bato-adv
کد خبر: ۱۵۱۶۰۷

چرا امام صادقی ها از جلیلی حمایت نمی کنند؟

تبليغ مستقيم و غيرمستقيم حمايت همه دانش آموختگان دانشگاه امام صادق عليه السلام از يکی از دانش آموختگان اين دانشگاه، سخنی نادرست است و فضاسازی رسانه ای در اين زمينه رفتاری ناپسند به شمار می رود.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۶ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۲
فرارو - در پی اعلام موجودیت تشکیلاتی به نام "ستاد دانش آموختگان حامی دکتر جلیلی در دانشگاه امام صادق ع"، گروهی از دانش آموختگان این دانشگاه که  در  زمره استادان حوزه علمیه قم و دانشگاه های کشورند، با صدور بیانیه ای اعلام داشته اند که به علل مختلف، از آقای جلیلی حمایت نمی کنند.

متن این بیانیه را که عصر جمعه در اختیار فرارو قرار گرفته است، در زیر بخوانید:


بيانيه جمعی از دانش آموختگان دانشگاه امام صادق


بسم الله الرحمن الرحيم

مَنْ كانَ يُريدُ الْعِزَّةَ فَلِلَّهِ الْعِزَّةُ جَميعاً إِلَيْهِ يَصْعَدُ الْكَلِمُ الطَّيِّبُ وَ الْعَمَلُ الصَّالِحُ يَرْفَعُهُ (فاطر، 10)

با توجه به نامزدی يکی از دانش آموختگان دانشگاه امام صادق عليه السلام در انتخابات يازدهمين دورة رياست جمهوری و کوشش مشترک موافقان و مخالفان وی برای يکسان انگاری مواضع ايشان با مواضع دانشگاه و همه دانشجويان و دانش آموختگان آن و به ويژه با توجه به اعلام موجوديت ستادی با عنوان "ستاد دانش آموختگان حامی دکتر جلیلی دانشگاه امام صادق علیه السلام" در روزهای اخير، تذکر چند نکته برای روشن شدن افکار عمومی لازم به نظر می رسد.

 بی ترديد اين نامزد محترم رياست جمهوری موافقانی در بين دانش آموختگان دانشگاه امام صادق عليه السلام دارد، ولی جوآفرينی کنونی در صحنة رقابتهای انتخاباتی به گونه ای که گويي همة دانش آموختگان با وی همراه هستند، ريشه در واقعيت ندارد. دانش آموختگان دانشگاه با گرايشهای مختلفی که همواره داشته اند، اکنون نيز بر اساس تشخيص و حجت شرعی خود، متمايل به نامزدهای مختلف هستند و گاه در ستادهای آنها نيز مشغول فعاليتند.

 اکثريت دانش آموختگان اين دانشگاه با وجود تنوع سليقه ها، با الهام از انديشه و سلوک استاد فرزانه ـ مؤسس و رييس دانشگاه ـ گام برداشتن در مسير آرمانهای انقلاب را که در رهنمودهای رهبری نظام انعکاس می يابد، پيشه خود ساخته اند. شايد همه دانش آموختگان منصف دانشگاه در اين باور مشترک باشند که در نگاهی کلی خط مشی حضرت آيت الله مهدوی کنی دامت برکاته از بدو تأسيس دانشگاه تاکنون همچون همه ادوار زندگی اين عالم فرزانه، مجاهدت در راه خدا، ولايت مداری و حفظ روحيه انقلابی در عين اعتدال و خردورزی و پايبندی به اخلاق و موازين شرعی بوده است.

 اين خط مشی که بنيان انديشه ای فعاليت سياسی اکثريت دانش آموختگان را تشکيل می دهد، با پاره ای از رفتارهای سياسی که در حال حاضر در صحنه رقابتها به چشم می خورد، سازگار به نظر نمی رسد، از جمله:

• طرد نکردن افرادی که در تندروي ها و بی اخلاقی های سالهای اخير نقش داشته اند و حتی بهره جستن از آنها در فعاليتهای انتخاباتی با وجود تصريحات مکرر رهبر معظم انقلاب در زمينة دوری جستن از اين گونه تندروي ها و افراط ها.

• مرزبندی دقيق نداشتن بين برخوردهای هيجانی و شعاری در حوزة سياست خارجی با اصول سه گانه عزت، حکمت و مصلحت که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شده است.

• دوری نجستن از هوادارانی که نسبت دروغ "کانديدای مورد نظر رهبری بودن" را اينجا و آنجا مطرح می کنند با وجود تصريحات چند بارة رهبر معظم انقلاب در زمينة عدم حمايت از يک نامزد خاص.

• مطرح ساختن شعار گفتمان انقلاب اسلامی ولی فاصله گرفتن از کسانی که سابقه ای روشن و درخشان در ايام مبارزه برای پيروزی انقلاب اسلامی داشته اند.

بر اين اساس تبليغ مستقيم و غيرمستقيم حمايت همه دانش آموختگان دانشگاه امام صادق عليه السلام از يکی از دانش آموختگان اين دانشگاه، سخنی نادرست است و فضاسازی رسانه ای در اين زمينه رفتاری ناپسند به شمار می رود.

خداوند متعال همه ما را در مسير شناخت درست تکليف خود و عمل به آن و مشارکت در حماسة بزرگ سياسی پيش رو، توفيق ارزانی کناد.

جمعی از دانش آموختگان دانشگاه امام صادق عليه السلام ـ 10 خرداد 1392
bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
نامه ی بدون امضا اعتبار نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
چرا تخریب می کنید اگه یه سری در دانشگاه امام صادق با آقای جلیلی موافق نیستند طبیعیه در ضمن یه خورده علوم سیاسی رو مطالعه کنید وببینید که آیا از سمت دبیر شورای عالی انقلاب کار اجرایی تر وجود داره واینکه لطفا تهمت نزنید آیا شما دید ید که جلیلی به کانون های قدرت وثروت وابسته باشه درست نیست آخرتمون رو تباه کنیم با حرفایی که فقط فقط شنیدیم
بترسیم
United Arab Emirates
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
برادر احمدی نژاد هم که هشدار داد جلیلی راه محمود را ادامه می دهد. مردم حواستون جمع باشه ملت دیگه تحمل احمدی نژاد دوم را ندارد!جلیلی بیاد رسایی و کوچیک زاده و تندروهای خطرناک همه کاره میشن تو مملکت!
دانشجوی امام صادق
United Arab Emirates
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
مگر سعید جلیلی چه کرده که دارید تخریبش می کنید

چه پدر کشتگی با او دارید
بس کنید تو روو خدا
زشت است،
اخلاق
اخلاق
اخلاق

مگر سعید جلیلی تا حالا کاری به قالیباف داشته که طرفدارای قایباف دارن یقه جر میدن تا ایشون رو تخریب کنند

تقوا
تقوا
تقوا

اسم دانشگاه مقدس امام صادق را به این بهانه ها خراب نکنید
لا اقل احترام حاج آقای مهدوی رو حفظ کنید

صبر
صبر
صبر
بی مزه
Spain
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
جلیلی تو مناظره داشت خوابش می برد به نظر شما دلیلش چیه؟
1کاندیدها داشتن لالایی می خوندن.
2 از سفر برگشته بود خسته شده یود
3 شب نخوابیده بود
4 می گف اگه ریس بشم تو خواب! پدر ضرغامی در میارم
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۴۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
این که برای ایشان خیلی بد می شود
عبداله
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
ساده نشو ،فیلمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
چهار تا دلیل ذکر کردی برای اینکه دکتر جلیلی مورد قبول دانشگاه امام صداق (ع) نیست که هیچ کدومشون مصداق ندارن ...
خوشم میاد تخریب هم بلد نیستین ...
جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
بالاخره سال88هم همه ی امام صادقی ها به احمدی نژاد رای نداده اند که حالا هم همینطور است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
با عبداله موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
پیروزی نهایی با گفتمان انقلاب اسلامیست!
من
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
من طرفدارجليلي نيستم ولي اينوهم بگم كه ايشان اينقدر هم لولو خورخوره نيستند.
كوهي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
مگه قراره همه دانشجويان يك دانشگاه به يك فرد راي بدهند؟ مثلا همه دانشجويان دانشگاه آزاد به زيد راي ميدهند؟
محجوب
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فرارو بهتراست عناوين نهادها وسازمانهارا محترمانه بنيويسيد. عنوان امام صادقي ها وعناويني از اين دست كه متاسفانه در سايت شما كم نيستند بي احترامي وتحقير به حساب مي آيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
همیشه معلمان شاگردان خود را به خوبی میشناسند هرچه باشد اگر ما مو میبینیم آنها پیچش مو را هم میبینند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط عارف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
چرا بد میشه؟مگه امام صادقی ها خدای نکرده معصومند؟کم از این تحرکات از برخی هاشون دیده نشده.گفتمان انقلاب از کسی رای گدایی نمیکنه.حالا یه عده هم بیان برا بالادستیاشون چاپلوسی کنن.چه اهمیتی داره؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بنده خود دانشجوی دانشگاه امام صادق هستم و بسیار با نکات بالا موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
رسایی و کوچک زاده!
غضنفر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
خب امام صادقیا ایشون رو بیشتر میشناسن!
سعیده
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
:)
بسجی هراسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
جلیلی فقط آدم خوبیه اما نه مدیریت بلده و نه تجربه میدیریت اجرایی داره
و نه نیروی مورد اعتماد خودشو. خودشم چندماه پیش گفت که من آدم ندارم...
مطمئن باشید نیروهای تندروی پایداری و کفن پوش ها و شیشه شکن ها و مهر
پرتاب کن ها و زنجریر پاره کن ها میان دور و برشو میگیرن و کشور را قبضه
می کنن! بلایی به سر ملت و نظام میارن که احمدی نژاد را خواهیم خورد!! تو
را به خدا به اینها رای ندین اگر بچه هاتونو و کشورتونو و نظام عزیزمون
رو دوست دارین!
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
استغفارکن بنده خدا
همه اون صفتایی که گفتی احتمالا تو خودت هست نه جلیلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
من که می دونم شما ها از چی می ترسید و خوف جی رو دارید.
پس الکی خودتون رو خسته نکنید.
پیروزی نهایی با گفتمان انقلاب است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
یوستان ناشناس ما از واقعیت هایی که شما چشماتون رو روش بستید می ترسیم
ناشناس
Canada
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
از کجا میدونی خوبه
فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بسیجی خراسان
حق با شماست برادر
ایشان انسان خوبیه با ایمان با اخلاق
اما به قول شما هم با مدیریت نا اشناست و هم از اقتصاد چیزی نمی دونه
بعد هم ما بعد از 30 و اندی سال از انقلاب یعنی انسان مدیر نداریم که بخوایم به انسان های بدون کارنامه رای بدیم و سعی و خطا کنیم
بعد بله تندرو ها اطراف این اقا رو گرفتن
ماجرای 22 بهمن که دل اقا رو خون کرد کار جبهه پایداری بود و ...
متاسفانه مرز بندی هم ایشان نکردند
کاش حداقل کمی عاقل باشیم و به انسان های مومن و مدیر رای بدیم
دانش آموخته دانشگاه امام صادق علیه السلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
خوب معلومه. آیت الله مهدوی کنی انسان معتدل و عقلانی و با انصافی است و خیلی با طرز فکر جبهه پایداری و رهبر روحانیشون تفاوت داره. همین که پایداری وابسته به محصولی میلیاردر رانت خوار اومده پشت جلیلی، خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل! اینا اومدن که جلیلی ساده لوح را اداره کنن و مملکت همچنان در دست احمدی نژاد و احمدی نژادی ها باقی بمونه! البته اگر اینا بیان فکر نمی کنم دیگه اثری از این مملکت بمونه!!!
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
مشایی احمدی نژاد رو کنترل کرد
محصولی هم جلیلی رو کنترل میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
و رسائی همه رو کنترل میکنه!
راستی مردم ایران چقدر بدبخت شدن، شاید بدتر از دوره فتحعلیشاه قاجار که الان بچه های دوره ابتدائی مون هم تو کتاباشون میخونن! کتابهائی که بهمت حداد عادل همه ساله بموقع بدست دانش آموزان میرسید و میرسه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
معلومه خیلی از ناحیه جلیلی احساس خطر کردید که اینقدر دارید تخریب می کنید. تو پیش خون سایتتون از 10 تا خبر سه تاش مستقیم تخریب جلیلی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
البته به اندازه احساس خطر شما از آیت الله رفسنجانی نمیرسه.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دقیقا با نظر شما موافقم و ان شاء الله مثل همیشه تخریب اثر عکس خواهد گذاشت و به کوری چشم بدخواهان ایشون، این بزرگوار رئیس جمهور می شه!
هر دانشگاهی در خودش نظرات متعددی داره و اینو همه می دونند ولی هیچکس بیانیه نمی ده و این چیزی نیست جز ترس و در نتیجه تخریب.
فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بله احساس خطر کردیم اما نه از اقای جلیلی و نه از فکر ایشون
بلکه از اطرافیون و جبهه پایداری
من از انحراف انقلاب هم نمی ترسم چون بالاخره هستند ادم هایی که بعدها درستش کنند ولی از این می ترسم خدای ناکرده مردم از اسلام بیزار بشن از اسلام تند من هم واهمه دارم
اسلام دین میانه روی و اعتدال نه تند روی
جوان 16 ساله
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
8 سال احمدی نژاد را تحمل کردیم بس نبود
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بنده به شخصه از جلیلی میترسم نه به خاطر خودش به خاطر سواستفاده کننده هایی که سوار بی تجربگی و بی تخصصی ایشون میشوند و مملکت رو به پرتگاه های جدید سوق میدهند وگرنه جلیلی انسانی پاک و بی الایشی است شما معاونش اقای باقری رو ببینید حد اقل ایشون باید ادم باتجربه ای میبود ایشون هم از دانشگاه عمو فارق التحصیل الهیات دارند اخه الهیات شد تخصص
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
به خدا اين جليلي هيچ برنامه اي نداشت فقط كلي گويي كرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
والا کلی گوییهاش هم مفهوم نبود نه برای خودش نه برای مخاطب. وجدانا مکتوب گفته های همه کاندیداها که توی سایتها هستريا، علاقمندان بخوانند و ببینند از گفته های جلیلی چی قابل فهمه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بقیه هم کلی گویی می کنن
ما می خوایم تورم رو جلوشو بگیریم چجوری معلوم نیس
ما می خوایم با همه ارتباط داشته باشیم چجوری معلوم نیس
ایشون هم همینو می گه می خوایم تورم ساختاری رو در کشور از بین ببریم
البته یه حسنی که ایشون داره و بقیه ندارن اینه که ایشون تو واقعیت های کشورن و می گن ما می خوایم قانون رو اجرا کنیم و بقیه می گن ما می خوایم برنامه های خودمون رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
من نمی دونم برنامه از نظر شما چیه . برنامه چیزی هست که تو سه دقیق توضیح بدهند . خوب برو برنامه هاش را تو سایتش بخون .ایشون گفتند که مشکل ساختار دولت است که دست و پای مردم را بسته است.
داود
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
خوب که چی
میشه اسامی این دانش آموختگان رو هم مینوشتین آخه این مطلبو هرکسی میتونه بصورت بیانیه اعلام کنه و مهمتر از همه کلی گویی و زدن انگ بدون سنده چرا که آدم اینطور فکر میکنه که مثلا حالا هرکی از بین 23 میلیون نفر که به احمدی نژاد رای دادن کمک به آقای جلیلی کنن این جرمه
نکنه میخواستین موسوی و رهنورد کمکش کنن؟ اگه راست میگی مطلب منو چاپ کن چون تا حالا حتی یکی از نظرات منو نشون ندادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
داود جان به فکر ما نیستی به فکر آینده بچه های خودت باش. دیگه مملکت جای تخریب بیشتر رو نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اقا ینده از دانشجویان دانشگاه هستم و با نظرات بالا کاملا موافقم
ناشناس
United Arab Emirates
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
حاج آقا خيلي خودتو نو ناراحت نكنيد تفكرات ايشون به آقای مصباح نزديكه آخه آقای مصباح هم براي انقلاب خيلي زحمت كشيده مخصوصاً دوران ستمشاهي... بميرم الهي براي ایشون که اینقدر در ساواک شکنجه شدند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
کاش بودجه سال 92 آقای مصباح هم اعلام بشه. در واقع دریافتی ایشان از بودجه ی این مملکت را اعلام کنند. تصمیم گیری برای مردم در مورد کاندیدای ایشان بهتر انجام خواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بنده خدا آقای مصباح کسی نیست که رنج هایی که دیده رو توشیپور کنه مثل بعضیا
کامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
اره جلیلی =احمدی نژاد دوم(استفاده از ظرفیت هاو سخت افزار و نرم افزار قطار و مالیات تحریمی..و...)جلیلی این واژه ها رو در مناظره ی توهین امیز رسانه میلی 40بار تکرار کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!==بی برنامه ترین کانذید...تو رو خدا به فکر نابودی نباشید این فرد این کاره نیس..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بابا احمدی نژاد کجا جلیلی کجا
احمدی نژاد اصولگرا نبود
این جلیلی معلوم نیست از کجا اومد
یه امام صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
کاملا یه شانتاژ رسانه ای است.
من که در دانشگاه امام صادق هستم می بینم که اکثر دانشگاهیان امام صادق با جلیلی هستند.
اما در مورد برخی از فارغ التحصیلان باید بگویم که در این مدت که از دانشگاه فاصله گرفته اند جذب برخی از گروههای ثروت و قدرت شده اند و آرمان هایی را که در دوران دانشجویی داشتند فراموش کرده اند.
خوب معلوم است در شرایط کنونی که این گروه ها بیشترین ترسشان از گفتمانی است که آقای جلیلی مطرح کرده اند، باید به نحوی این گروه در راستای منافع امروزشان به کمک یاران امروزی شان بیایند. بالاخره باید یه جایی به درد قدرت مندان بخورند دیگر. اول و آخر مسأله همین است.
اگر اسم افراد مشخص شود این امر کاملا آشکار خواهد شد.
فرارو هرچند این حرف به مذاقت خوش نمیاد ولی اگه مردی این نظر رو بذار.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
من هم یک امام صادقی هستم که مثل بسیاری از دانشجویان دیگر کاملا با جلیلی مخالفم گرچه آدم خوبی میدونمش. اما فرق ما که مخالف جلیلی و پایداری چی هستیم با شما اینه که شماها هوچی گر و جنجال به پا کن و اهل هیاهو و شانتاژید اما ماها نه. دلت برای نظام و کشور بسوزه برادر!
فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق(ع)
Germany
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
من هم فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق (ع) هستم. به رانتهای ثروت و قدرت هم وصل نیستم اما از تو و امثال تو که کارشون انگ چسبوندن به این و اون و در بهترین حالت مهر و لنگه کفش پرتاب کردنه متنفرم.با کمال قاطعیت می گم که جلیلی نهایتا در حد یک استاد دانشگاه انقلابی هستش و اصلا به درد ریاست جمهوری نمی خوره.کسی که رسایی ساقدوش مراسم عزا و عروسیشه و خزانه دارش هم محصولی یک شبه میلیاردر شده هستش همون بهتر که هزار سال رئیس جمهور نشه.تو هم وقتی یک کم بزرگ شدی می فهمی دونسته و ندونسته داری بازی می خوری...دلم واست می سوزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آخه برادر عزیز! مگه جبهه پایداری کانون قدرت و ثروت نیست؟ رسایی و کوچک زاده و محصولی و حسینیان و وزرای دولت احمدی نژاد که دارن از جلیلی حمایت می کنند کانونهای قدرت و ثروت نیستند؟
ناشناس
Russian Federation
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
گفتمان جلیلی همون هست که آب از لب و لوچه امثال رسایی و محصولی سرازیر کرده !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بنده هم اکنون از دانشجویان دانشگاه امام صادق هستم اصلا این حرف شما رو تایید نمی کنم خودم واقعااز مخالفان جناب جلیلی هستم اگر باوز ندارید بیا دم دروازه گربه
کاوه
United States of America
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
سياست هاش به درد عصر حبشه ميخوره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
رای ما جلیلی....
ناشناس
United Arab Emirates
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
یه مثبت میزنم یه ده تایی اضافه میشه. این چه جورشه؟
نجف آبادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
مال من 5 تایی تغییر می کنه. به نظرم بر اساس ساعات شبانه روز میزان هوشیاری نظر دهنده رو می سنجه و این طوری ترتیب اثرش می ده!!!
ناشناس
Germany
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عزیزم همزمان با شما n نفر دیگه هم تو سایت هستند و همین مطلب را میخونند. نظر +و- میدن . وقتی شما نظرتو میدی نظر اونا هم update میشه
فهمیدی؟
یا بیشتر توضیح بدم؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
چون تا فاصله ای که رای می دی دیگران که جلوتر از تو رای داده اند رای آنها هم اضافه می شود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
رای ما جلیلی....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دانشگاه فقط دانشگاه امام صادق .آخر باآموزه های دانشگاه های انگلیس وآمریکاچگونه میتوان مشکلات"اقتصادی " ایران اسلامی را حل نمود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
دکتر سعید جلیلی در شورای امنیت با خیلی از مسائل اقتصادی و تحریم ها و افراد متخصص در اون مسائل آشنا شده اند با مشکلات اقتصادی کشور و این که چه کسانی در این زمینه ها توانایی دارند، ،، و با تعهد و تقوا و حسن تدبیری که از ایشان مشاهده شده انشا الله تیم قوی را برای این کار بر می گزینند ،از جمله آقای زاهدی وفا که از جمله افراد و برنامه ریزان اقصادی ایشان است و رئیس دانشکده اقتصاد یکی از بهترین دانشگاههای ایران است و . . .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ایکاش فن مذاکره بلد بود همین برا ما کفایت می کرد.
اقتصاد پیشکش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
پس چرا قضیه هسته ای ما هر روز داره بدتر می شه؟
لقمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اتفاقا وضع هسته ای ما از زمانی که ایشون آمده اند خوب شده .
غنی سازی بیست در صد انجام دادیم.
قبل از ایشون اروپایی ها طرح می دادند ما می گفتیم این جا را قبول نداریم .الان ما طرح می دهیم اون ها بعد از یک ماه جواب می دهند.
ایران در جهان بین کشور ها اعتبار شگفت انگیزی پیدا کرده.
باب دیگه آخرشه ، تحریم ها را پشت سر گذاشتیم ، فشار ها را تحمل کردیم یه کم دیگه استقامت کنیم دیگه تمومه. نشه مثل جنگ صفین که شد آن چه نباید می شد
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به همین دلیل است که دراستانه انتخابات که پرکارترین زمان برای شورای امنیت ملی است این نهاد را ول کردهاند و با معاون خود به فعالیت انتخاباتی می پردازند واقعا نشان از درایت ایشان دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
دکتر سعید جلیلی در شورای امنیت با خیلی از مسائل اقتصادی و تحریم ها و افراد متخصص در اون مسائل آشنا شده اند با مشکلات اقتصادی کشور و این که چه کسانی در این زمینه ها توانایی دارند، ،، و با تعهد و تقوا و حسن تدبیری که از ایشان مشاهده شده انشا الله تیم قوی را برای این کار بر می گزینند ،از جمله آقای زاهدی وفا که از جمله افراد و برنامه ریزان اقصادی ایشان است و رئیس دانشکده اقتصاد یکی از بهترین دانشگاههای ایران است و . . .
سسو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
برادر من کدام کدام تیم قوی!!!!!!!
از روزی دبیر شدن هر روز تحریم ها بیشتروبیشتر شد حتی نتونست زمانم بخره بعدشم کدام سابقه مدیریت کارامد از ایشون سراغ داری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
سلام من اولش نمی خواستم به دکتر جلیلی رای بدم ولی چند وقتی هست که دارم درباره ایشون مطالعه می کنم تا حالا که نظرم روی ایشون است به هر حال امیدوارم با فکری باز و منطقی و تحقیق مناسب بهترین رو انتخاب کنم ،دوستان خواهش می کنم با منطق و تدبیر تحقیق کنید و بهترین رو انتخاب کنید حالا هر کدوم رو که خودتون تشخیص دادید ،در شان یک ایرانی مسلمان این است که با عقل و تدبیر فکر کند و حوزهای تمدن استراتژیک را در نظر بگیرد, ...به امید ایرانی شایسته برای من و تو که به دست من و تو ساخته خواهد شد پس من و تو نیز باید شایسته باشیم.انشاالله ......
در زیر قسمتی از اطلاعات رو درباره دکتر جلیلی برای آشنایی بیشتر با ایشون قرار میدم.:
بعضي از مناصب [ در وزارت خارجه:
وابسته سياسي؛رئيس اداره بازرسي؛دبير سوم؛دبيردوم؛دبير اول؛رايزن سوم؛معاونت اداره آمريكاي وزارت خارجه؛و مهمترين معاونت وزارت خارجه كه معاونت آمريكا و اروپاست؛ ارتباط علمي او بادانشگاه ؛صاحب كرسي در درس سيره سياسي پيامبر اكرم(ص)؛تدریس تفسير آيات سياسي قرآن؛مدتي به عنوان استاد دانشكده اقتصاد و مديريت دانشگاه شريف بود؛و استاد دانشكده سياسي دانشگاه امام صادق(ع)؛نويسنده کتاب درباره سياست خارجي پيامبر(ص)؛انتصاب به سمت دبير شوراي عالي امنيت ملي از مهر ٨٦؛و اداره هوشمندانه و مقتدرانه پرونده هسته ي؛
از مزاياي ايشان:تحصیل و تخصص در علوم انساني به عنوان يكي از چالش انگيزترين حوزهاي تمدني است.
سلامت اقتصادي و ساده زيستي وی حقیقتا در خور تحسین است ،من با چشم خودم ایشان رو داخل پرایدشون در حال رانندگی دیدم بدون محافظ و این در حالی است که ایشان فکر کنم قانونا می توانند حدود 20 محافظ داشته باشند؛تجربه هاي قوي در مديريت بحران در شورا امنيت در حوزهاي سياسي؛اقتصادي و امنیتي؛و...تجربه مديريت ستادي در شوراي عالي امنيت ملي؛از ويژگي هاي دبير خانه شورا:تمرکر بر مسائل مشترك دستگاه هاي نظام و انجام كارهاي از قبيل راه حل هاي راهبردي و استراتژیک و سپس مديريت شبکه ي ميان دستگاه ها ست ؛كاري كه يك رئيس جمهور نیز بايد در سطحي كلان تر انجام دهد،و این مهم در این چند سال با عث تجربه آموزی قوی ایشان شده است؛تجربه جدي در مبارزه با مفاسد دولتي در وزارت خارجه و اخراج ١٧ سفير از جمله آن است؛وی حقیقتا فردی سالم و با سواد است ،تیپ ظاهری او که این شاخصه خیلی هم مهم نیست ولی خوش تیپ و با صفاست و ادب وی در خور تحسین است ، احساس می کنم که تفکراتی زیبا و مردمی دارد ،اهل استبداد و خود رای بودن نیست و این شاخصه بسیار مهمی است؛و 'براي آشنايي بيشتر با نظريات علمي و عملي ايشان به سايت زير مراجعه نماييد .
www.drjalily.com
ساده زیستی شرط لازم برای یک مسئول جامعه اسلامی است ،اما شرط کافی نیست ،یعنی حتما باید باشد ولی به تنهایی کافی نیست ،واین در آقای جلیلی وجود دارد یعنی وی حقیقتا شخصی ساده زیست و دارای سلامت اقتصادی است و هم توان و تفکر اداره جامعه را دارد ،اندیشه های زیبا ی ایشان را پیگیری کنید و همواره از روی انصاف صحبت کنیم چرا که دربرابر تمام این صحبت ها مسئولیم و باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم ،ایشان در وزارت خارجه و در شورای امنیت زیبا عمل کردند .
یکی از امتیاز های ایشون نیرو سازی است ،و جوان گرایی ،خواهش می کنم درباره این موضوعات تحقیق کنید ،از کسانی هستند که در حوزه نظری متفکر هستند و احساس می کنم که ظرفیت تمدنی دارند روحیات با صفایی دارند ،مردم از دیدگاه ایشون جایگاه بالایی در جامعه اسلامی دارند و احساس می کنم که به مولای خود در زمینه حکومت اقتدا خواهند کرد ،و مشورت و دوری از استبداد از شاخصه های ایشون است ،مدیریت ایشان قویست و این مهم در جایی مثل شورای عالی که مباحث مهم مدیریتی از اقتصاد گرفته تا سیاست خارجی و امنیت در آن بحث می شود ،مشهود است.....
اصلاح ساختار اداری که کاری مهم است یکی از برنامه های ایشون رو تشکیل می دهد.
دکتر سعید جلیلی در شورای امنیت با خیلی از مسائل اقتصادی و تحریم ها و افراد متخصص در اون مسائل آشنا شده اند با مشکلات اقتصادی کشور و این که چه کسانی در این زمینه ها توانایی دارند، ،، و با تعهد و تقوا و حسن تدبیری که از ایشان مشاهده شده انشا الله تیم قوی را برای این کار بر می گزینند ،از جمله آقای زاهدی وفا که از جمله افراد و برنامه ریزان اقصادی ایشان است و رئیس دانشکده اقتصاد یکی از بهترین دانشگاههای ایران است و . . .
اقتصاد ما نیاز به انقلاب و محور مقاومت و تولید علم دارد ،تا اقصادی دانش بنیان و بومی و سالم و مهم تر از همه بدون ربا شکل بگیرد ،تا ربا در ساختار بانکی وجود دارد هر گونه اصلاحات دیگری چندان فایده نخواهد داشت و امید است که دکتر جلیلی با توجه به پشتوانه علمی و مدیریتی تیم اقتصادی و مدیریتی خود به چنین مهمی دست یابد ،همان گونه که اصلاح ساختار اداری را در دست دارند و موضوع بسیار مهمی است،امیدواریم زمین فعالیت های مدیریتی و اقتصادی باز تعریف و آنوقت به شارژ این منبع بپردازیم.
استراتژِی نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی باید در اقتصاد عملی شود ،و جدای از مکتب آدام اسمیتی و فریدمنی و نئوکینزی اندیشه شود...که اوج این اندیشه ها در غرب در حال فروپاشی است،و ما نباید برنامه های توسعه و مالی خود را طبق غربی ها پیش ببریم گرچه بعضی از کارهای آنها مناسب است ،اما اقتصاد باید از حالت سود و فرد محوری دور شود و از ربا خالی گردد تا هم موجبات تعالی مادی و معنوی خانواده را فراهم آورد و موجب عزت و کرامت ایرانی شود.
مشکلات اقتصادی نیاز به اصلاحات اصیل و علمی و دین محور دارد ......امیدوارم با شناختی که از دکتر جلیلی هست از عهده این مهم برآیند.
انشا الله....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
که چی؟ اقتصاد که مد نظر شماست حتی در مقام تئوری هم وجود نداره چه برسه بخواد عملی بشه! با شعار دادن و ادعاهای بزرگ (البته فقط ادعا که اصولا مصداق خارجی نداره!) نمیشه بر اوضاع بحرانی کشور را غلبه کرد!
نجف آبادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
متشکرم به خاطر اطلاعاتی که دادید.
من خودم تا قبل از امروز- که اولین مناظره برگزار شد- روی کس خاصی نظر نداشتم. اما امروز خیلی نظرم به سمت آقای جلیلی جلب شد.
تغییر در ساختارهای مشکل دار مسئله ای است که واقعا باید مورد بررسی قرار بگیرد، و اگر دولت یازدهم هم به آن فکری نکنند دولت های بعدی چاره ای نخواهند داشت. وقتی این حرف را از آقای جلیلی شنیدم واقعا تعجب کردم.
دمشان گرم :)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
این نوشته،سخنرانی رییس ستاد جلیلی(علی باقری) در دانشگاه امام صادق(ع) است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آفرین من که بیش از یک خط حوصله تایپ ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
امام صادقی ها خودشون چه وزنی دارند که بخوان حالا کسی رو رد یا تایید بکنند. مثل خود آقای جلیلی....
ایوب
Germany
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
بالاخره همه ایرانید و نظارتشان محترم . بیایید همدیگر را تخریب نکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
واقعا یه دانشگاه شدیدا ایدئولوژیک که در مورد جلیلی اینطوری فک میکنه ما چی کار باید بکنیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
فقط جلیلی نه سیاست لبخند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
جلیلی خودش هم نمی دونه میخواد چکار کنه.
دانشجوی امام صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
این بیانیه مطلب خاصی نداشت. گفته اند که فکر نکنید که همه امام صادقی ها طرفدار جلیلی اند؛ دو سه تا نقد هم مطرح کرده اند که توی فضای انتخاباتی عادیه.
بنده خودم طرفدار جلیلی ام... ایشون مثل همه کاندیداهای دیگه ضعف هایی داره... چرا فکر می کنیم که باید هر کس که بیاد سر کار معصوم باشه و از هر جهت کامل؟... اینطوری در مورد احمدی نژاد هم فکر کردید که الان اینطوری سرخورده شدید. نخیر هر کسی ضعف هایی داره و این عادی است. اما این که آقای جلیلی رو برای این پست دارای صلاحیت اجرایی نبینیم این درست نیست و این سوء برداشت شما از کارهای اجراییه!
توی همین جمع 8 نفره ببینید که چند نفر به قول شما اجرایی اند؟؟؟؟
شدت و ضعف خصوصیات توی کاندیداها وجود داره و این عادیه. مهم جمع بندی من و شما از برآیند خصوصیات اونهاست که ما رو به اصلح میرسونه.
خوبه یه کم باز فکر کنیم و به نظرات دیگران حتی اگه مخالفش هستیم احترام بذاریم.
نجف آبادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آقا خیلی جالبه این سایت! سیستم امتیازدهی تون چه جوریه؟ تا الآن وقتی مثبت یا منفی می زدم پنج تا اضافه می کرد. الآن سه تا اضافه کرد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
چرا اسم افراد -جمعي از دانشگاهيان امام صادق-نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
اصلا نباشند مگه اونا كيند؟؟؟؟؟
ماشاء ا... ايران زياد نخبه داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آره
ولی فقط نظر اونا مهمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
شما آزادی پس از بیان رو تو ایران تایید میکنید که امنیت این افراد تامین بشه؟
شما فرض رو بر این بذار که یکبار، مثل خیلی های دیگه احساس تکلیف کردن.
يه امام صادقي
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اصلا شما چي كي هستين، كي چي هستين
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اگه تا حالا مطمئن نبودم که جلیلی پیش تازه حالا مطمئن شدم چون وقتی کسی رو تخریب میکنند ازش میترشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دقیقا اعتماد به نفس جلیلیم به اندازه تو بالاس که اومده رئیس جمهور بشه وگرنه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
پس بدو برو بهش رأی بده تا مملکت رو نابود کنه! متأسفانه وقتی معیار رأی دادن در کشور ما اینجوریه خیلی نمیشه به انتخابات برای بهبود شرایط دل بست!
محسن
Sweden
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آخه دوستان عزیز گیریم حمایت کنند یا نکنند اصلا عددی نیستن که بخوایم روشون بحث کنیم ..
رای ما اصلاح طلبان تمام.
نجف آبادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
موفق باشین :)
رأی ما هم هر کسی غیر از اصلاح طلبان.
ما هم موفق باشیم :)))
دانشجو
United Arab Emirates
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
سلام
چرا نامه ی بدون اسامی منتشر می کنید؟
باور کنید بد است
اصلا این جمعی از دانشجویان که گفته چه کسانی هستند
اگر جرات ندارند اسم خودشان را پای نامه بنویسند پس چرا نامه می دهند؟
اکثریت دانشجویان دانشگاه امام صادق با آقای جلیلی هستند و از ایشان و گفتمان ایشان حمایت می کنند.
خواهشا اخبار غیر موثق نقل نکنید
من حاضرم خبر را بپذیرم اگر نام کسانی که امضا کرده اند را منتشر کنید، مثل عرف رایج همه ی بیانیه ها
اما بعید می دانم این جمعی که گفته اید به چند نفر هم برسند

حق را بگویید حق حق حق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اقا من یکی از دانشجویان که با جلیلی مخالفم می خوای ادرس بدم بیای اتاقم تا صد تا دیگه مثل خودمم بهت نشون بدم اتاقمم بلوک نهه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
در خدمتم برادر عزیز
لطف کنید شماره ی اتاق خودتون رو بگید تا خدمت برسم
البته یه چند روز دیگه چون الان دانشگاه نیستم
اگر شما صد نفر مخالف جلیلی رو به شخصه سراغ داری پس چرا بیانیه نمیدی
بعید میدونم در حال حاضر صد نفر مخالف اساسی در دانشگاه موجود باشه
اسما
United Arab Emirates
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
رای ما جناب آقاااااای دکتررررررر جلیلییییی!
salman
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اقای ناشناس طرفدار جلیلی " لطفا تشریف ببر مطالعه کن ببین جلیلی در چه سنی و با چه رانت و رابطه ایی این مسئولیتها رو بدست اورده " خداییش این اقای جلیلی از دیبلماسی و کشور داری چیزی میدونه ؟؟؟؟؟؟ فقط تزویر و ریا بلده
کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
پرونده ی هسته ای راه به جایی نبرده جز تحریم های خانمان سوز برای ملت ستمدیده
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اومدن جلیلی تکمیل حرکت طولی احمدی نژاد و رساندن جامعه به نقطه کمال طالبانیسم میباشد.هر کس سودای سلفی گری دارد،به او رای دهد و قیامت،پاسخ گوی مردم این جامعه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
احمدی نژاد بنده خدا که هزار مرتبه از ایت جلیلی بهتر بود
حداقل کار اجرایی کرده بود دو تا سد ساخت این جلیلی که هیچ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
۸ سال تجربه احمدی نژاد هزینه بالایی برای کشور داشت بگذارید تقلب جلیلی در یک کار اجرایی کشور در گیر شوند و کند سال بعد نامزد رییس جمهوری شوند دیگه کشور تاب وتحمل این وضعیت اقتصدی را ندارد ،آقای جلیلی عدالت را مقدم بر پیشرفت می داند و با این فکر کشور فقیر تر و فقیر تر می شود.اگر رشد اقتصادی نباشد ثروتی هم ایجاد نمی شود و فقط باید شاهد توزیع فقر در جامعه باشیم
حیمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عزیزان اصلاح طلب، حالا هر چی میخواین بگین فقط جلیلی رای آورد نگین تقلب شده
اینجا دور هم نظر میدین فکر میکنین خبری!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
حالا خوبه ما جمع ميشيم نظر ميديم شما كه هر كدوم انفرادي نظر ميدين فكر ميكنين خبريه!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
همش جند وقته داري رو ايشان مطالعه ميكني؟من يه بنده خدائي رو ميشناسم 7 سال رو كسي مطالعه كرد بعدش قسم بيني و بين اله خورد كه در زير آسمان و روي زمين اصلح تر از اون نيست !!اما تائيد صلاحيت نشد!!!!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
هززززززززززززاااااااارررررررررر مثثثثثبت... قربون دهنت عزیز...!
محمد هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
رای من دکتر جلیلی:
زیرا:
(توجه:اینکه من مطمئن نیستم دکتر جلیلی همه موارد پایین را عملیاتی کند ولی با قراین و مطالعات خودم و احساسی که می کنم این موارد رو نوشتم:)
1. با توجه به منصب های ایشان و سوابق مدیریتی تجربه های خوبی در زمینه آشنایی با مشکلات و مسائل اقتصادی ،سیاسی و امنیتی جامعه دارند.
2.کارشناسان خوب اقتصادی اطراف ایشان که از افراد قوی و علمی همچون دکتر زاهدی وفا که رئیس دانشکده اقتصاد یکی از بهترین دانشگاه های ایران است تشکیل می شود.
3.تجربه مدیریت ستادی و راهبری شبکه ی بین دستگاه ها در شورای امنیت که یک رئیس جمهور باید در سطح بالاتر انجام دهد.
4.تحصیل در علوم انسانی به عنوان یکی از بزرگترین چالش های نظری و علمی و مهم در تمدن سازی و رویکرد های نظری.
5.ساده زیستی و سلامت اقتصادی که به شدت مهم است،از نحوه زندگی ایشون و وسیله نقلیه ایشون که با پراید رفت و آمد می کنند تا . . . علاوه بر اینکه مدیر جامعه اسلامی باید چنین باشد این مهم باعث می شود تا قدرت و ثروت حواس انسان را نسبت به خدمت رسانی به مردم پرت نکند و روحیه پذیرفتن اشتباهات و تواضع در برابر شخصیت های علمی و نظرات کارشناسی و ....را داشته باشد.
6.آشنایی با مسائل مملکتی و برنامه های بالا دستی و چشم اندازهای برنامه ریزی شده و آشنایی با نیروهای توانا در این زمینه ها و زمینه های مهم کشوری که می توانند برای رسیدن به این برنامه ها و چشم اندازها مفید باشند.
7.دوری از استبداد و خود رای بودن که شاخصه مهمی برای اداره خوب و علم محور است و توانایی مدیریت بحران که از شاخصه های مهم مدیریتی است و مدیر باید بداند که اگر 100 ساعت کار می کند قسمت خیلی زیادی از این وقت باید در مشورت با کارشناسان و نقد و بررسی علمی و نظری و هدفمند کارها صرف شود و قسمتی کمی از این وقت را به کار اجرایی بپردازد.
8.آشنا با مسائل بین الملل و دیپلماتیک و با توجه به دکتر جلیلی در پست های مهم وزارت خارجه و بازرسی وزارت خارجه آگاهی بالایی نسبت به مهارت و توانایی نیروهای سیاست خارجی دارند ،و با توجه به نیاز مندی برای اصلاح ساختار دیپلماسی عمومی و سیاست خارجه ایشان نیروی مفیدی می تواند باشد ،علی الخصوص که مباحث اقتصاد داخلی و قدرتمندی فرا منطقه ای مربوط به سیاست خارجی قوی و هوشمندانه نیز می شود.
9.مبارزه جدی با فساد اداری و ساختاری و احترام به بیت المال و رعایت تقوا و متعهد بودن که اخراج 17 سفیر در زمان فعالیتشان در وزارت خارجه از جمله آن است .
10.برنامه ایشان برای اصلاح ساختار اداری که اگر ساختار اداری اصلاح نشود ،مثل لوله کشی پوسیده ساختمان می ماند که شما آب معدنی در آن جاری کنی یا آب معمولی این آب در راه هدر می رود یا آلوده می شود،پس قبل از تولید محتوا باید مجرای کنترل و تخصیص و هدایت منابع را اصلاح کرد و اصلاح رویه ها اصولا از وظایف مدیران قوی می باشد،اصولا در برنامه ریزی ها برای رسیدن به هدف باید نرم افزار و سخت افزار مناسب داشت که در صورت نبودن یکی از این دو با مشکل مواجه هستیم،باید ساز و کارهای تصمیم گیری و اجرا نو سازی شود.
11.نیاز جامعه علمی به انقلاب علمی مخصوصا در زمینه علوم انسانی و تولید علم که باعث قدرت کشوری و تعالی جامعه می شود و احساس می کنم که ایشان در این زمینه مفید باشند،اگر بنگاه های تولید علم ما قوی باشند علاوه بر اینکه باعث تعالی جامعه می شود ،باعث تولید قدرت و ثروت در سطح بین المللی نیز می شود،و می تواند خیلی بیشتر از فروش نفت برای ما درآمد زایی داشته باشد،و منبع دائمی تولید قدرت و ثروت با ریسک پایین و توان رقابت بالا در پرده بین الملل باشد.
12.نیاز مندی به باز تعریف و تحدید مشخص و کار آمد در مسئولیت های کشوری و مدیران،به طوری که وظایف و نقش های موازی و غیر کار آمد حذف یا اصلاح و تعدیل شود تا بتوان موتور و نرم افزاری چابک و سریع برای اداره جامعه داشت.(یک نمونه کوچک این موضوع این است که ظاهرا قبل از ایشان دفتر دبیرخانه با چند نفر اداره می شد الان توسط یک نفر اداره می شود،یا شخصی که می تواند با این پست مهم حدود 20 محافظ داشته باشد ،خیلی وقت ها بدون محافظ رفت و آمد می کند و این مهم مردمی بودن ایشان و روحیات زیبای ایشان را نشان می دهد.
13.نیازمندی جدی جامعه به اقتصاد اسلامی و حذف سیستم ربوی از ساختار بانک ها و نیاز به تولید علم بومی و اسلامی که در پارادایم آدام اسمیتی و نئوکینزی قرار نگیرد و بتواند سیستم قوی و کار آمد مالی با کارآفرینی و کرامت خانواده را شکل دهد ، اقتصاد برکت محور که استراتژی مناسبی در زمینه اقتصاد اسلامی است رونقی حقیقی به رزق خانوار و مسائل متعلق به آن خواهد داد که حقیقتا در صورت اجرا، ایران به الگوی جهانی و مناسب تبدیل خواهد شد ،و با گفتمان ایشان امیدوارم به این مهم نزدیک شویم.
14.توانایی ایشان برای نیرو سازی با توجه به مدیریت های سابق ایشان ،یکی از ضعف های ساختار های سیاسی و اداری ما شاید این باشد که توانایی آموزش و تربیت مناسب نیروهای جوان را ندارد ،باید ساز و کاری تعبیه شود که طیفی از تعادل و انتقال داده های علمی و تجربی بین چرخه مدیران قدیم و جدید شکل بگیرد ،تا هم ثبات دستگا ه ها حفظ شود و هم کار آمدی و سرعت و چابکی و تولید ایده و افزایش خلاقیت را در آنها شاهد باشیم،که این مهم بقای جامعه را رونق می دهد و چرخه پیشرفت را کامل تر می کند.
15.برنامه ایشان برای آزاد سازی ظرفیت های مردمی یک طرح بسیار مهم است ،اگر این طوری باشد که حساب کنید اگر در اقتصاد یا تحصیل یا کشاورزی یا شغل های خانگی و ... با ساز و کاری مدون و دقیق بتوان استعداد های مردمی و شخصی را شناسنایی کرد و این امکان را در اختیارآنها گذاشت که بتوانند در آن مسیر مربوط و مورد علاقه تحصیل کنند چه در حوزه های علمی و چه عملیاتی یا کار آفرینی و تولید ایده و ....و باعث پیشرفت خود و جامعه شوند ،چه اتفاق بزرگی در کشور خواهد افتاد،فرض کنید هر کس در آن رشته ی که دوست دارد در س می خواند نه اینکه توسط کنکور چه رشته ی را قبول شود ،یا ایده و طرح علمی را که دارد به راحتی بتواند به تولید برساند ،یا آن کشاورز با حمایت هایی که می شود خیالش از نحوه تولید و فروش راحت باشد و منابع و امکانات منطقه ی و مربوط به هر بخش و روستا طبق استعداد و علاقه آن بخش شکل بگیرد....چه تاثیراتی در اشتغال ،تولید ثروت و کار و کرامت،و.....دارد.!!
16.برنامه ایشون برای شفاف سازی اقتصادی که خیلی طرح مهمی است ،جزئیات بیشترش رو از سایت های مربوطه بگیرید.و نکته خیلی مهم اخلاق و ادب و متانت ایشان است.

17.ایشان یک چهره ی مقاوم و هوشمند در سطح بین الملل است اگر در سطح بین الملل رئیس جمهوری بیاید و دم از سازش بزند غربی ها تحریم ها را بیشتر می کنند ،زیرا فکر می کنند که ایران تاب این همه تحریم را ندارد وفلج شده است و باید به زمین بیفتد و غرور ما ایرانی ها را بشکنند و عزت ما را بگیرند ،حال برای آنها مهم نیست که این تحریم ها شامل داروی بیماران نیازمند ما باشد یا قطعات هواپیمای مسافربری ما که با جان مردم سر و کار دارد یا ... ،آنها می خواهند من و تو روی پای خودمان وای نستیم ،در حالی که ما این همه سال بیشترین فشار ها را تحمل کرده ایم و در حال نزدیک شدن به نقطه ی امنی هستیم که دیگر نمی توانند برای ما تصمیم گیری کنند ،اگر گفتمان مقاومت که در حال نزدیک شدن به پیروزی نهایی است شکست بخورد ،موج تحریم ها بیشتر می شود و تلاش این همه سال های بعد از انقلاب به زمین می خورد و عزت ملی و تاریخی ما لکه دار می شود،و یک خسران استراتژیک را شامل حال ما می کند که نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه آسیب جدی به ما می زند ،ولی در صورت به ثمر نشستن گفتمان مقاومت ،دیگر توانایی تحریم ما را ندارند و این یک پیروزی استراتژیک است انشا الله ،هر جور که فکر می کنیم با هر عقیده ی به فکر عزت ایران باشیم،شاید بعضی ها گفتمان مقاومت را قبول نداشته باشند ولی اینجا این گفتمان فقط یک مدل نیست بلکه اثری تاریخی برای ما خواهد داشت.
با احترام به کلیه نامزدها نکاتی که مطرح شد به معنی این نبود که این نکات در بقیه نامزدها وجود ندارد،بررسی بود درباره دکتر جلیلی به نظر بنده.
با امید به فردایی بهتر برای من و تو و برای ایرانمان.
فرارو ممنون که نظرم رو نمایش دادی.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
با سلام - دوستان مبادا گول عوامفریبی ظاهر غلط انداز جلیلی را بخورید ، سعید جلیلی تحقیقاً مهره چراغ خاموش حلقه انحرافی دولت دهم برای جلب آرای مردم ساده انگار با تظاهر به ظواهر است !
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
این دیگه چه سیاه بازی است؟ شک نداشته باشید جلیلی رئیس جمهور میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بنده به عنوان یک فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق اعلام می کنم آقای جلیلی بسیار انسان شریف و متدینی هستند ولی احتمالا عقبه کمی از کارشناسان حرفه ای اقتصادی و سیاسی در اطرافشون دارند و اینکه خدای نکرده بخواهند وام دار جبهه پایداری باشند به نظر ما چندان صحیح نیست چون این جبهه بیشتر مشغول سیاست بازی بوده تا خدمت رسانی
محمد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
من یه سوال دارم
چرا اینای که ادعای حزب اللهی میکنن فکر میکنن هر کی فقیر و ساده زیست باشه آدم خوبیه
در بیشتر اوقات فقر از ضعف و ناتوانی فکری میادوآدمای فقیر در بیشتر امور مدیریتی ضعیفند بیشتر آدمهای توانمند بخاطر داشتن تفکر قوی و برنامه مدون غنی شدند(به استثنای رانت خواری)
تاریخ ملتها نشون میده آدمای توانمند (اصل و ریشه دار وپاک) در اداره جامعه خیلی موفقند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
یک موقعی فارغ التحصیلان دانشکده علم و صنعت یعنی احمدی نژاد و شرکا مملکت را قبضه کردند و دیدیم که چه بلایی بر سر مردم آوردند و حالا برای حفظ قدرت و منافع خود به دنبال ریئس جمهور شدن یکی از فارغ التصیلان داشگاه امام صادق (ع) هستند . بگذارید خود مردم تصمیم بگیرند.
ناشناس
Germany
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
سلیقه های زیادی در بین امام صا دقی ها بوده و است و من که با تعدادی از انها اشنا هستم با انکه در بیان نطراتشان محافظه کار هستند امااکثرا تمایلات عدالتخواه و اعتدال گرا تمایل زیادی دارند
ناشناس
Russian Federation
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
مایه تیله اش کم هست دیگه.. زمان احمدی نژآد خوب بود با 700 میلیارد در آمد نفتی نه حالا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
محمد هادی جان فامیلت هم مینوشتی بشناسیمت.
اینهمه تبلیغ برای یکنفر. فرارو هم به بعضیها لطف داره
یه ایرانی
Finland
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
پسندیدم؛ دقیقا همینطور است که دراین نامه هم ذکرشده است. اساسا امکان ندارد تمام دانشجویان و دانشگاهیان یک مرکز علمی و فرهنگی بزرگی مانند دانشگاه امام صادق (ع) به صرف اینکه فردی در آن دانشگاه تحصیل یا تدریس می کرده است بالاتفاق طرفدار ایشان باشند. مانند این است که مدعی باشیم مثلا تمام مردم استان خراسان در انتخابات پیش رو می خواهند به دکتر قالیباف رای بدهند که چنین نیست. ضمنا باید یادآور شوم خود بنده از اهالی شهر مشهد هستم و البته هم ممکن است به جناب قالیباف رای ندهم و فعلا گزینه اصلی من دکتر روحانی یا دکتر عارف هستند اما از انصاف هم نباید دور شد که در میان کاندیداهای 8 گانه ریاست جمهوری جناب دکتر قالیباف در ردیف شاخص ترین آنها هستند و مناظره های روز جمعه هم (در پرس و جو از چندین نفر مطلع شدم) موقعیت ایشان را در نزد مخاطبان خیلی ارتقاء داده است. براین باورم با رئیس جمهورشدن دکتر قالیباف اوضاع کشور بهبود خواهد یافت. خوشبختانه سابقه خوب مدیریت ایشان در شهرداری تهران و نیروی انتظامی معیارهای خوبی برای مخاطبان خواهد بود تا با اعتماد و اطمینان بیشتری (نسبت به اکثری از رقبا) به ایشان رای مثبت بدهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
جلیلی مردم عمل است . تاکنون هم شعاری صحبت نکرده و برنامه های خوبی ارائه کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
شمااحتمالا جای شعارو عمل را اشتباه گرفتی به کتاب لغت مراجعه کن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فرارو لطفا این سوالات را از کاندیداهای مربوطه پیگیری فرمایید :
1- آقای قالیباف در طول 8 سال سکانداری شهرداری نتوانست حق خود را از دولت در مورد مترو بگیرد حالا چطور مدعی رفع مشکلات ایران درعرصه های داخلی و خارجی میباشد
2- آقای حدادعادل که در موضوع برکناری مرتضوی از سازمان تامین اجتماعی فریب خورد چگونه میتواند در مذاکرات مهم و بین المللی از منافع کشور حفاظت کند و گول طرف مقابل را نخورد!!
3- آقای جلیلی که این همه از ظرفیت صحبت میکند یک نمونه از قابلیت های خود را در مذاکرات هسته ایی به مردم ارائه کند
4- آقای ولایتی در باب مشکلات پیش آمده در زمان وزارت ایشان برامورخارجه و قطع روابط با کشورهای منطقه صحبت نمایند.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
واقعا که بعضی ها بر اساس توهم حرف می زنن مثلا محصولی جلیلی را کنترل می کنه و پایداری چی ها چه کار می کنن و غیره
بابا اصلا اینهایی که گفتید به هیچ وجه در تیم برنامه نویس اقای جلیلی نیستن
لطفا توچه داشته باشید که ممکنه دو نفر شعار و ارمان مشابهی را بیان کنن ولی راه و روش و غایت ها متفاوت باشد.خواهش می کنم جلیلی را با 84 احمدی نژاد مقایسه نکنید/ اگر 124 هزار پیامبر دیگه هم مبعوث بشن باز شعارشون عدالته
بنابر این این شعار ارزشمند است و منحصر در شخص خاصی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ما از این می ترسیم که بعضی ها از دیوار سفارت بنین وبورکینافاسو وگینه برند بالا وهزینه تراشی کنند برای مملکت دیگه دیوار سفارت انگلستان وفرانسه وآلمان جای خود
اسدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اي كاش شوراي محترم نگهبان دليل احراز صلاحيت اقاي جليلي رااعلام ميكرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اينجانب يكي از فارغ التحصيلان دانشگاه امام صادقم قريب به اتفاق دانشجويان وفارغ التحصيلان اين دانشگاه داراي مشي و نظريه مشترك در بسياري از نحله هاي فكري كشور هستند يادمه در سال 78 كه خاتمي رئيس جمهور شده بود و در ان زمان برخي اعضاي اطلاح طلبان از جمله محسن كديور به زندان افتاده بودند دو نفر از دانشجويان امام صادق براي آزادي اين عده مراسم سياسي زيارت عاشورا برگزار كرده بودند و جالبه همين دو نفر چننان اين مراسم رو تبليغ كردند و در پايان بيانيه دادند واعلام كردند ما دانشجويان دانشگاه امام صادق ! از ازادي فوري محسن كديور وبرخي ديگر از اصلاحطلبان حمايت مي كنيم و همه جا هم خبر پراكني شد كه دانشجويان دانشگاه امام صادق با برگزاري زايرت عاشورا خواستار آزادي كديور شدند كه بي بي سي هم پخش كرد الان هم همين قضيه حاكمه يكي دو نفر اين بيانيه رو دادن واعلام مي شه چرا دانشجويان دانشگاه امام صادق از جليلي حمايت نمي كنن در صورتي كه اگر امار گرفته بشه قاطعانه مي گم بيش از 90 درصد دانشجويان اين دانشگاه با جليلي هستن بنابر اين در تيتر زدن وخبرپراكني دقت كنيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
شما هم تو خوندنت بیشتر دقت کن،بحث دانش آموخته هاست نه دانشجوها...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
نه بابا این حرف شما مصداق این است که چون دورتان دوستان خودتان هستند همه دانشجویان را ایننگونه می بینید ینده خود دانشجوی دانشگاه اما صادق هستم و با نظر شما کاملا مخالفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خلایق هرچه لایق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ما از این می ترسیم که بعضی ها از دیوار سفارت بنین وبورکینافاسو وگینه برند بالا وهزینه تراشی کنند برای مملکت دیگه دیوار سفارت انگلستان وفرانسه وآلمان جای خود
دانش آموخته
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
برادران و خواهران محترم.دانشگاه ما یعنی دانشگاه امام صادق(ع) قبل از انقلاب مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه هاروارد آمریکا بود.روشنفکرترین و پیشرفته ترین دانشگاهها بود .الانم روشنفکرترین و پیشرفته ترین دانشگاه ایرانی در چند رشته علوم انسانی است.فارغ التحصیلان این دانشگاه مطمانا از لحاظ آموزشی و تسلط به زبانهای زنده دنیا از بقیه جلوترند.منتها آقای جلیلی فلسفه و تفکرش اینه و هر انسان تو تفکر مختار است و آزاد لذا ربطی به دانشگاه نداره.ما الان فارغ التحصیلانی داریم که جزو حقوقدانان سازمان ملل هستند.
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ماها اگه سه خط بشه حرفمون، قیچی بالاسرمونه! اینها رو ببین طومار اوردن وچاپ میشه! البته در آزاد اندیشی فرارو شکی نیست ولی خوب باید از جماعت .. ترسید دیگه! شرط عقله که از عقرب فرار کنی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
تیم خاتمی از امیر کبیر بود تیم احمدی نژاد از علم و صنعت تیم جلیلی از امام صادقه فکر کنم تیم رئیس جمهور بعدی از دانشگاه غیر انتفاعی دارغوز اباد باشه واسه همین هر چقدر سطحش میره پایینتر بدتر میشه دانشجویان امام صادق معمولا از افراد خاص جذب میکردن که نمره همشی خیلی بالا نبود
غلامحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
در اینکه جلیلی هیج تجربه اجرایی مهم و موفقی نداره شکی نیست در اینکه ازقبل برای ریاست جمهوری تشکیلات نداره خودش قبلا این را گفته است در اینکه مجبور می شود امورات کشور را به امثال رسایی بسپارد و مثل احمدی نژاد که مبهوت مشایی است جلیلی نیز مبهوت امثال رسایی خواهد شد شکی نیست از اینکه از همین الان نسبت به طرفدارانش که شایعه انداخته اند جلیلی مورد تایید رهبری است اعلام برائت نمی کند یک رانت خوار بزرگ و اولین سوء استفاده کلان را دارد میکند مردم از اینگونه رانت خواران ظاهرالصلاح و نازنین گونه متنفرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف
اعتمادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط جلیلی
امام صادقي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آقاي دكتر جليلي شخصيت سليم النفس و ارزشمنديه اما بعضي از دوستان ما ايشون رو براي مديريت اجرايي كشور مناسب نميدونن و نهايتاً مردم بايد تصميم بگيرن البته يادمون باشه رياست جمهوري عرصه آزمون و خطا نيست.تجريه و پختگي سياسي از مهم ترين معيارهاست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خداییش احمد نژاد با مشایی خیلی بهتر از جلیلی و دارو دستشه.
احمدی نژاد عمرا از جلیلی حمایت کنه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بسمه تعالی
عزیزان توجه فرمایید که اقای جلیلی تاکنون هیچ گونه سابقه اجرایی درخشانی نداشته اند ودررابطه با مذاکرات هستهای نیز تاکنون موفقیتی بدست نیاورده اند وفقط یک کار کردهاند هرچه که غربی ها گفته اند ایشان یک کلمه فرمودهاند که من قبول ندارم وراحترین کاری بوده که تاکنون داشته اند.
ستایش
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
سلام
خواهش میکنم مثل قضیه احمدی نزادگول نخوریدبه جلیلی رای ندیداخه چطوری این همه طرفدارپیداکرده خیلی مشکوکه خلاصه اگه اینطوری بخوان الکی یه نفرروبزرگ کنن اصلا رای نمیدم.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فریب وظاهر سازی بسه! همتون با جلیلی هستید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
همچین گفتید دانشگاه که هرکی ندونه فکر میکنه سالی چند هزار دانشجو بیرون میده.
شیدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دلایل خوبی بود
ما هم دقیقا بنا به همین دلایل به ایشون رای نمیدیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
احسنتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
چون انها میدونن چه عتیقه ای بدرد ریاس ت جمهوری نمی خوره
مصلایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خیلی خودتان را تحویل می گیرید.شما هم مثل همه دیگه هستید.بعدش هم فیلم بازی نکنید.
سرباز گمنام امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
سلام
آقای مهدونی کنی فقط بینش سیاسیش خوبه.
خودتان فکر کنید.
جلیلی-حداد عادل-ولایتی
فقط این سه تا
دانش آموختگان امام صادق ع
Finland
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ما دانش آموختگان امام صادق ضمن رد مطلب فوق حمایت خود را از آقای جلیل اعلام می داریم.
امیر عباس سیف
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
انصافا برای انتخاب یک جفت کفش در یک فروشگاه کفش خوب را به خوب تر ترجیحع نمیدهیم حالا دربین این هشت کاندید های محترم در جمیع جهات خوب تر از همه که با اقبال بیشتری در احاد مردم روبرو می باشد غیر از دکتر جلیلی کسی را سراغ دارید سعی کنیم اخلاق مدار باشیم و از توهین به دیگران پرهیز کنیم
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv