bato-adv

حاميان علم‌الهدی به خيابان آمدند

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
برگزاری یا عدم برگزاری، مسئله این است. ماجرای کنسرت‌ها ابعاد جدی‌تری به خود گرفته است. دولت اعلام کرده است به‌هیچ‌عنوان عقب‌نشینی نمی‌کند، از آن سو مخالفان هم ایستادگی می‌کنند. بلافاصله دو روز بعد از انتقاد ریاست‌جمهوری به لغو کنسرت‌ها و هشدار به وزیر ارشاد خود برای رعایت قانون، جمعی از مردم یزد و مشهد در اقدامی واکنشی، تجمع برگزار و بیانیه اعتراضی صادر کردند.

حسن روحانی چند روز پیش با اشاره به حاشیه‌های ایجادشده درباره برگزاری کنسرت‌ها در کشور گفته بود: «یک جا می‌خواهد کنسرتی برگزار شود، مجلس قانون‌گذاری شکل می‌گیرد درحالی‌که ما مجلس شورای اسلامی داریم و هرکسی که صبح بیدار می‌شود و یک تریبون پیدا می‌کند، نمی‌تواند قانون‌گذاری کند و وزیر نیز نباید تبعیت کند چراکه وزیر باید تابع قانون باشد».

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم دیروز گفت: «عامل اصلی لغو کنسرت‌ها در مشهد مقدس، امام‌جمعه این شهر است که اجازه نمی‌دهد حتی کنسرت‌های سنتی و محلی نیز برگزار شود».

منحرفان مجلس با این حرم می‌جنگند!
شورای هماهنگی نیرو‌های حزب‌الله، روز چهارشنبه اعلام کرده بود بعد از نماز جمعه؛ تجمع بزرگ مدافعین حرم رضوی در صیانت از هویت معنوی مشهدالرضا و دفاع از علمدار انقلابی شهر، حجت‌الاسلام علم‌الهدی، در مشهد برگزار می‌شود.

آن طور که از اخبار بر می‌آید، شعارهای این راهپیمایی را «حمید استاد»، مسئول حزب‌الله مشهد، خوانده و بیانیه آن را «حسین الله کرم» قرائت کرده است. در این بیانیه آمده است: «درعین ناباوری در ایام ولادت تا زیارت مخصوص امام رضا شنیدیم که نایب‌رئیس دوم مجلس شورای اسلامی، منکر وجود حریم برای امام رضا شده است. ازاین‌رو ما راهپیمایان ضمن انزجار از این مواضع، خواستار اخراج علی مطهری از مجلس شورای اسلامی می‌باشیم».

در ادامه این بیانیه آمده است: «اتحاد شکست‌خورده فتنه‌گران و حامیان دولت فکر می‌کنند مشهد تبدیل به مرکزیت نیروهای انقلابی و پایتخت اصولگرایان شده است لذا باید مدیریت سیاسی آن یعنی حجت‌الاسلام علم‌الهدی را در دعوای کنسرت‌ها در مقابل هنرمندان قرار دهند تا نتوانند در انتخابات آینده پیروز شوند». صادر‌کنندگان این بیانیه در پاسخ به سخن حسن روحانی که گفته بود کشور یک مجلس قانون‌گذاری دارد، نوشته‌اند: «آیت‌الله علم‌الهدی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی استان، نماینده ولی‌فقیه و عضو مجلس خبرگان رهبری در راستای حفظ قداست شهر مقدس مشهد و حفظ هویت فرهنگی معنوی حریم امام رضا خواستار عدم اجرای کنسرت موسیقی شده است که هرگز به معنای قانون‌گریزی محسوب نمی‌شود». این بیانیه همچنین سخن اخیر وزیر ارشاد مبنی بر عقب‌نشینی‌نکردن دولت از ماجرای برگزاری کنسرت‌ها را ناشی از عتاب رئیس‌جمهوری و ترس از استیضاح علی مطهری تعبیر کرده است.

شرکت‌کنندگان در این تجمع اعتراضی شعار می‌داده‌اند: «غارت‌گر بیت‌المال مرگت باد ننگت باد. وزیر ارشاد ما خجالت خجالت. مدافعان حرم با داعشی می‌جنگند، منحرفان مجلس با این حرم می‌جنگند. پای شیطان از مشهد باید شود بریده، کنسرت لهوولعب، باید شود برچیده. حریم قدس مشهد جای لهوولعب نیست، در سایه این گنبد جای لهوولعب نیست».

امام‌جمعه مشهد دیروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه دولت مراقب باشد آرم «ولنگار فرهنگی» بر پیشانی‌اش نخورد، گفت: «اینکه هر وقتی در هر عرصه‌ای یک عده افرادی که خودشان متولی فرهنگ هستند، مدافع لاابالی‌گری باشند، با خون شهدا تناقض دارد. عدم موفقیت‌های دیگر مربوط به خود عزیزان است به‌ویژه در حوزه فرهنگی. در آفند و پدافند فرهنگی یک ولنگاری وجود دارد و تساهل و تسامحی دیده می‌شود که دارای علت است و علت آن توجه سیاسی برخی مسئولان و متولیان فرهنگی به قشر «اقلیت لائیک» در این کشور است. برای خوشایند یک قشر لائیک می‌خواهند در اجرای ارزش‌های دینی دچار ولنگاری شوند؛ تاجائی‌که برای خوشایند اینها حتی توهین به روحانیت وابسته به مقام ولایت را صورت می‌دهند و این درست نیست و این ولنگاری قابل اغماض نیست. مردم دین‌شان را دوست دارند و اگر دین‌شان را نمی‌خواستند با سینه خشک به استقبال گلوله نمی‌رفتند. اینکه هر وقتی در هر عرصه‌ای یک عده افرادی که خودشان متولی فرهنگ هستند، آن طرف میز بایستند و مدافع لاابالی‌گری باشند، با خون شهدا تناقض دارد».

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی بیان کرد: «چطور وقتی بنا است با یک بی‌عفتی مقابله شود، یک عده متولیان فرهنگی به دفاع از آنها برمی‌خیزند؟ مقام معظم رهبری فرمودند یک ارزیابی منصفانه نسبت به موفقیت‌های دولت داشته باشند و یک ارزیابی نیز عزیزان ما نسبت به خود داشته باشند. عزیزان ما به ولنگاری فرهنگی پاسخ دهند تا مارک و آرم ولنگاری فرهنگی بر پیشانی این دولت نماند».
یزد به راه مشهد می‌رود
 خواست عده‌ای در برگزارنشدن کنسرت در شهرشان تبدیل به دومینویی شده که به برخی شهرهای دیگر هم سرایت کرده است. تاجایی‌که پنجشنبه، عده‌ای با تجمع مقابل سالن برگزاری کنسرت شهرام ناظری در شهر تفت استان یزد، به دنبال این بودند مانع حضور تماشاگران شوند. طبق برنامه قرار بود کنسرت ساعت هشت با مجوزهای لازم برگزار شود؛ اما عده‌ای با تجمع مقابل سالن کنسرت، با اقامه نماز قصد داشتند مانع برگزاری این کنسرت شوند. اگرچه درنهایت با تدابیری، کنسرت برگزار شد. اوایل خرداد امسال هم کنسرت مازیار فلاحی در یزد لغو شد. برخی رسانه‌ها تجمع تعدادی موتورسوار با حالتی تهدیدآمیز در فرودگاه را دلیل بازگشت مازیار فلاحی به تهران و لغو این کنسرت دانسته‌ بودند. کنسرت موسیقی ایرانی با صدای وحید تاج هم چندی قبل در یزد با اقدام نیروهای خودسر مواجه شد و درحالی‌که نوازندگان روی صحنه می‌نواختند، این خواننده اجازه رفتن روی صحنه را پیدا نکرد.
در ادامه دومینوی اعتراضی ائمه جمعه نسبت به برگزاری کنسرت، دیروز آیت‌الله ایمانی، امام‌جمعه شیراز هم گفت: «من از سر دلسوزی و نگرانی تقاضا می‌کنم برخی بحث‌های بیهوده در جامعه جمع شود. سؤال می‌کنم از ٨٠‌ میلیون نفر جمعیت چند نفر طرفدار پروپا قرص کنسرت هستند که برای آنان بحث باز کنیم و مورد دیگر اینکه کنسرت‌های تعطیل‌شده چند درصد کنسرت‌های در جریان است. آیا این به نان و آب و اشتغال ما بستگی دارد که گفتمان اصلی کشور شود». او هفته قبل هم گفته بود: «از آقای وزیر ارشاد سؤال می‌کنم اگر برگزاری کنسرت حلال است و جایز و بی‌ضرر، چرا خدمت امام رضا(ع) برگزار نمی‌شود؟ اگر حرام است و ضرر دارد، پس برای همه مسلمانان مضر است و حرام. حرام را توسعه ندهید و گناه را تشویق نکنید».
امام‌جمعه پنج شهر دیگر هم در روزهای گذشته به‌نوعی خواستار برگزارنکردن یا محدودیت در برگزاری کنسرت‌های موسیقی در شهرهای خود شدند. حجت‌الاسلام «محمود حسینی»، امام‌جمعه سیرجان با انتقاد از اجرای کنسرت‌های مستمر در سیرجان گفته بود: «عده زیادی از مردم با مراجعه به ما خواستار توقف کنسرت‌ها هستند و شما قضاوت کنید حالا که دهه کرامت و میلاد امام رضاست، آیا شهر باید تبلیغات کنسرتی داشته باشد یا تبلیغات امام‌رضایی؟» حجت‌الاسلام حسن رمضان‌پور، خطیب جمعه خواف هم گفت: «نیاز امروز جامعه اسلامی ما برگزاری کنسرت نیست که برخی برای جلوگیری از برگزاری آن در مشهد مقدس جوسازی می‌کنند».
حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، امام‌جمعه ارومیه هم با بیان اینکه محافل مختلطی که برگزار می‌شود و امنیت چنین محافلی توسط مسئولان ایجاد می‌شود، کار شایسته‌ای نیست، گفته بود: «تنها توجه به مسئله امنیت درست نیست و باید از محتوای برنامه‌ها به‌خوبی خبر داشت و در راستای ایجاد فضای معنوی در مراسم‌ها گام برداشت». حجت‌الاسلام «رضاسالاری»، امام‌جمعه عنبرآباد هم خطاب به مسئولان گفته بود: «چرا امروز دغدغه برخی از مسئولان نظام اسلامی برگزاری کنسرت شده و آیا برگزارکردن کنسرت یا روی‌آوردن جوانان ما به اعتیاد مشکل اصلی ماست». امام‌جمعه رامسر هم در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به برگزاری جشن هفته فرهنگی رامسر و کنسرت‌ها گفته است: «نباید در برگزاری جشن‌ها و کنسرت‌ها افراط صورت گیرد».

دولت و ارشاد به هیچ عنوان عقب‌نشینی نمی‌کنند
با وجود این حواشی، «علی جنتی»، وزیر ارشاد پنجشنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: «دیدگاه ما شفاف و روشن است؛ چراکه معتقدیم وظیفه اصلی وزارت ارشاد صدور مجوز برای کل اجراهای صحنه‌ای مانند موسیقی، تئاتر و نمایش است و هیچ‌کس جای دیگری نمی‌تواند برای این مجوزها محدودیت ایجاد کند. عامل اصلی لغو کنسرت‌ها در مشهد مقدس امام‌جمعه این شهر است که اجازه نمی‌دهد حتی کنسرت‌های سنتی و محلی نیز برگزار شود. استدلال آنها این است که در داخل سالن‌های برگزاری کنسرت برخی حرکات و اقداماتی از سوی تماشاگران مانند رقص در سالن‌ها انجام می‌شود که اعلام شده است مسئول تأمین امنیت بیرون از سالن برعهده نیروی انتظامی است و داخل سالن برعهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که ما وظیفه خودمان را قطعا درست و دقیق انجام می‌دهیم. ما کنسرت‌های موسیقی سنتی بسیار خوبی را در کشور در حال اجرا داریم و البته موسیقی‌های پاپ خیلی خوبی در کشور وجود دارد که سعی داریم از این موسیقی‌ها و خوانندگان حمایت کنیم». وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: «هدف این هنرمندان این است که با آثار برجسته و منتخب خود نشاط و شور و حال خاصی را در جامعه به وجود آورند که امیدواریم با همکاری دستگاه قضائی کلیه برنامه‌های موسیقی و کنسرت‌ها به شکل مطلوب اجرا شود».

مشهد، ١١ سال بدون کنسرت
«جنتی» با اشاره به اینکه ١١ سال است که در مشهد کنسرت موسیقی اجرا نمی‌شود و ما خواستیم این کنسرت‌ها را برگزار کنیم، افزود: «اما امام‌جمعه مشهد مانع اصلی در این زمینه است. امام‌جمعه مشهد معتقد است همه این شهر مکان متبرکه امام رضا(ع) است؛ در حالی که ما معتقدیم شرایط غیر از این وضعیت بوده و باید اجازه برگزاری کنسرت‌ها داده شود که در این زمینه با دستگاه قضائی مکاتباتی را انجام دادیم تا اجازه بدهند حداقل در سایر شهرهای خراسان‌ رضوی کنسرت‌ها برگزار شود. جالب است بعد از ١١ سال لغو کنسرت‌ها در مشهد حتی امام‌جمعه این شهر اجازه نمی‌دهد در سایر شهرهای خراسان ‌رضوی همچون سبزوار، نیشابور و چناران کنسرت‌ها برگزار شود؛ درحالی‌که ما بهترین خوانندگان همچون قربانی، سالار عقیلی، شهرام ناظری و کلهر را که در اجرای برنامه‌های موسیقی سنتی پیشتاز هستند و علاقه‌مند به اجرای کنسرت، در این شهرها داریم. به‌هیچ‌وجه قصد عقب‌نشینی از مواضع خود را نداریم و با رئیس قوه ‌قضائیه مکاتباتی را انجام دادیم تا موانع هرچه سریع‌تر از پیش‌‌رو برداشته شود».

دفاع سایت توکلی از دولت
سایت الف متعلق به «احمد توکلی» هم دیروز یادداشتی در اعتراض به لغو کنسرت‌ها منتشر کرد. در این یادداشت آمده است: «مگر حرف علم‌الهدی حکم حکومتی است؟ مشکل از آنجایی شروع می‌شود که طرح موضوع لغو مجوز برای کنسرت‌ها، به مثابه یک حکم حکومتی از طرف امام‌جمعه مشهد مطرح می‌شود؛ حال آنکه ساختار حکومتی ایران به‌گونه‌ای نیست که بتوانیم بگوییم خراسان‌ رضوی دارای خودمختاری است و قوانین خاصی بر آنجا حکومت می‌کند». در ادامه این مطلب آمده بود: «سؤالی که از آیت‌الله علم‌الهدی پیش می‌آید این است آیا پسندیده نبود موضوع عدم ‌برگزاری کنسرت در مشهد، به‌صورت قانونی در شورای فرهنگ عمومی استان یا دیگر مراکز تصمیم‌گیری و قانون‌گذاری شهر و استان تصویب می‌شد؛ حال آنکه برخی از مراکز حکومتی شهر و استان از موضع‌گیری‌های‌تان حمایت کردند، شما می‌توانستید مواضع خود را به‌صورت قانونی به رأی بگذارید تا اینکه تریبون نماز جمعه را محل قانون‌گذاری برای خود قرار دهید». پیش از این هم علی مطهری در انتقاد به خواسته‌های علم‌الهدی که خواسته بود مشهد مانند واتیکان مجزا از سایر نقاط کشور در حوزه فرهنگی و خودمختار اداره شود گفته بود مگر حکومت ایران فدرالی است که مشهد از دیگر نقاط مستثنا شود؟
برچسب ها: علم الهدی تجمع
bato-adv
ناشناس
United States of America
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
نباید جوانان انقلابی و حزب‌اللهی را متهم به تندروی کرد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
حريم يك مفهوم سلبي است كه نشان دهنده ضعف و نياز شخصي است كه حريم دور آن قرار مي گيرد تا آسيب نبيند. معصومين ما داراي ارزش ذاتي هستند همانطور كه روز عاشورا پيكر مطهر امام حسين با وجود تمام بي احتراميها ارزشمند باقي ماند. كسانيكه ادعاي حريم اهل بيت دارند نه تنها دارند از اسم اين بزرگوران منافع كسب مي كنند
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
میدونم تکراریه ولی ...
آیا طرفداران کنسرت هم اجازه دارند بیان تو خیابون ؟
نه اصلا طرفدارای کنسرت به درک ،طرفدارای حرفهای آقای روحانی و مطهری که میگن مملکت قانون داره میتونن بیان ؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
ای بابا هنوز دنیا از حرکت به ظاهر خود جوش به کنسولگری عربستان متعجبه ، این دفعه نسبت به مردم مشهد جوش آوردید؟؟
ناشناس
Finland
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
به بهانه دفاع از ائمه ! همه کار های ضد دینی را انجام می دهند !یکی به داد من بی مخ برسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسه!
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۳۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
شما که هواداران خود را اوردید ایا اجازه میدهید مخالفان نظر شما در مشهد و یزد میلیونی به خیابان بیایند و اعتراض بکنند ان وقت مشخص میگردد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
1٪ در مقابل ملت ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
چشم اجازه مي دهيم.
ناشناس
Uzbekistan
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
این مدافعان حرم رضوی مجوز داشتند ؟؟
مدافعان حرم در سوریه در برابرداعش می جنگند ؟ این آقایان در برابر کی ؟؟
ظاهرا غیرت دینی آقایان در جاهای دیگر ختثی است ؟ دزدی ، ارتشاء به ویژه در دولت مهر پروز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
در بعضی خبرها ،تعداد تجمع کنندگان و طرفداران اقای علم الهدی 150 نفر گفته اند.
امیری
Finland
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
اله کرم در بیانیه مذکور اعتراف کرده که میخواهند علم الهدا را در مقابل هنرمندان قرار دهند که در انتخابات بعدی طیف ایشان شکست بخورد.. این یعنی قاطبه مردم مشهد با این جار و جنجال ها کاری ندارند و طرف موسیقی و هنرمندان هستند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
این 150 نفر ناراضی از کنسرت حتی از تعداد نفرات شرکت کننده در کنسرت هم کمتر هستند اما باید قبول کرد که آنها از این تجمع منتفع می شوند ولی کسانی که علاقمند به برگزاری کنسرت در شهرشان هستند حوصله دردسر را ندارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
ما در کاشان هم به جمع مردم ایران پیوستیم .
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
نمیشه

چون بچه دوس داره همش پفک بخوره یا آب بازی کنه

یعنی بزرگترا عقلشونو دست بچه نمیدن

جامعه هم یه جورایی اینطوریه

افتاد؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
یه وقت از دیوار وزارت ارشاد بالا نرن!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
وای با مزه بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
و دیوارنوردی از خصایص بارز آنان به شمار میرفت...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
وزارت ارشاد نه اداره ارشاد مشهد اولا ثانیا دیوار نداره و ساختمان چند طبقه یه. ثالثا اینها که بدون مجوز از استانداری راه پیمایی می کنند راحت بولدوزر می اندازند نگران نباش. همه چیز سرجای خودشه.
دریا کنار
Netherlands (Kingdom of the)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
امام رضا بهانه هست این گروهک تندرو دنبال اهداف خطرناکی میباشد ویکی از انها نا امن کردن ایران برای جلوگیری از سرمایه گذاری خارجی هست
يك هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
هزارتا مثبت.بخدا همين طور است كه مي گويي
abed
United Arab Emirates
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
این کار رو انجام دادن قربونت ،نیازی به این کارا نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
نه ترس از موسیقی است. اینها با موسیقی مخالفند. جریانهای حامی مالی شان و ... با موسیقی مخالفند. کعبه و میخانه بهانه.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
بعد چرا میگن هر قوم و قومیتی برای خودش میخوهد حکومت خودمختاری تاسیس کنه .این نمونه بارز اون .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
ما که راضی ایم دور مشهد یک دیوار 100 متری کشیده بشه. مثل واتیکان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
فراموش نکنید این جماعت نعره هایشان بلند است در حالی که تعدادشان کم است و مجلس اگر می خواهد برای یکبار دهان علم الهدی را ببندد به فعالیتهای اقتصادی ایشان و اطرافیانش ورود کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
اره به خدا. فقط کافی یه برنامه تحقیق و تفحص از اموال آقای علم الهدا طرح کنه قول میدم دیگه از این حرفا نزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
عزیز من علم الهدی امام زاده زنده دنیاست نذر زیاد می کنند وضع اقتصادیش خوبه
ناشناس
United States of America
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
حالا کا طرفدارانش را به خیابان اوردند این راه را باز میکند برای اکثر مردم که به خیابان های مشهد بیایند و اعتراض به حرف های ایشان
ناشناس
Germany
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
حناب اقای علم الهدی از هوادارانتون بخاهید قانونمند عمل کنند با همون تشر همیشگیتون ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
دستشون را که نمی تونند بکشند
درد می گیره
تشر هم باعث خراب شدن حنجره میشه
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
دوست عزیز"بخواهید"اینطوری نوشته میشه نه اون شکلی که شما نوشتی.
ناشناس
Germany
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
باریکلا به تو .... چقدرم که مودبی
ناشناس
United States of America
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
خودجوش لابد .
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
ایران داره میشه مثل افغانستان و پاکستان
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
این هم نتیجه ی کوتاه آمدن های روحانی در مقابل تندروها.آقای روحانی اگه نمیتونی جلوی اینها بایستی بهتره دور بعد کاندیدا نشی و مردمو نا امید نکنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
ای بابا مگه روحانی واسه رفع مشکلات جامعه ما ازجمله بیکاری،فقر،فساد و.. چه گلی به سر ما زده که اینجا بخواد کاری کنه..خوش خیالی هاااااااا
معلم بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
زودتر اقسط وام مسکن را طولانی تر و نرخ سود را کمتر کنید اقساط وام مسکن بسیار سنگین است ،من معلم که با 15 سال سابقه ، مدرک ارشد دولتی ، 1 میلیون تومان دریافت می کنم چگونه قسط 2 میلیونی بدهم.پول صبحانه خودم را نمی تونم بدهم ، هر روز تا بعدظهر گرسنه در کلاس درس می دهم دچار زخم معده شدم ، آخه با حقوق 1 میلیونی که 300 هزار تومان برای ایاب و ذهاب می رود با 700 هزار تومان چگونه زندگی کنم چرا قسط ها این قدر سنگ
ین است اگر قسط 50 ساله شود با نرخ 1 دزرصد هم بنده نمی توانم قسط دهم. ای خدا چر یک معلم اینقدر باید فقیر باشید ولی کارمند دیگر حداقل 4 یا 5 میلیون دریافت کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
معلم جان مطمئنی کوچه رو درست اومدی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
ماهی 300000 ایاب ذهاب؟؟ روزی 11600 تومان چطوری میری سرکار؟باآژانس؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
شما معلم نیستی به این دلایل
1- معلم عزت و شرف داره و خودش را معلم بدبخت نام نمی بره
2- خقوق هیچ معلمی یک میلیون نیست بنده خودم معلم هستم بدون هیچ اضافه کاری
3- معلم با 15 سال سابقه و مدرک ارشد حداقل 2300000 دریافتی داره و این را همه می دونند
4- این قسط دو میلیونی حتما چند سال قبل هم وام گرفتی که حقوقت 300 تومن بوده معلم از این کارهای حساب نشده نمی کنه
5- مگه چند وام گرفتی که 2 میلیون قسطش هست؟
وام مسکن اگه 50 هم گرفته باشی یعنی تو دو سال باید پس بدهی؟
لطف کنید از نام مقدس معلم سوء استفاده نکنید ما آبرو داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
کامنت گزار محترم 12:05 من با همه صحبتهای شما موافق هستم به جز حقوق دریافتی. شما کجا خدمت می کنید که با 15 سال سابقه 2300000 دریافتی دارید. من با 23 سال سابقه و بدون هیچگونه قسطی دریافتی ام 1800000 می باشد.
الی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
دوستان اصل میدونید بحث سره چیه؟؟؟با حقوق معلم ها چیکار داریم آخه!!!!شما هم وسط دعوا نرخ تعیین میکنید؟؟؟
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
اگر اجرای موسیقی مجاز حرمت شکنی است چرا در دولت قبل نگران حرمت امام رضا (ع) نبودین؟ اگر ساز موسیقی حرام است چرا ناقاره خونه با آلت موسیقی (ناقاره) در خود حرم می نوازد؟ آمدیم و یکی با ناقاره حالی به حالی شد یا حتی به رقص آمد اونوقت تکلیف چیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
خدای من اینا چی میگن
من واقعا متوجه نمیشم یه عده ای از مردم خواستار برگزاری کنسرت هستند چرا اون دسته دیگه فقط می خوان حرف حرف اونا باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
دقیقا هرکی کنسرت نمی خواد خوب نره
مشهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
بنده و عده ای زیادی از جوانان با شنیدن صدای آقای علم الهدی از خود بیخود می شویم پس جهت احتراز از حرمت شکنی لطفاً صحبت نفرمایند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
چرا هی میگین خودسر؟؟؟ از اینا سازمان یافته تر توی این مملکت نیست..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
من نمیدونم اینا کلا با هنر چرا مخالفن! شما مخالفی بفیه که مخالف نیستن! شما چیکار به زندگی مردم دارید؟ خب دوست ندارید نرید کنسرت. هرکی هم دوس داره میره! دیگه این اینقدر درمش براتون سخته؟ من نمیدونم چرا اینا تا یجا کارشون به در بسته خورد اسم شهدا رو میارن؟ شهدا چه ربطی به شما داره؟ شهدا گفتن جلوی شادی مردم رو بگیرید؟ جلوی موسیقی و هنر رو بگیرید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
امیدوارم همون شهدا قضاوت کننده باشند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
آزادی اجتماعات حق عمومی ست نه یک اقلیت نور چشمی
فرزان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
بهتره يه نگاه هم به آمار فساد و فحشا در مشهد انداخته شود....مشكل برگزاري كنسرت نيست.
ناشناس
United States of America
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
آیا تجمع طرفداران علم الهدي قانونی بوده است؟
آیا اگر موافقان کنسرت بخواهند تجمع کنند بازهم همین گونه با آنان بر خورد می کنند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
تجمع 150 نفره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
دمش گرم علم الهدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
بله ... روزهاي خوب هم خواهد آمد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
اگر اینقدر مطمئن هستید که یک عده کم، کنسرت می خواهند پس جرات داشته باشد و یک رفراندوم در هر شهر برگذار نمایید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
آیا دیگران هم اجازه دارند بای حمایت از افکارشان به خیابان بیایند؟
آیا این لشکرکشی های صد نفره را پیروزی می دانند؟

قانون خوبه فقط برای ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
مدتی است با هر مرورگری فرارو را باز می کنم صفحات کامل نیست و بخشی از نظرات و صفحات دیده نمی شود
اشکال از چیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
خوب بد نیست به مخالفین هم در مشهد اجازه داده شود تجمع نمایند آن موقع اظهار نظر شود یکطرفه که نمیشود...؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
این افراد با این برنامه ها نه دنبال دفاع از دین هستند نه دغدغه مردم را دارند
فقط می خواهند اثبات کنند که دولت ناتوان است و البته دولت هم متأسفانه بهشون در این امر کمک کرد
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
افرادی که خواهان برگزاری کنسرت هستند هم باید بتوانند در مکانهای عمومی ، تجمع و اظهار نظر کنند .آنوقت معلوم میشود فرهنگ و خواست عمومی مردم چیست .
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
آیا مخالفان علم الهدی هم اجازه دارند به خیابان بیایند؟
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
کسی حق ندارد خواست فردی خود را بنام "حریم " ، به دیگران تحمیل کند .این حریم خود ساخته ، حریم نیست ابزاری برای تحمیل است .
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
به اردو کشی خیابانی پایان دهید که معلوم نیست سرانجام آن به نفعتون باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
این حامیان چرا برای اون 3000 میلیارد و گم شدن دکل ها و جدیدا کشتی های نفتکش به خیابان نمی آیند و....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
اونو دیگه زحمتشو شما باید میکشیدی که نکشیدی...هه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
زحمتی نیست!
taba
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
بنظرم حالا كه مشهد اين قدر حرمت دارد
تمام سينماهاي مشهد تعطيل شود
شهر بازي ها و شهرآبي هم تعطيل شود
مراكز تفريحي ديگر كه مردم خوشحال مي شوند رو هم تعطيل كنند
براي اينكه مردم در اين مكانها هم خوشحالي مي كنند و هيجان زده مي شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
قبلا هم که خود آقای علم الهدی گفته بودند: اگه کسی دلش شادی و عیش و نوش میخواد از مشهد بره بیرون!!!!!!!
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
حامی رعایت حقوق شهروندی همه افراد و برابری افراد در برابر قانون هستیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
مي خواهند مملكت را نا امن كنند و مردم به احمدي نژاد رضايت دهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
از اردوغان یاد گرفتن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
اینها فقط دنبال این هستند که دولترو به چالش بکشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
امام خامنه ای فرموده اند لشکر کشی خیابانی نکنید. اگر حرفتان قانونی است
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
جانم فدای رهبرم که همیشه به جا صحبت میکنن
مهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
داداش فازت چیه منفی دادی؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
"مهر" عزیز،
به پارادوکسی که توی گفتار و رفتار هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
بعد میگویند چرا سرمایه گذار به ایران نمیاد و چرا برجام اجرا نمیشه خوب وقتی یکنفر میتونه تو این کشور برای خودش قانون بگذاره و اینجوری کشور را به بحران بکشه (حالا مونده تازه طرفداران تندروشون را از اینطرف آنطرف صدا زدند و الله کرم ها را آوردند مطمئن باشیند برنامه ها دارند) دیگه چه انتظاری دارید فردا یکی بیاد پول و دارائی اش را بیاره و یکی از اینها به دلیل اینکه بالای چشم مدیرعامل آنشرکت ابروست خوشش نیاد ،باید کشور را دعوت به دومینوی تعطیلی آن شرکت کند؟چون کسی باهاش کاری ندارد؟؟؟؟؟؟؟چون بلده تندروها را جمع آوری کنه و تفسیر خودش را از اسلام و مذهب بیان کند؟؟؟؟؟باید دید این موضوع سیاسی با قانون حل میشه یا فراقانون؟؟؟ این عرصه اتفاقا" عرصه مهمی برای آینده اجرای قوانین در کشور است یا قانون اساسی پیروز میشه یا این فراقانونیان همیشگی
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
همه اش بازی هست. صدا و سیما یکسره از تلویزیون و رادیو موسیقی می ذاره که حتی شبکه های ماهواره هم نمیذارند . اقای علم الهدی اعتراض نمی کنه . ده نمکی تو فیلمش ترانه سوسن خانم میذاره اقای الله کرم اعتراض نمی کنه .
اقای علم العهدی و روحانی دست در دست هم دراند جنگ زرگری راه انداهتن فکر مردم منحرف بشه
حميد بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
طرفداران من هم براي مبارزه با بيكاري فقر فساد اداري اعتياد و طلاق هر چه زودتر بيان بيرون!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
اجرای کنسرت شاید اونقدرها اهمیت نداشته باشه ولی این اعلام نظرها از تریبون نماز جمعه بسیار خطرناکه برا مملکت. امید که رهبری ورود کنن و موضوع حل بشه. اگر انسانهایی که قدرت زیادی دارن ولی مسوولیت کم بخوان وارد تصمیم گیری و تصمیم سازی بشن قطع به یقین امنیت جامعه به خطر میافته
ashraf
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
از لشكركشي خياباني كه بدشون ميومد. چي شد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
بستگی داره به فرمانده لشکر!!!
ناشناس
United States of America
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
احتمالا در حد گروهان هم نبودند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
چه جالب پس اجازه بدهید هواداران کنسرت هم به خیابان بیان
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
شما ملت واسه فقر،فساد،اختلاس،بیکاری و...صداتون درنمیاد اون وقت به مسایل پیش پا افتاده مثل کنسرت اهمیت میدید،مطمئنا شکمتان سیر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
جناب "گشنه"؛
شکممون سیر باشه یا نه، عقلمون کار میکنه.
علی
United States of America
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
بحث کنسرت نیست بحث حقوق شهروندی است که اینم یکی از ان حقوقهاست و مردم حق دارند از شاد بودن خود دفاع کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
صدای شما رو هم تو 8 سال دولت پاک دستان شنیدیم که چقدر نگران حقوق مردم بودید.
مژگان
United States of America
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
لطفا آمار وحشتناک خودکشی ها رو به این ائمه جمعه نشون بدید که ناشی از افسردگی جوانان محروم از شادی است
شاید دلشون به رحم بیاد و مقداری از وجوهات شرعی رو اختصاص بدن برای پایین آوردن قیمت بلیت این کنسرت ها
آمار خودکشی جوانان وحشتناک زیاد شده
به نظر شما این کسانی که در برابر قانون می ایستند و بلوا و آشوب می کنند چه نامی دارند؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
بنده با اردوکشی خیابانی مخالفم.
مردم این مملکت هزاران دردسر را تحمل کردند تا شاهد حاکمیت قانون باشند. چندین نسل سوختند تا قانون گریزی نباشد. خواهشا درک کنید و نسل حاضر را نسوزانید. سوزاندن نسل بسیار بسیار بیشتر از حمله مغول قرن حاضر (ملیاردها اختلاس دوره مموتی) به مملکت آسیب میرساند.
منطق
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
فزازو منتشر کن :
وقتی تمام فکر وذکر برخی بیکار
میشود کنسرت همینه دیگه ...به جز یه عده بیکاری که ایجا هستن 90 درصد مردم اصلا علاقه به کنسرت رفتن ندارند ...موسی غذای روح است درست ولی چرا باید نثف اینکه به کنسرت فکر میکنیم به قرن و بدحجابی و اختلاس فکر نمیکنیم ...مگر قرن غدای روح نیست ؟
بعدشم الاه کسایی که ز این کنسرت ها حمایت میکنن عده ای مرفح ن که دنبال عیاشی میگردن وگره اگر کسی واقعا موسیقی دوست دارد نیازی به کنسرت نیست میتوند در خانه به ان گوش دهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
منطق
اینقدر بی منطق و شتاب زده تایپ کردی مه بعید می دونم خودتم بفهمی چی گفتی
میشه فهمید گوشی شنوا برای حرف شنوی نداری چون دهانت بازه و تند تند تایپ می کنی و حرف میزنی بدون فکر و تعقل
گل پسر بابام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
ناشناس۱۳:۵۱ ،،منظورت از"مه" همون کلمه "من"بود دیگه درسته؟؟؟دیدی شما هم شتاب زده تایپ میکنی اونوقت منع رطب میکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
بازم مرفح
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
ناشناس 17:16
نخير احتمالن منظورشون "كه" بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
چیزی که متوجه نمیشم اینه که کنسرت آقای ناظری چه نکته منفی داشته که این جماعت شعبون بی مخ تو یزد ریختن تو خیابون؟اشعار حافظ و فردوسی هم گناه آلوده یا کلا شما میخواین مملکتو به هم برزین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
این لشگرکشی و زورآزمایی خیابانی نیست؟ اینجور تجمعات مجوز لازم نداره؟
ناشناس
United States of America
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
گویا برای همه اینگونه نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
طرفدارن کنسرت اگه بیان توخیابونهای مشهد با هواپیماباس بری فیلمبرداری کنی. میلیونها نفر میان
قانون مدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
بنده خودم بچه هیاتی هستم وعاشق علی ابن موسی الرضا آیا برادران تجمع کننده یک پنجاهم مردم مشهد مقدس هستند. اگر قرار باشد هرکس قانون را کنار بگذارد وهرآنکه خود دوست دارد وفکر میکند همه مثل او می اندیشد عمل کند سنگ روی سنگ بند نمی شود به فرموده امام ومقام معظم رهبری فصلل خطاب قانون است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
150 تا چی بگم اسمشون رو برای 5 میلیون تصمیم میگیرند به حال و روز این خاک و اب و هوا و منظومه شمسی باید گریست
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
با مجوز به خیابان امدند؟
امیری
Finland
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
چرا هیچ عکسی از این تجمع اندک منتشر نمیکنید.. گفته شده تمام شعاردهندگان این تجمع بیش از 150 نفر نبوده اند..!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
اشكالي نداره اينها همان خس و خاشاك هستن...هرچه فرياد داريد سر امريكا بزنيد..
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
کنسرت چرا فقط مشهد، پس قم چی؟

⏪حالا حقیر حرفی در مورد موسیقی و کنسرت و نگاههای جناب آقای علم الهدی ندارم. ولی اگر دولت خیلی ناراحت کنسرت مردم است چرا فقط مشهد؟ خب بسم الله مردم قم هم دل دارند، در قم هم کنسرت بگذارند.
با همین حرارت هم از برگزاری اش دفاع کنند.

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
باو صعود داغون اقتصادی و عشیره ابن مملکت. حالا کنسرت چه دردی دوا می کند ان هم برای دامهای بی درد و مفرح خوبه نه دامهای فقیر بیچاره که کرایه که بردن کنسرت هم ندارند مگه عیار از علم الهدا مرد. دیگری در نظام نیست. که این کارها هر چند میگیم خوب در این وصعیت فلاکت بار مملکت جلوش را بگیرد مگه ان علما و مراجع زمان احمدی نزاد که به هر بهانه ای صداشان بلند شد کجایند شاید اینهمه سرکشی که به علما و مراجع که می کند همه شان را عین مدیران سیر کرده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
اگر ملاک به خیابان آمدن است بسیار خوب یک روز به اجتماع بالا روندگان از دیوار سفارتخانه ها و آتش زدن آنها و اخلال کنندگان در برگزاری کنسرت ها اختصاص داده شود و یک روز هم به مردمی که اینگونه اقدامات را خیانت به کشور و دین و نظام قلمداد می کنند تا معلوم شود گروه نخست در برابر قریب به اتفاق ملت قطره ای در برابر دریا هم نیستند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
قطره رو خوب اومدی.
یاشار
United States of America
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
خب اگه مخالفان علم الهدی بیان بیرون که رویی واسه حاج آقا برای موندن در مشهد نمیمونه!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
من به شخصه پام رو تو کنسرت نذاشتم علاقه ای هم ندارم اما اگر غیر اسلامی هست باید به صورت قانونی جلوش گرفته بشه.

فقط یه سری سوال مهمتر؟
غارت بیت المال اسلامیه؟
بانکداریمون اسلامیه؟
صدا و سیمامون اسلامیه؟
و....

چرا کسی برا این موارد راهپیمایی نمیکنه؟
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
دین اسلام دین بسیار بسیار زیبا ومنطقیه،فقط حیف که تو کشور ما کامل اجرا نمیشه،به نام اسلام خیلی ها دارن کامشون رو شیرین میکنن،امیدوارم خدا جوابشون رو بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
الهام خانوم میشه چندتا از زیبایی‌ها رو نام ببرید ما هم بدونیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
جناب آقای روحانی سلام . تاریخ تکرار میشود. تکرار میکنم تاریخ تکرار میشود. یکبار تندرو ها با ورود به موضوعات فرهنگی دولت اصلاحات رو کوبیدند متاسفانه عوام سنتی هم دنباله روی کردند و عوام متجدد هم از سیاستهای دولت وقت زده شده و فاجعه دولت بهار رخ داد. یکبار برای همیشه به جای روبرو شدن با سیاست کهنه گروه تند رو و رویارویی دولتی کار این جماعت را به مجلس واگذارید. هم در مقابل طیف عوام سنتی قرار نگیرید هم اگر امامان جمعه قران بر سر نیزه کردند دوباره راه اصلاحات را نبندید. این دسیسه از مجلس و از راه قانون به سر انجام خواهد رسید. اگر هم نرسد بی منطقی و بی قانون این طیف رسوایشان خواهد کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
دو قطبی کردن جامعه خطرناک است بین مردم مرزبندی کردن مصیبت بار است سوریه را ببینید درس بگیرید
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
کاش برادرا به خیابان نمیامدن ، برای حیثیت حاج اقا خوب نبود .
ناشناس
United States of America
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
این آقایون بیجا می کنند که خواستار اخراج آقای مطهری هستند آقای مطهری منتخب برتر مردم تهرانند و به 150 نفر از مردم مشهد (اگه جزو مردم مشهد باشند) حق اظهار نظر درباره ایشون رو ندارند.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
دیگه چیزی در مشهد نمانده آتش بزنند .سفارت خانه ای ویا کنسول گری ودفتر نمایندگی چیزی .آخه بده برادران دست خالی خانه برگردند بلاخره بایددر مقابل بزرگترهای خودشان پاسخگو باشند.
ناشناس
United States of America
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
شهر را به هم نریزید آقایان، مردم را مقابل هم قرار ندهید آقایان
ناشناس
United States of America
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
ملت ایران دست تک تک طرفداران حضرت علم الهدی را خواهد بوسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
خوبه ...!
دارن خوب چهره پلید و عقاید نفرت انگیزشون رو به دنیا نشون می دن ...!
الیاس
United States of America
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
آقایان خیلی تند میرید فکر نکنم شماها در حدی و حدودی باشید که خواستار اخراج آقای مطهری که نماینده شهر چند میلیونی هستندباشید حرف حق تلخه اما بدانید که مردم ایران پشتش هستند نه فقط تهران ازهمین کامنتها حمایت از ایشون دستتون میاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
یعنی چی طرفدارای کنسرت برای اعتراض باید میامدن برعکس شده
عمار
Finland
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
الهم عجل لولیک الفرج

حضرت آیت العظمی اعلم الهدی حرف دل 80 ملیون نفر امت اسلامی را زدند و عده ای قلیل که با این قبیل مراسمات به دنبال لحو و لعب و فساد و فحشا می گردند به ایشان هجمه برده اند ولی امت اسلامی در مقابل این زیاده طلبی ها کوتاه نخواهد آمد و برای پاسداری از خون شهیدان از این به بعد در شهرهای دیگر هم به خیابان خواهند آمد
وسلام علی من التبع الهدی
ناشناس
United States of America
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
عجب حکایتی شده....اگر از لحاظ شرعی مشکل داره. مراجع و بزرگان بگن......اگر مشکل نداره این اعتراضات برای کنسرت قانونی چیه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
همیشه پای یک حسین الله کرم در میان است
ناشناس
United States of America
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
اردوکشی خیابانی!
اشتری
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
من فکر می کنم مسائلی از قبیل مخالفت با موسیقی
تحریک مردم علیه دولت است و زمینه برای انتخابات
آینده!! شاید هم برای فراموش شدن بابک زنجانی و شرکا
کسی چه می داند؟! هر روز به رنگی بت عیار درآید!!
اقا رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
بنازمت فرارو ..تنها سایتی هستی که کامنت ها را تایید کرده است ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
همين آقاياني که کنسرت ميگذارند بدانيد بهتر از همان آدمهاي که به خيابان مي ايند آقا مام رضا ع را قبول دارند و از ته دل دوستشان دارند شما اگر به جمکران برويد مي فهميد چه تيپ هاي با چه سر وضعي براي عبادت خالصانه به اين مکان مقدس مي آيند تازه مملکت عزيز ما رهبر عالي مقام دارد اني نيست که هرکس پشت تربيون قرار بگيره چيزي بگه .
حسین
Taiwan (Province of China)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
پس چرا عکسی از این تجمع میلیونی منتشر نشده ؟!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
هدف اصلی تندروها که برنامه ریزی شده هم است که امروز به اسم کنسرت و فردا به اسم چیز دیگری، تمام و تمام برای دلسرد کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات سال بعد و عدم رآی به روحانی است. اعتقاد ندارم که آقای روحانی توانسته به تمام تعهدات خود در مقابل مردم و رآی دهندگان موفق باشد، اما جناح اقتدارگرا از حضور مردم در صحنه انتخابات ضربه خورده که نمونه آن انتخابات اخیر بود. پس ضروریست با هوشیاری وقایع را پیگیری و از یآس و ناامیدی پرهیز کنیم و برای بار دوم به آقای روحانی با تمام کاستی هایش رآی دهیم.
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv