bato-adv
کد خبر: ۴۷۱۸۳۷

جنجال توئیت یک نماینده علیه فائزه هاشمی

جنجال توئیت یک نماینده علیه فائزه هاشمی
حسن شجاعی در این باره گفت: «حرف من این بود که اگر شما درست می‌گویید، پس راه امثال حاج قاسم درست نبوده و اگر امثال حاج قاسم نبودند ما باید منتظر راه‌اندازی بازارهای برده‌فروشی در ایران ازسوی داعش بودیم.»
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۲۲ دی ۱۳۹۹

فرارو- توئیت حسن شجاعی نماینده ابهر علیه فائزه هاشمی جنجالی شده واکنش های زیادی در پی داشته است. این نماینده امروز از سخنانش دفاع کرد. 

او در این توئیت نوشت: "اگر حاج قاسم نبود، فائزه، کنیز داعش بود شاید."

انتقادات شدیدی از ادبیات این نماینده مجلس صورت گرفته است. بسیاری معتقدند این ادبیات توهین‌آمیز و جنسیت‌زده است.

در این بین برخی نیز می گویند که اظهار نظر این نماینده سخنان فائزه را تحت شعاع قرار داده است. شهاب اسفندیاری، رئيس‌ اصول‌گرای دانشگاه صداوسیما از این دسته است او خطاب به باقر قالیباف، رئیس‌مجلس،نوشته که توئیت یک نماینده مجلس درباره فائزه هاشمی، سبب شده کار زشت فائزه هاشمی تطهیر شود. اسفندیاری  به قالیباف پیشنهاد داده است: «دانشگاه صداوسیما آمادگی دارد دوره‌های سواد رسانه برای نمایندگان برگزار کند.»

دختر آیت الله هاشمی رفستجانی اخیرا در گفت و گویی با سایت انصاف نیوز گفته بود" برای ایران دوست داشتم آقای ترامپ انتخاب شود." او در توضیح حرف خود افزود: «به خاطر همین فشارهایی که می‌آورد، بالاخره شاید یک تغییر سیاستی اتفاق بیفتد.»

این اظهار نظر انتقادات زیادی در پی داشت تا جاییکه محسن هاشمی برادر فائزه از او خواست که عذرخواهی کند.

فائزه هاشمی در بخش دیگری از سخنانش درباره سردار سلیمانی گفته بود: "آقای قاسم سلیمانی قبل از رفتن به سوریه با پدرم مشورت کرد و ایشان به وی گفت نرو!"

فائزه هاشمی

دفاع شجاعی از توئیتش 

درهمین حال نماینده ابهر امروز از توئیت خود دفاع کرد.

حسن شجاعی در این باره گفت: «حرف من این بود که اگر شما درست می‌گویید، پس راه امثال حاج قاسم درست نبوده و اگر امثال حاج قاسم نبودند ما باید منتظر راه‌اندازی بازارهای برده‌فروشی در ایران ازسوی داعش بودیم.»

او افزود: "لذا ما به کسی توهین نکردیم. گفتیم اگر حاج قاسم‌ها نبودند زنان و دختران این سرزمین امنیت نداشتند."

او در خصوص اینکه آیا چنین واکنش‌هایی به سخنان فائزه هاشمی مخالفت با آزادی بیان نیست، گفت: "در رابطه با اینکه آزادی بیان وجود دارد، حرفی نیست. اما هرکسی باید مسئولیت صحبت های خود را برعهده بگیرد. ایشان صحبت هایی کرده‌اند و باید مسئولیت آن را برعهده بگیرند. اگر بعد قضایی دارد قوه قضائیه رسیدگی می کند، اما در رابطه با ما هم آزادی بیان وجود دارد و من هم نظر خود را گفتم."

این نماینده مجلس پیشتر نیز اظهارات تند و تیز و بحث برانگیز زیاد داشته است. او چندی پیش درباره اینکه چرا ماسک نمی زند گفته بود: "من بیمه حضرت ابوالفضل(ع) هستم."

bato-adv
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
مگه فرقی داره الانش هم 80 میلیون ایرانی غلام و کنیز امثال تو و همفکرانت شده اند دیگه
سیدضیاء
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
باسلام وادب.
متاسفانه ماعادت داریم هرگونه که درخانواده ادبیات ناهنجاربکار میبریم درمجامع عمومی هم بکار ببریم.
اگر شهیدسلیمانی بزرگوارآلان درحیات بودند،
چه جوابی به این گونه افرادمیدادندکه برای مطرح کردن خودشان ازشهداء بزرگوارمایع میگذارند.
نام
Austria
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
یک سوال برایم همواره مطرح بوده و هست و آن اینکه مگر داعش یک ارتش و یک ملت بود که به ایران فرمان حمله دهد دوم اینکه مگر داعش با ایران مرز مشترک داشت که حمله کند و با ایران پهناور بجنگد . اساسا این ایده که ایرانیان غلام داعش می شدند از کجا می آید . مگر ترکها و عراقیها غلام و کنیز انان شده بودند که در مرحله بعد ما ایرانیان شویم مگر در جنگ با عراق ما غلام عراقیها شده بودیم . لطفا یکی مرا یاری دهد !
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
اگر انقلاب نبود خودش کجا بود و شغلش چی بود؟!
نمایندگی مجلس؟!
آریایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
اگر هاشمی عمر و ثروتش را برای به ثمر رسیدن انقلاب خرج نمیکرد ؛ تو الآن باید سوار بر الاغ میرفتی روضه میخواندی برای 2 هزار !!!!!
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۴۸
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
اگه بابای فائزه اول انقلاب نبود شما الان کجا بودید اقای شجاعی
فریاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
برده وغلام بقیه انقلابیون البته باتفسیرخودش
ناشناس
Germany
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
چرا نمیگی اگه دخالتهای حکومت ایران در منطقه نبود اصولا عربستان داعش و بوجود نمی اورد
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
داعش در زمان اقتدار خود هیچگاه موفق به تصرف حتی یک شهر شیعی نشد انوقت چگونه میخواست ایران را بگیرد و زنانش را به بردگی ببرد؟
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
اینها از کجا ییهو از ایران سردرآوردند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
وقتی که مردان و زنان مبارز کنار گذاشته میشوند این افراد جاپلوس ناشایست نماینده میشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
ازتوغارهای تاریخ
امین میرزائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
اگه انقلاب دسِ امثال شجاعی نیفتاده بود ، خاورمیانه مثِ شلوار فائزه به لحاف چل تیکه تبدیل نمی شد !!!!
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
نماینده !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
بله
لابد با 342 رای ماخوذه
نامnaser
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
واگرجهالت عده ای نبودالان شماداشتی برای اموات روضه میخوندی ودرخواب هم نماینده مجلس نمیشدی
دهشالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
انقلاب به داد خیلی ها رسید
نام
United States of America
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
یعنی یه گروه چند هزار نفره با سلاح سبک نظام جمهوری اسلامی رو ساقط میکرد؟! عجب امنیتی داریم
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
وقاحت حد و مرز نداره ظاهراً
سرباز وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
مگر ایران مرد ندارد که هر بی شرفی به خاک و ناموسش چشم داشته باشد
ما فرزندان این خاکیم که هشت سال روبروی دنیا ایستادیم
نام
Germany
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
جناب شجاعی ، شما و امثال شما و همفکران شما دست کمی از داعش ندارین و بخاطر خفگان حاکم بر کشور صدای مردم خفه شده !!!!!!!!!!!!!
نام
Germany
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
این بار که به کل ملت ایران توهین کردی ، مثلاً خواستی اصلاح کنی ؟
کاظم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
هر کس باید بنوعی خود را مطرح کند واین نماینده هم یکی از انها.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
البته نماینده 15 در صدی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
مودبانه نبود
ولی درست بود
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
شما شاید بیمه ابوالفضل باشی، بقیه مردم که نیستند. اگر ناقل بودی چه؟ مسلمان
به حرف خودت حداقل ایمان داشته باش و بیمه ابوالفضل بمان
نام
United States of America
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
فرارو سانسور نکن چون توهین نمی کنم
ای کاش می شد سیاستهای منطقه ای مرحوم سلیمانی و خیلی از سیاستهای دیگه به موقع مورد نقد قرار می گرفت تا کار به این جا نکشد که برای یک نقد اتفاقا درست و با انصاف خانم هاشمی که مورد اتفاق اکثریت ملت است،این چنین جامعه ی ایران مورد فحش ناموس استخدامی های مجلس قرار گیرد.
ایرانی آباد و آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
خجالت بکش...
امثال شما ها باید الگو باشند برای فرزندان ما....
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
هر جوان ایرانی به موقع اش یک سلیمانی است،و نمی گذارد داعش ناموسش را ببرد،اما آقای نماینده شما حتمی حساب کار خودت را کرده ای
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
البته اگر دفاع از ایران بر دوش آدمهایی نظیر این آقا باشد، بله ممکن است که چنان اتفاقی هم بیافتد. این آقا هم به دل و جرئت خودش نگاه کرده است و گمان کرده که تمام مردان ایرانی مثل خودش بی جربزه هستند و فقط این اندازه تهور دارند که در توییتر به یک زن توهین کنند.
امین میرزائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
ویراستار نازنین کامنتا ! سلام . من نه به نماینده توهین کردم ، نه به فائزه . اما شما انگار چن روزه با من لجی . بابا غلط کردم ، ببخشید. قول میدم دیگه نامه عاشقانه ننویسم!!!! حالا شمام با من راه بیا و این کامنت مسخره رو منتشر کن . از خودم در نمیارم ، این یه فکته . اگه انقلاب به دست امثال جناب شجاعی نمی افتاد ، منطقه خاورمیانه مثل شلوارِ سرکارِ خانم هاشمی به لحاف چل تیکه تبدیل نمیشد . تندرویای هر دو طرف باعث باز شدن پای جیپ "نشنال جیوگرافیک" تو سیاست ملّی ایران شد !!!!

آخه کجای این سانسور داره !!؟؟
نام
Germany
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
یادت باشه ، همین بابای این خانم امثال شما را از فقر و گذران زندگیتان از صدقه و فطریه و زکات مردم به پادشاهی رسانده ،نمک نشناس !!!!!!!!!!!!!!!
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
باعث ترکیه را گرفت اردن را گرفت قبرس را گرفت اروپا رو گرفت
حرفهای احمقانه نزنیم هزینه ی ایران در عراق و سوریه اشتباه بود ایران میتونست در مرزهاش ایستاده و احدی نمی تونست وارد کشور بشود هزینه ی ده ها میلیارد دلاری را صرف تجهیزات نظامی کشور میکرد نه صرف حزب الله و حشد شعب و غیره و انگ نفود در منطقه که برای ایران و ایرانی هیچ سودی جز تحریم و تلف شدن منابع ارزی نداشته ندارد را نمی خورد ما در جاهای هزینه کردبم که نه تنها سودی نداشت بلکه تحریم هم شدیم ...
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
اين فائزه نفرت انگيزه و اين بشر نفرت انگيزتر
اين شعور نداره كه با اين حرفش بدتر باعث محبوبيت يك احمق ميشه
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی........... خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...هرچی بگم کمه
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
آفررین به این نماینده
دقیقا همونطوریی که ترکیه و عربستان و امارات و قطر الان کنیز داعش هستند دیگه ؟؟؟؟؟؟
به این استدلال های احمقانه به همین زندگی ... راضیمون مینن
جلیل
France
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
سخنان این نماینده صحیح نیست ولی سوال اینجاست که فرزندان مرحوم رفسنجانی تا کجا باید حاشیه امن داشته باشند ؟!
اگر سخنان فائزه را بنده زده بودم سه سال حبس روی شاخش بود .
ا یرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
ایشون یه غلطی کرده مگه مملکت ارتش نداره که جلوی داعش بایسته ایشون به ارتش ایران هم توهین کرده
ایرج
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
یعنی می فرماینداین مملکت قایم به فرده واگراون رفت بقیه برده میشن خاک برسرتون بااین استدلالتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
من نمیدانم پس اونایی که ۸ سال مقابل صدام تا دندان مسلح که از شوروی تا آمریکا و فرانسه و انگلیس ازش حمایت میکردن، از فضا اومده بودن؟! مگه غیر از این بود که بیشتر شهدای اون جنگ، از مردم عادی بودن که حتی تا قبل از شیپور جنگ، از نزدیک اسلحه هم ندیده بودن..این توهین به مردان این سرزمین هست که فکر میکنید داعش به ایران میومد، چنین اتفاقی واسه ناموس این ملت می افتاد..
ناممرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
با سلام اقای نماینده حاج قاسم سلیمانی احترامش واجب شما می فرمائید ایشان نبود بقیه مردم ایران مرده بودند ارتش نبود 8سال از کیان این کشور دفاع کرد
نبی
United States of America
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
تامرد!?سخن نگفته باشد.عیب وهنرش نهفته باشد.به قول فردوسی پور:چه میکنه این نظارت استصوابی!.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
باید به این معمعم بی اطلاع اطلاع داد رفتار پرازتنش وتناقض امثالی مثل تو باعث به وجود آمدن جریان داعش شد. ایدئولوژی سرشار از مرگ ونفرت ،طاعون تفکری که میشه رگها وخط ها رو تو امثالی مثل شمادید...باور کن جهان بدون شماها زیباتراست.
حبیب اله
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
براینکه یک امر مقدس را خراب شود شاید بهترین روش دفاع بد از آن باشد. جانبازی سردار سلیمانی برای امنیت ما بسیار ارزشمند است. امید وارم خداوند ایشان را با انبیا هم نشین نماید اما دلیل نمی شود که اگر ایشان نبود ما برده دیگران می شدیم. خود سردار نیز مطمئنا چنین عقیده ای نداشتند. ما یک ملتیم و با هر نظر و عقیده در خدمت کشورمان هستیم هرچند همیشه دلاوری و جانباز برخی برجسته و و در اوج اخلاص و صداقت است. نماینده باید قبل هر چیز آداب سخن فراگرفته باشد
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
به تمام دوستان شدیدا توصیه می کنم برن اصطلاح preference falsification یا تحریف ترجیحی رو سرچ کنند.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
این نماینده خودش تفکر داعشی دارد که این احتمال را برای ابران می دهد . ارزش اقای سلیمانی را کاهش ندهید بگذارید در همین گمنامی باشد !
و این اخوند بزرگوار و هم فکرانش بداند غیرت و ناموس را شما برای مردم ندادید که امثال داعشی بخواهد بگیرد ! وطن من ایران داعش و امثال داعش جایی ندارند پس اخوند بزرگوار نترس و منطق خود را اسلامی و علمی کن ! سعی کن عقلت را اندکی بکار گیری تا با متن خوب و محترمامه به هم وطن ها گفتگو کنی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
از ماست که بر ماست
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
به نظر میرسد فارغ از وقاحت متحجران این صحبت که گفته میشد اگر سلیمانی نبود داعش دختران ایران را به کنیزی میبرد توهین به شرف تمام ایرانیان و بالاخص ارتش ایران است ..اینطور که اینها میگویند ارتش عرضه دفاع از کشور در برابر گروهی محقر و ناچیزی چون داعش را ندارد ...دست بردارید و خفه شوید ..
bato-adv
bato-adv
bato-adv