bato-adv
کد خبر: ۱۱۳۰۰۲

(تصاویر) تشدید برخورد با بدحجابان تهران(2)

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
طرح تشديد برخورد با بدحجابي و مانكن‌هاي خياباني از دو روز پیش در پايتخت آغاز شد.

ماموران پليس پايتخت در ادامه اجراي طرح امنيت محله محور از بعدازظهر چهارشنبه طرح تشديد برخورد با بدحجابي و مانكن‌هاي خياباني را در تهران آغاز كردند.

در اين طرح كه در ميادين،‌ مراكز خريد و تجاري و تفرجگاه‌هاي پايتخت به مرحله اجرا گذاشته شده است، ماموران پليس با بدپوششان، مانكن‌هاي خياباني و افراد بدحجاب برخورد مي‌كنند.

سردار حسين ساجدي‌ نيا فرمانده انتظامي تهران بزرگ چندي پيش از اجراي اين طرح خبر داده و گفته بود كه به زودي پليس طرحي را براي برخورد با بدحجابان در تهران به مرحله اجرا مي‌گذارد.

 ماموران انتظامي پايتخت از بعدازظهر چهارشنبه با استقرار در محل‌هاي مختلف و پرتردد اجراي اين طرح را به طور جدي آغاز كرده‌اند.

سری اول عکس های ایسنا از آغاز این طرح را در اینجا مشاهده کردید؛ سری دوم عکس های ایسنا از اجرای طرح برخورد با بدحجابی را مشاهده می کنید.

















bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
سلام به همه من يك زن بي حجاب نه بدحجاب هستم چندي پيش من وبه دليل مانتوكوتاه گرفتندشوهرم امدومن وازادكردندواقعانيروي انتظامي خيلي بااحترام بامن برخوردكردندوتعهدگرفتندومن مانتوبلندخريدم خانمهاي عزيزي كه مخالفيم اياواقعاوقتي مازنان ميريم بيرون امنيت داريم بلانسبت بعضي اقايون من خودم بادخترم ياشوهرم ميرم بيرون امنيت ندارم مردهاميخوان ادم ودرسته قورت بدن تازه بامانتووروسري ميريم اينطوري واي به حالي كه بالباس بريم مردهاي ماواقعانديدبديدهستن البته گفتم بلانسبت بعضي هاتازه بااينكه من خودم گاهي بدون ارايش ميرم بيرون بخداامنيت ندارم وهمش ميترسم چون مرتب ماشين وموتور ميفتن دنبال ماخانمهاواين دليلش چيزديگري نيست ازنيروي انتظامي عاجزانه خواهشمندم چاره اي بينديشندمكاني درست كنندتاكساني كه احتياج دارن دنبال ناموس كسي نيفتندباتشكر
بی نام
Canada
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
اوایل انقلاب که شروع بگیرو ببند و زورگفتن هابود مردی ژاپنی توی همین تهران با همسرش میره رستوران منکراتی های عوضی به زنش گیر میدن که بایدروسری بپوشی.مرد ژاپنی هم وقتی می بینه که همسرش رو دارن درسختی میذارن خودش هم روسری میذاره. وقتی بهش میگن این اجبار فقط برای خانمهاست میگه اگه قراره سختی اجتماعی درکار باشه باید برای من و همسرم هردوباشه...اینجاست که واسه آدم سوال میشه که " چراهرگز اقایون ایرانی دربرخورد با این آشعالها اینکاررو واسه همسران خودشون نکردن
saeed
Finland
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
کاش با کسانی که بیت المال و کردن جیب شخصیشون هم همینطوری زننده برخورد می شد
سعید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
بدحجابی محصول یک شب و دو شب نیست کسانی که اهل مطالعه و تحقیق هستند خوب می دانند این پدیده ی اجتماعی معلول یک سری علت هاست که بسیاری از آن به عملکرد منفی و ندانم کاری های مسئولین بر می گردد در این میان فرض را بر این می گذاریم که بعضی از آقایان دلواپس فرهنگ جاری و آتی کشور شده اند ( که جای شک و تردید در نیات شان وجود دارد) در این میان چرا بر رویه ی غلط خود پافشاری می کنند و اصرار دارند علت را درست و معلول را نادرست جلوه دهند؟ چرا خودشان و افکارشان را تغییر نمی دهند که در یک فرآیند دراز مدت به تغییرات مثبت بیانجامد این آقایان می خواهند ظاهر قضیه را اصلاح کنند اما واقعا می توانند؟ وقتی ستاره ی فیلمهای ما خانمهایی باآن اوضاع و احوال هستند که می بینید چگونه می توان انتظار داشت یک دختر خانم که از مدام از رسانه ها تاثیر می پذیرد و هیچ جایگزین مثبتی برای الگو پذیری ندارد دارای یک هویت تمام و کمال باشد؟ بسیاری از این بد حجابی ها ریشه در هویت فرد و باورهایش دارد زمانی که اعتقاد درست جایش را به خوراک های فکری رنگارنگ بدهد و تیپ و قیافه نشان از ارزش و شخصیت والای فرد تلقی گردد و متاسفانه این خوراک ها مدام از رسانه ی ملی به اذهان مردم وارد شود چرا با محصول طبیعی اش باید برخورد شود؟ وقتی یک زن محجبه را یک فرد عامی و بیسواد نشان می دهند و یک بدحجاب را فرد تحصیل کرده و متمدن به نمایش می گذارند می خواهید آن کسی که اینها را می بیند تاثیر نپذیرد؟
موردی که در بالا بیان شد یکی از دلایل شیوع بدحجابی است تا دلتان بخواهد دلیل برای این اتفاق ناپسند داریم اما مثل همیشه برنامه ریزان مسئول در این زمینه در خوابند و می خواهند کوتاهی های خود را با ایجاد فشار و بگیر و ببندجبران کنند که قطعا نمی توانند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
واقعا متاسفم برای کسانی که تا حالا متوجه نشده اند که ما چه بهای سنگینی را برای بدست آوردن این حجاب داریم و چه جوانهای نازنینی را برای این که فدا نکرده ایم امیدوارم که اینها زودترمتوجه بشوند که چه بازیچه هایی دردست دیگران هستند
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۶۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر فعلا خیالشان راحت باشد !!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
خیلی وقته که خیالشون راحته!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
این افراد فرهنگ و تمدن یک ملت را به سخره گرفتند گرچه گفته می شود عاریتی از غرب است ولی اپیدمی شدن آن به لایه های مختلف جامعه نگران کننده است که در غرب به عنوان خواستگاه این چنین رفتار بسیار محدود و در طبقات ویژه دیده می شود و به عنوان یک ارزش روز آنچه که جوان وطنی به آن می اندیشد نیست. اما برخورد تحقیرانه و قهر آمیز بدون درمان ریشه ای این رفتار ناهنجار علیرغم محدویتهای موجود در جامعه در قیاس با غرب و حتی ممالک مشابه فرهنگی وضعیت با ثباتی را ایجاد نخواهد کرد.بنابراین عقلای قوم فرزندان این مرز و بوم را به مسیری عقلانی هدایت نمایند.
ناشناس
Switzerland
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
]چرا قبل از انتخابات رو منبرتون از این حرفا نمیزنید؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
عزیز دل اصلاً موافق بدحجابی نیستم. بی حجابی به نظر من از بد حجابی خلی بهتره. تقصیر از قانون ما هست. در ضمن این ژانگولر بازی ها هم برای بهتر شدن حجاب این افراد! ابداً جواب نمیده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
در هیچ یک از کشورهای جهان حجاب اجباری نیست.یعنی همه دنیا غربزده اندو فقط شما نوبرش را آورده اید؟!!!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
این حرفای تکراری بسه. هنوز به این نتیجه نرسیدین که پوشش یه امر شخصی و اختیاریه؟؟؟!
محمد
United Arab Emirates
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
کی گفته پوشش یه امر اختیاری هست؟
میشه بگید چطور به این نتیجه رسیدید؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
چرا در کشورهای عربی و اسلامی دیگر، مردم خود رعایت حجاب را میکنند و نباید به آنها تذکر داد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
تازه کشورهای دیگر بغیر از فرهنگ زبانشان هم اسلامیه . مصر . عربستان . اردن . لبنان . و..... ولی همه شان مثل مردم ما به کشت ارشاد ما میخندند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
برای این که به کسانی هم که رعایت نمی کنند کسی کاری ندارد.فقط در مکه و مدینه حجاب اجباریست.جهت اطلاع از چگونگی رعایت حجاب سری به کشورهای دوست و برادر لبنان و سوریه بزنید!!
تهراني
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
بابا هيچي زوري نيست ... حجاب هم همينطور ... متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
باعث تاسفه کشور را فقر و بی عدالتی فرا گرفته پلیس به دنبال گیر دادن به زنهاست اگه شماها مردید برید جلوی قاچاقچی ها و اختلاسگرها را بگیرید
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
اینا اگه کار بدی نکردن چرا نمیزارن ازشون عکس بگیرن و روشون بر میگردونن؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
چون نمی خوان 4تا مثل جنابعالی ببیندشون که فردا آبروشونو ببرین!!!!!!!!!!!!!!!
شهاب
Seychelles
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
واقعا یعنی نمیدونی چرا؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
چون اینا آدمای عادی جامعه هستند و نمیخان آدمای خاص ازشون عکس بگیرن !
kaveh
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
مگه تو با زن و بچه ات میری بیرون کاری بدی میکنی ؟ خوشت میاد از تو و خانواده ات یکی عکس بگیره بزاره تو فضای مجازی ؟ ! اگه بدت نمیاد پس یه چند تا بزار ببینیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
به اشتباه مثبت دادم! به همان دلیل که صورت خانمهای پلیس شطرنجی شده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
برای اینکه خودشون هم می دونن چه غلطی کردن.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
اين دوستمون راست مي گه ديگه چرا حقيقتو انكار مكنيد اگه دروغ مي گه بگيد دليلش چيه خطاب به اون هايي كه نمره منفي دادند چرا ساکت شديد جواب بديد.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
منظور اين دوستمون اينه كه كار اينها واقعا بده و پوشاندن صورتشون هم دليل بدي كارشونه و يه عده حرف اين آقا رو غلط برداشت كردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
هم بدحجابها و هم پليسها هر دو صورتشون شطرنجيه. حالا کدام گروه دارن اشتباه می کنند؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
هم بدحجابها و هم پليسها هر دو صورتشون شطرنجيه. حالا کدام گروه دارن اشتباه می کنند؟!
شهرام سروستانی
Seychelles
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
خدا وکیلی نیروی لنتظامی هم چاره ای جز حضور در جامعه و برخورد با هنجار شکنان را ندارد. اگر نیروی انتظامی نبود باور کنید بعضی از این خانم ها با لباس بدن نما و چسبان و یا حتی مینی زوپ می آمدند بیرون!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
بابا جان در گذشته زن مینی ژوپ پوش بود ولی دین وایمان مردم هم بیشتر بود،یه خورده فکر کن !
ناشناس
Canada
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
خب؟ تو ترکیه زنان با بیکنی در کنار زنانی که حجابشون کامل هست قدم میزنن نه ایمان اون سست میشه نه اون یکی به محجبه با چشم تحقیر نگاه میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
جناب سروستانی! مشکل ما وجود افرادی با مغزهای تکامل یافته (!) مثل جنابعالی است!
دهقان
Turkiye
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
والله از قدیم گفتن آدمها حریص میشن به اونچه که منع میشن
بخاطر اشتباه آقایون مردم حریص هیچی شدن واگرنه همین مردمی که میرن خارج از کشور تازه خندشون میگیره از همه چی از بگیر و ببند و از اصطلاحات عجیب و غریب مانکن از چشمهای مسولین که جه چیزهای دم دستی رو میبینن و چه شتر و با بار بردنش و نمیبینن تازه میگن شلوغش نکنید چیزی نشده درحالی که یکی از بخور بخورهای ایران میتونه یه دولت رو سر نگون کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
كاش با فساد در همه جوانب برخورد مي شد! نه فقط در جايي كه راحته و زور مون بهشون مي رسه! اثر بدحجابي تو جامعه بيشتره يا بيكاري و فساد اداري و مالي؟
عسگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
میشه اول توضیح بدین مانکنهای خیابانی یعنی چی؟
متاسفانه دولت فکر میکنه باید کار فرهنگی کنه ولی بدون اینکه بدونه ساختن فرهنگ دست جامعه است نه دولت.بیشترین کمک دولت به جامعه تدوین قوانین کارشناسی شده و ایجاد امنیت برای تمامی آحاد جامعه برای فعالیتهای موثر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
قرار نیست همه یکسان باشند. اینها هم عارضه جامعه هستند با این نوع برخورد ها اصلاح نخواهند شد بلکه سمپاتی افراد دیگر از جمله افراد باحجاب را هم باعث خواهند شد.
نکته مهم دیگر آنکه الگوی عالی مسئولان چادری شدن مردم در حالیکه در اسلام چیزی بنتم چادر نداریم انچه مطرح است حجاب ومسئولان با نادیده گرفتن این اصل برخی را به زور وادار به چادری شدن می کنند (از جمله در برخی از استخدام ها و یا ورود به برخی اماکن)خود این مردم را دو رو منافق بار می اورد که بسیار خطرناک تر از این زنان هستند که به نمایش گذاشته شده اند
نادان
United Arab Emirates
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
دست نيروي انتظامي درد نكنه ماكه فرصت نداريم بريم بيرون به اينها نگاه كنيم نيروي انتظامي دستگير ميكنه و سايتها عكس ميزارن ماهم نگاه ميكنيم و ...
ناشناس
Sri Lanka
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
راست میگه، عکسها رو بیشتر کنید :D
احمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
ای وای به بی حرمتی بر انسان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
زن بي حجاب و مرد بي عفاف انسان نيست حيوان است. آن هم حيوان برهنه.
اولئک کالانعام بل هم اضل
و اگر تو قرآن را نمي‌پذيري، ما به حرف تو اصلا بها نخواهيم داد.
از فرارو هم به دليل داشتن غيرت ناموسي و ديني و اطلاع رساني از اقدام خوب پليس تشکر مي‌کنم.
اصولا نيروي انتظامي بايد به اين مسائل بپردازد و مثل پليس غرب اسير جريمه هاي راهنمايي و رانندگي نشود. و به خاطر اين اقدام انساني پليس تشکر دارم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
ببخشيد دوست عزيز شما همه جاي قرآن را خونديد؟ ((لا اكراه في الدين)) را هم به خاطر بياريد لطفا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
جناب ناشناس! تاریخ به خوبی مشخص خواهد کرد که چه کسانی حیوانند!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
بله لا اکراه فی الدین
اما وقتی قبول کردی مسلمانی را یا بودن در حکومت اسلامی را باید تابع قوانینش هم باشی
ولی نباید گفت حیوان بهتر یگین خر شیطانند و سواری دهنده شیطان
تو غرب همه بد بختبیهاشون از بی غیرتیها شونه که نگاه سود جویانه به زنان دارند و آز آنان برای فروش و تزرویج مد و لباس استفاده می کنند تا جیب عده ای پر بشه
خداییش هرکی دوست داره جامعه الده بشه با این دوره گردان بی شرم خداوند اسمشو در ایه 19 سوره نور اورده اسمشو چه عرض کنم رسمشو اورده
محسن
Germany
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
محمد عزیز شما پوشش این خانم ها را با پوشش زنان آمستردام و بروکسل و برزیل یکی می‌کنی؟
وجدان هم خوب چیزی است پوشش اینها به نسبت خیلی از کشورهای اسلامی هم بهتر است. در ضمن اینجا مملکت آل‌سعود نیست که زنان را زیر برقع کنیم.
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
همه ابن خانومها نسل انقلاب هستند آیا آقایون سوال کردند چرا با وجود این همه تبلیغات و این همه ادعاهای واهی نتوانستند این نسل را علاقه مند کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
قای نقویان جواب دهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
همین خانم ها قبل از انتخابات : مردم شریف ، مردم غیور، مردم همیشه در صحنه ، مردم مدافع آرمان های انقلاب ...

همین خانم ها بعد از انتخابات : مانکن های خیابانی ، بد حجاب،
بد پوشش ، چقدر از این مردم استفاده ی ابزاری میشه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
چرا تحمل زیبایی , جوانی ، تفریح ، رنگ ، زندگی ، پیشرفت و .... کلا چیزهای خوبی که خدا خلق کرده ندارین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
گر ذوق نیست تورا، کژطبع جانوری!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
امنیت این دستگیر شده ها هم تامین میشه؟
اینا اگه پول و پارتی داشتن تو خیابون نبودند !
ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
چطور قبل انتخابات از اين برنامه ها نبود؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
چون زمستون بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
زور سرنیزه، نه فرهنگ می آورد نه ادب ونه دین ... اگر می شد باسرنیزه این کار را کرد که مملکت رو به ویرانی تا حالا گلستان شده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
در تاریخ ثبت می شود و شاید در آینده بهتر بفهمیم اوضاع شرایط کنونی چطور بود !
صادق
Finland
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
شاید این شیوه برخورد کاملا صحیح نباشه اما اوضاع حجاب خانمها دیگه از بد حجابی گذشته و بی حجابی رو رد کرده.اینها همون اثرات برنامه های ماهوارست که بعضی از آقایون هم سود کلانی از واردات پنهانیش به جیب زدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
شما راحت باش!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
ماهواره این خدمت ! را به بی حجاب شدن دخترها کرده
ناشناس
Seychelles
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
شما منطق سرتون میشه اقا تو اصل دین اجبار نیست چه برسه به این موضوع که جزو فروع دین هم نیست بیشتر عرف است مچه تو کشورهای مسلمان دیگه ماهواره نیست حق انتخاب مهمه به خدا!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
در اعتقاد به اجبار نیست و گر نه هر ایده ای قوانینی رو داره که دور زدن اونها درست نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
الان دقیقا هدف چیه؟ محجبه کردن اینا؟ درس اخلاق دادن به مردم؟؟ احیای دین مبین اسلام؟؟!! هر سه گزینه؟؟
من که مطمئنم نتیجه عکس میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
قاچاقچی ها و زورگیرا خطرناکن حسن!!!!!!!! تفنگ دارن چاقو دارن تازه اصلا پلیس ملیس حالیشون نیست: می زنن. ولی این دخترا هیچ کاری از دستشون بر نمیاد!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
صرفنظر از درست یا غلط بودن این موضوع و نحوه باصطلاح برخورد ، چرا فقط زنان مد نظر نیروی انتظامی است؟ بخاطر اینکه عکس العملی دفاعی ضعیف تری نسبت به آقایان در هنگام مواجهه پلیس دارند؟ یا اینکه اساسا آقایان محدودیتی در نحوه پوشش طبق شرع و عرف ندارند؟
نکته دیگر، تجربه ثابت کرده که برخوردهای فصلی و گذرا هیچگاه راه حل بدپوششی نیست. در این سی و اندی سال پس از انقلاب، هر از گاهی با شدت و حدت های مختلف شاهد این برخوردها از طرف ارگانهای گوناگون از جمله پلیس، کمیته و بسیج و... عیره بوده ایم ولی حکایت همچنان باقی است و آیا بهتر نیست بجای این همه هزینه مادی و معنوی، به ساخت فرهنگ و نهادینه کردن کرامت انسانی و احترام به حقوق شهروندی پرداخته شود. مطمئن باشید در این صورت بدحجابی و فساد به خودی کمرنگ خواهد شد و مردم خود به دنبال ارتقا جامعه خواهند بود و ضد ارزشها بیشتر مورد نکوهش و دوری افراد جامعه و بخصوص جوانان خواهد بود.
در آخر یک کم هم دل برای این جوانان بسوزانید، خدا وکیلی اکثرشان از جوانیشان چه بهره ای می برند؟ نه کار، نه تفریح سالم، نه امیدی به آینده، نه امکان تشکیل خانواده. همش سرخوردگی! آخه همه که نمی توانند عارف و سالک باشند! اصلا بهشون آموزش سیر و سلوک هم که ندادید!
سان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاراگراف آخر شمارو بايد بر سر در مجلس زد!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
آقایان و خانم هایی که در طرفداری از این برخورد ها نظر میدید، یه تحقیقی بکنید تا ببینید بیشتر افرادی که برای آن کار دیگر به کشورهای تایلند و ارمنستان و دوبی و ترکیه و ... میرن کجاییند؟ ایرانین ایرانی.هر چی بیشتر محدود کنید بیمار جنسی در این مملکت بیشتر میشه.
زززززز
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
اي كاش با دزدان بيت المال هم اينگونه برخورد مي شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
ایکاش این حرکت تداوم داشته باشه و موقتی نباشه.
دستشون درد نکنه.
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
واقعيت اينه كه اين مدل هاي غربي نيستش اينا مدل من درآورديه به دليل اينكه شما اگه مراسم عروسي سلطنتي توانگليس راديده باشيد تيپ عروس وملكه اصلا اينجوري نبود اما توايرا هركي .............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
روسری و روپوش اینها روهم اگر برداری قیافشون عادی میشه.چیزی زننده تر از حجاب اجباری وجود نداره
ناشناس
Seychelles
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
اگه می تونستم هزار تا لایک می دادم به (ناشناس) واقعا راست میگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
کار فرهنگی با چماق جواب نمیده . نمی دونم تو این مملکت هر کاری رو فقط با چماق می خوان راه بری کنن. خدا به داد این ملت برسه
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
بله کارفرهنگی با چماق جواب نمیده امابه نظر شمابا خانم هایی که اصلا درددین ندارن وعمدا بااین شکل وارد جامعه میشن تاحریم عفت وحیاءجامعه رابشکنن چگونه باید برخودکرد؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
شما درست را درک نمکنی عزیزم.
ناشناس
United States of America
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
اندکی صبر سحر نزدیک است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
تورو به هرکی که میپرستین اسلام رو بدنام نکنین !!!!
مشکل مالباس پوشیدن مردمه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
اين جمله اخري را يك جاي ديگه حدود هفت سال پيش شنيدم. شما يادتوت هست كي اين جمله را گفت؟!(آيا مشكل ما لباس پوشيدن مردمه؟)
علی مختارپور
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
مسئله ای که در جامعه ایرانی شاهد آن هستیم، "عدم فرهنگ سازی صحیح" است در همه ی حوزه ها. و توسل به حربه ی "زور" در تمام شئونات زندگی، از سطح فردی و خانوادگی، تا سطح بالاترین نهاد های اجتماعی به چشم می خورد.
آن چه در جامعه ایران امروز، در زمینه ی حجاب، بیداد می کند، خاص مساله حجاب و بد حجابی نیست، مشکل فقر فرهنگی است. فقر اجتماعی است.
جوانی که امروزه در اجتماع ایران زندگی می کند، بی چون و چرا خواسته هایی دارد و به زعم خود مشکلاتی؛ و در صدد ارضای نیازهای حود است و بیشتر نیاز عاطفی. جوانی که از نظر عاطفی در خانواده ارضا نشود، دنبال ارضای این نیازها در بیرون از محیط خانه، و با سلسله مراتبی ابتدا در حوزه دوستان و سپس در دیگر گروه های جامعه است و این خود می تواند امنیت اخلاقی را به مخاطره بیندازد.
در این بین وظیفه خانواده ها در قبال فرزندان، بسیار سنگین است.
ناشناس
United States of America
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
جواب به انسانی!!! که فرمودند شخص بی حجاب انسان نیست. پس بفرمایید خارج از مرزهای این مملکت حدود 6.5 میلیارد حیوان در کنار هم با صلح و آرامش زندگی می کنند و بعضا بهترین ها هستند؟! عجب...!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
خیلی از اینها نمی دونن که با خانواده ها چیکار می کن و الا با این لباسای زننده نمیان بیرون از گشت ارشاد هم ممنون به خاطر اینکه بعضی از اینها رو بیدار می کنه
reza
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
3000میلیارد تومان اختلاس شصتا چی شد !!! اون صلاح نیست لو برند ...مردم بدبخت بگیرید
زیبا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
بخدا این مشکلات باید ریشه ای حل بشه جایی که ادم نتونه از استعدادهای علمی وهنری اش استفاده کنه وخودشو نشون بده همینجوری میشه منکه میگم اگه شرایط یه جوری بود مثل خیلی از کشورها هرکی به هر شغلی علاقه داشت مشغول بود وخلاقیت واستعدادشو نشون میداد ما این منظره هارو شاهد نبودیم .مطرح کردن خود در نهاد هر انسانی است اشغل وکار که ندارن شرایط ازدواج که خیلی خیلی کم شده تفریحات سالم هم که نیست پس جوان بدبخت چیکار کنه من البته با بد حجابی مخالفم اما این راه چاره نیست باید شرایط کار وپیشرفت زیاد باشه تا جوونا یه جور دیگه خودشونو نشون بدن
ناشناس
Canada
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
این اصلا مشکلی نیست که بخوان ریشه ای حلش کنن پوشش جز اولین اختیارات هر انسانه و هرکسی هم که با زور چماق و اسلحه میخواد یک پوشش خاص رو ترویج کنه فقط یک زورگوست
مجتبی
United Arab Emirates
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
من کاری به این مسائل ندارم ولی اونایی که مخالف هنجار شکنی این بدحجابان هستند یه نگاه دوباره به این عکس ها بندازند بخدا کسی که اینطور لباس میپوشه تو خارج جز ....هاست.به خدا بی حجابی بهتر است تا اینطور بدحجابی.
دور اول عکسایی که فرارو زد به نظر من اون خانوما حقشون نبود کخ بگیرنشون ولی واقعا این دور اینا دارند هنجار شکنی میکنند وداد میزنند یه چیزیشون هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
انسان نسبت به هر چيزي كه منع گردد حريص تر مي شود هر سال ما اين رفتارها و بگير ببندها را در جامعه مي بينيم ولي نوع پوششها بدتر مي شود كاملا" مشخص است اين راهش نيست.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
بابا یه قبر و قیامتی هم هست. ما که نمیگوییم مشکل کشور فقط بد حجابی ست اما میتوان گفت یکی از مشکلات کشور هست. اگر بگوییم بد حجابی به خاطر فقر است پس چرا بیشتر بدحجابها از قشر مرفه هستند؟ خانمهای ما باید بدانند که جوانهای ما به خاطر شهوت خودشان، شما را میخواهند اما اگر سنی از شما بگذرد دیگر شما را کسی به حساب نمی اورند. و خلاصه اینکه با چشمانی گریان باید گفت: که چه طور شده یک عده در جامعه روی خون پاک شهیدان به راحتی پا گذاشته و خیانت نموده و دل نازنین و پاک مولایمان امام زمان را به درد اورده؟ (خودم از یکی از علما شنیدم که میفرمود: برخی از گناهان شیعیان امام زمان را گریان میکند)
دکترحاتمی:پزشک ومدرس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
حجاب اگراختیاری باشداین مشکلات رانداریم.
سان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
دكتر ممنون كه به فرارو سر ميزنيد :-)
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
تو فرهنگ غرب اختیاری نیست چون مخاف استقلال و عزت زن مسلمان هستند و پای جاب جان می دهند اگر به قول شما باشه باید تا تهش هم برید فردا نیاز به مراکز تخلیه هیجان و فساد پیدا می کنید که درست مخالف نظر خداست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
باباجون چرا یه بوم و دو هوا بازی درمیارین ؟ اینارو تو خیابون می گیرین اما بدتر ازینا اون هنرپیشه هایی هستن که تو جشنواره ها و مراسم تقدیر و تشکر از خوداشون حضور پیدا می کنن و به همدیگه جایزه می دن در هموم حالی که با بی حجابیشون علناً تمام مقدسات و فرهنگ و برخوردهای نیروی انتظامی رو به مسخره می گیرن !! خلاصه اگه می خواین فقط « ون » رو پر کنین راه دور نرین فقط کافیه یه سری برین تو این مراسما خودتون می بینین !!
مهتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
هرچیزی اجبارش بده
چه کشف حجاب اجباری ، بده
چه حجاب اجباری بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
همه قانونها اجباری اند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
درود بر هاشمي و خاتمي
ارشاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
درود بر احمدي نژاد مخالف گشت ارشاد
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
باانهائی که عمدا بااین پوشش های زننده واردجامعه میشن تاحجاب وعفت راکه ازاحکام ضروری دین است زیرسئوال ببرند بایدباشدت برخودکردتاجرئت نکنن....
ناشناس
Germany
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
اقا این پروژه به شدت شما اگه میخواست جواب بده تا حالا جواب داده بود.. میبینی که نمی ده
mohsen
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
با اين كارا حجاب درست نميشه . دولت مشكل تورم رو حل كنه نه حجاب . پوشش اختياري ست نه اجباري
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
فعلا پوشش اجباري مهم تر از اختیاری ست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
نوع پوشش اختیاری است نه حد آن
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
محسن بی سواد. دولت که کاره ای نیست و مخالف این برخوردهاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
يادمه آقاي احمدي نژاد تو دور اول تو تلويزيون مي گفت واقعا مشكل ما لباس پوشيدن مردمه يا مشكل ما اينه كه يه جوون موش چه جوري درست كرده . دولت بايد بره كاراي مهم بكنه كارهاي اقتصادي و ...
آقاي احمدي نژاد الان كجايي پس
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
من واقعا نمیفهمم "پوشش یه امر اختیاریه" یعنی چی!؟ آیا اگر حدود مورد نظر اسلام را برداریم و به جای آن آزادی نوع پوشش را اعلام کنیم همه چیز حل میشود؟ آیا کسانی که در قلبشان مرض است به یک بلوز و شلوار ساده بسنده میکنند یا آنقدر پیش میروند که همه محدودیت ها (اصل پوشش) را انکار میکنند؟ دوستان عزیز! در ایران زمین که پوشش و حیا عناصری جدا نشدنی از فرهنگ ما هستند لاجرم اعمال محدودیت برای حفظ جامعه امری ضروری است. فرض کنید حجاب را برداشتیم، در این صورت باید حدود جدیدی تعریف کنیم که این کار با منطق دوستان منطقی! (رفع همه محدودیت ها!!) سازگار نیست و این دور باطل همچنان ادامه خواهد یافت... پس وقتی شما نمیتوانید همه محدودیت ها را بردارید بهترین گزینه اعمال محدودیت های دین است که صد در صد حکیمانه تر از قوانین بشری است. در عین حال تاکید میکنم رفتار ماموران حکومت با زنان پاکدامن ایران زمین شایسته نیست.
مریم
United Arab Emirates
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
تاریخ نشان ذاذه همیشه زور نتیجه عکس ذاذه مسو لان مواظب باشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
البته ما که هر چی تو تاریخ گشتیم دیدیم فقط زور نتیجه داده و دیگر هیچ
ناشناس
Pakistan
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
همانطور که رضا شاه نتوانست باهمه تلاش کشف حجاب نماید آنهایی که مقید به حجاب بودندحجاب خودرا حفظ نمودند پس باید خودهرشخص نسبت عفاف وحجاب مقیدباشد والا با بگیرو ببند وآبروی جوانان راباگرفتن عکس ازآنها در رسانها قراردادن مشکلی حل نمی شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
چشمشون کور می خواستن تو انتخابات و یا راهپیمائیها بی حجاب بیان بیرون مگه نمی دونستن اون روزا اشکالی نداره و دفاع از ارزشها و مقدسات حساب می شه اما روزهای دیگه پایمال کردن خون شهیدان .
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
يه مرواريد به خاطر اين خيلي ارزش داره كه داخل صدفه و يه زن با حجاب هم مثل اون مرواريد با ارزشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
اگر زن مرواريد در صدف است بايد بنشيند خانه و شوهر داري و بچه داري كند و نه اينكه مثل يك مرد در جامعه حاضر شود و تازه از مردان طلبكار هم باشد .
سان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
ناشناس دومي حرف منطقي زد.لايك براي شما!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
من با نظر دوستمون موافقم و اون هاي كه با اين دوست نا شناس مخالفند اصلا نمي دونند ارزش يعني چي
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
ما مردا چقدر بدبختیم! موقع تولد میگن حال مادرش چطوره ؟موقع عروسی میگن چه عروس خوشگلیه،موقع مرگمونم میگن بیچاره زنش!
شما راست میگی خواهر زنا خیلی ارزش دارن...
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
بنده با ناشناس اول تاحدی موافقم ولی ناشناس دوم خیلی عصبانی است و چندان موافق نیستم. در مورد ناشناس سوم نظری ندارم چون نمی دونم با کی موافق و با کی مخالف. ناشناس چهارم که مثل من یک مرد بدبخته، پس باهاش موافقم. :-)
بابا تو رو بخدا یه اسم برای نام هنگام ارسال نظراتتان انتخاب کنید که بشه جواب به شما داد آخه !!!!:-/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
اکه چیزی رو میخوای نابود کنی ازش دفاع بی منطق کن
عاکف
Canada
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
من باحرف ناشناس اولی موافق نیستم. چون هیچ زنی اگر به شعورش اهمیت داده بشه طلبکار مردها نیست...زنها در واقع در این مملکت دارن روز به روز بیزارتر از مرد میشن و دردمندتر...ولی چون مردهای مملکت قادر به دیدن عیوب فکری خودشون نیستن زن با لحن قهر و خشونت مجبوره حرفش رو بزنه..تازه دوبرابر مرد هم باید داد بزنه ..آقایون شما هیچ هم بدبخت نیستین..همه چیز قانون به نفع شماست بیخود داد و بیداد نکنید. به اسم بهشت زیرپای مادران است زنان رو رنگ کردن در این مملکت...کدام بهشت؟ بعد هم کی گفته که زن فقط برای بچه داری و سرویس همه جوره به مرد افریده شده؟ پس اینهمه زن که در کشورهای دیگه جزء چهره های درخشان علمی و سیاسی و حقوقی و فرهنگی ..هستن همه شون یعنی مشکل دارن نه؟
کشاورز
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
به زور نمی توان مردم مسلمان کرد اگر از ترس به زبان مسلمان شوند خطرش خیلی بیشتر از دشمنان دین اسلام خواهد بود چون انها کار های میکنند که به نفع شان هست وبه نام اسلام تمام خواهد شدو مردم نا امید حی الی خیر العمل
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اول حرفت درسته این موضوع در اسلام اوردن ابوسفیان ها هم مطرح بوده ولی حرچی باشه یک نفر حق قانون گذاری داره و او خود خداست و ما فقط مجری بایست باشیم وحد اقل کار که می شود کرد پاکسازی سطح جامعه است تا
ویروس بی حجابی و بی عفتی همه گیر نشه
تو خونه ها جوابش با خودشون و خداشون
آزاد
United Arab Emirates
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
یعنی چی ؟؟؟ نه انتخاباته نه راهپیمایی.!!! چه حقی دارن بد حجاب باشن؟؟؟؟
ارشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
اسلام با بي حجابي مخالف است. نمي توان هم اسلام را خواست و هم بي حجاب بود و از بي حجابها طرفداري كرد. معترضين به اين برخوردها تناقضات خود را برطرف كنند.
درود بر ميرحسين موسوي عزيز كه پاسدار واقعي حجاب در دهه 60 بود و كسي جرات نداشت با آستين كوتام بيرون بيايد. دولت احمدي نژاد كه باتساهل و تسامح با حجاب برخورد مي كند از موسوي ياد بگيرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
بي حجابي توهين و خيانت به خون شهداست.دست نيروي انتظامي دردنكند. بهشت جاي بي حجابها نيست.
درود بر موسوي
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
دو کلمه آخر ربطی به موضوع نداره خوب نیست آدم ابن الوقت باشد.
lh
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
این فقط یک جمع آوری ساده است مثل این که موتور سواران بی پروانه رانندگی را می گیرند و داخل وانت می ریزند موتورشونرو تا به فکر گواهی نامه باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
زمان خاتمی چنین لباسا و فسادی نبود.تو این3-4سال افتضاح شده.خدا لعنت کنه کانالای مستهجن و ترویج زدن گوشواره تو پسرا و تاتو و برداشتن ابرو.خیلی جالبه قبلا مردو به سبیل میشناختن نسل جدید به قد و گوشواره و جذاب بودن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
چرا دوستان منفی دادن!!!زمان خاتمی عزیز مگه چنین فسادی بود!!!وضع مملکت جوری شده خانما همه بوتاکس-ژل و ...تزریق میکنن که خودنمایی کنن و زیبایشونو مفروشن به چشم مردمو و ... و پسرا هم دنبال اینن که قدشون بالای190بشه و بدنشون مو در نیاره و اپیلاسیون کنن.مگه غیر اینه!!!!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
مبارزه با هر نوع بدی خوبه ولی باید ان کسی که بی حجابی را رواج می دهد را گرفت نه این دخترهای بی اطلاع را
برید ببینید چنتا شرکت دولتی تولید لباس داریم که لباسهای همینجوری تولیدمی کنه شرکتهای خصوصی اش پیشکش
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
محض اطلاع برسونم یکی از سوالاتی که جناب مطهری درمجلس از رییس جمهور پرسیدن خیلی بر ان پافشاری میکردند این بودش که چرا احمدی نزاد با بدحجابها برخورد نمیکنه ورییس جمهور جواب جانانه ای به اون فرد در صحن علنی مجلس داد.دوستان عزیز به خدا اگه میخواین این رفتارهای ضد مردمی پایان بپذیره از احمدی نزاد حمایت کنین
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
آقای احمدی نژاد 7 سال همه نوع حمایتی رو داشتن...اگه قرار بود کاری کنن کرده بودن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
حرفش درسته براي چي منفي ميدين
شهاب
Seychelles
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
سلام،من به عنوان کسی که سالها تجربه زندگی در خارج از کشور رو دارم(اروپا)،از این وضع حجاب خانمها در ایران واقعا ناراحت و متعجبم! این نوع حجاب در انجا مخصوص زنان ویژه هست و خانمها درسته حجاب ندارن ولی بسیار ساده و بدون آرایشند و بدون هیچگونه حرکات جلف و عشوه های خاص بیمارگونه که متاسفانه در ایران زیاد دیده میشود! و جدا سلامت افراد و تحکیم خانواده ها را به خطر میاندازد!! به امید اینکه روزی بیاید که دختران قدر و ارزش خود رو بدونند و وجودشون لبریز از ارزش روحی بشه تا نیازی به نمایش گذاشتن جسم خود نداشته باشند..
ناشناس
Germany
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
عزیزم تو خواب اروپا بودی. اتفاقا اروپا از این هم بدتره
نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
با سلام اولا که اینا نق ونباتن اینا نباشن که روحیه نیست حیف نیست اینا نباشن روحیه خرابه خراب میشه . این کارا اصلا درست نیست چرا چون ما فرهنگمون از ریشه خرابه حالا هی هی بیان از کارا بکنن درست بشو نیست که نیست فرهنگ ما غلطه غلط
ماه
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
این اقل کاری است که فقط از نیروی انتضامی بر می آید شما و ما هم باید به تذکر زبانی عرصه را بر این آلوده کننده های فضای روانی جامعه برخورد کنیم او موقع لزومی به این بر خورد ها نخواهد بود.
اگه یک چا قو دست بچه ات باشه اول مجبوری ازش بگیری بعد براش حالی کن این چه خطری داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
حجاب بايستي اختياري باشد آن وقت بيشتر اينها حجاب ميكنند با نيروي قهري و فشار ، ايرانيان را نميتوان فرمانبردار كرد اين را در جنگ - در مذاكرات هسته اي - در روابط روزمره به كرات ديده ايم - اگر بيشتر بخواهيد بدانيد از جامعه شناسان استعلام كنيد
sepehr
Indonesia
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
نظریات که مثبت میگیرند کاملا حرف مردم هست .
توصيه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
آزادي بيان حق شهروندي افراد است اما مگر چند درصد مردم ايران در اين سايتها حضور يافته و اعلام نظر مي كنند. توصيه مي كنم نظران مثبت و منفي در سايتهاي مجازي تصور اكثريت و اقليت جامعه را به شما القاء نكند. ضن اينكه تجربه ثابت كرده است كه هميشه اكثريت بودن دليل درست بودن نيست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
دوست عزيز توصيه حرفتون خيلي زيباست كه هميشه اكثريت بودن دليل بر درست بودن نيست. ميدونين چون هميشه در اكثريت بسياري از افراد نا اگاه هم هستند كه اطلاعات درستي راجع به مسائل ندارن و چيزهايي رو باور مي كنن كه بهشون ديكته ميشه . ولي اونايي كه تو سايتها هستن اكثرا ادم هاي تحصيل كرده اي هستن مثل خود شما كه حداقلش يه دانشگاهي رو رفتن و مسايل كم و بيش تحليل مي كنن. در ضمن و عليرغم اين موضوع مثل بسياري از كشورهاي دموكراتيك دنيا كه تو مسايلي اختلاف نظر زياده رفراندو ميذارن پيشنهاد مي كنم(له عنوان يه ايراني) يه رفراندوم برگزار شه تا نظر مردم معلوم شه. ضمنا تناقضات تو كشور ما بيداد ميكنه مثلا همين بانوان ورزشكار كشور ما ميرن خارج كشور مسابقه ميدن با لباس اسلامي بعد تمام مردم دنيا ميتونن اونا رو ببينن اما تو كشور ما تو تلويزيون هم مردا نميتونن مسابقات هم وطناشون ببينن اين تناقض اشكار چه معني ميده يعني نعوذبالله مردهاي ما اينقد بي ظرفيتن
torang
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
همینیه که هست میخواین بخواین نمیخواین؟به سلامت تشریف ببرید اون ور آب حالشو ببرید.لطفا
ناشناس
Germany
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
حتما یه خبری قراره بشه.... هر وقت قراره خبری بشه از این اتفاق ها می افتد..
کشور ترکیه هم مسلمانن هر کس به اعتقادش حجاب را رعایت میکند...
ناشناس
Germany
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
اون هایی که به این طرح نظر مثبت دارن همه بانوانی هستن که به زور همسر و پدرانشان حجاب زوری دارن و از نگاهای همسرانشان در خیابان به دختران زیبای ایرانی ترس دارن یا حسد
ناشناس
Germany
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
خیلی جالبه اون وقت چشمای مردان ایرانی چه میشود... با این همه نظارت .. در همه جای دنیا زنان با لباس های کوتاه سر کار میروند مردان انگار نه انگار اما اینجا..... وای
سپهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
واقعا برای خانمهای ایرانی متاسفم
این همه گیر دادن و تحقیر فقط برای...........
جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
من خودم مخالف اینجورمبارزه بابدحجابی ولی خودتون جمع کنیدبااین نظرات مضخرفتون هنوزشعورتون نمیرسه که اینجاایران وماشیعه هستیم بعدمیایدخیلی راحت میگیدتوکشورای خارجیم حجاب اجباری نیست اینچه نظری که میدید خجالت نمیکشید یعنی انقدربی حیایی وبی غیرتی توکشورعادی شده خاک برسربی غیرتتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
عراق تركيه بحرين عربستان يمن سوريه لبنان ووووو مسلمان نيستند
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
جناب با غیرت اول برو ادب یاد بگیر بعد بیا کامنت بذار. در ضمن منظورت از مضخرف همون مزخرفه دیگه!!
داوری نما
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
جالبه ! اقدامی در این حد وسیع از سوی نیروی انتظامی در حال انجامه و این همه نظر مخالف!
چرا روح قانون حداقل در این موضوع خاص خلاف نظر اکثریت هست !؟
واقعا کسی میتونه بیاد و به ته مثقال استدلال این حرکت دون رو توجیه کنه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
ریشه همه این گرفتاریهادردروغ-عدم اشتغال-فاصله طبقاتی وفقراست
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
این خانم های محترم با این وضع ظاهری فکر میکنن آزادترن ولی چه آزادی ؟ آزادی که آزادی دیگران رو سلب کنه؟ اکثرا میگن در این نظام آزادی نیست ولی من به جرات میگم، آزادی که امروزه هست در نظام های قبلی و شاهنشاهی نبوده . خواهرای عزیزم هر چه برای خودتون میپسندید برای دیگران هم بپسندید . طوری باشید و آزادی داشته باشید که به حقوق و آزادی دیگران هم احترام گذاشته باشید. کشور ما اسلامی و در شان یک دختر و زن مسلمان این وضعیت ناپسنده. خودمون باید فرهنگ سازی کنیم .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
آزادی مغوله ای ست که هر کسی می تواند به نفع خودش تفسیر کند آزادی را باید مقید کرد و اون در حیطه فرامین خداوند است نه هوسهای مردم
که خداوند به پیامبرش می گوید اگر از هوای نفس اینها پیروی کنی تو را از را ت منحرف می کنند فیظلک عن سبیلک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
شما دوست داری با حجاب کامل بیا ، اینها دوست دارن با حجاب این شکلی بیان ، بابا به کسی چه مربوطه ؟ اگر ضامن حفظ ایمان من ، پوشش یکی دیگست ، مشکل از ایمانه منه نه پوشش اون .
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
بجاي اين كار هاي ابتدايي دنبال دزدان و مفسداني باشيد كه ميليارد ميليارد اموال اين ملت را چپاول مي كنند.
ناشناس
Germany
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
جلوی گرانی رو هم اینجوری بلدین بگیرین؟
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
خاك بر سر افراد بي غيرت كه تعصب ناموسي ندارند .عروسك ها وشياطين را جمع كنيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
غیرت و تعصب ناموسی سرجاش غیرت وطن پرستی هم داشته باش نذار با شعار ناموس وطنت غارت بشه که از هر بی ناموسی بدتره
کیومرث
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
فحش نده دوست من ببین عوامل این مانکنسازیها کجاست
یکی گوشدادن به اهنگهای مبتذل است که غیرت را می برد و دیدن فیلمهای ..
و پوشاکفروشهای رسوا که غالب تن زنان را به معرض بچه و مرد ماا می گذارند برای سود بیشتر و پر کردن چکهای خودشون و یک عده که تولید می کنند و نیاز به بازارش دارند و مجبورند پول بدند این دخترکان تا مدشون جا بیفته مثل کار که غربیها می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
خيلي كار خوبي مي كنند. اينها بايد اعدام شوند. خود اين افرادي كه نظر مخالف مي دهند، شما خودتون موافق فساد هستين.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
من به حجاب اعتقاد ندارم حجاب از حجب مي آيد يعني حيا

نه چادر روسرس ....
حيامعني اش چادر سر كردن نيست
درجامعه بايد آنقدر اقتصادش خوب باشد كه دختراها وپسرها به تن فروشي روي نياورند
يك جاي مشخص مثل كاباره بايد داشته باشيم تا نقش سطل آشغال به گفته آقاي طالقاني را عمل بكند.....
سان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اي آقا جان اگه به گفته هاي آيت الله طالقاني و دكتر شريعتي و امثالهم عمل ميكردند كه وضعيت مملكت ما الان اين نبود!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
هركس عقيده اي دارد وبرايش ارزش قايل است اگر قرار است بهشت وجهنم باشد پس چرا اين همه اذيت مي كنيد بگذاريد در آخرت به حسابشان رسيده گي شود
تورج
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
آیا واقعا مشکل بزرگ جامعه ما همینه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
1-دوستان عزيز بي حجابي رو با روشنفکري قاطي نکنيد روشنفکر کسيه که ديدش نسب به مسايل بازه نه حجابش.
2-شعار انقلاب يادتون باشه استقلال آزادي جمهوري اسلامي
پس اسلامي بودن مهمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
ما ايراني ها عادتمونه هميشه بعد منفي غربو تقليد ميكنيم تو خيلي از دانشگاه هاي غرب پوشيدن لباس تنگ و ارايش مو ممنوعه ام تو ايران خانومه براي خارج شدن از خونه نيم ساعت تمام با خودش ور ميره !!!!!!!!اما ارزش داره آخرتتو خراب كني كاش يه ذره حرمت شهيدامونو نگه مداشتيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
آخه چرا خودتونو خسته میکنید هی نظر بدین هی منفی هی مثبت به نظر شما کار دیگه ای جز پرکردن صفحه میکنه
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین