bato-adv
کد خبر: ۱۱۳۱۷۵

(تصاویر) برخورد با رانندگان بدحجاب و سگ گردانی

تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي و اخلاقي با رانندگان هنجارشکن برابر ضوابط و مقررات قانوني و داخلي نيروي انتظامي برخورد خواهد شد مي شود.  

رانندگان يا سرنشينان خودروهايي که با بدحجابي يا رعايت نکردن شئون اسلامي و اجتماعي نسبت به هنجارشکني در استان قم اقدام کنند، تحت پيگرد قانوني قرار خواهند گرفت و خودروهايشان به مدت دو ماه توقيف مي شود و افراد مرتبط تحت پيگرد قانوني قرار مي گيرند.

عکس های مهر و ایسنا از اجرای این طرح در تهران را مشاهده می کنید.























bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
با درج نکردن مطالب من متوجه شدم که شما هم کدوم طرفی هستید جوابی که من داده بودم جواب محکمی بود برای اونهایی که خودشون رو به نفهمی می زنند که سگ چه اشکالی داره خود شما هم خوب میدونید هدف این خانمهای سگ باز چیه. همینکه یک نفر (حتی فقط شما) ایمیل منو بخونید کافیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
دمتون گرم ولشون کنین این بدحجاب هرو به لجن میکشن ایران رو
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
ممنون از برادران نیرو انتظامی که این زباله ها را جمع می کنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
همين دخترا هستن كه ميزنن پسرا و جوونها رو نابود و داغون ميكنن.
ناشناش
Germany
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
سلام به همه بنده با نظر جناب مهدی عباسی موافقم یاحق
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۵۵
شنگول
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پلیس امنیت اخلاقی نیرو نمیخاد؟ شغل جذابی دارن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
چقدر جالبه این تصاویر.مگر توایران اینجور آدم ها بااین تیپ پیدا میشن؟
Eh3an
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
با سلام. ببینید این خبر چه بیننده ای داشته!!! 2روز الکی مردمو میترسونن و آخرشم هیچی به هیچی. به نظر من نه کار اونا درسته و نه این که عکس این مردمو به همه نشون بدن. اگه واقعا مبارزه با بدحجابی میکنین پ چرا عکسای بد حجاب رو نشون میدین؟!؟!؟!؟!
Mesale naqz!!!
بسیجی زمان جنگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
جای تاسف است که در هیچ یک از تصاویری که دیده می شود از مامورین زن نیروی انتظامی که کم هم نیستند استفاده نشده
ناشناس
Germany
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
آخه مگه کسی برای حرفهای مامور زن تره خورد میکنه؟!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
ده آخه باهوش
عکسایی رو گذاشتن که مأمورین مرد برخورد کردن
من خودم بالای 50 عکس دیدم که مأمور زن برخورد کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
جالب تر اینکه خودشون توی عکسا کلاهاشونو برنداشتند ولی از ملت بدبخت با کمال بی شرمی عکس گرفتند و توی اینترنت پخش کردند. این خودش جرم نیست به نظرتون؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
سایتهای دیه عکس مامورین خانم را نیز انداخته بود حالا اینها چه منظوری دارند که فقط عکس مامورین مرد را انداخته اند باید از خودشان پرسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
ایران اسلامی اگه به جای فکر کردن و هزینه کردن روی لباس مردم و پوشش اونها روی پیشرفت و کمک به این جوانان و حمایت از فکر انها الان از همه کشورها سر تر بود
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
انگار طرح توقف 206 ! بوده نه بد حجاب ها ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
اونوقتی که کامپیوتر ماشین 206 منو دزد تو روز روشن وسط شهر با شکستن جلو پنجره و له کردن درب کاپوت دزددید و هشتصد و پنجاه هزار تومن خرج رو دستم گذاشت این آقایون پلیس مقتدر کجا تشریف داشتن؟
نريما
United Arab Emirates
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
شما هم که منتظريد يک نفر يک کاري انجام بده شروع کنيد به اشکال. بابا اين اخلاق خوب نيست.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
چیز دیگه ای هم مونده که بشه بهش گیر داد؟
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
نه خدا را شكر همه مشكلات مملكت با گرفتن اين چند نفر حل شد ، خدا را 100 هزار مرتبه شكر.....!!
ناشناس
Uzbekistan
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
همه انسانها حق دارند آنگونه که می خواهند زندگی کنند اما ما عموماً از یک افراط و تفریط تبعیت می کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
نه فقط تورم بالای 30 درصد و افت ارزش پول 50 درصدی و افزایش 80درصد قیمت مسکن تو 6 ماه و بزرگترین اختلاس تاریخ و کشور در شرف جنگ و صنعت در حال ورشکستگی و حقوق های یک سال عقب افتاده و افزایش حقوق کارمندان کمتر از نصف تورم و .... یه چندتا مورد جزئی دیگه که ارزش گفتن نداره. نه نه مشکلی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
ناشناس محترم مشکلات ، ضعف مدیریت هم هست ولی شما سیاه نمایی می کنید رشد تولید علم مقام اول در دنیا ، 17 اقتصاد دنیا ، دومین صنعت پتروشیمی آسیا ، جزو 8 کشور نانوتکنولوژی در دنیا، اینور قضیه رو هم ببین
koori
Poland
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
کی راحت میشن این مردم؟
حسین
United Arab Emirates
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
جالبیش شطرنجی کردن عکس پلیسهاست! مگه اینا پلیس نیستن!؟ مگه کار خوبی نمی کنن؟! پس چرا شطرنجیشون میکنین!؟! آدم یا به کاری که میکنه ایمان داره یا نداره.پس خودتونم می دونید که ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
دوباره تابستون شد فصل گير . دو ماه ديگه همه چي آرومه هيچ بدحجابي هم پيدا نميشه. هر سال تكرار اشتباهات وليكن اينگار لازمه براي مردم فلك زده اين مملكت . اون آقاي پليس چيكاره اند كه به زن مردم گير ميدن. اگر هم بخواهند تذكر بدن بايد يك پليس خانم تذكر بدهد.
خودم
United Arab Emirates
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
نشانه بدحجابی فقط 206
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
راستي چرا اينطور شده؟
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
آفرین بر این پلیس غیور.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
زمانی به پلیس غیور گفته میشه که مردم عادی احساس امنیت و آرامش کنند متاسفانه رفتار پلیس موجب شده که مردم عادی بجای احساس آرامش ،از هیبت وحشتناک اینها بترسند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
پلیس غیور هست که بتونه جلوی فرار مفسدان اقتصادی رو بگیره.
پلیس ای غیور هست که بتونه جلوی حمله به سفارت رو بگیره.
پلیسی غیور هست که بتونه جلوی ... بگیره.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
بعد ببخشید این برادران نیروی انتظامی که اینطور زل زدند به دختران مردم و ارشاد می کنند به نسبت بقیه مردان محرم هستند؟؟؟
!!
آیا این شیوه رفتاری باعث نمیشه یک سری آدم سودجو با نام مامور نیروی انتظامی از خانم ها اخاذی کنند و در حالت بدتر خدایی نکرده هتاکی کنند؟؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
اوضاع تهران وخیمه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
بابا جون این همه مامور آموزش دیده گردن کلفت رو گداشتین واسه چی؟آخه از یه مشت دختر بچه اینقدر میترسین؟خوش به حال اراذل اوباش و معتادا و مزاحمین نوامیس که با گشت های سرباز وظیفه های کلانتری ها طرفن نه مامورای کادری آموزش دیده
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
ببخشیدا. اما تمام شواهد حاکی از اونه که از دختر بچه یه کمی بزرگترند. شایدم شما مسن تشریف داری که اینها رو دختر بچه دیدی.
ضمنا گاهی اثر یه آرایش یا پوشش برای یه جوون مجرد مادر مرده، اگر از مواد مخدر بیشتر نباشه کمتر نیست
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
خدایی اون سگه هم مورد اخلاقی داشت.خوب شد که گرفتنش.ولی بدبخت سگه ترسیده بودا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
باید جلوی این حیوان گردانی گرفته بشه
هومن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
چرا بايد جلو حيوان گرداني گرفته بشه؟ اينو از كجاي اسلام درآوردين؟
باران
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
فکر کنم همه مون بدونیم سگ نجسه ...یعنی اینم نمی دونی ...واقعا که
12
United Arab Emirates
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
از سگ برای نگهبانی و چوپانی استفاده بشود اشکالی ندارد.
اما سگ گردانی صحیح نیست، هم اسلام گفته است و هم علم بیماری و میکروب موجود در بزاق و فضله اش را ثابت کرده است.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
در ضمن اون خانمه پشت موتور کلاه ایمنی هم نداره راهنمایی رانندگی هم باید باهاش برخورد میکرد.چه بسا اگر کلاه داشت دیگه نیرو انتظامی باهاش برخورد نمیکرد.خیلی کارش خطرناکه حسن
بنده خدا
United States of America
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
چرا این افراد نمیرن جلوی کیف قاپها را بگیرند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
به شرطی که سال آینده برای انتخابات ریاست جمهوری هم از همین خانوما دعوت به رأی دادن نکنن و اگه با همین ظاهر و تیپ هم اومدن ، تو حوزه ای رأی گیری راهشون ندن ، باهاشون مصاحبه هم نکنن ، از عکساشونم موقع رأی دادن استفاده نکنن و .... ! اگه می تونین بر همین موضع مستحکم باشین ، این بگیر و ببندهارو هم ادامه بدین و اگر اونجا قراره یه نقاب دیگه بزنین ، پس همین الآن دست از این مسخره بازیا بردارین !!
ماهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
آفرین به غیرتت... به قرآن راست میگه. حالا هرکی مخالفه بیاد جواب اینو بده
negin
United Arab Emirates
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
مرسی عالی گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
یه سؤال پیش پا افتاده دارم ! تا حالا شده طراحان و مجریان این قانون یه نیگاهی به عکسای هنرپیشه های محترمی مثل : خانوم ها شبنم قلی خانی ، بهاره رهنما ، مهناز افشار ، لیلا حاتمی ، ضیغمی و ... توی اینترنت ، توی جشنواره های رسمی و عمومی و ... بندازن ؟ می خواستم ببینم چه تفاوتیه بین اونا با اینا ؟ اگه هنرپیشه شدی و در مرآ و منظر مردم به طور رسمی با بی حجابی و بدحجابی همه ی فرهنگ و اعتقادات مردم رو به تمسخر گرفتی عیبی نداره و تازه تا مقام وزیر هم میان و ازت تقدیر و تشکر می کنن ولی اگه ناشناس باشی و در یک حریم محدود بی حجاب باشی یا بدحجاب و تازه ادعا هم نداشته باشی ، اونوقت این میشه بد و فاجعه و منکر و ... ؟ !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
دوست عزیز، با کل این رفتار باید مخالفت بشه نه اینکه بگیم چرا منو میگیری اونو نمیگیری.. این که میشه آدم فروشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
همه حق دارند طبق نظر خودشون لباس بپوشند و هنرپیشه و غیره نداره که. فرهنگ و اعتقاد مردم چه ربطی به این حرفا داره؟ شما همه چیزتون رو با هم قاطی کردین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
چرا مامورها زن نیستند مگر نباید امورات شرعی این امر رعایت شود . خواهشمندیم که مراجع وعلما قم ورهبر انقلاب در این خصوص نظر بدهند ونظرشان را در توضیح المسائل بنویسند تا در قسمت امور عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مورد بحث وآموزش به پرسنل قرار گیرد .
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
ناشناس محترم اولا" ما در دستور زبان چیزی به اسم امورات نداریم چون امور خودش جمع امر میباشد پس در دستور زبان ما جمع در جمع نداریم . شما میفرمائید امور شرعی باید رعایت شود اما به خدمتتان عرض شود که نوع حجاب در قرآن سوره نور آمده است که با انجام آن نه احتیاج به پلیس است و نه احتیاج به نظر مراجع و فتوا و استفتاء . قرآن مجید حد و حدود حجاب را در سوره نور کاملا" بصورت روشن و صریح بیان نموده است . اما از شما اجازه میخواهم در این کامنت یک سئوال از آنهائیکه حجاب را امری شخصی میدانند بپرسم که اگر حجاب امری شخصی است پس در جوامع غرب که متاسفانه نقطه آمال بسیاری از کاربران است داشتن حجاب ممنوع است و کسانیکه دارای حجاب هستند از درس خواندن و دانشگاه رفتن و سر کار رفتن و بسیاری از حقوق انسانی محروم میشوند ؟ کاربران مخالف نظر من جواب را منطقی بدهند تا بنده هم جواب بدهم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
آقای علیرضا
کدوم آیه سوره نور به مسئله حجاب اشاره کرده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
در جواب عليرضا......

آي كيوي باادب، منظور اين بيچاره اي كه براش طومار نوشتي حجاب نبود. منظورش اين بود كه چرا مامور مرد داره با اينها برخورد ميكنه و چرا مامور زن نيست....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
آقای علیرضا خان، کسانی که حجاب را امری شخصی میدانند در مورد غرب هم همین نظر را دارند کار آنها را هم قبول ندارند. ولی شما که حجاب را امری شخصی نمیدانید و با بگیر وببندهای حکومتی در مورد آن موافقید، چرا با کشورهای غربی در محدودیت حجاب مخالفید؟؟؟ این ور بوم تابستون، اونور بوم زمستون؟؟؟
NEGIN
United Arab Emirates
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
آقای علیرضا! تو قران حکم حجاب اومده اما به عنوان حکم حکومتی که حکومت مامور انجامش باشه نیومده مثل خیلی از احکام دیگه مثل غیبت یا دروغ!!!! که هیچکی تو مملکت یقه کسی رو نمی گیره چرا دروغ گفتی تو دولت های غربی هم حجاب داشتن ممنوع نیست همین الانم تو خیلی از کشورهای اروپایی و امریکایی خانم ها با حجاب کامل درس می خونند یا کار می کنند یکی دو کشور استثنا هستند که اونم در بعضی از مدارس و دانشگاه ها شون ممنوع کردند همونم با اعتراض خیلی ها مواجه شد
ناشناس
Germany
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
کاشکی کشورمون تو قطب شمال بود. هم این قصه رو نداشتیم هم ذخائر فراوون زیر یخچالها ماله ما بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
آیا این پلیس ها که تو تصویر هستند با نحوه دید زدن به این خانم ها مرتکب حرام نمی شوند چه کسی باید اینها را راهنمایی کنه.
سان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
دو نفر با انسان محرم بودند يكي پزشك و ديگري عكاسان آتليه ها و سوميشم كه تازه اومده ماموران نيروي انتظامي!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
من تعجب مي كنم هر كي يه نظر ضداسلامي ميده همه بهش نمره مثبت ميدند و هر كي يه نظر موافق اسلام ميده بهش نمره منفي ميدند و اين يكي از علت هاي منفي نگري تو جامعه ماست.و ميدونم كه واسه من هم خيلي ها به خاطر اين حرفم نمره منفي ميدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
لطفا نظرات تهجری خودتان رو به اسلام نچسبانید تا دچار سوء تفاهم نشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
بستگی داره برداشت شما از اسلام چی باشه مثلا شما این کارارو اسلامی میدونی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
حواسم نبود به این مثبت دادم
نادان
United Arab Emirates
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
انگار برادران نيروي انتظامي با همه محرمند و يا صيغه محرميت خوانده اند.گناه اينها به گردن كيه؟
ناشناس
Spain
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
از این برخوردها متاسفم!!!
اسلام ضربتی، جز عکس العمل ضد دینی جوابی نمیدهد. فرهنگ بمرور خراب می شود و بمرور باید ساخته شود. ای کاش در فرصتی که خداوند در اختیارمان گذاشته بود بلد بودیم اسلام واقعی را به مردم معرفی کنیم. دیگر نیازی به این زهرچشم گرفتنها نبود.
ناشناس
Germany
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
jaalebe yeki az khaaharaan, kaarte shenasaie alman ya (Ausweis) ro neshun mideh:D
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
...این که این افراد مانکن چطوری شکار می شن دوره داره ...
این برادرا کار سخت و عذاب آوری دارن هااااا ....
به هر حال با چوب تو سر مانکن ها هم بزنن بد نیست می رن تو زمین شاید دیگه سبز نشن که دیگه این طرح هر ساله هم با اینهمه زحمت برگزار نشه......
ناشناس
Germany
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
من موندم این حیوان زبان بسته بی گناه چه هیزم تری به اینا فروخته....چرا خودمونو به عنوان کشور دشمن حیوانات معرفی میکنیم
ناشناس
United Arab Emirates
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
من خودم به شخصه از سگ متنفرم و همينطور از سگ گرداني ولي اين طور رفتار با مردم هم كملا نادرسته
پويا
United Arab Emirates
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
آفرين به نيروي انتظامي که با وجود همه‌ي اين مخالفت‌ها بازهم وظيفه‌ي خودش را محکم انجام مي‌دهه. اي کاش به جاي نق نق زدن هر کس عادت مي‌کرد وظيفه خودش را انجام بده.
سعید
Canada
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
وظیفه اش هم فقط همینه
ناشناس
Sri Lanka
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
راستش با برخورد پلیسی با این قضایا مخالفم ولی خدایی با وجدان خودمون صادق باشیم بعضی دختران از حد و اندازه متعارف یکم زیادی عبور کردن ...
سان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
تو عكس پونزدهمي خانومه داره به مامور نيروي انتظامي ميگه : جناب سروان ايشون كه جلو نشستن آقامون هستند!!
ناشناس
Finland
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
من می ترسم فردا بیان تو خونه به حجاب خانواده ما گیر بدن.بگن بهتر نبود خواهر محترم جلو برادرتون چادر سر می کردید
حالا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
ای کاش به جای این برخورد ها فرهنگ سازی می شد. دیر از خواب بیدار شده ایم چه کنیم
12
United Arab Emirates
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
شما بگید چکار باید کرد، اینها انجام می دهند!!
[جلال اسکندری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
به نظرمن اشاعه فحشاء مضرجامعه وخانواده واجتماع است وهرکی ازاشاعه فحشاء دفاع کنه یافاسده یابی دینه یامرتد یانهایتا احمق وبدحجابی ازمصادیق اشاعه فحشاء می باشد پس اونهایی که نمیدانند به نظر من فکرکنند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
امیدوارم آخر و عاقبتتونو ببینم !
رضا
United Arab Emirates
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
همه مشکلات مملکت حل شده فقط این مونده ؟واقعا به کجا داریم میریم؟
hoseyn
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
vagheaaan jaye tasof dareee
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
این ها حقایق جامعه اند.چرا چشممان را به زور ببندیم؟؟؟هیچ وقت با علت برخورد نکردیم بلکه به معلول پرداختیم...
mostafa
Netherlands (Kingdom of the)
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
دست نیروی انتظامی درد نکنه با این همه مبارزه با بی قانونی این زنان هرز گرد باز هم با کمال پرویی کار خودشان را میکنند
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
با سلام ؛ فيلمهاي كه تلوزيون ملي پخش ميكند پر از اين گونه تصاوير و حتي بدتر از اين است چرا :در : تلوزيون را تخته نمي كنيد و مزاحم نواميس مردم ميشويد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
تا حالا فکر می کردم فقط دکتر محرمه!
مرد حق
United Arab Emirates
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
برخورد نيروي انتظامي با هنجارشكني ها فرهنگي كاري بسيار غلط و نادرست هست و در طي اين سي و چند سال به همه ثابت شده كه نتيجه معكوسي ميده همه ساله با ورود به فصل گرما نيروي انتظامي برخورد با حيوان گردان و كم حجابي رو شروع ميكنه و همه ساله نتيجه عكس ميده ... اگه واقعا به فكر امنيت اخلاقي و اجتماعي مردم هستند با اشتغال زايي هاي واقعي نه آماري جمعيت بيكار كشور رو به حداقل برسونن ... با فرهنگ سازي زندگي ساده و به دور از تشريفات مسير ازدواج رو براي جوانان هموارتر بكنن ... سردمداران حكومتي كشور رو به طريقي اداره كنند كه جوانان و ملت عزيزمان هدفدار و آرمانگرا زندگي كنن نه اينكه بي هدف و باري به هر جهت روز هاي زندگي را با استرس و فشارات اقتصادي و فرهنگي سپري كنند ... كمي درست و منطقي فكر كنيم.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
متاسفانه بیشتر کاربران شما بامسلمانی رابطه خوبی ندارن . چطور توی کشورهای غربی می توانند به زور چادر از سر افراد به زیر بکشند وتشویق برهنگی می کنند ولی در ایران اگر به انها بگن عرف جامعه را رعایت کن ولباس مناسب بپوش اشکال داره درهمه جای دنیا زور چاشنی قانون است البته برای افراد متمرد از قانون
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
کسی با اسلام مشکل نداره اما خداوند در قرآن به صراحت گفته که اجباری در دین نیست و اساسا خداوند انسانها رو مختار و آزاد آفریده، او که خودش خالق همه مخلوقات هست این حق رو برای خودش قایل نیست که آزادی و اختیار بندگانش رو از اونها بگیره بعد ما آدمها چه طور این حق رو واسه خودمون قایلیم؟؟
نه این کار ما پسندیدست و نه اون کار غربیها، دین اسلام اینقدر ظرفیت و پتانسیل داره که نیازی به اجبار در اون نباشه. نمونه اون هم موج اسلام گرایی در بین جوانان اروپایی هست، چیزی که در جامعه ما برعکسه.
مشکل جامعه ما این هست که مردم به خاطر رفتارهای دوگانه و ریاکارانه برخی از مدعیان دینداری نسبت به دین بدبین شدند و از دین فرار میکنند. در حالی که اگر ما چهره درست و واقعی اسلام رو به مردم نشون میدادیم امروز نیاز نبود با زور حجاب رو روی سر خانم ها حفظ کنیم. خداوند میفرماید این ریسمان سعادت هست هر کس به اون چنگ بزنه رستگاره و هر کس غفلت کنه زیانکار. پس بزور نمیشه همه رو شکل هم کرد و آدمها تا زمانی که رفتارشون باعث آسیب به دیگران نشه مختارند اونطور که میخواهند عمل کنند. یا حق
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
آقا مهدی عزیز شما که میفرمائید در قرآن آمده در دین اجباری نیست کاملا" درسته اما بعدش خدا چه میفرماید؟ لا اکراه فی الدین قد تبین الرشد من الغی به زبان ساده خدا میفرماید در پذیرش دین اجباری نیست من راه و چاه را به شما نشان دادم اما پذیرش دین اجباری نیست را قبول داریم اما قسمت دومیش را نه که فکر نمی کنم درست باشه قرآن را باید همه آیاتش را خواند و گزینشی انتخاب کردن شخص را به اشتباه میاندازه . اما تناقض در صحبتها و رفتارهایمان را کاملا" قبول دارم و باید فلسفه منطقی آنرا بیان کرد تا آن مسئله نهادینه بشه موفق و پیروز باشید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
علی آقا
اجبار بی حجابی همانند اجبار حجاب است اما شما و امثال شما که مدافع این حرکات پلیس هستید چرا معترض به قانون کشورهای غربی ( که به نظر من هم غلط است ) در مورد اجبار بی حجابی هستید .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
همينه كه هست . نمي خواهيد بريد بيرون ما به مفسدان هيچ احتياجي نداريم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
هر كي به من منفي بده مانكن خياباني و ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
مانكن كه جواب نداره بده فقط منفي ميده وا اسفا از شما كه زندگي ابدي به چند صباح لذت نا مشروع فروختين
امیر
Canada
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
واقعا که!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
کجایند پیروان لا اکراه فی الدین قد تبین رشدو من الغی
به چه حقی از ناموس مردم عکس گرفتید اسلام گرایان بی اسلام.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اگه منطق دارين جواب بدين
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
دوست خوبم جواب بنده 5 تا کامنت بالاتر در جواب کامنت علی آقا هست. لطفا ملاحظه بفرمائید.
در ضمن بنده یک مسلمانم و به دینم افتخار میکنم اما وقتی میگم اینکارها جواب نمیده واسه اینه که مقطعی و غلطه، ما اگر می خواهیم واسه اسلام کاری کنیم قبل از حجاب باید عزت نفس و عفت عمومی در جامعه رو بالا ببریم، در یک داستانی از پیامبر وقتی به ایشان گفتند که شخصی زن و بچه و زندگیش رو رها کرده و توی کوه داره عبادت میکنه پیامبر دستور دادند که اون فرد رو به نزد ایشون ببرند و به اون فرد فرمودند مسلمان واقعی کسی هست که در میان مردم و در کنار فرزند و همسر بتونه ایمانش رو نگه داره.
حالا هم همه زنان این مملکت نمی تونند چادر سر کنند یا از خونه بیرون نیان تا من و شما ایمانمون از دست نره. شما به این فکر کن اگر در جایی خارج از ایران زندگی می کردی چه طور ایمان خودت رو حفظ میکردی، آیا اونجا هم همه باید چادر سر میکردند؟؟؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اين بد حجاب ها برند نوار هاي ايت اله دانشمند ببينند خيلي هدايت مي شند چون من خودم هم يه زماني مثل اين ها بودم ولي چند تا نوار عوظم كرد.
مهرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
دوست عزیز شما بجای نصیحت و ارشاد دیگران اول اطلاعات عمومی خود را تقویت کن.شیخ مهدی دانشمند در بیان فقهی و حوزوی حجت اللسلام هستند نه آیت الله.....
متاسفانه شما و همفکرانتون همگی اهل تحجر و تندروی هستین....
این یه نمونه دیگر جهت اثبات
ناشناس
Germany
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
مگه مانکن بودن بده
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
تنها راه مقابله با این برخوردهای اهانت امیز به مردم حمایت کامل از دکتر احمدی نزاد میباشدضمنا پشتیبان همچین برخوردهایی جناب علی مطهری میباشه که درصحن علنی مجلس در خصوص برخورد نکردن با به قول خودش بد حجابی به رییس جمهور تذکر میداد.
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
جدا؟آقا رضا شما رو رجعت میدم به خطبه تاریخی حضرت امیر (ع) به نام: مارقین،فاسقین،ناکسین....

شما با این نظرتون ثابت کردین که مثل خود احمدی نژاد از خط اهل بیت خواسته یا ناخواسته منحرف شدین....فراموش نکنین که زور و قلدری رضا خان پهلوی درباب کشف حجاب به جایی نرسید و بلعکس در آن زمان همه محجبه شدند....حال هم شما دارین بلعکس رضا پهلوی به زور چماق چادر سر همه میکنید و خیلی ها سر این تحجر افراطی شما دارن از سر لجبازی ناخوداگاه بی دین میشن....مطمئن باشید زور رضا خان شرف داشت به تفکر شما.....اون ناخواسته زنان را محجبه و به حضرت رحمان نزدیکتر کرد اما شما باعث قساد بیشتر و رواج دین ستیزی بین بانوان محترم شدین....واستون متاسفم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
لا اكراه في دين يعني در دين براي شما اجباري نيست به معني گمراه كردن و فساد كشاندن بقيه انسانها نيست . شما اگر مي خواهيد فساد كنيد و ناموس برايتان اهميت نداره براي ما كه داره . نيروي انتظامي بد كاري مي كنه ناموستان را جمع مي كنه تا ....
ناشناس
Spain
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
ميدوني آقاي عزيز شما خودت رو به خواب زدي. نعوذ بالله خدا هم نمي تونه بيدارت كنه. بحث كردن با شما راه به جايي نمي بره.
مهدی عباسی
-
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
سلام به همه دوستانی که پیام گذاشتن
دست مأموران نیروی انتظامی درد نکنه. چرا؟ صبر کنید تا بگم ... به خاطر شغلی که دارم (مشاوره خانواده) افراد بسیاری رو باهاشون مواجه شده ام که خانواده، همسر و زندگی شون و حتی جونشون را به خاطر برخی مبتذلین از دست داده اند. اگر تحریک برخی تأکید می کنم برخی از این مبتذلین نبود الان این 30 - 40 خانواده یا آدم به احتمال زیاد داشتند با آرامش زندگی شون رو ادامه می دادند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
اگه زندگی یه نفر اونقدر متزلزله که به خاطر لباس یا موی کسی از هم بپاشه بهتره که همین حالا این اتفاق بیوفته .
اگه کسی اونقدر شخصیتش سسته که به خاطر لباس و موی دیگری زندگیش از هم بپاشه بهتره که این اتفاق بیوفته .
با بگیر و ببند این معظلات حل نمیشن مشاورجان باید فرهنگ صحیح و آموزش صحیح و ریشه ای باشه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
دمشون گرم خدا خیرشون بده
ناشناس
Switzerland
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اگه خیلی مردی بیا این قاچاقچیا رو بگیر.من فقط یه چیز رو فهمیدم.هر کیو دور و بر ما به خاطر حجاب گرفتنشون حریحتر شدن ولا غیر.شده قضیه اون گوسفنده که اونقدر کتک خورد تا خودش گرگ شد.از ما گفتن بود
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اخه ای بهانه تراشهابرای این عروسکهای شیطانی که هرچی برای نمایش و جلوه گری داشتند پشت ویترین گذاشتند چه فرق داره که زن تذکر بده یا مرد فرارو در قیامت جواب حضرت زهرا س را چه میدهی
ناشناس
Spain
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
شما نگران جواب خودت در قيامت باش كه به سادگي به مردم تهمت و افترا ميزني.
داریوش
Germany
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
به نظر من باید زمینه های رشدبدحجابی رو کاهش داد نه اینکه فقط با بگیر و ببند با معلول بد حجابی مبارزه کنیم. باید امکانات شهرها رو جوری میان اقایان و خانم ها تقسیم کنیم که خانم ها احساس راحتی بکنند. چه عیب دارد برای خانم ها پارک های ویژه دانشگاه ویژه و برخی از معابر رو ویژه خانم ها بکنیم. برای نمونه خیایانی رو اختصاص بدیم به خانم ها تا با اسودگی بتونن برن خرید و کمی راحت تر لباس تنشون کنند و همه فروشنده ها هم خانم باشند . در این حالت من با بدحجابی خانمم در چنین فضایی مشکلی ندارم.
مهديار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
منظورتون از عكس آخر چيه؟

فكر مي كنيد اين برخوردهاي نامناسب از سمت ايشون هدايت ميشه؟


سخت در اشتباهيد...
ناشناس
Canada
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
فرارو جان خودت هم میدونی‌ شرایط الان از اضطراری هم چند وقتیه گذشته، پس این پیغام منو، به عنوان یه ایرانی‌ که کشورشو و انقللبشو و شهداشو دوست داره ، به گوش مسئولین برسون که ما تا آخرش ایستادیم، کافیه دستتو به سو‌ی مردم دراز کنی و از اونا طلب کمک کنی؛ خواهی‌ دید که مردم ما همونطور که در خرداد ۸۸ با اون عظمت وقتی‌ دیدن ارزش‌های انقلاب در خطره پا به صحنه گذاشتند، باز هم قدم به صحنه گذاشته و به امید خدا همه با هم بتونیم کشور رو از این شرایط خطیری که در اون گرفتاره نجات دهیم. یا علی‌
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
بابا غیرت مردان این خانمها کجا رفته اجازه میدن دختر یا خانمشون اینطوری بیرون بیان؟
امیر
Malaysia
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
مشکل شما و امثال شما اینه که فکر می کنید زن یه موجود ناقص العقله که باید برای همه کارهاش از یه آقا بالا سر کسب اجازه کنه! متاسفم برای همسر و خواهر و مادر و دختر مردانی مثل شما آقای ناشناس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اگه قرار است در شهر مست گيرند هرآنچه هست گيرند كار إز اين چيزها گذشته
ناشناس
Canada
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
اون لبیک یا خامنه‌ای آخری خیلی‌ معنا داره. همهٔ اینکارها رو اونایی دارن مدیریت می‌کنند که خواستار برافروختن آتش خشم مردم و نابودی کشور و انقلاب هستند. این کارها تنها بخشی از پروژهٔ تنها سازی رهبره که داره دنبال میشه. فرارو، جون مادرت چاپ کن‌، بابا ما(فتنه گر‌ سابق یا همونایی که چند سال پیش به خاطر عشق به انقلاب امدن تو خیابونا تا این انقلاب بدست ناا اهلان نیفته، که متاسفانه افتاد) خیلی‌ بیشتر از خیلی‌ها کشور و انقلابمونو دوست داریم. یا علی‌
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
واقعا متسف واسه غيرت ايراني كه اينجوري به خودش اجازه مي ده تصوير هموطنش و بدون اجازه تو تمام سايت ها پخش كنه و باعث سرگرمي سايرين بشه .اگه هدف امر به معروف پس چرا اينجوري با آبروي مردم بازي مي كنيد
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
ببینید اینهای که نظر میدید میگید نباید مقابله کنن با بدحجابی. دلیلش اینه خودتون این بی حجابی دوست دارین مطمن باش . وگرنه اگه حکومت اسلامی چه معنی داره دختر با این سر وضع بیادش بیرون ننگ بر اینها وننگ بر کسانی که بی غیرت هستن و ننگ بر شما ها که الکی از بی حجابی طرفداری میکنید
من جوان سی ساله تقدیر تشکر میکنم از پلیس و نیروی انتظامی زحمت کش و خدم مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
khasteh nabashi vaghan!
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
بابا تورو به خدا به جای گیر دادن به این سگها خانگی که خیلی هم تمییز هستن یکی هم به موشهای تهران گیر بده که هر روزاز زیر پاهامون رد میشن خصوصا در بلوار کشاورز.
ناشناس
Germany
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
و خیابان شریعتی هر کدوم از موشها درست اندازه گربه میمونن... که باعث وبا و انواع بیماری های انگلی مخصوصا لرای کودکان میشوند
12
United Arab Emirates
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
سگ بیش از 50 نوع بیماری انگلی را با خود دارد.
علي
United Arab Emirates
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
ايا اينهااداب اوليه شهر نشيني انجام مي دهند كه به سگ گردي روي اوردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
آقا جلال و سایر دوستان مدافع این حرکات یه سوال دارم . لطفا منطقی جواب بدید .
چگونه پیامبر اسلام در مدت 33 سال اون همه کافر و بی دین رو مسلمون کرد ولی شما در این 33 سال با اجبار ، برخورد و ......... هیچگونه موفقیتی در جهت هدایت این به قول شما مانکن ، بی غیرت و .......... کسب نکردید . فکر نمی کنید شیوه برخورتون اشتباهست
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
احسنت، من هم ده سالیه همین فکر رو میکنم، آقای هاشمی هم در نماز جمعه چهار یا پنج سال پیش همین رو گفته بود.
بسیجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
متاسفانه عملکرد ضعیف قوه قضاییه موجب از بین رفتن اررزشها شده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
اسلام اونی نیست که تو فکر میکنی!
محمد رضا فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
این مامورا خواجگان حرمسرایند؟! گر غیر از اینه برخورد اونا با زنان نامحرم با این وضعیت اشکال داره .
لبیک یا خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
اگر رهبرم لبه بترکاند جان را فدایش میکنم تا الان اگر بسیج و سپاه کوتاه امده به عشق رهبری است تمام
ناشناس
Spain
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
جدي؟ خودم شنيدم كه رهبر گفت جانت را فداي رهبر نكن و اگر ميخواي جان فدا كني فقط در راه خدا و كشور باشه نه يه انسان مثل خودت... كمتر از اين حرفا بزنين. شما رهبر رو فقط براي مصرف خودتون ميخواين.
جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
ما رهسپار ولایتیم تا شهادت اگر تا الان بسیج و سپاه عملکرد جدی در کنترل حجاب نداشتند بخاطر عشق به ولایت بوده صلاح کشور وگرنه اگر رهبرم لب بترکاند کنترل حجاب برای ما خیلی راحت است وسلام
شهروند
Iraq
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
هرچند میدونم توی نظرات نمیذارین ولی لااقل خودتون بخونین و قضاوت کنین. برای نمونه خدمتتون عرض میکنم که توی هفته گذشته کیف سه نفر از اطرافیان بنده رو تو جاهای مختلف این شهر امن! زدن. احتمالا خوانندگان عزیز هم موارد مشابهی سراغ دارن. هیچ میدونین آمار دزدی و کیف قاپی تو شهرمون چقدره؟کاش یه خبرنگار باعرضه پیدا میشد و این آمار و درمیآورد و منتشر میکرد.
بهتر نیست نیروهای محترم پلیس به وظایف مهمترشون هم یه گوشه چشمی داشته باشن تا دزدا از سرو کولمون بالا نرن؟؟!!!
نکته بین
United States of America
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
آقا
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
تو کدوم از این عکسها صورت زنها معلومه ؟ همه شطرنجیه که کی می فهمه اینا کی هستند؟ الکی گیر میدین؟با دیدن این زنها من خودم از زن بودن خودم خجالت می کشم مثلا مملکت اسلامیه . یه کمی حجاب هم بد نیست اینا دیگه خیلی بی حیا بازی در آوردن با این طرز حجاب و لباس پوشیدنشون به خدا تو بلاد کفرش هم اینطوری لباس نمی پوشن اگر هم بپوشن اسمش روشه بلاد کفر میگن
آرمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
تو كدوم بلاد كفر بودي اينجوري حرف ميزني برو تو سواحل تركيه يه قدمي بعد بيا اظهار نظر كن تازه اونجا همه مسلمونن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
گیاه هرزراباید ازریشه کند نه ازروی زمین
ناشناس
Spain
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
فقط به فكر حذف هستين.....
میترا
Finland
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
بجای اینکه یه کاری کنید جوونا عاشق کاملترین دین باشند، با این رفتارای افراطی کم کم قران تو خوونه ها جاشو به انجیل و رهنمود های زرتشت و بقیه میده، بابا اگه یه طرح را هم می خواهید اجرا کنید درست اجراش کنید.... 10 تا سبیل کلفت (چشم و چار زنا رو در میارند که ببیند اشکالشون چیه، این درسته، .....؟؟؟؟؟؟؟!!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
مملکت پر از مشکله گیر دادن به چیزای بیهوده .برین گرونی رو حل کنین.بیکاری جوونارو حل کنین..این همه پول خوردن رفتن اونو پیگیری کنین نه بی حجابی ملت بدبخت ایران رو
علی سرافرازاردکانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
قران شرح وبیان هرچیز است.وبرکسانی که نمی اندیشندپلیدی را قرار می دهد.هیچ مردوزن مومنی رانرسد که چون خداورسولش به کاری حکم دهند اختیاری باشد.وکیل ونگهبان مردم نیستی مامور به ابلاغی.(قران کریم)خداوندمتعال درخصوص حجاب به زنان مومن می فرماید زینتهاتان را بپوشانید وبه مردان مومن می فرمایدچشمهاتان رابپوشانید.ودراین خصوص تجسس وازموارد اشکار خلاف اسلام است.راهکار حجاب معرفی ان همانطور که قران کریم بیان فرموده باید باشد وان اموزش واطلاع رسانی است وکسی حق برخورد وتجسس راندارد که ان خلاف اسلام است.قران کریم اشتباهات شناختی را به صورت موضوعی اصلاح می کند وان باارجاع موضوع ذی ربط درقران کریم حاصل می شود.
narsis
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
vaghean jaye taasof dare in ashofte bazar
رضا
Italy
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
اگر حضرت علی (ع) در این دوران بود، قرآنهایی را که شما علم کردین جلوی مردم مظلوم، همه را به آتش می کشید. هر کجا میخواهند پدر مردم را در بیاورند به اسم اسلام و قرآن جلو می آیند. اگه شماها و امثال شماها حتی به یک آیه از قرآن عمل می کردین که کار به اینجاها نمی کشید که الآن روش بحث بشه. بیایید اسلام و قرآن را به این راحتی ها هیزم آتش یک عده از خدا بیخبر نکنین. مردم دیگر دیوانه یک عده از خدا بیخبر شده اند.
صبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
چرابعضیها کاسه داغتر از اش شدن؟اینا که با این سرو وضع تو خیابانوظاهر میشن چندتا عکس شطرنجی شده تو اینترنت که براشون چیزینیست!!!!!! بعدشم باید توجه داشته باشید که حجاب فقط مساله دینی فردی نیست چرا پلیس یاهر ارگان دیگه به نماز افراد گیر نمیده در حالیکه خیلی مهمه چون فردیه!میدونی این بی حجابی بعضیها چی به سر جوونای مجرد میاره وچه خانواده هایی رواز هم متلاشی میکنه ؟؟؟؟اینجا جاش نیست بیشتر از این توضیح بدم .
علی رضا
Germany
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
به نظر شما با ید ولشون کنند
اینجا ایران است
امنیت به برکت خون بدست آمده آیا این خون حرمت ندارد
رامين
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
چرا يه عده ميان و به اسم ناشناس كامنت ميذارن؟
مگه اسمشون چه ايرادي داره؟
لااقل اسمتونو بنويسيد كه اگه خواستيم جواب بديم بدونيم جواب كدوم ناشناسو داريم ميديم!!!
حجت اله
Finland
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
من از بچه هاي انقلاب و پايبند به اصول دين و انقلاب هستم. متاسفانه فكر كنم براي فرهنگ سازي و پيشگيري خيلي دير شده . وقتي جوون بيكار باشه وقتي فرهنگه تشكيل خونواده از بين بره اين عاقبتشه . مقصر كيه ؟ ايراني با زيباترين فرهنگ ها چرا به اينجا كشيده شده ؟
DR_sami
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
خیلیم خوبه باید بیشتر برخورد کنن دوستانی که میگن عکس گرفته شده و در نت چرا گذاشتن کلیه عکس ها فیلتر شده تا صورت شخصی در تصویر مشخص نباشه
ارسلان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
لباس پوشیدن در تمام کشورها ی دنیا وکشورهای اسلامی امری کاملا شخصی است . برخوردها جواب عکس میدهد
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
سلام
معلوم که سایت شما موجب خوشحالی و محلی برای اکثر کسانی است که ایمان قوی ندارند و کلا با حجاب اسلامی و حیا رابطه خوبی ندارن .
ساجد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
ابتدا بی حجابی وسگبازی و فحشا بعد چی....!؟ از آثار تمدن وکثافت کاری؟؟
يازهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
خاك بر سرشون كه با اين كارهاشون دنيارو به فساد كشاندند
دانیال
South Africa
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
چقدر جالبه که دوستانی که مخالف با این رفتار هستند همه استدلال از قرآن و دین دارن ولی‌ موافقین بیشتر به این تکیه دارند که وای ما تحریک شدیم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
تو کشورهایی که آزادی نباشه, مرد و زن رو با زور از هم جدا میکنن که فقط جسمشون واسه هم مهم باشه نه آدمیتشون.
فرارو میدونم نظر منو پخش نمیکنی وایه خودت گفتم
ناشناس
Finland
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
اسلام به ذات خود ندارد عیبی / هر عیب که هست از مسلمانی ماست/
ناشناس
Finland
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
اسلام به ذات خود ندارد عیبی / هر عیب که هست از مسلمانی ماست/
محمد کربلای حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
ایا درست است با صرف هزینه از بیت المال مامورینی که باید درجای دیگری برای تامین امنیت و اسایش مردم نیروی خود را بکار گیرن صرف کاری میکنن که فقط با کار فرهنگی جواب میدهد و ان هم کار نهاد های غیر انتظامی است. وایا نتیجه ای داده است؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
انقدر خودمان را گرفتار ظاهر کرده ایم که از حقیقت اسلام در مانده ایم
تا وقتی که آرایش کردن و زیبای های افراطی در بین افراد ارزش باشه هر روز وضعیت بدتر از دیروز میشه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
برای سایت فرارو متاسفم که نظرات کاربران را گزینشی درج میکنه بنده 4 یا 5 روز جواب کاربران را داده ام اما این سایت در کمال بی انصافی آنرا درج نمی کنه فقط اخبار سایتتون را میخوانم و خداحافظ .
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین