bato-adv
کد خبر: ۱۶۵۱۸۷

(تصویر)تیتر 1 کیهان: خبرمان تایید شد

تاریخ انتشار: ۰۶:۳۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
غیر قابل انتشار تا این لحظه 81 نظر
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
دوستان، این یبار حق با کیهان است. لطفا بدور از پیش داوری متن این تیتر را در این جا بخوانید:
http://www.jahannews.com/vdcce4q102bqs18.ala2.txt
فرارو میدونم خبر از سایت رقیبه ولی بزار تا ملت بخونن.
ناشناس
Finland
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
این همون خبر کیهانه! هممون خوندیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
بر اساس صحبت های شفاهی یک فرد که قابلیت تکذیب نیز دارد نمی توان تیتر زد. اخلاق اسلامی و انسانی حکم می کند با آبروی اشخاص بر اساس شفاهیات بازی نکنیم.
مراد
Turkiye
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
کیهان کارش را بلد است.بنده گزارش فیسبوکی آقا ظریف را هم دیدم،حرف کیهان را رد نکرده بود و فقط گله مند بود از نشر آن.دولتمردان متوجه باشند و این سرمایه ی اعتماد را به باد ندهند.جلوی ضرر را از هر کجا که بگیری منفعته.
کوروش
Germany
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
آقای شریعتمداری فرض کنیم اصل خبرت تایید بشه!!! فکر میکنی ذره ای از اعتبار دکتر ظریف کم میشه؟؟؟ فقط این رو بدان که از خط ولایت فقیه داری فاصله میگیری و این ره که میروی به ناکجا آباد است. احمدی نژاد هم همین راه رو رفت آخرش رو دیدید.
انتشار یافته: ۶۹
ناشناس
United States of America
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
نشر اکاذیب در موردش صدق نمی کنه تا درشو ببندن!!
ایران آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
اصل خبر درست بوده ودیروز هم تایید شد. حالا چرا بعضی با شلوغ کاری میخواهند اصل را خراب کنند نمیدانم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
اصل خبر رو کب تایید کرده؟ سخنگوی وزارت خارجه که ردش کرد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
با ایران ازاد موافقم

آقای ظریف در گزارشات فیس بوکی و گفتگوی ویژه خبری به مردم یک چیز دیگری گفت (کارهای خود را به عنوان نقاط قوت ) ودر کمسیون امنیت ملی برعکس آنرا ( کارهای خود را به عنوان اشتباه ) گفت!!

طرفدارهایش رو شرمند و روزنامه کیهان رو سربلند کرد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
ناشناس 10:59 شما تو جلسه بودی؟
ازاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
درهرحالت رسانه ای کردن مسائل امنیت ملی اشتباه است وباعث نگرانی مسئولین ومردم می شود
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
چرا فرارو هنوز واکنش دکتر ظریف رو منعکس نکرده ؟ ایشون تو فیس بوک پاسخ قاطعی به این اظهارات دادن .
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
ببخشید چه پاسخی در مورد تکذیب این حرفها بصورت قاطع دادن؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
نمایندگانی که حرفهای محرمانه یک وزیر را را کیهان گزارش می دهند لیاقت نمایندگی و اعتماد را ندارند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
برادر حسین بیدار شو..
. اون خبری که سایتهای تندرو باتحریف نقل کرده بودند را هم کمسیون امنیت ملی دیروز تکذیب کرد و هم وزارت خارجه...
عزیز این ره که تو میروی به ترکستان است.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
آقا من کاری به کیهان ندارم, ولی ظریف نباید از اول این حرف ها رو میزد , عزیزجان رفتی با کری مذاکره کردی, اگه به کارت اعتقاد داری ,محکم به ایست و از مواضعت دفاع کن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
با ناشناس 11:19 موافقم

راه درست همینه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
از دست این مجلس کجا فرار کنیم؟ چرا اسرار یک جلسه خصوصی را برای کیهان فاش می کند؟
سحرخیز
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
ای رو رو برم هی ...
یعنی انتظار هر تیتری داشتم غیر از این!
:)
حالا خبر ویژه رو ببینید: وزیر خارجه وفاداری به ولایت را به اوباما و کری ترجیح داد!
ای خدااااااااااااااااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
يكي بياد يه راه حلي بده كه با اين كيهان چيكار بايد كرد؟؟!!!
روي اعصاب ملت راه ميره !!!
يه كمپيني،يه اعتراضي،يه شكايتي، يه كاري بكنيم خوب!!!!
من يكي ديگه دارم قاطي ميكنم به خدا
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
کاش این امکان وجود داشت در مورد چرایی مخالفت این گروه تندرو و منافع احتمالی ایشان در تخاصم با جبهه غرب و نیز خسارات احتمالی آنها در ایجاد روابطی معقول و مدبرانه در راستای تإمین منافع منافع ملی ، نظرات کارشناسان و مطلعان در این زمینه انتشار و مورد بحث قرار می گرفت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
اي خدا!! آخه ادم بايد چي بگه؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
صبر کنید تحمل بفرماید تا به 4 سال نرسیده همه این مشکلات با تدبیر ریاست محترم جمهور حل می شود.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
آقای کیهان هرچی دلت میخواهد بنویس مهم نیست . برای این ملت از اسلام و ولایت و جمهوری اسلامی چیزی مهمتر نیست پس اینقدر خودت را جلوی ملت شرمنده مکن . مگر غیر از شخص شما در این مملکت برای اسلام زحمت نکشیده و یا هزینه پرداخت نکرده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
واقعا امنیت ملی کشور بازیچه یک روزنامه شده؟
ناشناس
Canada
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
نمی دونم این آقای شریعتمداری چطوری جلو خدا می ایستد؟ شرم اوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
كميسيون امنيت ملي مجلس تكذيب مي كند، وظارت خارجه تكذيب مي كند و وزير محترم خارجه در فيس بوكش تكذيب مي كند، اما اين روزنامه معلوم الحال حرف خودش را زده و بر طبل ناسازگاري و خشونت و جنگ و بيكاري و . . . مي كوبد. ايكاش براي مدتي درش تخته مي شد تا كارها بر وفق مراد پيش رود.
بیداردل
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
ما با آمریکا هیچ سازشی نداریم، ما شمشیر آنها را با شمشیر جواب می دهیم، زنده باد حسین شریعتمداری...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
تحریم اقتصادی رو با چی جواب میدی؟؟!
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
جواب ناشناس 10:27
با اقتصاد مقاومتی و درون زا جواب میدیم.

"گر اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی"...
امریکا اگه عرضه داشت جلوی تعطیل شدن دولت فدرال خودشو میگرفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
جواب محتبی 12:36
بله عالمو آدم بی عرضن فقط شما عرضه داری ...
/مدعي یک دم نگر برحال خود/
ع عبادی
-
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
"اقتصاد مقاومتی درون زا"
هیچ ابرقدرت اقتصادی توی دنیا همچین ادعایی نداره
واقعاً امثال مجتبی تو
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
شما هنوز با شمشیر میری جنگ؟ پس لطف کن ما رو وارد بازی خودت نکن چون ما با شمشیر جولوی توپ و تانک و موشک کروز و هواپیمای بی سرنشین وای نمی ایستیم
رضا د
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
ببین ناشناس! "کل اگر طبیب بودی" نه "گر"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
احسنت به آقا مجتبی کاملا با شما موافق هستیم
ناشناس
Germany
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
شما رسانه ها هستيد كه به حرفهاي بيهوده بها مي دهيد . اگر شما هم مانند مردم عادي كيهان را تحريم كنيد و هيچ خبري از ايشان منتشر نكنيد اصلا درجامعه هيچگونه اثري نخواهند داشت بياييد يك جنبش تحريم تندروها داشته باشيم و اصلا سخنان رسانه هاي تندرو و نمايندگان تندرو را اهميت ندهيم وقتي كسي به آنان توجه نكرد تيرشان به سنگ مي خورد متاسفانه شما رسانه ها باعث تبليغ آنان مي شود و ما خواننده ها هم ناچارا در جريان اين صحبت ها قرار مي گيريم . پيش بسوي تحريم تندروها
ناشناس
-
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
یعنی زورکی می خوان همه چیزو خراب کنن. باید یه برخورد جدی باهاشون بشه هرچند کاری ازشون برنمیاد ولی باید جلوی تشویش به قول خودشون اذهان عمومی رو گرت...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
اخه خود اقای ظریف می گن اینجوری نگفتن و حتی از شدت ناراحتی بابت این دروغ گویی کیهان دچار اسپازم عصبی شدن اون وقت اآقای شریعتمداری بازم به حرف خودش اصرار داره!!!
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
باعث تاسف است که یک و نیم ساعت بحث جدی، صمیمانه و خصوصی با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، که صراحتا توافق شده بود محرمانه و غیرقابل نقل خواهد ماند، در چندجمله خلاصه شد که هیچ ارتباطی با بحث مفصل من نداشت و به مطبوعات درز داده شد. بدتر از آن افرادی که خود را قاضی صداقت بنده دانسته و با تیتر کوچک صداقت مرا می ستایند، با بزرگترین تیتر ممکن جمله ای را از من به عنوان نقل قول مستقیم از بنده منتشر کردند که با آنچه گفته بودم مطابقت نداشت. جالب آنجاست که کسانی که ادعای ولایتمداری دارند جلوتر از رهبری حرکت می کنند و هیچ از خود نمی پرسند که اگر ایشان مصلحت می دیدند خودشان مصادیق را روشن می فرمودند.

به هرحال سخنگوی وزارت امور خارجه مطلب را تکذیب کرد، ولی من درس مهمی را آموختم. ذوستان عزیزی که مطالب جلسه محرمانه را بدون توجه به محتوای مطلب به سلیقه خود به بیرون منعکس کردند، منبعد تنها توقع اظهارنظر رسمی در جلسات علنی از بنده داشته باشند.

"نوشته ظريف در صفحه فيس بوكش "
ترانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
واقعا تو اين مملكت كسي نيست از نشر اكاذيب به اين وضوح جلوگيري كنه؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
صهیونیست ها خیلی فعال شده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
کاسب فتنه ی دیروز = کاسب تحریم امروز
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
ظریف در فیس بوک خود از عملکرد نمایندگان در بیان تحریف شده مطالب جلسه غیر علنی با آنان و تیتر کیهان انتقاد کرده و گفته که از این پس با توجه به غیر قابل اعتماد بودن افراد تمام گفته هایش را بصورت علنی خواهد زد.
آرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
کیهان عمدا باد می کارد تا طوفان درو کند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
خط سازش يعني چه سياست خارجي زير نظر رهبري است
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
آقای شریعتمداری لطفا دست از سر دولت و ملت بردارید تا ملت طعم آرامش را بچشند
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
درود بر سردار قلم حاج حسین شریعتمداری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
كيهان ؟! وجدانا ! راست و حسيني بگو ! چي از جون مردم ايران مي خواي ؟!
مجید
United Arab Emirates
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
به نظر من کیهان مصداق کامل خوارج دوران حضرت علی می باشد. اما تا زمانیکه دست به شمشیر نبرند نمی شود با انها برخورد کرد. البته حق و عدالت و اعتدال از زمان پیامبر همیشه مورد تاخت و تاز بوده است. و همیشه کسانی سود و منفعت خود را در مخالفت با اسلام راستین و اسلام صلح طلب و نجات بخش دانسته اند.
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
نمی دانم کیهان به دنبال چیست آقاجون وقتی شخصی خودش می گوید من این حرفها را نگفته ام شما می خواهید چی را ثابت کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
این بابا کلا مخالفه. این آقا زمان انتخاب وزرا هی تو بوق و کرنا کرد که روحانی تحت فشار این وزرا رو انتخاب کرده اما خود آقای روحانی به صراحت گفت که از رای نیاوردن هیچکدام از وزرا خوشحال نخواهم شد و تحت هیچ فشاری نبوده ام ولی این حسین آقای قصه ما قبول نکرد. ایشون کلا با هرچی که اکثریت مردم موافقن مخالفه. یه نوع خودنماییه دیگه. در اثر کمبود توجه به وجود میاد. براش دعا کنید
سلمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
با تمام ادب و تواضع از ظرافت آقای ظریف در اعترافی که فرموده اند سپاسگزاری می کنم. این لطاف طبع و نرمش و تواضع در برابر حقیقت، نیاز خیلی ها بود که به چاه ویل بیفتند و دریغ کردند و سوت! شدند. این صداقتاز دیپلماتی کار کشته نشان از زنده ماندن روحیه انقلابی و اسلامی و اصالت عملکرد سیاسی ایشان دارد . موفق و پر از نور باشید. قهرمان می خواهد درمیان انحصارگرایی های برخی اصلاح طلبان و رسانه های آنها و اهانات صریح و جو سازی های آنها به هر گونه مخالفت، چنین سخن گفت مرحبا آقای وزیر.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
معلوم میشه که کمسیونهای مجلس نشتی اخبار داره وباید درش بازنگیری بشه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
باور کنید تیترهای کیهان را فقط سایتهایی مثل شما وامثال شما به اطلاع عموم می رسانند.چند ماه تیترها رانزنید وبی تفاوت باشید کم کم به خودشان می آیند که واقعا مردم نسبت به اظهاراتشان بی تفاوت هستند.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
طرفداران آزادی بیان و شعار "زنده باد مخالف من" حتی تحمل یک روزنامه ی مخالف رو هم ندارند!!!
جالبه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
یک روزنامه ی مخالف؟انصاف هم خوب چیزیه مجتبی 12:39
سید ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
من نامردم اگه تو انتخاب نماینده مجلس شرکت نکنم ،بابا اعصابم هر روز داره از دست اینا خورد میشه،اه اه اه
از کجا اومدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
کاسبان تحریم و آنها که از روابط خوب ایران با دنیا و بویژه غرب و آمریکا متضرر می شوند و جلوی کاسبی های میلیاردی شان گرفته می شود به این سادگی از سر راه مردم کنار نمی روند !
مجید
Hong Kong
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
برادر شریعتمداری نکنه کاری کنی که در آینده نزدیک به عاقبت خوارج گرفتار بشی برادر من!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
بودجه این روزنامه را از بیت المال قطع کنن ببینیم می تونه مثل بقیه روزنامه ها دوام بیاره.
ناشناس
United States of America
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
من که به شخصه راضی نیستم سهمم از بیت المال به نشر افترا و اکاذیب این روزنامه اختصاص داده بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
به وسط خال زدی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
کلاً با هرکسی که محبوبیت پیدا کنه همین کار رو میکنن. ولی اینبارش رو کور خوندن.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
آقای شریعتمداری لطفا دست از سر دولت و ملت بردارید تا ملت طعم آرامش را بچشند
ریاضتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
من ضمن این که کار اعضای کمسیون امنیت ملی ونیز روزنامه کیهان نادرست می دونم

فقط یک سوال از جناب ظریف نازنین داشتم

آقای ظریف اگر شما معتقد بودید آن دو رفتار (تماس تلفنی وگفتگوی شما با آقای کری ) اشتباه یا نابجا یا بجا نبوده است !

پس چرا اعتقاد قلبی خودتان را از همان اول در گزارشهای قشنگ و صادقانه فیس بوکی تان به مردم برعکس آنرا گفتید ؟؟؟!! واین دو حرکت را نقطه قوت وامید و حاصل تلاش تیم دیپلماتیک در آمریکا ذکر فرمودید؟؟! ونه به عنوان اشتباهات!

واگر نبوده پس چرا در کمسیون امنیت ملی نقاط قوت گزارش شده خود به ملت را به عنوان اشتباه یا نابجا ذکر فرموده اید؟؟!!

آیا بهتر نیست اگر کار دیپلماتیک تان درست است قاطعانه از ان دفاع کنید واگر اشتباه بوده از همان اول به مردم راستش را می گفتید !

تا اینگونه گزک به دست تندروها و متحجران ندهید!

به مردم قول داده اید دولت راست گویان باشید!
ناشناس
Iraq
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
جناب "ریاضتی" خودت فهیدی چی نوشتی؟
شما میگی مردم منتظر بودن ظریف بگه خوبه اونها هم تایید کنند؟! یعنی مردم ما هرکی هرچی بگه قبول میکنه. بعد شما فکر می کنید ظریف الان گفته اون دومورد از دید خودش نابجا بوده؟!
لیلی
United States of America
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
به خدا من طرفدار شریعتمداری نیستم فقط برام سواله
مگه آقای ظریف چیزی غیر از این گفته بود؟ خب اون گفته بود نابجا این ها نوشتند اشتباه. چه فرقی می کنه؟ کسی می تونه جواب بده؟
کوروش
Germany
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
آقای شریعتمداری فرض کنیم اصل خبرت تایید بشه!!! فکر میکنی ذره ای از اعتبار دکتر ظریف کم میشه؟؟؟ فقط این رو بدان که از خط ولایت فقیه داری فاصله میگیری و این ره که میروی به ناکجا آباد است. احمدی نژاد هم همین راه رو رفت آخرش رو دیدید.
مراد
Turkiye
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
کیهان کارش را بلد است.بنده گزارش فیسبوکی آقا ظریف را هم دیدم،حرف کیهان را رد نکرده بود و فقط گله مند بود از نشر آن.دولتمردان متوجه باشند و این سرمایه ی اعتماد را به باد ندهند.جلوی ضرر را از هر کجا که بگیری منفعته.
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
دوستان، این یبار حق با کیهان است. لطفا بدور از پیش داوری متن این تیتر را در این جا بخوانید:
http://www.jahannews.com/vdcce4q102bqs18.ala2.txt
فرارو میدونم خبر از سایت رقیبه ولی بزار تا ملت بخونن.
ناشناس
Finland
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
این همون خبر کیهانه! هممون خوندیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
بر اساس صحبت های شفاهی یک فرد که قابلیت تکذیب نیز دارد نمی توان تیتر زد. اخلاق اسلامی و انسانی حکم می کند با آبروی اشخاص بر اساس شفاهیات بازی نکنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
غیر قابل انتشار تا این لحظه 81 نظر