کد خبر: ۱۹۸۹۴۹

(تصاویر) حضور ظریف در مراسم شب قدر در وین

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۲۶ تير ۱۳۹۳
فرارو- محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته به همراه اعضای تیم مذاکره کنده هسته ای در مراسم شب قدر وین حضور پیدا کرد.

تصاویر مجید حق دوست از این مراسم را می بینید.






























برچسب ها: شب قدر وین ظریف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
عکس دهم ، عجب جای دنجیه که پسره نشسته ، کنار در ، اون گوشه
من حال میکنم با این گوشه ها در مراسم دعا
میگ میگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
ایکاش اینقدر راحت در مورد دیگران قضاوت نمیکردیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
....و به امید روزی که فرهنگ تعقل جای تعصب را بگیرد.
مجتبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت

دایما یک سان نباشد حال دوران غم مخور
یک طلبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
من مطمئنم امام علی (ع)به آقای ظریف کمک میکنه وموفق میشن
چون امام علی هیچ وقت نمی ذارن شیعه هاشون مظلوم باشن تو غربت حتما دستگیری می کنند
ان شاءالله
درضمن برخی دوستان به اسم مذهبی ویااسلامی به ایشون تهمت میزنن درحالی که وظیفمه مااینه که مانند ولی امرمسلمین ازایشون حمایت کنیم وبرای موفقیتشون دعا کنیم
انتشار یافته: ۹۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
احسنت
محمّد
Kazakhstan
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
اشتباه منفی دادم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
از دلواپسان هم بیشتر گریه کرده!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
منم احسنت
م.م
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
احسنت
لر بختیاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
انشالله خداوند به حق همین شب احیا کمکتان کند که عزتمندانه از عابروی مملکت دفاع کنید.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
احسنت
نیما
United States of America
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
به نظر من مهم دلیل محبوبیت دکتر ظریف اینه که واقعاً خودشه...اهل فیلم بازی کردن نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
قبول دارم.قشنگ نوشتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
مخالفم ، ولی امیدوارم موفق بشه حالا چ راست بگه چ دروغ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
ولی ایکاش عکسهای این خبر را نمی گذاشتند لااقل گریه کردن دکتر ظریف را خذف میکردن اینجوری بهتر بود.
دوستدار خاتمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
با اینکه به نظرم خودش نیست و داره فیلم بازی میکنه امیدوارم موفق بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
خدایا به حق این شبهای عزیز، یاریشان کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
عجب فیلمیه این دکتر ظریف ! سیاستمدار یعنی این ! دوستت ذاریم دکتر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
فرارو!!!! این چه کامنتیه منتشر کردی؟!!! متاسفم برات.اون مرد بزرگ داره برای این مملکت تلاش میکنه، بعد تو یه جو غیرت نداری که ازش حمایت کنی.متاسفم برات فرارو
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
چرا فیلم ؟؟؟ خودشه . با تمام وجود به فکر مردمشه.
بهانه ای شده تا راحت گریه کنه برای مردمی که میدونه چه بلایی سرشون اومده تو این سالیان
امیر حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
ایکاش اینقدر راحت در مورد دیگران قضاوت نمیکردیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
عجب انرژی داره آقای ظریف واقعا دست مریزاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
اساس کار ایشان درست است اگر کارشکنی های داخل کشور امان داده بودن تا حالا کار تمام شده بود. در ضمن چطور شما کاری را که در هشت سال نتوانستید به یه جایی که برسانید هیچ که با کار ها و حرفهای نسنجیده باعث افزایش و شدت تحریمها و صودر قطعنامه بر علیه ایران شدید و حلا انتظار دارشتید و دارید که کار به این بزرگی در عرض دو سه ماه آنهم با اینهمه چوب لای چرخ مذاکرات گذاشتن و مشکل تراشی برای تیم مذاکره کننده!!!!
ناشناس
United States of America
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
فقط چند سوال ساده و پوست کنده از آقای ظریف و کادر سیاست خارجه دولت محترم:

۱- ٔبر چه اساس و تحلیلی شهریور پارسال این وعده داده شد که مذاکرات با ۵+۱ را میتوان در ۳ ماه(آقای روحانی) و حداکثر ۶ ماه(آقای ظریف) به راحتی‌ به نتیجه رساند و تحریمها را حذف کرد؟

۲- ٔبر چه اساس و تحلیلی مهر پارسال وعده پرواز مستقیم بین تهران و نیو یورک ظرف چند ماه داده شد؟

۳- ٔبر چه اساس و تحلیلی آقای ظریف در ابتدای هفته جاری از امکان تاریخ ساز بودن نتیجه کار خود و تیم همراه در انتهای هفته خبر دادند؟!

۴- ٔبر چه اساس و تحلیلی در ۱۵ روز گذشته وقتی‌ وزرای خارجه ۵+۱ یا اصلان به وین نیامدند(چین،روسیه) یا چند ساعت آمدند(انگلیس،آلمان،فرانسه) و یا حداکثر ۲۴ ساعت(کری) در وین حضور داشتند، وزیر خارجه ایران در وین میماند و با مسولین درجه ۳ و ۴ این کشورها به مذاکره می‌‌پردازد؟ (خانوم اشتون مسول روابط خارجی‌ اروپا بدون هر گونه قدرت اجرایی است نه یک وزیر)

اما یک سوال هم از طرفداران احساسی‌ آقای ظریف

ٔبر چه اساس و تحلیلی، چنین وزیری را با چنین راندمانی در پیش بینی‌ روندها و ارزیابی مسائل خارجی‌ بهترین وزیر کابینه و بهترین وزیر خارج ایران، تاریخ ساز، با هوش، توانمند ، حاذق،خبره،مصدق دوران و چه ،چه ،چه، ارزیابی میکنند؟!!.. امیدوارم نه ٔبر همان اساسی‌ باشد که دروازبان ایران را بعد از بازی با آرژانتین بهترین دروازه بان تاریخ ایران و با فاصله چند روز بعد از بازی با بوسنی او را حتی از صفحه اجتماعی خود فراری دادند!!!

البته با عرض معذرت از آقای ظریف و آقای روحانی و طرفداران احساسی‌ آنها که کمی‌ این سوال‌ها مستقیم به نظر میاید، ولی‌ مگر قرار نیست که مانند حداقل دولتهای ۸ سال گذشته نباشیم و شفاف و پاسخگو؟.... به قول آقای مطهری دلسوز واقعی‌ کسی‌ است که مسائل و حقائق را مطرح کند نه اینکه فقط تعریف و تمجید کند... دوستان بدانید که اگر کارکردها را با استاندردها و نورمهای علمی‌ هر مقوله یی نسنجیم و آسیب شناسی‌ نکنیم، به جایی‌ نخواهیم ریسد الا دور خود چرخیدن( باز مانند دولتهای حداقل ۸ سال گذشته)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
آقا جان هركسي عقيده و نظر خودشو داره. شما با مسائل احساسي برخورد نكن...
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
احتمالا عمق فاجعه احمدی نژاد در سیاست خارجی برای اهل سیاست هم ناشناخته بوده
یعنی حتی در مخیلشون هم نمی گنجیده یه آدم میتونه تا چقدر خراب کنه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
دوست عزیز ای کاش حافظه تاریخی شما کمی بلند تر بود و نه سی و پنجاه سال گذشته لا عقل 8 سال گذشته را به یاد داشتید که بعد از هر مذاکره تحریمها جدید و افزایش قیمتها در سوپر مارکتهای روستا ها و شهرهای کوچک هم خود نمایی میکرد.
ای کاش به یاد داشتید که در 8 سال گذشته به علت تحریمهای که ناشی از بی خردی مذاکره کنندگان بود چه کارخانه ها ی که تعطیل نشد و چه کارگرانی که بیکار نشدند و چی خانواده های که بدون درامد و چه پدرانی که شرمنده فرزند و .... نشدند.
آری حق باشماست اقای ظریف و آقای روحانی گفتند 3 ماه نهایتن 6 ماه مذاکرات به نتیجه میرسند . اما ای کاش شما دلواپسانتان را در مجلس میدید که بعد از توافق اولیه چه کردند . ای کاش دلواپسانتان را میدید که با راه اندازی کنگره دلواپسی چگونه سنگ اندازی کردند. البته مشخص است که انها دلواپس مردم و کشور نبودند که دلواپس خود و زنجانی ها بودند . انها دلواپس ارامش کشور هستند . آنها دلواپس اینند که آب گل آلود ساف شود و زشتهای آنها نمایان گردد.
البته در کنگره آمریکا هم دلواپسانی وجود دارد که هم فکر و هم سفره دلواپسان داخلی و مجلسند .
سخن زیاد است ....
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
واقعا تحلیلت از اتفاقات سیاست ابدوغ خیاریه . متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
متاسفانه نمیشه اینجا جوابت و داد. چون هم طولانیه هم تایید نمیکنن. یا علی
علی
United States of America
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
بر چه اساس و تحلیلی شما همه چیز را به هم می بافی!!؟

نخست، وزیر خارجه قول سفر تهران نیویورک را نداد.
دوم، حالا که نشد، که چی؟ سفر مستقیم چقدر مشکل از مملکت حل می کنه؟
سوم، چیزی که گفته شد، این بود هواپیمایی داره کار می کنه برای امکان سفر مستقیم. با یه شرکت هواپیمایی آمریکا هم صحبت کرده بودن، اما اینها هیچ ربطی به وزیر نداشت

چهارم، ماندن آقای وزیر در وین، طبق سیاست تیم مذاکره کننده هست، که لابد طبق سیاست کلی کشور انجام شده. حالا ماندن یا نماندن ایشان در وین، چه مشکلی پدید می آره که شما دلواپس شدی؟

پنجم، گفتند امکان تاریخ ساز بودن. نگفتند که حتما تاریخ ساز میشن. در ضمن، مذاکره همچنان ادامه داره و امیدوارم تا پایان مذاکره، به نتایج فوق العاده مؤثری دست بیابند.

ششم، ریس جمهور گفت که امکان دستیابی به توافق در سه ماه یا شش ماه هم هست، به شرطی که طرف مقابل هم انعطاف نشان بدهد. دلواپس جان، یه کم منطقی فکر کن. همین حالا هم باید از این صحبت های سیاسی بزنی تا انگیزه تیمهای مذاکره کننده را ببری بالا، برای انعطاف و درک حقوق طرف مقابل. در ضمن، همین گفته های تبلیغاتی هست که میتونه افکار عمومی کشورهای دیگر را قانع بکنه که ایران بسیار علاقه مند به همکاری در قالب صلح و انرژی هسته ای هست. همین افکار عمومی میشه فشار بر روی تیمهای مذاکره کننده اونها.

هفتم، شما هروقت اساس و تحلیل خودت از سخنان حکیمانه رییس جمهور محبوبت، محمود ا.ن. را، درباره انکار هولوکاست، هاله نور، خس و خاشاک خواندن گروهی از مردم که طرفدار نامزد رقیب ایشان در انتخابات بودند، گفتی، خود به خود به این درجه از تحلیل می رسی که پاسخ این پرسشهای غیراحساسی!!!! خودت را بشناسی.

و من الله توفیق
ناشناس
Japan
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
آفرین دلواپس
همون احمدی نژاد برازنده شماست
که تو دانشگاه کلمبیا بش بگن کوتوله دیکتاتور نفهمه و بعد بره هاله نورم ببینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
آقا الهام شمائی؟ ادبیاتت ونوع سوالت اینو بمن گفت.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
باسلام سوالهاي شما را پاسخي كوتاه مي دهم البته بنده طرفدار احساسي هيچ شخصي نيستم و بلكه از دولت انتقاد هم مي كنم و در همين فرارو چندين كامنت انتقادي از بنده منتشر شده:
سوالات يك تا سه شما تكراري هست و يك پاسخ داره اينكه هر مذاكره و قرارداد يا مصالحه اي دو طرف داره اين حرفها از طرف ايراني مطرح شده و منظور اينه كه ما مشكلي نداريم كه 3 تا 6 ماهه مسئله هسته اي حل شود يا مسئله پرواز مستقيم و اظهارات آقاي ظريف در مورد يكشنبه تاريخي ، و در اين حقيقت اين يك پيش گويي نبود بلكه اعلام آمادگي بود.
پاسخ4) بودن يا نبودن وزراي انگليس، آلمان و فرانسه -كه مطيع آمريكا هستند - و مخصوصا چين و روسيه -كه ظاهرا در مذاكرات طرف ما هستند- مشكلي براي مذاكرات ايجاد نكرد چون جان كري در مدت 24 ساعتي كه آنجا بود به اندازه كافي با آقاي ظريف مذاكره كردند و آنطوري كه از شواهد پيداست و بنا به اظهارات آقاي كري مسائل كليدي حل شده و از نقاط اختلافي متن توافقي كاسته شده اما نياز به چند هفته مذاكره بيشتر هست كه آقاي اوباما اظهار داشته در حال بررسي اون هستند. و البته حضور آقاي ظريف در اونجا و مذاكره با خانم اشتون نه تنها اشكالي نداره بلكه موجب حل موانعي هم مي شه و اگه آقاي ظريف اونجا نبود سطح مذاكرات كاهش مي يافت و وزرا (مخصوصا آقاي كري) به وين دعوت نمي شدند و اين به ضرر مذاكرات بود.
اينكه چرا در مورد آقاي ظريف تمجيد و تعريف وجود داره برمي گرده به روحيه اسطوره سازي ايرانيان كه مشكلي فرهنگي هست كه يك تاريخ با ما بوده و حل آن عزمي بزرگ و روحيه اي بسيار قوي مي خواهد كه انشاء الله بعد از رسيدن به خودباوري حقيقي -و نه كاذب كه اينروزها گرفتارش هستيم- از طريق پيشرفتهاي علمي، تكنولوژيكي، هنري، سياسي، اقتصادي، اخلاقي و .... به آن دست خواهيم يافت. با تشكر از فراروي عزيز
ناشناس
United States of America
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
سعید عزیز، شما درست میفرمائید، باید حافظه تاریخی‌ داشت، دقیقا به خاطر همین حافظه تاریخی‌ است که عرض می‌کنم نباید دوباره کارکردهایی را یکسره مورد تایید قرار داد که مسأیل هشت سال گذشته را به صورت دیگر و ورژن دیگری باز آفرینی کرد، یکی‌ از انتقادات به حق به رئیس جمهور قبل این بود که چرا شان و مقام ریاست جمهوری کشور ایران را پایین میاورد و مثلأ با گارد نگهبان برزیل عکس می‌گیرد و یا اینکه با تمام وجود تکاندهنده بود که ریاست فلان دانشگاه نیو یورک و حضار رئیس جمهور کشورتان را آنگونه مورد اساعه ادب قرار دهند و ایشان به جای ترک مراسم ، شروع به پاسخگویی به آنها تحت عنوان متفاوت بودن کند، همین حضور ۲۰ روزه آقای ظریف در وین وقتی‌ سایر وزرای خارج در محل حضور ندارند، یعنی‌ باز آفرینی همان کارها به صورت دیگر، آنها که سالها در کار دیپلماتیک بودند می‌دانند که تا چه اندازه رعایت اصول دیپلماتیک مانند رعایت همطرازی هیتهای دیپلماتیک و یا تقدم و تأخر سفرها و... در عالم دیپلماسی معنی‌ داره، در این عالم کسی‌ قرار نیست به کس دیگر درس اخلاق به دهد و با مسائل شخصی‌ برخورد کند، شاید تاجری برای نجات تجارت خود از ور شکستگی حاضر به هر کاری شود ولی‌ عدم رعایت اصول دیپلماسی معنای بسیار سنگینی‌ دارد، مثلأ در همین مورد حضور آقای ظریف در وین, طرف مقابل یا این ٔبر داشت را خواهد کرد که برای دولت ایران حل مساله بسیار حیاتی است و آن را نتیجه فشار تحریم خواهد دانست و یا اینکه اینگونه بر داشت خواهد کرد که در دولت ایران اعتماد به عناصر زیر دست وجود ندارد که باز همان عدم اعتماد به دولت ایران را برای طرف تقویت خواهد کرد... به هر حال،بله، دوست عزیز، سخن بسیار است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
با تشکر از علی آقا
ناشناس
United States of America
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
علی‌ جان، فقط به صورت کلی‌ انتقادی که به وزیر خارجه به عنوان مدیر و مسول دستگاه سیاست خارجی‌ دولت شد این بود که چرا این روندها و مسائل را مورد ارزیابی دقیق و معقول قرار نداده، وظیفه ایشان و وزارت خارجه دادن گزارش‌ها و تحلیل‌های واقعی‌ و نزدیک به واقع به ریاست جمهری و مسئولین ارشد کشور است و به اصطلاح دستگاه وزارت خارجه به ۱۰۰‌ها نمایندگی در همه کشورها چشم و گوش دولت‌ها برای تصمیم گیری صحیح است، مثلاً همین مورد ٔبر گرری خط پروازی بین تهران و نیو یورک فقط یک نمونه بود که آورده شد، چون آقای ظریف خود به آن اشاره نکرده یعنی‌ مسولیتی در مورد آن ندارد؟ آیا قابل قبول است که در دولت با سیستم مشخص باور کنیم که ریاست جمهوری بدون مشاوره با وزیر خارجه چنین وعده یی داده، کیست که نداند وقتی‌ دو کشور در دنیا حتی روابط ساده دیپلماتیک با هم ندارند، دادن وعده ٔبر قراری خط مستقیم هواپیمایی از همان دست وعدههای مدیر جهانی‌ است، و البته همین ضعف در کارکرد و مسئولیت مشاوره در وزرای خارجه و کادر آن از جمله همین آقای ظریف که از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ نماینده ایران در نیو یورک بود که نتیجه آاش آن مواضع از سوی ریاست جمهوری سابق و عدم گوشزد به ایشان در مورد عمق اثرات منفی‌ نفی هولوکاست یا متهم کردن دولت آمریکا در نیو یورک به دست داشتن در کشته شدن چند هزار از شهروندان خود برای کشور و نظام شد.
شاهرخ
United States of America
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
بابا منطق ، بابا دلواپس بابا عقلانیت!!!!!!!!!!!!!!!!!
کوتاه بیا عزیز من. تو فقط یه وعده پرواز مستقیم رو گرفتی تا آخرش داری میری.
البته از شما انتظاری جز این نمی توان داشت . همیشه دنبال بهونه هستید.
آفای روحانی هیچ وقت ادعای مدیریت جهانی نداشتند. بلکه اون محمود خان بودند که همواره از مدیریت جهان حرف می زدند عزیز من.
باهات شرط می بند اگه این موضوع پرواز مستقیم که انگار الان خیلی برات مهم شده و اون رو دلیل کارآمدی و ناکارآمدی دولت میدونی رو هم درست کنند باز شما افراطیون دلواپس بهونه دیگه ای پیدا می کنید.
در ثانی هر کاری نیاز به زمان داره عزیز من. آقای روحانی هم فرمودند اگه طرف مقابل حسن نیت داشته باشه میشه ظرف 6 ماه این مسئله رو حل کرد.
دولت با کشوری مواجه بود که در عرض 8 سال حکومت محمود خان، اونو تبدیل به یه ویرانه کرده بودند(تورم 40 درصدی، رشد اقتصادی منفی، رانت و دزدی، سواستفاده از قدرت، )حتی بع آموزش عالی کشور هم رحم نکردند بعد شما دلواپس توقع داری همه این مشکلات ظرف یک سال حل بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با عرض معذرت از شما و عقلانیت شما فکر نمیکنم پرواز مستقیم به آمریکا مشکل درجه اول مملکت ما باشه . حالا چون شما اصرار دارید به دکتر روحانی میگیم براتون یه هواپیمای اختصاصی قرار بده چون ظاهرا بعضی مرفهین بی درد که تو این سالها اندوخته های زیادی جمع کردند حوصله ندارن به صورت غیر مستقیم به کشور آرزو و آمالشون بروند بلکه می خوان مستقیم و به صورت پرواز اختصاصی برن
خدا به همرات دوست دلواپس من
ناشناس
United States of America
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
شاهرخ عزیز، من یک چنین انتظاری ندارم که مسائل کشور و این مساله هسته‌ای در عرض یکسال حل شود، حتی اگر در ظرف ۲۰ سال هم حل شود باز جای شکر باقی‌ است، اما این انتظار را در دوره تبلیغات ریاست جمهوری و چند ماه اول به وجود آوردند که ظرف ۳ ماه همه چیز روبراه و نزدیک به روبراه خواهد شد، مگر نه آقای قالیباف صادقانه و ٔبر اساس تجارب اجرایی موفق و اخلاق مدارانه خود در ماموریت غیر ممکن باز سازی نیروی انتظامی و شهرداری تهران گفت نیاز به ۲ سال زمان نیاز دارد که به توان وضعیت را به حالت قابل قبول رسند، اما وعده غیر عملی‌ و غیر اخلاقی‌ ۳ ماه رسیدن به وضعیت قابل قبول، و رفع تحریمها، و چرخیدن چرخ اقتصاد و هسته‌ای و ٔبر قراری فوری پرواز مستقیم تهران، نیو یورک و افزایش سرعت اینترنت و، و، و، ... ظاهراً بسیار شیرین‌تر بود...به هر حال دوست عزیز برای هر چیزی شاخصی‌ هست، اگر راندمان عملکرد مدیری مانند آقای ظریف که در تمام آن ۸ سال سکوت محض می‌کنند در قیاس با آقای قالیباف که طرحهایی که مشابه آن حتی در همین بوستون آمریکا ۱۲ سال طول می‌کشد(تونل بزرگراه ساحلی بوستون در قیاس با تونل صدر و یا پروژه بزرگراه امام علی‌) در ۳ تا ۴ سال عملی‌ کردند یکی‌ و حتی بهتر بدانیم، در این مملکت هیچ وقت به وضعیت قابل قبول نخواهیم رسید.. حتی آقای روحانی که بنا ٔبر خاطرات خود در اولین ملاقات با آقای احمدی‌ نژاد و بعد از یک‌ساعت مذاکره با ایشان متوجه میشوند که ادامه همکاری با ایشان در مقام مسول پرونده هسته‌ای امکان ندارد و استعفای خود را بلافاصله اعلام کردند نیز قابل قیاس با برخورد مدیریتی و راندمان و سکوت آقای ظریف نیستند، همان صداقت و شفافیت آقای روحانی باعث شد که بتواند بعد از ۸ سال جایگزین آن مدیر از سوی مردم شود. صداقت‌ها را پاس بدریم و منتقد عملکردهای غیر قابل قبول باشیم
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
ناشناس محترم پرونده هسته ای بغیر از ابعاد فنی،ازنظر سیاسی هم پیچیدگیهای زیادی داره،مطمین باشید که فقط یک رییس جمهور میانه رو که حمایت جریان اجتماعی اصلاحات رو داشته باشه می تونه پرونده رو حل کنه و با قدرتهای بزرگ به توافق برسه و این مهم از قالیباف که به اعتقاد من مدیر موفقی است و نه سیاستمدار برنمیاد.انتقاد من به روحانی روابط عمومی ضعیفشه که با مردم ارتباط کافی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
بابا راست میگه دیگه.
سمیعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
جناب 11:41از اونجایی که معلومه شما فشاریی که رو مردم هست رو درک نمیکنید البته حق داری.اتفاقا شرایط مردم در جاهایی مثل کمبود دارو و.... دقیقا مصداق اون بازرگان ورشکسته هست در نتیجه حضور اقای ظریف در وین که اینقدر شما بزرگش کردید و
عدم رعایت اصول دیپلماتیک می دانید با رفتارهایی که اقای احمدی نژاد انجام داده
از زمین تا اسمون فرق داره.در ضمن اکثر کشورهایی که ما رو تحریم کردن بارها اعلام کردن که خودشون هم تو این ماجرا ضرر کردن درنتیجه:این رفتار اقای ظریف را روحساب این میذارن که ایشون
نگران مردمشون هستن بر خلاف امثال شما که هیچ دغدغه ای ندارید.
حسن
Nepal
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
فرارو فقط نظرات موافق خودتو تایید می کنی با این حال می نویسم
کارنامه آمریکا و آقای ظریف در جریان گرو گانهای امریکا توی لبنان معلومه
کارنامه و نتیجه عملکردآقای روحانی در 12 یا 13 سال قبل هم معلومه!
چرا ما مثل مردم مظلوم غزه که با هیچی شروع کردن والان تمام سرزمین های اشغالی رازیر آتش دارن مقاومت وتلاش نمی کنیم
چندین ساله مذاکره می کنیم چرا در کنار این مذاکره به تقویت ساخت درونی اقدام نمی کنیم
بابا ما ایرانی هستیم نه عرب حاشیه خلیج فارس!
این قدر به به بیرون دل ببندیم که آخرش گاری های ایران خودرو وسایپا را سوار شیم این قدر که بنزین آشغال با جند واسطه از عربا بخریم این قد که با بستن شیر نفت فلج شیم
اگه با توجه به این همه هشدار و هدایت رهبری در طول این چند سال_ به تمام طیف های سیاسی حاکم از اول شروع رهبری شان_ تلاش کرده بودیم و مثل کره و چین الان اقتصادی داشتیم که دنیا دنبالش بود نه ما گدای دنیا!
هنوزم دیر نشده غزه از صفر شروع کرد که الان کابینه اسراییلو به لرزه درآورده ما هم میتونیم
ldk,
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
به همون دلیل که آقای جلیلی حتی یه قدم کوچیک هم واسه این مردم برنداشت.
دوست عزیز اولین ره آورد این سفرها باز شدن در دنیا رو به ایرانه
آخرین خبر هم اجازه کشورهای اروپایی به کشتی هاشون واسه پهلو گرفتن تو بنادر ایرانه
ناشناس
United States of America
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
اگر خبری که در رسانه‌‌ها آمده مبنی ٔبر ادامه مذاکرات فقط بین ایران و آمریکا و فرو پاشی ۵+۱ ، این میتواند بهترین و مهمترین دستاورد آقای ظریف از این مذاکرات و در واقع امری تاریخ ساز باشد، این نشان میدهد که ایران چنان مستقل است که براحتی دوستانی که اصولاً از همان ابتدا با ایران صادق نبودند مانند روسیه و چین را از دور مذاکرات و امتیاز گیری خارج کرد و مسائل را مانند دو قدرت بزرگ فقط بین آمریکا و ایران فارغ از تاثیر گذاری و امتیاز گیری این کشورها حل خواهند کرد، به هر حال تبریک به آقای ظریف اگر توانسته باشد چنین کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
این کار آقای ظریف در این موقع از مذاکرات نباید رسانه ای میشد
ناشناس
United States of America
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
متاسفانه ذهن جنابعالی از درون اسیر کارکرد های استعماری هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
درج خبرش کافی بود با گذاشتن عکسها پیاز داغش را زیاد کرده اید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
شما دیگه کی هستید نکنه 5+1 قهر میکنن؟ شما خود باخته ای خودباخته
ح ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
دکتر دعای 74 میلیونی پشت سر شماست.
ح ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
البته من 4 میلیونو حساب نکردم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
بابا ناشناس : مثل اینکه خیلی پاستوریزه ایی !!درسیاست !! هیچ چیز مطلق و دقیق و راست نیست .
شما با این حساسیت و ظرافت به غیر از اذیت کردن خودت از مسایل سیاسی چیزی پیدا نمی کنی !
بیست و سی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
کاش این قیافه ناراحت را در مذاکرات داشتید نه اینکه با خنده به دیدار دشمن بروید و از نقطه ضعف وارد شوید
علی
United States of America
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
آره والا
کامران نجف زاده هم همراهشه. به جای اینکه نتیجه مذاکره و سود اون برای کشور را بشناسه، فقط در راستای تضعیف تیم مذاکره کننده، گیر بده به خنده هاش، گریه هاش، یا یه مصاحبه خصوصی اش درباره نظر شخصی اش، و خیلی چیزهای بیربط دیگه
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
عزيزي كه كامنت دادي اول پرچمتون را عوض بفرمايين.
ناشناس
United States of America
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
تو چرا داری با پرچم دشمن تو اینترنت می گردی؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه اینجا همه چیزش خوبه و گل و بلبل هست پس نیاز به وی پی ان نیست دوست عزیز.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
اسپانیایی ها چی کار به مسائل مردم ایران دارند؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
اسپانیا مگه دشمنه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
یکی از مهمترین فاکتورهای بزرگ اخلاقی پیامبر هم خوش خلقی و روی باز بود. حالا شما و امثال شما دوست دارید مسلمان ها همه مثل خودتون عبوس و نچسب باشند مشکل خودتونه!
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
اینجا زندانه یا دبیرستان؟
همه که جونن؟؟؟؟
ناشناس
United States of America
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
بیچاره کسی که با عقده هاش پیر شه
جنابعالی مشکلت را به طریقی دیگر حل کن نه با نفرت پراکنی در اینجا....
ناشناس
United States of America
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
منظور؟؟؟؟؟؟؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
دوستان عزیز
من آقای ظریف را در مراسم خاکسپاری یک از اساتید دانشگاه تهران دیدم باور کنید از ترس اینکه مبادا تلقین را برای میت خوب نخوانده باشند خود ایشان دوباره تا نصفه وارد قبر شد و دوباره این تلقین را برای آن مرحم خواندند. و این نشان از معرفت بالای دینی ایشان دارد.آن موقع وزیر نبودند. آقای ظریف انسانی معتقد، با ایمان و کار بلد است. چه کنیم طرفهای ما خیلی زورگو هستند. در این شبهای قدر از خداوند متعال می خواهیم که ایشان را در مذاکرات یاری رساند و ما و همه مسلمانان را از شر این ظالیمن رها سازد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
کاش یکی از اون خبرنگارا رو زودی بر میگردوندنش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
امیدوارم از کل اتحادیه اروپا اخراج بشه نه فقط از فرانسه!
ناشناس
United States of America
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
ای متظاهر ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
اگر شب ها همه قدر بودی شب قدر بی قدر بودی.
ناشناس
United States of America
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
یک سری ها متاسفانه از سر عقده طاقت ندارند ببینند که جناب دکتر ظریف یک فرد با ایمان و یک مسلمان معتقد است....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
کامران نجف زاده فقط بدیها را منعکس میکند . او نماینده رسانه میلی است.
محبوبه
Germany
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
باسلام فکر میکنم سیاست رو با خونه خاله اشتباه گرفتید کجا اقای ظریف یا اقای روحانی زمان مشخصی را گفتند بلکه احتمالات را در نظر گرفتند ما احساساتی تصمیم نمی گیریم بلکه برای او دعا میکنیم تا موفق شود و اینقدر انسانهای بی فر هنگی نیستیم که تا به مشکلی برخوردند پشتش را خالی کنیم همانطور که هنوز خود من به دروازه بان ایران به خاطر هر 3 بازیش افتخار میکنم ایشان سعی خود را کردند پس جای گله ای نمی ماند.مگرما خودمان چقدر تلاش میکنیم که از دیگران اینقدر توقع داریم به کارهای روزانه مان نگاهی بیندازیم؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Germany
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
نجف‎زاده هم که اونجاست!
کراماتی داره ها! یکی دوبار از چندنفر بدگويی کرد و یهو تو «خارج» ظاهر شد! دقت بفرمايد خود خود «خارج» نه جای ديگه؛ به اين می‌گن «طی طريق» شيخ ما.
ولی نمی‌دونم که اين طی طريق‌های اين شيوخ «خارج»دشمن‌پندار! چرا همش به سوی دامان همون «خارج» دشمنه!
ناشناس
Germany
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
خدايا اين مرد بزرك مصدق زمان را حفظ كن و موفقش بدار هرچند سياستمداران موجودات پيچيده اند ولي از ته دل دكتر ظريف را دوستش دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
شما به خاطر بالا بردن مصدق دارید ظریف رو به او تشبیه می کنید . ظریف کلا با او فرق دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
متاسفم برای دلواپسان بی بصیرت ظاهر بین واقعا باید این تصاویرو ببینند وخجالت بکشند
درود بر ظریف.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
برخی ها کارشون همیشه تخریب و برچسب زدنه و در این مسیر از هرگونه تهمتی هم فروگذار نمیکنن .نشان دادن یک صحنه هائی اینطوری تمامی دروغ ها و تهمت های ان ها را نقش بر اب میکنه
ناشناس
Canada
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
قبول باشه آقای دکتر،التماس دعا
ما هم برای پیروزی و سربلندی کشور و تیم مذاکره کننده به خدا توکل می کنییم.
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
کلید موفقیت و جذب آرای روحانی در انتخابات وعده ایشون برای حل پرونده هسته ای ایران بود،دلایل دیگه هم تاثیرگذار بودند اما علت اصلی رای آوری ایشون همین مطلب بود و متاسفانه حل این مساله تنها به دست ایشون مقدر نیست و طرفهای دیگر ماجرا می تونند تمام معادلات رو برهم بزنند.
کاش روحانی با مردم صادق تر بود و مشکلات پیش روی خودش رو برای رسیدن به توافق بیان می کرد و از مردم یاری می خواست، تا امروز شکست مذاکرات کابوسی برای طرفداران اعتدال در کشور نباشه
ناشناس
-
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
از اين گريه دكتر ظريف مشخصه كه توافقي در كار نيست !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
احتمالا تحریم ها تو ذهنش بودن وبه حال فقرا وبی پولها گریه می کنه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
هر کسی از ظن خود شد یار من
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
اون وضعیت جا کفشی نشان میده محل رفت و آمد ایرانی هاست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
کاش برا ملت کاری بکنه.امیدواریم خداوند خودش هم مورد رحمت قرار دهد دعا مسئله ای شخصی است
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
نزدیک است که20:30با خوشحالی شکست مذاکرات رو اعلام کند
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
دكتر ظريف و همكاراشون ما دوستوم داريم چه توافق بشه چه نشه
فداي سرتون
مهم تلاش شماست مچكريم روحاني ظريف
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
عراقچی داره از حال میره انقدر حرف زده!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
طبق نظر آقا ایشان مرد متدینی است.پس فیلم نیست به حق شبهای عزیز قدر موفق باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
آقاي ظريف در اين مدت به اندازه تمام وزاري امور خارجه دولتهاي نهم و دهم تلاش كرد خدا خيرش بده و ان شاالله نتيجه درست و حسابي و خوبي از اين مذاكرات گرفته و از شر اجانبي چون آمريكا و جيره خوارانش خلاص شويم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
با ملاحظه ای کوتاه بر برخی اظهارنظرهای فوق می توان نقل قولی از حضرت سعدی را ذکر کرد:

"بی هنران هنرمند را نتوانند که ببینند همچنانکه سگان بازاری سگ صید را مشغله برآرند و پیش آمدن نیارند. یعنی سفله چون به هنر با کسی برنیاید، به خبثش در پوستین افتد.

کند هر آینه غیبت حسود کوته دست
که در مقابله گنگش بود زبان مقال"
یک طلبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
من مطمئنم امام علی (ع)به آقای ظریف کمک میکنه وموفق میشن
چون امام علی هیچ وقت نمی ذارن شیعه هاشون مظلوم باشن تو غربت حتما دستگیری می کنند
ان شاءالله
درضمن برخی دوستان به اسم مذهبی ویااسلامی به ایشون تهمت میزنن درحالی که وظیفمه مااینه که مانند ولی امرمسلمین ازایشون حمایت کنیم وبرای موفقیتشون دعا کنیم
مجتبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت

دایما یک سان نباشد حال دوران غم مخور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
....و به امید روزی که فرهنگ تعقل جای تعصب را بگیرد.
میگ میگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
ایکاش اینقدر راحت در مورد دیگران قضاوت نمیکردیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
عکس دهم ، عجب جای دنجیه که پسره نشسته ، کنار در ، اون گوشه
من حال میکنم با این گوشه ها در مراسم دعا
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین