bato-adv
کد خبر: ۲۳۳۱۴۵

مطهری: سخنان روحانی خوب نبود

تاریخ انتشار: ۲۳:۳۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
نماینده دوره‎های هشتم و نهم مجلس با بیان اینکه من به سخنان روحانی در خصوص وظیفه نیروی انتظامی اجرای احکام قانون نیست، اعتراض کردم، گفت: بیان این سخنان از سوی رئیس جمهور خوب نیست.

به گزارش فارس از زنجان، علی مطهری امشب در جلسه پرسش و پاسخ در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان در خصوص فحاشی به کوچک‎زاده اظهار داشت: کوچکف اصطلاحی است که از قدیم در زمینه کوچک‎زاده استفاده می‎کردیم و در مجلس بی‎اختیار لفظ کوچکف را به کار بردم.

وی با بیان اینکه ماجراهای مجلس به گونه‎ای از سوی رسانه‎ها مطرح شد که گویی من پشت تریبون رفته و چنین الفاظی را بیان کرده‎ام، افزود: در زمینه مصاحبه رادیویی نیز قصد من مزاح با کوچک‎زاده بود.

نماینده دوره‎های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از دیدگاه شهید مطهری همه احزاب می‎توانند تنها با تابلوی خود فعالیت کنند، تصریح کرد: بدون شنیدن دفاعیات نمی‎توان کسی را مجرم دانست.

مطهری در زمینه فتنه سال 88 نیز گفت: باید این افراد به قانون تمکین کرده و تظاهرات را زیاد ادامه نمی‎دادند، معتقدم از این جهت این افراد دچار خطا شدند و باید دید علت این کار چه بود و ما چه کاری کردیم که اینها اینگونه عمل کردند.

وی در زمینه شرکت در مناظرات نیز گفت: با شکل مناظرات موافق نیستم، مناظراتی باب شده است بیشتر حالت سرگرمی داشته و بیشتر شبیه خروس بازی است و افراد کمتر به دنبال حقیقت هستند.

نماینده دوره‎های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بستن پرونده سال 88 باید توسط قوه قضاییه صورت گیرد، ادامه داد: نباید در هر کاری از رهبری هزینه کرد، اینجا قوه قضاییه کوتاهی کرده است.

مطهری با بیان اینکه هنوز بر روی مواضع خود در زمینه حجاب و عفاف اصرار دارم، گفت: نظر من در زمینه مسائل فرهنگی تفاوتی نکرده است و من برای نخستین بار مسئله ساپورت را در مجلس شورای اسلامی مطرح کردم و گفتم که اجازه ندهید ساپورت در کشور وارد شود و باید دولت در این زمینه نظارت کند.

وی با بیان اینکه من به سخنان روحانی در خصوص وظیفه نیروی انتظامی اجرای احکام قانون نیست، اعتراض کردم، یادآور شد: بیان این سخنان از سوی رئیس جمهور خوب نیست.

نماینده دوره‎های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت دولت فعلی در خصوص مسئله حجاب و عفاف همان وضعیت دولت گذشته است، تصریح کرد: ملاک حکم اسلام است و زن باید با پوشش مناسب در سطح جامعه ظاهر شود.


ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
اشکال کار مسئولین این است که از اسلام ومردم استفاده ابزاری و جناحی می کنند واصلا به فکر مردم نیستند.
در ضمن وظیفه نیروی انتظامی حفظ آرامش جامعه است نه امر به معروف.
ناشناس
United States of America
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
همه برای قبولاندن نظرشان از طرف مردم حرف میزنند و هیچکس نمیگوید این نظر شخصی من است معمولا ما همه دیکتاتور بزرگ شدیم و هرچه ما بگوییم نظر همه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
افرین اقای مطهری
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
علی مطهری فقط علی مطهری است و بس.برای خوشایند من و شما حرف نمی زند. از آن چیزی که معتقد است درست است دفاع می کند.امیدوارم دوره بعد هم کاندیدای مجلس شود.من او را از اصلاح طلبها هم بیشتر دوست می دارم.انتخاب اول من ، دکتر علی مطهری است.
احمد یاداور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
اقای مطهری انچه که بنظرشان حق بیاید میگویند .کاری با خوشایند این دسته واون دسته این جناح واون جناح نداره . خداوند خوشش بیاید مهم اخلاص در راه حق هست والبته که ما معصوم وبری از خطا نیستیم وکسی هم منکرش نیست واین یکی از شاخصه های اقای مطهریست وتا حالا هم الحق والانصاف نمره خیلی عالیی گرفته ونکته اخر دوستان کتاب جاذبه ودافعه علی (ع) نوشته استاد شهید مطهری را مطالعه کنند که در یک بخش ان نوشته (حضرت علی همانقدر که جاذبه داشت ومریدان وعاشقان فراوان در مقابل پسترین انسانها یی هم بودندکه نمونه اش ابن ملجم لعن ا...) بله از گفته های اقای مطهری هم شاید یک عده ساپورت پوش وبد حجاب خوششان نیاید ویا در دفاع از متهمین یک عده از این وریها خوششان نیایید ولی ما در زندگی نمیتونیم همه را راضی و تماما وسرتاسر جاذبه باشیم پیامبران وامامان هم اینطور با اونهمه وبخصوص با داشتن عصمت و بری از خطا ولی دشمنانی داشتن که منجر ب شهادتشان میشد ولی حقا همه به اخلاص وفراجناحی بودن ودر دفاع از حق اکثرا اقای مطهری را قبول دارندوقابل کتمان نیست
انتشار یافته: ۵۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
کارتو خراب کردی مطهری. میتونستی اینجا حرفه اکثریت مردمو بزنی که سوتی دادی
دیگه هر آدمه عاقلی بهت شک میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
اکثریت مردم؟!!
اکثریت مردم همه شهرها و روستا های ایران منظورت هست دیگه نه؟!
عباس آقا لویزانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
اکثریت مردم!!!!
حامد
Germany
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
یعنی تو میگی حرف حداکثر مردم بی حجابی و بی عفتی و بی غیرتیه؟؟ لعنت به طرز تفکر امثال شما که به بی غیرتی خودتون افتخار می کنین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
تمایل اکثریت به بی عفتی و بدحجابی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
منظور ایشون برای من مشخصه که میخواد بیان کنه :با اینکه در یک مسیر با رئیس جمهور محترم گام بر میدارم از اینکه درست میگویید وخلاف برداشت میشود اعتراض دارم!(به خلاف برداشت کنندگان در واقع)
ناشناس
Germany
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
اكثريت مردم همونهايي هستن كه به دكتر روحاني راي دادن و يكي از خواسته هاشون آزادي هاي اجتماعي بوده اگرجه همه اين رو ميدونن ولي بعضي ها خودشون رو بخواب زدن
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
ظرفیتت همین قدر بود آقای روشنفکر ؟
هرکس یک بار ازتون انتقاد کنه دیگه به درد نمیخوره .
همه ما دیکتاتوریم کلا .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
" ما چه کاری کردیم که اینها اینگونه عمل کردند."

آقا اصلاً ما فرض میکنیم احمدی نژاد به دلیل برگزاری جشن در اون اوضاع حساس مقصر است اما حوادث سال 88 برنامه ریزی شده بود و ربطی به ماجرا های پس از انتخابات نداشت چون در همان شب رای گیری اون کاندیدا در کمال تعجب همگان اعلام پیروزی با اختلاف بالای آرا کرد!
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
خیلی هم خوب بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
به مطهری باید اجازه داد بیشتر صحبت کند تا سوء تفاهم ها برطرف شود من با این سخنان او را یک اوصولگرا می دانم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
جهت یادآوری خدمت آقای مطهری عزیز عرض میکنم
آقای روحانی نگفتند ، وظیفه نیروی انتظامی اجرای احکام قانون نیست .
بلکه ایشان گفتند : پلیس موظف به اجرای اسلام نیست و فقط موظف به اجرای قانون است .
و این را هم میدانیم که قوانین کشور برگرفته شده از قوانین و احکام اسلام میباشد .
جهت روشنتر شدن افکار مخاطبان پیشنهاد میکنم مطلب لینک زیر را بخوانید :
http://www.asriran.com/fa/news/393923/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%B2%D8%AF
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
روحانی اتفاقا گفت وظیفه نیروی انتظامی اجرای قانون است نه فراتر از آن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
قانون چی چی میگه؟
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
جناب مطهری اگر ملاک حکم اسلام است پس لطفا این حکم رو هم در مورد محمود اجرا کنند نه اینکه فقط گیر بدن به زنان این سرزمین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
اکثر زنان این سرزمین مسلمان هستند یا نه؟!
ناشناس
Germany
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
در پاسخ به ناشناس: اكثر مردم مسلمان هستن ولي هر كس خودش تشخيص ميده كه چگونه و چطور به اسلام عمل كنه
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
علی مطهری یک نماینده ی فراجناحی
دوستت دارم دکتر
خداکنه روزی برسه که همه نماینده هامون اینطوری باشن و کار درست و انجام بدن یعنی کاری که به نفع مردمه نه کاری که صرفا به نفع خودشون و حزبشونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
سر و ته یه کرباسین
حامد
Germany
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
به نظر شما مطهری تا کی خوبه؟ از نظر اذلال طلبان وقتی ایشان از فتنه گران دفاع میکنه خوبه و نماینده شجاع مردمه و فرزند خلف شهید مطهری اما وقتی در مورد حجاب حرف میزنه آدم بدیه و دیگه نباید احترام بهش گذاشت ، الان تو کامنت ها هم حتما میبینیم که همونایی که سنگشو به سینه میزدن اینجا بهش حمله میکنن . به این میگن آزادی بیان و آزادی اندیشه اصلاح طلبی!!!! ننگ و نفرین بر همچین تفکری.
بابا 5 علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
درسته دقیقا همون بلایی که اصلاحچی ها سر ظریف آوردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
این تفکر مختص شما آدمای ایدئولوژی زده هست که انسان رو موجودی یا سیاه و یا سفید میبینین و خارج از اینا موجودیتش رو به رسمیت نمیشناسین. اگه رفتار کسی مطابق روش ومنش شما باشه انسان خوبیه و اگه نباشه موجود سیاهیه و قاعدتا مستوجب کیفر!
آقای مطهری تا جایی که نظراتش با واقعیت جامعه منطبقه و جهت گیریش مطابق وجدان عمومی اکثریت جامعه هست مورد استقبال عموم خواهد بود ولی در جایی که جهت گیریش خلاف این باشه طبیعیه که مردم اقبالی بهش نشون نخواهند داد.درک این خیلی سخت نیست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
ما که نفهمیدیم ایشون از کدوم صحبت روحانی خوشش نیومده؟ روحانی کجا گفته "... وظیفه نیروی انتظامی اجرای احکام قانون نیست.."؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
آقاي مطهري ، موضع خودتو مشخص كن . كاري نكن كه نه مخالفان دولت به شما راي بدن نه موافقان دولت. من به عنوان يكي از حاميان دولت اگر حتي اگر در ليست حاميان دولت هم باشيد با اين گونه موضع گيري ها به شما راي نميدم . درود بر روحاني
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
ولي رئيس جمهور گفت كه وظيفه نيروي انتظامي فقط اجراي قانون است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
آیا حق ما این بود که با بیش از 100 سال سابقه مشروطه خواهی و قانون خواهی بهترین نماینده ما همچین آدمی باشد که اصول اولیه اجرای قانون و مملکت داری را فهم نمی کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
جناب رئیس جمهور فرمودند وظیفه نیروی انتظامی اجرای اسلام و اجتهادنیست بلکه اجرای قانون است.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
"من به سخنان روحانی در خصوص وظیفه نیروی انتظامی اجرای احکام قانون نیست، "آقای روحانی گفتند پلیس حق اجتهاد ندارد و وظیفه پلیس اجرای قانون است ،مسلمأ حد وحدود حجاب و پوشش بایستی توسط علما و متخصصین و نهایتأ در قالب قانون مشخص گردد ونه اینکه هریک از افراد نیروی پلیس ویا افراد دیگر به سلیقه و تشخیص خودشان اقدام نمایند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
حدش که مشخص است اما همین هم پافشاری نمی شود و کسی هم حرفی نمیزند مگر وقتی که خیلی از حد بگذرد!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
ما هم واقعا از آقای روحانی انتظار نداشتیم. یه سیاستمدار که حقوقدان هم هست نباید اجازه بده ناراحتی و خشمش معلوم و واضح باشه.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
چه عجب یه حرف درس حسابی هم زد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
آقای مطهری عزیز، لطفا در ورطه "مخالفت با همه چیز" نیوفتید! که ارزش موضع گیری های گذشته تان هم از بین می رود.
حرفهای رییس جمهور حرف دل مردم بود. شما هم مثل قبل با مردم همراه باشید. والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
کدوم مردم؟50 خورده ای؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
بابا جان آقای مطهری عزیز
از شما دیگه بعیده
آقای روحانی اتفاقا حرفش کاملا درسته
چون اگر قانون ملاک باشه دیگه سلیقه ای نمیشه عمل کرد. ولی اگر اجرای احکام ملاک بشه یکی احساس تکلیف میکنه میاد توی خیابون مثل همین لباس شخصی ها اینها کارشون غیر قانونیه همه می دونیم اما می گن ما می خواهیم احکام اسلام جاری بشه ... و شد آنچه که شد در شیراز و مرقد امام و ...
سارا
France
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
از همون اول مطهری یک اصولگرا بوده و هس. من یکی هیچ وقت حس خوبی یهش نداشتم! امان از دست شما مردم که با یه مشت حرف احساساتی میشید و چرخش 180 درجه دارید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
چون اصولگرا بوده بهش حس خوبی نداشتی؟!!!
خداوند بي مكنت
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
سلام مطهر ي جان هنوز هم فكر ميكني بيچارگي اين ملت وارد شدن ساپرت است نه عزيزمن كارگر ي كه حقوق ان 850هزار تومان ماهانه است 400هزار تومان كرايه خانه ميدهد ودانشجوي دانشگاه ازاد دارد ومحصلي باكلاس اول دبيرستان تو بودي ميرفتي شلوار 100هزار توماني ميگرفتي يا اينكه همان ساپورت رااستفاده ميكردي يا اينكه كارگري كه ماهانه فقط 10روز كار گيرشميايد ان هم با ماهي 500تومان شما هم سر سيري با هم دعواداريد تا كلاهي كه سر ما گذاشته اند مبادا برداشته شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
آقای مطهری نظرات شما در همه موارد درست نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
دوستان فرارویی رو گیج کرده
این علی آقا مطهری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
هر فردی در نظرات خود دارای نکات مثبت و نکات منفی است و آقای مطهری جزو افرادی است که نکات مثبت تفکراتش بسیار بیشتر از نکات منفی وی است. گروهی قوانین اسلام را تنها و تنها در حجاب خلاصه میکنند و این تفکر از طرف مردم و به خصوص نسل جدید قابل پذیرش نیست. چگونه است که قوانین اسلام در باره ربا،اختلاس،پارتی بازی،کم فروشی و گران فروشی ،اعتیاد و غیره نادیده گرفته شود و تنها حجاب نشانده دین یک جامعه میتواند باشد؟
فریدون مودب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
نظر برخی دوستان در کامنت های گذاشته شده و رفتار جریان‌های اپوزیسیون و فتنه با مطهری، پیام روشنی برای این فرزند انقلاب دارد و آن این‌که تعریف و تمجیدهای اغراق‌آمیز این جماعت از وی در واقع تعریف از مطهری و شخصیت و توانایی و چهره متبسم وی نیست، بلکه تعریف و تمجید از اهداف و برنامه‌های خودشان است. بنابراین تا زمانی که احساس کنند مطهری یا هرکس دیگر در زمین مورد نظر آنها بازی می‌کند و با خواست و تمایل آنها منطبق است، محترم و شایان تحسین است و بهترین، ورزیده‌ترین و صادق‌ترین و تنها نماینده واقعی ملت می‌خوانند، اما به محض خروج از دایره خواست و اراده آنها، مطهری می‌شود کسی که نه‌تنها می‌توان، بلکه باید به او هر ناسزا و توهینی را روا داشت.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
یعنی چی این نظر که آقای مطهری موضعتو مشخص کن ؟ناشناس 7.51
ماایرانیا با همه دعوا داریمو درگیریم
مگه قراره موضعی داشته باشه مگه قرار حتما سمت حزب یا گروهی باشی تا بتونی تو این کشور حرف بزنی ؟
هر کسی به عنوان یک فردی تو این سرزمین حق صحبت کردن داره وهمچنین با یک صحبت دو صحبت در مورد کسی تصمیم گیری نکنید
اینکه خیلیا فکر میکنن بهتره بگم نتیجه گیری کردن که آقای مطهری
با اصلاح طلباست یا الان با این صحبت طرف اصولگراهارو گرفته مشکل خودشونه و تقصیر مطهری نیست . تا حالا فکر میکردیم که اگر بر خلاف حرف یه سری آقایون حرف بزنیم با توپو تشر مواجه میشیم الان متوجه شدیم بر خلاف نظر و عقیده مردم عزیز حرف بزنی باید موضعتو مشخص کنی وگرنه جوابت بی احترامی و بد بیراهه . مردم حزب بادی هستیم . خوبی آدمارو تنها با دیدن یک بدی ازشون فراموش میکنیم و دشمنی میکنیم .
اطمینان داشته باشید خیلی از اینایی که مهاجرت کردن بخاطر مشکلشون با دولت و نظام نبوده مشکلشون با مردم خودخواه و متعصب و مغرور ایران بوده .
سبز علی
Germany
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
آقای مطهری جزو افرادیست که هیچ وصله ای بهش نمی چسبه اون چیزی که فک میکنه درسته بیان میکنه جزو جناح خاصی نیست واز گفتن عقاید خود هیچ ترسی نداره به همین علت صاحبان قدرت از او بیم دارند شاید من وشما با موضعگیری سیاسی ویا عقیدتی او مخالف باشیم اما من فک میکنم برداشت صحیحی از دین دارد . اگر ایرادی هست در جای دگر است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
ببخشید اشتباهی منفی زدم.یه منفی کم کنید.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
یک نکته اساسی از دیدگاه من اصلاح طلب که به نظرمن ابتدا در مورد آیت الله هاشمی وسپس آقای مطهری مطرح است،این است که در طول این سال ها موضع گیری های خود رامستقل از صرف کلمه اصلاح طلبی یااصول گرایی مطرح کرده اند،حال ممکن است هرکدام از این جبهه ها، بخواهند این عزیزان را به سمت خود بیاورند اما ایشان دیدگاه های مستقل وواقع بینانه اسلامی دارند. مثلا می گویند آیت الله هاشمی درطول تاریخ تغییر کرده و این هاشمی آن فرد دهه 70 نیست، اما به نظر، ایشان همان فرد است که آن موقع اصلاح طلبان از ایشان گلایه داشتند و حالا اصولگرایان گله می کنند. در مورد آقای مطهری نیز همین گونه است.
احمد یاداور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
اقای مطهری انچه که بنظرشان حق بیاید میگویند .کاری با خوشایند این دسته واون دسته این جناح واون جناح نداره . خداوند خوشش بیاید مهم اخلاص در راه حق هست والبته که ما معصوم وبری از خطا نیستیم وکسی هم منکرش نیست واین یکی از شاخصه های اقای مطهریست وتا حالا هم الحق والانصاف نمره خیلی عالیی گرفته ونکته اخر دوستان کتاب جاذبه ودافعه علی (ع) نوشته استاد شهید مطهری را مطالعه کنند که در یک بخش ان نوشته (حضرت علی همانقدر که جاذبه داشت ومریدان وعاشقان فراوان در مقابل پسترین انسانها یی هم بودندکه نمونه اش ابن ملجم لعن ا...) بله از گفته های اقای مطهری هم شاید یک عده ساپورت پوش وبد حجاب خوششان نیاید ویا در دفاع از متهمین یک عده از این وریها خوششان نیایید ولی ما در زندگی نمیتونیم همه را راضی و تماما وسرتاسر جاذبه باشیم پیامبران وامامان هم اینطور با اونهمه وبخصوص با داشتن عصمت و بری از خطا ولی دشمنانی داشتن که منجر ب شهادتشان میشد ولی حقا همه به اخلاص وفراجناحی بودن ودر دفاع از حق اکثرا اقای مطهری را قبول دارندوقابل کتمان نیست
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
علی مطهری فقط علی مطهری است و بس.برای خوشایند من و شما حرف نمی زند. از آن چیزی که معتقد است درست است دفاع می کند.امیدوارم دوره بعد هم کاندیدای مجلس شود.من او را از اصلاح طلبها هم بیشتر دوست می دارم.انتخاب اول من ، دکتر علی مطهری است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
افرین اقای مطهری
ناشناس
United States of America
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
همه برای قبولاندن نظرشان از طرف مردم حرف میزنند و هیچکس نمیگوید این نظر شخصی من است معمولا ما همه دیکتاتور بزرگ شدیم و هرچه ما بگوییم نظر همه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
اشکال کار مسئولین این است که از اسلام ومردم استفاده ابزاری و جناحی می کنند واصلا به فکر مردم نیستند.
در ضمن وظیفه نیروی انتظامی حفظ آرامش جامعه است نه امر به معروف.