bato-adv
کد خبر: ۱۶۸۳۸۹

(تصاویر) همایش شیرخوارگان حسینی

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۱۸ آبان ۱۳۹۲
فرارو- یازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم با حضور ۴ میلیون شیرخوار و مادران آنان در سراسر ایران و کشورهایی از ۵ قاره جهان برگزار ‌شد.

به گزارش ایسنا، یازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در تهران صبح جمعه در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) و مهدیه تهران برگزار شد.

امسال در مجموع در 2300 نقطه از ایران و جهان همایش شیرخوارگان حسینی برگزار شد.

همایش شیرخوارگان حسینی به همت مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) جمعه اول ماه محرم اجرا می‌شود.

هدف از برگزاری این همایش، رساندن پیام مظلومیت امام حسین (ع) و طفل رضیع (شیرخوار) ایشان حضرت علی اصغر(ع) به جهانیان و آشنایی آنان با نهضت عاشورا، پیام اصلاح امت و امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم ستمگران است.

این همایش که دیروز در مصلی بزرگ تهران برگزار شد با حضور مادران و کودکان آن‌ها رنگ و بوی حسینی پیدا کرده بود.

در این همایش مداحان بنام کشور حضور داشتند و مادران با در دست داشتن کودکانی ملبس با لباس‌های سبز و سربندهای «یا حسین(ع)» و «یا علی اصغر(ع)» در این مراسم حضور داشتند.

مراسم نذرنامه خوانی با همخوانی تمامی مادران در این مراسم برگزار شد بدین شرح که «یا صاحب الزمان(عج) فرزندم را نذر یاری قیام تو می‌کنم او را برای ظهور نزدیکت برگزین و حفظ کن یا مسیح حسین یا علی اصغر(ع) ادرکنی»

عکس های میر حسین میرکمالی عکاس ایرنا، محمدرضا عباسی عکاس مهر، همت خواهی عکاس ایسنا، صادق چناری عکاس شبستان، مهدیه بانی عکاس برنا، آرمین کرمی عکاس فارس و زهرا زارع پاکروش عکاس باشگاه خبرنگاران از برگزاری این همایش در مصلی و مهدیه تهران را در زیر می بینید.




















bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
من نمی دونم چرا اکثر اینایی که عزاداری می کنند دنبال حاجتند .
نیلوفر
United Arab Emirates
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بچه های کوچیک می شینن برنامه عمو پورنگ و عمو قناد و کلی حرف و حرکت ناجور یادمیگیرن هیچ کس صداش در نمیاد،ب پدر و مادرشون می شینن پای ماهواره و فیلم ترکیه ای می ببینن بازم کسی نمیگه چرا؟بازی های کامپیوتری خشن انجام میدن که در دراز مدت تاثیر زیادی روی اعصاب و روان میزاره،به عروسی ه و مهمانی هایی برده میشن که نوشیدنی حرام توشون سرو میشه،ورش می دارن می برن ورزشگاه و اونجا هزارتا حرف و فحش ناجور یاد می گیرن هیچ کس جیکش درنمیاد چرا؟این مراسم شیرخوارگان اگه افراط هاازش حذف بشه میتونه خیلی هم خوب باشه،باور کید که این مراسمدو سه ساعته اگه درست برگزار بشه و مادران محترم دقت بیشتری کنند به هیچ جه از مصادیق کودک آزاری نیس،در ضمن شما حق ندارید بگید افرادی که توی این مراسم شرکت می کنند از سطح پایین جامعه اند چون عملا هم با پایین نشان داد ارزش این مراسم دارین به شعور افراد شرکت کننده در این مراسم توهین می کنید،مرسی
سیدمهدی موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
این دوستان روشنفکر نما که عموما" افرادی پوک و ضد دین هستند و عمدتا" از سر حقد و کینه با اهل بیت در افتاده اند چرا زمانی که راجع به مضررات ماهواره و پوشش غربی حرف زده میشه و آثار سوء آن که بر روان کودک و نوجوان موثرتر هست بررسی میشه یهو از کوره در میرند و سنگ غربی ها رو به سینه می زنند که ای اقا ما باید با تمام دنیا تعامل فرهنگی داشته باشیم !!!!و از دستاوردهای آنها بهره مند بشیم !!!
اما تا فرهنگ عاشورا و تربیت حسینی مطرح میشه ملت رو به امل بودن و خرافه پرستی محکوم می کنند
اتفاقا از این دست حباب های توخالی خیلی دیده ام
عموما" از نظر خانوادگی دچار بحران های شدید هستند مثل این دوستان مثل آن معتادی هست که دوست دارد تمام شهروندان شهر معتاد باشند تا گند فضاحت او دیده نشه !!!!
این بادام های نوآورده به قول جلال آل احمد هم بر همین منش هستند
مشکلات و لجن زار تربیتی خود را منبعث از عقاید دینی جامعه می بینند و زندگی فلاکت بارشان را محصول عملکرد دین می دانند !!!و از همین رو هست که امروز زبان باز کرده اند و شمشیر بر چهره آل الله می کشند و شده اند عمله وهابیت اما عمله و نوکری بی جیره و مواجب !!!



دوستا نگویید چرا این افراد را به عقبه خانوادگی اشان چسباندم
می دانید چرا به قول همان فروید که این آقایان پیامبر روان شناسی می شناسند عملکرد و رفتار و واکنش اینها ریشه در تربیت گذشته در خانواده های اشان دارد !!!

اگر عزیزی به این کامنت شک دارد بد نیست یکی از همین پرفسورهای عالم نما رو از نظر عقبه فرهنگی و خانوادگی مورد مداقه قرار بدهد تا به صدق عرایض بنده واقف شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
آنطون بارا (مسيحي): اگر حسين از آن ما بود، در هر سرزميني براي او بيرقي برمي افراشتيم و در هر روستايي براي او منبري بر پا مي نموديم و مردم را با نام حسين(ع) به مسيحيّت فرا مي خوانديم
srad
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اگه نوجوانو وجوونارو دعوت به دین کردی هنره نه این طفل معصومهای ناناز
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۱۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
کوچولوهای دوست داشتنی!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
مادران محترم آیا نیشگون گرفتن و به گریه انداختن این کوچولوهای دوست داشتنی درسته؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
چه بودیم و چه شدیم !!
فاطمه
United Arab Emirates
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
عجب کاری ! بچه رو برای چی تو این موقعیت پر سرو صدا و عصبی قرار می دهند ؟! این مادرها می دونند شخصیت بچه ها در همین چند سال ابتدای زندگی شکل می گیره ؟!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
خیلی سالها قبل،مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع)،بسیار روحانی تر و باشکوهتر و متین تر بود
الان با این کارها بسیار سطحی شده و بعضی وقتها به مقام منیع و شامخ اهل بیت(علیهم السلام) ناخودآگاهانه توهین میشه
خداوند به برکت این ایام ما را بیدار و هدایت فرماید.آمین.
ناشناس
-
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
واقعا چی بودیم و چی شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
ناشناس اول کدوم مادری حاضره بچه اش رو نیشگون بگیره تا گریه اش در بیاد
یه کم تفکرچیز خوبیه همینجوری آدم نیاد یه چیزی بپرونه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
اون آقا که دستش میخوره به دست خانوما گناه که نداره ایشالا!؟
یک مادر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
"مادران محترم آیا نیشگون گرفتن و به گریه انداختن این کوچولوهای دوست داشتنی درسته؟ "
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تمام این مادران باعشق به اهل بیت فرزندان عزیزشان را به این مجلس آورده اند برای همدردی با سختی هایی که امام حسین علیه السلام کشیدند و اگر بتوانند حاضرند جان آنها را فدای یک تار موی فرزند ایشان امام زمان عج نمایند ...

و به حرف امثال شما انسانهای بی هویت که در جهت تضعیف این شعائر تلاش میکنید و این حرف های بی پایه و اساس و البته مضحک را بیان میکنید بهائی نخواهند داد !

که علی علیه السلام فرمود

لا تاخذهم فی الله لومه لائم
در راه خدا از سرزنش هیچ سرزنش گری برنمی تابند ...
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
مادران محترم آیا نیشگون گرفتن و به گریه انداختن این کوچولوهای دوست داشتنی درسته؟


نیاز به اینا نیست بچه تو این شرایط کپ میکنه چه برسه به گریه
سیدمهدی موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
فاطمه خانم میشه بفرمایید شما تحصیلات اتان چی هست ؟؟؟
اون بچه ظرف نیم ساعت کل شخصیت ده های آتی زندگی اش شکل می گیره ؟؟؟
اتفاقا اگر شخصیت اش مبتی بر فرهنگ حسینی باشه اشکال داره؟؟

بهتر نیست بری اسمت رو عوض کنی یا تفکراتت رو معادل اسمت کنی؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خب بیارن! بیشتر هم بیارن!
ما که همون مراسم قدیمی خودمون رو داریم
اهل دنبل دینبیل و دیشتن دیشتن هم نیستیم!
خجالت آور هست این چیزا رو افتخار میدونین مگه مراسم های مذهبی که سالها از بچگی باهاش بزرگ شدیم چه مشکلی داشته؟
بچه مثلا میخواد بفهمه عاشورا چیه؟
اون خودش میفهمه از پدر و مادر و جامعه میفهمه ولی این کارا رو نمیشه به عاشورا نسبت داد
مگه امام حسین به گریه من و شما احتیاج داشته؟؟!!!
وقتی اخلاق من بچه مسلمون سراسر عیب هست پس اینا چه کاریه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
مطمئنم عکاس از گرفتن برخی عکسها قصد و غرض داشته...

اتفاقا عزاداری برای اباعبدالله باعث نشاط می شه
ناشناس
-
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
فاطمه 13.22 پ ن پ شخصیت بچه پای ماهواره شکل بگیره
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
آیا این کار کار درستی است؟؟ صد ه سال است مراسم عزاداری امام حسین مطابق سنت انجام میشود. حالا این...؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
وقتی این کامنتهارو میخونم .فقط میتونم بگم خدایا شکرت که جهنم را آفریدی؟؟؟
خداروشکر
حسین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
والله منم خواستم همینو بگم !
گفتم یهو ملت بهم نگن کافر بی دین.
ناشناس
-
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
خانه از پایبست ویران است
سیدمهدی موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
نه عزیز من اتفاقا این کار کاملا درسته و خودش یک نماد هست در مقابل جریان وهابیت تشیه ستیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
دوستان شما کار اشتباهی نمی کنین
هر کسی عقیده ای داره هر چقدر سعی کنین میگن شما اشتباه میکنین پس بهتره به همون روشی که سالها باهاش بزرگ شدیم و اتفاقا فلسفه عاشورا رو فهمیدیم ادامه بدیم
والا من یه دونه از این مداح های اواخر دهه 80 به اینور رو قبول ندارم همش ادا هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
لایک محمد
ناشناس
Germany
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
سیدمهدی موسوی که تو هر پست کامنت میذاری و سواد دیگران را زیر سوال می بری و پیشنهاد می کنی اسمشون رو عوض کنند تشیع ستیز نه تشیه!!!
روشنفکر!
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اونایی که مخالفن میتونن بچه هاشون رو ببرن کنسرت!
یا مجالس دوبس دوبس عروسی...
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
این کار شبیه کودک آزاریه. چرا فک میکنی هر کسی مخالف شماست حتما باید بره پارتی؟؟؟ توهم زدی که بقیه آدم نیستن فقط شما میفهمی..
ناشناس
Germany
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
سید مهدی موسوی عزیز فکر نمی کنی راههای بهتری هم هست واسه بسط تفکر شیعه؟؟؟؟؟؟؟
این بچه های معصوم الان از شور عاشورایی چیزی متوجه می شن؟؟؟
افتخار شیعه شخصیت های ناب رهبران و ائمه آن است و باید تفکر آنها رو بسط داد نه صرفا توجه به ظواهر، که این ظلم به همان معصومین است...
فرارو اگر دین داری، اگر آزاده ای منتشر کن...
تدبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
که چه رفتاری است که ما ایرانی های مسلمان انجام میدهیم. خب عزاداری بکنیم برای حضرت علی اصغر (ع) هم انجام بدهیم اما اخه چرا اینجوری؟!!!!!! این بچه های طفل معصوم چه گناهی دارند که این طور باید در همهمه و شلوغی و سروصدای این مراسم زجر بکشند. به نظرم عزاداری و پاسداشت آیین ها خوب است اما نه به این شکل و شیوه ای که در این عکسها است.افراط در هر کاری زشت و ناپسند است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
امان از جهل مردم
امام حسین برای مبارزه با ظلم جنگید و شهید شد، ما ظلم می پذیریم و برای پرچمدار حق طلبی اشک می ریزیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
كودكان در اين سن و سال چيزي از اين موضاعات نمي فهمند.اين كارها باعث ترس و اضطراب آنها ميشود.لطفا با اين دسته گلها اينجور رفتار نكنيد
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
سلام دوست عزيز اگه منظورت اينه كه كودكان در اين مكان دچار ترس و اضطراب مي شوند بايد گفت:
1- كودك در كنار و آغوش مادرش مي باشد و اين خود برايش آرامش به همراه مي آورد.
2- عزيزم چه اثبات فرضيه توسط دانشمند ژاپني مبني بر اينكه صدا در مولكولها آب تأثير مي گذارد حال نمي خواهد اين صداي نوحه خواني حضرت علي اصغر در كودكان ما تأثير نذارد.
3- و اما مهمترين پاسخ بر فرض محال كه سخن شما صحيح باشد پس بايد گفت نعوذ بالله امام حسين عليه السلام هم با بردن كودكان و به خصوص حضرت علي اصغر به كربلا با عث ترس و ... ايشان شد، آري؟؟؟؟؟
در پايان بايد به شما عرض كنم ترس كودك را مي خواهي ببيني بريد در سالن هاي زندانها و محاكم قضايي كه به همراه پدر يا مادر خود كه در حال متاركه هستند تماشا كنيد، ترس كودك را در اختلافات خانوادگي در داخل منازل مشاهده كنيد و ... نه اين صحنه كه ترس نيست، شما كه دايه مهربانتر از مادر نيستي، مادر خود در مكان حضور دارد.
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
سپاس حسین جان ... حضور در این راسم اجباری نیست و هرکس که دوست داره میره ... پس خواهشا اینقدر دایه ی مهربانتر از مادر نشید ...
ناشناس
Nepal
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
بابا شماها با امام حسینم مشکل دارین؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
حسین این کار غلطه و به بچه آسیب میزنه. کار غلط دیگران توجیه کار غلط ما نیست!
حسین2
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
حسین جان
اون دانشمند ژاپنی شایعه ای بش نبوده! لطفا منبع حرفاتو مشخص کن بعدا سعی کن با لحن حرفات مخاطبت رو گول بزنی.

آسمون و ریسمون میبافی که چیو توجیه کنی دوست گرامی؟!
ناشناس
-
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
طلاق هم که بعد از انقلاب الحمد و الله کم شده
ناشناس
-
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
مادر دوست داره بچه نه تکلیف چیه؟
کیمیا
United Arab Emirates
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
بدعتی در لباس دین!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
پاسخ دوست عزيز آقاي حسين:
از نظر علمي صداي شلوغي، گريه، شيون و زاري، گرچه واسه امام حسين هم باشه، باعث رنجش نوزاد و كودك ميشود. متاسفانه ما با افراط و تفريط، تمام اعمال مضرر را با عقايد خود توام گرچه و از زشتي كارمان، به خوبي ياد ميكنيم. يك طفل يك ساله از امام حسين چه ميداند؟؟؟
متاسفانه تو مملكت ما همه ما داد از مام حسين و مظلوميت و نادرستي ظلم يزيد ياد ميكنيم. بعد خودمان حتي با پوشيدن لباس سياه محرم، به ديگران ظلم ميكنيم يا در برابر ظلم ساكت ميشويم. بعد با اعمال نادرستي تحت عنوان عزاداري (مانند قمه زني، صداي مداحي بلند در محلات بدون مراعات اوضاع روحي رواني و جسيمي همسايه ها) باعث رنجش ميشويم/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
حسین جان مصیبت نامه امام حسین و یارانشان به آنچه برای ایشان بوجود آوردند است نه اینکه خود امام حسین شرایط ترس طفلشان را مهیا کرده باشند.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
حسین جان
من عاشق همه اهل بیت(ع) هستم بخصوص حضرت سیدالشهدا(ع) ولی این کارا بسیار کارهای سطحی و من در آوردی و ناپسندیه
ضمنا" مقایسه شما در مورد دادگاه و مراسم عزاداری خیلی خنده داره
لطفا" این رو جای دیگه مطرح نکن که شدیدا" اسباب خنده میشی
ناشناس
France
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
ناشناس 17.56 ماهم درساختمونمون ازصدای بلند آهنگ همسایه ها و درخیابان ازصدای بلند نوار ماشین ها دچار ناراحتب اعصاب میشویم. اگرصدای مداحان یک دهه بلند است صدای اینها که در همه ی سال بلند است را چه کنیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
نه عزیز من اتفاقا کودکان از همان دوران زیست درون رحم خیلی امور را کم کم باهاش مانوس می شوند
بدون تعارف بفرمایید ما با مرام حسین مشکل داریم روی مان نمی شود صریح بگوییم لذا پز روشنفکری در می کنیم !!!
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
ناشناس 17:56
1- اينكه گفتي از نظر علمي ثابت شده شلوغي و شيون و گريه باعث رنجش كودك ميشه درست. منم از نظر علمي فرضيه مولكولهاي آب را گفتم حالا شايد در اسم فرد اثبات كننده اشتباه شده كه بعيد مي دانم ولي از برنامه تلوزيوني پخش شد.
2- شما مستند به علم دانشمندان سخن مي گوييد ولي من از سخن ائمه عليهم السلام. حتما نشنيده اي كه وقتي ايام محرم و صفر نزديك مي شد امامان ما از بعد امام حسين عليه السلام فرش عزا براي ايشان پهن مي كردند و تمام اهل بيت براي ايشان نوحه سر داده و مردم را به همراه كودكان دعوت به حضور مي كردند.
3- عزيز من شما به قول خودتان مي گوييد اينها كودكند و چيزي هم نمي فهمند اگه به نظرات پايين تر توجه كنيد جوابتو داده ام كه اين بهتره از اون كودكاني كه توسط بزرگتر هاشون به مجالس لهو برده مي شوند آنها كه ديگه به قول خودتون، هر دو هم بزرگتر و هم كوچكتر صدا رو درك مي كنند تأثيرش چيست؟؟؟ ولي در مجلس امام حسين فقط بزگتر مي فهمد اما اين كجا و آن كجا!!!!
3- تا جايي كه من يادم هست حالا شايد شما سنت اقتضاء نكند نمي دانم چند سال داري ولي من 41 سال دارم و زماني كه 7 يا 8 سال داشتم مي رفتم به مجالس تعزيه خواني و مي ديدم مادراني كه به همراه نوزادان خود حاضر بودند و نمايش را مي ديدند و گريه مي كردند. و اكنون هم وجود دارد. فقط اين اختصاصي تر شده.
4- عزيز من كمي منصفانه قضاوت كن اجراي برنامه هاي كذايي به بهانه عروسي و مجلس شاد خصوصي و به دنبال آن راه را بر مردم سد كردن و تا پاسي از شب كه نه تا صبح به نواختن موسقي هاي دلخراش و بلند، ايجاد مزاحمت براي مردم و ناديده گرفتن حق مردم نيست و ظلم به مردم نيست اين حرف من نفي عملكرد بد ديگران را نمي كند.
5- و آخرين جوابم ناشناس 17:56 عزيزم اگر سنت جواب نمي دهد برو از بابابزگ يا مادربزگت سؤال كن كه در قديم و هم اكنون نيز سفارش شده وقتي كودكي به دنيا مي آيد اذان در گوش راست و اقامه در گوش چپش بخوانيد، (دو سرودي كه قبل از نماز مستحب است) شايد براي تو هم خوانده اند،‌اميدوارم اين براي چيست؟ نگويم!!! پس حتما مي گويي بزرگان ما اشتباهي عمل مي كنند و شما نسل جديد درست مي گوييد چون شما مي فرماييد بچه كه نمي فهمد!!!!عزيز من شبهه اين مطلب شماست كه بيان كردي نه عملي كه مادران به همراه كودكان خود در مراسم شركت كرده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
ترس؟ چه ترسی؟ شما اول تو این مراسما شرکت کن بعد نظر بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
ناشناس 2346 راست میگه
صدای موسیقی بلند ضرر نداره؟؟؟؟؟؟؟؟
هر چی شماها دوست دارین خوبه هر دوست ندارین بد و مضر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
برادر من دهه شصت هستم
یادم نمیاد زمان ما از این چیزا ابداع شده بود؟!
نیاز نیست سفسته کنی و گمراه کنی هر کسی عقل تو سرش هست میدونه خوب چیه بد چیه
شما به فکر خودت باش و دست به شیمی و فیزیک نزن که اگر اینطور باشه مثال بسیار هست برای نقض کردن حرف شما
جواب به ناشناس 23:46
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
میدونی مشکل از شماهاست که ادعای مسلمانی تان گوش فلک را پر کرده نه همسایه تان که شاید اصلا مسلمان نبوده باشه.
ناشناس
Germany
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
حسین جان منفعت این مراسم برای کودکان و بقیه جامعه چیه؟؟؟
امام حسین (ع) طفل خود علی اصغر (ع) رو به دشت کربلا برد تا غریبی خاندان علی (ع) رو به گوش دنیا برسونه...
اگه اینجوری بود که خود امام حسین (ع) هم با یه لشکر بچه به دشت کربلا می رفت...
متاسفانه امروز هم آل علی (ع) و اهل بیت غریب است و سیره آنها فقط در امتحانات کتاب های مدرسه است، اما صورت و ظاهر فراوان...
ناشناس
Germany
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
حسین عزیز که اسم هم محترمه هم نظراتت
اما به فلسفه عاشورا برسیم نه به ظواهر و برداشت بیرونی و سطحی از دین...

زیزدان دان نه از ارکان که کوته دیدگی باشد / که خطی کز خرد خیزد، تو آن را از بنان بینی

پیغام عاشرا طفل شیرخوار بود یا غربت اهل بیت؟؟؟ که هنوز هم متاسفانه حتی بین خود شیعه هم غریبند...
ناشناس
-
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
آره راست میگه بذاریدشون پای رقص و جنگولک بازی ترس و اضطرابشون از بین بره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
خدایا! آگاهی، آگاهی، آگاهی. ما را به این منزل برسان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
آگاه ترین آدمها اومدن اینجا.تو نگران خودت باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
ناشناس 11:04، واقعا اگه کسی آگاه باشه اسیر جها نمی شه. شما بیشتر به فکر خودن باش.
ناشناس
France
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
بیدار کردن یک بجه نیمه شب و بلند کردنش با دست از روی زمین و توی گوشش فریاد کشیدن کار آدم اگاهه؟ نه واقعا کار آدم اگاهه؟
ناشناس
-
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
گر خرد داشتیم....................
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
حسین جان درست میگی دست درد نکنه
ناشناس
Finland
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
آگاه اون کسی است که به نظر دیگران احترام می گذارد بر خلاف شما.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
به نظر صبح ساعت 8 تا 11 نیمه شب هست بیرق فرانسوی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
بچه ها رو افسرده كردين.چه وضيه خب؟
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
بچه ها افسرده نمی شن.چون چیزی نمی فهمن.شما افسرده می شی مشکل خودته.هر کی میاد اونجا بعد از اینکه می ره بیرون شاد ترین آدم ها هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
با گريه شاد ميشن.اره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
انسانن اتفاقا ميفهمن و روي رفتاراشون توي بزرگسالي تاثير ميزاره.به جاي گريه ميتونن با برنامه هاي ديگه اي شاد بشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
کسی از این مکان بیاد بیرون و ابراز خوشحالی کنه باید در سلامت عقلیش شک کرد احسان جان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
مشکل اینجاست که آقایون گریه و نوحه بر اباعبدالله رو مثل بقیه گریه ها میدونن...
طعم عسل نچشیدی نمیدونی چیه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
خفته را می توان بیدار کرد ولی به خواب زده را هرگز! احسان جان امیدوارم در تلاشت برای خواب بودن خوابهای خوشی ببینی!
ناشناس 12:53
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
چون غمت را نتوان یافت مگر در دل شاد/ما به امید غمت خاطر شادی طلبیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
آقا احسان اگه بچه چیزی نمی فهمد بیخود چرا اذیتش میکنید؟
چطور تا قبل از این تو تمام کامنت ها امثال جنابعالی میفرمودیدکه نوحه و عزاداری برامام حسین از دوران جنینی تاثیر داره؟ حالا میگید چیزی نمی فهمه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
این اخه چکاریه؟ چند سال پیش هم در همین برنامه ها یک نوزادی رفت لای پنکه سقفی. اینکه درست نیست از یک برنامه برای بزرگداشت حرکتی به یک کارناوال عزاداری برسیم.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
خدایا مردم ما را از این بدعت ها دور بگردان!
نوکر اهل بیت
United Arab Emirates
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
ناشناس 10:28 اگه با امام حسین مشکل داری الکی نمی خواد خاطره درست کنی.
مگه اونجا با بچه ها والیبال بازی می کنن که رفت لای پنکه سقفی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من و تمام کسانی که عاشق امام حسین هستیم یکی از دلیلاش اینه که تو بچگی پدر و مادرمامون ما رو تو هیئت ها بردن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
مگه پدر و مادر ماها بچگی ما رو تفریح بردن زمان محرم؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اقا جون شما که نوکر اهل بیتی اولا بیخودی تهمت نزن که نوکریت بدرد خودت میخوره. دوما فیلمش هست برو سرچ کن بعدش هم بیا مغذرت خواهی کن.
ناشناس
-
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
دوره آخر الزمانه با این حرف های ضد مذهبی .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بله حضرت علی (ع) حرف درستی زد تو نهج البلاغه که از تو دین چه اتفاق هایی اینده می افته
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
نوکر اهل بیت اگه ندیدی و جیز نیست برو تو یوتیوپ و براحتی ببین که آقای مداح برای احساساتی کردن جمع بچه رو گرفت بالای سرش و سر بچه به پنکه سقفی که روشن هم بود خورد و بچه داغون شد.
خوبه قبل از نفی نظرات دیگران کمی بخودمون زحمت بررسی بدیم.
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اینترنت هست برو فیلم اون بچه که رفت لای پنکه رو نگاه کن .حی و حاضر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
فقط آدم باید بگه متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
ما هم برای شما متاسفیم...
درست کنید طرز فکرتون رو...
لطفا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
شما داری اشتباه میری میگی ما فکرمون رو درست کنیم؟!
عجبا!!
ناشناس
Turkiye
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اینها افسران جنگ نرم 20 سال آینده
ناشناس
United States of America
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
افراط .....................................!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
جهل واژه بهتریه
ناشناس
-
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
خرافات
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
ببينم شما كه به اين كارها ميگيد افراط و جهل، به حركت امام حسين همراه تموم اعضاي خانواده به سمت كربلا چي ميگيد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
از نظر شما روشن فکر نماها همه چیز افراطه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
ممکنه شما دو تای آخری اصلا بگین امام حسین مقابل چه کسایی قیام کرد اصلا هدفش چی بوده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
امام حسین مقابل کسی قیام کردکه فاسد بود شرابخوا رو بوزینه باز بود وبرای اینکه زمام امور امت پیامبر دست همچین کسی نیفته قیام کرد برای امر به معروف و نهی از منکر همون چیزی که شماها بهش میگید افراط
خودش و تمام اعضای خونوداش در راه این هدف قربانی شدن تا دنیا دنیاست مردم امت پیامبر بدونن که فرزند پیامبر در راه امر به معروف و نهی از منکر از خودش و خونوادش گذشت همون چیزی که شماها بهش میگید افراط همون چیزی که شما میگید زندگی هر کس و مذهب و راه روش هر کس به خودش ربط داره ...
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
ناشناس 5:26
یکی از هدف های امام حسین از قیام این بود که حقیقت اسلام و تشیع رو تا قیام قیامت زنده کند. می بینی که حضرت به این هدف هم خیلی خوب رسیدن و با وجود امثال شما روشنفکرنماها که همه رو به غیر از خودتون جاهل می دانید، مراسم های اهل بیت هر سال پر شورتر می شود.
تا کور شود هر آن که نتواند دید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
حداقل ما اینقدر میدونیم که عقاید هر کسی برای خودش محترم هست و مثل شماها که ماها رو جاهل میدونین توهین نمیکنیم
شما هنوز یاد نگرفتین کسی مخالف نظر شما نظری بده به نظرش احترام بزارین
ماها نظرمون رو دادیم کار اشتباه رو باید گفت
دین هر کسی هم به خودش مربوط هست پیغمبر خدا خودش نمیگفت دین فلانی کاملی دین فلانی ناقصه
خجالت اور هست این نسبت های ناروا رو به ما به خاطر نظری که میدیم میدید
فکر کردین مسلمون فقط خودتون هستین؟
مسلمونی در عقل و فهم هست یا خجر زدن به سر و لخت شدن سینه زدن هر چه سینه قرمزتر بشه یا بچتو اینطوری بیاری؟
کجای دین اینا رو گفته؟ اگر هست منبع معرفی کنین ما جاهلیم به نظر شماها به راه راست هدایت بشیم!!
انشالله خدا هممون رو به راه راست و درست هدایت بکنه
ناشناس
-
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
جهل و خرافات برای کسانیه که مراسم مذهبی را برای بچه ها بد می دونند و مراسمات لهو لعب و رقاصه گری را مایه شکوفایی استعداد بچه....
البته اینها رو شیطان در نظر شما زیبا جلوه داده شماها در دام شیطان افتادید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
بعد از دیدن این عکسها از خود می پرسم ایا امیدی به اصلاح هست هنوز؟!گمان نمی کنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
من هم همینطور امیدی به اصلاح نیست
ناشناس
-
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
خیر سوال بعدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
اصلاح چی ؟؟؟؟؟؟
حتما مردم بی دین بشن و به مقدسات هم بی اعتنا باشن مثل عاشورای 88 و مقاله روزنامه بهار!!! شماها همینو میخواید آره
ولی عشق به اهل بیت پیامبر از دل این مردم بیرون نمیره اگه زحمتی برات نیست شبها یه سر برو هیئت همه چی میاد دستت
اینقد ر هم واسه ما ادای آدمای روشنفکر رو در نیارین
فعلا شمائید که باید اصلاح بشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
ناشناس 21:17
هر کسی عقیدش و مذهبش محترم هست
من ادم روشنفکری خودمو نمیدونم اما با همین عقل ناقصی که دارم عاشورا رو درک کردم اگر بچه ای داشتم اجازه نمیدادم در اینجور مراسم ها شرکت کنه
مراسم محرم سنتی مگر چه اشکالی توش بوده؟!
مگه ماها که سالهاست محرمی لباس مشکی میپوشیم مشکلی داشته که مثلا تیریپ جدید در آوردین؟!
انشالله که همه ماها اصلاح بشیم
و صد البته درک کنیم از نظر عقلی و روحی که قیام امام حسین برای اشک ریختن ما و یا بچه رو اینطوری کردن و سینه لختی زدن و داد و بیداد کردن نبوده
خدا هممون رو به راه راست هدایت کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
ناشناس آخری فکر کنم تو واسه مراسم سنتی هم بچه ات رو نمیفرستی
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
منم بعد از خوندن بعضی از کامنت های امثال شما از خودم پرسیدم امیدی به اصلاح شما که ادعای روشنفکری دارید هست، و دیدم که نیست...
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
عاشورا هویت و شناسنامه شیعیان است

به امید روزی که پیراسته و بدور از خرافات برگزار شود
ناشناس
-
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
همون حرف دومت حرف اولتو نقض می کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
تو چشمای طفل شیرخوارمون نیگا کنیم با علم به اینکه بدونیم چند دقیقه دیگه تیر گلوشو پاره میکنه و تو مجبوری فقط نگاش کنی
ببین امامت چی کشید شاید ادم شدیم !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
داریم بیشتر می ریم سمت خرافات یا مراسمی مثل کارنوال یا ... ! بیچاره این بچه ها
ناشناس
Finland
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
واقعاً این بچه ها رو انقدر عذاب می دن که چی بشه؟
x625
-
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بچه با تربیت غلط امثال شماها بیشتر اذیت میشه باور کن
اینجا شاید دو ساعت اذیت شه اما با کارهایی که امثال شماها و هم کیشاتون می کنید تا آخر عمر اذیت میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
در عكس 10 خلاف شرع اتفاق افتاده !!!!
تماس با نامحرم !!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
الان دوستان می گن چون برای عذاداری امام حسین بوده مشکلی نداره !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
در عكس 10 خلاف شرع اتفاق افتاده !!!
تماس با نامحرم !!!!!!!
داروگ
Japan
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
در عکس کارهای خلاف شرع و تماس با نا محرم زیاد است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
یعنی چی!!! این چه کاریه این طفلان معصوم که هنوز اسکلت استخوان هاشون آبه این جوری پرت میکنید!!! عزاداری به این شکل مورد رضایت اهل بیت نیست..!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بچه رو کجا پرت می کنند؟؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
توجه کردین در اکثر عکسها تفلکیها دلهره دارن آخه این چه کاریه مادر جان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
اینبار همه به استقبال ظریف برویم
خواهشا همه
تا افراطی ها حساب کار دستشان بیاید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
در عکس 8 آن حاجی آقا طوری قیافه گرفته اند که انگار جز سپاهیان امام حسین (ع) هستند.
kamal
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
مشکل اصلی این مردمند که با حضورشون در چنین مجالسی این بنده خدا رو به این باور رسوندن. بخدای حسین قسم! امام حسین هم از اینجور مراسمها راضی نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
آقای کمال
شما لازم نیست از طرف امام حسین اعلام رضایت یا عدم رضایت کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
ناشناس14:05 فقط شما اجازه داری از طرف ایشون اعلام رضایت کنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خوشم میاد که همه جواب هم دیگه رو میدن
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
فکر کنم سال پیش بود که در همچین مراسمی به خاطر برخورد ملخ پنکه سقفی با یکی از این نوزادها حادثه بدی رخ داد !
x625
-
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
توی استادوم آزادی هم یه بار یه نفر زیر دست وپا له شد پی باید تمامی لیگ ها را تعطیل کنند یا یه بار تو کارخونه ما یه نفر پاش به دستگاه گیر کرد قطع شد پس باید کل کار خونه های کشور ببندند برند خونه بخوابند!!!!!
یه حادثه دلیل نمیشه
يه آملي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
خدايا به ما شور همراه با شعور بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
این عکسها یعنی چی . چه چیز رو میخوان بگن ؟
كوروش
United States of America
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
بدعتي زشت كه نمي دانم چرا علما چشم به روي آن بسته اند؟ اين نوعي ازار كودكي است كه بايد استراحت كند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
کوروش جان حالت خوبه؟!
بدعتی زشت!!!
کودک آزاری!!!
چی میگی؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
کاملا موافقم
بابک
Syrian Arab Republic
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
من هم موافقم ... هدف مشخصی نداره...
ناشناس
Japan
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
استفاده ابزاری و احساسی از کودکان !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
مصداق کودک آزاری محسوب میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
در عكس 12 چه كشيده اون بچه بدبخت ! داره جون ميده !!!
در عكس 13 بچه از فك از سكو آويز شده !!!!
در عكس 15 : آقاي مداح اين چه طرزه بچه گرفتنه !!!! دستش كنده شد !!!! مگه عروسكه !!!!
ناشناس
-
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
دستش درفته از کتف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
باور کنید من فکر کردم عکس 15 عروسکه.واقعا مصداق کودک آزاری هست این مراسم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
فرارو تتیرت را اشتباه زدی این تصاویر مربوط به همایش شیرخوارگان نیست، چون شیر خوارگان نه توانایی بدنی، نه فکری ، نه مالی و.. برای انجام این کار ندارند این تصاویر مربوط به همایش مادران شیرخوارگان می باشد که این شیرخوارگان بیچاره هم به اجبار در این مراسم شرکت کرده اند. فقط می تونم بگم متاسفم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
در عكس 12 چه كشيده اون بچه بدبخت ! داره جون ميده !!!
در عكس 13 بچه از فك از سكو آويز شده !!!!
در عكس 15 : آقاي مداح اين چه طرزه بچه گرفتنه !!!! دستش كنده شد !!!! مگه عروسكه !!!!
علی کیانی فر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
به ابی انت و امی یا اباعبداالله الحسین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
یکی به سوال من جواب بده؛ چه کسی این بدعت رو گذاشت؟ عزاداری های خودمون چه ایرادی داشت؟
ناشناس
-
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
شما برو عزاداری خودت را بکن برای بقیه فتوا نده
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
واقعا در عجبم از نظرات عالمانه و مستدل کاربران فرارو !!! برگزاری عزاداری که مخصوص کودکان به همراهی مادراشونه تحریف عزاداریه !؟ این بچه ها تو مجلس علی اصغر افسردگی میگیرن !؟ شرکت بچه ها با مادراشون تو مجلس روضه افراطه !؟ بیمه کردن بچه ها تو مجلس روضه خرافات یا چیزی شبیه کارنواله !؟ اگر چه مادرها باید خیلی مواظب کودکشون باشن تا اذیت نشن و معمولا هم همینطوره ولی از شما دوستان خواهش میکنم راجع به همه چی با دیده منفی و زود قضاوت نکنید !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
آقا سعید عزیز: عکس ها خود گویای همه چیزهست. آیا تشخیص در رنج و ناراحتی بودن این نوزادان و طفل ها اینقدر سخت هست که شما موافق این کار هستید؟!!! کسی با عزاداری مخالف نیست اما عاقلانه و به شیوه صحیح. اما از یک جمله شما در عجبم. بچه نوزاد در مجلس روضه بیمه می شود؟!!!!!!! با این حرفها هست که اصل عزاداری را هم در نظر دیگران زیر سوال میبرید.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
1-آقای ناشناس شما دایه مهربات از مادری !؟ یعنی مادر این بچه ها قدرت تشخیص اینکه بچه داره اذیت میشه یا نه رو نداره !؟ 2- از اینکه بچه ها در این جلسات بیمه اهل بیت میشن تعجب میکنی !؟ میشه بگی چرا !؟ نکنه منظورت اینه که باید بعد از هیئت بهشون دفترچه بیمه بدن !؟ نه عزیزم طبق اعتقادات ما شرکت در جلسه ائمه حکم سوار شدن به کشتی نجاته که از شما دربرابر بدی ها و سختی ها محافظت میکنه !؟ 3- با کدوم حرفاست که اصل عزاداری زیر سوال میره !!!؟4-شاید گاهی بعضی ناخواسته دچار زیاده روی بشن ولی این دلیل نمیشه که شما اصل این مراسمات رو زیر سوال ببری ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
آقای سعید گرامی: ایراد ما اینجاست که فکر میکنیم اعتقادات و خوب بودن و حتی عزاداری برای ائمه (ع) تزریقی است و بدون درک و قدرت انتخاب میخواهیم همه را معتقد کنیم . درمورد این طفل معصوم ها هم همین طور است .ضرب المثل زیبایی نوشتید اما آیا لزوماً همه مادرها تصمیماتی که در قبال فرزندانشان میگیرند بهترین تصمیم است؟!!! من یا دیگری دایه دلسوز تر از مادر نیستیم اما همه تصمیمات مادری که مثلاً در شرایط عصبانیت یا احساساتی شدن یا افسردگی و... در قبال عزیزانشان میگیرند درست است؟ و اگر کسی در این شرایط بخواهد راهنمایی و کمک کند باید بهش بگوییم دایه دلسوز تر از مادر نباش. باز هم میگویم عکس ها و نظرات مردم ذیل همین خبر گویای خیلی از مسائل است. مسئله بیمه هم که فرمودید غیر از حرفها و شعارهایی که به صورت شفاهی میشنویم در هیچ منبع معتبری نیامده است یعنی در هیچ یک از منابع معتبر و اصلی ما نیامده است که بردن یک نوزاد چند ماهه در یک مراسم عزاداری باعث بیمه شدن آن نوزاد در مقابل بیماری ها و حوادث میشود. اگر هست از شما خواهش دارم به من هم معرفی کنید. اعتقادات باید مبنای عقلانی داشته باشد و در منابع معتبر سفارش شده باشد. در کمال احترامی که برای شما و اعتقادات شما قائلم اما باید خدمتتان عرض کنم احساس میکنم در مورد عزاداری حضرت علی اصغر(ع) انحراف بزرگی رخ داده است و برای من ایرانی بسیار ناراحت کننده است که این صحنه ها را در کشور خودمان میبینم که در تارخ پیشرو عقلانیت و خردورزی بودیم.
ناشناس
-
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
در جاهلیت هم کودکان زنده به گور می شدند پس مادر ها به فکر نبودند ایا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
کامنت آخری دمت گرم خوب گفتی
ناشناس
Finland
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
زمانی بود که قمه زنی رو عزاداری میدانستید . قمه زدن ضربه به جسمه و گریه انداختن نوزاد که هنوز نمیتونه حرف بزنه ضربه به روح و روان کودک و جامعه این مصداق کودک آزاری است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اقای سعید آیا دیدی عکس مادری را که بر سر کودک خردسالش قمه می زند تنها بدلیل ثوابش و بیمه شدنش، آیا خرافات نیست ، آیا اینکه آنقدر بچه بر روی دستانت گریه کند که حتی عکاس هم فرصت داشته باشد سوژه اش را پیدا کند و عکس بگیرد افراط نیست ، بحث دایه مهربانتر از مادر شدن نیست ، صحبت از خرافه پرستی هاست، البته شاید اگر کشور دیگری بود این تصاویر مصداق کودک آزاری بود، حتی خداوند هم بعد سن مشخصی از انسان انتظار عبادت دارد که به آن سن تکلیف می گویند، عزاداری مخصوص کودکان یا شاید نوزادان نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
از زمانیکه بجای پیرو حسین بودن، عزادار حسین شده ایم، در عزای همیشگی مانده ایم. چه هوشیارانه دگرگون کرده اند پیام حسین را (دکتر شریعتی)
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
رسول اکرم( ص) :
"روزی بر امت من خواهد آمد که از اسلام جز اسم آن و از قرآن جز خطش باقی نخواهد ماند.مساجد امت من آباد و دلهایشان ویران خواهد بود و در آن روز باید گفت: علی الاسلام السلام."(یعنی فاتحه دین محمد را باید خواند)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
آقا سید محمد
این که گفتی از خطبه های نهج البلاغه است نه از رسول اکرم (ص) هر چند به هر حال خطبه ی تکان دهنده ای است.
البته ترجمه دقیقش چنین است: مساجد آنها از نظر بنا آباد و از حیث هدایت خراب است.(مساجدهم عامرة من البنا و خراب من الهدی)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اصل مفهوم حرفشو رسوند که هر کسی متوجه میشه
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
با تشکر از شما دوست عزیز اصل حدیث از پیامبر گرامی اسلام(ص) است و احتمالا امام علی (ع) از ایشان نقل کرده باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بهترین نظر+++++++++++++++++++
علی ازمشهد
United Arab Emirates
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
باورکنیدیک بدعت است که توسط یک عده مداح کاسب راه افتاده وای بحال شیعیان که اینقدر مراسمشان سخیف میشه وعلماهم تماشامیکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
متاسفانه توسط صداوسیما هم پوشش داده میشه این دیگه فاجعه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
صداوسیما چندسالی هست که تو هر مراسمی فقط مداحی میذاره این مراسم هم صداسیما نشر داده
ناشناس
-
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
امان از مداحان کاسب
آریامهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
نباشه که از سادگی مردم یه عده سوءاستفاده بکنن. ایشالا که مردم آگاهیشونو بالا ببرن
پرهام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
تربیت بچه ها خیلی مهمتره تا آوردن آن ها در چنین مراسمی که فقط جنبه شعاری داره.اگر قرار بود بچه هایی که در این مراسم شرکت نکرده بد بشن.تموم دنیا از هم میپاچید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
واقعاً متأسفم
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
یه روانشناس اگه این کار رو تایید کرد.اینده این بچه ها رو که تباه کردید با تصمیمات اشتباهتون حداقل این ارامش کودکی رو از اینا نگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
دارن آمادشون میکنن برای عذابهای بزرگتر تو آینده نا معلوم این مملکت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
آینده رو خوب اومدی
دریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
الهی. طفل معصوما چه زجری کشیدن. بابا هر کسی که دلش می خواد تو این عزادازیها شرکت کنه. این کوچولوهای دوست داشتنی چه گناهی دارن آخه. خدا به حرمت علی اصغر همشونو حفظ کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
خدا شفا بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
باید بگم خیلی بدبختیم ملتی که با طفل معصومای بیچاره این رفتارو می کنه اونم در حساس ترین زمان سنیشون متاسفانه این مادرا به این درک نرسیدن که با این کار چه اسیبی به روح و روان این بچه ها می زنند
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
بايد خدمت شما عرض كنم اين كودكان كه چيزي درك نمي كنند كه بخواهد آسيبي به آنها برسد، مي خواهي بداني آسيب واقعي را كدام مادران به كوكان خود مي رسانند؟ آنهايي كه به همراه كودكان خود آنهم كودكاني كه همه چيز را مي فهمند به مجالس گناه يا در منازل خود پاي ماهواره به تماشاي برنامه هاي مبتذل مي نشينند.
ترس كودكان را در موقعي كه دستش در دست مادر است اما نه اين مجلس بلكه در مجلس دادگاه طلاق است يا در جايي كه گرفتار خانواده بي رحم قرار گرفته و ...
حال بگو ببينم درك كدام كودك بيشتر است؟
عزيزم تو اين زماني كه شيطان با هر وسيله مي خواهد اعتقادات ما رو سست كند، ديگه شما كمكش نكنيد هر لحظه به دنبال شبهه افكني باشيم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
حسین آقا که پای هر نظری کامنت گذاشتی
الان ربط طلاق به عزاداری چیه؟
تو عکسا معلومه طفل معصوما چه زجری میکشن
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
هم نشوندن بچه ها پای برنامه های ماهواره که مناسب سنشون نیست غلطه و هم این طوری به صلابه کشوندن بچه های بدبخت به اسم عزاداری .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
حسین آقا اونها هم کار اشتباه می کنند اینها هم! دلیل نمی شه که چون اونها اشتباه می کنند ما هم با بچه هامون این رفتار رو بکنیم! مثلا به عشق آقا بیاییم و به بچه هامون یا به خودمون قمه بزنیم این کار درسته؟
ناشناس
-
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
طلاق هم که بعد از انقلاب کم شده
ناشناس
Germany
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
حسین آقای عزیز کی میگه این بچه ها چیزی درک نمیکنن؟؟؟ لطفا برای اینکه نظر خودتونو به کرسی بشونین حرف بی ربط و غیر منطقی نزنین!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
کلا همه مردم نمی فهمن این حسین آقا فقط میفهمه و احتمالا بخاطر ثوابش داره ما رو هدایت میکنه.
فقط یه سوال خانواده های هییتی طلاق نمیدن بچه هاشونو دادگاه طلاق نمیبرن.؟
اینایی که اومدن مراسم شیرخواران حسینی (منظورم مادرهاست) ماهواره نمیبینن؟
دلت خوشه بخدا. جامعه رو دو قطبی کردی رفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
این همه حرام صورت بگیرد برای عزاداری تازه می فهمیم اگرمیگویند درعزاداری زنان شرکت نکنندبرای چیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
از یک جنبه با حرف شما موافقم. برای طیف مذهبی جامعه ما که رعایت کوچکترین نکته ها بسیار مهم است عکس های 9 و 10 و 11 اصلاً پسندیده و مناسب نیست. متاسفانه در این سه عکس چه از طرف اقایون و چه خانم ها ، حریم ها رعایت نشده است. نکته تلخ در اینجاست که این رفتار از سوی کسانی انجام می شود که سختگیرانه ترین رفتار و قضاوت را در قبال دیگران انجام میدهند اگر همین رفتار را دیگران انجام داده بودند. !!!!!!
ناشناس
-
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
خلایق هر چه لایق!
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
دست بچه از جا کنده بشه , فک و سورتش بخوره لب سکو بشکنه , گریه کنه و اشک بریزه , کلی حالش بریزه بهم که قراره چی بشه ؟! والله برید فکر کنید ...
ناشناس
-
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
فکر کردن احتیاج به مغز داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
من بچمو تا صد سال نمیبرم تو این مراسمات .اکثرا افرادی که تو این مراسمات شرکت میکنند از طبقه پائین جامعه و اگاهی و تحلیل لازم را ندارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
خب نیار !
چرا توهین میکنی !؟
درک و شعور مگه فقط به سطح رفاهه که چماقش کردی !؟
همون تحلیل و آگاهی امثال شما واسه جامعه و طبقه خودتون کافیه دیگه واسه دیگران نسخه نپیچ !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
چرا فکر می کنید هر کسی که مطابق شما فکر نکنه از طبقه پائین جامعه است و اگاهی و تحلیل لازم را نداره.هزاران نفر توی اون مراسم شرکت کردند و هیچ کدام نه بچه هاشون له شدن نه ترسیدن نه گریه کردن.این عکس ها از بین بدترین عکس ها گزینش شده.یکی از فاکتور های آگاهی اینه که حق آزادی عقیده رو برای دیگران محفوظ بدونیم.
فاطمه
United Arab Emirates
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
اتفاقا از همه جور قشری هستند . اسما تحصیل کرده زیاد داریم ولی این دانشگاه های دو زاری هیچ تاثیری بر ارتقای فرهنگ مردم نداره .
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
این دوستمون از روی چهره ها تشخیص داده !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
نه جانم نه از روی چهره تشخیص داده و نه طبقه اجتماعی رو میزان مکنت طرف تعیین میکنه. در محله های پایین شهر هم افرادی پیدا می شوند که مکنت خرید آبا و اجداد بالا دستی ها را دارند. منظور ایشون اینه که طرف از نظر فکری در سطح پایینی از آگاهیه و حتی اگه در شمال شهر و تو فصر هم زندگی کنه و این اعمال رو انجام بده یعنی آگاهی کافی رونداره. بسیار بسیار بسیار آدمهای شریفی هسنتد که مکنت کافی رو ندارند در جنوب شهر ها هم زندگی می کنند ولی حاضر نیستند این کار رو با بچه هاشون بکنند. درود بر تمامی جنوب شهری و بالا شهری های با شعور.
ناشناس
-
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
دقیقا از نظر فکری در پایین ترین سطح هستند
بابک
Syrian Arab Republic
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
من هم با نظر ایشون موافقم .... من خودم چند نفری رو در اقوام می شناسم که امسال در این مراسم شرکت کردند که همشون از نظر تحصیلی و فرهنگی در رده پائینی هستند
ناشناس
-
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
آهای طبقه پولدار تحصیلکرده روشنفکر.رفتن به این مراسم ها لیاقت می خواد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
واقعاً حضور چند نفر معدود مرد در بين جماعت نسوان چه لزومي داره ؟؟؟؟ مگه كم مداح و روضه خوان زن داريم !!!!
كجاست غيرت مردان ؟!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
معدود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
شما هنوز خوابی !!؟
همه جا حسینیه شده و شما هنوز فی خوضکم تلعبون !!!!!
ناشناس
-
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
رفته قیمه بچینه
ناشناس
Finland
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
باور کنید بعضی از این مراسم تبدیل شده به قیمه پارتی . این بساط را باید جمع کرد . از یکی از اونها پرسیدم تو به با این شکل و شمایل اومدی اصلا میدونی امام حسین مظلوم ما در هنگام شهادت چند سال داشت ؟ گریه انداختن بچه های معصوم اصلا قابل قبول نیست . پیام و فرهنگ عاشورا را بایید فهمیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
من عاشق اون "گهواره ی پول جمع کن" هستم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
حرف دل مدحان رو گفتی
ایمان
Kazakhstan
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
چند سال دیگه بزرگ شدن ببینیم این بچه ها از نظر اعتفادی به کجا رسیده اند!!
فکر می کنم بهترین کار برای حاکم شدن فضای روحانی و اعتقادی بر جامعه کاری است که امثال دکتر شریعتی انجام میدادند! یعنی از طریق استدلال قوی و نگارش زیبای کتب به دل و ذهن افراد وارد شویم نه پرداختن به ظواهر...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
تو برو در مورد سابقه "مرد هاله ایی " (همونی که ما رو رسوند تا لب پرتگاه وبعد رفت دنبال کارش )و یاران وفادارش وگذشته اونها که در کجاها سپری میشده و همنشین کدوم مجالس وکدوم روضه خونها بودند تحقیق کن به جاهای جالبی می رسی!!!
ناشناس
-
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
شریعتی هم مقصر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
عكس 13 باعث تاسف و شرمساريست .چيزي كه روح حضرت سيد شهدا از ان بيزار است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
متأسفم
هر روز يك داستان جديد...
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
یه روز مداحی اوپس اوپسی یه روز هم این جور نمایش . مگه اون عزاداری های سنتی چه مشکلی داشت ؟ هر کس اعتقادی داره میره و اونی هم که نداره نمیره . متاسفانه عزاداری داره تبدیل میشه به چیز دیگه ای که اگه اسم ببرم سانسورم می کنند !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
متاسفانه مراسم دینی داره به سمت نمایش شدن پیش میره و از لحاظ محتوا بی معنی میشه.
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
چه شر م اور!!!!
اخه بچه چه ميفهمه اينا يعني چي؟؟؟؟؟؟؟ همه چي رو به دهن بچه مي ميمالن! من فكر ميكنم خدا هم اون بالا كلي ميخنده به اين كارا و بازيا! عذاداري رو توي دلت بكن نه اينجوري!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
تو اول برو سواد درست و درمون یاد بگیر بعد بیا تو گود و رجز بخون !!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
پس لطفا شمام نظراتتو توی دلت بده و اینقدرم فکر نکن.
ناشناس
-
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
عزاداری توی دل!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
کاش می شد یکی از این خانومایی که توی این مراسم شرکت کرده اینجا بگه دلیل و انگیزش واسه شرکت چی بوده شاید ماهم یه چیزی یاد گرفتیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
فلسفه همایش «شیرخوارگان حسینی» تهییج عواطف در بستر عقلانیت است.ذكر مصیبت طفل شیرخوار اباعبدالله الحسین‌(ع)، و چگونگی شهادت او می تواند به زنده نگه‌ داشتن یاد طفل شیرخواره كربلا با سربازشش‌ماهه اباعبدالله الحسین‌(ع) کمک کند .
ناشناس
-
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
در جواب ناشناس دوم که چی بشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
آقا یا خانوم 13:51 مگه ماها بچه نبودیم؟!
مگه ما بچه بودیم همراه پدر و مادر محرمی مسجد نمی رفتیم؟!
والا اون موقع ها از این ادا اطوارها نبود!!
امام حسین اصلا میدونی قیامش برای چی بود؟
میدونستی اونایی که دشمن بودن مسلمون هایی بودن که ظاهرا مسلمون بودن نمازهای چندگانه میخوندن و خیلی خدا خدا میکردن بعد شمشیر به نوه پیغمبر بستن؟
فاطمه
United Arab Emirates
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
عجب مادرانی ! بیچاره کودکان چنین مادرانی ! به نسل بعدی هم امیدی نیست !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
یعنی این بانوان مثلا محجبه و اون حاج آقای حوزه رفته نمی دانند که آن و ناله و سر وصدا و جیغ کشیدن زنان با اون وضعیت که بعضی روسری ها شون اومده پایین و عده ای هم دست ها تا زیر آرنج نمایان شده و .. تماس دست آنها با دست اون یکی حاج آقا و همچنین ترساندن و گریه ء اون کودکان معصوم از اصل اشکال دارد و اصولا اما حسین راضی به چنین کاری نمی باشد؟ به خدا اما حسین بیشتر دوست دارد تا مردم مسلمان شوند و مسلمانی کنند انصاف و ایمان و تقوی داشته باشند همدیگر را آزار و اذیت نکنند به خلق ا... نیکی کنند و در یک کلام به حرف خدا در قرآن گوش کنند نه آنکه آن را حفظ کرده و گوش نکنند و ریا ورزند! (فرارو خیلی نامردی اگر این دفعه هم سانسور کنی)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اینا هم اضافه میکردی که بیشتر در مورد این دسته خانومها صدق میکنه:
صبح تا شب غیبت نکنن
به فکر همسایه باشن
به فکر طفل معصومشون باشن که اونا امانت دستشون هست نه یه مال یا لباس که هر بلایی خواستن سرش بیارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
من بچه امو بردم خیلی هم آروم بودو حال خوبی داشت شما برید فکری به حال ایمانتون بکنید...
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
این هم یک نمونه از اعتقادات افرادی که در چنین مراسمی شرکت میکنند! علنا می فرمایید هرکس مثل من فکر و عمل نمی کند دین و ایمان ندارد و بیاید از من یاد بگیرد.با این حساب اگر چند صفحه از کتاب تحریفات عاشورای شهید مطهری را بخوانید به این نتیجه می رسید که استاد شهید یک بی دین تمام عیار بوده است چون در کتابش افکار و اعمال کسانی همچون شما را زیر سوال می برد و نفی می کند.نه عزیزم اشتباه می کنید.من و امثال من که با این انحرافات مخالفیم هم نماز می خوانیم و هم روزه می گیریم و هم به خدا و روز معاد اعتقاد داریم و هم در مجالس پرفیض سیدالشهداء شرکت می کنیم ، اما مثل پدرانمان از روی اصول و حساب و کتاب نه اینکه هرچه بدعت شد را بپذیریم و انجام دهیم.ضمنا با وجود اینکه با این کارهای شما مخالفیم اما شما را بی دین و ایمان نمی دانیم.اگر مرد هستید برادر دینی ما و اگر زن هستید هم خواهر دینی ما هستید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
یعنی الان ایمان شما خیلی کامل و بی ایراده و ایمان دیگران ناقص و پر از ایراد که باید برند فکری به حالش بکنند؟!!!! شما با رفتن به این مراسم که اثبات کننده هیچ چیزی نیست مغرور ایمانتان شدید و خودتون را در حدی میبینید که به دیگران میگید «برید فکری به حال ایمانتان بکنید» پیامبر(ص)و ائمه (ع) هیچ وقت نسبت به ایمان و جایگاه خودشان در نزد خداوند اینقدر اطمینان نداشتند که شما نسبت به ایمان خودتان مطمئنید. احتمالاً روتون نشده بگید بچه عزیزتون به فیض معنوی و روحانی مجلس هم رسیده!!!!! عقل و فهم ما چقدر نزول کرده که آروم بودن یک نوزاد در مجلس مبنای قضاوت در مورد این عمل قرار میگیره.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
زمان قدیم یه روضه خونی بود که می اومد آروم روضه ای می خوند، اغلب هم بدون بلندگوهای گوش خراش فعلی ، و صدای خوبی هم داشت . بچه ای هم اگه در مجلس بود روی پای مادرش خوابش می برد . نه این طور که مداح ها با صداهای گوش خراش و با بلندگو فریاد بزنند و بچه ها رو این طور به صلابه بکشند .
ناشناس
-
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
قیمه اش خوشمزه بود؟
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خوراکی خوردن بچه ها ؟ ایمانی که با این کارها کسب بشه باید خشک بشه ...
بابک
Syrian Arab Republic
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
آقا یا خانم ناشناس نگفتی انگیزت از بردن بچه به این مراسم چی بود
ناشناس
-
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بچه ت عصبی وپرسروصدامیشه درآینده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خوشبحالتان که رفتید. راستی ایمانتان کامل بود تشریف بردید یا تشریف بردید به این مراسم بعد یکدفعه ایمانتان کامل شد؟
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
توی عکس دهمی اون آقا آیا محرمه اون خانوم هاست که بهشون دست میزنه؟اون خانومه گوشه هم میخنده؟!!!
ناشناس
Germany
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
این چه کاریه با این بچه های معصوم می کنید.
خدایا ما رو از تظاهر دور کن و به تعمق هدایت کن.
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
با احترام به نظر تمام عزیزانی که این جا کامنت گذاشتند و تمام کسانی که در این مراسم شرکت کردند. من به شخصه فرزندم را هیچگاه به این مراسم و مراسمی شبیه این که فقط ظاهر دین را با خود یدک میکشند نمیبرم به جاش با عملم بهش یاد میدم:
1- دروغ نگه
2- حرف یاوه و بیهوده نزنه
3- ناسزا نگه
4- به عقاید تمام افراد احترام بگذاره
5- تهمت نزنه و آبروی یک انسان دیگه رو نریزه
6- از اظهار عقیده اش نترسه
7- مثل یک انسان آزاده زندگی کنه
8- با دین و اعتقادات مردم (این اعتقاد میتونه به هر چیزی باشه) کاسبی نکنه
9- در مورد هر چیزی اول فکر کنه بعد عمل کنه
10- و مهمتر از همه با افرادی که باهاشون برخورد داره انسانی برخورد کنه و بدونه که همه انسانها خوب هستند مگر این که خلافش ثابت بشه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
چرا همیشه نگاه شماها یا "این" یا "اون" هستش. مگه نمیشه هم بچه رو برد مراسم مذهبی هم به صورت عملی و مستقیم بهش اینا رو یاد داد... چرا از سر دشمنی با مراسم مذهبی حرف میزنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
آفرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
من با نظر شما موافقم امام حسین برای 2 چیز قیام کرد :
1-بر پا نگه داشتن نماز که در روز عاشورا تا پای شهادت به آن عمل کرد
2- بر پا کردن عدالت
همین 2 تا رو هم بچه های ما توی این دنیای بی رحم بیاموزند بسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
آفرین
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
دردود بر امین گرامی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
این تکرار همان مراسم قمه زنی هست که مورد نکوهش قرار گرفت است.عزاداری کردن با آزار دادن جسم و جان منافات دارد.گریستن بر مظلومیت آقا امام حسین عیب نیست و نوعی تجدید عهد با آرمانهای ایشان است ولی اینگونه گریستن و اینگونه گریاندن صلاح نمیباشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
ببخشید شما !!؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
فراروی سانسورچی
عجیبه که وقتی نظرات ضد دین گذاشته میشه این قدر راحت تاییدشون میکنی
خجالت هم خوب چیزیه.
اون وقت کافیه یکی در دفاع از این مفاهیم یه کامنت جدی بذاره
سانسورچی های دروغگو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
شگرد افعال معکوس برای ثبت شدن
خز شده برادر
ناشناس
-
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
فرارو نظرات ضد دینی را انتشار نده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
مگه دفاعی هم داره
ناشناس
Turkiye
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اینها نظرات ضد دین نیست. شماها هستید که دارید در مذهب بدعت میارید. در ضمن دین با مذهب متفاوته. وقتی انقدر هم نمی دانی ، لطف کن به جای اظهار نظر ، کمی مطالعه داشته باش
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
اين نظر را براي تمامي عزيزاني مگذارم كه نظر منفي نسبت به اين خبر داده اند حتما عزيزان از روي احساس نظر داده اند و اين احساس گاهي اوقات منطق و حقيقت را ناديده مي گيرد . عزيزان من اهيچ گاه نسبت به خبر و جرياني احساسي برخورد نكيند.
موفق باشيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
حسین جان تو و ان کسانیکه در این اجتماع شرکت کردند احساسی و هیجانی عمل کرده اند یا کسانیکه بر اساس منطق برگزاری توام با خرافه چنین مراسم هایی را رد می کنند؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
گزارشتون تا جایی که من دقت کردم صوتی نبود! نمیدونم چرا این قدر بعضی ها از سروصدا ناراحتن؟!
اگر این طوره پس چطوری بعضی از این بچه های تو عکسا با این آرامش خوابیدن؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
نرود میخ آهنین در سنگ !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
کی ایشونو از خواب بیدار کنه مثل اینکه مراسم ها رو از شبکه 3 و 5 و استانی ندیدی ... سروصدا میگم سرو صدا میشنوی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
وقتی شهید مطهری کتابی در مورد تحریفات عاشورا مینویسه ودر اون بیان میکنه که بسیاری از این مراسم ها و نوحه خوانی ها و مصیبت هایی که درباره واقعه عاشورا ذکر میشه تحریف شده و ساخته و پرداخته ذهن بشره اکثریت شاید باور نکنن ، اما الان داریم به چشم خودمون میبینیم که در عصر تکنولوژی مادران باسواد با بچه های بیچاره خودشون چه رفتاری میکنن و چه مراسمی برپا میکنن
تقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
انصافا نگاه سلوکار در خیلی از کامنت ها موج میزنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
آقا ی تقی عزیز مطمئنم منظورت «سکولار » بود. خوش انصاف اینقدر راحت به دیگران بر چسب نزن. برای نگاه دیگران هم احترام قائل شو. همه نظرات باید گفته و خوانده شود. هر کسی با درک و فهم و خرد خودش آن راهی را که فکر میکند درست است انتخاب و انجام دهد. هر کسی این حق را دارد که فرزند نوزاد خود را به این مجلس ببرد یا نبرد. مگر اینکه شما بگویید هر کسی مثل من فکر کند درست و بر حق است و دیگران اشتباه و ناحق فکر میکند!!!! و البته سرچشمه بسیاری از جنایت ها و قتل هاو تکفیر ها در تاریخ در همین جاست که عده ای فکر کنند که تمام حقیقت در نزد انهاست و دیگران یا بهره ای از آن نبرده اند یا به اندازه آنها حقیقت را درک نکرده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
منظورش سکولاره که کاملا صحیحه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
تقی جان منظورت سکولاره دیگه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
تقی جان سکولار ! دلبندم .
دردمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
سلوکار چیه؟:)))))
علی
Australia
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
مجید جان سکولار منظورت بود نه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
اینا دیدگاه سکولار نیست حمایت از آگاهی و دوری از جهله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
شایدم واسه آینده شون خوبه بفول دکتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
چه جالب !
تا دیروز می گفتن مواظب مراسم عزاداری باشید و حرکات ناشایست انجام ندید که وهابیت و بهاییت و صهیونیستها سوءاستفاده نکنن ، حالا باید مواظب سایتها و مطبوعات مثلا روشنفکر باشیم که عزاداری عادی و بی مسئله رو هم تخطئه می کنن !!
فرارو چشمت روشن !
توصیه می کنم هیزم بیار این آتیش نشو که فردا بتونی لااقل جلوی رضیع صغیر حسین علیهم السلام سرت رو بالا بگیری !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
من نمیدونم چن سالت هست
اما عذاداری ها کلا این چند سال دستخوش تغییرات شگرفی که شده که در واقع توهین به امام حسین هست چرا؟
چون که امام حسین قیام کرد جلوی جهل و خرافه رو بگیره اسم این رو میزاری مراسم مذهبی ؟
بچه های بدبخت چه گناهی دارن
من نمیدونم اینا پدر نداشتن جلوی مادره رو بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
جهان سوم که میگن همینه
فراهانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
لعنت خدا بر دشمنان امام حسین و دشمن دوستدارانش
سرشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
واقعا باید دید چه کسانی اینطور از جهل مردم جیباشون رو پر میکنند؟؟!! بلاخره هرچی باشه کاسبی بعضی ها هم تو این ایامه که چوب تاراج زدند به خون اباعبدالله.
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
من فقط به منتقدان می گم: شاید از نظر علمی حرفتون درست باشه ولی امام حسین و علی اصغر باعث بیمه شدن بچه ها می شن.مطمئن باشید که اینطور می شه به شرطی که ایمان و اعتقاد داشته باشید و به خدا توکل کنید.البته با ذکر این نکته که می شه این برنامه رو با آرامش بیشتر و بدون طولانی شدن هم انجام شد.هرکی خوند یه صلوات بفرسته.یا علی مدد.
ناشناس
Finland
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خوب بچه ات رو بنداز زیر چرخ ماشین بعدش بگو در امانه . با شعور.... اینها بچه اند و به هر دلیل نباید باهاشون این کار را کرد استخوان های اونها و روح اونها هنوز لطیفه .
علی
Australia
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
یعنی عکس 12 و 15 در حد تیم ملیه. اون بچه های بدبخت رو نگاه کنید، خداییش اصلأ کامنت نمیخواد ، بدون شرحه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
مظلومي امام سرجاش، ولي بعضي إز اين خانمها تو خونه ميموندند، ثوابش بيشتر بوده شايد
ناشناس
-
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
وقتی مداحان سیاست مدار و عضو هیت علمی می شوند کشور هم گل و بلبل می شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
در پاسخ آن عزيزي كه ميفرمايند شركت در اينگونه مراسم سوار شدن بر كشتي نجات است اين را بدان كه اگر در روضه ها خون گريه كني ولي ترك گناه نكني كوچكترين نگاهي از سوي معصومين به تو نخواهد شد پنابر اين اول ترك گناه بعد روضه و عزاداري سالار شهيدان انشاءالله
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اگه یه کم بیشتر مطالعه کنی می بینی که چقدر آدما بودن که با همین مجلس های امام حسین متحول شدن و همه کارای بدشونو کنار گذاشتن. این وسوسه شیطانه که اول گناهانتو ترک کن بعد بیا مجلس امام حسین. اگر دنبال این باشیم هیچ وقت نمی تونیم پامونو تو مجلس امام حسین بذاریم و این یعنی جدایی از اهل بیت.
دردمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
اینا مادرند؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
سوای کل کل دوستان عکسهای اول و آخر خیلی بامزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
السلام علیک یا علی اصغر
نوگل باغ حسین جانها به قربان لب های کوچک و خشکیده ات
جان جان حضرت زهرا یا باب الحوائج یا علی اصغر فدای نام بلند و زیبای تو
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
این ناشناس بنده خدا یه دعا کرده و کمک خواسته
منفی چرا آخه؟
کاملا میشه فهمید ریشه این کامنتها رو با همین منفی ها...
خدایا این مادرا بچه هاشونو به یه امیدی آوردن خدایا عاقبت به خیرشون کن خدایا برقرارشون کن به حق همونی که اینقدر در خونت آبرو داره که مادرا اینجوری واسه مظلومیتش بعد 1400 سال زار میزنن
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
2تا سوال:
1. اون بالا چه خبره؟
2. چرا پول میریزن تو اون گهواره؟
ناشناس
Finland
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
ها ا ا ا اا اگه گفتی ؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
به نکات خیلی خوبی اشاره کردی.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
توی گهواره پوله ؟ درست ندیدم .
نسیم
Finland
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
شما به حال ایمانتون تاسف بخورید،واسه بعضیا حال و هوای روحانی اون جمع شاید مسخره و به قول بعضیا بدعت باشه اما این در واقع بزرگداشت مقام حضرت علی اصغره البته قبول دارم که مادرها باید خیلی مواظب بچشون باشن تا اذیت نشن ولی قطعا این مراسم توی روحیه بچه تاثیر میزاره همونطور که قرآن خوندن تو دوران بارداری روی شخصیت فرد در آینده تاثیرگزاره.
شیرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
باشه فقط شما دین و ایمان داری نسیم خانم.هرکی مثل شماها فکر نکنه کافره سند بهشت هم به نام شماهاست. بچه رو باید درست تربیت کرد وگرنه اینها همه ش ظواهره. به خصوص اون گهواره که خیلی چیزها رو نشون میده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اینا نشونه ایمانه؟ ایمانت ایراد داره!
hosein
France
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خلــــــــــــــایق هر چی لــــــــــایق...
تـــــــــــــــاسف...
سعید
United Arab Emirates
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
تعجب میکنم از آدمای به ظاهر با فرهنگ و روشنفکر که این پیاما را میذارند(فاطمه و بقیه افراد ناشناس)امام حسین(ع) از ما نمیخواد این همه تو سر وسینمون بزنیم.ولی به نظرتون بچه ای که با آرمان حسین(ع) و شعائر دینی بزرگ بشه،با گفتن اسم مبارک حضرت بند بند وجودش به لرزه بیفته میتونه آدمه فاسدی بشه؟اینا تفکر همون وهابی های فاسدی که دستور میدند دخترای عربستانی(که حتی رانندگی براشون حرام و ممنوعه)خودشونا بزک کنند بذارند در اختیار ی مشت وحشی تروریست.همونایی که اسم شیعه میاد بدنشون میلرزه دارند کم کم ما را از مسیرمون گم میکنند.به نظرتون بچه تو مجلس روضه اهل بیت باشه آسیب میبینه یا مجلس فساد!!! که بزرگ شد بشه ی جنایتکار خدانترس!(آدم جانی هم فقط به جون تجاوز نمیکنه به ناموس دیگران هم تجاوز میکنه)
برید هدف قیام امام حسین(ع)را بفهمید بسه.وقتی خیلی از ما ایرانی ها سواد خوندن و نوشتن نداریم بعد در مورد اورانیوم غنی شده نظر میدیم معلومه چه خبره! فقط جو زود ما را میگیره. یا باب الحوائج حسین(ع)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
افراط.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بی خیال
بچه خودش صاحاب داره
وقتی صاحبش دوس داره شماها چرا جوش میزنین؟
بعضیا یه چیزایی رو کلا قاطی کردن
من نمیدونم کجای دین ما همچین چیزو گفته !
ناشناس
United States of America
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بچه امانته دست پدر ومادر کیف و کفش نیست آدمه صاحب نداره امین باید داشته باشه که اون هم ...!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بچه خودش صاحب داره؟؟؟؟ بچه مال نیست. انسانه.حقوق داره.
سام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
این پولها کجا میرند و کی خرجشون میکنه؟؟؟؟
یه کم فکر کنید عزیزان... راست گقت دکتر شریعتی: از حسین (ع) فقط زخمها و دردهایش را به ما نشان داده اند
ناشناس
Japan
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
من مي نويسم ولي مي دانم كه فرارو ْآن را سانسور مي كند و باز هم مي دانم كه اگر پخش كرد در دلهاي آن روشنفكرنماها اثر نمي گذارد! بدون آنكه تمام آنچه در اين مراسم انجام شده را كاملا تاييد كنم ولي معتقدم بايد بچه ها را به مراسم روضه خواني و عزاداري آورد و با عشق به حسين بار آورد معتقدم بايد عشق به اهل بيت را در وجود آنها نهادينه كرد معتقدم كه اين بالاترين وظيفه يك مادر مسلمان شيعه است و جاي هيچ چيز را نمي گيرد! من خودم يك مادر تحصيل كرده ام و فرزندانم هم همه داراي تحصيلات عالي اند ولي به تنها چيزي كه در وجود آنها افتخار مي كنم همين عشق به اهل بيت است! اين كه آنها را عشق حسين با آورده ام اين تنها افتخار من و بزرگترين دستاورد زندگي من است!
تدبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
مادر محترم: اگر یک بار دیگر نظرات این به قول شما روشنفکرنماها را بخوانید متوجه میشید که کسی با اصل عزاداری برای اباعبدالله(ع) و اهل بیت (ع,) مخالف نیست که اتفاقاً همه موافقند مشکل افراط و تفریط و در پی اون انحرافاتی است که ایجاد شده است.نوزاد چند ماهه چه درکی میتواند از مجلس امام حسین(ع) داشته باشد؟مگکر یک فرد نباید ابتدا یک چیز را درک و سپس در شخصیت او نهادینه شود؟ مگر دوستدار امام حسین و اهل بیت قاعده ای غیر از این دارد؟/ البته نوزاد را هم میتوان به مجالس روضه و عزا برد اما نه چنین مکانهای شلوغ و پرازدحامی که باعث رنج آن طفل شود! آیا شما به عنوان یک مادر تحصیل کرده مثلاً آداب شیر دادن نوزاد را میدانیدو فکر میکنید در چنین مکانی میتوان ان مسائال را رعایت کرد/؟ ما همه دوستدار و اردتمند امام حسین(ع) و اهل بیت هستیم اما با افراط و تفریط و انحراف مخالفیم. اما یک پارادوکس و تضاد در رفتار شما: شما که انقدر دغدغه تربیت فرزند خود را در فرهنگ عاشورایی دارید و دغدغه به جایی هم هست در کجای این فرهنگ اینقدر راحت به دیگران برچسب و انگ میزنند و فکر نمیکنید این اخلاق شما در فرزندان شما تاثیر بدی بگذارد؟!!!!!!بب
سیمین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اگه به خاطر سروصداست که بچه هاوتون رو عروسی هم نبرید!!! سرو صدای عروسیهای امروزی که وحشتناکتره! مادر راضی بچه راضی گور بابای ناراضی
ناشناس
United States of America
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
پس اگر کسی چاقو هم داد دست بچه اش تا به خودش آسیب بزنه کسی حق اعتراض نداره چون مادر راضی بچه راضی به قول شما ... ناراضی !
متاسفم که شما هنوز یاد نگرفتید که در اسلام شما حتی در برابر جسم خودتون هم مسئولید چه برسه به جسم و روح فرزندتون!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
آره. عروسی شلوغ و بازار و این جور جاهای پر سر و صدا واقعا جای بچه نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
واقعاً شما بچه زیر 3 سال رو عروسی میبرید؟
مادر معتقد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
زماني كه به مصيبتي گرفتار مي شويم نداي يا ابوالفضل سر مي دهيم و مدد مي جوئيم انها همه بيمه ابوالفضل و علي اصغر هستند . براي كسي كه اعتقاد دارد .البته همه اعتقاد دارند فقط روزي كه گرفتار مي شوند بايد ببينيم .
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
واقعا لذت بردم
خداوند حافظ خودتان و فرزندتان باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
حالا آن آخونده چه کاره است که این بچه هارو متبرک میکنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
هیچی بنده خدا توی این ده روز محرم اندازه حقوق و مزایای یک سال ما کارمندا گیرش میاد قربتا الی الله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
مي شه بگيد بچه ها رو مي فرستن اون بالا چيكارشون كنن؟ اون تكه پارچه هاي سبز كه مي دن چيه؟
حسنی
United Arab Emirates
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
این استفاده کردن از احساسات پاک مذهبی است
این بدعت است
این مجالس شلوغ و پر صدا برای نوزادان آسیب رسان است
از گهواره جمع کردن پول میشود خیلی چیزا فهمید !
مسئولین محترم آیات عظام اینا رو جمع کنید لطفا
سام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
متاسفم
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
جناب مولانا میفرمایند :
بزرگترین فضل آگاهی است

امیدوارم همه به سطحی از آگاهی برسیم و کار درست راتشخیص بدیم نه که کور کورانه و از سر احساسات هر کار درست و یا غلط را انجام بدیم فقط به صرف اینکه فلانی گفته
امیدوارم عقلانیت و آگاهی در ملت ما جایگاهش را پیدا کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
جریان این گهواره پول چیه!
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خوبه باز الان چهار نفر انتقاد میکنند ما دهه 60 ها که هر جور تزی که بگی رومون پیدا شد.
ناشناس
-
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
به وجود امدن 60 ها اصلا تز بود
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
از خواندن بعضی کامنتها انسان متاثر و متاسف میشه.برخی افراد خیلی راحت به خودشون اجازه میدن دیگران رو بی دین و ایمان و اهل جهنم معرفی کنن.یکی کامنت میذاره که "خدایا شکرت که جهنم را آفریدی؟؟؟
خداروشکر " و یکی هم ذوق زده میشه و لایک می فرسته ! اصلا هم از خودشون سوال نمی کنن که اگر با این رفتار و برخورد حتی یک نفر را از دین فراری دادن فردای قیامت باید پاسخگو باشن.از اینکه یکی دوتا کامنت در این صفحه گذاشتم متاسفم و از خودم عذرخواهی می کنم و هم از آنهایی که گوشها و قلبهاشون رو بستن عذر می خوام.ببخشید از اینکه آرامش شما را به هم زدم و اندکی به ایمان استوار شما خدشه وارد کردم.فقط وقتم را تلف کردم چون شما در قله کمال و اوج دین ایستاده اید و دیگری چیزی نمانده که از دیگران بخواهید یاد بگیرید.طبیعتا خطایی هم ندارید که بخواهید برطرفش کنید.شما که هدایت یافته اید ، انشاالله خداوند به حق سیدالشهداء ما را هم هدایت کند.
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
ببخشید اشتباهی منفی زدم فکر کنم جمله ی اول یه کم غلط اندازه.
ناشناس
-
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خواندن کامنت ها فقط وقت تلف کردن هست و مواجه شدن با کامنت هایی خلاف دین و مذهب و تاسف خوردن.یا حسین به کجا داریم پیش می رویم
ظفرقندی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
توی دنیا هر کسی یه جور مذهبش را تبلیغ میکنه.من مخالف این جریان فوق هستم ولی احترام میگذارم.خوش باشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
در زمان صدر اسلام هم افراطيون جلوتر از پيامبر و حضرت علي مي رفتند. موضوع جديدي نيست. تا بوده همين بوده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
در زمان صدر اسلام هم افراطيون جلوتر از پيامبر و حضرت علي مي رفتند. موضوع جديدي نيست. تا بوده همين بوده.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خداوندا خودت ما را آگاه ساز و از این خرافات رهایی ده.
پاسخ یه سید محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
سید گرامی از واقعه کربلا بیش از 1400 سال گذشته و ما دوست داریم هرسال باشکوهتر مراسم برگزار کنیم. ولی مراسم داریم تا مراسم. نظرات دوستان محترم چه مخالف این مجالس چه موافق.[ البته من به عنوان یک مادر مخالف رفتن به چنین مراسمی هستم.]
دین ما نیاز به تعریف مجدد دارد. این طبیعی است که در طول تاریخ و حکومتها، آیینها تغییر می کند ولی هرچه سطح سواد و شعور و آگاهی بالاتر می رود باید شناخت از دین و تعریف آن نیز بالاتر رود . من به عنوان یک جوان دهه شصتی در طول سالهای دانشگاه و بعد از آن متوجه شدم مراسمهای عزاداریمان در طول این سالها به ظاهر باشکوهتر و در واقع اثرات مثبت آن بر جان و مال و زندگیمان کمرنگتر شده. متاسفانه جوانهای تحصیلکرده تاریخ اسلام را کمتر مطالعه می کنند. و با وجود دیدن سریالها و فیلمهای مختلف تاریخی هنوز عمق قیام عاشورا را درک نکرده اند. جوانی که شیشه و کراک مصرف می کند ولی مشکی می پوشد و زنجیر می زند تا پشتش زخمی شود آیا عاشق حسین است؟
تاجری که دلارها و اجناس را احتکار میکند و مدام به سود لحظه ای می اندیشد نذری دادنش چه فایده ای دارد. ؟
مداحی که برای جمع کردن طرفدار به هر سبک و آهنگی شعر می خواند تا شور ایجاد کند چه تاثیری از حسین(ع) گرفته است؟
مراسمی که آگاهی پشت آن نباشد با کارناوالها تفاوتی ندارد. صدای مداحی آقای کوثری و امثال ایشان درحد اعلا نبود ولی اعتقادی پشت آن بود که عزاداری را زیباتر میکرد. تمام کسانی که در این کامنتها به هم پریدند و کم یا زیاد به همدیگر توهین کردند خواستند کمکی کرده باشند تا عشق حسین نمیرد ولی آیا آگاهی و مطالعه ای پشت آن داشتند. ولی بازهم به نظر من خیلی خوب است که یک همچین امکانی وجود دارد که لااقل می توانیم در جایی نظیر این سایتها نظر دهیم و خواننده ها را به یک سو سوق دهیم . همین که یک عده هرچند قلیل آگاه شوند و بخواهند برای اصلاح تفکراتشان گامی بردارند خود جای امیدواری است.
اتفاقا کامنتهای شما منطقی است و متاسف نباشید و شما نظر خود را ارائه دهید. دین ما اصرار دارد بگوید لااکراه فی الدین و سرور شهیدان فرموده اند اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید. سعی کنیم به همه نظرات احترام بگذاریم و همدیگر را به بی دینی و خشک مغزی و افراطیگری متهم نکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
عكسهاي 3 و 4 را نگاه كنيد اين مصداق كودك آزاري و گناه نيست؟
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خدا رو شکر که ماها هیچ وقت یاد نمی گیریم به عقاید هم دیگه احترام بذاریم(هر گروه می خواد به زور حرفشو به گروه دیگه ثابت کنه)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
عکس 13 متاسفم برای این مادر. الان بچه رو میخواد به کشتن بده؟
ناشناس
Syrian Arab Republic
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
این عبارت غلط است « جمعه اول ماه محرم اجرا می‌شود.» باید گفت : «اولین جمعه ماه محرم اجرا می شود.»
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
امام حسین نگهدار همه ی کوچولوها باشه
pppppp
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اونايي كه ميگن عزاداري قديما مگه چش بود ؟يه ذره به بچه هاي قديم ,الان نگاه بكنيد فرقشون رو ميفهميد البته نه همشون .به جرات ميشه گفت اكثريت رو تشكيل ميدن.ايمانشون در همه حال زير صفره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
عمر شما از زمانی شروع می شود که اختیار سرنوشت خویش را در دست می گیرید
کوروش کبیر
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
ادم خجالت میکشه به خدا که بگه با اینا هم وطنم.
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین