bato-adv
کد خبر: ۱۶۷۵۲۳
پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران صورت گرفت؛

حمله تند حمید روحانی به تیم مذاکره‌کننده و هاشمی

رییس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با انتقاد از محرمانه ماندن جزئیات مذاکرات هسته‌یی ابراز عقیده کرد: اینها مردم را نامحرم می‌دانند. این شیوه‌ای است که می‌خواهند مردم را در بی‌خبری نگه دارند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
رییس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با انتقاد از محرمانه ماندن جزئیات مذاکرات هسته‌یی ابراز عقیده کرد: اینها مردم را نامحرم می‌دانند. این شیوه‌ای است که می‌خواهند مردم را در بی‌خبری نگه دارند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید روحانی در سخنانی با موضوع استکبارستیزی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز، با انتقاد شدید‌الحن از برخورد تیم مذاکره‌کننده ایران با 1+5 در محرمانه نگه داشتن محتوای مذاکرات گفت: در نوشته‌های منحوس و زهرآگینشان زمزمه می‌کنند که سیاست خارجی را باید از خیابان‌ها جمع کرد یعنی در حقیقت از دست مردم باید آن را بیرون آورد چون مردم اگر در جریان قرار گیرند، نمی‌گذارند در مذاکرات پشت پرده، بده و بستانی صورت گیرد؛ پس باید مردم را نامحرم دانست و از صحنه بیرون راند.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران در ادامه، به وقایع تاریخی 13 آبان اشاره کرد و گفت: روز 13 آبان بیانگر سه واقعه مهم و سرنوشت‌ساز است. در 13 آبان سال 43 امام خمینی (ره) در پی اعتراض به احیای رژیم کاپیتالاسیون و مصونیت‌بخشی به سرجوخه‌های عربده‌کش آمریکا از ایران تبعید شدند. در 13 آبان 1357 دانش‌آموزانی که به حمایت از امام برخاسته‌ بودند و برای سرنگونی نظام شاه مبارزه می‌کردند به خاک و خون کشیده شدند. در 13 آبان سال 58 نیز دانشجویان غیور و مسلمان پیرو خط امام لانه‌ جاسوسی آمریکا را تسخیر کرده و دست تبهکار آمریکا را برای همیشه از سرنوشت این کشور کوتاه کردند.

وی ادامه داد:‌ آن روز که امام(ره) سفارتخانه آمریکا در ایران را لانه جاسوسی نامید شاید کمتر کسی باور می‌کرد که پس از گذشت 34 سال همه دنیا و حتی کشورهای همراه و هم‌پیاله‌های شیطان بزرگ آمریکا اعتراف کنند که سفارتخانه‌های آمریکا در جهان لانه جاسوسی است. این بینش و تشخیص امام برگرفته از قرآن و مکتب انبیا بود. امام در مبارزاتشان همیشه راه پیامبران را دنبال می‌کردند و از مکتب پیامبران و فرامین الهی و احکام قرآنی الهام گرفته بودند؛ بنابراین در مبارزات ایشان می‌بینیم که امتیاز ویژه‌ای نسبت به سایر مبارزات داشتند و از آنجا که روش انبیا را در پیش گرفته بودند، همانند آنها در مقابل زورمداران، قدرت‌طلبان و بت‌پرستان می‌ایستادند و هرگز پروا نداشتند که آیا ما امروز قدرت مقابله با اینها را داریم یا نداریم.

روحانی افزود: امام روزی به جنگ شاه رفتند و علیه شاه مبارزه را آغاز کردند که نه تنها رجال سیاسی و مبارزان ایرانی جرأت انتقاد از شاه را به خود نمی‌دادند بلکه نام شاه را نیز جرأت نمی‌کردند بدون القاب کذایی هم‌چون اعلی حضرت، آریا مهر و این‌گونه الفاظ مبتذل به زبان بیاورند. در چنین شرایط خفقان باری امام به صحنه آمد و علیه شاه مبارزه را آغاز کرد و اعلام کرد که شاه دوستی یعنی غارت‌گری، آدم‌کشی و هتک اسلام و هدم آثار رسالت. در روز 13 خرداد 1342 در مدرسه فیضیه امام فریاد زد که "آقای شاه، ای بدبخت، ای بیچاره" و به این ترتیب بت‌شکنی کردند و بنا به گفته بسیاری از ناظران سیاسی و کارشناسان آن روز، شمارش معکوس برای سقوط شاه از همان روز آغاز شد که امام این بت‌شکنی را انجام دادند.

وی ادامه داد: بت‌شکنی دیگر امام علیه شیطان بزرگ بود. کسی در ایران جرأت نمی‌کرد علیه آمریکا اعلام نظر کند، مبارزه کند یا موضع‌گیری داشته باشد. حتی وقتی که آمریکای جنایتکار کاپیتالاسیون را بر ایران تحمیل و سرجوخه‌های آمریکایی را بر جان و مال و ناموس ملت مسلط کرد هیچ‌یک از این گروه‌های سیاسی و احزاب نفس نکشید. آنهایی که دم از ملیت و وطن‌پرستی می‌زدند جرأت نمی‌کردند سخن بگویند. حرفشان این بود که در کف شیر نر خونخواره‌ای، غیر از تسلیم و رضا، کو چاره‌ای؟ امام با همه قدرت در برابر این بت بزرگ ایستاد و بی‌اعتنا به این هشدارها در 4 آبان 43 طی سخنرانی تاریخی فریاد زدند که رییس‌جمهور آمریکا بداند که امروز منفورترین افراد بشر در بین ملت ماست و به این ترتیب بت‌شکنی کردند. ملت آگاه ایران وقتی این بت‌شکنی امام را دیدند در سروده‌های خود آوردند که جهان به چهار بت‌شکن بزرگ و مقدس افتخار می‌کند؛ ابراهیم خلیل‌الله، موسی کلیم‌الله، علی ولی‌الله و خمینی روح‌الله.

رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه "این روش امام که از بت‌ها و قدرت‌ها نترسید و این‌گونه حماسه آفرید و به صحنه آمد، برگرفته از مکتب انبیا و قرآن بود"، یادآور شد: امام روش انبیا را به کار بست. وقتی که پیامبران مبعوث می‌شدند ابتدا به سراغ مردم می‌آ‌مدند و با مردم همراه بودند و مردم را محرم رازشان می‌دانستند. امام هم همین روش را در پیش گرفت. در آغاز نهضت سعی کرد تا مردم را به صحنه بیاورد و به ملت ایران آگاهی ببخشد. در 16 مهر 41 که روز آغاز نهضت امام بود، ایشان در بیت بنیانگذار حوزه علمیه قم با مراجعی که در آنجا بودند، دیدار و سه پیشنهاد ارائه داد یکی اینکه نامه‌هایی که مقامات روحانی به دولت، دربار و شخص شاه می‌نویسند و اعتراضاتی که دارند باید چاپ شده و در اختیار مردم قرار گیرد تا آنها در متن مسائلی که می‌گذرد، قرار گیرند دوم اینکه خطبا و وعاظ از منابر و مساجد به مردم آ‌گاهی ببخشند و به مردم توضیح بدهند که هدف رژیم شاه از نقشه‌ها و نیرنگ‌هایش چیست و بگویند آمریکایی‌ها به دنبال اسلام‌ستیزی هستند و می‌خواهند استقلال ایران را منکوب کنند و سوم از مراجع خواستند تا با مردم حرف بزنند. تا به آن روز سابقه نداشت که مرجع تقلیدی سخنرانی کند اما امام در همان روز و تا زمانی که چشم را از دنیا فرو بست از هر فرصتی استفاده کرده و به سخنرانی پرداختند و به مردم آگاهی دادند. این روش انبیا بود.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امام(ره) می‌گفت و نظریه‌هایی که می‌داد و موضع‌گیری‌هایی که می‌کرد، همه برگرفته از قرآن بود. هرچه داشتند و هر سخنی که می‌گفتند از قرآن و اسلام بود. اگر دنبال استکبارستیزی بودند و اگر از حاکمان زور مدار و قلدار مآب نفرت داشتند و اگر از هرگونه نزدیک شدن به مذاکره با استکبار جهانی دوری می‌گزیدند، همه برگرفته از قرآن بود و با الهام از قرآن در مقابل همه سختی‌ها و رنج‌ها مقاومت می‌کردند و مردم را به پایداری دعوت می‌کردند. اصولا امام مفسر و مبین قرآن بود. روش امام بسیاری از آیات الهی را تفسیر کرد. تا روزی که امام انقلاب ایران را به پیروزی نرسانده بود، کم نبودند کسانی که نمی‌توانستند باور کنند چگونه حضرت موسی (ع) با عصای خود نظام فرعونی را سرنگون کرد. امام نشان داد که ملتی با دست خالی و با سلاح ایمان می‌تواند یک نظام 2500 ساله را سرنگون کند.

روحانی با اشاره به این سخن امام که "مرگ بر آمریکا، یک عبادت است" گفت: این سخن برگرفته از قرآن است. این صریح آیه قرآن است که می‌فرماید "کسی که مورد ظلم قرار می‌گیرد حق دارد صدا به ناسزا گویی بلند کند و اظهار نفرت کند". گاهی سوال می‌شود که چه اصراری است شعار مرگ بر آمریکا ادامه یابد؟ این اساس مکتب تشیع است. لعن و نفرت و انزجار از دشمنان اسلام و ظلم ستمکاران از اساس مکتب تشیع است. در زیارت عاشورا نیز 100 بار یزد، شمر و مروان لعن می‌شوند. برائت از آنها وقتی معنا می‌یابد که شما از یزید زمان هم بتوانید ابراز تنفر کنید. امروز به همان نحوی که وظیفه هر مسلمان شیعه است که از قتله امام حسین (ع) و جنایتکاران آن عصر ابراز تبری کند باید از یزید زمان هم ابراز تبری کند.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران ادامه داد: امروز مرگ بر آمریکا به معنای "اللهم العن یزید" است، کسانی که امروز اصرار دارند این شعار گفته نشود، اگر در زمان امام حسین (ع) بودند و با یزید مواجه بودند یا به یزید می‌پیوستند یا از هرگونه تبری و نفرت از یزید جلوگیری می‌کردند و حاضر نبودند که ابراز نفرت کنند. چگونه کسی که از یزید و شمر ابراز تنفر می‌کند اما حاضر نباشد از یزید زمان ابراز تنفر کند. برائت از دشمنان اسلام و ستم‌کاران و کسانی که به مستضعفین و مسلمین ظلم می‌کنند، وظیفه پیروان مکتب تشیع است. کسانی که شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند در حقیقت با جنایات آمریکا اعلام مخالفت می‌کنند. آمریکایی که این همه ظلم می‌کند و برای ضربه زدن به ایران و براندازی نظام بودجه تصویب می‌کند.

وی افزود: شعار مرگ بر آمریکا به ملت‌های آزادیخواه روحیه می‌دهد. ملت‌های مستضعفی که در جهان ایران را به عنوان ام‌القری پذیرفتند، چشم به راه ایران دارند. اگر این صدا خاموش شود دلسردی و یأس و ناامیدی در جهان و مستضعفان بوجود می‌آید. از این رو امروز شعار مرگ بر آمریکا وظیفه هر انسان مسلمانی است و همه باید با همه قدرت در برابر شیطان بزرگ بایستند و دنیا را متوجه کنند که رژیم آمریکایی چه رفتاری دارد و در ایران چه جنایاتی دارد. خطر شعار مرگ بر آ‌مریکا به حدی برای کاخ‌نشینان آمریکایی زیاد و وحشت‌انگیز است که تلاش می‌کنند این صدا را خاموش کنند. وقتی صدای مرگ بر آمریکا بلند می‌شود کاخ سفید می‌لرزد.

رییس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه "امروز مثلث شوم تسلیم‌طلبان، رفاه‌طلبان، جاه‌طلبان و لیبرالیست‌های از خدا بی‌خبر راه افتادند که خط امام را منزوی کنند"، گفت: آنها دریافتند که خط امام برگرفته از قرآن است و باید خط امام را از مسیر منحرف کرد تا اسلام را مهجور سازند آنها سعی می‌کنند تا اسلام ناب محمدی را مهجور کرده و اسلام آمریکایی را گسترش دهند. وقتی که آنها مستقیماً علیه امام موضع‌گیری کردند، راه به جایی نبردند. آن روزی که عوامل و روحانی‌نماهایی را به صحنه آوردند تا بگویند که حرف‌های امام با خودشان دفن شده است و نظریات امام باید به موزه‌ها برود، نتوانستند از آن طریق راه امام را بی‌رهرو سازند؛ از این رو امروز سعی می‌کنند تاکتیک‌های امام را در هم بکوبند تا راه امام منزوی شود. امام سعی می‌کرد با الهام از قرآن و روش انبیا مردم را محرم راز خود قرار دهند و با آنها حرکت کنند.

وی در ادامه با انتقاد از محرمانه ماندن جزئیات مذاکرات هسته‌یی اظهار کرد: امروز می‌بینیم زمزمه‌هایی می‌شود مبنی بر اینکه مذاکرات ایران و 1+5 باید از نظر مردم پوشیده بماند. انگار مردم نامحرمند و باید رژیم صهیونیستی و دیگر مزدوران استکباری از آن اطلاع یابند، اما ملت ایران اطلاع نداشته باشد؛ چرا؟ چون مردم ایران نامحرمند. این شیوه‌ای است که می‌خواهند مردم را در بی‌خبری نگه دارند. در نوشته‌های منحوس و زهرآگینشان زمزمه می‌کنند که سیاست خارجی را باید از خیابان‌ها جمع کرد یعنی در حقیقت از دست مردم باید آن را بیرون آورد چون مردم اگر در جریان قرار گیرند، نمی‌گذارند در مذاکرات پشت پرده، بده و بستانی صورت گیرد؛ پس باید مردم را نامحرم دانست و از صحنه بیرون راند.

روحانی افزود: تلاش می‌کنند دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران را از ملت جدا کنند. یکی از مهره‌هایی که پرورش‌یافته دانشگاه انگلیس است و از رشته مهندسی یک‌باره به رشته به اصطلاح دین و سیاست و تاریخ وارد شده و در دانشگاه انگلستان پرورش یافته، به نظام جمهوری اسلامی، دولت و رییس‌جمهور آن نامه می‌نویسد حالا که شما نتوانستید شعار مرگ بر آمریکا را از مردم بگیرید از دولتمردان بخواهید که در روز 13 آبان به صحنه نیایند و با مردم همراه نباشند و خودتان اعلام کنید که دولت از این راهپیمایی انزجار دارد تا بتوانند دولت را از مردم جدا کنند. آنها دریافتند که اگر دولت از ملت جدا شود دولتی که مبعوث ملت نبود و با ملتش همصدا نبود، زودتر می‌توان آن را فریفت و تحت تاثیر قرار داد. اینها نقشه‌هایی است که می‌خواهند ملت ایران را نامحرم بدانند تا بتوانند نقشه‌هایشان را عملی کرده و ملت را به انزوا بکشانند و ملت ما را نامحرم بدانند.

وی اضافه کرد: از دیگر نقشه‌های‌شان این است که یک‌باره خواب نما می‌شوند که امام با حذف شعار مرگ بر آمریکا موافق بوده است. مگر این مملکت بی‌صاحب است که هرکسی شب بخوابد و صبح بیدار شود خواب‌نما شود و برای مرم خاطره بسازد؟ این مملکت صاحب دارد. مقام معظم رهبری همانند کوهی استوار ایستاده و همه مسائل را زیر نظر دارد. اینها تا این حد مردم را ناآگاه و مقام معظم رهبری را تنها فرض کردند و فکر می‌کنند می‌توانند با این‌گونه خاطره‌سازی‌ها و نقشه‌ها تیشه به ریشه این ملت بزنند. این ملت آگاه است و فریب نمی‌خورد و در صحنه حضور دارد. ثانیاً اگر که امام با چنین مساله‌ای موافق بودند، حرفهایشان را درگوشی با کسی نمی‌گفتند بلکه به مردم اعلام می‌کردند.
bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
زمان سيد محمد خاتمي يكي رو علم كردن بنام احمد خاتمي كه مردم با اسمش فريب بخورن الان براي آقاي روحاني هم اين بابا رو علم كردن و قرعه بنام اين دراومده
همت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
آقا چرا راه دور میرین بیایین بجای اینکه نظربدین و سنگ جلو پای ملت بزارین و موضع دشمنی با مردم بگیرین یه چندتا بمب اتم رو ملت رها کنین خلاصصص
هم خودتون راحت میشین هم ما مردم بدبخت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بس کنید دیگه انقدر سنگ اندازی نکنید.............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
در ایران چند نفر مسئول داریم ؟ برای ما توضیح دهید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
به قول کترعارف فضای کشورمملوازبداخلاقی خودمحوری وتنگ نظزی است برخی افرادهنرشان ترورشخصیت است درحالی که این افرادبه هرجریان سیاسی وابسته باشندبه مرورزمان ازسوی مردم طردخواهندشد
دهدشتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
با سلام ایشون لقمه ی چرب ونرم می خوره اگه یه روز نون خشک بخوره از اینحرفا نمی ز نه
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۰۳
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
در زمان محمد خاتمی احمد خاتمی و در زمان حسن روحانی حمید روحانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
دوست ناشناس : این جریانات در ایران عادی است . ملت و دولت شگفت انگیز ی داریم.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
خواهش میشوددر جهت منافع مردم حرف بزنید . و درقران صراحتا دروغگویی ممنوع شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
شانس ماست
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اقا ی حمید کمی اهسته تر ممکن است مرکبت چپشود
ناشناس
United States of America
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
میان ماه من تا ماه گردون/ تفاوت از زمین تا آسمان است
این تشابه در اسم باعث شده ما از "خاتمی" با نام کامل "سید محمد خاتمی" نام ببریم. به آقای "روحانی " هم از این به بعد "پرزیدنت روحانی" میگبم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
جای شکر باقیه که فرارو اسم کوچیک این آقا رو نوشت و طبق روال مرسوم تیتر زدنهاش، نیومد یهو بگه "حمله تند روحانی به تیم مذاکره‌کننده و هاشمی"
محمدمهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
آقا مثل اینکه این پشت درهای بسته ومذاکرات محرمانه خیلیها رو داره میسوزونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اقای!!!رسایی صبح شد!!!
ازاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
حرف حق حمید جواب ندارد .امان از زر و زور وتزویر !!!!!!!!!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
شما و ما و ملت در8سال دوره قبل خیلی از مذاکرات هسته ای مطلع و واقف بودیم حاج دادا ؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
من هم اگر ادامه كارم منوط به تحريم ودوشمني با آمريكا بود از اين حرفها مي زدم و شما لازم نيت از طرف مردم صحبت كنيد .
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
این تازه از نتایج سحر (احمدی نژاد) است باش تا صبح دولتت بدمد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
عمدا" هم اسم ها انتخاب ميشوند تا حس بدي در آدم ها ايجاد شود ولي زهي خيال باطل
بنده خدا
Russian Federation
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
جناب حميد روحاني ! به دنبال مشهور شدن يا منافع خاص كه نيستي!؟ وگرنه زمان احمدي نژاد كه ملت نامحرم تصميمات و آمار و اطلاعات كشور بود چرا جيك نمي زدي؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
دوست ناشناس ، واقعا درست است ، این چه سیاستی است که یک نفر هم نام رئیس جمهور با افکاری مخالف او باید ساخته شود !!!!!!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
آفرين ميخواستم دقيقا همينو بگم بعضي ها فكر ميكنن مردم ايران يا مردم دنيا احمقن
آتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
آدم می مونه از بهت و حیرت چی بگه...
آقایون و خانما
این حمید روحانی خیلی معروف تر از اون چیزیه که شما فکر می کنید. ایشون معروف ترین تاریخ نگار و جمع کننده منابع مربوط به انقلاب اسلامی بوده و هست.
اگر شما تازه اسمشو شنیدین مشکل از خودتونه.

جهل مرکبی در بین نظردهندگان موج میزنه.
همینطوری از رو احساس و نااگاهی نظر میدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
اشاره بسیار بجایی بود دقیقا همین طور هست که میفرمایید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
عجب مثالی !!!!
آناهیتا
Panama
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
دقیقا،در دولت دست پاک یکبار شمای به ظاهر مردم را محرم دانستند و رفتند مذاکره یک پیشنهادی دادند و شما اینجا در فلان تریبون چیز دیگر گفتید و همه چیز برباد رفت،اون جوجو رو لولو خورد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
وضعیت امروز ملت بزرگ ایران را ببینیدکه دچار انواع واقسام گرفتاریهاهستند
ناشناس
Germany
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
مردمو نامحرم نمی دونن، بعضی دوستانو کاسه داغ تر از آش می دونن...
ما که راضی هستیم ندونیم.نتیجش برامون مهمه که رفع تحریم و بهبود معیشتمون باشه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
در مورد پرونده 3000 میلیارد تومانی و هزاران مورد دیگر از دولت دست پاک دولت قبل ملت محرم بود ؟؟؟؟هنوز ما نفهمیدیم کدام یک از حروف الفبا مقصر بود!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iraq
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
ناشناس 15:47 آره حتما تحریم ها رو ورمیدارن .باش تا اموراتت بگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
مرگ بر افراطي گري
مرگ بر بي توجهي به حقوق ملتها
مرگ بر لجبازي
مرگ بر مغرورهايي كه به فكر ملت نيستند به فكر اين هستند كه منافع خودشون تامين بشه

چرا مرگ بر شوروي رو حذف كرديد!!!!اونها امام حسين رو دوست دارند اونا ظلم نكردند به ما!!!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اینها ضد امریکایی نیستند اینها همان احمدی نزادهای دیروزند که خود را در معرض قرار نداده بودند و میخواهند چهره ای دیگر از خود نشان دهند
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
این حرکتها نشان می دهد که اقای روحانی راه را درست درست رفته است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
پس چی شد اون همه پز روشنفکری و اینکه دیگه " مرگ بر" نگیم !!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
مرگ بر وطن فروشان اجنبی پرست .مرگ بر امریکای خونخوار .
سرباز وطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
آقای که گفتی این حرفا نشون میده آقای روحانی راه درست رو رفته چرا به این هم فکر نمیکنی که شاید هم راه نادرست رو به من شما میخاد به عنوان راه درست قالب کنه کاری به این دعواهای سیاسی چپ و راست ندارم ولی اگه بیطرفانه بخواهیم حرف بزنیم این بنده خدا هم چندان بی ربط نمیگه
ناشناس
Saudi Arabia
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
من پیشنهاد می کنم هدایت تیم مذاکره کننده را به ترکیبی از آقایان خاتمی(احمد)، روحانی(حمید) و رسایی(بازهم حمید) سپرده شود تا هم مذاکرات محرمانه نماند و هم از حقوق ملت تمام و کمال دفاع شود.
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
چرا عراق که بیش از سیصد هزار نفر در هشت سال جنگ تحمیلی با سلاحهای روسی از مردم این مرزو بوم کشته دوست و برادر میشه.مرگ بر عراق و روسیه که مستقیما" دستشون به خون ایرانی ها آغشته است که واجب تره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
دمت گرم حاجی!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
ایشان به چه حقی و اجازه ای و جسارتی مسایل سیاسی خود و اطرافیانش را با قران کلام وحی گره میزنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شان قران رو با بازیهای سیاسی خودتان پایین نیاور آقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
شگرد شما هم شده تحریف حرفای دیگران و از جمله امام (ره). ایشان نگفتند تفکر سیاسی ما منطبق بر قرآن است...گفتند منش امام برگرفته از قرآن بود؟ دوباره بخونی متوجه میشی....رفاه طلب،
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اینان که خود را معیار حق و باطل میدانند لزومی به پاسخ نمی بینند پس سوال نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
رفاه طلب ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
دوست عزیز ناشناس 16:05 ما رفاه طلبیم آره این حق ماست که در رفاه زندگی کنیم. این حق ماست که با این منابع زیرزمینی و این همه ثروت هشتمون گرو نهمون نباشه. این حق ماست که تحریم نباشیم و بتونیم از مزایای دادو ستد و ارتباط با جهان سود ببریم. شما هم انشاء الله رفاه طلب نیستی و درآمد و رانت آنچنانی نداری و انشاء الله که صرفاً بر اساس حق طلبی حرف میزنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
شما یاقران نخوندید یااگرخوندیدبادقت نخوندید.بیش ازنیمی ازآیات قران مستقیم وغیرمستقیم مربوط به مسایل سیاسی واجتماعی است
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
حرف منو چاپ نمیکنه خبرآنلاین،نوشته بودم به هر کسی میکروفون نباید بدن
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
این آقای ناشناس که فرمودن رفاه طلب!؟ تو از کجا میدونی اسلام همین عقاید افراطیه که قبول داری؟ هرچی سخت باشه اسلامه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
امریکا وچند کشور غربی خودشون جای جامعه جهانی قرار می دهند شما هم خودتان جای ملت ایران جا می زنید . مطمن باشید اگر روابطس ی بین ایران و کشورهای غربی برقرار شود نان شما هم اجر می شود و دکانتان تعطیل می شود
یاسی
Canada
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
انقدر از مردم مایه نذارید لطفا ! نمیگم رفراندوم یه نظر سنجی ساده بذارید تو همین صدا و سیمای خودتون در مورد رابطه با امریکا یا حذف شعار مرگ بر امریکا مردم شرکت کنند حالا با sms یا هر چی تا مشخص بشه این مردمی که ازشون دم میزنید چه خواهند کرد !
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
با این منطق جناب حمید روحانی هم اگر در زمان امام حسن بودند حتما از مخالفین صلح ایشان بودند و به امام فحاشی می کردند.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
بخدا به این مطلب شک ندارم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اقای عزیز صلح امام حسن را چه کسانی به وجود اوردند مردمی نادان که برای رسیدن به مطامع دو روزه دنیای خودشان نتوانستند در برابر ایجاد طمع معاویه دوام بیاورند و پشت ولی خود را خالی کردند صلح امام حسن از سر اجبار بود نه از سر دلخواه اما همان باعث روشنگری در مورد امیان شد اتفاقا انها که امروز موافق امریکا شده اند دقیقا همانها هستند که در برابر امام خودشان در ان زمان ایستادند و رهبر خود را مجبور به صلح با خونخوارترین و دروغگوترین حاکم ان زمان کردند پس برای ان مردم ان دوره افتخاری نمانده که امثال شما دارید همان راه را می روید اما بدانید دشمن شما تا شما کاملا خوار نکند دست از شما بر نخواهد داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
رضا جان قیاس شماباطل است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
کجا مرگ بر امریکا از نمازجمعه تهران حذف شده؟
اون چیزی که ما میبینیم نه تنها حذف نکردن بلکه انواع و اقسام پوستر و بنر هم میارن و میسوزونن
تا کماکان منافع اقلیت 4درصدی از تحریم ها و روابط آشفته با امریکا تامین بشه
سهیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
تقصیر خودمونه از بس سکوت کردیم از یاد رفتیم بی اهمیت شدیم اگه واکنش ب این بنرا خیابونی بشه ن فقط در سایت فرارو صدامون در بیاد دیگه شاهد این خودسریهای افراطیون نخواهیم بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اقلیت 4 درصدی اصلاحطلبان افراطی هستن نه ملت عظیم الشان ایران اسلامی !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
با سهیلا موافقم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
با سهیلا موافقم
سرباز وطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
حتما باید امریکا یه جنایت جدید در حق مردم ایران مرتکب بشه تا متوجه بشیم چرا باید مرگ بر امریکا گفت از کودتای که ناجوانمردانه بر علیه دولت قانونی دکتر مصدق راه انداختن تا همین الان که دانشمندان هسته ایمون رو ترور میکنن واقعا ما مردم ایران فراموشکارترین مردم دنیا هستیم لطفا خودمون واقعیتا ها رو ببینیم و نذاریم دیگران به جای ما فکر کنن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
حمید روحانی

حسن روحانی
===============
احمد خاتمی

محمد خاتمی


خداایا تفاوت تا کجا...
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
یکی از عقل میلافد یکی طامات می بافد ...
بیا کین داوریها را به پیش داور اندازیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
ما از کارهای شما سردر نمیاریم. وضع مملکت را درست کنید بعد هم اینقدر بگید مرگ بر امریکا تا بترکید
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اگر میتوانستند در 8 ساله حکومت یار غارشان محمود هاله بین با بهترین فروش نفت اینکار را می کردند پ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
چه زیبا و متین فرمودید.لذت بردیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
1000000تا مثبت
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
نکنه نماز جمعه تهران توی یه کشور دیگه برگزار میشه آقای محترم جهت پیشبرد اهداف سیاسیتان از دین وایمان مردم تمسک نجوئید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
چه ساده و نادان مي انگارند اين ملت را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه شعار «مرگ برآمریکا» صریح آیه قرآن است، گفت: کسانی که اصرار دارند شعار مرگ بر آمریکا گفته نشود، اگر در زمان امام حسین(ع) بودند، یا به صف یزید می‌پیوستند یا حاضر نمی‌شدند که از یزید ابراز نفرت کنند!!!!! اگر مباني فكري اقايان در رابطه با ساير امور هم اينچنين باشد واي به حال اين ملت!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
بنیاد اسلام بر حب دوستان خدا و بغض نسبت به دشمنان خداست و تمام اعمال عبادی اگر دارای این خصایص نباشد کاملا بیهوده است !
مگر کسی می تواند مسلمان باشد ولی با دشمن خدا هم دوست باشد و یا اهل ایمان باشد ولی محبت دوستان خدا را در دل نداشته باشد !؟
پس این مبانی فکری امثال شماست که ایراد دارد نه حمید روحانی !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
فرارو نظرات رو نمي ذاري من فقط برا سر گرمي مطالبت رو نگاه مي كنم مي دونم تو هم حق انتخاب نداري منتظر طلوع خورشيد باش
حبیب
United States of America
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
آقای ناشناس 16:30 یعنی آقای روحانی با چین و روسیه و کوبای کمونیست دشمن هستند؟؟
ناشناس
United States of America
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
زمان نازل شدن قرآن هنوز قاره امریکا کشف نشده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
این پرچم امریکا یعنی چی دیگه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
ایشان نماینده کدام قشر جامعه است به جز تندروها
که نام و نانشان در درگیری و کینه دوزی واختلاف
افکنی و کاسب کاری بامله و تهمت به دیگران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
ایشان نماینده درد دل ملتی است که 60 سال است مورد ظلم اربابت قرار داره !!
حداقل نسبت به دولت ملی مصدق که باید تعصب داشته باشید !
از مرداد 32 دقیقا 60 سال میگذره !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
543 به 4 ...نمایشگر نظرات مردم
سیمرغ
United States of America
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
جل الخالق! یعنی توی قرآن صریحا دستور داده شده که مسلمان ها مرگ بر "آمریکا" بگن؟!! چرا قرآن رو به نفع خودتون تفسبر می کنید؟!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
سیمرغ خانم...توی قرآن صریحاً دستور آمده که مظلوم بر علیه ظالم فریاد انزجار خود را ابراز کند....و این یعنی مرگ بر آمریکا.....افتاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
آمریکا بسیار حقیر تر از آن است که نامی از آن در کتاب خدا بیاید !
آنچه در قرآن آمده ظلم ستیزی و مبارزه با طواغیت است که اکنون مظهر آن آمریکاست !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
آره تو قرآن آمده که مقابله کنید نیومده که هرروز نسبت بهش فحاشی و نفرین کنید
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
شعار مرگ بر استکبار که مصداق آن آمریکا است بحمدلله جز لاینفک ملت عزیز ما میباشد .
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
ملت احتمالا شما 4 میلیون نفر هستین دیگه ؟؟
ما 18 میلیون حداقل با نظر شما مخالفیم
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
سرکار ملت ما جمعیت میلیونی 9 دی بود که شما ها نمیخواهید ببینید .
سانمیک
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
رسواگر خان، تعداد ما کاملا مستنده و ثبت شده. بیش از 18 ملیون نفر انسان بالغ بالای 18 سال با اختیار کامل اعلام کردند ما ایرانیم، ایران گریزان از انزوا، ایران صلح طلب، ایرانی که از افراط بیزار است، ایرانی که نمیتواند تحمل کند برخی به خاطر قحطی و گرانی دارو جان خود را از دست بدهند، ایرانی که لایق تورم 40 درصد و رشد اقتصادی منفی نیست، ایرانی که تهدیدی برای بقیه نیست، ایرانی که میخواهد شعار مرگ مرگ را کنار بگذارد و با صدای بلند بگوید "درود بر ایران زنده باد زندگی"
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
دقیقا ، شما جز شعار کار دیگری هم بلد هستید؟
ناشناس
Finland
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
آقای رسواگر فتنه قبول کن که همیشه از طرف مردم نباید حرف زد. مردم هیچ وقت با این نظرات موافق نبودن. بعدشم قرآن چیزی نیست که شما هر روز یه آیه از توش در بیارید همین کارو کردید که مردم از اسلام زده شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
شعار های بر حق دیگری مثل مرگ بر دزد بیت المال مرگ بر خاااااااین ........ هست چرا واسه این شعارها گلو پاره نمی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
رسواگر جان اين توهم خود ملت پنداري عجب اپيدمي بين شما جماعت . عدد و رقم و تعداد آرا و اينا هم كه كشكه نه؟ بابا اين رييس جمهور بيش از 50 درصد آراي ملت رو دارد قبوووووووول؟
آن وزير خارجه يا همون رييس هيئت مذاكره كننده بالاي 200 راي از مجلس گرفته قبووووووووول؟
اين طبق الفباي دموكراسي يعني مررررررررددددممممم حالا هي زور بزن
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
سانمیک خان همچنین اضافه کن ایرانی که زیر بار ظلم استکبار نمیرود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
حمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد!
ناشناس
Finland
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
جالبه امروز حمید روحانی و احمد خاتمی سخنرانان نماز جمعه؟!! چه شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
عالی بود من گوش کردم ،بدتر ازاین نمیشه همینطور پیش بریم هفته دیگه مذاکرات تعطیل میشه و خیال آقایون راحت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
ای کاش احمدخاتمی ازبداخلاقیهای صورت گرفته درجلسه رای اعتمادبه صالحی امیری هم میگفت (تهمت های نادران)
لیلا
United Arab Emirates
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اونوقت همه فکر میکنن طالبان فقط تو افغانستان و پاکستانه!
ناشناس
Syrian Arab Republic
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
کاملا روشن است که کجای این خادمان صهیونیسم میسوزد. مرگ بر افراطیون--- مرگ بر صهیونیسم
ناشناس
Iraq
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
از عجایب روزگار است اصلاحطلبانی که سر تو آخور آمریکا و ملک عبداله و اسراییل دارن و به پشتوانه آنها سال 88 مملکت رو به آشوب کشیدن حالا پز ضد صهیونیستی میدن.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
شهرزاد
United Arab Emirates
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
بعد از موفقیت آقای محمد خاتمی در 76 مردم با احمد خاتمی آشنا شدند حالا بعد از پیروزی آقای حسن روحانی سرو کله ی حمید روحانی پیدا شده! تشابه فامیلی برای عده ای باعث شهرت شده است!
ناشناس
Canada
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
شهرزاد به نکته خوبی اشاره کردی. شاید همچین اتفاقی هم نباشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
این از بیسوادی یا کمبود شناخت شما از افراد بر میگردد و به شهرت سید حمید روحانی ریطی ندارد !!
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
شهرت سید حمید روحانی ؟؟؟؟
میشه یکم از شهرت و سوابق ایشون رو بگی ما بی سوادا هم بدونیم ؟؟
میگن ندانستن عیب نیست یکم ما رو روشن کن برادر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
الهام خانوم یه سری به ویکی پدیا بزن !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
اتفاقي نسيت بلكه برنامه ريزي و مهندسي شدس
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
انشااله در روز 13 آبان مردم عزیز ما جواب این بی حرمتی ها را خواهند داد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
منظورت از مردم همان گروه اندک طرفدار جلیلی است دیگر.
ناشناس
Finland
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
چرا نظر منو نوشتی فرارو ؟ ها ؟ ؟؟؟ مگه نگفتم به این دوستمون بگو شرمنده 13 آبان من قراره برم مسافرت و شما به عوض من یه مشت محکمی - لگدی - چکی- چیزی بزن تا برگردم ؟
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اشکال نداره تو هر شهری هستید تکلیف الهی تون رو انجام بذید .
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
نهههههههههههه
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
حمید روحانی راست گفته چرا مردم را در جریان مذاکرات قرار نمی دید پس معلوم میشه ریگی تو کفشتون هست
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
شما جریان یکی از چندین مذاکره ی گذشته رو که ازش با خبری بگو! مذاکره همیشه محرمانه بوده!
ناشناس
Germany
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
والا زمان آقای جلیلی مردم را در جریان مذاکرات قرار ندادند هیچکی هم هیچی نگفت ...
کجا بودند این آقا؟؟؟؟؟
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اهان نه اینکه قبلی ها جز اینکه مذاکرا ت خوب پیش رفت و روز بعد بیشتر تحریم میشدیم چیزی به مردم میگفتن ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
این همه جلسات محرمانه اعم از جلسات غیر علنی مجلس و..... برگزار می شود
این همه نامه با مهر فوق العاده محرمانه نوشته می شود
اون وقت اونجا چرا نمی گویید مگر مردم نا محرم هستند!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
احسنت به این صراحت و شجاعت و بصیرت. حاج آقای روحانی! مباهات کنید به منفی هایی که مخاطبین معلوم الحال فرارو براتون می زنن.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
منظور از مخاطبین معلوم الحال 95 درصد مردم ایرانه دیگه
کیمیا
United Arab Emirates
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
معلوم الحال! به زبان خاص خود سخن می گویید!! شما مطمئن هستید که به صلاح مردم و مملکت حرف می زنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
نسبت منفی به مثبت ها 10 برابره حاجی ، رای روحانی هم 10 برابر جلیلی بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اينها كه جوون بيكار تو خونه ندارند!!
تو جهيزيه دخترشون هم نميمونند!!
پول وديعه مسكنشونم كه ادارشون ميده و خونه خودشونم دادند اجاره!!
راننده در اختيار هم دارند!!
شما بگيد دلشون براي چي بايد بسوزه برا من و شما يا براي موقعيت خودشون!!
تا ميبينن دارند ضرر ميكنن پاي امام حسين رو ميكشند وسط!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
واقعا خوب گفتی
ارس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
مارادونا رو بیخیال غضنفرو یکی بگیره
ناشناس
Russian Federation
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
نظرات مردم را بزنید تا این آقا بداند که از از علمی و عقلانی کجای ملت ایران است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اينها كه جوون بيكار تو خونه ندارند!!
تو جهيزيه دخترشون هم نميمونند!!
پول وديعه مسكنشونم كه ادارشون ميده و خونه خودشونم دادند اجاره!!
راننده در اختيار هم دارند!!
شما بگيد دلشون براي چي بايد بسوزه برا من و شما يا براي موقعيت خودشون!!
تا ميبينن دارند ضرر ميكنن پاي امام حسين رو ميكشند وسط!!!
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
خواهش میکنم مصاحبه فرارو را با لیلاز بخونید تا بهتر بدونید در 8 سال گذشته با این شعارها و این ادمها چی به سر کشور اومد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
یعنی اگه الان ما رابطه مون با آمریکا حسنه بشه تمام اینها که گفتی رو بهت میدن !!!؟
خوش خیالی تا کجا !!؟
یعنی تمام اون کشورهایی که با آمریکا بهترین روابط رو دارن ، در بهترین وضعیت اقتصادی و معیشتی هستن !!؟
ایتالیا و یونان و اسپانیا از کشورهای مریخ هستن !؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
احسن گل گفتی
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
ناشناس 16:46 - ایتالیا و یونان و اسپانیا دومین گاز جهان و سومین نفت جهان رو دارند؟!!! خیال کردی خیلی فیلسوفانه جواب دادی؟ در خانه اگر کس است یک حرف بس است. یکش رو فقط می گم بشنو. رابطه مون با آمریکا حسنه بشه دیگه هواپیماهای پیزوری نداریم که زرت زرت بیفته و بچه های مردم یتیم بشن و زنانشون بیوه. یه کم فکر کن بعد حرف بزن.
ققنوس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
ناشناس 16:46
ایتالیا و یونان و اسپانیا از کشورهای مریخ نیستن.
شما مریخی هستی که صادرات 2.5 میلیون بشکه نفت در روز رو نمی بینی.(البته در زمان اربابت)
محموله های معادن مس و طلا و سنگ آهن که راهی بندرعباس هستند رو لابد ندیدی یا نشنیدی!
ایران رو با جایی مقایسه کن که یه وجه اشتراکی داشته باشه البته نه از لحاظ فقر و بدبختی مردم.
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
ناشناس 16:46تو یه چیزایی تو اخبار میشنوی بعد میایی ندانسته نظر میدی توی یونان ویا ایتالیا یااسپانیا 70%مردم زیر خط فقر زندگی نمیکنند وقتی دولت نمیتواند رفاه اجتماعی انان را تامین کند دست به اعتراض میزنند در کشورهایی که شما ذکر کردین کارگر ساعتی بیش از 8یورو دستمزد میگیرد این یعنی ماهانه بیش از 6.5میلیون تومان ومتوسط هزینه ماهانه خانوار 4نفره کمتر ازاین مقدار میباشد واین یعنی زندگی بالای متوسط است در ضمن من از روی تجربه عرض کردم
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
آقای روحانی ریس پژوهشهای انقلاب اسلامی

35 سال از این دست حرفها زدید و آخرش شد احمدی نژاد

بجای رگ گردن متورم کردن و آسمان ریسمون بافتن اجازه بدهید هرکس حرفش را بزند و مردم انتخاب کنند
مثل روزنامه بهار که حرفی زد و استاد شد
مردم بسیار بسیار بسیار فهیم تر از آن هستند که شما و امثال شما تصور کنید
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
برو بابا پی کارت ...اگرواقعا نظرمردم براتون اهمیت داره ،مردم با اکثریت قاطع ازسیاست خارجی دولت حمایت میکنند.بسه دیگه دو رویی...
ناشناس
Germany
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
من واقعا واسم سواله که این آقاییون هدفشون ازین کارا و رفتارا چیه؟! آخه کجای دنیا یه نفر که اصلا تجربه و تخصصی تو مسائل دیپلماتیک نداره اینجوری به خودش اجازه اظهار نظر میده؟!
خدایا یا مارو از دست اینا نجات بده یا اینارو از دست ما!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
همون دومی بهتره چون همیشه اقلیت باید به نظر اکثریت احترام بذاره !!!
دیپلماسی فقط همون چیزی نیست که ظریف تو فیسبوک واسه همه تعریف می کنه !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
روحاني مچكريم :)))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
ما زا این تیم با توان قوا حمایت می کنیم تا به نتیجه برسن. شما هم با مردم همراه بشید بهتره...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
بعد که به نتیجه رسیدن افراطیها بیان همه چیز رو از نو خراب کنند!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
صداقت شمایان که بر همگان چون آفتاب سرظهر عیان است، از چیزایی که ازشون بیخبری حرف نزن. ما کسانی که به آقای روحانی رای دادیم به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
شماها فکر کنم به خاتمی هم رای دادین که آخرش اون افتضا را به بار آورد.....به قول جرج بوش....احمدی نژاد مانع از توقف غنی سازی ایران شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
چند ماه دیگه که همین تیم مورد اعتماد شما دست از پا درازتر از مذاکرات برگشت ، شماها درک خواهید کرد که توبه گرگ مرگه !!
مرگ بر آمریکا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
من اون زمان به آقای ناطق نوری رای دادم ولی اگه بتونم برگردم به آقای خاتمی رای میدادم. همون آقای حاتمی که اینقدر میکوبینش با دنیا به نعاملات مثبت رسید، با نفت بشکه ای 10 دلار مملکت رو به بهترین وجه اداره کرد، دسته گل محمدیتون با نفت بشکه ای 100 دلار مردم رو به اینجا کشوندن که برادر به برادر رحم نمیکنه یخاطر 100هزار تومن
ژاله
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
ناشناس16:55

تا خدا هست امید هم هست ثانیا شما که تمام توانتون رو بکار گرفتین تا تیم مذاکره کننده به در بسته بخوره .اما بدونین که ....و مکروا و مکرالله،والله خیرالماکرین
محرمعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
با وجود اینان وای به حال ما مردم !
آقای روحانی شما کاسه داغ تر از آش نباش , مردم خودشون بلدن چی کار کنن , هر کسی که اینروزها نگران رفع تحریم و آجر شدن نونش هستش میشه وکیل مدافع مردم !!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
مقام معظم رهبری فرمودند ما از تحرک دیپلماسی دولت حمایت میکنیم . بعد این اقا چکاره است که حرف میزنه یکی به من بگه؟؟؟؟؟
ققنوس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
زودباور نباش علی جان !!
مگه تریبون نمازجمعه همین جوری هرکسی میتونه بیاد نظر خودشو بگه
کمی بصیرت داشته باش از نوع فتنه شناسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
حالا چرا هر کسی مخالف شما فکر می کنه از واژه حمله استفاده می کنید؟ حمله حمید روحانی... حمله شریعتمداری...
خب بنویسید اظهارات حمید روحانی ... اظهارات شریعتمداری و...
سعی کنید به مخالفانتون احترام بگذارید تا آنها هم متقابلا احترام شما را نگه دارند.
یه ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
نه که شما فتنه گر نمینامید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
عزیزم این چنین افرادی هیچ وقت مخالفان خود را اصلا قبول ندارند و احترام هم نخواهند گذاشت. تاریخ نشان داده برای اینها مرغ یک پا داره. اینها در صدد نابودی دشمنانشان هستند و ذره ای کوتاه نمی آیند.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
حمله نیس چیه پس
امير
Finland
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
من به عنوان يكي از مردم ايران اصلا دوست ندارم ريز مذاكرات رو بدونم
فقط ميخوام تحريمها برداشته بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
معلومه تو فقط فکر شکمتی؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
ناشناس 16:15 معلومه شکم توسیره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اکثر مردم عادی باید همه فکر اقتصاد باشن - در تمام جوامع اکثریت مردم سیاسی نیستند - این در ایرانه که همه سیاست مدارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
در تائید آقا امیر، مگه کار من اینه که ببینم تو جلسه با هم چی گفتن؟ من به تیم مذاکره کننده اعتماد دارم و میدونم خلاف منفعت مردم کاری نمیکنن. اینهایی که مخالفت میکنن و چوب لای چرخ میذارن از تحریمها نفع میبرن، یه عده رو هم مخشوئی کردن وگرنه کاملا هم عملیه که با حفظ منافع ملی با دنیا هم دوست باشیم
ناشناس
Finland
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
برادر عزیز ملت به رئیس جمهور رای دادند واطمینان دارند که به نظام و انقلاب خدشه ای وارد نمی کنند شماها برای خودتان ناراحت هستید که مبادا منافعتان به خطر بیفتد
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
ارزش خوندن نداشت!!!
تبت
United States of America
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اگر از طرف ما مردم داری حرف می زنی باید بگیم که ما با محرمانه بودن مذاکرات هیچ مشکلی نداريم و به دولت و کابینه اش اعتماد کامل داريم.
شماها هم اگر ناراحتین از مردم مایه نذارین لطفا.قرصاتونو به موقع بخورین ایشالا خوب میشین.
mohammad
Germany
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
پیاده شو با هم بریم!!!ایشون کیه من نمیشناسمشون؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
محرمانه ماندن از شماافراطی هاست نه ازمردم
مردم رای دادن ونگران تیم مزاکره کننده نیستند
ناشناس
Finland
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
مگر در زمان جلیلی و بقیه علما موارد علنی بود.چرا آنموقع هیچکدام اعتراض نکردید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اگر مردم محرمند چرا جلسات خبرگان و شورانگهبان و شورا امنيت ملي علني نيست؟
اقا حميد مردم محرمند اما دشمنان كه نيستند و وقتي اعلام شد همه مي فهمند. وما مي دانيم كه شما درد حزب و جناح خود را داريد نه درد ايران و اسلام را .
اگر در دين و كشور را داشتيد مي بايست در 8 سال گذشته هم صداي از شما خارج شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
آقرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
آفرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
متشکرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
مگر بحز آمریکا وکشورهای اروپایی ایران دشمن جدی دیگری هم دارد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
بله دشمنجدی داره ولی در لباس میش، چین، روسیه تا تونستن ازمون باج گرفتن در نهایت رفتن تو جلسه شورای امنیت ریشمون رو زدن. اینم دیپلماسی در 8 سال گذشته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و خصوصا سیاست هسته ای تحت نظر و بر اساس فرامین مقام معظم رهبری تنظیم میگردد. سخنران محترم باید در برابر نظرات ایشان که ولی فقیه زمان میباشند تمکین کنند و از ایجاد تفرقه و توهین به مقامات پرهیز نمایند چه این خواست دشمن صهیونیستی میباشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اقای روحانی،همین ملت محتاج نون شبن چی میگی واسه خودت؟از طرف کی داری حرف میزنی؟میگی تحریم اثر نداره و روز به روز قیمتا بالاتر میره و بازم امثال شما تریبون رو در دست میگیرن و روضه میخونن و از مردمی میگن که واسه همین نظام با سیلی صورت خودشون رو سرخ نگه میدارن و لام تا کام حرف نمیزنن و شماها هم سو استفاده کنید از نجابت بیش از حد و سکوتشون‏!کدوم مردمی رو دیدی که ذره ای به این قیمتای نجومی اعتراض نکنه و خم به ابرو نیاره؟برو خدا رو شکر کن ما مث مردم اروپا نیستیم .. نذارین این صبر و تحمل بیش از حدمون لبریز شه که هم ی کاری دست خودمون میدیم هم شما‏!‏
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
با سلام. لطفا به بخشی ازسخن این برادرگرامی توجه کنید: "امروز مثلث شوم تسلیم‌طلبان، رفاه‌طلبان، جاه‌طلبان و لیبرالیست‌های از خدا بی‌خبر راه افتادند که خط امام را منزوی کنند" . برادرمحترم شما فقط یدانید که مثلث سه ضلع دارد وآنچه شما برشمرده اید ، چهارضلعی است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
چه کشف مهمی کردین؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
ناشناس 16:17 چرا بهت برمیخوره همه چی؟
حتی شکم گرسنه ملت هم توهینه برات(کامنت بالایی)!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
من نه رفاه طلبم ،نه تسلیم طلبم و نه جاه طلب بنده پدری داشتم که سرطان خون داشت به هر داروخانه ای میرفتم داروی تجویز شده پزشک پیدا نمی شد به دلیل تحریم که آن را کاغذ پاره خواندند و بارها با دل شکسته بر مسببان آن لعن....از این آقا (حمید روحانی که اطلا نمی دانم کی هست و اسمش را هم تا حالا نشنیدم ) می پرسم خدا وکیلی اگر جنابعالی در چنین شرایطی باشی و وضعیت مالی شما هم جوری باشد که همیشه معطل باشی و چند فرزند بیکار هم در خانه داشته و بدهی بانکی ات هم سررسید شده باشد باز هم در این تریبون مقدس رگ گردن متورم می کنی ؟ فقط کلاهت را قاضی کن و خدائی جواب بده
ناشناس
United States of America
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
خب تو این هشت سال گذشته همان جوری که شما میخواستین با دنیا رفتار کردیم، ولی یه سوال دارم، تو این مدت نگاه مردم دنیا نسبت به مردم ایران و اعتقاداتشون مثبت تر شد؟ آیا باعث شد افراد بیشتری با یه دید مثبت بیان راجع به عقاید و فرهنگمون حداقل یه مطالعه سطحی (مثلا در حد ویکی پدیا) انجام بدن؟؟
بذارین جوابتونو بدم. نمیدنم چقدر سایتای خبری خارجی و اخباری رو که راجع به ایران و از همه مهمتر کامنتهایی رو که خوانندگان میذارن مطالعه میکنین، ولی به لطف رسانه های قوی و از همه مهم تر رفتار ما تو این هشت سال، الان به ما با دید یه عده شبه عرب جهان سومیه تندرو نگاه میشه که صرفا هم و غمش اسرائیله.
من نمیدونم با این نگرشی که نسبت به ما تو دنیا ایجاد شده چه جوری میخوایم دین و فرهنگمون رو ارزشمند و قابل احترام نشون بدیم. مگه هدف امام حسین زنده نگه داشتن اسلام واقعی نبود؟ آیا ما هم تو این کار موفق بودیم یا نه برعکس باعث فراری دادن دیگران از خود شدیم؟
روحا
United Arab Emirates
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
فقط تاسف
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اگر آقای روحانی یک فراخوان عمومی برای حضور مردم برای حمایت از مذاکره با آمریکا و همچنین تیم مذاکره کننده بدهند(مثل آقایانی که در تدارک مفصل برای روز 13 آبان هستند)، حضور میلیونی مردم در مقابل حضور اندک خودجوشان مواجب بگیر ساندیس خور، فصل خطاب این قائله خواهد شد و دکه این کاسبکاران به اصطلاح استکبار ستیز را برای همیشه تخته خواهد کرد....
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
قائله نه سحر جون غائله درسته.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
کدوم روحانی؟؟؟

اون روحانی یا این روحانی؟؟؟؟!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
13 آبان در راه است: درود بر ایران زنده باد زندگی.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
همین حرفها را میزنید که بنده خدا که تا خرخره در قرض است به سرش می زند و زن وبچه هایش را با چماق می کشد.
مهدي
Australia
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
تو از صد تا نا محرم نا محرم تري
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
آقای عزیز ما مردم که به روحانی رای دادیم دوست داریم مذاکرات مخفی باشد شما را سننه.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اقا ما بی خود دلمون و خوش کردیم اوضاع خوب می شه.به خدا اگه این افراطی ها بذارن اب خوش از گلوی ملت پایین بره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
من نمی دانم شما کی هستید ما که با هرکسی صحبت می کنیم از رابطه با آمریکا خوشنود است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
من نمی دانم شما کی هستید ما که با هرکسی صحبت می کنیم از رابطه با آمریکا خوشنود است.
ناشناس
Finland
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
مردم به جریانی رای دادن و انتظار دارن که کشور بر اساس شعارها و سیاست هایی که اون جریان مطرح میکرد اداره بشه ولی مثل اینکه گروه بازنده هنوز خودشو در مقام اداره مملکت میبنه و مرتب نسخه میپیچه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
همین یکی را کم داشتیم !!!! که جدیدا" اضافه شده !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
ایشون تاکنون خواب تشریف داشت، تازه از خواب بیدار شده! یکی به این آقا بگه که این حرفارو دوستات و کیهان جونت قبلاً زدند و خسته شدند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
مردم نامحرم نیستن تندروها و افراطیهای بهانه جو نامحرمند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
از کی تاحالا نگران مردم شدین !!
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
خوب برادر من به جایی اینکه از طرف مردم حرف بزنی چرا از مردم یک نظر سنجی نمی کنی ببینی ایا مردم راضی هستند از این تیم هستی و روش و عملکردشون یا نه . یک نکته دیگر اینکه شما یک مورخ هستی چگونه به خودت اجازه اظهار نظر در هر موردی رو می دی
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
خوب برادر من به جایی اینکه از طرف مردم حرف بزنی چرا از مردم یک نظر سنجی نمی کنی ببینی ایا مردم راضی هستند از این تیم هستی و روش و عملکردشون یا نه . یک نکته دیگر اینکه شما یک مورخ هستی چگونه به خودت اجازه اظهار نظر در هر موردی رو می دی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
من با مرگ بر امریکا سیر نمیشم. خونه دار نمیشم. ماشین دار نمیشم. استرس هام رفع نمیشه.
مسعود
Finland
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
كم كم داره مشخص مي شه چه كساني در اين 8 سال گذشته از رانتهاي مختلف علمي و سياسي و اقتصادي برخوردار شده اند كه با تغيير دولت احساس خطر كرده اند و صداشون بلند شده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
بنده به عنوان یکی از رای دهندگان به آقای روحانی از ایشان درخواست یک فراخوان در هر نقطه از تهران را دارم .باشد که با یک تجمع میلیونی در تائید سیاست های ایشان سیه روی شود هر که در او غش باشد.با سپاس
ناشناس
Germany
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
حتی وقتی که آمریکای جنایتکار کاپیتالاسیون را بر ایران تحمیل و سرجوخه‌های آمریکایی را بر جان و مال و ناموس ملت مسلط کرد
- به ملت نتونست تحمیل بکنه ، به زمامداران وقت تحمیل کرد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
دیپلمات مست عربستانی رفت ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
این حمید را کی گذاشت مقابل حسن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
همون کسی که احمد را گذاشت در مقابل محمد!

زیباکلام گفت "تاریخ تکرار می شود"
ناشناس
Finland
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
البته حسن "روحانی"نبود،زمان شاه"فریدون" بود.بعد...
ناشناس
Finland
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اهدناالصراط المستقیم
1111111111111111
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اینکه سخنرانی قبل لز خطبه رو دادن به حمید روحانی یه خرده مشکوکه چون همه حتی خود دوستان هم میدونن ایشون جایگاهی جز در بین اقلیتی نداره و تریبون نمازجمعه رو اینقدر راحت دادن به امثال این آقا که نه انتقاد بلکه توهین میکنه !!!!!!!!!11
قلمراد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
نکنه خدای ناکرده نون شما تو مرگ بر آمریکا گفتنه که اینقد میترسی؟؟؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
چشم هارابایدشست جوردیگربایددید -اینهادغدغه خودشون رودارند دغدغه ایران روندارند
جواد
United Arab Emirates
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
ما شعار دادیم آنها تحریم کردند
ما حرف زدیم آنها عمل کردند
ما متفرق شدیم آنها بر علیه مامتحد
ذیرک داد و هوار نمی کند شعار نمی دهد طوری عمل می کند که ضربه نخورد
999
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
احسنت
احسان
United Arab Emirates
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اگه جزئیات مذاکرات بدونی میخوای چیکار کنی تو که نمی تونی مذاکرات متوقف کنی یا ادامه بدی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
افراطی ها شمشیر را از رو بستن.چرا هر وقت دولت مردمی است،تمام عوامل دست به دست هم می دن که به مردم نشان دهند کور خوانده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
بله متاسفانه دلالان تحریم جز منافع خود بر هیچ مصالحی نمی اندیشند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
زنده باد حمید روحانی عحب واقعیات را جالب گفت 30 سال این همه جوان رعنا مثل دسته گل پرپر شدند برای چی؟ تا کی برای غم نان غرورمان را بفروشیم روزی رسان واقعی خداست اگر ایمان داشته باشیم.
یه هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اگه الان ی نگاه ب حال و روز جوونای مملکت میداختی میدیدی پر پر شدنشون رو یا معتادن یا افسرده, بیکار, بی پول گویا روزی شما خیلی زیاده فقط ی سوال دارم چرا در همین امریکا ک ب قول شما بلد کفر است روزی مردم زیاده چرا این بلاد کفر قدرت اول اقتصاده چرا در بلاد کفر مردمش خوب زندگی میکنن؟؟؟؟چرا در بلاد کفر آب و هوا عالیست بارندگی ب جا امید و نشاط بجا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
این آقاازوقتی خاطره ای ازهاشمی عزیز درباره حذف شعارمرگ برامریکاانتشارشدمدام داره دولت وعقبه دولت رومیکوبه توروخدایکه به اینهابگه بسه اینهادلشون میخواست جلیلی رای بیاره که موفق نشدنددلشون میخوادظریف بیادمثل جلیلی ساعتهادرباره اسلام حرف بزنه بعدش بیادتوتهران ریزودرشت مذاکرات روبگه به قول اقای جهانگیری طرفداران دولت قبل ماراواردحاشیه نکنند
مه نو
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
به همچین افرادی نباید اهمیت دادراستی این اقا کیه تا حالا نشنیده بودیم
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
آقاي حميد روحاني لطفا" از طرف مردم صحبت نكنيد.ما نمي خواهيم بدانيدم،اينكار ها آخر تا كي در دوران خاتمي هم از اينكار ها كرديد.شما حق داريد بگويد من دوست دارم از موضوع هسته اي بدانم. كمي هم به فكر معيشت مردم باشيد. ازدواج از گروني دارد صفر مي شود.
بینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
حالا نوبت حمید روحانی رسیده که وارد گود گردد خدایا خودت به دادمان برس
امیر حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
یه لحظه به تعداد منفی های کل نظرات دقت بفرمائیدفلزومی ندارد که از حرفهای آقای حمید روحانی حرص بخورید ،حتی طرفدارانشان هم از این حرفها خسته شده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
سیدمحمدخاتمی عزیز گفت امروزباکمال تاسف بعضی تلاشهاصورت میگیردتادولت راناکارامدنشون دهندمگرچقدرازعمراین دولت گذشته؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اقا ازکی وکجا وکیل مدافع مردم 70ملیونی شدهای مانمی خواهیم دیگر شهید بدهیم باکسی هم دعوا نداریم ازادمهای صلح دوست هم استقبال می کنیم مثل مردم ژاپن می خواهیم باصنعت وعلم وفناوری باابرقدرتها مبارزه کنیم نه باشلوغ کردن
ناشناس
Finland
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
ژاپن که تسلیم شده بیسواد
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
جناب حمید امثال جبابعالی برخلاف منافع مردم صحبت نکنند بهتر است چون این حرفها مانند شنا کردن برخلاف جریان رودخانه است .
امیر علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
خدا ایشان و دوستانشان را به راه راست هدایت فرماید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
آقای حمید روحانی آیا در 8 سال دولت قبل هیچ آیه ای یا حدیثی در مورد دزدی از بیت المال, دروغ , عوام فریبی , اختلاس و امثالهم وجود نداشت که شما سکوت اختیار کرده بودید؟ دست شماها برای مردم رو شده است.
علی
Germany
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
ما قبل از هرچیز باید یاد بگیریم (حداقل به فرزندانمان بیاموزیم) که موفق بودن یا حقانیت ما با تخریب وتوهین وکارشکنی در کار دیگران بدست نمی آید. همزیستی وتعامل را بیاموزیم که درنهایت سودش به خود ما می رسد
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
از تیم مذاکره کننده میخاهیم همین فرمونو برن وقتشونو صرف حواشی نکنن وقعی ننهند به این حرفا کلا
با تشکر
داداشی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
با استدلال جلسات مجلس خبرگان علنی و جلسات شورای عالی امنیت ملی علنی و جلسات ... علنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
جناب حمید روحانی ،اگر مدافع ملت و منافع مردم هستند در اختلاس های کلان و تخلفات عدیده ی دولت قبل سکوت نمی کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
انتظاربیشتری ازجریان راست افراطی نبایدداشته باشیم
ناشناس
Canada
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
شما نگران مردم هستيد يا نگران خودت ؟
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
جالب این است که کسی رییس بنیاد تاریخ پژوهی شده که کاملا برعکس دیدگاه تاریخی سخن می گوید. آقای عزیز، کمی تاریخ بخوان بعد برو پست در این موسسه بگیر!
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
دمت گرم گل گفتی. معمولاً کسی که حرف حق میزنه مورد حجمه هم قرار میگیره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
خب خدا را شکر که مجید آقا معیاری برای اینکه مشخص شود کدام حرف حق است را عنوان کردند!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
حجمه نه، هجمه مجید جان. کاش می شد 2 تا منفی به نظرت می دادم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
امیدوارم منظورت از حجمه ، هجمه بوده باشد!!!
محمدمهدی
United Arab Emirates
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
چطور از فهد گذشتید،با صدام مذاکره کردید اما مذاکره با آمریکا مثل مذاکره با یزید است و مرگ گفتنش مثل لعن کردن یزید. خدا را شکر که(نعوذبالله) شما خدا نبودید!
امير
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
اين اقا حميد ديگه كيه
هردم ازاين باغ برى مى رسد
میراقا طلبه جانبا ز ازقم
Slovenia
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
جناب حمید روحانی درکجای قرآن فحاشی به ملت دیگر تجویز شده است؟؟؟بلکه بر عکس واز آن نهی هم شده است :ولاتسبوااللذین یدعون من دون الله ... انعام 108>به بتهای بت پرستان فحش ندهید تابه مقدسات شما فحش ندهند
حمید
Germany
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
35 سال مردم محرم بودند چه گلی به سرشون زدید بزارید جند سالی نامحرم باشند شاید بهتر نتیجه بده
مردمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
آقای رئیس جمهور خواهشا تکلیف ما را روشن کن شما تصمیم می گیرید یا بقیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
سایت محترم فرارو با توجه به اینکه من از سایت شمات زیاد بازدید می کنم و می دانم خیلی حرفه ای عمل می کنید ÷یشنهاد می کنم در زمینه این شعار ها هم فرهنگ سازی کنید (مرگ بر انحصار ، مرگ بر رانتخوار ، مرگ بر........
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
حمید جون روحانی میخوام توی چند مناسبت در8سال قبل حاضر غیابت کنم 1-اختلاس 3هزارمیلیاردی کجابودی 2-موقع تسلیت گفتن محمود هاله نور به مادر چاوز کجابودی 3وقتی مشایی عزیزگفت ما با مردم اسراییل دوستیم کجا بودی 4وقتی 16ملیارد از بیت المال مردمو برداشتن بردن کجا بودی 5 وقتی 8سال مذاکره کردن و نتیجه اش فقط تحریم شد کجا بودی و نتیجه اون 8سال اینه حالاکه جوونا سن ازدواجشون رفته بالا کجایی شغل ندارن خونه ندارن پدر مادرها شرمنده بچه هاشون واسه یه وعده غذایی درست هستن کجایی خیلی از پدر مادرها هزینه تحصیل بچه هاشونو ندارن اجاره نشینن کجایی وووو بسه یا بازم ادامه بدم اگه توی همه ایم مناسبتها غایب بودی حق اظهار نظر نداری بذار مردم خودشون راهشونو انتخاب کنن
حمیدازفارس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
به قول صادق زیباکلام:افراطیون نگران جمع شدن بساط اقتصادی خودهستندنه حقوق ملت
علیرضا ء خودمون
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
برای ملت نتیجه مذاکرات مهمه نه خود مذاکرات
برای کاسبان تحریم هم مرگ بر امریکا گفتن مهمه و جزئیات مذاکره تا بتونن کار شکنی کنند
بحمدالله ملت از شعور سیاسی بالائی برخوردارند و منافعشان را تشخیص میدهند شما سنگ خودتو به سینه بزن و قدری هم از فضائل امام بهره ببر برات بد نیست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
متعجبم ازآقای روحانی کهچطوربرای زیرسئوال بردن مذاکرات همه چیز روبه همه چیز ربط میدهدمثلا محرمانه بودن مذاکرات رو دلیل نامحرم دونستن مردم دانسته خوب جناب عقل کل این همه سازمانها ودستگاه های دولتی مذاکرات ومکاتبات محرمانه دارندپس سازمانها ودستگاههای دولتی مردم رانا محرم می دانند چرابرای تخریب رقیب ازخدا عدالت و... استفاده ابزاری می کنند
ناشناس
United Arab Emirates
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
هر چیزی زمانی داره -الان وقت این حرفها نیست باید برویم از خود غافل نشویم جوانهایمان دارند بیدین میشوند یا بی توجه- نسلمان دارد پیرمیشود- جمعیتمان دارد کم میشودآنان هم که دینی دارند بخاطر مشکلات نه بخودشان میتوانند برسند نه به فرزندانشان- دشمن هم همینرا میخواهد سر ما بند همین حرفها باشد ودشمن کارش را بکند- نمیبینید اسرائیل ]عربستان و.... از آشتی انتقاد دارند؟!--اطراف شهرهایمان را اغیار دارند به قیمت گزاف میخرند تا در آینده مسلط ما شوند بعد ما میخواهیم سرمان را با یک مرگ بر آمریکا بند کنیم کمی با تعمق بیاندیشیم -
مراد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
محض خدایکی به مردم بفرماید ایشان چگونه مورخ شده اند کجاتاریخ خوانده اند کدام دانشگاه تلمذ نموده اند متاسفانه خودمان این آقایان راطوری بزرگ کرده ایم که خودمان نمی توانیم ازآنهاسئوال کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
پس روحانی و خاتمی هم با گفتگو و حل بحران مخالفند؟ خوب شد گفتید تا ما هم مواضعمون رو با این بزرگان همراستا کنیم .!!!
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
البته تو مملکت باید آزادی باشه هرکس عقیدشو بگه اما این که تریبون رسمی فقط دست یه عده باشه یخورده مشکوکه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
یکی ازنشانه های انسان مومن خوش زبانی است که متاسفانه این هاندارند
mehran
United Arab Emirates
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
هاشمی ستیزی اون هم با این ادبیات سخیف( که ایشان را هر کسی به نامند که خواب نماشده و خاطره سازی می کنند) نتیچه بر عکس دارد. از سایت وزین فرارو خواهش می کنم این کامنت ها را برای تنویز افکار خطیب جمعه و حمید روحانی در اختیار ایشان قرار دهد تا بدانند عکس العمل مردم چیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
جالب است آن موقع که خاتمی رئیس جمهور شد یه احمد خاتمی پیدا شد، حالا که روحانی رئیس جمهور شد هم یه حمید روحانی پیدا شده است.
خدا ختم به خیر کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
مردم رودراین 8سال بیچاره کردندازروهم نمیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
تندروها جایی دیگه درهیچ جای جهان ندارند
ali
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
برخی افراد اونور آب با پرچم های رنگارنگ آمریکا و کانادا و انگلیس که جلوی اسمشان است چون ایترنت پرسرعت دارند تند تند منفی ها را برای گفته های بر حق حمید رسایی میزنند آفا دلتان خوشه که با چند کلیک وضع خوب میشه برای ما انور آب نشستی و کیف میکنی چرا از طرف ملت شهید داده و غیور حرف میزنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
البته زیاد سنگ این دولت را به سینه نزنید . این هم یکی مثل بقیه شاید بدتر از آنها. قبلی ها می خواستند ولی نمی توانستند با گرانی مبارزه کنند ولی اینها خودشان عامل گرانی هستند.
مطمئن باشید اگر در زمان احمدی نژاد مسایل بین المللی به این شکل بود دلار 1500 کمتر میشد ولی میبینید وزرای این دولت نمی گذارند ارزانی بیایند یعنی نفع شخصیشان در گرانی است
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
خواهشا ازمسئولین محترم نظام میخواهیم اول تکلیف خودشان را در داخل ایران مشخص کنند بعد به سراغ مذاکرات هسته ای بروند. آخه هردم از این باغ بری میرسد. این که نشد سیاست ورزی.
majid
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
بااحترام ،مطمئنا ملت ایران به ولائی بود اند وبه فضل پروردگار پیرو ولایت فقیه خواهند ماند وهیچگاه مقام عظمای ولایت تنها نخواهند ماند وهمانطور که حضرتعالی نیز فرمودید ایشان کاملا بر مسائل مملکتی اشراف کامل دارند لذا مطمئنا مسئله مذاکرات هسته ای نیز از آنجمله خواهدبود ، پس لطفا اجازه بدهید روند مذاکرات بگونه ای پیش رود که تبلیغات وسیعی که بر ضد ملت ایران با استفاده از ابزارهای رسانه ای به خورد جهانیان داده اند خنثی ویا کمتر شود تا انشا ا... شاهد آ ن باشیم که سیه روی شود هرانکه در او غش باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
من نه میخام کسی راتصدیق کنم نه کسی راردکنم ولی خداوکیلی کسانی که نظردادند وهمه هم دم از دوری ازافراط زدندایا نظریات خودشون خیلی مودبانه ومعتدل هست.اگر گوینده این مطلب دردشمنی باامریکا افراط کرده شماهم دردوستی با امریکاافراط کردیدبه علاوه توهین هایی که کردید.باباادب مردبه ازدولت اوست زنده بادمخالف من حق آزادی بیان شما که این چیزها راخوب بلدید
ناشناس
United Arab Emirates
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
به نظرم رئیس جمهور از همین ابتدا باید برای مردم توضیح بده و به این گونه سخنان از این دست تریبونها انتقاد شدید بکنه
نرمش در مقابل اینها اشتباه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
آقای حمید روحانی
این عصبانیت شدید و غیر معمول شما حکایت از این دارد که کنترل رفتار خود را از دست داده اید و سخنانی بر زبان می آورید که بجای منطقی و معقول بودن ؛ احساسی و هیجانی است.
چیزی شما را بشدت خشمگین کرده و شما نمیتوانید بر خودتان مسلط شوید و برای آرام شدن به دیگران حمله میکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
جناب حمید روحانی با افاضاتی که فرمودید مسخص است که شکمتان سیر ،مسکنتان آنجنانی مهیا وسور و ساتتان براه است و کسب و کارتان نیز با شعار "مرگ بر آمریکا" براه است.پس انتظاری نیست که شما از این شعار دست بکشید و طرفدار روابط عادی با آمریکا باشیذ.این مردم هستند که زیر فشار تحریم خرد میشوند.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
چه جوری بگیم ما با تفکرات شما مخالفیم.چرا متوجه نمی شوید؟چرا دست از سر ما برنمی دارید؟شما دروغ می گویید مشکل شما آمریکا نیست.مشکل شما انتقام از ملتی است که شما را نمی خواهند و این را در انتخابات محترمانه اعلام کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
میلیاردها مثبت به این نظر+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
نون امثال اين آدم توي تحريم و انزواست . مردم دو هزار هم شما را قبول ندارند چي مردم مردم مي كني ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
بيچاره زيبا كلام
مهدی
Spain
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
من تا حالا فکر میکردم حمید روحانی آدم متعادلی است معلوم شد گوی سبقت را از حسین شریعتمداری و امثالهم ربوده آقا جان دیگه به تاریخ نگاری شما هم اعتماد نداریم انتظار داشتیم تندروهای افراطی پیام مقام رهبری را درک کرده باشند (نرمش قهرمانانه ) آقایان تندرو مردم به فلاکت افتاده اند آیا نمیخواهید متوجه شوید ؟ زندگی را بر اقشار کم درآمد جامعه سخت و طاقت فرسا کرده اید. آقای حمید روحانی زمانی که هاشمی با خطبه های آتشین خود در نماز جمعه موجب تثبیت نظام و شادی دل پیر جماران میشد شما کجای تاریخ بودید ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
ای بابا اگر قرار بشه این رییس اون رییس در کشور حرف بزنند و نظر بدهند چرا دولت و انتخابات داریم. لابد فردا فلان دانش اموز هم نظرش را بدهد و تصیمیم خودش را اعلام کند در سایت قرار میدهند. هرکی باید در حیطه مسولیتش اظهار نظر کند. اگر دوست داره بیشتر نظر بده باید بیاد سایت فرارو مثل ما اینجا کامنت بزاره
اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
خدایا مارا از دست این کاسبان تحریم که خوذشان را به خواب می زنند تا با فریب مردم باز هم کاسبی کنند نجات بده با مرور گفته هایش به حال تاریخ پژوهان اینچنینی این مملکت باید گریست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
یاد مناظرات انتخاباتی و صحبت های دکتر ولایتی افتادم:
ازهمین تریبون بود که مذاکرات دکتر ولایتی هم بی ثمر موند.
"تاریخ تکرار می شود."
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
برای این آقایان اصلا بحث محرمانه یا شفاف بودن مذاکرات یا حذف شعار مرگ بر امریکا و ایجاد رابطه با اروپاییها وامریکا مطرح نیست چون خودشان به ضرس قاطع !!! میدانند که تمام این مراحل با هماهنگی با بالاترین مقام کشور انجام میشود بلکه دلیل ابراز مخالفت شان 1- کنارگذاشتن شدن آنها وعوامل شان و به تبع آن عدم اطلاع از محتوای مذاکرات 2- باپیشرفت وموفقیت تیم جدید ، باطل بودن سناریوی غلط آنها در سیاست خارجی مشخص میشود 3- با برقراری ارتباط و رفع تحریمها ، در کسب وکار آنها بسته خواهد شد . ضمنااینهایی که همیشه دم از پیروی از ولایت و ذوب شدن در آن هستند چرا حالا کاسه داغ تر از آش شدند.
البته اینجور مسلمانانی که ادعای تشیع میکنند پیام غدیر را نگرفتند که: آنهایی که جلوتر رفتند برگردند و کسانی که عقب مانده اند خود را برسانند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
موفقیت زمانه - مذاکرات محرمانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
این حمید روحانی را می بینم بیاد سید محمد جهرمی می افتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
ببين آقا؛ چرا جاي مردم حرف ميزني. 13 آبان دو روز ديگه است برو شعار بده تا جونت بياد بالا. بعدش هم تو كه معلوم نيست از كجا ميخوري خودت را با ملت گرسنه و فلاكت زده مقايسه مي كني. يه مثل هست كه ميگيه ؛ نه سير از گرسنه خبر داره و نه سوار از پياده. مردم توي نون شبشون مندن تو دنبال چي هستي.
ناشناس
-
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
این افراد در صورت روابط منافعشان به خطر می افتد ومنافعشان در این جور کارهاست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
در فضای پرهیاهو سره ار ناسره تشخیص داده نمی شود. اقی حمید روحانی با این همه سابقه یعنی اینقدر تشخیص نمی دهد الان موقع دفاع از برنامه های مسئولان برای مقابله با امریکاست با این طور حرف زدن آنهم در نماز جمعه شما هم گل به دروازه خودی می زنی عزیزم.
حبیب
United States of America
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
اگر مردم محرم هستند مذاکرات خبرگان را پخش کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
مردم همه سركاريم بايد جنبيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
اکنون صداي افرطي اين تاجران و کاسبان تحريم را که پشت نقاب ارزش ها پنهان شده اند ، بيشتر و نگران تر از هر زمان ديگري مي شنويم .
ناشناس
Finland
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
کاملا" فرمایش ایشان متین ولی مردم باید از همه چیز مطلع شوند منجمله از در آمد کشور و ریز هزینه ها و علنی بودن مجالس شورا ، خبرگان ، نگهبان و کلیه موارددی که به سرنوشت مالی، سیاسی، اقتصادی و قضایی مردم مربوط میشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
ایشون بهتره دوباره به تاریخ آمریکا ستیزی در آمریکای لاتین بپردازه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
جناب حمید روحانی عزیز چرا الان به آقای هاشمی میگویید خواب نما شده است؟ قبلا نقل قولهای مهم امام از طرف ایشان خواب نما نبوده؟
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
فرارو جان لطفا مطا لب کسانی که می خواهند زیر سیطره کدخدا زندگی کنند بیشتر از کسانی ک می خواهند آزاد زندگی کنند را نشان نده یک کمی انصاف داشته باش . و بگذارید ملت بزرگوار ایران بدون کدخدا و آزاد زندگی کنند .
بزرگ
United Arab Emirates
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
زمان اقای احمدی نژاد شما کجا بودی این مسایل را تذکر بدهید . ان موقع تیم مذاکره کننده هر بار گزارش میداد و مردم به حساب نمی امدند
ناشناس
Finland
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
درمورد ماجرای اشغال لانه جاسوسی بسیاری از آنان که آنروز دست به اشغال زده اند امروز از کرده شان پشیمانند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
دوره شما افراطي ها تمام شده ديگه ساكت
نميدونم چرا تا يك رييس جمهور محبوب مردم ميشه زود يك نفر با تشابه فاميلي ظهور مي كنه!!!!
سيد محمد خاتمي عزيز-سيد احمد خاتمي
رييس جمهور حسن روحاني-حميد روحاني
اينم به تازگي مد شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
این ملت آگاه است و فریب نمی‌خورد و در صحنه حضور دارد آخرين حضور آگاهانه آنها هم انتخاب حسن روحاني به رياست جمهوري بود
دايا
United Arab Emirates
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
حميد خان روزی كه امام به قول خودت به جنگ شاه رفت و علیه شاه مبارزه را آغاز کرد و توكه خودت رو تاريخدان ميدوني دونفر از ياران نزديك امام رو اسم ببري كه يكيش هاشمي نباشه راستي تو اون روز كجا بودي
حسن جباری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
ایران رو دوست دارم
به خاطر مردم با تعصب و مردم با تاریخ کهن
مردم رو بیشتر از این در جهان منزوری نکنید
به خدا همیشه این طور پیش نمیره هاااااااااااااااااااااااااا......
ای خداااااااااااااااا........
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
مثل اینکه نان خیلیها از مرگ بر امریکا روغنی میشود
ناشناس
Brazil
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
ترا بخدا نماینده ای از دولت هم در سخنرانیهای قبل از نماز جمعه شرکت کند و برای مردم مواضع دولت را تبیین کند این نمیشود که هر کی بیاد و هر چی دلش میخواد بگه و مردم را تحت تاثیر قرار بده. آخه پس ما برای چی رای میدیم ؟ آقای روحانی ترا بخدا حرفی بزنید . مگر امثال این آقای سخنران چند درصد خواست و رای مردم را باخود دارند که هر چه میخواهند میگویند؟ پس سهم ما از این تریبونها چی میشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
هاشمی راهت ادامه دارد . اکثریت مطلق با این شعار همراهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
آقاي فراروي عزيز شما كه فرموديد كه كاربرانتان سخنان تند و ...ننويسند پس سخنان تند اين افراد را هم درج نكنيد ،كه هر صحبتي الزاما جوابي به همراه دارد و صحبت تند هم جوابش با همان تم تند و تيز است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
این حمید روحانی/ در مقایسه با حسن روحانی قرینه همان احمد خاتمی در مقابل محمد خاتمی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
جناب روحاني : درد اقليت بودن بد دردري است .وحشت شما از علني شدن نظر مردم در خصوص رابطه با امريكا است و الا شما ها تن به نظر خواهي عمومي بدهيد تا " سيه روي شود هر كه در او غش باشد "
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
اين منفي مثبتها الكيه.بيشتر وقتها كار نميكنه بعضي وقتها هم هم منفي هم مثبت يكجاو بشت سر هم كار ميكنه .واين خيلي عجيبه نه؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
عجب بدبختی ها هر زمان یه نفر میاد که حرف دل مردم را بزند یکی همنام اون پیدا میشه که تند تر حرف مخلف مردم را میزند این روحانی تا حالا اسمش نبود یا اون خاتمی
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
تازه واردان به سیاست را درکی از آن نیست آقای حمید روحانی شما تا حالا کجا بودی؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
این اقا حتما توقع داشتند جلیلی میرفت مذاکره میکرد راستی اون موقع تاکید داشتید مذاکرات علنی بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
مردم که نه! اما یه عده تو این مملکت واقعا نامحرمند!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
آقاي حميد روحاني
مردم به اين ديدگاه از سياست خارجي راي دادند و ملاك راي مردم است. به تو هم هيچ ربطي ندارد. ضمنا" مقام معظم رهبري بر اوضاع نظارت دارد.
araf
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
اولااگر تو خیلی راست میگی وطرفدار مردم هستی لطف کنید یک همه پرسی برای مذاکرات انجام دهید تا نظر واقعی مردم را بدانید
دوما دولت نماینده اصلی مردم وهمین مردم دولت را انتخاب کردند وهر نظری که دولت داشته باشد اکثریت قبول دارن پس بهتر تو فقط از طرف خودت صحبت کنی نه مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
درود بر سید بزگواری که گفت زنده باد دشمن من شما خیلی مانده تا حمین یک جمله را درک کنید. مابقی پیشکش
salammm
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
:بشتابيد بشتابيد
الله كرم, علم الهـدى, شريعتمدارى, حميد روحانى, احمدى نژاد, ذوالنور, نقل قول ازچهـره هـاى محبوب مردم توسط فر ارو. دوست دارى رو اعصاب مردم سمباده بكشى??به هـرقيمتى شده ميخواى ركوردآماربزنى آقاى فرارو!? ,
الدار
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
مردم مردم مردم مردم وااااااااااااای مردم از دست این مردم راستی ای مردم در کجای این روزگاره ؟ لاله؟ کره؟ علیله؟ ذلیله؟ چرا همش دیگران بجای او حرف می زنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
حمید روحانی آیا یک شب گرسنه خوابیده ای این تحریمهای وحشتناک کمرخیلی هاراخرد کرده نظام هم به این نتیجه رسیده که تنهاراه نجات تعامل سازنده با دنیا است ومطمئن باش که دولت دراین خصوص بانظام هماهنگ است چون چاره دیگری نیست وکشور ومسلمین درخطرند.
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv