bato-adv
کد خبر: ۲۵۲۷۶۴

مطهری: تحریم نمایشگاه مطبوعات پدیده مبارکی بود

تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴
علی مطهری نماینده مردم تهران طی یادداشت به تحلیل تحریم نمایشگاه مطبوعات توسط برخی رسانه های اصولگرا پرداخت. او از این تحریم استقبال کرده است.

مطهری در این یادداشت نوشت: تحریم نمایشگاه مطبوعات توسط برخی نشریات و خبرگزاریهای ولایتمدار و کسانی که همواره دم از حفظ نظام می‌زنند و هرگونه اعتراضی را نوعی مخالفت با اصل نظام و حتی براندازی تلقی می‌کنند، گرچه غیرمنتظره و غیر ضروری بود و اعتراضات آنها در حد تحریم نبود، اما از یک نظر پدیده مبارکی بود و آن این که بالاخره این ارباب ولایت و حفظ نظام پذیرفتند که در جمهوری اسلامی حق اعتراض به رسمیت شناخته شده است و هرگونه اعتراضی را نمی‌توان و نباید مبارزه با نظام و براندازی نامید.

 قطعاً این افراد و گروهها که در چهره معترض ظاهر شده‌اند اکنون بهتر درک می‌کنند که آنهایی که در سال ۸۸ به روند انتخابات اعتراض داشتند برانداز نبودند و تهمتهایی که در این چند سال به آنها زده‌اند پایه و اساسی ندارد و صرفا ریشه در این تفکر ناصواب داشته است که اساسا در جمهوری اسلامی مقوله‌ای به نام «اعتراض» معنی ندارد و هرگونه اعتراضی مساوی است با ضدیت با نظام و اصل ولایت‌فقیه!

اکنون که خود ولایتمداران سردمدار اعتراض به گوشه‌ای از کار نظام شده‌اند باید میدان وسیعتری برای منتقدان و مخالفان در خصوص اعتراض و اظهارنظر قائل باشند. اگر این عمل تحریم را رقبای اصلاح‌طلب این نشریات و خبرگزاریها مرتکب شده‌ بودند معلوم نیست چه برچسب‌هایی می‌خوردند از قبیل ضدیت با نظام و شاد کردن دشمن و اجرای دستور خارجی‌ها، و ای بسا برخی از آنها اکنون در بازداشت به سر می‌بردند.

به هرحال این تحریم را باید تحریم مبارک نامید، تحریمی که شاید نقطه عطفی برای تغییر نگاه برخی اصول‌گرایان به مقوله انتقاد و اعتراض باشد و به دنبال آن برخی سخت‌گیریها با منتقدان و معترضان کاهش یابد و از جمله به سخت‌گیریهای خود درباره بازداشت‌شدگان مرتبط با حوادث سال ۸۸ پایان دهند.

bato-adv
بیانیه لویزان
United States of America
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
یارو رفته بود پشت تریبون که سخنرانی کند ولی هرچه زور می‌زد و به مغزش فشار وارد می‌کرد، حرف‌هایی که به او سفارش داده بودند را به خاطر نمی‌آورد. یکی از همراهانش که در سالن نشسته بود، با اشاره پرسید، موضوع چیه؟ و یارو یواشکی گفت؛ حرف‌هایی را که سفارش کرده بودی یادم رفته، همراهش گفت؛ مرد حسابی! پایین آمدن که یادت نرفته، از پشت تریبون بیا پایین آبروریزی نکن!
قلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
درود بر شجاع مرد زمانه
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
علی مطهری اصولگرایی است اصلاح طلب تر از هر اصلاح طلب.
احسنت بر نماینده واقعی ملت و صدای پر طنین حقیقت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
اعتراض اصلاح طلبان معمولا به نفع مردم و اصول گرایان به ضرر مردم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
باسلام ودرودبردلیرمردان ایران زمین سلام برامیرکبیر ،ظریف ،مصدق ،باک خرمدین ،ستارخان ،باقرخان ،مطهری ها.
(همانند پدربزرگوارش راست گو ودرستکار)
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۹۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آففففففرین
ناشناس
Australia
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
دورود بر مطهری عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
خودش نفهمیده چی گفته
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ما زمان شاه هم اعتراض می کردیم
اما می دانستیم به چه کسی اعتراض کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
گل گفتی...
هاج و واج
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
پس اگه شما با هر نوع اعتراضی موافق هستی، ضاربین پدر شهیدتان هم میتوانند بگویند ما معترض بودیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
این اعتراض کجا و اون اعتراض که باعث آشوب خیابانی شد کجا؟! خوبه الان طرفداران منتقدان آقای روحانی به علت توهین هر روزه به منتقدان، دست به کار هایی برنند که طرفداران سران فتنه کردند؟!
ناشناس
Germany
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
ایشان آدم منصفی نیستند. بیشتر به دفتر حفظ منافع خاندان هاشمی شبیهند تا حافظ منافع مردم!!
فردنیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
به این نوع نگاه مثبت تبریک میگویم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
افرین
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
درووووووووووووووووووووود بر شرف پاکت
عادل عدالتي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
بسيار زيبا و زيركانه بود افرين به اين هوشياري و صداقت هر چند در انتخابات رد صلاحيت خواهيد شد.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
حقا که پسر مطهری است هم در شناسنامه هم در فکر و عمل
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
احسنت به جناب مطهری با این تحلیل منطقی و متین که
سخنی که از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند
ناشناس
United States of America
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
مواظب باش رودل نکنی
ناشناس
United Arab Emirates
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
حرف حساب که نداری با وی پی ان میای بغضتو خالی کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
جانم به مطهری! عاشقشم! حرف حساب!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
زنده باد قلم رسای مطهری زمان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
البته جناب مطهري مي دانند كه اينها عليه عملكرد دولت انتقاد و اعتراض داشته اند و نه نظام.
ناشناس
United States of America
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
الان ما که به عملکرد روحانی اعتراض داریم میتونیم شورش کنیم و همه جارو آتیش بزنیم؟
ناشناس
Finland
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
معترضین سال 88 هم به عملکرد دولت آن زمان اعتراض داشتند چرا آنها مورد یورش چماق بدستان قرار گرفتند و تعدادی به دستور سعید مرتضوی کشته شدند چند نفرشان از بالای پل به پایین پرتاب شد تعداد زیادی هنوز در زندان هستند به نظام اعتراض نکردند به عملکرد شورای نگهبان و وزارت کشور معترض ب.دند درست مثل این روزنامه ها که به عملکرد دولت و وزارت ارشاد اعتراض دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
مگه بهت گفتن خس و خاشاک ناشناس 17:04
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
آقا شما از امریکابرگرد من اتوبوسم رو میدم آتیش بزن!
aghaei
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
خدا قوت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اعتراض اصول گرایان با اصلاح طلبها ماهیتا فرق می کند اصلاح طلبها اعتراضشوت بیشتر در جهت نفوذ دشمن است اما اصولگرایان در جهت بسته شدن راه نفوذ دشمن است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
حرف مفت ممنوع....
اينا رو نگيد چي بگيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
United States of America
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
حرف مفت ممنوع اگه اعتراض داری مثل انسان های با فرهنگ و اصلاح طلب و روشنفکر اتوبوس و بانک آتیش بزن همین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
حالا ایی نفوذ که وگفتی یعنی چه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
مردم از خنده
فریدون مودب
United States of America
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آقای مدرس زمانه
میشه بفرمائید
اولا معترضان در سال 88 به چی اعتراض داشتند
دوما اگر اعتراض داشتند چرا اتوبوس بانک و مسجد و خودروهای مردم را به آتش کشیدند
سوما برای اینکه اعتراض با آتش افرزوی اعلام کنند چرا خودروهای خودشان را به آتش نکشیدند؟
چهارما..........
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
جوابتو تو كامنت بعئي كه گذاشتي دادم؟

غير شرعي نباشه خداي نكره استفاده از وي پي ان با آي پي امريكا آقا فريدون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فریدون مودب
United States of America
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آقا منصور با وی پی ان وارد سایت های بی بی سی و ووآ میشم ببینم نشریات زنجیری قراره فردا چه تیتری بزنند

جریان فتنه 88
شارلی ابدو و شهید همدانی و رویش ملت که یادتون نرفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
فریدون بی ادب
با فیلتر شکن وارد شدی فرارو میبینی!!!؟
یا از آمریکا دلواپس شدی!!
فریدون مودب
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
به قول رئیس دولت از تیتر روز قبل سایت ها میشه فهمید که بعضی روزنامه ها فردا چه تیتری خواهند زد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
دوستان نامحترم به جای اینکه مثل دوستان دولت بنفش به منتقدان توهین کنید و مسخرشون کنید جواب منطقی بدید
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آقا فریدون مودب
سلام
همشهری گرامی

اعتراضهای سال 88 که خیلی مشخص است و معلوم بود به چه چیز بود. دوم اینکه کسانی که خرابکاری کردند البته کارشان غیر قانونی و غیر اخلاقی بود و باید مجازات میشدند . سوم اینکه معترضان به نتایج اعلام شده انتخابات ، تا جایی که من دیدم بسیار ارام و متین اعتراض میگردند و از انها کسی خودرو و یا بانک و مسجد را آتش نزد .چهارم ، حالا کمی خودتان فکر کنید چه کسانی ممکن است این خرابکاریها را کرده باشند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
فریدون خجالت نمیکیشی از فیلتر شکن استفاده میکنی. نکن این کارا
فریدون مودب
United States of America
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آقای مدرس زمانه
میشه بفرمائید
اولا معترضان در سال 88 به چی اعتراض داشتند
دوما اگر اعتراض داشتند چرا اتوبوس بانک و مسجد و خودروهای مردم را به آتش کشیدند
سوما برای اینکه اعتراض با آتش افرزوی اعلام کنند چرا خودروهای خودشان را به آتش نکشیدند؟
چهارما..........
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
به خاطر اينكه اوباش از شلوغي اوضاع استفاده كرده بودن و خودشون رو قاطي جمعيت معترض كرده بودن و به اسم اونا آتش سوزي و... راه انداخته بودند...

اعتراض و جرقه فتنه هم توسط محمودتون زده شد و اعتراضات با حرف محمود جان شروع شد وقتي از كلمه خس و خاشاك استفاده كرد...
وگرنه بسياري از افراد صرفا معترض ببودند نه فتنه گر....

اعتراض مردم در بادي امر به حرف محمود جان بود و بعد با رفتارهاي غلطي كه اگه بگم فرارو تاييد نميكنه به مسايل و مباحث ديگه هم تسري پيدا كرد وگرنه اكثرا معترضيني بودند كه آتش زن ها و ... هم خودشون رو قاطيشون كرده بودن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
با وی پی ان نیا سایتای اینجوری نظر بدی. زشته دلواپسی گفتن ریشی گفتن
یک دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
شما مدرک بیار که خرابکاریها کار معترضین بود و نه کار دوستان لباس شخصی شما.
مدرک ندارید!
اگه داشتید تا الان همه ما رو اعدام کرده بودید.
همونطور که نمیتونید کاندیداهای معترض رو محاکمه کنید. چون میدونید براتون بد میشه.
فریدون مودب
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آقا منصور و یک دوست عزیز اگه این اشوبگریها و اغتشاشات کار اوباش و یا احیانا جریان مقابل بوده چرا دوستان معترض اصلاح طلب همراه و هم صدا باهاشون پای کوبی و هلهله می کردند و اینکه چرا واقعا دلسوز کشورشون بودند چرا با اقدامات این عده قلیل برخوردند نکردند که بعدها به اسم این دوستان نوشته نشه؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آقای یک دوست اصلا میدونی چرا موسوی و کروبی توی بازداشت به سر می بردند؟ این دو که اصلا عددی نیستند که بتونند کاری بکنند فقط بازیچه بودند فلسفه بازداشت این دو نفر هم اینه که یه وقت توسط برخی ها ترور نشن تا برای جنبش کشته درست بکنند و .... بقیشو نمی گم چون میدونم هنگ می کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آقا منصور از یه طرف میگی اغتشاشات کار اوباش بوده از طرفی هم میگی محمود به اغتشاشگران و آشوبگران گفته خس و خاشاک به همین خاطر معترضین ریختند تو خیابونا
حالا با این اوصاف با این ادبیات روحانی نسبت به مخالفینش ماهی چندبار باید تظاهرات صورت بگیره>؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اون موسوی که با اون چیز چیز گفتنش و کروبی هم که حتی رئیس ستاد انتخاباتیش بهش رای نداده اخه عددی هستند که محاکمه هم بشن این ها باید توی تیمارستان بستری بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اصلا گیریم که این کارها کار اوباش و لباس شخصی ها بوده چرا همون موقع دوستان شما موضع گیری نکردند و این کارها رو محکوم نکردند نکنه داشتند توی آب گل آلود تن ماهی صید می کردند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
شما مدرک بیار که خرابکاریها کار معترضین بود و نه کار دوستان لباس شخصی شما.
مدرک ندارید!
اگه داشتید تا الان همه ما رو اعدام کرده بودید.
همونطور که نمیتونید کاندیداهای معترض رو محاکمه کنید. چون میدونید براتون بد میشه.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
سال 88 تعداد 5000 تا از اوباش و چاقو کش های تعلیم دیده خودشون رو قاطی معترضین انداختند و اون فجایع رو به بار آوردند
ناشناس
United States of America
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
فری جون حتما باید بگیم آفرین و 100 آفرین تا منتشر بنمایی؟
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
رحمت خدا بر خودت و پدر شهيدت...
سیدمحمد خادمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
مطهری یعنی معتدل , منصف و مثبت اندیش ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
هم چنین حاره ای و حاصلخیز برای بعضی ها
میهمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آیا واقعا اون اقدامات ناسنجیده، بیانیه های ناروا و اقدامات تند را می شود با شرکت نکردن گروهی در یک نمایشگاه قیاس کرد؟
عاشق ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آقای مطهری تحلیل شما تا حدی درست بود ولی آیا به نظر شما مقایسه فتنه گران( نه اعتراض کنندگان صرف) با تحریم کنندگان نمایشگاه مطبوعات درسته؟؟؟ تحریم کنندگان نمایشگاه مطبوعات به دولت اعتراض داشتند نه به نظام ولی آیا به نظر شما فتنه گران ( منظورم همه اعتراض کنندگان نیست) به چی اعتراض داشتند؟؟؟ اون همه خسارتی که به بیت المال زدند فقط به خاطر یه اعتراض ساده به دولت بود؟؟؟؟؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
تحریم ارکان نظام یعنی تحریم نظام یعنی فتنه برای بر اندازی این ها هم دارند زاویه پیدا می کنند منحرف شدند وبا خارجی ها همدست شدند یعنی نفوذی آنها شدند
عاشق ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
من نمی خوام بگم همه اعتراضات 88 براندازی و فتنه و ... بود ولی بخشی از اون اعتراضات فقط به انتخابات نبود بلکه به چیزای دیگه بود....اینو خودشون هم میدانند هر چند ممکنه اینجا واسه شما( آقای مطهری) سوت و کف بزنند....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
واقعااگرانصاف باشدبخاطراینهمه شبهه افکنی بایدالان جنابعالی بجای تاج زاده زندان بودی اقازاده,درضمن سال ۸۸حدود۸ماه یکسره اردوکشی بودبایدرهایشان میکردندتاامنیت کسوررابه مخاطره می افکندند
ناشناس
United States of America
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
راستی معلم فرزندتون جواب نامتون را داد ؟
VAHID
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ممنون آقای مطهری.
حتی صحبت از اعتراضات 88 هم توش نون داشت که خیلی ها فریاد زدند و میزنن.
عاشق ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
تنها نکته مثبت تحلیل آقای مطهری اینه که ما نباید همه کسانی که در سال 88 اعتراض داشتند رو فتنه گر بنامیم بلکه باید بین کسانی که فقط اعتراض داشتند با فتنه گران واقعی تمایز و تفکیک قائل بشیم....
بهروز
Finland
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
مثل همیشه؛ نکته سنج؛ دقیق؛ مستدل و منصفانه؛ سخن گفتی؛ همه این خصوصیات را از پدر بزرگوارتان؛ شهید مطهری به ارث برده اید؛ رحمت واسعه الهی بهره آن شهید باد؛ توفیق روز افزون حضرتعالی و محمد آقا را از محضر ایزد منان خواستاریم .
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
عالییییییییییی بود
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
حرف مفت ممنوع اگه اعتراض داری مثل انسان های با فرهنگ و اصلاح طلب و روشنفکر اتوبوس و بانک آتیش بزن همین
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
تحریم ارکان نظام یعنی تحریم نظام یعنی فتنه برای بر اندازی این ها هم دارند زاویه پیدا می کنند منحرف شدند وبا خارجی ها همدست شدند یعنی نفوذی آنها شدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
مودب خان ما هم میخواهیم بریم سایتهای دیگه ببینیم چه خبره ,اما شما ها واسه همه نسخه میپیچید,کسی با ویپی انت مشکل نداره مشکل از خودتونه,در ضمن منم موافقم که یه عده با اتش زدن و سوزاندن خواستن نشون بدن که این رفتارها از طرف معترضین بوده شماها هم اینو خوب میدونید ماهم میدونیم,از کجا معلوم کار طرفدارای مموتی نبوده!؟؟که بوده. برا خراب کردن اونایی که تو حصرن,البته برای من فرق نمیکنه چون به رضایی رای دادم.
ناشناس
Hong Kong
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آقای مطهری دست بردارید از این مغالطه های عوام فریبانه. آیا کسانی که در فتنه سال 88 شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دادند ، برانداز نبودند ؟! چه اصراری است در تطهیر فتنه گران ؟ البته که حساب مردم معترضی که فریب حرف های امثال جنابعالی را خوردند جدا است. (امیدوارم فرارو برخلاف رویه گزینشی همیشگی منتشر کند)
احمد یاداور
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
انشالله که راه شهیداستاد مطهری را در مبارزه با انحراف ونقاق بپایان برسانید وانتقام مادوستداران شهیدمطهری را از بقایای فرقان بگیرید. موفق وپیروز باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
بازیچه دست خاندان هزاردستان هاشمی نشی مطهری!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
ببخشید- اشتباهی منفی دادم
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
"...اما از یک نظر پدیده مبارکی بود و آن این که بالاخره این ارباب ولایت و حفظ نظام پذیرفتند که در جمهوری اسلامی حق اعتراض به رسمیت شناخته شده است و هرگونه اعتراضی را نمی‌توان و نباید مبارزه با نظام و براندازی نامید."
آفرین بر این تشخیص . من هم با مبارک بودن این مسئله با همان توضیحی که ایشان داد موافقم .
ناشناس
Hong Kong
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آقای مطهری دست بردارید از این مغالطه های عوام فریبانه. آیا کسانی که در فتنه سال 88 شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دادند ، برانداز نبودند ؟! چه اصراری است در تطهیر فتنه گران ؟ البته که حساب مردم معترضی که فریب حرف های امثال جنابعالی را خوردند جدا است. (امیدوارم فرارو برخلاف رویه گزینشی همیشگی منتشر کند)
فرفری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
خداوند نگهدارت باشه
حسین
United Arab Emirates
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
چرا کسی به تحریم کنندگان فتنه گر نمی گوید.دیگران که اعتراض کتتد فتنه گرند؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
درود بر مطهری. انسان منصف و صادقیست. آدم خوبست اگر اصولگرا هم هست اینگونه باشد
محمد تهرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
متشکرم
در زمان ناامیدی روزنه امیدی جهت حقوق شهروندی سو سو میزند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
درود بر شما انسان شجاع و نستوه یادگار استاد شهید
اما خود بهتر میدانی که این جماعت درد نظام ندارند بلکه درد خویشتن خویش دارند و نه عقل و منطق که مغلطه را سر لوحه کار خویش کرده اند برای بیرون کردن حریف از میدان به هر کار غیر اخلاقی دست میزنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
عجب تحلیل ابکی وقیاس نا بجایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
فکر منظم وسیستماتیک همراه با تحلیل .زنده باد
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
تحلیل خوبی است واقعیت این است که پس از حدود چهل ساز هنوز دیدگاه یکجانبه گرایی وجود دارد
مرتضي
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
واقعا كه نكته سنجي همون پدر رو داره ...
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
این روزها اعتراض به دولت اعتراض به نظام حساب نمی شه! سال 88 اگه می گفتی رئیس دولت دیکتاتوری می کنه حسابت با کرامالکاتبین بود اما این روزا؟ شماره حسابت چنده؟!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
جناب مطهری اعتراض در قانون انتخابات دیده شده و رهبری نیز مدت قانونی اعتراض در انتخابات 88 را تمدید کرد ولی فتنه گران اعتراض نداشتند بلکه با دیکتاتوری گفتند انتخابات باید باطل شود امیدوارم توانسته باشم اعتراض و فتنه گری را مجزا نمایم
ناشناس
United Arab Emirates
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
جناب مطهری، نمایشگاه مطبوعات را تحریم کردند، سطل زباله آتیش نزدند، کشور را به آشوب نکشیدند، اردوکشی خیابانی نکردند، اعتراض حق همه است ولی این ربطی به آشوب گری ندارد. همه حق اعتراض مشروع دارند نه اینکه زندگی مردم را سلب کنند و هر روز بریزن تو خیابون. مخصوصا اون لیدر نابکار که می گفت باید رفراندوم بشه. خدا ازشون نگذره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
در مورد تحریم نمایشگاه مطبوعات از طرف روزنامه کیهان وامثالهم باید عرض کنم:
خوشا باغی که شغالش کند قهر!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
دمت گرم گل گفتي.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
نذارید ان اقا حرف بزنه
هر اعتراضی رو باید در نطفه خفه کرد
شما می توانید
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv