bato-adv
کد خبر: ۴۲۷۸۵۱

مطهری: شورای نگهبان گفت شما باید همان را بگویید که ما می‌گوییم!

مطهری: شورای نگهبان گفت شما باید همان را بگویید که ما می‌گوییم!

این که عضو حقوقدان شورای نگهبان در جلسه‌ای که به دعوت شورا به آنجا رفتم تلویحاً گفت: شما باید همان را بگویید که ما می‌گوییم، لرزه بر اندامم انداخت و در یک لحظه فکر کردم که دارم خواب می‌بینم.

تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم احراز صلاحیت مجددش در انتخابات مجلس یازدهم، نسبت به تهدید کیان جمهوری اسلامی با روند فعلی ردصلاحیت‌ها هشدار داد و در عین حال مردم را به شرکت فعال در انتخابات دعوت کرد.
در بیانیه علی مطهری آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

دیشب فرماندار تهران به من خبر داد که شورای نگهبان صلاحیت اینجانب را برای نامزدی مجلس یازدهم تایید نکرده است. از یک جهت خوشحال شدم و از یک جهت نگران. از این جهت که پاسخی پیدا کردم برای مردمی که اصرار داشتند تو حتما باید بیایی، تا به آن‌ها بگویم آمدم و مانع شدند، خوشحال شدم. اما از آن جهت که با این نگاه شورای نگهبان آزادی بیان محدودتر و نقش مردم در تعیین سرنوشت‌شان کمرنگ‌تر می‌شود، برای آینده انقلاب اسلامی نگران شدم.

این که عضو حقوقدان شورای نگهبان در جلسه‌ای که به دعوت شورا به آنجا رفتم تلویحاً گفت: شما باید همان را بگویید که ما می‌گوییم، لرزه بر اندامم انداخت و در یک لحظه فکر کردم که دارم خواب می‌بینم.

در همان حال سخن امام خمینی (ره) در فرانسه به یادم آمد که فرمود: "در جمهوری اسلامی حتی کمونیست‌ها در اظهار نظر آزادند" و سخن پاره تن او استاد شهید آیت‌الله مطهری که امروز ۱۳ بهمن یکصدمین سال تولد اوست به یادم آمد که در آستانه پیروزی انقلاب فرمود: "در جمهوری اسلامی احزاب غیر اسلامی نیز آزادند که اظهار نظر و فعالیت کنند مشروط به اینکه با تابلوی خودشان فعالیت کنند نه با تابلوی اسلام. "

اینجانب ادامه این رویه را که در این دوره از انتخابات مجلس شدت گرفته است خطری می‌دانم که کیان جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند.

اما رد شدگان سه روز فرصت دارند که اعتراض کنند. ولی من به دو دلیل اعتراض نمی‌کنم. اول اینکه اعتراض در این مرحله اعتراض به شورای نگهبان است در حالی که داور نیز شورای نگهبان است در صورتی که باید شخص سومی باشد. در واقع اشکال وحدت قاضی و طرف دعوا وجود دارد و البته نقص از قانون است و باید اصلاح شود. دوم اینکه اعتراض در این مرحله به معنی التماس خواهد بود و من قبلا گفته‌ام التماس نمی‌کنم.

نکته آخر اینکه مردم عزیز و فهیم ایران را به شرکت فعال در انتخابات مجلس یازدهم دعوت می‌کنم. مشارکت بالا در این انتخابات پیام خوبی برای دنیا خصوصاً آمریکا و اروپا و صهیونیسم دارد و می‌تواند کمک موثری برای حل مشکلات اقتصادی و سیاسی ما در شرایط ویژه امروز کشور باشد. هر مقدار مشارکت بالاتر باشد افراد کارآمدتری وارد مجلس می‌شوند و مجلسی واقعی‌تر و شبیه‌تر به ملت خواهیم داشت.

این نامهربانی‌ها را به دل نمی‌گیرم، چون خود را از صاحبان این انقلاب می‌دانم و مانند مادری که برای حفظ فرزندش از حق خود می‌گذرد عمل خواهم کرد. از خدای متعال توفیق الهی ملت بزرگ ایران را تا رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی مسئلت می‌کنم.

 

bato-adv
مشهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
مطهری ها زبان گویای ملت و حقگوترین نماینده ملت...
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
بری مجلس که چیکار کنی ؟
تو این چند سال کم فساد و خیانت کردی؟حیف اون پدری که فرزندی چون فرزند نوح دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
آقای مطهری! بعد از سه دوره نمایندگی با آنهمه فحاشی و بددهنی انتظار تایید صلاحیت شدن هم داری؟ اگر فقط ی نفر درست و بحق رد صلاحیت شده باشد آن یک نفر تویی.
جلیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
برو یک کمی هم کار کن . نماینده مجلس باید وکیل ملت باشد نه وکیل الدوله و وکیل فتنه گرانی که مستحق اعدام هستند . اگر یک قدم برای مردم برداشتی بگو وگرنه شر شما کم .
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اقای مطهری لطفا دس از سر انقلاب ور دار، بخدا خوب میشه، تو با تابلو خودت که ضد انقلاب هست وارد شو
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۸۵
نیما
Czechia
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
با اینهمه تناقضی که در وجودت هست خودت مشکلی نداری؟
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
تنها مدافع جمهوری اسلامی بود که در بیان مواضع و نظرات خودش منفعت شخصی وجود نداشت.همه تصمیماتش مستند به قانون بود،اونهایی که اعتقاد به حکومت قانون ندارند و به فرمایشی شدن کشور اعتقاد دارند،تحملش نمی کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
آقای مطهری عزیز! تا کی باید مردم قربانی هزینه کرد شما برای اثبات نظر هیات حاکم باشند؟! مردم رای بدهند که شما اثبات کنید آمریکا بد است و مردم از شرایط راضی اند؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
از اینکه اکثر اصلاخاتی ها رد شدند نتیجه گرفته میشه:
1: مفسدین همون اصلاحاتی ها است
2: اصلاحاتی ها همون مفسدین هستند
3: اشتباه شده
احمد
United Arab Emirates
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
در انتخاباتی شرکت می کنم که کاندیداهایم باشند همین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
انتخابات یا انتصابات یا تشریفات؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
چه کاندیداهایم باشند چه نباشند، شرکت نمی کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
یاد حرف دیروز سخنگو افتادم که گله کرده بود چرا وقتی میان اینجا و مدارک را علیه خوشان می بینند و از ما می خواهند ادامه ندهیم چرا از اینجا که بیرون میرن حرف دیگه ای می زنن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
شمام باور کردی ساده ؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
بله تریبون یکطرفه که مشکلی نداره. هر چی میخوام میگم و هر کسی هم خلافش گفت میشه نشر اکاذیب.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
آقای مطهری در این دوره حتی امثال شما هم توان نمایندگی مطالبات مردم را نداشتید اما اون کسی که حتی به شما هم رحم نکرد نه نگران مشارکت مردم است نه نگران آمریکا!
قبول کنیم که صندوق رای تعارفی بیش نیست چرا که منبع قدرت امروز ثروت حاکمان و ارتباط آنها با قدرتهای بزرگ است حتی اگر در ظاهر شعار مرده باذ علیه آن قدرتها بدهند.
آرامشی که من در چهره و کلام اقای کدخدایی می بینم یا وابسته به عالم غیب است یا وابسته به منابع بزرگ قدرت.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
سلام.
جناب مطهری ای کاش جمله ای هم از شهید بهشتی می گفتید.
"هچ حکومتی تحت هیچ شرایطی نباید آزادی حق انتقاد را از مردم سلب کند".
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
جالبه همین تیپ آدمها که سعی می کنن درست بودن نظرشون را نشان بدن، فردا چرا موقع گند زدن ها نمی گن این من و نماینده من بودند که این کار را کردند چرا همه کاسه ها را سر نظام می شکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
انتقاد یا مسدود کردن خیابون و حمله به پالایشگاه؟ اه اه بدم میاد از این ادای عالم بودنتون چون به اندازه ی یک جو هم عقل ندارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اگه همه این جملات قانون هم میشد بازم بهش عمل نمیشد حامد جان.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
این مشکل نخبگان است که نمی توانند از فیلترها رد شوند . باید فکری به حال فیلتر ها نمود. فیلترها خیلی قدیمی و غبار آلود شده اند.
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اگر عملکرد شورای نگهبان را در این انتخابات قبول ندارید، چگونه مردم را به مشارکت در انتخاباتی دعوت می‌کنید که تحت نظارت استصوابی همین شورا قرار است برگزار شود!؟ این تضاد را چگونه توجیه می‌کنید!؟
ناشناس
Germany
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
شما دلخور نشو دوست عزیز اینجور تعارف های صد من یه غاز عادت دیرینه ما ایرانی هاس!
فرزندخوانده
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
با شما که خود را مادر انقلاب می دانید اینچنین رفتار می کنند باما که نسبتمان با انقلاب صرفا انقلابی بودن پدرانمان بوده چه خواهند کرد؟همه انقلاب ودستاوردها وپدر ومادرهایش ارزانی خودشان.مردم کشور باید خود راه خود رابیابند وگذرکنند ازمشکلات اساسی وبنیادین.
سالم
Netherlands (Kingdom of the)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
این فرا فکنی آقای مطهری است از زیرجواب دادن مسئولیتش تو پسر هرکه میخواهی باش شهید مطهری شهید شد تو شدی نماینده چکار اقتصادی وفرهنگی کردی غیر از دندان گرفتن بر پیکر انقلاب مردم ساده لوحی می‌خواهد که تورا با پدرت بسنجند مگر تاریخ تکرار نمی شود پسر نوح
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اقایی که از فرا فکنی حرف می زنی نه شهید مطهری حضرت نوح بود و نه پسرش مثل فرزند نوح، این قیاس مع الفارق است. مردم ساده لوح نیستند امثال شما مشکل دارید. التماس تفکر
ناشناس
Germany
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
جناب آقای سالم یه سوال داشتم: در کل تاریخ فقط یه پسر نوح بود که ناخلف از آب در آمد شما تو این مدت به چند نفر لقب پسر نوح دادید؟ خودت حساب کن!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
باید منتظر اظهارات کد خدایی یا شورای نگهبان در این زمینه باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
انتظار نمیخواد همون حرفای کلیشه ای همیشگی با شدت اعتماد بنفس بالاتر :
"ما به مر قانون عمل میکنیم"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
منتظر بمون...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
خیلی از اونایی که نمیخان رای بدن خوشحالن که مطهری و صادقی رد شدن. چونکه این دو نفر در حد نماینده مردم عمل کرده بودن و حیف بود مشمول بی توجهی بشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
مخصوصا اون صادقی با سوتی شیرهای توالت آستان قدس یا این سوتی 4 میلیاردی چدید که حتی بهرامی هم بهش تیکه انداخت. شما که نمایندتون این مردک نفهم باشد بهتر که شرکت نکنید@@@@!!!
ناشناس
Germany
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
این چه حرف نامربوطی است که از مطهری و امثال مطهری می شنویم که باید به هر قیمتی در انتخابات شرکت کرد؟
وقتی از جمهوری اسلامی امام چیزی باقی نمانده چرا باید در انتخابات شرکت کنیم.
شرکت در اینگونه انتخابات تأیید رویه و اقدامات شورای نگهبان است و به هیچوجه به نفع جمهوری اسلامی نیست.
ناشناس
Canada
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
حالا چرا انقدر التماس میکنید بیایید رای بدید.گدایی رای!!!!دیگه گول هیچ فرد و جناحی ونمیخوریم.رای بی رای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
جناب مطهری در سخنانش گفت که خوشحالم از رد صلاحیت خودم،یعنی خیلی اصرار به کاندیدا شدن نداشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
جناب آقای مطهری شما سالها در مجلس بودید هر آنچه انجام دادید همان بود که دیدیم. کافیه براتون؛ برید استراحت کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
خدا رو شکر،از دستش راحت شدیم.امثال ایشان و دامادشان آقای لاریجانی باندی در مجلس تشکیل دادند و به عنوان حامی دولت و نه مدافع مردم جلوی هرچی طرح و لایحه ای که به نفع مردم بوده را گرفتند. حالا نمی دانم دقیقا کدام مردم ایشان درخواست داشتند که در انتخابات شرکت کند.شورای نگهبان واقعا عملکردش در تائید صلاحیت این قبیل افراد که هر بار با هوچی گری تائید صلاحیت می شدند قابل تقدیر است.
جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
شورای محترم نگهبان نیاز به استراحت نداره اونا هم دهها ساله مشغولند .
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
فهم و درک میخواد تاازکسی که ازاصولیترین و اساسی ترین حقوق یک ملت باشجاعت درجلوی تمامیت خواهان می ایستند و دفاع می کند حمایت کرد . برایاینها نماینده همونه که با موگرینی سلفی می گیره و پرچم اتیش میزنن ... افسوس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
خب همنطور که پدر متفکرت فرموده
مخالف باید با تابلوی خودش فعالیت کنه نه با تابلوی اسلام..... چرا که ضربه میزند و مردم را گمراه میکند....
تو هم ای پسر اگر میخواهی همش ساز مخالف بزنی و حنجره ات در خدمت دشمن باشد..... دیگه نیاز نیست با تابلوی نماینده جمهوری اسلامی بیایی.... با تابلوی خودت بعنوان مخالف و اپوزسیون بیا... نه با تابلوی خادم و حامی نظام اسلامی....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اره فقط هموناییرو بگو که اینا میگن اونوقت میشه اسلامی و انقلابی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اسلام قاعدتا فقط همونی نیست که امثال شما تفسیرش میکنن.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
بله شما عین حرف پدرشون رو تکرار میکنید اما اخلاقی نیست که نتیجه مورد نظر خودتون رو بگیرید. شهید مطهری این حرف رو زد که بگه همه آزاد هستن و اگه کسی با تابلوی مخالف فعالیت کرد، جلوش رو نمیگیرن. پسرش هم داره همین رو میگه به این خاطر که اگه مخالفت کنه کارش به قوه قهریه میرسه. چرا تاب تحمل مخالفینتون رو ندارید؟ از چی میترسین؟ اگه واقعا استدلالتون اینقد محکمه نباید از وجود مخالف وحشت کنین.
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
من از رد صلاحیت ها حمایت نمی کنم اما بعضی نمایندگان هم می خواهند مادام العمر نماینده مجلس باشند. این فرد 12 سال نماینده مجلس بود و ظاهرا قصد دارد تا آخر عمر نماینده مجلس بماند. ظاهرا عده ای کاری جز نمایندگی مجلس بلد نیستند. حالا بماند که در دوران نمایندگی هم هیچ کار مفیدی جز سر وصدا به راه انداختن انجام ندادند. نمایندگان مجلس اکثرا سابقه کار اجرایی ندارند و هیچ طرح مفیدی در این سال ها ارائه نداده اند و شان نمایندگی را در حد بیانیه دادن و نامه نگاری پایین آورده اند، کاری که یک وبلاگ نویس هم می تواند انجام دهد. باید قانونی تصویب شود که فردی نتواند بیش از دو دوره متوالی نماینده شود. هر کس تخصصی ندارد و نمی تواند کار اجرایی کند می رود نماینده مجلس می شود. ظاهرا خیلی هم نان و آب دارد که وزیر استعفا می دهد تا نماینده شود. شما هم نگران نباشید. با خلف وعده های دولت محترم حتی اگر وکلای دولت هم تایید می شدند کسی به آن ها رای نمی داد (البته به رقیب هم کسی رای نمی داد. این را گفتم تا برچسب بنیادگرایی به من نزنید). حداقل این طوری می توانید برای دوره های بعدی مظلوم نمایی کنید و رای جمع کنید تا این دو قطبی کاذب همیشه پا برجا باشد و صندوق ها خالی نماند.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
برادر محترم آقای علی آقای مطهری،
اگر هدف از شرکت در انتخابات مبارزه با آمریکا و صهیونیزم است این منتصبین که بهتر و بیشتر می توانند نمایندگی کنند.
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
انقلاب مصدره شده است
سید حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
مطهری بیش از فهمش حرف میزنه باباش رحمت الله علیه که خیلی باسواد و محترم بود وسرش هم خیال میکنه اونم باسواده توی هر موضوعی اظهار نظر میکنه . باید بهش گفت ادم باید به اندازه فهمش حرف بزنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
یکی ازون نماینده هایی که هر ازگاهی، اونم هر از گاهی حرف میزد هم نذاشتن بیاد مجلس به پرو بالشون بپیچه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
ایضا شما هم قد سوادت نظر بده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
دوست عزیز در مورد خودش حرف زده و رد صلاحیتش. یه آدم نمیتونه در مورد دلایل رد شدن خودش حرف بزنه؟!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
آقای مطهری، اخلاق ندارد.
-یکی از دانشجویان در جریان تناقضاتی که در صحبت‌های مطهری در دانشگاه شهید بهشتی بود گفت: آقای مطهری لطفاً قرص ضدفراموشی به‌همراه داشته باشید. وی در پاسخ گفت: من هم برای شما قرص ضدبارداری دارم!
-در ادامه پرسش و پاسخ، دانشجویان خطاب به آقای مطهری گفتند: شهید مطهری در مقابل منافقین بود، اما شما چقدر مقابل منافقین هستید؟ علی مطهری در پاسخ دانشجوی بسیجی گفت: فعلا من مقابل شما هستم!
-نظر صد در صد مخالف امام. ایشان می گوید:تسخیر لانه جاسوسی اشتباه بوده است.
-ایشان در مراسم روز دانشجو در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب با اشاره ماجرای جنجالی درگیری فیزیکی با چند نماینده در دی‌ماه 93، گفت: گاهی برای کسانی که جلوی آزادی بیان می‌ایستند کف گرگی هم لازم است!
- از این دست صحبتهای ایشان بسیار زیاد است ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
با این حساب دم مطهری گرم . رحمت به شیری که خوردی ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
متاسفانه همینجوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
خخخخخخخخخواسه همه تون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
مگه نظر مخالف امام کسی نباید بده؟ مگه نعوذ با... امام خمینی معصوم بوده و تمام حرفهاشون هم وحی منزل بوده که اگر کسی نظر مخالف ایشون رو داشته باشه به عنوان عدم التزام به اسلام باید معرفی بشه؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
دوست عزیز این صحبت های شما به حرف های الانشون مربوط نبود. شما با دوتا مثال به بی اخلاقیشون پی بردید؟ روش اثبات با مثال علمی نیست مخصوصا وقتی هدف نتیجه گیری، کیفیت کلی و غیر قابل سنجشی مثل اخلاق باشه.
برزو
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اقای مطهری پاسخ های کاملآ درستی به این دانشجویان ساندیس خور داده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
" از این دست صحبتهای ایشان بسیار زیاد است"
نیست وگرنه حتما می فرمودید لطفا صادقانه نقد کنید
بوهلول
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
شوخی کرده بچه ننه
NASER
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
شورای نگهبان یک زحمت اضافه هم بکشند و یک ازمون ورودی برای مجلس شورا مثل مجلس خبرگان بگذارند و انتخابات را حذف کنند تا پول کشور صرف نمایش نشود !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اين ها حتي تحمل يک صداي مخالف که چه عرض کنم ! منتقد را هم ندارن .
من خيلي زود تر از اينها حدس مي ردم که آقاي مطهري حذف خواهند شد.
ايشان به معني واقعي صداي مردم بودند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
جناب مطهری،تازمانی که شرکت مردم درانتخابات برای فخرفروختن به آمریکا واروپاباشد،نماینده ایی که انتخاب میشودنه برای مردم تلاش میکندونه مشکلات مردم راحل میکند،چون اون نماینده هم میادمجلس که کاغذبرجام راآتش بزندوعلیه این وآن شعاربدهد.!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
منم دلم مي خواد در انتخابات شركت كنم، ولي برم كه به كي راي بدم؟ بين بدتر و بدترتر انتخاب كنم؟
توپانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
آقای مطهری نمی دانم چرانظرات ومواضع شمابامواضع رسانه های عبری عربی غربی یکی است؟؟؟؟؟!!!!!!درگفتارتان شجاعت وصداقت داشته باشید.
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
چرا این همه تنش در جامعه وجود دارد.چرا هر وقت موقع هر انتخاباتی میشودشورا نگهبان با عمل کرد خود ایجاد تنش در جامعه میکند.وزارت اطلاعات تایید میکند وزارت کشور تایید میکند این اقایون چرا رد میکنند وبا عمل خود ناراضی تراشی میکنند .
ناشناس
Finland
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
فرقتون با هم چیه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
باشه میریم به رسایی رای میدیم تا مشت محکمی باشد به دهان آمریکا و صهیونیست؟!!! مرد حسابی اصلا حالت خوش نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
برای اقای مطهری با این ادبیات و بیان و اخلاق و ادعا متاسفم
خسرو گارس چی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
باسلام و احترام
بنده دوره قبل به علی مطهری رای دادم و حزبی عمل نکردم ....اما :

به فرض محال که شورای نگهبان چنین حرفی را زده باشد !

سوال : علی مطهری در این چند سال هر چه خواست گفته است ......

تاریخ : آقای واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در خصوص نماینده مردم رشت ادعایی را مطرح کرد و به خبرنگار گفت که از نماینده مردم رشت بپرسید ؟

اما نماینده مردم رشت حاضر به مصاحبه در خصوص ادعای آقای واعظی نشد !!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
آیا با این اوضاع چیزی از حقوق ملت باقی مونده دیگه بویی از آزادی تفکر و عقیده به مشام نمیرسه. چرا اینطوری شد؟
محمدرضا جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
واقعا بهتر از مطهری بسیار است ولی در تعجبم توی این جمع تایید شده های بهتر از مطهری داشتند ؟
اگه پدرش هم در قید حیات بود حتما در حصر خانگی بود همچنان که اگر بهشتیها بودند روند همینگونه بود .
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تورا چه حاصل هیچ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
دیشب به برنامه نگاه یک نگاه کردم از آنجائیکه نه اصلاح طلب ونه اصولگرا هستم از اینکه آینده این کشور در دست افرادی مثل آقای کدخدائی افتاده است متاسف شدم بیاد این سخن گورباچف در دوران از هم پاشیدن اتحاد جماهیر شوروی با این مضمون افتادم که گفته بود آنهائیکه واقعیتها دوران خود را درک نمیکنند احمق هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
من نمیدونم چرا هروقت کسی از دایره قدرت بیرون گذاشته میشه رازهای مگو و مسائل پشت پرده رو افشا میکنه و تا زمانی که سرسفره انقلاب لم داده سکوت میکنه.البته مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل و بقیه مستکبران عالم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
1- این حرف دکتر «اشکال وحدت قاضی و طرف دعوا وجود دارد و البته نقص از قانون است و باید اصلاح شود» را قبول دارم ولی چه کسی باید قانون را اصلاح کند؟
2- دعوت ایشون به شرکت در انتخابات را قبول ندارم؛ چهل سال شرکت کردیم کافیست و کمی نیاز به استراحت داریم. الان نوبت مسئولین است برای ناامید کردن آمریکا و اسرائیل با هم مشارکت کنند!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
جناب اقای مطهری همانطور که خودتان متذکر بیانات در گرامیتان شدید هر گروهی و فردی حتما باید با تابلوی فکری خودش جلو بیاید من بشخصه افکار شما را از اصلاح طلبان هم تندتر و جدا میدانم مسئولی که بچهای انقلابی را جدا از ملت بداند این همه ملت ستم دیده رو نبیبد هر مطلب و حرفی را بر زبان جاری کند کجا دلش به حال انقلاب و ارامانهایش نگران است
لطفا مظلوم نمایی نکنید
کاظم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
به عنوان یک فرد معتقد به نظام جمهوری اسلامی، رد صلاحیت علی مطهری را به دلیل عدم التزام به انقلاب و جمهوری اسلامی را محکوم می کنم. مجلس یکصدا اصلا خوب نیست. اگر اظهار نظر و حتی مخالف خوانی در حد اظهارات علی مطهری هم تحمل نشود، مجلس از آزادگی و حریت خالی خواهد شد و نمایندگان بجای این که نماینده و صدای مردم باشند، صدای بخش اندکی از حاکمیت خواهند بود.
واقعا تاسف برانگیز است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
علی مطهری حرف مفت زیاد میزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
خدا را شکر یک چیزی شما را لرزوند. مردم که خیلی وقته از سوء مدیریت امثال شماها دارن می لرزن و صداشون در نمی یاد.
آمد
Hong Kong
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
آقای مطهری دانش مسئولیتی ندارد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
يادمه يه روزي اقاي مطهري عكس چند تا خانم رو ورداشته بود رفته بود مجلس مي گفت اينا بدحجاب هستن اون روز اقاي مطهري مي گفت شما بايد همون چيزي رو بپوشيد كه ما ميگيم
ممرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
از اینکه گفتند "شما باید همان را بگویید که ما می‌گوییم" ، لرزه بر اندامت افتاد؟ منظور شما این است که همچین انتظاری نداشتید؟
من اگه جای شورای نگهبان بودم شما رو به خاطر پایین بودن آیکیو رد می کردم.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
سلام جناب آقای مطهری . شما که از نظر دفاع شخصی فرد کار کشته ای هستید فقط کافی بود یک کف گرگی میزدید و یا مقداری قرص زد بارداری میدادید . مرد حسابی شورای نگهبان رو گیر آوردی میخوای جواب مردم رو چی بدی واقعا خیلی پررو تشریف دارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
قیافه ها خیلی تکراری شدند
مجلس اداره نیست که استخدام شوی تا ملاقات ملک الموت انجا باشید شعرت را خواندی برو شاعر بعدی بیاید
حاصل نظام شاهی پرورش بهشتی ها مطهری ها بود حاصل این انقلاب بچه های انها که بعد از 40 سال زیر سوال هستند احتمالا چنین است که زیاد بد محصول خوب می دهد و زیاد خوب محصول بد چرا رسم روزگار است
پوپولیسم یعنی چه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
انقلاب مصادره شده .با شرکت کردن یا نکردن تفاوتی ایجاد نمیکنه .اکثریت همان گروه مصادره کننده می شوند.
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv