bato-adv
کد خبر: ۱۷۹۴۴۶
کارشناسان سیاسی در گفتگو با فرارو بررسی کردند

صدا و سیما؛ رسانه ملی یا جناحی؟

«بنده معتقدم رویکرد صدا و سیما حداقل در بخش های خبری و به خصوص تحلیلی فاجعه آمیز است و این رویکرد باعث می شود مردم از شنیدن تحلیل های مختلف محروم شوند.»
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
فرارو- یک استاد دانشگاه گفت: «بنده معتقدم رویکرد صدا و سیما حداقل در بخش های خبری و به خصوص تحلیلی فاجعه آمیز است و این رویکرد باعث می شود مردم از شنیدن تحلیل های مختلف محروم شوند.»

برخی کارشناسان معتقدند صدا و سیما یک رسانه ملی نیست و بیشتر به رسانه‌ای تبدیل شده که توسط برخی جناح‌های سیاسی اداره می‌شود. در این رابطه صادق زیباکلام معتقد است صدا وسیما نمایندگی چهار میلیون رای آقای جلیلی را دارد و باقی گروهها و جریانهای سیاسی در صدا و سیما نمایندگی ندارند.

رویکرد صدا و سیما فاجعه آمیز است
دکتر احمد شیرزاد استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با فرارو گفت: «بحث صدا و سیما زخم کهنه ای است که از سال ها قبل شاهد آن هستیم و متاسفانه ما به یک الگوی مناسب برای استفاده از این رسانه در جامعه نرسیده ایم. در حقیقت صدا و سیما اکنون به یک نقطه ضعف در نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است.»

وی ادامه داد: «برخی کشورها موضوع رسانه را با آزاد کردن رسانه ها حل می کنند و کانال های تلویزیونی را در انحصار حکومت قرار نمی دهند. در این کشورها اگرچه دولت ها هم بر روی کانال های تلویزیونی سرمایه گذاری می کنند، اما این سرمایه گذاری بدین معنا نیست که خط مشی کانال ها را تماما و به صورت انحصاری تعیین کنند.»

شیرزاد با بیان اینکه در ایران دو مشکل به صورت همزمان وجود دارد گفت: «از یک طرف صدا و سیما در بخش هایی که اهمیت دارد همچون بخش های خبری و تحلیلی کاملا انحصاری عمل می کند و تنها یک جناح سیاسی حق استفاده از این بخش ها را دارد. از سوی دیگر خود دولت منتخب مردم نمی تواند از این بخش ها استفاده کند و باید اجازه بگیرد و روی کیفیت و جزئیات آن دیگران نظر دهند.»

وی ادامه داد: «یعنی اگر در برخی کشورها تلویزیون به صورت انحصاری در اختیار حکومت است اما دولت منتخب آن کشور حق استفاده از تلویزیون را دارد اما در ایران صدا و سیما انحصاری است و دولت منتخب مردم هم نمی تواند از آن استفاده کند.»

این استاد دانشگاه اظهار کرد: «مهمترین بخش هایی که در تلویزیون مسئله ساز است بخش های خبری و تحلیلی است که بسیار انحصاری است و تحلیل های کسانی که به عنوان کارشناس به صدا و سیما می آیند و صحبت می کنند واقعا فاجعه آمیز است.»

وی ادامه داد: «همه این افراد اگرچه پسوند دکتر، کارشناس و تحلیل گر دارند اما به واقع بسیاری از آنها را در عرصه دانشگاهها نمی بینیم و ظاهرا از نهادهای خاصی هستند. تحلیل های آنها نیز به قدری کلیشه ای و قالبی است که به نظر من سخنگوی وزارت خارجه راحت تر از آنها صحبت می کند. یعنی ظاهرا خود را ملزم می دانند که یک تحلیل کاملا رسمی و کلیشه ای را اعلام کنند.»

وی افزود: «منحنی تغییرات تحلیل این کارشناسان دقیقا منطبق بر منحنی تغییرات نظرات رسمی حکومت است. در حالی که مردم از یک تحلیل گر انتظار دارند شخصیت مستقل علمی خود را داشته باشد.»

شیرزاد در پایان تاکید کرد: «لذا بنده معتقدم رویکرد صدا و سیما حداقل در بخش های خبری و به خصوص تحلیلی فاجعه آمیز است و این رویکرد باعث می شود مردم از شنیدن تحلیل های مختلف محروم شوند.»

صدا و سیما کاملا یک رسانه ملی است
اما حمیدرضا ترقی معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با فرارو گفت: «سیاست گذاری صدا و سیما توسط شورایی که مرکب از نمایندگان سه قوه می باشد صورت می گیرد و طبیعتا انتظارات برخی از جریان های سیاسی بیش از حد و توان این سازمان است که منجر به چنین قضاوت های غیرمنصفانه ای می شود.م

وی ادامه داد: «بنده فکر نمی کنم که صدا و سیما خارج از چارچوب سیاست های مصوب خود عمل کند.»

ترقی در پاسخ به این سوال که آیا آن سیاست های مصوب به صورتی نیست که در برخی بخش های صدا و سیما شاهد رویکردی جناحی و یک طفره باشیم؟، گفت: «خیر؛ چنین چیزی نیست. در تمام بخش های صدای و سیما از جمله بخش تحلیل خبر از نمایندگان تمام جناح های سیاسی از جمله جناح دولت دعوت به عمل می آید.»

وی افزود: «آمار و نمودار مربوط به تحلیل گرانی که به صدا و سیما دعوت شده اند نمایانگر آن است که این توازن کاملا رعایت شده است. البته طبیعتا احزاب قانونی که مجاز هستند به صدا و سیما دعوت می شوند و احزابی که لغو فعالیت شده اند نمی توانند دعوت شوند.»

ترقی در پاسخ به این سوال که چرا رویکرد آقای ضرغامی در رابطه با مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور در دو دوره آقای احمدی نژاد و روحانی متفاوت است؟، گفت: «این موضوع ربطی به بحث ما ندارد. این موضوع را نباید سیاسی کرد بلکه یک موضوع فنی است و به لحاظ فنی صدا و سیما نمی تواند فردی که خبرنگار است را به عنوان مجری بگمارد.»

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که اما آقای احمدی نژاد خود مجری را انتخاب می کردند و آقای ضرغامی مخالفتی نمی کردند؟، گفت: «خیر؛ چنین چیزی نیست. مجری را صدا و سیما انتخاب می کرد. آقای حیدری را چون مجری قوی ای بودند خود آقای ضرغامی انتخاب می کرد و آقای احمدی نژاد هم در این باره حرفی نداشتند.»

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پایان تصریح کرد: «لذا من معتقدم صدا و سیما کاملا یک رسانه ملی است و به هیچ وجه رویکرد جناحی ندارد و حالا هر کس با یک نظر رئیس جمهور مخالفت کرد که نباید گفت جناحی است؛ چراکه  این روند، منجر به استبداد رای می شود.»
bato-adv
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
من که از تلویزیون فقط برنامه 90 عادل رو نگاه میکنم و دیگه صفر
لحظه نیوز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
با سلام خدمت شما همکار محترم و عزیز/خواهشمنداست در صورت صلاحدید خبر ذیل را در سایت وزینتان درج نمایید

صیاد غرق شده بوشهری پس از 12 روز ، در بیمارستان قطر پیدا شد

http://lahzenews.ir/showpage.aspx?id=216006&title=%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C-%D9%84%D8%AD%D8%B8%D9%87-%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B2%D8%9B%D8%B5%DB%8C%D8%A7%D8%AF-%D8%BA%D8%B1%D9%82-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%88%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-12-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%82%D8%B7%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%D8%B4%D8%AF
آرامش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
من که سالهاست صدا وسیمای میلی را تماشا نمیکنم ولی گاهی وقتها که بطور اتفاقی ، جایی چشمم به آن می افتد حس بیگانگی وغریبی بهم دست میده ، متأسفم که در وطن خودم باید چشمم به ماهواره هایی باشد که هزاران کیلومتر آنطرفتر دلهای مردم را می قاپند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
این چه سوالیه هر کی ندونه فکر کنم خودش رو به اون راه زده
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
سازماني به اين طول و طويلي . خدايش در اثر مديران بد انديش و خودسر 10درصد پولي كه هدر مي دهد كارايي ندارد . ومردم خسته و سير شده از برنامه هاي بي محتوا . نه عزاش معلوم است و نه جشنهايش
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۳۴
ناپایدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
صد البته جناحی اونم از نوع پایداریش!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
حاجی ضرغامی پیمان بسته که با برنامه های بی محتوا و شبکه های آبکی فقط بیت المال رو هدر بده و لج مردمو در بیاره!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
پایداری نمایشگاه رو به صداوسیما دیر واگذار کرد
ناشناس
United States of America
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
آقا لطفا منتشر کنید : بهترین راهکار رادیو و تلویزیون اینترنتی و دولتی هست . خرجی هم نداره فقط 1 سرور می خواهد
ناشناس
Australia
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
پول مردم را به خودشان دهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
فرارو!! به ترقی بگو کلهر مشاور دولت قبل را بجای مجری!!!!!!!پذیرفت و ایشان یعنی مشاور مصاحبه فرمود و امثال ترقی هم صدایشان در نیامد .
ناشناس
Germany
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
یه موقعی بعد انتخابات امسال ما میگفتیم نسیم تغییر از صداوسیما هم بگذره ایشالا،
همین فرارو سانسور میکرد.
حالا که آش شور شده خودش تحلیل افراد رو میزاره...
اميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
معلومه از كجا سوختين
چرا تو فتنه 88 اين قدر از بزرگاتون دعوت كردن كسي مناظره نميومد؟ !!!
حالا اون هم بعد از اينكه رئيس جمهورتون دوست داره مجري اي كه طبع ميلش باشه و دائم او رو تأييد كنه توي مصاحبه باشه و اتفاقا قانون هم به او اجازه نمي ده اين خبر رو كار مي كنيد؟
فرارو جان : آب رو بريز همونجايي كه مي سوزه!!!!
ناپایدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
صد البته جناحی اونم از نوع پایداریش!
ناشناس
United States of America
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
اقبال مردم به سمت ماهواره گویای رفتار صدا و سیماست.
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
چرا اين قثدر از پايداري مي ترسين؟ !
شما كه مي گين اكثريت با چند دهم درصد شمائين؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
سیاستهای گروه گرانه ی ضرغامی و مدیران ارشد صدا وسیما عامل اصلی رواج ماهواره است.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
رسانه ملی جز طرد بیننده از برنامه هایش کار دیگری بلد نیست/
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
ضرغامی مقابل یک ملت ایستاده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
ضرغامی در صداوسیما فقط یک ماشین امضاست انتظارات بیهوده از او که اختیار چندانی به ویژه در بخش سیاسی و خبری ندارد نداشته باشید
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
ضرغامی ازعدم واگذاری مجانی ملک نمایشگاه دردولت جدید شاکی است و مقابله میکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
امثال آقای ضرغامی باید در پیشگاه خداوند جوابگوی حق الناس باشند.
یکی از مردم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
آقای ضرغامی صدا وسیما ارگان رسمی جبهه ی پایداری شده ، شما هم بدون که این جماعت بین اکثریت مردم جایگاه و پایگاهی ندارن.
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
كدوم ملت؟ به نظر ما ملت كيه؟
آقاي رئيس جمهورتون حقوقدانه و مي دونه بنا بر قانون اساسي صدا و سيما وظيفه اش چيه
بهش بگين براتون بگه
مدعی العموم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
شدیدا جناحی و باندی !!!
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
اگه جناحی عمل نمیکرد که الان کلی انتقاد از تلویزیون به دولت عوام فریب حسن فریدون مطرح میشد. ای کاش ضرغامی بره و یکی بیاد که حقایق عوام فریبی های دولت فریدون رو بر ملا کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
ابزار عوام فریبی سیب زمینی است که تا آنجا که من می دانم، شخص دیگری از این ابزار استفاده می کرد
خیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
میلاد جان حرص نخور , اینطوری پیش بری تا 16 سال دیگه سکته رو میزنی ! (اون افتضاحی که دولت فخیمه شما بوجود آورد , جناحتون حالا حالا ها باید قید دولت رو بزنه !!!)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
تو همون رسواگر فتنه نیستی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
هزاران مثبت. البته یکمی ادبیاتت مناسب نیست ولی محتوای کلامت بیست بیسته
هدايت
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
شما برادر عزيز را درك ميكنم . حق داريد اينقدر توپتون پر باشد. حتما فرمانداري استانداري ..... چيزي بوده ايد كه بركنار شده ايد. به خدا قسم در منطقه ما فرماندار زمان احمدي نژاد كه چندين سال جيب پر ميكرد حالا بركنار شده و برگشته در همان جاي اولش يعني قسمت بايگاني اداره ثبت احوال.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
آقا بعضی وقتها یکسری تحلیل های صدا و سیما رو که میشنوی واقعا لجت میگیره و از اینکه تو مخاطبش هستی و رابطه دو طرفه نیست و نمیتونی هیچ جوابی بهش بدی دیوانه میشی و بدتر اینکه میدونی این حرفها رو با پول خودت داره رو آنتن میبره
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
عالی احساسمون رو بیان کردی.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
احسنت ++++
ناشناس پولدار
Finland
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
احسنت $$$$
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
عالی +1000
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
10000 لایک : ))))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
هفت میلیارد لایک .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
به اندازه 300میلیون دلار ! لایک !
حامی دولت اعتدال
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
وقتی اساتید و متخصصین امور ما در مورد مسائل روز اظهار نظر نمی کنند و سکوت پیشه می کنند، افراطیون گمان می کنند راه صحیحی را می روند.باید جامعه ما خود-انتقادی را بیاموزد و اگر چنین چیزی در 8 سال اخیر به کل تعطیل بود و به این خاطر همه به سکوت عادت کرده بودند اما حالا باید موتور نقد از ناحیه متخصصین و کارشناسان خاصه اساتید محترم دانشگاه راه بیافتد.تنها ماجراجویی و به تبع آن بحران آفرینی 8 سال اخیر به ما این درس را داد که تنها در بحران و بی نظمی است که هیچکس در جایگاه خود نیست و همه در همه ی مسائل کارشناس و صاحب نظر و اندیشه می شوند !
هیات علمی دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
انتقاد پذیریتون را هم دیدیم. وقتی حسن فریدون مخالفان بحق ژنو (معلوم نیست قرارداده، موافقت نامه است، فکت شیته یا چیز دیگر) را بیسواد می خواند، چه فرقی میکند که کسی انتقاد هم بکنه؟ خود اعتدالیون و اصلاح طلبان از همه افراطی تر هستند. نتیجه اش را هم 4 یا فوقش 8 سال بعد با روی کار آمدن یک دولت بی نهایت افراطی اصولگرا خواهید دید. چنین دولتی بدتر از این دولت تمام مدیران این دولت را برکنار و مدیران همسوی افراطی تری را جایگزین آنها خواهد کرد و نتیجه اش دودی است که به چشم مردم خواهد رفت. در ضمن صدا و سیما نهادی از نهادهای تحت نظارت رهبری است نه دولت، بنابر این انتظار نداشته باشید که با دولت اعتدال آمیخته به افسادگران و اصلاح جلبان همسو گردد.
ناشناس
Germany
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
جناب ناشناس که با اسمهای مختلف کامنت میزاری فریدون هم از نظر شما شده جرم در حالیکه مردم به نام های لیرانی افتخار میکنند .
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
به خدا اگه تو هیات علمی باشی، حتی هیات علمی با پارتی هم نیستی، اسمی انتخاب کن که به محتوای کلام و واژگان انتخابی در متنت بخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
دوست عزیز چرا از نقد ترس دارید ؟ مشکل شما و دیگر دوستان تندرو این است که نقد را چماغی فقط در دستان خود می دانند که به مبانی آن هم هیچ آشنایی و شناختی ندارند و تنها استفاده ابزاری و مناسبتی و جناحی از آن دارند.خیلی آسان است که نقد(بیشتر شبیه تهمت و توهین و دیگر منکرات و ممنوعات دینی است تا نقد در الگوی اخلاق اسلامی)کنی اما نقد نشوی ! دولت قبل تر از این دولت چقدر انتقاد پذیر بود ؟ شما را به آن 11 روز دورکاری معروف توجه می دهم !!! که موجبات وهن رهبری معظم انقلاب را هم فراهم کردند.شما بدانید سوال حق مردم است.رهبری هیچگاه نفرموده اند چون ایشان رییس سازمان صدا و سیما را انتخاب می کنند پس ایشان(ضرغامی) بری از هرگونه خبطی است ! خیر ! این با اصول و مبانی جمهوری اسلامی سازگار نیست و یک بدعت است وانگهی شما می خواهید از رییس جمهوری که رهبری آنرا تنفیذ کرده نقد کنید اما کسی از رییس صدا و سیما انتقاد نکند ؟؟؟!!!!
بزرگوار هیات علمی ، ای استاد ، ای بزرگ
رهبر عزیزمان امروز به من و شما سفارش و تاکید کردند که این دولت تازه روی کار آمده لذا باید اجازه دهید اول کمی زمان بگذرد بعد ...
اما این را هم بدانید در مسائل حساس کشور قرار نیست همه، همه چیز را بدانند.ما تا رهبری چنین فرزانه و رییس جمهوری چنین اندیشمند داریم نیازی دیگر به بحران آفرینان و کاسبان حوادث نخواهیم داشت !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
هيات علمي عزيز! من تقريبا دارم به اون دانشگاه و اون هيات و اون سوادت شك مي كنم!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
در جواب اون به اصطلاح هیات علمی دانشگاه رانتی :
شما ها به همه چیز گند زدین تو این 8 ساله سواد تو هم مثل اون دکتر MPT است .8سال هرکاری کردین ما حرف نزدیم حالا یک چند ماهی هم شما دندون رو جیگر بذار گر چه ما الانش هم نمی تونیم حرفی بزنیم از بس که پرور و وقیحید شما ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
هیات علم دانشگاه؟واقعانکه به بیاناتتون نمیخوره. شاید دوران 8 ساله شدی هیات علمی
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
پاسخ به علي
شما فقط آمار علمي رو نه از مراكز آمار ايران كه تو اوها رو قبول نداري بلكه مراكز آمار جهاني يه رصد بكن و ببين 8 سالي كه افتضاح مي خونيش ايران توي بحث علم چه غوغايي كرده !!!
البته اين افتخار هرايراني است و ربطي به دولت نداره و صادقانه مي گويم كه از خداوند مي خواهم دوبرابر پيشرفت هاي علمي 8 سال گذشته را در زمان بسيار كوتاهي در دوره دولت يازدهم نصيبمان كند. آمين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
تحلیلهای صدا و سیما دفع کننده است.
من یکی فقط اینترنت را بعنوان رسانه برگزیده ام و بخاطر عملکرد جناحی رسانه ملی سراغ تلویزیون نمیروم.
خدا شما و امثال شما رو حفظ کنه فرارو جان.
اگه نبودید از عطش خبری بی تاب میشدیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
من هم بخاطر مسایل مذهبی از ماهواره استفاده نمیکنم و صدا وسیمای میلی رو هم نگاه نمیکنم خدا حفظ کنه اینترنت رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
از روزی که صدا وسیما با توهین به ملت آن کار زشت و تفرقه انگیز را انجام داد در تمام بخش های خبری آقای دکتر یا حجت الاسلام والمسلمین را فقط آقای روحانی خطاب قرار می دهد. کمی عجیب نیست! ضرغامی رسانه مال پدر شما نیست که هر کار می خواهی کنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
آقای مهندس چه خبر از بورس؟ دیگه تعریفشو نمیکنین؟ تا کی جناحی و ملحتی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
ملحتی ؟؟؟
نکنه منظورت ملحدی است !!!

18 میلیون پرفسور با سواد !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
واقعا همین صداوسیما با تبلیغات بی حد و حصرش مردم فریب داد تا پول بیارن تو بورس حالا برید ببینید چه اوضاعی شده. شاخص بورس هرروز داره پایین تر میاد.یک سری بیچاره شدن این وسط. خدا لعنتشون کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
صداوسیما جناحی بوده،هست وخواهدماندولاغیر
سپیدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
با اصطلاح فاجعه موافقم .
متاسفم برای روحانی به عنوان رئیس جمهور که ارزنی حرفش برو نداره .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
خب روحانی از جایی خط نمیگیره بنده خدا. چرا متاسف برای دکتر روحانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
من چهل سال سن دارم .خوب به یاد دارم که از دوران نوجوانی علاقه زیادی به شنیدن اخبار تلویزیون داشتم به طوری که با دیدن اخبار چیزهای زیادی از جهان و سیاستمداران جهان و کشورمان از دل خبرها یاد گرفتم.ولی چند سالی است به دلیل تحلیل های تند ومتعصبانه و طرفداریهای رک و بی پرده از بعضی کشور ها مثل روسیه و دشمنیهای بیجا و سیاه نمایی مسایل موجود در بعضی کشورها به ندرت به خبر های تلویزیون نگاه میکنم .ماهواره هم ندارم تنها منبع خبری من سایتهای خبری است .من دوست دارم اخبار واقعی و بدون مغرضانه را از تلویزیون ببینم .تورا به خدا وبه جان عزیزانتان قسم بااین تحلیل های یکجانبه این قدر اعصابمان را خراش ندهید. اجازه دهید ما مثل قبل بیننده خبر تلویزیون باشیم ..
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
حیدری مجری قوی ای است :)))))))))))))))))
مردم از خنده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
ما بیشتر :)))))))))))))))))))))))))))))
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
با رفتن ضرغامی از صدا و سیما مخالفم چون حدس من اینه که با رفتن او فضا بسته تر خواهد شد،باید گروههای افراطی که در صدا و سیما لانه کرده اند از آنجا تصفیه شوند
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
مدیر بعدی آقای پور محمدی خواهد بود
بسته تر نمیشه اما بازتر هم نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
حیدری عروسک لبخند زن به دروغهای احمدی نژاد بود همین و بس
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
متاسفم که این قدر سطحی به قضیه نگاه می کنی.برای حیدری احترام زیادی قائلم.کاش روحانی هم از ایشان استفاده کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
بدبخت چیکار کنه حتما توقع داری بزنه تو گوش رئیس جمهور مملکت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
انجایی که میگویند حیدری مجری قوی است احساس میکنم دارد به من اهانت میشود اینها فکر میکنند حالا که صدا و سیما مناظره و حتی گفتگو درست و حسابی بین دو مخالف ندارد ما هم از این بابت بی سوادیم البته در صدا و سیما فقط یک برنامه مناسب تحت این عناوین وجود دارد و انهم برنامه 90 ورزشی است و لا غیر
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
به همان دلیلی که نظر اینجانب را در مورد نوشته های دوستمان (حامی دولت اعتدال) که تهی از هرگونه توهینی است ، چاپ نمیکنید ، اساتید و متخصصان هم از اظهار نظر خودداری میکنند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
رسانه میلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
اسما" ملی
رسما" جناحی

علی الخصوص در دوران مدیریت آقا عزت
ناشناس
Hong Kong
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
یعنی سیاست صدا و سیما در این جمله ی زیر خلاصه می شود:

جذب حداقلی و دفع حداکثری
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
صداوسیما را نباید ملی خطاب کرد چون کاملا جناحی انهم از نوع خاصش است.وهمین امر هم سبب افزایش بینندگان ماهواره است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
رسانه ميلي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
زنده باد صادق زيبا كلام
رسواگر فتنه و تدبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
این صحبت ها همگی برای کوبیدن صداوسیمای تیزهوش و با بصیرت ماست.چرا تا کسی حرف حق میزنه میشه تندرو و 4 میلیون اتفاقا باید شماها بدونید که طرفداران دولت فقط پنجاه درصد هستند وپنجاه درصد مخالف رویکرد دولت تزویر هستند پس اینقدر صداوسیما و مهندس ضرغامی رو نکوبید و کمی واقع بین باشید درود بر مهندس رسایی و دکتر شریعتمداری.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
خوشم میاد خوشحالیا !!! می بری و می دوزی و ...! ما هم به خوشی شما خوشیم !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
این شما و این ما . ببینیم انتخابات مجلس دهم کی اقلیت میشه ! اگر اینقدر ادعاتون میشه که نمی تونید شکست کامل 18.67 میلیونی رو درک کنید , منتظر انتخابات مجلس دهم باشید
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
آخه کدوم آدم فهمیده ای میخواد تدبیر را رسوا کنه...؟!
الحق که دکتر روحانی بی سواد خطابتون کردند الحق...!!!
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
جناب اقا یا خانم کاسب فتنه
بارها جواب شما را مودبانه داده ام اما فرارو منتشر نکرده
به گفته خود شما اگر تنها 50 درصد مردم طرفدار دولت باشند انها حقی نیز از
رسانه ملی دارند. البته واقعا سخت است 8 سال یکه تاز میدان رسانه ای بوده اید. طاقت انتقاد ندا رید.
راستی تو یک از کامنت هات رسایی دکتر بود الان شد مهندس
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
خودت به خودت مثبت بده آبروت نره رسوا
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
صدا و سيماي تيز هوشو با بصيرت: تبليغ ماكاروني تو برنامه كودك از تيز هوشي اش است يا فروش آنتن به قرعه كشي چاي سيلان و هندي از بصيرت
آزادمـــرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
زین پس به جای کلمه ی "رسانه ی ملی" از کلمه ی "رسانه ی میلی" استفاده می کنیم!
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
درود بر ضرغامی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
اشغری خداییش ببین غیر از خودت همه بهت منفی دادند از رو نمیرید!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
حاج اصغر به درود هایی که میفرستی دقت کن. مثبت ، منفی ها رو ببین عزیز!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
چرا منفی میدید. منظورش مرحوم تقی ضرغامی بوده
فرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
احتمالا اقای ترقی تفاوت بین سیاست گذاری صدا سیما و تحلیل خبر و مسایل جهان را که تضارب افکار عقاید کارشناسان مختلف برای درک بهتر مطالب است تشخیص نمی دهند یا شاید ایشان بهتر میدانند تحلیلها نیز دیکته شده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
اين اقاي ترقي او خارج مرخصي تشريف اورده اند گويا جانشين مرحوم عسگر اولادي كه انتخاب شده اند
بابا پنجعلي
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
بجاي صداوسيماي ملي بايد گفت صداوسيماي ميلي!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
صدا و سیمای ایران در چند سال اخیر چنان ضربه ای به فرهنگ و حتی اخلاق و رفتار این مردم زده که سنگینی جرمشان از قوم مغول نیز بیشتره. این رسانه فقط به بنگاهی تبدیل شده تا به هر بهای ممکن جیب عده ای را از طریق آگهی های زننده و آزار دهنده پرکنه. از چندی قبل زنان در آگهی های این بنگاه به ابزاری برای کسب درآمد تبدیل شده اند. فیلمهاشون هم دیگه چیزی نگیم بهتره چون همه می دونند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
برادر عزیز این که دیگر سئوال ندارد جناب ضرغامی بشدت جناحی عمل می کند کم هوش ترین افراد نیز به این موضوع پی برده اند بنده خدا روحانی که با چنین مصیبتی گرفتار شده است
دولت واقعاٌ تنها است از همه جهت مورد هجوم قراردارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
خدا را شکر کنیم که اینترنت هست وگرنه ...
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
رسانه جناحی بودنش واضحه آن هم طیف تندروی آن جناح خاص
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
sasan
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
Zargham TV FULL HD
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
منصفانه این است که با روی کار آمدن دولت جدید ریاست رسانه نیز تغییر کند . صدا و سیما باید سیستهای دولت روی کار آمده با آرای مردم را پشتیبانی کند نه تضعیف.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
دهن کجی به مردم تا کی ؟
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
رسانه ملی؟؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
مردانه نیست که نشود موافق رسانه ملی لایک کرد. شما چطوری خودتان را بی طرف می دانید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
رسانه میلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
اگر صدا و سیما، رسانه خصوصی بود، انتخاب مجری حق رسانه بود ولی وقتی این رسانه با بودجه دولتی اداره می شود این حق را ندارد
ناشناس
Finland
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
بعد هم می گویند مردم ماهواره نگاه نکند به خاطر همین سانسور خبری هستش که مردم به ماهواره رو آورده اند
مستمند
United Arab Emirates
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
واقعاً برخی موارد اخبار یا تحلیلهای خبری که از صداوسیما پخش می‌شود فرسنگها با آنچه که از رسانه‌های دیگر بویژه هنگامی که به زبان اصلی از بخشهای خبری رسانه‌های معتبر بین‌المللی ارائه می‌شود متفاوت و گاهاً متناقض است ، بنظر می‌رسد رسانه ملی ما تحت تأثیر جناح‌بندی فکری مسئولین خود اخبار و رویدادها را نه آنچنان که واقع شده‌اند بلکه آنگونه که خود می‌پندارند برای شنوندگان و بینندگان خود تفسیر و تشریح می‌کند!! .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
آقای ترقی شما که صداوسیما را کاملا ملی میدانی بگو ببینم تا حالا کی شده یکبار صداوسیما تجمع کارگران بدبختی رو که چندماهه حقوق نگرفته اند پخش کنه؟ البته از نظر شما اونا جزو ملت نیستند احتمالا!!
حامد قزوینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
کو گوش شنوا!!!!


یا حق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
چند آرزو داشتم يكيش اين بود كه احمدى نژاد بره وديگريش اينكه ضرغامى ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
آقاي ضرغامي حتي به صورت سمبليك هم به روحاني حمله مي كند. همين امروز در برنامه عموپورنگ يك روحاني كليدي را نشان بچه ها مي داد كه بر آن نوشته بود: دروغ.
وحید
United States of America
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
این استاد دانشگاه اسم نداشت؟
irani
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
برخی کارشناسان نه بلکه اکثریت مردم غیر کار شناس هم میدانند که صدا و سیما "میلی"است نه ملی.
امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
باز سوخته ها فرارو. خب فوت کن با یادداشت که خنک نمیشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
%100 جناحي
حقیقت یاب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
جناب ترقی خوش تیپ هنوز نمیداند که دولت در مقام دولت جناحی نیست.البته تقصیر ایشان نیست تقصیر عادتهای ایشان و همپالگیهایشان است که دولت قبلی را تبدیل به تفرجگاه شخصی کرده بودند
جناب ضرغامی ،تو میتئانی رییس یک مملکت را یک ونیمساعت علاف کنی؛ اصولا تزاحم و چوب لای چرخ بزرگان گذاشتن کار یک کودک هم میتواند باشد و آنراافتخاری نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
ضرغامی بدجور باختی
آنتی رسایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
رسانه ملی نیست که رسانه ی میلیه!!!!!!!
نوش ابادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
بهترین عنوان برای این رسانه ،رسانه میلی است.میل به پایداری
ناشناس
United Arab Emirates
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
معلومه که جناحی. کم کم کاری میکنن که رییس جمهور مجبور بشه یه تلویزیون خصوصی برای مصاحبه هاشون راه بندازن.
دارا
United Arab Emirates
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
معلومه که جناحی. کم کم کاری میکنن که رییس جمهور مجبور بشه یه تلویزیون خصوصی برای مصاحبه هاشون راه بندازن.
حق خواهان مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
ما منتظر تلوزیون اینترنتی فرارو هستیم
امیرحسین عرفانی
Japan
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
ضزغامی فقط یک مهره است و مجری سیاست های یک جناح البته خیلی خیلی خاص
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
هیچ وقت نظرامو نمیذارید
وجدانا اگه احمدی نژاد هم بود همینو میگفتید؟
رییس جمهور مردمی باید خودش مجری بیاره؟ مگه از چیزی میترسه؟پوریامین مدتیه تهیه کننده یه برنامه مزخرفه در صورتی که مرتضی حیدری یه کارشناس تمام عیاره.آقای روحانی دوست داره مجری های تملق گو واسش بذارند
اصغرآقا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
بنظر من بايد اين گونه مشكلات ريشه اي حل بشه. بطور مثال صداوسيما زير نظر دولت باشه حداقل اگر هم خصوصي نشد عيبي نداره ما به اونش هم راضي هستيم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
صدا و سيماي به ميل پايداري
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
یکی میدونه حکم ضرغامی کی تموم میشه؟
10 سال سیطره بر مغز مردم توسط ضرغامی تموم نشده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
ضرغامی باید استعفا بده و بس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
در عصر ارتباطات رسانه انحصاری مفهوم ندارد، اخبار و جریان اطلاعات به انحای گوناگون در جامعه منعکس و فعال است . صدا و سیما با این حجم از شبکه های مختلف و بدون مخاطب ، صرفا پول بیت المال را حرام می کند در همین کنار گوش ما ترکیه ، صدها کانال خصوصی در محدوده کشور و خارج از ترکیه فعالیت می کنند و هیچگونه هزینه ای هم به ملت تحمیل نمی کنند اما در ایران حتی شبکه خصوصی مستند و ورزش نیز در اختیار حکومت است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
ايران پر شده از دكتر دانشگاه نرفته نمونه اش تعدادى از نمايند گان مجلس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
زنده باد ضرغامی
در ایامی که مردم دارند رنگ و طعم گوشت را فراموش می کنند تبلغ کباب پز از رسانه مبلی واقعاً یک استراتژی جدیده که با تصویب بزرگواران شواری نظارت بر صدای بی صدا و سیمای بی سیما انجام پذیرفته!
دور بر تدبیر و زرنگی شان!
مونا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
صدا و سیما کاملا یک طرفه عمل می کنه و به هوش و خرد بینندگانش توهین م کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
صد البته صدا و سیما ایران جناحی محض است علی الخصوص که شخصی چون ضرغامی در راس آن است و آقای باید بداند که پاسخگوی انحراف جوانان این مرز و بوم که از ماهواره اسفاده می کنند در روز قیامت خواهد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
آقای ترقی راست می گویند!!آقای حیدری مجری قوی بود و وقتی سوال را از روی متن میخواند دیگر هیچگونه نظری در مورد پاسخهای احمدی نژاد بغیر از تکان دادن سر بعنوان تائید سخنان ایشان نداشت!!! و دیگر اینکه با توجه به خبره بودن حیدری ایشان حتی اجازه نداشتند در طول برنامه حتی یکبار هم پایشان را باز و بسته کنند!!! آقای ترقی گفته های شما با دیده ها و شنیده های مردم 399 درجه تفاوت دارد و شما بجای حل مسئله صورت مسئله را پاک کرده و کلاً جانب صدا و سیما را گرفته اید!!! البته از شما و همفکرانتان بیش از این انتظاری نــبــود!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
دم خروس استبداد روحانی کم کم رو میشود جناب فرارو
باش تا صبح دولتش بدمد کاین هنوز از نتایج سحر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
صدا وسیما با بودجه آنچنانی و بازده حداقلی که ناشی از بی کفایتی مدیران آن و بخصوص رییس آن است. مردم را از همه چیز زده کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
واقعا جاي تاسف دارد . ضرغامي خودسر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
حقیقت این است وقتی کارشناسان صدا وسیما صحبت میکنند تلویزیون را خاموشیا به کانال دیگر میزنم چون حرفهای تکراری وغیر معقول میگن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
رسانه ملی هست اما اقای ضرغامی دستکاری کرده شده میلی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv