bato-adv
کد خبر: ۱۴۸۵۷۹

جنبش "هاشمی" نَیا!

اظهارات هفته گذشته ایت الله هاشمی رفسنجانی و احتمال حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری جنبش تازه ای در میان کارگزاران نظام و فعالان سیاسی اصولگرا به راه انداخته است. در چند روز گذشته بسیاری از فعالان عرصه سیاست به هاشمی رفسنجانی توصیه کرده‌اند که نامزد انتخابات نشود.

تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
فرارو- اظهارات هفته گذشته ایت الله هاشمی رفسنجانی و احتمال حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری جنبش تازه ای در میان کارگزاران نظام و فعالان سیاسی اصولگرا به راه انداخته است. در چند روز گذشته بسیاری از فعالان عرصه سیاست به هاشمی رفسنجانی توصیه کرده‌اند که نامزد انتخابات نشود.

به گزارش فرارو،
روز پنج شنبه وزیر اطلاعات در انتقادی بی سابقه از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام او را متهم کرد که در اتفاقات سال 88 نقش داشته است. حید مصلحی گفت: «کسی که خودش را پیشگوی فتنه حوادث 88 اعلام می‌کند، عملاً پیشگویی نکرده و خودش ایجاد فتنه کرده و نقشی اساسی در فتنه داشته است.»

مصلحی مستقیما نام هاشمی رفسنجانی را نیاورد، اما اشاره او به کسی جز رییس جمهور دوران سازندگی نمی تواند باشد. آیت الله هاشمی رفسنجانی اوایل هفته گذشته در سخنانی به انتقاد شدید از وضعیت جاری کشور پرداخت و گفت که در سال 87 در جمع تعدادی از اعضای خبرگان رهبری اوضاع کنونی کشور را پیش بینی کرده است.

هاشمی تاکید کرد: «اگر به نظرات بنده عمل مي شد امروز گرفتار شرارت هاي سال 88 نمي شديم چون براي من اين اتفاقات روشن بود.»

پس از سخنان وزیر اطلاعات امروز شنبه این روند ادامه پیدا کرد و بسیاری از فعالان سیاسی اصولگرا انتقادات تندی را علیه هاشمی رفسنجانی اغاز کردند. حجت الاسلام ذوالنور در این باره معتقد است: «آقای هاشمی می‌داند که شرایط برای رأی‌آوری وی‌ مناسب نیست. هاشمی به خوبی می‌داند که مردم نگاه خوبی به وی و اطرافیانش ندارند و اگرچه  هاشمی در دولت خود، خدماتی هم داشت، اما فاصله فقیر و غنی تعمیق شد و توجهی به عدالت اجتماعی صورت نگرفت.»

وی با اشاره به تورم بالای دولت هاشمی رفسنجانی، اضافه کرد: «در دولت آقای هاشمی، دلار هفتاد و پنج تومانی به هزار تومان رسید و در حقیقت 12 برابر شد و حتی در مقاطعی تورم به بالای 6 درصد رسید.»

وی در ادامه با بیان اینکه مردم بعد از تجربه دولت فعلی، رئیس ‌جمهور خاکی، پرکار و بانشاط می‌خواهند، افزود: «با این شرایط، مردم از آقای هاشمی و اطرافیانش زندگی سلطنتی و اشرافی سراغ دارند و قطعا تن به ایشان نمی‌دهند.»

امروز همچنین روزنامه رسالت هشداری صریح بخ آیت الله هاشمی رفسنجانی داد. این روزنامه اصولگرا به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هشدار داد که در صورت نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری با «آتش سنگین توپخانه مخالفان نامزدی»‌اش مواجه خواهد شد، و تهدید کرده که «بازخوانی برخی گفته‌ها و پرده‌برداری از ناگفته‌ها» می‌تواند هاشمی رفسنجانی را با «چالش» مواجه کند.

مهدی فضائلی در روزنامه رسالت به طور ضمنی به هاشمی رفسنجانی هشدار داد و نوشت که «کسانی چون هاشمی اگر پیروزی‌شان طبیعی به نظر برسد اما شکست آنها صدای بلندتری دارد.» وی با اشاره به این که «جایگاه و منزلت هاشمی رفسنجانی ترمیم نشده است»، نوشت: «هر چند در برخی نظر‌سنجی‌های اخیر او چند درصدی از اکثر نامزد‌ها جلو‌تر است، اما هنوز هاشمی به میدان نیامده است تا مخالفانش آتش سنگین توپخانه را به روی او بگشایند.»

در کنار این نقدها خبرگزاری فارس گفت و گویی مفصل با ایت الله محمد خامنه ای برادر بزرگتر مقام معظم رهبری انجام داده است که وی در این گفت و گو به هاشمی رفسنجانی توصیه می کند که در سن 80 سالگی وارد عرصه انتخابات نشود و به کار فرهنگی بپردازد.

محمد خامنه ای در این گفت و گو تحلیلی از وضعیت سیاسی کشور پس از رخدادهای سال 88 ارائه کرده است. وی در بخشی از تحلیلی خود با اشاره به توطئه کشورهای غربی علیه ایران  عنوان کرد: «دشمنان جمهوری اسلامی ایران در سال 88 سنگ تمام گذاشتند و میرحسین موسوی را با دقت تمام و با عنایت به پشتیبانی آقای هاشمی و گروه‌های مخالف، برای هدف خود انتخاب کردند.»

وی در ادامه معتقد است که دشمنان طرح جدیدی را برای ایران طراحی کرده اند. آیت الله محمد خامنه ای نقش هاشمی رفسنجانی را در این طرح برجسته دانست و گفت: «سعی شده شخصی را مطرح کنند که امکان بیشتری برای شرکت و گردآوری رأی داشته باشد و از منظر فکری نزدیکی بیشتری با آن ها داشته باشد. آن طور که از شواهد برمی آید،احتمالاً آقای هاشمی رفسنجانی بهترین فرد برای این برنامه است و فرقی نمی‌کند که وی از عمق این توطئه آگاه باشد یا نباشد.»

محمد خامنه ای با این تحلیل در پایان سخنانش به آیت الله هاشمی رفسنجانی توصیه کرد: «من دلسوزانه به همه و از جمله به کسی که بیش از 55 سال با او آشنایی داشته و بیش از بیست سال دوست نزدیک من بوده و هنوز هم خیر او را می‌خواهم توصیه می‌کنم که آخر عمری و در آستانه هشتاد سالگی به امور فرهنگی و دینی بپردازد که فرمود ولا ترکنوا الی الذین ظلموا فتمسکم النار ...»

حجم انتقادات از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و تلاش اصولگرایان برای "نیامدن" وی به عرصه انتخابات آنقدر بالا گرفته است که  روزنامه جمهوری اسلامی نیز توصیه کرده است "روساي جمهور گذشته وارد اين صحنه نشوند و فقط تجربيات خود را در اختيار رئيس‌جمهور آينده قرار دهند." روزنامه جمهوری اسلامی از حامیان سر سخت هاشمی رفسنجانی است. پیش از این نیز کامران باقری لنکرانی حضور هاشمی را شکست دیگری در کارنامه این سیاستمدار کهنه کار دانست و گفت: «جامعه جوان ایرانی رییس جمهور 79 ساله نمی خواهند.»

حرف حساب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
اگه هاشمی نیاد به نظرتون کدومشون بهتره؟قالیباف ,مشایی ,یا ...هاشمی آدم خوبی نیست اما بهتر از آن فعلا وجود ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
خاتمی بیاد از همشون بهتره
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
آقاي هاشمي شما ديگه بازنشسته شديد بريد حوزه به تدريس ادامه دهيد يا اينكه مشغول نوشتن خاطرات خود باشيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
رای ما خاتمی
zare
Germany
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
amadan hashemi entekhabat ra ronag midahad
ناشناس
United States of America
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
خوب صحبت های ما رو نگذاشتید
ع ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
هاشمی خاتمی درآخرت پیش خدا باید جوابگوی این ملت باشید اکه نیائید یا بترسید از رد صلاحیت . امید به تصمیم شماست .یا حق تا 17/2/92یا روزهای بعد
انتشار یافته: ۱۳۳
ارادتمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
با سلام..........آقا اصلا ایشون می خواد بیاد ولی رای نیاره.؟؟؟؟؟؟؟...............................اگه ایشون پایگاه مردمی ندارن...............................خوب چرا اینقدر ترسیدین...........
(یا هاشمی یا خاتمی یا هیچکس)
ناشناس
United States of America
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
یعنی نمیدونی از چی میترسن؟
یا نمیخوای بگی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
هرچند من به هر دو بزرگوار هاشمي و خاتمي ارادت دارم اما چون مخالفين نخواهند گذاشت كار كنند، من به دكتر قاليباف راي ميدهم
اما موافق حضور و كانديدا شدن اين دو بزرگوار هستم و خواهش ميكنم دوستاني كه فكر ميكنند اينها راي ندارند و پايگاه مردمي ندارند، بگذارند بيايند و اين ادعا ثابت شود وگرنه چرا مي ترسند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
عاجزانه از اين ايت ا... درخواست مي كنم بفرمايند تا حالا كجا بوديد ؟ اين همه بلا سر اين مردم امده چرا يك كلمه نگفتيد ؟ لطفا ساكت باشيد مردم دلسوزي چون شما را نمي خواهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
یا خاتمی یا هیچ کس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
دست پیش و می گیرید پس نیفتید بذار بیاید هیکچسی هم نمی ترسه و بلایی بدتر از سال 84 سرش می آد این آقا نتونست خانوادش رو سروسامان بده حالا می خواد بیاد چیکار کنه
رسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
هاشمی بیا بیا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
هاشمی بیا ...به خاطر مردم ...به خاطر خدا ...به کوری چشم دشمنانت...
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
شرط می بندم تو تا دیروز مخالفش بودی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
منم تا سال 84 مخالفش بودم چون نمیشناختمش. اما اینطور نبودم که یه نفرو تایید شده امام زمان و حاصل دعای اولیا و معجزه هزاره سوم بدونم و الان منکر همه اون حرفها بشم و به روی خودم نیارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
پروژه "جنبش هاشمی نیا" صرفاً جهت افزایش درصد مشارکت . گفتیم که نگید همه نمی فهمند .
ناشناس
United States of America
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
برای حفظ قدرت به هر قیمت است متأسفم بر این اصول گرائی و متأسفم از چنین جامعه ای که خود را اسلامی هم می داند!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
هاشمی رای نداره ولی خاتمی ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
آقایون اصلاح طلب! لطفا نگید تنها آقای خاتمی رای داره! شما مگه نظر همه اونهایی که میخوان رای بدن رو میدونید؟ به نظز من، آیت الله هاشمی تنها شخصی است که شجاعت لازم برای ریاست جمهوری در شرایط فعلی را داراست!
رسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
خواهشا نظرات تخیلی ات رو برای خودت نگهدار
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
فقط هاشمي ميتونه اوضاع مملكت را سر وسامان بدهد
من
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
من هاشمی را صدردصدقبول ندارم اما بهترین گزینه برای این برهه زمانی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
و خاتمی عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
فقط خاتمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
و هاشمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
خاتمــــــــی بدون هاشمی
محمود
Germany
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
درود بر هاشمي كه حتي نام او يا زمزمه حضورش اينجوري رعشه بر اندام خيلي ها انداخته و همين واكنش هاي عجولانه ثابت مي كند كه ايت ا... هاشمي بايد بيايد
kerm
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
دمت گرم ... گل گفتی محمود جون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
من شخص آيت الله هاشمي رفسنجاني را خيلي دوست دارم ولي مطمئن هستم كه اين گروهها اصلاً نميگذارند كه ايشان به عرصه راه پيدا كنند حالا به هر راهي كه شده ...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
اقای خاتمی یه جمله قشنگ داره که من هیچوقت یادم نمیره (بزرگترین برد اونه که برد خودتون و تو شکست دیگران نبینید).فکر می کنم امروز این جمله به درد خیلی ها می خوره
ناشناس
United States of America
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
چه ترسی به جونشون افتاده نکنه اینجوری دیگه نمیشه مهندسی کرد هان؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
کسانی که به ایشون، ظاهراً از سر دلسوزی، هشدار می دهند که نیاید، در واقع مخالفان سرسخت ایشان بوده و هستند. جالبه که حالا برای ایشون دل می سوزونند، البته کیه که ندونه چرا.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
دولت خاکی که با هر تصمیمش میلیارد میلیارد پول به باد داده به چه درد ملت می خوره. اصلا دولت نشان دهنده شخصیت یم ملت است. من دولتی که رییسش با کاپیشن به مجامع عمومی می ره نمی خوام.
جابر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
مطمئنم اصول گرایان از اصل شان نیست که میترسند ایشان بیاید از ترسشان است که از قدرت کنار گذاشته شوند ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
زنده باد هاشمی وخاتمی
aria
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
همه حرفهای آقای نور افترا است انشاالله می آید و رای با لا و قاطع مردم را خواهی دید .تا کور شود هر آنکه نتواند دید
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
هرچند دولت هاشمی در انجام برنامه های خود 100 درصد و بطور کامل موفق نبود، ولی مسلما نمی توان شرایط دولت هاشمی را که درگیر دردسرهای پس از جنگ، قیمت پایین نفت و زیر ساخت های منهدم شده در جنگ 8 ساله بود را با شرایط دولت هشتم و نهم که میراث دار اقتصاد باثبات و صندوق ذخیره ی ارزی مثبت است و در بیشتر دورای زمامداری اش نفت بالای 100 دلار بوده مقایسه کرد.
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
چه زلزله افتاد از ترس وحشت دارند به خود میپیچند !!!!!!!!!! باباجان ایشان هاشمی هستند یارصدیق و وفادارامام راحل مرد بحرانهای این نظام چه کردید در این سالها که لرزه به تمام کیانتان افتاده . اینطوری بیشتر خودتان را رسوا میکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
اگه هاشمی ویا خاتمی نیاییند من که تو انتخابات شرکت نمی کنم.
ناشناس
United States of America
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
بهتر است دلسوزان نظام از طریق صداوسیما مانند برنامه نود از طریق پیامک این سئوال را مطرح کنند که در صورت نیامدن یکی از این دو نفر( هاشمی ، خاتمی) آیا در انتخابات شرکت می کنید یا نه و قبلاً هم یکی دو روز برای این نظر سنجی تبلیغ کنند و سپس اگر میزان پاسخ های منفی ( شرکت در انتخابات را مشروط به حضور یکی از این دو نفردانستند) میلیونی بود بخاطر خلق حماسه سیاسی هم شده باید تکلیف کنند که یکی از اینها بیاید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
آقاي ذوالنور. برادر سپاهي ، الان فاصله فقرا را با غني از دوره زماني 84 الي 92 را اگر مي توانيد با نمودار براي اذهان عمومي مشخص نمائيد. مردم خودشان قضاوت ميكنند . سال 84 رقيب ايشان هم خيلي بگم بگم كرد تا امروز خبري از آن آمارها و بگم بگم ها نيست . شما به سلامت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
می دونید دلیل این همه مخالفت با هاشمی چیه؟چون اگر ایشون بیاد دوستان مهندسی لازم می شوند!پس چه بهتر که نیاد تا همه چیز به خوبی و خوشی انجام بشه.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
كشور ناخدا مي خواهد نه قايقران
در اين وضع فعلي مملكت فقط هاشمي هست كه ميتواند كشور را از بحران نجات دهد
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
حضرات میترسند قدرتشان را ازدست بدهند
ناشناس
Italy
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
شما نگران خودتون باشید مردم هشیارند و می دانند که در چه دورانی چه زندگی ای داشتند شما از قول مردم حرف نزنید والله ما که از خدامونه به شرایط اقتصادی 8 سال پیش و یا 16 سال پیش برگزدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
برای مردم فرقی نمی کنه چه کسی رئیس جمهور بشود چود در آخر کار این مردم هستند که در هر دوره ای بنام کسی قربانی شده اند! در زمان رفسنجانی یک جور، در زمان خاتمی یکجوره دیگه ، در زمان احمدی نژاد یک جوره دیگه و این دوره هم به شیوه ای که مناسب حال آقایان باشد!!! بقیه کارها و حرفها برای سرگرم کردن مردم بدبخت و متوسط الحال جامعه است چون مرفهین همیشه نفع شان تضمین است و فقرا فرقی برایشان نمی کند تو این وسط قشر متوسط جامعه است که باید بسوزد و بسازد و قربانی شود.
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
بابا مردم چگونه به شماها اعلام کنن از شما خسته شدن از زیاده گوییهاتان از تندروی هاتان از کینه توزیتان از عدم اطلاع از علم روزتان از همه چیزتان انها به عقب بر گشتند چون گذشتگان صادق بودند و دلسوز .مردم انقلابشان و نظامشان را دوست دارند اما نه در دستان شما که زور گویید و هم هتاک .
فرارو کامنتا رو نزن اما حقیقت باور یک ملت را با عدم انتشار نمی توانی کتمان کنی .مردم از این قشریون و متعصبین نادان و هتاک خسته اند .مردم دنبال عقلانیت و منطق هستند و زندگی هم با منطق بهتر و شاد تر می بینند.
پس سد راه ملت نشوید تا نظام سالم بماند و گرنه همه شما مسئولید و باید روزی جوابگو باشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
گل گفتی
بی لیاقت هایی که هنری غیر از هتاکی و پرده دری و دروغ ندارن
هشت سال دربست مملکت دراختیار کسانی بود که به قول امام عرضه اداره کردن یه نونوایی رو نداشتن، این هم نتیجش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
حتي زمزمه آمدن سردار سازندگي لرزه بر پيكر بعضي ها انداخته است .اينهمه وحشت از براي چيست؟ 8 سال دوران سوء مديريت به پايان رسيده و آقايان بيم آن دارند .كه مردم در جايگاه مقايسه قرار بگيرند و آنگاه مديريت جهاني نيم بندشان به چالش كشيده شود و ملزم به پاسخگويي باشند. آن روز دور نيست.
ناشناس
Armenia
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
دستپخت جنبش نیا در طی 8 سال اخیر:
آوردن احمدی نژاد جوان
کاهش ارزش پول
گسترش فقر
له شدن مردم زیر اقساط سنگین و بدهی
تورم و گرانی
از بین رفتن اخلاق
منزوی کردن ملت ایران در عرصه سیاست خارجی
آرزو کردن خریدن خانه در بین قشر متوسط
اجیر شدن مستاجران توسط مالکین خانه و....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
به خاطر اين ترس و وحشتي كه در اردوگاه اصولگرا ها افتاده هاشمي حتما بايد بيايد
کاظم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
بزودی جنبش هاشمی نیا به جنبش هاشمی بیا از سوی مردم تبدیل میشود .
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
فقط کسی مثل هاشمی میتونه خراب کاری های کنونی رو در عرصه داخلی و خارجی سر و سامون بده؛ شک نکنید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
فقط خاتمی بعد هاشمی/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
فقط خاتمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
اول خاتمــــی آخر هم خاتمـــــی
رای ما فقط خاتمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
ایشان پایگاه مردمی نداشت درست ولی دکتر که پایگاه مردمی داشت یک بلایی بر سر مملکت اورد که بعید نیست هاشمی اتفاقا اینبار رای بالایی بیاورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
آقایان می گویند هاشمی نیا مردم می گویند هاشمی بیا !!!!
ناشناس
Finland
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
به گفته حضرت امام ره مردم ولي نعمت مسوولان هستنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
کسانی که به هاشمی می گویند نیا از طرافدارانش بیشتر مطمئن هستد که در صورت حضور برنده انتخابات است.و همواره این موضوع را با اسم رمز نیا رای نمیاری تصدیق می کنند. اگر جای هاشمی بودم می آمدم.الان هفتاد میلیون ملت ایران فهمیده اند که بحران کنونی تنها باسرانگشتان با کفایت هاشمی قابل رفع است.ولی معلوم نیست چرا بعضی ها نمی خواهند این گرفتاری ها تمام شود و عجیب تر این که چرا اینقدر هاشمی دل دل می کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
100% آفرین
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
اگه بیاد که اول شماها پشیمون میشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
هاشمی در دو صورت باید احساس خطر کند و نیاید

1-مطمئن باشد توسط شورای نگهبان رد صلاحیت می شود.
2-مطمئن باشد که رای نمی آورد.
در خصوص مورد اول شورای نگهبان و در خصوص مورد دوم ملت ایران تصمیم می گیرند.به کیهان و رسالت وجمهوری اسلامی چه مربوط است.چه ارتباطی به مصلحی و لنکرانی و دانشجو و امثالهم دارد.ضمنا هرکدام از دوحالت فوق ضررش متوجه هاشمی است. اگر نمی ترسید چرا کاسه داغ تر از آش شده اید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
in haameh negaraani az chist ????


eishaan keh ray nemiaavarad beh nazare shomaa ??????
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
8 سال بود چیکار کرد؟
خودش نباید روش بشه بیاد.
مقصر محموده که اینقد بد بود که برای یکی مثل هاشمی مردم لحظه شماری میکنن.
سید خراسانی
United States of America
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
متأسفم برای این مسلمانی خودمان . واقعاً ما داریم در جامعه ی اسلامی زندگی می کنیم؟!!!!!!! یعنی قدرت این قدر شیرین است که به هر قیمتی می خواهیم بدست آوریم و به هیچ قیمتی هم حاضرنیستیم از دست بدهیم وای بر چنین جامعه ای
ناشناس
Brazil
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
اصولگرايان دارند با دست خودشان يك خاتمي ديگر مي‌سازند.

هر چه اينگونه مخالفت‌ها با هاشمي بيشتر شود، آراء موافق او بيشتر و طرفدارانش هم متحدتر خواهند شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
مخالفان جناب آیت الله هاشمی باید روزی هزار بار دعا جان ایشان کنند چونکه همین چند پالایشگاه نفت و گاز از جمله پارس جنوبی که منبع درآمد کشور شده دولتی سر جناب هاشمی بود که شرکتهای نفتی اروپا به خاطر رایزنیهای ایشان و روابط خوبشان با اروپا آنان حاضر با همکاری با ایران شدند
اگه این منابع درآمد نبود این مخالفان امروز به اینجا نرسیده بودند که این طور هدفمندانه به ایشان حمله کنند
از سال دفاع84 تا به امروز کدام پالایشگاههای نفت و گاز در کشور ما به بهره برداری رسیده آن افتتاح های که انجام شد متعلق به دوران جناب خاتمی بوده که آنان این خدمات را به اسم خود نوشتند
در آخر اینکه اگر کشور نیاز به پیشرفت دارد فقط جناب هاشمی و خاتمی میتوانند کشور را بسوی پیشرفت همراه کنند و بعید میدانم این دو بزرگوار وارد این انتخابات شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
ايشون مي خواد بياد نفر آخر بشه ، به شما اصولگرايان چه ربطي داره.
2- از نظر منقدين ، مردم نمي خواهند. مردم يعني خودشون
3- ترس از هاشمي و خاتمي كل اصولگرايي را فرا گرفته . اينان خود مي دانند در اين 8 سال چه کار کرده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
واقعا همين است يك پيرمرد80ساله با آن سابقه چندين دهه كه در پستهاي مختلف داشتيد چه گلي غير از تورم و خفقان بر سر مردم زده چكار كرده كه حالا دوباره بيايدهمه رياست جمهورهاي بعد از او و آينده مسندهاي كليدي آنها به آن نمي رسدپس نيايي خيلي بهتر از آمدن توست اي آقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
الان با مقایسه حال روز فعلی داری این حرفا رو میزنی دیگه؟ راستی با تورم فعلی هنوز همون ساعتی 7 تومن رو میگیری یا نه بیشتر شده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
تاهاشمي هست انقلاب زنده است
اکباتان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
اتفاقا به خاطر همه این مخالفتها هاشمی باید بیاید.... اگر هاشمی رای ندارد و مردم به او رای نمی دهند بگذارید مردم خودشان با رای ندادنش این را ثابت کنند. مردم وکیل و وصی نمی خواهند.... مردم توپخانه ای ندارند توپخانه مال قدرت طلبان و مفسدان اقتصادی است. مردم با دزدی های سالهای اخیر فهمیدند که در باره هاشمی اشتباه کرده اند و حالا می خواهند او برگردد و همه چیز را سر و سمان دهد. کسی که چند استان خسارت دیده از جنگ را ساخت و زیر ساختها را مهیا کرد. امروز اگر آب و برق و حتی نفت داریم مدیون هاشمی هستیم. حالا برای مردم ثابت شده است که کسانی که عرضه اداره یک نانوایی را نداشتند چگونه هاشمی را کنار زدند و بر سر مردم چه ها که نیاوردند
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
حجت الاسلام ذوالنور:::
لان فاصله غني و فقير كم شده؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
من از هاشمي خوشم نمياد ولي خاتمي رو قبول دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
یا خاتمی یا هیچکس !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
اقای ذوالنور, مردم اگر رییس جمهور خاکی نخواهند باید چکار کنند.
تابان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
اهای ایهاالناس ما از این گروه اصولگرا خسته شدیم بابا به پیر و پیغمبر دیگه نمیکشیم. بابا ما از این جماعت عاشق قدرت که هیچ توان و دانش و مدیریتی ندارند خسته شدیم باید کی را ببینیم
omid
Korea (the Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
مگه نمیگن که هاشمی رای نداره و اینبار صدای شکستش چندین برابر گذشته است خوب بگذارند بیاید .مگر نمی خوان هاشمی رسوا شه بذارن بیاد تا خیلی رسوا شود.همه اینها که میگن هاشمی نیاد خودشون می دونند چه خبر است و هاشمی چه رای بالائی داره. من از هاشمی درخواست می کنم که اینجوری فکر کنه که در این سن و سال چیزی برای از دست دادن نداره و با قاطعیت بیاید ولی نه الان بلکه در اخرین روز ثبت نام. تا اینها که مخالف امدن هاشمی هستن فرصت تخریب زیادی پیدا نکنند
بینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
بابا کم خودتان را اذیت کنید فقط امکانات برابر برای همه فراهم کنید مردم خوب میدانند به چه کسی رای بدهند
تافردا
Tajikistan
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
بسمه تعالی
حماسه ای دیگرهمچون سال 1376درراه است.دراین حماسه خاتمی کیست این رابعد ازپایان ثبت نام می توان گفت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
چه فرقی میکنه...همه سر کارن...
ح ش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
الهی ماراان ده که ماراان به
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
چرا عصبانی می شید بزاریید
شرکت کنه رای نیاره آبروش بره.؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
حیفه اقای هاشمیه بااین که طرف دار شم ولی نیاد بهتره حیفه به خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
هاشمي بياد اينا بايد برگردند سركار اصليشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
هاشمی بعد از انتخابات کارش خوب بود . ولی این 3 ماه اخیر ............. میترسم بازیمون بدن .....از ما گفتن بود ...........خاتمی 16 سال یه حرف میزنه ..........رای من خاتمی ...ولی اگه نیاد و هاشمی بیاد , هاشمی .....اگه هم هیج کدوم نیان ....تکلیف معلومه
ناشناس
United States of America
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
هاشمی ریوالدو امید تیم مایی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
متاسفانه هیچکدام از این آقایان نفر بعدی برای معرفی ندارند و این فرد گرائی را می رساند که موفق نیست البته ازبقیه بهتر هستند اما ابتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
8 سال مملکت با ایده آقایون اداره شد و وضعیت مردم نیاز به توضیح نداره حالا بگذارند یه نفس تازه دمیده بشه
نیما
Finland
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
هاشمی ،احمدی،خاتمی و.... توروخدا سیاسیون به اصطلاح با بصیرت که هرکسی که مخالفتان باشد بی بصیرت می نامید.پیشنهاد می کنم یک بار به کارنامه خودتان مراجعه کنید .توجه کنید شما در هر پستی نماینده مردم هستید وبدون مردم هیچ نیستید.متاسفانه ظاهرا یادتان رفته شما وکیلید نه اصیل
سازش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
هم هاشمی رای داره هم خاتمی.
اقبال خاتمی در آوردن رای زیاده ...
اقبال هاشمی در تغییر وضع موجود
ما هر دو رو دوست داریم و اگر هر کدوم بیان ازش با جان و دل و آبرو حمایت میکنیم.
هر چند هر کدوم ضعفهائی دارن اما الان زمان مناسبی برای واشکافی این موضوع نیست.
درود بر هاشمی سلام بر خاتمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
خوبه خودشون میگن فقط با بگم بگم و تهدید می تونند رای بیارن بعد به احمدی نژاد بدبخت گیر میدن.... هاشمی مگه چیکار باهاتون کرده آخه ؟؟ مسلمونید شماها واقعا ؟
ناهيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
نه نيستند . چطور مگه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
مهندسي انتخابات ظاهرا قبل إز ثبت نام شروع شده
تا مردم ايران را چون گذشته إز مديريت أفراد مدير محروم نمايند
اين سرنوشت جهات سوم است كه نبايد أفراد تواناًً در راس كار باشندً و ملتها طعم خود باوريً را نچشند
دارا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
با سلام
تنها هاشمی است که می تواند کشور را نجات دهد.کسی که با سن پایین به ریاست جمهوری رسید چه گلی به سر مردم زند که دیگر بی تجربه ها پا به عرصه بگذارند!!
ناشناس
Finland
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
من شنیده بودم مشایی نیا !! !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
من معتقدم
دانش آموز
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
الان که مثل قدیم نیست مثل برنامه 90 یک نظر خواهی پیامکی انجام دهید گزینه ها 1-آیت الله هاشمی 2- کل اصول گرایان و دولتی ها و... اگر آقای هاشمی 20 برابر گزینه 2 رای نیاورد کنار میرود .و دیگر لازم نیست دایه های بهتر از مادر نصیحت کنند فقط بروند و مطالعه و تحقیق کنند ببینند چه بلایی بر سر این مملکت اورده اند در این هشت سال ساده زیستی شان.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
مجموعه نیروهای لازم در مجلس و دولت برای رهبری و اداره اجرایی کشور از فقدان شخصی قوی و مدیر مثل هاشمی یا خاتمی رنج می برد. عدم وجود او در کادر تصمیم گیری برای امور اجرایی کشور در 8 سال گذشته لطمات زیادی به کشور زده است. یادمان است وقتی هاشمی در مجلس یا ریاست جمهوری حضور داشت و ایفای نقش می کرد وضع کشور بهتر از حال بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
من که فکر میکنم خود عنوان این نوشته میتونه عامل اجرایی خوبی باشه واسه اینکه کسایی که تا قبل از سال 88 و حتی بعد از اون حامی هاشمی رفسنجانی بودن دوباره سرسختتر امسال حضور پیدا کنن....من که جزوشون نخواهم بود
ناشناس
Kazakhstan
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
من آخر نفهمیدم این "مردم" کیه که همه بجاش حرف می زنن!!
ناشناس
Brazil
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
من كه نيستم.

راضي هم نيستم كسي از طرف من حرف بزنه البته به جز سيد عزيز خاتمي.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
ما ی بدبخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
این دوستانی که در چند ماه اخیر منتقد اوضاع اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و ... شدن، توی 8 سال گذشته ایران تشریف نداشتن؟
یا بودن و نمی دیدن؟
یا بودن و می دیدن و منافعشون ایجاب می کرد که طور دیگه ای رفتار کنن؟
یه پیشنهاد به این دوستان عزیز:
حداقل در خلوت خودتون، با "خودتون" روراست باشید...
دوست
United Arab Emirates
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
سلام به تمامي دوستان، به نظر بنده انقدر نيازي به جنجال نيست.اگر به روند انتخابات رياست جمهوري سال ٨٨ نگاه كنيم و اتفاقات بعد از آن، خواهيم فهميد كه اصلحترين انتخاب خواهد شد
علی
Belgium
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
ای کفن پوشانی که هشت سال درخواب بودیدودرصورت آمدن هاشمی وتیمش ازخواب بیدارخواهید شدچرالرزه براندامتان افتاده بگذارید مردم خودشان تصمیم بگیرند.مطمئن باشیدمردمی که قصدرای دادن ندارند بااین کارشما مصمم به آمدن پای صندوقها میشوند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
بازم بازی سیاسی برای رای دادن مردم بابا خیلی سیاستمدارین
shahin
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
هاشمي زنده وپاينده باد.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
بیاد دم رای نمی اره
مونا منتظري
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
رفسنجاني مي خواهد در افكار عمومي اينگونه القا كند كه انتخابات و كشور بدون او يعني هيچ.
من مي گويم نظام جمهوري اسلامي به آن درجه از بلوغ و بالندگي رسيده است كه قائم به شخص نيست.
الان حتي در يك تيم فوتبال هم همه چيز متكي بر يك فرد نيست اينجا كه يك مملكت است يعني اينقدر نظام دست خالي و رشد نيافته است كه بخواهد اين همه بازگشت به عقب كند؟درثاني هاشمي خدمت را فقط در رئيس جمهور بودن مي داند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
شما ایران رو که نمیگین؟
مصدق
Finland
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
رئیس ‌جمهور خاکی، پرکار و بانشاط ارزانی جناب ذوالنور وسپاه....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
مردم ايران همواره مدافع مظلوم بودند در حال حاضر هاشمي مظلوم است. بحثي هم نداره پس من هم دوستدار هاشمي شدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
نه آقا بیا ما هم میام کی خسته است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
فقط خاتمی .ولا غیر ،هاشمی یا هرکس دیگر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
چطور این چند نفر را نامشان را جنبش گذاشته ای
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
ما هم جنبش هاشمي بيا راه بياندازيم و تا اخر بايستيم حتماايشان راي مياره . هنوز نيامده اينقدر متحجرين و تماميت خواهان ميترسند و مي خواهند با توسل به هر راهي ايشان را منصرف كنند
sina
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
بهترین گزینه هاشمی رفسنجانی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
زنده باد جنبش هاشمی بیا...
کاوه
United Arab Emirates
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
ما همه مدلشو شنیده بودیم اما اینکه به یکی بگیم " نیا" , این یکی جدید بود . حتما این الگو را از اقای احمدی نژاد اقتباس کرده اند.
کارگزاران نظام و فعالان سیاسی اصولگرا این جنبش را راه انداخته اند؟ شما را بخدا کارگزاران ما را بپایید!!!!!!اگر اینطور باشد برایشان حقیقتا متاسف خواهم بود. شما از کاندید مورد نظر خودتان دعوت کنید بیاید. به شما چه مربوط است که به کسی بگویید نیاید؟!!!!!! اگر این گونه باشد, منهم یک جنبش " کاندیدای اصولگرا, نیا" راه می اندازم . البته این جنبشی که من راه خواهم انداخت, مستدل است. می پرسید چگونه؟ می گویم چشمتان را باز کنید و ببینید در این 8 سال گذشته چه به حال و روز این مملکت در آوردید
یک دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
فقط خاتمی
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
دوستان توجه کنند آقای قالیباف مخالف آقای هاشمی و خاتمی و اصلاح طلبان است
فقط یا هاشمی یا هیچکس
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
ای کاش مسئولین زندگی مرفه داشته باشند ولی خدمت کنند ما که هر چی می کشیم از دست این متظاهران به ساده زیستی می کشیم که کل مملکت را به کمیته امداد تبدیل کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
هر كي بياد راي نميدم چيزي هم ديگه واسه از دست دادن ندارم يه زن 33 ساله هستم كارمند كه حتي نمي تونم آرزوي بچه دار شدن بكنم پس نگران آينده هيچكس نيستم
ناشناس
United States of America
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
فقط سید عزیز!
حميد
Finland
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
براي مديريت اجرايي يك كشور . سن و سال چندان مهم نيست . سن و سال با يك كابينه كارآمد . خردمند. معتدل و باصداقت حل خواهد شد. ما به يك دولت كارآمد با مديريت قوي. سياست خارجه فعال و تنش زدا . صادق و باتجربه نيازمنديم كه در ميان سياسيون فقط در شخصيتهايي چون خاتمي يا هاشمي ديده مي شود.
حميد
Finland
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
شما برويد بابت احمدي نژاد از مردم عذرخواهي كنيد و تا آخر عمر توبه كنيد. خواهش مي كنيم با اين همه مصيبتي كه بر سر مردم آورده ايد ديگر براي مردم تعيين تكليف نكنيد و از نگاه قيم مابانه با آنها سخن نگوييد.
مسعود
Finland
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
هاشمي و خاتمي نيايد تا شما قدرت طلبان و انحصارطلبان از درد مردم بي خبر دوباره يك احمدي نژاد با ورژن جديد به مردم تحميل كنيد و دوباره اختلاسها و مفاسد و تحريمها و بداخلاقيها و ... در كشور راه بيفتد؟! دوباره نااميدي و سرخوردگي و غم و غصه بر ايران مستولي شود؟
مسعود
Finland
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
اگر هاشمي بياد اين آقايان بايد برگردند به كار اصلي شون . بايد برگردند به پادگانها. همان چيزي كه وصيت نامه اكيد حضرت امام ره بود كه نظاميان در رقابتهاي سياسي ورود نكنند تا وظيفه اصلي شان آسيب نبيند و بينشان اختلاف نيفتد.
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
سلام و خسته نباشید اتفاقا اگر اقای هاشمی کاندیدا شود با رای بالایی مواجه خواهد شد و مخالفین ایشان از همین مساله ترسیده اند و موضع انها نیز نشان از همین امر دارد ولی اقای هاشمی بیشتر برای سبک و سنگین کردن اوضاع و اینکه در این شرایط دوستان و دشمنان خود را بهتر بشناسند فعلا سکوت کرده اند و بطور صریح اعلام نظر نمیکند
ع ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
هاشمی خاتمی درآخرت پیش خدا باید جوابگوی این ملت باشید اکه نیائید یا بترسید از رد صلاحیت . امید به تصمیم شماست .یا حق تا 17/2/92یا روزهای بعد
ناشناس
United States of America
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
خوب صحبت های ما رو نگذاشتید
zare
Germany
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
amadan hashemi entekhabat ra ronag midahad
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
آقاي هاشمي شما ديگه بازنشسته شديد بريد حوزه به تدريس ادامه دهيد يا اينكه مشغول نوشتن خاطرات خود باشيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
رای ما خاتمی
حرف حساب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
اگه هاشمی نیاد به نظرتون کدومشون بهتره؟قالیباف ,مشایی ,یا ...هاشمی آدم خوبی نیست اما بهتر از آن فعلا وجود ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
خاتمی بیاد از همشون بهتره