bato-adv
کد خبر: ۲۵۲۶۷۸

حمله ازغدی به رسانه های موافق و مخالف اش

تاریخ انتشار: ۲۲:۴۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۴
فرارو - آقای حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز جمعه طی سخنانی، رسانه های موافق و نیز رسانه های منتقد خود را به شدت مورد حمله قرار داد.

وی که پیش از خطبه های نماز جمعه امروز سخن می گفت، خبرنگارانی که سخنان وی را به درستی منعکس نمی کنند به دو گروه بی سواد و مغرض تقسیم کرد و افزود: 90 درصد از مطالبی که از من نقل می شود به نوعی تغییر، تقطیع و تحریف می شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تقسیم این رسانه ها به دو گروه "مغرض و آگاه" و "نادان و نا آگاه" افزود: برخی رسانه ها هم جهت با دشمن و با روش های تیتر زدن بر خلاف روح مطلب، مسخره کردن و تحریف و گزارش غلط با انقلابیون مبارزه می کنند. 

آقای رحیم پور ازغدی ادامه داد: برخی نیز به دلیل بی سوادی و ناآگاهی مطالب را به درستی منعکس نمی کنند. 90 تا 95 درصد از سخنان من کاملا خلاف، مغایر، گزینشی و با تحریف منعکس می شود.

رحیم پور ازغدی عمل به صحیفه امام(ره) و بازخوانی اسناد لانه جاسوسی را راه شناخت و مبارزه با انحراف انقلاب دانست و گفت: رسانه ها سخنان مرا به درستی منعکس نمی کنند و با تقطیع آن به دنبال اهداف خود اند و چه بسا بعضی از این افراد در آینده جاسوس از آب در آیند!

عضو شورای انقلاب فرهنگی افزود: رسانه های طرفدار نیز غالبا بی سواد اند، اغلب خبرهایی که از اشخاص نقل می کنند درست و قابل اعتماد نیست، حسن نیت دارند اما فاقد دانش و تجربه اند.

وی با قرائت بخش های از وصیتنامه امام خمینی(ره) تصریح کرد: باید به مفاهیم نفوذ توجه کنبم و اسناد موجود لانه جاسوسی را به شیوه علمی مطالعه کنیم.

سخنران پیش از خطبه نماز جمعه تهران با اشاره به نامه امام(ره) به گورباچف آخرین رییس جمهوری اتحاد جماهیر شوروری و درخواست گورباچف از غرب برای قبول آنان در عرصه جهانی تاکید کرد: هدف استکبار، جمع آوری افرادی از گروه های مختلف به نام «عقلا» است که از جمهوری اسلامی موجودی خنثی بسازد.

رحیم پور ازغدی افزود: تحریف در اصول انقلاب با ادعای ادامه و تداوم آن صورت می گیرد و در این باره دو دیدگاه مطرح است. در دیدگاه اول عده ای می گویند به حوادث صدر اسلام و انقلاب اسلامی نباید استناد کرد.

وی ادامه داد: می گویند حرف های نیش دار امام(ره) را نگویید یا لااقل تکرار نکنید، بگذارید امامی خنثی شده و در موزه داشته باشیم. مفهوم نفوذ، خنثی سازی مفاهیم انقلاب و خارج کردن آن از صحنه است. دعوای ارزش و ضد ارزش مقطعی نبوده و دائمی است. آنان بر این باورند که اتفاقات دهه 60 مختص همان زمان بوده است.

به گفته این استاد دانشگاه، اینان مفهوم امامت را نفی و همه چیز را منجمد و در گذشته می بینند. دین و شریعت و ارزش ها را دارای تاریخ مصرف می دانند، این نظر و خط خطرناک است حتی اگر دوستانه مطرح شود.

پور ازغدی ادامه داد: دیدگاه دوم دیدگاهی است که از مطالب تاریخی گذشته انقلاب به صورت گزینشی و در بحث های جناحی استفاده می کنند.

وی افزود: برخی حتی با ادبیات و نیات دوستانه در تحریف قضایا شریک می شوند، نتیجه اش آن می شود که با توجیه جلوگیری از اسلام هراسی به عنوان نمونه می خواهند بدون توجه به وصیتنامه امام(ره) نام 13 آبان را تغییر دهند.

وی با اشاره به گروهی در جامعه که شریک در پیروزی و بری از شکست هستند، گفت: اینان ضعیف النفس و از همه طلبکارند، همیشه پاک، از بلایا محفوظ و وجیه المله هستند.

پور ازغدی ادامه داد: آنها از اول انقلاب در بسیاری از نهادهای جمهوری اسلامی نشسته اند و تا آخر هم هستند حتی اگر رژیم اسلامی هم عوض شود عوض می شوند، آماده فحشای سیاسی هستند، هدف آنان بودن و ماندن است و همیشه در مقابل شفاف سازی مانع ایجاد می کنند.

وی امام خمینی(ره) را فردی شجاع، و منطقی دانست و افزود: دوست و دشمن بر این اتفاق نظر دارند که ایشان با اخلاق، هوشمند، شفاف و در اصول خود ثابت قدم بودند و کسی نتوانست کلاهش را بردارد.

پور ازغدی با اشاره افراد خوش نیت و ساده که کاسه داغ تر از آش شده و مانع اجرای خط امام(ره) می شوند، افزود: وارد میدان مین می شوند و تنها می مانند نمی دانند برای که فداکاری می کنند، سوپر حزب الهی های هستند که به سوپر مطرود تبدیل می شوند.

وی گفت: افرادی هستند که با اندک سوخت معرفتی اندوخته از اول انقلاب، حرکت کرده و قدرت تحلیل ندارند برای تحریف راه امام(ره) به دو شیوه متوسل می شوند؛ یا مکتب را انکار می کنند و می گویند امام(ره) چیز دیگری گفته یا این که جای دوست و دشمن را عوض می کنند. آن ها خود خود عوض شده اند و می گویند دشمن عوض شده است.

پور ازغدی ادامه داد: بعضی از این ها از بزرگان اند و درست نیست برخلاف امام (ره) حرف بزنند، برخی جملات را افراطی می دانند اما نمی گویند این جملات از امام(ره) است، راه حل، تحریف سخنان امام(ره) نیست برای تلافی، از هم از اصول انقلاب هزینه نکنیم.

وی گفت: صدها هزار خانواده برای انقلاب هزینه داده اند، در دهه 60 کسانی طبق نظر امام(ره) حرف می زدند و بعد از چند دهه خلاف آن را می زنند، معنای آن اینست که یعنی سر همه کلاه رفته و همه دروغ بوده است.

عضو شورای انقلاب فرهنگی با قرائت بخش های از وصیتنامه امام(ره) در خصوص رابطه با آمریکا و نفوذ دشمن در حوزه و دانشگاه ها تاکید کرد: وصیت ایشان به تمام مسلمانان جهان است اما قبل از مردم خطاب امام(ره) به دولت مردان نظام است. خطاب به روسای سه قوه، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزرا و وکلای مجلس است.

وی در پاسخ به اعتراض برخی به دلیل آوردن اسامی افرادی در سخنان اخیر خود در خصوص شیعه انگلیسی و جاسوس های دانسته و ندانسته، گفت: من اسمی از کسی نیاوردم بلکه هر اسمی آوردم در اسناد بدست آمده از لانه جاسوسی ذکر شده، امروز هم ممکن است برخی اسامی را ذکر کنم.

پور ازغدی افزود: نوری زاده و مسعود بهنود ساواکی بودند و بعد از انقلاب هم در رسانه های مخالف حرف می زدند، بعد اسناد آن در آمد که به آنان هم پول و هم مقاله داده می شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: به جناح ها و انتخابات کاری ندارم و به اصل موضوع می پردازم، غربی ها می گویند دنبال گرد هم آوردن عقلای معتدل هستیم که طرفدار ارتباط با آمریکا باشند و در مقابل امام(ره) به عنوان رهبر حرکت و جوانان طرفدارش بایستند.

وی با اشاره به اظهار نظری در خصوص این که افراطی ها می گویند تحریم ها به نفع مردم بوده، به نقل از امام(ره) افزود: باید قطع ارتباط با آمریکا را جشن گرفت، تحریم ها به دلیل ایستادگی بر روی حقوقمان وضع شد، این سخنان بنیانگذار انقلاب است نه حرف گروه های افراطی!

پور ازغدی با ذکر بخش هایی از صحبت های امام(ره) در خصوص اینکه آمریکا و صهیونیزم باید از اسلام بترسند، گفت: بعضی ها کاستن از اسلام هراسی را بهانه می کنند و به بهانه منزوی شدن ایران و با تغییر معنای کلمات، قصد توجیه اعمال خود را دارند.

وی گفت: امام(ره) آمریکا را ذاتا تروریست دولتی می داند و می گوید آمریکا عوض نمی شود، اما بعضی ها می گویند باید اسلام، شیعه و ایران از تیتر اول رسانه های ی جهان برداشته شود و بگویند ما عوض شده ایم ما خوب شده ایم.

پور ازغدی افزود: از دید امام(ره) اسلام هراسی دقیقا نقطه قوت ما است، امام(ره) در وصیتنامه خود آورده اند: اگر غرب شما را تایید کرد بدانید غلطی کردید و علامت انحراف است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر اعتراضی دارید به امام(ره) بگویید چرا افرادی را که سخنان امام(ره) را می گویند افراطی می خوانید وصیت امام(ره) خطاب به کیست؟ برای ما است به خصوص برای دولت مردان.

پور ازغدی افزود: به بنده اعتراض می کنند این حرف ها را بیرون نریزید آبرویمان می رود، انقلاب ما انقلابی عادی نیست، چرتکه مادی بیاندازید، این انقلاب با تاییدات غیبی پیروز شد و تحفه ای الهی است. 




bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
مقایسه خوبی نیست کشوری که چندین سال تجربه دمکراسی داره با کشورومردمی که بعد یک مدت طولانی از زیر دست استبداد ازاد شده وتازه در حال تجربه کردن دمکراسیست مشکلات کشورما فوق العاده زیاده در بعد فرهنگ اقتصاد و.....همه میدانیم تا میتونیم نگذاریم پرچم یا حسین زمین بیافته . دشمنان داخلی وخارجی از تمام نقاط ضعف ما اگاهندوهی فشار میارندمطالبات را بمقایسه میذارند وفتنه (حق وباطل را بهم شبیه کردن)بپا میکنند دراین زمان حساس فقط ب علمای دینی ورهبری اعتماد کنیم
موحد
Germany
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
در سخنرانی ایشان بدترین دفاع از انقلاب واسلام صورت میگیرد که خود تخریب آنهاست و فقط چهره خشن از اسلام و انقلاب را به نمایش میگذارد
علی
United States of America
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اقای ازغندی محترم با این محاسباتی که شما دارید صد سال دیگر هم نمیتوانیم مملکت خود را جمع و جور کنیم چنانچه اقا محمود نتوانست دو نفر را همپیمان خود کند
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اقای رحیم پور ازغدی ماجرای فتوای حلیت شطرنج را یادش هست؟ با آن همه روایات تند علیه شطرنج، چرا مرحوم امام حکم به حلال بودن آن داد؟ چون آنچه در اسلام حرام است قمار است نه ورزشی مثل شطرنج. تا زمانی که شطرنج وسیله و ابزار متداول برای قمار بود، معصومین حکم به حرام بودن شطرنج می دادند. اظهارات تند امام خمینی ره علیه رابطه و با امریکا مربوط به زمانی است که به فرموده ایشان امریکا گرگ و ایران میش بوده نه الان که ایران برای خودش قدرتی شده است. مگر روسیه که دشمن امریکاست از رابطه و مذاکره با امریکا واهمه دارد؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
دوست عزيز احمد اقاي ياداور اينكه در كشور ما الان هيچ صداي مخالفي در اعتراض به حاكميت در نمايد نشان از مقبوليت حاكمان ان نزد اكثريت مردم كشور نيست زيرا اجازه اعتراض ندارند نمونه اش حتي به خاطر گراني هم اجازه تظاهرات داده نمي شود ويا اخيرا در ماجراي فيتيله ها در تظاهرات مردم تبريز توسط نيروهاي ضد شورش دستگير مي شوند واگر روز بعد هم ادامه مي دادند سركوب شديد مي شدند واگر در سال 88به معترضين انتخابات اجازه راهپيمايي مي دادند ن وضع پيش نمي امد پسجامعه اي ايدال است كه در ان مخالفين حاكميت نيز ازادانه بتوانند اعتراض كنند وبااراي خودبدون فيلتر شوراي نگهبان از كوچك ترين تا بالاترين مقام كشور را انتخاب ودر صورت تخلف او در دوره بعد عزل كنند اين هنر يك جامعه ازاد است نه سكوت
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۰۲
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
آقای ازغدی بدترین ظلم در حق مرحوم امام خمینی ، معصوم دانستن ایشون و ابدی دانستن و مطلق انگاشتن بیانات ایشونه . یه خرده نهج البلاغه بخونی واست بد نیست
ناشناس
United States of America
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
امثال شما به نهج ابلاغه عمل می فرمایید؟؟؟؟ کجای سیره حضرت علی(ع) کوتاه آمدن در مقابل دشمن را نشان می دهد که می خواهید امام خمینی را در مقابل او قرار دهید.؟ اسلام آمریکایی یعنی همین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
برادر زگوار حق با توئه .اما اونایی که دم از خط امام میزنن یه بابر باید تکلیفشونو با این حرفها روشن کنن یه بار برای همیشه بگن ما این حرفهای اما رو قبول ناریم اینا برای گذشته است و ما خط امامی نیستیم تا همه بدونن چرا هی دم از راه امام میزنن اما علیه اون عمل میکنن.فرا رو منتظر کن
مرتضي
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ببين به كجا رسيديم كه اين بنده خدا داره به آقاي رحيم پورازغدي ميگه نهج البلاغه بخون چرا بعضيا فكر ميكنن بايد تو همه زمينه ها نظر بدن
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
من بعنوان پیرو امام خمینی نه ایشون رو معصوم ونه ابدی ونه مطلق میپندارم بلکه مطابق با بینات پیامبر اکرم ص و ائمه ع میدانم .خب ممکنه عده ای هم نظردیگری داشته باشند مانند مردمی که اظهارات ابوبکر وعمر را مطابق دستورات خداوفرمایشات پیامبراکرم میدانستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ميزان تاثير حرفهاي متعصبانه تو در جامعه بسيار اندك است، حرف هاي تو را آنهايي مي خرند كه فقط و فقط تحت نفوذ رسانه مورد پسند جمهوري اسلامي هستند. واي به روزي كه طرفداران تو پاي خود را به بيرون اين مرزها بگذارند و رسانه ي ديگري را از نزديك و غير متعصبانه تجربه كنند.
س
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آقا مرتضی چرا فکر میکنید کسی نمیتئنه نظربده؟
چرا خودتون رو برتر میدونید؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
ایشون دون کیشوت اعظم هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
عالی بود.
چرا ایشون تریبون نماز جمعه رو که باید مشکلات جامعه تو اون مطرح بشه رو برای دفاع از خود شخصی کردن؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
بله دیگه همه یا مغرضند یا بی سواد. این وسط فقط شما هستید که نه هیچ غرض ... در دل دارید و نه از بی سوادی رنج می برید! غرور هم حد و اندازه دارد والا

(خودم سانسور کردم)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اشباهی دستم خورد به مثبت، بخدا 11 تا حساب شد
تبعیض چرا آخه؟
ناشناس
Oman
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
نه مخالفان رئیس جمهور بی سواد هستند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ببخشيد اشتباهي ما 5 نفر منفي زديم!
ووو
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
وقتی شما آن هستید و چند نفر مثبت یا منفی داده اند با کلیک کردن شما نظر بقیه هم مشخص می شه.می گی نه رفرش کن تا ببینی فرزندم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ملت نابغه‌ای داریم! اصولا برادران عرزشی خسته میشوند از تفکر! آخه عزیز!‌ یازده تا لایک بخاطر اینه که تا زمان بهنگام‌سازی اون فیلد ده نفر دیگه هم مثبت زده‌اند. خدایا به آن که عقل ندادی چرا قدرت دادی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
تو رو خدا بی سوادی جلبک پسندها رو ببین..هنوز نمیدونه «ارزشی» رو چه جوری بنویسه.چقدر سطح سواد فروکش کرده!برادر به جای اینکه بشینی یه حرفی بزنی که یه ارزن هم نمی ارزه، یه کم رو نوشتن واژه دقت کن تا سوتی به این گندگی ندی.
مجتبي
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
دمت گرم حرف دل ما رو زدي . خدا حفظت كنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
حرف حق برای زنجیره ای ها خیلی سنگینه.باید منتظر کمپین حمله به ازغدی بود.فرارو هم شروع کرده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
"90 درصد از مطالبی که از من نقل می شود به نوعی تغییر، تقطیع و تحریف می شود."
آخه خودت هم نميفهمي چي ميگي. اون بيچاره ها از كجا بفهمن منظور تو چيه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
بیگ لایک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
نمیدونم همیشه وقتی پای سخنانی مثل آقای الهی قمشه ای هیچ وقت به ذهنم نمیرسه کانال رو عوض کنم ولی وقتی کانالی اقای ازغذی رو نشون میده تا کلمه ای از دهن مبارکشون خارج نشده من کانالو عوض میکنم.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
منو یادکافرانی انداختی که انگشت درگوش می گذاشتندتا صدای حضرت محمد ص رانشنوند !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
شما مشكل داري ببين لقمه اي كه خورده اي و مي خوري حلاله، شكم وقتي از حرام پر بشود گوش و دل نسبت به حرف حق ناراحت مي شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
به چه حقی توهین می کنین.دکتر الهی قمشه ایی ضد دین صحبت میکنه؟ ازغندی انگشت کوچیک دکتر هم نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آقایون مومنون! اینقدر به حرف استادتون گوش بدید تا لقمه‌های حلالتون در روده‌های مبارک به فراوری نهایی برسه و دنیا را تسخیر کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
به محسن
پيامبر مهر ورحمت را با اين آقاي از خود راضي مقايسه ميكني!!!!؟؟؟
به ناشناس 10 /7 از كي تا حالا سخن ازغدي معيار حق وحق شناسي هست؟؟؟؟؟
فرارو منتشر كن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
ایشان میخواهند بگویند
آی مردم،راه سومی هم هست که من مبدع اون هستم!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
امام فرمودند اگر این جنگ بیست سال طول بکشد ما ایستاده ایم ولی وقتی متوجه شدند که اصل انقلاب در خطر است قطعنامه را قبول کردند حالا اگه خدای نکرده قبل از قبول قطعنامه امام فوت میکردند هنوز این اقای ازغدی میگفت چون امام گفته ما باید بیست سال بجنگیم خدا چه رحمی به ایران کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
عدم حمايت از ادامه جنگ و راحت طلبي افرادي مثل شما باعث پذيرش قطعنامه شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
گلم شما که راحت طلب نیستی برو کشور همسایه به جای نظر دادن
ناشناس
Germany
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
حکیم قمشه ای بی نظیره...
بهروز
Finland
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
جناب ایشان عده ای را مغرض و گروهی را بیسواد؛ و احتمالا خودشان را علامه دهر می دانند؛ خدائیش چیزی تو چمته ندارد؛ متاسفانه وقتیکه برخی اهل علم از مستمعین ایشان هستند؛ باورش آمده که علامه دهر است. به راحتی به دیگران توهین میکند و حرفهایی را از خود بافته به دیگران نسبت میدهد. فراروی ترسو هم که نظرات مردم را منعکس نمیکند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
بغیر شما دیگه کی خوبه؟
عالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ماشا الله
سخنان شما که سالهاست به صورت کمال و تمام توسط رسانه ملی منتشر می شود
دیگه کسی نمی تونه اون رو تحریف کنه چون از ارشو رسانه ملی اصل جملات و کلمات شما قابل دسترسی و تطبیق است ای عزیز
مجید
United Arab Emirates
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
چی بگم که به کسی بر نخوره! فقط یه خورده جناب ازغدی لطف کنند و اندازه نصف یه کارگر برن سر کار ولی کامل حقوق کارگری بگیرند! بعد بچه شون سرما که خورد و رفتن دنبال دوا درمون! یه سوزن به خودشون بزنن یه جوال دوز به مردم! جناب ازغدی! نون کیلوی چند شده خبر داری! مگه حضرت علی ع نفرمودند! فقر که از در امد ایمان از پنجره می رود!!!! اینم تحریف است!! جناب ازغدی بس است نمک به زخم مردم نپاشید! چرا بچه های هم طیفان سیاسی شما که مدعی ساده زیستی هستند !!اکثرا خارج تشریف دارن!!
غریب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آقا من ایشون را چندجا دعوت کردم برای سخنرانی
به حق که غیر از یک لیوان آب نه چیزی می خواد و نه چیزی قبول می کنه.
من این اخلاقشون را تحسین میکنم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
کسانی که به امثال اقای ازغدی تریبون میدن مسوول هستن.
ایشون کی هستم؟ من الان چندساله برام سواله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
واقعا چرا به هرکسی یه تربیون میدن میگن بفرمائید آقای دکتر سخنرانی کنید
اصلا حرفای که میزنه جالب نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
خوب کسی هم التماس نکرده حرفاشون رو گوش کنید..
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ادای سروش رو برای اصولگراها
درمیاره
عالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ماشا الله
سخنان شما که سالهاست به صورت کمال و تمام توسط رسانه ملی منتشر می شود
دیگه کسی نمی تونه اون رو تحریف کنه چون از ارشو رسانه ملی اصل جملات و کلمات شما قابل دسترسی و تطبیق است ای عزیز
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آقایه ازغدی مشکل من وشما غروره ،خیلی از ما ها نمی دونیم مغروریم وخود بزرگ بین ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ای جان، فقط شما می فهمی، چه جالب.
همین مونده بود این بابا تهدید به دستگیری به جرم جاسوسی بکنه، برو آقا. ببین رسانه دست کیا افتاده
فریدون مودب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
دوستان تا حالا دقت کردید از دید روزنامه ها و نشریات زنجیری اگه ازغدی یا شریعتمداری حرفی بزنه میشه حمله و توهین بیشرمانه و.... ولی اگه یکی مثل روحانی یا مطهری یا هاشمی از این حرفا بزنه میشه نصیحت دلسوزانه و انتقاد سازنده و....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
فکرکنم سایتو عوضی اومدی دوستان شما اینطرفا نیستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ملت ایران با تو و امثال تو دوستی ندارن خواهشن مخاطبتو عوض کن
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
مطهری خود بزرگبین نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ااااااا، باورم نميشه، تو دلواپسا آدم مودبم هست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
دیدی گفتم بعد از علم الهدی نوبت ازغدی بعدیش حسین شریعتمداری باید سخن در کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
جسارت است استاد
اما مدرک حوزوی یا دانشگاهی شما چیست؟
ما که هرچی گشتیم موندیم زیر دیپلم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
این آقا جز دکترین است؟؟؟ یا دکترا است؟؟
همش هم میاد حرف میزنه تازه باید از رسانه ممنون هم باشه چون هر شیکه ای رو میگیری این داره حرف میزنه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
این افراد از اون دست آدمای فوق العاده باسواد و تئوریسن بزرگ هستند
کریمی
Finland
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
واقعا ایشان چکاره است یک هفته در نماز جمعه قم و هفته دیگر در تهران نطق پیش از خطبه مینماید.؟مگر قحط الرجال است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
حتما هست که این همش هست
زبل خان اینجا زبل خان اونجا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ايشون ميرن كه داشته باشن ، سند سخنراني پيش از خطبه هاي نمازجمعه رو به اسم خودشون بزنن !!
ناشناس
United States of America
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
خدا همه گمراهان را به راه راست هدایت کند.
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اینم دست کمی از علم الهدی نداره
ناشناس
United Arab Emirates
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
نماز جمعه این هفته صحنه عرض اندام افراطی ها شده بود متاسفانه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
فقط این هفته؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
این آقا دوست دارد فقط متکلم وحده باشد. گوشش هم شاید سنگین باشد.
ناشناس
Germany
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
همین که دکتر را پیشوندش نزاشتی، مشخص است که غرض نداری و رسانه مستقل هستی فرارو ! لطفا افراد دیگری هم که لیسانس دارند که اسمشان را نمی بریم را دکتر خطاب نکنید. ها ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
با جامعه لیسانسه ها توهین نکن. یک عده یکشبه شدند دکتر که حالا همه دنبال مدرک دکتری رفتن
نحوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
قبول؛ رسانه ها مغرض و بی سواد. اما وقتی سخنان جنابعالی را بدون سانسور از تلویزیون می بینم، اولین سؤالی که به ذهنم میرسد این است:
آیا ایشان حالشان خوب است، یا اینکه ما را چیز فرض کرده؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
نه فقط شماها میفهمید. شما بیکارایی که تو این جور سایتا میچرخید و منتظرید یکی مخالف نظر شما حرف بزنه تا بکوبیدش!!!! ای احمق ها!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
از ادبت معلومه یه دلواپس اصیلی !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ناشناس 13
تو هم معلومه یه جلبکی اصیلی
ناشناس 6:05
بذار تو سایت های زنجیره ای بگن بنویسن فکر میکنی چند نفر کامنت هاشون رو میخونه؟هزار نفر؟صد هزار نفر؟یک میلیون نفر؟نامردی نکنیم بذاریم اینا هم برای دل هم مطلب بذارن خودشون بخونن،لذت ببرن.فکر می کنن خیلی زیادن..ما هم میگیم چشم شما خیلییییی زیادین
ناشناس
United States of America
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
البته اقای رحیم پوور حرفهای درست و منطقی هم زیاد دارند.
عالی
United States of America
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ماشا الله
سخنان شما که سالهاست به صورت کمال و تمام توسط رسانه ملی منتشر می شود
دیگه کسی نمی تونه اون رو تحریف کنه چون از ارشو رسانه ملی اصل جملات و کلمات شما قابل دسترسی و تطبیق است ای عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اين بابا را برداريد و ببريد تا از معتادان ميدان شوش بازرسي كند تا ببينيد دستاوردهاي دوستانش را و اي كاش يكسال مديريت يك بنگاه 5 نفره را به اين سوپر من ميدادند تا بداند كه با حرف نميشه مملكت را اداره كرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
استاد همه چي دان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
خوب آقای ازغذی محترم یک جوری صحبت کن که نتوان از آن برداشت های مختلف کرد. خود ت چند پهلو صحبت می کنی آن وقت به همه می تازی که صحبت های شما را تحریف یا تقطیع یا... می کنند. آخه شما اینقدر مدام در تلویزیون صحبت می کنید که چاره ای جز تقطیع آن نمی ماند. آخه 24 ساعته شما در تلویزیون هستید. همه را که نمی شه تمام و کمال در رسانه های منعکس کرد. کمتر صحبت کنید تا نیازی به تقطیع و ... نباشد.
ناشناس
Germany
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آقای ازغدی راه آن موقع گم شد که از قران همه دور شدند!! کجای قران گفته به سفیر و نامه رسان و سفارتخانه دشمن حمله کنید؟!! نامه رسان از قدیم در امان بوده. شما چرا کار غیر قانونی و شرعی کردید ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ایشان فقط خوشش میاد حرف بزنه همه هم ایشان تماشا کنن
تو نماز جمعه است تو همه شبکه هست تو دانشگاه هست یکی بگه ایشان چکار است ؟؟؟
سیاسی؟؟ استاد دانشگاه؟؟؟
پرفسور محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اگر اين سايت رو جمع نكني جمش مي كنيم چون با آراي دروغين درون اين سايت حق را داريد پنهان مي كنيد حرف حساب رو از ازغدي مي آوريد بعد مخالف و موافق را خودتان به سليقه جور مي كنيد تا وانمود شود اين بنده خدا چرت وپرت گفته بترسيد از خدا و بدانيد يك شاخ موي طرفدار واقعي خميني مي ارزد به كل طرفداران شما و غرب يك نفر طرفدار واقعي و مومن به انقلاب امام خميني(ره) و خامنه اي مد ظله العالي برابر است به همه كفر و نفاق پس از ما بترسيد خانه تان خراب وويران...!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
از جليلي نااميد شدند ازغدي را وارد گود كردند
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
خداییش کدومتون یک بار نشستید حرفای ایشون رو کامل و درست گوش کنید و فکر کنید ؟!!!!
منم دقت کردم دیدم واقعا حرفای ایشون گزینش میشه !
حتی همین جا !
عجیب همه آماده کوبیدن هستیم!
گاهی انصاف
کلات
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
علی کامنت اول

1000 مثبت دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ایشون فقط بلندند با کلمات بازی کنن و علم کلام دارند.از استدلال منطقی و حرف اساس و با پشتوانه علم و منطق خبری نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
وقتی تنها فیلسوف سیمای میلی ایشون باشه دیگه چی میشه گفت؟
يك پزشك
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
تيتر فرارو هم مصداق تحريف سخنان ايشان است . متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
امام حسين به مردم زمانش فرمودند:شكمتان از حرام پر شده حرف حق را نمي پذيريد. شكم وقتي از حرام پر بشود گوش و دل نسبت به حرف حق ناراحت مي شود . مواظب باشيم از ان افراد نباشيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
96درصد ملت دیگه از حرفها و شعارها و حرکات شما و امثال شما خسته شدن حضرت استاد آگاه به تمام علوم دنیوی و اخروی .
احمد یاداور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
جمله ی معرف وبیاد ماندنی از امام رحمه ا... علیه که فرموده بودند: (پشتیبان ولایت فقیه باشید تا بمملکت شما اسیبی نرسد ) . علت دوام انقلاب تا این ساعت وجود وپیروی از ولایت وامامت است . زمانی که بهار عربی شروع شد ومصر در گیر این تظاهرات بود چند روزی خونه یکی از دوستان بودم ودست بر قضا بی بی سی را نگاه میکردیم که چی میگن دقیقا یادمه همین خانم فرناز قاضی زاده با یه فرد دیگری تند تند از گزارشگری که در صحنه مصر بود همش جویای این بودند که ایا این تظاهر کنندگان رهبری دارند. البته هدفشان از رهبر فردی مانند امام خمینی بود ایاکسی اینان را رهبری میکنه یانه وقتی که پی بردن چنین کسی نیست خوشحایشان کاملا مشهود بود ودیدیم وشنیدیم که چگونه سیسی را جایگزین کردند منتها یکعده دوستان نادان ضربه ای بخط ولایت میزنند که دشمن دانا نزده وقابل کتمان نیست و مورد قبوله چه امام ره وچه ایت ا... خامنه ای خود را معصوم نمیدانند وافتخار انقلاب ما ب اینه که در صدر حکومت فردی اخرین کلام را میزند که با تقوای الهی وبدون هوای نفس بمنبع وحی متصل وهدفش گسترش وجاری کردن دین خدا در بین مردم وجامعه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
کسانی بودند که در سال 88می گفتند انتخابات بهانه است/اصل نظام نشانه است
یا می گفتند مرگ بر اصل ولایت فقیه..
اسم اینها رو دوستان نذار که ادم حالش بهم میخوره..زباله های سال 88که فرمانده و رهبرشون بی بی سی بود هنوزم تحرکات خودشون رو در فضای مجازی دارن.اما به لطف خدا کاری ازشون بر نمیاد..زور میزنن اما حیف که قدرت شون خاکستریه
آزادمرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ناشناس ۲۳:۵۹
در نهج البلاغه خطبه۲۱۶ حضرت علی(ع) فرمود:
ای مردم ازسخن حق و مشورت(انتقاد) عدالت‌آمیز خودداری نکنید، زیرا من خویشتن را مافوق آنکه اشتباه کنم نمی‌دانم، مگر اینکه خدا مرا (از خطا) حفظ کند.
درحالی که امیرالمؤمنین(ع) امام معصوم بود این‌طور به مردم و پیروانش سفارش می‌کنه،
آن وقت امثال شما آیت‌الله خمینی را بالاتر از حضرت علی(ع) به عنوان الگوی سیاسی قرار می‌دهید، درحالی که رهبر انقلاب معصوم و بی‌خطا نبود.
چطور جرأت می‌کنی مغرضانه رهبرت را بالاتر از علی(ع) فصل الخطاب قرار دهی؟

مگر همین آیت‌الله خمینی نبود که در دیدار با کارکنان رادیو 17شهریور 58 گفت:
... الاغ هم زیربنای همه چیزش اقتصادش است!
[صحیفه نور- جلد نهم-صفحه -450-449]

آیا هر حرفی که ایشان گفت باید کورکورانه قبول کنید؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ما که میدونیم شما از چی می سوزید؟
میدونیم چرا شروع کردید حالا بحث عصمت امام رو مطرح می کنید..حیفه ادم وقتش رو بذاره جواب شما رو بده.به قولی مصرف داخلی برای خوننده های خودتون داره.گاهی اوقات برخی از کامنت ها لبخند رو بر لبان ما جاری می کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
امام حسين به مردم زمانش فرمودند:شكمتان از حرام پر شده حرف حق را نمي پذيريد. شكم وقتي از حرام پر بشود گوش و دل نسبت به حرف حق ناراحت مي شود . مواظب باشيم از ان افراد نباشيم
رها
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
بابا جون اینقدر با توجه وتیتر کردن ایشون رو بیخود بزرگ نکنید تورو خدا هرچی گفته گفته
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اقای رحیم پور ازغدی ماجرای فتوای حلیت شطرنج را یادش هست؟ با آن همه روایات تند علیه شطرنج، چرا مرحوم امام حکم به حلال بودن آن داد؟ چون آنچه در اسلام حرام است قمار است نه ورزشی مثل شطرنج. تا زمانی که شطرنج وسیله و ابزار متداول برای قمار بود، معصومین حکم به حرام بودن شطرنج می دادند. اظهارات تند امام خمینی ره علیه رابطه و با امریکا مربوط به زمانی است که به فرموده ایشان امریکا گرگ و ایران میش بوده نه الان که ایران برای خودش قدرتی شده است. مگر روسیه که دشمن امریکاست از رابطه و مذاکره با امریکا واهمه دارد؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
وی در یکی از سخنرانی‌های خود از محمود احمدی نژاد به عنوان یک چریک متعهد به جبهه فقرای دنیا یاد کرده است
خبرگزاری فارس، ۲۰ خرداد ۱۳۸۶

وی در سخنانی، خطاب به زنانی که بر خلاف بعضی سیاست‌های حکومتی مبنی بر افزایش جمعیت، نمی‌خواهند باردار شوند گفته بود:[۱۵]

هم اکنون برخی خانم‌ها می‌گویند بچه دار نمی‌شویم برای اینکه هیکلمون به هم می خوره. ای مرده شور ببره هیکلت رو. مگه هیکلت رو می خوای ببری آخرت؟ تو این هیکل رو می خوای چه کار؟ غیر از اینه که می خوای ببری تو قبر یا اینکه می خوای هیکلت رو ببری تو خیابون نشون بدی. استفاده هیکلت برای شوهرته و البته شوهرت برای توئه و برای بچه آوردن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ما ایرانیها فقط بلدیم از هر کسی یک بت درست کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اقای ازغدی ایکاش یک رفراندم برگزار می شد تا متوجه می شدی چی درصدی از ملت ایران نظری عکس تو دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
یک سوال از اقای ازغدی دارم خیلی ساده و بی الایش.
آیا از نظر ایشان مرحوم امام خمینی معصوم بودند؟
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
مرحوم امام خمینی معصوم نبودند اما مواضعشان در خصوص امریکا و استکبار کاملا درست و عقلی و منظقی و حکیمانه بوده. تا زمانی که امریکا مظهر استکبار و ظلم و تجاوز به حقوق ملت هاست نظر امام در مورد آن درست است. در مورد رابطه ایران با امریکا هم باید بگم که امام می فرمودند نسبت ما با امریکا مثل نسبت گرگ و میش است ودر واقع علت مخالفت ایشون با رابطه ایران و امریکا هم همین نکته بوده که امثال آقای ازغدی به آن توجه نمی کنند. اما الان که ایران دیگر میش نیست و تبدیل به یک قدرت بزرگ بین المللی شده چرا نتواند برای دستیابی به اهدافش با امریکا مذاکره و معامله کند همانطور که روسیه با امریکا رابطه دارد و مذاکره می کند؟
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
"عضو شورای انقلاب فرهنگی افزود: رسانه های طرفدار نیز غالبا بی سواد اند، اغلب خبرهایی که از اشخاص نقل می کنند درست و قابل اعتماد نیست، "

خدایی با این یکی موافقم جناب ازغدی !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آقای ازغدی قصد داره رکورد آقای قرائتی رو در ساعات برنامه تلویزیونی بشکنه! ... تلویزیون کم بود تریبون نماز جمعه هم مال ایشون شده...باز هم شاکیه!! ... ایشون الان سالهاست وقت نمی کنه دو خط کتاب بخونه ... همش کارش شده سخنرانی ... از جامعه دور موندن ایشون ... دچار خودشیفتگی هم هستن ... اساسا شرایطشون برای جزم اندیشی خیلی مساعده! ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آقای ازغدی ببوس بذار کنار . کلاهت را هم بالاتر بذار
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv