نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هشدار داد که برکناری فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد برای طراحان ان تلخ و پشیمان کننده خواهد بود.
به گزارش فرارو، غلامعلی حداد عادل رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس در حاشیه مراسم صلح عادلانه در نظام جهانی با انتقاد شدیدی از برکناری رییس دانشگا هآزاد اسلامی گفت: «این اقدام شتابزده در روزهای آینده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که بنده عضو آن هستم، بیشتر مورد رسیدگی قرار میگیرد.»
حداد عادل به هیئت امنای دانشگاه آزاد هشدار داد: «این اقدام شتابزده که در کام طراحان آن شیرین است، در آینده برای آنان تلخ و پشیمانکننده خواهد بود.»
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا این تغییرات را در راستای تأثیرگذاری در انتخابات آینده مجلس میدانید یا خیر، گفت: «این موضوع محتمل است ولی چون سندی ندارم اظهارنظر نمیکنم اما شک ندارم که خیلیها برای تصرف بهارستان و مجلس آینده برنامه دارند.»
روز پنجشنبه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تشکیل جلسه ای به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی رای به برکناری فرهاد دانشجو، داد.
در این جلسه شش نفر از اعضای هیئت امنای دانشگاه با برکناری دانشجو موافقت کردند. رسانه های اصولگرا از 10 روز پیش زمزمه های برکناری دانشجو را مطرح کرده بودند.
در این رابطه بحث هایی پیرامون نامه ای که بازرسی ویژه ریاست جمهوری در روزهای پایانی دولت دهم به دانشگاه آزاد ارسال کرده بود، شکل گرفت. در این نامه زارع رییس بازرسی ریاست جمهوری در دولت دهم از فرهاد دانشجو در خواست کرده بود که توضیحاتی درباره عملکرد خود در مسائل مالی، عزل و نصب های خانوادگی و عملکرد انتخاباتی دانشگاه ارائه کند.
فرهاد دانشجو 27 دی ماه سال 1390 پس از کش و قوس ها فراوان از سوی هیئت امنای دانشگاه آزاد که در آن زمان تغییر ترکیب داده بود و با رای شورای عالی انقلاب فرهنگی قدرت نفوذ دولت وقت در آن افزایش یافته بود، برخلاف نظر هیئت موسس فرهاد دانشجو، برادر وزیر وقت علوم را به ریاست دانشگاه انتخاب کرد.
در آن زمان ترکیب هیئت امنا به این ترتیب بود اکبر هاشمی رفسنجانی، سید حسن خمینی و حمید میرزاده (سه نماینده هیأت موسس)، محمد محمدیان (رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها)، کامران دانشجو (وزیر علوم)، مرضیه وحید دستجردی (وزیر بهداشت)، فرهاد دانشجو، بهمن یزدی صمدی و فریدون عزیزی (سه نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی) و عبدالله جاسبی (رئیس دانشگاه و دبیر هیأت امنا).
در جلسه انتخاب فرهاد دانشجو به عنوان ریاست دانشگاه، هاشمی رفسنجانی خواستار ارائه برنامه از سوی کاندیداهای ریاست و سپس رای گیری بود اما طیف مقابل لزومی به ارائه برنامه ندیده و اعلام کردندکه به ریاست فرهاد دانشجو رای مثبت میدهند.
پس از پایان جلسه فرهاد دانشجو و هوادان وی ریاست او بر دانشگاه آزاد را اعلام کردند و در مقابل دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه با صدور بیانیهای انتخاب وی را رد کرد و گفت که ریاست جلسه با هاشمی رفسنجانی بوده و از سوی وی رای گیری انجام نشدهاست. اما کامران دانشجو، وزیر علوم ایران مدعی بود که ریاست جلسه با وی بودهاست.
تا این که نهایتا ۲۷ دی ماه شورای عالی انقلاب فرهنگی ریاست فرهاد دانشجو را تایید کرد.
اما پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و پیروزی حسن روحانی ترکیب هیئت امنای دانشگاه آزاد نیز تغییر کرد و با حضور جعفر توفیقی به عنوان سرپرست وزارت علوم و حسین هاشمی وزیر بهداشت و در مان در ترکیب تازه، شرایط به سود آیت الله هاشمی رفسنجانی و هیئت موسس دانشگاه تغییر پیدا کرد و در جلسه اضطراری هیئت امنای جدید تصمیم به برکناریب دانشجو گرفت و به جای وی حمید میرزاده را به عنوان سرپرست دانشگاه انتخاب کرد.
برکناری فرهاد دانشجو انتقاد شدید رسانه های اصولگرا را در پی داشته است، به گونه ای که برخی از این رسانه ها این برکناری را سیاسی تفسیر می کنند.
اگر تغییری در چارچوب موازین قانونی صورت گرفته شما چه کاره ی مملکتی که بگی شیمان کننده خواهد بود شما در مجلس تشریف دارید تا موارد خلاف قانون را پیگیری کنید که سابقه دولت قبل نشان میدهد در این امر هم کوتاهی کرده اید
چطور موقع انتصابش این حرف را در مورد طراحانش نزدی!
ناشناس
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
من اگر جای حداد بودم با اون حمایتی که مردم از کاندیدا توریش کردند مدت ها قایم می شدم وحرف نمی زدم
سامان
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چرا بايد برادران دانشجو همه کار وزارت علوم و دانشگاهها باشند؟؟؟؟؟؟!! آيا تخصص و کارآيي ملاک انتخاب بوده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
کاش می دانستم مشکل حداد با هاشمی چیه ؟ همیشه یک جوری با هاشمی طرفه، هاشمی همچنان محبوبه
ناشناس
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ایشالا دور بعدیه مجلس شمارو نمیبینم
ناشناس
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
خوشبختانه بعضی انتقادها و اظهار نظرهای افراد بخاطر تغییر شرایط کشور بعد از انتخابات 92، مثال تیغ 2 لبه ای شده که اولین زخمه و ترکش را به خودشان برمیگرداند....
پس لطفا خاموش باشند و آبروداری کنند
رحيم
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چنين است رسم سراي درشت
گهی پشت به زین و گهی زین به پشت..
ناشناس
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آخه منافع این آقا با رکناری او به خطر م یافتد.
روزبه
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقا از الان نگران كه دور آينده انتخاب نشه!!!!!
اي وا مصيبتا.....
حامد
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حداد عزیز
گاهی عدو سبب خیر شود اگر خدا خواهد.
کمی صبر کنید همه چیز برای مردم روشن تر خواهد شد.
ناشناس
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
نیازی نیست کسی واسه مجلس دهم طراحی کنه
مردم خودشون جواب امثال حداد رو خواهند داد
سعید
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
امیدوارم بامشارکت مردم تهران امثال حدادعادل رسایی کوچک پوررای نیارن
ناشناس
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
این عادلانه نیست و از سر عصبانیته چرا موقع انتصاب این آقا هیچی نگفتی پس شما؟؟؟
ناشناس
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
منافعش به خطر افتاد دیگه
بابا شماها در حدی نیستید با آیت ا.. کل کل کنید
ناشناس
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
قربون کلامت.
علی
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
شما بهتره توصیه هات رو نگهداری واسه رفیقت تو ساختمان لادن
محسن
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
هاشمی پرچمش همیشه بالاست
ناشناس
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
یکی این آقا رو از خواب بیدار کنه، احمدی نژاد رفت، باند او هم باید برود، این پیام انتخاب اخیر است. نوبت سایر همراهان او هم میرسد.
ناشناس
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
اقای حداد شما بهتره در مورد ژاپن اظهار نظر بفرماید.دانشگاه ازاد رو بیخیال
کلا طرفدارای روحانی یه جمله خوب دارند که تو جواب دادن بتونند ازش استفاده کنند، اون رو هم از احمدی نژاد یاد گرفتند.دمت گرم محمود (:
عليرضا
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اوه اوه خيلي بد سوخته ؟
از دست آب كاري بر نمي آد !!!!!!!!!!
ناشناس
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
نه خیر به نظرم ممرو لولو برده اینا ناراحت شدن :)
ناشناس
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
واااای.....چقدر میسوزه، با آّب خنک نمیشه.....!!
مجتبی
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقا رضا استفاده از این حکایت آب را بریز همونجا ... نه بخاطر مقبولیت این تکه کلام و یا کم آوردن در پاسخ به کامنت ها، بلکه صرفا جهت یاآوری آداب پاسخ دهی همان (محمود) که اشاره کردی هستش.
مثه اینکه خودت هم آب لازم شدی آقا رضا !! :)
ناشناس
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
لولو ممرو داره پس میاره :ِD
رضا
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقا مجتبی شما از کجا فهمیدید که مردم این جمله رو از یاد بردن که میخواید یادآوریش کنید؟علاوه بر این یادآوری کار بد چه سود وفایده ای داره؟مگه نمیگین محمود بی ادب یود؟خب عقل سلیم که کار بی ادبانه رو تکرار نمیکنه.این که من هم آب لازم شدم جهت یادآوری بود یا توهین؟این که از کار یه نفر انتقاد کنیم و بعد خودمون مدام تکرارش کنیم به خاطر قبیله گرایی نه یادآوری.
شاهرخ
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
سلام آقا رضا مگه شما این جمله زیبا رو به عنوان توهین به خودتون میدونین؟؟شما خودت از این جمله لذت بردی و میگی دمت گرم محمود ولی بعدش میگی تکرار یه جمله بد چه لزومی داره!!!! معلوم هست که شما هم مثل گروه قبلی چیزایی رو برا خودتون خوب میدونید ولی برای بقیه مردم بد!!!
در ضمن این جمله تاریخی از محمود باید تکرار بشه تا همه بدونن، حتی نسل های آینده هم بدونن که ما یه روز یک رئیس جمهوری داشتیم که این چنین حرفای زیبایی رو می زد(ممه رو لولو برده، آب رو بریز هموجا که سوخته و ....، )
ناشناس
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
فعلا تو آب رو بریز آنجایی که میسوزه ، که قالیباف شهردار تهران شد و آقای روحانی به شدت از سپاه و بسیج حمایت کرد ، برو برو آب رو بریز آنجایی که میسوزه.
عباس
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
دوستان این ادبیات مال ما ها نیست . این عبارات همراه با صاحبش رفت
سید
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
جناب آقای حداد: دانشگاه آزاد یک نهاد خصوصی هست و مالکانش می توانند هر کسی را که دوست داشته باشند به عنوان رئیس انتخاب کنند و از نظر قانونی به شما هیچ ربطی نداره که چه کسی رئیس هست. شما هم اگه به قانون احترام میگذاری ساکت باش و به نظر دیگران احترام بذار. با اون انصراف دادنت ازا نتخابات که به نفع هیچ کس نبود
حداد ناعادل
فقط هیئت امنا اجازه قانونی عزل ونصب را داره
ایشون با دور زدن قانون سرکار اومده بود
تو هم منتظرباش روزت میرسه
ناشناس
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
راستی یه سوال مهم . من آخر نفهمیدم طرح ایشان در زمان انتخابات که در آخرین صحبت ها قبل از کنار گیری گفتند ا طرح دارند که ازدواج بدون نیاز به مسکن چه جوریه . شما میدونی ؟
azime
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
منم هنوز نفهمیدم شباهت معدن با دره توریستی چیه ؟؟؟
ناشناس
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
برای این azime
به خاطر اینکه بی سوادی مثل رفقات و نمیدونی همون معدنی که نشون داده شد بعد تعطیلی الان یک منطقه توریستی معروفه
azime
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
من آقای عارف رو انسان شریفی میدونم و براشون احترم قائلم بله ما جریان توریستی بودن اون دره رو شنیدیم ولی قبول کن که آقای عارف اصلا نفهمید که اون معدنه چون معدن بودنش مهمتره تا دره توریستی بودن حالا شانس آوردین که اون معدن جنبه توریستی هم داشته وگرنه چطوری میخواستی ماست مالی کنی؟
ناشناس
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
به azime
شما اگه فرهنگ داشتی یا به اون کلمه قبول داشتی (انصاف و منطق) اعتقادی داشتی میفهمیدی که وقتی یه چیزیو جلوی طرف میندازن و یهو میگن بگو که هر کس دیگم میتونه اشتباه کنه فرق میکنه با طرحی که طرف فکر کرده گفته. بله.
نوبتیهم باشه به نوبت حداد است که یکی یکی از 20 تا شغلش کنار گذاشته شود!
ناشناس
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
قطعا هشدار بوده!! ولی هشداری که کاری از پیش نخواهد برد چون این بار دیگر نمیتوان در مقابل اراده مردم ایستاد!
جناب آقای دکتر غلامعلی حداد عادل مرد تقوا و تدبیر !!!!!!
آقای حداد عادل! چرا در لفافه صحبت میکنی؟! رودربایستی رو بزار کنار و کلا بگو مردم باید از رای دادن به روحانی پشیمون بشن!
ناشناس
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اگر عمري بود و ما زنده بوديم و شما هم انشا ا... خواهي ديد حماسه اي عظيم تر از حماسه 92 براي مجلس خواهيم آفريد و در ضمن براي اينكار نيازي به دانشگاه آزاد نداريم . مگر غير اين است كه بدون هيچ حمايتي از سوي دانشگاه آزاد مردم خود به روحاني راي دادند و به امثال شما نه گفتند
ناشناس
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای حداد از ژاپن اسلامی چه خبر برادر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا عصبانی هستی آقای عادل!!اونها از حق قانونی شون استفاده کردن.انتظار ندارید که عوامل احمدی نژاد در راس کار ها باقی بمونن.می خواهید مملکت ویرانه ای که تحویل گرفتن نابود بشه؟مردم شما رو شناختن و شما از این مساله ناراحت هستید.چون می دونید در مجلس آینده هم جایی ندارید.
ناشناس
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
انشاالله همين طور خواهد بود
azime
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
بله کارشون قانونی بود فقط شماکه الان قانون قانون میکنی سال88 هم قانون قانون میکردی یا فقط اینجا حق و قانون مهمه چون از رفتن دانشجو خوشحال شدی؟؟
ناشناس
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مردم همیشه قانونی عمل میکنند اقای عظیمی!
(البته عرض کنم برای حرف "ی" باید از حرف "i" استفاده کنید نه "e") برعکس نظرات اقایان در اخر اون پیش بینی مردم بود که درست از آب در آمد همانهایی که برای احمدی نژاد سینه چاک کردند و کشور را در تباهی و خفقان فرو بردند به روی مردم اسلحه کشیدند اینجای کار را نمیدیدند اما مردم همان موقع فهمیده بودند! در مورد وقایع 88 همینکه دادگاهی برای اقایان میر حسین و کروبی برگذار نمیشه خودش به اندازه کافی حرفها برای گفتن داره!
شاهرخ
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
عظیمه خانم
چی بی قانون و چه با قانون هر دولت و گرایش سیاسی که تو دنیا روی کار میاد دوست داره همفکرای خودش رو سر کار بیاره چرا ایقد فشار بهتون میاد؟؟؟؟ مگه زمانی که محمود اومدن . تمام مدیران قبل رو قلع و قمع کردن کسی باهاش حرف زد؟؟؟
چرا الان تا یکی برکنار میشه ناراحت میشید؟؟
شما و همفکرانتون از چه چیزی میترسید؟؟؟
هنوز یادم نرفته از یکی از مریدان محمود پرسیدم آخه محمود چیکار با ساعت کشور داره که توی تابستون به این گرمی ساعت رو جلو نمیکشه و باعث میلیاردها تومن ضرر به مملکت میشه. میدونی چی گفتن؟؟؟؟
گفتن محمود میخواد که هیچ اثری از دولت قبل وجود نداشته باشه حتی اگه موجب ضرر میلیاردی به مملکت بشه
آسياب به نوبت، نوبت شما هم ميرسه از اتوبوس پياده بشي، جناب حداد!
ناشناس
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
دو تا مطلب دارم و از سایت وزین فرارو میخوام سانسور نکنه
1-اخوی! اگه افکار مشعشع جنابعالی خریدار داشت مجبور نمیشدی قبل از انتخابات کناره گیری کنی
2-در ضمن به قول رییس جمهور محبوبتان: آب رو بریز اونجا که میسوزه!!!!
ناشناس
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
می دونی حداد چندتا پست و مقام رسمی داره؟ بیشر از 12 تا. کلی طول می کشه که پیاده بشه
ناشناس
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
همین که از صندلی مجلس پیاده بشه فعلا کافیه اون هم میاریمش پایین ایشالا دو سال دیگه
azime
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چیه نکنه جا واسه خاتمی پیدا نکردین میخواین اینو پیادش کنینو اونو سوار کنین:-)
ناشناس
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
azime
نگران خاتمي نباش. او در قلبهاي ما جا دارد و به اين مسندهاي اعتباري و زودگذر احتياجي ندارد.
نديدي چه شادمانه و خنده بر لب، پست رياست جمهوري را رها كرد و رها شد و سبكبال رفت؟ نديدي احمدينژاد براي حفظ همان مسند چه دست و پاهايي زد و به چه تشبثات عجيب و غريبي روي آورد؟
آنانكه هويت و موجوديتشان به اين جايگاهها بسته است بايد به خاطر از دست دادنش بترسند و بگريند. خاتمي به اين جايگاهها احتياجي ندارد بلكه اين مسندها هستند كه نيازمند وجود اويند.
شرف المكان بالمكين
ناشناس
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ناشناس 16:16 کامنتتو عشق است...کلی حااااااال کردم با کامنتت
:*
جناب آقاي ناشناس 13:04 اگر از قانون مطلع نيستيد بدانيد دانشگاه آزاد خصوصي نيست بلكه از اموال عمومي ميباشد اگر به قول شما خصوصي است بفرمايد اين هزاران ميليارد تومان اموال دانشگاه آزاد مال چه كسي است كه خصوصي مي دانيد؟!!!
ناشناس
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقا سیّد
بیشتر مطالعه کن برادر...دانشگاه آزاد از اموال عمومی استفاده نمیکنه بلکه دولت به منظور توسعه امور فرهنگی به دانشگاه آزاد کمک مالی میکنه و این موضوع به هیچ وجه بیانگر دولتی بودن دانشگاه آزاد نیست
...مثلا دولت برای شورای نگهبان بودجه تخصیص میده آیا میشه گفت شورای نگهبان دولتیه !!!؟؟؟ اطلاعاتت رو کامل کن عزیز بعد اظهار نظر کن .
دانشگاه آزاد در زمان دولت احمدی نژاد غصب شد یعنی 1000تا بامبول درآوردن تا با تغییر اساسنامه و غیره بتونن تعداد اعضای هیئت امنا رو بالاببرن که {صد البته اعضای جدید تحمیلی همه دولتی بودن} آدم خودشونو بذارن راس کار ،حالا سوالم از شما اینه اون وعده هایی که احمدی نژاد بعنوان دلایل ضرورت تغییر رئیس دانشگاه آزاد میاورد عملی شد ؟ دِ نشد دیگه برادر ...مشخص شد همه چی از اول بامبول بوده و فقط دولت قصد تصرف یه دانشگاه غیر دولتی رو داشته به خاطر چی ؟به خاطر لجبازی با هاشمی
مهدي
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
دانشجو آدم بسيار خاكي و خودماني بود و براي كارمندان هم كارهاي خوبي انجام داد. آقايون و خانم هايي كه در متن قضايا نيستند و از بيرون دارند نگاه و اظهار نظر مي كنند بدانند كه ايشون در بين كارمندان دانشگاه جايگاه خوبي داشتند. ايشون به دوران ارباب و رعيتي جاسبي پايان داد و هوايي تازه براي كارمندان فراهم كرد.تازه داشتيم نفس مي كشيديم. صرفا جهت اطلاع.
ناشناس
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اینا که وجدان ندارن
ناشناس
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
روایت است(نقل از عصر ایران) که دانش اموزی نمره پایینن در تلفظ کلمات گرفت پیش معلم رفت و گفت به کدام مَجوز به من نمره پایین دادین. معلم گفت به همین مَجوز. طایفه دانشجو هم (غیر وزیر) همگی خارج از عرف وارد این دانشگاه شدند همان طور که امدند رفتند.
سيد
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقاي ناشناس نگفتم دانشگاه آزاد دولتي است بلكه گفتم با اموالي عمومي تشكيل شده ضمنا سوال كردم اگر دانشگاه خصوصي است بفرماييد مال چه كسي است ضمنا اگر يادتان باشد چند سال پيش آقاي هاشمي ميخواستند اين دانشگاه را وقف كنند به همين دليل كه مال بخش خصوصي نبود موفق به اينكار نشدند چرا كه هر مالي كه مال بخش خصوصي باشد قابل وقف ميباشد در هر صورت بفرماييد اين بخش خصوصي كه مدعي هستيد دانشگاه آزاد متعلق به آن است چه كساني هستند؟
جناب حداد عادل! شما ظاهرا هنوز صدای مردم را در انتخابات نشنیده ای که اینطور قلدر مآبانه تهدید میکنی. امیدوارم مردم در انتخابات مجلس پاسخ این صحبتها را مقندرانه بدهند.
ع ع
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
برایت متاسفم که دوست ودشمن را تشخیص نمی دهی
ساسان
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
نفر چهلم هم بشه باز سر از مجلس در میاره !
ناشناس
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
فقط و فقط بايد تمام آراي خاموش براي تغيير اساسي در مجلس بسيج شوند . تازه اين آقاي حداد منورالفكر مجلس نشينان است . اگر كوچك زاده و رسايي افاضات كنند تازه آشكار مي شود جناب حداد سعدي شيرين سخن تشريف دارند
ناشناس
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
دقت کردین رسایی و کوچک زاده صداشون در نمیاد ...سکوتشون یه ذره مشکوکه ، شایدم آرامش قبل از طوفان باشه
ناشناس
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
دوست عزیز کدوم طوفان آنها (امثال رسایی و کوچک زاده) در مقابل ملت آبراهه هم نیستند!
میشه آقای حداد یکی از فضایل و ویزگی های اقای دانشجو را بفرمایند؟؟؟
محمود
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
این بود که هوای آقای حداد رو داشته!!!
ناشناس
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
فضيلت ايشان :برادر اون يكي دانشجو كه خودش وزير اون يكي رييس جمهور بوده
azime
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
شما از فضایل و ویژگی های جاسبی تعریف کنین ما بدونیم یعنی 28 سال تو ایران دیگه بهتر از جاسبی نداشتیم بذاریم؟؟؟
ناشناس
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای azime تمام کسایی که اینجا از رفتن آقای دانشجو خوشحال هستند، طرفدار جاسبی نیستند و آرزوی برگشت ایشان را نیز ندارند.
azime
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
واقعا؟ یعنیاون زمان از رفتن جاسبی هم این قدر خوشحال شده بودن؟ بعید میدونم
ناشناس
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
معلومه که خوشحال نبودیم. چه فایده ای داشت که یک آدم صد بار بدتر بشه رئیس دانشگاه آزاد.
بابک
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
کسانی که جاسبی رو برداشتند نه به خاطر ضعف او بلکه به خاطر عدوت با هاشمی بود که این کار را کردند. شما هر گاه توانستید بدون بغض و منفعت شخصی یا جریانی کسی را از سمتی برکنار کنید اونوقت بیاید بگید ما آدم نالایق رو گذاشتیم کنار و آدم لایق آوردیم جای اون.
زمان احمدي نژاد كه يك نماينده مجلس نظر ميداد نماينه مجلس در راس امور كشور بود چطور شد حالا به نماينده مجلس ميگويد چكاره هستيد؟!!
ناشناس
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
سید
احمدی نژاد اصلا مجلس را قبول نداشت و بذترین اهانت ها را به نمایندگان کرد
سيد
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقاي ناشناس چند تا از بدترين اهانتهاي احمدي نژاد را بگويد تا ما هم متوجه بشويم!!!
خضروخان ياخزروخان
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اقاي احمدي نژاد باحرفهايش -رفتارش -حركاتش-سكناتش-موجب تنش وبحران دركشورمي شد.
سيد
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقاي خضروخان ياخزروخان لطفا چند نمونه از اين حرفها و رفتار و حركات و سكناتش كه موجب تنش و بحران شد را بفرمايد تا ما هم بدانيم
ناشناس
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
یکی از اهانتهای احمدی نژاد:
" مجلس در راس امور نیست."
سيد
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقاي ناشناس مجلس در راس امور نيست اهانت نيست بلكه يك نظر و اگر شما و هر كس ديگري مخالف اين نظر هستند ميتوانند نظر ديگري بدهند كه تمام نظرات محترم است
ناشناس
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقا سید ... برادر من
دورزدن قانون ،عدم اجرای قوانین مصوب مجلس ، دهن کجی به اخطارهای کمیسیون تلفیق ، هدر دادن بیت المال ...من حداقل 10تا سند برای هر کدوم از اینا دارم ...در دنیای سیاست به همه اینا میگن بی احترامی ...بی احترامی لزوما فحش خواهر مادر که نیست ...شما واقعا نمیدونی یا خودتو زدی به اون درش !!!؟؟؟
اما مطلب بعد: ببین داداش همه حرفشون اینه که آقای حداد که الان اظهار نظر میکنه چرا وقتی آقای احمدی نژاد قصد اعمال نفوذ در دانشگاه آزاد رو داشت ساکت بود ؟
چرا اون موقع نگفت که یه ادم شایسته تر رو بذارین رئیس دانشگاه آزاد ... نه یه نفر با سرجمع 5تا مقاله.
یه سوال ، فقط منصفانه جواب بده : اگه آقای دکتر توفیقی برادر خودش رو با همون فرمولی که آقایون پیاده کردن میذاشت رئیس دانشگاه آزاد عکس العمل شما چی بود ؟؟؟
اون موقع کامران خان وزیر بودن فرهاد خان به سمت ریاست رسید حالا فرض کن الانم همین اتفاق می افتاد ...یعنی آق داداش جعفرخان توفیقی میشد رئیس دانشگاه آزاد !!!؟؟؟
انصاف داشته باشین ...حتی در دشمنی هم انصاف داشته باشین ...ماکه هموطنیم جای خود داریم
آقای حداد کاملا مشخص است که موضع گیری های جنابعالی در امور آموزشی و تحقیقاتی کاملا سیاسی میباشد.
شما که خودت تو بطن انتخابات بودی باید بهتر از هر کس دیگه ای پیام این انتخاباتو گرفته باشی.
هدي
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
فقط انتخابات سال 92 داراي پيام بود ولي انتخابات 84 و 88 داراي پيام نبود؟!!!
ناشناس
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
پیام انتخابات 84 88 همونی بود که 8 سال دیدید!
نابودی اقتصاد، نزول جایگاه ایران در همه عرصه ها
یونس
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
پیام 88 احمدی نژاد چی بود جز سیب زمینی
هدي
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقاي يونس اگر من هم مثل شما بخواهم جواب بدهم بايد بگويم پيام انتخابات 92 سياه نماي كردن بود!!!
محمود
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ایشون از غرضی کمتر بود رایش!!!
محمودی
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
پیام دولت روحانی گرانی 10برابری دارو و سیب زمینی کیلویی 3000تومان و کره 100گرمی 2500تومان و گرانی 75درصدی نهاده های کشاورزی بود و رفتن بر سر سفره آماده احمدی نژادو پروژه های آماده بهره برداری توسط دولت داس و قفل در خاتمه باید گفت کار این دولت با این رویه به 2سال هم نمی رسد
ناشناس
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
محمودی یه نگاه بکن سکه امروز 940 و دلار 2970
شما پیام گیرت مشکل داره تعمیرش کن
ناشناس
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
محمودی حالت خوبه داداش؟
اینا که تو گفتی نتیجه چاپ اسکناس توسط مموتی بود.
در جواب محمودی
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
محمودی جان
ولی مثل اینکه کرایه ها و اجاره ها بدجور اومده پایین!
شما رفتی فضا برم نمیگردی اخوی!!!!
ناشناس
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چرا هدی خانوم
انتخابات 84 و 88 هم دارای پیام بود ...پیامی تلخ و گزنده .پیامش این بود :
مردمی که امور اجرائی مملکتو دست یه آدم متوهم وناکارآمد بدن باید 8سال بعد یه ویرانه رو تحویل بگیرن.
ناشناس
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای محمودی عزیز
گرنی سیب زمینی همون پروژه ناجوانمردانه ی دولت دهم بود که از شانس بد شما آقای کلانتری وزیر اسبق کشاورزی و آقای خرّم وزیر اسبق راه یک ماه قبل از انتخابات اونو افشا کردن. سرچ کنی پیداش میکنی .
گرانی دارو هم محصول بی تدبریهای سال نود و یک و تخصیص ارز دارو به ماشینهای گرانقیمت و زین اسب و دسته بیل و این چیزاست ...در بهار 92 دولت دهم اعلام کرد ما به التفاوت ارز تخصیص یافته به واردکنندگان دارو بر مبنای ارز سال 92 باید واریز بشه ...خب نتیجه اش شد گرانی دارو
آقای محمودی برادر من اشکال شما و امثال هدی خانوم اینه که به وجود حافظه در مردم اعتقاد ندارین فکر میکنین بلانسبت بلانسبت بلانسبت با گاو طرفین ...اینه که اونطوری توی انتخابات صدای سیلی ملت گوشتونو کر میکنه
تهدید می کنید ؟!!!!
شما دیگه چرا داری اینطوری غصه می خورید جناب حداد ؟!!!
جوونها همه شادند و جشن گرفتند.
یه کم با مردم همراه بشید !
ناشناس
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آره دكتر شما نماينده مردم هستيد ناسلامتي بياين و در شادي و اميد مردم شركت كنيد . به خدا اين كمتر از دو سالي كه در مجلس فرصت مونده ، ارزش كدورت نداره بياين و به آغوش خيل افرادي كه مثلا نماينده آنهائيد برگرديد
معلومه که برای تصرف بهارستان نقشه داریم. توی جریان رای اعتماد عزممان را جزم کرده ایم، تعویضتان کنیم تا عبرتی باشد برای همه نمایندگانی که به وظیفه خود عمل نمی کنند، سواد کافی ندارند، و افراطی اند.
ناشناس
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ما مثل شما نیستیم آقای حداد ...ما جایی رو تصرف نمی کنیم ...فقط تصمیم داریم نسبت به سرنوشت مملکت که بخشی از اون در دستان بی کفایت شما و همفکرانتونه حساس باشیم .
از الان یه فکری به حال خودتون بکنید آقای حداد ...سال 94 برای شما سال فراموش نشدنی خواهد بود.ما نتیجه قهر با صندوقها رو در سال 90دیدیم که باعث ظهور امثال شما در مجلس شد.مومن از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه.
چرا 2 سال پيش اين مطلب را نگفتيد. اقاي حداد بايستي فقط به تدريس در دانشگاه بپردازد . چون ديپلماسي بلد نيست هم شخصيت خود را از بين ميبرد و هم شخصيت نماينده مجلس را.
داداش با این که من معتقد به احترام به مخالفم هستم ولی خیلی بامزه گفتی
azime
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اصلاح طلبان با ادب کجان که تذکر بدن؟؟؟؟! هر وقت ما یه چیزی گفتیم ریختین سرمون که این طرفدارای فلانی همشون بی ادبن و...حالا چرا لال شدین و حرف نمیزنین؟
ناشناس
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
عظیمه جان به لحن نظرات دقت کن... الان واقعا مشخصه تو از روی حرص کامنت گذاشتی و خیلی بی ادبانه اما این ناشناس ظریف و به طنز اشاره کرده... اصولا اگر انتقاد اینگونه باشد عکس العمل ها کمتر خواهد بود.
azime
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
دیدی الان نا شناس12:34 طنز گفتن اما من بی ادبی کردم خیلی جالبه
حرص من از اینه که هر کار غلطی از طرف خودتون غلط نیست ولی از طرف ما غلط که چه عرض کنم جنایته
چطور تغییر رئیس قبلی دانشگاه آزاد برای طراحان آن پشیمان کننده نبود و بر عکس خیلی هم برای آقایان حداد و دوستان و هم اندیشان خوب و سود آور بود ، بابا این دانشگاه دولتی نیست ، هئیت امنا و موسس داره و حق دارند هر کسی را که به مصلحت می دانند منصوب یا بر کنار کنند. کی ما میخواهیم یاد بگیریم ؟؟؟ آقای حداد بیش از بیست سی سمت دولتی و غیر دولتی دارند خوب بیاییم مدیریت دانشگاه آزاد را هم به سمت های ایشون اضافه کنیم ، بطور قطع دیگه هشداری درکار نبود و این داستان نه تنها پشیمان کننده نبود برای طراحان که خیلی هم خوش سر انجام و عاقبت بخیری داشت هم برای طراحان همی برای حداد همی برای جامعه .
ناشناس
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
خب طراحان قبلی رفقای فابریک ایشون بودن..یادتونه زمان ریاستشون در مجلس چه دل و قلوه ای رد بدل میکردن با دولت
خب این رسم روزگار است کسی که به راحتی صاحب کرسی ریاست دانشگاه آزاد شده بود از اینکه براحتی آن را از دست می دهد نباید زیاد ناراحت باشد!!!! همچنین هواداران وی از جمله جناب حداد عادل!!!!
اقا حداد پستها ارثیه اختصاسی گروه شما نیست بلکه امانت ملت است که یکبار هم شده بگذارید به شایسته سالاران برسد در ضمن اگر رای ندهی ان شاالله تند روتر معرفی خواهد شد تاشادی مردم بیشتر شود وسال 94 و96 محکم تر پاسخ بشنوی
آقای دکتر اگر کارها را بسپارن دست شما که هر جور صلاح دیدین انجام بشه اونوقت تلخ و پشیمان کننده نیست؟ آری برای شما نیست ولی بعنوان فردی از جامعه علمی کشور برای ما از زهر هم تلخ تر است.
شما 8 سال مملکت را به خاک سیاه نشاندید شما را به خدا دست از سر مردم بردار
ناشناس
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ناشناس 12:53
نگران نباش
آقای روحانی با امریکا و اروپاییها مذاکره میکنه انشا الله اوضاع داخلی بهبود پیدا می کنه مردم هم مانند گذشته از ته مونده سفره اصولگرایان شکمشون رو سیر می کنند!
آقای ظریف وآقای روحانی دارند نهایت تلاش شون رو می کنند .
مدیران اتوبوسی پشت سرهم میآیند خیلی هم عجله دارنداین هم از دولت تدبر که بازیچه دست مافیای ثروت وتزبیر شدواز خود هیچ ارادهای ندارد(واماشما فراروئیها که طرفدارآزادی بیان هستیدچرابیان مارامنتشر نمی کنید)
ناشناس
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اشتباهی مثبت زدم دوستان شرمنده
ناشناس
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
جناب ع ع
در پاسخ شما رو ارجاع میدم به فرمایش مرادتون جناب آقای دکتر الهام که فرمودند این دولت به اندازه کل عمر من تجربه دارد...اینو ما که نگفتیم ، دکترتون گفت
1-آقای حدادعادل گزارش بازرسی دفتر رئیس جمهور در زمان دولت دهم تهیه شده بود
2-شما که دم از قانونمداری میزنید چرا به رای 6 نفر از اعضای هیئت امنا که قانونا حق انتخاب رئیس رو دارن احترام نمیذارید؟
3- مگر شما و دوستانتان برای انتخابات مجلس برنامه ندارید.آیا این جرم است.
ناشناس
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
افولگراهای انحصار طلب و تمامیت خواه فقط خودشون رو قبول دارن و فکر میکنند مملکت ارث پدریشونه.
ناشناس
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
تا زمانیکه توی این مملکت اصول گراها صاحب ثروت و قدرت هستند
این کشور واین ملت روی خوشی وپیشرفت را نخواهند دید حتی اگر با همه کشورهای دنیا مذاکره و مفاهمه کنند. والسلام
ناشناس
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چرا ایشان هم برنامه دارند وبرنامه این است که اصلاح طلبان را رد صلاحیت کنند!! تا ازتغییر رئیس دانشگاه آزاد پشیمان شوند.
جناب حداد عادل مطمئن باشید هدف بعدی مردم مجلس شورای اسلامی و همه نهادهایی است که مردم مستقیما در آن تاثیرگذارند.جایی و کرسی که نمایندگان حقیقی مردم در آن باشند نه کاسبان حوادث و رویدادها ! مطمئن باشید حضور مردم و جوانان از این به بعد در همه عرصه هایی که شما و دوستانتان تمایل ندارند بیشتر و بیشتر خواهد شد.
ناشناس
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اگر ... ؟؟؟؟
علیرضا
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
بله و همین اگر این بار اگر مورد نظر نشد و تمام معادلات گروها و باندها را بر هم زد.رای واقعی مردم حالا رئیس دولت است.چهره ی جدیدی از ایران ،توأم با عقلانیت و هنر دیپلماسی می رود که روزهای بهتری را نوید دهد. در مناسبت های بعدی به حتم صندوق ها خود سخن خواهند گفت و سلامت و صیانت آرای مردم نیز تحت نظارت دولت تدبیر و امید حفظ خواهد شد و مناسبات قدرت به زودی تغییر شگرفی خواهد کرد !
جناب آقای حداد پیروزی مردم ایران در انتخابات اخیر و خلق این"حماسه سیاسی" کام شما و دوستانتان را حسابی تلخ کرده بهتر نیست شما به جای این اظهار نظرها کمی به عملکرد 8 ساله خود بیاندیشید و پشیمانی در پیش بگیرید؟
دانشگاه ازادی که 29 سال دست جاسبی بود تبدیل شده بود به یک موسسه مالی اعتباری که در ازای یک کلاس چند متری و یک استاد حق تدریسی با حقوق ناچیز شهریه میلیونی میگرفت و میگیره من خودم کارشناسی ازاد خوندم اصلا هدفی برای اموزش نداشتند فقط تمام همتشونو گذاشته بودن که شهریه بگیرند تمام استادا حق تدریسی بودند با ساعتی 4هزار تومن شهریه ثابت و متغییر منم میشد حدود یک میلیون تومن کلاسمونم کمتر از 60 نفر نبود حالا حساب کنید سود این بنگاه اقتصادیو............
تاج
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
سلام عزيز
شما كاملآ درست ميگي .
ولي آيا زمان آقاي ا.ن اين وضعيت تغييري كرد؟
ناشناس
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
زیاده روی کردی رفیق ...من هم آزاد خوندم ، شهریه ام انقدر نبود ..کلاسمون هم 30 نفر بود ...الانم تدریس میکنم ...حق التدریسم 4تومن نیست ...خیلی بیشتره ...چرا انقدر راحت دروغ میگی !!!؟؟؟ به چه قیمتی !!!؟؟
ناشناس
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
من حرف شما رو قبول دارم ولی هیچ فرقی در دوره ی آقای دانشجو رو هم شاهد نبودیم
ناشناس
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
عبداله اخه نه که اینکه در طول حکمرانی طایفه دانشجو ها بر مسند اموزش عالی کشور خدمات این بخش رایگان شد حالا باید وا مصیبتها سر داد نه؟
علی
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
ما با سیستم قبلی هم انچنان موافق نبودیم.اما ازلحاظ اداره دانشگاه واقعا بهتر بودند.این مجموعه کار افرین و اشتغال زا در مدیریت جناب دانشجو تبدیل به یک شرکت ورشکسته می شد البته با کمک اقا داداش بزرگوارشون کامران خان !!!!
بالاخره يكي به ما بگه آيا هيأت امناء دانشگاهها استقلال دارند يا خير؟ اگر از استقلال قانوني برخوردارند، حرفهاي آقاي حداد و تهديد به دخالت مجلس يعني چه و ايشان روي چه حسابي حرف غير قانوني ميزنند؟ اگر هم مستقل نيست خب اول به پرونده انتصاب دانشجو به رياست دانشگاه آزاد بپردازند بعد مسئله تغيير او را دنبال كنند.!!
این آقا که دم از عدالت میزنه...10 تا فرصت شغلی را اشغال کرده...جوان لیسانس هم باید بره راننده تاکسی بشه....انشالله انتخابات بعدی معلوم میشه که حرف کی خریدار داره...
این پارگراف خیلی گویا است که دانشجو بدون بلیط سوار اتوبوس شده (یعنی انتسابش کاملا سیاسی بوده)
" در جلسه انتخاب فرهاد دانشجو به عنوان ریاست دانشگاه، هاشمی رفسنجانی خواستار ارائه برنامه از سوی کاندیداهای ریاست و سپس رای گیری بود اما طیف مقابل لزومی به ارائه برنامه ندیده و اعلام کردندکه به ریاست فرهاد دانشجو رای مثبت میدهند."
اینکه آقای دانشجو عملکردشون چطور بوده که باعث برکنایشون شده یک بحثیه و نیاز به بینش کارشناسانه داره. ولی آقای حداد عادل که سالهاست در مقامهای بالای دولتی بودند باید بدانند باید تابع قانون باشند و نه تنها تهدید بلکه دخالت در کار هیئت امناء دانشگاه آزاد هم نمیتوانند بکنند. ایشان بعنوان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس فقط میتوانند سوال و یا تفحس کنند. آقای حداد عادل قانون رو رعایت کنید تا مردم هم از شما یاد بگیرند
مشکل اساسی این روزها عدم تفکیک قواست مجلس به جای مشغول شدن در قانون گذاری و نظارت بر اجرای قوانین صراحتا در اجرای امور دخالت می کند ! آیا تغییر رییس یک دانشگاه در حدود اختیارات مجلس است ؟
یادته بودجه را تومجلس داد دستت وبلندش کردی رو دودست و هی نشونش دادی الان بغض گلوم گرفته اشک توچشمامم میدونی داروی سرطانی چنده میدونی دفترچه 40 برگ چنده میدونی گوشت وبرنج چنده اصلا تو وامثال تو من فرد عادی رو آدم حساب میکنید الان دوست دارم بلند گریه کنم
ناشناس
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ول کن بابا ... به خاطر کی اشک میاری به چشمای مردونه ات حاج حسین !!!؟؟؟
خودشون آدم نیستن ...به اسمت قسم یه تار موی همین آدمای عادی شرف داره به کل وجود بی وجود اینا
این ها همه نشانه خود شیفتگی است .کسانی که فکر می کنند در همه چیز یگانه اند.تا جایی که به خود اجازه می دهند در کار دیگران دخالت کرده و اظهار نظر کنند.باید از حضرتشان پرسید که اگر جنابعالی را برای این پست که حتما" انرا برای خود کم می دانید و به کمتر از ریاست دانشگاه هاروارد قانع نیستید انتخاب می کردند باز هم زبان به تهدید هییت امنای دانشگاه آزاد می زدید.؟بهتر است ابتدا نگاهی به خروجی فعالیت هایتان در ریاست فرهنگسرای زبان فارسی بیندازید و بعد در مواردی که ارتباطی با شما ندارد اظهار نظر کنید.
فراموش نکنیم
به خاطر خصومت شخصی و حزبی، دانشگاه های غیر انتفایی بدون نظارت کافی مثل قارچ رشد کردن و خیلی هاشون با 3000 تا دانشجو، 3 تا هیئت علمی داشتن و خونه های اجاره ای و دانشگاههای آزادی با 200 تا هیئت علمی و چند هکتار فضا و آزمایشگاه و ... دانشجوشون شد 5000 تا امروز 90% واحد ها در درماندگی مطلق! و تاخیر تو پرداخت ها و نعدیل نیرو و ... و احتمالا ...
اون موقع کاش کسی دلش به حال این همه نیروی تحصیلکرده و ثروت مردم و ...
علی
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
اره به خدا من هم استرس شغلی شدید دارم نمی دونم تا چند سال دیگه با مدرک دکترا از دانشگاه ازاد پرتمون می کنند بیرون.واقعا دانشگاه ازادو به خاک سیاه نشوندند
انا لله و انا اله راجعون
صرفنظر از اصل موضوع که حق با کیست مایه نگرانی است که مولف کتاب درسی دینی مدارس ما اینگونه سخن میگوید.
اللهم اجعل عواقب امرنا خیرا"
ناشناس
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
من نیزازاین بابت سخت متاسفم.ضمن اینکه بااینگو نه اظهارنظرهاشک ندارم که باید وی راحداد ناعادل خواند
برای دریافت گواهی فارغ التحصیلی همراه دوستم روز دوشنبه ای در تیر ماه امسال به دانشگاه آزاد واحد شوشتر رفتم . از ساعت 8 تا نه و نیم معطل بودیم در گرمای خوزستان و شرایط وحشتناک آن چرا که آقایان هر دوشنبه زیارت عاشورا داشتند . سوالم این است آیا روشی بهتر از این هم برای متنفر کردن مردم از دین وجود دارد ؟ با توجه به اینکه اکثریت ارباب رجوع از شهرهای مختلف آمده بودند تصور کنید برای بازگشت به شهرهایشان در این گرما چه می کشیدند .
اینها که فقط داس نداشتند اینها هم داس داشتند هم چاه و هم تمام تریبون ها، حالا هم تریبون دارند ، چاه شان پر شده و داس از دستشان افتاده می ترسند کسی بردارد. خدایا بداد آخرت اینها برس دنیایشان که تباه شد
مجلس می خواد سیاسی کاری کنه!
به جای اینکه به فکر امورات مردم باشند منتظر هستند ببینن دولت و کابینه و طرفداراشون چی کار میکنن که سریع یه طرح دو فوریتی تو مجلس بر علیه اونا بدن و مانع اونها بشن.
عجب آقای حداد شما بیدار بودید و ما نمی دونستیم ما فکر می کردیم شما 8 ساله خوابین!!!!!!!فعلا که طراحان برکناری جاسبی پشیمان شدند خوب دیگه گهی زین به پشت و گهی پشت به زین
اقای حداد ابتدا به سخن امدن شما بعد 8 سال را تبریک عرض میکنم ، این 8 سال بسیار نگران حال شما بودیم که شاید امکان صحبت ندارید.
بفرمایید کجای این کار غیر قانونی بوده تا ما هم بدانیم یا شاید چون رفیق شفیق شما احمدی نژاد همه کارهایش بر خلاف قانون بوده کار غیر قانونی برایتان عجیب است
اما به هر حال مبارک است به حرف افتادن شما
خدا لعنتت كنه فرارو دير متوجه شدم رفتم نمازاول وقت بخونم .چندتا كامنت كذاشتن .
اما جواب شما آقاي حداد شما نه حداد هستي نه عادل مادانشجوها پدرمان درآمده بااين بي نظمي هاي و...دانشگاه شما كجا تشريف داريد به درد دل ما برسيد
((شک ندارم که خیلیها برای تصرف بهارستان و مجلس آینده برنامه دارند.))
این یعنی دموکراسی آقای حداد.اصلاً چه عیبی داره که از طریق انتخابات برای تصرف قوا برنامه ریزی کنن؟
چطور حداد عادل که در تهران یک میلیون و دوست هزار رای میآورند حق اظهار نظر در مورد دانشگاه آزادی که با پول نفت و غصب اراضی ملی درست شده ندارند اما آقای هاشمی که در انتخابات مجلس نفر سی و دوم میشود و به اسمش بهرمانی هم اضافه میکند مالک دانشگاه آزاد است کاش در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم هاشمی و مشایی هردو بودند تا ثابت میشد هاشمی فقط نزد سرمایه داران و مرفهین بی درد جایگاه دارد هاشمی از رد صلاحیتش بسیار خوشحال شد چون با اینکار آبرویش را حفظ کردند نمونه آخرین ناکامی هاشمی شکست در فتح سنگر شهرداری تهران و ناکامی حزبش در رفع نابسامانیهای اقتصادی که در زمان دولت دهم به سوئ مدیریت احمدی نژاد نسبت میدادند و امروز به تحریم نسبت میدهند اما عملاًهیچ اراده ایی برای حل مشکلات وجود ندارد جه رسد به اقدام چون تمام انتقادات به احمدی نژاد فقط برای رسیدن به قدرت بود نه حل مشکل مردم
ناشناس
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
نکنه حداد از روحانی همایت کرد؟
هاشمی اگه با روحانی نبود نتیجه انتخابات چی بود؟
فکر کن
11111111111
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
کی ایشان یک میلیون و دویست رای آوردند؟ واقعا شما ظریف و ترکان و زنگنه و نعمت زاده رو با دوستان قبلی مقایسه می فرمائید بهتر است حداقل مصاحبه وزرای اسبق یعنی وزیری هامانه و نوذری رو بخونید تا متوجه شید در وزارت نفت چه اتفاقاتی افتاده فکر کنم همین یک نمونه کافی باشه البته اگر تعصب نداشته باشید
ایرانی
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای محسنی پاسخ من را بده!
اگر تایید صلاحیت ها به اراده مردم بود (مانند همه کشور های مردم سالار)
آیا اقای حداد 1200 هزار رای در تهران به اسم او ثبت می شد؟؟!!
آیا حداد صاحب 12 شغل متعدد بود؟؟!
آیا این حال و روز کشور ثرتمند ما بود؟؟!!
آیا ارزش پول ملی کشور ما این بود؟؟!!
آیا .......................
ناشناس
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقاي حداد در آن دوره مورد نظر شما با استعفاي آقاي هاشمي و با پامال كردن حق آقاي رجايي به مجلس برده شد. آقاي اصولگرا، خيلي از آن زمان نگذشته كه ميخواهي تاريخ را تحريف كني.
علي
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مرفهين درد آنهايي هستند كه در اين 8سال ميلياردها تومان از بيت المال اختلاس كردند
ناشناس
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای محسنی فقط به یه سوال جواب بده
مشارکت مردم تهران در انتخابات قبلی مجلس چند درصد بود ؟
همین جوابو بدی ، پاسخ بقیه سوالاتتو هم میگیری.
ضمنا عمر این دولت هنوز به دوماه نرسیده ...کجای دنیا خرابی های 8ساله رو دوماهه درست میکنن؟؟؟؟
دوم اینکه قالیباف هم به اندازه هاشمی برای ما عزیزه اما ناکامی هاشمی در شهرداری ناشی از یک خیانت بزرگ و قسم دروغ یک اصلاح طلب نما بود.
سوم اینکه اتفاقا در همون انتخاباتی که آقای هاشمی سی ام شد مردم نشون دادن با کسی عقد اخوت نبستن ... مهم اینکه آقای هاشمی پیام مردم رو شنید .
همین پاسخ رو در سال 94 بار دیگر البته اینبار آقای حداد و همفکرانش خواهند شنید انشاالله
بگم؟ بگم؟ میگم چون گفتی
همه دردت اینه که کمیسیون آموزش شما رو واسه وزارت پیشنهاد داد. اگه هزار تا از وزیرای پیشنهادی هم رای نیارن باز چون شایسته سالاریه شما توبوسی ها نیستید. خاهشا اندیشه کن جناب تقوا و تدبیر!
یکی نیست به این اقا بگه که:
1-اون موقع که بدون نظر هئیت امنا این اقای دانشجو انتصاب شدند سینه چاک ندادید!!
2-درمقابل اینهمه سوال بازرسی دفتر رییس جمهور منصوب خودتان هم واکنش نداشتید!!
3-اگر یکی ازهمفکران خودتان منصوب میشد همین واکنش را داشتید؟
اقای حدادعادل باحمایت بی حدوحصر خودتان از عمروزیدمملکت را با فاجعه مواجه کردید بس است.
ازطلاگشتن پشیمان گشته ایم
مرحمت فرموده مارا مس کنید
ناشناس
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای حداد وهمفکرانشون
مرحمت فرموده پاتون رو از روی دوش ما (مردم ) بردارید ماخودمون بلدیم که چه جوری هم مس بشیم هم طلا.
علی
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اقای ناشناس
وزن شماها در انتخابات روشن شد در انتخابات بعدی جوابتون میدیم
نكنه توقع دارين دس رو دست بزارن كه امثال شما برين تو مجلس...؟!شما ودكتر بذرپاش و رسايو...
يه جور از احتمال برنامه براي ورود به مجلس صحبت ميكنه كه انگار يك سري ....ميخوان برن يه جاي بد...
حق طبيعيه همه افراده...نكنه مجلسم براي شماس؟!
نامه ای هم از طرف بازرسی وزارت علوم نوشته شده و درخواست هایی در مورد امور مالی دانشگاه شده که باید بیاد جواب بده . شما هم که سینه چاک ایشون هستی باید بیای و جواب بدی ....
تهدید نکن آقا جان اگه مرد بودی از کاندیداتوری منصرف نمی شدی آنگاه ارزش و قدر خودت را در بین مردم می فهمیدی. مثل این که شما راه جناب علم الهدی را می روید.
ناشناس
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اتفاقا" ایشون چون از ارزش وقدر خودش در بین مردم (همه نظر سنجیها ) آگاه بود از کاندیداتوری انصراف داد.
من نظرم اینه که در مجلس آینده شاید حداد با رای ناپلونی اصول گرایان افراطی و شکم سیر برنده شود اما قطعا تعدادشان در مجلس انگشت شمار خواهد بود اون وقت دیگه تو یه گوشه ای از مجلس کز خواهد کرد
یحیی
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حالا هم کز کرده . فیلم روز معارفه دکتر روحانی رو ندیدی؟
تعز من تشاء و تذل من تشاء بیده الخیر
باید همه مردم به خصوص کسانی که خواستار اصلاح وضع کنونی هستند درز همه انتخابات ها با قدرت شرکت کنند تا امثال حداد، رسایی، آقاتهرانی، کوچکزاده و ... با رای تعداد کمی افراطی تندرو که در تهران هستند به مجلس راه پیدا نکنند.
ناشناس
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آفرین
مردم با قدرت به آقای عارف و سایر اصلاح طلبان رای خواهند داد
ناشناس
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
من هم در انتخابات اخیر به همین نتیجه رسیدم. به امید ای که هیچ کدوممون درسی که تو این 4 سال گرفتیم هیچوقت فراموش نکنیم
ای کاش دور قبل به حداد عادل رأی نداده بودم ولی مطمئناً این بار به ایشان و افرادی که با حداد عادل در یک لیست باشند رأی نخواهم داد من و خانواده و فامیلم که همه تحت تأثیرم می باشند 84 رأی داریم
ناشناس
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چی فکر کردین به ایشون رای دادین خوب؟
انشالا در این دوره افراد شایسته رو بتونیم انتخاب کنیم
يكي از شرايط كانديدا شدن براي رياست جمهوري مدبر بودن است. حال فرض كنيد آدمي كه با يك قول شرف مرتضوي فريب مي خورد با اين مايه از تدبير رئيس جمهور كشور مي شد. فكر مي كنيد چند روز طول مي كشيد تا كل كشور را به باد دهد؟
شماها چقدر ساده اید. اصولگرایان چون ریاست جمهوری را از دست داده اند به شدت دنبال کرسی های مجلس هستند و بخش زیادی از اصلاح طلبان و سبزینه ها رد صلاحیت خواهند شد. حداد رییس مجلس آینده است. به احتمال زیاد امثال مطهری ها هم رد صلاحیت می شوند. حتی بعید نیست با این کابینه زاویه دار با نظام و مسایل پیش امده مثل دانشگاه آزاد، در میانه راه مجلس به دولت عدم کفایت سیاسی بدهد و کار را ختم به خیر کند. باید اصول گرایان هم مثل اصلاح طلبان از هر وسیله مشروع و غیرمشروع مثل داس کلید نما و غیره استفاده کنند. دعا کنید دور به دست ما نیفتد ان موقع خواهید دید که درو کردن یعنی چی.
ناشناس
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
متاسفانه متاسفانه حق باشماست
همه قدرت به جز رییس جمهوری (که ان هم تدارکاتچی بیش نیست) در دست شما اصول گرایان است و خیلی راحت می توانید آن کاری رو بکنید که قبلا" بارها انجام داده اید!!
آقای حداد . لطفا ملت را رها کنید. دولت را به حال خودش بگذارید . ملت از اصولگرایی و افراطی گری به تنگ آمده است . از اندوخته های مالی خود در این چند سال گذشته استفاده کنید و در بازنشستگی لذت ببرید یا به سفر های برون مرزی بروید . ایران در این مقطع نیاز به هدایت آقای دکتر روحانی دارد و بس . ملت فقط به آقای دکتر روحانی امید دارد . جو سازی نکنید .
جناب آقای حداد عادل آنقدر بر ادامۀ حمایت از دولت سابق اصرار دارند که دلیلی نمیبینند برای پشیمانی از عزل آقای دانشجو دلیلی بیاورند. شاید به ایشان وحی میشود!؟
آقای حداد همانطور که می دانید در تعریف عدالت گفته اند قرار دادن هر چیزی در مکان مخصوص خودش
بنابراین جای شما در مجلس نیست مجلس قوی و کارآمد برای آینده کشور امری ضروری است بهتر است شما به کار اصلی خود مشغول باشید
یادمان باشد که ما باید از افراد متعادل چه اصولگرا چه اصلاح طلب در کشور استفاده کنیم ، ما همه باهم متحد هستیم ، ما همه همدیگر را دوست داریم ما همه ایرانی هستیم ، اختلاف سلیقه داریم ولی این نباید منجر به این شود که باهم دشمن شویم.عشق است تعادل و وحدت.
جناب حداد مگر به قانون اعتقاد ندارین!؟؟؟؟ اعضای امنا طبق قانون رای دادند. چطور در شورای شهر رای ها محترم است !!!اینجا چون ارا به ضرر شما بوده نامحترم!!
دیده بودم که آقای حداد همیشه کارهای دوستانش رو توجیه می کردن اما ندیده بودم که اینطور مخالفانشون رو تهدید کنن. این چه ادبیات حرف زدن آقای حداد! از شما بعید0
ضمن خسته نباشید به همه دوستان که با انرژی و خلوص نیت اظهار نظر می کنند . خدمت دوستان عزیزعرض کنم که لطفا از ادمها بت نسازیم و بگذاریم گردش امور بدست افراد مختلف بچرخد .مسلما مردم در پایان دوره مدیریت هر کس قضاوت خواهند کرد.
روزی روزگاری شریعتی همون رئیس بزرگ دانشگاه علامه در دانشگاه علامه طباطبایی سخت حکمرانی می کرد و بروبیایی داشت که می دیدی، اما امروز که در دانشکده روانشناسی سر کلاس رفته بود، از سوی دانشجویان کلاس "هو" شده بود. روزگار چه بازیها که با افراد نمی کند حداد عادل جاننننننننننننننننن
اقای فرارو ببخشید چقدر وقت میزاری این چرت و پرت ها رو به عنوان نظر مردم در سایتت میزاری من میدونم که نظر من قرار نمیدی اصلاح طلبها اقلیت هم نیستن حزب بادن عزیز
بااینکه به اقای حداد کاپ اخلاق دادند ولی خیلی کم می اورند دیگران هرچه خواستند کردندو پشیمان هم نشدند چرا اینا پشیمان شوند خبری هست انها که باانگیزه الهی می ایند خداوند به انها خیر دهد
«این موضوع محتمل است ولی چون سندی ندارم اظهارنظر نمیکنم اما شک ندارم که خیلیها برای تصرف بهارستان و مجلس آینده برنامه دارند.»
!!!!! مگه مجلس ملک باباته که میگی میخوان تصرف کنند نه آقا جان شهروندان رای میدن به شماها که حامی منافع مردم باشید ولی مثل اینکه شما ها بعد از رای آوردن فراموش می کنید برای چه آنجا هستید
نخود همه آش
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
مگر جرم است كه يك جريان سياسي قانوني براي در اختيار گرفتن كرسي هاي مجلس برنامه داشته باشد؟ من كه فكر مي كنم نه تنها جرم نيست بلكه حسن هم هست. كاش آقاي حداد عادل و همفكرانشان هم براي اين كار برنامه اي به غير از تلاش براي رد صلاحيت رقيبان داشته باشند (كه ندارند).
آقاى حداد در انتخابات مجلس ششم با يك ميليون و صد هزار راى، شد نفر سى ام (با ارفاق) و در انتخابات مجلس هفتم و هشتم با همان مقدار راى شد نفر اول. معلومه كه ايشون بايد از مشاركت مردم تهران در انتخابات ترس داشته باشه و نگران برنامه عده اى براى گرفتن مجلس باشه!!!
بهتر است در مورد دکتر دانشجو از کارکنان دانشگاه تربیت مدرس بپرسید و وضع کارکنان آنان چطور است اگر به وضع کارکنان دانشگاه آزاد رسیدگی کردنند چطور در مورد تربیت مدرس کوتاهی شد
لحنش تهدیدآمیزه البته اینها به این نوع حرف زدن عادت دارند تاحالاهم به همین روش کارهاشون را پیش بردند اگر هرگروهی باندازه یک ملیونیم این گروه افتضاحهای اقتصادی وفرهنگی و....ببار آورده بود تا ابد سکوت میکرد وشرمنده میشد اما خب این جماعت سنگ پای قزوین راشرمنده کردند
نخود همه آش
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
يك بار ديگر هم پيشنهاد كرده بودم به جاي سنگ پاي قزوين بگوييد «پديده هزاره سوم از سمنان».
آقای حداد شما طرفدار جناحی هستید که نتونست در انتخابات بر سر یک نفر باهم و همراه بشن لطفا شما از آینده چیزی نگید .