bato-adv
کد خبر: ۲۴۹۹۲۲

شرایط ویژه خرید اقساطی خودرو

تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴
 رییس کل بانک مرکزی از اجرای سیاست ویژه این بانک برای فروش اقساطی کالاهای تولیدی داخل به ویژه خودرو خبر داد.

به گزارش ایسنا، ولی‌الله سیف در نشست تبیین بسته سیاست‌های دولت برای تسریع در رونق اقتصادی با اشاره به سیاست‌هایی که بانک مرکزی برای تامین مالی تولید‌کنندگان در دوره شش ماهه پیش‌رو تدوین کرده است، اظهار کرد: براین اساس در مصوبات جلسه شورای پول و اعتبار عقد خرید دین در دستور کار قرار گرفت تا بتوانیم با استفاده از آن زمینه‌ای برای فروش کالاهای انباشته شده در انبارها ایجاد کنیم.

وی در این باره توضیح داد: با استفاده از مصوبه جدید شورای پول و اعتبار اسناد ناشی از فروش مدت‌دار کالاهای تولیدی در بانک‌های مربوطه تنظیم و منابع آن را بانک مرکزی برای بانک مورد نظر تامین خواهد کرد.

رییس کل بانک مرکزی با اشاره به این‌که نرخ‌های رایج در بازار بین‌بانکی هنوز به میزان ایده‌آل نرسیده است، براین اساس بانک مرکزی اقدام ویژه‌ای را برای فروش کالاها براساس عقد خرید دین در نظر گرفته است، گفت: بانک‌هایی که در بازار بین بانکی منابع را با نرخ روز 24 درصد دریافت می‌کنند مجازند اسناد ناشی از فروش مدت‌دار را تنظیم کرده و مستندات خود را به بانک مرکزی بیاورند تا نرخ آنها مورد تجدید نظر قرار گیرد.

به گفته سیف، بانک مرکزی منابع را با نرخ 14 درصد در اختیار بانک‌ها قرار داده و آنها با نرخ 16 درصد به شرکت‌های تولیدی ارائه می‌کنند.

امکان خرید اقساطی خودرو تا 80 درصد قیمت
وی همچنین از شرایط ویژه خرید اقساطی خودرو خبر داد و گفت: با این روشی که بانک مرکزی در پیش خواهد گرفت در نهایت مصرف‌کنندگان‌ این امکان را خواهند داشت که تا 80 درصد قیمت خودرو و حداکثر تا 25 میلیون تومان را در یک دوره هفت ساله پرداخت کنند.

رییس کل بانک مرکزی ادامه داد: نرخ مورد نظر برای فروش اقساطی خودرو 16 درصد از طریق نمایندگان مجاز شرکت‌های خودروسازی خواهد بود که براساس آن اسناد توسط شرکت خودروساز به بانک مربوطه آمده و این بانک با 16 درصد آن را دریافت می‌کند نرخی که بانک مرکزی آن را با 14 درصد در اختیار بانک مربوطه قرار خواهد داد.

تسهیل خرید کارت اعتباری 10 میلیون تومانی
رییس کل بانک مرکزی همچنین به اقدامات دیگری برای تسهیل در خرید از جمله اعطای کارت‌های اعتباری اشاره کرد و گفت: براساس تصمیمات اخذ شده بانک‌ها مجازند کارت اعتباری را برای مشتریان خود از جمله کارمندان دولت و بخش خصوصی و یا افراد با درآمد مشخص صادر کنند تا حداکثر 10 میلیون تومان شارژ شده و دریافت‌کننده بتواند با مراجعه به فروشندگان کالاهای بادوام داخلی نسبت به خرید اقدام کند.

به گفته وی نرخ سود منابع موجود در کارت‌های اعتباری برای صاحبان کارت 12 درصد است که البته بانک مرکزی منابع آن را با نرخ 10 درصد در اختیار بانک قرار می‌دهد.

سیف همچنین گفت که در این بسته سیاستی ایجاد تحرک در ساخت‌وساز نیز مورد توجه بانک مرکزی بوده و از وزارت راه و شهرسازی درخواست کرده‌اند که بافت‌های فرسوده را اعلام تا منابع لازم برای ساخت آنها از سوی این بانک تامین شود.

به گفته وی، بانک مرکزی از وزارت نفت نیز درخواست کرده است تا پروژه‌هایی که مربوط به صرفه‌جویی در انرژی هستند را نیز به شبکه بانکی برای اعطای تسهیلات و تامین مالی معرفی کند.

سیف واریز 1.4 میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده را تایید کرد
در حالی اخیرا منابع خارجی از آزاد‌سازی 1.4 میلیارد دلار از منابع نفتی ایران از سوی کشور هند خبر داده بودند که رییس کل بانک مرکزی در پاسخ به سوال ایسنا در رابطه با تایید این موضوع و همچنین این‌که آیا برنامه‌ای برای اختصاص این منابع به منظور افزایش سرمایه بانک‌ها و پرداخت بدهی دولت به بانک‌ها وجود دارد، گفت: آزاد شدن 1.4 میلیارد دلار منابع نفتی صحت دارد این در حالی است که ماهیانه 700 میلیون دلار از منابع استفاده نشده ما که بلوکه شده است آزاد شده و این روند تا اجرایی شدن فرجام ادامه دارد.

سیف توضیح داد: این دو قسط 700 میلیون دلاری به این دلیل یکجا واریز می‌شود که کانالی که قرار بود قسط اول از طریق آن پرداخت شود دچار مشکل شد از این‌رو به‌طور یکجا در اختیار ما قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به این‌که بحث آزاد سازی دارایی‌های بلوکه‌شده و تخصیص منابع حاصله با یکدیگر متفاوت است، گفت: پس از کسر سهم صندوق توسعه ملی و همچنین شرکت ملی نفت مابقی آن توسط بانک مرکزی به ریال تبدیل شده و به حساب خزانه واریز می‌شود تا سازمان مدیریت در مورد تخصیص آن تصمیم‌گیری کند.

رییس کل بانک مرکزی در شرایطی که افزایش سرمایه بانک‌ها و بدهی دولت به شبکه بانکی از معضلات فعلی محسوب می‌شود، ادامه داد: با توجه به اهمیت نظام بانکی همواره این تقاضا از سوی ما وجود داشته که بتوانیم با اولویت‌ قرار دادن این شبکه منابعی را برای پرداخت بدهی دولت و همچنین افزایش سرمایه بانک‌ها تخصیص داد که البته این موضوع به نظر آقای نوبخت بستگی دارد.

توضیحات رییس کل بانک مرکزی در رابطه با کاهش ذخیره قانونی بانک‌ها
بخش دیگری از اظهارات رییس کل بانک مرکزی به توضیحاتی در رابطه با تصمیم این بانک برای کاهش نرخ سپرده قانونی بانک‌ها و آزاد‌شدن بخشی از منابع آنها به منظور افزایش تسهیلات‌دهی اختصاص داشت.

وی با اشاره به نرخ ثابت فعلی سپرده‌های قانونی تا 13 درصد در شبکه بانکی گفت: در سیاست جدید بانک مرکزی تصمیم دارد دامنه متغیر بین 10 تا 13 درصد را برای سپرده قانونی بانک‌های تجاری تعیین کند براین اساس ما در اجرای این سیاست براساس میزان پایبندی و نظم بانک‌ها محدوده مشخصی را برای ذخیره قانونی تعیین کرده و در پایان هر سه ماه آن را مورد بازنگری قرار می‌دهیم؛ بنابراین در زمان بررسی، عملکرد بانک‌ها به عنوان مبنایی برای افزایش یا کاهش نرخ سپرده قانونی آنها تلقی خواهد شد.

تعیین دستوری نرخ سود، پذیرفته شده نیست
رییس کل بانک مرکزی همچنین در رابطه با سیاست بانک مرکزی نیز توضیحاتی داد و افزود: در شرایطی که بانک‌ها در تنگنای مالی به سر می‌برند و باید رعایت سود بین بانکی به سمت تعادل پیش برود، در حالی که تورم به 15 درصد رسیده نرخ سود در مقایسه با این نرخ قابل پذیرش نیست. این در حالی است که عواملی همچون حرکت مخرب موسسات اعتباری غیرمجاز، کمبود نقدینگی بانک‌ها و همچنین مطالبات معوق موجب شده نرخ سود به میزان واقعی و متناسب خود با اقتصاد نرسد.

سیف با بیان این‌که سیاست دستوری در رابطه با کاهش نرخ سود جوابگو نخواهد بود، گفت: براین اساس باید فضا به سمتی برود که نرخ متعادل و قابل قبول باشد.

وی همچنین بار دیگر به وعده یکسان‌سازی نرخ ارز اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این‌که این یک تصمیم جدی برای دولت و بانک مرکزی بوده بعد از اجرایی‌شدن برجام و حذف تحریم‌ها که به ایجاد کانال‌های ارتباطی بین‌المللی و افزایش روابط کارگزاری بین‌المللی منجر خواهد شد، به‌طور حتم در رابطه با یکسان‌سازی نرخ ارز اقدام خواهیم کرد.

حجم کلی منابع واریزی به بانک‌ها اعلام نشد
رییس کل بانک مرکزی درباره تسهیلات ارزان‌قیمتی که در مدت شش ماه آتی به تولید‌کنندگان و مردم ارائه خواهد شد، گفت: این تسهیلات تنها برای شش ماه آتی خواهد بود و ممکن است در سال آینده قیمت‌ها کاهش پیدا نکند و این شرایط تسهیلاتی دیگر وجود نداشته باشد؛ بنابراین کسانی که به کالایی نیاز دارند و در این مدت اقدام به خرید نکنند ممکن است این فرصت را از دست بدهند.

سیف در همین رابطه در مورد کل منابعی که قرار است بانک مرکزی برای تامین مالی بانک‌ها به منظور اجرای بسته سیاستی خروج از رکود به بانک‌ها تزریق کند، گفت: با توجه به این‌که عملکرد بانک‌ها در هر ماه کنترل می‌شود و براساس انضباطی که داشته‌اند و از سیاست کنترل تورم خارج نشده‌اند منابع به آنها تزریق خواهد شد؛ بنابراین نمی‌توان گفت که حجم کلی منابعی که به شبکه بانکی تزریق می‌شود چقدر است.
bato-adv
همت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
بسمالله الرحمن الرحیم




























نمیخریم
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
همت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
پیش بسوی خرید خودروی ملی
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
با سلام، از طرف خودم و خانواده ام عرض میکنم که: نمی خریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
خوبه دیگه خودرو رو میفروشیم پولشو میزاریم بانک (سپرده بلند مدت ) پول قسطش در میاد بعد از 7 سال صاحب 27 میلیون پول میشیم به همین راحتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
بعد 7 سال یه پراید لگن 58.000.000 میلیونی رو دست ادم میمونه .
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۱۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
نمیخریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
والله اگه تو خودرو لازم داشته باشي!! با اين شرايط خيلي ها كه بدون خودرو هستند ميتوانند صاحب خودرو شوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
مطمئني؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
من میخرم
عباس
Germany
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
آره فرغون بخر بشه تابوت متحرک خودت وخانوادت
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
ناشناس هایی که سریع آب از لب و لوچه تون آویزون شده که میخریم، بفرمایید بخرید. واقعا که از ماست که برماست. وقتی هر کس فقط به فکر خودشه حقمونه که تا 100 سال دیگه هم پراید سوار بشیم و این دو تا لگن ساز ازمون سواری بگیرن. به خدا هر چی سرمون میاد حقمونه وقتی با هم متحد نیستیم. آخه خودرو نون شبه که انقد براش له له میزنید؟ اونم پراید که دیگه شهره آفاقه. یعنی واقعا نمی فهمید که کل این بسته به اصطلاح اقتصادی برای آب کردن خودروهای آشغالیه که کرور کرور توی پارکینگ های این لگن سازها انباشته شده و مردم گفتن نمی خریم؟ نمی فهمید که این تله برای انداختن این لگن ها به مردمه؟ واقعا نمی فهمید؟ به خدا عقل هم خوب چیزیه...
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
مطمئنم که تو از اون دست آدمایی که نشستی بقل گود میگی لنگش کن.شرایط خیلی خوب شده مردم بازم استقبال میکنن.من حتما میخرم
مجتبي
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
من يكي مي خرم.
كي تو ايران كمپين جواب داده كه اين دوميش باشه !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
ناشناس 17:13 برو بخر.خودروی که 1 سال زیر آفتاب و بارون تو انبارهای سر باز بخر.برو بابا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
حودرو های بی کیفیت رو 17% گرونتر از قبل خریدن به نظرتون بسته حمایتیه کی میتونه باشه مردم یا ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
دوستان عزیز
اگه خدا بخواد من یه حسابدارم...فقط با یه محاسبات سر انگشتی حساب کنید عجب کلاه گشادی سر بعضی از مردم خواهد رفت.مواظب باشید...یا علی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
با این کارها مردم را خام نکنید اقساطی یا نقد فرق نمی کند اول اصلاح و تضمین کیفیت خودرو مهم است!!! شرایط خرید را مشتری خودش تعیین می کند
ناشناs
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
بخرید ولی جنس خوب بخرید/هر وقت پولدار شدید جنس ارزون بخرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
بس كنيد اين فرغون ها را نمي خريم حالا كه برجام عملياتي ميشه ماشين هاي خارجي ارزان قيمت و بدون آلايندگي بياريد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
نمیخریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
بجای خالی کردن جیب مردم و هزینه کردن از ما - قیمت خودرو ها رو مثل ممالک آدم نشین کنید - نه با وام همه ر مقروض کنید در این شرایط سخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
قطعا کسانی که میخرن میخان زود بفروشن پولشو بذارن بانک هم قسط وام رو بدن هم یه سودی ببرن خخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
منم میخرم
ناشناس
-
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
شما ها که دم از حمایت ازروحانی و ظریف می زنید خوب چرا اینجور جاها میشه جا میزنید،معلوم نیست طیف شما چه فازی داره خدا شفاتون بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
خیر قربان. اول کیفیت خودرو بعدش هم قیمتها باید اصلاح بشن. وام هم بعدش اگه خواستید بدید بدون بهره باید باشه مثل همه جای دنیا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
دقیقاً بدون بهره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
خدایی اگه وام بدن باید یکسال تو صف باشی تا نوبتت بشه من نمی دونم اینایی که میگن ما نمیخریم از کرات دیگه میان؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
بالا بردن کیفیت خودروها شرط اساسی است. قیمتهای معقول و دادن تسهیلات بانکی جهت خرید خودرو شرایط لازم برای خرید خودرو است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
بنابراین کسانی که به کالایی نیاز دارند و در این مدت اقدام به خرید نکنند ممکن است این فرصت را از دست بدهند.
آدمو یاد دستفروشایی میندازه که جار می زنن... بدو بدو آتیش زدم به مالم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
با این کارا کسی از خودروساز چیزی نمیخره - دیگه مردم اونقدر فهمیده شدن که بدونن بخاطر خرید ماشین نباید قسط با سود بالا برداشت اونم ماشین داخلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
اميدوارم فهميده باشن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
مردم فهمیده شدن؟ کامنتهای بالا را نگاه کن، نشدن و نمی شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
ماشین بی کیفیت داخلی بخریم قسطم بدیم با بهره بالا بعد ماشینه بشه قاتلمون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
اقاي رييس بانك مركزي بجاي اينكه واسه خودروسازها وام جور كني بيا رييس بانك مركزي مردم باش. طرف مردم رو بگير و بگو تا كيفيت را اصلاح نكنن وامي به اينها داده نميشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
هر طرح اقتصادی ای که بدی باید 800 جور طرح توجیهی براش بیاری برای 2قرون وام با سود بالا - چه منفعتی دارن این فرقون سازی ها - چه توجیهی داشتن تاحالا -
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
دولت روحانی

ما جوونهای بیکار ایرانی کاررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
میخواییم

به جای اینکه اینقدر حمایت کنین از اینا که منبع درآمد دولتتون بشه!!!!! به فکر شعارهای انتخاباتیتون باشین


کی میخوایین پس شغل ایجاد کنین واسه ماها؟!!

نکنه وقتی 70 ساله شدیم!؟!!؟!!؟
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
چرا خودتون رو گول می‌زنید. دولت آقای روحانی اصولا دولت سرمایه‌سالاران است. اینا اینم دلیلش. اصلا کاری ندارند این خودروها می ارزد یا نه، می خواهند به هر قیمتی به مردم تحمیل کنند.
روحانی موووووچکریم!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
تو اینمورد دیگه با کسی شوخی نداریم. بالابردن کیفیت خودرو و پایین آوردن قیمت ها شروط مردم برای خرید خودروست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
فرق نداره روحانی یا کس دیگه - مردم باید به این بلوغ برسند که بدونند به هیچ احدی چک سفید امضا ندادند - روحانی منتخب مردم است برای پیشبرد اون اهدافی که مردم خاستند - خارج زدن نتیجش کنترل شدن توسط مردم باید باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
فهمیدن این مسئله زیاد سخت نیست که مردم با این سطح درآمد نمیتونن هم خرج خورد و خوراک بدهند هم قسط وام
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
جمع کنید این 2 تا لگن ساز رو.....
به فکر ایجاد چند کارخانه جدید به همراه خودروسازان مطرح باشید تا انحصار این 2 کارخانه لگن و فرغون سازی حذف شده و مردم فهیم ایران زمین در امنیت و آرامش در جاده های کشور تردد نمایند.
تازه به فکر وام و خروج از رکود و رونق خودروسازانند .... والا آدم می مونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
بانک مرکزی کاری نکند که مردم پولهایشان را هم از بانک ها بکشند بیرون. بانک مرکزی با اینکار میخواهد خودرو سازها را نجات دهد و فشار را بر دوش مردم بگذارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
ا-سودش بالاست 2- کیفت خودروتون پایینه ، لطفا به خواسته های مردم احترام بزارید ،تحمل ماهم زمانی دارد اگر بسر رسد خودمان خودرو سازیتان را تعطیل میکنیم ،امتحان کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
ادامه تحریم همه رشته های آقایان را پنبه می کند. از هموطنان عزیز میخواهم یک مدتی را هم تحمل کنند و خودرو صفر نخرند.
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
باید خودرو های چینی هم تحریم بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
چینی ها خودبخود تحریم اند - یه نگاه به بازار خودرو های کارکرده ی چینی بندازین اصلا خریداری نیست براشون
ناشناس
United States of America
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
خودروی بی کیفیت با وام 16 درصد بهره نمی خریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
آقا بخر برای دولت سود داره اگر برای شما ضرره . مهم جیب دولته نه جیب من و شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
نمی خریم نمی خریم تا وضعیت خودرو سازی اصلاح بشود.
موسی
-
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
میدونید 80 درصد بهای خودرو یعنی چی؟
یعنی اینکه یه ماشین 20 میلیونی در میاد 50 میلیون.
باور کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
اشتباه کردی بعد از 7 سال وام 20 میلیونی با سود 16 درصد در میاد 56 میلیون و 526 هزار تومن
قلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه میشه مگه داریم خخخخخخخخخخخخ مدرکت چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
مردم آنقدر با وام زندگی کرده اند که دیگه خسته شده اند و میدوند دولت و بانک ها مفتکی وام نمی دهند. تحریم و ادامه تحریم تنها راه است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
خمچین میگه ۸۰ درصد وام انگار میخواد بلاعوض بده.
بابا بابتش کلی سود میگیری این که دیگه منت نداره
منتش رو برو سر خودروسازا بزار
بهار آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
والا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
با این حساب اگر یک نفر یک وام 25000000 تومانی را با سود 16 درصد با باز پرداخت 7 ساله بگیرد باید هرماه مبلغ 496552 قسط داده که در 84 قسط میشود41710368 تومان. حالا بماند با این مبلغ باز چه لجنی میخواهند به مردم بدهند استهلاک و تعویض قطعات اولیه خودروی صفر ایرانی هم چه جای خود دارد. اینها با این کار به فکر انتقام از مردم هستند.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
25 میلیون وام 16 % رو 7 ساله بازپرداخت کنیم 13 میلیون و 800 هزار تومن سودش میشه که به عبارتی ماهیانه 460 هزار تومن!
فقط هم میشه پراید یا تیبا خرید!
با حقوق اداره کار 800 تومنی چطوری زندگی کنیم؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
احسنت. این هم یک جواب منطقی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
مثل اینکه وام نگرفتی تا حالا سالی 16 درصد به سال قبلش اضافه میشه عزیز جان. 25 میلیون در میاد 70 میلیون و 655 هزار تومن. موفق باشید. برو حالا وام بگیر رو بخر
hamid
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
هم میهن عزیزم حساب حضرت عالی که البته رقم دقیقش چهارده میلیون میشود براساس فرمولهای ریاضی درست است که تا کنوت توسط چهارچرخ سازهای داخلی رعایت نمیشد یعنی نرخ بهره را اگر بیست درصد اعلام میکردن رقم اقسات اعلامیشون بهره بیست و هشت درصد رو نشون میداد .از کرامات ...ما چه عجب - پنجه رو باز کرده گفت وجب !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
اینش دیگه به دولت ربطی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
نوعی انتقام گیری از مردم برای نجات خودرو سازها و سرمایه خودشان در سهام این شرکتها.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
برای پراید 16 میلیون وام میدن که قسطش میشه ماهی 290 تومان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
با پراید 7 ساب نیستی که قسط بدی برو بخر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
نچ. منت نکش نمیخریمممم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
نمیخرم
ناشناس
United States of America
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
باز هم از جیب مردم(دولت) به نفع خودروسازها . این دولت خیلی بی خردانه از این دو کارخانه قاتل حمایت می کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
اون وقت دولت هاي قبلي با خردانه حمايت ميکردن!
تا بوده همين بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
منافع خیل عظیم رانت خوار ها سالهاست که این وسط گیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
ملت تو را خدا نخرید تا تنبیه شوند. دارن با این شیوه ها دور می زنند
عیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
اینهم از دولتی که بهش امید بسته بودیم تا مثل دولت های پیش دست از این ولخرجی های غیر منطقی و غیر عقلانی و آسیب بیشتر به اقتصاد نامتعادل ایرانی دست بردارد و با استفاده از تئوری های درست و حسابی به جراحی بخش های اقتصادی و صنعتی دست بزند... البته در جهان سوم سناریوهای مشخصی رخ می دهد که اینهم یکی از انهاست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
دولت را ولش. اگر تو نخری من نخرم و در نهایت ما نخریم دولت که بزور نمی تواند به مردم خودرو بفروشد و نیز تا ابد نمی تواند از اینها حمایت کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
ما میگیم پراید نمیخوایم وام زیاد میشه
به اندازه کافی بدهکار بانکهای اسلامی هستیم
بانو
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
از اين نظر خوشم اومد خيلي به جا بود
ما ميگيم خر نمي خوايم پالون خر عوض ميشه، آقا ما ماشين داخلي نمي خوايم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
شیوه نوین و تکمیلی از بانکداری نوین اسلامی.بانکداری بدون ربا. نمی دانم چرا مراجع عالیقدر در برابر این بانکها کوتاه میآیند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
خواهش می کنم نخرید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
احتیاج به خواهش نیست دوست عزیز نود درضد مردم در خرجهای اساسی زندگی با مشکل مواجه هستن ! بخدا نداریم که بخریم ! وام بدون بهره هم که بدید توان یاز پرداختشو نداریم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
خواهش نکن من میخرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
هموطنان عزیز شما را بخدا کمی هم صبر کنید و نخرید پیروزی در این میدان خیلی از کارهای کشور را درست خواهد پس خواهشاً خام این حرفها نشوید و باز هم صبر کنید و نخرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
با سلام
اعتراض مردم كيفيت پايين خودرو ، خدمات پس از فروش ضعيف و قيمت نامتناسب با كيفيت مي باشد . تسهيلات 16 درصد 7 ساله مشكلي را حل نمي كند حتي تسهيلات 0 درصد هم مشكلي را حل نمي كند . حودروهاي موجود در انبار را بايد تحويل كوره بلند ذوب آهن دهند و خودرو جديد با كيفيت و قيمت مناسب و خدمات فروش خوب تحويل دهند . با اين شرايط خريد نمي كنيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
نمیخواهیم آقای رییس. پول ما تو جیبمون ، ماشینای شما هم مبارک خودتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
بهتره این لجن ها با این وام ها تحویل خود خودروسازها و فرزندان شان بدهید. اگر این خودروها لایق ایرانی است چرا خود آقایان ماشین های خارجی سوار می شوند!!! ایشان فقط پول مردم ایران را دوست دارند نه جانشان را!!!
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
بانک مرکزی به کمک خودروسازان شتافت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
تیبا با بازپرداخت وام نزدیک پنجاه میلیون . کجای دنیا اینجوری وام میدن . خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
اميدوارم استقبال نشه ، اما به هر حال شرايط خوب و وسوسه انگيزيه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
اولش خوبه ولی باز پرداختش دمار از روزگار آدم در میاره. احتمالاً بعضی ها نتوانند اقساطش را تمام کنند و برای فرزندانشان ارث میگذارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
گولشونو نخورید.با این کارشون میخوان هم ماشینایی که رو دستشون مونده رو بندازن به مردم و هم مردمو بدهکار خودشون کنن اونم تا هفت سال!!!
این یعنی بازی 2سر برد برا دولت و 2سر باخت برا مردم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
قدرت اتحاد مردم
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
دوستان دیدید تحریم داره جواب میده.الان دولت داره برای تحریک بازار این وامو میده.در صورتی که قبلا اون وام 7 تومنی هم به زور میتونستی بگیری.دوستان نکنه وسوسه نرخ 16 درصد وام بشید.مردم اگر نخرن مجبورا اولا کیفیتو درست کنن و دوما قیمت پایین بیاد.خودروسازها دارن دست و پای الکی میزنن.خواهشا نخرید.شما الان کسایی رو ببینید که چند ماه پیش با نرخ 24 یا 21 درصد از خودروسازها،با شرایط چکی و اعتباری خودرو گرفتن.الان اونا ضرر کردن درسته!!!شما هم اگر الان بخرید از دو جهت ضضر میکنید.1-دارید محصولات بی کیفیتی که چند ماهه دارن تو آفتاب خاک میخورنو میخرید.2-بازار خرید اشباع میشه و دوباره قیمتها افت میکنه و دوباره همون آشو همون کاسه.این بنیان از پایبست خراب است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
ما خواستار خودروی با کیفیت، ایمن و ارزان هستیم....نه فرغون قسطی، که پولمونو دور بریزیم و جونمونو بزاریم کف دستمون!
ناشناس
United States of America
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
باز هم از جیب مردم(دولت) به نفع خودروسازها . این دولت خیلی بی خردانه از این دو کارخانه قاتل حمایت می کند.
بهرنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
من سه سال پیش که می خواستم ماشین بخرم شرکتهای ایرانی رو تحریم کردم و به جای اینکه از اونها ماشین بخرم یه دستگاه اوپل کورسا مدل 1995 خریدم. الان هم بعد از سه سال می خوام بفروشم ماشین رو. اما هرگز حاضر نیستم پول واسه ماشینهای تولید داخل بدم!!!! اول کیفیت باید بره بالا بعد هم قیمت باید معقول و منطقی باشه. اینها شرایط مردمه!! همینه که هست!! قبول دارید بسم اله!!! قبول ندارید بهتره در کارخونه هاتون رو گل بگیرید!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
چرا اخه دولت انقدر سعی در حمایت از این فرغون سازان رو داره؟؟

معلومه که خیلی سود میبرن از این بابت!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
بدلیل اینکه دولتی ها خودشان سهام داران بزرگ این شرکتها هستند
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
وام که نشد حلال مشکل!

ما میگیم قیمت های ماشین بالاست

در ضمن اگه پول داشته باشیم نیازی هم به وام گرفتن با این همه سودی که از ما میگیرن نداریم
مهراد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
ی سوال؟ مگه وا گرفتن با پول نقد دادن فرقی داره.. در هر صورت که پولشونو میگیرن اونم با سود

قیمت ماشین ها باید کاهش پیدا کنه..حالا شما از خودروسازان حمایت کنین..فرقی به حال ما نداره

*نمیخریم*
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
دوستان هم خودتان خام نشوید و هم دیگران را نگذارید خام شوند و گول اینها را بخورند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
تحرییییم خودروساز
نمیخریییییم
دولت شما دیگه چرا پشت ملت نیستید و به خودروساز پیوستی
افسوس
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
گربه محض رضای خدا موش نمیگیره! ببین به چه روزی افتادن که از این کارا دارن میکنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
بازپرداختش رو از سر قبر باباش بیارم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
قسطی با سود اسلامی یا ربا خواری همیشگی یا بدون سود چون به اندازه کافی قیمت ها را به خلق ا... جابجا میکنن دیگه بنا نیست نزول هم بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
لطفا صورت مسئله رو عوض نکنید!

برید سراصل مطلب

کیفیت،کیفیت مهمه....
میگ میگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
خواست مردم :
1.ارتقاء کیفیت خودرو های داخلی
2.ایجاد شرایط رقابتی عادلانه و مساوی فروش با خودروسازان خارجی
اسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
عمرا بخریم.خودتونم بکشین این تو بمیری ازون تو بمیریها نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
من کار میخوام نه ماشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
من با کارت اعتباری میتونم کنار بیام ولی خودرو نه.از افزایش کیفیت و کاهش قیمت هم ظاهرا خبری نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
شرايط خوب باشه ميخرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
خام نشو دوست عزیز. برای خریدن ماشین وام گرفتن کلش ضرر است.
DEMOCRACY
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
دوباره این داراییهای ملی رو در قالب وام نریزید تو حلقوم این شرکتهای زالو صفت آدم کش
یا باید صنعت خودرو به کمک خودروسازان بزرگ اروپایی ، آمریکایی زاپنی ، کره ای به روز بشه یا برای همیشه تعطیل
واقعا متاسفم :-(
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
خیلی جالبه
80 درصد میشه 25 میلیون تومان یعنی 100 درصد میشه حدود سی و یک میلیون تومان
آقا یعنی فقط می تونید سمند و پژو 405 بگیرید
مطمئنا باید از خودروساز بگیرید نه از بازار
ببین چقدر بدبختیم که حاضر نیستند قیمت را کم کنند هی می خوان وام بدند
خوب این پول که باید پرداخت بشه اونم با سود
به چه دردی می خوره
اگه راست میگید قیمت را جهانی کنید بعد هم مثل همه دنیا وام بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
دولت اگر با مردم رو راست است تعرفه واردات خودرو را پایین بیاورد و بانک مرکزی اگر راست میگه این وام را برای خرید خودروهای خارجی در همین رنج بدهد.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
به جای این حاتم بخشی ارزون کنید.نرخ 16 درصد!!!!.مفت هم برای این لگنها زیاده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
این 80% قیمت که حداکثر 25 میلیون را دیدم از خوشحالی اشک تو چشام جمع شد. اینقدر هیجان به مردم ندید ناراحتی قلبی زیاد میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
بعد میگن دولت بفکر مردم نیست. چرا دولت چون خودروسازها را هم از مردم میدانه برای خوشآیند آنها میخواهد بقیه مردم را با گرفتن وام خودرو و گرفتار ساختن آنها خودروسازها را نجات دهد. نمی خریم و بازهم نمی خریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
همانطور که دوستان گفتند نخریدن اتومبیل صفر بی کیفیت و گران همچنان ادامه خ‌اهد یافت
ثانیا درباره وام میگن ۱۶ درصد ولی در واقع ۲۵ درصد به بالاست که همین ۲۵ میلیون تومن بعد از هفت سال با سود سالانه از پنجاه میلیون بیشتر میشه به این معنا که مثلا ۴۰۵ که الان زیر سی میلیون هست بعد هفت سال ۶۵میلیون تومان اب میخوره فقط چون به تدریج پرداخت میشه خیلی معلوم نمیشه چه کلاه گشادی سر مردم میره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
موافقم
روحانی داره رای هاشو با این کارا از دست میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
مرد واقعی آن است که وام دار کسی نباشد. وام یعنی لال شدن.وام یعنی گرفتار و محدود کردن خود. یعنی پایین آوردن قدرت خرید خود آن هم برای نجات خودرساز لجن ایرانی.
ناشناس
Germany
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
کارت اعتباری ددم وای!! هر کس بگیره بیچاره می شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
نمیخریم تا به قیمت اصلی برسه حالا حالا تحریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
الان پول بدم چی بگیرم پراید ، 405 یا سمند آخه ماشیناتون هم مال عهد قل قله میرزاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
آقااینجوری که باید کلی بیشترپول بدیم.عالم و آدم میدونه که این وام در طول هفت سال چقدراضافه میشه و درنهایت قیمت خودرو خیلی گرونترمیشه.بااین کارن تنهاقیمت خودروکم نشده که باعث میشه علاوه برقیمت گرون خودرویه مبلغ اضافی هم به بانکهابدیم.فهمیدن این قضیه زیادسخت نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
اگه پشت بام خونه هامون را هم پارکینگ کنیم فوقش تا 5 سال دیگه بازار داخل را بتوانند پر کنند. این انحصار را بدون صادرات با این مسکن موقت نمیتوانید در بلند مدت حفظ کنید.
اگه کره و ژاپن هم مثل شما انحصار ناآرامی داخل را تقویت می کردند الان باید ماشینهایشان را تو دریا می ریختند تا براشون بازار درست کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
اگه برای پراید غیر از وام خرید خودرو وام خرید قبر رو هم بدن ( که از واجبات پرایده ) در آنصورت من میخرم تا زودتر از اینهمه تدبیر و امید راحت بشم برم جهان باقی.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
حساب کتابهاتون را بکنيد.
با اين وامها خودرو خريدن دوسر ضرره.
سودش هم ميره تو جيب بانکها و خودروسازها. مردم اگر امروز 10 ميليون داريد و 20 ميليون هم وام می گيريد، قطعا بعد از پايان اقساط، به اندازه اصل پول و سود از حقوق ماهانه تان ررفته و خودروی شما هم به همان 10 ميليون نمی ارزه. فقط بانک سودشو می خره و خودروساز هم يک 20 ميليون رو خودروی 10 میلیونیش سود میکنه
ناشناس
Finland
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
شما توی آلمان اگر تبعه آلمان باشی می تونی از خودروساز داخلی که همون بنز و بی ام و هستند ماشین برداری و نصف پولش رو دولت بدون هیچ سودی و هیچ بهانه ای می ریزه به حساب خودروساز
انوقت در ایران اینجوری می خوان پوست ما رو بکنن
بابا جمع کنید این سیاست حمایت از فرعون ساز رو
ناشناس
Finland
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
شما توی آلمان اگر تبعه آلمان باشی می تونی از خودروساز داخلی که همون بنز و بی ام و هستند ماشین برداری و نصف پولش رو دولت بدون هیچ سودی و هیچ بهانه ای می ریزه به حساب خودروساز
انوقت در ایران اینجوری می خوان پوست ما رو بکنن
بابا جمع کنید این سیاست حمایت از فرعون ساز رو
ناشناس
Finland
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
داستان میگی برادر ؟ شما که خودت خارج نشینی برو یه نمایندگی این سوال رو بکن که آیا به سیتیزن های آلمان نصف ققیمت ماشین میفروشین یا نه ، این هم یکی از شایعات وطنی بود، وطنم پاره تنم
مهدی
Germany
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
چرا برای خانه دار شدن مردم که مهمتر از خودرو هست این چنین وام هایی نمی دهید؟
وام بدون سپرده و و ۸۰ درصد قیمت خانه، پس معلومه منافعتون چیز دیگر است.
مردم کار و خانه ابتدا احتیاح دارند و بعد ماشین. این اتفاق بزرگترین اشتباه دولت خواهد بود که منابع کشور رو اینطوری تلف کند .
اگر هدفتان اشتغال است با وام مناسب خانه کلی از مشاغل مجددا در ارتباط با ساخت و ساز فعال خواهند شد.
مهدی
Germany
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
چرا برای خانه دار شدن مردم که مهمتر از خودرو هست این چنین وام هایی نمی دهید؟
وام بدون سپرده و و ۸۰ درصد قیمت خانه، پس معلومه منافعتون چیز دیگر است.
مردم کار و خانه ابتدا احتیاح دارند و بعد ماشین. این اتفاق بزرگترین اشتباه دولت خواهد بود که منابع کشور رو اینطوری تلف کند .
اگر هدفتان اشتغال است با وام مناسب خانه کلی از مشاغل مجددا در ارتباط با ساخت و ساز فعال خواهند شد.
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
مگه نگفتید بنزین قیمت جهانی بشه اونوقت موقع یکسان شدن قیمت خودرو داخلی و خارجی است!؟ پول بنزین به نرخ جهانی باید خودرو روز و کم مصرف و باکیفیت جهانی را هم داشته باشه! نه اینکه ماشین سی سال پیش رو با ایربگ آپشن سه برابر به خلق ا.. بندازید! آه مردم دنبالتونه و تیر غیب میخورید!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
بازپرداخت وام 25 میلیونی 41،796،000 تومن میشه یعنی تقریبا 17 میلیون سود در 7 سال.
قسط هم ماهی 496،000 تومن.
خوبه دوستان؟!!!
من توصیه نمیکنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
خخخخخخخخخ روحانی جون به پایان سلام کن
جمشید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
نمیخریممممممممم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
من که میخرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
باعرض سلام خدمت ملت عزیز اگه قیمت خودرو به اندازه قیمت عراق باشه وبه کیفیت اونا برسند بدون تسهیلات هم میگیرند در ضمن یه چند تا خودروسازاروپایی هم هم در داخل کار کنند رقابت باشه کیفیت بالا بره ٫ بااین شرایط مردم توآن پرداخت اقساط با هر شرایطی را ندارند از مردم متحد كشور عزیزم نهایت تشکر را دارم.
ناشناس
Germany
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
یک حقه دیگه برای سرکیسه کردن مردم!!!! پراید که پنج میلیون ارزش نداره بعد هفت سال براش 50 تا دادی اون موقع نه پراید داری نه پول بی زبان ات!!!!! البته اگر شانس بیاری تو این هفت سال پراید تو را به اون دنیا نفرسته!!!!! هموطن به هوش باش لطفا!!!!!
ناشناس
Finland
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
خودروساز خارجی دیوانه نیست سرمایش رو بیاره اینجا بلوکه کنه هر روز صبح هم تو مجلس مرگ بر کشورش رو بشنوه میره تو امارات و ترکیه صفا میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
وقتى درآمدى نيست شما بگيد ماهى هزار تومن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
یک ضرب المثل قدیمی می گوید:"خره را بردند باغ گل بستند،صدامی زد کنگرکنگر".حکایت تف سربالای جماعت است.ازاینکه خرید خودروراتحریم کردیدفکر کردید به ضررآقایون شد.نه !دودش به چشم کارگرهای بیچاره رفت.
ناشناس
Sweden
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
یعنی این کامنتها رو خوندم و حال کردم
ali
Germany
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
ما میگیم لگن هاتون کیفیت ندارند میگید وام میدیم؟؟!!
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
واقعا که۱۶٪ تا هفت سال قسط،،آونم خودروی لگن سازان بعده دوسال نهایتا ماهی کلی هم خرج داره وبعد تورم رکود هم روش،،،نه مردم این کلاه گشاد رو نمیخوااااان،فرارو بزار،مرسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
اقای رئیس بانک مرکزی خودرو خودت چیه؟ خودرو خانمت چیه ؟آیا آقازاده شما مازراتی دارن یا در تدارک انتخاب رنگن؟
ماه پیش یه پراید خریدم تمام دنده ها ش صدا میده داشبورد صدا میده درها صدا میده چرخها جیر جیر می کنن نمایندگی هم می گه 20 میلیون دادی چه توقعی داری ؟ .مثل. ....پشیمانم که چرا پولی رو که با زحمت و هزار امید جمع کرده یه شبه و روی یه تصمیم اشتباه دادم رفت مردم تحریم نکردن بلکه جرات خرید ندارن .خودروی صفری که بشه مایه دق با خودروی 20 ساله چه فرقی داره؟
ناشناس
Hong Kong
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
اقا همه دوستان فهیم و باشعور هرجا هستند و کار میکنن و درجمع دوستان و آشنایان اطلاع رسانی کنن تا بعضی از جماعت زود باور گول نخورن و این اتحاد رو خراب نکنن ..... وظیفه ماست با اطلاع رسانی این حرکت رو ادامه بدیم
حاجي
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
يك اس ام اس برام آمده بود نوشته بود خريد تيبا با يك دست روكش صندلي خنده دار نيست براي اين مملكت و اون نمايندگي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
نمی خریم بابا بیاری در خونه هم پسش می دیم
نمی خریم بابا مگه زوره
ناشناس
United Arab Emirates
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
وام 25000000 تومانی یعنی حمایت آشکار دولت از دو شرکت عقب مانده که وقیحانه کالای بی کیفیت خود را به ضرب و زور تعرفه و و دام وام کم بهره به مردم تحمیل میکنن . نه برای تیم کاسبکار اقتصادی دولت که برای رییس جمهور متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
فقط دو سال نخریم واقعا" جمع میکنن یادتان باشه حرفهای قلدر معابانه نعمت زاده من که لازم دارم نمیخرم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
مردم واقعا چی میخوان مگه؟
خودروی با کیفیت و مناسب...ضمنا مردم ما هم صنعت خودشون رو دوست دارن و حمایت میکنن ولی این موضوع باید متقابل باشه...متاسفانه دولت در این چند سال اخیر نشون داد که اصلا مردم براشون اهمیت ندارن و فقط پر کردن جیب خودش براش مهم بوده و هست..؟؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
پرايد آشغال رو ميخوان بندازن به ملت ۳۰ ميليون خدايا خودت رحم كن.
اگه ملت مقاومت كنن شرايط خيلي بهتر خواهد شد. فقط چند ماه ديگر...
علی
United Arab Emirates
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
امیدوارم این کمپین ادامه داشته باشه. اما متاسفانه اخیرا که دقت میکنم ماشین صفر بین مردم خیلی بیشتر از قبل شده. فکر نکنم برخی مردم منفعت طلب و فرصت طلب بفهمن اتحاد و کمپین و ... یعنی چی؟!
منصف
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
خداييش فقط كافيه همين نظرهاي حذف نشده را بخوانند.
بابا اينا چرا نمي فهمن؟
سهند
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
*نمیخریم*
لیلا
United Arab Emirates
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
معنی بانک مرکزی اسلامی رو هم فهمیدیم
علیرضا حمیدی
Germany
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
دولت به خوبی میداند که مردم خرید خودرو را تحریم نکرده اند بلکه توانایی خرید خودرو را ندارند، متاسفانه مردم ایران صرفا به فکر منافع شخصی خودشون هستند، در حالیکه اگر منافع جمع رو منظور کنند در نهایت کاملا به نفع خودشون میشه
عرفان 82
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
صورت مساله رو پاك مي كنن. دوستان تحریم داره جواب میده.الان دولت داره التماس مي كنه نخريد اين ماشينهاي بي كيفبت رو. به خدا ماشيناي چيني از اينا خيلي بهتره.نکنه وسوسه نرخ 16 درصد بشید.اگر نخرين مجبورا اولا کیفیتو درست کنن و دوما قیمت پایین بیارن.خواهشا نخرید.الان کسایی رو که چند ماه پیش با نرخ 24 یا 21 درصد از خودروسازها،با شرایط چکی و اعتباری خودرو گرفتن ببینید .الان اونا ضرر کردن درسته!!!شما هم اگر الان بخرید از دو جهت ضضر میکنید.1-دارید محصولات بی کیفیتی که چند ماهه دارن تو آفتاب خاک میخورن و میخرید.2-بازار خرید اشباع میشه و دوباره قیمتها افت میکنه و دوباره همون آش و همون کاسه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
از دوستان میخوام اگه کسی این مستند را ندیده حتما تماشا کنه . (مستند بدون فرمان از شبکه ثریا ) در مورد 40 سال صنعت خودروی ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
از دوستان میخوام اگه کسی این مستند را ندیده حتما تماشا کنه . (مستند بدون فرمان از شبکه ثریا ) در مورد 40 سال صنعت خودروی ایران http://www.sorayatv.ir/content/documentry/1187/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
با این قیمت و کیفیت نمیخریم.قیمت باید یک سوم باشد و کیفیت حداقل در حد متوسط
بی طرف
Netherlands (Kingdom of the)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
به نظر نمی رسه این سیاست دولت دردی از خودرو سازان یا تولید دوا کنه.
معلوم نیست دولت محترم چه اصراری بررونق تولید بدون افزایش درآمد مردم دارد.
با این بسته ها موانع تولید حذف نخواهد شد و دولت باید در فکر افزایش درآمد مردم ازطریق افزایش حقوق ودرآمدهای اقشار پایین دستی باشد. تورم ثروت در دست ثروتمندان شور بسیار بالاست و این سیاست و پایین بردن نرخ بهره باعث تشویق خروج سرمایه از کشور خواهد شد.
پشت پرده
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
حمایت از خودرو بی کیفیت تا 30 سال دیگر با دادن وام به مردم بیچاره
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
آقا جان خودتونو زیاد خسته نکنید! تا قیمتها پائین و کیفیت بالا نرفت آسمون برید به هیچ وجه نمی خریم! بزن لایک قشنگرو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
به به !به به!
بااين كار هم مي خوان خودروهاي بي كيفيت را به مردم غالب كنن هم سود بانكي بگيرن .يعني يك خودرو 30 ميليوني كه مردم انتظار دارند كاهش قيمت داشته باشه بايد به قيمت 45 ميليون بخرن.
خيلي ممنونم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
من میخرم شرایطش مناسبه هفت ساله هم برمی گردونیش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
انشالله با اتحاد بیشتر مجبور میشن با مردم کنار بیان و جز این هم راهی ندارن اگه خودمون خراب نکنیم و گول وام و ... نخوریم.
ناشناس
Finland
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
زور الکی نزنید ما فرغون نمی خریم من الان 5 سال است که خرید خودرو را تحریم کرده ام پول خودرا برای خرید تابوت برای خود و خانواده تون هزینه نکنید این قیمت ها باید شکسته شود قیمت پراید کمتر از 7میلیون و قیمت پژو در انواع برندها کمتر از 10 میلیون تومان است شما نخرید خواهی دید که مجبورند قیمت ها را بشکنند اتحاد اتحاد در نخریدن لکن بولید خودرو سازها
ناشناس
Finland
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
این قیمتها رو باید بری از محل محمود اینا بخری
وحید
Germany
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
آقا من چنتا سوال داشتم؟
الان سود بانکی چقدره؟
چرا ما بعد انقلاب نرخ تورم تک رقمی نداشتیم؟
یکی از عوامل تعیین سود بانکی نرخ تورمه این وسط کی از این آب گل آلود استفاده می کنه؟
اگه گفتین...
ناشناس
Saint Martin (French part)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
دولت داره با سپرده های بانکی مردم از خودروسازی فاسد حمایت میکنه و علاوه بر اینکه به اعتراض مردم گوش نمیده بهشون دهن کجی میکنه و بیشتر و بدتر سرشون کلاه میذاره یعنی یه لگن که الان سی ملیونه رو با اقساط هفت ساله بهشون میفروشه 60000000
بهزاد شامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
اگر واقعاً تحریم را ادامه دهیم و فعل : نخرم، نخری، نخرد، نخریم، نخرید، نخرند را خوب صرف کنیم نتیجه میشود تسلیم خودروسازان جهت پایین آوردن قیمت و بالا بردن کیفیت. باور کنید یک کمی دیگر همت کنیم.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
دقيقاً ايشون درست مي فرمان باور كنيد يه كم ديگه همت مي خواد همين تكاپو يعني اينكه به خودروسازها خيلي فشار اومده
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
من نمی خرم - تو نمی خری - او نمی خرد - ما نمی خریم - شما نمی خرید - آنها نمی خرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
یه سوال فنی تا 7 سال دیگه اگر چپ نشه اتیش نگیره ندزدنش من ماشین دارم که قسط بدم ؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
یعنی خجالت نمیکشین تا کی میخواین ملتو سرکیسه کنید
قنديل
-
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
به اندازه يك خودرو پول ذخيره كردم وهروقت دلم بخواهد وبا صبر وشكيبا ماشين مي خرم.البته اگر كمپين اجازه داد.
راد
Germany
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
از تمام دوستان خواهشمند است با چشم باز با این موضوع نگاه کنن خودرو با کیفیت پایین و با قیمت بالا . حاشا و کلا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
برای وام با 24 درصدکه 20 درصد را نیز مسدود میکنند کسی مرا معرفی نمود چون به همه نمیدادند حالا این وام به چه کسانی خواهد رسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
جالبه اما نتیجه بخش نمیشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
بااين دستور العمل مردم فقط مي توانندپرايديا سمند و405 بگيرند چون80درصد 22 ميليون قيمت فعلي پرايد اگر گران نشودميشود 17/5 ميليون وام 25 ميليون اگر %80 در قيمت يك خودروباشد %100مي شود31/5 كه فقط مي تواني سمند يا 405 بخري اين يعني پرايد وسمند آش خاله هست با مردم بخورند چيزي كه گم شد ارزش جان مردم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
من کار میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممم
من میخوام آینده شغلیم تامین باشه
وقتی جوونایی مثل من بیکارن ماشینو میخوایم چیکار
اول باید اشتغال ایجاد کنن تا مردم درآمد کافی داشته باشن بعد این تسهیلاتو بدن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
شما رو به خدا نخرید. به خاطر اینده فرزندانمون نخریم.
عادل
United States of America
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
بسته اقتصادی دولت فقط به فکر خودروسازها بوده که خودروهای بی کیفیتشون رودستشون مونده حالا میخوان به مردم وام 16 درصد بدن تاخودروها روبخرن!! مشکل مردم جای دیگه است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
هر كاري ميكنن كه كيفيت و بالا نبرن جون مردم با وام بر نميگرده رييس عزيز
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
برای خارج شدن از رکودبایستی دولت حمایت کند خودرو را ارزان کرده وبطور اقساط بدون سوددراختیار مردم قراردهد.که هم ایجاد شغل کرده وهم تولید راه می افتدوهم افراد صاحب ماشین میشود.بسته پشنهادی فعلی اب درهاون کوفتن است.
ahmad
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
متاسفانه دولتمردان به حقوق های خود نگاه می کنند نه مردم و به این توجه نمی کنند که قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده کارگر با حقوق 1 میلیون تومان حالا از دو قسط خودرو بدهند چطور می تونه خرید کنه بهتره مسئولان یه کم بیان داخل مردم
بی نام
Germany
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
تو را خدا برای یکبار هم شده با مردم صادق باشند . راه حل خودش میاد . ولی این باز هم کلاهبرداری است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
واسه زیاد کردن وام ازدواج میگن بودجه نداریم اونوقت به خرید لگنهای دو تا شرکت این همه وام میدن
ناشناس
United States of America
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
نمیخریم تا بفهمید که مردم از نحوه اداره کشور رضایت ندارند تیم اقتصادی دولت داغون است
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
سلام
خدمت همه دوستانی که میگن نمیخریم.
من خودم هیوندایی جنسیس دارم گذاشتمش تو پارکینگ و از روزی که کمپین نخریدن خودرو راه افتاد یه دوته سمند خریدم ال ایکس مالتی پلکس.
خیلی هم راضیم
روحانی دستت درد نکنه
علی
United Arab Emirates
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
سه دسته از مردم هیچ وقت از نظر اقتصادی پیشرفت نمیکنند:
1.کسانی که برای خرید اتومبیل وام میگیرند.
2.کسانی که خرید منزل مسکونی را بر راه انداختن کسب و کار ترجیح میدهند.
3.کسانی که از رفیقشان انتظاری بیش از رفاقت دارند.

( استیو جابز)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
جابز محیط ایران را تجربه نکرده که پول توی جیبت یک شبه ارزشش یک سوم بشه! باز اگر خونه داشته باشی قیمتش با کاهش ارزش ریال در برابر دلار هم نسبتا ثابت میماند!
ناشناس
United States of America
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
25ملیون میخواد وام بده 41 ملیون ازتون بگیره بعد میگه 16 درصد این از 60 درصد هم بیشتره اگه راست میگه وام بدون بهره بده یا 4 درصد که اکثر کشورها همین وام کم بهره برای رشد اقتصادیشون دارند نه نزول خواری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
مثل اینکه آقای سیف عرایض دیگه‌ای هم داشت. گفت: ممکن است در سال آینده و پس از اتمام دوره اجرای شش ماهه بسته رونق اقتصادی، دیگر چنین فرصت‌هایی برای مردم در خرید کالا با وام مناسب و تسهیلاتی که دولت برای تحریک تقاضا در نظر گرفته، پیش نیاید.
ملتو چی فرض کرده این آقای سیف
ناشناس
United States of America
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
یعنی 50میلیون بازپرداخت؟؟؟؟!!!!!!....برو بابا..اگه انقد داشتم مزدا 3 میگرفتم ن پراید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
مردم تحت هیچ شرایطی خودرویی نمی خرند.
پرنیا
United States of America
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
خیلی زحمت کشیدند به جای وام دادند ماشین را به قیمت واقعی در اختیار مردم بگذارند نه کلاه کشادی سر مردم بگذارند بنجول های بی کیفیت چین را به اسم خودرو ملی ده برابر قیمت مردم را 7 سال گرفتار کنند بسته حمایتی برای دلال های چینی خوب عرب های موش خور چه ماشین های سوار می شند ما چه ماشین
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
من درعجبم که چطور این همه ماشین رو اینا قصد دارن وارد خیابانها کنند درحالیکه اشباع شده خیابانها از شلوغی .این چه جور سیاستیه باز بعدش حتی اگه ماشین هم خوب شد وهمه چی عالی با خیابونهای شلوغ چیکارکنیم ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
دوستم چند روز پیش یک اجاق گاز ایرانی خرید در دقیقه دوم فندکش خراب شد در دقیقه چهارم ترموکوبلش از حیز انتفاع ساقط گردید در دقیقه ششم لبه فلزیش دستش را برید بماند که کلید پلاستیکی ایش همان اول کار در امد و با انبر دست گاز را کم و زیاد می کرد و الی اخر یکی نیست به اینها بگه اخه مجبورید تولید کنید
ناشناس
Finland
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
تو بگو بدو بهره!!حقیقتش من در حدی نیستم که حتی تحریم کنم، من 1.200 حقوقمه 1.400 دریافتیم ، 800 کرایه میدم تازه به برکت پول پیشی که به لطف پدر و پدر خانومم و از پس انداز و پول دریافتیه بازنشستگیشونه، حدود 130 بابت قبض ها و اینترنت و... میره ، 30 تومن شارژ ساختمون ، میمونه 440 تا آخر ماه میمونه تازه باید کلی دونفری دقت کنیم مریض نشیم، مهمون نیاد، تولدها و مراسم رو نریم و... بعد شما میگی بیا قسطی ماشین بخر ، بچه دار بشو، یارانه نگیر، هزار جور مالیات عجیب و غریب بده و....؟؟؟ برو برادر همین قدر که زنده ایم خدا رو شکر!! کلی هنر کردیم ، ماشین میخوایم چیکار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
25 میلیون وام. 7ساله . 16 درصد میشه 42 میلیون تومن!!! بانکداری اسلامی اینه؟؟؟؟؟؟!!!!!
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
واقعیت اینکه من یرای خرید یه خودروی بی کیفیت مونتاژ شده با قطعات چینی مثل پژو slx باید با حساب این وام و سود یدتر از ربا مبلغی حدود 40 تا 45 میلیون بدم. من که آدم عاقلی ام شما چطور!!!؟
یک کرمانشاهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
غیر از ایرادات فراوانی که به این دست تو جیب مردم کردنها وارده یه سئوال بسیار مهم اینه: عمر مفید این لگنها مگر چقدر هست که طرف باید هفت سال آزگار بالاش قسط بده؟ پرایدتون با بدنه نازکتر از کاغذ سیگار و داشبورد پلاستیکی پست و یه مشت مقوا و نایلون سفره ای تو در و صندلی سوارش کردین یه موتور بنجل زپرتی هم روش. تو رو بخدا سال 2015 اینم ماشینه دارین هفت برابر دست ملت میدین؟ بدبخت ترین کشورها رو ببین چه ماشینهای خارجی عروسکی تو خیابوناش جولان میده. آخه چرا اینقدر بدبختیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
اگر ارزش افزوده رو هم حذف می کردند بهتر بود. می خرم بشرط آنکه تا 20هزار کیلومتر نرم نمایندگی .... هاشم خان قول می دی! به 3000090 اس بزن
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
کلاهبرداری به شیوه نوین با اجناس بنجل!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
نظرم نسبت به روحانی و دولتش به کل عوض شد. منتظر اون روز هستم که حتی شده با یک رای جلوی تمدید این دولتو بگیرم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
من با خریدم از تولید کشورم و از ایجاد شغل ایرانی حمایت میکنم. اینم کمک دولت. یه عده فقظ میخوان لجبازی کنن. حال انکه خودشون خودرو دارن
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
باز هم دولت تمام قد در کنار خودروساز ایستاد و به مردم پشت کرد. این باز از دولت تدبیر و امید!
دیگر امیدی به اصلاح کیفیت خودرو نماند!
ناشناس
United States of America
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
دقیقا باید 16 میلیون تومان سود پرداخت کنیم. یعنی 41 میلیون بابت 25 میلیون وام. انهم برای یک خودروی بی کیفیت. من نمیخرم
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv