bato-adv
کد خبر: ۱۴۳۷۰۶

ساختارشکنی احمدی‌نژاد در تسلی دادن مادر چاوز

در عرصه‌ بین‌الملل، رفتارهایی تعریف شده‌اند که با ارزش‌های اسلامی هم‌خوان نیستند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها دست دادن است که آدابی تشریفاتی محسوب می‌شود. منشأ شکل‌گیری این رسم به درستی مشخص نیست ولی در اکثر کشورهای جهان پذیرفته شده است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
فرارو- در عرصه‌ بین‌الملل، رفتارهایی تعریف شده‌اند که با ارزش‌های اسلامی هم‌خوان نیستند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها دست دادن است که آدابی تشریفاتی محسوب می‌شود. منشأ شکل‌گیری این رسم به درستی مشخص نیست ولی در اکثر کشورهای جهان پذیرفته شده است.

به گزارش فرارو؛ اما مقامات ایران خود را پایبند ارزش‌های دین می‌دانند و نه قواعد بین‌الملل. از این رو همیشه در پی راهی بوده‌اند که مؤدبانه از دست دادن با زنان خودداری کنند. در نتیجه این تلاش‌ها و ترفندها گاه شرایطی جالب توجه و حتی موقعیت‌هایی خنده‌دار رقم خورده‌اند. 





دست دادن یا ندادن، برای مسؤولان دیگر کشورهای اسلامی اهمیت چندانی ندارد ولی در ملاقات‌های دیپلماتیک ایرانیان یکی از دغدغه‌های مهم است.



اهمیت این مسئله به اندازه‌ای است که موضوع دست دادن محمد خاتمی در دوران ریاست‌جمهوری‌اش با چند زن در سفر به ایتالیا، جنجال بسیاری به پا کرد.  
 
محمود احمدی‌نژاد اولین رئیس‌جمهوری بود که در مراسمی دست معلم دوران دبستان خود را بوسید و با اعتراض‌های عده‌ای و تحسین‌های عده‌ای دیگر مواجه شد.



بعد از آن برخورد احمدی‌نژاد با زنان، به ویژه مادران شهدا به گونه‌ای بود که او را مردمی و بسیار صمیمی نشان می‌داد. کم کم اعتراض گروهی از حامیان دیروز و منتقدان امروز بلند شد و احمدی‌نژاد متهم به عبور از خط قرمزها شد. اتهامی که برایش چندان هم ناخوشایند نبود.



خط شکنی‌های احمدی‌نژاد در دو دوره ریاست‌جمهوری چنان بوده است که امروز در آغوش گرفتن یک هنرمند سالخورده توسط بازیگر زن یا دست دادن اصغر فرهادی با یک زن در یک جشنواره خارجی، برای برخی بیشتر باعث بهت و حیرت می‌شود تا تسلی دادن مادر چاوز توسط رئیس‌جمهور ایران.




bato-adv
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
کمونده دیگه بره تو هالی وود فیلم عاشقانه بازی کنه!
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
کار درستی نکرده ولی شما سبزها هم نمیخواد پای دین رو وسط بکشین شماکه اقای خاتمی تون اخرشه
آرین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۸
حالا چرا داغ کردی زهرا خانوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
درود بر خاتمی.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
راستی این حرکت مگه اولین باره از مسئولین بزرگوار سرمی زنه ؟ قضیه استخر در برزیل چه قدر زود فراموش شد؟!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
بهتر است تافته جدا بافته نباشیم نه این شوری شوری,نه به آن بی نمکی . به عرف بین المللی احترام بگذاریم .دست دادن یکی از آداب مرسومه . ولی آیا مادرچاوز بغیراز احمدی نژاد با یک مقام رسمی دیگر نیز این برخورد را داشت؟ دوم اینکه متاسفانه مشکلات مهمتر وخیلی زیادی در مملکت داریم که این موضوع در مقایسه با آن ها در رده پانصدم اهمیت هم قرار نمی گیرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
چرا ايشون مجاز به دست دادن شد اما تا يك آخوند دست داد جامعه روحانيت رفت زير سوال
اين آقا كه اللهم عجل لوليك از دهانشون نمي افته چرا خون به دل حضرت صاحب ميكنن
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۹۷
ناشناس
United States of America
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
وقتی‌ سوسیالیست با مسیح محشور بشه، کاسترو و کیم کمونیست که رسما افتخار میکنند که ملحدند به عنوان دوست اصلی‌ کشور شمرده شوند، خوب، ناا محرم هم محرم میتونه بشه حالا چه ۲۰ ساله چه ۲۰۰ ساله!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بالاخره یکی باید این مساله را برای همیشه روشن کنه و حل کنه. عرف دیپلماتیک ایران می تواند با دیگر کشور ها رسما فرق داشته باشد یا خیر و اینکه اعتقادات در این عرف چه جایگاهی دارند و اینکه چگونه می توان عرف ایرانی را در عرصه بین الملل رسمیت داد. انصافا در چنین موقعیتهایی من هم بلاتکلیفم و نمی توانم تصمیم بگیرم. علما تکلیف را روشن کنید.
جانسوز
Germany
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
با سلام خدمت دوستان احمدی نژاد صرفا دلجویی کرده از یک پیرزن داغ دبده این کار نشانه مرام و معرفت دکتر مردمی نژاد هست خداییش هیچوقت بهش رای ندادم ولی به خاطر همین کارش عاشقش شدم زنده باد دکتر خواهشا چاپ کن
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
چقدر ساده ایم!!! مطمئن باشید احمدی نژاد این کارو بدون دلیل انجام نداده ... با این کار اون موضوع پیام تسلیت عجیب و بی سابقه ایشون به حاشیه رفته چیزی قطعا از موضوع تسلی دادن مادر آقای چاوز مهم تر و قابل بحث تر بوده
دایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
من از پیام احمدی نژاد، بهت زده شدم! ولی درست نیست که بخاطر بغض و کینه ی خودتان نسبت به احمدی نژاد، چاوز مسیحی را سوسیالیست خطاب بکنید
ایرج
Kazakhstan
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
وقتی یک پیرزن داغ دیده میخواهد دست احمدی نژاد را بگیرد درست است که احمدی نژاد ایشان را هل بدهد؟
الیاس
Malaysia
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
چاوز یه مرد بود یه سوسیالیست واقعی بودنش واسه ایران قد اسد ارزشمند بود ما تا نوک دماغ آمریکا رفته بودیم اونوقت شما بجای تسلیت و از دادن یک شریک اینطور یه عکسو بزرگ میکنید. اونجور که محمود اشک میریخت خانوادش نمیرختن. چاوز مرد بزرگی بود حیف که رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
علما رفتن ددر!
کامیار
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
اولا یک فرد معتقد به روش سوسیالیستی با یک فرد کمونیست فرق داره. اگرچه کمونیست ها در شعار به روشهای افراطی سوسیالیستی در اقتصاد معتقدند. چاوز خودش 58 سالش بود که مرد. چاوز بچه چندم بود... مادرش دست کم 75 سال سن داره. جای مامان بزرگشه بابا. فرارو دم انتخابات بد جوری زرد رنگ شدی. من یکی که کلا رای نمیدم. خودتو زیاد خسته نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
سلام دوستان
جواب دوست اول ما کاملا مشخص است که حضرت آقا فرمودند :((من دیپلمات نسیتم من انقلابی هستم))
دوستان عزیز ما باید همه چیزمان اسلامی باشد چه دیپلمات چه سیاست و چه ...

اما جواب دوست دوم هم مشخص شد که وقتی کاری خلاف شرع شد دیگر کار خوبی نیست که بگوییم این کار بشر دوستانه است مثلا من چشمک بزنم به یک دختر جوان بگویم که این کار من این دختر را خوشحال می کند و چه کار خوبی !!!
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
گستاخی تا این حد؟!
خوشا به حال کسانی که همیشه طرفداریش را می کردند!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
چرا اصل را رها کرده وبه فرع چسبیده اید. این زن جای مادر محمود و داغ داره. اگر می خواهید ایراد و اشکال بگیرید از بی برنامه گی، ناکارآمدی،دزدی،خیانت،فساد و دهها مورددیگر که کشور و ملت را بدبخت وبیچاره کرده است بگویید. دست بردارید از ایرادهای بنی اسراییلی....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ساختار شکنی ؟؟!!1
فرارو این موضوع را چه طور جز ساختار ما دونستی ؟
چه جالب نمی دونستم پاسخ دادن به احساسات یک پیرزن اون هم در یک مراسم عزاداری جز ساختار های ما بود .
ممنون که این اطلاع رسانی می کنی
.
ناشناس
United States of America
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
گستاخی اینه که بعضی ها در هر شرایطی دنبال بهانه گیری هستند.
Mahdi
Croatia
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
سازه‌ها و ساختار‌های اجتماعی با هدف و در شرائط بخصوص بناّ گشته اند که هر چه انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند طول عمر بیشتری خواهند داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
آخه اين خانوم كه ديگه يه خانوم جوون نيست حداقل 80 سال رو داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
حضرت آقای ناشناسی که از دفتر روابط عمومی ریاست جمهوری راحت نشسته ای و پاسخ!!!! تایپ می کنی. اگر به شرع اعتقاد داریم و در شرع که حاج محمود شما سنگش را به سینه می زند تماس با نامحرم جایز نیست اینطور دل دادن و قلوه گرفتن مقابل انظار حرمت شرعی دارد. از همه اینها گذشته: چرا همه چیز برای حاج محمودتان مجاز و شرعی و قابل توجیه است ولی برای یک شهروند عادی و یا فعالان سیاسی دگر اندیش همان مباح حرام و مستلزم حد شرعی و حکم اعدام و غیره می شود. بخاطر یک تار موی آشکار در خیابان ها عوامل نیروی انتظامی خون زن و دختر و پیر زن ایرانی را توی شیسه می کنند و آنوقت شما به همین راحتی منکر ارتکابی توسط رئیس جمهور!!!! محبوبت را توجیه شرعی و عرفی و قانونی می کنی؟ راستی چقدر حقوق و پاداش می گیری؟ هان؟
alireza
Finland
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
چون احمدی نژاده حمله نکنید!
در کتاب مسئله حجاب شهید مطهری مسئله دست دادن با نامحرم وامکان دست دادن وشرایط آن درج شده است!بنابراین دست دادن با دختر 14ساله هم با شرایط اشکال ندارد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
چيزي نشده كه !! احمدي نژاد مادر يك بسيجي كه در راه مبارزه شهيد شدرو بغل كرده خيليم خوبه!!
مریم
United Arab Emirates
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اشتباهی مثبت زدم
سیّد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
فرارو، چرا هر نظری را درج می کنی؟!!!
آقای ناشناس، از احمدی نژاد دلت پُره !!! چرا دقّ دلیتو سر بسیج و خانواده شهدا خالی می کنی؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
سلام دوستان
حضرت آقا فرمودند :((من دیپلمات نسیتم من انقلابی هستم))
دوستان عزیز ما باید همه چیزمان اسلامی باشد چه دیپلمات چه سیاست و چه ...
ناشناس
United States of America
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اینکه رئیس جمهور با توجه به فرهنگ آن کشور و در شرائط احساسی‌ مجبور شده باشد این چنین ایشان را تسلی‌ دهد قابل درک است ولی آن چیزی که قابل درک نیست حرکت کفن پوشن در مورد بسیار ناچیزتر و سختگیریهای انچنانیی بر جوانان این مرز و بوم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
البته بعضی وقتها اجتناب ناپذیر است
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ببخشید اشتباه منفی زدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
علما یه فتوا بدن تکلیف این مشکل و روشن کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
مشکل یک بام ودوهواست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
زبونم لال روم به ديوار يه لحظه فكر كنين احمدي نژاد مرده و هوگو چاوز مادر احمدي نژادو بغل كرده !!! D:
ناشناس
-
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
این مسئله مهم است یا اوضاع بد اقتصادی ؟ سرتونو به این مسائل پیش پا افتاده گرم نکنید
ظفرقندی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ایرادی بش وارد نیست.
منطقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
موافقم .
اما چرا یک بام و دوهوا
اگر دیگران اینکار را میکردند هوادارن سابق ایشان چه غوغایی به پا میکردند .
ناشناس
-
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
داشتم به این فکر می کردم اگر این اتفاقات در زمان دولت اصلاحلت افتاده بود چه اتفاقی می افتاد؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
نه ایراد فقط واسه خاتمی و اصغر فرهادی بود
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
آره ایرادی بش وارد نیست ولی بهش وارده!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
چرا وارد نیست؟
نمیدونم شما از کجایید، ولی ما ایرانیان از دیرباز (حتی قبل از اسلام) در مورد تعامل زن و مرد، بایدها و نبایدهایی داشته ایم و انشالله خواهیم داشت.
pili
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اگر در دوران اصلاحات چنین اتفاقی می افتاد ، کفن پوشان بر علیه دولت کودتا می کردند ولی گویا یا کفن گران شده یا کفن پوشان به نان و نوائی رسیدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
خاتمی با یه استادیوم دختر جوان دست داد و خوش و بش کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
عزیزم تو دوره اصلاحات هم خاتمی رفت کنار یه زنی تو ایتالیا نشست که تقریبا دامنش اندازه یه شرت بود و فیلمش هم اینترنت منتشر شد و هیچ کفن پوشی هم بیرون نیومد ضمن اینکه اون خانم خیلی هم خوشگل بود و مثل مادر چاوز پیر نبود .. هیچ ایرادای به کار احمدی نژاد وارد نیست .. این حداقل رفتار انسانی بوده و اگر کار دیگری می کرد به ضرر اسلام بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
مساله همینه که می خونید و می بینید اکثر کسانی که نظر دادند مخالفتی با این سبک تسلی دادن به مادر پیر چاوز ندارند. این مساله در عرف خود ما که شیعه و مسلمان و نماز خوانیم هم کار فجیعی محسوب نمیشه هر چند توصیه هم نمیشه تازه با وجود اینکه بعیده که احمدی نژاد پیشقدم شده باشه و قصد و نیتی هم وجود داشته باشه و ... ولی مساله یک بام و دو هوای طرفداران ایشونه که گاهی از در دروازه رد نمی شن و گاهی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
واقعا نمیتونم درک کنم که چرا یک چیز انقدر کوچیک رو بی خود و بی جهت انقدر بزرگ میکنن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
خوب اون موقع انصار حزب الله و جناب الله کرم زنده بودند، بندگان خدا فعلا به در گذشته اند. باز اگر زمانی اصلاح طلبانی دیگر پیدا شوند، زنده خواهند شد نگران عدم حضورشان نباشید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
بابا این بیچاره چه مشکلی داشته کارش بخدا این بیچاره هیچ مشکلی نداره کارش و جز ارام کردن مادر چاوز نبوده بعد عزیزانی که مشکل گرفتن از کار احمدی نژاد گوش کنید اخه خوده چاوز 60 سالش بوده حالا حساب کنید مادرش حتما 90 سال یا کمش 80 سال و داره اخه زنی که 80 سال سن داره چه مشکلی داره باهاش دست داد یا... حتی بوس کردنشم مشکلی نداره چون اصلا به هیچ وجه انسان بفکرش نمیرسه که بخواد شهوت باشه یا چیزه دیگری خلاصه هیچی موقع شماها نتوانستید مشکلی از این مرد شریف بگیرید و چسبیدید به این مسائل کوچک و بی ارزش ول کنید اقا
سوگند
United Arab Emirates
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
بابا بیخیال، ملت ندارن نون شبشون رو بخورن به چه چیزا گیر میدین....بدبخت بخاطر سیاست کشور و روابط بین المللی مامان بزرگش رو بغل کرده، شما از کاه، کوه میسازینٍٍٍ!!!!!!
حسین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
کجایند ؟

" کفن پوشان خودجوش " (!!!)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
نه چندان خود جوش!!!!!
قل نميزنه ديگه!!!
رحیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
حسین اقا.کفن پوشان هم در کنار احمدی نژاد کف می زنند؟!! خیلی سخت نگیر؟!! اینجور کارها فقط وسیله ای است براس رسیدن به قدرت؟!!
ناشناس
-
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
خودجوشش خیلی مهمه
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
عزيزان خودجوش شيرين بايد كوك بشيد تا يقه پاره كنيد. نه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
خدواند رسوایشان کرد آنهایی را که دردوران اصلاحات سرمسائل کوچک اعتراض میکردند وحامیانشان را.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
فعلا صرف نمیکنه نون توش نیست
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
کفن پوشانی که درد دین ندارند

کفن پوشان مزدور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
با اینکه تو همه چی با احمدی نژاد مخالفم اما تو این یه مورد باید بگم دست از این مزخرف گویی که همه اش برای زدن کسیه که دیگه دوره اش به سر رسیده بردارید. مادر چاوز می تونه جای مادر احمدی نژاد باشه. تو اسلام هم اشکالی به این موضوع نیست برید بقیه چیزارو درست کنید بجای اینکه صبح تا شب سر چیزای بی ارزش تو سر و کله هم بزنید. البته کسی که سرش تو کار نیست این چیزارو درک نمی کنه یه زمانی احمدی نژاد هم از این ایرادهای بنی اسرائیلی زیاد از خاتمی می گرفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
البته ما هم معتقديم جاي مادرش است. ولي كجاي اسلام گفته .... شما با مادر همسرتان قبل از ازدواج نمي توانيد دست بزنيد. اينها منحرف كردن اسلام است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
نقل از یک استاد بزرگ فن مذاکره است که همان اوایل انقلاب (با توجه به حساسیت موضوع دست دادن در عرصه های بین المللی و احتمال سرخورده شدن طرف مذاکره کننده) در صورت دراز کردن دست توسط طرف مقابل، دست دادن با نامحرم جایز است.
موضوع پیر زن نیز که حکمش کاملا روشن است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
موافقم، چرا اصل را رها کرده وبه فرع چسبیده اید. این زن جای مادر محمود و داغ داره. اگر می خواهید ایراد و اشکال بگیرید از بی برنامه گی، ناکارآمدی،دزدی،خیانت،فساد و دهها مورددیگر که کشور و ملت را بدبخت وبیچاره کرده است بگویید. دست بردارید از ایرادهای بنی اسراییلی....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ببخشيد پس از فردا راه بيافتيم ننه همديگرو ببوسيم بگيم که بعله خوب ننه من ننه تو ننه تو ننه من پس ديگه بفرما شرع رو بيخيال ديگه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
مشکل یک بام ودوهواست
یک استاد دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
آقا جان چرا اینقدر به این بنده خدا گیر میدین؟ ریس جمهور انسان فوق العاده و قابل احترامیه... وای بر شما روز قیامت جواب خدا رو می خوایین چطور بدین... ساختارشکن شمایید که دارید جلوی وحدت رو می گیرید.
اما نامردی فرارو اگه منتشر نکنی....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
انسان فوق العاده و قابل احترام !! يادم باشه اينو اس ام اس كنم واسه بچه ها بخنديم !!
اصلاح طلب
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اين استاد دانشگاه هم نظرش به نظر محمود جون نزديكه نزديكه
راستي با كردانم همكلاس بودي يا نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ههههههههه
فوق العاده یا خارق العاده
هههههههههههههههههههههههههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
جناب استاد دانشگاه...ی نیگا ب منفیا بنداز...
دانشجو
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
استاد دانشگاه
این لحن یک استاد نیست که بگوید: نامردی فرارو اگه ....
برای چنین دانشگاهی متاسفم
بابای بچه ها
Germany
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
شانس آوردیم دکتر قصد تسلی دادن به دختران چاوز را نکردند ویا اصولا خداراشاکریم که چاوز اهل زندگی خانوادگی وزن وخانواده نبود وگرنه دکتر اگر قرار بود به جای مادر چاوز به همسر چاوز دلداری میداد اونوقت باید چیکار میکردیم!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
خوب از راه دور به قول اخونده مصاحفه ميكرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
پول بنزين هواپيما و اياب و ذهاب و ماموريت همراهان را به نيت هوگو تو جشن نيكوكاري مي دادند به نيازمندان كشور بيشتر فايده داشت. اميدورايم پادشاه جزاير قمر تا شش ماه اينده مشكلي برايشون پيش نياد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ده بیست تا مثبت داشت این کامنت...زنده باد
ناشناس
United States of America
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
انصار حزب الله کجا بودند فقط دستور متینگ بهم زدن دارن ولش باش اخر حکومت اش است او که باید برای پروندها بر دادگاه ابنم روش
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
مادر اقای چاوز رو بغل کرده که وقتی اقای چاوز برمیگرده شفاعت کنه محمود رو
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
این رفتارکه مسلما احساسیه ولی اگه خاتمی یا یه غیر خودی این کارو میکرد اون موقع قطعا عرش خدا میلرزید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
و بساط کیهان گرم میشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ای بابا زنه جای مادر بزرگشه
این حرفها چیه دیگه خب
حقوق خوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
ناشناس چرا به خودت فشار میاری
مگه آیا پیر بودن زنان موجب رفع حرمت شرعی میشه یعنی فکر میکنی علت حرمت تماس با زنان نامحرم منحصرا مسایل لذت جویانه و جنسیه که فرق بذاریم بین خوشگل و غیر آن و در اینصورت پس باید فتوا داد که اگر ثابت کنیم مردی هیچگونه حس لذت جویانه ای نداشت تماسش با زن مباح میشود حال آنکه در هیج کجای شریعت چنین تمایزی وجود ندارد و نفس این اقدامات بجز در شرایط اکراهی حرام است البته میدانیم حتی مکره هم عملش حرام است اما به وساطت پیغمبر در حدیث رفع گناه و مجازاتش برداشته میشود ضمنا لطفا بفرمایید به نظر شما آیا ایرادی نداشت اگر مادر مثلا پیر احمدی نژاد خدای ناکرده در مراسم ختم پسرش روسای جمهور سایر کشور ها او را برای تسلی آغوش میکشیدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
مگه هرکی جای مامان بزرگش بود باید بغل کنه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
وقتي چاورز 58 سالش بود بايد مادرش حداقل 78 سالش باشه و در عين حال يك مادر داغديده....بنابرين اخلاقا مطرح كردن اين موضوع اصلا خوب نيست! با اينكه متاسفانه آقاي احمدي نژاد و طرفداران اصولگراي ايشان بنيانگازاران اينگونه بي اخلاقي در كشور هستند!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
مگر دکتر خودش چند سالشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
ولی عکس مادر چاوز را 78 ساله نشان نمی دهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
حالا کسایی که عکس احمدی نژاد رو چاپ کنند می گیرند میگند عوامل دشمن رو نابود کردیم
ناشناس
United States of America
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بابا ایراد نداره،خودی
ناشناس
Australia
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
به یه زن مشمول قانون شیخ و شیخه دلداری داده؟iهمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
دقت كنيد تصوير به نحوي است كه نشان مي دهد مادر چاوز دست آقاي احمدي نژاد را كه مثل هميشه به شكل اداي احترام هندي ها به هم رسيده را گرفته است و سر خود را به سمت اقاي احمدي نژاد متمايل كرده است. واقعا در يك موقعيت اينچنيني كه يك مادر پير عزادار فرزندش دوست نزديك فرزندش را براي تسلي خاطر ملاقات مي كند نبايد اينچنين مته به خشخاش گذاشت. رفتار آقاي احمدي نژاد در ملاقات با خانمها در ديدارهاي رسمي و موقعيتهاي عادي كاملا گواه مبادي آداب اسلاميبودن ايشان است. انصاف داشته باشيد.
مهربون
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
فيلم رو در سايت قرار دادند ، در يك لحظه خود احمدي نژاد هم دست روي شانه مادر چاوز گذاشت ، لااقل اين فيلم رو ببين ، بعد كامنت بزار.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
در روابط دیپلماتیک این موارد عادیه. چه بسا اینکه دکتر جلیلی با خانم آشتون که بی حجاب هست، دیدار میکنه و فیس تو فیس با هم گفتگو میکنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
مملکت اسلامی فیس فیس بر نمیداره شلاق برای این عمل شنیع کمترین حکم است
ناشناس
United States of America
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
برادر من اعمال به نیت است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
دقت كنيد تصوير به نحوي است كه نشان مي دهد مادر چاوز دست آقاي احمدي نژاد را كه مثل هميشه به شكل اداي احترام هندي ها به هم رسيده را گرفته است و سر خود را به سمت اقاي احمدي نژاد متمايل كرده است. واقعا در يك موقعيت اينچنيني كه يك مادر پير عزادار فرزندش دوست نزديك فرزندش را براي تسلي خاطر ملاقات مي كند نبايد اينچنين مته به خشخاش گذاشت. رفتار آقاي احمدي نژاد در ملاقات با خانمها در ديدارهاي رسمي و موقعيتهاي عادي كاملا گواه مبادي آداب اسلاميبودن ايشان است. انصاف داشته باشيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
درد آنجاست که عده ای در همین دوران بابت این رفتار ها مجازات شده و می شوند !
نسرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اگه خاتمی این کار رو می کرد اعدام میشد ....
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
عزیز من درست میگی اون روز هم بودند کسانی که نشسته بودند از هر کار ایشان ایراد بگیرند ولی انسانهای فهیم نه آنروز با این ایرادها موافق بودند و نه امروز
کشور ما هم مثل همه دنیا باید پایبند عرف بین الملل باشد
اقای خاتمی که در دل همه جا دارند اما سعی نکنید با مقایسه ها راه رو باز کنید که اگر ایرادی در رفتارها در اون زمان بود الان هم باید باشه باید امروز بهتر از دیروز بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
یکعده کفن پوش تا یکماه خودشون جلو پاستور پاره میکردن
lawman
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
خیلی جالبه اگر دقت کرده باشید روی سخن اکثر کامنت گذار ها نه با احمدی نژاده بلکه بیشتر با اون افرادی که در زمان خاتمی عزیز وا اسلاما و اسلاما میکردن هست یعنی خیلی ها میخوان تلاش کنند به اسلامگرایان افراطی نشان دهند که ای هم وطنان عزیز پامنبر نشین هیاتی و ظاهرا حزب الهی (به معنای اخص) همانطور که امروز از اقدام احمدی نژاد پریشان نشده اید و میگید بابا قصد بدی نداشته و طرف پیر زن بوده خوبه یه نگاهی به اطراف بندازید و بیاد بیارید که وقتی در هیات ها بخاطر اقدام ناخودآگاه و اکراهیه خاتمی عذاداری میکردید و با وای وای مهدی بیا میکردید که چی شده خاتمی در شرایطی ناچار شده به نا محرم دست بده و میگفتید همین نشانه آخر زمانه حالا انصاف داشته باشید و بپذیرید که خیلی تندروی میکنید و بنام دین چه مشکلاتی ایجاد کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
کارش اصلا مشکلی نداره بدبین نباشید
siamak
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بریدخجالت بکشید.یه کم انسان باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
كوبيدن ميخ اسلام در سرزمين كفر اشكالي ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
میخ در جای نا مرغوبی کوبیده شده بچه مسلمون نخواهد داد این خاک خشک
ناشناس
United States of America
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ای کلک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
کلی خندیدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ههههههههههه
وای خدا ااااااااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
این صحبت مودبانه ای نیست. این زن داغ داره و سنش به اندازه ی مادر یا حتی مادر بزرگ ماست. دور از انصافه در رابطه با یک زن (هر زنی) با این روش سخیف صحبت کنیم. خصوصا اگر در این شرایط باشه.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
واقعا برای فرارو بابت انتشار این نظر متأسفم! حداقل به فکر خودتون هم نیستین که فیلتر نشین؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
بی ادب !
ناشناس
United States of America
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بابا ایراد نداره،خودی
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بریدخجالت بکشید.شعورنداری فرارو
ناشناس
Finland
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
این کار ممکن است خلاف شرع یا عرف باشد ولی ساختار شکنی هم نیست و فرارو بعنوان یک رسانه فراگیر نباید با کاربرد واژه ها تا این حد بیگانه باشد . نمیدانم درج می کنید یا نه ؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اخه ما مملکتمون اسلامیه ما گشت ارشاد داریم فقط برای ملت؟؟؟ ایا ریسجمهور نباید برای در اغوش گرفتن زن اجنبیه شلاق تعزیر بخورد؟؟؟ کجاست علی ابن ابیطالب تا حکم را اجرا کند؟؟؟؟
دكتر بي مدرك
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بادا بادا مبارك بادا.............
...................................
..................................
..................................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
آنجا منکرات وگشت ارشاد ندارند اگر یک اصلاح طلب این کارو می کرده چه واویلائی می شد یک بام ودوهوا همینه دیگه اردوهای دانش جویان مختلط برگزار نشه جون ممکنه به گناه بیفتند اما این اشکالی نداره وهیچ لطمه ای به دین وارد نمی شه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اميدوارم زودتردوران نحس رياست جمهوري توي .... بپايان برسد. نه به اون دعاي وجعلنامستشهدين بين يديه... نه به حرفي كه درموردچاوزبعنوان يارامام زمان زدي نه باين ننگي كه بااين شكل بي شرمانه تسلي دادن مادرچاوزببارآوردي.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
والله اونجور که زن و دختر انمرحوم تا آخر مراسم این مادرو تحویل نگرفتند رییس جمهور مجبور شد یک کم محبت کنه
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
این بود عاررررمانهای امام راحل!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
آرمان
نخود هر آش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بله، به شرط اینکه آرمان را درست بنویسی!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
خوب شد نگارش صحیح آرمان رو یادش دادین
گلی
Slovenia
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
عزیزم احتمالا غلط املایی عامدانه بود
ناشناس
United States of America
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
یعنی شما متوجه نشدید که این کاوه از اول قصد تمسخر داشت؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اگر این ساختار شکنی است.
من دیگر مسلمان نیستم.
شرم بر افکار زشت و پلیدتان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم
pili
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
شما چرا قصاص قبل از جنایت می کنید؟ شاید آقای احمدی نژاد و مادر هوگوچاوز به یکدیگر محرم شده اند؟ چون اگر محرم نبودند محال بود آقای رئیس جمهور مکتبی دست به چنین کاری آنهم در مقابل رسانه ها بزنند.
حدید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ایرادی نداره بالاخره مادر یکی از اصحاب آخرین سلاله ....... لا اله الا الله
پژوهشگر فقه شیعی
United Arab Emirates
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
به نظر می رسد دلداری دادن به زنی کهنسال در فقه شیعه دارای اشکال نباشد..گواینکه رعایت حجاب شرعی نیز بر آنان واجب نیست.
علاوه بر این همیشه یکی از پرسش های من این بوده است که چرا مسئولان ایرانی، هنگام برخورد با زنان سیاستمدار، دستکش به دست نمی کنند تا هم طبق قواعد بین الملل بتوانند با آنان دست بدهند و هم قواعد شرع را رعایت کنند؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
با سلام خدمت فقه پژوه
اولاً دلداری دادن به هر شکلی که باشد بی اشکال است؟؟؟
ثانیاً: هرچند رعایت حجاب شرعی بر او واجب نیست، اما رعایت مسائل شرعی از طرف مسلمان واجب است.
ثالثاً: مسأله این است که احمدی نژاد دست به اقدامی می زند که جدای از بحث شرعی، از نظر عرف نیز امری عجیب و بی سابقه است.
رابعاً: فارغ از بحث شرعی، تعجب بر انگیز است که احمدی نژاد در وداع با یک رئیس جمهور فراتر از عرف دیپلماتیک عمل می کند و حتی بیش از مادر چاوز اشک می ریزد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
عزیز پژوهشگر دست دادن هم در فرهنگ بین الملل آدابی دارد نباید دستکش در دست داشته باشی و نباید دستت سرد باشد باید قبل از دست دادن با مالیدن دست های سردتان به هم آن را گرم کنید و حتما" بایستی رودرو دست بدهید و برای چند ثانیه باید حتما" دست طرف مقابل را نگه داری نه محکم و نه شل،ضمنا" در عرف بین الملل زنان به هنگام دست دادن با مردان روبوسی میکنند و زیر گوش در محیط گردن(درست جائی که ادکلن میزنند)محل آن است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ببخشید فقه شیعه مگر استنادش قران نیست در کدام آیات الهی برای حفظ حجاب و ....مرز سنی مشخص شده یا مرز و ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
خدا کنه همیشه یکی از مسئولین بلند پایه سیاسی یک سوتی بدهد تا پزوهشگران فقه شیعه پویا شوند تا حالا کجا بودی عزیز دل برادر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
(‏ وَالْقَوَاعِدُ مِنَ النِّسَاء اللَّاتِی لَا یَرْجُونَ نِکَاحاً فَلَیْسَ عَلَیْهِنَّ جُنَاحٌ أَن یَضَعْنَ ثِیَابَهُنَّ غَیْرَ مُتَبَرِّجَاتٍ بِزِینَةٍ وَأَن یَسْتَعْفِفْنَ خَیْرٌ لَّهُنَّ وَاللَّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ ‏)نور/۶۰

«‏ زنان از کار افتاده‌ای که ( به سن و سال نازائی رسیده‌اند و بر اثر سالخوردگی جاذبه جنسی را کاملاً از دست داده‌اند و ) میل به ازدواج ( با مردان ، و مردان نیز رغبت به ازدواج با آنان را ) ندارند ، اگر لباسهای ( حفظ حجاب مذکور در سوره نور آیه ۳۱ ، و سوره احزاب آیه ۵۹ ) خود را از تن به در آورند ( و با جامه‌های معمولی با دیگران معاشرت کنند ) گناهی بر آنان نیست ( چرا که به علّت فرتوت بودن و کهنسال شدن ، همچون دختران نابالغ گشته‌اند ) در صورتی که ( هدف آنان خودآرائی و نمایش وسائل آرایش در برابر مردم نبوده و به بهانه برداشتن لباس حجاب ) زینت را نشان ندهند . ( با همه این احوال ، چون پیران سرمشق جوانان هستند ) اگر عفّت را رعایت کنند ( و خویشتن را بپوشانند ) برای ایشان بهتر است ، و خداوند شنوا و دانا است ( و لذا آنچه را می‌گویند می‌شنود ، و آنچه را در دل دارند و در سر می‌پرورانند می‌داند ) . ‏»
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ناشناس.
ایشون نظرش درسته.
حجاب بر زن یائسه واجب نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
جناب پژوهشگر
چرا شما پژهشگران در مورد خانم شیرین عبادی اینو نمیگفتید؟
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
با اینکه در هر دوره به آقای احمدی نژاد رای نداده ام ولی احمدی نژاد را بهتر از شما که به ایشان تاخته اید می دانم. مادر مسن چاوز به قول یکی از کسانی که نظر دادن جای مادر احمدی نژاد هستن.
یک ایرانی
Netherlands (Kingdom of the)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
مگه اینم شد دلیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
احمدجان خودتو به اون راه نزن موضوع این است که اگر این کار درسته چرا طرفداران احمدی نژاد برای کارهای بسیار جزیی تر از آن وااسلاما سر میدهند؟؟
اگه درسته برا همه درسته اگه غلطه اینا در اون موارد هم نباید کفن بپوشن و بیان تو خیابون که وای اسلام از دست رفت.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اگه خاتمي بود حكم به ارتدادي اش ميدادند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
این ملت لیاقت خاتمی را ندارند ملت ما 45 تومن بهشون بده زندگی و آرامششون را ازشون بگیر
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
به نظر من پولی که سایت های خبری مثل شما بدست می آورند و خرج زندگیشون می کن با عرض معذت از جیش سگ هم نجس تره .
چرا؟
چون با ابروی مردم بازی می کنید .
هر احمقی می دونه احمدی نژاد در برخورد با خانم ها همیشه برای ادای احترام دو دستش را می چسبونه به هم و توی این عکس هم مشخصه مادر چاوز اومده و دستای احمدی نژاد را گرفته حالا توی عرف دیپلماتیک درسته که احمدی نژاد هلش بده عقب و یا کاره دیگه ای بکنه ؟

یا شما واقعاً احمقید یا مردم را احمق فرض می کنید یا دنبال بهانه هستید برای بی آبرو کردن و کوییدن احمدی نژاد .
تا حتماً در انتخابات بعد یه چیزی هم گیره شما بیاد ..

انتظار ندارم نظرم را تائید کنید فقط برای مسئولین سایت بود بهتره یه کم هم فکر آخرت خودتون باشید .
یک ایرانی
Netherlands (Kingdom of the)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
شما اگه فیلمشو میدید اونوقت میفهمیدید که شروع کننده کی بوده!!!!

اول احمدی نژاد دستشو گذاشت رو کتفهای اون خانم!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
اون نظری که فرمودی در مورد پول .......خودت
ثانیا از پنهان کاری چی گیر تو می آید(نکند همان پولی که گفتی!) ، که انتظار داری همه چیز با تایید تو باشد.
nazi
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
نمیدونم چی بگم منم مخالفشما اما دیگه انقد روش کلید نکنید دیگه بی انصافیه به خدا....... یکم منطقی باشید چشاتون رو روی همه چی نبندید اگر پدر یا مادر دور از جون دوستتونم بود بغلتون میکرد همین رو می گفتید؟؟؟؟؟؟؟
غلي رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
« 130 » نگاه كردن و دست زدن به بدن پيرزن و بچه غير مميّز كه خوب و بد را نمى فهمد، بدون قصد لذّت، جايز است.

برگرفته از رساله آيت الله بهجت(ره)

تقوا تقوا تقوا!

http://www.bahjat.org/index.php/ahkam/resaleh/283-2011-09-07-02-31-30.html
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
یک بام و دو هوا!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اگر چنین رفتاری از جانب پادشاه مسلمان یک کشور دوست برای مادر خودت پیش میامد ، خداوکیلی چنین فتوایی را انعکاس می دادی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
به علمای زنده رجوع کنید

/ایت الله سیستانی :
یا دست دادن با زنان خارجى اگر با شهوت همراه نباشد اشکال دارد؟

پاسخ:بدون دستکش حرام است.

http://portal.anhar.ir/node/2704
سمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ول کنید این مسخره بازیا رو ....کاری به سیاست و کیاست آقای احمدی نژاد ندارم ....ولی ایشان خواستند که با یک مادر به عنوان کسی که خود را دوست و برادر چاوز می خوانند ابراز همدردی کنند - اگر کسی فکر می کند که احمدی نژاد در این لحظه به گناه می افتد واقعاً ذهن خراب و فاسدی دارد ......واقعاً دارید کاری می کنید که مخالفین احمدی نزاد هم ازش حمایت کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
یادته زمان انتخابات ایشان عکس پرونده دانشجویی خانم رهنورد را به آقای موسوی نشان می داد و بگونه ای که سند مهمی را افشاء می کند می گفت : آقای موسوی آیا این خانم را می شناسید !!!!!!
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اتفاقاً صحنه قشنگ و تأثير گذاري هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بله کیا بودن خاتمی رو متهم میکردند؟؟؟؟ این که عکسش هم در اومده الله اکبر اگه مسلمین دق کنند شایسته است کجایند کفن پوشان ؟؟
اراکی حسین
Spain
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ساده نباشید احمدی نژاد خودش در زمینه سازی این موقعیت 99درصد مقصر است چرا رئیس جمهور یک کشور اسلامی؟؟؟؟؟؟سیگنال هایی باید ارسال کند که دیگران به خودشان اجازه چنین حریم شکنی هائی بدهند دست بر دوش آن خانم گذاشتن دیگر چیست این ها پیام بسیار خطرناک حفظ قدرت مدودفی پوتینی به هر بها و با هر هنجارشکنی و لا ابالی گریست که خطرش از هر چیزی بیشتر است کسانی که به اصول معرفی کرده اشان التزام ندارند به هیچ کس وفادار نخواهند ماند.حسین جمالواراکی
ناشناس
United States of America
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اصلا خودت هم نمیدونی چی داری میگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
احسنت
اراکی حسین
Spain
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ساده نباشید احمدی نژاد خودش در زمینه سازی این موقعیت 99درصد مقصر است چرا رئیس جمهور یک کشور اسلامی؟؟؟؟؟؟سیگنال هایی باید ارسال کند که دیگران به خودشان اجازه چنین حریم شکنی هائی بدهند دست بر دوش آن خانم گذاشتن دیگر چیست این ها پیام بسیار خطرناک حفظ قدرت مدودفی پوتینی به هر بها و با هر هنجارشکنی و لا ابالی گریست که خطرش از هر چیزی بیشتر است کسانی که به اصول معرفی کرده اشان التزام ندارند به هیچ کس وفادار نخواهند ماند.حسین جمالواراکی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
وا اسلاما!وا مصیبتا!
کفنم کو؟
عرش الهی به لرزه افتاد
رواست اگر مرد مسلمانی از این فاجعه بمیرد!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
به نظر من احمدی نژاد با این کارش فرهنگ اصیل ایرانی را که همان نوع دوستی هست رو زنده کرد چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار دوره تحجر دیگه تموم شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
چطئر احمدی نژاد فقط میتونه فرهنگ اصیل ایرانی رو زنده کنه بقیه نمیتونن (ضمناً فرهنگ غنی ایشون توی جلسه استیضاح وزیر کار کاملا رو شد) پس خودتونو گول نزنید ، عوام فریبی چه اینجا باشه چه توی کاراکاس ، عوام فریبیه
نگین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
هیچ اشکالی نداره
زیاد شلوغش نکنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بگم بگم
یک ایرانی
Netherlands (Kingdom of the)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بگو جانم بگو ...... دی:
مــــــــن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اولا" ایشون غیر مسلمان هستند..و داغدار و در شرایط عادی نیستند.

قصدم توجیه احمدی نژاد نیست ولی اگه آقای خاتمی بود چه ها که نمیکردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
United States of America
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
دوستان هم چیز رو گفتن . دیگه چیزی نمیگم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
همه میدونندکه این موارد هیچ اشکال اخلاقی وحتی اسلامی به حساب نمیاد.اما آدم از این زورش میاد که حکم این نمونه رفتارها بسته به افراد مختلف فرق میکنه!!!
ناشناس
United States of America
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
دوستان هم چیز رو گفتن . دیگه چیزی نمیگم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اگه خاتمی بود حتما سراغ دخترای چاوز می رفت برای تسلی دادن فقط برای ابراز هم دردی همین ....
خاک بر سرت فرارو معلوم شد از کدوم آخور نوشخوار می کنی که نمایش نمی دی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
فکر شما یکی از کفن پوش های دوران خاتمی هستی!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بسيار كار خوبي كردند . دلداري به يك مادر داغدار در اين شرايط چطوري متوجه ساختار شكني شديد ؟ ساختار شكني مربوط به دزديها - غارت بيت المال است - بي اخلاقي است نه بغل گرفتن يك مادر!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
آقايوني كه تمام مراحل زندگي ما ز گهواره تا گور رو تفكيك جنسيتي كرديد! لطفا اقدامي هم در تفكيك جنسيتي سفرهاي ديپلماتيك رسمي و غير رسمي، تفكيك جنسيتي مجلس، تفكيك جنسيتي استخرهاي آمريكاي لاتين و ساير مواردي كه احتمال برخوردهايي ازين نوع وجود داره بكنيد.با سپاس
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
این فقط محمود جان نیست که این کار را کرده بلکه تمام کسانی که ایشان را؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
نمیدونم به بعضیا چی باید بگم تو این عکس مشخصه احمدی نژاد دستاشو مثل دفعات قبلی گرفته مادره خودش اومده تو اون وضع دست احمدی نژاد رو گرفته.
اصلا بنظر من دست دادن یا درآغوش گرفتن پیرزن یا پیرمردایی با اون سن و سال مثل بغل کردن یه بچه شیرخوارست.اونایی که دارن انتقاد میکنن احتمالا خیلی حشری تشریف دارن!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ناشناس محترم خوب بررسی کن اتفاقا احمدی نژاد دستش را به سوی ایشان و به سمت شانه ایشان می‌برد. گویا این خانم توجیه شده بود اگر فیلمش را ببینی مشاهده می‌کتی که آقای احمدی نژاد خودش دستش را دراز می‌کند قبل از اینکه این خانم دستش را دراز کند. اگر اصلاح طلبان بودند چه ها که نمی‌کردید. هر چند من در کل با نظر شما موافق هستم که چیز مهمی نیست ولی شما خوب نگاه کنید نه فرارو. خدا وکیلی یک بام صد و یا هزار هوا نباشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
من باید به تو بگم که
برو فیلم این دلجویی را ببین.
واقعاً کسی که داغداره قدرت کنترل خود را نداره!!! به ویژه در داغ شهید چاوز
کریمی راد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
مطابق فتاوای علمای اعلام چنانچه لمس انجام نگیرد بلااشکال است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
:آیا دست دادن با زنان خارجى اگر با شهوت همراه نباشد اشکال دارد؟

پاسخ:بدون دستکش حرام است.
http://portal.anhar.ir/node/2704
راستگو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
آقایان فرارویی! اگر دین ندارید لاقل آزاده باشید .
ناشناس
Finland
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
تو را به خدا دست از این حرفای خاله زنک بازی بردارید طرف جا مادر احمدی نژاد به حساب میاد حالا همه ی مشکلاتمون حل شده همین مانده
علی ح
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
آقا بس کنید زشته بخدا این رفتار ها
یه نگاه از بیرون به خودمون بکنیم ..
ببینید وقتی یه همچین مواردی تبدیل به موضوع داغ رسانه های ما میشه دیگر کشور چه فکری راجب مون میکنن
مهدی
Iraq
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
عزیزای من خاتمی با دختر 18 و 19 ساله دست داد این آقا با خانوم 70 و80 ساله اونم برای تسلای خاطر دست داده
ناشناس
Finland
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اگر اون فیلمه درست باشه!! حالا شما که سن ها رو دقیقا می دونی مدت زمانی که دستشون تو دست هم بود رو هم حساب میکردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اونجا خاتمي جاي پدر اون دخترا بود
افشين
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
من فقط تو اين فكرم كه اگر سيد محمد خاتمي چنين كاري ميكرد الان چند هزار نفر كفن پوش تو فرودگاه منتظر برگشتنش بودند تا اعتراض كنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
عوامفریبی همیشه به نفع یک طرف نیست
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
این را هم حتما ببینید

http://www.afkarnews.ir/vdcbz8b55rhbg5p.uiur.html
وفا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
به نظر من مسئولین باید یه فکری برای این مورد بکنند و یک بار برای همیش این مساله کوچک ولی مهم را حل کنند. نباید در دیدارهای مهم سیاسی به جای اینکه مسئول ما به فکر تصمیمات مهم و برنامه‌ریزی‌های بین‌المللی باشد، همیشه نگران این باشد که چه طوری از این آزمون بیرون بیاید. و خدای نخواسته دستش به دست خانمی ولو بین‌المللی تماس نداشته باشد. بنده خواهش می‌کنم مراجع بزرگ و فقیه ما فکری برای این مورد بکنند و البته شرایط بین‌المللی را هم در نظر بگیرند. بعضی اوقات به خاطر همین حاشیه، متن‌های مهمی شکل می‌گیرد و یا تحت تاثیر قرار می‌گیرد که متاسفانه متن اصلی را تعدیل یا متاثر می‌کند، عقل و اجماع و نهضت پویای تشیع به راحتی می‌تواند این مساله را حل کند تا دهن نا اهلان دنیا و بدخواهان تشیع و انقلاب اسلامی بسته شود. عاجزانه از حراحع عظیم شان و رهبری خواهانم که این مورد را به شکلی جامعه بررسی نمایند، متاسفانه اگر زمان اصلاحات کوچکتر از این حرکتها انجام می‌شد، خیلی واکنش‌های به ظاهر خودجوش و تا حد کفن پوش داشتیم. به امید رفع این مساله
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
کارش مناسب و انسانی بوده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
به هر حال این کارو نمی کرد بهتر بود
همین که رفته اونجا کفایت میکنه
بهتر بود این کارو نمی کرد


هر چند از این عکس معلومه که خود احمدینژاد هم دلش نمی خواسته اینطوری بشه
از لبخند تلخش بفهمید

اما دیده مادر چاوز خیلی ناراحته دیگه نمیشده دور بشه ازش

شما فکر کن مادر چاوز با تمام غم هاش اومده به محمود نزدیک بشه یه دفعه محمود بگه شرمنده فاصله رو حفظ کن

اما یه فیلم دیگه بود که خود محمود دست روی شونه های مادر چاوز گذاشت در کل بهتر بود این کارو نمی کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
خداوکیلی روت شد این مطلب رو بنویسی !!؟
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
رییس جمهوری مملکت اسلامی نباید از این رفتارها داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
جاي خاتمي خالي....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بابا دقت کنید
دست های احمدی نژاد به هم چسبیده و در حال ادای احترام بوده که اون زن دست های احمدی نژاد رو گرفته
خود شما باشین چیکار میکنین وقتی یه پیر زن از روی ناراحتی دستان شما رو بگیره؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
من و شما باشیم شاید احساسی رفتار کنیم اما رئیس جمهور یک کشور اسلامی باید دیپلماتیک مبنی بر قوانین کشورش رفتار کند
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
با اینکه از عملکرد احمدی نژاد گله مندم اما باید بگم که اصن مادر چاوز عجوزه به حساب میادش...آونایی که وا اسلاما دارید سر میدید برید حکم حجاب و مراوده با زن عجوزه رو بخونید بعداً بیایید بگید...ناراحتی من از اینه که خیلی ها تو همین مملکت بخاطر همچین مصافحه بایکوت خبری و کاری شدند تا آخر عمرشون!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
خوب همه سركارند
به جاي پرداختن به گرانيها و مشكلات به اين مسائل پرداخته مي شود و اين است هدف اصلي
ناشناس
Malaysia
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بنده خدا اصغر فرهادی با مدونا دست نداد چقدر براش حرف درآوردند و مذمت کردنش در صورتی که اگر با مدونای 55 ساله دست هم می داد بهتر از این بود که مثل احمدی نژاد دست و صورت به هم چسبیده و همدیگر رو بغل کرده باشند.
من با این موضوع مخالف نیستم چون انجام هر امری به نیت اون بستگی داره اما همین آقایون هستند که جانماز آب میکشن و تا دوتا دختر پسر تو خیابون میبینن خشمگین میشن. حالا کجا هستن دوستداران این آقا که یقه پاره می کردن براش؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
احمدی نژاد از اوایل رئیس جمهری خود (زمانی که با هواپیمای عمومی به مسافرت میرفت) فاصله گرفته واین غیر فابل انکار است!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
آیا برای حفظ کرسی ها باید از کلیه خط قرمز های انسان بودن گذشت؟
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
متاسفم برای خودم که تو این چنین دورانی زندگی کردم که از دید بعضی ها ،ارزش دین و مذهب، تو دست دادن و ابراز احساست و به جا آوردن آداب اولیه انسانی خدشه دار میشه!!!
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
چرا اینقدر به این بنده خدا می تازید ،حال آدم بهم میخوره از اینکه همه چیزو سیاسی میکنید با با ما انسانیم ،متمدنیم یه کم خودمون را باور کنیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بابا مگه هوگو برادر دينيش نيست خوب ننه هوگو هم ميشه مادر ديني ديگه چه خباليه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
مراجع و حوزه باید واکنش نشان دهد؟
ناشناس
United States of America
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
با توجه به اینکه شاید سن مادر چاوز بیش از 70 سال هست لذا از نظر فقهی رعایت حجاب یا حتی تماس لمسی با ایشان در صورتیکه قصد لذت نباشد بلا اشکال است. لطفا به جای پرداختن به این مسائل بی اهمیت سیاست های غلط اقتصادی و دیپلماتیک آقای احمدی نژاد را نقد کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ننه جان لطفا آدرس توضیح المسالتان را هم درج کنید خیر از دنیا و آخرت ببینیجون.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
کار محمود تو شرایطی که داشت قابل مقایسه با کار خاتمی نیست جدا برای اظهار نظر و برخورد با چنین مسائلی باید کاملا مواظب باشیم
مجید اقبال
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بد بده خوبم خوب ......اگه بده تو هر سنی برای هر کسی در هر شرایطی بده .....بدبختی اینه که هر چیزی رو به میز تفسیر کشید ....مادر این مرحوم هم سن وسال بانوی موسیقی ایرانه دیگه .....پس اگه بالفعل نباشه بالقوه می تونه باعث یه مسائلی بشه ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
به نظر من نفس کار بخاطر سالخورده بودن اون خانم و تو اون شرایط خیلی مشکل دار نیست ولی آدم ازین میسوزه که اگه این کار رو خاتمی کرده بود هفت جد و آبادش رو می آوردن جلو چشمش....
آرش
Australia
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
از نظر من آقای احمدی نژاد با اینکه با کارهاش مخالفم اما کار بدی انجام نداد اما سوال من و خیلی از خوانندگان فرارو اینه که اگه در زمان خاتمی اینکار انجام میشد چه اتفاقی می افتاد؟ پس کفن پوشان تهران کجایند؟؟؟!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
شاید این تنها کار درست و صادقانه احمدی نژاد باشه.هیچ ایرادی نداره.از این همه تحجر وتعصب بیخود در بیاین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اگر ایشان مادر ملک فهد را هم تسلی داده بود قابل قبول بود اما خانمهای ونزوئلایی را که آدم می بینه یاد سریالهای فارسی وان میافته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بابا مادر جان چاورز خودش اومده پيش واين بنده خدا هم كه چشماشو بسته وغرق در گريه وماتم بوده نفهميده كي مياد بغلش /
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
این بنده خدا جای مادر احمدی نژاده دوم اینکه شما فقط دارید مثل بچه های 5 ساله دم از بزرگی میزنید ....... اونوقت گیر دادن به عزاداری این بنده خدا .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
هر زنی رو که همسن مادرش بود رو باید بغل بگیره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
واقعا براي احمدي نژاد متاسفم
آقامحمدرضا
United Arab Emirates
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
شمابزرگ باش و کوچک نشو پس چرا اینهمه نمایندگان دولت بچه بازی نکردند که اوکرد درعزاداری هم متانت وخویشتن داری رکن اول است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
فرارو واقعا ناامیدم کردی با این سوژه پیش پا افتاده و بی اهمیتی که زدی به عنوان تیتر اصلی سایت!!!
آخه کی گفته تسلی دادن یه مادر داغدار 70 ساله اونم تو اون شرایط ایراد داره
بنده اصلا طرفدار احمدی نژاد نیستم اتفاقا یکی از سرسخت ترین مخالفانش هم هستم و کلی هم بهش انتقاد دارم ولی بنظرم اگه یه کار درست تو این 8 سال انجام داده باشه که نشه بهش ایراد گرفت همین یه کار بوده که شما حالا عکسشو انداختی و داری سینه چاک میکنی
بهتر نیست به ایرادات اساسی دولت و ضعفهای مدیریتی و اقتصادی انتقاد کنی تا در آغوش گرفتن مادر چاوز؟
چسبیدی به گوشه قبای ملا؟؟؟
واقعا که
ناشناس جان
United Arab Emirates
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
چرادلخوری نظرها رابخوان تمجیدهم شده انتقاد هم شده مگر چی شده عقیده اش اینه. اصلا فتوشاپه راضی شدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
متأسفم براتون
چرا دین و ایمان خود را به تاراج میگذارید بابا خانم چاوز هم سن مادر احمدی نژاد هستش چه ایرادی داره چرا دارین جو رو خراب میکنید دلیل این همه کینه شما از احمدی نژاد چیست
فقط باید بگم که وای به روز ما ملت ایران که همیشه پای ناحق رو بیشتر گرفتیم تا حق.
خواهش میکنم کامنتم رو ارائه بدین.
ناشناس جان
United Arab Emirates
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
دین وایمان ممیزحرام وحلال است وتوجیه پذیرنیست
یک زن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
خدایا تو خود شاهدی چه کسانی آرمان های امام راحل را به بی راهه کشاندند
خدایا تو خود شاهدی چه کسانی با نظریات مراجع تقلید ما پس از مرگ شان پیراهن عثمان دوختند
خدایا تو خود شاهدی که جنگ قدرت ها در این کشور و سودای قدرت گری چه با خون شهدا یمان کرد
گویی برخی وظیفه شان بوده که خون دهند و برخی خود را چقدر زرنگ میپندارند که چنین میکنند با نام دین و در پوشش اسلام
؟آیا هنوز وقت ظهور منجی ات نرسیده
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
دیگه چه سنت شکنی هایی داری رئیس؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
Game is Over
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
رئیس جمهور بازتاب دهنده اعتقادات و باورهای مردمه. الگوی مردمه. باید بیشتر از همه رعایت کنه. درسته اون خانم جای مادرشه ولی شناخت اونها از هم مگه چقدره که اینقدر صمیمین؟ فامیلن یا دوستن یا چی؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
اومد بپرسید
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
یه کار خوب اگه انجام داد توی عمرش همین بوده تسلی به مادر داغدار
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
شاید
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بسیار متعجب شدم از این حرکت! اما اما! اگه من جای ایشون بودم چیکار باید می کردم؟ فرار از صحنه ؟ اونم تو اون لحظه ؟و میگفتم حاج خانوم من نامحرمم و جلویه همه خودمو مثل یه ادمی که میخواد ویروس نگیره بکشم کنار؟ خدا خودش از نیت اگاهه و اما و اما این حرکت چه خوب چه بد نباید الگویی برایه توجیه کار بقیه قرار بگیره و از فردا تو خیابون دختر وپسر.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ایا ما از قران هم جلو تریم در قران نیز برای زنان سال خورده منعی در رعایت نکردن حجاب نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
کجاش سالخوردست، اولا. محمود جان اونقدر متاثر بود که اگر خود آنجلینا هم میومد براش فرقی نمی کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ممکنه رفرنس آیه را هم بدید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
من هم بودم همین کار میکردم
ناشناس جان
United Arab Emirates
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
خوب شد شمارانبردند والا کاری میکردی کارستان
فتوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اینکار از نظر شرعی اشکال ندارد...چون حکم شامل .... نمی شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
چی ی میگی ی تو و ؟؟
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
"الان واقعا مشکل مملکت ما موی خانوم هاست؟ مشکل لباس جوونهای ماست؟ من قبلا هم گفتم ما باید یکه کاری بکنیم که کار باشه..." امامزاده محمود احمدینژاد
مهاباد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
با سلام و درود به روح شهدای اسلام وانقلاب اسلامی
درستته رفتار ایشان از لحاظ شرعی اشکال داشته ولی نباید این همه موضوع را بزرگ کرد که دشمن از این موضوع سوء استفاده بکند و به ما و اعتقادات ما بخنندت لطفا به فکر مشکلات دیگر ملت باشید تا در مقابل دشمان ایران اسلامی کم نیاریم
مهاباد جان
United Arab Emirates
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
موافق هم باشم دشمن درسته نه دشمان
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
البته سلیقه خاتمی کجا و.....اون جوان ها را انتخاب می کرد و برای مملکت افتخار افرینی می کرد!!!! دست دادنش با زنای اجنبی با جووناش دست داده نه با بی بی! جشن ایران زمین کنفرانس برلین بسه؟!!!!!بد بودن این اقا دلیل بر خوب بودن خیتمی نیست!!!
سلام جان
United Arab Emirates
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
ناقلا تادیروز دشمن سرسخت خانمی بودید ولی امروز پیرو اوشده اید .نمیدانیم دم خروس راباورکنیم یاقسم حضرت عباسیتان را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
خاتمی برادر خاتمی!!
چند کلاس سواد داری برادرررر!
نخود هر آش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
یعنی تمام مشکلات ما خلاصه شده در نحوه دست دادن یا ندادن این آقا با اون خانم و مسائلی از این قماش؟؟؟!!!
نخودی جان
United Arab Emirates
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
اگر خودت اعتراف نمیکردی واظهارنظرنمی فرمودی نخود هرآشی ولی دور از صحنه باشی.
ازت دلخورمیشدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
٢٠
مبهوت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
آخ مااااااااا مااااااااااا ن ....

چااااااااااااا وز جون ......

کجاااااااایی .....
مبهوت جان
United Arab Emirates
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
چشم بصیرتت را بازکن مگرنشنیدی آقای احمدی نژاد گفت رفته امام زمان را همراهی کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بابا خاتمی را که حتما مرتد می دانستند البته هر کسی که ایرانی باشه حتی مسلمان هم نباشه حکم ارتداد می دادند. البته برای خودشان اشکالی ندارد. اینها می گویند هر کار یهست باید ما آن را انجام دهیم.
ناشناس جان
United Arab Emirates
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
بابا جان سخت نگیر دوستی گفتن هم رازی گفتن
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بابا ترو قرآن اینقدر نگید سنت شکنی سنت شکنی تو این مملکت همه غلطی آدم میبینه گیر دادید به این بنده خدا تازه این زنه جای مادر بزرگش میمونه کمی فکر کنید تازه تو مراسمی هست که اصلا جا شهوت محوت نیست چی میگید بابا ......زنده باد محمود احمدی نژاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
میشه یکی آدرس کفن پوشهای قم را اعلام کنه که اصلا" خوابند بیدارند مردند کجا هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
رفتن تشیع جنازه. شب هفت برمیگردن
ناشناس جان
United Arab Emirates
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
شما اعتقادنداری چشم بصیرتشان بعدازحادثه قم خسته شده وخوابیده
فصیحی
-
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
احمدی نژاد مثل همیشه در برخورد با زنان ،دو دست خود را به عنوان احترام به ایشان به حالت بسته قرار میدهد. در تصویر مشخص است مادر چاوز از مسائل دیپلملتیک ایران بی خبر بوده و در حالت داغداری دستان رئیس جمهور را گرفته. ایشان چه کارکنند؟ هولش بده / کنارش بزنه؟ خیلی بی انصاف هستید!!!!!
خیلی بی تقوایید!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
نه بابا بی احترامی میشه!! حتی در این شرایط اگر احساس کنه که شراب هم نخوره باید بخوره. باور نداری؟ برو رساله مشاعی را بخون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
تو که حتی اسم مشائی را بلد نیستی درست بنویسی! چه می گویی؟
آقای فصیحی
United Arab Emirates
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
نه بابا کم لطفیه بایداشک ازگونه اش هم پاک میکرد
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اینم پاسخ قرآن برای فتنه گران ومنافقین جدید که ازنام اسلام هم میخواهند سو استفاده کنند


دست دادن مرد با پیرزن و یا دختر کوچی که تمایا شهوانی ندارند و همچنین دست دادن پیرمردی به زنانی که احساس شهوانی در آنها نرود در این صورت به خاطر امین بودن از اسباب فتنه مصافحه ی آنان مجاز است.
به دلیل این که از ابوبکر صدیق روایت شده است که با پیرزنان مصافحه می کرد. همچنین عبدالله بن زبیر به پیرزنی اجازه داد تا از ایشان پرستاری کند، آن پیرزن جهت تسکین درد اندام بدن او را می فشرد و سرش را تمییز می کرد. قرآن پوشیدن بعضی از انواع لباس هایی را که برای دیگران رخصت داده نشده برای زنان سالخورده رخصت داده است و این استثناء و تخفیف خود دلیل بر مدعای ما است. خداوند در قرآن می فرماید:

(‏ وَالْقَوَاعِدُ مِنَ النِّسَاء اللَّاتِی لَا یَرْجُونَ نِکَاحاً فَلَیْسَ عَلَیْهِنَّ جُنَاحٌ أَن یَضَعْنَ ثِیَابَهُنَّ غَیْرَ مُتَبَرِّجَاتٍ بِزِینَةٍ وَأَن یَسْتَعْفِفْنَ خَیْرٌ لَّهُنَّ وَاللَّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ ‏)نور/۶۰

«‏ زنان از کار افتاده‌ای که ( به سن و سال نازائی رسیده‌اند و بر اثر سالخوردگی جاذبه جنسی را کاملاً از دست داده‌اند و ) میل به ازدواج ( با مردان ، و مردان نیز رغبت به ازدواج با آنان را ) ندارند ، اگر لباسهای ( حفظ حجاب مذکور در سوره نور آیه ۳۱ ، و سوره احزاب آیه ۵۹ ) خود را از تن به در آورند ( و با جامه‌های معمولی با دیگران معاشرت کنند ) گناهی بر آنان نیست ( چرا که به علّت فرتوت بودن و کهنسال شدن ، همچون دختران نابالغ گشته‌اند ) در صورتی که ( هدف آنان خودآرائی و نمایش وسائل آرایش در برابر مردم نبوده و به بهانه برداشتن لباس حجاب ) زینت را نشان ندهند . ( با همه این احوال ، چون پیران سرمشق جوانان هستند ) اگر عفّت را رعایت کنند ( و خویشتن را بپوشانند ) برای ایشان بهتر است ، و خداوند شنوا و دانا است ( و لذا آنچه را می‌گویند می‌شنود ، و آنچه را در دل دارند و در سر می‌پرورانند می‌داند ) . ‏»
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ممد نبودی ببینی محمود چی کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
همرو ديوونه كرده !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
محمود بابا اذیت نکن جون عزیزت این 100 روز مونده از دولتت بمون همون ونزوئلا لاقل کمتر دردسر درست میکنی خرجش هم با امت شهیدپرور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اقا دست داده که داده . اسلام به خطر افتاد؟
ناشناس
United States of America
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
چیزی به خطر نیفتاد، جز اینکه دورویی و ظاهر سازی بعضی ها مشخص شد.
آقا ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
نه فقط باب جدیداجتهاد برای عموم بازشده
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
مرگ چاوز نباید تاثیر در رفتار رییس جمهور میگذاشت

واقعا جای تاسف است که نایب زنده امام زمان را میازارد و برای چاوز ارزوی رجعت دارد!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
چی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
خود مراجع هم بله . . .
چرا نطقشون کور شد؟
فقط واسه ما بده
ما هم از فردا راه بیفتیم مادر بزرگای همدیگرو ببوسیم؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
نوینده نامحترم خدا را در نظر بگیر میخواهی این چمد روزه ی دنیا را چکار کنی که این برچسب ناچسب را میزنی بخدا قسم بخدا قسم باید در مسلمانی تو شک کنیم همه دنیا میدونند رئیس جمهور ما به پاکی و زلالی مشهور و معروفه
آقاناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
اولا چندروزه نه چمد روزه دوما بااین بیانات همه راگذاشتی سرکار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
الان اگر خاتمی اینکارو کرده بود که همه کفن پوش ها تو خیابون بودند !
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
خدا امواتت رو بيامرزه . خيليم مادرش رپير نيست. مهم نيست كي اول شروع كرده .تازه مگه چاوز چه كارشه يا چه گلي به سرمون زده ،جز اين كه هر بار دست خالي اومده و دست پر رفته.از همه اينها گذشته ايشون رئيس جمهور ايرانه و كار واقعا خلاف شرع و عرفه
ناشناس
United States of America
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بیچاره خاتمی !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
کجایند کفن پوشان بی ادعا
سما
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بابا چقدر سخت مي گيريد عكس روحاني را پشت دكتر مگه نمي بينيد ايشان مشكلات اوليه را حل كرده حالا شما هي گير بديد
hamid
United Arab Emirates
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بابا ایشون مادر یکی از کسانی که با مسیح و... برمیگرده را بغل کرده
تبرکاً!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اصلا هر کاری که این رئیس جمهور ما میکنه درسته .براش کف بزنید
اما اگه بقیه بکنند وای وای
فریاد
Kazakhstan
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
من موندم اگه خاتمی این کارو میکرد حضرات آیات چکار میکردن حتما بهش میگفتن همونجا بمون و برنگرد....
با اصل این کار مشکلی ندارم ولی با این تبعیض مشکل دارم....
منتظرم ببینم کیهان چیکار میکنه!!!
ناشناس
Finland
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اشکال کار، بیشتر در عدم رعایت عرف دیپلماسی است که تقریبا در اغلب تصاویر به چشم می خورد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
دکتر دارد سنت شکنی میکند و کار را برای ایندگان آسان !! باید مهر و محبت را با در آغوش کشیدنها نشان داد !! حالاداریم میرویم آنجائیکه باید میرفتیم !!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
این ناقلاهم درلفه حرف زده ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
شایداین هم معلم کلاس اولش بود
طرفدار احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
دوست عزیز! با این مطالب بی ادبانه سعی در تخریب چهره بهترین فرد مملکت نکنید

قباهت دارد. فقط تبلیغات منفی و منفی گرایی. زود شایعه بندازین
زود تخریب کنین
تا کی؟ تا کجا؟ خجالت آوره
طرفدارجان
United Arab Emirates
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
قباحت اینجویه نه اونجوری حقیقت هم تلخه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
البته این جورایی هم که می گن نیست .با فوتو شاپ درست شده .
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
بابا توکجای کاری
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
زمانی که دیپلمات زن دستش را به نشانه احترام در اولین بر خورد به سوی من مسلمان دراز کند و با دست ندادن اونو باصطلاح خیط کنم . ببین چه احساسی نسبت به ما پیدا می کنند. امید که این مشکل حل شود
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
حالاکه همه مفتی شدند واینکاراراایرادنمیدونند .منم فتوامیدم تا احمدی نژاد وهمراهان وی همیشه یک دست کش جیبشان برای این مواقع باشه تا به بجای خیط کردن بادست کش دست بدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
جالبه كه اين مقوله پر بحث ترين خبر فرا رو ميشه . انگار دغدغه اصلي همه ماست . انسانيت هميشه زيباست حتي اگر در عين تناقض هاي فراوان رفتاري يك آدم باشه .
faze
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
به نظرمن كار درستي كرده است دمش گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
هیچ چیز از دردی ودروغ بدترنیست.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
مشکل ما با این همدردیه احمدی نژاد نیست اتفاقا از این کار استفبال هم می کنیم بر خلاف تمام کارهای اشتباهی که کرده این کار خوبی بود مشکل ما اینه که اگر کسی غیر احمدی نژاد این کار را می کرد یک عده می ریختن تو خیابون و هزار جور شعار علیه اون فرد می دادند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
خدا امواتتو بیامرزه
حرف ما هم همینه !
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
این بدبخت سنش بیش از اونی هست که قوائد حجاب برش مترتب باشه اون مادر شهید هم که جای مادر بزرگ احمدی نژاد بود ما که نباید از خدا و رسولش پیشی بگیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
به نظر من اصلا ایرادی نداره، در این صحنه اقای رئیس جمهور با مادری که پسرش را از دست داده ابراز همدردی می کنند. همه هم می دانیم که کار درستی انجام دادند. البته من به سایر رفتارهای ایشان انتقاد دارم ولی این یکی نه.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ما باید مطابق رسوم بین المللی و عرف مردم رفتار کنیم و نباید دنیا را وادار به تبعیت از رسومی نماییم که اصل آن جای بحث و تردید است. دلداری دادن به یک مادر چه اشکالی دارد؟
فرناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ما ایه قران داریم که اونجاکه از حجاب زن گفته که بدن خود رو از نامحرم بپوشانید در ادامه هم گفته بر شما زنانی که دیگه یاءسه شده اید باکی نیست پس معنیش اینه دیگه زنی که پیر شده وقتی حجاب نداشته باشه براش گناهی نداره پس میتونه با هر مردی هم دست بده وبراش گناهی نداره بی حجاب باشه پس برای مرد مقابل هم که با اون زن دست بده باکی نیست چون جای مادرشه اگه غیر از این بود وخداوند میدانست در اون مردها احساسی ایجاد میشه وبه گناه میفتن به همون زنها هم اجازه بی حجابی نمیداد اینقدر سخت نگیرید ما مسلمان هستیم درست ولی اگه به طرف مقابل به عنوان همنوع ویک انسان نگاه کنی دست بدی نه به عنوان جنس مخالف به نظر من اشکالی نداره البته شرایط داره گفتم جدا از توجه به جنسیت وبا نظز پاک
salman
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اگر از بحث اینکه رئیس جمهور باید شان ریاست جمهوری و نمایندگی ملت ایران رو حفظ کنه و به هر کاری دست نزنه که بگذریم، طبق آیات قرآن هم برای زنانی که سن بالایی دارند شرایط رو اینقدر سخت نگرفته که دوستان می گیرند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
کفن پوشا که این چیزا حالیشون نیست برادر.
mehdi
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
چقدر خوشگله این صحنه....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
بابا كشك چي دوغ چي؟
حالا مگه چي شده ؟
دست داده كه داده..........
حمزه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
زنده باد احمدی نژاد
متاسفم واسه تمام کسانی که اینقدر راحت گول می خورند و جو گیر میشن
بینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اعلام عزای عمومی وشهید دانستن چاورز وبغل گرفتن مادر چاورز اگر این موارد در زمان ریاست جمهوری اقایان هاشمی یا خاتمی اتفاق می افتاد چه غوغا یی از جانب غوغاسالاران بر پا نمی شد
مریم
United Arab Emirates
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
خجالت بکشید بابا
احمدی نژاد بهش ادای احترام کرده اون بنده خدا هم که جای مادرشه دستشو گرفته اونم تو مراسم عزا نه مثل بعضی ها که به یه دختر جوان دست میدن و خوشحال و خندون عکس می گیرن...
فرارو لطفا پیامم رو حذف نکن.
طاها
United States of America
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
روز به روز به ابزارهای تخریب رییس جمهور قانونی کشور اضافه میشه اینم یکیش
برادران به جای فکر روی این مسئله بسیار بسیار جزیی و ریز چه از دید الام و چه عرف روی رفتارهای تهمت
امیز و غیبت و افترای خود فکر کنید شاید مورد غفران الهی قرار گرفتید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
باور کنید هیچ اتفاقی نیافتاده است. از اسلام ذره ای کم نشده است. به نظر اشرف الفقهاء (که اینک در نزد ما نیست) ، در این شرایط خاص ایرادی ندارد بخصوص اینکه با قصد ریبه نبوده و مادر آقای چاوز پیشدستی کرده است. فرض کنیم اگر آقای احمدی نژاد در این موقعیت خاص دستش را عقب می کشید چه اتفاق می افتاد؟ رییس جمهور کشور انقلابی با این همه هزینه سفر نه تنها به اهداف خود نمی رسید بلکه مورد مضحکه عام خاص در مقابل صدها میلیون ناظر قرار می گرفت.
ایراندوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
باید از بین دو نفر فوق یک ریسمان عبور داد تا بتوان نظر داد !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
خودتونو جر بدهید تا بخندیم !
mahdi
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
خاتمی با زنهای جوان دست می داد اما اینایی که با احمدی نژاد دست ددن همه پیرزنن، حرجی بر پیرزن نیست ، خکم شرعی داره شما نمیخواد ادای مقدسارو دربیارین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
از اين رفتار خيلي خوشم اومد ولي متاسفانه اگر خاتمي عزيز اين كار رو مي كرد اعتراضات از سوي قشر مذهبي شدت مي گرفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
درست مثل اینکه چاوز پسرخاله احمدی نژاد بوده وبحدی هم متاثر شده که فراموش کرده رئیس جمهور است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ای کاش میفهمیدیم برای چی این قدر شهید دادیم ...اگه قراره این کار ها بشه همون رژیم طاغوت که ادعا نداشت بهتر بود.الکی الکی هم قانون نسازید برید لااقل از یکی از مراجع بپرسید بعدش حلال و حروم دست دادن رو تعیین کنید.احمدی نژاد نماینده ی یک کشور با حکومت اسلامیه.
خدا عاقبتمونو به خیر کنه...
ناشناس
United States of America
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
وای از این قوم ریایی که در این شهر دو رو/ روز ها شحنه و شب باده فروشند همه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
جالبه اونهایی که از رئییس جمهور حمایت میکردند در زمان انتخابات حالا ازش انتقاد میکنن.تکلیف خودتونو روشن کنین.
homa
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
احتمالا‏ ‏کفن‏ ‏پوشا‏ ‏کفناشون‏ ‏دوره‏ ‏خاتمی‏ ‏پاره‏ ‏شده‏ ‏که‏ ‏تو‏ ‏این‏ ‏هشت‏ ‏سال‏ ‏هیچ‏ ‏پیداشون‏ ‏نیست‏ ‏
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
من با نفس اینکار مطلقا مشکلی ندارم.مشکلم با سیاست یک بام و دوهوای به اصطلاح اصولگرایان هست.اگه همینکار را خاتمی میکرد کفن پوشها اعدام انقلابیش میکردن.اما حالا اب از اب تکون نمیخوره!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
کلیپ خاتمی که با دست آروم می زد پشت کمر یه دختره توی یه مراسمی
این شده بود عامل فساد بودن خاتمی!!!!
حالا این که بدتره
شاهد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
قابل توجه جناب آقای شریعتمداری(روزنامه کیهان) و همچنین روزنامه وزین یالثارات
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
دوستان خواهش میکنم .....
لازم نیست این قدر بحث کنیم با این حرفا ممکنه موضوع اصلی فراموش بشه بیاد هر کی کار خودشو انجام بده ، اگر لازم باشه مراجع تذکر میدن نباید خودمونو عقل کل بدونیم
منتقد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
آدم دلش میگیره از این دورویی و دورنگی. مهم اینه که آدم همه جا یک رنگ باشه نه اینکه هرجا یکی دست داد الم شنگه کنی بعد خودت هرجا خواستی با طرف روبوسی هم بکنی. خوب و بدش بماند ولی دورنگیش خیلی بده.
شقایق
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
آبروی احمدی نژاد آبروی ملت ایرانه،باید در مورد کارهاش تحت هر شرایطی بیشتر دقت کنه،حکم شرعیش گردن خودش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
داره رای جمع میکنه. احمدی نژاد متخصص در انتخاباته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
مرررررررررررده شور ساختارهاتون رو ببره
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
به نظر میاد مادر چاوز داره احمدی نژاد رو تسلی میده
زیر هشت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
فقط مرغ خاتمی غاز بود
جلال
United States of America
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
. اسلام به خطر افتاد.وا مصیبتا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ونزوئلا گشت ارشاد خواست هستیم تمام وقت
ناشناس
Russian Federation
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
نباید دست میداد

باید شترررررررررق میزد تو گوشش
ناشناس
-
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
وای بر ما وای بر مغلوب
محمد
United Arab Emirates
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
هیچکس راجای دیگری در گورنمیگزارن حتا شما
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اتفاقا خوبه برا روابط خارجه والاااا کار دیگه ندارین گیر دادین به این؟؟؟؟؟
اگاه گ
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
چه جالب إ چپ راست،اصلاح طلب اصولگرا وووو امروزه برای نشان دادن توانمندی وانقلابی بودن خود وجلب ارای مردم حمله به احمدی نژاد روش کار خود قرار دادند بله انهایی که هیچ وقت درطول مسولیت خود توان انجام کارهای بزرگ را نداشتند ولی مردم حواسشان هست که چه کسانی در خدمت حقیقی انقلاب هستند وچه کسانی دورویی می کنند زمان همه چیز را نشان می دهد إإإ دوستان اسلام وملت ایران هر چه می کشد از منیت وخود بزرگ بینی وونااگاهیست
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
خسته نباشیی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
من با اینکار دکتر احمدی کاملا موافق بودم دمت گرم بگذار متحجران عقب افتاده هر چه دلشان خواستور بزنند
ناشناس
United States of America
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ناخوداگاه یاد پلیس امنیت اخلاقی افتادم
swan
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
سلام قرررررررررربون همهتون بشم خدا وکيلي يعني شماهايي که منفي ومثبت نظر دادين تاحالاهمچين کاري نکردين؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
فتوشاپه!
موسوي
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
اخه مي گفتند احمدي نژاد گفتمان امام و انقلاب را زنده كرد حتما اين كارها هم جزيي از همان گفتمان است
هوهو
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
ول کنید اینا رو میخوانسرگرمتون کنن گرونی یادتون بره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
مادر هیچی دختره رو چرا بغل کرده؟!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
وادادگی خاتمی رو با انسان دوستی احمدی نژاد یکی نکنیم
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
سلام.اکثر کامنت ها رو خوندم.می خواستم بدونم .اگر کار آقای دکتر ناپسند بوده .اولین معترض باید از سوی همسر ایشان باشه وهنوز که ایشون چیزی نگفته .پس دیگران چه حرفی دارند.ولی خودمونیم هر کس دیگری این کار رو کرده بود .الان احضاریه ای از سوی دادگاه خانواده دریافت کرده بود.من برای همایش آزادگان به اهواز رفته بودم .یک ساعتی هم کنار رود کارون به یاد 33 سال پیش رفتم .کنار آب در روز روشن از این صحنه ها جالب ترش رو دیدم .ولی کسی نبود ضد حال بزنه واین که در مراسم عزا بود و همه متاثر.....
بی خیال
Japan
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
لططططططططططططططططفاااااااااا
پس از بررسی نظر اسلام شروع به بررسی و تحقیق خلاف اسلام بودن این موضوع بپردازید
لطفا با علم صحبت بفرمایید.
خبر خوان
United Arab Emirates
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
خدایا شکر به درگاهت همه مشکل این مملکت حل شده فقط و فقط مونده این مشسکل دست دادن آقایون با زن ها این هم با فراخوان و بذر اندیشه در کشور حل کنید
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
فكر كنم 80 درصد مردم از مرگ چاورز زياد ناراحت نشدند حالا محمود چرا اين قدر ناراحته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
من قبلا مخالف احمدی نژاد بودم وحتی در هر دو دوره بهش رای ندادم ، اما حالا از این کاراش خوشم میاد ، شده خار تو چشم بعضیا ...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
با سلام
خيلي مسلمون نشيد لطفا .
سوره نور آيه 60
بر زنان از كار افتاده‏اى كه [ديگر] اميد زناشويى ندارند گناهى نيست كه پوشش خود را كنار نهند [به شرطى كه] زينتى را آشكار نكنند و عفت ورزيدن براى آنها بهتر است و خدا شنواى داناست (60)

وَالْقَوَاعِدُ مِنَ النِّسَاء اللَّاتِي لَا يَرْجُونَ

نِكَاحًا فَلَيْسَ عَلَيْهِنَّ جُنَاحٌ أَن يَضَعْنَ

ثِيَابَهُنَّ غَيْرَ مُتَبَرِّجَاتٍ بِزِينَةٍ وَأَن يَسْتَعْفِفْنَ

خَيْرٌ لَّهُنَّ وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ ﴿60﴾
نیروی قراردادی بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
این خانم به جای مادر احمدی نژاده آیا شما مادرتونو نمیبوسید واقعا متاسفم در مورد مرد شریفی مثل احمدی نژاد اینجوری قضاوت میکنید
رها
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
الان اگه موسوی این کارو می کرد همشون می گفتن دیدین گفتیم اینا ضد دینن
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
چرا آن سر دبیر کذا و کذا لال شد و چیزی نمی نویسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
چقدر یه ملت باید درمونده باشه که یه همچیین موضوعی به دغدغه فکریش تبدیل بشه؟! این نظر من ربطی به حمایت از آقای احمدی نژاد نداره.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
احترام چیز خوبیه احترام احترام میاورد هم این دنیا هم آن دنیا !
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
لطفا بهانه جو نباشيد
واقعيت اينه كه احمدي نژاد مثل هميشه براي خودداري از دست دادن با او دو دستش را به نشانه احترام بالا مي آورد اما مادر چاوز كه احساساتي شده بود بي توجه به اين حركت وي دستان احمدي نژاد را مي گيرد و صورت خود را به آن مي جسباند و اينجا عكاس عكس ميگيرد اما بعداز آن هم احمدي نژاد سريعا خود را جدا مي كند كه ديگر در عكس مشخص نيست علاوه بر اين حكم مصافحه با پيرزن 80 ساله هم كه مشخص است
اين فرق دارد با اينكه خاتمي در هفت هشت عكس اقدام به مصافحه و يا لمس دختران جوان ايراني و خارجي مي كند
محمد
United Arab Emirates
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
نباید لیوان اب را از سرخالی نگاه کرد اگر من وتو در چنین شرایطی قرار بگیریم بمراتب بدتر عمل می کنیم. بنظر من اصلا این موضوع مهم نمی باشد
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
من خوشحالم که این مسائل دیگه برای کسی اونقدرا عـــجـــیـــب نیست و درک میشه ! به نظرم احمدی نژاد چاره ای نداشته ، همون طور که این اتفاق قبلا هم برای دیگران افتاده بود و یه "عده ای" باید این رو می فهمیدن !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
فرا رو سانسورچی چرا نظرات مرا ÷خش نمیکنی ه .هرکدام که به نفعت است پخش میکنی .
ناشناس
Canada
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
مگه گناه اون بيچاره هايي كه رفتند كنفرانس برلين چي بود، يك مزدور در جلسه لباسشو در آورد، تمام شركت كننده هارو دستگير و محاكمه كردند،حالا چه طوره دستي كه محمود ببره خون نداره؟؟؟؟
سمانه
Netherlands (Kingdom of the)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
اصلا مهم نیستش احمدی نژاد مادر چاوز رو بغل کرده یا هر چیزه دیگه , این مهمه که این آقا این همه فقر و درماندگی مردم بی بضاعت جامعه و مرگ تدریجی و خاموش فقرا و شرمنده بودن پدر مادرای فقیر پیش بچه هاشون رو میبینه ولی یه قطره اشک هم نمیریزه , اصلا کسی یادش هست که این آقا تو زلزله آذربایجان یه قطره اشک واسه این همه هموطن کشته شده ریخته باشه , فیلم بچه های بازمانده بدون پدر و مادر زلزله آذربایجان رو به سنگ هم نشون بدی آب میشه ولی... و خیلی ولی های دیگه تو ایران
زمرد یقین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
دوست عزیز" نخود هر آش". کلمه ی "آرمان ها" به عمد عارمان نوشته شده" عاررر" اگر بجای دیدن مو ، پیچش مو را ببینید ...

ضمنا این عمل احمدی نژاد کاملا آگاهانه بوده تا فشار حجمه های اخیر را کم کند و ذهن ما را به موضوعی فرعی معطوف کنه تا اندکی از همجمه های خیر که به سمت وی سرازیر شده کم بشه و خود در گوشه ای به ریش همه ی ما بخندد. هجمه ای که ناشی از ناکارآمدی های دولت ایشان، پرونده تخلفات زمان شهرداری، حرکت ناشایست او در مجلس، پیام تسلیت ایشان به مرگ هوگو و مهمتر از همه تورم بالای 40 درصد امروز کشور بویزه به دلیل نزدیک شدن به سال جدید و ...است.
دوستان عزیز هوشیار باشید تجربه نشان داده که اخلاق یا اصول و ارزش ها بویزه رعایت اصول فقهی برای احمدی نزاد اهمیتی نداشته و از طرح موضوعات فرعی اینچنینی ابایی نداره.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
خیلی کار خوبی کرده نمیدونم چرا بعضی از مردم اینقدر کم جنبه هستند
زنده باد احمدی نژاد
mohsen
Finland
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
آقای رئیس جمهور که برای مجلس خنم رفته وقتیکه مادری داغدار با سن حداقل 79 سال ( 59 + 20 ) بطور غیر ارادی ین اتفاق را رقم زده باید این خانم را به طرفی دیگر پرت میکرده تا این حضرات که حقد دیرینه دارند بگویند به به و چه چه ! ولی مظمئن باشید باز هم چیز ئیگری میگفتند و بی اخلاقی و قس ..... ! بابا این آقای احمدی نپژاد بیچاره مقابل عمل انجام شده قرار گرفته ! شماها که پسر پیامبرید اگر ایشان دانسته هم این کار را کرده مگر نمیدانید نص آیه قرآن بر سهولت احکام بر پیرزنان است ! فاین تذهبون !! شما با این نادانیها دارید آینده ملتی را آتش میزنید !!!
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
کاش حداقل شعارهای مهدوی و منتظر مصلح جهانی و... نمیداد و تو سازمان ملل برا فرج دعا نمی کرد
اون موقع فکر کنم حداقل ما از دستش ناراحت میشدیم نه امام زمانش !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
به ویژه گشت ارشاد محترم برای آن است که ا چنین و چنان نباشیم
می گویند پاسپورت دخترا با اجازه باشه چون ممکنه بروند و رعایت نکنند
این که رئیس جمهور مملکته و این گونه رعایت فرمود
بماند به حال بقیه و البتهب از هم گشت ارشاد برای راشد ماست
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
دوستان
کار فتوشاپ ناقص این افراد ، باعث نشه به کسی تهمتی زده بشه.
شما می توانید دکمه آن شخص اصلی که این تصویر با او بوده را بین احمدی نژاد و مادر چاوز ببینید.
به خدا پناه ببرید.
محسنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
چرا موقع زلزله آذربایجان بعد چند روز سر زدند؟ اشک برای مردم نریختند؟خون هوگو چاورز رنگینتر از خون مردمه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
با سلام خدمت تمامی نظر دهندگان . سوالی دارم آیا تمام کارهای خودمان را اصلاح کرده ایم که به پرو پای احمدی نژاد پریده ایم بیاییم کمی فکر کنیم که در خلوت خودمان چه می کنیم آیا آنگونه که خدا و پیغمبر گفته اند عمل می کنیم که حالا آقای احمدی نژاد آن هم درفضای حاکم بر آن مراسم و دست دادن مادر چاوز اینقدر بهانه جو نباشیم چون خودمونا بهتر می شناسیم . چقدر خوبه یک سوزن به خودمون بزنیم بعد یک جوال دوز به دیگران
mahtab
Netherlands (Kingdom of the)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
نه !!!
خوشم اومد.
سیاست بازی به این میگن.
بجای این همه مشکلات بزرگ ببین ذهن مارو به چه چیزایی میخوان منحرف کنن
برید به فکرمشکلات اقتصادی و فساد تی چامعه اسلامیتون باشید.
با یه دست دادن به یه زن داغدار ناراحت چیزی از اسسسسسسسسسسسلامتون کم نمیشه. ولی با فقر و فحشا چرا.
هم از اسلام ظاهری شما و هم از انسانیت واقعی انسانهای آزاده کم میشه.
مردي ازجنس مردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
بنظرم پيام تسليت ساختارشكنانه تربوده است چون ضربه محكم به يكي ازاعتقادات مهم شيعه كه درقرآن وروايات آمده است وآن مسئله رجعت است زده است اين وظيفه علماي دين وبزرگان حوزه هاي علميه است كه براي جنين اهانت هايي فتوادهند تابچه شيعه ها وخانواده هاي محترم شهدا به فتواعمل نمايند . انشاءالله مقام عظماي ولايت درآينده اي نزديك به اين بداخلاقي هانيز پاسخ خواهندداد وخيال مردم ديندارراراحت خواهندنمود خواهشا اينقدرغيبت يكديگرنكنيدوازخدابترسيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
ههه ههه ههه ههه
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
مشتی اینکه میگن فوتوشاپه!!!!!
سرکار بودیم کلی مطلب جهت دفاع از رئیس جمهور نوشتیم
کلاً هممون دیونه هستیم چطور هیچ کس اصالت عکس را بررسی نکرده؟
ایرانی
Germany
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
نه سیناجون! مگه اینکه تو بخوای سر کارمون بذاری!!
سیناجان
United Arab Emirates
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
عکسوبررسی نکن فیلموببین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
بازم آمریکای جنوبی و اختلاف فرهنگی ؟؟؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
وادادگی خاتمی رو با انسان دوستی احمدی نژاد یکی نکنیم
رها
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
معلومه تموم مشکلات ما منتهی به دست دادن ایشون شده متاسفم
ناشناسی
United Arab Emirates
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
ریختن آبروی مردم وعدم اثبات آن ظرف 8سال اشکال نیست.
بوسه برتابوت غیرمسلمان وعدم تمکین درعزاداری ازطرف احمدی نژادعیب نیست.
انتصاب معصومیت ویارامام زمان بودن چاوزنیزازسوی ایشان عیب نیست.
بغل کردن ودست دادن ایشان نیزبااین توجیهات متعصبین به وی عیب نیست.
خودرایارامام زمان وانتصابش به ریاست جمهوری ازجانب خدا هم عیب نیست.
استراق سمع ودام گستردن برای رقیب هم عیب نیست.
حرکات ناموزون گوش وچشم وبینی با یک انتقاد ساده وبه بادتهمت گرفتن حریف نیز اشکالی ندارد.
اصلا ایشان اشکالی ندارند خوب شد.
پس :
بااین تفاسیر آوردن تبرک ازمزارچاوز وساختن ضریح مقدس را هم برایش حلال کنید تاانقلابی درافکاراسلامی ایرانی پدیدآورید .
آنوقت ازاین وضع خفت بار واعمال سبک ایشان مردم ومسئولین ناراحت نخواهند گردید و کسانیکه صرف تعصب واقعیت رادیرتردرک میکنند ازاین اتفاقات آسوده خاطرترمیگردند.
حرف آخراینکه :
ازکوه همان تراود که ازاوست.
ایران
Italy
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
فتوشاپ
فتوشاپ
فتوشاپ

حتی رسانه های داخلی هم سو استفاده می کنند ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
یه کم یارو فقط جو گیر شده بوده
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
آخه مگه محرم و نامحرم به سن ربط داره؟ پس اگه اينجوريه از امروز خانماي مسن، بي حجاب بيان تويه خيابون و بگن از ما سني گذشته و ما جاي مادر شماها هستيم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
بله از نظر اسلام حجاب برای پیرزن ها واجب نیست و میتونند بی حجاب بیایند توی خیابان
امیرحسین
Spain
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
دوستان یخورده انصاف داشته باشن..ایشون یه اشتباهی کرده،دست روی شانه مادر چاوز گذاشته..ولی بقیش حقیقت نداره..زود قضاوت نکنید..کذبه.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
وادادگی خاتمی رو با انسان دوستی احمدی نژاد یکی نکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
اصلا در شان رئیس جمهور ایران نیست که بره اونجا گریه کنه و ... . پاک آبروی ما رو توی دنیا ریخت !
امیرحسین
Spain
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
دوستان یخورده انصاف داشته باشن..ایشون یه اشتباهی کرده،دست روی شانه مادر چاوز گذاشته..ولی بقیش حقیقت نداره..زود قضاوت نکنید..کذبه.
امیرحسین
Spain
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
دوستان یخورده انصاف داشته باشن..ایشون یه اشتباهی کرده،دست روی شانه مادر چاوز گذاشته..ولی بقیش حقیقت نداره..زود قضاوت نکنید..کذبه.
پژمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
سلام
لطفا یک نفر از این اقایون متدین فقط یک " دلیل عقلی" برای دست ندادن در مواردی که تقریبا تمام مردم دنیا آنرا یک " عمل دوستانه" می دانند بیاورند.
ابراهيم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
هرچي ميکشيم از مشايي ميکشيم
سعید
Armenia
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
متاسفانه تو این مملکت اکثریت نه روش طرفداری از یک شخصیت بلد هستن و نه روش اعتراض و انتقاد، زمان زیادی لازم هست تا فرهنگ حمایت و انتقاد یاد بگیریم
محمدرضا
France
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
سلام. این در آغوش گرفتن به قصد لذت جنسی و از سر هوای نفس نبوده. پس گناه محسوب نمیشه.
عرش
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
با سلام:
با این اوضاع اقتصادی برید دنبال چیزای دیگه . شما که ایراد می گیرید اگه تو اون موقعیت بودید مادرش که هیچ با خانومش هم دست می دادید چرا عکس دومی رو نمی بینید ؟
nikta
Finland
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
آقا پژمان آدم عقل داشته باشه دلیل عقلی از طریق اینترنت می خواد! باید از نزدیک بیایی تا بهت ثابت کنم.
پژمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
نه از اینترنت نمیخوام !!! از آدمهایی که میان اینجا میخام همونهایی که این کارو رد کردن ، دلیل عقلی هم آشپزی نیست که حضوری به کسی بخوان یاد بدن ، اگر دلیل داری که بگو اگر هم نداری ، که هیچی پس.
arc
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
it,s very bad
شرم اوره
محمد جواد فرجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
احمدی نژاد و چاوز دو دوست واقعی و انسان هایی افسانه ای هستند و هرگز از یکیگر جدا نخواهند شد
ناشناس
United Arab Emirates
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
و در آن دنیا با یکدیگر محشور خواهند بود . انشاء ا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
هیچ اشکالی نداره درود بیکران بر احمدی نژاد اخر احساس انسان دوستانه بود این عکس مرسی
مهدی
United Arab Emirates
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
اقا من طرف دار هیچ کی نیستم ولی عکسه فتو شاپ .اگه راست بود باحضور اون همه خبرنگار چرا فقط همین یک عکس وجود داره
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
این کارش درسته درسته فقط ما باید درکش کنیم
alireza
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۵
کلیه فیلم و تصویر ساختگی میباشد.
http://www.behbahan-news.ir/4455
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
یعنی این مسئله اینقد جای بحث و اظهار نظر داشت؟؟؟
خیرخواه شما
Germany
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
سلام ، الآن کمتر کسی هست که نفهمیده باشه این عکس (با مادر چاوز) فتوشاپ است ، شما هم باید توبه کنید و از خدا عذر خواهی کرده و اشتباه خودتان را در همین فضا اقرار کنید تا از تهمت به ایشان پاک شوید ، من خودم انتقادهای زیادی به ایشان دارم ، اما اینکه بهشان تهمت بزنیم از لحاظ شرعی ، عقلی ، قانونی ، اخلاقی و.... مردود و از گناهان کبیره است
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv