bato-adv
کد خبر: ۳۹۶۱۴۴
متهم به قتل ادعا کرد:

"زنم خیانت کرد، او را کشتم"

مردی وقتی فهمید همسر ثروتمندش با جوانی ارتباط برقرار کرده و برای او خودرو خریده است، زن را با ضربه چاقو کشت و از عابران خواست تا پلیس را خبر کنند. این متهم در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت و با توجه به رضایت اولیای‌دم درخواست بخشش کرد.
تاریخ انتشار: ۰۲:۱۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸

متهم به قتل ادعا کرد: زنم خیانت کرد، او را کشتم

این مرد میان‌سال یک‌سال قبل بعد از اینکه همسرش را مقابل چشمان عابران کشت روی نیمکتی نشست و از آن‌ها خواست تا پلیس را خبر کنند. دقایقی بعد از این ماجرا، وقتی مأموران به محل رسیدند جسد خون‌آلود زن جوان را پیدا کردند و به پزشکی قانونی بردند و مرد را بازداشت کردند.


به گزارش شرق؛ متهم در همان بازجویی اولیه اتهام قتل همسرش را قبول کرد و گفت: وقتی متوجه شدم او با جوان دیگری ارتباط دارد دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم و خودم او را کشتم.


او درباره اینکه اختلافش با همسرش از کجا شروع شد و چرا او را کشت، گفت: من بزرگ‌ترین اشتباه زندگی‌ام را زمانی کردم که خانه‌ام را به نام همسرم کردم. من خانه‌ای در غرب تهران به وسعت ۴۵۰ متر داشتم که آن را به نام زنم کردم و با مشارکت هم خانه را به یک آپارتمان تبدیل کردیم. هفت واحد از آن به زنم رسید، او ارثیه پدری هم داشت و یک‌دفعه خیلی به ثروت رسید و از محل آپارتمان‌ها ماهانه ۱۲ میلیون تومان اجاره می‌گرفت. از آن به بعد دیگر رابطه‌اش با من و بچه‌ها خراب شد. من به او گفتم زمین این خانه مال من بوده است، باید نیمی از آن را به من بدهی، اما قبول نمی‌کرد، هر بار بهانه‌ای می‌آورد تا خانه‌ها را به من ندهد. گفتم این خانه‌ها حق بچه‌های ماست اگر به نام من هم نمی‌کنی مهم نیست به نام بچه‌ها بکن.


این مرد گفت: مدتی بود که به زنم مشکوک شده بودم کار‌های پرخطری می‌کرد و تلفن‌های مشکوک داشت. متوجه شده بودم با فردی رابطه دارد، اما زیر بار نمی‌رفت و می‌گفت: این رابطه کاملا کاری است. من در آن زمان هم حرفش را قبول نمی‌کردم تا اینکه متوجه شدم علاوه‌بر من بچه‌هایم وخانواده همسرم هم متوجه شده‌اند. آن‌ها هم می‌دانستند که همسرم دارد کار‌های خطایی می‌کند، او می‌خواست خانه‌ها را بفروشد و به پسر جوان بدهد. پسر در تهران زندگی نمی‌کرد، در شهرستان بود. پیشنهاد‌هایی به همسرم می‌داد که خیلی وسوسه‌کننده بود، اما معلوم بود انتهای این کار کلاهبرداری بزرگی است، چون این اواخر متوجه شده بودم همسرم یک خودروی گران‌قیمت برای او خریداری کرده است.


متهم گفت: روز حادثه به زنم گفتم اگر نمی‌خواهی با من زندگی کنی و دل به کسی دیگر بسته‌ای طلاقت می‌دهم، اما خانه را به نامم بزن خانه مال من است؛ من به تو اعتماد کردم و خانه‌ام را به تو دادم، اما می‌خواهی آن را که سهم بچه‌هایم است، به یک پسر غریبه بدهی. همسرم به من نگاه کرد و گفت: درخواست طلاق غیابی داده‌ام و لازم نیست زحمت بکشی و اقدام کنی. خانه و پول هم مال من است و خودم می‌دانم چه باید بکنم و به تو ربطی ندارد. این موضوع من را خیلی ناراحت کرد و مطمئن شدم که او هرچه را داریم، به پسر جوان می‌دهد؛ آن‌قدر کنترل خودم را از دست دادم و عصبانی شدم که دیگر نفهمیدم چکار می‌کنم؛ به او ضربه‌ای زدم و زنم درجا کشته شد و من هم روی یک نیمکت نشستم و از شهروندان خواستم به پلیس زنگ بزنند و من را معرفی کنند.


بعد از گفته‌های این مرد، فرزندان او به دادسرا احضار شدند تا خواسته خود را مطرح کنند. آن‌ها گفتند از پدرشان شکایتی ندارند و ادامه دادند: مادرمان با فردی ارتباط داشت و ما این را می‌دانستیم، اما حاضر نبود او را رها کند. مادرمان می‌خواست دارایی‌اش را به نام آن فرد بزند و بار‌ها هم به خاطر این مسئله با او دعوا کرده بودیم. هرچند مادرمان را دوست داشتیم و پدرمان نباید او را به قتل می‌رساند، اما آنچه پدرمان درباره او گفته است، حقیقت دارد. او با خانه‌ای که پدرمان به نامش زد و با ارثیه پدری‌اش ثروتمند شد و می‌خواست ثروتش را آن‌طور که دوست دارد، خرج کند و ما را در تنگنا قرار می‌داد. اینکه او برای پسر غریبه ماشین خریده بود همه را خیلی ناراحت کرده بود. با توجه به اینکه قاتل پدرمان است، از او گذشت می‌کنیم.


پرونده بعد از پایان جلسات بازجویی با صدور کیفرخواست به شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد، از آنجایی که اولیای‌دم اعلام گذشت کرده بودند پرونده به‌لحاظ جنبه عمومی جرم مورد رسیدگی قرار گرفت. متهم با حضور در شعبه دادگاه کیفری استان تهران یکبار دیگر اتهام قتل را قبول کرد و گفت: همان‌طور‌که قبلا گفته‌ام همسرم به من خیانت کرد و می‌خواست اموالی را که متعلق به فرزندانم بود، به نام یک پسر غریبه بکند؛ بهانه‌اش این بود که دارد با آن پسر کار می‌کند و قرار است ساخت‌و‌ساز کنند و به همین دلیل هم می‌خواهد آپارتمان‌ها را بفروشد و با پولش کار کند، او می‌خواست از من طلاق بگیرد. خانواده خودش و فرزندانم در جریان کار‌هایی که همسرم می‌کرد، بودند. با توجه به اینکه آن‌ها اعلام رضایت کرده‌اند، من از دادگاه درخواست بخشش دارم.
با پایان جلسه رسیدگی، قضات برای تصمیم‌گیری در این زمینه وارد شور شدند.

برچسب ها: متهم به قتل قتل
bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
درد این خیانت نبوده....مال اموالی بوده که یارو داشته برا یکی دیگه خرج می کرده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
شرم باد بر تو فرارو که چنین نظرهای سخیفی رو منتشر می کنی !
shahin
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
چقدر جامعه مريضي داريم. به توحش رسيديم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
عجب جای خطرناکی نفس میکشیم

همه طرفدار قاتل هستند

چقدر جون آدما بی ارزشه

بابا آدم کشته هر چند گناهکار

حتی راضی به مجازات اعدام برای این قاتل هم نباشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
چقدر جنایتکار نظر داده اند. این شیوه خبررسانی از قول قاتل، بدون بررسی صحت و سقمش، سبب افزایش این جنایات می شود. وقتی مجازاتی نباشد جانیان جری می شوند
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۷۰
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مرگ برای این زن سبکترین مجازات بوده.
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نمیشه قضاوت کرد ولی قتل جرم خیلی سنگینی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
آیا اگر شوهر خیانت میکرد زن حق داشت او را بکشد؟
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اول نادان بودی
مرد مگه خانه اش را بنام زن میکند...
بعدا" زنده باشی مردانگی بخرج دادی
که زنیکه را به درک واصل کردی....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نه جانم اولش نادان بود و بعدش هم نادان تر بود . یعنی همیشه کارهایش از روی نادانی و احسسات بوده نه عقل و حساب .او اگر به فکر اینده بچه هایش بود نباید زنش را می کشت چون با اینکار هم فرزندانش را بی مادر کرد و بی پدر یعنی بی سرپرست. الان اینده این مرو در هاله ای از ابهام است اعدام ؟ زندان؟ ....و حتی از همه اینها که جان به در برد فرزندان این مرد چطور بعد از این می خواهند از کاری که کرده بگذرند و به اغوش او بازگردند؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
خانه را نباید به نام کرد اما بعد از تبدیل خانه به چند واحد ، یک واحد را به نامش میزد خوب بود!
خیلی از زن ها بعد از فوت همسرشون با بی مهری بچه ها مواجه میشوند و اواره میشوند!
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
وظیفه ما مردان هست که نیمی از اموال خود را بنام همسر خود کنیم تا وقتی نبودیم بعد عمری چشمشان بدست فرزندان نباشد.

حال اینکه فردی سوءاستفاده میکند دلیل بر این نمیشود که کار درست انجام نگیرد.
همه مردان وظیفه دارند اموال خودرا دستکم برای همسرشان وصیت کنند
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بهترین کار ممکن را کرده است
ناشناس
Germany
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ایول...جای این جور آدمها تو قبره...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
متاسفانه مرحومه خیلی بی جنبه بوده
در کل مال و اموالی که با زحمتت بدست اوردی حتی بنام پدرت نکن تا زنده ای زن که جای خود دارد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اینجور آدمها نباید زنده بمونن
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
احسنت. بهترین کارو کرده. لطفاً این مطلبو انتشار بدین تا همه بدونن چه عقوبتی در انتظار خائنین هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
البته از متن کاملا واضحه که به خاطر خیانت نکشت به خاطر خونه و اموال کشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
زن الان تو اين دنيا نيست. هر كس تنها بره به قاضي راضي برمي گرده.
ناشناس1218
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
چرا ؟ مگر خیانت کم ارزشتره ار خونه و امواله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زنه هم خیانت کرده هم به پسر غریبه ماشین گرانقیمت خریده با پول شوهرش . اگه شما بودی و زنت فقط خیانت میکرد ب شما و خونه و اموال بجاش بود شما هیچکاری نمیکردی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اگر اون زن زنده بود حتما حرف هایی برای گفتن داشت!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
بازم نوعی خیانته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بزرگترین اشتباه زندگی همین است که خونه و اموال را به نام زن بزنی!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
هویت اون پسرجوان همچنان نامعلوم بود دراین داستان؟!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
دمت گرم کار درستی کردی
ناشناس
Finland
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
کار خوبی کردی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
کجان فمینیستا؟ همونا که فیلم هندی میسازن برای تخریب مردا. شما که تنها معیارتون برای سنجش انسان "جنسیته" بفرمایید دفاع کنید از همجنستون. حق داشته اصلا! با مردها باید چنین کرد!
ناشناس
Germany
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
داداش تو اصلا فمینیسم رو نگرفتی چیه. خواهشا یه سر به ویکیپدیا بزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مسائل رو با هم قاطی نکنید! همون طور که گاهی زن ها قربانی مردان بد میشن، عکسش هم صادقه.
2222
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
الان كه خانم فوت شده و مشخص نيست حرفاي آقا چقدرش درسته اينطوري يكطرفه به قاضي رفتن واي بحالتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
ربطی به زن یا مرد بودن نداره
من کاملا معتقدم زن و مرد باید استقلال مالی داشته باشن
قدرت مطلق فساد میاره معمولا چه زن چه مرد
اشتباه کردی باید تاوان آن را هم میدادی
چرا کشتیش؟
چه حقی داشتی؟

من هم مخالفم که کل اموال بنام یک نفر باشد چون نهایتا، در اکثر موارد بی مهری میآورد یا مشکل ساز میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اون گل پسر کجاس؟! اون دستگیر نشده؟؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بخاطر ارثیه و ثروتش کشته شد. اتهام کثیفی هم به او زده اند. زن است دیگر! نه در جامعه نه در قانون، ارزش ندارد
ناشناس
United States of America
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به نکته خوبی اشاره کردین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
من خودم یک زن هستم. با حرف شما هم که می فرمایید برای حق و حقوق زنان در جامعه ارزش قائل نیستند کاملا موافقم. ولی انصافا وقتی یک زنی بخاطر هوا و هوس خودش علاوه بر آبروی خودش تمام اموال خانواده را می خواهد خرج عیاشی اش بکند باید در مقابل او ایستاد. یک جو انصاف هم خیلی چیز خوبی یه؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
برخی زنها همیشه توهم جفا و مورد ظلم قرار گرفتن را دارند. بس کنند دای جان ناپلون ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
دمش گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی، اولین اشتباهت این بوده که محاسبه عقلانی و منطقی در مورد چگونگی مدیریت اموالت نکردی دومین اشتباهت دست زدن به جنایت بود که از نظر من از جنبه عمومی جرم حداقل باید 40 سال محبوس بشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به هیچ وجه نمیتونی این جنایت رو توجیه کنی گرفتن جان یک انسان قابل دفاع نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
گرفتن جان انسان قابل توجیه نیست ولی آیا اون زن انسان بود که اموال خانواده رو بنام دوست پسرش می زد؟؟ واقعا روابط یک زن شوهردار، با دوست پسرش برای اعضای خانواده قابل تحمله؟؟ خدا این نوع به اصطلاح انسا ن ها رو سر هیچ مردی نیاره.
محمد
United Arab Emirates
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
آفرین
دیگه داشتم از خوندن کامنت ها دلسرد می شدم!
چرا خیلی ها کشتن این خانم را به چشم جرم نمی بینند؟!
خیانت کرد؟ خوب طلاقش بده!
تو حق کشتن کسی را نداری!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
انشالله خودش هم روزی به درک واصل خواهد شد.
مکانیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اگه اینجوری باشه زنه حقش بود که بمیره
زنه که میخاست با ثروتش کار و کاسبی راه بندازه و بساز و بفروش کنه واسه پسر جوان که ماشین گران قیمت نمیخره . عاشق پسره شده بوده یا آتو دست پسره داشته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
این پسرجوان ادعایی شاید در استخدام زن برای شروع کار بوده. ظاهرا همه قاتلان رد کشتن مقتولان حق دارند بخصوص وقتی زن مقتول باشد هرزه و .. است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نصیحتی بود برا آدمهایی که اعتماد نابجا میکنن و بعد دست به قتل میزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
وقتي زنان ما به پول و ثروت ميرسن هرزگيشون علنن نمود پيدا ميكنه..
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
چقدر تو روشنفکری پروفسول. لابد از اطرافیانت اینطوری دیدی که به بقیه تعمیم دادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
متاسفانه ..... بله
محمد
United Arab Emirates
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
خیلی ساده کارهای یک زن را به همه تعمیم می دهیم!
خیلی ساده قتل یک انسان را توجیه می کنیم!
حتی اگر خیانت هم ثابت شود، کسی حق کشتن کسی را ندارد! چه زن به مرد خیانت کند و چه مرد به زن خیانت کند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
توجه شما رو به توضیحات قضات وکارشناسان مسائل جنایی و خانوادگی روز و مشاورین مجرب در بالا و پایین کامنتم جلب مینمایم !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
خشم زیاد مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نیازی به این نیست که قاضی یا کارشناس حقوقی باشی. بعضی از مسائل آنقدر روشن است که هر عقل سلیمی حتی یک کودک هم می تواند درستی یا نادرستی آن را تشخیص دهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
خوب کاری کردی ! خیانت خانم ها علی الخصوص کارمنداشون خیلی زیاد شده
2222
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
خيلي حرف زشتي زدي من الان سي ساله كارمندم و كمتر خانم خيانتكاري ديدم حرفت بد بود
بهنام احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
خوب کاری کرد دستش درد نکنه حالا بخاطر مال ومنال کسی که خیانت کنه عاقبتش اینه دمش گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مدعی است خانه بنامش زده ولی بحث ارثیه کلان می کند زنش با ارثیه اش می خواسته خودش کار کند ولی پدر و فرزندان دست به یکی می کنند او را بکشند و اموالش را بالا بکشند
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مقتول که توان سخن گفتن و دفاع از خودش رو نداره، بنابراین حرفهای یکطرفه ایشون در افکار عمومی پذیرفته میشه
حسن
United Arab Emirates
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
احسنت ولی باید اون جوان نجس رو هم میکشتی.
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
احسنت به این مرد فقط همین اندازه که زن متعهل خیانت کرده حقش بوده ودراین موارد شک نکنیدمقصراصلی زن هست اگرزنی خودش نخواهدوچراغ سبزندهدحتی بدترین مرد هم جرأت نمیکندبهش نگاه بکند
مهیا
United States of America
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به خاطر خیانت نبود که، بخاطر پول کشته، مردا بخاطر پول مادر و پدرشونم میکشن، زن که جای خود داره. پولشو به زور میخواستن ازش بگیرن نداده، کشتنش، اینجام همه میگن زن نباید پول داشته باشه! تفکرات وحشتناک مردم رو ببینید. یه پسر خیالی ساختن تهمت خیانتم زدن که قتل مجاز شه! تو چه کثافتی زندگی میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عنان مال خویش به دست کس مسپار/
که مال خود طلبیدن کم از گدایی نیست
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
یه سوال دارم اگه قضیه برعکس بود که غالباً هم در کشور ما همینطوره آیا بازم نظر شما همین بود که باید شوهر خیانتکار به دست زنش کشته بشه؟یکمی به عقل و وجدانتون رجوع کنید لطفاً.
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
دعا کنیم اگر قرار است ثروتی به ما برسد اول ظرفیت داشتن آن به ما داده شود.
رسول
United Arab Emirates
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
قابل توجه خانما که میگن ما مظلوم واقع شدیم
محسن
United Arab Emirates
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
این وقتا هر چی می شنویم نباید زود قضاوت کنیم قضاوت کردن آسان نیست. معلوم نیست اصل داستان چه بوده به هر حال اگر مرد واقعا متوجه خیانت زنش بشه نهایتا اونو طلاق بده نه که بیاد قاتل بشه که در سرای دیگر نتونه پاسخگوی کار زشتش بشه. ما باید یاد بگیریم در این مواقع بهترین کار جداییه اگر چه واقعا سخته ولی بهتر از جنایت های اینطوریه که بعدش عذاب وجدان آدم رو نابود می کنه. به خودمون مسلط باشیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
چقدر قاضی اینجا داریم که صرفا بر مبنای چهار خط خبر حکم صادر می کنند و دستخوش می گویند به یک قاتل ! اصلا هم نمی پرسند مردی تا این حد عاشق مال و منال که به زنش می گوید " با پسر غریبه می روی برو فقط خانه را به نامم بزن " چرا اصلا در ابتدا خانه اش را به نام زن کرده است ؟ و از کجا می دانند زن از خریدن ماشین برای آن پسر چه نیتی داشته و به کجا می خواسته برسد ؟ اگر رابطه این دو واقعا یک رابطه کاری بوده باشد چه ؟ ارثیه پدری زن که صرف ساختن آپارتمانها شده چی ؟ علامه های دهر چه خوب که شما قاضی این پرونده نیستید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
ای داد و بیداد ،این حجم از تشویق به خشونت وحشتناکه ، مادر من تمام اموال پدرم از اول زندگی به نامش بوده ،همیشه هم عاشقانه با پدرم مونده و باعث پیشرفتش شده چطور به این راحتی ادمها رو قضاوت میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
از اين ماجرا فقط و فقط بوي پول و طمع به مشام ميرسه يا شوهره به خاطر مسائل مالي زنش رو كشته و خيانتي در كار نبوده يا خانم بي جنبه بوده و خام يه جوون طماع و زبون باز شده بوده كه ته اين يكي هم ممكن بود جوونه به خاطر پول بيشتر زنه رو بكشه و در اخر افسوس كه خدايا پول رو به كيا ميدي!
دکترای جامعه شناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
اقایونی که پای این متن کامنت گذاشتند هیچ کدوم به زنشون خیانت نکردند؟ در خوش بینانه ترین حالت 80 درصدشون خیانت کردند. آیا همین مجازات را برای خودشون هم درست می دونند. خیانت خیانت هست و زن و مرد نداره. این چهره ای که از این زن ساخته شده آینه ای هست برای همه آقایونی که خیانت می کنند و پولی رو که برای خانواده خودشون باید خرج کنند صرف یک زن دیگه و عیاشی های خودشون می کنند و صد البته عبرتی هست برای خانم هایی هم که شان انسانی خودشون رو زیر سوال می برند و خیانت می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
از کامنتها تنها می توان نتیجه گرفت ایران جای زندگی کردن نیست ، باید رفت از این خراب شده ای که مردمانش اینقدر سطحی ، کم عقل و زن ستیزند !
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv