کاش به مشکلات معیشتی ما به دیده اغماض نگاه نکنند و صورت مساله را با عناوینی مانند مطالبات پاک نکنند
در ضمن لازم است همه مردم بدانند حداقل حقوق پرستار ها یک میلیون و هشتصد هزار تومان و حقوق کارمندان بانک های دولتی از اول اسفنذ 400 تا 850 هزار تومان افزایش یافت
بماند که سال اینده هم حقوقشان افزایش خواهد یافت
معلم ها انشالله اگر خدا بخواهد 14 درصد
باز هم معلم ها که خوش به حلشون زورشون میرسه بقیه کارمندا .....
رضا
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
رادر عزیز اگه این معلم ها نبودن الان شما نمی تونستی کارمند بشی و پشت میز بشینی ، فهمیدی ؟ بیسواد می موندی
ناشناس
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
پسر خوب اگه صدامون بلند بود دیگه چه غمی داشتیم.در ضمن نمره ات نوزده شده چون (حالشون رو غلط نوشتی!!!)
ناشناس
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
معلم ها دارن تلاش می کنند تا همون بقیه کارمند ها بشن
رضا
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
تا کسی یک چیزی میگه . فورا معلمین بهش حمله می کنن که این سوادو ما یادت دادیم. که خوب نیست اولا تنها وظیفه معلمها سوادآموزی است . و هیچ گربه ای هم محض رضای خدا موش نمیگیره. و حقوقش رو از بیت المال میگیرن . پس لطفا منت به سایر اقشار نباشد
ناشناس
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
آقای رضا چرا سفسطه میکنی حرف بدی نزد حالا ما بی سواد هستیم و میموندیم
اینکه شما میتونید اعتراض کنید و بعضی از مشاغل مارمندی نمیتونن مبحث دیگه ای حالا چون خودت معلم هستی این عکس العمل رو نشون میدی
فرشاد
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
خودتون با معلم مقایسه نکنید معلمی یکی از شغلهای سخت و مهم هر جامعه ای هست. شما پشت میز می شینی توو فرارو کامنت می زاری معلم فرهنگ و جامعه ایران رو می سازه
ناشناس
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
کاش استعفا بدهند هزاران دکترا وفوق لیسانس بیکار وتحصیلکرده در این مملکت هست که برا ماهی500تومن هم کار می کنند
آرمین
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
اگر امروز به داد آموزش و پرورش نرسید، فردا چندین برابر این هزینه را باید برای ساختن زندان و کلانتری و دادگاه و ...... خرج کنید.
معلمی که سر کلاس فکرش به قسط و قرض و غیره هستش ......
شروین بابصیرت
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
در این موقعیت حساس کنونی نباید آب به آسیاب دشمن ریخت
مرگ بر امریکا
مرگ بر اسرائیل
racist
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
کارمندان دیگه لازم نیست اعتراض کنند چون به قدر کافی غنی هستند
reza
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
برادر عزیز تر اگه کارمندا هم نبودن بابای شما پول جیبت نمیگذاشت بری مدرسه با سواد شی بعد بری پای تخته معلم شی!!!معلم های قدیم سرتاپاشون رو طلا بگیری که چون به معنای تمام فرهنگی بودن نه امروز که ختم بساز بفروشها ودلالا شدن و...
ناشناس
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آموزش پرورش فقط برای دولت خرج داره و کاملا نا کارآمده!
علی
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
من دارای دکترا از دانشگاه دولتی هستم و در آموزش و پرورش شاغلم. دو میلیون حقوقم است که با کسر مالیات و ... 1650 تومان می گیرم و هم کلاسی من با یک سال سابقه در دانشگاه 2900 می گیرد و تازه بیشتر از من هم تعطیلی دارد. چرا کسی به بیکاری آنها اعتراضی ندارد؟ آیا واقعا حق من همین است؟
اگه ناراحت هستند استعفا بدن مثل ما بیان تو کار خصوصی تا ما بریم به جاشون کار کنیم.ی فرهنگی همه میدانند که هر مقدار هم که حقوق دریافت کنه در مقابل زحماتش کمهف ولی همون امنیت شغلیش به ی دنیا می ارزه
ناشناس
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
اینان نه برای خود که به فکر دیگران هستند و آنچه که در خشت گلین میبینند دیگران درآیینه نمیبینند
ناشناس محترم درسته حقوقمون کمه ولی لحن نوشته شما توهین آمیزه.بنده با رتبه 1700اومدم معلم شدم و شما نباید فکر کنی که همه چیز با معیار پول اندازه گیری میشه
پسر شیک پوش
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ناشناس 14.23لطفا یکبار مطالبت را بخوان بعد ادعا بکن...
رضا
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
دوست من کار فرهنگی کار هر کسی نیست .درک وقدرت تشخیص برخورد و روانشناسی می خواد .
racist
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
اگه همین معلمها نبودند جنابعالی حتی نمی تونستی دسته چک هاتو راست و ریس کنی عمو
ناشناس
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
راست میگخ بخدا و این فرهنگیا خیلی پرو شدن .نصف سال تعطیل با حقوق و مزایا بعدش هم کلی پول کلاسهای خصوصی میگرن
باسلام اینکه معلمان یکی ازباارزش ترین قشر جامعه است دراین شکی نیست اما ای کاش مقایسه ای با سایر کارمندان هم می شد سه ماه تابستان تعطیل / 15روز نوروز تعطیل و... سایر روزها هم که 24ساعت موظفی دارند وبقیه هفته تعطیل
معلم
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
این نشد منطق ...من معلم بعلت کمی حقوق منزلتم را زیر پا بگذارم دنبال شغل کاذب در اوقات تعطیلی بروم....یادنبال مطالعه ودانش افزایی در راستای شغلی خود بروم...
یه معلم
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
حاضرم 2 برابر یه کارمند معمولی کار کنم از تدریس هم خسته نمی شم، حاضرم تابستات و زمستان و هر روز 12 ساعت کارکنم اما ...
اما شب عیدی شرمنده زن و بچه م نشم
بتونم حداقل امکانات رو براشون فراهم کنم نه اینکه برای بچه هام لباس از دستفروش بخرم...
وقتی معلم معلم نباشه از جامعه توقع پیشرفت و سازندگی نکنید
ناشناس
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
دوست عزيز .
معلم ها در همون دوران نه ماه كاري اندازه كارمندان ديگر زحمت مي كشند.
در ضمن تصحيح اوراق و آماده كردن سوال و ديگر امور آموزشي در ساعات غير از ساعات مدرسه صورت مي گيرد.
نمي گويم همه ، ولي مطمئن باشيد اكثر معلمها براي تعالي دانش آموزان تلاشي صادقانه دارند.
ارباب رجوع
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
بقیه ادارات هر روز تعطیل هستند یک کار نیم ساعتی در ده ماه انجام نمی شود اگر نروی در اتاق کارمندان
ناصر
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
باسلام دوست عزیز فقط تعطیلات 3ماه و15 روز عید رو میبینی اما فشار واسترس کار را که باید با حداقل 30نفر در ان واحد سروکار داشته باشه نمی بینی دوم 5ساعت کار مفید را هم نمی بینی
ناشناس
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ناشناس جان اولا در تمام دنیا مدارس تابستانها تعطیله و اتفاقا بسیاری از کشورها برای اینکه معلماشون انرژی بیشتری برای سال بعد بگیرند در تابستونها اونا رو به تورهای گردشگری میبرن دوما اکثر معلما حاضرن کل تابستون هم مدرسه برن به شرطی که از نظر مالی تامین باشن
معلم بازنشسته
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
دوست گرامی این ذهنیت غلطی استکه درجامه رواج دارد از روی ناآگاهی است دانش آموزکه ماشین نیست سالی 12ماه درس بخواند اساتید دانشگاه هفته ای 12ساعت تدریس دارندفراگیر ی مظالب درسی زمان بر ظاقت فرساست
شهرام صیافی
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ایادر روزای تعطیل بره کار کنه تعطیلی معلم به قوانین ومقررات اموزشوپرورش مربوط میشه درضمن روزهای تعطیل نیز کلاسهای ضمن خدمت برگزار میشه باید خاطر نشان کرد ازدور نمیشه قضاوت کرد
احمدی
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
کارمندان سایر ادارات (بجز تعداد کمی مثل تحویلداران بانکها) همیشه بیکارند و کاری ندارند و اضافه کار هم میگیرند.
عباس
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
تو فکر میکنی معلمی ساده است پس چرا معلم نشدی ؟ من میگم چون معلمی لیاقت می خواهد شجاعت می خواهد . دردسر برخورد با 20 ، 30 شاگرد با اخلاقیات مختلف بتوان آنها را بدون هیچگونه تبعیضی آموزش داد و تربیت کرد لازم است که 13 روز در ایام عید یا 3 ماه تابستان تعطیل باشه . تو فقط تعطیلی را دیدی !!!! بیا اگر 10 دقیقه دانش آموزان کلاس را کنترل کردی و توانستی یک نکته آموزشی و تربیتی را به آنان آموزش دادی من 13 روز عید و تابستان جایی که کار می کنی کار میکنم تو برو استراحت کن . پیام بده .
ناشناس
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
مطمئنا شما معلم نیستید که این حرف رو میزنید. معلم برای یک ساعت تدریس باید چندین ساعت برای آماده سازی شرایط تدریس در خارج از مدرسه وقت صرف کند. برای این نظر سطحی و نسنجیده متاسفم.
محمد
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
دوست عزیز
آیا می دانی ساعت مفید کاری کارمندان 22 دقیقه اعلام شده
بیا با انصاف باشیم و فرض کنیم این ساعت کاری 2.5 ساعت در روزه (؟؟؟) و مقایسه کنیم
ساعت کاری کارمند معمولی = 365(روز سال)-30(مرخصی)-52(جمعه)-6(عید)= 277 روزضربدر 2.5=692.5 ساعت کار مفید
اگر در 4 روز کاری معلمان کار مفید آنها را 4.5 ساعت فرض کنیم
ساعت کاری معلمان = 365(روز سال)-90(روز تابستان)-(2*52)(پنج شنبه و جمعه)-13(عید)=158 روز ضربدر 4.5 = 711 ساعت کار مفید + فرسایش در کلاس
حالا مسئولان بگویند معلم تابستان تعطیله تا در ذهن مردم و جامعه حقوق کم معلمان را توجیه کنند : آه و افسوس
بماند من معلم ریاضی برای آماده کردن تدریس ، طرح و تصحیح اوراق ماهی حداقل 30 ساعت در منزل وقت صرف می کنم
یعنی حداقل 9(ماه) × 30 = 270 ساعت باید به عدد قبل اضافه کنم که نکردم و . . .
معلم ریاضی جوانی هستم علاقه مند به تدریس و هدایت کردن بچه های این مرز و بوم
اما الان ارشد عمران میخونم به امید اینکه در آینده برای شرمنده نشدن در برابر زن و بچه ، مجبور به مسافر کشی یا . . . نشم
اما دلم میسوزه چون می بینم علی رغم عشق به معلمی ، این اشتیاق سال به سال افت می کنه و کسی نیست به فکر علم و دانش آموزان این مملکت باشه
ا
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
سلام
خوب كارمنداي ديگه هم اگه ناراضي هستند اعتراض كنند.
چرا فقط تعطيلي ها را مي بينيد اونم بگيد كه يه معلم با 30 يا حداقل 20 نفر دانش آموز لوس بايد پنج ساعت در روز سرو كله بزنه و يه تو هم نبايد به اين دانش آموز بگه ، به خدا راست ميگم امروز رفتم كلاس اول از بوي بدي كه مي اومد داخل كلاس يه دقيقه هم نتونستم تحمل كنم معلم كلاس اول مي گفت اينها بچه انند نمي تونند خودشونا كنترل كنند هرروز و هر ساعت ما اين بو را بايد تحمل كنيم . خيلي چيزهاي ديگه با اين نظام جديد ي كه اومده تو آموزش و پرورش هست مثلا كلاس چهارم تا الان سه بار ريز نمرات نوبت اول را عوض كرده الان ميگن بايد دروس را به صورت توصيفي براي همه دانش آموزان نوشته شود.........
يه كارمند قراردادي
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
جناب یه معلم
همه ما كارمندا شرمنده زن و بچمون هستيم شب عيد و شبهاي ديگر و تازه مثل شما سيزده روز عيد رو نميتونيم بريم اينور و اونور بچرخيم.
شمادروغگويي.
اگه راست ميگي و عرضه ميخواي از خودت نشون بدي اون سيزده روز رو يه هفتش رو به جاي چرخيدن اينور اونور به دانش افزايي بپرداز.
يا وقتي از مدرسه برميگردي شبي يه ساعت مطالعه كن و به دانش افزايي بپرداز به جاي اينكه بياي و كامنت بذاري.
شهروند
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
بقیه کارمندان سرکار میروند ولی کار نمی کنند مثل اکثر دانشاموزان که سر کلاس می ایند ولی از درسخوندن خبری نیست ولی معلم باید از اولین لحظه شروع کلاس تا پایان با تمام توان در اختیار کلاس باشد
racist
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
هیچ می فهمی همون 9 ماه به اندازه 24 ماه حضرتعالی زحمت می کشند، شما یک بچه خونت داری نمی تونی از پسش بر بیای
دولت تدبیر و امید !!!! و البته چاخان .خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خوب خودتون بهش رای دادین پس باید تاوان بدین.
ناشناس
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
ناشناس 14:36 آخه وقتی برف یا خاک میاد فکر می کنی برای رفاه حال معلم مدرسه را تعطیل می کنند یا برای داش آموزان / ضمنا شما وقتی دانش آموز بودی می توانستی 12 سال بدون تعطیلی تابستان بصورت یکنواخت درس بخوانی
ناشناس
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
معلم ها فقط در همین دولت اجازه ی اعتراض دارند هرچند هزاران مشکل و افسارگسیختگی از دولت قبل به ارث برده است .در دولت قبل با آن همه پول نفت و بریز و بپاش جرئت اعتراض نداشتند باز هم گلی به جمال همین دولت.
از 4 شنبه سوری تا آخر فروردین تعطیلن
برف میاد تعطیلن
هوا آلوده میشه تعطیلن
3 ماه تابستون تعطیلن
...
بازم افزایش حقوق می خوان؟
ناشناس
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
مگر تعطیلی هم شد پول پس خوش به حال کسی که بیکار و هروز تعطیل است
ناشناس
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
تازه بیشترشون کلاس خصوصی میذارن ساعتی خدا تومن...
ناشناس
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
اونوقت در طول مدت کلاس باید بچه های لوس و ننر و زبان دراز شما را تحمل کنند..............
ناشناس
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
این آقاوامثال ایشون بایدبدانندکه اولا"ساعت کارمفیدیک معلم دریک سال ازسایرکارمندان که به ظاهرزمان بیشتری درمحل کارحضوردارندخیلی بیشتراست ثانیا"درتمامی دنیاساعت کاری معلمان به همین شکل حتی کمتراست درحالی که حقوقشان ازسایراقشاربیشتراست ودربعضی کشورهابالاترین حقوق رامعلمان دریافت می کنندثالثا"آیاارزش کاریک معلم باکارسایرارگانهایکی است؟رابعا"مگرتعطیلی مدرسه دست خودمعلمه خوب دولت می تواند سه ماه تابستان رابه معلمان کاربدهدتابیکارنباشندخامسا"همه مامی دانیم که خیلی ازمشاغلی هستندکه ساعت کارشان کمترازمعلماست اماحقوق چندین برابرمعلمان دریافت می کنندو...
کارمند
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
وقتی حقوق کم باشه .
کل سال هم تعطیلی باشه .چه فایده
ناشناس
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
بیخودی تحصن کردن:
حقیوقشون تا پنجم تموم شده
برای بچه و خودشون نمتونن لباس بخرن
تابستون میرن کلاس،ورقه تصحیح می کنن بعدا یک چهارم از حق الزحمه شونا شاید اسفند بدن
سه سال یه دفعه نمی تونن برن مسافرت اونم دوباره تو کلاسهای مدرسه
دانش آموزاشون که مستخدم سایر ادارات شدن دو سه برابر بیشتر از اونا حقوق میگیرن
دانش آموزاشون براشون چاقو می کشن و می کشنشون..
کارکنان محترم شرکت نفت نصف سال تعطیلن ویه ماه هم مرخصی دارن+حق جمعه کاری و هزار تا حق دیگه...
کارکنان محترم سایر اداراتم وقتی برف میاد تاخیر دارن و وقتی هوا آلودس تعطیلن و هروقتم دلشون بخوا میرن مرخصی
و...
ناشناس محترم که خودتا به خواب زدی... بیدار شو. این وضعیت ادامه پیدا کنه شناسایی میشی!
ناشناس
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
به فرض که تعطیل باشن. خورد و خوراک و پوشاکشونم تعطیله؟
روحيت
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
دوست عزيز
اگه شما يه كم مطالعه داشته باشي و از روانشناسي مطلع باشي متوجه خواهي شد كه اين تعطيلي ها صرفا به خاطر دانش آموزان و مسائل آموزشي و روانشناسيه وگرنه اينها دلشون به حال معلمين نميسوزه ، در ضمن من به عنوان يك معلم حاضرم تابستونها هم درس بدم اما در عوض مزاياي من هم بيشتر بشه
در ضمن ، خداييش اگه خود شما اين همه تعطيلي داشته باشي اما پولي واسه تفريح و مسافرت نداشته باشي و همش شرمنده زن و بچه هات باشي ارزشي داره ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
یک ساعت تدریس برابر کل عمر امثال تو است تا کور شود هر آن که نبیند
شهروند
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
برای این که شما و جامعه را از خواب زمستانی وجهل بیدار کنند و ریشه تبیعض را از بین ببرند برای این که بگویند اموزش پروش ومعلم مصرف کننده نیست بلکه تولید کننده است
ناشناس
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
برای اینکه از دست عده ی کثیری از دانش آموزان که نه تربیت خانوادگی درست دارند و نه روان سالم ودارای بیشمار مشکلات عدیده رنگارنگ که توی پدرو مادر آن ها را نمی بینی دیوانه نشوند متوجه شدی یا بازم بگم
معلم بازنشسته
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
دوست گرامی شندرقاز حقوق معلمی راشماهم نمی توانی ببینی ذور وبرت رانگاه کن یک مشت دلال چطور این جامعه را تاراج می کنند تامین معیشت حق تمامی افرادجامعه است یکمی بیشترمطالعه کن مثل بیسواذ ها وافرادناآگاه به مسله نگاه نکن
رضا
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
برادر عزیز اگه این معلم ها نبودن الان شما نمی تونستی کارمند بشی و پشت میز بشینی ، فهمیدی ؟ بیسواد می موندی
سام
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
درس میگی بیکار میشینین تو اداره کنتور اضافه کاری براتون می اندازه.با یک بچه تون تو خونه نمی تونین از پسش در بیایین ولی معلم......
مهرداد صیافی
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
اگه بقول شما می فرمایید هراتفاقی می افته معلما تعطیلند باید گفت که نظام اموزشی تصمیمی که میگیرند برای مقاطع ابتدایی هستش یعنی این مقطع ابتدایی اسیب پذیرتراست دیگر اینکه شما لطف بفرمایید یک قوانین ومقررات جدیدی برای تصویب به قویه مقننه طرح نمایید
ناشناس
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
آقا رضا منطقی صحبت کن. شما خودتم معلم داشتی. من معلم نیستم اما علاقه دارم و خصوصی هم رایگان درس دادم. هر کسی هم که تا درس داد معلم نمیشه عزیز
معلم
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
اینها معلم را قبول ندارند که فرهنگ و آینده جامعه را متحول می کند. شبکه3 جمهوری اسلامی یک فیلم آمریکایی سینمایی را نشان می داد که یک خانواده قیومیت یک فرزند طلاق را بر عهده می گیرد تا از درس دوره متوسطه اش عقب نماند و بتواند وارد دانشگاه دلخواه شود. اگر آمریکا، مادر اقتصاد و سیاست و مادر علوم است از نگاه و توجه عملی به آموزش و پرورش در مقاطع تحصیلی ناشی شده است و بس.
اگر دولت احمدي نژادنيروهاي انتظامي امنيتي به جرم اغتشاش واخلال در امنيت كشور دستگير وروانه زندان مي شدند ولي در اين دولت از طرف اين نيرو بلكه ترغيب وتشويق هم مي شوند تا دولت را تضعيف وبي لياقت معرفي كنندكه نمي تواند مشكلات اين قشر زحمت كش را حل كند
کلا تو هفته سه روز درس میدن یا تا نصف روز تو مدرسه هستن و 15 روز عید تعطیل هستن وسه ماه سال تعطیل هستن و پنجشنبه سرکار نمی رن و حقوقشون از کارمندا بیشتره تازه تحصن میکنن، کارمندا کارگرا پس چه گناهی دارن؟؟؟؟
ناشناس
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
چرا با کارمند مقایسه میکنی. بعضی کارمندها هم از معلم ها راحت ترند
پسر شیک پوش
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
saber...کاملا تعطیلی.دیگران هم باید به حق و حقوقشون برسند.حتی شما
علی
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
شماها تو خونه نمی تونید حتی با یک بچه اونهم بچه خودتون سر و کله بزنید...ادعای پوچ داریذ
طرفدار معلم
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
دوست عزیز اون فشاری که معلم توی مدرسه و سر کلاس تحمل میکنه و به سلامتیه خودش ضرر میزنه و نمیبینی ؟
فقط یه چیز افتاده تو دهنتون هی میگید تعطیلیه تابستون و عید ؟
چشماتونو باز کنید یه معلم در روز 8 ساعت کار میکنه تقریبا سر هر کلاس 30 نفرو تحمل میکنه ...
تو عید همش فکرش پیش اینه که نکنه کتابو تموم نکنه ..
تابستون باید به خاطر بچه های شما که نتونستن 10 بگیرن باید بره مدرسه ..
لطفا بفهمید چی میگید !!!!!
چند بار باید درسو تکرار کنه ..
ناشناس
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
چه ربطی داره ؟ شما هم تحصن کن/ مگر معلم ها جلوی تحصن شما را گرفته اند اصلا شما اگر خیلی ناراحتی برو سرت را بکوب به دیوار ما هم برات کامنت می گذاریم
ناشناس
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
خیلی زور اومده بهتون معلم ها تعطیلات دارن تعطیلات واسه اینه از دست بچه های امثال شما نجات پیدا کنن واقعا که نباید واسه بچه های شما آدم های نمک نشناس تره هم خرد کرد چون حقتونه بی سواد بمونید سواد به درد امثال شما نمیخوره معلم هر چی نداشته باشه شعور داره که متاسفانه شما ندارین نوش جونتون تعطیلاتتون حالشو ببزین دل سوزی بی خودی هم نکنین واسه این ملت
ناشناس
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
من واقعا تعجب میکنم چون شما نمیتونید حقتونو بگیرید معلم ها هم باید سکوت کنند چرا این همه ما ایرانی ها بد شدیم! همه باید پشت هم باشیم چرا شما که کارمند یا کارگر هستید تجمع نمیکنید که معلم ها هم در این تجمع کمکتون کنند؟
ناشناس
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
والا تا جایی که من دیدم حقوق اکثر کارمندا بیشتر از معلماست. دوم اینکه این کارمندایی که شما میگید خدا وکیلی چند ساعت یا دقیقه در روز کار میکنند؟ سوم اینکه بنظر شما ساعت 7:30 تا 14 کجاش اضافه کاریه که بیشتر کارمندا میگیرن؟ (البته کارمندای زحمتکشی هم داریم که قضیش فرق میکنه)
امروز که بحث فرهنگ در کشور مطرحه بهترین فرصت بود دولت محترم تدبیری می اندیشید و وضعیت اقتصادی فرهنگیان گرامی رو ترمیم میکرد. باور کنید این لازمه چراکه با وجود این تورم افزاینده و حقوق ثابت گذران رندگی خیلی سخته. البته بازنشستگان فرهنگی نیز وضعی بدتر از آنها دارند.
اگر شما ها حاضرید تابستونا و عید بچه هاتون بفرستید مدرسه ما معلمها هم میریم مدرسه. ترسی نیست.
ولی بدونید که این معلمها هستن که آینده هر کسی رو میسازن. این قدر به حقوق ناچیز ما حسادت نکنید.
ناشناس
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
تو وظيفته كه درقبال پولي كه ميگيري بچه ها رو درست تربيت كني.
سلام. از نظراتون ممنون. خیلیا تو خونه تحمل دو سه تا بچشونو ندارن اونوقت معلم با اون همه صبوریو با بقیه مشاغل مقایسه میکنین؟ واقعا متاسفم برا طرز فکرتون. یه معلم باید از همه نظر خاطرش جمع باشه تا بتونه بچه هاتونو خوب پرورش بده نه با هزارو یک دغدغه سرکلاس درس حاظر شه. من معلم که از عهده ی نیازهای چه عاطفی چه مالی فرزندم بر نمیام و توی روش شرمنده ام و مجبورم شغل دوم داشته باشم چجوری باید برم سرکلاس به بچه عا بگم علم بهتر است. کاری که ما انجام میدیم از نظر صرف انرژی مساوی با کارکردن یه کارگره. هیچ وقت شغل مارو با مشاغل دیگه مقایسه نکنین چون ما با روح و جسم فرزندان شما سر و کار داریم.
ناشناس
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
نزن اين حرفا رو.
بچه ها كه ميان سر كلاس اينقدر درگير درس و مشق هستن كه اصلا وقتي واسه شيطنت ندارن. اما توي منزل جا واسه شيطنتشون زياده.
پس تو بايد روي خودت كار كني
سیدمحمد
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
عذر می خوام، ولی شما که نمیدونی حاضر با "ض" نوشته میشه نه با "ظ" چطور معلم شدی؟!
من هم موافق رسيدگي بيشتر به فرهنگيان هستم اما چرا آموزش و پرورش اقدام به راه اندازي كارهاي جانبي براي معلم ها نمي كنه چرا 3 ماه تابستان را آنها را رها مي كنند؟ چرا تعطيلات نوروز هيچ كاري نمي كنند؟
چرا معلمها بروز نيستند ؟
ناشناس
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
اول شما بگید که شغل شریفتون چیه؟ بعد وارد بحث بشید. تا جواب منطقی هم بگیرید.
به نظر می رسد آموزش و پرورش قوی و عقل گرا به درد نظام ما نمی خوره !
معلم ذلیل و تعلیم و تربیت بی بر نامه و آرزوی سالها پیش مسئولین محترم بود و به حمد ا... محقق شد
مگه استادان دانشگاه سه ماهذتابستان و عید نوروز و...تعطیل نیستند؟؟؟
پس چرا در هنگام مقایسه حقوق دو مدرک مشابه ;شاغل دروزارت علوم 4برابر شاغل درآموزش وپرورش میگیره؟؟؟
حالا کارمندان وزارت امورخارجه و وزارت دادگستری و... به کنار
ناشناس
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
طرف شده استاد دانشگاه. البته همه هم استاد نیستن. در ضمن اساتید تمام وقت و نیمه وقت. یکم اطلاعاتت بالاتر ببر
آدم بی سواد. ونادان نسبت به معلم تنگ نظره برید با دیگر کشورها مقایسه کنید یا حداقل با سابق ببینید حق داریم یا نه ببینید به نسبت هر کشوری که بیشتر پیشرفته است وضع معلماش بهتره فقط آدم نادان که نمی تواند تاثیر معلم رو بر تمام جنبه های جامعه ببیند
استادای دانشگاه هم تابستون و عید تعطیلن .پس چرا حقوق اونها مثل معلمها نیست.معلما هم حق زندگی دارن .حاضرم تابستونم برم سر کار ولی حقوق درست و حسابی بگیرم
ناشناس
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
یعنی یک نفر که شب و روز درس خونده تا شده دکترای برق رو با کسی که تو تربیت معلم خوش گذرونده یکی میدونی؟
اينكه جايگاه معلم بالاست حرفي نيست ولي انصاف هم خوب چيزه خواهشنا خودشان را با كارمندان و كارگران كه تحصيلات دارند مقايسه كنند يعني معلم ها كار ميكنند بقيه بيكارند با توجه به ساعت كاري .....ي كم منصف باشيم فقط جايگاه خودتان را نگاه نكنيد بقيه هم آدمند و شرايط كشور و قيمت نفت و ......
پسر شیک پوش
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ناشناس ...شما بابا بزرگیییییددددددد؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
اینقدر دلسوزی واسه دولت نگران پول نفتو واینایی میخوای حقوق نگیر چند ماه یک کمکی به دولت کرده باشی!!!!!
متاسفم براي زاويه ديد عموم مردم ايران براي كساني كه آنها را دانا كرده اند،علم آموخته اند. كاش تمام تعطيلي ها رو براي معلم كلاس تشكيل بدن ببينيم كي ضرر مي كنه منه معلم يا شما؟ هر تعطيلي تير است بر قلب معلم و جشني است براي ديگران، شما با پولتون مسافرت مي ريد ما با پاي پياده در تعطيلات به خونه بر مي گرديم! بس كنجه خانه شرمنده ي زن و فرزنديم...نا نداريم بيرون هم بريم چرا كه به بقال سر كوچه بدهكاريم... متاسفم براي تفكري كه بر شما غالب شده...
سلام. این معلمای بینوا اگه با برف وغیره تعطیل میشن این تعطیلی بخاطر بچه کوچک من وشماست نه بخاطر خودشون.بی انصاف نباشیم این مهندس و دکتری که مشغول خدمت به مردمند تربیت شده ی همین معلمهایند حقش نیست که حقوقشان از آنها کمتر باشه حالا به اندازه اونها نیست لا اقل اینقدر هم نباشه که برن دنبال شغلهای کاذب که در شانشان نیست. انشالله خدا به دولت محترم بده اونا هم به همه کارمندان وتمامی ملت برسونن.
باسلام محضر همه ى دوستان نظر دهنده . تعطيلى هايى که مد نظرتان هست به اقتضاى شرايط محيطى است ما حاضريم منزلت وشأنمان حفظ بشه در عوض جمعه ها هم ميريم سرکار.
متاسفم برای برای اون جامعه ای که هنوز هستند افرادی که می گویند معلم سه ماه تابستان,عید,تعطیله.تویی که داری این حرفو میزنی وقتی میآیی خونه لم میدی معلم داره مطالعه می کنه,سوال طرح میکنه,برگه تصحیح میکنه.توکه نمی تونی یه دونه بچه ات توخونه کنترل کنی,اون معلم با ۳۵تابچه مثل فرزندت توکلاس درس داره جونی اش رو می ذاره.وااسفا ازجامعه ای که مردمشان امثال تو باشند.
ای ناشناسی که تعطیلات معلمان را می بینی تعطیلات برای دانشگاهها نیز هست در ثانی تو آنقدر حسودو تنبلی که تعطیلات برای تو آرزوست و مقام معلم را با تعطیلات می سنجی بچه تو باید آنقدر بدون معلم بماند که یک معتاد در کوچه وبازار به گدایی بپردازد
معلمی سخته برادر. تو روزی 3 ساعت با بچه خودت سر و کله میزنی خسته میشی. بیچاره معلم با 30 تا بچه( بچه دیگران که تا بگی بالا چشت ابروست کلی گرفتاری درست می شه) روزی 7 ساعت. کلاه خودت رو قاضی کن. تعطیلات نوش جونتون. من معلم نیستم ولی دست تمام معلمان رو می بوسم. خوش به حالتون حقوقتون و درآمدتون پاک و حلاله.
مگه استادان دانشگاه سه ماهذتابستان و عید نوروز و...تعطیل نیستند؟؟؟
پس چرا در هنگام مقایسه حقوق دو مدرک مشابه ;شاغل دروزارت علوم 4برابر شاغل درآموزش وپرورش میگیره؟؟؟
حالا کارمندان وزارت امورخارجه و وزارت دادگستری و... به کنار
دوستاني كه فرمودند معلمها دايم تعطيلند يا 24 ساعت در هفته كار ميكنند خدمتشون عرض كنم من فرزند 2 فرهنگي هستم اسنطور كه شما فكر ميكنيد نيست.تا اونجايي كه ياد دارم مامانم هميشه در منزل يا در حال خوندن درسي بود كه فرداش قرار بود آموزش بده يا در حال تصحيح كردن ورقه.
مگر میشود در یک جامعه یک بام ودوهوا باشه آنهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی لطفا یک کارمند بانک را بایک معلم مقایسه کنید حساب وکتاب دستتان می آِد. مسله فقیر نیست بلکه فرق است .
متاسفانه دید کلیت جامعه از جمله حاکمیت و دولتها این بوده که چون تعطیلات معلمها زیاد است وآموزش وپرورش مصرفی است باید تغییری در معیشت معلمها نباید ایجاد شود....غافل از اینکه مشکلات متعدد جامعه کنونی ما از قبیل مصرف گرایی-آلودگی محیط زیست-دروغ -ریا-سرقت-سست شدن بنیاد خانواده-فساد اخلاقی-اعتیاد....ریشه درفقر فرهنگی وآموزشی بچه های این سرزمین دارد.
ما شیراز زندگی میکنیم پسرم دبیرستان نمونه دولتی میره تا حالا چند بار معلمهای مدرسشون اعتصاب کردن در حالی که بیشتر درساشون رو عقبن معلمهاشون هر روز قهر میکنن و درس نمیدن با این حساب اون حقوق اندکی هم که میگیرن حرومه...
محمد
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
این حساب و کتاب رو واسه ی خودت نگهدار .
حرام و حلال ما رو هم شما مشخص نمی کنین.
مشکلات ما حل نشه از این به بعد تمام بچه هاتون رو بیسواد بارمیاریم.
یک معلم
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ولی محترم دانش آموز.ما هم بخاطر خودمون و هم بخاطر دانش آموزمون این کار رو انجام می دهیم.اینقدر کوته بین نباشید.اگر این کلام منطقی است،پس هیچ کس نباید آمپول بزنه چون دردش میگیره.ولی درد مقدمه ای برای سلامتی کامل هست.
امیدواریم که دولت تدبیر وامید توجهی به معیشت ما باز نشستگان هم داشته باشد که باسیلی صورتمان را سرخ می کنیم نه اینکه خانم عطاران را به خاطر این جمله در مشد گفتند که اگر قانون نظام هماهنگ تا پایان سال کامل اجرا شود وحقوق بازنشستگان دو برابر میشود او را همان شب برکنار نمودند.
من معلم نیستم ولی به دلیل اینکه همسرم دبیر است از وضعیت این صنف مطلعم.دوستانی که راجع به ساعت کار معلمان اظهار نظر کرده اند خوب است توجه کنند که کار معلمان فقط ساعات موظف کلاس نیست. مطالعه مستمر و طراحی سوال و تصحیح اوراق و از این قبیل کارها هم هست که در خانه انجام میشود. با کمی انصاف لطفا کار معلمی را با کار بعضی دیگر از مناصب اداری مقایسه بفرمایید متوجه خواهید شد که دریافتی معلمان بسیار ناچیز است.
ناشناس
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
اگر هر کسی در هر قشری مطالعه داشت، که وضعمون خوب بود. در ضمن خیلی ها در منزل هم به برخی کارهاشون میرسن
ما معلما حاضريم همه ى تعطيلى هامون مثل کارمنداى ديگه باشه و حقوقمون و مزايا و پاداش ها و وام هامون هم مثل بقيه کارمندا, اينقدر نگين تعطيلى مگه ما تعطيل کرديم, در ضمن اگر هم تعطيلى هست روزهاى کارى چند برابر بقيه کارمندا زمان مفيد کارى مون هست که حساب کنى در سال از همهچشون بيشتر کار مى کنيم
واقعا باید تاسف خورد به جامعه ای که شان و مقام و منزلت معلم رو نمیدونه و تاسف خورد برای پدر و مادرهایی که این بی فرهنگی رو به بچه هاشونم یاد میدن و با این کار نه فقط معلم بلکه ارزش انسان و علم و احترام به بزرگتر رو از بین میبرن و از چنین جامعه ای و چنین فرزندانی نمیتوان انتظار داشت که فردای روز احترام پدر و مادر رو نگه دارن.
متاسفم برای کسانی که فکر میکنند کمیت و کیفیت به تعطیل بودن یا نبودن مدارس است.کاش درصد فکرمان به جایی میرسید که درک میکردیم که معلم در تعطیلات هم معلم است وهمانگونه مربی افکار فرزندانمان در خانه دوم ایشان.آقایان لطفا از روی شکم سیری و بی دردی اظهار نظر نفرمایید مگرتحت فشار هستید حمایت که نمی کنید حداقل سکوت کنید کار مشکلی نیست.
سلام متاسفانه عده ای نادان هر وقت سخن از حق معلم میشه پای تعطیلات الودگی و برف و تابستون رو میکشن وسط
ایا شما دوست داری روز برفی پای بچه ات تو راه مدرسه بشکنه ؟ یا وقتی هوا الوده ست بیاد بیرون نفس بکشه
ایا انتظار داری مدرسه تعطیل بشه ولی معلما بخاطر اینکه شما خوشت نمیاد بیان مدرسه درو دیوار رو تماشا کنن
عقل و شعور هم چیز خوبیه بهتره بجای جبهه گیری, تو کاری که مربوط به شما نیست دخالت نکنید.
سیدمحمد
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
اصل حرف شما کاملا" درسته ، اما به کامنت شما منفی دادم چون یک معلم نباید با این لحن صحبت کنه.
خوشم میاد ازونور نظر میدین همینجوری من معاونم اندازه بقیه کارمندا میرم سرکار تازشم همش شیفت مخالف جلسه و همایش و نماز جمعه و انواع اقسام جلسات ولی دریق از یه اضافه کار خدا میدونه دوماهه مسابقات فرهنگیه شیف مخالف میریم شیفت خودمونم حالا کارمندای دیگه برا راه رفتنشونم پاداش میگیرن
من به عنوان یک دانش آموز سالهای دور خاک پای معلمان دلسوز رو توتیای چشمم می کنم
چرا دولت به این انبوه فرهیخته ترین قشر جامعه کم توجهی می کند؟؟
مسولین به هوش باشید.
لااقل اگر سودای ماندن در سیاست هم دارید بهوش باشید
آموزگار
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
زنده باشی عزیز دل ، سرافرازی ، سعادت و سلامتی را در همه حال برایت آرزومندم
ميدونيد چرا بچه ها بي سوادند و عصبي ؟ ميدونيد اين بچه ها آينده اين مملكتند؟ معلم افسرده و ناراحت و مريض دانش آموز مريض تحويل جامعه مي ده خواهش مي كنم حرفه معلمي را با كارمندي مقايسه نكنيد .معلم ها منزلت ، آرامش و سلامت مي خواهند اين به نفع همه است.طبق قانون معلم ها در سه ماه تابستان بايد آموزش ببينند تا براي اول مهر آماده باشند. اينكه آنها رها مي شند مقصر نيستند چون آموزش برا دولت هزينه داره
جامعه ی ارزشمند به تمام اقشارش اهمیت می دهد. اما آموزش و پرورش متاسفانه محلی برای فرسایش عومل درونی ( فکر پوسیده دفتر تالیف و کتابهایی که انگیزه را از معلم و دانش آموز می گیرد) و از بیرون حقوق فردی و اجتماعی از بین رفته معلم. راستی کدام انگیزه؟ کلاسهایی با میانگین 30 نفر هنوز در قلب تهران که گاهی والدین در مقایسه، خدا را به داد ما می خوانند! نظام اجتماعی که عملا ثروت را بهتر از علم تفهیم کرده و هنوز با سونامی دکترا در جامعه و رسیدن آن به آموزش پرورش، همکاران بی تجربه تر اما با مدرک بالاتر مورد ستایشند حتی با تمام خطاها. راستی این پارادوکس ها برآیند چیست؟
من دبیر دبیرستان هستم. حقوق بنده با 25 سال سابقه ی کار، یک میلیون چهارصد هزار تومان است که با کسر مالیات، یک میلیون و دویست هزارتومان دریافت می کنم. فقط جهت اطلاع بعضی از عزیزان عرض کردم.
تا فرهنگیان می خواهند از حق وحقوقشان ذفاع کنند بعضی ها م گیر می دهند به تعطیلات..جامعه ای که چنین نگرشی به فرهنگیان خود دارد اصلا نبایی از حق وحقوق وعدالت وقانون وتمدن و... بزند اولا بانی تعطیلات معلم ها نیسبند دوما چون تعطیلات زیاد است پس معلم باید گرسنه بماند سوما ما باید تاسف بحوریم از اینکه معلم دوشغله داشته باشیم چهارما بروید عوامل پیشرفت چوامع مترقی را مطالعه بفر مایید مسلما یک عامل مهم آموزش وپرورش قوی است .پنحما موقعیت اجتماعی معلمین آنهارا با معلمین خودمان مقایسه کنید.ششما حالا قشری برخاسته که از حق اجتماعی خودش دفاغ کند نوششان نمی شویم هیچ چرا نیششان می زنیم هفتما باید یاد بگیریم که بغی از مشاغل کاذب همه مشاغل محترمند اما بعضی از مشاغل ماهیتا ارج ومنزلت بیشتری می طلبند.افلا تفکرون؟
با سلام .من نوشته هارو خوندم واقعا از طرز تفکر بعضی ها بدم اومد.اقایی که نشستی پول مفت میگیری حساب کتاب بقیه رو میکنی ...من تعطیل رو میخواهم چکار برای من پول لازمه که صبح برای رفتن به مدرسه معطل هزار تومن نباشم .من امکانات زندگی میخواهم که بعد از ده سال تدریس پنجاه ملیون بدهی نداشته باشم و تو سن چهل سالگی مجرد نمونم و ...بعدش هم اقایی که گفتن آگه معلمها نمیخوان برن کنار ما بیاییم. ..مگه کشکیه. ..نه داداش اینجا جای شماها نیست ..اینجا سواد میخواد عشق میخواد..کرامت انسان ی میخواد و هزار تا چیز دیگه که مطمینم هر کسی سعادت داشتنش رو نداره.فدای همه
دوستانی که در مورد تعطیلات معلمها صحبت می کنن اگه بتونن فقط نیم ساعت سر کلاس برن و با بچه ها سر کله بزنن و درس و بهشون بفهمونن من بهشون حق می دم از طرفی تعطیلات بدون اینکه پول داشته باشی تا ازش استفاده کنی به چه دردی می خوره خیلی از معلمها از اون تطیلات استفاده می کنن و می رن مسافر کشی نه تفریح و خوش گذرونی
چراباید اساتید دانشگاه که تابستون بی کارن قبل امتحانات ترم یکماه بی کارن بعدوقبل عید بی کارن اینهمه با آموزش وپرورش تفاوت داشته باشه منهم دکتری دارم گناهم چیه آموزش وپرورشیم.مگه من کمتر درس خوندم هاها
من موندم بعضی ها در مقابل اختلاس های نجومی هیچ نظری نمیزارن ولی نوبت به افزایش حقوق معلم ها میرسه صداشون در میاد
برادر من اگر معلم تامین نباشه برای فرزند من و شما اونجور که باید انرژی نمیزاره, حقوق معلم ها رو افزایش بدن و در قبال کار بخوان ازشون و اگر معلمی به وظایف عمل نکرد اخراجش کنن ,
در ضمن همه جای دنیا ساعت کاری معلم از ایران کمتره و حقوقش بیشتر , برای اینکه معلم بره مطالعه کنه و تحقیق اما وقتی حقوق پایینه معلم مجبوره بره سراغ شغل دوم و گاها سوم و مطمن باشید با این روش تنها کسانی که اسیب میبینن بچه های ما هست
همه قضاوت کنید کارمند بانک که با پول های ما دارن کارمیکنن وقتی میریم بانک کار داریم انگار طلب داره از ما کم مونده ما رو بزنه , ایا اونها دارن واقعا خدمت میکنن یا معلمهای که ما اینده بچه ها رو سپردیم دستشون , کمی فکر کنید دوست عزیز
لطفا با یکی دوتا معلمی که با کلاس خصوصی جیب ما رو خالی میکنن رو به کل جامعه فرهنگیان تعمیم ندیم
تو هر قشری خوب و بد هست ولی واقعا هیچ کس با این حقوق ها نمیتونه دوام بیاره
لطفا بجای جبهه گیری بر علیه معلم ها در مقابل دلار های نفتی که توی دوره احمدی نژاد حیف و میل شد جبهه بگیرید
اینایی که کاسه داغ تر از آش شدن و مخالفن ای کاش که یاد بگیریم همیشه پشت هم باشیم یک صدا باشیم از حق هم دفاع کنیم در همه مسائل اعتراضمون رو به گوش مسئولین برسونیم اگه اینطور باشیم هیچ وقت هیچکس نمیتونه در حقمون ظلم کنه ولی.......... متاسفم
اینایی که کاسه داغ تر از آش شدن و مخالفن ای کاش که یاد بگیریم همیشه پشت هم باشیم یک صدا باشیم از حق هم دفاع کنیم در همه مسائل اعتراضمون رو به گوش مسئولین برسونیم اگه اینطور باشیم هیچ وقت هیچکس نمیتونه در حقمون ظلم کنه ولی.......... متاسفم
راستی بین این همه تحصن کننده چند درصد آنها مثل معلمهای سالهای گذشته از سال 1375 به آنور بفکر دانش آموز بوده و دلشان به حال آنها می سوزد؟؟؟ علاوه از تعطیلی های رسمی، تابستان، تعطیلات عید نوروز، آلودگی هواد، برف و باران و... آیا واقعاً بیشتر این افراد در زمان حضورشان برای شاگرد مفید واقع می شوند؟؟؟ اگر در خانه ها والدین و اطرافیان به درس های بچه ها نرسند بخدا نحوه درس دادن این افراد به دردی نمی خورد!!! اکثر معلمهای مانند سایر اقشار در مدرسه با توجه به وجود موبایل پیگیر معامله ماشین و زمی و سایر اجناس بوده و در صورت سوال از ایشان معرفی کتاب کمک درس فلان موسسه و آنهم خرید از یک کتابفروشی سفارشی بوده و لاغیر!!!! با این اوصاف بنظر من نصف حقوق فعلی هم برای بیشتر معلمان مخصوصاً رسمی هم زیاد است!!!! البته اکثر معلمانی که در مدارس غیر انتفاعی مشغول هستند با توجه به پولی ناچیزی که می گیرند بیشتر از معلمان مدارس دولتی کار می کنند!!!! درضمن آوردن هدایای روز معلم را هم این افراد اجباری نکنند و به کسی که هدیه بهتری میاورد بیشتر توجه نکرده و بین دانش آموزان تبعیض قائل نشوند!!! از خانواده های عزیزی که مطالب ذکر شده را لمس کرده اند تقاضا می کنم در مورد کامنتم نظر بدهند. با تشکر. در پایان ممنون و قدر دان معلمین دلسوز هستم.
ناشناس
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
همین درس دادن از سر تو و امثال تو بسیار تا بسیار زیاده عزیز دل برادر اگه عرضه شو داری نیگر دار خونه خودت درس بده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ازماست که برماست وقتی خبر از هیچی نداری بهتره قضاوت هم نکنید بیا بسم الله
وقتی اومدی متوجه میشی همش سرابه متاسفم برای ملتی که خودشونم دلشون بحال خودشون نمیسوزه جای تاسف داره که اینچنین نظر میدن درد شما بیگاریه اما جامعه معلم بیگاری...
ای نویسنده ای که به تعطیلی فرهنگیان اعتراض داری آیا معلمین تعطیل می کنند یا دولت تعطیل می کند؟؟دوما از تعطیلی به معلم چه می دهند؟؟؟ انصاف داشته باشید هر دانش آموز یک بازرس برای معلم است.
واقعا متاسفم برای کسانی که تا حرف پایین بودن حقوق معلم به میان میاد تعطیلات رومطرح میکنند.اینگونه افرادباید برن ببینن کشورهای دیگه با همین تعطیلات چه حقوق و مزایایی به معلمان میدن.وقتی که حساسیت کار معلم درک نشه وادمهایی با این طرز فکر کشور را اداره کنن کشور روبه دزدی و اختلاس و.....پیش میره
درپاسخ به برادر یاخواهر 1423
اگر نگاه مسئولین به معلم وآموزش وپرورش همینی که هست باشد شما هم لطف کنید سرگذر باستید حتما بعنوان معلم استخدامتون می کنند آنوقت لازم نیست تحصن کنید چون از 4 شنبه سوری تا آخر فروردین تعطیلید
برف میاد تعطیلید
هوا آلوده میشه تعطیلید
3 ماه تابستون تعطیلید
دوستانی که معتقدن معلما بیکاریشون زیاده لطف کنن بیان یه مقایسه بین میزان کارهای روزمره بقیه کارمندا با معلما انجام بدن خواهند دید اگه چهارماهم کار کنن بیشتر از تمام سال سایرینه در ضمن بگن کجا حاضره برای روزای خالی بهشون کار بده.
همه جای دنیا سیستم آموزشی اینه میشه ایران دوازده ماهش کنه
30 سال معلم بودم تا آخر عمر خودم را نمبخشم که بیخود تمام وقت خودم را تلف کردم.درست است که معلمی تعطیلی زیاد دارد ولی یک ساعت 40 جوان و نوجوان را در یک مکان دربسته نگه داشتن هزار بار از زندان انفرادی با اعمال شاقه سختر است ای را فقط معلم ها میفهمند
یک کارمند آموزش وپرورش هیچ فرقی با کارمندان ادارات دیگر ندارد ، همون 24 ساعتی که کار میکند ارزشش بیشتر از ساعاتی است که یک کارمند مخابرات ، بانکی ، فوتبالیست،......میباشد.چرا حق معلمان ضایع میشود؟ مگر فرزندان آنها با بقیه بچه های دیگر چه فرقی دارند که باید آرزوی همه چیز رو به دل داشته باشند.
با ماهی 900 هزار میشه زندگی کرد با 2 فرزند؟
عدالت کجا رفته؟؟؟؟؟؟
اونایی که دو از این همه تعطیلی معلما میزنن،خوبه بدونن که این تعطیلی واسه بچه هاست نه معلما.در ضمن وقتی نعطیلی بیشتر پول خرج میکنی تا وقتی که مشغولی.بنده به عنوان بک فرهنگی حاضرم از صبح تا شب کار کنم و حقوق درست و حسابی بگیرم به جای این که به دنبال شغل های دوم و سوم باشم.لطفاً منطقی به قضیه نگاه کنین.
45
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ضمنا اگر همین تعطیلی رو حذف کنن اولین معترضین به اون همین افرادی هستن که الان اون رو برای آموزش و پرورش امتیاز میدونن. چون اونها از این تعطیلات استفاده می کنن نه ما که حصر خانگی هستیم.
شما فقط تعطیلات رو می بینید
حقوق 800 هزاری و جواب دادن به 30 تا ارباب رجوع رو همزمان تصور کنید
نه اینکه کارمندای محترم از 8 تا 3 یکسر کار می کنید و زحمت می کشید
ما از اون اول صبح حرف میزنیم و کار انجام میدیم خداییش شما چی؟؟؟؟؟؟؟؟
یک کارمند آموزش وپرورش هیچ فرقی با کارمندان ادارات دیگر ندارد ، همون 24 ساعتی که کار میکند ارزشش بیشتر از ساعاتی است که یک کارمند مخابرات ، بانکی ، فوتبالیست،......میباشد.چرا حق معلمان ضایع میشود؟ مگر فرزندان آنها با بقیه بچه های دیگر چه فرقی دارند که باید آرزوی همه چیز رو به دل داشته باشند.
با ماهی 900 هزار میشه زندگی کرد با 2 فرزند؟
عدالت کجا رفته؟؟؟؟؟؟
یک کارمند آموزش وپرورش هیچ فرقی با کارمندان ادارات دیگر ندارد ، همون 24 ساعتی که کار میکند ارزشش بیشتر از ساعاتی است که یک کارمند مخابرات ، بانکی ، فوتبالیست،......میباشد.چرا حق معلمان ضایع میشود؟ مگر فرزندان آنها با بقیه بچه های دیگر چه فرقی دارند که باید آرزوی همه چیز رو به دل داشته باشند.
با ماهی 900 هزار میشه زندگی کرد با 2 فرزند؟
عدالت کجا رفته؟؟؟؟؟؟
درود بر معلم
درود که تمامی انسان ها باید توسط معلم تربیت بشوند
انگار فقط ایران تعطیلی دارد
در تمام دنیا معلم ها باید طبق این روال سر کار بوند
در ضمن حقوقشان از کارمندها دیگر بالاتر است
درود بر معلم
مجلس از پذیرش وزیر باسواد و توانابرای قشر کم توان معلم سرباز زد و با بهانه های واهي وزیری را به معلمان قالب کرد تا امروز دودش در چشم جامعه برود
ما در دوماه اخیر سه روز را در تحصن بوده ایم ، که مجلسیان ککشان هم نمی گزد
مجلس از پذیرش وزیر باسواد و توانابرای قشر کم توان معلم سرباز زد و با بهانه های واهي وزیری را به معلمان قالب کرد تا امروز دودش در چشم جامعه برود
ما در دوماه اخیر سه روز را در تحصن بوده ایم ، که مجلسیان ککشان هم نمی گزد
با سلام خدمت دوستان عزیز.این تحصن جهت بهبود رفاه معیشتی معلمان در سطح کشور هست و من خوشحالم ک بلاخره این اتفاق افتاد.آیا این انصاف است کسی ک وظیفه انسان سازی دارد از بدترین وضعیت رفاه در جامعه برخوردار باشد.آیا این انصاف است؟؟؟
وقتی معلم بی ارزش شد زندانها پر می شود وقتی معلم بی ارزش شد بی بندوباری زیا دمی شود وقتی معلم بی ارزش شد فوتبالیست و بازیگر میلیاردر می شود وقتی معلم بی ارزش شد انسانیت سقوط می کند
اونی که میگه معلم ها تعطیلی زیاد دارند باید یه روز بیاد سر کلاس تا بدونه برای هر یک روز 3 ماه به استراحت مطلق نیاز داریم....با بی تربیتی و درس نخواندن هر دانش آموز 1 ماه از عمرمان کم می شود...وخیلی چیزهای دیگر ....
در جایی ک حقوق ی ماه ارایشگر و ناخن کار از حقوق چند ماهه یک فرهنگی ک سالها درس خونده و وظیفه تربیت نسل جامعه رو بر عهده داره کمتره و حتی برای گذراندن امور روز مره زندگی کافی نیست از خوندن بعضی صحبتهااینجا شرمنده و متاسف شدم ....
دوستان محترم یه جستجوی مختصری بکنن ببینن معلم های کشورهای معمولی نه پیشرفته نسبت به کارمندان دیگه چقدر حقوق می گیرن. زمانی یه مملکت به پیشرفت واقعی میرسه که کشورش به معلمان و دانش آموزانش بیشتر از کسای دیگه اهمیت بده.
من یک معلمم.هرچقدر دولت بمن سخت بگیره منم به بچه های مردم سخت میگیرم.همش دنبال شغل دومم.نه تنها من,بلکه تقریبا اکثر دبیرا کلاس درس واسشون مهم نیست.کاری میکنیم که بچه ها مجبور شن بیفتن دنبال کلاس خصوصی.بله.تا جایی بتونیم از کارمون میزنیم.نتیجش بعدها معلوم میشه.
سیدمحمد
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
عمیقا"متاسفم ! هم برای شما و هم برای خودم و هم برای جامعه ای که در آن زندگی می کنم و تو معلمش هستی.
شما تنها چیزی که نیستی "معلم" است.فکر نکنم معلم باشی وگرنه اینگونه ذهنیت مردم را نسبت به معلمان شریف و زحمتکش خراب نمی کردی.
تعطیلی وقتی جیبت خالیه مزخرفه!!!! هر چقدر بیشتر خونه باشی بیشتر اعصابت خرده از دست غر زدن های زن و بچه!!!!! معلما راضین ۲برابر کار کنن و تعطیلات حذف باشه ولی دغدغه نداشته باشن!!!!! متاسفانه جامعه دید درستی از معلم و نقشش نداره و فقط از معلمی تعطیلاتشو میشناسه
سلام عزیزان معلم رو اگه با کشورهای متمدن و پیشرفته مقایسه کنیم یک صدم حقوقشون رو میگیرند اما با کشورهای عقب مونده و ... اینم زیادیشونه حالا کشور ما کدوم طرفی هست.
پرداخت حقوق سالانه معلمان درچند کشور جهان با احتساب میلیون تومان،"امریکا233"
"نیوزیلند189"
"سنگاپور157"
"ژاپن 150"
"کره جنوبی 150"
" آلمان 147"
"سوییس 136"
" هلند 129"
" پرتغال 121"
انگلستان 115"
" اسپانیا 100"
ایتالیا 98"
فرانسه 98"
فنلاند 98"
" ترکیه 87"
"یونان 80"
" جمهوری چک 66"
" برزیل 63"
" چین 59"
" مصر 35"
ایران 14"
ارقام کاملا حقیقی و از اخبار( شاخص بهبود وضعیت معلمان در یونسکو )
حالا علت اصلی پیشرفت برخی از کشورها مشخص میشه...مثلا آمریکای... حقوق معلمانش رو دیدید...... برای همکاران ارسال کنید
ناشناس
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
دوست عزیز افغانستان و از کشورهای فقیر افریقا هم چندتا می نوشتی تا کاملا معلوم بشه ما حتی از اونا هم خیلی عقب تریم
معلمان حاضرن کل هفته و تعطیلات رو برن کلاس اما حقوق دریافتیشون مانند بقیه کارمندا باشه نه اینکه دراین تعطیلات به قول شما واسه گذران زندگیشون برن مسافرکشی و غم و غصه بخورن که چطور باید تا آخر ماه باید سرکرد.تعطیلات مال شما ما بیزاریم از تعطیلات
دانشگاهیان هم مثل ما تعطیلی دارند و با ساعت کار کمتر وحقوق چند برابر با مدارک یکسان جهت اطلاع دوستان .لطفا برای گرفتن حق خود تلاش کنید نه تضعیف و خراب کردن دیگران .
با سلام متاسفم که معلم را با تعطیلات مقایسه می کنید. فیش حقوقی آنان را مشاهده کنید تا متوجه تبعیض بشوید زیر زیر خط فقر هستند
روح روان آنان داغون شده بعد می گویید امنیت شغلی
چند ماه پیش که یکی را شاهرگ و دیگری را سیلی زدند
اون تعطیلات که برای مطالعه ی بیشتره تا فرزند تورو درست تحویل جامعه بده همه جای دنیا معلم هست نکنه اونا هم این وضعیت معیشتی رو دارن یا تعطیلات کمتری دارند؟؟؟
برای تضغیف دولت روحانی است یکبارهم مارا درزمان آقای خاتمی ودولت اصلاحات به خیابان ها ریختند من امیوارم همکاران جوان فریب نخورندما فرهنگیان مرغی هستیم که درعروسی وعزاسرمان بریده می شود تنهاراه ایجاد تشکیلات مسنجم صنفی سیاسی است ولاغیر اگرفرارو جرات چاپ داشته باشد
ناشناس
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
حالا انگار دولت روحانی چی هست بخوان تضعیف کنن روحانی هم امتحانشو پس داد برادر همینکه آبروشون تو مجامع بین المللی بره کافیه
تعجب میکنم از نظری که میگه چرا معلمان افزایش حقوق میخوان! چون تعطیلی زیادی دارن!
مگه ما تعیین کردیم تعطیلی داشته باشیم؟ مگه از روی تنبلی ماست که نوروز و تابستون تعطیله؟ مگر در کشورهای دیگر هم اینچنین تعطیلاتی برای مدارس وجود ندارد؟ پس چرا حقوق معلمان بهتر از سایر کارمندان نباشد کمتر نیست.
من یه جوان 25 ساله ام.با حقوق ماهی 900 تومان میتونم چیکار کنم؟ تعطیلی به چه درد من میخوره؟ حاضرم کل هفته و کل سالو کار کنم ولی حقوقم در حدی باشه که کرامتم حفظ بشه.
دانشگاهیان هم مثل ما تعطیلی دارند و با ساعت کار کمتر وحقوق چند برابر با مدارک یکسان جهت اطلاع دوستان .لطفا برای گرفتن حق خود تلاش کنید نه تضعیف و خراب کردن دیگران .
با سلام، کار معلم فقط صرفاً در کلاس درس نیست. شما تصحیح اوراق امتحانی، طراحی سوالات، وارد کردن نمرات دانش آموزان به خصوص در طرح توصیفی و... که کلی وقت معلم، گاهی تا پاسی از شب را اشغال می کند را جزو کار معلم نمی دانید!
واقعا کاش مقایسه با سایر کارمندان انجام بشه. یک معلم تمام زمانش و تمام تفکرش وقف تدریس و اموزشه. حتی ساعاتی که در منزل هست. اینکه سختی کار معلم و میزان انرژی و توانی که برای تدریس فرزندان شما عزیزان مصرف میکند با هیچ کار دیگری قابل مقایسه نیست .اینکه تمام معلمان خواستار تغییر نظام اموزشی و سازماندهی درست و بجای تعطیلات هستند هم در نظر بگیرید.
امید که جامعه چشم و گوشش باز باشد و واقعیت ها را ببیند.اینکه تجمع معلمان برای بهبود سطح اموزش فرزندانمان ,برای بازگرداندن منزلت این نهاد بزرگ اموزش و پرورش است,نه تنها معیشت , (که اگر چنین هم باشدبازهم تنها در جهت احقاق حقوق مسلم انهاست.) .متاسفانه بعضی از افرادی که نظر میدهند حتی زحمت اندیشه ی اندک به خودشان نمیدهند
واقعا کاش مقایسه با سایر کارمندان انجام بشه. یک معلم تمام زمانش و تمام تفکرش وقف تدریس و اموزشه. حتی ساعاتی که در منزل هست. اینکه سختی کار معلم و میزان انرژی و توانی که برای تدریس فرزندان شما عزیزان مصرف میکند با هیچ کار دیگری قابل مقایسه نیست .اینکه تمام معلمان خواستار تغییر نظام اموزشی و سازماندهی درست و بجای تعطیلات هستند هم در نظر بگیرید.
امید که جامعه چشم و گوشش باز باشد و واقعیت ها را ببیند.اینکه تجمع معلمان برای بهبود سطح اموزش فرزندانمان ,برای بازگرداندن منزلت این نهاد بزرگ اموزش و پرورش است,نه تنها معیشت , (که اگر چنین هم باشدبازهم تنها در جهت احقاق حقوق مسلم انهاست.) .متاسفانه بعضی از افرادی که نظر میدهند حتی زحمت اندیشه ی اندک به خودشان نمیدهند
بیشتر کشورهای دنیا به این شعور و فهم رسیده اند که معلمان هر جامعه پرورش دهنده وسازنده افکار ناب در انسانها در پستهای کلیدی و حساس هر کشور می باشند.
کسی که بالاترین پست اجرایی هر کشور را دارد توسط معلم به به آن بالندگی و رشد رسیده است.من جایگاه خوبی در جامعه پیدا کرده ام و مدیون معلمان خود هستم.به نظر من ماهی پنج میلیون هم بگیرند حقشان است
آقایان ناشناس بجز کارکنان سایت فرارو نیستند وگرنه هر کس که انسان آزاده و یا دینداری باشد یا به توصیه های دینی عمل می کند با به توصیه های انسانی آقای فرارو شما که مسایل انسان ها برایتان خیلی مهم است لطف کنید حقوق و دستمزد معلمین و کارمندان بانک یا هر وزرات خانه دیگر حتی اساتید دانشگاه که خیلی از فرهنگیان بیشتر تعطیل هستند را در چند کشور مقایسه کنید تا حضراتی که تنها از روی عدم آگاهی حرف می زنند بدانند چه خبر است .هرچند انعکاس این نظرات برای خود شما هم خوشایند است و با آنها هم سو هستید اما نوشتم هرچند که انعکاس نمی دهید تا بدانید حرف حساب پاسخ ندارد... لطفا کارشناسان عزیز حرف حساب را انعکاس دهند تا به رشد فرهنگ کمک کنیم نه هر حرف ناحسابی را...
عزیزانی که تعطیلات معلمان براشون دغدغه شده باید بخاطر داشته باشند که :1-با توجه به اینکه معلم با روح وروان انسان ها سروکار دارد ،درتمام دنیا از تعطیلات وفرصت های تفریحی وآموزشی وهمچنین بازپروری علمی برخوردار هستند!در واقع زمان تعطیلاتی که مد نظر دوستان هست نه تنها تعطیلات نیست بلکه در ادامه ولازمه شغل خطیر معلمی جهت تجدید ذهن وآمادگی علمی ومطالعه وتحقیق می باشد!یک معلم خوب به ازای یک روز تدریس وآموزش وکلاس داری احتیاج به یک روز استراحت ذهنی وزمان مطالعه وروزآمدی علمی دارد!2- بافرض اینکه معلمی را با دیدگاه دوستان ببینیم بطوری که یک کار یدی فرض شود همه معلمان حاظرند تعطیلاتی مانند سایر کارمندان داشته باشند ولی با همان حقوق ومزایا!
شرکت نفت و گاز و پتروشیمی و...هم یه هفته کار میکنن یه هفته بیکارن یه 6 ماه در سال بیکارند در عوض حقوقشون قابل قیاس با معلمی نیست.جهت اطلاع حسودا و کوته فکرها
ناشناس
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
شما معلمي ولي ظاهرا براي رسيدن به حق خود به هر دروغي متوسل مي شود. آن بخشي كه در صنعت نفت دو هفته كار مي كند و دو هفته تعطيل است بخش طرح اقماري است كه در جزاير دورافتاده خليج فارس براي رفاه ايران سخت ترين شرايط كاري را تحمل مي كنند. و تعدادي قليلي هستند. كمي مطالعه كن و بعد به نحو صحيح نظر بنويس. يا علي
اين تعطيلات که هى بهش اشاره ميشه خواست معلمها نبوده...حاضريم مثل بقيه کارمندا بريم سر کار افزايش حقوقى داشته باشيم...در ضمن کار معلمها کيفيه 24 ساعت شايد فقط يکساعتش کار انجام نشه
به قول دوستمون برای چی تحصن کردن
مگه معلما چکار میکن ???
فقط میرن (درس) میدن !!! والا
به نظر بنده باید بیل و کلنگ بگیرن دستشون کنده کاری انجام بدن تا حقوق شون حلال باشه اینا که کار نميکن حقوق مفت میگیرن
باید آقا کار کنن ،. کار
ناشناس
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
یعنی میگی معلمها هم مثل تو عملگی کنن این که نمیشه عزیز دل برادر اونوقت تو از کجا بیاری بخوری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
مشخصه خودتون سر چار راه وایمیسی با بیل سوارت کنن ببرنت واسه عملگی چون خیلی مدافع حقوق بیل زنا هستی نگران معلم ها نباش به کارت برس جامعه به عمله هم نیاز داره نمیشه همه فرهیخته وفرهنگی باشن که امثال شما هم نیازید واسه پیشرفت !!!!!!!!!
به قول دوستمون برای چی تحصن کردن
مگه معلما چکار میکن ???
فقط میرن (درس) میدن !!! والا
به نظر بنده باید بیل و کلنگ بگیرن دستشون کنده کاری انجام بدن تا حقوق شون حلال باشه اینا که کار نميکن حقوق مفت میگیرن
اگر منصف باشند همین رؤسا ووزیران وکارمندان همشان از معلم درس آموختند دولت طرحی اجرا کند که کارمندان یک روز معلم کلاس های 40 نفره بشوند اگر توانستند معلمین دیگر ادعایی ندارند
بنام خدا
فقط می توان تاسف خورد برای کسانی که شان ومنزلت معلم را نشناختن وبا بیان تعطیلی و...
ایا تعطیلات زیاد و... پاسخگوی معیشت اسف بار معلمان است عدم رسیدگی و عدم توجه به جایگاه معلم در اظهار نظر بعضی از دوستان یا بهتر بگویم ...بالا مشخص است اینان همان شهروندانی هستند که با بی توحهی به قشر فرهنگی پرورش یافته اند که...
قدر استاد نکو دانستن حیف استاد به من یاد نداد
من معلم نیستم ولی متاسفانه به معلم ها در این کشور ظلم می شود
فقط یک حقوق مشخص دارند و تمام در صورتی که ادارات دیگر و بانکها انواع تسهیلات
مثل اضافه کار،کارانه،وام های مسکن و قرض الحسنه ،پاداش های مختلف روز زن ،روز مرد،عید نوروز عید فطر ماه رمضان و.......دارند
و متاسفانه شان معلم را هم با مطرح کردن تعطیلات در جامعه پایین آورده اند که در این خصوص به دو مطلب باید اشاره کرد یکی معلمان دیگر کشورها و معلمان قبل از انقلاب هم این تعطیلات را داشتند(یعنی لازم است چون کار آموزشی طاقت فرسا است و دانشگاهها هم دارند ولی کسی صحبت آن را نمی کند)ولی وضعیت معیشتی آنها بسیار خوب بود و هست.
دوم اینکه آیا تعطیلات برای معلم زندگی و معیشت می شود؟ معلمان ما راضیرهستند اینتعطیلات را نداشته باشند ولی آنها هم تسهیلات فوق را داشته باشند.
باید مصوبه دولت مبنی بر افزایش امتیاز لیسانس از 800به 1500از اول فروردین 93 اجرابشه مگه خودشون تصویب نکردن پس چرا حالا زیرش میزنن این یعنی بی ثباتی در اجرای مصوبات دولت
در پاسخ به شخصی که ادعایش مبنی بر تعطیلی همیشگی معلمان میباشد لازم میدانم به اطلاع دوست عزیز که گویا سطح اطلاعاتشان پایین می باشد نکاتی را گوشزی نمایم.
1 معلم در طول یک روز در کلاس درس حداقل 3 و حداکثر 4 جلسه 1.5 ساعته در سر کلاس حضور دارد که معنی ان 4.5 الی. 6 ساعت کار مفید که فقط سه زنگ استراحت 10 دقیقه ای دارد نه مانند کارکنان ادارات و نهادهای دیگر فقط ساعت صبحانه اتها نیم ساعت میباشد و همه ما به نوعی با این مساله منتظر ماندن کارمند جهت رسیدگی به کار خود پس از اتمام صبحانه مواجه بودیم
2 شما اگر 5 دقیقه دیرتر به بانک برسیدیا هر ادارهدیگری ایا کسی جوابگوی شما میباشد ایا شما را داخل بانک راه می دهند اما من معلم تازه اولیایی که از اداره تعطیل شده را میبیند و من وظیفه خود میدانم با او در مورد دانش اموزش صحبت کنم
3 ایا تا به حال فکر کرده اید طرح یک سوال چقدر زمان می برد ایا تا به حال اندیشیده اید تصحیح برگه های دانش اموزان چقدروقت از یک معلم میگیرد یک کلاس 40 نفری اگر زمان تصحیح برگه هر دانش اموزرا5 دقیقه در نظر بگیریم یعنی 3.5ساعت. اگر شما هر ماه از 4 کلاس امتحان بگیری در واقع شما در منزل 14 ساعت از وقت خود را کامل برای این کار گذاشته اید
ایا به این فکر کردهاید که برای رفتن به کلاس نیازبه مطالعه حداقل 2 ساعت در روز دارید
دوست عزیز ایا به این مسایل فکر کرده اید
خوب است کسی که در مورد مطلبی اطلاعاتی ندارد صحبتی نکندیا اول اطلاعاتی کسب کند و ...
در پایان دست همه معلمان در سراسر کشور را میبوسم چرا که همه ما مدیون انها هستیم باشد که مسیولین هم به این نکته توجه داشته باشند
این عزیزانی که می گن معلمی کار راحتی خیلی دوست دارم فقط 10 دقیقه یک کلاس اول ابتدایی رو اداره کنند ، فقط اداره ، یاد دادن و سواد آموزی پیشکش ، فقط اداره کنن کلاس رو
اگه همون تعطيلات رو هم نداشته باشيم سر از تيمارستان در مياريم با اين بچه ها گستاخ و ...تازه در تمام دنيا بخصوص كشورهاى پيشرفته تعطيلات همراه با مسافرت با هزينه دولت هستش ،چون اونها درك كردند كه كار فكرى نيازمند استراحت و تجديد قواست ،تازه حقوقشون هم از دكتر مهندس ها هم بالاتره،اينقدر بخيل نباشين اگه به معلم توجه بشه آينده بچه هاتون تضمينه و هزينه هاى شما هم كمتر ميشه، ديگه بساط غير انتفاعى ها و نمره هاى غير واقعى برچيده ميشه ،و شما مجبور نيستين هزينه هاى ١٠تا٢٠ميليونى بابت مدرسه بچه تون بپردازين،جلوى خيلي از ناهنجاري هاى اجتماعى :طلاق اعتياد و....گرفته ميشه.ما نگفتيم چرا حقوق شماها زياده ،نوش جانتون ولى بايد عدالت برقرار بشه و حقوق ما هم تا حد خط فقر برسه،خواسته زياديه؟تازه ما هيچ مزاياى ديگه اى نداريم فقط حقوق كه بعد از كسورات زير يك ميليون مياد پايين.لطفا ديدتون رو باز كنين
اینای که میگن معلما تعطیلات زیاد دارن منظورشون چیه
اخه تعطیلات مگه بخاطر معلماست بچه های مردم بیارن مدرسه ماهم میریم سر کلاس اصلا مگه ما دلمون میخواد اینقدر تعطیل باشیم همون کسایی که به مورد اشاره میکنن بچه های همونا هم زودتر مدرسه را تعطیل میکنن و هم دیر تر به مدرسه میان یکم انصاف داشته باشید من معلم نباید برم شغل دوم داشته باشم با همین شغل شریف معلمی باید بتونیم زندگیمونو بچرخونیم عزت معلم عزت جامعه است کاش مسئولین و مردم اینو می فهمیدن
آخه شماهایی که بیرون گود ایستادین لز روی جهالت میگین بیاین کار خصوصی ما میریم کار دولتی خودتون توانایی کنترل از یک یا دوتا بچه رو ندارین تو کلاس درس که اصلا کاری ازتون بر نمیاد با چهل تا بچه بعدشم معلما انقد صادق و دل پاکن که مثل شما نمیتونن خون ملتو بکنن توشیشه کلاشونو بردارن. تعطیلیا هم که ماشاءالله چی بگم معلمایی هستن که همین تعطیلاتی رو که شما ها میرین خوشگذرونی بندگان خدا میرن کارگری کسی هم نمیدونه اینا معلمن. چرا؟ چون دستشون جلو امثال شما دراز نباشه پس کدوم تعطیلات نظر شماست من نمیدونم.
صدای طبل از دور خوش است وگرنه بیا بشین کنارش تا پرده گوشت جر بخوره
آخه شماهایی که بیرون گود ایستادین لز روی جهالت میگین بیاین کار خصوصی ما میریم کار دولتی خودتون توانایی کنترل از یک یا دوتا بچه رو ندارین تو کلاس درس که اصلا کاری ازتون بر نمیاد با چهل تا بچه بعدشم معلما انقد صادق و دل پاکن که مثل شما نمیتونن خون ملتو بکنن توشیشه کلاشونو بردارن. تعطیلیا هم که ماشاءالله چی بگم معلمایی هستن که همین تعطیلاتی رو که شما ها میرین خوشگذرونی بندگان خدا میرن کارگری کسی هم نمیدونه اینا معلمن. چرا؟ چون دستشون جلو امثال شما دراز نباشه پس کدوم تعطیلات نظر شماست من نمیدونم.
صدای طبل از دور خوش است وگرنه بیا بشین کنارش تا پرده گوشت جر بخوره
ببین کار ما کجا کشیده که یه آدم نادان بگه اگه حقوق کمه استعفا بدن.
شاید مقصر خودمونیم که نتونستیم امثال تو رو خوب تربیت کنیم. چون از حرفاتو مشخصه مشکل شخصیتی داری.
درضمن معلم شدن لیاقت میخواد کار هر کسی نیست شما به همون کار خصوصی ادامه بده سر مردم کلاه بزار
واقعا متاسفم ازاين كه بعضي از دوستان نظرشون درباره شغل ما معلمين اينه كه نوشتن
بحث اينجا كم كاري نيست با اين حقوق نميشه زندگي كرد بعضي از معلمان دريافتي زير يك ميليون دارند. تعطيلات هم براي آسايش بچه هاست نه ما.
واگرنه به ما پول بدن شبم كار مي كنيم
ماساعت كاريمونو خودمون تعيين نكرديم همون طور كه شما هم ساعتتونو تعيين نكردين
راستي ما هم قشر اداري داريم با همون پول و با همون ساعت كاري بقيه ي كارمنداي دولت اونا چكار كنن
نقش نیروی انسانی در توسعه کشور ژاپن
80 درصد و در مورد ایران 35 درصد است.
بخش عمده این آسیب بی توجهی به سرمایه گذاری اجتماعی(نیروی انسانی) است. در ژاپن بیشترین رقم درآمدی متعلق به معلمان است و در کشور ما !!!!!!!!!!
حالا خود قضاوت کنید.
سر وکله زدن با نسل جدید با مشکلات زیاد و ناهنجاری هاشون واقعا اعصاب پولادین میخواد...بیچاره ها حق برخورد و تنبیه هم ندارن...تعطیلاتم اگه نباشه، که سر از تیمارستان در میارن...!!!! منصف باشیم...
خدمت دوست عزیزی که گفت برف می باره تعطیل و ..... خواهش می کنم شما هر روز دلت خواس بچتو بفرس مدرسه ما در خدمتیم خوب چیکار کنیم دولت به خاطر سلامتی بچه ی شما تعطیل میده ما مقصر شدیم . مثلا شما در کدام اداره کار می کنی ؟ چند ساعت کار مفید داری ؟
شما که 4 روز هفته رو اون هم 4 ساعت کار میکنین و5 ماه سال هم تعطیل شما چرا ؟ بیچاره کارگر بخاطر 500 هزار تومان باید صبح تا شب جون بکنه بدون تعطیلی خوتون و خراب وبی ارزش نکنین خجالت بکشین
ناشناس
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
میخوای کارگره بیاد بچه ات را درس بده شاید بهتر از باباش بفهمه
چیا با چی مقایسه میکنه
مثل اینکه گداها به کارگرا اعتراض کنند که کارشون سخت تره
ناشناس
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
اگر اون کارگر آموزش درستی داشت میشد یه کارگر متخصص و اونوقت هم چرخ صنعت بهتر میچرخید و هم چرخ اقتصاد .
اون کارگر هم زمانی از آموزش درست بهره مند میشد که فکر و ذکر معلمش قسط و اجاره خونه و سایر دغدغه های معیشتی نبود .
پایه همه چیز آموزش صحیحه
تعطیلی به خاطر دانش آموزان است که فرزندان شما هستند ابلاغ کاری معلمان برای تمام سال می باشد راستی میتونید30دانش آموزرادرکلاس فقط ساکت نگه داریدتصورکنیداون هم نسل فعلی که اکثرا تک فرزندهستندمیدونیدحقوق یه معلم بامروت فوق لیسانس با25سال سابقه چقدر است شرم میکنم بگم میدونیدراهپیماییها ران آلمان برگزار می کننداماکارمندان بانک وسایرادارات برای 22بهمن امسال 500هزارتومان پاداش گرفتندمعلمان زیاد نمی خواهندحقی راکه در قانون خدمات کشوری تصویب شده می خوان. موفق باشید
متاسفم برا جامعه اى که ديدش نسبت به کسانى که فرزندانشون رو نصف روز به اونها مىسپارند اينه.تا وقتى که به معلمها اينطور نگاه بشه مطمين باشيد جامعه ايرام روز بروز بدتر ووضع اسفناکتر ميشه.
به سختى کار معلما هم نگاه کنيد وفقط کمى انصاف داشته باشيد لطفا.ما اون 24ساعتو کار مفيد انجام ميدىم.حتى نيم ساعتشم بيکار نيستىم مثل کارمنداى ديگه
فقط معلم ها نیستن مردم واقعا مشکل دارن ولی مسئولین درک نمیکنن هر روز بدتر ازدیروز .......
ناشناس
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
مسئولین درک دارن و قدم به قدم در جهت کاهش وابستگی به درآمد نفت میرن جلو ...زمان میخواد ...قبول کنید که به سرمایه فروشی عادت کردیم .
توی این مملکت یه عده زندگی میکنن مالیات یکسالشون به اندازه حقوق هزارتا کارگره ولی دریغ از یک ریال .
اقتصاد متکی به نفت آخرش اینه
مگر سایر کارمندان نمی دانستند که الان بیش از 70 سال است که در آموزش و پرورش سه ماه تابستان و 15 روز عید تعطیل است؟ چرا نرفتید معلم بشید؟ یا علاقه نداشتید یا عُرضه اش را نداشتید. الان هم قرار نیست که از حقوق شما ریالی کم شده و به حقوق معلم ها اضافه شود. آقایانی که دارای شغل آزاد هستند اگر هوس امنیت شغلی کردند بهتر است برن شرکت نفت، گاز، برق، بیمه... . شاید در آنجا تا حدی به ولع سیری ناپذیر شما پاسخ داده شود. اگر کسی برای احقاق حق خود فریاد می زند شما اگر کمک نمی کنید کورَک نشوید.
بعضی دوستان همش بحث تعطیلی می کنند!در حالی که اصلا در طول سال حق مرخصی نداریم،بعد عزیزان ما زحمت کشیدیم اغلب ما رتبه های برتر کنکور بودیم این نیست که همین جوری اومده باشیم بی زحمت معلم شده باشیم باز هم میگم ما با کسی دشمنی نداریم مخلص همه هم هستیم شما هم میتونید مشکلات خودتون رو بگید باید قبول کرد معلمها با اون همه تحصیل اقل تسهیلات وحقوق رودارند و متاسفانه خیلی به چشم کوچک بهشون نگاه میکنند چرا واقعا مگه ما فرزندان همین مملکت و خواهران و برادران شما نیستیم؟چرا قوانین خود یک مدرسه هم در جهتی پیش میره که معلم نتونه راحت در امنیت باشه؟شما می دونید الان توی کلاسهای درس همه بچه ها گوشی دارند و قوانین برای معلمها سختگیرانه تره؟میدونید شغل ما از نظر روحی تو این شرایط چقد مستهلکه؟ ما از فقر نمی نالیم از فرق می نالیم ما هم فرزندان این مرز و بومیم احترام میخوایم زندگی میخوایم همین
تعطیلی به خاطر دانش آموزان است که فرزندان شما هستند ابلاغ کاری معلمان برای تمام سال می باشد راستی میتونید30دانش آموزرادرکلاس فقط ساکت نگه داریدتصورکنیداون هم نسل فعلی که اکثرا تک فرزندهستندمیدونیدحقوق یه معلم بامروت فوق لیسانس با25سال سابقه چقدر است شرم میکنم بگم میدونیدراهپیماییها ران آلمان برگزار می کننداماکارمندان بانک وسایرادارات برای 22بهمن امسال 500هزارتومان پاداش گرفتندمعلمان زیاد نمی خواهندحقی راکه در قانون خدمات کشوری تصویب شده می خوان. موفق باشید
گرچه معلمان تعطیلی دارند این تعطیلی خوسته خودشون که نیست بلکه به ساختار آموزش و پرورش ایران برمی گرده و در تمام کشورها تعطیلی وجوداره، پس این دلیل خوبی برای کم دادن حقوق نمیتونه باشه ،چون معلم با یک انسان سروکار داره که باید آینده کشور را بدست گیره هرچه از امکانات واقعی بهره مند بشه نسبت به کارش دلگرم تره و در کارش موفق تره ولی اگه بهفکر تأمین معیشتش باشه و آرامش روانی نداشته باشه قطعا در عملکردش موثر خواهد بود.
وجدانا به شرافت معلمی قسم میخورم هر کس تونست بیاد یکماه یک کلاس درس رو اداره کنه و فرار نکنه من استعفا بدم بیاد جای منو تو آموزش و پرورش بگیره، نمیخواد درس بده فقط کلاسو مدیریت کنه اعصابش خورد نشه،
وجدانا اینو انتشار بده سایت عزیز تشکر
بیچاره معلمها چطور تا حالا زنده موندین خدا کمکتون کنه واقعا باین حقوق شما چی میخورین نون خشک هم گیرتون نمیاد خوش به حال کارگرا که ماشاله زنگی همسون خوبه واصلا هم اعتراض نمیکنن شما کارگرا واقعا اقایین ولی مابقی هم پول نفت میخورن وهم حقوق شمارو باز هم اعتراض؟
یعنی چه معلم نبود مردم نمیتونستن اسمشونو بنویسن اگه کشاورز نبود پس معلم از کرسنگی میمرد یا کارگر نبود معلم حتما تو خیابون میخوابیو این مقایسه هارو نکن برو کارت وبکن خدا رو هم شکر کن مملکت گرسنه زیادی داره به تو وقت نیست بیچاره معلم جوری حرف میزنه و خودشو اونقدر ذلیل میکنه که ادم میخاد دست کارگر باغیرت و لیس بزنه
بابام معلم بود امسال بازنشست شد،خدایی تو این مملکت هیچ قشری(به جز یه سری استثنا)مثل معلم نقششو درست انجام نمیده. چه فایده که هم از سوی دولت و هم یه سری از مردم مورد بی مهری واقع شده
معلم عزیز کسی خدمات شما رو زیر سؤال نمیبره اما من کارمند که درهفته 42ساعت موظفی دارم با شما که 24 ساعت موظفی دارید حقوقمان یکی است و این بی انصافی است پس خواهشا خود را با کارمندان دیگر مقایسه نکنید
من معلم از بی توجهی مسولین محترم به معیشت و منزلتم گله دارم و موافق تجمع صنفی چرا در دولت کارمندان ادارات مختلف با یک مدرک و سنوات حقوق بسیار متفاوت میگیرند؟؟ مگر من معلم نباید خودرو خوب داشته باشم یا سفر خوب برم؟ انگیزه خدمت و نشاط در کارم دیگر ندارم چرا مطالبات دیگر ادارات دولتی با اینکه بیشتر هم پرداخت میشه رسانه ای نمیشه اما برخی از مطالبات فرهنگیان هنوز پرداخت نشده رسانه ای میشود چرا؟؟؟ کو وام5 میلیونی که گفتند؟؟ کو پرداخت اضافه کارها که گفتند؟؟ کو نظام هماهنگ پرداخت ؟؟ و...
من پدرم معلمهو خودم شرکت نفت.در اینکه قوق معلما کمه شکی نیست.ولی نباید با بعضی از ارگانها مقایسه بشن.مثلا بنده مهندس مکانیک با ۱۰ سال سابقه رسمی تو شرکت نفت ،حقوقم از خیلی از معلما با تحصیلات من کمتره یعنی با اضافه کار ۱۵۰۰۰۰۰ میگیرم.تازه اونایی که خبر دارن میدونن که بدترین شرایط کاریو نفتیا دارن.کارخونه های نفت توی شهر نیست همش تو بیابونای جنوب با بدترین شرایط کاری و آب و هوایی.باور کنین تو ۲۴ ساعت شاید ۵ساعت خونه باشیم که اونم اونقدر خسته ایم که تحمل زن و بچه رو نداریم.ما هم شرمنده زنو بچه هستیم.روز تعطیل نداریم.توی خاک و گرما و بارون کار باید انجام شه.تولید نفته شوخی نداره.شرکت نفت مثل آواز دهوله که از دور خوشه.کار کارگری با حقوق و مزایای کارمندی.ما هم میگیم باید شان و منزلت حفظ بشه نه فقط فرهنگیا بلکه همه کارمندا.اگه یه آماری بگیرین میبینین که نفتیا نه امکانات رفاهی مثل بقیه ارگانها دارن و نه مسکن درست و حسابی.عزیزان مشکل از جای دیگریست.مشکل تفرقه انداختن بین کارمنداست،والا تا دلتان بخواد پول هست.مشکل اینه که نباید کارمند نای و توان اعتراض داشته باشه.درکل دست فرهنگیا درد نکنه و خوشبحالشون که یه سندیکادارن رسیدگی کنه.
مشکل فرهنگیان عزیز فقط با افزایش سه برابری حقوق حل میشود،این 14درصد و 25درصد چیزی را عوض نمیکند.
واقعا به قشر زحمت کش فرهنگیان در دولت توجهی نشده و جامعه چوب آ نرا میخورد.
پرداخت حقوق سالانه معلمان درچند کشور جهان با احتساب میلیون تومان،"امریکا233"
"نیوزیلند189"
"سنگاپور157"
"ژاپن 150"
"کره جنوبی 150"
" آلمان 147"
"سوییس 136"
" هلند 129"
" پرتغال 121"
انگلستان 115"
" اسپانیا 100"
ایتالیا 98"
فرانسه 98"
فنلاند 98"
" ترکیه 87"
"یونان 80"
" جمهوری چک 66"
" برزیل 63"
" چین 59"
" مصر 35"
ایران 14"
ارقام کاملا حقیقی و از اخبار( شاخص بهبود وضعیت معلمان در یونسکو )
حالا علت اصلی پیشرفت برخی از کشورها مشخص میشه...مثلا آمریکای... حقوق معلمانش رو دیدید...... برای همکاران ارسال کنید
حضرت امام جعفر صادق (ع) مي فرمايند: هنگامي که روز قيامت شود، خداوند تمام انسان ها را جمع مي کند و چون ترازوي اعمال نهاده شد و خون شهيدان را با مرکب قلم عالمان و معلمان بسنجند، ارزش مرکب آنان بر خون شهيدان فزوني خواهد داشت . اين ارزش بدان جهت است که شهيدان در ساية علم و تربيت معلمان و تعليم شايستة آنان به خدا راه يافته و لياقت شهادت نصيبشان شده است.
من بازاری با نشستن در مغازه که ازساعت 10تا 12 صبح وبعدازظهر ازساعت 5 تا 7 کار می کنیم 5 برابر یک معلم درآمد داریم وخدا را شکر می کنم که مانند دوستانم معلم نشدم
ازهمکاران عزیزخواهشمندم زیاد به کسانی که منطق سرشون نیست جواب ندهند . صحبت از 24 ساعت تدریسه . پس کارهای تو منزل پس چیه ؟ کیه که ندونه هر ساعت تدریس حداقل یک ساعت کار منزل میخواد . ضمنا باز ما 24 ساعت کار میکنیم بقیه که اونم کار نمیکنند . تعطیلط تابستان هم به خاطر ما نیست در تمام دنیا این تعطیلات بخاطر بچه هاست . اونایی که مطلع نیستند بدونند که معلمان چیزی به نام مرخصی استحقاقی ندارند اون سه ماه رو مرخصی استحقاقی در نظر میگیرند . بقیه کارکنان سالی حداقل دوماه مرخصی دارند و هر ماه هم چند ده ساعت اضافه کاری دریافت نمیکنند . یا اطلاعاتتون رو بیشتر کنید یا خاموش موندن رو ترجیح بدید . دیروز حکم کارگزینی معلمی رو دیدم با مدرک دکترای ریاضی محض 1،400،000 تومان بود . در حالی که مستخدم با مدرک دیپلم اداره برق سه تومن دریافتی داره
من فقط یه چیز میگم، اونم دم عید ، به رسول الله قسم، عموی بنده داره از بانک دولتی 30 میلیون تومن عیدی میگیره، که یه معلم در تمام طول سال فقط دیونه میشه،اونم بانسل دهه 70 که چیزی نگم بهتره... فرارو چرا جدیدا چاپ نمیکنی؟! مگه ما چی گفتیم تا حالا؟؟!!
ای کاش زمان به عقب برگرده تا بتوانیم مامعلمان شغل دیگری انتخاب کنیم. من فرهنگی از بزگترین اشتباهاتم انتخاب این شغل بود. افسوس وصد افسوس. بر عمری که از دست رفت
شما را بخدا یکی بیاد حقوق معلمها رو بر روزهای کاریشون تقسیم بکنه... اونوقت می بینین که در بین کارمندای دولت بالاترین حقوق را می گیرند یا نه... اما اینگونه مظلوم نمایی می کنند!!!!
بقیه کارمندا در گرما و سرما و برف و بارون و گرد و خاک و هر بلای آسمونی و زمینی باید برن سرکار اما معلما تا هوا ابری بشه یا گرد و خاک بیاد یا چند درجه زیر صفر بشه یا .... تعطیلند و هنوز داد و فریاد دارند حقوقمان کمه!!!
شما را بخدا کمی انصاف داشته باشید !!!
من هم کارمندم با مدرک لیسانس و 15 سال سابقه کار . بجز 30 روز مرخصی استحقاقی بقیه سال باید سرکار باشم. 800 تومن حقوق می گیرم... بجز عیدی آخر سال که به همه کارمندا میدن نه پاداشی دارم و نه مزایای دیگری . اعتراض هم نمی کنم بلکه خدایم را شاکرم چون خیلی افراد را می بینم که همین را هم ندارند.
من معلم که 15 همین برج باید چک جهیزیه دخترم را پاس کنم دیگر به فکر بچه مردم هم باشم که درس خونده یا نه ! بی خیال بچه مردم کلاه خودمو میچسبم باد نبره.......
هرکس کلمه ای به من بیاموزد مرا عبد و بنده خویش قرار داده است حضرت علی علیه السلام هزارو چهارصد سال قبل این جمله را فرمودند تا شاید زمامداران مسلمان بفهمند و به معلم ارزش قائل شوند ، امروز در عصر ما زمامداران به معلم ارزشی قائل شدند که نه تنها دانش آموز عبد و بنده معلم نیست قاتلش هم میشود
مگر اساتید دانشگاه ۱۲ ساعت تدریس , بیشتر میکنن که ۲/۵ حقوق می گیرن. مشکل ما مردم اینه که چشم دیدن دیگران را نداریم . دوست داریم هم خودمون غرق بشیم البته در کنارمون همه باشن
درسته معلمان تعطیلی دارند ولی روزهایی که تو کلاس هستند کار می کنند . اما بقیه کارمندها اکثرشون کل سال رو تعطیلند ، هرچند تو محل کار حضور دارند . تا ساعت 10 مشغول صبحانه خوردن هستند . از 22 به بعد هم مثلا میرن نماز بخونند . اگه ازشون بخوای کارتو راه بندازند فورا میگن جنجال و هیاهو راه انداختی د و از اداره می اندازن بیرون اما معلم بیچاره وقتی به وسیله بچه های پرروی همین کارمندا با چاقو تکه تکه میشه . هیچ کس صداش در نمیاد به معلم میگن شما شغل انبیا رو داری باید ساکت بشی
سلام
من دبیر ریاضی هستم.
این که میگید تعطیلن واقعا تفکره غلطه و به قول یکی از دوستانم باید بریزینش داخل سطل آشغال.
من خودم روزای تعطیل یا سوال طراحی می کنم یا سوالات دانش آموزان رو بررسی میکنم یا دنبال جوابی برای سوالات دانش آموزان می گردم یا دارم از اینترنت و کتاب و... نحوه آموزش بهتر رو بررسی می کنم یا حتی به فکر حل مشکلات دانش آموز هستم.
ولی شماها فقط همون موقع که سرکاریم رو حساب می کنید
سلام - من يك معلم هستم كه در بخش اداري كار ميكنم بدون تعصب خاصي عرض ميكنم كه كار معلم ها ممكن است آسان باشد ولي كارمندان ديگر مگر چقدر كار ميكنند آيا تمام هشت ساعت اداه را مدام مشغول كار هستند؟ يا كارمندان بيشتر ادارات براي انجام كارهاي معمول ارباب روجوع هم ناز ميكنند و يا درخواست رشوه دارند البته نمي توان كتمان كرد كه در آموزش و پرورش نيروهاي بي كيفيت و بي سواد كه غالباً از نهضت سواد آموزي وارد آموزش و پرورش شده اند و جدر سال 90 و 91 خدمتگزار و راننده را بدون هيچ گونه سواد كلاسداري و دوره و صلاحيت جذب كرده اند كه ديد جامعه را نسبت به معلم منفي كرده اند ولي در مقايسه با كارمندان ديگر ادارات مثل گمرك و دادگستري و...و بانكها با حقوق معلمي و تك حقوق معلمي كه همسر شاغل ندارد زندگي را نمي توان گذراند و حتي جديداً نمي توان ازدواج كرد .البته در اين ميان معلمان سودجويي وجود دارند كه از دانش آموزان به نام كلاس خصوصي پولهاي زيادي مي گيرند ولي در كل وقتي كه من معلم بودم (مقطع راهنمايي) هفت ماه از سال حدود 200 روز تعطيل بودم.در پايان آرزوي موفقيت براي كليه معلمهاي با وجدان دارم كه تعدادشان اندك است .
همین هم که میگیرن زیاده
نصف سال تعطیلن. سوادشون هر سال آب میره.دریغ از یه خط مطالعه و تحقیق.
همش تو فکر کوه و تفریح هستن. کار نمیکنن که اینا.تو کار خصوصی باید به همه چی مسلط باشی با سطح سواد بالا آخرش کمتر از اینا بهت میدن.مطمئنن در حق هر کسی ظلم شده باشه در حق اینا لطف زیادی شده
ناشناس
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
در نگاه كساني كه پرواز را نمي فهمند ، هرچه بيشتر اوج ميگيري ، كوچكتر خواهي شد.
در پاسخ به خیلی از کامنتهای بالا که تعطیلی 3 ماه تابستان و 15 روز عید را یدک می کشند باید عرض کنم این تعطیلی بیرونش مرم رو کشته توش خودمون را. این تعطیلی بخوره تو سرمون. تعطیل باشی و پول بلیط اتوبوس و کرایه دو شب مسافرخانه نداشته باشی که تا به یک شهر سفر کنی میخوام صد سال نباشه. ای کاش 14 ساعت در شبانه روز کار ازمون می کشیدن ولی موقع اومدن به منزل می شد هر چه بچه ها دوست دارن براشون خرید. این تعطیلی 3 ماهه هم جهت اطلاعتون به خاطر رفاه حال ذانش آموزان است نه معلمان. وگرنه چرا ادارات آموزش و پرورش در تابستانhttp://fararu.com/fa/news/22533%D9%87-%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%82%D8%A7-%D8%AA%D9%87%Dhttp://fararu.com/fa/news/225333/%D9%88%D8%A7%DA%A9%D9%86%D8%B4-%D9%85%D8%B7%D9%87%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%82%D8%A7-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C تعطیل نیستند؟
متأسفانه تو این مملکت یک سری دست اندکار نمیزارن این مملکت پیشرفت کنه و جلوی کارهای مثبت میشن و خدا لعنت کنه همشونو من خودم بچه فرهنگی بازنشسته هستم با مدرک فوق لیسانس ۳۲ به دلیل نبود کار مناسب مجبور شدم برم تویه شرکت پادویی کنم چون به هر دری زدم اولا کار نیست دوما برای هر کارم که بخوای خودت بزنی سرمایه زیاد میخواد که نداریم مجبورم جوانمیمو و زندگیمو بزارم و تا آخر عمر پادیی کنم با ۴۰۰ هزار تومن حقوق ما آقازاده نیستیم ما بچه معلمیم که با بدبختی داریم زندگی میکنیم
این تعطیلی بیرونش مردم رو کشته داخلش خودمون را. تعطیلی با جیب خالی بخوره تو سرمون. تعطیلی که پول بلیط و اقامت دو شب در یک مسافرخانه درجه هشت نداشته باشی میخوام صد سال سیاه نباشه.
اگر جامعه پیشرفته وصنعتی وبافرهنگ می خواهید تنها را هش توجه به معلم وجذب نخبگان در ا.پ است . در ضمن چه فرقی بین یک دکترای شاغل در ا.پ وشاغل در اموزش عالی است که ایشان باید ۷میلیون حقوق بگیره اون هم با تعطیلات وارامش بیشتر در کلاس نسبت به معلم
درست نیست بگید اگر معلم نباشد شما سواد ندارید پس هر شغلی را بگیرید اگه نباشه جامعه فلج میشه بهتر است به دور از اینکه این شغل خوبه یا اینکی مهمتره کمک کنیم تا دیدگاه خود را نسبت با اطرافیان تغییر دهیم و به حق و حقوق همه احترام بگذاریم
ما مربيان فني وحرفه اي كشور 48ساعت در هفته توي كاركاه مشغول اموزشيم كسي نيست صداي ما رو بشنوه متولي اشتغال در كشوريم
حالا اموزش و برورش با24ساعت اموزش در هفته 3ماه تابستان تعطيل ،،15روز عيد تعطيل با حقوق بيشتر از ما
به خدا حاضريم جا مون را عوض كنند
جالب اینجاست که در طول سال با آن همه شرایط مناسب آب و هوائی ذهن بعضی ها کشش علم و درس را ندارد اونوقت اونهائی که اعتراض به تعطیلی تابستان معلمین دارند فکرش را بکنید در تابستان چی می خواستن بشوند تازه شما که غیر فرهنگی هستید که بیشتر دوست دارید تعطیل باشه تا به سفرهائی بروید کعه پول مفت تان را خرج کنید تازه این سیستم در همه جای دنیا اینطوریه سواد ندارید و از اوضاع و حوال دنیا بی خبری اظهارو نظر غیر کارشناسی نکن تا مجبور نباشیم مثل محسن کلفته از کلاس اخراج بشی
من نظرات بعضی از دوستان رو خوندنم,
ممنون که راهنمایی کردید
اصلا حواسم نبود میتونم در کلاس درس کار دلالی هم بکنم
اصلا نمیدونستم میشه به عنوان کلاس خصوصی سوالات امتحانی رو به بچه های شما بفروشم
من دیگه اعتراضی ندارم ولی از فردا میرم سر کلاس یه چند دقیقه ای درس میدم بعدش بچه های شما رو با تمرین های سخت مشغول میکنم بعدش کتابم رو باز میکنم برای دکترای سال بعد درس میخونم
شاید هم رفتم نت ببینم بورس چه خبره
ببخشید اگر تا امروز نمیفهمیدم و برای بچه های شما روح و روانم رو ازار میدادم
ببخشید سعی میکردم مطالب جالب برای علاقمندی فرزند شما به ریاضی پیدا میکردم بجای گشتن مطالب ریاضی برای فرزند شما مشغول بورس میشم, غروب ها به جای اینکه بشینم پای تایپ سوال تا موقع امتحان کلاسی بچه شما راحت بتونه سوال ها رو بخونه میرم یه سر نمایشگاه اتومبیل شاید بتونم سر یکی کلاه بزارم
موقع ی که تو هم میایی نمره بگیری فقط از پسرت تعریف میکنم نقاط ضعفش هم نمیگم اصلا به من چه پسرت میخواد چه کاره بشه مگه تو بفکر من بودی؟
این پولی که به من میدن فقط برای ساکت نگه داشتن بچه توست نه یاد دادن ریاضی
اموزش با خودت
از وزیر اموزش و پرورش خواهشمندم حقوق معلم ها را زیاد کنند تا انها مجبور نشوند کسر ی حقوق خود را از والدین دانش امو زان جبران کنند و هر بار به یک بهانه از انها پول بگیرند
ناشناس
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
شما همون بدهی مدرسه ی فرزندت را بده پول معلم پیشکش مرد حساب من در یک مدرسه با170 دانش اموز هستم امسال فقط دولت 110 هزار تومان سرانه داده میشه با این پول مدرسه را اداره کرد کجای کاری بعضی وقت ها معلم های مدرسه به مدرسه کمک می کنند
اگر معلمین عزیز نمره واقعی دانش اموزان را بدهندتا مسئولین افت تحصیلی حقیقی راببینند ان وقت مسئولین خودشان بفکر می افتند وهرگز احتیاجی به تحصن نخواهد بود
این همه از معلم ها گفتین یه خورده هم از بازنشسته های آموزش و پرورش بگین که با پایین ترین حقوق و بدون بیمه درست و حسابی با بچه هایی که اکثرا دانشجو هستند روزگار می گذرونن نه میتونن تحصن کن نه کسی محلشون میزاره.
سلام.ما معلمان اگر مثل بانکی ها بهمون وام خرید منزل و وام خرید خودرو و هر سه سال یک وام با اقساط چند ده ساله میدادن با بهره کم زندگی ام تامین میشد.بانک شب عید غیر از پاداش اقلامی مثل برنج و غیره میدهند.به ما اینها را بدن حرفی نداریم.
یعنی این منتقدان معلمان این قدر احمقند که از وضعیت معلم فرزندانشون بی خبرند؟بدبخت اگر معلم در ارامش فکری باشه و دغدغه معیشتی نداشته باشه ،روی اموزش فرزند توی بدبخت فلک زده تاثیر مستقیمی داره،یعنی این قدر احمق هستین که مطلب به این سادگی رو نمی فهمین؟به جای حمایت از معلم فرزندت چرند گویی هم می کنید؟
سلام
خوب كارمنداي ديگه هم اگه ناراضي هستند اعتراض كنند.
چرا فقط تعطيلي ها را مي بينيد اونم بگيد كه يه معلم با 30 يا حداقل 20 نفر دانش آموز لوس بايد پنج ساعت در روز سرو كله بزنه و يه تو هم نبايد به اين دانش آموز بگه ، به خدا راست ميگم امروز رفتم كلاس اول از بوي بدي كه مي اومد داخل كلاس يه دقيقه هم نتونستم تحمل كنم معلم كلاس اول مي گفت اينها بچه انند نمي تونند خودشونا كنترل كنند هرروز و هر ساعت ما اين بو را بايد تحمل كنيم . خيلي چيزهاي ديگه با اين نظام جديد ي كه اومده تو آموزش و پرورش هست مثلا كلاس چهارم تا الان سه بار ريز نمرات نوبت اول را عوض كرده الان ديگه ميگن بايد كاملاً دروس دانش آموزان را به صورت توصيفي براي همه دانش آموزان نوشته شود.
بسه دیگه!فقط برای همدیگه زرنگیم , در جای جاش لال میشیم!!!بالاترین و اساسی ترین شغل یک جامعه معلمی است .معلم نبود , الان منو شما باید اینجا فقط عکسهاشو تماشا میکردیم .بس کنین دیگه تورو خدا , یه ذره دنیاتونو بزگتر کنین .آموزش یک نسل کار کمیه؟! تا حرف میزنین تعطیلی معلمها رو میکشین وسط !معلم باید از نظر مادی کاملاً تامین باشه تا :1 -مجبور نباشه دنبال شاگرد برای کلاس خصوصیش بگرده 2-مظالعه داشته باشه تا به بچه منو شما سواد درست و حسابی یاد بده
من خودم کار آزاد دارم اما دستو پای معلمها(واقعی)ی رو میبوسم.اینقدر حسود و تنگ نظر نباشین!
معلمی که خودش تنها فکرش کسب منافع مادی بوده وهست سطح فرهنگ جامعه رو پایین آورده معلمان امروز ودو سه دهه گذشته تنها فکر تفریحات ورفاه و مسافرت داخلی وخارجی است نسل امروز را تربیت کردن، روزی فراموش کردند تعلیم وتربیت هدفشان بوده وتنها منافع مادی خود را دیدند وبا اعتصاب های مکر نظم ووظیفه شناسی را کنار گذاشتند وسرلوحه کارشان از زیر بار کار در رفتن شد باید اامروز وبدتر از آن را شاهد باشند
معلمان حقوقشون کمه به خصوص تو شهرهای بزرگ با این مخارج سر سام اور خیلی سخته زندگی کردن .ولی اخه بقیه کارمندا به جز بانک و شرکت نفت بدتر از اونان.داداشمم معلمه و ناراضیه ولی خداوکیل خیلی از معلما به خصوص اون قدیمیا و این جدیدیا همینم زیادشونه !!!اصلا به کسی برنخوره ،یه مشت استخدام های بی ضابطه و معلمان نهضتی بقیه دیگه رو هم زیر سوال بردن.من دانشجوی دکترای دانشگاه تهران هم اتاقیمه میره نگهبانی مترو بقران این باید چی بگه!!؟؟50تا معلم داشتم متاسفانه چهار تاش نه خوب درس میدادن نه رفتار و منشی داشتن فقط خوب میگفتن بییاید کلاس خصوصیمون.الان تو بهترین دانشگاه ایران درس میخونم بخدا ارزوی معلمی داریم. کلا حق با شماست معلمان عزیز ولی ناسپاسیم نکنید!!!اینجا جهان سوم پر از بی عدالتی است
میان آموز گار و معلم تفاوت است آموزگار جایگاه رفیع انسانی دارد ولی معلم مجیز گو حالا شما اگر آموزگار هستید شایسته حمایت و اگر معلم هستید همین بی بهایی هم زیادتان است
باسلام بنده کارمنداداره آموزش وپرورش 1 یعنی 7:30ساعت ازکارمندهای دیگر وارداداره شده وساعت 3 وگاها تا7 عصر می مونم مدرک دکتری هم دارم حتی جمعه هم میایم شهروندهای که بانادانی درمورد معلمان اظهارنظرمیکنند بروند دیدشان گسترش بدهند با27 سال سابقه به اندازه یک کارمند ساده بامدرکه لیسانس سایر ادارات ساه نمی گیرم دوست من هرجامعه ای مخواهد پیشرفت کند باید به معلمانش توجه کند سختی کاری که معلم دارد هیچ اداره ای ندارد ممنون ازهمه بزرگواران
باسلام
یکی ازبارزترین شاخصهای پیشرفت هرکشور، وضعیت آموزش وپرورش وجایگاه معلم درآن کشوراست براساس مطالعات اقتصادی ،توسعه اقتصادی واجتماعی درهرکشوررابطه مستقیم باموقعیت آموزش وپرورش دارد نگرش حاکمیتهابه آموزش وپرورش بیانگرمیزان علاقه مندی حاکمیت به توسعه است
اونهایی که به تعطیلی گیر دادین
تعطیلی الودگی هوا برای دانش آموزان است
تعطیلی برف بخاطر تصادفات سطح خیابان ها ووصرفهجویی در مصرف گاز است
مگر ساعت کاری کارمند مخابرات چقدر است؟ چرا پاداش بازنشستگی معلمان کمتر از یک چهارم سایر ادارات است؟ چرا اقساطی پرداخت میشود؟
معلم مطالبات ندارد بحث رو عوض نکنید حقوق دادگستری با مدرک دیپلم دو برابر حقوق فوق لیسانس اموزش پرورش اباموزشاست اونهایی که دم از عدالت میزنند این کجایش عدالت است؟
معلمان عزيز نكنه بازيچه سياسيون بشين
همه ميدونيد با پايين آمدن قيمت نفت براي كشور مشكلات بوجود آمده
با نفت 140 دلاري رونق ايجاد نشده و حالا با مشكل بر خورديم
بقيه كارمندان دولت هم با مشكل مواجه هستند اگر قرار باشه همه تجمع كنند سنگ روي سنگ بند نمي شود
خیلی دوست داشتم معلمان برای دفاع از حقوق دانش آموزان هم یک بار تجمع می کردند، مثلا در اعتراض به شلوغ بودن کلاسها، گرفتن شهریه های مختلف، کمبود امکانات آموزشی و آزمایشگاهی و ...
من شغلم آزاده ، دوتا بچه دارم یه دانشگاهی و دبیرستانی ، ماهیانه متوسط 8 میلیون درآمد دارم ، ولخرج هم نیستم ولی خدا شاهده از دست خرج و برج در نمیرم ، انصافا نمی تونم یک روز کامل بچه های خودم را تحمل کنم و همیشه میگم خدا به معلمهای شما صبر بده که با ماهی متوسط حداکثر دو تومان ، سی نفر از امثال شماها را تحمل میکنند ، خدا وکیلی شغل سختیه ، ضمن اینکه همین معلمها هستند که فردا رئیس جمهور و نماینده و ... صاحبان مملکت و دانشمندان ... را آماده می کنند . اگر مسلمان باشیم خوب علی (ع) گفته هر کس به من کلمه ای بیاموزد مرا بنده خود کرده است. آیا همین برای شان و منزلت معلمها کافی نیست ؟ چرا بعضی ها مسائلی مثل تعطیلی ها را پیش میکشند ؟ واقعا حجالت آوره . من دست تمام معلمها را صادقانه میبوسم و آرزویم این است که منزلت این لایه اصلی اجتماع بالاتر رود . یا حق
با 20 سال سابقه ي كار و فوق ليسانس ماهيانه 1ميليون چهارصد هزارتومان معادل حدود400 دلار زندگي مي كنم.
در حد دريافتي معلم يك كشور درجه 3 افريقايي
اما معلمان كانادا ماهيانه 9000 دلار معادل 31ميليون تومان !!! دريافت مي كنند
حدود 22 برابر حقوق من !!!!
البته :
ساعت كارمون يكي
كلاسهاي ما 35 نفر -مال انها 20 نفر !!
قضاوت در مورد توان اقتصادي و قدرت خريد هردو معلم با شما!!
سلام چرا این حرفو می زنی مگریه فوق لیسانس دانشگاه سه ماه تعطیلی نداره؟پس چرامزایا وحقوقش 5برابرماست.من فوق لیسانسم حقوقم توفیش 1700هزارتومنه ولی همردیف من تودانشگاه بالای 4میلیون تومنه تعطیلیش هم ازمن بیشتروساعتای تدریسش هم ازما کمتر.چراونادیده می شن ولی معلم نه؟چرا؟چرا؟
بیچاره ها حق دارن . اینا شرمنده خودشون و خونوادشون هستن . نه مسافرت میرن . نه تغذیه درست و حسابی دارن . نه ماسین درست و حسابی دارن . نه لباس درست و حسابی دارن . من دانش آموز سال سوم دبیرستان هستم و کیا اسپورتیج سوار میشم اونوقت معلم من که الفبای درس و زندگی رو به من آموخته و نماد فرهنگ کشور من هست ، با هزار بدبختی یه پراید سوار میشه !
وقتی من و آقا معلمم تو خیابون هر دو سوار بر ماشین همدیگرو می بینیم ، ایشون چه حالی دارن ؟!!! چرا باید وضعیت فرهنگیان مملکت اینطوری باشه ؟! برخی معلما تو مدرسه ما سرویس رفت و آمد دانش آموزای خودشونن . چقد تحقیر میشن این معلما ! چرا ؟!!!!!!!!!!!!!!!
ای اهل نظر ، ای کاش برای یکبار در طول زندگی همچون تمام عمر فرهنگیان شرمنده خانواده می شدید تا می دانستید فقر یعنی چه ، شرمندگی در برابر خانواده یعنی چه نگاه به زندگی دیگران یعنی چه و افسردگی و سوختن یعنی جه نگاه مظلومانه معلم را کدام داستان نویس می تواند در دیباچه کتابش به تحریر در اورد
پس اهل نظر بی مورد اظهار نظر نفرمایید
چون نمی دانی تفاوت اموزگار و اموزنده در چیست
1 - بنده یک مهندس هستم در مواقعی حوصله جواب دادن سئوالات بچه ام را ندارم و یا از شلوغی و جنب و جوش شان خسته می شوم لذا این قشر جامعه از فداکاران این جامعه هستند که متحمل این رفتارها و نیز مسئولیت تربیت فرزندانمان را به عهده دارند .
2 - پیشرفت و توسعه علمی جامعله از هر نظر ( علمی ، فرهنگی و .... ) مرهون زحمات این قشر هستند لذا اگر جامعه ای با کیفیت بخواهیم مستلزم رسیدگی مناسب و بالا بردن شان معلمین است .
3- خداوند مبدع مدارس غیر انتفاعی را ازش نگذرد پدر مردم را با پول های بی خود در آورده و پول اش تنها به جیب صاحبان امتیاز مدرسه می رود نه معلمین
4 - فقط مواظب باشیم که ایادی دولت قبل و پایداری ها از هر تلاشی برای تضعیف و شکست دولت روی کار آمده فرو گذار نیستند لذا در اعتراض ها بهانه دست این گروه ندهیم و یا خدای ناکرده با تحریک آنها نباشد
دوستان گلم . ای همه عزیزانی که معلم نیستید و برای معلمان نظر می دهید . میدانید چرا ارزش کار معلم را با تعطیلات و غیره مقایسه می کنید ؟ چون جملگی درست تربیت نشده ایم . اگر معلم ، آموزش و پرورش و فرهنگ درست بشه ، همه مردم چه کارگر و چه کارمند و چه افراد عادی از حقوق مدنی برخوردار میشن . وضعیتی که امروز بر جامعه حاکم است به این دلیل است که آموزش و تربیت به شوخی گرفته شده است . من معلمم و پاسخ ناشایست دادن در شان من نیست باید به طریق علمی و عقلانی جواب بعضی ها را بدهم که به معلم دید منفی دارند . میدونید چرا چون کل جامعه به معلم دید منفی دارند . جامعه سالم در گرو فرهنگ سالم . مردم بدانید معلم واقعی زمانی که شما فکر می کنید تعطیل هستند در حال آماده سازی خود برای تدریس بهتر فرداست . در ضمن خودشان که تعطیل نمی کنند . مردم تحمل یک نگاه چپ معلم به فرزندانشان را ندارند حالا بیا حساب کن هنگام برف بچه ای پایش بشکند ببینید چه می کند اولیای او ؟ معلم به همه اقشار ارزش می دهد و اهمیت قائل است . اگر معلم خوب داشته باشیم نماینده مجلس خوب داریم . مسئول خوب داریم و مردم متمدن داریم .
اوضاع کلی مملکت خراب است و حقوق همه کارمندان و کارگران به نسبت تورم و هزینه های زندگی ناچیز است ! بهتر است دولت یک فکر اساسی بکند البته اگه زحمتشون نمیشه !
چه مردگانی هستند کتابداران نهاد کتابخانه های عمومی کشور که در بین کارمندان دولت پایین ترین حقوق و مزایای شغلی رو میگیرند.من با مدرک فوق لیسانس حقوق 850 هزار تومان است
این معلمهایی که همش از سروکله زدن با دانش آموزای نوجوان و جوون گله دارن دیگه شلوغش میکنن!
من هم معلم زبان هستم و کلاس دارم با 25 30 دانش آموز که یک لحظه چشم ازشون برمیداری یه کاری میکنن!! وقتی معلمشون خانوم هم باشه که دیگه همش میخوان جلب توجه کنن. کنترلشون سخته ولی همش سروکله زدنم نیس
عمرمان رفت و حقوقمون زیاد نشد به ما حقوق بدن 24 ساعته شبانه روزم کار می کینیم استاد دانشگاه باا 12 ساعت موظفی میگیره 10 تومن معلم با 24 ساعت میگیره یک تومن. لیسانس تازه وارد قوه قضاییه میگیره 3 تومن معلم لیسانس با سی سال سابقه دو تومن به زور می گیره...... این است عدالت؟ دولت تدبیر، چاره ای لطفا
با سلام ، من معلم نیستم ولی واقعا قشری بیچاره اند نه شان ومنزلت دارند ونه در زندگی تامین هستند از طرفی شغل بسیار حساس و پر استرسی دارند . در این دوره زمانه پدر و مادر ها حوصله حتی نگهداری بچه های خودشونه ندارن تا چه برسه به آموزش و تربیت آنها
من معلم نیستم ولی اعتقاد راسخ دارم ریشه بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی و بزهکاریها و جُرم و جنحه ، عدم تربیت و پرورش درست کودکان در مدارسه و این عدم پرورش صحیح معلول درگیری فکری و مشکلات شدید معیشتی معلمان و متولیان آموزشه .
معلمان باید باید و هزار باید ، بالاترین دستمزد سالانه رو داشته باشن .
من معلم نیستم ولی اعتقاد راسخ دارم ریشه بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی و بزهکاریها و جُرم و جنحه ، عدم تربیت و پرورش درست کودکان در مدارسه و این عدم پرورش صحیح معلول درگیری فکری و مشکلات شدید معیشتی معلمان و متولیان آموزشه .
معلمان باید باید و هزار باید ، بالاترین دستمزد سالانه رو داشته باشن .
فرارو جان یه گزارشی تهیه کن از "صندوق ذخیره فرهنگیان" که با درامد های هزار میلیاردی از عضویت فرهنگیان و متعاقب ان سود آوری از 20 موسسه ی زیر دست هیچ منفعتی برای معلمان نداشته هیچ!!
فقط معلمها نیستند که معترضند کارمندان دولت نسبت به مصوبه اخیر افزایش 35درصدی حقوق کارکنان ستادی وزارتخانهها تحت عنوان فوق العاده ویژه بشدت اعتراض دارند
وقتی به معلم بی توجه شدیم
باید سالن های ورزشی رو با نیروی ضد شورش آرام کنیم !
وقتی به معلم بی توجه شدیم
باید بودجه زندانها و مراکز ترک اعتیاد را گسترش دهیم!
وقتی به معلم بی توجه شدیم
باید خانواده ها مقادیر زیادی هزینه مدارس خاص و کلاس های خصوصی را بپردازند!
وقتی به معلم بی توجه شدیم
باید امنیت کوچه و خیابان ها را با پلیس های باتوم به دست تامیین کنیم!
وقتی به معلم بی توجه شدیم
باید آمار طلاق گوش ازدواج را کر کند!
وقتی به معلم بی توجه شدیم
باید سالانه برای حفاظت محیط زیست میلیاردها هزینه کنیم!
وقتی به معلم بی توجه شدیم
باید احترام به انسانیت به شعور به بزرگسالان عزیز را در خواب ببینیم!
وقتی به معلم بی توجه شدیم
باید منتظر کودکان کار سر هر چهار راه شهر باشیم !
وقتی به معلم بی توجه شدیم
باید انتظار گسترش خشونت های اجتماعی و روحی روانی را داشته باشیم!
آینده کشورتان چگونه خواهد بود ؟ به حال و روز امروز آموزش و پرورش کشورتان نگاه کنید.
5 ماه تعطيلي رسمي به علاوه كلي تعطيلات ثبت نشده ديگه كه عملا با نصف سال تعطيلي حقوق ثابت...تازه نتيجه ش چي شده؟؟
نظام آموزش پرورش فشلي كه ما داريم با كلي نيروي بيسواد كه ....
ولش كن هرچي بگيم فايده ش چيه!!
زن همكار من معلمه از سال شروع كنم 15 روز فروردين تعطيله بعدش تا 17 18 ارديبهشت ميره سركار ديگه فقط واسه دو سه تا امتحان ميره مدرسه ديگه تعطيله تاااااااااااااااااااااااااااااااااا مهر بازم مهر و آبان ميره مدرسه يك ماه آذر تعطيله با نصف دي برا فرجه و امتحانا .از اون ورم از ده اسفندم مدرسه ها تعطيله
ماهي يك و ششصد هم ميگيره فيششو ديدم اون موقعي هم كه سر كاره هفته اي 24 ساعت يعني سه روز.خداييش با توجه به راندمان وزماني كه ميزارن حققوشون كمه ؟خب نصف بيشتر سال تعططيلين. مگه دولت تعهد داده بخاطر اينكه تو خونه ميشينين و ميرين مسافرت و خوشين حقوق سه ميليون بده. شما هم برين دنبال يه شغل دوم مثل همه مردم.ما كارمنداي بيچاره تابستان و زمستان تو گرماي وحشتناك و تو سرماي سورز ناك بايد بريم تا حالا كي شنيدين خباطر الودگي هوا ادارات تعطيل بشه يا برف؟ پامونم بشكنه هم بايد بريم. تازگيا هم كه مرخصي زايمانشون شده 9 ماه .فاميل داريم بعد دو سال رفته سركار حقوقشم دادن
ما كارمندها 7 صبح تا 3 درگيريم نه تفريحي داريم نه استراحتي به خدا براخريدامون مرخصي روزانه ميگيريم. حقوقمونم از اونا كمتره معدود اداراتن حقوق هاشون بالاس.
عمه خاله و شوهر خاله من هم و خيلي آشناهاي ديگه مون معلمن سهم خودشون دارن و وضعشون خوبه.دوران دبيرستانمم بجز چند تا معلم معدود همه نيم ساعت درس ميدادن
يك ساعت ميرفتن بيرون با معلم اتاق كناري حرف ميزدن يا با ما
ناشناس
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
احسنت
ا-ف
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
ما مربیان سازمان فنی و حرفه ای چه باید بگیم با47ساعت کار اجباری در هفته کار ما خیلی خیلی سخت تر از مربیان هنرستان است و حقوق 1.300
ناشناس
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
هموطن عزیز چرا از قسمت تنگ قیف به مسله نگاه می کنی ؟ اینکه شما خوب کار می کنید بحثی نیست ولی آیا تربیت نسل آگاه را قبول نمی کنید نمی خواهید نسلی آگاه به معنی واقعی نه توسری خور نه ترسو نه مجیزگو تربیت شود . با این سیستمی در آموزش و پروش هست به خدا نسلی ترسو ، خائن ، دروغگو ، پاچه خوار ، فاسد تربیت میشه که مقدرات مملکت باید فردا روز به دست اونها برسه . آموزش و پرورش نیازمند توجه جدی است من نمی دونم چطوری ولی می دونم که با این اوضاع مملکت به انحطاط کشیده خواهد شد اگر فکر به حل و روز آموزش و پرورش نکنند!
ناشناس
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
همه مثل زن شما نیستن!
هرچند به عنوان معلم معتقذم کار درست رو زن شما میکنه!
ناشناس
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
خانم پریا خب حرفت را زدی یعنی به اعتقاد شما آموزش و پرورش تعطیل بشه بهتر نیست کمی فکر کنید در همه جای کشور کارمند خوب و بد هست ولی آیا حرفها و قضاوت ما معیار است یااصول جهانی باید قانون باشد . کمی به اطرافتان نگاه کنید ببینید در دنیا چگونه است ما هم مثل اونا؟ بعد استادان محترم دانشگاه که بیشتر تعطیل هستند و حقوقشان چند برابر معلم هاست چرا چنین است تدریس در دبستان و دبیرستان که سخت تر است؟ شما اپر بچه داشتید می فهمیدید که معلمان ابتدایی تمام هفته در مدرسه هستند و قضاوت کلی نمی کردی ... تازه اگر به معلم ها توجه شود آسیبی به شما می رسد؟ پس چرا کارشناسی کردید . اگر اعتقاد دینی دارید باید پاسخگو باشید و اگر انسانی فکر می کنید شما چقدر در این موضوع اطلاعات و تحقیق کرده اید که به این راحتی نظر می دهید؟ کمی فکر کنید....
ناشناس
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
اگه یکم سواد داشتی می دونستی که آموئزش کار در بقالی یا فلان اداره نیست که بشه دوازده ماه سال را کار کرد تعطیلات معلمین از سر اجبار است
گرچه در اسلام در باره ارزش علم و معلم تاکید زیاد شده است ولی در جمهوری اسلامی معلمان هیچ ارزش و جایگاهی ندارند واز دهها دلیل مستند به یک مورد اشاره میکنم .... داشتن خانه و سرپناه در شان معلم نیست معلم و خانواده او باید در چادر و کپر زندگی کند اگر غیر از این بود مانند سایر کارکنان دولت به او حق مسکن میدادند
خوشم میاد اصل موضوع رو فراموش کردید و افتادین به جون هم!!!!
بابا چه کارمند چه کارگر چه معلم هممون از لحاظ معیشتی مشکل داریم.
انشالله هیچکس شرمنده زن و بچش نشه
معلم عزیزم جانم فدات که این قدر مورد بی مهری مسئولین قرار نگیری از نمایندگان محترم مجلس خواهشمندیم هرچه زودتر وزیر بی کفایت آموزش وپرورش رااستیضا نمایند .
اینجانب بعد از 25 سال کار در آموزش و پرورش پیشنهاد میدهم از واحد آموزش سازمان ملل و کارشناسان و دبیران و بازنشستگان سایر کشورها در آسیا و خاورمیانه دعوت کنید به ایران بیایند و وضعیت معیشتی معلمان را با کشورهای دیگر مقایسه کنند و هر چه گفتند به عنوان داور و حکمیت قبول میکنیم.
لطفا سایت فرارو این مقاسه و پزوهش را انجام دهد.
خوشم میاد اصل موضوع رو فراموش کردید و افتادین به جون هم!!!!
بابا چه کارمند چه کارگر چه معلم هممون از لحاظ معیشتی مشکل داریم.
انشالله هیچکس شرمنده زن و بچش نشه
ناشناس
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
عزیزی که منفی دادی یعنی تو جزء مرفهین بی دردی؟ یا حقوق آنچنانی میگیری؟
در این صورت حق با توست مثل خیلی از مسئولین، چه میدونی شرمندگی یعنی چی!!
انشالله که هیچ وقت ندونی!!!
خدمدتون عارضم مشکلات فرهنگیان به این آسونی که شماها فکر میکنی حل نمیشه به نظر من اگر وزارت آموزش وپرورش مثل بعضی از وزارتخانه ها ما حصل زحمتش را که همان مدارک تحصیلی و دانشگاهی است را به سایر ارگانها بفروشد به گمان بعضی ها نه تنها مصرفی نیست بلکه درآمدزا هم هست .مدعیانی که می گویند معلمان بی کارند یک ساعت بیایند و بچه های خود را ساکت کنند.فرهنگیان به ازاء هرساعت تدریس حداقل دستمزد را می گیرند به عنوان مثال مداحی که برای مجالس ترحیم جلسه 20دقیقه ای مبلغ حداقل یک میلیون میگیرد به نظر شما حق فرهنگیان چقدر است.
باید این جامعه رو با این آ دمای بی فرهنگش گل گرفت .اگه معلما کار نمیکنن ،لطف کنید بچه های بی تربيتتونو خونه نگه دارید و خودتون بهشون درس بدین.شماها عرضه تربیت کردن بچه هاتونو ندارید که من از شنیدن فحشهاي رکیکی که بهم میدن شرم میکنم.بعد ادعا میکنید کنترل این بچه ها و در عین حال تدریس به آ نها کار آ سانيست.
ناشناس
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
شما که ادعا می کنید معلم هستید و ادبیات گفتگوی شما چنین است از بچه ها چه توقعی دارید . دلیل اعتراض ما به معلمها همین است که در حد و توقع معلم نیستند فقط توقع بالا دارند .اگر معلم های مدارس وظایف خود را بدرستی انجام می دادند نیازی به مدارس غیر انتفاعی وکلاس های خصوصی نبود .همانطور که معلمان شریف و بزرگوار در سال های قبل بهترین آموزش ها را به دانش آموزان می دادند وهرگز مطالبه بیشتر نداشتند .یاد معلمان واستادان بزرگ قدیم گرامی که مانند خیلی لاز چیزهای دیگر نسلشان منقرض گردید ونتیجه چنین است که می بینید.
درود بر شرف مسئولين سايت محبوبم، فرارو... بابت انعكاس تجمع سكوت فرهنگيان...
ما معلمين اين مملكت به اندازه ي پشيزي ارزش نداريم كه صدا و سيما حتي بصورت زير نويس و در يك خط هم كه شده اعلام حضور جامعه فرهنگيان رو انعكاس بده؟!!!! انزجار،نفرت، بغض، دلسري و... حاصل اين عمل وقحانه بود و بس.
من معلم هستم واز کامنت های بالا خیلی خوشم آمد عده ای بامعلمان هم دردی کرده اند وعده ای گفته اند معلمان استعفا بدهند ما با نصف حقوقشان جای آن ها را می گیریم.معلم واقعی می خواهد این تفکر در ذهن مردم شکل نگیرد که اگر چنین شد ملتی خواهیم شد که هر چه بر سرمان بکوبند سر را بیشتر خم می کنیم
بعضی از معلمان واقعا دلسوز بودند اما بعضی کاری با دانش آموز میکردن که نگو و نپرس . از مسخره کردن دانش آموز گرفته تا تنبیه بدنی . اونایی که دلسوز بودن شاید 5 درصد هم نمیشدن . کلا از معلم جماعت خوشم نمیاد .
الان وضع همه ما مردم از نظر اقتصادی خراب است. این یک واقعیت غیر قابل سانسور کردن است.
حالا معلمین محترم که حداقل حاشیه امنیت شغلی که دارند. ما که در بخش خصوصی هستیم که هر روز ممکن است نخواهندمان و بیکار شویم.
خود من که شخصا قرارداد های سه ماهه با شرکت بسته ام و هر سه ماه تمدید می شود.
کسانی را هم می شناسم که هنوز حقوق 5 یا 6 ماه پیش را هم نگرفته اند.
اساسا وضع اقتصادی مردم مناسب نیست.
ناشناس
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
چون شما امنیت شغلی نداری منطقی است که معلم ها این گونه باشند چرا از حق خودت حرف نمی زنی و دنبال حق خودت نیستی؟ ببین حق تو چیست و چه کسی آن را ضایع کرده آیا به نظر شما معلم ها در ارتباط با شما مقصرند... کمی فکر کن دوست من...
.......دستایی در کاره بازیاد کردن حقوق عده ای وکم کردن حقوق حداقلی قشری دیگه بین اقشار اختلاف بندازن! راستی دهه های 60 و70 هم تااین حد اختلاف پرداخت بود؟؟؟؟سیاست قدیمی تفرقه بندازوحاکم باش!!!
بدتر از درآمد پایین حرف های ناشایست هموطنان خودمونه. پدر من 30 سال دبیر ریاضی مدارس پسرانه بوده. الان 60 سالش هم نیست اما به اندازه یک مرد هشتادساله پیر شده. و تمام این سال ها فقط احساس شرمندگی کرده با اینکه ما همیشه قانع بودیم و جز ضروریات هیچوقت خواسته ای نداشتیم.که همون هم یا تهیه نمی شده یا به زحمت. بوسه می زنم به دستای خسته پدرم
شمایی که با معیشت معلم مخالفی دو کلاس سواد هم که داری ازاین قشرزحمتکشه واگر فکرمیکنی کارشان راحته وتعطیلاتشان زیاد امتحان جایگزینی اسانه بفرما این گوی واین میدان
شمایی که با معیشت معلم مخالفی دو کلاس سواد هم که داری ازاین قشرزحمتکشه واگر فکرمیکنی کارشان راحته وتعطیلاتشان زیاد امتحان جایگزینی اسانه بفرما این گوی واین میدان
بدتر از درآمد پایین حرف های ناشایست هموطنان خودمونه. پدر من 30 سال دبیر ریاضی مدارس پسرانه بوده. الان 60 سالش هم نیست اما به اندازه یک مرد هشتادساله پیر شده. و تمام این سال ها فقط احساس شرمندگی کرده با اینکه ما همیشه قانع بودیم و جز ضروریات هیچوقت خواسته ای نداشتیم.که همون هم یا تهیه نمی شده یا به زحمت. بوسه می زنم به دستای خسته پدرم
شمایی که با معیشت معلم مخالفی دو کلاس سواد هم که داری ازاین قشرزحمتکشه واگر فکرمیکنی کارشان راحته وتعطیلاتشان زیاد امتحان جایگزینی اسانه بفرما این گوی واین میدان
شمایی که با معیشت معلم مخالفی دو کلاس سواد هم که داری ازاین قشرزحمتکشه واگر فکرمیکنی کارشان راحته وتعطیلاتشان زیاد امتحان جایگزینی اسانه بفرما این گوی واین میدان
شمایی که با معیشت معلم مخالفی دو کلاس سواد هم که داری ازاین قشرزحمتکشه واگر فکرمیکنی کارشان راحته وتعطیلاتشان زیاد امتحان جایگزینی اسانه بفرما این گوی واین میدان
شمایی که با معیشت معلم مخالفی دو کلاس سواد هم که داری ازاین قشرزحمتکشه واگر فکرمیکنی کارشان راحته وتعطیلاتشان زیاد امتحان جایگزینی اسانه بفرما این گوی واین میدان
شمایی که با معیشت معلم مخالفی دو کلاس سواد هم که داری ازاین قشرزحمتکشه واگر فکرمیکنی کارشان راحته وتعطیلاتشان زیاد امتحان جایگزینی اسانه بفرما این گوی واین میدان
شمایی که با معیشت معلم مخالفی دو کلاس سواد هم که داری ازاین قشرزحمتکشه واگر فکرمیکنی کارشان راحته وتعطیلاتشان زیاد امتحان جایگزینی اسانه بفرما این گوی واین میدان
بدتر از درآمد پایین حرف های ناشایست هموطنان خودمونه. پدر من 30 سال دبیر ریاضی مدارس پسرانه بوده. الان 60 سالش هم نیست اما به اندازه یک مرد هشتادساله پیر شده. و تمام این سال ها فقط احساس شرمندگی کرده با اینکه ما همیشه قانع بودیم و جز ضروریات هیچوقت خواسته ای نداشتیم.که همون هم یا تهیه نمی شده یا به زحمت. بوسه می زنم به دستای خسته پدرم
بدتر از درآمد پایین حرف های ناشایست هموطنان خودمونه. پدر من 30 سال دبیر ریاضی مدارس پسرانه بوده. الان 60 سالش هم نیست اما به اندازه یک مرد هشتادساله پیر شده. و تمام این سال ها فقط احساس شرمندگی کرده با اینکه ما همیشه قانع بودیم و جز ضروریات هیچوقت خواسته ای نداشتیم.که همون هم یا تهیه نمی شده یا به زحمت. بوسه می زنم به دستای خسته پدرم
با سلام و احترام
1- با توجه به ساختار معیشتی معلمان در دیگر کشورها و ساعات کاری و دریافت حقوق متوجه تبعیض فراوان در ایران می شویم
2- افزایش متناسب کیفی سواد و اطلاعات و رفتار معلمان با افزایش حقوق میسر می باشد
3- مشکل اینجاست در کشور هر مدیری که رانت و قدرت و ارتباط دارد به کارمندان خودش بیشتر رفاه و مزایا می دهد ولی ما معلمان چنین مدیری نداریم
بدتر از درآمد پایین حرف های ناشایست هموطنان خودمونه. پدر من 30 سال دبیر ریاضی مدارس پسرانه بوده. الان 60 سالش هم نیست اما به اندازه یک مرد هشتادساله پیر شده. و تمام این سال ها فقط احساس شرمندگی کرده با اینکه ما همیشه قانع بودیم و جز ضروریات هیچوقت خواسته ای نداشتیم.که همون هم یا تهیه نمی شده یا به زحمت. بوسه می زنم به دستای خسته پدرم
بدتر از درآمد پایین حرف های ناشایست هموطنان خودمونه. پدر من 30 سال دبیر ریاضی مدارس پسرانه بوده. الان 60 سالش هم نیست اما به اندازه یک مرد هشتادساله پیر شده. و تمام این سال ها فقط احساس شرمندگی کرده با اینکه ما همیشه قانع بودیم و جز ضروریات هیچوقت خواسته ای نداشتیم.که همون هم یا تهیه نمی شده یا به زحمت. بوسه می زنم به دستای خسته پدرم
بدتر از درآمد پایین حرف های ناشایست هموطنان خودمونه. پدر من 30 سال دبیر ریاضی مدارس پسرانه بوده. الان 60 سالش هم نیست اما به اندازه یک مرد هشتادساله پیر شده. و تمام این سال ها فقط احساس شرمندگی کرده با اینکه ما همیشه قانع بودیم و جز ضروریات هیچوقت خواسته ای نداشتیم.که همون هم یا تهیه نمی شده یا به زحمت. بوسه می زنم به دستای خسته پدرم
بدتر از درآمد پایین حرف های ناشایست هموطنان خودمونه. پدر من 30 سال دبیر ریاضی مدارس پسرانه بوده. الان 60 سالش هم نیست اما به اندازه یک مرد هشتادساله پیر شده. و تمام این سال ها فقط احساس شرمندگی کرده با اینکه ما همیشه قانع بودیم و جز ضروریات هیچوقت خواسته ای نداشتیم.که همون هم یا تهیه نمی شده یا به زحمت. بوسه می زنم به دستای خسته پدرم
سلام بحث کمی حقوق وزیادی تعطیلات ازسایرکارمندان نیست کارمندان ادارات دیگرمرخصی سالی یک ماه رادارند،ماموریت برای انجام کارهای شخصی رادارند،پاداشت پایان سال رادارند،اضافه کاری بدون ماندن دردارات رادارند،جریه غذایی رابه انواع مختلف دارند ازوسایل دولتی استفاده کردن رادراندبحث تورم وناهماهنگی است که وجودداردوزندگی کردن خانوادهای افرادبیکاروکارگرومعلمان وسایرکارمندانی که به قول بعضی افرادکارمفیدانجام می دهندوبااین چشم وهم چشمی که بعضی افراد دارندبایدبچه های همه اقشاردرکناریکدیگروقت خودراسپری کنند
بدتر از درآمد پایین حرف های ناشایست هموطنان خودمونه. پدر من 30 سال دبیر ریاضی مدارس پسرانه بوده. الان 60 سالش هم نیست اما به اندازه یک مرد هشتادساله پیر شده. و تمام این سال ها فقط احساس شرمندگی کرده با اینکه ما همیشه قانع بودیم و جز ضروریات هیچوقت خواسته ای نداشتیم.که همون هم یا تهیه نمی شده یا به زحمت. بوسه می زنم به دستای خسته پدرم
بدتر از درآمد پایین حرف های ناشایست هموطنان خودمونه. پدر من 30 سال دبیر ریاضی مدارس پسرانه بوده. الان 60 سالش هم نیست اما به اندازه یک مرد هشتادساله پیر شده. و تمام این سال ها فقط احساس شرمندگی کرده با اینکه ما همیشه قانع بودیم و جز ضروریات هیچوقت خواسته ای نداشتیم.که همون هم یا تهیه نمی شده یا به زحمت. بوسه می زنم به دستای خسته پدرم
شما که ادعا می کنید معلم هستید و ادبیات گفتگوی شما چنین است از بچه ها چه توقعی دارید . دلیل اعتراض ما به معلمها همین است که در حد و توقع معلم نیستند فقط توقع بالا دارند .اگر معلم های مدارس وظایف خود را بدرستی انجام می دادند نیازی به مدارس غیر انتفاعی وکلاس های خصوصی نبود .همانطور که معلمان شریف و بزرگوار در سال های قبل بهترین آموزش ها را به دانش آموزان می دادند وهرگز مطالبه بیشتر نداشتند .یاد معلمان واستادان بزرگ قدیم گرامی که مانند خیلی لاز چیزهای دیگر نسلشان منقرض گردید ونتیجه چنین است که می بینید.
به غیر از معلمین دوره ابتدایی معلمین دیگر دوره های تحصیلی در رفاه کامل به سر می برند هیچ وقت یادم نمیره معلمین دوره دبیرستانم رو که اکثرا بخاطر تدریس خصوصی یا درس نمیدادن یا اگه هم خیلی دلسوز بودن نیم ساعت درس میدادن بقیه اش رو هم میگفتن با این حقوق اینم زیادتونه. خدا از کسانی که بخاطر پول با سرنوشت بچه های مردم بازی می کنند نگذره.
به غیر از معلمین دوره ابتدایی معلمین دیگر دوره های تحصیلی در رفاه کامل به سر می برند هیچ وقت یادم نمیره معلمین دوره دبیرستانم رو که اکثرا بخاطر تدریس خصوصی یا درس نمیدادن یا اگه هم خیلی دلسوز بودن نیم ساعت درس میدادن بقیه اش رو هم میگفتن با این حقوق اینم زیادتونه. خدا از کسانی که بخاطر پول با سرنوشت بچه های مردم بازی می کنند نگذره.
قشر فرهنگی جامعه همیشه دچار مشکلات مادی بوده اونم بخصوص معلمین ابتدایی . که نه فرصت شغل دیگه دارند و نه منزلت قابل قبول . لیکن روز به روز بر حقوق و مزایای سایر کارمندان افزوده میشه و معلمین نه. آقا ما حاضریم تابستون و عیدم بریم سر کار ولی اندازه همون پرستار بگیریم . چرا نمایندگان مجلس به فکر معلمین نیستند در حالی که قریب به یک چهارم آنان معلمند ؟
واقعا متاسفم ،،اقشار مختلف نه تنها حامی یکدیگر نیستند بلکه برای تخریب همدیگر تلاش می کنند
یک کارمند حتی اگر در محل کارش بیکار باشد حضور الزامیش در زمان مشخص اون هم هر روز او را فرسوده خواهد کرد بیایید کمی همدیگر رو درک کنیم شاید پیشرفتی حاصل گردد!!!
در ضمن لازم است همه مردم بدانند حداقل حقوق پرستار ها یک میلیون و هشتصد هزار تومان و حقوق کارمندان بانک های دولتی از اول اسفنذ 400 تا 850 هزار تومان افزایش یافت
بماند که سال اینده هم حقوقشان افزایش خواهد یافت
معلم ها انشالله اگر خدا بخواهد 14 درصد