bato-adv
کد خبر: ۱۶۰۰۰۷
در گفتگو با فرارو عنوان شد

رئیس دانشکده ادبیات علامه: ده نفر ما قانونی است

من این ده نفر را برای بورسیه معرفی کردم. دانشجوی دوره دکتری می تواند بر اساس قوانین موجود بورسیه شود. اینکه رئیس دانشگاه برای جذب اینها اقدام کرده و مجوز گرفته مربوط به توان ایشان است و بنده در جهت پاسخگویی به این مسئله نیستم.

تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
فرارو- دکتر عباسعلی وفایی رئیس دانشکده ادبیات دانشگاه علامه طباطبائی در گفتگو با فرارو به جزئیات جذب 10 نفر از دانشجویان این دانشکده که در لیست 100 نفره استخدام های اخیر این دانشگاه حضور دارند اشاره کرد. وی اعلام کرد این ده نفر طبق ضوابط گروه ادبیات جهت جذب به رئیس دانشگاه معرفی شدند. فرارو بدون هرگونه قضاوت به نشر این مصاحبه اقدام می کند.

توضیح فرارو: آقای دکتر وفایی چند ساعت پس از انجام این مصاحبه و انتشار آن طی تماس تلفنی با فرارو اعلام کرد که قصد انجام مصاحبه نداشته است و نمی دانسته است که خبرنگار فرارو برای مصاحبه و انتشار آن در سایت با ایشان تماس گرفته است. این درحالی است که خبرنگار فرارو در تماس خود با دکتر وفایی خود را معرفی کرد و پس از آن سوالات خود را مطرح کرد. به این ترتیب تمام قواعد حرفه ای برای انجام مصاحبه را رعایت کرده است. فایل صوتی مصاحبه نیز در دفتر سایت موجود است.

آقای دکتر! چه ضوابطی در جذب ده نفری که مربوط به دانشکده ادبیات می باشد لحاظ شده است؟
ما ده نفر را به رئیس دانشگاه علامه طباطبائی پیشنهاد دادیم و آقای شریعتی صرفا به پیشنهاد من این کار را انجام داده است و اسامی که معرفی شده شاگردان اول گروه هستند و مدیران گروه آنها را تایید کرده اند.

آقای دکتر! چند سالی است که جذب هیات علمی برای دانشگاهها به صورت متمرکز و توسط وزارت علوم انجام می شود. جنابعالی بر اساس چه ضابطه ای این افراد را به رئیس دانشگاه پیشنهاد داده اید؟

اینها بورس هستند. رئیس دانشگاه راسا این کار را نکرده است. ایشان نامه ای به وزیر علوم نوشته و از ایشان مجوز گرفته است. اگر خطایی هم صورت گرفته متوجه دانشگاه نیست.

آیا دانشگاه علامه برای جذب هیات علمی فراخوان عمومی داده است؟
شما اصلا به بحث فراخوان چکار دارید؟ رئیس دانشگاه نامه ای به وزیر نوشته و وزیر هم موافقت کرده است.

آیا این موافقت طبق ضوابط وزارت علوم صورت گرفته است؟
آیا این سوال را رئیس دانشگاه باید پاسخگو باشد؟ وقتی وزیر موافقت کرده...

از نظر جنابعالی آیا در این موضوع تخلفی صورت گرفته است؟
هرگز تخلفی صورت نگرفته است.

یعنی اینکه وزارت علوم تصویب کرده جذب هیات علمی به صورت متمرکز و از طریق سایت وزارت علوم انجام شود اما یک دانشگاه خود اقدام به جذب هیات علمی کند تخلف نیست؟
این مسئله متوجه وزیر است؛ متوجه رئیس دانشگاه نیست. در دانشگاههای دیگر هم این مسئله وجود دارد.

آیا وزیر تخلف کرده یا خیر؟
من نباید به این سوال پاسخ دهم.

آقای دکتر! بالاخره دانشگاه علامه فراخوان عمومی برای جذب هیات علمی داده یا خیر؟
شما نفس کار را ببینید. شما می خواهید این کار را محکوم کنید. ببینید! بنده رئیس دانشکده هستم و در حالی که بودجه دانشکده‌ی من مثلا یک میلیارد است اما این توان را دارم و رئیس دانشگاه را قانع می کنم و دو میلیارد بودجه می گیرم. آیا این ضعف من است یا قوت من است؟

این کار شما تخلف است. چون وقتی شما یک میلیارد بیشتر از آنچه حق شما است بگیرید یعنی یک میلیارد از جای دیگر کم می شود.

من واقعا متاسفم!

آقای دکتر! این موضوع کاملا منطقی است. شما باید طبق قانون بودجه بگیرید؛ نه اینکه چون قدرت بیشتری دارید از بودجه مصوبتان بیشتر بگیرید.

پس وقتی در مجلس بودجه را تصویب می کنند وزارت خانه های مختلف نباید بروند و لابی کنند.

آقای دکتر! بودجه شما یک رقم مشخص است. از آسمان نمی آید که شما بیشتر بگیرید.
شما اگر در فرارو می خواهید با همین ادبیات خبر منتشر کنید من واقعا در شگفتم.

شما مثالی زدید و خواستید بنده پاسخ دهم و من هم پاسخ دادم. شما می توانید نپذیرید.
من اصلا از کارهای مختلفی که در دانشگاه صورت گرفته دفاع نمی کنم که حق است یا خیر. من فقط از دانشکده خودم دفاع می کنم. این ده نفری که در دانشکده ادبیات به هر دلیلی از سوی گروه معرفی شده، روح رئیس دانشگاه هم خبر نداشته و چه بسا از آنها اصلا مصاحبه هم نگرفته چون گروه این کار را کرده است؛ ظلم است که بگوییم همه این ماجرا زیر سر رئیس دانشگاه است. بنده به عنوان وظیفه شرعی، اخلاقی و دینی و از هیچکس ترسی هم ندارم و دنبال پست و مقام هم نیستم مصاحبه کردم که بگویم اینطور نیست.

برخی دانشجویان دکتری عنوان کردند به آنها گفته شده برای جذب هیات علمی به سایت مراجعه کنند؛ اما در سایت چیزی درج نشده است؟

درست می گویند. هر ننه قمری که می رود آنجا باید گروه وی را معرفی کند. ما 500 دانشجوی دوره دکتری داریم. مگر قرار است همه آنها اینجا جذب شوند؟

آقای دکتر! من همچنان جواب سوالم را نگرفتم. آیا کاری که انجام شده طبق ضوابط وزارت علوم بوده یا خیر؟

من این ده نفر را برای بورسیه معرفی کردم. دانشجوی دوره دکتری می تواند بر اساس قوانین موجود بورسیه شود. اینکه رئیس دانشگاه برای جذب اینها اقدام کرده و مجوز گرفته مربوط به توان ایشان است و بنده در جهت پاسخگویی به این مسئله نیستم. من فقط آنچه اخلاق معلمی که بیست و چند سال سابقه کار دارم حکم می کند این است که بگویم در این مجموعه که نام برده شده آنچه مربوط به دانشکده ادبیات است، گروه معرفی کرده است. من خدا را شاهد می گیرم که خیلی از این افراد را شاید اصلا آقای شریعتی ندیده باشد و البته بنده سایر دانشکده ها را خبر ندارم.

بورسیه هم که نیازی به فراخوان ندارد؟
خیر؛ فراخوان نمی خواهد. این جذب به عنوان بورسیه است، نه استخدام.

این بورسیه هم طبق ضوابط وزارت علوم انجام شده است؟

بله.
آگاه به مسائل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
آقای دکتر وفایی شما مطوئن هستید که بدون اطلاع شریعتی دانشجو بورس کردید؟ هم شما و هم تمامی افرادی که شریعتی را میشناسن می دانند شما امثای شما حداثر اختیاری که دارید در حد تدارکاتچث بودن است و تنها چنین شخصیتهایی در لوای مدیریتی شریعتی کار می کنند و مطمئنا شما و امثای روساس داشکده ها و معئنینی مانند دکتر دلاور ، صدقیانی شفیع آبادی وووووووووو از آن جمله هید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
دمت گرم فرارو

مچچچچکریم

حسابی ترسیدن
ناشناس
United States of America
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
آقای دکتر وفایی عزیز!
جدا متاسفم. خودتون درخواست مصاحبه میدید و بعد میگید من نمیدونستم مصاحبه است!!! و خبر رو از صفحه اول بردارید. میخواستی خودی نشون بدی دستت بدجوری رو شد.
خدا نتیجه ی عمل هر کسی رو تو دامنش میذاره.
بالاخره که باید بساطت رو جمع میکردی از اون میز ریاست میرفتی کنار اما حالا با فضاحت این کار رو خواهی کرد و این واژه ی زشت ننه فمر که به دانشجوها لقب دادی عقبه ش تو را خواهد گرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
آقا دیکتاتوری ایرج میرزایی در دانشگاه صنعتی ارومیه رو هم بررسی کنید. برید ببینید کیا رو جذب کرده آقای دیــــــــــــــــکتاتور
حسنا سادات
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
حیف نام علامه که روی این دانشگاهه ...
لااقل همون دانشگاه احمدی نژاد تاسیس شه که اینا برن همونجا برای همسنخ های خودشون تولید علم کنن.
واقعا متاسفم برای این رئیس دانشکده ادبیات و آقای شریعتی و بذرپاش؛ و متاسفتر برای کسانی از عامه که کور کورانه دارن از اینا حمایت میکنن ...
انتشار یافته: ۱۰۰
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آره جوو ن خودت، قانونی!!!!
دانشجوی علامه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ابوالفضل کزازی رئیس سابق دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی و یکی از اساتید مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در خصوص خبری که برخی رسانه ها در مورد بذرپاش و عضویت وی در هیئت علمی با معدل 13 درج کرده بود، گفت: من دقیقا نمی‌دانم که معدل آقای بذرپاش چه بود اما مطمئنم که معدلش 13 نبوده و قطعا بالاتر از 15 و 16 بوده است.

وی افزود: آقای بذرپاش دانشجوی خیلی خوبی بود و همواره درمحیط دانشگاه مسائل دانشجویی را رعایت می‌کرد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: بنده دانشجویان زیادی داشتم که مسئولیت‌های مختلف مثل وزارت و یا نمایندگی مجلس را بر عهده داشتند. خیلی از افراد با حفظ سمت سیاسی در محیط دانشگاه، دانشجو هستند و این مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه بنده از لحاظ دیدگاه با آقای بذرپاش اختلاف دیدگاه دارم، گفت: بذرپاش همیشه در محیط دانشگاه لباس دانشجویی به تن داشت و هیچ وقت با لباس سیاسی وارد محیط دانشگاه نشده است.

کزازی، بذرپاش را دانشجویی با استعداد معرفی کرد و افزود: بنده پایان نامه وی را داوری کردم و صلاحیت وی را به عنوان عضو هیئت علمی تایید می‌کنم.

معاون سابق تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت دانشگاه علامه: مطالب مطرح شده درباره وضعیت تحصیلی بذرپاش از اساس کذب است

مقصود امیری معاون سابق آموزشی و پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص ادعاهای رسانه ای در مورد وضعیت تحصیلی مهرداد بذرپاش اظهار داشت: بنده عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی و معاون آموزشی پژوهشی و تحصیلات تکمیلی تا اواخر سال 91 بودم و در جریان همه بحث‌های مربوط به آقای بذرپاش نیز هستم.

وی افزود: آقای بذرپاش مدرک لیسانس مهندسی صنایع را از دانشگاه صنعتی شریف اخذ کرده و همه می دانند کسی که به دانشگاه شریف می‌رود نمی‌تواند به این راحتی‌ها فارغ‌التحصیل شود و وقتی آقای بذرپاش از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده حتما حرفی برای گفتن دارد چرا که اساتید این دانشگاه به راحتی با کسی راه نمی‌آیند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: در دوره کارشناسی ارشد، بنده استاد داور پایان‌نامه آقای بذرپاش بودم که وی در آنجا نمره 19.5 گرفت و برخی مطالب که بعضی‌ها مطرح می‌کنند از اساس کذب است.

امیری گفت: در رابطه با دوره دکترای آقای بذرپاش هم باید بگویم کسی که معدلش زیر 16 باشد نمی‌تواند امتحان جامع بدهد لذا معدل آقای بذرپاش هم در دوره دکترا تاکنون حداقل 18 بودهاست.

وی اظهار داشت:‌ ما در تحصیلات تکمیلی نمی‌توانیم تغییر نمره انجام دهیم مگر اینکه استاد کتبا بگوید که یک موضوعی اشتباه شده بر همین اساس نمی دانم که چرا برخی شایعات در رابطه با بذرپاش مطرح می‌شود.

این استاد دانشگاه، در پایان خاطرنشان کرد: آقای بذرپاش فردی مومن، متدین و متخصص در کارش است و بنده هم کاملا ویرامی‌شناسم.

رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی: مطالب مطرح شده در یکی از روزنامه های صبح علیه آقای بذرپاش توهین به اساتید دانشکده می باشد

دکتر صدقیانی رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی گفت: مطالب گفته شده راجع به وضعیت تحصیلی آقای بذرپاش، از اساس کذب محض است.نامبرده در دوره فوق لیسانس با نمره پایان نامه 19،5 فارغ التحصیل شده و در دوره دکتری معدلش در حدود 18 می باشد و برخی مطالب مانند اینکه تغییرات نمرات وی توسط شورای آموزشی دانشکده اتفاق افتاده است نه تنها صحیح نمی باشد بلکه توهین به اساتید بزرگوار دانشکده می باشد. بنده ایشان را فردی بااستعداد و به لحاظ درسی و علمی دارای توان بالا می دانم.اینجانب به عنوان استاد مشاور دوره دکترای ایشان بوده و به لحاظ علمی، نامبرده را کاملاً تایید می نمایم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آقای بذر پاش با شوهر خواهر من توی یه دانشکده و یه ورودی بودن. می گفت همیشه معدل و نمره هاش در حد مشروطی بود. وقتی شد مدیر عامل سایپا داشت شاخ در می آورد
ناشناس
Germany
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آقای دانشجوی علامه کاری نداره که یه فراخوان بدن که همه همکلاسیهای بذرپاش بیان شهادت بدهند درباره سابقه درسی این فرد. از جمله خودم. تو شریف این فرد سر دسته هوچی کری ها بود و انگار بو برده بود که پیشرفت از این راه مسیر رانت خوری - خیلی بهتر و زودتر اون رو به مقصد می رسونه تا درس خوندن. همه بچه های شریف که می شناسنش حاضرن شهادت بدن که درس خوندن این فرد چطور بوده و با کجاها در ارتباط بود
2- ایشون در مصاحبه با فالس گفتن معدلش 15 بوده با احتساب پایان نامه. در خوشبینانه ترین حالت اگر پایان نامه 4 واحئ در نظر بگیریم معدلش میشه 14! 14 معدل نخبه گی هست برای ورود به دوره دکتری اونم تو دانشگاه علامه؟/
سازمان سنجش مدرک پذیرفته شدن و نمره زبان بذرپاش را بگذاره اگر واقعا از طریق کنکور پذیرفته شده . البته بدون دستکاری.
همین مورد پیگیری بشه معلو میشه که چرا دانشگاه علامه را خالی از علامه ها کردند و اوباش جاشون پر کردند
مورد دیگه هم داماد استاندار سابق بوشهر هست که وارد رشته حقوق شده بدون کنکور.
ضمنا هرچه سرچکنید حتی یک مقاله هم ندارند اینها. چطور نخبه هایی هستند؟؟
3- دانشگاه علامه شده ارث خدا برای این افراد ظاهرا و نامحرمان هم بازنشست کردن که سد راه دکتری گرفتن این افراد نشه!!
4- این وزارت علومه وای به حال نفت و بقیه.. خدا میدونه توش چقدر فساد هست.....
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بله در شرایطی که ما قرار داشتیم که دوره پذیرش دکتریمون از شبانه به پردیس تغییر کرده بود اون هم بعد از قبولی نهایی! به هر کس که مدارک رو نشون میدادیم حق رو به ما میدادند بعد یک پیغامی از طرف این آقای رئیس علامه به او ن مسؤولین میرسید حرفشون رو پس میگرفتند. با انصافاشون میگفتند در واقع حق با شماست ولی در عمل حق به جانب دکتر شریعتی است! میگفتند ما کاری نمیتونیم بکنیم و ... حالا شما از کجا میدونید این مصاحبه ها واقعیه؟ در چه شرایطی انجام شده؟ ببینید حرف این نیست که مهرداد بذرپاش لیاقت هیأت علمی شدن نداره و شاید البته شاید داشته باشه. ولی پذیرش هرکسی حتی پسرعموی من که توی این لیست هست و خیلی هم دوستش دارم بدون فراخوان وزارت علوم که همه باید از همان طریق جذب شوند این کار، غیرقانونی و خلاف اخلاق است و تبعات دنیوی و اخروی خود را دارد. والسلام علی من اتّبع الهدی
از فرارو و شخص آقای خوشوقت عزیز کمال تشکر را داریم. البته رئیس بزرگ این کار رو در پذیرش دکتری پردیس هم کرد و عده ای رو بدون هیچ آزمون یا مصاحبه ای -خدا شاهد است بدون آزمون و مصاحبه- پذیرش کرد. اسناد آن هم موجود است. لکن اون روز به معاونت آموزشی وزیر گزارش دادیم ساخت و پاخت کردند و امروز ایشون خودش رو مجاز به اعمال دیگری میداند و این داستان ادامه دارد....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
واقعا متاسفم برای رئیس دانشکده ادبیات! ننه قمر آخه یعنی چی؟!
بعضی از سوالام که اصلا جواب ندادن
پست و مقام نمیخوای ولی دوست داری تو پستت بمونی!
ناشناس
United States of America
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ننه قمر در راستای ان ممه را لولوبرد واینقدر قطعنامه صادر کنید که قطعنامه دانتان پاره شودمیباشد درود بر رهروان ثابت قدم رئیس جمهوری سابق.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
رئيس دانشكده ادبيات كشور رو باش !
ننه قمر !
لمپنيزم در ابن 8 سال تا به كجاها كه نفوذ نكرده !!!! رئيس دانشكده ادبيات ...
جنابان سعدي ، حافظ ، مولوي ، فردوسي ... سرتون رو از تو فبر دربيارين بيرون ببينين چه كساني كرسي استادي ادبيات اين كشور رو به دست گرفته اند !!!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
دقیقا استاد ادبیات از واژه با مسمای ننه قمر استفاده میکند
ناشناس
Germany
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
ای داد که اینا جای کیا نشستن.. جای کزازی ها.. شمیساها .... ای داد.. صدبار ای داد.. ای کاش رهبری هم اینها را بخواند ..
ناشناس
Finland
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
به نظرم ننه قمر ايرادي نداشت .
اتفاقا بهترين جاي مصاحبه بود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
شما اصلا به بحث فراخوان چکار دارید؟
یعنی آخر توجیه بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
خیلی قانع کننده بود!!!
جدا مصاحبه جالبی بود :D
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فراخوان؟؟؟؟ بام؟؟؟؟؟ شیب؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
واقعا زشته اینطور صحبت کردن به عنوان رییس دانشکده ادبیات،ننه قمر اصلا شایسته آدمی مثل شما نیست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
"هر ننه قمری که می رود آنجا باید گروه وی را معرفی کند..."

رئیس دانشکده ادبیات؟؟!!!
واویلا....

اونوقت میگیم این ا.ن این حرفا رو از کجا یاد گرفته!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ايشون احتمالا برد تخصصيشون تشخيص "ننه قمر" از "عمه كتي" بوده براي تخصيص سهميه بورسيه به افراد !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بدترین کار برای یک دانشگاه جذب نیرو از خروجی های خودشان است. اولا اینکه در تمامی محیزهای آکادمیک سعی می شود تا از دانشگاههای بهتری در سطح بین المللی نیرو گرفته شود تا ایده ها و روشهای جدید وارد سیستم آموطشی و پژوهشی شود. ثانیا سعی می شود تا از جذب دانشجویان همان گروه بخاطر عدم استقلال آنان در مقابل اساتید قبلی خودشان اجتناب شود. متاسفانه این فرایند باعث رواج نوچه پروری می شود و دانشجویان به دلیل امکان استخدام شدن مجبورند زیر چتر حمایتی مجموعه ریاستی قرار بگیرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
کاملا صحبتهاتون رو قبول دارم و با این که خودم دانشجوی علامه هستم معتقدم اساتید دانشگاه های بزرگ باید خیلی واسه دانشجوهاشون دست نیافتنی تر و باسوادتر از این حرفها باشن!
متاسفانه توی دانشگاه علامه حتی دانشجوهایی هستند که به چشم خودم دیدم دفتر مدیر گروه رو گردگیری و جارو می کنند تا خودشونو جا کنند! یا به قول شما نوچه گری می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
در وصف 10 نفر شما همون طلوع ملا باشی با سوابق چیپس و پفکی واسه گروه ترجمه کافیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
سوابق چیپس و پفکی...
عااااااااااااااااااالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
"هر ننه قمری که می رود آنجا باید گروه وی را معرفی کند." بنازم به ادبیات رییس دانشکده ادبیات!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
اگر قراره رئیس دانشگاه با یک نامه مسئله را حل کند پس چرا دانشگاههای دیگر اینکار را نمی کنند و باید فراخوان بدهند!!!! آیا دانشگاه علامه استثاء است و یا رئیس این دانشگاه خود را بالاتر از قانون دانسته و به آن مقید نیستند!!!! بنظرم در این شرایط استعفای رئیس این دانشگاه و لغو مجوز استخدامی این 1002 نفر بهترین کار ممکن در این برهه است تا کار بجای های باریک کشیده نشود و پای افراد دیگر به ماجرا باز نشود!!!!
وای وای
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
من به عنوان فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مترجمی فرانسه از اینکه در دانشگاهی با این رئیس (که می گوید ننه قمر!!!!) درس خوانده ام برای خودم متاسفم.
ناشناس
Germany
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
کاری نداره که بذرپاش همه مدارکش بزاره رو سایتا. بدون دستکاری البته. چون هیچ اعتمادی به این پروه نیست دیگه.. شاهدش کیه دمبش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
جالبه که همه به نمرۀ پایان نامۀ ایشون اشاره می کنند و معدل ایشون رو یا نمی دونند یا حدس می زنند. من از یکی از همکلاسیهای ایشون شنیده ام که معدل ارشد ایشون 13 بوده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آخه داداش
مدرک تو سایت گذاشتن که راحته
ولی مطمن باش که مدرکش تقلبیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ادبیات آقای وفایی و طرز صحبت و توجیهاتشون واسه روشن شدن موضوع کافیه!!!
وقتی ایشون به عنوان استاد ادبیات میگن ننه قمر دیگه از این استخدامهای جدید نباید انتظار چندانی داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آفرین فرارو خوب حالشو گرفتی....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
خدايي تيم احمدي نژاد هيچ جا را نديد نگرفته حتي دانشگاه !
عبدالبهمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
استاد علامه عزيز چرا به شعور ملت توهين مي كنيد . پس چرا اگر كارتان درست هست پاسخ محكمي براي پرسش ها نداريد . چرا ملت را فيلم كرده ايد . بالاخره بايد قبول كنيد دوره شما و امثال شما تمام شده . جمع كنيد بساط تونو .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
از نوشتنت خيلي خوشم مياد عبدابهمن كاملا موافقم با جمع كنيد بساط تونو
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
وقتی هر ننه قمری رو بذارند رییس دانشکده و دانشگاه همین میشه دیگه!
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
عجب منطقی!!!
ایشون رئیس دانشکده اند؟
خب چرا بنده خداها رو میفرستادی دنبال نخودسیاه آقای بزرگوار؟
شما فقط در قبال رئیس عزیزت تکلیف شرعی و اخلاقی داری؟؟؟؟!!!!!
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
راجع به اشخاصی هم که در دانشکده علوم ارتباطات علامه استخدام شدند و با سابقه مشخص که با یک سرچ ساده نیز می توان به هویت آنها پی برد پاسخگو باشند . اگر این کار اتفاق بیفتد باید فاتحه دانشکده علوم ارتباطات علامه را خواند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
دکتر کزازی ، دکتر صدقیانی و دکتر امیری هر سه اساتید گروه مدیریت صنعتی هستند.آقای بذرپاش در کنکور سال 1387 حالا با هر روشی که همه می دانند وارد رشته مدیریت بازرگانی شد اکنون سوال اینجاست چگونه سر از رشته مدیریت صنعتی ( گرایش مدیریت تکنولوژی ) درآورد ؟آیا ایشان کنکور دادند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ببین کار به کجا کشیده که ریئس دانشکده به حمایت اقای کودتا چی پاشده، این هم از ترس از دست دادن شغلش و گرنه خود رئیس دانشکده میدونه که همه حرف هاش دروغه.
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
عجب منطقی!!!
ایشون رئیس دانشکده اند؟
خب چرا بنده خداها رو میفرستادی دنبال نخودسیاه آقای بزرگوار؟
شما فقط در قبال رئیس عزیزت تکلیف شرعی و اخلاقی داری؟؟؟؟!!!!!
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
دروغ محضه كه اين‌ها شاگرد اولند. اين‌ها بورس خارج به داخلند كه بدون امتحان آمدند دكترا بخونند و با پارتي بورس شدند. يعني حتي امتحان دكترا هم ندادند اگر امتحان مي دادند حتي قبول هم نمي شدند چه برسه كه شاگرد اول باشند من چند نفرشون مي شناسم از نظر علمي در حد ليسانس هم نيستند
ویدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آقای شریعتی که به خاطر حفظ عفت عمومی بعضی چیزها رو نمی تونه بگه یه کم عفت کلام به این آقای وفایی یاد بده. یعنی "ننه قمر" آخرش بود.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آفرین
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
من کاری به این اتفاقات ندارم جز 2 مسئله:
1ـ ننه قمر، دانشجوی دکتری شماست پس بهش احترام بذارید.
2ـ ننه قمر حق داره در فضای منصفنه و عادلانه درخواست جذب بده و طی یک روند عادلانه و شفاف بررسی صورت بگیره.
نه اینکه اینطوری خطابش قرار بدی و اونطوری سرکارش بذاری.
یا حق
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فرارو منتظر بود رییس جمهور عوض بشه بعد گیر بده به جذب های خارج از اصول دانشگاه علامه! تا الان کجا بودی؟؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
هر دم که دل به عشق دهی خوش دمی بود / در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
این جذب تازه انجام شده. بعد از انتخابات در تیرماه انجام شده است
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
من کاری به این اتفاقات ندارم جز 2 مسئله:
1ـ ننه قمر، دانشجوی دکتری شماست پس بهش احترام بذارید.
2ـ ننه قمر حق داره در فضای منصفنه و عادلانه درخواست جذب بده و طی یک روند عادلانه و شفاف بررسی صورت بگیره.
نه اینکه اینطوری خطابش قرار بدی و اونطوری سرکارش بذاری.
یا حق
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
به فراخوان کاری نداری
به تفکیک کلاسا کاری نداری
به بازنشستگی استادا کاری نداری
به حذف رشته ها کاری نداری
......
شما پس چه کاره هستید؟
تیفون
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ایول رییس دانشکده ادبیات! ننه قمر!!!
zahra
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
واقعا متاسفم این آدمای بی منطق و بی سواد در کسوت دانشگاه و دانشگاهی آبروی علوم انسانی ها رو میبرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فقط منتظریم ببینیم دولت قانونمدار در این باره چه می کند.این حق الناس است.مسلما دانشجویان دکتری بهتری در دانشگاههای دیگر هستند که شاید شایستگی بیشتری برای عضویت هیات علمی در آن دانشگاه داشته باشند.استفاده از کلماتی مثل ننه قمر برای پاسخ به یک سوال منطقی و عدم رعایت قانون جذب که مصوبه قانونی دارد به منزله توهین به قانون و حق مردم است.چرا مثل دانشگاههای دیگر درخواست بورسیه در فراخوان وزارت علوم نیامده است؟ آیا گروه یا دانشکده و حتی دانشگاه راسا می توانند فردی را استخدام کنند؟ باید با اینگونه مهندسی استخدام برخورد قانونی صورت گیرد.ما منتظریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فرارو ازت دلگیرم .چرا در ارتباط با رحیم زارع هیچ اطلاع رسانی نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
دکتر کزازی گفته آقای بذرپاش با لباس دانشجویی میومد دانشگاه نه لباس سیاسی ، منظورشون را نمی فهمم یعنی لباس سیاسی لباس خاصیه یا لباس دانشجویی رنگ خاصی داره؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
این همه دانشجوی با استعداد تر از این لیست که دارن پله هایوزارت علوم رو بالا پایین می کنن و در فراخوان هم شرکت کردن تا بعد از 2 سال بورس شن!! خون این اقایون رنگی تره!!
ناشناس
United States of America
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
خیلی رو می خواد که آدم توی چشم خبرنگار نگاه کنه و دروغ بگه. جمله یکی مانده به آخری که رئیس دانشکده گفته دروغ بزرگی است که نشان از تبانی در جذب افراد داره: بر اساس قوانین خود وزارت علوم و هیات مرکز جذب تمامی جذب و استخدام همچون مانند راتبه (یعنی بورس)، هیات علمی و تبدیل وضعیت نیاز به این دارد که در فرخوان مرکز جذب شرکت کرده باشد و باز طبق قوانین وزارت علوم هیچ دانشگاهی حق ندارد خارج از فراخوان مرکز جذب نیرو استخدام کند. حالا باید به این رئیس دانشکده گفت که وقتی شما به عنوان یک ریئس هنوز این را نمی دانید که بورسیه هم باید از طریق فراخوان باشد اون وقت چرا فقط درصدد توجیه کردن رفتار رئیس بزرگ هستید. از قدیم گفتن وقتی که ادم چوب را بر میداره طرف حساب دستش میاد. و این مصاحبه دالی بر درستی گزارشهای فرارو و نیز تخلف و تبانی دانشگاه علامه و بخصوص دانشکده ادبیات با این رئیسش است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
با سلام
اگر همه كارها بر اساس قانون باشد و نياز دانشگاه ايجاب كرده باشد كه استاد بگيرند بسيار كار پسنديده اي است
اين همه شلوغ بازي براي كار قانوني، خود يك بي قانوني آشكار است
از آقاي شريعتي هم شنيده ام كه فردي معتقد است كه امثال بي بي سي ها از او بدشان مي آيد. اگر اساتيد جوان و پرانگيزه را جذب مي كند كه بايد به او احسنت گفت
خداوند همگان را هدايت كند
شمسايي
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
من متاسفم آقاي دكتر به اين منطق شما مگر شما مالك خصوصي دانشگاه هستيد كه بدون ضابطه وفراخوان عمومي ده نفر را معرفي كرديد .خداوند واقعا به اين مملكت رحم كند كه رئيس دانشكده ادبيات با اين منطق صحبت مي كند .اما دكتر يك سوال ويك تعريف
اگر درصف نانوايي فرزند من توانست بدون رعايت حقوق ديگران نان بگيرد مي بايست تشويق اش كنم يا توبيخ ؟
2-تعريف منطق (المنطق آله قانونيه ..........في الفكر)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
با سلام ،
یک خاطره از آقای دکتر وفایی تعریف کنم خالی از لطف نیست
ایشان استاد ادبیات ما در دانشگاه علامه بودند و در کلاس درس به تحقیق و جلسات کلاس اهمیت می دادند ( البته در ظاهر ) و برای این امور در کنار نام هر فرد علامتهای مثبت ، منفی و از این قبیل قرار می دادند و می فرمودند که این موارد در پایان ترم لحاظ می شود .
من نیز چون به ادبیات علاقمند بودم و در گفتار ایشان احساس صداقت نمودم شروع
کردم برای جلسات در موضوعات مختلف تحقیق و در جلوی نام من این قدر مثبت بود که اگر امتحان آخر ترم هم صفر می شدم با این عملکرد از 20 فراتر می رفت اما در پایات ترم با کمال تاسف همان 18 -19 را لحاظ نموده بود و از من مواردی را اشکال گرفته بود که به هیچ دلیل منطقی نبود...
الان که این مطلب را خواندم یاد آن روزها افتادم .......
فکر کنم اینها همه بررسی قانونی بوده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Panama
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آقا! وسط دعوا نرخ تعیین نکن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
این که چیزی نیست خبرنگاران را به شرکت پتروشیمی بفرستید ببنید چه کسانی مدیر شده اند وماهیانه 5 میلیون حقوق می گیرند کسانی که دراملا فارسی مشکل دارند حداقل اینها دانشجوی دکتری هستند و چند ساعتی کنار ننه قمر نشسته اند اما مدیران نفت وپتروشمی را ببینید مدارک تحصیلی شان را برررسی کنید یا معادل دارند ویا از طریق معرفی ستاد بسیح امتحان داده اند مدرک گرفته اند واویلا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
با سلام
اگر همه كارها بر اساس قانون باشد و نياز دانشگاه ايجاب كرده باشد كه استاد بگيرند بسيار كار پسنديده اي است
اين همه شلوغ بازي براي كار قانوني، خود يك بي قانوني آشكار است
از آقاي شريعتي هم شنيده ام كه فردي معتقد است كه امثال بي بي سي ها از او بدشان مي آيد. اگر اساتيد جوان و پرانگيزه را جذب مي كند كه بايد به او احسنت گفت
خداوند همگان را هدايت كند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
اون اگر اول جمله ات خیلی خوب بود!!!! در ضمن شنیده ای... ما که با ایشان مستقیماً در ارتباط هستیم به جز لعن و نفرین براشون چیزه دیگه ای نداریم... خدا ازش نگذره که همه نخبگان علامه طباطبایی رو از تلاش برای پیشرفت دلسرد کرده!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
از زمان متمرکز شدن جذب استادان، بورس و حتی امریه خدمت دانشجویان در دانشگاه هم بصورت متمرکز و از سوی وزارت علوم انجام می‌شود و دانشگاه‌ها هیچ اختیاری در این زمینه ندارند.
ناشناس
Turkiye
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
درد و دریغ و افسوس!که بر ملک و مملکت سخن چنین ..... حکومت می کنند.کاش مقایسه ی کوچکی با کسانی که پیش از انقلاب کرسی های زبان و ادب فارسی را اداره می کردند انجام گیرد تا عمق فاجعه آشکارتر گردد.
وفایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ببینید چه بلایی سر دانشگاه اومده، وزن علمی که بالا باشد آدم مودب و محترم می‌شود، آدم که محترم باشد کار لابی و غیر قانونی نمی‌کند، کار غیر قانونی هم نشود فرصت برابر برای همه ایجاد می‌شود ولی حیف و صد حیف
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
شما شمیسا و حمیدیان رو بازنشست کردید و مطمئنا آه این دو نفر و شاگردان و مریدان این دو دامن امثال شما را خواهد گرفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ننه قمر ترجمه انگلیسیش چی میشه؟ کسی می دونه؟
moon mother؟
mother moon?
moon mom
یا....
لطفا ترجمه رسمی و دقیق را بنویسید تا در مدرک دکتری دوستان درج کنیم
ارادتمند واحد آکسفورد علامه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
mother mooner
یکتا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
خیلی قشنگ بود مرسی ناشناس جان
مترجم
Germany
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
این می شه Vafaie
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
با سلام

معادل مورد نظر یافت نشد صمیمانه خواهشمند است پس از افزودن این معادل به فرهنگ آکسفورد ما را هم مطلع کنید
تیم ترجمه گوگل
ali
Thailand
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
مخالفان روحانی هم عجب ادبیاتی دارن ...
نيكا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
حالا انگار دانشجو هاي دكتراش با چه شيوه أي اومدن كه شاگرد أولاش كي باشن...
یک علامه ای
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
دکتر وفایی فرد معتدل و منصفی هست
و در این سالها از دانشجوها تا جایی که توانسته حمایت می کرده.
به نظرم ایشان در موقعیتی قرار گرفته که چنین کاری کرده
شاید افرادی به گروهها تحمیل میشده
والله اعلم
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
می‌شه بفرمایید استعفا چه مواقعی کاربرد داره؟
استاد دانشکده ادبیات و زبانهای خارجی علامه
Germany
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
اعتدلال یعنی چه؟ آقای وفایی با شریعتی همراه بود و در تمام این سالهای سیاه به او خوش خدمتی کرد، جلوی ارتقا استاداندخوب دانشکده ما را گرفت، حتی باعث اخراج یکی از همکاران ما در گروه فلسفه شد. پس اعتدال ایشان در چه بوده که ما خبر نداریم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
مرسی ناشناس 17:43
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
در دورۀ ریاست شریعتی، آقایی به نام رضامراد صحرایی، در حالی که هنوز «دانشجوی دکتری» بود، بدون گذراندن مراحل متداول، جذبِ گروه زبان‌شناسی شد و این در حالی بود که طبق اعلام گروه، یک «فارغ‌التحصیل» دکتری می‌بایست جذب می‌شد. به این ترتیب، تعداد زیادی از بهترین دانش‌آموختگان دکتری سرِ کار رفتند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
باباجان
یه فراخوان می دادین، آخر سر افراد مدنظر رو جذب می کردین.
حداقل حفظ ظاهر می کردین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آخه اونوقت نمیشد بجای فارغ التحصیل دکتری که چندسال حق التدریس داره یک دانشجوی ترم 2 دکتری گرفت که حتی یک مقاله همایشی هم نداره!
این عالیجناب به این فکر بوده که مثل گندکاریهای 8 سال گذشته ش پنهان می مونه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
دقیقا همون کاری که توی پذیرش دانشجوی دکتری برای پردیس آنهم به جای دانشجویان شبانه ای که با سیاستهای خبیثانه عذرشون رو خواستید و بعد هم بدون آزمون و مصاحبه هرکس رو که دلتون خواست گرفتید. خدا رو شکر که افتضاح بار میارید.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
این همون فراروییه که خواننده‌هاش می‌خوان باشه. باریکلا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ننه قمر همیشه فراتر از قانون و مردم
استاد دانشگاه علامه
Germany
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آقای وفایی در دوران زیاست سیاهش چند بار در کمال «بیطرفی»، خودش را به عنوان پژوهشگر نمونۀ دانشکدۀ ادبیات و زبانهای خارجی معرفی کرد. این رفتار به خوبی نشان می‌دهد که ایشان از چه نوع «استادی» هستند.
ننه قمر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آقای رییس
من یک ننه قمر هستم که در دانشگاه شما تقاضای جذب دادم.در هرسه مقطع فارغ التحصیل دانشگاه تهران بانمره عالی.یک سوال دارم .مرا با مدرک دکتری و تز دفاع شده رد کردید ولی درهمین رشته من یک فارغ التحصیل فوق لیسانس دانشگاه ازاد رو استخدام کردید.سنگ پای قزوین پیش شما کم میاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
شووووووووووووووخی می کنی!!!
ناشناس
Finland
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
خداييش حتما يه ايرادي داشتي ديگر من كاري به اينها ندارم ولي تو اگر همه چيت اوكي بود تو هم قبول ميكردن .احتمالا از اين آدم هاي يوبس بودي .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ننه قمر دکتر اين مملکت شد به افتخارش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
دوستان عزیز مقاله علمی پژوهشی!!! دکتر عباسپعلی وفائی را با مضمون "مراکز فارسی زبان در آسیای مرکزی" ببینید در مجله علمی و پژوهشی دانشکده!!!! و نیز مراجعه بفرمائید به سفرنامه ایشان با شریعتی در ترکیه! تا متوجه شوید چرا ایشان باید از همه این چیزها دفاع کنند
الف
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
داشتم فکرش رو میکردم که ادبیات فارسی در دنیا مهد آن ایران است و در ایران هم مهد ادبیات فارسی همین دانشکده ها و پژوهشگاه ها هستند و گل سرسبد اونها هم احتمالا دانشکده ادبیات دانشگاه علامه باشد که بسیار بزرگان ادبیات کشور در آن کار کرده و پژوهشها ارائه نموده اند. حال ببینید در دوران لمپنیزم فرهنگی چه کسی رئیس این مهد ادب فارسی شده است و کلام او نشان از شخصیت او میباشد. به امید رسیدن حق به حقداران.
روح
Netherlands (Kingdom of the)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آقا در مقابل کار خلاف قانون می گوید نفس عمل را ببینید!!!
در مقابل جواب صریح خبرنگار که گفت شما خلاف کردین میگه من متاسفم!!!
احتمالا توقع داشتن ازشون تقدیر هم بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فرارو می دونم مثل بقیه نظرات من، این نظرم را اعمال نمی کنی، اما ما واسه بورسیه با بیش از 30 مقاله ISI و علمی- پژوهشی رفتیم یه کوره دهات تو سیستان اونجام یکی از اقوام ریس دانشکده که حتی یه چکیده هم نداشت انتخاب کردند
ناشناس
United States of America
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
"بورسیه هم که نیازی به فراخوان ندارد؟
خیر؛ فراخوان نمی خواهد. این جذب به عنوان بورسیه است، نه استخدام."

از همین یه جمله صحت سایر بخش های مصاحبه مشخص میشه!!!
گلابتون
Finland
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
به نظرم باید یک سایت بزنند و کسانی را که به واسطۀ عزیزان! به لمپنیسم مدرک گشایی با عنوان مظلوم و مهجور دکتری رسیده اند را معرفی کرد ، آن وقت می بینید" در شهر هر آن چه هست گیرند" بماند از برخی از فک و فامیل و وابستگان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آیا اسم ننه افراد جزء ملاک های جدید استخدامی است؟ آیا این موضوع ورود به حریم خصوصی افراد نیست؟ آیا این موضوع ناموسی محسوب نمی شود؟ در دانشگاهی که تفکیک جنسیتی در آن اعمال می شود ذکر نام ننه افراد حرمت شرعی و شریعتی ندارد؟ اگر ننه کسی قمر باشد اما مرحوم شده یا تغییر نام داده باشد آبا امیدی به جذب هست؟ ملاک تشخیص ننه قمریت کدام است؟
ناشناس
Germany
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
یه ذره انصاف داشته باشیم ایشون میخواد بگه این افرادی که اومدند همشون بی ضابطه نبوده بچه های باسوادی هم توشون هستند. به نظرم اصل خبررسانی فرارو یه مقدار طبق الگوی صحیح خبر رسانی نبود.
حسنا سادات
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
حیف نام علامه که روی این دانشگاهه ...
لااقل همون دانشگاه احمدی نژاد تاسیس شه که اینا برن همونجا برای همسنخ های خودشون تولید علم کنن.
واقعا متاسفم برای این رئیس دانشکده ادبیات و آقای شریعتی و بذرپاش؛ و متاسفتر برای کسانی از عامه که کور کورانه دارن از اینا حمایت میکنن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
آقا دیکتاتوری ایرج میرزایی در دانشگاه صنعتی ارومیه رو هم بررسی کنید. برید ببینید کیا رو جذب کرده آقای دیــــــــــــــــکتاتور
ناشناس
United States of America
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
آقای دکتر وفایی عزیز!
جدا متاسفم. خودتون درخواست مصاحبه میدید و بعد میگید من نمیدونستم مصاحبه است!!! و خبر رو از صفحه اول بردارید. میخواستی خودی نشون بدی دستت بدجوری رو شد.
خدا نتیجه ی عمل هر کسی رو تو دامنش میذاره.
بالاخره که باید بساطت رو جمع میکردی از اون میز ریاست میرفتی کنار اما حالا با فضاحت این کار رو خواهی کرد و این واژه ی زشت ننه فمر که به دانشجوها لقب دادی عقبه ش تو را خواهد گرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
دمت گرم فرارو

مچچچچکریم

حسابی ترسیدن
آگاه به مسائل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
آقای دکتر وفایی شما مطوئن هستید که بدون اطلاع شریعتی دانشجو بورس کردید؟ هم شما و هم تمامی افرادی که شریعتی را میشناسن می دانند شما امثای شما حداثر اختیاری که دارید در حد تدارکاتچث بودن است و تنها چنین شخصیتهایی در لوای مدیریتی شریعتی کار می کنند و مطمئنا شما و امثای روساس داشکده ها و معئنینی مانند دکتر دلاور ، صدقیانی شفیع آبادی وووووووووو از آن جمله هید