاع ندارن.اون بی انصاف هاشون هم مث شما دست به دامان مغلطه می شوند
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
آرش = نوچه مجازی مموتی
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
ناکارامدی یعنی اینکه شما بیاید قول 100 روزه بدهید.قول بدهید با کدخدا ببنیدید همه مشکل تحریم حل شود.مسکن اجتماعی ایجاد کنید.اینقدر وضع مردم را خوب کنید که کسی به یارانه احتیاجی نداشته باشد و هزار مورد دیگه که هیچ کدوم اتفاق نیافتاد.لطفا از خواب بیدار بشید
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
بی انصاف شما هستید که نمیبینید دولت 16 ساله اصلاحات دلار 40 تومان را تحویل گرفت و 920 تحویل داد.شمای که نمیبینید از صدقه سر دیپلماسی منفعل اصلاحات دورتادور کشور را امریکا اشغال کرد.شمای که نمیبینید دولت اصلاحات بدهی کشور را چند ده برابر کرد و خیلی چیزهای دیگه.دوست عزیز اگر دولت اصلاحات گل و بلبل بود کاندید مورد نظر ایشان یعنی اقای معین اون تعداد رای نمیاورد.به خودتون بیایید و به جای تخریب واقع بین باشید
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
من 2 ساعت 15 دقیقه از اون سخنرانی رو دیدم علاوه بر دقیقه 36 که در اینترنت پخش شده در دقیقه 19 هم به ارتش توهین میکنه علاوه بر ارتش دو بار هم مستقیم به دانشگاه شریف و دانشجوهاش توهین میکنه میگه اونا خائن و غربی هستن
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
ناشناسی که فرمودید نوچه و مموتی کاملا از ادبیات شما پیدا است چون حرفی برای گفتن ندارید چاره ای جز تخریب ندارید کاملا درکتون میکنم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
شما که اسمت ارش نیست ولی خوب

هموطن من شما حق داری نظر خودتو داشته باشی
ولی واقعا چطور داری از عملکرد دولت احمدی نژاد دفاع می کنی
از لحاظ اقتصادی در امد بیش از 900 میلیارد دلار ایشون کجا رفت

... به خدا حرف واسه گفتن زیاد دارم
یه تحلیل از جنس حرفهای خودت تو کدوم دولت ،اسراییل و عربستان عصبانی ترن و دارن تمام تلاششون ومی کنن تا دولت ایران زمین بخوره دروه روحانی یا احمدی نژاد.
عربستان کینه دولت روحانی بقدری در دل داره که حاضر قیمت نفت به زیر 30 دلار برسونه خودش ضرر کنه ولی ایران طمین بخوره
حالا اگه ما یک دولت مقتدر در دوره قبل داشتیم که یک صندوق ذخیره ارزی مناسب برای این دولت باقی گذاشته بود عربستان می تونست این کار با ایران بکنه؟

عزیزم ما همه هموطنیم و سوار بر یک کشتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
آرش خان دلار 40 تومن را خواب دیدید یا بیداری؟
اصلا یادت هست که دولت اصلاحات بدهی تحویل گرفت و 12.5 میلیارد پس انداز تحویل داد با نفت 20 دلاری؟
اصلا دوره اصلاحات یادته یا اربابات برات تعریف کردن؟
ناشناس
United States of America
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
حرفهای این ارشه ( حیف نام تو ) سخیف و احمقانه است و کامل مشخصه از کجا نون و آبش تامین میشه " مثل توپولی موپولی محمود به نون نداشت"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
جان دل محمود جا ن ن !بسسسسه با با بسسسسه هر چی ما هیچی نمیگیم...یادت نرفته که این اخرآی دولت قبلی مردم چجوری ثانیه شماری برای رفتنشون میکردن اینا یعنی محبوبیت اینا یعنی عملکرد + ،نه نه نه! یه خورده دستا از تعصب گرایی بردارید واقع بین باشید.راستی این رو هم بگم که با بستن دگمه یقه مسلملنی تایید نخواهد شد با عمل صالح و پرهیز از فرافکنی و سعی در متحد شدن است که میشه به یه انسان وارسته تبدیل شد....
رفیقباز
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
بیش از ده بار کامنت رو گذاشتی ومحل ... نذاشتن بهت؟ آخی! عجب پشت! کاری داری تو عزیز دل برادران !!!
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
ارتش عزیز که نور چشم ما ملت ایران است باید بداند انتقاد به یک سازمان به معنی انکار و مخالفت با ان سازمان نیست.باید انتقاد پذیر بود و هر منتقدی را به دادگاه حواله نداد.درضمن اقای دکتر عباسی همواره اماده به مناظره بوده اند خوب است اگر دریادار عزیز معتقد است دکتر عباسی از نظامی گری چیزی نمیدانند با هم به مناظره بنشینند.این پیشنهادی بوده که اقای دکتر عباسی به تمام مخالفانشان داده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
فرمانده ارتش بیاد با یه آقایی که تو هر چیزی دخالت می کنه و نظر می ده مناظره کنه؟ مگه بیکاره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
اولا که قرار نیست هر غیر کارشناسی بیاید در هر زمینه ای حرفی بزند و بقیه را به مناظره بطلبد
هیچ جای دنیا امثال حسن عباسی جدی گرفته نمیشوند
ثانیا اگر اجازه انتقاد به سازمانی مثل ارتش باید وجود داشته باشد چرا اجازه انتقاد از سایر نیروهای مسلح را نمی دهید؟
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
ناشناس اینکه ارتش به سخن ایشان واکنش نشان داده یعنی ایشان براشون مهم است و این هم دلیل نمیشه که چون شما در جایگاه مهمی هستید هر حرف و بی احترامی را به دیگران کنید و رودرو پاسخ گو نباشید.پس شما هم کاسه داغ تر از اش نشید
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
دنیا رو آب ببره ارتشو خواب میبره انتقاده یا توهین به ارتش ؟
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
اینکه اقای عباسی کارشناس نیست و به امثال ایشون بهای نمیدهند ساخته ذهن و توهم شما است.درضمن اگر مختصر شناختی از دکتر عباسی داشتید میفهمیدید که ایشان به تمام ارگان های نظامی انتقاداتی داشته اند.ندانسته و نشناخته حکم صادر کردی دوست عزیز
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
اولاً آقای دکتر عباسی فعلاً مدرک کارشناسیشون رو ارائه کنند، مدرک دکتری پیشکش.
ضمناً مناظره شرایط و اصولی داره. نمیشه هر کسی از راه رسید و یه حرفی زد بشینی باهاش مناظره کنی. این آقای عباسی اصلاً در حدی هست که فرمانده نیروی دریایی بخواد باهاش مناظره کنه.
شما (آرش) احیاناً جیره خور عباسی نیستی؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
نه اقاجون
ایشون واسه ارتش مهم نیست.این اقا واسه بعضی جاها مهم هست و ارتش هم واسه همینه واکنش نشون داده
ضمنا اینکه گفتی چون در جایگاه مهمی هستید دلیل نمیشود که پاسخگو نباشید را هم قبول دارم
هرکس در هر جایگاهی باید جوابگو باشد
درمورد ارتش هم بنظرمن نیازی به پاسخگویی ارتش نیست چون دارد کار حرفه ای اش را انجام می دهد
انهایی باید پاسخگو باشند که برای ملت کیسه دوخته اند
شناسا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
چه لذتی همراه با خشم وحتی حس آدمکشی بخودش میگیره عزیز دل مموتی!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
عزیز برادر سلام علیکم
قبل از هراظهار نظر و چشم بسته قبول کردن مهملاتی که ایشان فرمودند بهتر است ماموریت سازمانی ارتش که مصرح قانون است را بخوانید.
ارتشیان عزیز ما نورچشم مردمند و بر خلاف ارتش زمان شاه قانونا اجازه دخالت در امور داخلی را ندارند.خواهشمندم همیشه اول فکر کنید دوم مطالعه کنید و بعدا دم از نقد و مکاشفه بزنید.
واقعا فرمانده ارتش ما تا این حد کوچک شده اند که با فرد معلوم الحالی چون آقای عباسی مناظره کنند؟؟؟آن هم در مورد ارتش !!!جل الخالق
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
خیلی جالب است که وقتی جریان اصلاحات خودش در قدرت نیست میفرماید باید اجازه انتقاد از هر کسی را داشت حتی امام زمان و منتقد را نباید به دادگاه روانه کرد اما خدا نکنه کسی مخالف این جریان غوغاسالار از کسی انتقاد کنه دیگه شمر و باید تمام دنیا علیه اون بنده خدا موضع بگیرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
این جمله که عباسی گفته
"اگر آب کشور را ببرد ارتش صدایش هم در نمی آید و هیچ موضعی نمی گیرد."
این توهین آشکار است نه انتقاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
اها
پس میخوای بگی ارتش=اصلاحات؟
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
فرارو باز هم سانسور؟؟؟؟؟؟؟؟؟نخیر ارتش هیچ ربطی به اصلاحات نداره این جریان اصلاحات است که میخواهد برای انحراف اذهان از شکست های پی در پی دولتش مجبور به این است که با ایجاد این اختلافات و بزرگنمای رسانه ای به هدفش برسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
ارتش منفعل عمل کرد و تو این قضیه بازیچه سیاسیون شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
من سرباز وظیفه رتش بودم و افتخار داشتم در رکاب فرماندهان رشیدم د منطقه شرهانی . مجروح شوم الان هم خودم را تحت امرتان میدانم . درود من بر ارتشیان غیور ایران و خدا رحمت کند شهدای جنگ را .
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
اینا که چیزی نیست. این آقای عباسی راجع به فلسفه و عرفان هم نظر داده و همه فلاسفه از ابن سیناو ملاصدرا تا علامه طباطبایی رو شدیدا محکوم کرده.
کلا ایشون با جمله "من نمی دانم» و «در حوزه تخصص من نیست» بیگانه است.
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
اصلا شما میدونی فلسفه و عرفان چی است و نظر ایشان راجع به این موضوع ها چیه؟؟؟؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
این عبارت "من نمی دانم" رو خوب گفتی. اتفاقاً این آرش هم نوچه و جیره خوبی عباسی هست و به همین دلیل نمی تونه بگه من نمی دونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
آرش خان، واقعاً دنبال چی هستی؟ وارونه نشون دادن واقعیت ها؟ میدونستی بروز این رفتارها از امثال شما بهترین کمک به آقای روحانیه؟ خواهش می کنم همین جور ادامه بده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
این اسمش آرش نیست اکبر یا اضغر .... چهره اس!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
جالبه همه کامنت ها از آرش است و دائم هم می نویسه تحمل مخالف ندارید

فکر کنم فرارو باعث شده این آقا به حقوق خوبی برسد در مواجب سایبری
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
در ضمن اين آرش خان بهره اي از ادب هم نبرده است. بهتر است کامنتهاي ايشان در بقيه موارد نيز مطالعه گردد تا صحت صحبت اينجانب مشخص گردد.
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
فرارو دوباره سانسور؟؟؟؟؟دوست عزیز اگر خیلی دوست داری معنی ادب را بفهمید به کامنت های که در خبرهای مربوط به احمدی نژاد مخاطبان فرارو میزارند نگاه کنید.بعد هم از هر ده کامنت من فرارو یکیشم منتشر نمیکنه.در ضمن دیگه خاجه شیراز هم میدونه که اگر کسی حقوق حسابی بخواهد باید به کجا رجوع کند
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
خواجه نه خاجه :-)
چه خوب که سطح سواد طرفداران دکتر !!! حسن عباسی رو هم فهمیدیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
راست میگی ببین روزای تعطیل چند حساب می کنن؟
ناشناس
India
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
ارتش به وظایف خود به بهترین شکل عمل می کند. خود را نخود هر آشی نمی کند...
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
نخود هر آش رو خوب اومدی
مرسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
مثل اینکه کاری از دست ارتش در مورد یک فرد که ادعای اعلام بودن در همه امور را دارد بر نمی آید
alio
Germany
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
من نمی دانم ارتش چخه ارتباطی به دولت اصلاحات دارد اصلا این بحث اهانت عباسی به ارتش چه ارتباطی به دولت داشته و دارد که کامنت گذاران حرفه ای تماما به دنبال سخنان فرماندهان ارتش بر علیه عباسی دولت را می کوبد من نمی دانم گو.....به شقیقه چگونه از نظر اینان ارتباط پیدا کرده است اما این جواب را نمی دهند که اقای پوردستان فرمانده نیروی زمینی منتخب مقام معظم رهبری هستند یا روحانی همینطور دریادار سیاری ؟
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
داداشم این رو عربی مینویسم تا دلواپسا متوجه بشن میدونی که ارادتشون به زبان عربی خیلی بالا است:

الغریق یتمسک بکل حشیش
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
چون نمیدونی نظر هم نده.دولت اصلاحات و تیم رسانه ای ان چون کاملا شکست خورده و در تمام زمینه ها حرف برای گفتن ندارد مجبور است مسائل فرعی را بزرگ نمای کند و با سیاسی بازی اذهان را از شکست های دولت دور کند.یکی از این سیاسی بازی ها هم همین رو کردن 2 دقیقه از یک سخنرانی چند ساعته مربوط به 6 سال پیش است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
عباسی گفته است"اگر آب کشور را ببرد ارتش صدایش هم در نمی آید و هیچ موضعی نمی گیرد.".
ایشان خودش ارتشی است و همیشه صدایش در هر زمینه ایی بلند است.
اتفاقا من از این تعجب می کردم که چرا ارتش در مورد دخالت ایشان در سیاست موضع گیری نمی کند و با او برخورد نمی کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
درود بر ارتش و سپاه. دو بال قدرتمند اقتدار اسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
از منفی های این نظر معلومه که منفی های نظرات بالا در طرفداری از ارتش غیور نبوده بلکه بغضا لعباسی بوده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
ناشناس 22:29 فکر کنم نگرفتی چی به چیه
ناشناس
United States of America
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
من جای قاضی باشم ایشان را محکوم به شرکت در دوره های "روابط اجنماعی" و "همنوع دوستی" میکردم.
ناشناس
United States of America
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
معلومه حسن عباسی به کجاها وصله که اینقدر راحت به همه توهین میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
یعنی مرحبا به این دریادارسیاری
خیلی دقیق عباسی و عباسی ها رو توصیف کرد
"«متاسفانه ایشان تصور می‌کند نظرات و صحبت‌هایش در همه زمینه‌ها دقیق است و مورد توجه داخل و خارج از کشور قرار می‌گیرد؛ درحالی که اینچنین نیست. ایشان خود را در تمام زمینه‌ها اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، فلسفی، جامعه‌شناسی، ژئوپلتیک، ژئواستراتژیک، ژئوکالچر و ... صاحب‌نظر می‌داند، اما سوال این است که اصلاً ایشان واقعاً می‌تواند در همه این زمینه‌ها اظهارنظر کارشناسی کند؟»"
با اینکه نظامی هست ولی چقدر خوب میدونه چی میگذره تو کشور
مجتبی
United States of America
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
آقای عباسی همیشه ناراضی است و صحبت های ایشان همیشه انتقادی است و اصلا راهکار نمی دهد و آخرین کار خطرناکی که انجام داده اختلاف افکنی بین قوای نظامی است .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
ارتشی و سپاهی امید ملت و رهبر.
با این اظهارات آقای عباسی نشان داد که چیزی از علوم سیاسی و اجتماعی نمی داند و طبق معمول مغرور اطلاعات ناقص خودش شده. من خودم در زمان جنگ در ارتش خدمت کردم آنهم در جنوب . خدا رحمت کند ارتشی شهیدمان صیاد شیرازی و تمامی شهدای گرانقدر بسیج ، ارتش وسپاه پاسداران ، حافظان همیشگی مرزوبوم ایران زمین.
نظر باز
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
نظرشون در مورد فلسفه و بزرگانش خیلی خوب بود و شادم کرد. کلی خندیدم. در مورد کوروش هم همینطور. اما در حیرتم که تو این عالم هر حرفی خریداری داره... خدا شادت کنه دکتر دکترین...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
مقصر احمدی‌نژاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
مسخره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
خوب دارید فیش حقوقی صفدر و شرکا رو لاپوشانی می کنید
یاس
United States of America
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
لاپوشانی نشده و سمت ایشون از ایشون گرفته شده ولی چهارصد هزار میلیارد دلار رو شما و رفقاتون هاپولی کردید هنوزم نمیگید کجا بردیدش!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
گاهی 40 میلیون و 57 میلیون از 12 هزار میلیارد اختلاس بزرگتر میشود !!!
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
یاس عزیز جریان هاپولی یعنی کرسنت که خط قرمز دولت اصلاحات است.اون هم با مبلغ افسانه ای نزدیک به 60هزار میلیارد تومان
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
یاس دقیقا فهمیدی چی نوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چهارصد هزار میلیارد دلار؟؟؟؟؟؟؟بابا بهتون گفتند سیاه نمای کنید و بزرگنمای کنید ولی نه دیگه اینقدر مسخره.چهارصد هزار میلیارد دلار اصلا توی دنیا وجود داره؟؟؟؟؟؟؟بابا شما دیگه خخخخخخخخخخیلی با حالید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
این فیش حقوقی ها را تا کجا میخواید کش بدهید؟
هر سوژه ای تاریخ مصرفی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
اتفاقا با این کار باعث میشید عباسی که در سکوت بود تو این سه سال، شمشیر رو از رو ببنده
محمدمهدی
United Arab Emirates
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
این آقای عباسی می بایست مدت ها پیش از این کنترل می شد!
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
اقای دکتر عباسی عزیز کنترل شدنی نیست ایشان از سال 82 که در دانشگاه تهران علیه جریان اشرافی و زرسالار و الیگارشی اصلاحات افشاگری کرد همواره از طرف این جریان به دادگاه و مجازات کشیده شده اما ساکت نمیشه.شما هم اگر به روش های قرون وسطی برای برخورد با مخالف ایمان ندارید به جای کنترل بیاید بشینید و با هم صحبت کنیم تا معلوم شود با سواد کیست و بی سواد کی
حامي
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
اقا كجا اين انتقاد شديد بود؟اين طرف مگه به كجا وصله ؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
فقط ایشان نیستند که فکر میکنند کارشناس همه چیز هستند . در ایران اگر نگاهی به صدا و سیما نمایید حضراتی را خواهید دید که در برنامه اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی ، دینی و ... اظهار نظر می فرمایند و کلا صدا و سیما برای ایشان است .
این مشکل دخالت در کارها باید در ایران ریشه ای رفع شود نه مقطعی .
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
حيف اسم أرش كه روتو گذاشتن
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
اوج سواد و اندیشه و فرهنگ و ادب شما از این کامنت و اون آرش نوشتنتون کاملا پیدا میباشد
حيدر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
كأشكال ميشد إيرانو ٢قسمت كرد بعضيا مير فتن يه طرف با دلواپسان مام طرف ديگه خودمون باشيم.راستي احمدي نژادو حسن عباسي و أرش قسمت دلواپسان باشنا !!!!!
معلم
United Arab Emirates
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
آقای عباسی و کسانی مانند وی فکر می کنند خیلی می دانند چراکه کسانی که وی را تایید می کنند واقعا بی اطلاعند و جزو طبقه ناآگاه جامعه هستند و الا شما یک نفر اندیشمند و استاد دانشگاه و صاحب نظر را پیدا کنید که پای صحبت های ایشان بنشیند!!!
منتها از بس پیش وی به به و چه و چه شده او هم بنده خدا باورش شده
درهرحال این یک گوشمالی لازمش بود
ناشناس
Japan
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
++++++++
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
الان شما مثلا طبقه اگاه جامعه هستید؟؟؟؟میای دوخط راجع به سیاست صحبت کنی تا از اگاهی شما باقی مردم هم خبر دار بشند؟؟؟؟اصلا از همین مفهموم طبقه شروع میکنیم.میتونی یه دوخط درمورد این مفهموم در جامعه شناسی سیاسی مارکس و ماکس وبر و تفاوت مفهوم طبقه در اندیشه این دو بیان کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟امثال شما که فقط میخواهند مخالفشان را گوشمالی دهند حاضر به دیالگ نیستند و از روش ها قرون وسطی استفاده میکنند کاملا پیداست که چقدر اندیشمند و متفکر هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
من میدونم آرش خان و مثل شما هم تو هر خبری کامنت نمیذارم. شما هم مثل استادت دکتر!!! عباسی متخصص همه چیز هستی ظاهرا که زیر هر خبری کامنت میذاری. همه چیز را هم به کرسنت ربط میدی اونم کرسنتی که تمام اطلاعات ازش در حد اخبار خبرگزاری فارس و کیهانه و حتی حاضر نیستی حرفهای طرف مقابل را بشنوی. خسارات کرسنت از صدقه سر مجلس همفکر شما بوده و همین الان هم ادامه داره مطمئن باش اگر تو کرسنت و سایر پرونده ها مستمسکی داشتید الان دودمان دولت اصلاحات را به باد میدادید دستتون هم که بسته نیست
ناصر قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
درود بر شرف امیر دریادار سیاری که از حق ارتشیان دفاع کردند. لازم است به آقای دکتر!!!!!عباسی یکبار و برای همیشه پاسخ کوبنده ای داده شود تا حد و مرز خود را بشناسد و در مورد همه چیز اظهار نظر نکند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
ارتش بایدقدرت خودرانشان دهدوگرنه حرف عباسی که گفته .... درست ازاب درمیاد
ناصر قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
درود بر شرف امیر دریادار سیاری که از حق ارتشیان دفاع کردند. لازم است به آقای دکتر!!!!!عباسی یکبار و برای همیشه پاسخ کوبنده ای داده شود تا حد و مرز خود را بشناسد و در مورد همه چیز اظهار نظر نکند.
بابا پنجعلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
این آرش نیست این ممو تی نژاد به نام پهلو ان نامی ایران آبروی هر چی ایرانی را میبره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
اگر به اندازه پر کاهی به تحلیل عباسی شک داشتم با این موضع گیری امیر پوردستان و سیاری به یقین تبدیل شد.افرادی در حد فرمانده نیروی زمینی و دریایی دقیقا 6 سال از زمان حال عقب هستند.موضع گیری غیر هم سطح (جایگاه فرماندهی نیروی زمینی در مقابل یک کارشناس مسائل سیاسی امنیتی) آن هم با تاخیر فاز 6 ساله.سردار قبول کن بازی خوردی. اون هم از فضای مجازی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
ایشون همان کسی است که به شبکه جام جم میامد و طرفداری از احمدی نژاد میکرد تا بالاخره اونو رئیس جمهور کردند و هشت سال مردم را به بیچارگی و فلاکت رساندند
ناشناس
Italy
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
اومدم یه نظر بذارم در مورد صحبت های دریادار، دیدم این جناب "آرش" خان جایی واسه بقیه نذاشته!شاید بیش از 10 نظر داده!! داداش کوپن کامنتت تموم نشده یا سهمیه "نجومی" داری؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
آقای عباسی اگه منظور شما اینه که ارتش هم مثل بعضی نیروهای نظامی دیگه در مسایل سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و . . . . وارد بشه مردم هیچ موقعاین موضوع رو دوست نداشته و نخواهند داشت. ارتش هنوز هم از نیروهای نظامی محبوب مردم هستش
mehdi
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
اگر ارتش خواب نبود که بعد شش سال یادش نمی افتاد موضع بگیره ! ( سخنرانی مربوط به شش سال پیش است )
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
اینکه ارتش به امور دیگر دخالتی ندارد و فقط در حیطه شرح وظایف از پیش تعیین شده خود عمل می کند نشانه سلامت و وطن دوستی و خیر خواهی است. ملت هم از این موضوع تقدیر می کنند و دیگر ارکان نظامی هم باید از ارتش یاد بگیرند.
فرخی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
سخنرانی های عباسی را اگه کسی جمع آوری کند ودر کنار هم گوش کند نسبت به سلامت روحی وی شک می کند. ازنوع تغذیه گرفته که عملا در ایران چیزی سالمی وجود ندارد که بتوان خورد تا نحوه فرزند آوری وآداب آن از کهکشانها منظومه شمسی تا سیاست ازایجاد اختلاف بین اقشار تا... اصولا زبان ایشان بدون تعمق و تفکر مستمرا در حال فعالیت است و عجبا که با و جود اسلاتید برجسته در علوم سیاست ، اقتصاد و دین و جامعه شناسی در دانشگاه های کشور برخی تشکلهای سیاسی اسراردارند دانشگاه را جولانگاه ایشان کرده که البته اعتراضات در سطح دانشگاه و کشور نیز به افاضات بی پایه و اساس وی ادامه دارد...
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
تا زمانی که جلوی این بی خبران گرفته نشود و از رانتهای حزبی خود استفاده و بی اطلاع حرف بزنند و کسی هم مانع اشان نشود همین اتفاق ها ادامه خواهد داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
این سخنرانی مربوط به سال 88 است چرا الان دارن رو میکنن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
حالا از خواب بیدار شدی ؟؟ اینکه ماله 6 سال قبله . ارتش همه بروزه ما هم دلمان خوشه که به روز 6 سال قبل اند .
موسویان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
از شاگرد کپلر پرسیدند که بزرگی کپلر در چی بود؟ گفتش که در این بودش که با چشمه علمی که داشت در فیزیک وریاضی ونجوم، ولی تعداد "نمیدونم هاش" بسیار بسیار بیشتر از "میدونم هاش" بود!!!
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv